עוד פריוויו מיותר – דטרויט פיסטונס 2025 / מאנו

עוד פריוויו מיותר – דטרויט פיסטונס 2025 / מאנו

בואו נדבר על הפיל שבחדר – למה חבורה של אנשים, נורמליים יותר או פחות, משקיעים מזמנם וממרצם בכתיבה על ספורט בכלל, ועוד על ליגה שנמצאת בצד השני של כדור הארץ בפרט, ועוד על הפיסטונס עוד יותר בפרט, ועוד בימים קשים אלה? מילא פעם או פעמיים, קורה לפעמים שמישהו משחית את זמנו על איזו שטות, אבל ככה באופן מתמשך? לאורך שנים ארוכות? בוקר ולילה? פריוויו וסיקור? ועוד על הפיסטונס? איך אפשר להסביר את זה? איך אפשר להצדיק את זה?

שאלות טובות, אין ספק, תשובות טובות נתקשה למצוא, אבל לפחות ננסה.

סיבה ראשונה – זה מעניין אותנו

כל העניין הזה של כדורסל, כלומר. זה מעניין. מעניין לנסות להבין מה יקרה, ואז גם להקדים מחשבה ולחשוב מה צריך לעשות כדי שיקרה מה שיקרה. כלומר אם מישהו מזכיר לי שבשנת 2004 הפיסטונס זכו באליפות, המחשבה הראשונה, שלי לפחות, היא משהו בסגנון "או.קיי, אז איך בעצם הם הגיעו למצב הזה? מה הם עשו נכון?", ואז אני נובר בעובדות – בן וואלאס… וצ'ונסי… ובחרו את טיישון… ואז ראשיד… וככה, בעצם, הם הגיעו למצב הזה.

סיבה שניה – אנחנו מבקשים להבין כדי לעצב את העתיד

אז המחשבה השנייה, שלי לפחות, תהיה "או.קיי, אז מה בעצם אנחנו למדים מהמקרה הזה? מה צריך לעשות כדי להגיע שוב לאותו מצב?", ואז עובדות העבר, לא ריפטאביליות שכמותן, כבר פחות רלבנטיות, ולכן קשה לדעת, אבל זה לא מונע מאיתנו לנפק פרשנויות, תיאוריות, אולי אפילו תקוות, שאם רק נעשה א' וב', ואחר כך גם ג', אז עם קצת מזל, ולא מעט שחקנים פסיכים, אולי בכל זאת יצא משהו מהמועדון הזה.

סיבה שלישית – אנחנו "עוקבים בדאגה" אחרי ההתפתחויות

כלומר, אחרי שאמרנו שכדי להגיע שוב לאותה סיטואציה צריך לעשות א', ב' ו-ג', אנחנו צריכים להישאר בסביבה כדי להבין האם אכן עשו א', ב' וג', ואם אכן עשו אז מה יצא מאותם א', ב' ו-ג', והבעיה היא שהעולם הוא מקום מסובך, אז לעתים קרובות חלק גדול מא', ב' ו-ג' לא ממש קורה, אלא קורה דווקא ד', ה' ו-ו', ואז אנחנו תוהים מדוע, למען השם, הם לא עשו א', ב' ו-ג', למרות שאמרנו להם לעשות בדיוק ככה, ולא רק שהמרו את פינו אלא גם עשו את ד', ה' ו-ו' בלי להתייעץ איתנו בכלל?!? מה זה אמור להביע??? זה ממש עניין של חוסר משמעת, שלא לומר חוסר כבוד בסיסי, צריך לפטר שם את כולם, תאמינו לי, ממש חרפה, אבל זה גם מחייב אותנו לחשוב שוב על המצב, ולהבין מה אפשר לעשות בהינתן שד', ה' ו-ו' כבר קרו, וגם זו סוגיה מעניינת, שהרי ככל שמתרבים האילוצים אז האפשרות ליצר משוואה שתפיק, בסופו של דבר, תוצאה חיובית, הופכת יותר מאתגרת, ואז אנחנו באמת נמצאים בקצה המעטפת, הרכב מחליק בזווית שעדיף להימנע ממנה, הצמיגים מאבדים אחיזה בגלל החצץ בצד הדרך…. ואם נצא מזה בחתיכה אחת זה יהיה ממש נס.

אז כמובן ששוב אנחנו נשארים בסביבה כדי לנתח, להמליץ, לחזות, להתברר כטועים… וכך נמשכת השרשרת עוד ועוד.

סיבה רביעית – Hit Rate

כלומר, אחרי שאמרנו ז', טענו ח', והסברנו ט', זה מעניין להבין אם צדקנו או טעינו, ולא פחות חשוב מכך – אם המגיב שלא הסכים איתנו, אלא אמר, טען והסביר י', כ' ו-ל', צדק או טעה בעצמו. מסוג הדברים שאט"ה שומר בסימניות תחת כותרת כמו "וויכוח עם אברי על בן סימונס", או רשימת התערבויות הבירה של גיא רוזן ודה-שוט שמצדיקה, ככל הנראה, פריוויו עונתי משל עצמה. בקיצור, בשלב הזה אנחנו כבר מושקעים אישית עמוק בעניין, ולך תצא מזה עכשיו, ואתה מוצא את עצמך נמשך לזה כמו פרפר לאור, דבורה לפרח, ג'אנקי לפושר, גילרי לבסקטבול רפרנס.

סיבה חמישית – בטח יש כזו, אבל באיזשהו שלב צריך להתקדם, אז נניח את הסיבות מאחור, וננסה לדבר על הדבר עצמו – שחקנים, מאמן, חוזים, וכזה.

המממ… האמנם מדובר בהתקדמות? לא יודע. האם במקרה של הפיסטונס זהו, אכן, "הדבר עצמו"? תמהני…

האמת שכשחושבים על זה כל מה שאני צריך לעשות זה להעתיק את הפריוויו של דור על שיקגו, או את הפריוויו של אסף על וושינגטון, או את הפריוויו שלי על ברוקלין, לשנות את השמות של השחקנים, וזהו, אף אחד לא ישים לב להבדל, ואני אוכל ללכת לנמנם קצת בסלון – ווין-ווין סיטיואיישן, לא?

אבל עזבו, לא נעים לי, וגם ילדים נכנסים לאתר וצריך לתת להם דוגמא אישית, ואם לקחתי על עצמי את הפריוויו של דטרויט, מסיבות שהמדע טרם הצליח להסביר, אז אני צריך לכתוב את הפריוויו של דטרויט, למרות שזה כרוך במידה לא מבוטלת של צער, סבל וחוסר אונים. יתרה מזו, יתכן שזה בדיוק הלקח שצריך ללמוד מהפרשה – בפעם הבאה לא לקחת על עצמי משימות מעציבות שכאלו.

העונה הקודמת

רקורד טנקיסטי של 14-68, מקום אחרון בליגה, הנפיק, ביש מזל, רק את הבחירה ה-5 בדראפט ובחירה ב-רון הולנד. שני החברים שהצעידו את דטרויט להישג המונומנטלי הזה, מונטי וויליאמס וטרוי וויבר, כבר לא איתנו, ובהחלט ניתן לתהות מדוע, שהרי אם התכוונו לטנקק, על מה ולמה יש לכעוס על המאמן והמנג'ר ולפטר אותם? שאלה טובה, והאמת שיתכן שהגרף הבא יכול לסייע לברר את התשובה – אלה לא רק ההפסדים, אלא אולי גם האופן שבו הקבוצה הפסידה – מדובר בתבוסות לכל דבר ועניין, וגם אם, כאסטרטגיה, אפשר לטנקק, ממש לא בטוח שכדאי לעשות זאת בהפרשים כאלה.

מאמן – ג'יי. בי ביקרסטאף, הגיע לאחר 5 שנים בינוניות בקליבלנד.

לא יודע אם ביקרסטאף המשיך עם צוות העוזרים הקודם, אבל לא יכולתי שלא לשים לב שלאחד מהם קראו בריאן אדאמס, וגם אם "זה לא אותו אחד", מעניין לחשוב אם הרקורד של דטרויט היה משתנה לו היה "זה כן אותו אחד".

סגל

עזבו – לא פחות מ-24 שחקנים שבילו בדטרויט בשלב כלשהו בעונה האחרונה עזבו את המועדון והם: מרווין באגלי, באדי בודהיים, בויאן בוגדנוביץ', טרוי בראון, אלק ברקס, מלקולם קאזאלון, טוסאן אוובומאן (נשבע לכם), מלאכי פלין שהצטרף לספרס, איוואן פורנייה, דנילו גלינארי, טאג' גיבסון, קוונטין גריימס, ג'ו האריס, קיליאן הייז, קווין נוקס, איזיאה ליבריס, צ'ימזי מטו שפעם גוייס על ידי הספרס, שייק מילטון, מונטה מוריס, מייק מוסקלה שתמיד חיבבתי, ג'יילן נואל, ג'ארד רודן, סטנלי יומודה, וג'יימס וויסמן שכנראה ייזכר כטעות הגדולה ביותר של גולדן סטייט הנוכחית.

נשארו – רק 7 שחקנים שבילו בדטרויט בשלב כלשהו בעונה האחרונה נותרו בקבוצה והם: קייד קנינגהאם, ג'יידן אייבי, אייזיאה סטיוארט, מרקוס סאסר, אוסר תומפסון, סימונה פונטקיו וג'יילן דורן.

הגיעו – לא פחות מ-12 שחקנים חדשים ובהם 6 רוקיז – רון הולנד, אארון אסטרדה, טולו סמית', ג'בונטה מקוי, בובי קלינטמן, ודאניס ג'נקינס; כמו גם שישה שאינם רוקיז – טוביאס האריס, טימי הארדווי ג'וניור, ומאליק ביסלי הוותיקים; וגם פול ריד, דיארון סיבורן, ו-וונדל מור ג'וניור.

אין הרבה טעם להתמקד בכל שחקן בפני עצמו, אבל המספרים בהחלט מדברים בעד עצמם – תחנת רכבת שכזו לא ראתה שפחה חרופה על המים, ואפשר בהחלט להבין זאת – הקבוצה הזו מחפשת, יש שיגידו נואשות, מספר שחקנים בעלי פוטנציאל שיוכלו לקחת אותה למעלה, או לחילופין להוות נכסים שאפשר להטריד עבור שחקנים שייקחו אותה למעלה, ונכון לעכשיו החיפוש הזה לא לגמרי עולה יפה, ולכן נוצרת תחנת רכבת.

אמנם יש שם מספר שחקנים וותיקים, אבל הם מהווים, לכאורה, מנטורים לצעירים, ובפועל, ככל הנראה, נכס שאפשר להטריד, או לקוות להטריד, לקבוצה אחרת.

על הצעירים לא אפרט, גם כי אני לא ממש בקיא בעניין, גם בגלל שקשה לדעת מה יצא מרוקיז, וגם כי אם ממש בוער לכם, אז פשוט תקראו את ג'ון. רק אציין שדטרויט בחרו את הולנד בבחירה ה-5 כשג'ון חשב שהוא צריך להיבחר בבחירה ה-9, ועם כל הכבוד, ואין כבוד, למי שמנהל את העניינים שם בדטרויט, אני חושב שאם אתה בוחר ב-5 את מי שג'ון בוחר ב-9, אז או שאתה עושה טעות, או שהיית צריך לעשות טרייד-דאון, מה שדטרויט לא עשתה, אז קשה לי להיות אופטימי בנוגע למר הולנד הנכבד. שאר הרוקיז בכלל לא הופיעו ברשימה של ג'ון אז אני מרגיש לגמרי נוח להתעלם מהם לחלוטין.

חוזים

התקרה באזור 140 מיליון, והקבוצה באזור 130 מיליון, ככה שיש קצת מקום מתחת לתקרה כדי לקבל כל מיני חוזים פחות סימפטיים עבור בחירות וצעירים, שזה טוב.

החוזה של קנינגהאם, כפי שרמזתי קודם לכן, מעורר מחשבות נוגות בעניין הרעיון הזה של חוזה סופרמקס, מאחר ולמעשה גם לדטרויט, לדעתי כמובן, אין אינטרס של ממש לשלם לקנינגהאם יותר מאשר כל קבוצה אחרת, אבל בגלל שהוא "שחקן בית" היא נאלצת להציע לו יותר מקבוצות אחרות, הוא מקבל את ההצעה, וככה הגענו למצב שבו שחקן שלא עשה שום דבר בליגה מקבל חוזה של כמעט רבע מיליארד דולר בקבוצה שלא מפסיקה להפסיד איתו או בלעדיו. מגוחך משהו? לא נכחיש זאת.

לנוכח המצב הקיים, האם עדיף היה לדטרויט לשחרר אותו? אני לא בטוח שלא. האם עדיף היה להציע לו חוזה נמוך יותר ולקחת את הסיכון שהוא יעדיף לסגור במקום אחר? שאלה טובה. רציונלית יתכן שכן, אבל יתכן שזה היה מעכיר את מערכת היחסים, נוסח ההחלטה של פיניקס שלא להציע חוזה מקס לאייטון ואז כן להשוות את ההצעה של אינדיאנה – האם פיניקס חסכו כסף? כנראה שכן, אבל אייטון, מאותו שלב, לדעתי, לא ממש היה חלק מהקבוצה, והתמורה שקיבלו עליו בטרייד לא הייתה סופר-דופר, אז לא ברור שההחלטה הזו של פיניקס הוכיחה את עצמה.

ברור שאנחנו רוצים לתת יתרון כלשהו לקבוצות שרוצות לשמור על הכוכבים שגייסו בדראפט, אבל לא ברור שהדולרים הנוספים הללו הם הדרך הנכונה. מה אפשר לעשות בנידון? לא יודע. לאדם סמית', סליחה, אדם סילבר, הפתרונים.

מועמדים לטרייד

סעיף מצוין בכלל, שראיתי בפריוויו של עמיחי למילוואקי והחלטתי לאמץ, וסעיף מתאים מאד לדטרויט בפרט, וכבר ציינתי את טוביאס ואת טימי ג'וניור, אז רק אוסיף כאן את מאליק ביסלי, שאני מחבב עוד מימי דנבר העליזים, ואקווה, בשבילם, שיקבלו עליו איזו בחירה עסיסית או שחקן צעיר. אפשר לדבר גם על פול ריד ב-8 מיליון דולר, ובמידה פחותה גם אייזיאה סטיוארט ב-15, שאולי מישהו ירצה אותם אצלו.

שיטת משחק

כאן אני יכול לציין שקליבלנד של ביקרסטאף שיחקה באופן כזה או אחר, ושבעברו ביקרסטאף שימש כעוזר מאמן ביוסטון של הארדן, כך שאפשר לצפות לכך ולכך, אבל האמת היא שקשה לי לראות איך ההיסטוריה רלבנטית בהקשר הזה, "אתה משחק את היד שקיבלת", כמו שאומרים בפוקר, וביקרסטאף ישחק את היד שקיבל, שהיא חדשה כמעט לגמרי, ושנכון לעכשיו, אם אני חייב להמר, הוא יודע עליה לא הרבה יותר מאיתנו, והוא, ואנחנו, נברר במהלך העונה מהי היד שקיבל ואיך לשחק איתה.

אפשר לטעון שבדומה לקליבלנד זו תהיה קבוצה של "חצי גבוהים, חצי נמוכים", ולציין את ג'יילן דורן ואייזיאה סטיוארט בקטגורית הגבוהים, את קנינגהאם ואייבי בקטגורית הנמוכים, ואת אוסר תומפסון בקטגורית אייזיק אקורו כלומר שחקן אתלטי ומגן מצוין שלא ברור שהוא יכול לקלוע ברמה מספיק טובה, ואז גם לטעון שקליבלנד הייתה קבוצה לא מספיק טובה, בלי קשר לכך שנפרדו מביקרסטאף, ואז לטעון שזה אומר שגם דטרויט צריכה להמשיך ולשכשך במי האפסיים בהם היא נמצאת, כדי לדוג עוד כשרון בצמרת הדראפט, ואז להיזכר שדטרויט, לפחות בשנים האחרונות, סובלת מחוסר מזל בדראפט ולחשוב שגם המשך הטנקינג לא יעזור, אבל לבסוף להיזכר שהנבואה ניתנה לשוטים בכלל, ושבדטרויט אי אפשר לחזות שום דבר בפרט, אז פשוט נרד מכל העניין הזה, של שיטת משחק, ונראה מה יהיה.

מה יהיה?

תרחיש אופטימי – טוביאס, הארדווי ג'וניור וביסלי מוטרדים בדדליין. דטרויט מסיימת במקום ה-28 בליגה, לפני וושינגטון וברוקלין, אבל זוכה בבחירה הראשונה בדראפט 2025. קופר פלאג מתחיל דרך ארוכה שבסופה יוכתר כפיסטון הגדול בכל הזמנים.

תרחיש ריאלי – גועל נפש, כמו בשנים האחרונות – קנינגהאם שוב נפצע, קצת טריידים, אייבי לא פורץ. כאלה. דטרויט זוכה בבחירה החמישית בדראפט 2025 ובוחרת שחקן שג'ון חושב שצריך להיבחר בבחירה ה-19.

תרחיש פסימי – קנינגהאם לא נפצע אלא רק משחק גרוע. אייבי כנ"ל. אין טריידים. דטרויט זוכה בבחירה החמישית בדראפט 2025 ובוחרת שחקן שג'ון חושב שצריך להיבחר בבחירה ה-32.

מקורות – בסקטבול רפרנס

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.
Subscribe
Notify of
85 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא רוזן
13/10/2024 7:47:32

טוב,
ראשית כל, את הקדימון לפוסט צריך להעתיק ולהדביק לפוסט הראשון בתחילתה של כל עונת NBA!!! מופת של כתיבת אוהד.

מיצית את מה זה הופס לקצה (חסר רק אולי אלמנט אחד – הייטריות, שמתברר שהיא מנוע לא פחות חזק ובטוח הרבה יותר רועש מכל מנוע אחר לכתיבת פנאי…

דטרויט.
הם מקרה קלאסי של ביצה ותרנגולת –
האם קייד מסריח בגלל שהטילה אותו תרנגולת נטולת ראש?
האם התרנגולת צולעת בגלל שדגרה על ביצת קאנינגהם סרוחה?
בכל מקרה,
נגמר להם הזמן בשעון העצר.
יש להם חצי עונה לנסות ולהבין האם אפשר לבנות סביב קייד קבוצה.
מה ההימור שלי לגביו?
טוב, הוא לא פרוספקט חד פעמי של בחירת דראפט מס' 1.
אבל,
וזה אבל משמעותי –
יש מעט פרוספקטים כאלו,
והם בדרך כלל לא מוצאים את דרכם לדטרויט.
אז השאלה היא האם יש לו מספיק בשביל להצדיק מקס?
אישית, אין לי מספיק שעות צפייה הבחור הצעיר בשביל תשובה חד משמעית,
מה שאני יודע לציין זה שיש התקדמות חיובית מצדו. מול הסאנס בשנה שעברה הוא היה בסך הכל בסדר גמור (למעט השלשות, אותן פשוט לא הצליח לקלוע), הוא תקף יפה את הסל, הניע כדור, ובסך הכל שיחק בסדר גמור בקבוצה סופר מסריחה.
אם מתבוננים בנתונים מגלים שבשנה שעברה הפך לרלעי פחות גרוע משלוש, כך שיש תקווה שתמשיך התקדמות בתחום.
אם יהיה מנהל משחק כפי שקיוו שיהיה לפני שנבחר,
ואם יפתח קליעה מעט יותר יציבה מבחוץ (עוד אחוז וחצי והוא יהיה ב-37% מספקים),
אז יש מצב שהוא שווה עבור דטרויט מקס.
משם מה שנותר זה לנסות להמשיך לבנות.
לא שונה ממה שהסאנס ניסו לעשות סביב בוקר כמעט בהצלחה.

דרך אגב,
רשימת חובות הבירה ארוכה בהרבה מדה שוט…
(ברגע שהסאנס זוכים באליפות אני פוצח במבצע גביית חובות. עוד מעט…)

תודה, מאנו.
פוסט אדיר!

עידו גילרי
13/10/2024 7:53:51

גיא – קאנינגהאם כבר חתום על הארכת מקסימום.

גיא רוזן
13/10/2024 7:59:24

אני יודע.
השאלה שלי הייתה האם המקס מוצדק?
האם דטרויט צריכים/רוצים/מסוגלים לקבל החלטה של מימוש רווחים/צמצום הפסדים?
לפני הטרייד דדליין או בקיץ הבא.

ע"ע פורזינגיס.

עידו גילרי
13/10/2024 8:00:44

אז למה חצי שנה?

גיא רוזן
13/10/2024 8:08:39

חצי שנה – טרייד דדליין. קל יותר יהיה להעביר אותו כרגע, לפני כניסת הארכת החוזה לתוקף.

פורזינגיס – דוגמה לפרוספקט שקבוצתו ויתרה על שירותיו לפני סוף חוזה הרוקי.

עידו גילרי
13/10/2024 8:12:22

פורזינגיס לא הוארך זה מקרה שונה לגמרי. שלא לדבר על זה שהוא נפצע (או הסתבך בכל מיני דברים מחוץ למגרש).
עם הפוייזן פיל ממש לא קל להעביר שחקן באמצע השנה.
בכל מקרה אתה לא מחתים שחקן על חוזה כזה ואומר – אהה נעביר אותו בקיץ.

Last edited 2 days ago by עידו גילרי
גיא רוזן
13/10/2024 8:16:21

סביר להניח שלא.

יש כמה וכמה דוגמאות של שחקנים שקיבלו חוזה מקס אחרי חוזה הרוקי שגרם לקבוצות להתחרט.
לא פעם הייתה האפשרות לצמצם הפסדים,
אבל האינרציה הייתה חזקה מהשכל הישר.

עידו גילרי
13/10/2024 8:17:51

דוגמאות.

עידו גילרי
13/10/2024 8:18:04

מלבד בן סימונס…

גיא רוזן
13/10/2024 8:23:21

אנדו וויגינס.

עידו גילרי
13/10/2024 8:26:58

הם לא העבירו אותו לא באמצע העונה, לא בקיץ שאחרי וגם לא בקיץ שאחריו.

גיא רוזן
13/10/2024 8:28:28

הדוגמה היא להארכת חוזה לא משתלמת.

עידו גילרי
13/10/2024 8:29:33

כאלה לא חסר.
לא דיברנו על הארכת חוזה שלא השתלמה אלא על כזו שהקבוצה נפרדת מהשחקן ישר אחריה.

עידו גילרי
13/10/2024 8:44:36

ברור שהשאלה הזו תישאר באוויר. גיא דיבר על זה שיש להם את אמצע העונה והקיץ – זה הישר.

Last edited 2 days ago by עידו גילרי
Li Ming
Li Ming
13/10/2024 11:58:42

בלייק גריפין

Last edited 2 days ago by Li Ming
עידו גילרי
13/10/2024 14:12:09
Reply to  Li Ming

איך…לא קרוב אפילו.

Li Ming
Li Ming
13/10/2024 15:06:58

On July 19, 2017, Griffin re-signed with the Clippers to a five-year, $173 million contract

On January 29, 2018, Griffin,, was traded to the Detroit Pistons

אז חצי שנה אחרי שחתם על מקס בקליפרס, גריפין הועבר בטרייד. זאת לא הדוגמא שחיפשת? או שאני מפספס משהו

Last edited 2 days ago by Li Ming
עידו גילרי
13/10/2024 15:15:58
Reply to  Li Ming

כן פספסת. אנחנו מדברים על הארכת חוזה הרוקי (כי במקרים כאלו עוד לא בטוח לאן השחקן יתפתח וזה קורה גם שנה לפני תום חוזה הרוקי).

Li Ming
Li Ming
13/10/2024 17:13:20

אההה… אוקי

גיא רוזן
13/10/2024 16:18:41

יקיר המערכת ג'ורדן פול.

עידו גילרי
13/10/2024 17:20:00

נכון, לא חוזה מקס.

עידו גילרי
13/10/2024 17:46:16

רגע…זה לא "מהמוצדקים שבחוזים"?
צודר אבל זו בדיוק הנקודה שלי. אם החלטת לתת הארכת מקס לשחקן הסיכוי שתגיד: "וואי איזה שטות" לפני שהארכה עוד נכנסת לתוקף הוא קטן מאד. אתה תיתן לזה עוד צ'אנס ועוד צ'אנס.

גיא רוזן
13/10/2024 18:51:20

דרך אגב,
אין ויכוח.
קבוצות בדרך כלל לא מסוגלת לחתוך הפסדים,
לא על בחירות דראפט גבוהות,
לא על חוזי מקס טריים.

את נקודת המפגש הבעייתיות רואים לדוגמה אצל אייטון ואנדו וויגינס.

גיא רוזן
13/10/2024 18:48:46

אני לא חושב שזה רלוונטי לדיון.
עבור גולדן, זה היה הרבה יותר מחוזה מקס (עם המס).
29.5 מיליון, כאשר מקס לשחקן בותק כזה עמד על 34.

עידו גילרי
13/10/2024 18:55:38

בודאי שזה רלבנטי. לפי אותו עיקרון גם חוזה של 17 מיליון היה יותר מחוזה מקס מבחינתם. מיאמי סיבכו אותם כאן אבל בסוף הם יצאו מזה בשלום…

עידו גילרי
13/10/2024 8:05:41

ואיך פורזינגיס קשור לזה?

עידו גילרי
13/10/2024 8:51:40

רק שהם לא.

עידו גילרי
13/10/2024 8:59:18

דיברנו על חוזה הרוקי כשעוד לא יודעים מה הוא בדיוק שווה. כלומר הניקס.

דה שוט
13/10/2024 12:06:01

אתם מודעים לזה שדטרוייט נצחו אותנו הלילה?
לא נורא, בודנהולצר יסדר את ההגנה, ניכנס לפלייאוף גם השנה והפעם נבוא מוכנים.
מאנו – פוסט נפלא במיוחד הפתיחה – רציתי לומר שבזכותך דטרוייט יעשו פלייאין. יש להם קבוצה נחמדה עם כמה שחקנים מעניינים – אבל יש גבול ואני לא רוצה לככב בלוח של הטמיר. אז אני נצמד לתרחישים שלך.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/10/2024 7:49:01

מאנו,אתה אוהב מאזו סאדו ב100%

עידו גילרי
13/10/2024 7:55:04

מאנו – אהבתי את הכתיבה פחות את הגישה.
לשאלתף ביקרסטף החליף את כל הצוות ובריאן אדאמס עבר לשיר קאנטרי באלאבמה במקום אייברי ג'ונסון.

A Ljos: Resurrection
13/10/2024 7:58:55

לפעמים כישלונות מגדירים מחדש את איך שאנחנו רואים דברים.
למשל כשלון טכנולוגי. כשבמופעי פנטזמגוריה ישנים הקרינו דמויות אימה נעות על פני תמונה, הם לא יכלו לגרום להם להראות כאילו הם הולכים, ובגלל המקרן החלש שעבדו איתו אז הדמויות תמיד נראו שקופות. אבל עד אותו רגע בהיסטוריה, רוחות רפאים (משהו שהיה קיים בכל תרבות) היו דמויות מוצקות שהולכות. מאז אותם מופעי פנטזמגוריה הרוחות הפכו להיות דמויות חצי שקופות ומרחפות לעיתים.
לפעמים כישלונות מגדירים מחדש את איך שאנחנו רואים דברים.
ולפעמים יש כישלונות כמו דטרויט שהם סתם כישלונות שלא משנים כלום.

תודה מאנו, על פוסט שהוא לחלוטין ההיפך מכישלון ועם הקדמה שבהחלט מגדירה דברים מחדש.

עידו גילרי
13/10/2024 8:13:38

אין להם איגוד? זה ממש הרעה בתנאים.

A Ljos: Resurrection
13/10/2024 8:35:57

לא השכילו להתאגד בזמן.
אפשר לומר שהם חפרו את הקבר של עצמם.

אור
אור
13/10/2024 14:15:50

🙂

ירון, החלום
ירון, החלום
13/10/2024 8:08:39

בס"ד
תודה רבה.
בקיצור, בלי עתיד, בלי תקוה בלי חלום…

thetroll
thetroll
14/10/2024 0:56:27

אני חייב לאמר על זה משהו:
אני קורא את רשימת השחקנים שעזבו – לא פחות מ 24 שחקנים ואילו הם;
מרווין באגלי, באדי בודהיים, בויאן בוגדנוביץ', טרוי בראון, אלק ברקס, מלקולם קאזאלון, טוסאן אוובומאן (נשבע לכם), מלאכי פלין שהצטרף לספרס, איוואן פורנייה, דנילו גלינארי, טאג' גיבסון, קוונטין גריימס, ג'ו האריס, קיליאן הייז, קווין נוקס, איזיאה ליבריס, צ'ימזי מטו שפעם גוייס על ידי הספרס, שייק מילטון, מונטה מוריס, מייק מוסקלה שתמיד חיבבתי, ג'יילן נואל, ג'ארד רודן, סטנלי יומודה, וג'יימס וויסמן שכנראה ייזכר כטעות הגדולה ביותר של גולדן סטייט הנוכחית.

אחר כך אני קורא את רשימת 7 השחקנים שנשכר;

נשארו – רק 7 שחקנים שבילו בדטרויט בשלב כלשהו בעונה האחרונה נותרו בקבוצה והם: קייד קנינגהאם, ג'יידן אייבי, אייזיאה סטיוארט, מרקוס סאסר, אוסר תומפסון, סימונה פונטקיו וג'יילן דורן.

אז אני קורא שוב את הרשימה של ה 24 שעזבו.
לא מצאתי בה אפילו שחקן אחד מעניין. ושואל את עצמי איך הם הצליחו לאסוף את כל ה"זבל" הזה (יש שם כמה שחקנים שפעם היו נחמדים וכד' אבל בגדול זו רשימה נוראית).

אחר כך אני קורא את הרשימה של ה 7 שנשארו.
יש שם פרוספקטים וכאלה אבל אפילו שחקן אחד ברשימה הזאת אני לא אוהב. מקסימום מחבב.

אני ?
*****************************************
הייתי זורק פשוט את כולם. 31 שחקנים : הביתה. עופו מפה.
*****************************************

אכן בלי תקוה בלי עתיד בלי חלום.
תודה גם לך מאנו על פריוויו מושקע ומרענן.

Avri
Avri
14/10/2024 10:34:11
Reply to  thetroll

לא הייתי מעיף את קייד, דורן, אייבי, תומפסון, וסטיוארט.

Smiley
13/10/2024 8:09:21

החלטה מטופשת בזמנו לשלם חוזה עתק למונטי שרק רצה לנוח.
לפחות עשו בשכל שנתנו לטרז'אן לנגדון (האגדי) את המושכות.
יש הרבה פוטנציאל בסגל די רחב של צעירים אבל צריכים מאמן שיצליח להרכיב רוטציה ולשפר אותם.
הבעיה שיש להם הרבה חבר'ה שצריכים דקות ואת הכדור כדי להתפתח.

klyaid
klyaid
13/10/2024 8:18:26

לא הבנתי בכל זאת למה פיטרו את מונטי וויליאמס היה לו חוזה ענק
נקלע למערבולת של שחקנים לא טובים,
לקחו לו את בוגדאנוביץ(בוגדאן לא בויאן)אחרי חצי עונה שדווקא היה טוב
ניסה דווקא כמה דברים כמו לשלוח את תומפסון שהיה מצויין בהגנה אבל חלש מ3 בהתקפה לספסל
נתן לג'יילן דוראן שהיה מצויין מקום בחמישייה בסנטר וזה הוכיח את עצמו
קייד קניגהאם כמעט ניצח במשחק אימון עם שחקנים מהשכונה את הדרים טים והיה מצויין
היה פציעות,נגמרו הבקבוקי מים
מה הבהלה לפטר את מונטי וויליאמס שנקלע למצב קשה ובכלל משדרים לו תעשה טנקינג

עידו גילרי
13/10/2024 8:23:24
Reply to  klyaid

כמו בהרב מקרים אחרים כשיש לך בעלים שמעורב יותר מדי במה שקורה בקבוצה. במקרה הזה הוא החליט על פינוי-בינוי.

עידו גילרי
13/10/2024 8:23:41

העיף גם את ההנהלה וגם את המאמן.

Last edited 2 days ago by עידו גילרי
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הרגת אותי עם הכותרת פריוויו מיותר.סיכמת במשפט קצר את הפיסטונס.
הכתבה יפה כי היא מתובלת היטב בהקדמה מעניינת,זה כמו לקבל סלט משעמם ואז להוסיף לו אגוזים,חמוציות ,לרפד אותו בשמן זית.
הפכת כתבה על קבוצה משעממת לסלט איכותי.

דוקטור רזי הופמן
13/10/2024 9:00:48

תודה מיקי
אין קבוצה שלא מגיע לה פרויו, בטח שלא קבוצה עם הסטוריה מפוארת כמו דטרוייט.
מועדים לשמחה לך ולשאר הצוות והחברים באתר.

Last edited 2 days ago by דוקטור רזי הופמן
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

+הערה יפה.מסכים איתך

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הנושא של קנינגהם מאוד פשוט,משלמים לשחקן לפי היכולת שלו עכשיו,ולא על פי יכולת שצופה לו אסטרולוג.נכון להיום מדובר בשחקן בקושי בינוני ,שעבר כבר פציעה של שנה שלמה(כבר סיבה לא להסתבך עם שחקן)רווי בהפסדים.ושייך למשפחת הרכזים נטולי הכנף.מה שמאפיין את משפחת הרכזים שהליגה רוויה ברכזים,רבים מהם טובים מאוד,כשיש לך כסף פנוי אתה יכול להשיג את הטובים ביותר.
אם כבר חוזה למה לא לבנות על תמריצים עתידיים חלק גדול מהחוזה ובכלל להקטין את גודל החוזה? מה כבר יקרה מקסימום שחקן בינוני יעזוב את הקבוצה.

asaf
13/10/2024 9:22:37

ענק מאנו. ללא ספק צריך לתת לך את ה-MVP של כותבי הפריוויואים. הוצאת זהב מהשממה.
מהנה מאוד לקריאה ועל הגבול הדק שבין קומדיה לטרגדיה.

Jonathan
13/10/2024 9:37:48

תודה מאנו.
גם לאסונות מגיע פריוויו. יותר מעניין לשמוע תחזית לסערה מאשר "הכל הולך להיות שמשי"

עידו גילרי
13/10/2024 9:40:41
Reply to  Jonathan

Its always sunny just in Philadelphia…

Millertime
Millertime
13/10/2024 10:25:38

הפריוויו הטוב ביותר על הקבוצה הגרועה ביותר…

NBA בדם
13/10/2024 11:08:07

תודה רבה
קבוצה שנמצאת בלא נודע.
שום חלק בה לא אפוי.

דוקטור רזי הופמן
13/10/2024 11:40:39
Reply to  NBA בדם

מסכים
מקווה שיתעלו מתישהו בקרוב.
בכל מקרה מה דעתך על השיחה המוחבאת בין צייני מרום (מפקד חיל הים) לאשכנזי (רמטכ"ל)?
אני מתכוון ל"שיחת ברק" (השיחה המוקלטת) שהיתה לשני הנ"ל לגבי הצוללת השישית, שלהשמעתה התנגדה הפרקליטות באמצעות עורך בדין ירון גולומב שממש יצא חוצץ נגד השמעתה בבית המשפט ביום חמישי שעבר. מה שהדהים אותי זה שאשכנזי אומר שהקבינט החליט לפי רצונו של ברק.
אגב, חלק מהפרשה מופיע בספר שכתב בן כספית על אהוד ברק, ה"חמקן".

NBA בדם
13/10/2024 19:12:03

מערכת רקובה ששומרת על האנשים שלה שברק הוא היהלום בכתר בשבילם.
ממה שאני מבין ברק דחף לצוללת שישית בלי התייעצות עם גורמים נוספים.

דוקטור רזי הופמן
14/10/2024 2:38:11
Reply to  NBA בדם

נכון מאד
צייני התנגד לצוללת שישית, ברק התעלם מדעתו של מפקד חיל הים, כנראה אחרי פגישה עם ברקת….. אבללללללללללללללללל, אחרי פגישה נוספת עם אותו ברקת שהיה כבר בשלבי גירושין מטיסנקרופ הגרמנית (החברה בקיל שמייצרת את הצוללות) הוא הוריד את הצוללת השישית!!!!
לי זה מריח מאד מאד מאד מסריח!

NBA בדם
14/10/2024 2:40:50

כל מה שברק עושה נודף מסירחון.

דוקטור רזי הופמן
14/10/2024 4:35:21
Reply to  NBA בדם

תבין, זה לא שאני ממחנה נתניהו, אבל עצם זה שהתקשורת דיי מתעלמת ממעללי אהוד ברק ומאתרגת אותו בעצם, כשהיא נטפלת הרבה פעמים לנתניהו סתם, היא בעצם פוגעת בחוק. מפעילה את השפעתה באופן לא שוויוני והוגן.
אנשים כמוני יותר גרועים ממך אצל אנשי אנטי ביבי (רל"ב) כי אנחנו אולי לא ביבי אבל אנחנו מסרבים (מדגיש את מסרבים) להימנות על כת רל"ב. אז בעצם אנחנו גם אשמים שנתניהו בשלטון. אחרי המלחמה, תיק הצוללות ותיקי האלפים של נתניהו שיגמרו אולי בחצי הפרת אמונים נתניהו כנראה ימשיך להוביל את המדינה. התקווה שלי היא שיופיע פה מנהיג אחר שיאחד ולא ישסע. לא לפיד ולא גנץ ולא בנט וגם לא נתניהו. אבל שוב, לדעתי גם בקדנציה הבאה מי שינהל את העניינים יהיה ביבי.

NBA בדם
14/10/2024 9:32:40

סיכמת יפה
תגובה נהדרת
גם פה באתר אתה רק חצי בעד הממשלה הזאת ואתה אשם בחורבן המדינה. חלק מהצד השני איבד פרופורציות ורסן לחלוטין. הוא משתגע שהוא לא בשלטון. איך סיכם זאת אביב גפן: "הם גנבו לנו את המדינה". משמע המדינה שלהם וכל עוד הם לא בשלטון זה פשע.

דוקטור רזי הופמן
14/10/2024 10:06:54
Reply to  NBA בדם

והנה המסמך שבעצם מקשר בין ברק לברקת.
רק אזכיר שהוא היה נגד (משתמע מהמכתב) שינה דעתו והסכים למרות ההתנגדות של צייני. על מה ברק וברקת דיברו שם שגרם לו פתאום לשנות את דעתו?….

462765253_3469941389972377_945293068122659862_n
LiorD
LiorD
14/10/2024 14:07:56

ראיתי את זה. מבעס. גם ההקלטות שפורסמו מזעזעות.
נורא מתסכל הגועל נפש שהולך בראשות במערכות הכי קריטיות למדינה.

LiorD
LiorD
13/10/2024 11:44:19

ראשית, לא מן הנמנע שפתיחת הפריוויו מזכירה לדוק מנחם לס את הנטר ס. תומסון והגונזו ג'ורנליזים שלו (מחמאה + אופציה להתנשאות שתתווסף לרשימת החטאים ליום הכיפורים הבא).

שנית, לא כולם יכולים להיות קונדטנדרים לאליפות, או מועמדים לפלייאוף, או אפילו מועמדים לפלייאין. יש התפלגות פעמון סטנדרטית של כשרון בליגה, וזו המציאות. אקיצר הפריוויו לא מיותר, זה מה שאני אומר. יש לתת את המקום (גם אם לא את הכבוד) גם לבשר תותחים.

שלישית, אני (עדיין) מאמין בקנינגהם. הוא עדיין רק בן 23, ולא היתה לו הזדמנות לשחק עם מישהו ברמת פלייאוף. היכנשהו הוא מזכיר לי את טייטום של תחילת הדרך, כשכולם עוד פקפקו באופי וביכולת לנצח (ואם המשפט הזה מקפיץ את הקהילה להסביר לי שאני לא מבין כלום אז נא לא לקפוץ כי אכן – אין לי מושג, ואני כותב רק על מנת שיהיה לי מה לעשות עד שהסיגריה והקפה יגמרו).

רביעית, אני חושב שלוותר על באגלי היתה טעות. לתחושתי הוא עוד יפרוץ מתי שהוא (אליבא ד'"אין לי מושג").

חמישית, לפעמים הנהלות בוחרות בדראפט היטב, ולפעמים גרוע, ובאופן נדיר: בוחרות גרוע במיוחד רק שזה משתלם ומוכיח את עצמו. דוגמה כזו היא דווקא הנהלת הפיסטונס, כשב 2003 הם בחרו באחד דארקו מילצ'יץ במקום השני, כשעדיין המתינו על המדף כרמלו אנת'וני, דווין וייד וכריס בוש..
הם עשו את זה משתי סיבות: הראשונה טמטום, והשניה היא שהם ממש האמינו בטיישון פרינס וידעו שלהביא את כרמלו יפגע לו במעמד ובהתפתחות. אז ההחלטה הזו גרמה להם לבזבז בחירה שניה באחד הדראפטים הכי טובים בהיסטוריה, אבל גם יש מצב שזה מה שהביא להם אליפות הסטורית.

אשך טמיר המקורי
13/10/2024 11:52:38

פנטסטי. הצלחת לעשות לימונדה מהמיץ של הזבל.
קלעת בול לגבי עם הסימניות.
באחת מהן יש את הויכוחים עם דדי על הקבוצה "שעושה הכל נכון" ועל הגאונות של וויבר.
אני מעריך שעכשיו, אחרי שנדבקו לתחתית במשך כמה שנים טובות, ונותרו בלי כלום ביד בסוף, הם פשוט מנסים לנצח כמה משחקים כדי להראות שהם תחרותיים.
לכן לדעתי הם לא ימהרו להטריד את הוטרנים שהביאו.
קייד זה טעות ענקית (ועוד אחד שמופיע אצלי בסימניה).

golan
golan
13/10/2024 12:09:46

כל מי שמצליח לגרום לכל כף הרבה אנשים לקרוא פריוויו על דטרוייט בלי לבדוק באמצע אם היה שינוי במזג האויר ועדיף לצאת החוצה – מגיע לו הרבה כבוד.
על דטרויט אין לי מה להגיד. הם לא מנסים, אז גם אני לא…

Berch
13/10/2024 12:48:17

אם בייקרסטאף יצליח להוציא מהקבוצה מה שאתה הוצאת מהפרוויו….
דיינו
ושווה לראות משחקים שלהם רק בשביל בראיין אדאמס
😁

jefffoster10
13/10/2024 12:50:09

פריוויו נפלא לקבוצה שהיא בעיקר חומר גלם שעד כה לא עשו איתו הרבה. אני לא בטוח שביקרסטאף הוא המאמן הנכון ליצור מחומר הגלם הזה משהו שראוי לעלות על פרקט, אבל אני חושב שהיא תהיה גרועה פחות מבעונה שעברה ולדעתי שארלוט, טורונטו, ברוקלין ו-וושינגטון גרועות כמותה או אפילו יותר ממנה.
לעומת זאת מאנו, מה שאתה יצרת מחומר הגלם הזה שווה כוכב מישלן, לא פחות.
תודה על הפריוויו.

The Pro
The Pro
13/10/2024 13:30:46

יותר מדי טעויות שחוזרות על עצמן באחד מהפרנצ'יזים הכושלים,
טוביאס האריס זה העתק והדבק,החתימה של שחקן גמור
כמו בלאק גריפין שמגיע לעשות חוזה אחרון בקריירה.

מה התקווה?
אוסר טומפסון וג'יילן דורן הם לא נכסים רעים בקבוצה בריאה,
את קנינגהאם צריך להטריד כמה שיותר מהר לפני שיורד הערך.
שיהיה מזל בלוטו וקופר פלאג יתברר כשחקן היסטורי כמו בתחזיות.

אשך טמיר המקורי
13/10/2024 14:13:28

ולענייני ספרס, כותב כאן כי אין משבצת אחרת.
ראיתי את המשחק הלילה נגד מילואי יוטה.
יש לנו רוקי חדש שלא נבחר שלא ידעתי על קיומו – מיניקס – פורוורד פיזי ואגרסיבי עם קליעה משובחת משלוש, ומשחק מצוין בצבע.
הרשים מאוד!
זה סירטון סקאוט שלו –
https://www.youtube.com/watch?v=QDx65v2TLdU

מלבדו, ממוקשבילי המשיך להרשים.
הקבוצה נראית עם כימיה מצוינת, על המגרש ובספסל.
ווסלי ממשיך להיות חתיכת פלפל עבורנו.
היו כמה הטבעות אדירות במיוחד של שחקנים שלנו – קלדון וסוהאן במיוחד.
פול לא הצליח לשים את הכדור בסל אבל ריכז היטב ויצר מצבים עם מסירות.
קאסל היה תותח, חסר פחד בכניסה לצבע, ונדמה לי שגם קלע שלשה.
טריי ג'ונס הניע את הכדור היטב.

אשך טמיר המקורי
13/10/2024 14:15:06

ההטבעה האכזרית של קלדון
https://youtu.be/IYikvYvDqMs?si=_jhU2xbr_weqP8Sk&t=13

אור
אור
13/10/2024 14:17:24

מה שעצוב שזו קבוצה שזוכה להרבה משחקי יום ראשון ב-8 בערב (שעון ישראל) או ככה זה מרגיש, אז לפחות שתהיה מעניינת לצפייה. תודה מאנו

MBK
MBK
13/10/2024 17:40:24

מאנו
למרות שאתה אוהד הספרס
אתה אלוף אמיתי ואי אפשר שלא לאהוב אותך

קפיץ
13/10/2024 18:33:53

מאנו יא גיבור – אנחנו כאן בשבילך, בטח לא בשביל קייד או חבורת הליצנים שסביבו. חוץ מזה, הבן של טימי הארדאוויי "ותיק". ג'יזס אנחנו זקנים

קפיץ
13/10/2024 18:35:24

כל שנה אני שם את זה כאן בפריוויו הזה – עוד שנה, דבר לא השתנה… https://www.youtube.com/watch?v=kpJy38HNjMU

רן הנרגן
רן הנרגן
13/10/2024 18:50:09

יש תחום אחד שדטרוייט ממוקמת בו ראשונה. הם הקבוצה עם הכי הרבה מרווח מתקרת השכר 10M. בהיסטריה שחלק מה GM נמצאים אחרי שהפנימו את ההשלכות של ה CBA היכולת לקבל 10 מיליון לחשבון שווה הרבה. בחירת דראפט סיבוב ראשון, כמה בחירות סיבוב שני, כמובן פיצוי כספי ו IOU מ GM אחד לפחות. בהצלחה

trusttheprocess
trusttheprocess
13/10/2024 19:06:15

דטרויט עושים טנקינג בשביל קופר פלאג
אין שום מסקנה אחרת אחרי שהחתימו את הטנק קומנדר טוביאס.
יהיה תענוג לראות את דטרויט שנה הבאה כשהאפס הזה מראה את האפסיות שלו בדטרויט ולא בפילדלפיה

עמיחי קטן
13/10/2024 19:29:52

תודה מאנו.
החדשות הטובות מבחינת דטרויט (גם וושינגטון) הן שלהיות הבדיחה של הליגה זה מצב זמני – הניקס היו שם והיום הם קונטנדרים, סקרמנטו היו שם והיום זאת קבוצה שנאבקת על הפלייאוף וברוקלין הספיקו להיות שם, להפוך להיות קונטנדרים ושוב להיות בבנייה מחדש, וכל זה רק דוגמאות חלקיות מהעשור האחרון.
אני חושב שטוביאס האריס הוא החתמה טובה, כי דטרויט זו קבוצה שבה ה-20 נקודות הלא הכי יעילות שלו דווקא יעזרו להם

Stockton2Malone
13/10/2024 19:33:12

צחוקים
כנראה הדבר הכי טוב שנקרא על פיסטונס העונה.
אני קצת יותר אופטימי לדעתי הם אמורים לנצח קצת יותר מתישהו. קייד אם הוא בריא אמור לפרוץ, אין תירוצים יותר גם עבור אייבי

Florida man
Florida man
13/10/2024 22:49:33

תודה על פוסט משובח. 2 טעויות ענק מגדירות את הקיץ הזה של דטרויט: פיטורי מונטי (אלוהים יודע למה) וחוזה פסיכי לשחקן טוב ולא יותר מזה. בהצלחה שיהיה להם בדראפט 2028

דן רוזנבלום
14/10/2024 3:28:53

הפכת משהו "מיותר" ליצירת מופת.
בין הפריווים הטובים שנכתבו.
תודה מאנו, אתה תותח.
אגב, עונה שעברה אני עשיתי פיסטונס אז מבין לליבך 🙂
אבל לקחת לימונים ועשית לימונצ'לו עם סורבה 🙂

Avri
Avri
14/10/2024 10:29:39

תודה מיקי-מאנו. כמו שהגיבו כאן אחרים, לקחת וואחד לימון ועשית ממנו לימונדה משובחת. יופי של פריויו.

להבדיל מוושינגטון וברוקלין, את הפיסטונס דווקא מעניין לי לראות העונה. קייד שחקן עצום ואם הוא בריא אז הוא אולסטאר קל. יש שם הרים של כישרון מסקרן, קצת אייבי אבל בעיקר תומפסון והרוקי רון הולנד שרק לפני דקותיים נחשב לאחד הפרוספקטים הבכירים של המחזור, אם לא הבכיר שבהם. או שזה ירוץ ויראה מבטיח, או שזה יתרסק בצורה מרהיבה וימשיכו לבנות הלאה. לפחות זה יהיה מעניין ומסקרן. אני לא כזה פסימי כמו כולם כאן.