פריוויו לסדרת הפיינלס / דובי עופר ומאנו

פריוויו לסדרת הפיינלס / דובי עופר ומאנו

27 שנים חיכיתי לטלפון שיצלצל. 27 שנים. בכל סיום עונה רק הרינגטון השתנה, אבל לא התוכן שלא היה שם – במטותא, אם תוכל, קדימון לגמר כי הניקס שם. העורכים התחלפו וגם העונות. ציפורים נדדו, נשיאים התחלפו, ראשי ממשלה וגם ערכים, מלחמות התחילו וחלקן הסתיימו, אבל דבר אחד לא השתנה – הניקס מסריחים. ואז הגיעו ליאון רוז וברונסון, ואם להפוך סיפור ייסורים בלתי נגמר לקצר, הרגע הגיע. עם Uptown Funk של רונסון ומארס ברינגטון, זה סוף סוף קרה. הניו יורק ניקרבוקרס, לראשונה מזה 2.7 עשורים, בגמר הNBA, ועל הקלידים, אני.

איך הגענו עד הלום – בסיבוב הראשון פגשנו את ההוקס. ניצחנו אחד, הפסדנו שניים על קוצו של יו"ד, וכרגיל אצלנו, התחילו רינונים. בראון לא הוא, ברידג'ס לא זה, ומי בכלל מהמר על הניקס. ניקס סטינקס. בראון אטם אוזניים, הוציא את טאונס אל הקשת, שם לו את הכדור ביד ואמר לו נהל את העסק. מאז, בגדול, השאר הוא היסטוריה. שלושה ניצחונות רצופים על ההוקס, באחרון הובלנו בחמישים כבר במחצית, הולי מאדר אוף גאד, טאטוא של הסיקסרס, טאטוא של הקאבס, 11 ניצחונות רצופים ללא הפסד (זה רק נראה מובן מאליו, בעבר יכולנו להפסיד גם כשנראה היה שניצחנו), ועדיין, מקלים בנו ראש. למה? כי המזרח חלש, והמזרח עלוב, וההוקס צעירים והסיקסרס זקנים והקאבס בנויים על כרעי תרנגולת, זה ידוע. ועכשיו, מול הכוח העולה במערב, זה הרגע של הניקס להוכיח.

מי ומי במלאכה

חמישייה – ברונסון, ברידג'ס, הארט, אנונובי וטאונס. שמותיהם כבר חקוקים בספר דברי הימים של הניקס לצד ענקינו הקדמונים.

מהספסל עולים – ראש וראשון, מיצ'ל רובינסון. עם זרת שבורה, או פרק יד נקוע, או פצע וחבורה ומכה טרייה או השד יודע מה, כמאמר הנביא. מה שבטוח, מיצ' ישחק, מיצ' יחטיא מהעונשין, מיצ' יהיה טרור ברחבה גם אם יעלה עם אגודל בכסא גלגלים והמעי הגס תלוי לו על הצוואר בגבס. מיצ' ישחק, וומבי יאכל מרורים.

לידו גיבורי המשנה, מקברייד שמשחק על חוזה פירורים ייתן תחת בהגנה ופעם בשתיים נקודה שלושה משחקים יתפוצץ מעבר לקשת, לאנדרי שאמט, קליי תומפסון לבעלי חוב למע"מ, עם אחוז מהשלוש שטרם נראה בהיסטוריה ולראשונה נראה כמו שחקן אמיתי, גראנד ת'פט אלבראדו המתגנב בצללים, וג'ורדן, שם פרטי, קלרקסון שנכנס עושה בלאגן וחוזר לנוח. לצידם, אולי, יעלו ויבואו הוקפורטי, קולק, ג'רמי סוהאן שמקבל טבעת בלי קשר לתוצאת הגמר אבל ישמח שיהיה כתוב עליה ניקס, ג'יימיסון, מקולר… כאלה מין דברים.

איך הניקס ינצחו – פייר אנד סקוור. אצלנו לא תראו שטיקים וטריקים, לא פלופים ולא משיכה בצמות, לא דריכות על רגליים ולא אחיזות מלוכלכות ומכות מתחת לחגורה. בעונה הרגילה הפסדנו לספרס פעם אחת וניצחנו פעמיים, כולל בגמר גביע הטוטו בוגאס. נכון, הילדים מסן אנטוניו השתפרו מאז וצברו ניסיון והם מגיעים בתור האלופים הגאים של המערב הקשוח ומדיחי האלופה, אבל אצלנו יש אנונובי ומיצ'. ובגמר הגביע הם הגבילו את וומבניאמה השב מפציעה ל18 נק' ושישה ריבאונדים בלבד. וגם אם השתפר והתחסן והתחזק מאז, האיש הארוך מגיע מרוט וחבוט אחרי פלייאוף ארוך. נאחל לו, אי, הצלחה מול הטפרים והשרירים.

התקפית – הניקס של שלושת הסיבובים הראשונים במזרח מעמידה מספרים היסטוריים. רצף 11 הניצחונות הושג דרך שורות סטטיסטיות של הפרשים מצטברים ומספרים שחלקם חסרי תקדים בהיסטוריה. הקבוצה מדורגת כרגע ראשונה בנקודות, בהפרש ממוצע ובאחוזים מהשדה ומשלוש. הניקס מתבססים על חמישה שחקנים תורמים בהתקפה, שכל אחד מהם יכול, ועשה, לתת 25+ נקודות בערב נתון, ועל בסיס קבוע. כרגע ברונסון בשיאו, אבל לצידו אנונובי בריא, ברידג'ס משחק כאילו שווה היה לשלם עליו מה ששילמו, וטאונס הוא עדיין בטופ של הסנטרים ההתקפיים בליגה ומקבל את מקומו ברוטציה למען הקבוצה. ג'וש הארט הוא השחקן היחיד בחמישייה שיריבה יכולה לרמות בהגנה עליו, וגם הוא מצא ערבים נקודתיים להתפוצץ בהם, ובכל מקרה יודע מה לעשות עם כדור ומרחב נשימה, חוץ מלקלוע. כרגע, ההתקפה של הניקס לא נתקלה בהגנה שיכלה לה לאורך זמן, והיא מגוונת מספיק כדי לא להגיע לידי שיתוק אם קאסל בולם את ברונסון, לדוגמה, או וומבניאמה נצמד לטאונס כדי לסגור את הצבע. פשוט כי טאונס לא שם, וברונסון הוא כבר לא ההתקפה של הניקס. ההתקפה שיצר בראון בניו יורק, בהתבסס על היתרונות של חומר השחקנים שבידיו, היא כרגע בלתי עצירה, ונקווה שתקשה מאוד גם על הספרס. מיץ' ג'ונסון יצטרך למצוא פיתרונות יצירתיים.

מספרים להתרשמות – 51.5% מהשדה, 40% משלוש, ראשונים בפלייאוף, ואחוז קליעה אפקטיבי הזוי, 59.2%, ראשונים בפלייאוף, ובהיסטוריה.

הגנתית – קודם כל, וומבי סטופרס. יש לנו שניים, אנונובי ומיצ'ל רובינסון, וככל הנראה גם טאונס ייקח חלק. בתקווה לשיפוט הוגן, וומבניאמה יתקל בהגנה שתעשה שוב את מה שעשתה במשחקים הקודמים – להוציא לו את החשק לחיות, קרי להיכנס למשכנו בצבע. הצרפתי יעשה את הנקודות, אבל לא בקלות ובטח לא בהנאה. כמו שכתבתי כבר בהתחלה, ההגנה של הניקס לא צריכה למשוך בצמות או לדרוך על רגליים כדי ששחקן יעדיף את האוויר הנקי שמחוץ לקשת. מיץ' ג'ונסון יהיה חייב לסדר חסימות וחילופים לכוכב שלו, רק כדי שוומבי יפגוש בצד השני של הקיר עוד זוג לסתות. נאחל לו כישלון מלא ותסכול עד בלי די, ומספרים דומים לאלו שצבר במפגשים מולנו עד כה. אם הצרפתי חושב שהארטנשטיין וקארוסו זה הכי מתסכל שאפשר, צפויה לו הפתעה.

כקבוצה הניקס אפשרו בפלייאוף עד כה 103.5 נק' ל100 פוזשנים, ראשונים לפני הספרס, ובעשרת המשחקים האחרונים שמרו את היריבות על מספר קשה לצפייה של 99.2 נקודות למשחק. אחוז משלוש, נתון חשוב עבור הספרס הלא יציבים בתחום, פחות מ31%, של היריבות כמובן. אנחנו סוף סוף רואים את הניקס כיחידה משומנת גם בצד האפור של המגרש, עם ידיים ארוכות של אנונובי וברידג'ס, עם הנשכנות של הארט, מקברייד ובמפתיע גם שאמט, ועם הדומיננטיות ברחבה של מיצ'ל רובינסון בדקות שהוא משחק, ועם טאונס, שוב מפתיע, בשני צידי המגרש עם 1.4 חסימות ושליטה מלאה בצבע.

סייגים – נכון. זה היה במזרח. אטלנטה, פילדלפיה וקליבלנד היו יריבות חלשות מהספרס, שהניקס שברו מוקדם, ולחתיכות קטנות. הספרס מוכשרים יותר, מאומנים היטב, מחוברים אחרי פלייאוף קשוח ויבואו עייפים אמנם, אבל נחושים ובטוחים אחרי שהדיחו את האלופה במשחק שביעי בביתה. ויש להם את וומבניאמה.

האם הניקס יצליחו להמשיך את ההתעלות ההתקפית גם מול ההגנה הקשוחה בהרבה של הספרס, שמעליה ידי הפידו דידו הארוכות של הפריק? האם המספרים היו תוצאה של יריבות חלשות ותו לא? האם שני פרקי זמן של תשעה ימי מנוחה יעטו חלודה על הניקס, או שמא תכריע דווקא התשישות של צעירי הספרס, שעברו שתי סדרות קשוחות מול מינסוטה ואוקלהומה? התשובה צפויה להימצא, כרגיל, אי שם באמצע. אישית, אני שונא להמר. אבל לניקס יש סיכוי כל כך טוב לקחת אליפות ראשונה מזה 53 שנים, ו-41 השנים שאני צופה בהם בלב שנשבר שוב ושוב, שאני חייב להגיד מה שאני רוצה וצופה שיהיה – אנחנו ננצח את המשחק הראשון, נפסיד בשני, ננצח שניים דרמטיים בבית, נקבל בראש בסן אנטוניו, ונחזור הביתה להניף גביע בMSG הבוכה מרוב התרגשות. 2-4, ניקס אין סיקס.

אז אני חיכיתי רק 9 שנים, כי עד 2017 הקבוצה הייתה, בעיני לפחות, קונטנדרית.

במהלך 9 השנים הללו עמלתי, ימים כלילות, לפצח את הדרך לחזור לקונטנדרשיפ. בהתחלה חשבתי שאם בכלל ממשיכים לכוון למעלה, אז צריך להטריד את קוואי לבוסטון, עבור ג'יילן בראון ועוד קצת מסביב, אבל פופ העדיף את דרוזן.

ב-2019 הצלחנו לגרור את דנבר הצעירה ל-7 משחקים, אבל בעונת הבועה ב-2020 כבר פספסנו את הפלייאוף, כך שלא שברנו את שיא העונות הרצופות בפלייאוף, ואנחנו "רק" חולקים את המקום הראשון עם פילדלפיה.

ב-2021 וב-2022 שהינו בבטן הרכה של הליגה, נפרדנו מדרק וייט, והרווחנו את דווין וואסל.

רק ב-2023 השתכנע סופסוף התרח הזקן שאין ברירה אלא לטנקק עד נוזיום. וכך, בבוקר יפה במיוחד, ב-17/05/23, סמיילי בישר שזכינו בבחירה הראשונה בדראפט (המכור?). התמודדנו עם החרדה הכרוכה בבחירה נדירה כל כך, החלטנו על וומבי, ויצאנו לדרך הארוכה, כך לפחות חשבתי, חזרה לצמרת.

ב-2024 אמנם זכינו ברוקי העונה (וומבי), אבל עדיין הסרחנו, וכך בבחירה ה-4 גייסנו את סטפן קאסל. במקביל, הטרדנו עבור דיארון פוקס.

ב-2025 וומבי שיחק רק 46 משחקים לפני שהושבת על רקע רפואי, ופוקס נפצע. שוב זכינו ברוקי העונה (קאסל), ולמרות שהמאזן היה כבר נסבל (34 ניצחונות), פורטונה שוב קפצה לביקור, ובבחירה ה-2 גייסנו את דילן הארפר.

איך הגענו עד הלום?

העונה הסדירה של 2026 התחילה עם חמישה ניצחונות רצופים, עברה דרך הגעה לגמר גביע הליגה בו הפסדנו על חודו של סל ל…ניקס, כמובן… והסתיימה במקום השני במערב, ובתואר DPOY לוומבי. בפלייאוף, פורטלנדני לא עשתה לנו חיים קלים בסיבוב הראשון, מיניסוטה החרתה-החזיקה אחריה בסיבוב השני. למרבה הפליאה, שלי לפחות, צלחנו את הרעמים האלופים, וכך מצאנו את עצמנו, הערב, ובפוסט הזה, ראש בראש מול דובי והניקס. כל הכבוד לנו!

מי ומי במלאכה?

חמישייה – דיארון פוקס, סטפן קאסל, דווין ואסל, ג'וליאן שמפני, ויקטור וומבניאמה. מהירים, יחסית לגודלם; שומרים מוצלחים, ברובם; שלשותיהם נכנסות, לעתים. להגיד לכם שזו החמישייה הגדולה ביותר שפגשתי – עדיין לא (עם שי אבן צור הסליחה), אבל היא מצליחה יפה מאד. אם אני חייב לסמן בה חולשות אציין את פוקס הקטן בהגנה, ואת שמפני, שגם הוא קטן יחסית ל-4 קלאסי, וידו לשלוש רועדת לעתים. קאסל, ואסל וכמובן וומבי הם מגינים אדירים, ולכן החמישייה הזו, בסופו של דבר, בהחלט מציגה הגנה מצוינת, אבל, כמו שעלה גם ב5 על 5 לקראת הגמר, כאן, גם כזו שתצליח יותר בהגנת הצבע, באדיבות השרוך הצרפתי הארוך, אך יכולתה לבלום קלעי שלוש ביום טוב (דוגמת קארוסו, ג'יילין וויליאמס, ומקיין, למשל) הינה מוגבלת יותר.

מהספסל עולים

דילן, הבן-של-רון, הארפר. הבדלי השכר העצומים בין האב לבנו, עוד לפני שהצאצא שיחק אפילו דקה בליגה, לא נעלמו מעינינו, אבל התברר ש…

אמנם, "לשם שינוי" הארפר לא זכה ברוקי העונה אלא "רק" במקום הרביעי – אבל באמת לא יאמן שרוקי, בחירה שניה או לא, משחק ככה ברמות הגבוהות ביותר של הפלייאוף. אמנם היו לו גם משחקים חלשים, אבל אני, ואחרים, נוטים לייחס אותם לפציעה באגודל, ולפחות לפי המשחק האחרון נראה שהחלים.

האם הארפר יהיה השחקן השישי הטוב ביותר בתולדות המועדון? להערכתי לא, ולא בהכרח משום שהוא נופל מהגדול מכולם, או מקלדון ג'ונסון, אלא בגלל שלדעתי ימצא את דרכו לחמישייה בעונות הקרובות.

בנוסף – קלדון ג'ונסון, כאמור, השחקן השישי של העונה המכהן, שהפלייאוף שלו אינו מושלם, אבל כדרכו תורם אנרגיה, רוח קרב, גוף גדול וחזק, ולעתים גם נקודות. עוד יצוינו קורנט – שאמנם לא ממש מחליף את וומבי (לא שמישהו באמת יכול), אבל מאפשר קצת הגנה בצבע כשוומבי נח, כולל צ'ייסדאון בלוק אימתני על הארטנשטיין האימתני; קרטר בריאנט – רוקי אתלטי וחמוד שעושה שטויות בקצב של מלח שיכור כלוט בנמל פיראוס (לא כולם קוואי); ולעתים קצת האריסון בארנס, שמנסה, ובדרך כלל מצליח, אם לא להועיל, אז לפחות לא להזיק.

איך הספרס ינצחו?

לא בלי קושי חברים, ואפילו הייתי אומר לא בלי קושי רב. נצטרך להיות טובים מאד. בהגנה – להפחית את עוקצם של כוכביהם, לשבש את שיטת המשחק שלהם, לצמצם את שלשותיהם, למנוע את ריבאונדיהם בהתקפה, ולחטוף בשפע את כדוריהם. בהתקפה – בדיוק ההפך. רצף של פעולות, פשוטות למדי, לכאורה, שבזו אחר זו מצטברות להן בצוותא, וקובעות מי תנצח במשחק. ונצטרך לעשות זאת במשך 4 משחקים לפחות.

החדשות הטובות? ובכן, יש לא מעט כאלו:

ראשית, שעברנו את אוקלהומה, שאפשר להתווכח האם היא טובה מהניקס או נופלת מהם, אבל אני לא חושב שמישהו יערער שגם בגרסתה הפצועה אוקלהומה היא עדיין קבוצה מצוינת. ומי שבכל זאת יערער, מוזמן לשחק 7 משחקים מול אוקלהומה ולהיווכח בעצמו, הליצן.

שנית, שהתברר שאנחנו קבוצה מצוינת ולוחמת – קבוצה שמציגה גארדים קטלניים ופורוורדים לא רעים בכלל; קבוצה שמשחקת במגוון שיטות משחק והרכבים, בהגנה ובהתקפה; קבוצה שמגיבה לריצות אימתניות של היריבה, וחוזרת למשחק; קבוצה שמתאוששת מהרחקות, מפציעות ומהפסדים קשים, כולל בבית, ומנצחת בחוץ עם הגב אל הקיר.

שלישית, שברשותנו שרוך צרפתי ארוך, שחקן כמותו לא ראינו, וכשאני אומר לא ראינו, זה כולל את כולם כולל כולם, ולכן גם את הניקס. לא היה דבר כזה. לפעמים הוא טוב, לפעמים הוא לא משהו, אבל, לי לפחות, קשה להצביע על קשר הדוק בין יכולתו לבין פעולותיה של הקבוצה השנייה בנידון. במובן הזה, והוא סובייקטיבי למדי, צפייה בוומבי משאירה אותי לעתים עם התחושה שהוא בלתי ניתן לעצירה. תחושה נדירה למדי שכוללת, אצלי לפחות, ענקים דוגמת קארים, בירד, ג'ורדן, קרי ויוקיץ' בשיאם.

סייגים

ראשית, הניקס מגיעים אחרי 11 ניצחונות רצופים בפלייאוף הזה, כלומר ההפסד האחרון שלהם היה במשחק 3 בסיבוב הראשון מול אטלנטה אי אז ב-23 באפריל. מאז ביצעו מהפך מול אטלנטה, מחצו את הסיקסרס בסוויפ, ועשו זאת שוב מול קליבלנד. "המזפח, המזפח" ישוררו המשוררים, ולא בלי צדק – העונה הזו שפעה קבוצות מזרחיות חלשות, בין אם כתוצאה מפציעות, ובין אם מכיוון שהן וושינגטון – אבל לדעתי אין שום סיבה להניח שהניקס, גם אם שייטו לאיטם במקום השלישי, יסוגו לממוצע בקונפרנסם, בוודאי אחרי ריצת הפלייאוף הארוכה הזו.

שנית, כל מה שדובי כתב למעלה.

התחזית

אני מסכים עם עמיתי המלומד על כך שהתרחיש של ניצחון חוץ במשחק הראשון בסדרה הינו משמעותי – אם הקבוצה האנדרדוגית מגיעה עם תכנית משחק מפתיעה / יום קליעה מוצלח / ווטאבר היא יכולה לגנוב את המשחק הראשון, ואז הפייבוריטית מוצאת את עצמה תחת לחץ לא סימפטי. במשחק הראשון בבית מול מיניסוטה הפסדנו. את המשחק הראשון בחוץ מול אוקלהומה גנבנו. בשני המקרים ניצחנו, בסופו של דבר, בסדרה, אבל אני חושב שהמשחק הראשון השפיע על איך שהסדרות הללו התפתחו. דיברנו על הסוגייה הזו, בין השאר, כאן.

את הסדרות הקודמות לא היטבתי לחזות, ובוודאי שאין לי מושג מה יקרה הפעם, אבל אנחש שננצח את הסדרה ב-6 משחקים קשים, ונזכה באליפות. אליפות מתוקה, מפתיעה, מוקדמת, וראשונה בעידן החדש. בשביל זה עמלנו כל השנים הארוכות האלה.

הלילה יתקיים המשחק הראשון בסדרה. הניקס מגיעים אליו עם 11 ניצחונות רצופים בפלייאוף ו-9 ימי מנוחה, ואילו הספרס הדיחו את האלופה היוצאת מאוקלהומה רק לפני 3 ימים במשחק 7 בחוץ.

דובי

אנטומולוג, עובד סוציאלי ומטפל.. גר בערד וגם במייל dubiduofer@gmail.com
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
269 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
גיא רוזן
03/06/2026 6:31:57

איזה פריוויו תענוג!
כיף גדול, חברים.
דובי, לקחת את "ניפגש בשמחות" לקצה…

לענייננו,
זו הסדרה שאני הכי מצפה לה מאז שברון הלב ששמם הוא הסאנס.
מאצ' אפ מרתק בין הקבוצה שהשנה בפלייאוף שיחקה את הכדורסל הכי יפה,
לבין הקבוצה עם השחקן הכי מהפנט.

ה-X פקטור של הסדרה, לטעמי, יהיו המאמנים.
הספרס ניפקו מאסטר קלאס של עבודת אימון מול הת'אנדר. היכולת שלהם למקסם את וומבי בהחלט מרשימה.
מהצד השני הניקס הרשימו במהירות של יישום ההתמודדות מול כל שינוי שההגנה היריבה מנסה להתאים מולם.
הבעיה היא שוומבי וקאסל זה סיפור אחר…
אז כן, המאמנים. איך מוציאים את וומבי מהצבע?
איך פותחים לברונסון מרחב פעולה?

נתון המפתח בסדרה בין הת'אנדר לספרס היו איבודי הכדור והפועל היוצא נק' מאיבודי כדור.
ההצלחה של הספרס בחזית זו הכריעה את הסדרה.
בסדרה הזו הנתון הוא ריבאונד התקפה.
וומבי שחקן על. חלק ממה שהופך אותו במיוחד כל כך זו הניידות הבלתי נתפסת של שחקן גבוה כל כך.
הבעיה?
זה מגיע על חשבון מסה כוח.
אם הניקס יצליחו לגרום לו להיות חייב להילחם על הסגירה לריבאונד בכל התקפה מחדש,
זה יגרור אותו לסוג במשחק שהוא פשוט פחות בנוי לשחק.
מיצ'ל היה נהדר מול הספרס בשנה,
בדיוק בחזית הזו.
אם הניקס יצליחו לכפות משחק פיזי,
הספרס יגלו שזה כבר לא צ'ט הנידף ברוח מולם.
יש מעט שחקנים בליגה חזקים יותר מאנונובי,
טאונס השנה אחד הריבאונדרים הטובים בליגה (מי שצפה בניקס יודע שהסטטיסטיקה שלו לא מורכבת מכדורים שנופלים לידיו. הוא זה שחוסם לאחרים לקחת את הכדור החוזר, אלו שלו נלקחים בכוח), ויש את השחקן למשימות מיוחדות הארט.

זה כמובן רק אלמנט אחד מבין רבים שיהיה מרתק לבדוק בפיינלס השנה.
מחזיק אצבעות לדובי לפגוע בול בתחזית.
יהיה פסיכי בניו יורק אם הם זוכים ב-6 במשחק ביתי.

שדות פופ לנצח
03/06/2026 7:52:06
הגב ל  גיא רוזן

השלמה מעולה גיא לפריוויו מפואר מהטובים שנכתבו פה, דובי ומאנו אין עליכם, תודה

puma1234
03/06/2026 9:57:19
הגב ל  גיא רוזן

כשאין מה להגיד התגובה יוצאת ארוכה….

thetroll
thetroll
03/06/2026 19:59:33
הגב ל  גיא רוזן

תודה דובי תודה מאנו ותודה גיא.
לפעמים להגיד כמה מילים פשוטות זה הרבה יותר הצהרה מחפירה של שעות אז מה שיש לי לאמר זה רק את המשפט הפשוט הבא:
רציתי לאמר לגבי הניקס שאמנם זה 11:0 אחרונים אבל בוא נראה אותם מול סן אנטוניו.
אבל האמת היא שהתחושה שלי היא שהמשפט הנכון לאמר בפליאוף הזה זה בוא נראה את סן אטוניו מול הניקס.
תחושה מוזרה שעל הפליאוף הזה כתוב ניקס.

yaniv
03/06/2026 8:17:56

פריוויו נפלא תודה לשניכם.חייב להודות שמאנו קצת הפתיע אותי יצא לו אופטימי כולל הפתעה רבתי שהספרס לוקחים.
בהרגשתי זה של הניקס,נראה שכל הכוכבים מסתדרים לה השנה.לאחרונה באתר ראיתי שכמה וכמה יוצאים מהארון ומודים שיש להם פינה חמה לקאט אז גם אני יצטרף למועדון והוא בהחלט מה שאני מתייחס אליו כגילטי פלייזר שלי למרות שהפליאוף הזה הוא מוכיח שזה ממש לא גילטי פלייזר אלא הדבר האמיתי.הדבר היחיד שקצת חסר לי בניקס זה דוייצנזו כי אז זה היה בכלל מושלם שכל ה4 יזכו ביחד באליפות.זה מזכיר לי שהייתה מסיבת עיתונאים אחרי אחד המשחקים של ביירדגס בורנסון והארט ואחד העיתונאים שאל משהו על זה שהם זכו ב2 אליפיות במכללות אז ברונסון מיד לקח את המיקרופון ותיקן אותו שרק הוא וברידגיס זכו ב2 בעוד הארט זכה באחת.זה היה ממש משעשע וכיף לראות את זה.
היום דווקא אני חושב שהחלודה תשחק תפקיד והספרס זה לא קליבלנד שייתנו ליתרון גדול לברוח אז היום הספרס לוקחים אבל בסוף 4-2 לניקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דובי אהבתי את האופטימיות שלך. ויקטור לא יפגוש משהו יותר קשה מאוק אלא יותר קל.
אתם הולכים לקבל מבול מהגארדים של הספרס. מיצל רובינסון הולך לקבל האק בלי הכרה ולרדת לספסל מהר.
נקווה לסדרה צמודה למרות שמאמין שיגמר ב5 לספרס עם 15+ היום (פאני תרשום 10,000 ריאל אריאני ישר מהורמוז באונייה).

עידו גילרי
03/06/2026 8:41:00

הוא ישחק מה שנקרא על הגבלת שריקות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם נכון 😅😅 בשיטת הפוסטר או האחים

Niro
03/06/2026 9:35:46

א. שיעשו האק על מיטשל, יירד לספספל ונקבל זריקות עונשין קלות, מקסים.
ב. מה קשוח באוקלוהומה? חחחח יש להם את השחקנים הכי רכים בליגה חוץ מדורט.

עידו גילרי
03/06/2026 8:38:43

גם אל הרינגטון השתנה.
(זהו הוצאתי את זה מהמערכת – מתנצל).
היה שווה לקבל את הסדרה הזו רק בשביל הדו קרב ענקים כאן בפריוויו. דובי אני אחזיק לכם אצבעות כי כשמגיע אז מגיע. ממליץ מנסיון אישי לא לבנות על שאמט. מיקי מקווה בשביל הנסיון האישי שקאט יגרום לך לאכול את המקלדת.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי עידו גילרי
wadi
03/06/2026 8:43:05

פריוויו אדיר כיאה למעמד. לא יאומן שרק הניקס החזיקו מעמד בבראקט הקורס שלי, נקווה שהסיום יהיה הפוך והתחזית של דובי תקרה. שיהיו משחקים צמודים ובלי פציעות

עידו גילרי
03/06/2026 8:43:05

קיבלנו שתי פיינליסטיות שנבנו בדרכים שונות לחלוטין (מאנו זה התחום שלך).
הספרס נבנו בטנקינג דרך הדראפט והניקס בטריידים ובשוק החופשי (שזה אומר לשלם בנכסי דראפט).
בקטע הזה באמת מגיע כל הקרדיט לליאון רוז – ריספקט.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי עידו גילרי
yaniv
03/06/2026 8:47:58

אולי זה האוהד לייקרס שבי אבל הדרך של הניקס יותר מרשימה בעייני

עידו גילרי
03/06/2026 8:56:48
הגב ל  yaniv

גם בעיני.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים לגמרי בנוגע לליאון רוז – הוא הצליח בתנאים שאני חשבתי שהם בלתי אפשריים, כלומר תחת משטר האימים של ג'יימס דולאן. דיברנו על זה ארוכות כאן:
https://hoops.co.il/?p=275401
ורוז פשוט הצליח לשבור את הדפוס הזה. זה הישג מדהים, לא פחות.
.
אבל, ואין סתירה – היכולת של הניקס, בניו-יורק, למשוך שחקנים, חופשיים כמו ברונסון, או כאלה שירצו להישאר עם יגיעו בטרייד כמו אננובי, ברידג'ס וקאט, גדולה לאין שיעור מזו של מועדונים בשווקים פחות אטרקטיביים כמו סאן אנטוניו. דיברנו על זה ארוכות כאן:
https://hoops.co.il/?p=198220
.
לכן, לדעתי, אין לשפוט את הדרך של הספרס לחומרה. אני חושב ששני המועדונים הצליחו מאד במסלול ש"גזרה" עליהם הגיאוגרפיה, וששניהם צריכים לזכות לשבחים על כך.

עידו גילרי
03/06/2026 9:13:17

לא שופט אף צד לחומרה. אבל המקרה היחיד שהגאוגרפיה עזרה לדעתי הוא עם ברונסון – שזה המון בהתחשב שמדובר בכוכב הראשי.

עידו גילרי
03/06/2026 9:25:01
הגב ל  דובי

זה לא מדויק לגבי ברונסון. הוא רצה לניו יורק.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2026 9:27:15

חוץ מזה אתה צודק – תסביר למאנו.

Niro
03/06/2026 9:32:24

הוא רצה אחרי שלא קיבל את מה שרצה מדאלאס, אמר את זה בעצמו בריאיון.

עידו גילרי
03/06/2026 10:09:34
הגב ל  Niro

זה שתי נקודות זמן שונות.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי עידו גילרי
עידו גילרי
03/06/2026 10:11:25
הגב ל  דובי

אנחנו מדברים על שתי נקודות זמן שונות.
ברור שכשהוא רק היה יכול לחתום בדאלאס זה מה שהוא רצה (מזכיר שהוא סיים חוזה מינימום). אבל אחרי שהם לא הסכימו להארכה עד לדדליין הוא כבר לא רצה לחתום עליה אחריו וכבר היה נעול על ניו יורק. אפילו לא נתן למאבס לתת הצעה נגדית בפרי אייג'נסי.

עידו גילרי
03/06/2026 10:40:16
הגב ל  דובי

הוא לא קיבל סירוב.

עידו גילרי
03/06/2026 11:39:03
הגב ל  דובי

בוא נסכם רגע את מה שברונסון אמר בראיון למיטב זכרוני. שאחרי ההדחה בפלייאוף קיובאן אמר שהוא היה רוצה לראות אותו ממשיך ואז "צרצרים".
עכשיו נעזוב רגע שאסור להם לדבר עד פתיחת הפרי איגנסי – כולם כבר בשלב הזה דיברו על זה שהוא הולך לניו יורק. עוד לפני שנפתח הפרי אייג'נסי ווג' פחות או יותר דיווח שהוא סגור בניו יורק. כשנפתח הפרי אייג'נסי דווח שהוא ידבר גם עם המאבס וההיט. ואז מה קרה? ההיט הכחישו בכלל שיש משהו והפגישה עם המאבס בוטלה מהצד של ברונסון.
בקיצור כל זה היה מסך עשן למנוע מהניקס להיענש על טמפרינג מה שבסוף כן קרה אבל רק במכה קטנה על היד.
קיובאן שאף פעם לא הסתיר מה קורה מאחרי הקלעים אמר בכמה הזדמנויות שמהרגע שהאבא נכנס לתמונה לא היה עם מי לדבר וזה מה אפילו הסוכן שלו אמר. שלא נתנו להם להגיש הצעה שאפילו לא נתנו להם סביבה של מה הוא רוצה. בקיצור – סירוב לא היה כאן.
אהה כן – אבל אני בטוח שאתה יודע יותר טוב…

עידו גילרי
03/06/2026 12:01:55
הגב ל  Niro

כאמור – מדובר בשתי נקודות זמן שונות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתה צודק גילרי.
למה לברונסון לסבול ליד לוקה שמציעים לו להיות כוכב בחוזה מקס בניקס מה הוא דפוק להישאר במאבס?
עשה גם בשכל ועם הניקס היה סגור ממזמן כמו שאמרת כל השאר זה חרטוטים לתקשורת ולדעת הקהל.

Niro
03/06/2026 12:16:31

חחח צודק נאמין לך ולא לשחקן עצמו.

עידו גילרי
03/06/2026 12:19:38
הגב ל  Niro

ומה השחקן אמר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Niro

אתה יכול להאמין גם לפוליטיקאים הכל טוב.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  דובי

למיטב ידיעתי ברונסון בכלל לא פגש את דאלאס בסוף אותה עונה. נכון שהם חירבנו יפה עונה קודם לכן, אבל כשהיה שחקן חופשי אפילו לא נתן להם צ'אנס לשכנע אותו (ובצדק).
.
בעניין המחיר בטרייד – אין סתירה. ברור שצריך לשלם, אבל רמת הסמך שלך שאתה משלם על משהו ארוך טווח גבוהה יותר בניו יורק ולוס אנג'לס מאשר בטורונטו או ביוטה. יוג'ירי הלך על כל הקופה וזכה, אבל אחרים חוששים לעשות זאת, ובצדק, כי בעונה אחת קשה מאד לדעת מה יקרה.
.
בעניין כל השאר – מסכים לגמרי, לכן אמרתי – רוז עשה עבודה מעולה, ועוד יותר מזה, עשה את זה בתנאים שלא חשבתי שבן אנוש כלשהו יצליח בהם.

עידו גילרי
03/06/2026 10:24:38
הגב ל  דובי

הוא דווקא צודק לגבי זה

Niro
03/06/2026 12:01:00

הוא לא

עידו גילרי
03/06/2026 12:35:01
הגב ל  Niro

איפה בדיוק הוא טעה?

קפיץ
03/06/2026 14:59:03
הגב ל  דובי

לגבי בונסון – מנחם חזה את זה מתישהו – באחת מאבחות הגאונות שלו בין הלרלרת הרגילה (שאני מודה שגם היא כיפית לקריאה) הוא כתב מין שיר הלל כזה לברונסון איך שהוא עבר, שהייתי בטוח שגייל שמה לו משהו באוכל, או שמישהי בבריכה שם עלתה איתו לקונדו. מתברר שהוא לא כזה רפה הבנה, הזקן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מסכים ולא מסכים.
.
מסכים כי כן, ברונסון חתם שם כשחקן חופשי.
.
לא מסכים כי ההערכה של המועדון האם השחקן שמטרידים עבורו ישאר בו, היא קריטית לחישוב המחיר שכדאי לשלם, ואני חושב שרמת הוודאות של הניקס גבוהה יחסית למועדונים בשווקים פחות אטרקטיביים.
.
דוגמא אחת, ואני באמת לא יודע את העובדות – לא ראיתי את התרחיש שבו מיניסוטה עושה טרייד על קאט – הקבוצה הייתה מצוינת, גברה על דנבר, החיבור בין קאט לגובר עבד. ופתאום טרייד, על שחקן שנבחר בבחירה הראשונה, שיחק כל חייו במיניסוטה, ולא שמעתי שהמועדון מלין עליו – מדוע?
אפשרות אחת – חשבו שהקומבינציה של רנדל ודי.וי יותר משתלמת. אני לא יכול לפסול.
אפשרות שניה – חשבו שהוא לא יאריך, ואז עדיף להטריד. גם את זה אני לא יכול לפסול.
וזה נכון, כמובן, גם לגבי הניקס – לא חושב שהם היו עושים את הטרייד הזה, על שני שחקנים חשובים שלהם, אלמלא היה להם בסיס להניח שהבחור מתכנן להישאר איתם.

עידו גילרי
03/06/2026 10:17:16

האפשרות שטאונס לא יאריך מצחיקה כי זה בדיוק מה שהוא עשה – האריך. היו שם שינויים בבעלים שהביאו לטרייד כדי לחסוך.
אתה מניח הנחות שפשוט לא מחזיקות את מבחן המציאות. כששחקן על חוזה נגמר מגיע ברור שזה לא קורה אם אין סיכום על הארכה (ראה אוננובי) אבל זה קורה בכל מועדון בליגה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מקבל את התיקון, אין בעיה, זו דוגמה לא נכונה.
אבל העיקרון בעינו עומד – יש מועדונים שחוששים שיעזבו אותם יותר מאשר אחרים, ויש מועדונים שקל להם יותר לקבל את הסכמת השחקן על הארכת חוזה מאשר אחרים.
.
גם עניין הבעלים החוסכים נראה לי לא בלתי קשור למיקום – דולאן מנהל עסק שמבחינה מקצועית היה גרוע מאד משך רובן המוחלט של שלושים השנים האחרונות, ועדיין אני בדרך כלל מוצא את הניקס בצמרת רשימת המועדונים בעלי השווי הגבוה ביותר. לייקוב, ששילם מס מותרות עצום ומתמשך נמצא גם הוא בשוק אטרקטיבי. לא חושב שזה מקרי – לוקיישן לוקיישן לוקיישן.
.
זה לא תירוץ – מועדונים משווקים קטנים יכולים להצליח בליגה – הספרס, מילווקי של יאניס, דנבר של יוקיץ' ועוד, אבל זה פשוט יותר קשה ובעיקר מצריך פרקטיקות מעט שונות.

עידו גילרי
03/06/2026 12:53:16

אז בוא תביא כמה דוגמאות מהעשור האחרון ששחקן הלך לשוק "גדול" בגלל הסיבה הזו או לא הלך לשוק "קטן". זה לא מעניין את השחקנים בימינו הם ילכו לאיפה שישלמו להם.
ומאמר צד – הווריורס מעולם לא נחשבו שוק מבוקש עד לייקוב

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

קוואי ללוס אנג'לס
אנתוני דייויס ללוס אנג'לס
קווין דוראנט לסן פרנסיסקו ואז לניו יורק
קיירי אירווינג לניו יורק
לברון ג'יימס ללוס אנג'לס
ג'יימס הארדן לניו יורק.
להמשיך?
.
נכון ל-2020, כשבדקתי את זה, הסופרסטאר היחיד שעזב מיוזמתו לשוק פחות אטרקטיבי היה כריס פול שביקש לעבור מלוס אנג'לס ליוסטון, אבל הוא היוצא מהכלל שמעיד על הכלל – קודם כל השווקים האטרקטיביים, ואם זה לא מסתדר אז מנסים מקום אחר. עוד חריג מיוחד – לברון שעבר ממיאמי לקליבלנד, אבל זה לא לגמרי מדויק כי הוא בעצם גדל שם וחזר לשם.

עידו גילרי
03/06/2026 14:49:15

ולמה אתה מניח שזה היה המניע?
נגיד אני מוכן לקבל את זה במקרה של לברון.
כל השאר הלכו לאיפה שהכסף והאופציה לשחק בסופר טים היו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדמה לי שכבר ניהלנו את הדיון הזה, אבל בכל זאת:
.
כסף – קוואי הפסיד כסף מכך שעזב את הספרס, כי לא קיבל סופרמקס. כך גם דוראנט, כשעזב למפרץ, קיירי כשעזב את קליבלנד/בוסטון והארדן כשעזב את יוסטון.
.
סופרטים – קוואי, דוראנט, קיירי ואפילו לברון 2018 עזבו קבוצות חזקות מאד, בממוצע לא חזקות פחות מהקבוצות אליהן הצטרפו.
.
אני לא אומר שכסף וסופרטים זה לא חשוב, אני כן אומר שגם המיקום חשוב והוא מהווה יתרון לקבוצות מסוימות.

עידו גילרי
03/06/2026 15:38:39

בקוואי אנחנו מדברים על המעבר ל-LA לא לטורונטו – שם הוא לגמרי קיבל את הכסף (פלוס העובדה הנוחה שזה קרוב למשפחה המעצבנת שלו). כל שאר המעברים השחקנים כמעט ולא איבדו כלום. הם הרוויחו בעיקר את היכולת להחליט עם מי ואיפה ישחקו.
קיירי רצה לעשות סופרטים עם דורנט. הארדן רצה להצטרף אליהם אחר כך.
באיזה קונטקסט המיקום היה חשוב להם?
כאמור – איפה המיקום ולא המקום מתחת לתקרה היה הפקטור.

עידו גילרי
03/06/2026 15:43:14

אני אשאל אותך משהו אחר בגזרת התאורטי בלבד – אם התאנדר מציעים לדוראנט סופרמקס הוא לא מאריך שם?

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי עידו גילרי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בנוגע לדוראנט ברור שהוא לא מאריך שם – אתה טוען שהם לא הציעו לו את החוזה המקסימלי? למיטב ידעתי פרסטי אמר לו שיכתוב מה הוא רוצה ואת זה הוא יקבל. הוא וויתר על כסף כדי לשחק בגולדן סטייט.
.
את התשובה הקודמת לא חושב שהבנתי, אבל כולם שם עזבו את מועדון הבית שלהם, מה שאומר שלא קיבלו סופרמקס, מה שאומר שוויתרו על כסף.
.
בעניין המיקום – למה הסופרטימז האלה התגבשו בסן פרנסיסקו, מיאמי, לוס אנג'לס וניו יורק? לממפיס, יוטה, סקרמנטו או אוקלהומה יש בעיה ליצור מרווח שכר מתחת לתקרה? פרסטי כנראה יודע להנדס את הכסף לא פחות טוב מאף מנג'ר בחופים, ועדיין אף סופרסטאר לא רצה לחתום אצלו, ושניים עזבו אותו – דוראנט ופול ג'ורג'. זה לא מקרי.

עידו גילרי
03/06/2026 16:13:41

פרסטי לא יכל להציע לו סופרמקס וחותם לך שאם זה היה על השולחן דורנט נשאר שם ולא מגיע לשוק החופשי.
נעזוב לרגע את זה שלא לקבל סופרמקס לא אומר הפסד כזה גדול.כל השלושה שהגיעו לברוקלין שיחקו על חוזה מקסימום.
באוקלהומה סיטי לא יצרו סופרטים? ביוסטון? זה שזה לא עבד לא אומר שזה מנע מהם את יצירה.

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי עידו גילרי
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בעניין דוראנט – לא מבין למה פרסטי לא יכולה היה לתת לו סופרמקס, אבל שים לב שאמרת מצד אחד שדוראנט היה נשאר שם אם היה מקבל סופרמקס, ומצד שני שההבדל לא משמעותי, אז לא הבנתי את הנקודה.
.
בעניין ברוקלין – נכון, והם כולם חתמו על מקס בברוקלין ולא בממפיס/יוטה/שקר כלשהו. זו בדיוק הנקודה שלי – הם מעדיפים לחתום בחופים.
.
באוקלהומה וביוסטון לא יצרו סופרטים של כוכבים מבחוץ. זו בדיוק הנקודה – מי שלא חותמים אצלו חייב לגייס ולהטריד, מי שחותמים אצלו פשוט מחתים כוכבים מבחוץ. פרסטי ופלינקה שווים בכך שהם רוצים לבנות קונטנדרית, אבל האופציות שלהם לעשות זאת שונות מאד זו מזו – כשלברון, קוואי, דייויס ודומיהם רוצים לחתום אצלך האופציות שלך נראות אחרת מכשלא.

עידו גילרי
03/06/2026 17:19:33

כי אז עוד לא היה סופרמקס ואחד המניעים המרכזים לו היה הנטישה של דורנט. אני טוען שדורנט היה חותם על זה כמו שכל שחקן שהציעו לו סופרמקס עד היום חתם. בפועל כשאתה לא מקבל את זה אתה מפסיד קצת כסף (5% מהתקרה לעונה אחת) אבל אתה יכול לפצות על זה בחתימה על חוזה קצר (כמו שדורנט עשה) וקבלת המקסימום שנה אחרי (ראה קאווי, ראה לוקה ועוד…)
באוקלהומה ויוסטון לא יצרו סופרטים של כוכבים מבחוץ? בשני המקרים רק אחד נבחר בדראפט והשאר הגיעו מבחוץ.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני כבר לגמרי גמור מעייפות, כנראה, כי אני פשוט לא מבין על מה אתה מדבר –
.
מה זה כל שחקן שהציעו לו סופרמקס חתם? – קוואי לא חתם בספרס ולא בטורונטו, לברון לא חתם בקליבלנד, קיירי לא חתם בבוסטון וכו'. הם מעדיפים לעבור למקום אחר מאשר לקבל כסף בקבוצת הבית. והמקום האחר הזה איכשהו, ברוב המוחלט של המקרים, הוא בחופים.

אוקלהומה הייתה דוראנט, שעזב, ואחר כך הגיע פול ג'ורג' בטרייד, ואם תרצה גם כריס פול בטרייד. אף כוכב אמיתי לא הגיע לשם מרצונו החופשי. יוסטון – רק כריס פול הגיע לשם מרצונו החופשי, לכן ציינתי אותו כחריג, הארדן הוטרד לשם, נשאר לא מעט, יאמר לזכותו, ורק בסוף ברח משם.
.
בקיצור, תקרא שוב את הפוסט, ואם אתה באמת לא חושב שהמגמה שם היא ברורה, אז תסביר למה בעצם אתה חושב כך.
.
https://hoops.co.il/?p=198220

עידו גילרי
03/06/2026 18:44:59

מיקי או שאתה לא מבין מה זה סופרמקס ובמה הוא שונה מחוזה מקסימום רגיל או שאתה משתמש במונח בצורה לא נכונה.
פול ג'ורג לא חתם ב-OKC? הארדן הוטרד ליוסטון?
תלך אתה חזרה לפוסט שלך ותגיד לי אם המגמה היא ברורה.
לילארד לא עבר למילווקי? יאניס לא נשאר שם? יוקיץ' לא נשאר בנאגטס? למארקוס אולדריג' לא חתם בספרס בזמנו?
אתה מתעלם מכל מה שלא מסתדר עם איך שאתה רואה את התמונה.
אז אני אחזור על דעתי כי זה באמת תמיד איכשהו נהיה מעייף – למיקום של הקבוצה יש השפעה אבל בימינו היא זניחה בהשוואה לכמה כסף השחקן מקבל וכמה חזקה תהיהי הקבוצה שאליה הוא יעבור.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

בעניין סופרמקס – החלט יתכן שאני טועה. הכוונה היא לכך שלקבוצת הבית יש יתרון כספי. בזמנו דיברו על "רק הם יכולים לתת לו את השנה החמישית" וכל מיני כאלה, זכויות בירד וכדומה. האם אתה טוען שאין יתרון לקבוצת הבית? אם זה מה שאתה טוען תגיד את זה מפורשות.
.
כן, פול ג'ורג' חתם באוקלהומה, כי זה נתן לו יותר כסף, אבל אחר כך העדיף לשחק בלוס אנג'לס. האם הוא ביקש לשחק באוקלהומה? למיטב ידיעתי לא. האם הוא ביקש לשחק בלוס אנג'לס? למיטב ידיעתי כן.
.
כן, הארדן הוטרד ליוסטון, לא חתם בה כשחקן חופשי.
.
לילארד עבר למילווקי אחרי שפורטלנד לא הסכימו להעביר אותו ל… נכון – מיאמי. האם מיאמי הייתה קבוצה חזקה ממילוואקי? לא חושב. אז למה לילארד רצה למיאמי? למה באטלר העדיף את מיאמי על פילי?
.
יאניס ויוקיץ' נשארו, נכון, בינתיים, ונראה לאן יעברו אם וכאשר. אני לא מתעלם מזה בכלל, זה פשוט רק חלק קטן מהמקרים. אולדריג', ריספקטפולי, לא סופרסטאר, ולכן לא נכנס למחקר.
.
נעשה את זה פשוט – אם אתה מצליח להוכיח שסופרסטארים *לא* מגיעים בתדירות גבוהה יותר לשווקים אטרקטיביים יחסית לשווקים שאינם כאלה, אנא פרסם זאת בסדרת מכסחי המיתוסים. אם אתה חושב ש"במקרה" המועדונים בשווקים האלה חזקים יותר מאחרים וזו הסיבה בגללה הם מושכים כוכבים, אנא הוכח גם את זה (ברוקלין? הקליפרס?? נובמת)

עידו גילרי
03/06/2026 20:47:01

השנה החמישית הייתה חלק מהסופר מקס אבל לא המשמעותי. בטח לא עבור כוכבים שישקבלו את הדנה הזו אחר כך על המקסימום. החלק המהותי הייתה היכולת להחתים את השחקן על אחוזים מעבר לוותק שלו.כלומר עוד 5% מהתקרה שכל קבוצה אחרת אינה יכולה להציע לו
עכשיו אתה מחליט מי נחשב ומי לא לפי רחשי הלב שלך? או שאתה עברת לטיעוני שמעון וברוך שבאטלר רצה למיאמי בגלל המועדונים?
דורנט גם הגיע לפיניקס לא מבחירתו?
נעשה את זה פשוט – אם אתה חושב שברוקלין שוק אטרקטיבי אז יש פה בעיה. אם אתה. מתעלם מכל השחקנים על חוזי מקסימום שלא הגיעו לשוק "גדול" וממציא תירוץ לכל מקרה שכן אז יש פה בעיה.

אור
אור
03/06/2026 17:11:23

קוואי רצה רק LA למיטב זכרוני, גם אם קיבל את הכסף ואת פוד ג'ורג' ועוד קצת כסף מהצד (לכאורה)

עידו גילרי
03/06/2026 17:14:33
הגב ל  אור

זה לא מדויק – הוא ביקש את אותו דבר ( כלומר אנקל דניס ביקש) מהראפטורס והם לא היו מוכנים.
נראה לי הפוליצר של טורה יחד עם העובדות בשטח די מוציאים את זה מתחום הלכאורה…

אור
אור
03/06/2026 17:42:38

ביקש מהם גם את הלכאורה?

עידו גילרי
03/06/2026 17:44:25
הגב ל  אור

דרש.

אור
אור
03/06/2026 18:19:16

חחח

עידו גילרי
03/06/2026 18:34:42
הגב ל  אור

אהה כן, שכחתי גם משהו שאתה תאהב – גם בעלות חלקית במייפל ליפס…

אור
אור
03/06/2026 18:55:49

חחח הזוי

עידו גילרי
03/06/2026 18:57:29
הגב ל  אור

ללא ספק זו ההגדרה הנכונה לאנקל דניס – אבל היי עם באלמר זה עבד…

אור
אור
03/06/2026 19:17:37

זכור לך באיזה פרק של פאבלו זה היה?

עידו גילרי
03/06/2026 19:18:22
הגב ל  אור

אני חושב שבזה שבסלואן אבל לגמרי לא בטוח.

עידו גילרי
03/06/2026 19:20:02

בעצם לא – אני די בטוח שזה היה הרבה קודם.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אולי ביקש ואולי לא, מה שכן – אנחנו יודעים שהוא ביקש מהספרס לשחק בלוס אנג'לס, ואנחנו יודעים שבסוף חתם שם, למרות שזכה באליפות גם בסאן אנטוניו וגם בטורונטו, אז אני לא רואה שום סיבה להניח שהוא לא העדיף את לוס אנג'לס.

עידו גילרי
03/06/2026 18:46:12

אז בטורונטו זה אולי ביקש ואולי לא אבל בסן אנטוניו אנחנו יודעים שהוא ביקש ל-LA? יש לך את זה ביותר מוטה?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אז עזוב מה ביקש, מה עשה בסוף? חתם בלוס אנג'לס. זו עובדה. אתה חושב שזה בגלל שהציעו לו יותר כסף? אשריך, אני גם לא פוסל את זה – יש להם יותר כסף. אבל השורה התחתונה היא שהוא חתם בלוס אנג'לס.

עידו גילרי
03/06/2026 19:50:28

נכון והשורה התחתונה היא שהם נתנו לו בשביל זה עוד כסף מהצד בניגוד מוחלט לכל הכללים. כלומר בלי זה כנראה הם לא היו כל כך בטוחים שהוא סוגר אצלם.

Niro
03/06/2026 9:31:23

הניקס זאת הדרך המרשימה היחידה.
מה מרשים לבחור את וומבי בבחירה מספר 1? גם אחיין בן השנה שלי היה בוחר בו
אותו דבר עם הארפר.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Niro

אני הראשון להסכים איתך שבחירות צמרת הן נכס ייחודי, אבל גם אחר כך צריך לבחור את השחקנים הנכונים, לפתח אותם, לשמור עליהם וכו' – תסתכל על זאיון, על ג'ה מוראנט, על אנדרו וויגינס הצעיר – לחרבן בחירה גבוהה זה לא כל כך קשה.
.
לעומת זאת, לחבר שלוש בחירות גבוהות, ברצף, ולגרום להם לשחק כמו קבוצה, ושיגיעו לפיינלז בגיל של חיילים בסדיר – זה הישג מדהים מדהים מדהים.

Niro
03/06/2026 9:45:07

הספרס הם מהטופ שבטופ בתור ארגון חד משמעית.
וזה בטח עוזר שאתה מקבל בחירות סופר גבוהות פעם אחר פעם

שי אבן צור
03/06/2026 15:21:52
הגב ל  Niro

יש לא מעט שחשבו שקניפל בחירה עדיפה או אולי אדג׳קומב – אחלה שחקנים, כן?
איזה יופי לנו שכל שלוש הקבוצות לפנינו לא בחרו בקאסל ב 2024😏
ללמדך שגם לבחור צריך לדעת

כן, מזל תמיד יתקבל בברכה
וומבי זה וומבי והמזל היה איתנו
בדיוק כמו שהמזל היה עם הקאבס בבחירה של לברון

אין לנו מה להתנצל או להתבייש בזה
מקווה בשבילך שמתישהו תפסיק להתמרמר על זה – לא טוב לבריאות

yaniv
03/06/2026 15:42:10

דווקא פה בניגוד לקאסל לא בהכרח שקניפל או אדגיקומב היו בחירות רעות יותר

שי אבן צור
03/06/2026 17:13:37
הגב ל  yaniv

אחי, כשאני נכנס לחנות לקנות לי מכנסיים או חולצה אני לא ממשיך למדוד וואנס מצאתי משהו שממש מצא חן בעיני

דילן שלנו ואני כ"כ מאושר מהילד פלא הזה שכל השאר ממש לא מעניין אותי

puma1234
03/06/2026 10:04:52

הדבר הטוב היחיד בניקס הוא המאמן .
השחקנים יתעלו כל עוד הוא במועדון .
הבעלים מוכר היטיב וברגע שיגייעו כשלונות
החבילה תתפרק .
כך שאפשר להלל את הניקס כמה שרוצים
אך מדובר במגדל בבל שיכול לקרוס כל
דקה .
כל היתר כבר כתבת יפה הוא אוסף של לגיון זרים שלא מחובר לכלום ,
את המצב של לגיון הזרים המקומי המכונה הקבוצה של המדינה או מכבי כולם מכירים .
ובכן הניקס במצב עוד פחות טוב.
שיהיה להם בהצלחה !

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי puma1234
קפיץ
03/06/2026 14:55:35

זוכר שבהתחלה לכלכו עליו על מלא מלא כאן באתר. באמת שאפו על הרעיון של וילאנובה. מעניין עד כמה העניין של bringing the band back together on a mission from god מהמכללות יכול לתפוס מבחינת רוח קבוצה ואם קבוצות לחקות אותם…

Berch
03/06/2026 8:58:06

וואי וואי
דובי מנהיג הקומץ מול הדורבן, מוביל מועדון האוהדים…. אכן מפגש צמרת נדיר שמכבד את המעמד

מכיוון שאין לי מה להוסיף על הניתוח הטאקטי רק אציין שאלו שתי קבוצות שאני מחבב במיוחד, אחת כי אני מרגיש בבית בעירה והשניה בגלל הכדורסל.
מכיוון שניו יורק מחכה הרבה מדי שנים נראה לי שאני בעדם. מין סחבת של הלב לכיוון המדיסון סקוור גארדן
😍

שי אבן צור
03/06/2026 15:22:45
הגב ל  דובי

🤣

Berch
03/06/2026 17:44:32
הגב ל  דובי

וותיק האוהדים
פרח השכונות
ניקרבוקר במדבר
מה שתרצה
גם לשירותים נלך אחריך ונמתין בחוץ רק שיביאו אליפותתת
✨🏆

אור
אור
03/06/2026 9:02:42

הספרס יגיעו עצבניים לנקום על ההפסד בגמר גביע הטוטו.. בהצלחה לשני הצדדים

FAN
FAN
03/06/2026 9:05:42

קדימון לפנתיאון!
אני מוכן!

אור
אור
03/06/2026 9:18:19

סטף מתפשט (מבחינה עסקית)

https://sports.walla.co.il/item/3842559

puma1234
03/06/2026 9:55:16

לספרס אין יכולת להתמודד עם הגובה האתלטיות הקליעה והמהירות של הניקס.
מספיק שיעלו רק קולק ולאנדרי שמאט
גם ב. 2 נגד 5 הניקס מנצחים .
טאטוא הוא קצת מכוער בהתחשב בדרך
שעברו הספרס לכן מהמר על ניצחון
5:0 בחמישה משחקים ,5:0 פחות גרוע
מ טאטוא מוחלט ב 4:0 .
בכל זאת חמישה משחקים .

Yp
Yp
03/06/2026 9:56:51

בוקר טוב ותודה לדובי ומאנו על קדימון מעולה
ברכות לדובי ולכל אוהדי הניקס באשר הם .
חוזר על דברים שכתבתי פה כמה פעמים .
הרבה כבוד לליאון רוז על בנית קבוצה למופת .
הרבה כבוד למייק בראון שלקח קבוצה מצוינת ושיפר אותה
הרבה כבוד לטיבס שהגיע עד הבאר ולא זרה לשתות ממנה
הרבה כבוד לקאט שהיו לי ציפיות גדולות ממנו כשנבחר וסוף סוף מגשים
הכי הרבה כבוד לוירטואוז הקטן , השחקן שאני הכי נהנה לראות בשנים האחרונות
בהעדר דוראנט , הלכתי עם הניקס , מקווה שיצליחו למרות שהסיכוי נמוך , עדיין העונה הזו תחשב להישג גדול .

אופיר נ.
אופיר נ.
03/06/2026 9:58:49

דובי ומאנו – פריוויו מעולה!!
הרבה תודה.

הזדמנות למייק בראון להוריד מהגב הרבה מאוד קופים וגורילות שאמרו שהוא לא מאמן שמתאים להוביל קבוצה לאליפות. (גם אני חשבתי כך….).

ברוך רובין
03/06/2026 10:17:40

פריוויו ענק, לדעתי על הסדרה הזאת רשום הניקס , יש להם הגנה פנטנסטית והם כל כך מסוכנים בהתקפה, יש להם ריווח המון תנועה ללא כדור משחק מסירות.

idk
idk
03/06/2026 10:28:48

אחלה קדימון!
אני עם הניקס.
ברונסון אולי קצת בול הוג, אבל לא חזיר בנוגע לכסף. מה שעשה עבור המועדון פשוט יפה.
אוהב את שאר החמישיה, באים לעבוד גם בהגנה.
מקווה שטאונס יתפור את השלשות, הכי חשוב בהקשר שלו לדעתי.

איזה כיף של גמר, שמח בשבילך דובי. בהצלחה! 🏆

ירון, החלום
ירון, החלום
03/06/2026 10:40:05

בס"ד
תודה רבה..
סדרה מעניינת מאד.
רוצים 7 משחקים

NBA בדם
03/06/2026 10:55:37

תודה רבה
ספרס ב 5.
מקווה שאתבדה.

אשך טמיר המקורי
03/06/2026 11:30:05

תודה לכותבים.
ספרס ב-5/6

עמיחי קטן
03/06/2026 11:44:41

תודה לשניכם. טוב שיש כאלה אוהדים מסורים כאן באתר.
בבראקט שלי היה רשום שהניקס יפסידו בסוויפ בגמר, אבל גם היה רשום בו אוקלהומה, והניקס נראו טוב יותר ממה שחשבתי. אני נשאר עם המערב, אבל הספרס ב-6

דוקטור רזי הופמן
03/06/2026 12:00:46

דובי, אתה באמת כתבת "בתקווה לשיפוט הוגן"?
אם יהיה שיפוט הוגן, איך ברונסון יגיע לקו?

דוקטור רזי הופמן
03/06/2026 12:05:00

נראה לי שהספרס ינצחו ב 4 או 5.
הלילה הם מכים חזק בניקרס.

אוהד ס"א
03/06/2026 12:59:06

פריויו מופלא לסדרת גמר מעולה. לדעתי הניקס עולים על okc ברמת האתגרים שהם מציבים לספרס.הם בכושר טוב יותר ולא מסתמכים על שחקן 1.
הספרס יהיו צריכים להרים את עצמם עוד שלב אחד ברמה, וזה יהיה קשה. במיוחד בצבע בדקות שוומבי לא נמצא ולתת פתרונות למיצ'ל רובינסון שהרג אותנו בגמר גביע. מאד הגיוני שתהיה חלוקת משחקים בטקסס, כאשר חשוב מאד שדווקא הספרס ינצחו את המשחק ה1
אני חושב שהסדרה תחזור לטקסס במצב 2-2 ולא מן הנמנע שיהיה לנו משחק 7

עגל
03/06/2026 13:05:36

תודה דובי ומאנו!
קדימון הכתוב בעברית יפה ומשעשעת לתפארת השפה העברית.
אני עם הניקס.
אתרכז במיוחד במאבק על הכ"ח, בדגש על מיצ'ל רובינסון.

Penny
Penny
03/06/2026 13:57:14

תודה, כיף לקרוא. יאללה הפיינלס מתחיל!

וואלק, משום מה אני לא רואה את ניו יורק לוקחת את זה.
כן, כולם שם בניקס בשיא של השיא של הפריים והבשלות שלהם, אף אחד עדיין לא מעבר לגבעה אלא ממש בפסגה שלה מבחינת הגיל והנסיון, ועדיין – לא מצליח לראות את זה קורה.

לרוב אני מעריך יותר את הניסיון, שהוא סופר חשוב ב-NBA, אבל הספרס לוקחים את זה.
הם פשוט עד כדי כך טובים כרגע. גם בלי וומבי הם נהדרים.
כשהם מתקתקים כמו שצריך זה יפייפה.

למרות/בגלל כל הנ״ל, אני בעד הניקס 🙂 .

ספרס אלופה ב-6 משחקים

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי Penny
Don
Don
03/06/2026 14:10:36

ילאה ניקס!!!!! קדימה לקחת משחק אחד מתוך השניים הראשונים בסן אנטוניו. ואפילו ולא לנצח, שיהיה מאד צמוד ולא כמו הסדרה הקודמת. ילאה אינעל העולם – בא לי קצת נחת!!!!! דובי הלוואי הלוואי הלוואי שהניקס ינצחו. לצערי, זה נראה שהספרס מוכשרים יותר. הלוואי ואני טועה אינעל העולם.

מנחם לס
03/06/2026 14:52:11

פריוויו מעולה בעזרת כתיבה מסולסלת שאיפשרה לקרוא כל מילה ולחייך! לטס גו ניקס!

קפיץ
03/06/2026 14:52:25

הכינו את המטאטאים. אני הולך להתבזות פה ולנחס – סוויפ קל לחייזרים. סורי, ספייק לי, דו דה רייט ת'ינג אנד גיב אפ

NBA בדם
03/06/2026 15:52:20

אמשיך את המסורת שלי עם שיר לכבוד הגמר. הפעם הלכתי על שיר ראפ לכבוד ברונסון התותח.
שם השיר: איש קטן עם לב גדול
מילים: nba בדם
לחן: עממי

אני יכול אני יכול
אני איש קטן עם לב גדול
53 שנה העיר הזאת מחכה למושיע
היא חיכתה עד שג'יילן ברונסון יגיע
לא מפחד גם מחייזר שהגיע ממאדים
אחרי הגמר הניקס יכנו אותי אלוהים

לא ספרו אותי בדראפט בגלל הגובה
בסוף עוד כולם יאכלו פה את הכובע
אני איש קטן עם לב גדול
במוב אחד אגרום לכל הגנת הספרס ליפול
אני לא יואינג ולא כרמלו
אין לי אופי של מרשמלו
יש לי פלדה בתוך הלב
המדיסון סקוור גארדן כבר התאהב

כן זה לא יהיה פשוט
הספרס הורידו על האלופה נבוט
הם משחקים בלי פחד ועם ימבה כישרון
אבל לצדי החבר'ה מוילאנובה שיעמדו מולם בגאון
יש לנו גם חתול שיעשה תעלול ואת אננובי
אנחנו נאכל את הספרס כמו פיצה עם אנשובי

אני נולדתי לרגעים הגדולים
ששם אני מעלה כמה הילוכים
אז רבותיי כוונו שעונים
דובי ושאר אוהדי הניקס תתרווחו בסלון
כי תיכף מתחיל השיגעון, אני אתן לכם הופעה לפנתיאון
אני איש קטן עם לב גדול
את הניקס אני בדרך לגאול
נותנים פה את הכל!!!

שי אבן צור
03/06/2026 18:06:02
הגב ל  NBA בדם

מלך!!!!
"
יש לנו גם חתול שיעשה תעלול ואת אננובי
אנחנו נאכל את הספרס כמו פיצה עם אנשובי
"
ענק🤣

אמנון
אמנון
03/06/2026 19:39:59
הגב ל  NBA בדם

יופי של שיר. אתה ממשיך דרכו המובהק של חיים נחמן ביאליק.
השיר שלו נקרא 'שירתי' וידוע גם בשם 'צרצר הדלות'
https://benyehuda.org/read/8385

NBA בדם
03/06/2026 20:02:22
הגב ל  אמנון

ביאליק בדם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

חחחחחחח יש כשרון כתיבה. אתה גם מלחין?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

ננסה לתת לך באטל

יו מאדאפאקרס, איסט סייד

רצו לשים אותי אצל לוקה סיידקיק שלחתי להם דיקפיק.
אני הגיילן אתם קוראים לו ברונסון, NBA בדם נתן לי שנסון כי אני תמיד שומר על פאסון.
אם המצב ידרוש תמיד אזרוק ראש, בניו יורק יכתירו אותי לאחשוורוש.
שאני מתנגש אני לא מתרגש, שם את המגן על האש.
אוהב את הלואו פיקאפ כמו בחורה עם פושאפ, משחיל מידריינג, קשוח כמו דני איינג אוהב את ההרגשה של השלשה שבאה להם בהפוכה.
הבאתי את החבר'ה מוילאנובה שנלחמים כמו על הדנובה, ג'וש הארט מכה כמו ברט הארט, ברידגס יכניס אותך לפרידגס, טאונס נותן באונס, קוראים לו קיטי קאט אבל זה שוקולד לא טעים, את רובינסון שמים כל הזמן במושבת העונשין בשבילו זה סיפור קפקאי ולנו זה קומיקאי.
לא מבדיל בין אננובי לאנשובי אבל את התוספת הוא נותן.
ויקטור בשבילנו זה ויברטור וניתן האסל כדי לתת בראש לקאסל את ואסל.
הם ינסו לתת בנו את הג'ונסון ולפתוח שמפניה אבל נשלח אותם לקניות בפוקס ונקנה להם גלידה קורנטו.

NBA בדם
03/06/2026 20:51:08

נייס

שדות פופ לנצח
03/06/2026 22:12:51

בואנה…בדם ושימון נתתם פה וואחד באטל …זה חידוש שצריך להפוך לקבוע לפני כל משחק גדול , כל הכבוד בדם על הרעיון המקורי אבל חייב לציין ששימון ניצח בבאטל…מה שמגיע מגיע

Florida man
03/06/2026 16:14:28

תודה רבה על פריוויו משובח ומושקע. מאחל לכולנו סדרה משובחת ומהנה שבסופה אני מאמין הספרס יניפו הגביע.
היום בערב ישפוט הראשון לשמו, מנתץ הרחבות והמחלל במשרוקיתו- סקוט פוסטר. הצפי שלי הוא לפחות שתי טכניות ורבע שעה בדיקה לכל צ'אלנג'. בהצלחה לכולנו.

שי אבן צור
03/06/2026 17:59:53

אחלה בחלה של פריוויו!

אני לא יכול להמר נגדנו בשום אופן ואני בהחלט מאמין שאנחנו יכולים לקחת את זה ולחתום עונה שלא היתה כמותה מעולם

קל זה לא יהיה – הניקס היו עליונים עלינו בעונה הרגילה והתחברו בדיוק בזמן בפלייאוף בואכה סדרת הגמר

בניגוד ליריבה הקודמת אני מאוד מעריך את הניקס. ברונסון שחקן נדיר וגבר שבגברים (מוכיח שזה אפשרי לעלות לג'אמפ בלי לקרוס לתוך עצמו בנחיתה. מדהים!!!), קאט מוכשר לאללה וסופסוף מגיע למעמד הזה אחרי כל השנים, ברידג'ס הביוני, הארט כשמו כן הוא ואנונובי שעליו נאמר מים שקטים חודרים עמוק

אבל מולם יש לנו תופעת טבע ובנאדם נדיר לא פחות. ציפי שמילוביץ' כתבה יפה מאוד היום על האותנטיות שלו (https://www.ynet.co.il/sport/article/hkez11khlze). מי שרואה את הפוסט גיימס שלו לא יכול לפספס את הרצינות והכנות שבה הוא עונה לכל שאלה, את האינטליגנציה הגבוהה, את ההומור…
הבא בתור הוא קאסל השור, הכפפה, הקילר יו ניים איט
אחריו שמפני – דני גרין 2.0 – שכמעט נפלט מהליגה עד שהגיע לארגון הכי איכותי על הפלנטה שידע להוציא ממנו את מה שצריך וקיבל אחלה שחקן
אחריו ואסל כפרה עליו ואחרון חביב פוקס שעוד בימיו בסקרמנטו נכמרו עליו רחמיי על גורלו המר ליפול דווקא לשם. שחקן נהדר ואחראי ואדם חמוד

ומה יש לומר על קלדון אהוב ליבי? או הארפר ילד הפלא שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים ולהפסיק להתמוגג מהדברים המטריפים שהוא עושה? ומה נגיד על קורנט שהשתלב נהדר בסיסטם של הקבוצה, מביא איתו חוש הומור משובח וסיפק את המהלך שעשוי להיזכר לפחות כמו הבלוק ההוא של לברון?

והרי התחזית: נפרק אותם! (6, אולי 7😏)

GO SPURS GO!!!!!

נ.ב.
אני נמצא בסיטואציה דומה לשל סוהאן – אבל כאוהד. ברור שאני כמה/משתוקק/עורג לאליפות שלנו אבל אם חלילה (וחס וחלילה, טפו טפו טפו מלח מים מלח מים) זה לא יקרה, לפחות אוכל לשמוח בשמחתו של דובי החכם, השנון והמצחיק שאותו אני גאה להחשיב כחבר❤️

NBA בדם
03/06/2026 18:23:59

ניסחת יפה וגם נתת כבוד ליריבה הסימפטית. שאם לא היית אוהד את הספרס אז היית בצד שלה
דבר אחר חרה לי. ברשת רצה חצי דחקה מאחרי גיים 7 שמשווה את בלוק של קורנט לבלוק של לברון מול איגי. כמו שגילרי רגיש למאמי, אני רגיש למהלך הגדול והמזוהה בקריירה של לברון (ותכל'ס למהלך ההגנתי הגדול בכל הזמנים), שבמקרה זה הגראווטר שלי אם לא שמת לב 😉
אין מקום להשוואה שהיא רצינית. מקבל את זה שלוקחים מהמהלך לכדי השראה אבל לא כקריאת תיגר עליו. תודה.

שי אבן צור
03/06/2026 18:26:56
הגב ל  NBA בדם

הבלוק של לברון הוא בלוק אליפות! נקודה!
הבלוק של קורנט עשוי להיזכר (אינשאללה) כאחת מאבני הדרך לאליפות

שום קריאת תיגר😊

NBA בדם
03/06/2026 18:29:19

👍

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח ברונסון הולך להימרח אחרי כל גאמפ חכה 🙂

NFS
NFS
03/06/2026 21:26:38

.

IMG_2416
שי אבן צור
04/06/2026 0:00:21

ברונסון זה לא שיי

וניל טרופי
וניל טרופי
03/06/2026 18:45:44

תודה חברים, שיהיה גמר מעניין עם הרבה דראמה בלי פציעות ואלופה חדשה. קשה לי לומר שהניקס מגיעים לא מוכנים אחרי כמעט 100 משחקים העונה אבל אטלנטה פילי שמילי והקאבס זה באמת שיא של דרך קלה, שום מאבק שום מאמץ נפשי מיוחד ונראה איך זה יתפתח. אותי מעניין לראות איך ברונסון שרגיל להכנס לצבע ולסחוט עבירות עם כל מני מהלכים יתאגר את גולית מסאן אנטון שהכריז על אזור סטרילי מתחת לטבעת. אם וומבי נכנס לבעיית עבירות זה של הניקס, אבל אם מלך הסחיטה ויבוש מר שג"א עצמו לא הצליח להוציא את וומבי כנראה שהילד בזון שלו השנה.
תודה לכולם על עונה מעניינת וסליחה על השטויות שנאמרו, יאללה שהטובים ינצחו.

NFS
NFS
03/06/2026 21:29:32

אני רק בודק אם מישהו החזיק את כל הויכוח אם ברונסון רצה לחתום בדאלאס או שכבר היה סגור בניקס.

תודה על הפריוויו וגו ניקס נגד האנטישמי.

עידו גילרי
03/06/2026 21:31:38
הגב ל  NFS

ששש, אל תפריע לנפח מספרים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

חחחח. דווקא היה טוב. מה שברונסון אמר זה רמת אמינות לברון ודיוויס נפגשו לארוחת ערב לשיחת חברים ללא שום קשר לכדורסל.

וומבי עוד יגיע עם קיירי עטוף בדגל איראן

זה קרב קשה בין וומבי לממדאני, פיק יור פויזן

נערך לאחרונה 7 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Zivo
03/06/2026 22:18:15

פריוויו נהדר. יאללה קרנבל. נקווה שהרמה תצדיק את ההייפ.

hagay81
03/06/2026 22:20:42

לפי הדיווחים האחרונים מיצ'ל רובינסון אמור להיות כשיר הלילה

Amitlahev
03/06/2026 23:47:50

יא אלוהים איזה פריוויו מאסטרפיס. מרתק, שנון וברמה גבוהה מאוד.
2-4 לספרס.
תודה רבה

אור
אור
04/06/2026 2:20:01

משהו קטן בשביל דה שוט

https://www.facebook.com/watch/?v=1542615127479756

hagay81
04/06/2026 3:06:05

משחק מספר 1

ב99 הספרס היו פייבוריטים מובהקים, עם שון אליוט ודייויד רובינסון וטים דאנקן, והניקס עשו הפתעה גדולה והגיעו לגמר מהמקום השמיני בלי סיכוי גבוה לעשות משהו מול המקום הראשון בליגה. זה נגמר בחמישה משחקים ואליפות ראשונה של הספרס. הולכים ארבע שנים אחורה, הרוקטס מגיעים אחרי עונה מאכזבת מהמקום השישי, ומולם אורלנדו הלוהטת מהמקום הראשון במזרח, לאורלנדו היה מזל שיוסטון ניצחה את שלושת הראשונות במערב וככה היה להם יתרון ביתיות. מול שאקיל ופני הארדוויי יחד עם הוראס גרנט, איש לא נתן לרוקטס סיכוי, ההערכות היו שזה יגמר בלא יותר מחמישה משחקים. אבל אז הגיעו ארבע החטאות עונשין של ניק אנדרסון, הגיע סל שיוויון של קני סמית ובסוף יוסטון ניצחה כנגד כל הסיכויים. אורלנדו קרסה מנטלית והרוקטס ניצחו בסוויפ.
אומרים שאקיל והארדוויי של 95, אומרים אולי וומבי וקאסל של 2026. אבל יש משהו עוד יותר מהותי, לאורלנדו של 95 היתה קבוצה מדהימה אבל לא היה לה עוגנים, לרוקטס היו גם היו, שני הכוכבים הגדולים היו דרקסלר והאקים, ולצידם היה את רוברט הורי, אולי אחד הספוט אפ שוטרס האיכותיים בהיסטוריה של המשחק, והורי לקח שבע אליפויות, עוגן אמיתי.
ועכשיו תישאל השאלה, איזה עוגנים יש לספרס מעבר לוומבי? כשמסתכלים על הניקס בפלייאוף הזה, בניגוד לשנה שעברה הם לא קורסים תחת הלחץ, וג'וש הארט קולע מתי שצריך, ולאנדרי שאמט עם שלשות חשובות, וכמובן השלשות של טאונס. לניקס יש גם חיבור מעולה בתוך הקבוצה, כנופיית וילאנובה זה הציר שעליו נעה הקבוצה הזאת, יש שם היררכיה בריאה ויש להם סיכוי להביא את התואר השנה.
כמו שמשחק 1 ב95 קבע את גורל הסדרה, גם הפעם, ומאותה סיבה, אם הספרס יפסידו, יכולה להגיע קריסה מנטלית ומשם הסדרה תהיה של הניקס, אולי אפילו בסוויפ.

ברוך רובין
04/06/2026 3:38:36

עבדכם הנאמן איתכם נחתתי בבהאמס היום נקווה שהשידור לא יפול.

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 3:50:39

דחוף דילן הארפר לפרקט

ברוך רובין
04/06/2026 3:51:32

איזה התקפה של הניקס, ללקק את האצבעות

ברוך רובין
04/06/2026 3:55:42

טאונס מכניס את הספרס לטבעת

ברוך רובין
04/06/2026 3:58:33

אנשים לא צפו בניקס , היה ברור שהתקפה תתקדם גם לגמר .

עם הארט יקלע את השלושות לספרס יהיה קשה

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
04/06/2026 4:00:07

כל הזריקות של הספרס עם יד על הפנים, ההגנה של הניקס הייתה מדהימה כל השנה .

Niro
04/06/2026 4:00:53

השופטים החליטו להחזיר את הספרס בכוח למשחק

ברוך רובין
04/06/2026 4:02:21

הארפר מדהים, הספרס מענישים את הניקס באיבודים

ברוך רובין
04/06/2026 4:03:02

הארפר לא ייאמן

ברוך רובין
04/06/2026 4:08:31

הספרס עם השלושות, ברונסון מחזיק את הברך

Niro
04/06/2026 4:09:06

בלי ברונסון אפשר לקפל את העסק

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:09:57

הארפר נכנס בפיגור 10 והוביל את הספרס ליתרון 10

-gogo
-gogo
04/06/2026 4:10:21

מקווה שהפציעה של ברונסון לא חמורה

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:15:20

למי שלא מעודכן ברונסון ירד לחדר ההלבשה עם כאב בברך אחרי שקיבל מכה משחקן שנפל.
הניקס פתחו בבליץ והספרס הגיבו בבליץ משלהם – בהובלת הארפר ושאמפני, כשוומבי על הספסל.
וומבי בתחילת המשחק הכריח זריקות סתם.
הארפר זה משהו ייחודי בהיסטוריה.

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:17:43

גם פוקס סתם עושה שטויות.
שיעשו עליו טרייד בקיץ על פאוור פורוורד קשוח שלוקח ריבואנדים ליד וומבי

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:25:10
הגב ל  trusttheprocess

מתבקש

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:15:55

וומבי והארפר זה השחקנים הכי טובים על המגרש ועם הכי הרבה ערך.
לא הייתי מטריד את כל הקבוצה של הניקס תמורת אחד מהם.

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:17:36

ברונסון חזר לספסל

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:20:48

מול הקאבס באותה יכולת הניקס כבר היו ב-20 הפרש

איש הערפל
איש הערפל
04/06/2026 4:20:56

כאילו לא מספיק הטנקינג המסריח של הקבוצה הדוחה, עכשיו גם קיבלו במתנה פציעה של ברונסון??

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:25:21

הניקס באמת קבוצה דוחה במיוחד הפלופר עם הקוקיות

איש הערפל
איש הערפל
04/06/2026 4:28:48
הגב ל  trusttheprocess

יאלא עוד "אוהד", הניקס אחלה קבוצה שבעולם, פלופר אלק, הנה בקשה שריקות אוויר ללא הפסקה למקסיקנים

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:31:40

התחיל הבכי
הניקס זה פח אשפה קבוצה מגעילה

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:24:24

אוהדי הניקס הרועשים הגיעו גם לסאן אנטוניו

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:27:09

יותר זול להם לטוס לטקסס, לשלם על מלון וכרטיסים מאשר לקנות כרטיס למדיסון סקטור גארדן ליד הבית

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:24:45

צ'אלנג' מטופש של מיץ', וומבי בכלל לא נגע בכדור

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:28:23

מסתבר שמיץ' ידע מה הוא עושה, הפכו לאופנסיב.
האמת, החלטה מאוד חריגה

Niro
04/06/2026 4:25:08

חחחחחחחחח אופנסיב, פוסטר הזה בן של

hagay81
04/06/2026 4:25:53

טאונס מתחיל להיות משהו שהספרס לא יודעים מה לעשות מולו. וומבי לוחץ אותו כדי שהוא לא יזרוק שלשה, טאונס חודר ויחסית בקלות קולע ליי אפ ועכשיו יש בעיה לספרס, אם ישימו עליו מישהו יותר נמוך לא תהיה לו בעיה לזרוק, אם לא לוחצים גם יוציא זריקה, אם לוחצים הוא חודר לסל. טאונס יהיה מה שיכריע את הסדרה הזאת.

סלטיקס
סלטיקס
04/06/2026 4:26:26

8 לעומת 0 הליכהלקו

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:28:15
הגב ל  סלטיקס

שיפוט מצוין
הניקס זה קבוצה של פלופרים

Niro
04/06/2026 4:31:08
הגב ל  trusttheprocess

איך קנקון? יאללה סע

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:33:57
הגב ל  Niro

קנקון זה לעכברי שלג מהאיסט קוסט, מקום על הפנים.
אני נוסע להוואי כמו בן אדם נורמלי

איש הערפל
איש הערפל
04/06/2026 4:32:08
הגב ל  סלטיקס

חייבים שהצרפתי יזכה, זה הפנים של הליגה חחח

Niro
04/06/2026 4:29:08

אפשר השופטים לא ישרקו על כל נשיפה של שחקני הניקס? לא יאומן איזה שיפוט רך לטובת הספרס

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:29:38

רובינסון עם הפציעה באצבע זורק אפילו יותר גרוע.
הייתי עושה עליו האק כל התקפה

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:30:05

מדהים ששחקנים כמו רובינסון פשוט מסרבים לזרוק סבתא לא משנה כמה זה פוגע בהם

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:32:23

ברונסון הבכיין בוכה סתם
בבכי לא תקחו אליפות ניקס

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:37:53

פוקס הורס יותר משעוזר

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:38:47

ברונסון מפסיק לבכות ומתחיל לבשל

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:40:24

וומבי עושה שטויות
לוקח זריקות קשות
צריך לתת להארפר לשלוט בקצב המשחק

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:40:30

וומבי במשחק מאוד חלש התקפית.
מכריח זריקות ומכדרר מול ההגנה, מאבד הרבה.

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:42:38

הביג 3 של הספרס:
וומבי
הארפר
שאמפני

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:43:48

כשקאסל או הארפר שומרים על ברונסון הוא מתקשה מאד.
הוא חוגג על פוקס

Niro
04/06/2026 4:44:49

למרות שיפוט ביתי בצורה חריגה הניקס קרובים

Niro
04/06/2026 4:45:59
הגב ל  Niro

דוגמא אחת מיני רבים, ממתי מותר לתפוס בחולצה? ואיך השופטים "מפספסים" את זה ?

https://x.com/i/status/2062339848602620288

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:47:42
הגב ל  Niro

מאותה סיבה שלא שורקים להארדן או אמביד פאולים בפלייאוף
ברגע שיש לך סטיגמה של פלופר כמו ברונסון זה פוגע בכל הקבוצה

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:45:44

שאמפני במופע דני גרין
5/6 לשלוש

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:46:11

פוקס אחרי שלכלכתי עליו כל החצי בדקה אחרונה מצוינת

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 4:46:33

רציתי גם לכתוב עליו מול אוק', הבחור הפך לריבאונדר מעולה, גם הגנה לא רעה בכלל.

סלטיקס
סלטיקס
04/06/2026 4:47:07

מחצית 12 לעומת 3 הליכה לקו לטובת ספרס

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 4:48:52
הגב ל  סלטיקס

הניקס מפחדים לחדור ,פעם אחר פעם ראינו גארדים מגיעים לצבע רואים את וומבי ובורחים החוצה מהפחד

Niro
04/06/2026 4:50:15
הגב ל  trusttheprocess

ומצד שני שורקים לניקס עבירה על כל מבט שלהם לעבר שחקני הספרס

Florida man
04/06/2026 4:49:28

מחצית ראשונה מצוינת ומעניינת. שחקני המשנה נותנים הטון כשהכוכבים מנגרים. נמתין להתאמות שהמאמנים יעשו במחצית.

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 5:10:10

אתם בוכים על שיפוט וטאונס פתח את החצי השני עם 2 פאולים מטומטמים

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 5:14:27
הגב ל  Niro

לא נותנים לפלופרס שריקות בפלייאוף

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 5:18:08

אי אפשר לעצור את הארפר

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 5:20:34

אני כל כך אוהב את המשחק שלו , כל כך רציתי שהספרס יוותרו עליו אפילו שאני אוהב את אדגקומב.
עם מערבבים את הדראפט הקודם עם הדראפט הקרוב קופר והארפר עדיין הולכים 1 2

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 5:32:37
הגב ל  trusttheprocess

הוא בכמה רמות מעל אג'קומב.
שחקן ממש מיוחד

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 5:21:06

ניקס חוזרים בלי המטרייה האווירית של וומבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח לכולם אני רואה הניקס יופי במשחק וומבי הפך לצט חחח כל הכבוד!!! שלחו אותו למסגד

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 5:27:44

הטרייד על גובר בהחלט הוכיח את עצמו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח וומבי מפחד לזרוק מה3 כמו צט?
פוקס מאכזב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיוויון הגיילן מרקיד את השמפניה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שמאט ניסה להוציא פלופ מצחיק

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 5:31:29

ההתקפה של הספרס גורמת לי להקיא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה אין דאבל טים על ברונסון? על שגא הם שמרו 3 שחקנים פה שומר עליו בארנס ב1על 1

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 5:33:37

הם שומרים עליו יפה בלי דאבל טים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

לא אבל על שגא היה תמיד למה פתאום עליו לא סתם מעניין הוא יחגוג על בארנס ושמפני בסוף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אבו וומבי זורק פטישים מה3

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 5:34:39

וומבי איום על הסל רק מהקו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוקס נורא אכזבה ענקית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הרבה קיללו כנראה את אבו ויקטור 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פיי אנשובי רותח 8 נק רצוף

ברוך רובין
04/06/2026 5:43:12

אננובי מכניס את כל הספרס

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 5:43:15

אננובי מופיע בזמן, תופר שלשות על וומבי
בצד השני קאסל עם סלים גדולים משאיר את הספרס צמודים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה נזכרו בבארנס נגד אוק לא ראה פרקט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש לי כינוי לוומבי אבו ג'פרור מה אומרים?

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 5:49:23

הספרס פתחו יתרון 13 ברבע השלישי ומאז פשוט הפסיקו לשחק.
הניקס אוכלים להם את התחתונים

ברוך רובין
04/06/2026 5:49:33

שמעון אתה רואה את הניקס. אמרתי לך קבוצה קבוצה

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 5:51:35

שמח שצדקת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמרת וצדקת

המשגיח
04/06/2026 5:49:51

וואו ניקס

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 5:50:22

וואו ברונסון

ברוך רובין
04/06/2026 5:50:59

ברונסון מכניס את הספרס לטבעת, הגנה מדהימה של הניקס ונקודות בטרנזיישן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך למה אין דאבל טים עליו? על שגא שמרו שם 3 שחקנים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הופה הניקס בורחים הרפר פחות מידי זמן פוקס יותר מידי זמן על המגרש להוריד אותו חלש מאד לצערי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חשבתי שהספרס ישימו דאבלים על ברונסון ועושים לו לפתע לברון דיפנס 1 על 1 עם בארנס שמפני וכו מה השתנה בינו לשגא ששמרו עליו 3 שחקנים?

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 5:56:30

הוא פחות טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

מה זה משנה בלעדיו הניקס נגרים אין להם מכדדררים הרג אותו הרגת אותם.
נותנים לו 1 על 1 על פאקן שמפני…

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 5:56:04

הספרס שמו את הארדן לשמור על ברונסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב יש לנו סדרה תם הטקס.
מיץ חושב,ששמפני יעצור את ברונסון ב1 על 1? טוב שלא יחתים את הארדן בדיחה.
חבל לשגא לא נתנו ככה iso.
,כל הכבוד לניקס רובינסון הפך את וומבי לצט.
ההפסד על מיץ או שפופ אמר לו לא לעשות דאבל על ברונסון?
על ברונסון יש לשמור כמו ששמרו על שגא בדיוק אחרת הם עוזרים לניקס ב1 על 1 הוא יחגוג עליהם בטח ששומרים עליו שמפני ובארנס! ולא קאסל ואסל הרפר

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
04/06/2026 5:56:37

וואו ברונסון!
התגובה הזאת קיימת; נראה שכבר אמרת את זה

ברוך רובין
04/06/2026 5:57:40

בוקס אאוט על וומבי והגפרור לא מסוגל לסגור, קבוצות יעשו את זה שוב.

שמעון ההגנה של הניקס מדהימה, אמרתי לך קבוצת על

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן אבל השמירה על ברונסון בדיחה הופתעתי מהפיגור של הספרס חשבתי ישמרו אותו למוות כמו שגא

ברוך רובין
04/06/2026 6:02:34

יש ריווח סביבו ושחקנים הרבה יותר מסוכנים עם הכדור בניגוד לאוקלהומה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח הניקס בלי ברונסון נגרים לא יכולים להקפיץ כדור 2 כדרורים עף להם לברך הכדור מזכיר לי את השטויות שהייתה רושם על לברון שאין דאבל טים כי מפחדים מהיכולת מסירה שלו חחח

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 5:58:16

לוומבי נמאס מהשטויות של פוקס

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 5:58:45

הארט! לא בטיימליין של הלייקרס

ג'ון טורטורו התותח בקהל של הניקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח וומבי שובר את הקרש הפך לצט.
אם הספרס חושבים ששמפני יעצור את ברונסון ב1 על 1 בסדרה זה יגמר 4 0 לניקס.
לא מובן למה לשנות מה שעבד מול אוק ושכחו מה קרה להריסון בארנס בסדרת הגמר החרונה? לספסל.

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
ברוך רובין
04/06/2026 6:01:39

וומבניאמה שובר את הסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה ניקס לא לשלשל תביאו טיטול דובי מהר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה הרפר לא במגרש? מה המאמן מפגר?

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 6:05:07

ברונסון קלע קלע קלע עד שהחטיא 3 רצוף
זה הבעיה שרק שחקו אחד נוגע בכדור

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 6:05:46

וומבי כבר שולט לחלוטין ברזי הפלופ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון לבד או ב1 על 1 על שגא שמרו 3 שחקנים מפגרים אלה לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין לפוקס מה לעשות במגרש. הספרס שינו לגמרי תכנית משחק שעזרה להם לנצח את אוק מפגרים לחלוטין

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 6:07:21

המאמן של הספרס צריך את הארפר בפנים ושמפני או פוקס בחוץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

דפוק לגמרי פוקס מחריד ובמגרש סתם שמפני לא יכול ולא יכל אף פעם לשמור את ברונסון

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 6:07:37

הארט מדהים על הלוחות
בריג'ס שיחק היום?

dekel
dekel
04/06/2026 6:07:51

פוקס במקום הארפר זה נוראי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אבו וומבי למסגד.
כל הכבוד לברונסון שיודע לקחת מה שנותנים לו 1 על 1 חופשי כל המשחק בדיחה שמירת לברון עם שומר מהגרועים של הספרס שמפני..רוב הזמן.

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
דוקטור רזי הופמן
04/06/2026 6:11:51

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יפ
זה השלב הסופי, כמו קיירי, הוך בעקבות הגמד התחמן

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 6:09:15

ברונסון !!!

יופי ניקס !!!

דוקטור רזי הופמן
04/06/2026 6:12:45

אתה לא מובן לי.
כאוהד ס"א זה צריך להפריע לך ההפסד הזה!

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 6:15:06

ירדתי מהעגלה שלהם לפני שנה בערך
וומבי הוציא לי את החשק
עדיין מחבב את רוב השחקנים אבל הניקס מעולים ומגיע להם

דוקטור רזי הופמן
04/06/2026 6:26:12

מסכים לגבי הסייפא שלך.
אני עם הסלטיקס באש ובמים, עם ובלי מאזולה, כנראה דפוק, אבל עם 18 קבלות!

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 6:09:22

הניקס לקחו את השיתוק של הספרס וניצחו בגדול
תצוגת אימון של קני אטקינסון מהצד של הספרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

אמת. לא מובן למה לשנות מה שעבד מול אוק היו שוחטים את הניקס במקום זה שם לי שמפניה על ברונסון ב1 על 1 חחחח פיגור שכלי לחלוטין אחכ ברוך יגיד הם מדהימים…

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 6:13:07

כל הרבע הרביעי הניקס עושים חסימה פשוטה כדי לקבל חילוף ושמפני ישמור על ברונסון והוא לא עושה כלום
בדיוק מה שהיה עם הארדן ואטקינסון

ברוך רובין
04/06/2026 6:09:47

וומבי מה עושה, וברונסוו קובר את הספרס. 1-0 היה צפוי שהניקס קונטנדרית. אנשים לא צפו פה ואמרו מזפח, מי שצפה יודע שהניקס קבוצה אימתנית בשני הצדדים

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך מי שניצח לניקס את המשחק זה מיץ מה אתה בהיי עשה קני אטקינסון בדיחה תכלס.

דוקטור רזי הופמן
04/06/2026 6:10:14

איי, חבל, תמ"א טקס

איש הערפל
איש הערפל
04/06/2026 6:10:39

איזה לב יש לניקס האלה!!! כל הכבוד, מגיע להם לקחת אליפות על הראש של הטאנקרס

trusttheprocess
trusttheprocess
04/06/2026 6:11:23

מיץ גונסון מול קני אטקינסון , מצא את ההבדלים

thetroll
thetroll
04/06/2026 6:15:36

איזה הגנה יש לניקס . מעניין מה הספרס יעשו. איזה משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מיץ: חברה דאבל טים אגרסיבי על ברונסון בדיוק כמו על שגא

פופ: לא לא חכו בראון יצפה את זה ובטח יש להם תכנית נפתיע אותו נשים את שמפני עליו וניתן לו 1 על 1

מיץ: אבל פופ הוא אפילו לא השומר החמישי הכי טוב שלנו

פופ: זה בדיוק ההפתעה. יש לי עוד הפתעות בשרוול בארנס עולה לשחק הוא בחיים לא יצפה את זה

נערך לאחרונה 6 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
אשך טמיר המקורי
04/06/2026 6:21:10

הוא רצה גם להכניס את סוהאן, מיץ' התעקש שעה שהוא בקבוצה השנייה

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 6:16:29

כל הכבוד ניקס!

אשך טמיר המקורי
04/06/2026 6:17:50

ניקס למעשה די דומים לאוק' בהרכב מלא, עם הדוגמן ומיטשל

גיא רוזן
04/06/2026 6:18:28

יופי של ניצחון לניקס,
וזה במשחק חלוד לגמרי.
אני מקווה שלמשחק הבא יגיע עם רצח בעיניים.

גיא רוזן
04/06/2026 6:21:20

ניצחון 12 רצוף,
11 מה-12 (כולל הלילה) בדאבל פיגרס.

Niro
04/06/2026 6:26:39

https://x.com/i/status/2062371182670733467

מה הוא חיפש שם?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Niro

אמר לו איפה הביצים שלך עןד לא גידלת?

דוקטור רזי הופמן
04/06/2026 9:13:28

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אבל האמת היא שאני שונא משחקים של בתי סוהר. מי שהיה מנסה עלי את זה היה חוטף מינימום סטירה אם לא אגרוף ובעיטה בענבים.

hagay81
04/06/2026 6:33:11

ספייק לי בסרט חדש:

"בוקר טוב אדם לילי ואור ריגר"

סיכום המשחק.

יש סיבה ששחקנים באן בי איי לא לוקחים רצף זריקות בסגנון אמיר כץ, אחרי כמה קליעות היד מתחילה להתעייף ויוצאים מהזון, וזה בדיוק מה שקרה לשמפיין, מחצית ראשונה מטורפת, לא הפסיק לקלוע, אבל זה היה יותר מדי. סטיב קר ופקסון אף פעם לא נכנסו במשחק למצב שבמשך כמה דקות הם זורקים כל כדור שנמסר אליהם. אסור לקלע באן בי איי להכנס למלכודת הדבש הזאת.
הספרס רצו מהר מדי במחצית הראשונה, וטאונס הפך להיות הבעיה הכי גדולה של הספרס. הוא עומד על קו השלוש, הם שמים עליו את וומבי שלוחץ אותו, אז בהתחלה טאונס חודר לסל, אז וומבי לוחץ עוד יותר חזק ועכשיו הוא מבזבז אנרגיות שלא יהיו ברבע הרביעי, והכי גרוע, טאונס לא קלע היום מהשלוש, מה יקרה כשהוא כן יקלע, בעיה גדולה לספרס.
במשחק הבא זה שאלה, האם הספרס יקרסו מנטלית כמו אורלנדו ב95, אורלנדו שגם היתה קבוצה צעירה מאוד, לא ברור. אם הניקס יעשו את הבלתי יאמן וינצחו, על פניו זה נראה גמור, אבל כמובן שבסדרת גמר זה לא נגמר עד שזה נגמר, ואם אני לא טועה כבר היו סדרות שחזרו משתיים אפס.
במשחק הבא הניקס צריכים לשחק בדיוק באותו קצב כמו היום, אם הספרס רוצים לרוץ ולשחוק את עצמם עוד, בכיף. גם אם הספרס ישוו, אם יוציאו יותר מדי אנרגיות כמו היום, זה ברכה לניקס.