פנייה נרגשת לשחקני הפיסטונס / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פנייה נרגשת לשחקני הפיסטונס / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

לחבריי היקרים, ידידיי נפשי, אחיי לנשק, אהוביי ליבי – ברכות חמות

עם הפסדנו לקינגס, ומשחקכם שהתבטל, כל מה שעומד בינכם לבין מאזן זהה לשלנו הינו ניצחון בודד, על וושינגטון או על קבוצה אחרת. וודאי תסכימו שזהו יעד ריאלי לחלוטין, תוצאה שבהחלט נמצאת בהישג ידכם, דבר מה המתקיים עמוק בתוך גבולותיה המפורסמים של המעטפת.

השאלה, יקרים, היא שאלה של רצון, ותו לא.

ועדיין, אין הדבר קל בעיני.

ידוע לי היטב שאתם נשלטים על ידי הנהלה רודנית וצינית, חבורת אנשים שלא בחלה בדבר כדי להבטיח תוצאות איומות במהלך השנים. אין צורך, רצון או כוונה להכביר מילים על מי שמוותר על בובאן הענק עבור בלייק גריפין הפציע (עם חוזה לארבע שנים נוספות!), עבור מי שמשאיר את דווין קייסי כמאמן ראשי למשך עונות ארוכות.

האנשים האלה לא יעצרו לעולם. הם מובילים תהליך פירוק כאוטי שסופו אינו נראה באופק. הם ימיטו עליכם הפסד אחרי הפסד, תבוסה שתצטרף לתבוסה, השפלה בעקבות השפלה.

אם הזוועה הזו לא תסתיים, אזי חייכם, המקצועיים והאישיים, יהפכו לענן אפור וסמיך. טעם מתכתי לעד יתנחל בפיכם. חלל אפל לנצח ימלא את ליבכם.

זהו הזמן, חברים, להישיר מבט אל הרוע.

זהו הזמן, יקרים, להתקומם נגד המכונה. זהו היום, ידידים, לשבור את המנגנון האכזרי. זהו הרגע, אחים, לנתץ את מבנה העל הדכאני ולהעביר מהעולם את השיטה המרעילה והמזהמת את חיינו.

השאלה, כאמור, היא שאלה של רצון, ותו לא. והרצון הוא הרצון שלכם.

17 אנשים צעירים, שחקני כדורסל חסונים, יפי בלורית ותואר, אתם ורק אתם תעצבו את המחר.

מעולם לא יכלה קבוצה קטנה כל כך לעצב את גורל האדם בהינף זרוע מושטת, בתנועת מפרק כף היד.

לעולם לא יעשו מעטים כל כך, הרבה כל כך, עבור רבים כל כך.

ואלה שמות:

מארווין בגלי – הלעד תיזכר כנבחר הנשכח ביותר בצמרת הדראפט שלך? הלנצח ידונו בטרייד בין לוקה בבחירה השלישית ליאנג בחמישית, יציינו את אייטון בראשונה, יקנחו ב-JJJ ברביעית, ויתעלמו לחלוטין מהשנייה? התשובה בידייך.

צדיק ביי – תפסתי ממך עוד כשהיית רק שם מוזר בבורדים של ג'ון. קוויתי שלא תיבחר לפני הבחירה שלנו, והצטערתי כשכך קרה. תוכיח שהכל לטובה, תוכיח שיד נעלמה ידעה לשלוח אותך לדטרויט בדיוק כדי לעשות את ההבדל העונה. תמחיש שבמקום שצדיקים גמורים עומדים, בעלי תשובה אינם עומדים שם.

באדי בוהיים – לא שמעתי עליך מעולם. זוהי הזדמנות נדירה לשנות זאת.

בויאן בוגדנוביץ' – רק רשת. נוכיח לכל המצקצקים שאתה שווה בחירת סיבוב ראשון רחוקה של קונטנדרית. לא פחות.

אלק ברקס – Burks. לא הנד-ברקס, לא בורקס, פשוט Burks, ימלמלו כולם ביראת כבוד.

קייד קנינגהאם – כן, אני יודע שאתה פצוע ולא תשחק העונה, אבל אפשר וצריך להשפיע גם מבחוץ, אפשר לעודד מהספסל, לנופף במגבת ולהפעיל לחץ על השופטים. "המקום הכי חם בגיהנום", לימד אותנו דאנטה, "שמור למי שבזמנים של משבר מוסרי שומר על נייטראליות". אל תהיה נייטראלי.

חאמידו דיאלו – "ג'יימס הארדן? מי זה?" יגידו כולם. יש לך הזדמנות להוכיח שאתה, ולא אחר, הוא הטעות הגדולה ביותר של פרסטי.

ג'יילן דורן – אל תאפשר להם להביא ענק נוסף לקבוצה. תמיד תזכור – There can be only one!

קיליאן הייז – קיליאן הראשון, יגידו כולם, על קיליאן הגדול יספרו. אף אחד לא יזכור את אמבפה.

ג'יידן אייבי – הפציעה של קייד פותחת לך הזדמנות חד פעמית לעונת פריצה. אל תחשוב פעמיים, קח אותה בשתי ידיים. "מי שטקטי מדי, לא פורץ. כי זה לא כל כך טקטי לפרוץ. לעומת זאת, זה מאד אסטרטגי" קבע פעם דוד אבידן. אתה תוכיח צדקתו.

קורי ג'וזף – זכור מניין באת (הספרס), לאן אתה הולך (לשום מקום), ובפני מי תיתן את הדין (פופ, כמו כולם).

קווין נוקס – כרגע אתה חלק מרשימה ארוכה של שחקנים שנבחרו, ונקברו, על ידי הניקס. אל תיתן לנסיבות לנצח.

אייזיאה ליברס – אייזיאה זה שם מחייב בדטרויט. אל תבייש את הפירמה.

רודני מקרוגר – שמת לב שקראתי לך מקרוגר ולא מקרודר? אתה היחיד ששם לב. תגרום לכולם לזכור את שמך.

נרלנס נואל – מבין שלישית הסנטרים המיתולוגית של פילי תמיד היית החביב עלי ביותר. תוכיח להם שטעו כשהעדיפו את הקמרוני הקשקשן.

ג'ארד רודן – יופי של תמונה שמו לך ב-ESPN. היש סיבה טובה יותר להוכיח את עצמך?

אייזיאה סטיוארט – אל תיתן להם לזכור אותך כבחור שחטף פיצוץ מלברון, את התשובה שלך תיתן על הפרקט.

בהצלחה חברים

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 12 תגובות

  1. אדיר, מאנו, אתה מצליח למצוא זהב גם בתחתית החבית של הnba. יש ברשימה שלך כמה שמות שהיו מאוד מתרגשים לדעת שמישהו בארץ הגודש בכלל זוכר את קיומם.
    (רק חשש מה מזדחל אל ליבי, שאתה ומועדונך מתחילים להתרגל יתר על המידה אל ההפסד. רק שלא תקומו בוקר אחד לגלות שלא נשאר לכם דבר במיכל מלבד הטאנקינג. ושוויקטור לא יתברר כמו משהו שנמכר בוויקטורי)

  2. GM פיסטונס: עוד נשוב ניפגש על האובריאן, ב-2026. מרגיש לי שלך חסר איזה קומבו כזה כמו סקוט הנדרסון לאסיפת הפורוורדים הספרסיים שלך, בעוד שלי ויקטור יושב בול ליד אייבי וקייד לבנות גרעין מפחיד. בוע נעשה את זה קיבוצי – כל אחד ינצח לפי יכולתו, ויקבל בחירת דראפט לפי צרכיו. וביחד נצליח אולי להתגבר על סאורון, הלא הוא פרסטי, ששואב את כל בחירות הדראפט מהקבוצות וגורם להן להקיז דם בקרב על הפלייאין.
    צחקתי ממש, טור נהדר

כתיבת תגובה

סגירת תפריט