אזכור לפרוייקטים שונים של האתר – פריוויו למשחקי רביעי / עמיחי קטן

בשבועיים הקודמים הרצנו כאן באתר את פרוייקט הטריידים הדמיוניים, זו שנה שמינית ברציפות, ועלתה שם הצעה לסקר כחלק מסיכום הפרוייקט. מכל מיני סיבות זה לא הסתדר, אבל כאן בפריוויו אני אנצל את הבמה כדי לעשות את זה בסוף הפריוויו. מכיוון שכך, החלטתי גם בפריוויו עצמו להתמקד בפרוייקטים שונים שנעשו כאן באתר, ואזכיר עבור כל קבוצה טקסט שנכתב בעבר כאן באתר שעוסק בשחקן או בקבוצה הרלוונטיים.

נ.ב. השתדלתי לא להזכיר רק כתבות שלי, ומי שיקרא עד הסוף יוכל לראות עד כמה הצלחתי…

2:00 קליבלנד קאבלירס (34- 22) – דטרויט פיסטונס (14- 41):

לסדרת הכתבות הראשונה שלי כאן באתר קראתי "ריצות פלייאוף מיוחדות ובלתי נשכחות" ובה כתבתי על ריצת פלייאוף של 10 קבוצות שונות, אחת בכל עונה בין 2010 ל-2019. קליבלנד זכתה למקום שלה כאן דווקא בעונת 2015, גם בגלל המסע עד לגמר עם כל הפציעות וגם בגלל יכולת והישגים מרשימים ביחס לאיכות הסגל הקיים בפועל על הנייר, אבל כנראה שהסיבה העיקרית היא הסימפתיה שלי לדיוויד בלאט שגרמה לקבוצה הזאת להיות הגרסה המועדפת עלי באופן אישי של קליבלנד ב-20 השנים האחרונות.

אצל דטרויט, זו הזדמנות להזכיר את פרוייקט "שחקנים שאסור לשכוח". דובי עופר כתב עליהם עוד ב-2013, וכמה שנים אחר כך זה הפך לפרוייקט של כלל הצוות, ויהלי אולמר כתב על טיישון פרינס, אחת מהדמויות החשובות כשמדברים על כדורסל ודטרויט במאה ה-21.

הימור: קליבלנד ב-20.

2:00 וושינגטון וויזארדס (24- 29) – שארלוט הורנטס (15- 40):

מי שמעניין את הקהל הישראלי בוושינגטון הוא בעיקר דני אבדיה, והנה כאן ניתוח שכתבתי עליו כשחקן וכפרוספקט שבועות אחדים אחרי שהוא נבחר בדראפט 2020.

בצד של שארלוט, צריך כוח אש רציני כדי לגרום לכם להתעניין בהם, אז הנה האחד והיחיד – מנחם לס – שכתב כאן על לארי ג'ונסון, אחד מהשחקנים הבולטים בשארלוט בתחילת שנות ה-90, במסגרת הפרוייקט "שחקנים שאסור לשכוח".

הימור: וושינגטון ב-8.

2:30 בוסטון סלטיקס (38- 16) – פילדלפיה סבנטי סיקסרס (34- 18):

אחד מהפרוייקטים שגררו לא מעט ויכוחים ודיונים כאן באתר הוא פרוייקט "נבחרת לכל קבוצה" שבו ניסיתי לבנות את נבחרת כל הזמנים של כל אחת מ-30 קבוצות הליגה. הכתבה על בוסטון היא זו שזכתה להכי הרבה תגובות, ולכן היא זו שתוזכר כאן.

הפרוייקט שאני אזכיר כאן הוא ככל הנראה זה שבו השקעתי הכי הרבה זמן לתחקיר מבין כל מה שכתבתי עליו כאן באתר, ומדובר על "סדרות הפלייאוף הגדולות של כל הזמנים". הסדרה בין בוסטון לפילדלפיה ב-1981 העפילה עד לשלב הגמר, אותו אני אזכיר כאן, יחד עם סדרה נוספת שכללה את בוסטון של לארי בירד.

הימור: בוסטון ב-6.

2:30 מיאמי היט (29- 25) – אינדיאנה פייסרס (25- 30):

פרוייקט שלי שנעצר באמצע, ואני מקווה להמשיך אותו מיד עם סיום העונה, הוא זה של סדרות הגמר הגדולות של כל הזמנים. הניצחון של מיאמי על הספרס ב-2013 העפיל לשלב רבע הגמר, השלב אשר לקראת סופו הפרוייקט נעצר זמנית מכל מיני סיבות, וכאן מופיעה הכתבה של רבע הגמר שכוללת גם את הסדרה הזאת.

בצד של אינדיאנה, יש לנו פרוייקט אחר מהקיץ האחרון, וזה פרוייקט הרול פלייר האהוב. הנציג של אינדינאה בפרוייקט הזה הוא האוהד של הפייסרס ג'ף פוסטר, והכתבה שלו על טי ג'יי מקונל.

הימור: מיאמי ב-11.

2:30 טורונטו ראפטורס (25- 30) – סאן-אנטוניו ספרס (14- 40):

במקרה של טורונטו, אפשר להזכיר את פרוייקט הטריידים האחרון, שבו ה-GM שלהם, דור בן דוד, העביר 10 מתוך 55 הטריידים שעברו בסך הכל.

כאן מאנו כותב על מאנו, כשמאנו שלנו כותב על ג'ינובלי ויתר הנציגים הבכירים של דראפט 1999, במסגרת הפרוייקט "לבחור מחדש" שפורסם כאן באתר לפני כשנה וחצי.

הימור: טורונטו ב-14.

3:00 יוסטון רוקטס (13- 41) – סקרמנטו קינגס (30- 23):

פעם, לפני כמה שנים, הליגה נכנסה לפגרת קורונה של כ-4 וחצי חודשים, עד שהעונה הומשכה בבועה. הפרוייקט שלנו אז היה "מלך ליום אחד" והוא עסק בשחקנים שהבליחו לרגע ולא הצליחו לשחזר את זה אחר כך. רועי ויינברג כתב אז על ארון ברוקס, שחקן שלתקופה קצרה הוביל את יוסטון.

מי שלא ידע את זה כבר, בוודאי יופתע לשמוע שרק שחקן אחד בתולדות הליגה סיים גם כמלך הסלים וגם כמלך האסיסטים באותה עונה. סביר להניח שההפתעה תגדל כשיתברר שזה היה נייט "טייני" ארצ'יבלד כבר ב-1973, ואולי ההפתעה תגדל עוד יותר כשיתברר שזה נעשה במדי הקינגס. לעובדה הזאת נחשפתי לראשונה כאן ב"עובדות וסיפורי NBA" – פינה שהפעיל רון טחן לפני כמה שנים באתר, ומאז רק חלק מהנתונים שם כבר לא מעודכנים.

הימור: סקרמנטו ב-12.

4:00 יוטה ג'אז (27- 28) – מינסוטה טימברוולבס (29- 28):

תקופת השיא של יוטה הייתה במחצית השנייה של שנות ה-90, אז הג'אז הגיעו לשני הגמרים היחידים בתולדותיהם עד כה. בפרוייקט "היריבויות הגדולות", גם הוא מהקיץ שעבר, כתב אסף גפן על היריבות בין יוטה ובין יוסטון באותן שנים, ככל הנראה שתי הקבוצות הטובות ביותר במערב אז.

קווין גארנט מוביל את מינסוטה בנקודות, ריבאונדים, אסיסטים, חטיפות וחסימות, אז כשמדברים על מינסוטה זו הזדמנות טובה להזכיר אותו, שוב מפרוייקט האגדות המודרניות של 2018, והפעם כתבה של ראובן בראל שנמצאת כאן.

הימור: יוטה ב-5.

5:00 לוס אנגל'ס קליפרס (31- 26) – דאלאס מאבריקס (29- 26):

הכוכב הגדול ביותר של הקליפרס, לפחות על הנייר וכשכולם בריאים, הוא קוואי לנארד, מה שמביא אותנו אל סדרת כתבות מופתית של מאנו מקיץ 2019 – ועדת החקירה הממלכתית לחקר פרשת קוואי לאונרד (הקישור מפנה לחלק הראשון מתוך 8, כשאחד מהם גם עוסק בקליפרס).

קיירי ארווינג צפוי לעשות את הופעת הבכורה שלו במדי דאלאס הלילה, אז זו הזדמנות להזכיר את פרוייקט האגדות הנוספות מקיץ 2018, בו בחרו מיטב כותבינו 50 שחקנים מודרניים (כלומר, כאלה שלא נכנסו ל-50 הגדולים של 1996) וכתבו על כל אחד מהם. אחד מהנבחרים היה קיירי, ומעניין לראות איך הוא הצליח להרוס לעצמו בפחות מ-5 שנים.

הימור: הקליפרס ב-8.

5:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (26- 28) – גולדן סטייט ווריורס (28- 26):

הזכרנו כבר את פרוייקט "שחקנים שאסור לשכוח", אבל עכשיו נחזור לגרסת המקור של הפרוייקט, זו של דובי, והנציג של פורטלנד הוא קווין דאקוורת', אחד שהיה חלק ב-2 מתוך 3 ההופעות של הבלייזרס בגמר.

לאור הפציעה החדשה של סטף, מי שלקח אחריות במשחק הקודם של הווריורס היה קליי שתפר 42 נקודות ב-12/16 לשלוש. לכבודו, נזכיר כאן פריוויו שלי ממשחק החזרה שלו מהפציעות שהוא עבר, בינואר שעבר, ובו עבור כל הקבוצות ששיחקו הבאתי תקציר ממשחק שלו נגדה.

הימור: פורטלנד ב-6.

ולסיום, כמו שנאמר כאן בתחילת הפריוויו, כמה שאלות לסקר על פרוייקט הטריידים שלנו:

  1. מי היה ה-GM החמדן ביותר?
  2. מי היה מציע הטריידים המצטיין?
  3. מי הקבוצה שאף טרייד לא יעזור לה?
  4. איזה GM בלט במיוחד בכך שהוא עשה עבודה טובה יותר ממקבילו האמיתי?
  5. איזה טרייד מבין אלה שאושרו אצלנו הוא הכי מציאותי?
  6. מה לדעתכם ניתן לשפר בפרוייקט בשנים הבאות?

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 148 תגובות

  1. בעיקר לאוהדי הסלטיקס אבל גם לאנשים שמבינים מה זה להיתנהל באחריות.
    https://face2faceafrica.com/article/boston-celtics-jayson-tatum-on-not-spending-his-multi-million-nba-salary-because-of-his-mom?fbclid=IwAR3Bol-3mbxWwOcldEgg2C_-Dg31KzqYcaVZD0k5wNxvUtY09sI0cIewvyE
    יש לי מלוא ההערכה לברנדי אמא של טייטום, אמא חכמה וילד הכי טוב.

    1. כל הכבוד, אבל זה עובד הרבה יותר פשוט כשאתה מרוויח עשרות מיליונים מהקבוצה, ועוד כמה מיליונים מפרסומות. רוב השחקנים בליגה מרוויחים הרבה פחות, וכנראה שיש להם אמא הרבה פחות חכמה מברנדי (וגם קצת שתלטנית, אבל ניחא)

      1. שתהיה שתלטנית, הילד לא יבזבז 250 מליון ויגיע בסוף לפת לחם.
        זה לא שהוא חי בקמצנות כי החסויות מכניסות מליונים ומזה חיים מעולה אבל בשביל מה אדם צריך אוסף רולקסים או 30 מכוניות בגראג'?
        סתם בזבוז כסף לטעמי ואני אין לי בכלל שעון בעשרים השנים האחרונות.

  2. הפריוויו מצויין.
    קראתי כמעט את כל 'כתבות המשנה'.. הפסקת קפה שלא מקובלת על הבוס.
    תודה.

    מוזמנים להמר על התוצאות ולזכות בתהילת עולם.

            1. כי בפייסרס האליברטון היה על הפנים ובווריורס דריימונד גרין עם 2/7 ל-4 נקודות.
              אי אפשר לנצח ככה

  3. תודה רבה עמיחי. כל הכבוד שיש לך המון רעיונות לפריוויו שלא ישעמם לנו, ושאתה משקיע המון כדי להוציא לפועל – מוערך ביותר.
    חוץ מזה, הבהרת לי שאני מבלה פה הרבה זמן (כבר קראתי את כל הכתבות שציינת בכתבה) אבל אין תלונות בכלל.

  4. ממש רעיון מגניב לפריוויו, תודה רבה עמיחי.
    .
    בוסטון נגד הסיקסרס יהיה מעניין וגם לראות את קיירי בדאלאס. כל הנמושות יפסידו הלילה.
    .
    מה קורה עם טריידים אמיתיים? כולם נבהלו מהטרייד של קיירי ומפחדים ליפול? אם נצא מהדדליין הזה עם העסקה הזערורית הזו על דדמון אהיה מאוכזב מאוד.

  5. תודה עמיחי על הפריוויו והרעיון המבריק להזכיר פרויקטים מעולים שעלו פה . כיף לקרוא אותם ובעיקר כשמבינים ויודעים שהכל כאן נעשה בהתנדבות ומתוך אהבה אמיתית

  6. פינת ג"ס:
    שאלו פה למה אני רוצה להחליף את קלי, אני לא מאמין ביכולת של קרי, קלי וגרין לקחת אליפות לבדם. בניגוד לשנה שעברה הם לא מצליחים להחזיק יתרון במחצית השניה ביותר מידי משחקים, לדעתי כי הם משחקים יותר מידי דקות. פליאוף זה מרתון. התעלות וניסיון יתנו דלק לסיבוב או שנים אבל בסוף עומס הדקות ידבר. יש לזה 2 פתרונות, אחד שישחקו פחות דקות, לזה צריך את הפתרון השני ספסל חזק מזה שיש כרגע, בעיקר הגנתית , אבל גם התקפי.
    .
    לטעמי, קלי השנה צריך יותר מידי זריקות כדי תלל תפוקה. ברוב המשחקים זה קורה ביעילות נמוכה. ג"ס לא יכולה בלי הנקודות של פול בהתקפה ולכן היא משחקת בהרכבים נמוכים שגם בהם קלי משחק כמספר 3 או 4. הבעיה? הוא לא לוקח ריבאונדים וכמעט ולא מקבל קליעות עונשין. תוסיפו לזה את העובדה שיכולתו בהגנה על גארדים ירדה מאד ויש כאן אוסף חסרונות גדול.
    .
    עכשו תכניסו לתמונה 43 – 40 מיליון דולר שמתרגמים לעלות של 200 מיליון בחישוב המס. הסכומים האלו מונעים אפשרות להחזיק שחקני ספסל באיכות גבוהה. תוסיפו את הרצון של הבעלים לשמור על וויסמן ותקבלו את הסיבות שאני חושב שקלי הוא הפתרון.
    .
    אבל, איך שאני רואה את המצב, זה לא יקרה השנה. הבעלים שכבר התחייב לתקציב לא יחתוך את קלי עכשו. הוא יתן לקרי , גרין וקלי הזדמנות אחרונה. בקיץ, אם גרין לא יעזוב מיוזמתו – אני מחזיק בדעה שהוא מפתח לכל אליפות של ג"ס – קלי יועבר.
    .
    .
    זה מביא אותי לשאלה הבאה: דני אבדייה ודולן רייט מוושינגטון תמורת ויסמן,מודי ושתי בחירות דראפט עתידיות אחת סיבוב ראשון. וושינגטו לוקחת או לא?

    1. 1. קליי מקבל פחות דקות מאשר בכל עונה מלבד עונת הרוקי שלו והעונה שעברה.
      2. כמות הזריקות של קליי די זהה (18.1 למשחק ביחס ל-18 למשחק ב-2019 למשל). היעילות כמעט זהה, וזה כשלוקחים בחשבון פתיחת עונה רעה מאוד (אם מתעלמים מ-12 המשחקים הראשונים, היעילות שלו קופצת לאזור של 2016).
      3. קליי עם שיא קריירה של 4 ריבאונדים למשחק. זה לא הרבה, אבל עם וויגינס, דריימונד ולוני כשחקנים מובילים הוא לא צריך יותר מזה.
      4. אין לי מושג כמה לייקוב מוכן לשלם ובעד מה, אבל עם קליי זה לסחוב עונה אחת כדי שבקיץ 2024 הוא יחתום על חוזה קטן יותר, בזמן שכל אחד אחר זה כמה שנים קדימה, ובלי סטף אף אחד מהם לא יכול לסחוב את הקבוצה לטווח הארוך (לפול יש פוטנציאל לכאורה, אבל הוא לא יותר מצלע שלישית או רביעית כרגע).
      5. אני לא מבין מה יש לווריורס לעשות עם וייזמן. בהנחה הסבירה שאת סטף לא יעבירו בטרייד, הנוכחות של וייזמן לא מועילה להם, ועדיף להם לחפש טרייד עליו.

      1. בקיץ לפני עונת האליפות האחרונה מיירס רמז על 400 מיליון כקו הגבול, בפועל השנה עומדים על 360 מיליון. שנה הבאה עם גרין ממש את האופציה שלו זה יגיע ל 500 מיליון. אם יזכו באליפות השנה אז יש מצב שליקוב מאשר 500 מיליון אבל כבר כתבתי שאין לי אמונה שזה יקרה (האליפות).

    2. מה שירון אמר…
      .
      הפתרון, לדעתי עובר דרך להטריד את וייסמן, ואולי גם את גרין עבור סופרסטאר מתוסכל שרוצה למקום אחר (לא בדקתי, אבל בממוצע יש לפחות אחד כזה כל שנה). קרי, קליי ועוד כוכב, עם קר, כמה רול פליירז וקצת מזל, יכולים לקחת אליפות

  7. בס"ד
    תודה לעמיחי, וגם לכל הכותבים, הצוות והמגיבים.
    תחזית פרועה, לא ממש שקולהז:
    קליבלנד ב 23
    מהמר על הפתעה שרלוט ב 6
    בוסטון ב11
    מיאמי ב 7
    טורונטו ב 13
    סקרמנטו ב 4
    מיני ב 4
    דאלאס בסל ניצחון
    פורטלנד ב 11

    לגבי הסקר, השנה לא השתתפתי בטריידים, בגלל חוסר זמן.
    הרעיון של סקר, לגהע איכות הטריידים יכול להיות מצויין.
    אפשרות נוספת, לחפש טרייקים על שחקנים מסוימים בלבד, מנג'ר לכל שחקן,
    ולראות מה המנג'ר יכול לקבל על השחקן שלו… מי אמר קיירי…

  8. עובדים על ראסל, ביזלי, ונדרבליט ללייקרס, ראס ובחירה ליוטה, קונלי למינסוטה.
    זה הבסיס.
    נדמה לי שגם היה ציוץ כזה משאמס אבל אני לא בטוויטר אז לא בטוח.
    מה שאני שומע זה שמדובר רק בבחירה אחת מהלייקרס במתווה הזה – 2027.
    בטח יהיו עוד כמה שחקנים בדיל.
    קיוויתי שנאז אבל החברים שלי לא שמעו על זה כלום בינתיים.

    1. החבר שלי ג' ג'י רדיק אמר את זה היום כבר בשבע בבוקר
      חבר אחרי שלי שאמס פרסם את זה שעה אחרי
      והחבר הכי טוב שלי רדיט שמע על זה כבר אתמול בלילה

      יש לי חבר שקוראים לו בינימין אבל אני קוראת לו בני
      בני בני ילד רע אני אוהבת אותו כל כך נורא

  9. עכשיו שאמס צייץ שמינסוטה צריכה לקבל החלטה לגבי התמורה עבור ראסל כי יש לה עוד הצעה.
    אני יודע די בוודאות שהקבוצה היחידה שמוכנה להטריד עבור ראסל (חוץ מהלייקרס כנראה…) היא הקליפרס.
    אז נראה שהוא מגיע ללוס אנג׳לס ככה או ככה.

            1. באופן מפתיע טרייד טוב מאד של פלינקה.
              שעון מקולקל וכו׳ לדעתי…
              .
              אבל תכלס להוסיף את ראסל, ביזלי, ונדרבליט והאצ׳ימורה בשביל כל כך מעט – מחזק את הקבוצה בנקודות הנכונות ומצעיר אותה.
              .
              עכשיו צריך לעשות משהו עם לוני ווקר.

  10. קליבלנד ב15
    שארלוט ב3
    בוסטון ב11
    לא מהמר נגד הקבוצה שלי – פייסרס ב8
    טורונטו ב7
    סקרמנטו ב20
    יוטה ב2
    קליפרס ב4
    גולדן סטייט ב14
    תודה על פריוויו מצוין ונוסטלגי במידה

  11. איזה חלאה האמביד הזה.
    הוא כבר לא יודע למצוא שיווי משקל לזריקה בג'אמפ שוט בלי להתנגש במישהו.
    מחטיא ג'אמפ בסיבוב כי לא הצליח להתנגש כראוי במגן, ומתלונן לשופט: הוא דחף אותי

  12. מחצית ראשונה ובראון את טייטום עם 12 נקודות משותף ב 5 מ 15, 1 מ 6 ל 3.
    דוק ריברס, כמה שהוא מאמן רע, עשה הכנה לא רעה בעצירה של שני הטאלנטים, האחרים מנצלים את זה.
    מי שמנצל מצויין את ההפקר הזה הוא גראנט וויליאמס שמשתחרר מההגנה ויכול לצלוף.

      1. לסטיבנס יש פטיש על דוראנט, כל הזמן יש שמועות שם אבל יותר בכיוון של בראון.
        אם אתה שואל אותי, שום דבר לא יקרה למעט הסיפור של פאיצארד וגאלו שאולי ילכו עם בחירת דראפט עבור סנטר, פולטל? מובמבה?

      1. מה ווסטברוק?
        מהההה?
        אוי וויי זמיר. הכל בהנחיית השקץ.
        יום אחרי שעזר לשקץ להגיע לשיא של כארים ראס נידרס…

  13. אז מה? האופנה החדשה תהייה בגדיי זומבים?
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, האמריקאים האלה, מה יהיה איתם? ומה יהיה איתנו?
    רעידת אדמה בדרך….
    ותרעד הארץ וישטחו אפיים ארצה
    ויטיל אדוני אש וגפרית מהשמים ואבני אלגביש ויהיו למאכולת אשששששש

    1. אמביד מנסה להשפיל אותו מההתחלה, ומסרב לצאת לשמור עליו. פשוט מתעצל ואם אפשר לנסות להשפיל אז למה לא.
      גריפין תוקע לו שלשה אחת אחרי השנייה כל המשחק.
      כולן פנויות לגמרי כמו באימון

  14. תרבות הזומבים בארה"ב מזעזעת….
    אם חיזר עם בינה היה מגיע לעולמנו, היה כובש קודם כל את אמריקה הצפונית המשועבדת לזומבים.

    1. הוא לא נרקב אצלכם, הבעייה הגדולה שלו היא חוסר יציבות!
      הוא הכי חכם בבוסטון אבל מה שקובע זה הכדור בסל.
      אם הוא מכניס 4 מ 6 לשלוש זה לא עוזר אם במשחקים הבאים הוא 1 מ 13 (בהגזמה) וחלק מהפיספוסים פנויים לגמרי.

  15. הסלטיקס עם 17 מ 30 לשלוש.
    הסלטיקס עם בראון בחוץ כל המחצית השנייה, כנראה נפגע בכל מקרה הוא היה רע וגם טייטום לא טוב למרות שיש סיכוי שיגמור עם טריפל. עוד אסיסא ושני ריבאונד, והוא שם!

  16. מצחיק להשוות את בזוקה גו האינטרוברט עם דוק ריברס.
    גו נחבא אל הכלים וטיימאאוט שלו בשוו שווו, אצל ריברס זה טה רה ררררםםםםםםםםםםםםםם. הוא פורץ למגרש כאילו הוא כוכב רוק….

  17. גג נקי של ווייט על הארדן הופך לזריקות עונשין.
    אמביד, אחת החלאות הגדולות ביותר לצעוד על מגרש הכדורסל אי-פעם, מנצל את הזמן ללכת להתלונן לשופט שלא נותן לו מספיק שריקות אוויר בכל זריקה.

    1. טייטום לא חכם, זה לא חדש אבל כישרון יש לו והיה הכי טוב בדראפט שלו. לא מוותרים על אחד כזה למרות שהוא לא חכם בלשון המעטה.

  18. התחילו עם החשבונות השופטוטים האלה.
    השתדלתי לא לפתוח תפה ולזהם פה אבל הם ביזיון אחד גדול!

  19. איזה אפס מוחלט זה האמביד הזה.
    ווייט ענק ותופר שלשת מאני. במקום שאין אנשים היה האיש.
    .
    רזי הבעיה אצלכם היא טייטום.
    הוא מונע מהקבוצה להגיע לרמה הבאה.
    הוא לא יציב. משחק אחד יקלע מכל מצב ומשחק הבא יזרוק לבנים.
    הוא מטומטם.
    בחירת הזריקות שלו רעה והוא פשוט טיפש.
    לא עושה משחק, מאבד המון כדורים טפשיים כשנכנס ראש בקיר.
    אתה מביא איזה שחקן יציב וחכם במקומו, והסלטיקס עם הסגל הזה טסה למעלה.

    1. היא כבר טסה למעלה
      בשבת לפנות בלוכר הם יהיו עם 40 נצחונות.
      סלטיקס הגיעו אתו ראשונים ל 20 ראשונים ל 30 ובשבת יהיו ראשונים ל 40, למרות שדנוור מזנבת.

      1. נכון
        תמיד אמרתי שברוגדון זה התרייד המנצח של סטיבנס.
        ההבאה שלו היא שיחוק אדיר והוא צריך להיות בחמישייה אבל לדעתי האיש השישי של השנה תפור עליו.

  20. טוב, אני אחרי 4 ימי סלט כבדים והיום פיצה
    איפה אבו פופי, עזבנו למנוחות ונכנס לצנטרישוט.
    אני חושב שהוא בהנגאובר מההישג של השקץ.

  21. לא יודע עם הנצחון הסה של הקינגס הוא באמת נצחון. מאד מאד מאד מוזר אבל בסוף יש ווין והשופטים עזרו לנו הפעם.

  22. המשחק הסתיים כשפורטלנד זרקו 32 קליעות עונשין מול 10 של ג"ס. דרך אגב ג"ס אם לא היו מקבלים קצר למח היו מנצחים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט