
3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר – סן אנטוניו ספרס (3:3 בסדרה)
שתי המילים הכי יפות בשפה העברית, בשפה האנגלית ובכל שפה שהיא (ובעיקר בצרפתית, עם כוכב צרפתי מצד אחד וכוכב קנדי מהצד השני) – משחק 7.
יחד עם זאת, נראה שמשהו בסדרה הזו לא נאפה עד הסוף. לפרקים יש רמת כדורסל אדירה, הגנות מעולות שנענות ברמת ביצוע גבוהה מאוד בהתקפה (מחצית ראשונה של משחק מספר 6, לדוגמה, בה הספרס קלעו שלשות בלי הכרה רק כדי שהת'אנדר ירדו בפיגור מינימלי להפסקה עם 11 נק' משום מקום של קייסון וואלאס), אך יש פרקים שמזכירים יותר משחק בשלהי העונה הסדירה והרמה בהתאם (המחצית השנייה של משחק מספר 6 וההתפרקות של הת'אנדר). את כל המסביב יש – עקיצות, איבה אישית, תלונות על השיפוט, ואפילו הפציעות לא משפיעות יותר מדי (הת'אנדר כבר ניצחו בלי מיטשל ומנצחים כל העונה בלי ג'יי דאב), רק הכדורסל צריך להיות עקבי יותר.
אני רוצה להתמקד בשני שחקנים שמאכזבים מאוד בסדרה, והתעלות שלהם במשחק הקרוב עשויה להשיג לקבוצה שלו את המקום הבגמר.
מצד אוקלהומה של הדברים, מדובר על לו דורט. הטנק האנושי והשחקן הכי ותיק בת'אנדר (ביחד עם שג"א). דורט פתח בחמישייה בכל אחד מהמשחקים, אבל ממוצע הדקות שלו צנח בסדרה הזו לעומת העונה הסדירה (17.9 דק' לעומת 26.8 דק'), כשהוא מדורג 9 בלבד בת'אנדר בדקות למשחק בסדרה וצמוד צמוד אליו במקום ה-10 ג'יילין וויליאמס. והסיבה היא שהוא פשוט לא פוגע ממטר – 4.5 נק' למשחק, 35.5% מהשדה ו-18.2% לשלוש (!!!), הופכים אותו פשוט לבלתי שחיק בת'אנדר מאותגרת הריווח ומקלה על ההגנה של הספרס להתמודד עם שג"א – אם תבוא עזרה, היא תבוא מהשחקן של דורט. העניין הוא שדורט כבר הוכיח שהוא יכול להיות הרבה יותר מגרסה עבה של טוני אלן, ולא ברור לאן הלכה לו הקליעה. כשיש מאחוריו את קייסון וואלאס וקארוסו שטובים גם הם בהגנה אבל גם קולעים את המבטים הפנויים שלהם, ההחלטה של הת'אנדר אם לממש את אופציית הקבוצה על דורט, להעניק לו חוזה חדש או לתת לו ללכת תחת מגבלות השכר הופכת להיות קשה יותר, ולא בקטע שטוב לדורט.
מצד הספרס של הדברים, מדובר כמובן על דיארון פוקס. אמנם הוא נעדר משני משחקים אז יש לו הנחה, ועדיין – 10.3 נק' למשחק בכמעט 30 דק' למשחק, 33.3% מהשדה ו-13.3% לשלוש?? וכשמדובר בשחקן בחמישייה של הספרס ובמגן החלש ביותר מבין החמישייה (על דורט?), הוא לא נותן מספיק בהתקפה. ייאמר לזכותו שהוא כן משחק בצורה אחראית וכמעט לא מאבד (5 איב' בכל הסדרה), והנוכחות שלו גם מורידה מקאסל נטל של ניהול המשחק וגורמת גם לו לאבד פחות, אבל אצלו יותר ממה שהמספרים מספרים זו ההרגשה שהוא נותן – שהוא פשוט לא במשחק, לא משפיע על המשחק, לא נוגע בכדור ולא נותן את מה שהוא אמור לתת. הוא אמור להיות הסייד קיק של ויקטור, האופציה ללכת אליה כשהדברים משתבשים, המבוגר האחראי ובעל הניסיון והוא לא נותן את זה. הספרס מובלת על ידי שחקן שנה שלישית, שחקן שנה שנייה ורוקי, והספרס שילמה ומשלמת על חוסר הבגרות ומי שאמור לאזן את זה זה פוקס שלא עושה את זה. ומי שהולך לישון עם ילדים – שלא יתפלא שהוא קם רטוב.
מיטשל וג'יי דאב כרגע מדווחים בחוץ למשחק, הספרס בסגל מלא.
הימור: יא-אללה איזה משחק, כולנו קיווינו וייחלנו לו ואני אלך דווקא עם הספרס ב-4 ואתר מלא בתמונות של הדורבן שיכור משמחה.
הימור מוגזם: בסוף, אחרי כל הדיבור על שחקני המשנה, זה יהיה משחק של הכוכבים – ויקטור מצד אחד, שג"א מהצד השני, יחברו 90 נקודות משותפות שווה בשווה ושלושה טראש טוקים עסיסיים.

בדרך כלל אני משתדל לצפות בכדורסל מבעד משקפי "בעד" ולא "נגד".
אבל הת'אנדר,
הם ממש מקשים עליי.
אני חושב שהם קובעים שיא בלתי שביר של פלופים,
שג"א הוא המנהיג, הוא פשוט לא יודע לקפוץ בלי ליפול על הפרקט.
וזה לא רק הוא.
דורט, צ'ט, קארוסו,
כולם הצליחו להפליא עם פלופים מרשימים.
מרגיש כמעט כמו תרבות ארגונית…
מהצד השני,
הם מרשים לעצמם לשמור שמירה פיזית בצורה בלתי רגילה,
ואין לי עם זה בעיה למעט הנטיה הדיכוטומית להתלונן על שיפוט…
מה שמשמח זה שהספרס פוגשים את הפיזיות של הנה ת'אנדר, משווים ואף מעלים את הרף.
לא באמת משנה איך תיגמר הסדרה,
וומבי מיקם עצמו כמתמודד מוביל על התואר "השחקן הטוב בליגה" (ברשימה שלי, למרות הפלופים וסדרה מגמגמת, שג"א עדיין שם, גם יוקיץ').
שחקן מוערך שחיזק את מעמדו משמעותית זה קארוסו. הוא אדיר בסדרה הזו,
וזה הרבה יותר מאחוז הנהדר משלוש. זה איך שהוא לקח את הכדור לסל על וומבי ללא חדש ובפיזיות מרשימה.
הכי מרשים?
הספרס בעמדה להעפיל לפיינלס כאשר גילאי 5 הקלעים המובילים הם 22, 21, 25, 20, 24
זה בלתי נתפס,
איך קבוצה צעירה כל כך נתנה קפיצה גדולה כל כך מהר כל כך.
בהינתן בריאות (טפו, טפו, טפו) זו קבוצה שתהיה בצמרת הגבוהה שנים קדימה.
אחרון –
אני עם דעה לא פופולרית:
המנצחת בסדרה ממשיכה להפסד בפיינלס מול הניקס.
מישהי כתבה את זה בערך לפניך אתמול עם בדיקת נתונים של 'יאהו ספורט'.
https://www.ynet.co.il/sport/article/hy6lvdiegx
אני לא סבור שאוקלהומה היא 'הרעה' וסן אנטוניו היא 'הטובה'. שתיהן משחקות בפלייאוף באופן
שונה מהעונה הרגילה.
היא ממש גרועה בכל מה שהיא כותבת.
בלתי נסבלת לטעמי.
אמת
פשוט מביך.
בנאדם שמגן ומהלל את הלייקרס עם לוקה, ריבס, לברון וסמארט, ממשיך לגנוב דעת ולהשמיץ את אוק'.
קבוצה שיש בה פלופר אחד – שלוקה לבד גרוע ממנו.
הכי חלש שלך לדעתי
אכן, פשוט מביך…
אז התירוץ של מלכת הפלופים של הת'אנדר…
…זו הלייקרס.
מעניין,
מי עוד אנו מכירים שמשתמש בטכניקה כזו של להפנות את הזרקור לאחרים בשביל לחמוק מרשימה?
לעניין,
לצערי צפיתי בכל דקת פלייאוף של הת'אנדר השנה.
גם מול הסאנס החלשים הם עסקו בליפול על הפרקט,
אני מנחש שהתאמנו לקראת המאני טיים.
מול הלייקרס?
הם עלו לשחק ללא לוקה,
והת'אנדר עשו להם בית ספר.
גם בתחום הפלופים.
כאשר הלייקרס ללא לוקה,
הת'אנדר לא באותו איזור חיוג.
ואז השיא מול הספרס.
זה פשוט מביך לצפות בשג"א,
אני ממליץ להוריד לרגע את משקפי ההייטר ואז אולי תראה את המציאות.
https://www.facebook.com/share/v/18ZXavcSRG/
משעשע בהתחשב שחצי תאנדר הם גם Jay Will
פשוט גנב דעת
אתה קורא לגיא רוזן גנב דעת
שוב פעם:
אתה(!!!)
קורא
לגיא רוזן(!!!)
גנב
דעת(!!!!!)
וואלה, כבר חשבתי שראיתי הכל בחיים
חייב להגיד שהליגה הקשיבה ותקנה רק חבל שצריך לחכות לגמר משחק 7 בשביל שיקשיבו
OKC הצליחו ממש לעצבן אותי משחק אחרון.
הספרס מוכשרים יותר והם צריכים לנצח.
אז אני אגיד: לפי דעתי הכל תלוי בויקטור.
נראה מה יהיה.
בכל מקרה, הלוואי הלוואי שהניקס יקחו.
היום שגא יראה לכל רפי ההבנה וחסרי הבינה מי שולט בליגה ומי השחקן הטוב בעולם.
אתה מתכוון יראה לך שאתה רפה הבנה?
שולט הוא בטוח לא
אם לא היום אז מתי.
כי עד כה פישל בגדול.
יכניס אותנו לסל כמו הארדן
הוא לא משהו בפליאוף הזה מצד שני הוא מוביל אןתם שנה שלישית ברציפות לגמר המערב אז אולי אני לא מבחין טוב בפרטים.
גמר שני, לפני שנתיים הודחו בחצי
אתמול היה בסדר אבל 3 משחקים מתחת ל 20 מה שלא עשה 1000 שנה בליגה .
הוא פשוט נהנה מצוות מסייע נהדר בניגוד ליוקיץ למשל .
הנה אתמול לא היה לו אף אחד ….והופ כאחד האדם הלך הביתה .
לא ראיתי את אוקייסי מול פיניקס והלייקרס, סדרה ראשונה שלהם שאני צופה ומבחינתי האכזבה הגדולה הוא שג״א.
באופן כללי, גם מהמשחקים שראיתי שלהם מול פורטלנד וגם בשנים עברו לא התחברתי לסגנון שלו של לחדור ולנסות לסחוט פאול עם מגע יזום עם המגן ואז נפילה דרמטית לפרקט. בסדרה הזו במשחק הראשון והשני הוא נפל בכל הזדמנות וכרגע נראה שמיתן את זה – לדעתי בגלל הביקורת הכבדה במרשתת ובתקשורת (לדוגמא ג׳יי וויליאמס).
יש הרבה על הכף בסדרה הזו מבחינת שגא – הפסד בסדרה והתחושה היא שהוא לא מספיק טוב אלא בעיקר פלופר שמשחק לעיתים ברמה יותר גבוהה מהשחקן הממוצע.
אם הת׳אנדר ינצחו, ואז אם בכלל ינצחו גם את הניקס, ואולי שגא יהיה הפיינל אמויפי – הכל יישכח, ימשיכו להלל אותו ויפטרו את הסדרה הרעה מול הספרס כמעידה חד פעמית.
באופן אישי אני מקווה שהקבוצה הזו בראשותו לא תמשיך הלאה ותעצור כאן. לא סובל את סגנון המשחק הפלופרי הזה עם הנפילות התכופות לפרקט, את הסגנון הזה שהקבוצה הזו הביאה לליגה, ובכלל לא התרשמתי משגא שלמרות הקושי יכול להשתלט על המשחק או בסדרה. נראה מה צופן המשחק הלילה.
ואולאאאאאאאאאאאאאאאאאאאיייייייייייייייי
לא היו הדברים מעולהההההההההההההם
גם מול הלייקרס נפל בכל מהלך מההתקפה הראשונה.
ממש פגע באוק' בסדרה.
כששיי לא על המגרש אז נראה שהקבוצה משחקת יותר טוב – כך זה לפחות בסדרה שאני רואה מול הספרס.
שחקנים כמו קארוסו, וואלאס, אייזיה ג׳ו, הרטנשטיין, מיטשל עד שנפצע – לא ייאמן איך בשיטה של הקבוצה הם כל כך טובים. שיי מבחינתי פוגע בצפיה בקבוצה הזו. ולראיה – עד עתה בסדרה הקבוצה בפלוס מינוס שלילי כשהוא משחק וחיובי כשהוא בחוץ (על פי נתונים שמישהו שם פה בהופס).
הבעיה שגם את הספרס הנוכחיים אני לא ממש מסמפט..
בכל מקרה אהיה בעד הניקס בגמר.
עם מיטשל מול הלייקרס הם נראו טוב
תודה ג'ף
שגא וטוני אחים נצפו מתאמנים בפארק ביחד לקראת המשחק
https://www.facebook.com/reel/867004173114175/
חח
בדיוק!
הוא יצטרך להסתדר לבד…
היה ברור אחרי שנחשפה ההקלטה הזו
🤣
ארס חחחחחחח נל?
נתקלתי בזה איפה שהוא ראיתי בלופים. ענק 😂😂
עזבו אתכם שטויות, משחק 7 גמר המערב בין 2 הקבוצות הטובות בליגה ו-2 השחקנים הכי טובים בעולם ראש בראש (דונצ׳יץ׳ יוקיץ׳ לא שומרים, הטוב בעולם לא יכול להיות עציץ בהגנה). בסדר, ביג דיל.
מה שבאמת חשוב,
זה האם, אחרי ששיחק בנבחרת הצעירה של ארה״ב, צ׳אט פאקינג הולמגרן יכול להיות לשחק בנבחרת ישראל?!
אני חושב על לובים של אבדיה ושרף להולמגרן והלב מתחיל לפעום מאוד חזק 🙂
אוקייסי לוקחת את הסדרה, זה בבית שלה איפה שכולם (למעט דורט בפלייאוף) קולעים טוב מ-3
לא נראה לי שיקבלו אותו לנבחרת כדאי להפסיק לפנטז. חוץ מזה אכן כייף משחק 7. סדרה מעולה. לפנק לפנק.
מי צריך אותו יש לנו את יניב גרין
חחח
לא יקבלו אותו לנבחרת, למה אתה מתכוןן?
השאלה היא אם חוקית הוא יכול לשחק אצלנו או לא
לא לקחת אותי ברצינות
טעות שלי, לא יקרה שוב
הספרס כנראה ינצחו הלילה, נראה שאוקייסי הגיעו אל החוף וסדרת גמר נוספת לא תהיה.
ובגמר מבחינת הניקס זה הרע במיעוטו, קודם כל הם כבר ניצחו השנה את הספרס במשחק גמר, רק טורניר האמצע, אבל עדיין גמר שהספרס הגיעו אליו פייבוריטים מובהקים.
וברמת המאצ' אפ זה מעניין, לשתי הקבוצות אין עמדה ארבע קלאסית, ומבחינת סקוררים, לספרס יש אחד, לניקס יש שניים, לספרס יש את וומבי שיכול לקחת זריקה על כל שומר, לניקס יש את ברונסון ואת טאונס, שהשלשות שלו יכולות להיות הגיים צ'יינג'ר של הסדרה הזאת.
מה שבטוח, האן בי איי צריכה שהניקס תיקח את התואר, חייב להגיע משהו חדש ומרענן, והספרס כבר לקחו בעידן המודרני, הניקס לא.
אם הספרס יהיו מול הניקס, ויקטור יקח את טאונס פנימה ששוב יסתבך בעבירות מטומטמות מיותרות
יצופפו מול את הצבע, הגארדים של הניקס לא קלעים איכותיים מספיק.
מעניין אותי איך הספרס ישמרו על טאונס למעט וומבי אין שם מישהו שיכול לשים עליו גוף
מתי צפית בניקס? יש להם ריווח מטורף.
טעות שלי דיברתי על הספרס
יש מצב שהפציעות גמרו את אוק'.
מקווה שלא. ששחקני המשנה שוב יתעלו.
שיי בפלייאוף רע מאוד לכל אורכו מוכיח שהוא לא בטופ של הטופ כמו שחשבנו (את הסדרה מול הסאנס לא ראיתי).
הוא בטופ של הדור הנוכחי אבל בטח לא ברמה של הגדולים ביותר , גם בגלל שליד שומרים גדולים וחזקים הוא מתגלה כחלש מדי פיסית.
שומרים כמו הארפר וקאסטל שגדולים וחזקים ממנו פיסית מתמודדים איתו בצורה נהדרת והוא פשוט מתקשה מולם.
מי חלש כל הפלייאוף שומרים עליו 2 3 שחקנים הסיבה היחידה שאוק פה זה הוא והסיבה היחידה שהם אלופים.
שמעון תצפה במשחקים, הוא נוראי משחק 4,6 אפס שמירה כפולה. החולשה שלו זה הפיזיות אפס תנועה ללא כדור וטווח.
בגלל שאין לו קליעה מ3 הוא חייב להכנס למיד ריינג ומשם זה קלינג אחר קלינג
קאסל מחסל אותו באחד על אחד
כן שעומדים לו עוד 2 שחקנים באזור העונשין
כן זה מה שהתכוונתי
מסכים.
מדויק חברי
מי שתנצח כאן תזכה באליפות
אני מסכים אבל יש לי הרגשה משונה שעל העונה הזאת כתוב ניקס.
הם תכלס טיילו עד הגמר (ברגע שנכנסו לקצב) מאוד התרשמתי מהם אבל אוק או הספרס זה משהו שהם לא פגשו עד עכשיו.
הולך להיות אש.
אני בנתיים נהנה מהסדרה הזאת כן פלופים לא פלופים היה ברור שאלה שתי קבוצות שיודעות להרביץ ולתת הגנה. הולך להיות קרב רציני היום. התלבטתי אם להמר פה – לא אוהב את זה אבל מעריך בזהירות המתבקשת ומוכן לשים על זה גם סכום מסויים – לא יותר מידי כי אני זהיר בהימורים – שהסדרה תוכרע היום ואחת הקבוצות תנצח ולא רק זה אלא מעריך גם שהמנצחת תפגוש את הניקס בגמר.
תחושה.
נ.ב. אם אני טועה לא לרדת עלי ולהתחיל עם ה"רפה הבנה" וכל זה אני רפה הבנה מוכרז לא צריך לדרוך על הפצעים.
בהצלחה לכולם.
הוצאת לי את המילים
😂
תודה על הפריוויו
לצערי הרב הסדרה הזו מסתיימת. מצדי שימשיכו להתגושש עוד 12-11 משחקים. אני נהנה
תרשו לי להתנבא ואני הנביא הגרוע בעיר. אוקלהומה לוקחת הלילה וממשיכה לעוד אליפות. (דורט כוכב המשחק !). הניקס יהיו טיול לעומת הספרס
באמת חבל שהסדרה הזאת מסתיימת עוד מעט מתחיל השיממון של הקיץ. מבאס. מזל שיש את הים.
גביע עולמי השנה
הדוגמן מדבר על ההגנה של אוק. שיזהר עם החולצה שהוא לובש שלא ישלחו אותו לשם….
https://www.youtube.com/shorts/TWT-vJ3sDGA
אני מאוד נהנה מהיריבות והדם הרע שנבנים בין הקבוצות.
מסכים עם שמעון שsga הוא שחקן מעולה, והשליטה שלו במיד ריינג' מזכירה לי את ג'ורדן ואת קוואי. אבל מאוד לא אוהב את הסגנון המתאמץ שלו לסחוט עבירות. לא כיף לראות שחקן כזה מוכשר, ששליש מהנקודות שלו הם משריקות אוויר.
מאוד מקווה שהאח טוני לא ישפוט במשחק.
הספרס מרשימים ביכולת שהם מציגים, במשחק הריצה שלהם, בהגנה הנהדרת, באינטליגנציה הגבוהה ובעיקר בחוזק מנטלי שלא מאפיין קבוצות צעירות.
לדעתי okc יקחו היום בגלל שלרול פליירס של okc, יהיה יותר קל בסביבה הביתית ועם הניסיון מהשנה שעברה.
אם הספרס יתגברו היום על הלחץ במשחק 7 בחוץ, וינצחו. אפשר לסגור את הליגה.
לפי גילרי טוני האח לא ישפוט
אל תדאג שלחו את גוש טיבן זה שרקן אוויר מדופלם אם נפלת נשרקת. גון גובל ומארק דיוויס הראשי.
מפתיע דטוני אחים ופוסטר לא שובצו כנראה להזים את השמועות חחח
לא מכיר
יש מישהו שהוא כן בסדר מבחינתך?
יש את השופטת הבלונדה ההיא. אני לא יודע אם היא בסדר אבל אני נהנה לצפות בה שופטת.
הבחורות הכי גרועות
דווקא השופט הראשי מארק דיוויס סביר
אכן, דייויס שופט מצוין
הספרס לוקחים מסיבה אחת, היום יום הולדת של בארנס התוצאה של שחקן יום הולדת במשחק 7 הוא 7-0 היום יהיה 8-0, יש רק אחד שלקח אליפות והוא חלק מהחבורה קוראים לו האסלם ב2012.
האם בארנס יצטרף להאסלם?!
בעניין אחר:
הייתם מאמינים שמישהו יתגעגע אי פעם לקול ולדיבור של דוריס ברק?
ובכן זה קרה. לעבדכם הנאמן, כשצפה בסדרה בשם ״הבורוז״ בנטפליקס.
והפרס הולך לג׳ינה (״פרצוף תחת מנותחת״) דייויס. ירחם השם כמו שאומרים. שימו על מיוט למען יאריכו ימיכם.
חחח
תודה פוסטר.
לי דווקא יש הרגשה שהכוכבים, ויקטור ושגיא, לא יהיו בשיאם, וזה יהיה הלילה של שחקני המשנה.
תודה רבה פוסטר אחלה פריוויו.
גו ספרס גו!
לדעתי האלופה במשחק שביעי מול הקהל הביתי היא פייבוריטית מול קבוצה שכל השחקנים הבכירים שלה בפעם הראשונה משחקים בכלל בפלייאופ.
פוקס עם סקרמנטו והריסון בארנס לפני 200 שנה לא משמעותיים. ומבי שנה שלישית ,קאסל שניה והרפר ראשונה בליגה ,הנסיון יידבר לא יעזור ולא יעמדו בלחץ.
60 אחוז אוקייסי
40 אחוז ספרס
והרי התחזית: נפרק אותם!!!
פירוק לא יהיה. יהיה צמוד עד הסוף והנצחון יהיה על הקשקש (ולא שלכם….בתקווה..)
אני מרפרר לעלי מוהר זצוק"ל שהיה אוהד הפועל וכל שבוע היה נותן תחזית "נפרק אותם 1-0"
רבותיי לאחר הגילוי שצ'ט הולמגרן יהודי עלו הרבה שמות עבריים באוויר, אבל אורן יסיפוביץ' מהפודיום הבריק עם שם עברי שמזכיר את שמו המקורי
ויקרא שמו בישראל צדי אלמגור
🤣🤣🤣
סדרה על סף האלימות שמוכרעת גם על פי הלך הרוח של השיפוט, במידה ונותנים לאחת הקבוצות להיות יותר פיזית היתרון הוא שלה. לשיי קשה כפי שכבר כתבתי ממספר סיבות- אחת שומרים מצוינים, שתיים שולחים עליו לא מעט עזרה, שלוש יש משחקים שנותנים להגנה רשיון להעיק עליו עם תפיסות לפני שהוא מקבל את הכדור ועבירות שלא נשרקות ועוד נקודה שאני מוסיף היא הקושי שאין את מיצ'ל שעושה משחק וגם ג'יי דאב חסר וכשהקלעים מבחוץ לא פוגעים הרבה יותר קל להתרכז בו. נכון שהוא עושה פלופים, אבל הוא יודע לנצל את מה שנותנים לו וגם יש מספיק מקרים בהם הוא לא מקבל את השריקות שדווקא הוא כן צריך לקבל. השמירה ההדוקה והעזרה גורמת לו לתסכול רב כי הוא גם לא מגיע לנקודות שהוא אוהב הן על המגרש והן על הסקורבורד וכך הוא עושה גם לא מעט טעויות, שעולות לקבוצה ביוקר. הוא יהיה חייב להפחית את איבודי הכדור ואת ההתעקשויות ללכת ראש בקיר ולקוות שהפעם בבית השחקנים מבחוץ יפגעו ויצליחו לרווח את המגרש. הצעירים של הספרס אתלטיים מאוד ומוכשרים ומהווים בעיה לא פשוטה לאוקלהומה החסרה. אני לא ממש מתחבר אל הקבוצה הזו ומעולם לא התחברתי אל הצרפתי שהפלייאוף הזה רק הוסיף לכך , יש לו יכולות רבות אבל אם כבר מדברים על הפלופים של שיי , המעטפת שהוא מקבל היא לא פחותה החל מזה שלא שורקים לו שלוש שניות, נותנים קרדיט כמעט לכל חסימה שלו וגם הדברים האלימים שהוא עושה עוברים די בשקט וגם לו לא חסר מקרים של זריקת ראש ידיים ורגליים. לסן אנטוניו של ג'ינובילי (בטופ חמש אצלי בשחקנים שהסבו לי הכי הרבה הנאה מכדורסל) והחברה מאוד התחברתי ונהניתי מהכדורסל הנפלא שלהם (בניקוי בואן האלים והדוחה). סן אנטוניו הנוכחית ממש לא גורמת לי להנאה. בבית במשחק מכריע יכול להיות שהניסיון של האלופה יהיה משמעותי אבל מצד שני הלחץ הוא על המקומיים, ברוב משחקי הסדרה הספרס פתחו טוב יותר , הערב זה יכול להיות קריטי כי לרדוף אחריהם אם הם קולעים מבחוץ ועם המטריה האווירית של וומבי יהיה קשה לרעמים. אני סבור שהמשחק הפעם יהיה צמוד בניגוד לרוב משחקי הסדרה ויוכרע בהתעלות של שלושה ארבעה שחקנים ובדקות הסיום. מקווה שהשיפוט לא יכריע והמשחק לא ייגרר לפסים אלימים מיותרים כמו השטויות של משיכה בשיער, נגיחות, דחיפות ועבירות מסוכנות מאחור.
סיכמת יפה מאד
ואיזה שעמום הגמר כדורגל רחמנות, עדיף לראות את לוח התוצאות בסיום כמו משחק של וושינגטון נגד יוטה או משהו כזה
נוראי אמת המשחק הכי גרוע שאני זוכר מזה שנים ואני לא צופה הרבה בכדורגל
כדורגל זה משחק נוראי
כילד אהבתי מאד היום רק תקצירים ואולי 2-3 משחקים טובים בשנה.
פסז באיירן דווקא היה כיף
עד הגמר ראיתי משחק אחד כל העונה…
גם היום אתה אוהב תקצירים
😀
יום הדין של שיי והכל על השחקן שמוגדר רשמית הטוב בעולם. הכל מתנקז להערב והאיש יביא את כל הארסנל ואת כל מה שיש במחסני החירום, בגוף ובנפש.
תחזית ריאלית: אוק׳ לוקחת את המושכות כבר ברבע הראשון וגוזרת עלינו משחק 7 שרובו גרבג׳ טיים.
תחזית אופטימית: ומבי נותן עבודה (דאבל דאבל שמתקרב ל-20/40) וס״א נלחמים, כל המשחק צמוד ומחליף הובלות, במחצית השניה שיי לוקח את המשחק על עצמו (40+ נק׳) ואוק׳ מנצחת משהו כמו 115:108.
תחזית סופר אופטימית: אותו הדבר רק עם הארכה וניצחון על הבאזר מלייאפ של שיי.
תחזית סופר-דופר אופטימית: אותו הדבר אבל עם ניצחון של ס״א מדאנק על הבאזר של ויקטור.
אני מפחד לשאול מה התחזית הפסימית😄
האפשרות הראשונה עם מטחי שלשות
כנראה שאם אוק תגמור את המשחק מוקדם סביר להניח שזה יהיה עם מטחי שלשות.
פדחתי שתטיל פצצה לא קונבנציונאלית.
נרגעתי.
תודה פוסטר, נאמר כבר הכל אז שיהיה בהצלחה ומסיים בשתי הארכות בשביל לעזור לניקס. יש לי הרגשה של 2022 של בוסטון הצעירה מגיעה סופסוף לגמר ומאבדת את הראש מול סטף וחבורת ליצנים עם ביצים. יאללה אלופה מהמזרח בשביל להרים את הכבוד לקונפרנס המושמץ
https://youtube.com/shorts/Z6a99SudWBE?si=dJEchDIc4NLVuqau
אנטישמי!!!🤦♀️🤦♀️🤦♀️
בדיוק 🙂 (הוא לא היה מתנהג ככה אם דני לא היה ישראלי)
ברור! זה רק בגלל שדני ישראלי😜
זה של שרגא להוכיח היום שהוא אכן mvp
לא בטוח שOKC מצליחים להתגבר על הפציעות של מיצ'ל וויליאמס. שני שחקני חמישייה שנותנים המון זה כנראה יותר מדי למרות הספסל הסופר מרשים שלהם. יצטרכו התכלות של שגא (סביר מאוד) או הולמגרן (הכלל לאל סביר) וכמה שחקני משנה כדי לעבור את הספרס.
שכחת את השופטים שיכולים לתת יד פה ושם
סדרת פלייאוף באן בי איי משחקים 7 משחקים, ובסוף אוקלהומה מנצחת.
עבדכם הנאמן איתכם כמובן
יאללה ברוך אתה האמויפי האמיתי של הסדרה הזו. נותן עבודה על משחק.
2:0 פתיחה מוחצת של הספרס נראה אם לאוק תהיה תשובה.
וומבי עם זריקת טים דאנקן, פידוואי עם הזכוכית. הספרס התחילו אגרסיבי
וומבי עם give and go ומכניס את הולמגרן לסל. זריקות קשות של דורט
וומבי מדהים אין שחקן שככה משפיע על ההגנה, הוא עשה פלופ בנפילה, וולאס עם לא נוגע בו הוא מאבד את הכדור
יופי!!!
הספרס פתחו בטירוף וכבר 10 הפרש , הם מענישים את אוקלהומה בנשק שלהם, איבודים והתקפות מעבר . הספרס כל כך אתלטים שכל חטיפה זה נקודות קלות צד שני
הספרס לוהטים מ3, איך הלייקרס ויתרו על קארוסו.
קאסל מכניס את SGA לסל, הוא חזק ואתלטי מדי בשבילו
הספרס טוחנים דק דק את אוקלהומה עם האיבודים.
יאללה באתי לעזור לאוק ולהכניס את הספרס לסל
מקיין עם 5 נקודות רצופות מחזיר אוויר לאוקלהומה, אבל פעם אחר פעם הספרס פותחים בטירוף את הרבע הראשון. אוקלהומה לא יכולה להמשיך עם האיבודים עם היא רוצה שיהיה לה סיכוי
איזה קבוצה אנחנו❤️
הספרס הגיעו עם טונה ביטחון
אוק מאוד מתקשים לייצר ולכדרר בלי מיטשל וג'יידאב, שיי לא מסוגל לבד.
הכל על שחקני המשנה וזה קצת יותר מדי לבקש כשהספרס במיטבם.
צט זה זבל טהור לא לרמה הזאת
הריבאונד התקפה שומר את אוק במשחק, מפצה על האיבודים
צט רועד מלראות את ויקטור לא מסתכל אפילו על הסל
הספרס הפסיקו לשחק. SGA חייב לעבוד בקיץ על הקליעה מ3.
החסרון במכדררים גדול מאד באוק צט זה בזיון מקסל כדור מעיף אותו כמו בן סימונס מיד
צט שחקן מינימום לא מקס בדיחה שלשה לבד מפחד
ברוך אחכ יגיד לנו אין דאבל על שגא חחח כל התקפה דאבל חביבי
מרפק של ויקטור מכוון לפנים
חייב להיות תוקף של וומבי
ברוך אתה צופה במשחק? יש דאבל או אין דאבל על שגא?
אוק לא פוגעים משלוש אבל לא מצליחים להגיע לזריקות טובות יותר
וומבי שם לו את המרפק בכונה לפרצוף. זה לא היה תנןעה רגילה. הוא שחקן מלוכלך.
זה סופי אני מכריז עליו סופית כשחקן מלוכלך
לא יאומן שהם לא נתנו פה פלגריינט
לא חדש
100 אופנסיב של וומבי ונתונים לו עבירת מגן.
לנגרי אוק רועדות הידיים מטיחים רק שלשות בקרש זה מה יכולים בלי לכדרר. החסרון של הדוגמן זה המשחק היחיד אותו היו צריכים העונה
שמעון זה לא דאבל קבוע יש טראפ בצבע, זה די דומה למה שעשו ללברון. זה רחוק מהדאבל הקובע שהיה במשחקים 1-3
חחחח איזה טראפ בצבע תביט שוב,במשחק על קשת ה3 ובמיד ריינג לקנות לך משקפיים?
בדיחה וומבי נתן מרפק בכוונה לפנים והולך לקו אחרי צאלנג ברור ונותנים טכנית לדייגנולט חחח
לא מבין למה שופט לא רואה את זה מטר מהשחקן, מה שכל העולם רואה
אוק בצרות…
מסכן דיילנגויט קיבל טכנית על זה שהתלונן, הקומיניסטים בסין קטנים לעומת הליגה
מקיין שומר את אוק במשחק
צט הולמגרן 300 מיליון דולר ונותן מינימום תפוקה כל הסדרה מפוחד רועד מויקטור עושה רק סקרין ומעיף את הכדור מיד לאחר. אפילו משחק 1 נורמלי בסדרה לא מסוגל לתת.
נגרי אוק חייבים לפגוע משלוש היום
מקיין זה קילר, יש לו כל כך הרבה כישרון ברגע שיוריד את כמות השטויות שעושה מדובר בשחקן שחקן, יש לו קליעה נקייה, מלא תנועה בלי כדור .
קארוסו לא פוגע היום שנניה לבד כבר החטיא
SGA חם ומכניס אותי לטבעת, ובצד השני הארפר עם שלושה. הארפר שנתיים מלהיות אולסטאר ו3 מסופרסטאר
צט לא מסוגל לעשות כלום חוץ מסקרין היה חו מיד ריינג לבד מוסר אחורה ויקטור נותן לו לזרוק ולא זורק
מפחד מהכדור יש לו גם זריקה כל כך איטית, הראשון שהייתי מחליף
הוא לא צפה בבארנס בקריירה ? מי נותן לו לשחק הידיים שלו רועדות כל משחק.
פוקס דורך בחוץ מול השופט ממשיכים כרגיל. שחקן ההגנה מס 2 בליגה חחח וחבר חמישיית העונה ה3… חחחח משחק 2 רמות מתחת לקנריך וויליאמס לא במשחק בכלל סקרינר ב300 מיליון 🤣🤣
שיפוט מכור, גם הטכנית שנתנו לדיילגוינט
באסה להיות בצד השני של המתנות מהשופטים, אה?
וומבי עם שלושה, שמעון תבדוק אם אפשר לדרוס את הולמגרן עם האוטו ולהוציא כסף מהביטוח
נוראי אפילו משחק 1 סביר לא מסוגל לתת בסדרה בסדרה היחידה שצריך אותו
חחחחחח
שגא במשחק כזה חייב לשחק 48 דק זה לא הזמן למנוחות מהבית
בלי לנחס, סחטיין על הקבוצה שהרימו בסן אנטוניו.
אוק שוברים את הסל מה3
קראוסו חזר לנגר
שגא צריך לתת פה משחק של 40 פלוס אחרת תם הטקס
ההתקפה של הספרס פשוט רעה, הפסיקו לשחק
שגא ניגר 2 מהקו
המשחק הזה מרגיש כמו כל הסדרה שהקבוצה הטובה יותר היא סן אנטוניו ושאוק שורדים איכשהוא. אולי חוץ ממשחק 5. וומבי זה גיים ציינג'ר אין מה לעשות נגד זה. קארוזו בנתיים לא הגיע.
ההבדל זה ששיי היוצר היחיד
מסכים נטו כשרון יש הרבה יותר בספרס.
זה ככה לאוק חסרים 2 מ3 היוצרים שלהם
בלי שלשות אין לאוק מה להציע ללא ג'יידאב ומיטשל, והם שוברים את הטבעת היום 🤷♂️
SGA בכלל לא בא לזרוק בא למסור והולך לקו
השופטים מאוד פרו ספרס היום
זה למעשה די מדהים שאוק עדיין במשחק
איזה שלושה חשובה של SGA.
כמו שרשמתי לפני הסדרה בלי הדוגמן יהיה קשה לאוק לנצח את זה. מול הניקס הם לא צריכים אותו אבל פה חייבים הגודל הפיזיות ההגנה והיצירה אין לו תחליף בשחקנים שיש להם. קארוסו החליף אותו ל3 משחקים יפה בהתעלות אדירה אבל בלעדיו זה קשה מאד מול קבוצת הגנה כמו הספרס.
נכון, ומה שהיטה את הכף סופית זה החיסרון של מיטשל
הת'אנדר בבעיה. אין להם אף אחד, מלבד שג"א שמסוגל ליצור מכדרור לעצמו ולאחרים (וזה כמה וויליאמס חשוב).
הנה משהו שפרסטי יצטרך לפתור בקיץ, עם או בלי אליפות.
הספרס שומרים נהדר, בטח שוומבניאמה עומד מאחור ומכסה מלא שטח עם האורך שלו.
אשך תרשום הניקס אלופה , היא מנצחת את הקבוצה שיוצאת מהמערב
הספרס יפתחו אותם ב5
וכשזה לא יהיה קרוב ללקרות כל אלו שהימרו ככה יישבו בשקט ויגידו שזה היה ברור
זה יקרה רק בפציעה בספרס אחרת זה 5
עדיין חושב שהתאנדר הם אלו שינגבו
מה נסגר עם הריבאונד?!?!?!?!
צט לא מסוגל להטביע אפילו ומחטיא מהקו לא יאמן
צט עם 2 החטאות מהקו
לדרוס ולהוציא כסף מהביטוח, אני לוקח את העגל מובלי אליו בכל יום וגם הוא לא מקס
SGA האהבל מנסה לסחוט זריקה , הספרס חייבת לעצור את הריבאונד התקפה זה מה שמשאיר את אוקלהומה במשחק
סוף סוף רואים בסדרה הזאת משהו משרגא. התעורר בזמן?
כן!!
חחחחח ויקטור למד לזרוק ידיים וקפץ על גיי וייי לא קיבל שריקה. שגא מנגבבב רק 2 לא יאמןןן
אומייגוד ירון
אולי נקבל את המשחק הצמוד עד הרגע האחרון שחיכינו לו מאז משחק 1
SGA איזה משחק ענק שלו
נו ברוך יש דאבל על שגא או אין חחחח טיפה ירד חגג עכשיו שוב חזר הדאבל
מדהים שאוק במשחק שחוץ משגא אף אחד לא מתפקד
מקיין משחק טוב
קארוסו איזה איבוד מיותר , וומבי הסתום מנסה לקפוץ על שחקן
נו בחייאת עבירה רגילה מה סתם מבזבזים זמן
אכן
קארוזו לא התעורר עדין.
קאסל פרחח
וומבי למד לפלופ
Sga קולע זריקות מאד קשות על דאבל וטריפל טים.
וומבי עומד בחוץ וזורק לבנים.
יש הבדל בקור רוח של משחק על הסדרה ביניהם
SGA נכנס לו המיד ריינג הלילה הוא כזה מסוכן, זה אמור להיות פלייגרנט קארוסו בעבירה קשה.
החיסרון של הספרס זה פשוט ניסיון. במקום להניע כדור ולשחק על היתרונות הם עצרו לבידודים.
שג"א פשוט חוצב מים מהסלע ברבע השני להחזיר את OKC למשחק.
הספרס צריכים לשלוח דאבל טים כדי להוציא לו את הכדור מהיד ולראות את האחרים מנצחים אותם. צ'ט חייב להתעלות לגודל השעה.
האחרים לא ינצחו.
שגאאאאא
דיארווןןן
שיוויוןןן לא יאמן דורט מחטיא מלימטר וקולע מה3 חח
SGA עושה הכל MVP .
אוק מוביליםם אנבחיביט
סלים ריבאונד אסיסטים, הוא רותח הלילה מהמיד ריינג
נו ברוך יש דאבל או אין על שגא
לו שורט ואז גבירותיי ורבותיי מהפך
חמישייה הגנתית עם דורט, וויליאמס וקרוסו עשתה את ההבדל
אמת
גייוויל בא לנצח היום
הספרס רועדות הידיים הפסיקו לשחק.
אשכרה פוקס הציל אותם הם נראו פתאום באובדן עשתונות מוחלט.
פוקס הגיע. ברוך יש,דאבל או אין על שגא?
כאשר הוא רותח אתה חייב דאבל . עדיף לתת להולמגרן הדביל ולקארוסו לנצח הלילה מאשר SGA הם שינו באמצע
הירידות על צט מוצדקות – אין לו כדורסל בסדרה
ועדיין נותן 100% בכל מהלך והמון האסלים קטנים וקריטיים שלא נספרים
לכן הוא אליל
איזה שטויות של אוק סיימו רע את החצי קאקוסו שובר את הסלים. שגא נראה עייף מאד לא בא לקבל כדור בכלל.
מאנו פוקס ברמה או לא?
קארוסו המשחק חזר להיות דלעת אחרי סדרה ענקית
הוא נתן את שלו מעל ומעבר אין מה לבוא בטענות. צט לא נתן אפילו רבע אחד טוב בסדרה אולי יתן משהו?
כל פעם שהספרס הולכים לסל קורים דברים טובים. מגיעים לזריקה נוחה
איזה רבע של שני הפוינט גארדים שגא ופוקס. שגא עם אחד הרבעים הגדולים שלו.
אלכס כסוחו האקס פקטור לא פוגע היום.
אוקלהומה החליטו שמה שלא הולך באלימות ילך ביותר אלימות.
הכניסו חבורת כסחנים , בעטו ברגליים וחזרו למשחק
זה תכלס מה שיש בקבוצה הזאת. שרגא אחד ענק והגנה מטורפת פלוס האקס פקטור של האולם הבייתי הזה. השאלה אם זה יספיק מול הספרס זה אשכרה קרב קרב כל הסדרה הזאת. לספרס יש יותר כשרון.
אל תשכח שהדוגמן ומיצל לא משחקים זה סופר מהותי מול הגנה רצחנית כמו הספרס. לא יכולים להעניש על הדאבל טים. ואצל הדוגמן זה גם הגנה וגודל
זה הסיפור של הסדרה
מסכים.
מחצית תמורה יפה לכסף ולהישארות ער
צמוד ועצבני.
שיי הגיע סוף סוף ונתן רבע שני גדול.
אצל הספרס כולם נתנו ביצה.
הנקודות של אוקייסי מריבאונד התקפה החזיקו אותם במשחק.
הבעיה של אוק,שדיארון גם הגיע היום.
מחכים להולוגרמה….הולוגרמה ב300 מיליון זה יקר
יעשו בקיץ טרייד של צט, אחד מהגארדים שלהם ו 3 בחירות דראפט על יאניס
לא יעשו טרייד על צט
איך יעברו את וומבי שנה הבאה?
חייבים גבוה שיכול לשים עליו גוף אתלטיקה וחזק
יאניס בטראקרס
אתה יודע שזה שטויות ואתה ממשיך לאמר את זה
כצפוי
אתה תראה
אוק יצאו מעודדים מהחצי, הם כבר היו בקבר והספרס בגן עדן ויצאו מזה איכשהו, מצפה שהמומנטום ימשיך איתם ברבע שלישי והם יעברו להוביל
חייבים שמישהו יקלע מה3 יהיה להם מבטים פנויים ולא מעט.
הפסיכולוגיה לטובתם, חושב שזה יגרום לכדורים להיכנס
השיפוט מעודד אלימות. מרפק מכוון של וומבי וזה רק פאול וגם העבירה של קארוסו זה פלייגרנט קל בגלל שדחף עם היד שניה והפיל אם היה מחזיק אותו למנוע נפילה זה עוד עבירה רגילה. שיי משחק ענק אבל קשה מאוד לבד, מנגד פוקס הגיע לסדרה
זה עדיף על הפסטיבל שריקות אויר שהיה עד לפני שנתיים שלוש. יכול להיות שקצת הגזימו לצד השני אבל סוף סוף אחרי שנים רואים משחק שיש בו הגנות.
חייב להגיד שוומבי עדיין לא יציב התקפית
השלשה בסוף השעון של פוקס הייתה קריטית במקום ארבע הפרש מומנטום וכדור הספרס עשו ריצת 7-0 בסוף החצי
נו ברוך יש דאבל או אין על שגא?
קארוסו שובר את הסל
יאללה, שהחצי השני יהיה צמוד גם כן,
נמאס ממשחקים שמסתיימים ברבע השלישי.
שיי בלגסי גיים
צט לבד לחלוטין על ה3 וואו ולא זורק איבד לגמרי את הבטחון בן סימונס סטייל
שיי בא להילחם על מורשתו
ניצחון או הפסד, כל הכבוד לו
שגא מטגן
סוקטי קארוסו התעורר.
וומבי, ״הכי גדול מאז שאלוהים ברא את אדם וחווה״ קצת מתקשה פה למישהו שמתיימר להיות ״הטוב בליגה״ במשחק 7.
יאללה קארוסו קח אותנו לגמר ותתן לי בראקט של שלמות.
כולנו זוכרים את השנה הראשונה של קובי בפלייאוף
קארוסו סוף סוף , SGA בלתי עציר. וומבי כזה לא יציב
הבחור שחצן בצורה בלתי רגילה
שקץ
שיי סוף סוף נותן משחק עליון
צט עם 0 כדורסל ו-100% מאמץ עדיין תורם דברים חשובים
הלב והמנוע
איזה עבירה דפוקה של דורט למרות שלא היה,כלום. וומבי בכל חדירה התחיל להעיף ידיים על המגן חחח למד הבחור
וומבי למד לזרוק ראש
עבירה טיפשית של דורט
ואסל עושה בושידו למקיין
בדיוק ההפך. יצא בזול מקיין שלא שרקו פלגרנט
באמאשך???
מקיין אשכרה עשה לו איפון
ואסל זה אקס פקטור הגנתי ענק של הספרס. הוא מוציא שחקנים שהוא שומר עליהם משיווי משקל וכל משחק הוא מעביר שניים שלושה כדורים מצד לצד
שמפניה הגיע
פתחו את השמפניה אוק לא מסוגל לפגוע בטבעת חוץ משגא
שמפני משמפן
שמפני לוהט איזה שחקן. SGA בלתי עציר הכל נכנס לו
הארפר killa לוומבי רועדות הידיים, חבל שאוקייסי לא מנצלים את זה לריצה עם שלשות.
שמפני כל כך חשוב לספרס עם הקליפה שלו מבחוץ. מרווח להם את המשחק.
הוא ואח שלו מהוויזארדס אנדרייטד
שמפני מקבל רק 3 מיליון לעונה
שמפני !!!!!
קארוזו מול השמפניה זה בנתיים הסיפור של המשחק הזה אחד הגיע השני לא.
שמפני הוא עוד שחקן שהיה בפילדלפיה על חוזה טו ווי, אבל מורי לא ראה שם כלום אז שיחרר אותו
כדי שמאק מקלנג יוכל להשתתף בתחרות ההטבעות
התאהב בעצמו המורי הזה
כמה נזקים עשה לכם…
כל הכבוד לספרס, גודעים כל ניסיון לקאמבק באיבו
לא פשוט במשחק 7 בחוץ
רק שמפני זה מרגש
מישהו חייב להופיע באוק חוץ משגא מקיין היה המחצית אבל גם נעלם. קארוזו מנסה אבל לא פוגע בכלום לצערי ולצערו. אין שלשות בכלל
זהו נגמר מכריז שטעיתי וניצחון לספרס. אין לתאנדר מספיק מי שיקלע היום
אין מכדררים מול הגנת לחץ קארוסו נופל לחוץ רצה שריקת כוכב,חח
אוקלהומה צריכים למצוא מישהו שיעשה נקודות חוץ משיי
שינסו את איזייה גו
SGA הלילה לבד. קארוסו בחר לא להגיע. את צ׳אט הייתי בועט ראשון זה לא שחק מקס אפילו לא קרוב
אוק לא זורקים 3 לבד לגמרי
משותקים
וומבי מחלק מרפקים לכל דורש
שקץ אומרים לך
תגלס רוויר,קארוסו סתם נפל
16-2 ריצה איזה שלושה חשובה , מה הולמגרן עושה על המגרש
צ'ט צריך לקחת את הכדור וללכת לסל
המאמן צריך לתפוס אותו לשיחה ולהעיר אותו
צריך לבעוט בו, הוא כזה חלש . הראשון שהם צריכים להטריד.
איזה דק' של ספרס
דריל מורי א-ג-ד-ה
https://x.com/ShamsCharania/status/1625550644038799361
קורנט לא יכול להיות על המגרש עשה טוב שהוציא אותו
איזה פלופ של שיי
כמובן אין ריפליי
עוד פלופ של שיי.
איזו בדיחה.
איזה פלופ קפץ עליו לזריקה אתה אמיתי חחח אתה ראית מה שרקו חדורט מקודם על שמפניה? עבירה ברורה של ואסל
אין לך מושג. זה פלופ אבל בזה הוא באמת אמויפי
חחח חי בסרט עבירה 200 אחוז ואסל קפץ לגמרי לתוכו בזריקה
עבירה ברורה של ואסל מה בוכים
איזה פלופ. SGA עם 5 זריקות מהקו ואוקלהומה חוזרים לא להאמין
גועל נפש
זה לא כדורסל זה טמטום, קופצים על שחקן בשביל עבירות.
לשגא אסור לנוח במשחק,הזה ברגע שיוציאו המשחק יכול להיגמר
פוקס הגיע
במשחק אמיתי ברגע ששחקן באוויר עוברים אותו , בNBA קופצים עליו. כזה טמטום
אוקלהומה חזרה למשחק עם 7 נקודות מהקו. לא להאמין איזה טמטום של הספרס
100 אחוז כדור
עוד פעם פוקס ברגע מכריע
עכשיו שעה ינסו למצוא מגע כלשהו לאשר שריקת אוויר נקי לחלוטין בכדור
יהפכו
תירגע
הניקס מנצחת לדעתי את שני הקבוצות. קארוסו רק נגע בכדור שיפוט כזה דפוק
הספרס פשוט החזירו את OKC למשחק עם קבלת החלטות בהתקפה. מתעקשים על שלשות במקום ללכת פנימה.
שג"א אמן סחיטת עבירות. אסור לשומרים של הספרס לאכול את ההטעיית זריקה שלו. פשוט לעמוד עם ידיים למעלה.
צריכים לקפוץ אבל לא לתוכו ואסל קפץ בבירור לתוכו
חחח איזה שלשת פוקס,של גיוויל
ביסמק מטריף את הספרס הלב והמנןע
גורם חיובי בחדר ההלבשה
כמו כספי אבל עם קריירה משמעותית בעברו חחח
כל הזמן שחקנים שפרשו מדברים על כמה זה חשוב שיש ווטרן אחד או שניים בחדר הלבשה, בטח כמה זה חשוב בקבוצה צעירה
לא להאמין שג׳ילין יותר טוב מצ׳ט.
לא להאמין שזה בפנים
SGA האהבל קופץ על הרצפה , הולמגרן זה עציץ ב250 מליון . שלושה אדירה של ווילימאס
אייזיה ג'ו ואהרון וויגינס זה שני חבר'ה שפשוט נמחקו מהרוטציה של הת'אנדר ויכוחים להוסיף קליעה.
ג'יילן וויליאמס הוא פשוט הגבוה הכי טוב של הת'אנדר בסדרה הזו. איכשהו מצליח לעמוד מול וומבניאמה בכבוד
חחח ויקטור זרק ראש נפל קיבל אוויר מוחלט
בהחלט למד הבחור
צט במופע בן סימונס
ההגנה של הספרס מטורפת לא יאומן שג'יי וויל שם את השלשה הזאת
הספרס לא משחקים כדורסל טוב, ההתקפה שלהם נוראית. הרבע הם לוקחים ריבאונד התקפי אבל זה התקפה ברמה נמוכה מאוד.
עזוב התקפה זה משחק של הגנות כל סל במשחק הזה נראה כמו נס.
ההתקפות רעות, הספרס הפסיקו לשחק כדורסל מהרבע הראשון. רועדות הידיים בגיים 7 אבל לא משחקים כדורסל
איזה ליגה עלובה סילבר בנה , שחקנים נופלים לרצפה בשביל עבירות.
אחלה משחק. מרגיש שזה פשוט תלוי בספרס אלא אם שג"א באמת ישים את גלימת הסופרמן שלו.
ל-okc אין מספיק שחקנים שישימו נקודות היום
הרפר גם הוא נופל לפארקט. לוקחים לכוכבים את השריקות ההזויות וזה 10 נקודות פחות במשחק, זה לא רק הנקודות מהקו , זה ששומר לא יכול להתקרב אליהם.
הזוי שאחד הסקילס הכי חשובים היום לשחקן זה סחיטת עבירות.
הגיע הזמן להתחיל לקלוע שלשות אוק
צ׳אט gpt כושל. לא יאומן איזה סמרטוט הוא הערב (ותכל׳ס בסדרה)
ותכלס בפליאוף ותכלס גם בעונה.
יאללה ספרס לא לשלשל, אני מעוניין לראות את הגמר
אם הספרס יעברו יהיה כזה פסטיבל וומבי אני לא אוכל לעמוד בזה.
הוא פשוט תחת. אומרים לי שהוא יותר גדול מג׳ורדן, בדיחה טובה.
הוא אפילו לא קובי בן 22.
יהיה כיף לראות אתכם בוכים את נשמתכם
ועוד למשך עשור שלם חחח
וומבי בכל זריקה זורק את הראש .
שריקות אוויר על ויקטור
אוקלהומה התעוררו מ3, לדעתי זה שלהם. הם חייבים רבע ענק של SGA
גונסון איזה שלושה חשובה , הולמגרן לדרוס ולהוציא כסף מהביטוח . כזה נזק
אוי ואבוי צט
איזה שריקה רעה
השופטים מזיינים את הזרג גייוויל
שגא לא זורק זריקות לבד
קארוסו שבר את הטבעת בדאנק. היה 100 אחוז עבירה וומבי בוכה
דייגנולט מתאבד עם צט. תם הטקס
מבחינת וומבי, לפגוע בפרצוף זה נקי
שקץ אומרים לך!!!
קלדון אתה מלך
איזה משחק של פוקס, קובר את מאנו עשר אמות באדמה. וולאס>> מהולמגרן
איזו מתפרצת מטורפת שלנו!!!
דייגנולט כנראה מעולף על הפארקט. מה צ׳ט עושה פה? תרוץ עם שלשות
וואו הספרס מנגבים.
צ׳ט באמת הולוגרמה במשחק הזה
והולוגרמה יקרה מאוד, לא סתם. יחד עם הפציעה של ג׳יי-דאב, מדובר על שני חוזים שמנים אבל דיי אובר-פרייסד שיגבילו את הגמישות של פרסטי לשנים הקרובות. איזון קוסמי מאצ׳?
איזו ירידת ערך של צ'ט מה זה. בקצב הזה הוא באמת יבוא לשחק בנבחרת ישראל
חחחחחח
קורנאט נתן יותר ממנו
11 הפרש אוקלוהמה הפסיקו לשחק. גונסון ענק.
טוב מזה אוק לא יחזרו מברוק לספרס. הם ינגבו את הניקס בלי פציעות. ספרס ב5 קל
מה, אתה מנחס?
שמעון התערבות? אני אומר הניקס לוקחת , הם הרבה יותר מסוכנים מאוקלוהמה הזאת התקפית . יש להם ריווח שיוציא את וומבי מהצבע, והם יותר גדולים פיזית מהספרס
תנדר צריכים להאיט את המשחק להוציא את וומבי החוצה וללכת לסל
הדבר היחיד שיותר מגוחך מהמשחק של צט היום זה הבחירה שלו לשחקן ההגנה מס 2 בליגה
הבחור קרס
הוא אפילו לא השני הכי טוב בקבוצה שלו.
וואלאס השומר הכי מוכשר, אחר כך קארוסו או דורט כשבפליאוף זה קארוסו.
זהו מכריז. הספרס נפלאים. אחלה קבוצה לא יעזור משחק 5 הם נראו גמורים אבל להכניע קבוצה כזאת צריך באמת להכניע. הם עמדו בפני שני משחקי הדחה מול האלופה ולא ניכנעו. לא צריך חותמת יותר גדולה מזאת. פוקס שווה כל דולר בחוזה שלו הוא האיש שברגעים הכי משמעותיים סידר להם את הנצחון היום.
יאללה נראה אותם מול הניקס.
זה ממש לא גמור
8 נקודות בקרב חפירות כזה נראה לי אמור להספיק. אבל נמתין.
גמור. גמור.
חמישית לוומבי. סעמק
המשחק בכלל לא גמור
אתם מדברים שטויות
גמור.
משחק מהסוג הזה שכל סל זה לחצוב בסלע 8-9 נקודות זה סופי.
מספיק שוומבי קולע שלוש 3 מ5 וזה נגמר
נגמר. זה של okc
רחוק מלהיות גמור.
וומבי עם 5 עבירות
זה גמור. לטובת okc
מכיר שופט שישרוק לו שישית?
בראדרס
מזל שהוא לא איתנו היום
הנה בא הקאמבק
רק 6 הפרש SGA בלתי עציר
אוק כבר הפסידו את המשחק הזה לפחות שלוש פעמים ועדיין איכשהו במרחק פגיעה
SGA מזכיר נורא את קובי במיד ריינג ובעבודת רגליים
קורנט עשה את שלו במהלך הזה. זה מהלך של משחק
בלוק ביי קורנט = בלוק ביי ג'יימס 🙂
ריבאונד התקפה אדיר של הארפר.
שיי נעלם לגמרי במאני
איזה שחקן שמפני. איזה ריווח הוא נותן להם
הארפר יהיה שחקן על חלל. שיבדקו שם בדיקת אבהות אם האבא הוא לא מייקל משהו
הוא כבר! פסיכי כמה הוא טוב
אבא הושווה למייקל לפני הפציעה
תנדר נראים כמו פילדלפיה
משאירים שחקנים חופשיים לשלשות ונותנים ריבאונד התקפה
הארפר ילד פלא
וולאס שומר על, אוקלהומה לא יחזרו מזה, הספרס שולטים בריבאונד
אחרי שפרסטי רואה את הגבוהים שלו בסדרה הזו אין לו ברירה שלא ללכת אולי אין על יאניס.
רעיון טוב
כמו שאמרתי
צ'ט , אחד מהגארדים ושלוש בחירות דראפט
דאנ דיל
מדויק . לא בטוח שמילווקי לוקחים טרייד כזה
בטח שלוקחים
מה אתה חושב יציעו להם את קופר פלאג
איזה ריבאונד חשוב של הארפר
העניין בספרס שכולם יכולים לשים נקודות. הכי הרבה יש איזה קורנט וארבעה קלעים מסביבו
לא יאומן שצ׳ט הצחין פה 30 דק׳. תורידו לו חצי מהדקות וזה משחק צמוד.
הארפר השחקן הכי טוב בהיסטוריה
קילללה הארפר
הארפר שבר את אוקלהומה .
הולמגרן כזה זבל .
קאסל מה אתה עושה, מהלך רע של SGA צד שני אין לו שלושות תכנס
קארוסו עם 6 עבירות על קאסל חחח
שישלחו את וומבי לקו, רועדות לו הבהונות.
וואלאס שומר מדהים.
הסטופר הכי טוב בליגה.
לאוקלהומה אין ריבאונד לא ייאמן
וואלאס מחזיק את אוק. הוא הפך לצלף !
ישששששששששש אין יותר אליפיויות לשיי עד סוף הקריירה אמן
אמן
יהיה לו לפחות עוד 2 אל תדאג הרבה יותר מהגוקר
בינתיים תיקו
משחק 7 מדהים
הקבוצה המוכשרת יותר ניצחה
חבל שהסידרה נגמרה
ייייייייייששששששששששששששששששש
זה גמור. האמת שאין משהו רע להגיד על אוק זו קבוצה נפלאה שיי אחלה. אבל זה היה קשה לבד. סן אן אנטוניו זה פשוט ריכוז של כשרון על אנושי. סדרה הכי כייפית בשנים האחרונות. משחק הגנה אמיתי. היה כייף לראוץ
יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש
ברכות לספרס,
הצמיחו במהירות שיא קונטנדרים לשנים.
ברכות לליגה,
עונה נוספת ללא אלופה באק-טו-באק,
ברכות לאוהדי הת'אנדר –
גם אתם קונטנדרים לשנים, אין קבוצה מצויינת יותר לחיזוק משמעותי מאשר הת'אנדר.
טרייד על יאניס ולבעוט את הולמגרן
מזל טוב טוב לכל אוהדי ס"א. סדרה מעוררת כבוד
כל הכבוד לספרס. קבוצה כל כך צעירה.
הספרס עמדו מול שני משחקי הדחה מול האלופה עם וניצחו. זו חותמת אדירה. נראה אותם מול הניקס.
העיקר שארסנל הפסידו
הקבוצה הטובה יותר ניצחה ובצדק. צ'ט הולמגרן התחפש ליניב גרין
שאפו לספרס. יש להם מלא כלים להעניש את הקבוצה ממול וגם שומרים נהדר.
וומבניאמה לא במשחק גדול אבל הנוכחות שלו על הפרקט מושכת מלא אש והגנתית זה בכלל סיפור שיריבים רואים אותו מגיע ומסתובבים החוצה.
הניקס לא פראיירים בכלל. הולכת להיות אחלה סדרת גמר.
וומבי מזכיר את לברון משהו לא אמיתי באמוציות שלו .
איזה איירבול שלך ברוך.
בדיוק ההפך.
כי דאנקן היה סופר אמוציונלי…
אנשים זוכרים שמורי עשה ווייב לשאמפני בשביל לפנות מקום למאק מקלאג??
בכל העולם הגדול רק אתה זוכר
זה גם עדיף לגמר מול הניקס. הולכת להיות סדרה של 6 משחקים ולא 4
ששאמפני שחקן של 3 מיליון שם 20נק וצט שחקן של 300 מיליון שם 4. זה כל ההבדל. צריך להטריד,אותו שחקן לא לרמות הגבוהות קיבל מקס כי שגא הביא אליפות. זה מובלי 2.
גם שגא אכזב לא לקח מספיק ברבע האחרון יותר מידי מסירות לרוחב.
מה שהכריע את הסדרה זה הפציעות של הדוגמן ומיצל לצערי וחבל שכך.
הספרס יפתחו את הניקס ב5 אם לא יהיו פציעות. מה ששמרו על שגא ברונסון לא יחזיק רבע מזה. ברידגס וקאט לא יצליחו לכדרר שם.
כמו שאמרתי בספרס כל שחקן יכול לשים פתאום 20 30 נק היום באו קלדון שאמפני מי שדיבר על ספסל עמוק ושטויות…
אני צופה שינויים באוק בקיץ.
כמו שנה שעברה הפציעות של גורדון ושל האלי 😉
אליפות עם כוכבית
מיטשל לא פגע במשחקים ששיחק. הדוגמן לא משחק כל העונה. בקיצור, תירוצים.
חח את הדוגמן הם צריכים לסדרה הזאת או מישהו במקומו לא לכל העונה הם גם לא המו צריכים אותו מול הניקס.
מיצל לא פגע… מספיק משחק 1 שיפגע הוא מוריד נטל הובלת כדור ויוצר לאחרים. איתם זה סיפור אחר…יכול להיות אגב שהספרס עדיין היו מנצחים אבל זה מאד בלט. שיש לך יוצר אחד בקבוצה וממול הגנה כמו הספרס בלתי אפשרי לנצח.
מיטשל שיחק משחק 1 לדעתי ונפצע, ניסה לחזור משחק שני והורד מהר מאוד.
היה ה-MVP מול הלייקרס.
שחקן מדהים ובייבי שיי (מינוס הפלופים)
משחק 1 – 34 דקות 4 נקודות
2 – 28 דקות 10 נקודות
3 – 17 דקות 2 נקודות
שחקן מצוין אבל לא גיים צ׳נג׳ר. אותי הפתיע הייבוש של אייזיאה ג׳ו ואנדרו וויגינס ששומרים חזק וקולעים טוב מבחוץ.
לחלוטין גיים צ'יינג'ר
שיעבירו את צאט לוושינגטון
ב 1999 שחקן צעיר שנה שלישית בשם טים דאנקן הוביל את סאן אנטוניו לאליפות נגד הניקס.
ההיסטוריה חוזרת על עצמה
דאנקן לקח אליפות בעונתו השניה בליגה
וכמה זה בשנים של כלב ?
חחחחחחח 🙂 רצחת. חחח
הדבר הכי טוב שקרה לליגה וומבי בגמר
יפה. מזל טוב לספרס. הטובים יותר ניצחו וכל הכבוד להם להגיע ל-OKC ולקחת משחק 7. מאמין שיהיו אלופים. קדימה ניקס!
וווווואאוווווו ווווואאאאווווו אני עדיין לא מאמין. קבוצה שלפני שנה ניצחה 30 ומשהו משחקים ניצחה השנה 62 משחקים ועלתה לגמר האן בי אי.
אולי מזכיר את הסיפור של בוסטון 2008 אבל שמה היו טריידים בומבסטיים שהפכו את בוסטון לקונטנדרית עוד לפני שהתחילה העונה. והיו להם כוכבים בפריים שלהם ולא בגיל 20-22.
מיץ הוא להיות הפופ של הספרס תחילה דיינסטי
ואוו וומבי איזה ענק ואיזה אגדות שם כולם… הליגה כולה בטנקינק לעשות הקרוב
הסדרה הזאת זה הכדורסל של פעם שאהבנו. מלחמה. צריך להגיד משהו טוב על הליגה שהקשיבו לביקורת ונתנו למשחק ההגנה לחזור וחלאס עם השריקות אויר ההתקעויות במגינים והפלופים. ממש אהבתי.
ויש גם דור חדש לליגה ובאמת שאני מעדיף לראות בגמר קבוצה לוחמת כמו הספרס מאשר את העובש הישן כמו לברון או העובש החדש כמו לוקה.
כל הכבוד לספרס נתנו סדרה לפנתיאון וגם מילה טובה לחיילים של אוק. נתנו קרב אדיר. היה כייף.
אמת
אמת. רק וומבי מקלקל לי. לא אוהב אותו
אני גם לא מת עליו מרפקים לפרצוף וכ מגעיל ומסריח זה כבר ברור שזה מה שהוא ראיתי את זה יותר מידי בפליאוף הזה אבל אני לא צמחוני יש מלא זבל בליגה הזאת. לפחות הבן אדם בא להילחם בכל הכח ומי שמסביבו הם חבל על הזמן חבורת לוחמים מדהימה.
אז אני זורם עם זה אין מושלם מה לעשות וזה עדיף בעייני על טיפוסים עצלנים ומתייפיםים כמו לוקה ודומיו לפחות יש בזה קשיחות.
ברור.
זה מה שהיינו מקבלים אם הלייקרס היו מגיעים למעמד.
וגיא עוד מעז להתלונן על הת'אנדר
Whataboutism" or "whataboutery" (as in, "but what about X?") refers to the propaganda strategy of responding to an accusation with a counter-accusation instead of offering an explanation or defense against the original accusation. It is an informal fallacy that the accused party uses to avoid accountability—whether attempting to distract by shifting the conversation's focus away from their behaviour or attempting to justify themselves by pointing to the similar behaviour (which may be true or false, but irrelevant) of their opponent or another party who is not the current subject of discussion.
From a logical and argumentative point of view, whataboutism is considered a variant of the "tu quoque" pattern, which is a subtype of the ad hominem style of argument.
אהבתי במיוחד את ה-"מעז…"
איך שאתה לא תהפוך את זה, שג"א הפך למלך הפלופים, והת'אנדר לממלכה…
לא היה השנה בפלייאוף משהו או מישהו שמתקרב לזה.
מה שלא ברור לי,
מה לוקה והלייקרס קשורים לטיעון שהת'אנדר משחקים כדורסל קשה לצפייה? לוקה לא שיחק בכלל השנה בפלייאוף,
והלייקרס לא באמת היו רלוונטיים ולו לרגע.
במקום להתמודד עם הטענה (ועשרות הדוגמאות רק מהפלייאוף הנוכחי) אתה בוחר להגיב כמו פוליטיקאי מהשורה…
האטד המודרני זה
חחחחחח אתה פשוט מצליח להרוג אותי לפעמים יש לך את זה חחחחח. 😂😂😂😂
אוהב או לא אוהב, ברור לך שהוא הציר מסביבו כולם עובדים כן? אין וומבי, אין ספרס חזרה במעמד פיינלס.
אבל הוא שקץ🤣🤦♀️🤣🤦♀️
לא שיקצנו אותו עדין. הוא מלוכלך זה ברור אבל כולם קצת.. ביתר הוא בסדר.
חכה חכה
ברור לי כשמש בצהריים שזה בתכנון מתקדם של הביצה עם האגו של זרג של כוכב פורנו
STAY TUNED!
וומבי צועק GO SPURS GO על הלוגו של העמלקים😎
הולמגרן קלע את שתי הנקודות הראשונות של אוקייסי דקה וחצי לתוך הרבע הראשון ומאז הפך להולוגרמה
ראיתי סרטון ביוטיוב ובו נשאל מומחה נבא אם היה צריך להתחיל קבוצת כדורסל היום איזה שחקן היה מעדיף ע"פ וומבי ואיזה לא.
השחקנים שבחר לפני וומבי:
קרים, שאק, ג'ורדן, קובי, לברון
השחקנים שהיה לוקח אחרי וומבי:
קרי, יאניס, דנקן, יוקיץ'
מה דעתכם?
האמת?
I couldn't care less
אני הייתי לוקח את קייל לאורי
חחחחח
אגב, אם תשאל את אוהדי הרפטורס – חד משמעית השחקן הגדול ביותר בתולדות המועדון.
נחמד אבל זה עוד קצת מוקדם מידי בשביל זה.
זה הרעיון שכרגע זה בגדר ניחוש. אם היה דראפט והיו מעמידים את כל החבר'ה האלו לבחירה מול וומבי בכדורסל של ימינו את מי היית לוקח.
שהוא דביל
איפה הספרס היו לפני ביסמק ואיפה איתו. ראיתם איך היא מדליק את כולם? איזה לב ומנוע?
ברכותיי לספרס ולאוהדים פה באתר! בהחלט הייתם הקבוצה הראויה יותר בסדרה הזאת.
הפיינלס יהיה מעניין, הניקס זו לא קבוצה לישון עליה.
אני כל כך שמח מכל כך הרבה בחינות!!!!
אנחנו בפיינלס!!!! אחרי כל כך הרבה זמן, אחרי קוואי, דרוזן, דג'ונטה ויתר הרפתקאות הטנקינג…
אנחנו קבוצה אמיתית, טובה, עם סיכוי אמיתי לזכות באליפות למרות חוסר הניסיון והגיל.
אני שמח שלא הפסדנו ל-OKC גם כי אני שונא את הטיקטוקיות שלהם וגם כי היינו צריכים לעבור קבוצה כזאת טובה כדי להיות ראויים.
GO SPURS GOOOOOOOOOOOOOOO
thetroll
מה שכתבת במשחק הקודם…
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1049884467362452&set=a.272402148444025
וואו למותתתתתתתת… 😅😅😅 אני רגיש לדברים האלה זה התעללות בחסר ישע… חחחח :)))
אם הם יעלו עם אש בעיניים, יסגרו לריבאונד יקפידו נל הבסיס ,ולא יפלו מנטלית במהלך המשחק הסוף והסדרה שלהם!