קליי חוזר – פריוויו למשחקי יום ראשון / עמיחי קטן

מבין 10 המשחקים שלפנינו, המרכזי הוא זה שבין גולדן סטייט לקליבלנד, שבו, על פי הדיווחים, קליי תומפסון אמור לחזור לשחק אחרי יותר משנתיים וחצי. לכבוד החזרה של אחד השחקנים האהובים, לפחות עלי באופן אישי, ליד כל קבוצה שתוזכר כאן יהיה גם סרטון של משהו שקליי עשה נגדה.

19:00 ברוקלין נטס (24- 13) – סאן-אנטוניו ספרס (15- 23):

הנטס נראים פחות טוב לאחרונה עם 4 הפסדי בית רצופים, יחד עם ניצחון חוץ בהופעה היחידה של קיירי העונה עד כה. התוצאה הייתה שברוקליו איבדו את פסגת המזרח וכעת הם מובילים רק בחצי משחק על מילווקי ומיאמי שמחזיקות במקומות 3-4. שווה לעקוב ולראות האם הנוכחות של קיירי במשחקי חוץ תשפיע לרעה על משחקי הבית, אחרי שהנטס התרגלו להיות בלעדיו.

כאן בחרתי סתם תקציר ממשחק אקראי של קליי נגד ברוקלין.

הספרס הם אלה שמובילים כרגע את המאבק הצמוד במקומות 10-14 במערב, אבל במרחק של 3 משחקים מהמקום ה-9, ככה שנדמה שהמקום ה-10 הוא המקסימום שהם יכולים לשאוף אליו קדימה. נכון שאין לספרס שחקן שמסתמן כמו כוכב העתיד שלהם, אבל יש כמה כישרונות צעירים מאוד מעניינים שזוכים לזמן על הפרקט ומגיבים היטב.

בפלייאוף הראשון של גולדן סטייט בעידן הנוכחי, והשני בסך הכל מאז 1994, ראינו גם את הופעת הפלייאוף הגדולה הראשונה של קליי. משחק 2 נגד הספרס בסיבוב השני – 8/9 מחוץ לקשת בדרך ל-34 נקודות, 14 ריבאונדים וניצחון חוץ.

המפתח של המשחק הוא בניהול הרוטציה. הספרס עמוקים יותר, אבל אין להם אף כוכב שיכול לקחת על עצמו משחק ברמות של דוראנט או הארדן, כאשר סטיב נאש יצטרך לסייע לכוכבים שלו לעשות את שלהם ברגע הנכון.

רמת עניין של משחק: B – הספרס בכושר לא רע, הנטס בכושר פחות טוב, וזה משחק בשעה מאוד מוקדמת שעשויה להיות נוחה לחלק מאיתנו.

הימור: דוראנט יעשה את שלו וזה יספיק. ברוקלין ב-8.

22:30 לוס אנג'לס קליפרס (19- 21) – אטלנטה הוקס (17- 21):

הקליפרס כבר תקופה ללא פול ג'ורג', והמצב הנוכחי הוריד אותם ממקומות 4-5 במערב עד למקום ה-9, מה שמוביל פתאום לסימני שאלה על עצם ההגעה לפלייאוף. לפעמים נדמה לי שיש אצל הקליפרס יותר מדי אקראיות, כשלא ברור לאף אחד מי השחקנים המובילים שם, ורצף עמוק של שחקני רוטציה חביבים לא מספיק לבדו.

המשחק שבו קליי קלע הכי הרבה בפלייאוף האחרון שלו ב-2019 היה משחק 4 נגד הקליפרס בו הוא קלע 32. זה גם היה המשחק היחיד באותו פלייאוף בו קליי קלע 30 חוץ מאותו משחק 6 של הגמר שבו הוא נפצע.

אצל אטלנטה המצב אפילו יותר מורכב כשההוקס אפילו לא נמצאים במקום שמגיע לפלייאוף, כך שהמפגש הזה בין שתי הקבוצות שהפסידו בגמרים האזוריים הוא במידה רבה מפגש המאוכזבות של החצי הראשון של העונה. בעונה שעברה ההוקס התחילו את הריצה שלהם לצמרת בערך בשלב הזה, אבל הפעם מעמדו של המאמן יציב יותר והם יצטרכו למצוא דרך אחרת לייצר מומנטום.

עבור אטלנטה, עונת 2019 הייתה תחילתה של הדרך למעלה, אבל בתחילת הדרך, קווין הוארטר התקשה מאוד בשמירה על קליי, כמו שניתן לראות בסרטון המצורף כאן.

המפתח של המשחק הוא בקליעה מחוץ לקשת, כי מדובר ב-2 קבוצות שקצת תלויות בזה.

רמת עניין של משחק: B – שתי קבוצות שצריכות בדחיפות לעצור את המשבר.

הימור: ביתיות. הקליפרס ב-6.

1:00 אורלנדו מג'יק (7- 33) – וושינגטון וויזארדס (19- 20):

אורלנדו רושמים כבר רצף של 8 הפסדים, יותר ממספר הניצחונות שלהם העונה, ויש להם מאזן ביתי מעליב של 2 ניצחונות מול 14 הפסדים. בקיצור, יש כאן קבוצה שפותחת פער במרוץ למקום האחרון בליגה. יש לפעמים ניצוצות של קסם מהצעירים, אבל עוד מוקדם לבנות על זה בכלל והם יצטרכו לקחת את הזמן לאט.

בתוך רצף של 14 ניצחונות של גולדן סטייט ב-2017 אחרי שדוראנט נפצע, השני היה נגד אורלנדו והסתיים בניצחון קליל. קליי ניצח את אורלנדו 21- 20 ברבע הראשון, וזה כשאחרי 8 וחצי דקות התוצאה הייתה 21- 10 לזכותו (ו-31- 10 לזכות קבוצתו).

אצל וושינגטון, ההתקפה קצת השתפרה במשחקים האחרונים, אבל ההגנה נראית נורא לאחרונה כשישראלי אחד מנסה לחפות על 4 אחרים שלא ממש בקטע. אחרי זה מתפלאים שקשה לו להיות אגרסיבי בהתקפה… בכל מקרה, הפסד כאן יצביע על משבר רציני.

הפעם משחק מהתקופה שדיוויד לי, בוגוט ואיגודלה היו בחמישייה הפותחת של גולדן סטייט יחד עם הספלאש בראדרס (אולי איגי יעשה זאת שוב…) והווריורס ניצחו ב-33 הפרש את הדקות של קליי בזמן שההפרש בסיום היה חצי מזה.

המפתח של המשחק הוא בהגנה של וושינגטון. אם היא תיראה כמו בשלבים הטובים יותר של העונה הם יהיו בעמדה טובה.

רמת עניין של משחק: B – רק בגלל דני.

הימור: אבדיה יחטיא מלא, אבל הוויזארדס עדיין ינצחו. וושינגטון ב-11.

1:00 טורונטו ראפטורס (19- 17) – ניו-אורלינס פליקנס (14- 25):

הראפטורס כבר עם 5 ניצחונות רצופים שהביאו להם מאזן חיובי ואת המקום השביעי במזרח. ההתקפה המאזונת של הראפטורס מדורגת תשיעית בליגה והיא זו שמובילה את הדרך עבור הקנדים העונה, אם כי אפשר לזהות לאחרונה שיפור גם במשחק ההגנה שנראה כעת מתואם יותר מאשר בשלבים מוקדמים של העונה.

הפעם לא צריך משחק שלם. נסתפק בשלשה אחת שהכריעה את המשחק האחרון שקליי סיים בריא.

בצד של הפליקנס, הם בסך הכל במרחק של משחק וחצי מהמקום ה-10 המיוחל והם ללא ספק נראים טוב יותר מאשר בתחילת העונה, אבל השאלות הגדולות והכבדות יותר, כלומר שאלות זאיון וויליאמסון (תרתי משמע), ימשיכו להטריד אותם לעוד תקופה ארוכה. בינתיים הם שלחו פרחים לסטיב קר שנתן לסטף ודריימונד לנוח נגדם, מה שהביא להם ניצחון חשוב.

קליי שיחק נגד הפליקנס ב-9 משחקי פלייאוף, כאשר רק ב-2 מהם הוא קלע פחות מ-20. במקרה המצורף, הוא קלע 14 נקודות ב-6/8 ברבע האחרון ושבר את השוויון בדקות הסיום.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ של וסיאקם ובארנס נגד ולנצ'יונאס ואינגרם. הראשונים בעיקר הגנתית והשניים בעיקר התקפית.

רמת עניין של משחק: C – טורונטו מחפשים להתקדם עוד במזרח והפליקנס להישאר בעניינים, אבל המשחק הזה עצמו לא יכריע יותר מדי.

הימור: הקנדים בכושר טוב יותר. טורונטו ב-9.

2:00 יוסטון רוקטס (11- 29) – מינסוטה טימברוולבס (19- 20):

יוסטון עצרו רצף הפסדים ארוך עם ניצחון על וושינגטון, אבל חזרו לסורם מיד לאחר מכן, וכעת הם פותחים פער משמעותי במקום האחרון במערב. הרוקטס מוסרים תודה לאוקלהומה, דטרויט, אורלנדו והקליפרס שמחזיקות בהתקפה רעה יותר ולפורטלנד שעושה את זה בצד ההגנתי, אבל לפחות שאלות העתיד, כלומר הצעירים, מקבלות תשובות לא רעות בינתיים.

את הרוקטס פגש קליי ללא פחות מ-23 משחקי פלייאוף בקריירה, והמשחק הזכור ביותר שלו נגדם היה היחיד מבין כל הכ"ג אליו יוסטון הגיעו עם יתרון בסדרה.

מינסוטה ממשיכים בעונה המפתיעה הגנתית שלהם, כאשר ההגנה עכשיו מדורגת שביעית והיא זו שמובילה את הזאבים למקום ה-8 במערב, אולי אולי בדרך לפלייאוף מפתיע. בין כה וכה, קפיצת המדרגה של אדוארדס מבשרת טובות עבור האוהדים ושוב יש מקום לקצת אופטימיות אצל הטימברוולבס.

הזכרנו כבר את רצף 14 הניצחונות של הווריורס לקראת סוף עונת 2017, והפעם המפגש שלהם נגד מינסוטה באותה ריצה. קליי קלע 41 והוביל לניצחון קל, אבל בצד השני היה את עומרי כספי שסיים עם 100% מהשדה (ואף מילה על זה שמדובר ב-6 נקודות ב-3/3).

המפתח למשחק הוא אדוארדס וטאונס, כי אין ליוסטון יותר מדי כלים הגנתיים מולם, וביום טוב שלהם זה אמור להיות די נוח עבור הזאבים.

רמת עניין של משחק: C – מינסוטה מעניינים העונה, אבל יוסטון פחות. דרך אגב – יוסטון היא היחידה שפגשה את מינסוטה בפלייאוף מאז 2004.

הימור: יחסי הכוחות השתנו מאז הפלייאוף של 2018. מינסוטה ב-13.

2:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר (13- 25) – דנבר נאגטס (19- 18):

ההתקפה הגרועה בליגה שייכת לת'אנדר, אבל לפחות ההגנה נמצאת בחצי העליון, מה שאולי מצביע על מאמן שיודע מה הוא עושה ובעיקר מצביע על מחסור בכישרון. כרגע אוקלהומה עם רצף של 3 הפסדים שהוריד אותם בחזרה למקום ה-14 במערב, ובכל רגע נתון השאלה היא האם זה הרגע שבו הת'אנדר יוצאים מהמרוץ למקום ה-10 ועוברים למרוץ לדראפט.

נדמה לי שלא צריך להוסיף כלום על המשחק הידוע הבא, כנראה הידוע ביותר בקריירה של קליי.

דנבר שומרים בינתיים על מקומם בסביבות ה-50% הצלחה, אבל מה שהספיק למקום ה-5 במערב לפני שבוע עכשיו מספיק רק למקום השביעי לאור השיפור של הלייקרס ודאלאס. יוקיץ' ממשיך לסחוב על גבו קבוצה לא מאוד מרשימה וכן מאוד חסרה, והשאלה העיקרית היא האם יש לנאגטס איך להשתפר ולחזור להיות מועמדים להגיע רחוק.

הפעם ניקח משחק 39 נקודות ו-9 שלשות של קליי מקרב ישיר על ראשות המערב בשלב מאוחר של עונת 2019.

המפתח של המשחק הוא ההגנה על יוקיץ'. אם הת'אנדר יצליחו להגביל אותו הם יהיו בעמדה להפתיע.

רמת עניין של משחק: B- – יוקיץ' תמיד מייצר עניין מסוים.

הימור: לת'אנדר יש הגנה טובה, וזה יכול להספיק. אוקהלומה ב-3.

2:30 דאלאס מאבריקס (21- 18) – שיקגו בולס (26- 10):

דאלאס כעת עם 5 ניצחונות רצופים והגנה נהדרת שכבר מדורגת חמישית בליגה, ולשיא הגיעה כשעצרה את גולדן סטייט על 82 נקודות בלבד. לוקה חזר אחרי כמעט חודש בחוץ ובינתיים ההגנה והצוות המסייע מאפשרים לו להיכנס לעניינים בקצב רגוע, ובעיקר למסור הרבה אסיסטים עד שהקליעה תחזור למספרים שאנחנו רגילים ממנו.

הפעם נקפוץ חזרה ל-2016 ולמשחק שבו קליי קלע 45 נקודות נגד המאבס.

שיקגו היא הקבוצה הלוהטת ביותר בליגה כרגע, ועם 9 ניצחונות רצופים היא פותחת פער בראשות המזרח, ואולי אפילו מתקרבת ל-3 מוליכות הליגה שהן כולן מערביות – פיניקס, גולדן סטייט ויוטה. המאזן הביתי של הבולס, שעומד על 14- 4, הוא שני רק לגולדן סטייט, אבל גם במאזן החוץ מדובר בקבוצה טופ 5-6 בליגה, ככה שמצבם בהחלט טוב.

עוד מקרה שבו הבחירה במשחק של קליי הייתה מאוד קלה.

המפתח של המשחק הוא המאצ'-אפ בין ההתקפה הלוהטת של שיקגו ובין ההגנה הנהדרת של דאלאס.

רמת עניין של משחק: A- – משחק נהדר, אבל שעה אחריו מגיע משחק יותר מעניין.

הימור: לא תחסם שור בדישו (דברים כ"ה, ד'). שיקגו ב-7.

3:30 גולדן סטייט ווריורס (29- 9) – קליבלנד קאבלירס (22- 17):

שני הפסדים רצופים ואיבוד הפסגה הם רק משניים עבור גולדן סטייט לקראת מה שצפוי לנו הערב, והיריבות שהפכה למיתולוגית בין גולדן סטייט לקליבלנד (ואולי גם בין קליי תומפסון לקווין לאב מאז שהטרייד ביניהם לא מומש), מקבלת פרק חדש ומרגש. לא זו אף זו, מדובר בקרב בין ההגנה הטובה בליגה ובין השלישית בדירוג ההגנתי.

בצד של קליבלנד, הקאבס התקשו ללא גארלנד אחרי שגם רוביו גמר את העונה, אבל מאז הוא חזר ומצבם השתפר מעט, אם כי הם ירדו למקום ה-6 במזרח לאור המומנטום של פילדלפיה. גם התקפית ניכר שיפור אצל הקאבס וכעת הם כבר בחצי העליון של הליגה, מה שיהיה חשוב מאוד נגד הגנה כמו של הווריורס.

הפעם – משחק 3 של גמר 2017. הוא זכור במיוחד בגלל השלשה של דוראנט, אבל קליי קלע 30 באותו משחק, כולל 16 ברבע הראשון.

המפתח של המשחק הזה הוא ההתקפות, ובעיקר זו של גולדן סטייט שנתקעה קצת לאחרונה, כי לשתיהן מצפה אתגר קשה מצד ההגנות היריבות.

רמת עניין של משחק: A+ – מסוג המשחקים ששווה לראות גם מעבר לשיקולים המקצועיים, וההגנות של שתי הקבוצות כנראה ידאגו למשחק אינטנסיבי.

הימור: הקאבס יקלקלו את החגיגה. קליבלנד ב-8.

4:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (14- 24) – סקרמנטו קינגס (16- 25):

פורטלנד זו הקבוצה שמחזיקה ברצף הופעות הפלייאוף הפעיל הארוך ביותר עם 8, אבל כרגע נראה שהוא בדרך הבטוחה להיגמר העונה. את ההגנה הגרועה בליגה ראינו גם בעונה שעברה, אבל הפעם ההתקפה נמצאת רק במרכז הטבלה ולא מצליחה לחפות על החולשה ההגנתית. יש כאן הרבה נסיבות חיצוניות ופציעות, אבל בשנים של טרי סטוטס הבלייזרס הצליחו להתגבר על כל זה, לפחות כדי לעלות לפלייאוף.

אחרי שפטריק בברלי פצע את סטף בתחילת הפלייאוף של 2016, את הסיבוב הראשון גולדן סטייט עברו בקלות. או אז הגיעה פורטלנד ובמשחק הראשון הוכיח קליי שכוח האש שלו מספיק, עם מה שהיה אז שיא הקריירה שלו בפלייאוף.

בניגוד המוחלט לפורטלנד, סקרמנטו מחזיקים ברצף הארוך ביותר ללא הפלייאוף, והם כנראה ימשיכו לשמור על הרצף שלהם, אלא אם יהיה שם שיפור משמעותי. ההגנה מדורגת 27, ההתקפה 18, ואולי הנתון היחיד בו הקינגס נמצאים בצמרת הליגה הוא ריבאונד ההתקפה, ותודה להולמס בעיקר.

עוד מקרה שהבחירה שלי קלה וברורה.

המפתח של המשחק הוא הגנות. שתיהן חלשות מאוד, אבל אם אחת תתעלה זה יעניק לקבוצה יתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: B- – משחק חשוב, אבל לא מאוד מעניין.

הימור: משום מה, פורטלנד מתקשים נגד הקינגס בשנים האחרונות. סקרמנטו ב-8.

4:30 לוס אנג'לס לייקרס (21- 19) – ממפיס גריזליס (27- 14):

הלייקרס חזרו לאחרונה לנוסחה הישנה של "לברון והגנה" וזה עובד להם לא רע בכלל, כש-4 ניצחונות רצופים הביאו אותם חזרה למאזן חיובי ולמקום ה-6 במערב. עם זאת, יש ללו"ז הנוח יחסית חלק משמעותי בריצה האחרונה, ובחצי השני של העונה מצפים ללייקרס משחקים קשים יותר, ועדיין הסיכוי שלהם לעלות לפלייאוף עומד על 44% לפי אתר הסטטיסטיקות 538.

בשלב מסוים זה היה 10/10 לשלוש.

ממפיס זו עוד אחת מהקבוצות הלוהטות בליגה, במקרה שלהם עם 8 ניצחונות רצופים, התקפה טופ 5 והגנה טופ 10. מוראנט נראה כמו מועמד ל-MVP לאורך כל העונה מבחינת היכולת האישית, ומכיוון שמאז שהוא נפצע הדברים התחברו גם במישור הקבוצתי, וזה מחזיק יפה גם אחרי שהוא חזר, אפשר בהחלט לראות בו מועמד גם מהבחינות האחרות.

הפעם קליי הסתפק רק ב-26 נקודות ברבע ו-37 במחצית בדרך ל-42 בסך הכל, משחק אחד לפני האחרון של העונה הסדירה ב-2015.

המפתח של המשחק הזה הוא בשאלת לברון – איך ממפיס ינסו להתמודד איתו הגנתית. בגזרות האחרות יש לממפיס יתרון משמעותי.

רמת עניין של משחק: B+ – אפשר כבר לקרוא לזה קרב צמרת.

הימור: דווקא בעמדות הגארד יש ללייקרס כמה כלים הגנתיים נגד מוראנט. הלייקרס ב-11.

ולסיום, חידה שגם היא בנושא קליי תומפסון – באיזה מהשיאים הבאים קליי לא מחזיק?

א. שיא השלשות במשחק עונה סדירה.

ב. שיא הנקודות ברבע.

ג. שיא השלשות במשחק פלייאוף.

ד. שיא השלשות ברבע.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 251 תגובות

  1. יופי של קונספט, עמיחי!
    .
    אני חושב שאין אוהד כדורסל שלא התגעגע לקליי –
    לא צריך להיות אוהד גולדן בשביל לכל הפחות לכבד את השחקן הזה. שלוב מרשים של יכולת קליעה נדירה, שקט, והכדורסל נטול פוזות. איזה כיף שהוא חוזר!

    1. באמת יופי של קונספט – אבל גם לווריורס מגיע קליפ!
      ומכיוון שקליי מתעקש לא לקלוע נגדם נצטרך ללכת לאבא.
      המשחק הטוב ביותר שלו מולם היה כנראה ב-1981 במדי הבלייזרם עם 33/7/6 אבל מכיוון שזה לא זמין נלך למשהו גבוה בסולם…
      משחק 3 בחצי גמר המערב של 1987 במדי השואוטיים לייקרס. 23/12 ו-2 חסימות בקריעה של מאלין סליפי פלוייד וג'ו בארי קרול.
      https://www.youtube.com/watch?v=—d7R-ubkI

        1. נכון
          איזה שחקן וורת׳י כבר שכחנו
          מג׳יק גאון כדורסל שחקן ייחודי כבר שכחנו
          הלייקרס מכונה… מפחיד… כבר שכחנו

      1. עשה לי את הערב, הסרטון הזה.
        אי אפשר שלא להסכים,
        איזה כדורסל אלגנטי הציג ג'יימס וורת'י. אחד מהשחקנים הכי אנדרייטד (מתאים בול לחזרתו של קליי …)

  2. כמה נק השיקצה שם על קיליאן טילי היום?

    שאלות בונוס

    1. כמה שאגות הוא יעשה?
    2. כמה שרירים הוא יעשה?
    3. כמה פרצופים מפחידים למצלמה הוא יעשה?

    בין העונים נכונה יוגרל בובה של לברון במשלוח מאטלנטה עי מנחם. אפשר להמיר את הפרס לבובת לברון עם חיתול במשלוח מגרמניה עי יואל.

    1. יש לי תחושה שאתה הולך לאכול את הכובע שלך, או לחילופין שבית הקלפים שבנית יתמוטט, או שטחנות הרוח שאתה נלחם בהן יחדלו את נשקן.

  3. אוהו, איזה ערב חגיגי. סחתיין עמיחי.
    בשעה טובה ומוצלחת הידית חוזרת (ראיתי חלק מהסרטונים ונזכרתי איזה סיוט היה לראות את הווריורס טוחנים קבוצה אחרי קבוצה). בזכות הלו"ז הגמיש שלי מחר אקום לצפות בפלא.
    .
    "הימור: אבדיה יחטיא מלא, אבל הוויזארדס עדיין ינצחו". אאוץ'. 🐈‍⬛

        1. מבחינתי, הקליעה לא נמצאת בראש סדר העדיפות של אבדיה – הגנה, ניהול משחק טוב בכל פעם שהכדור אצלו ובחירת זריקות טובה הם מה שיתנו לו דקות לדעתי, כשהקליעה זה תהליך שיקח יותר זמן.

          1. אני לא בטוח.
            אם הקליעה תישאר לא יציבה, כשהצ'ימורה וברטאנס יחזרו ייתכן מאוד שהדקות שלו יקוצצו עוד יותר (19 במשחק האחרון, כולל הגארבג').
            עם כל הכבוד להגנה, ויש המון כבוד – בלי קליעה יהיה לו קשה לקבל דקות משמעותיות.

            1. זה לא רק הגנה, אבל יש לוושינגטון (וגם לי) סבלנות עד שהקליעה תגיע, כל עוד אבדיה תורם בתחומים אחרים – בעיקר בכל מה שקשור לקבלת החלטות.

  4. עם חזרתו של קליי נוצרה סיטואציה שאני אישית לא זוכר. הווריורס יוכלו לעלות בו זמנית ארבעה "בנים של" למגרש (למעשה חמישה אם סופרים את ווילט ג'וניור). אם מישהו יכול לחשוב על מקרה דומה. פינת העובדות המיותרות בראש שלי תשמח לדעת.

          1. טוב, תזכור שאתה ביקשת…
            20 כחול-לבן
            15 אדום-כחול
            2 כחול-לבן
            מי הגיבור שלך? או לחלופין מי מהבאים לא יכול המשיך את הסדרה?
            34 צהוב-ירוק
            7 סגול-צהוב
            22 כחול-לבן
            9 סגול-צהוב
            14 כחול-לבן

            1. No luck so far

            2. הוא ביקש חידה, לא פרק פיילוט ל-LOST 2

            3. x marks the spot

            4. חוץ משמות אקראיים שמקבלים מקבוצה + מספר חולצה אין לי מושג

          2. כבר זרקתי לך רמז אחד פה.
            ואני יכול להגיד שזה נבע מההמעקב האובססיבי אחרי כל שחקני ה10 ימים שנכנסו עכשיו בעקבות האומיקרון. אז זה גם צריך לעזור

            1. משהו שקשור לשחקנים המחליפים היה הניחוש הראשון שלי למען האמת.. אבל לא הצלחתי לפתח את זה יותר מדי. ננסה שוב

            2. וגם ירוק צהוב לא מסתדר לי פה (סיאטל?) או הרמז שלא הבנתי

            3. אתה אוהב x-men?

            4. תזרום עם המחשבה הזו…

            5. אוקיי.. 15 חשבתי דטרויט
              ולא אוהב אקס מן או שום קומיקס / גיבורי על, הרסו את תעשיית הקולנוע!

            6. אתה בעייתי…
              הכל מתנקז לממפיס בסופו של דבר.

            7. אין איזה 21 כחול לבן?

            8. לא

            9. מבטיח אחרי שתטפל ב-34 ירוק-צהוב

            10. זה הדבר הראשון שבדקתי אבל מה קשור ריי אלן?

            11. לא ריי אלן… לפני

            12. אהה סבבה.. זכרת את זה לבד?

            13. אותו ברור. כל השאר זה כבר סיפור אחר.

            14. חידה יפה, למרות שלא הייתי מרוכז כשהעלתם את הנושא

            15. רגע אז מי לא ממשיך את הסדרה?

            16. די אני בחוץ חחח.. העיקר החוקיות

            17. חחח, סבלת בשקט.
              9 סגול צהוב שהיה עבור ניק ון אקסל.
              כל השאר שייכים לאגף האיקסים שהסניף המרכזי שלו משום מה בממפיס.

            18. תודה, מתישהו אני אפתור משהו

        1. אין תלונות שחזרת – להיפך.
          רק תדאג בבקשה שגם האיסלנדי יחזור 🙂
          שטנש יהיו בהרכב מלא לאזן פה קצת את העניינים בנושא האינטלקט.
          איזה לילה … וואו. תודה עמיחי.

            1. בכל זאת ווילט היה עם 500 נשים בחודש, לך תדע אם הסבתא של אוטו פורטר היתה מספיק אמינה כשסיפרה לסבא פורטר שהיא בהיריון ממנו.

  5. באמת שאי אפשר שלא לשמוח ולהתרגש מהחזרה של קליי, גם אם הוא תקע בקבוצתך עשרות פיגיונות במהלך השנים, שחקן שכיף לאהוב ולאהוד, רק שישמור על הבריאות, בעיקר בשבילו אבל גם בשבילנו. יופי של קונספט, תודה עמיחי!
    out of Klye- דאלאס שיקגו זה המשחק המעניין של הערב, לראות איך שיקגו, שהרבה כאן (לא אני) צפו את הריצה החזקה שלה, יכולה לנטרל שחקן בקליבר של לוקה (דרוזן, קארוסו, לונזו, לאבין – מי מהם שמשחק), אולי כהכנה לבאות לניטרול של מידלטון, באטלר והארדן בפלייאוף. הייתי רוצה לראות את לאבין מממש את פוטנציאל האול-אראונד שלו גם בצד האפור של המגרש, כי איתו ככלי הגנתי טוב שיקגו יכולים לרוץ עמוק וחזק גם בפלייאוף, בעיני כרגע ברוקלין, מילווקי ומיאמי רמה אחת מעליהם. יהיה כיף וטוב לקונפרנס לראות את שיקגו חוזרת.
    שוב תודה על הסיקור.

  6. איזה כיף שקליי חוזר. שייקח את הזמן לחזור לכושר משחק, במילא יצטרכו אותו בעיקר בפלייאוף.
    תודה רבה על פריוויו מעולה

  7. קליי תומפסון. אגדה אין מילה אחרת. איש ה 37 נק ברבע.
    לא נראה לי שיש אחד שלא שמח שהוא חוזר כולל אלה שסבלו ממנו..השחקן הכי גבר בליגה.
    הלילה מתחיל הפרק השני של השושלת.

  8. תודה עמיחי
    .
    קצת מצחיק לכתוב שהספרס עמוקים יותר מברוקלין ובכושר לא רע… שלושה שחקני חמישייה ועוד שני שחקני רוטציה בחוץ בגלל פרוטוקול קוביד, והספרס הפסידו 4 מה5 האחרונים שההפסד הצמוד היחיד היה לדטרויט, כל השאר… בלאו אוט. כמו היום… אבל היי, רבע ראשון צמוד

  9. גם לי זה ערב חג. למרות שאני אוהד הקבוצה שסבלה ממנו הכי הרבה אולי אני מעריך אותו מאוד. הוא שחקן מושלם ועושה רושם של בן אדם טוב מאוד. הוא דוגמא שלגדול עם כפית כסף זה לא בהכרח דבר רע.

  10. חחח איזה עבירות.לא שורקים לשחקני הספרס מסכנים כיסחו את מורי מאחורה נחתו לו על הגב וכלום חחח לשיקצה זה היה ישר לקו חחח. מסתבר שאם נוחתים לך על הגב אחרי הזריקה זה לא עבירה אבל אם זה מקדימה אחרי הזריקה זה כן 🤣

    1. עזוב שטויות. שים את השחקנים של הספרס עם מאמן אחר וברוקלין מטיילת נגדם. לא 2 הפרש בהארכה…
      מתי הספרס שולחים את פופוביץ' לסלטיקס? כולם חושבים שחילופי מאמנים זה מה שפותר בעיות – זה חילוף שאני מוכן לנסות.

      1. ברור
        פופ לא מגיע כי טוב לו בס"א. זה הבית.
        אז נשאר לי רק לפנטז, מה היה אם פופ היה מגיע וסטיבנס היה עוזר מאמן שלו.

  11. The Born Ready renaissance in Indiana will continue for the remainder of the 2021-22 season.

    Marc Stein reported the Pacers are set to sign Lance Stephenson for the remainder of the season following his stellar run on a 10-day contract.

  12. After a successful stint with the Milwaukee Bucks, DeMarcus Cousins is reportedly getting another opportunity to play in the NBA.

    Per Shams Charania of The Athletic and Stadium, the Denver Nuggets plan to sign Cousins to a 10-day contract.

  13. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הבוט ואידיוטקה (נשמע כמו שם של להקה משנות השבעים) הורידו את נייסמית ופריצארד ל G ליג?
    אדוני נתן ואדוני לקח.

  14. כל פעם שאני רואה את טריי (שזה לא קורה הרבה בגלל רפלקס ההקאה) אני נחרד מחדש ומתבייש בשבילו מכך שברגע שהוא לא עם הכדור הוא פשוט הולך ועומד בלוגו ומסתכל על החברים משחקים 4 על 5.
    ככה, חברים, לא מגיעים לכלום בכדורסל.
    איזה איש זוועה.

    1. תעשה טובה רק. אם יש בך שמץ של כנות בכל פעם שאתה קורא לי טרול, תקרא גם לעצמך ככה שניה לפני. העיקר שזה עושה לך טוב

  15. אני חושב שוושינגטון צריכים להחליט האם הם הולכים על ריבילד או מנסים לנצח עכשיו עם ביל. זה לא יעבוד ביחד

    1. כל עוד ביל שם הם ינסו לנצח. הבעיה שאין להם יותר מדי נכסים ללכת אול-אין, ואני מניח שהם מנסים להישאר תחרותיים עד שביל יחתום על החוזה הבא הגדול שלו, כדי להטיח את ההישארות שלו ולהתחיל לעשות מהלכים יותר משמעותיים

  16. טוב אולי מוקדם(מאד!) לקבוע את זה אבל מהשלוש שלשות שקליי זרק זה נראה כאילו חסר שם את מה שהיה לו אז ב2019 כנראה שאת זה יהיה מאד קשה עד בלתי אפשרי להחזיר למשחק שלו
    הוא עדיין לוקח את אותן הזריקות שלו אבל כל השלשות שזרק לא היו בכיוון אפילו

    1. מה הקשר?
      אני שלשום חזרתי לשחק אחרי חצי שנה בגלל דלקת ומתיחה שהיתה לי באכילס וממש רעדתי מהתרגשות למרות ששיחקנו שלוש על שלוש כמה חברה בקטנה. החטאתי שלושה לייאפים ראשונים ואז חזרתי לקצב, לא צריך סתם..

      1. מובילים שם 10 אני רואה לא חושב שיהיה שם עניין מיוחד ברור שגולדן ינגבו. ממפיס שיקצה יותר מעניין יש את גה ותמיד אוהב לראות איך שומרים על השיקצה.
        אבל אם הקאהס יהפכו את זה לצמוד אקפוץ בקלאץ לקליי. בינתיים הבנתי הוא לא רע בכלל

  17. לא רע בכלל, בשביל משחק ראשון. קליי.
    .
    הלייקרס מדגימים נהדר את ההבדל בין "קבוצה" ל-"שחקן". יש רק שחקן אחד במדי לייקרס שהגיע לשחק הלילה,
    מול קבוצה (וממפיס אחלה קבוצה) זה רחוק מלהספיק.

    1. שחקן אחד שאתה רואה מה הוא עושה בהגנה? מטייל לחלוטין אחראי אולי ל30 נק מתחת לסל חחחח במקום לרוץ גוער בשופטים לקלב שריקות אוויר. הוא מדכא את כל הלייקרס השחקנים מדוכאים. ראס לא סובל אותו רואים בכל תנועה. חושב על הסטט שלו

  18. מקווה מאוד בשביל דני אבדיה שאחד מהשניים או שניהם:
    1. יעזוב את הוויזארדס במיידי
    2. ווס אנסלד יעזוב את הוויזארדס במיידי

      1. אתה נמהר שימון..
        הוא צריך שחקנים אינטלגנטיים לצידו – לא את ביל, לא את נטו, לא את ברטאנס ושות'.
        מקוה שיגיע ליוטה, סאן אנטוניו או מיאמי, איכשהו.

      1. חשוב מאוד שם בספסל שיהיו עם המסכות מי יודע מה יקרה אם לא, וגם אצל המאמנים שמורידים אותה כדי לדבר תשעים אחוז מהזמן.. גם קליי דיבר אחרי המשחק עם המסכה מאוד הגיוני.

  19. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ריצת 21-0 של הלייקרס בלי לברון מאמן ממפיס האהבל שיחק אותה לא נבהל ולא החזיר את גה וקיבל בעיטה לביצים חחחחחחחחחחחחח 7 הפרש שיש 1.16 על השעון איזה בזיון חחחחחחח

כתיבת תגובה

סגירת תפריט