להקת הקצב: פריוויו אינדיאנה פייסרס 2024-2025/ jefffoster10

להקת הקצב: פריוויו אינדיאנה פייסרס 2024-2025/ jefffoster10

להקת הקצב: פריוויו אינדיאנה פייסרס 2024-2025/ jefffoster10

יש ציטוט מפורסם של מארג' סימפסון, שכשהמשפחה הצהובה מגיעה למסעדה סינית היא שואלת את המלצר "מה אתה ממליץ למשפחה שלא בטוחה שהיא צריכה להיות כאן?" – אז הפייסרס וההגעה לגמר המזרח בעונה שעברה.

אבל רגע לפני שנתחיל את הסקירה על הפייסרס, יש צבע צהוב חשוב יותר שמלווה את החיים של כולנו כבר למעלה משנה. אני מרשה לעצמי לקוות כאן על גבי האתר שכל החטופים ישובו אלינו במהרה וכך שישובו בשלום גם כל החיילים, הסדירים והמילואים, מי שמשרת בתוך גבולות המדינה ומי שמשרת בימים אלו גם מעבר לגבולות אלה.

‏‏‏‏העונה שהייתה

להלן התחזית האופטימית שכתבתי בפריוויו לפני העונה הקודמת: האלי בריא, טרנר בריא ושמח, מאת'ורין מפתח קליעה אמינה שמקשה ציפוף ההגנה מול החדירות שלו, טופין פורש כנפיו לאחר שהשתחרר מעול התיבודו ו-ווקר עושה הגנה בשביל כולם. הפייסרס התוססים מכים את התחזיות, מסיימים במאזן 46-36 ובמקום ה-6 במזרח, ומפתיעים ועולים לסיבוב השני בדרך להדחה מול בוסטון הפיינליסטית (שתפסיד בגמר לדנבר).

להלן התחזית הריאלית שכתבתי בפריוויו: ווקר הוא חתיכה שהייתה חסרה מאוד בפאזל של הפייסרס, בוסרי מאוד אך ישלים נהדר חמישייה טובה וספסל עמוק. עם זאת, הקבוצה הזו תלך לאן שהאלי יוביל אותה, מאת'ורין ו-ווקר אמורים להיות הסגנים שלו. 40 ניצחונות, מקום 9 במזרח, עלייה לפלייאוף והפסד בסוויפ ג'נטלמני לפיינליסטית מילווקי, שתפסיד בגמר לדנבר.

להלן המציאות: מאזן 47-35, סיימה במקום ה-6 במזרח. בפלייאוף ניצחה בסיבוב הראשון 4-2 את מילווקי נטולת יאניס וחלקית ללא לילארד; ניצחה בסיבוב השני את הניקס (נטולת רנדל, רובינסון ועוד נפגעי הקצב) 4-3 בסדרה נוסטלגית על אף הסקור הגבוה; ונכנעה רק בגמר המזרח 4-0 לאלופה שבדרך בוסטון, כשהפעם הפייסרס נפגעים בעצמם מהפציעות, כאשר טייריס האליברטון לא שיחק בשני המשחקים האחרונים נגד הסלטיקס.

ללמדכם, חביבי, שהנבואה עברה מן הארץ ובמיוחד מגבעתיים, אבל מסתבר שאופטימיות היא מותרות שאוהד הפייסרס יכול להרשות לעצמו.

הפייסרס של העונה שעברה היו הקבוצה הכי כיפית לצפייה, למי שאוהב כדורסל התקפי, שוטף ומשתף: ראשונה בנקודות למשחק עם 123.3 נק' שקלעה בכל ערב;  92.7 זריקות למשחק ב-50.7%, ועם אחוז אפקטיבי של 57.8% – ראשונים בליגה בכל אחת מהקטגוריות הללו; מקום ראשון באסיסטים עם 30.8 למשחק; רייטינג התקפי של 121 (מקום שני בליגה); שישה שחקנים בספרות כפולות (לא כולל סיאקם שהגיע באמצע העונה וברוס בראון ובאדי הילד שעזבו במהלכה), ועוד ג'יילן סמית' ואנדרו נמבהארד עם 9.9 ו-9.2 נק' למשחק בהתאמה. בקיצור, כיף חיים היה בפייסרס בחצי המגרש שכיף לשחק בו.

שירה בתנועה, מאת המלחין ט. האליברטון

אממה, מרוב שהיה כיף בהתקפה, החבר'ה השקיעו את מרבית מרצם רק בצד הזה של המגרש, וההגנה, אפעס, לא הייתה ממש קיימת: מקום 27 בליגה בספיגת נקודות למשחק (120.2); מקום 28 בליגה בריבאונד (41.5 למשחק); מקום אחרון (!!) בליגה באחוז מהשדה של היריבות נגדה; מקום אחרון בליגה בכמות זריקות עונשין של היריבה, ללמדנו שגם אם מישהו ניסה לעשות הגנה, זו לא הייתה הגנה חכמה במיוחד; רייטינג הגנתי של 118 (מקום 24 בליגה).

הגנת הפייסרס, אילוסטרציה

בקיצור – ההתקפה העידית שבעידית, ההגנה איפשהו בין שארלוט לדטרויט.

במהלך העונה הפייסרס הביאו בטרייד את פסקל סיאקם, השריד האחרון שנשאר בטורונטו מהאליפות ההיא, תמורת ברוס בראון, ג'ורדן נווארה ושלוש בחירות סיבוב ראשון, ושחררו לפילידלפיה את באדי הילד, תמורת פורקאן קורקמאז (שנחתך מיד) ושתי בחירות סיבוב שני. בניגוד למסורת, ג'ורג' היל לא הגיע הפעם תמורת בחירת סיבוב שני.

מכל המיקס הזה ריק קרלייל, בעיצומה של הקדנציה השנייה שלו במועדון, רקח, עם טאץ' קטן מאלילת המזל והבריאות, גמר מזרח שבו לפרקים הפייסרס היוו יריבה ראויה לאלופה שבדרך, אך היעדרו של האליברטון והחלטות אימון מעט תמוהות ברגעים המכריעים של משחקים 1 ו-3 בסדרה מול הסלטיקס, חרצו את גורל המועדון להפסד מכובד בחלקו בגמר המזרח.

הפגרה שהייתה

טיסות נכנסות: ג'יימס ווייסמן (חופשי, מדטרויט), ג'אליל אוקפור (חופשי), ג'וני פרפי (רוקי ממכללת קנזס, בחירה 35), קול סווידר

טיסות יוצאות: ג'יילן סמית' (לשיקגו, תמורת 27 מיליון לשלוש העונות הקרובות), אוסקר צ'יבווה (חופשי ליוטה), דאג מקדרמוט (חופשי, נטול קבוצה).

מה עושים כשסנטר שנבחר בלוטרי בדראפט 2020 (קצת לפני האליברטון), לא עמד בציפיות, הגיע לפייסרס כשהמניה שלו ברצפה ועבר שיקום למעמד שחקן לגיטימי בליגה, עוזב? מביאים סנטר שנבחר בלוטרי בדראפט 2020 (קצת הרבה לפני האליברטון), שלא עמד בציפיות וזקוק לשיקום. ג'יימס ווייסמן, שלפני שנתיים הייתי מוכן להעביר תמורתו (ותמורת ג'ונתן קומינגה) את מיילס טרנר ובחירת סיבוב ראשון, מגיע בחינם מהכאוס של דטרויט, שם נדחק להיות הסנטר הרביעי ברוטציה, אחרי שלא הראה ולו קמצוץ מהפוטנציאל שמתחבא אי שם בגוף הבנוי לתלפיות הזה, לעמדת המחליף של אותו הטרנר. ג'וני פרפי מגיע היישר מהסיבוב השני, אחרי שברוב המוקים מוקם בסיבוב הראשון, כדי להוסיף עוד כוח אש מהספסל ועוד מילוי לתקן לבן ברוסטר, אחרי שמקדרמוט עזב.

בקיצור, עונת מלפפונים יבשה כמו שדה כותנה ביוני. האקשן האמיתי בפייסרס התמקד בשימור הקיים:

פסקל סיאקם האריך חוזה ב-4 שנים תמורת 189 מיליון דולר; אובי טופין האריך חוזה ב-4 שנים תמורת 58 מיליון דולר; אנדרו נמבהארד האריך חוזה ב-3 עונות (ייכנס לתוקף ב-25/26) תמורת 59 מיליון דולר; וגולת הכותרת, לפחות מבחינת אוהד אחד אי שם המזרח התיכון – האליל, הסמל, האנטאצ'בל טי ג'יי מקונל האריך חוזה ב-4 שנים (ייכנס לתוקף ב-25/26) תמורת 45 מיליון דולר.

ביחד עם החוזה של האליברטון, על הנייר חמשת אלו נעולים במועדון לעוד 4 עונות לפחות, וארון נייסמית' שחתום לעוד שנתיים. אלו שלא כלולים ברשימה הזו, הם סימני השאלה לקראת העונה הבאה:

מיילס טרנר – הסנטר הפותח והשחקן הוותיק בקבוצה (נכנס לעונתו העשירית בקבוצה) מסיים חוזה בתום העונה. הסחורה שהוא מביא לשולחן מוכרת – קליעה משלוש (35.8% בעונה האחרונה על 4.2 זריקות לערב), חוסם טוב אבל מגן טבעת רך וריבאונדר חלש (פחות מ-7 ריב' לערב). יהיה מעניין לבחון את השילוב שלו ושל סיאקם ביחד בקו הקדמי, כאשר על פניו בהתקפה היכולת של טרנר לרווח תפנה לסיאקם מקום לעבוד בצבע עם הכניסות המתגלגלות שלו, שנראות גמלוניות אבל יעילות, ובהגנה הניידות של סיאקם והחוש שלו לריבאונד יוכלו לשחרר את טרנר מלרדוף אחרי גארדים אי שם מעבר לקשת. בחצי העונה של סיאקם בפייסרס חל שיפור הגנתי קל, ויהיה מעניין לבחון את השילוב הזה על פני עונה שלמה שהגיעה אחרי מחנה אימונים והשתלבות של סיאקם בקבוצה. בין אם זה יעבוד ובין אם לא, קווין פריצ'ארד יצטרך לקבל החלטה לא פשוטה לגבי טרנר, כי הארכת חוזה שלו תגרום לפייסרס לפלרטט עם האפרון הראשון.

מה? לקחת ריבאונד? לא הבנתי

החוזה לטרנר גם יכריע, לדעתי, בעתידם של שני סימני השאלה הבאים, שתי בחירות הדראפט טופ-10 של הפייסרס מהשנתיים האחרונות – בנדיקט מאת'ורין וג'אראס ווקר.

בנדיקט מאת'ורין, בחירה 6 בדראפט 2022, נכנס לעונתו השלישית במצב מורכב. אחרי עונת רוקי טובה בסך הכל, מאת'ורין פתח את העונה כשוטינג-גארד הפותח בחמישייה תוך שהוא מוריד את באדי הילד לספסל. הניסוי הזה לא צלח, ומהר מאוד מאת'ורין מצא עצמו חוזר לספסל. ההורדה חזרה לעמדת המחליף עשתה למאת'ורין לא רע, והוא קצת חזר לעצמו ומצא חזרה את הזריקה שלו (סיים עם 37.4% מהשלוש על 6.6 זריקות לערב), עד שנפצע לפני הפלייאוף, במהלכו לא שיחק דקה וראה את אנדרו נמבהארד משתלט על עמדת הגארד הפותח ליד האליברטון, וגם מקבל חוזה יפה. מצד אחד, עמדת השחקן השישי תפורה יותר טוב למידותיו של מאת'ורין, כגו-טו-גאי של החמישייה השנייה שיהנה גם מניהול המשחק של מקונל. מצד שני, זה לא מה שציפו ממנו כשנבחר כל כך גבוה בדראפט, וייתכן שההחלטה על החוזה לטרנר תחרוץ את המשך דרכו של מאת'ורין בפייסרס, שהיחס אליו יהיה כאל נכס לטרייד ולא אל חלק מליבת הקבוצה העתידית.

איזה חוזה נמבהארד קיבל…

 ג'אראס ווקר, בחירה 8 בדראפט 2023, שיחק בסך הכל ב-33 משחקים, קיבל בהם 10.3 דק' לערב, רובן בגארבג' טיים, והראה בעיקר שהוא מאוד מאוד בוסרי. הציפייה שלי ממנו לעונה הקרובה היא להפוך למומחה ההגנה של הקבוצה, עם גוף חזק שמחולק טוב על 2.03 מ', גם אם ההתקפה עדיין בהתגבשות, הוא יכול וצריך להיות הקורט ראמביס של השואו-טיים פייסרס. הסגל של הפייסרס עמוס לעייפה, אולם העמדה הקלאסית של ווקר, עמדה מס' 4, דלילה מאוד ובאמצעות ההגנה הוא יכול להרוויח את מקומו על הפרקט. אחרת, עם הארכת חוזה לטרנר ובמיוחד אם הסגל יראה שהוא כאן ועכשיו ויש פוטנציאל לעשות משהו גדול באמת, יכול להיות שייארז יפה ביחד עם מאת'ורין בחבילת טרייד תמורת סווינגמן אולסטאר.

עוד פעם אני בגארבג' עם ג'יימס ג'ונסון וקנדל בראון

טבלת עומק לפי עמדות

123
רכזטייריס האליברטוןטי ג'יי מקונל
שוטינג גארדאנדרו נמבהארדבנדיקט מאת'ורין/בן שפרדג'וני פרפי
סמול פורוורדארון נייסמית'אובי טופין
פאוור-פורוורדפסקל סיאקםג'אראס ווקר
סנטרמיילס טרנראייזיאה ג'קסוןג'יימס ווייזמן
עוד בסגל אך לא רלוונטיים: קנדל בראון, ג'יימס ג'ונסון, ג'אליל אוקפור

העונה שתהיה

תסריט פסימי: ההתקפה לא שוטפת כמו בעונה שעברה אך ההגנה דומה לשנה שעברה, והפייסרס מקרטעים להם בשיפולי צמרת המזרח בואכה פלייאין. בדדליין מחליטים בהנהלה ללכת אול-אין ומעבירים את מאת'ורין, ווקר, נמבהארד וערימה של בחירות לשיקגו תמורת זאק לאבין. טרנר מסרב להאריך את החוזה, האליברטון לא מצליח להישאר בריא ומקבוצה של כדורסל שיתופי זו הופכת לקבוצה אנוכית בה כל אחד משחק בשביל עצמו. כמות הכישרון מספיקה למקום 7 עם מאזן חצוי, הפסד במשחק הפלייאין הראשון לאותה שיקגו וניצחון על אטלנטה במשחק הפלייאין השני, רק כדי להפסיד שוב לסלטיקס בסוויפ, הפעם בסיבוב הראשון. במקביל, פילידלפיה עם פול ג'ורג' זוכה בטורניר אמצע העונה ומגיעה עד לגמר המזרח, שם מפסידה למילווקי, שתפסיד בתורה לדאלאס בגמר עם לוקה שמתאסלם בעקבות קיירי.

תסריט פסימי מוגזם: העונה נפתחת מצוין, אחרי החודש הראשון של העונה הפייסרס במקום השני במזרח, ההגנה משתפרת וההתקפה שוטפת כרגיל. או אז, ב-19.11.2024 הפייסרס מתארחים בטורונטו לעוד משחק. חמש דקות לסיום, כאשר הפייסרס מובילים בבטחה, מאבק על ריבאונד בין פסקל סיאקם לאר ג'יי בארט מתלהט עם דחיפות הדדיות. השופטים מפרידים וסיאקם הולך ונשכב על שולחן המזכירות, ואז – אחד מאוהדי הראפטורס משליך כוס בירה לעברו של סיאקם בצעקת "בוגד", סיאקם מזנק ליציע להכות את אותו אוהד, טרנר בעקבותיו ומתפתחת קטטה המונית על הפרקט וביציעים. רק אחרי חצי שעה ובליווי משטרה הפייסרס יורדים לחדר ההלבשה, שם סיאקם שואל את האליברטון "אתה חושב שיעשו לנו משהו על זה?", והאליברטון לא עונה. יומיים אחר כך מגיעים העונשים – סיאקם מורחק לכל העונה, טרנר מורחק ל-40 משחקים, האליברטון וטופין מורחקים ל-20. הפייסרס השבורים מצליחים עוד איכשהו לגרד פלייאין ואף להשתחל לפלייאוף מהמקום השביעי, רק כדי להפסיד בסוויפ לניקס. בקיץ נרקח הטרייד הגדול בהיסטוריה של הליגה, שמערב 5 קבוצות ו-16 שחקנים, שליבו העברת פסקל סיאקם לניו אורלינס תמורת טריי מרפי ודייסון דניאלס. בטרייד נוסף, שנערך לבקשתו, האליברטון עובר לאטלנטה תמורת טריי יאנג. קרלייל מתפטר בפעם השנייה ונשבע שהפעם הוא לא חוזר, עוזרו ג'ים בוילן מקודם לעמדת המאמן הראשי.

עשרים שנה, לך תזכור

תסריט אופטימי: סנופי דיסקו. ההתקפה שומרת על הקצב מהעונה שעברה, אבל הפעם עם הגנה סבירה שמדורגת במקום טוב באמצע. מאת'ורין ממצב עצמו כסקורר אקספלוסיבי מהספסל ומסיים שני בהצבעות ל'שחקן השישי', ווקר מוצא את עצמו כגורו ההגנה של החמישייה השנייה, האליברטון ומקונל מפטמים את שחקני הפייסרס בלי הפסקה והפייסרס טסים  עד למקום השלישי במזרח, שם אחרי ניצחון על מילווקי עם יאניס בריא בסיבוב הראשון וניצחון על הניקס הבריאים בסיבוב השני (שוב ב-7 משחקים), הפייסרס עולים לגמר המזרח מול בוסטון בלי כוכביות הפעם, ואמנם מפסידים 4-2 לסלטיקס (שיפסידו בגמר לדנבר), אבל עם טעם של עוד ובתחושה ששיפור קטן נוסף בתוך הסגל עצמו יאפשר לפייסרס לקחת את המזרח.

תסריט אופטימי מוגזם: Revenge. העומק של הפייסרס הוא יותר מדי לרוב הקבוצות, ההתקפה מגבירה קצב וההגנה לא נשארת מאחור כשהשילוב של סיאקם וטרנר נראה טוב בשני צידי המגרש, ו-ווייסמן בכלל אוטם את הצבע כשטרנר לא משחק. להקת הקצב מנגנת בהרמוניה מושלמת כל הדרך למקום השני במזרח, עם לא פחות משמונה שחקנים שקולעים בדו-ספרתי. בסיבוב הראשון הפייסרס חובטים במיאמי עם סוויפ ג'נטלמני כשנייסמית' גורם לפלייאוף ג'ימי באטלר להיראות כמו פלייאוף פול ג'ורג'. בסיבוב השני הפייסרס פוגשים את פלייאוף פול ג'ורג' בכבודו ובעצמו עם פילידלפיה. ג'ואל אמביד אמנם נותן תצוגת MVP בסדרה עם 35 נק' למשחק (ו-16 זריקות עונשין למשחק, הצגה אומרים לכם), אבל העומק של הפייסרס מול חבורת הקשישים שמנגד מכריע את הסיקסרס בשישה משחקים, כאשר המשחק השישי מוכרע עם שלשת ניצחון של האליברטון שמנופף לשלום לקהל הביתי בפילידלפיה. בגמר המזרח הפייסרס פוגשים את הניקס, שהפתיעו את הסלטיקס לפני. בקרב סגנונות אפי שמגיע לדרגת הקלאסיקות מהניינטיז, הפייסרס מנצחים את הוילאנובה ת'יבס ב-7 משחקים, לרבות חסימת ניצחון של טי ג'יי מקונל על שלשה של ברונסון א-לה מאנו ג'ינובילי.

בגמר, הפייסרס פוגשים את הלייקרס, לברון ושדי העבר. כל המדיה מתעסקת רק בלייקרס, סטיבן איי סמית' מכריז שלברון קורא תיגר על מייקל בתור השחקן הגדול בהיסטוריה, ואנתוני דייויס מצהיר כי מגיע לו לקבל את שחקן ההגנה של העונה. בתום שני המשחקים הראשונים התוצאה בסדרה היא 1:1. למשחק השלישי האליברטון עולה חולה, מאבד כדורים ויורד לספסל מותש בתחילת הרבע הרביעי כשהלייקרס ביתרון מבטיח. לברון ורדיק נתפסים בעדשת המצלמה מחקים את השיעול של האליברטון וצוחקים. בשלושת המשחקים הבאים הפייסרס מזכירים ללייקרס שקארמה היא חוף, עם קונצרט של כדורסל היישר ממדרשה של סן אנטוניו 2014. הפייסרס מפרקים את הלייקרס עם שלוש תבוסות ללא תנאי, סיאקם גורם לדייויס להיראות כמו אדי קרי, במשחק השישי אפילו ג'יימס גונסון מפציע עם דאבל פיגרס. 4-2 ואליפות לפייסרס, האליברטון FMVP, החמישייה השנייה של מקונל, מאתורין, שפרד, טופין ו-ווייסמן יוצרת תקדים וזוכה ביחד בתואר 'השחקן השישי', קייטלין קלארק צוהלת ביציע ורג'י מילר בוכה בעמדת השידור.

תסריט ריאלי: המזרח התחזק אבל גם הפייסרס לא פראיירים, שיפור קל ל-50 ניצחונות ומקום חמישי במזרח, ניצחון בסיבוב הראשון על קליבלנד והפסד מכובד מאוד לסלטיקס בסיבוב השני, שולח את הפייסרס לקיץ בתחושה אופטימית שיש עוד על מה לעבוד אבל יש עוד עם מה לעבוד.

Subscribe
Notify of
28 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
asaf
14/10/2024 8:27:05

תודה פוסטר מושקע מאוד. כל פריוויו שמתחיל עם ציטוט מהסימפסונס הרי זה מבורך. הולך עם התסריט הריאלי שלך.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

כל הכבוד.ותודה
אינדי יש לה הכל ,סנטר טוב ,רכז מעולה .חומר טוב למקום 4 המזרח בעונה הרגילה.לא מספיק טוב כדי להגיע שוב לגמר המזרח.

Berch
14/10/2024 9:28:51

אחלה פרוויו
יש לי חיבה מיוחדת למיילס טרנר. סדנטר נמוך קומה שהצליח לחצוב לעצמו קריירה לא רעה בכלל.
נראה שיש גרעין טוב באינדיאנה
🙏

LiorD
LiorD
14/10/2024 11:05:09
Reply to  Berch

נמוך קומה? הוא באותו בגובה של יוק'יץ ויאניס (לפחות ע"פ) 2.11 או "11'6.

bobby
bobby
14/10/2024 9:43:52

פריוויו מעולה, תודה!
אהבתי את התסריט האופטימי המוגזם. מעניין אם מישהו בקיץ 2003 כתב משהו דומה בתחזית של דטרויט 😅 בהחלט עושה טוב על הלב המחשבה של לייקרס ולברון מגיעים זחוחים לפיינלז ומקבלים בעיטה בתחת.
עם קרלייל על הקווים קצת מפתיע שההגנה שלכם קרטעה. אם השנה ההגנה תהיה ממוצעת וההתקפה תמשיך לשטוף, הפייסרס בהחלט יכולים להיות טופ-4 במזרח.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

"בניגוד למסורת, ג'ורג' היל לא הגיע הפעם תמורת בחירת סיבוב שני." זה גאוני, וכל השאר פשוט נפלא, בעיקר התסריטים השונים.
.
תענוג צרוף, תודה רבה פוסטר

דוקטור רזי הופמן
14/10/2024 10:25:32

תגיד, מה ישך אתה עם דנוור ואליפויות?
הסיפור שלהם דייי נגמר כשמארי לא בעניינים!
ולקווין פריצארד האמיתי…
אליל
https://www.youtube.com/watch?v=cfX3BqVbbGE

Avri
Avri
14/10/2024 10:42:27

מעולה, תודה. קבוצה מאוד חזקה שיהיו אפילו יותר טובים העונה. המזרח יהיה קטלני השנה. מאוד אהבתי את ההימור על וייסמן. יש לו כדורסל וזה לא שהוא עלה להם יותר מידי. (כן… יש לי חולשה לבחירות גבוהות שכולם התייאשו מהן.).

Avri
Avri
14/10/2024 22:02:53
Reply to  jefffoster10

נראה לי שאתה מתבלבל אם מישהו אחר. לא זכור לי שהחזקתי מנסמית', די ההיפך. מי שראה את הפוטנציאל זה ג'ון.

המשגיח
14/10/2024 10:47:07

פריוויו מצוין חבר!

אשך טמיר המקורי
14/10/2024 11:55:05

תודה. קבוצה טובה עם מאמן טוב. האמנתי בהם עונה שעברה והם לא איכזבו אותי.
סיאקם היה חיזוק מדויק מאוד.
נמהארד תותח.
צריכים עוד עומק כדי להתמודד בצורה רצינית ולשחזר את ההישג מעונה שעברה.

Dor
Dor
14/10/2024 12:14:37

מעולה. ואיך נמבהארד (אחלה שחקן) מקבל 20 לעונה וטי.ג'י. (אפילו יותר אחלה) מקבל חצי?

עידו גילרי
14/10/2024 13:07:48
Reply to  Dor

כי אחד יהיה העונה בן 25 ואחד בן 33.

עידו גילרי
14/10/2024 13:07:26

קצת לשים את המספרים ההתקפים של הפייסרס בפרספקטיבה. עד אמצע העונה הם עוד התמודדו על ממוצע הנקודות הגבוה בעונה – סיימו בטופ 5, כנל באסיסטים.
הם קבעו את האחוז האפקטיבי הטוב ביותר בהיסטוריה של הליגה ולא בגלל שהם זרקו או קלעו שלשות בצורה מטורפת אלא בעיקר בגלל שהם סיימו עם האחוז הטוב ביותר ל2 נקודות בתולדות הליגה (59%). לא מעט מזה בגלל שמי שלקח אצלם מידריינג' גם קלע באחוזים טובים (מעל 50%). זה בעיקר לזכות הליברטון, גם בקליעה וגם בניהול המשחק.
שימשיכו את אותו קו ורק ילמדו את הבחור לשחק הגנה.

עמיחי קטן
14/10/2024 15:13:09

תודה פוסטר.
הקפיצה לגמר המזרח הייתה קצת מוקדמת, אבל אני מצפה מהפייסרס להיות במאבק על הטופ 4

גיא רוזן
14/10/2024 18:54:57

א. פוסט אדיר, תודה!
ב. מצטרף לאיחולים. כולנו זקוקים נואשות למעט בשורות טובות.
ג. הפייסרס.
זה קצת עבר מתחת לראדר, אבל היה שיפור מורגש בהגנה אחרי הטרייד על סיאקם. לתחושתי, ההמשכיות והטעימה מההצלחה אלו סיבות טובות להמשך מגמת שיפור בתחום.
זה בהחלט יכול להספיק לשיפור שמשמעותו –
טוב, אין לי מושג.
השנה הבאה זו שנה של סימני שאלה אדירים במזרח.
בוסטון היחידה שמתחילה כסימן קריאה,
אבל ההמשך –
לניקס פוטנציאל אדיר, אבל הם קבוצה חדשה.
פילי כל כך חדשה שעדיין לא הספיקו להוריד את הניילונים.
מילווקי? יש למישהו מושג באמת מה הם שווים?
מקום 2 לא יפתיע בדיוק כמו מקום 5.

אז לטעמי,
התרחיש האופטימי ריאלי הוא גמר מזרח כאשר ההמשכיות מנצחת את הקבוצות החדשות.

התרחיש הריאלי/ריאלי הוא חצי גמר מזרח (בגלל שבסופו של יום, צריך הגנה בפלייאוף), כאשר בהחלט סביר לנחש שהפייסרס טופ 4 במזרח.

והתרחיש הפסימי ריאלי הוא שהם מסיימים מחוץ לטופ 4 במזרח ומודחים כבר בסיבוב הראשון.

הפערים בין התרחישים מינימליים,
וזה לא מפתיע.
הליגה כיום תחרותית יותר מאי פעם.

Stockton2Malone
14/10/2024 21:04:31

וואי איזה פריוויו משובח, ממש נהניתי.

קודם כל חזרה של כל החטופים. ממש ככה, צריך להתחיל כל פוסט עם זה.

תשמע אין סיכוי לתרחיש פסימי במיוחד, מה קרה לך, שקנדים יזרקו משהו על מישהו.??? אם כבר – הם יגישו לסיאקם מייפל ולא יגידו "קח בבקשה" וככה ירגישו שפגעו בו.

אליפות לא חושב שהם יקחו בשום תרחיש, אבל שחזור גמר מזרח לא אתפלא, הכול שאלה של בריאות.

Li Ming
Li Ming
14/10/2024 22:37:13

זאת מסעדה יפנית, לא סינית, בפרק שהומר אוכל דג רעיל ובטוח שהוא הולך למות.

פאק, מיילס טרנר נכנס כבר לעונה העשירית שלו בליגה! רק אתמול הוא התמודד מול אל גפרסון על מקום בחמישייה.מהרגעים האלה שאתה קולט שאתה זקן

אני במקום אינדיאנה מסמן את המשחק מול אטלנטה, וכשהוא מגיע כל הקבוצה הולכת בשיא הכוח רק על מסירות של האליברטון לאסיסטים לסל. לדעתי אם יש לו יום טוב ואם ההוקס משתפים פעולה ולא שומרים, יש מצב לעבור את השלושים אסיסטים ולשבור את השיא העתיק של סקוט סקיילס

thetroll
thetroll
15/10/2024 1:59:51

פוסט מעולה תודה רבה.
לפני שנים רבות, משהו כמו חמישה שישה חודשים היתה סדרת גמר מזרח של 2024 בין בוסטון והפייסרס ואני זוכר שפחדתי מאוד מהפייסרס ובמהלך הסדרה התברר לי שזו אכן קבוצה מחשישה – כזו שבהחלט יש מקום לחשוש ממנה.
זו קבוצה נפלאה הסגנון שלהם שוטף ווואלה לא כ'פת לי שהם לא עושים הגנה כל עוד הם עושים כזאת התקפה.
אני בניגוד לאחרים כולל הפייסרס וההנהלה שלה שנתנה את החוזה הזה כאבתי את כאבו של מתורן שעברה עליו עונה מפוצעת למדי הוא לא היה תקין לגמרי כמעט כל השנה ואני עדין חושב שמדובר בשחקן נפלא – לגמרי לא האיש השישי והשנה אם יהיה בריא הוא יוכיח את זה.
עניין נוסך הוא שהיה פעם ויכוח מי טוב יותר לוקה או טריי הויכוח הוכרע והיום אין אחד שיגיד שדאלאס טעו. אטלנטה טעתה. זה ברור לכל. היום יש את אותו ויכוח בין סאק לאינדי – פוקס או הליברטון. זה ויכוח שלא הוכרע רשמית אבל לדעתי היום די ברור שסאק טעתה. האלי טוב מפוקס.
השנה נראה אם אינדי אשתקד היתה הבלחה חד פעמית או משהו יותר יציב לדעתי חתי גמר מזרח זה הימור סביר עליהם.

golan
golan
15/10/2024 2:19:09

פריוויו מצויין. תודה רבה. סחתין על התחזית של שנה שעברה.
היו קבוצה טובה,ישתפרו רק מזה שהם מתחילים עונה מלאה בסגל הזה, הם צריכים לשפר את ההגנה,זה אפשרי כי יש להם מאמן טוב, ושחקנים עם נתונים סבירים. מת'ורין צריך למצוא את מקומו, הוא היה נראה קצת לא מחובר בתחילת העונה ואז נפצע.
לאור התחרות במזרח, לא בטוח שזה יספיק ליותר מסיבוב שני.

מנחם לס
15/10/2024 2:35:27

תודה פוסטר. קבוצה שתמיד יהיו חסרים לה גרוש או שניים ללירה. אני אוהב את כתיבתך

Zvika Bar-Lev
15/10/2024 2:43:26

אני צופה התפוצצות לאורך כל העונה של סיאקם, ואני חושב שהקבוצה עם הPG המחליף הכי טוב בליגה תראה המשכיות, ולמרות ההתחזקות של פילי, היא תגיע שוב לגמר המזרח וככל הנראה תפסיד שוב לבוסטון (כאוהד ירוק אני לא יכול להמר נגד הקבוצה שלי שתירק דם אבל תגיע לגמר). לא יודע מי תגיע לגמר מצד המערב, אבל זאת בטוח לא תהיה לייקרס, ומצד אחד חבל, כי יהיה ממש כיף שהירוקים יקרעו אותם בגמר, אבל זה קל מידי. סיכוי גבוה לשחזור הגמר הקודם, והוא לא יהיה יותר קל לבוסטון. פריוויו מצויין. אגב תהיה עונה מטורפת במזרח. אורלנדו תדבר, כמובן פילי הולכת עד הסוף, ניקס מכוונת לגמרי לאליפות, יהיה מרחץ דמים העונה. גם במערב יוסטון וממפיס יתנו עונות נהדרות, ויהיה ממש מעניין.

עגל
15/10/2024 12:51:01

תודה פוסטר על פריוויו מאוד מושקע, בו הרשית לעצמך להפליג למחוזות רחוקים (אהבתי את המאליס אין דה פאלאס החדש מול טורונטו). כל אזכור של הסימפסונים יתקבל באהבה.
וכמובן האזכור החשוב לחטופים.
כמו בשנה שעברה, יהיה כיף לראות את אינדי בהתקפה ומייאש לצפות בהם בהגנה.
סיאקם אכן גמלוני, הכניסות שלו לסל נראות קצת מצחיק.
בתסריט האופטימי פלוס, מה שהיה דימיוני זה לא ההגעה של הפייסרס לגמר אלא ההגעה של הלייקרס לשם . . .

ירון, החלום
ירון, החלום
15/10/2024 15:13:32

בס"ד
תודה רבה, נפלא