משחק 7! משחק 7! משחק 7! / jefffoster10

משחק 7! משחק 7! משחק 7! / jefffoster10

משחק 7! משחק 7! משחק 7! / jefffoster10

3:00 אוקלהומה סיטי ת'אנדר – סן אנטוניו ספרס (3:3 בסדרה)

שתי המילים הכי יפות בשפה העברית, בשפה האנגלית ובכל שפה שהיא (ובעיקר בצרפתית, עם כוכב צרפתי מצד אחד וכוכב קנדי מהצד השני) – משחק 7.

יחד עם זאת, נראה שמשהו בסדרה הזו לא נאפה עד הסוף. לפרקים יש רמת כדורסל אדירה, הגנות מעולות שנענות ברמת ביצוע גבוהה מאוד בהתקפה (מחצית ראשונה של משחק מספר 6, לדוגמה, בה הספרס קלעו שלשות בלי הכרה רק כדי שהת'אנדר ירדו בפיגור מינימלי להפסקה עם 11 נק' משום מקום של קייסון וואלאס), אך יש פרקים שמזכירים יותר משחק בשלהי העונה הסדירה והרמה בהתאם (המחצית השנייה של משחק מספר 6 וההתפרקות של הת'אנדר). את כל המסביב יש – עקיצות, איבה אישית, תלונות על השיפוט, ואפילו הפציעות לא משפיעות יותר מדי (הת'אנדר כבר ניצחו בלי מיטשל ומנצחים כל העונה בלי ג'יי דאב), רק הכדורסל צריך להיות עקבי יותר.

אני רוצה להתמקד בשני שחקנים שמאכזבים מאוד בסדרה, והתעלות שלהם במשחק הקרוב עשויה להשיג לקבוצה שלו את המקום הבגמר.

מצד אוקלהומה של הדברים, מדובר על לו דורט. הטנק האנושי והשחקן הכי ותיק בת'אנדר (ביחד עם שג"א). דורט פתח בחמישייה בכל אחד מהמשחקים, אבל ממוצע הדקות שלו צנח בסדרה הזו לעומת העונה הסדירה (17.9 דק' לעומת 26.8 דק'), כשהוא מדורג 9 בלבד בת'אנדר בדקות למשחק בסדרה וצמוד צמוד אליו במקום ה-10 ג'יילין וויליאמס. והסיבה היא שהוא פשוט לא פוגע ממטר – 4.5 נק' למשחק, 35.5% מהשדה ו-18.2% לשלוש (!!!), הופכים אותו פשוט לבלתי שחיק בת'אנדר מאותגרת הריווח ומקלה על ההגנה של הספרס להתמודד עם שג"א – אם תבוא עזרה, היא תבוא מהשחקן של דורט. העניין הוא שדורט כבר הוכיח שהוא יכול להיות הרבה יותר מגרסה עבה של טוני אלן, ולא ברור לאן הלכה לו הקליעה. כשיש מאחוריו את קייסון וואלאס וקארוסו שטובים גם הם בהגנה אבל גם קולעים את המבטים הפנויים שלהם, ההחלטה של הת'אנדר אם לממש את אופציית הקבוצה על דורט, להעניק לו חוזה חדש או לתת לו ללכת תחת מגבלות השכר הופכת להיות קשה יותר, ולא בקטע שטוב לדורט.

מצד הספרס של הדברים, מדובר כמובן על דיארון פוקס. אמנם הוא נעדר משני משחקים אז יש לו הנחה, ועדיין – 10.3 נק' למשחק בכמעט 30 דק' למשחק, 33.3% מהשדה ו-13.3% לשלוש?? וכשמדובר בשחקן בחמישייה של הספרס ובמגן החלש ביותר מבין החמישייה (על דורט?), הוא לא נותן מספיק בהתקפה. ייאמר לזכותו שהוא כן משחק בצורה אחראית וכמעט לא מאבד (5 איב' בכל הסדרה), והנוכחות שלו גם מורידה מקאסל נטל של ניהול המשחק וגורמת גם לו לאבד פחות, אבל אצלו יותר ממה שהמספרים מספרים זו ההרגשה שהוא נותן – שהוא פשוט לא במשחק, לא משפיע על המשחק, לא נוגע בכדור ולא נותן את מה שהוא אמור לתת. הוא אמור להיות הסייד קיק של ויקטור, האופציה ללכת אליה כשהדברים משתבשים, המבוגר האחראי ובעל הניסיון והוא לא נותן את זה. הספרס מובלת על ידי שחקן שנה שלישית, שחקן שנה שנייה ורוקי, והספרס שילמה ומשלמת על חוסר הבגרות ומי שאמור לאזן את זה זה פוקס שלא עושה את זה. ומי שהולך לישון עם ילדים – שלא יתפלא שהוא קם רטוב.

מיטשל וג'יי דאב כרגע מדווחים בחוץ למשחק, הספרס בסגל מלא.

הימור: יא-אללה איזה משחק, כולנו קיווינו וייחלנו לו ואני אלך דווקא עם הספרס ב-4 ואתר מלא בתמונות של הדורבן שיכור משמחה.

הימור מוגזם: בסוף, אחרי כל הדיבור על שחקני המשנה, זה יהיה משחק של הכוכבים – ויקטור מצד אחד, שג"א מהצד השני, יחברו 90 נקודות משותפות שווה בשווה ושלושה טראש טוקים עסיסיים.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
478 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
גיא רוזן
30/05/2026 16:40:05

בדרך כלל אני משתדל לצפות בכדורסל מבעד משקפי "בעד" ולא "נגד".
אבל הת'אנדר,
הם ממש מקשים עליי.
אני חושב שהם קובעים שיא בלתי שביר של פלופים,
שג"א הוא המנהיג, הוא פשוט לא יודע לקפוץ בלי ליפול על הפרקט.
וזה לא רק הוא.
דורט, צ'ט, קארוסו,
כולם הצליחו להפליא עם פלופים מרשימים.
מרגיש כמעט כמו תרבות ארגונית…

מהצד השני,
הם מרשים לעצמם לשמור שמירה פיזית בצורה בלתי רגילה,
ואין לי עם זה בעיה למעט הנטיה הדיכוטומית להתלונן על שיפוט…

מה שמשמח זה שהספרס פוגשים את הפיזיות של הנה ת'אנדר, משווים ואף מעלים את הרף.

לא באמת משנה איך תיגמר הסדרה,
וומבי מיקם עצמו כמתמודד מוביל על התואר "השחקן הטוב בליגה" (ברשימה שלי, למרות הפלופים וסדרה מגמגמת, שג"א עדיין שם, גם יוקיץ').

שחקן מוערך שחיזק את מעמדו משמעותית זה קארוסו. הוא אדיר בסדרה הזו,
וזה הרבה יותר מאחוז הנהדר משלוש. זה איך שהוא לקח את הכדור לסל על וומבי ללא חדש ובפיזיות מרשימה.

הכי מרשים?
הספרס בעמדה להעפיל לפיינלס כאשר גילאי 5 הקלעים המובילים הם 22, 21, 25, 20, 24
זה בלתי נתפס,
איך קבוצה צעירה כל כך נתנה קפיצה גדולה כל כך מהר כל כך.
בהינתן בריאות (טפו, טפו, טפו) זו קבוצה שתהיה בצמרת הגבוהה שנים קדימה.

אחרון –
אני עם דעה לא פופולרית:
המנצחת בסדרה ממשיכה להפסד בפיינלס מול הניקס.

אמנון
אמנון
30/05/2026 17:44:40
הגב ל  גיא רוזן

מישהי כתבה את זה בערך לפניך אתמול עם בדיקת נתונים של 'יאהו ספורט'.
https://www.ynet.co.il/sport/article/hy6lvdiegx
אני לא סבור שאוקלהומה היא 'הרעה' וסן אנטוניו היא 'הטובה'. שתיהן משחקות בפלייאוף באופן
שונה מהעונה הרגילה.

אשך טמיר המקורי
30/05/2026 18:09:56
הגב ל  אמנון

היא ממש גרועה בכל מה שהיא כותבת.
בלתי נסבלת לטעמי.

אשך טמיר המקורי
30/05/2026 18:09:00
הגב ל  גיא רוזן

פשוט מביך.
בנאדם שמגן ומהלל את הלייקרס עם לוקה, ריבס, לברון וסמארט, ממשיך לגנוב דעת ולהשמיץ את אוק'.
קבוצה שיש בה פלופר אחד – שלוקה לבד גרוע ממנו.

הכי חלש שלך לדעתי

גיא רוזן
30/05/2026 18:18:37

אכן, פשוט מביך…
אז התירוץ של מלכת הפלופים של הת'אנדר…
…זו הלייקרס.
מעניין,
מי עוד אנו מכירים שמשתמש בטכניקה כזו של להפנות את הזרקור לאחרים בשביל לחמוק מרשימה?

לעניין,
לצערי צפיתי בכל דקת פלייאוף של הת'אנדר השנה.
גם מול הסאנס החלשים הם עסקו בליפול על הפרקט,
אני מנחש שהתאמנו לקראת המאני טיים.
מול הלייקרס?
הם עלו לשחק ללא לוקה,
והת'אנדר עשו להם בית ספר.
גם בתחום הפלופים.
כאשר הלייקרס ללא לוקה,
הת'אנדר לא באותו איזור חיוג.
ואז השיא מול הספרס.
זה פשוט מביך לצפות בשג"א,
אני ממליץ להוריד לרגע את משקפי ההייטר ואז אולי תראה את המציאות.
https://www.facebook.com/share/v/18ZXavcSRG/

אור
אור
30/05/2026 18:26:55
הגב ל  גיא רוזן

משעשע בהתחשב שחצי תאנדר הם גם Jay Will

אשך טמיר המקורי
30/05/2026 21:17:50
הגב ל  גיא רוזן

פשוט גנב דעת

שי אבן צור
31/05/2026 0:12:48

אתה קורא לגיא רוזן גנב דעת

שוב פעם:
אתה(!!!)
קורא
לגיא רוזן(!!!)
גנב
דעת(!!!!!)

וואלה, כבר חשבתי שראיתי הכל בחיים

Shahar Sharon
31/05/2026 5:58:49
הגב ל  גיא רוזן

חייב להגיד שהליגה הקשיבה ותקנה רק חבל שצריך לחכות לגמר משחק 7 בשביל שיקשיבו

Don
Don
30/05/2026 16:53:08

OKC הצליחו ממש לעצבן אותי משחק אחרון.
הספרס מוכשרים יותר והם צריכים לנצח.
אז אני אגיד: לפי דעתי הכל תלוי בויקטור.
נראה מה יהיה.
בכל מקרה, הלוואי הלוואי שהניקס יקחו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

היום שגא יראה לכל רפי ההבנה וחסרי הבינה מי שולט בליגה ומי השחקן הטוב בעולם.

דוקטור רזי הופמן
30/05/2026 17:44:04

אתה מתכוון יראה לך שאתה רפה הבנה?

אור
אור
30/05/2026 17:52:17

שולט הוא בטוח לא

אשך טמיר המקורי
30/05/2026 18:10:16

אם לא היום אז מתי.
כי עד כה פישל בגדול.

אור
אור
30/05/2026 18:27:20

יכניס אותנו לסל כמו הארדן

thetroll
thetroll
30/05/2026 18:35:57

הוא לא משהו בפליאוף הזה מצד שני הוא מוביל אןתם שנה שלישית ברציפות לגמר המערב אז אולי אני לא מבחין טוב בפרטים.

הקיפוד
הקיפוד
30/05/2026 20:15:40
הגב ל  thetroll

גמר שני, לפני שנתיים הודחו בחצי

אהרון שדה
31/05/2026 12:55:54

אתמול היה בסדר אבל 3 משחקים מתחת ל 20 מה שלא עשה 1000 שנה בליגה .
הוא פשוט נהנה מצוות מסייע נהדר בניגוד ליוקיץ למשל .
הנה אתמול לא היה לו אף אחד ….והופ כאחד האדם הלך הביתה .

NFS
NFS
30/05/2026 17:11:35

לא ראיתי את אוקייסי מול פיניקס והלייקרס, סדרה ראשונה שלהם שאני צופה ומבחינתי האכזבה הגדולה הוא שג״א.
באופן כללי, גם מהמשחקים שראיתי שלהם מול פורטלנד וגם בשנים עברו לא התחברתי לסגנון שלו של לחדור ולנסות לסחוט פאול עם מגע יזום עם המגן ואז נפילה דרמטית לפרקט. בסדרה הזו במשחק הראשון והשני הוא נפל בכל הזדמנות וכרגע נראה שמיתן את זה – לדעתי בגלל הביקורת הכבדה במרשתת ובתקשורת (לדוגמא ג׳יי וויליאמס).

יש הרבה על הכף בסדרה הזו מבחינת שגא – הפסד בסדרה והתחושה היא שהוא לא מספיק טוב אלא בעיקר פלופר שמשחק לעיתים ברמה יותר גבוהה מהשחקן הממוצע.
אם הת׳אנדר ינצחו, ואז אם בכלל ינצחו גם את הניקס, ואולי שגא יהיה הפיינל אמויפי – הכל יישכח, ימשיכו להלל אותו ויפטרו את הסדרה הרעה מול הספרס כמעידה חד פעמית.

באופן אישי אני מקווה שהקבוצה הזו בראשותו לא תמשיך הלאה ותעצור כאן. לא סובל את סגנון המשחק הפלופרי הזה עם הנפילות התכופות לפרקט, את הסגנון הזה שהקבוצה הזו הביאה לליגה, ובכלל לא התרשמתי משגא שלמרות הקושי יכול להשתלט על המשחק או בסדרה. נראה מה צופן המשחק הלילה.

דוקטור רזי הופמן
30/05/2026 17:45:11
הגב ל  NFS

ואולאאאאאאאאאאאאאאאאאאאיייייייייייייייי
לא היו הדברים מעולהההההההההההההם

אשך טמיר המקורי
30/05/2026 18:11:04
הגב ל  NFS

גם מול הלייקרס נפל בכל מהלך מההתקפה הראשונה.
ממש פגע באוק' בסדרה.

NFS
NFS
30/05/2026 18:54:34

כששיי לא על המגרש אז נראה שהקבוצה משחקת יותר טוב – כך זה לפחות בסדרה שאני רואה מול הספרס.
שחקנים כמו קארוסו, וואלאס, אייזיה ג׳ו, הרטנשטיין, מיטשל עד שנפצע – לא ייאמן איך בשיטה של הקבוצה הם כל כך טובים. שיי מבחינתי פוגע בצפיה בקבוצה הזו. ולראיה – עד עתה בסדרה הקבוצה בפלוס מינוס שלילי כשהוא משחק וחיובי כשהוא בחוץ (על פי נתונים שמישהו שם פה בהופס).
הבעיה שגם את הספרס הנוכחיים אני לא ממש מסמפט..
בכל מקרה אהיה בעד הניקס בגמר.

אשך טמיר המקורי
30/05/2026 20:36:53
הגב ל  NFS

עם מיטשל מול הלייקרס הם נראו טוב

אור
אור
30/05/2026 17:35:13

תודה ג'ף

שגא וטוני אחים נצפו מתאמנים בפארק ביחד לקראת המשחק

https://www.facebook.com/reel/867004173114175/

Don
Don
30/05/2026 17:43:38
הגב ל  אור

חח
בדיוק!

עידו גילרי
30/05/2026 17:46:35
הגב ל  אור

הוא יצטרך להסתדר לבד…

אור
אור
30/05/2026 17:54:57

היה ברור אחרי שנחשפה ההקלטה הזו

עידו גילרי
30/05/2026 17:58:20
הגב ל  אור

🤣

דוקטור רזי הופמן
30/05/2026 17:46:49
הגב ל  אור

ארס חחחחחחח נל?

thetroll
thetroll
30/05/2026 18:22:57
הגב ל  אור

נתקלתי בזה איפה שהוא ראיתי בלופים. ענק 😂😂

Penny
Penny
30/05/2026 17:49:33

עזבו אתכם שטויות, משחק 7 גמר המערב בין 2 הקבוצות הטובות בליגה ו-2 השחקנים הכי טובים בעולם ראש בראש (דונצ׳יץ׳ יוקיץ׳ לא שומרים, הטוב בעולם לא יכול להיות עציץ בהגנה). בסדר, ביג דיל.

מה שבאמת חשוב,
זה האם, אחרי ששיחק בנבחרת הצעירה של ארה״ב, צ׳אט פאקינג הולמגרן יכול להיות לשחק בנבחרת ישראל?!
אני חושב על לובים של אבדיה ושרף להולמגרן והלב מתחיל לפעום מאוד חזק 🙂

אוקייסי לוקחת את הסדרה, זה בבית שלה איפה שכולם (למעט דורט בפלייאוף) קולעים טוב מ-3

thetroll
thetroll
30/05/2026 18:44:22
הגב ל  Penny

לא נראה לי שיקבלו אותו לנבחרת כדאי להפסיק לפנטז. חוץ מזה אכן כייף משחק 7. סדרה מעולה. לפנק לפנק.

אור
אור
30/05/2026 18:48:05
הגב ל  thetroll

מי צריך אותו יש לנו את יניב גרין

thetroll
thetroll
30/05/2026 19:10:19
הגב ל  אור

חחח

Penny
Penny
30/05/2026 19:38:48
הגב ל  thetroll

לא יקבלו אותו לנבחרת, למה אתה מתכוןן?
השאלה היא אם חוקית הוא יכול לשחק אצלנו או לא

thetroll
thetroll
30/05/2026 20:50:51
הגב ל  Penny

לא לקחת אותי ברצינות

Penny
Penny
30/05/2026 21:31:30
הגב ל  thetroll

טעות שלי, לא יקרה שוב

hagay81
30/05/2026 18:03:17

הספרס כנראה ינצחו הלילה, נראה שאוקייסי הגיעו אל החוף וסדרת גמר נוספת לא תהיה.
ובגמר מבחינת הניקס זה הרע במיעוטו, קודם כל הם כבר ניצחו השנה את הספרס במשחק גמר, רק טורניר האמצע, אבל עדיין גמר שהספרס הגיעו אליו פייבוריטים מובהקים.
וברמת המאצ' אפ זה מעניין, לשתי הקבוצות אין עמדה ארבע קלאסית, ומבחינת סקוררים, לספרס יש אחד, לניקס יש שניים, לספרס יש את וומבי שיכול לקחת זריקה על כל שומר, לניקס יש את ברונסון ואת טאונס, שהשלשות שלו יכולות להיות הגיים צ'יינג'ר של הסדרה הזאת.
מה שבטוח, האן בי איי צריכה שהניקס תיקח את התואר, חייב להגיע משהו חדש ומרענן, והספרס כבר לקחו בעידן המודרני, הניקס לא.

Don
Don
30/05/2026 18:36:39
הגב ל  hagay81

אם הספרס יהיו מול הניקס, ויקטור יקח את טאונס פנימה ששוב יסתבך בעבירות מטומטמות מיותרות

הקיפוד
הקיפוד
30/05/2026 20:19:26
הגב ל  Don

יצופפו מול את הצבע, הגארדים של הניקס לא קלעים איכותיים מספיק.
מעניין אותי איך הספרס ישמרו על טאונס למעט וומבי אין שם מישהו שיכול לשים עליו גוף

ברוך רובין
30/05/2026 20:39:27
הגב ל  הקיפוד

מתי צפית בניקס? יש להם ריווח מטורף.

הקיפוד
הקיפוד
30/05/2026 21:31:44

טעות שלי דיברתי על הספרס

אשך טמיר המקורי
30/05/2026 18:07:29

יש מצב שהפציעות גמרו את אוק'.
מקווה שלא. ששחקני המשנה שוב יתעלו.
שיי בפלייאוף רע מאוד לכל אורכו מוכיח שהוא לא בטופ של הטופ כמו שחשבנו (את הסדרה מול הסאנס לא ראיתי).

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
30/05/2026 18:16:01

הוא בטופ של הדור הנוכחי אבל בטח לא ברמה של הגדולים ביותר , גם בגלל שליד שומרים גדולים וחזקים הוא מתגלה כחלש מדי פיסית.
שומרים כמו הארפר וקאסטל שגדולים וחזקים ממנו פיסית מתמודדים איתו בצורה נהדרת והוא פשוט מתקשה מולם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי חלש כל הפלייאוף שומרים עליו 2 3 שחקנים הסיבה היחידה שאוק פה זה הוא והסיבה היחידה שהם אלופים.

ברוך רובין
30/05/2026 20:41:06

שמעון תצפה במשחקים, הוא נוראי משחק 4,6 אפס שמירה כפולה. החולשה שלו זה הפיזיות אפס תנועה ללא כדור וטווח.
בגלל שאין לו קליעה מ3 הוא חייב להכנס למיד ריינג ומשם זה קלינג אחר קלינג

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
30/05/2026 21:28:45

קאסל מחסל אותו באחד על אחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כן שעומדים לו עוד 2 שחקנים באזור העונשין

אשך טמיר המקורי
30/05/2026 20:38:08

כן זה מה שהתכוונתי

thetroll
thetroll
30/05/2026 18:39:36

מסכים.

ברוך רובין
30/05/2026 20:40:07

מדויק חברי

TRIP
TRIP
30/05/2026 18:17:31

מי שתנצח כאן תזכה באליפות

thetroll
thetroll
30/05/2026 18:41:42
הגב ל  TRIP

אני מסכים אבל יש לי הרגשה משונה שעל העונה הזאת כתוב ניקס.
הם תכלס טיילו עד הגמר (ברגע שנכנסו לקצב) מאוד התרשמתי מהם אבל אוק או הספרס זה משהו שהם לא פגשו עד עכשיו.
הולך להיות אש.

thetroll
thetroll
30/05/2026 18:28:23

אני בנתיים נהנה מהסדרה הזאת כן פלופים לא פלופים היה ברור שאלה שתי קבוצות שיודעות להרביץ ולתת הגנה. הולך להיות קרב רציני היום. התלבטתי אם להמר פה – לא אוהב את זה אבל מעריך בזהירות המתבקשת ומוכן לשים על זה גם סכום מסויים – לא יותר מידי כי אני זהיר בהימורים – שהסדרה תוכרע היום ואחת הקבוצות תנצח ולא רק זה אלא מעריך גם שהמנצחת תפגוש את הניקס בגמר.
תחושה.

thetroll
thetroll
30/05/2026 18:49:04
הגב ל  thetroll

נ.ב. אם אני טועה לא לרדת עלי ולהתחיל עם ה"רפה הבנה" וכל זה אני רפה הבנה מוכרז לא צריך לדרוך על הפצעים.
בהצלחה לכולם.

-gogo
-gogo
30/05/2026 18:50:19
הגב ל  thetroll

הוצאת לי את המילים

thetroll
thetroll
30/05/2026 19:10:46
הגב ל  -gogo

😂

-gogo
-gogo
30/05/2026 18:31:38

תודה על הפריוויו
לצערי הרב הסדרה הזו מסתיימת. מצדי שימשיכו להתגושש עוד 12-11 משחקים. אני נהנה
תרשו לי להתנבא ואני הנביא הגרוע בעיר. אוקלהומה לוקחת הלילה וממשיכה לעוד אליפות. (דורט כוכב המשחק !). הניקס יהיו טיול לעומת הספרס

thetroll
thetroll
30/05/2026 18:39:06
הגב ל  -gogo

באמת חבל שהסדרה הזאת מסתיימת עוד מעט מתחיל השיממון של הקיץ. מבאס. מזל שיש את הים.

אהרון שדה
31/05/2026 12:58:45
הגב ל  thetroll

גביע עולמי השנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדוגמן מדבר על ההגנה של אוק. שיזהר עם החולצה שהוא לובש שלא ישלחו אותו לשם….

https://www.youtube.com/shorts/TWT-vJ3sDGA

אופיר נ.
אופיר נ.
30/05/2026 19:53:06

אני מאוד נהנה מהיריבות והדם הרע שנבנים בין הקבוצות.
מסכים עם שמעון שsga הוא שחקן מעולה, והשליטה שלו במיד ריינג' מזכירה לי את ג'ורדן ואת קוואי. אבל מאוד לא אוהב את הסגנון המתאמץ שלו לסחוט עבירות. לא כיף לראות שחקן כזה מוכשר, ששליש מהנקודות שלו הם משריקות אוויר.
מאוד מקווה שהאח טוני לא ישפוט במשחק.

הספרס מרשימים ביכולת שהם מציגים, במשחק הריצה שלהם, בהגנה הנהדרת, באינטליגנציה הגבוהה ובעיקר בחוזק מנטלי שלא מאפיין קבוצות צעירות.

לדעתי okc יקחו היום בגלל שלרול פליירס של okc, יהיה יותר קל בסביבה הביתית ועם הניסיון מהשנה שעברה.

אם הספרס יתגברו היום על הלחץ במשחק 7 בחוץ, וינצחו. אפשר לסגור את הליגה.

אור
אור
30/05/2026 19:56:49
הגב ל  אופיר נ.

לפי גילרי טוני האח לא ישפוט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

אל תדאג שלחו את גוש טיבן זה שרקן אוויר מדופלם אם נפלת נשרקת. גון גובל ומארק דיוויס הראשי.
מפתיע דטוני אחים ופוסטר לא שובצו כנראה להזים את השמועות חחח

אור
אור
30/05/2026 20:18:49

לא מכיר

יש מישהו שהוא כן בסדר מבחינתך?

thetroll
thetroll
30/05/2026 20:54:36
הגב ל  אור

יש את השופטת הבלונדה ההיא. אני לא יודע אם היא בסדר אבל אני נהנה לצפות בה שופטת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

הבחורות הכי גרועות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

דווקא השופט הראשי מארק דיוויס סביר

Florida man
31/05/2026 1:00:51

אכן, דייויס שופט מצוין

הקיפוד
הקיפוד
30/05/2026 20:28:03

הספרס לוקחים מסיבה אחת, היום יום הולדת של בארנס התוצאה של שחקן יום הולדת במשחק 7 הוא 7-0 היום יהיה 8-0, יש רק אחד שלקח אליפות והוא חלק מהחבורה קוראים לו האסלם ב2012.
האם בארנס יצטרף להאסלם?!

captain beefheart
captain beefheart
30/05/2026 20:33:35

בעניין אחר:
הייתם מאמינים שמישהו יתגעגע אי פעם לקול ולדיבור של דוריס ברק?
ובכן זה קרה. לעבדכם הנאמן, כשצפה בסדרה בשם ״הבורוז״ בנטפליקס.
והפרס הולך לג׳ינה (״פרצוף תחת מנותחת״) דייויס. ירחם השם כמו שאומרים. שימו על מיוט למען יאריכו ימיכם.

thetroll
thetroll
31/05/2026 3:02:16

חחח

עגל
30/05/2026 20:50:34

תודה פוסטר.
לי דווקא יש הרגשה שהכוכבים, ויקטור ושגיא, לא יהיו בשיאם, וזה יהיה הלילה של שחקני המשנה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

תודה רבה פוסטר אחלה פריוויו.
גו ספרס גו!

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
30/05/2026 21:19:27

לדעתי האלופה במשחק שביעי מול הקהל הביתי היא פייבוריטית מול קבוצה שכל השחקנים הבכירים שלה בפעם הראשונה משחקים בכלל בפלייאופ.
פוקס עם סקרמנטו והריסון בארנס לפני 200 שנה לא משמעותיים. ומבי שנה שלישית ,קאסל שניה והרפר ראשונה בליגה ,הנסיון יידבר לא יעזור ולא יעמדו בלחץ.

60 אחוז אוקייסי
40 אחוז ספרס

שי אבן צור
30/05/2026 21:20:37

והרי התחזית: נפרק אותם!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פירוק לא יהיה. יהיה צמוד עד הסוף והנצחון יהיה על הקשקש (ולא שלכם….בתקווה..)

שי אבן צור
30/05/2026 21:45:44

אני מרפרר לעלי מוהר זצוק"ל שהיה אוהד הפועל וכל שבוע היה נותן תחזית "נפרק אותם 1-0"

NBA בדם
30/05/2026 21:32:13

רבותיי לאחר הגילוי שצ'ט הולמגרן יהודי עלו הרבה שמות עבריים באוויר, אבל אורן יסיפוביץ' מהפודיום הבריק עם שם עברי שמזכיר את שמו המקורי
ויקרא שמו בישראל צדי אלמגור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

🤣🤣🤣

sroni741
sroni741
30/05/2026 21:32:23

סדרה על סף האלימות שמוכרעת גם על פי הלך הרוח של השיפוט, במידה ונותנים לאחת הקבוצות להיות יותר פיזית היתרון הוא שלה. לשיי קשה כפי שכבר כתבתי ממספר סיבות- אחת שומרים מצוינים, שתיים שולחים עליו לא מעט עזרה, שלוש יש משחקים שנותנים להגנה רשיון להעיק עליו עם תפיסות לפני שהוא מקבל את הכדור ועבירות שלא נשרקות ועוד נקודה שאני מוסיף היא הקושי שאין את מיצ'ל שעושה משחק וגם ג'יי דאב חסר וכשהקלעים מבחוץ לא פוגעים הרבה יותר קל להתרכז בו. נכון שהוא עושה פלופים, אבל הוא יודע לנצל את מה שנותנים לו וגם יש מספיק מקרים בהם הוא לא מקבל את השריקות שדווקא הוא כן צריך לקבל. השמירה ההדוקה והעזרה גורמת לו לתסכול רב כי הוא גם לא מגיע לנקודות שהוא אוהב הן על המגרש והן על הסקורבורד וכך הוא עושה גם לא מעט טעויות, שעולות לקבוצה ביוקר. הוא יהיה חייב להפחית את איבודי הכדור ואת ההתעקשויות ללכת ראש בקיר ולקוות שהפעם בבית השחקנים מבחוץ יפגעו ויצליחו לרווח את המגרש. הצעירים של הספרס אתלטיים מאוד ומוכשרים ומהווים בעיה לא פשוטה לאוקלהומה החסרה. אני לא ממש מתחבר אל הקבוצה הזו ומעולם לא התחברתי אל הצרפתי שהפלייאוף הזה רק הוסיף לכך , יש לו יכולות רבות אבל אם כבר מדברים על הפלופים של שיי , המעטפת שהוא מקבל היא לא פחותה החל מזה שלא שורקים לו שלוש שניות, נותנים קרדיט כמעט לכל חסימה שלו וגם הדברים האלימים שהוא עושה עוברים די בשקט וגם לו לא חסר מקרים של זריקת ראש ידיים ורגליים. לסן אנטוניו של ג'ינובילי (בטופ חמש אצלי בשחקנים שהסבו לי הכי הרבה הנאה מכדורסל) והחברה מאוד התחברתי ונהניתי מהכדורסל הנפלא שלהם (בניקוי בואן האלים והדוחה). סן אנטוניו הנוכחית ממש לא גורמת לי להנאה. בבית במשחק מכריע יכול להיות שהניסיון של האלופה יהיה משמעותי אבל מצד שני הלחץ הוא על המקומיים, ברוב משחקי הסדרה הספרס פתחו טוב יותר , הערב זה יכול להיות קריטי כי לרדוף אחריהם אם הם קולעים מבחוץ ועם המטריה האווירית של וומבי יהיה קשה לרעמים. אני סבור שהמשחק הפעם יהיה צמוד בניגוד לרוב משחקי הסדרה ויוכרע בהתעלות של שלושה ארבעה שחקנים ובדקות הסיום. מקווה שהשיפוט לא יכריע והמשחק לא ייגרר לפסים אלימים מיותרים כמו השטויות של משיכה בשיער, נגיחות, דחיפות ועבירות מסוכנות מאחור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  sroni741

סיכמת יפה מאד

sroni741
sroni741
30/05/2026 21:40:30

ואיזה שעמום הגמר כדורגל רחמנות, עדיף לראות את לוח התוצאות בסיום כמו משחק של וושינגטון נגד יוטה או משהו כזה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  sroni741

נוראי אמת המשחק הכי גרוע שאני זוכר מזה שנים ואני לא צופה הרבה בכדורגל

שי אבן צור
30/05/2026 21:56:35
הגב ל  sroni741

כדורגל זה משחק נוראי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כילד אהבתי מאד היום רק תקצירים ואולי 2-3 משחקים טובים בשנה.
פסז באיירן דווקא היה כיף

שי אבן צור
30/05/2026 22:33:43

עד הגמר ראיתי משחק אחד כל העונה…

עגל
30/05/2026 22:56:02

גם היום אתה אוהב תקצירים
😀

captain beefheart
captain beefheart
30/05/2026 22:07:19

יום הדין של שיי והכל על השחקן שמוגדר רשמית הטוב בעולם. הכל מתנקז להערב והאיש יביא את כל הארסנל ואת כל מה שיש במחסני החירום, בגוף ובנפש.

תחזית ריאלית: אוק׳ לוקחת את המושכות כבר ברבע הראשון וגוזרת עלינו משחק 7 שרובו גרבג׳ טיים.

תחזית אופטימית: ומבי נותן עבודה (דאבל דאבל שמתקרב ל-20/40) וס״א נלחמים, כל המשחק צמוד ומחליף הובלות, במחצית השניה שיי לוקח את המשחק על עצמו (40+ נק׳) ואוק׳ מנצחת משהו כמו 115:108.

תחזית סופר אופטימית: אותו הדבר רק עם הארכה וניצחון על הבאזר מלייאפ של שיי.

תחזית סופר-דופר אופטימית: אותו הדבר אבל עם ניצחון של ס״א מדאנק על הבאזר של ויקטור.

NBA בדם
31/05/2026 0:11:02

אני מפחד לשאול מה התחזית הפסימית😄

captain beefheart
captain beefheart
31/05/2026 0:59:18
הגב ל  NBA בדם

האפשרות הראשונה עם מטחי שלשות

NBA בדם
31/05/2026 1:03:40

כנראה שאם אוק תגמור את המשחק מוקדם סביר להניח שזה יהיה עם מטחי שלשות.
פדחתי שתטיל פצצה לא קונבנציונאלית.
נרגעתי.

וניל טרופי
וניל טרופי
30/05/2026 22:44:44

תודה פוסטר, נאמר כבר הכל אז שיהיה בהצלחה ומסיים בשתי הארכות בשביל לעזור לניקס. יש לי הרגשה של 2022 של בוסטון הצעירה מגיעה סופסוף לגמר ומאבדת את הראש מול סטף וחבורת ליצנים עם ביצים. יאללה אלופה מהמזרח בשביל להרים את הכבוד לקונפרנס המושמץ

שי אבן צור
30/05/2026 23:21:36
הגב ל  דה שוט

אנטישמי!!!🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

דה שוט
30/05/2026 23:33:26

בדיוק 🙂 (הוא לא היה מתנהג ככה אם דני לא היה ישראלי)

שי אבן צור
31/05/2026 0:14:15
הגב ל  דה שוט

ברור! זה רק בגלל שדני ישראלי😜

Zvika Bar-Lev
30/05/2026 23:23:17

זה של שרגא להוכיח היום שהוא אכן mvp

Florida man
31/05/2026 1:03:37

לא בטוח שOKC מצליחים להתגבר על הפציעות של מיצ'ל וויליאמס. שני שחקני חמישייה שנותנים המון זה כנראה יותר מדי למרות הספסל הסופר מרשים שלהם. יצטרכו התכלות של שגא (סביר מאוד) או הולמגרן (הכלל לאל סביר) וכמה שחקני משנה כדי לעבור את הספרס.

NBA בדם
31/05/2026 1:05:22
הגב ל  Florida man

שכחת את השופטים שיכולים לתת יד פה ושם

Rocky1
Rocky1
31/05/2026 2:49:23

סדרת פלייאוף באן בי איי משחקים 7 משחקים, ובסוף אוקלהומה מנצחת.

ברוך רובין
31/05/2026 3:05:08

עבדכם הנאמן איתכם כמובן

Rocky1
Rocky1
31/05/2026 3:19:36

יאללה ברוך אתה האמויפי האמיתי של הסדרה הזו. נותן עבודה על משחק.

thetroll
thetroll
31/05/2026 3:17:35

2:0 פתיחה מוחצת של הספרס נראה אם לאוק תהיה תשובה.

ברוך רובין
31/05/2026 3:19:09

וומבי עם זריקת טים דאנקן, פידוואי עם הזכוכית. הספרס התחילו אגרסיבי

ברוך רובין
31/05/2026 3:22:32

וומבי עם give and go ומכניס את הולמגרן לסל. זריקות קשות של דורט

ברוך רובין
31/05/2026 3:23:33

וומבי מדהים אין שחקן שככה משפיע על ההגנה, הוא עשה פלופ בנפילה, וולאס עם לא נוגע בו הוא מאבד את הכדור

שי אבן צור
31/05/2026 3:23:39

יופי!!!

ברוך רובין
31/05/2026 3:26:17

הספרס פתחו בטירוף וכבר 10 הפרש , הם מענישים את אוקלהומה בנשק שלהם, איבודים והתקפות מעבר . הספרס כל כך אתלטים שכל חטיפה זה נקודות קלות צד שני

ברוך רובין
31/05/2026 3:30:29

הספרס לוהטים מ3, איך הלייקרס ויתרו על קארוסו.

קאסל מכניס את SGA לסל, הוא חזק ואתלטי מדי בשבילו

ברוך רובין
31/05/2026 3:31:40

הספרס טוחנים דק דק את אוקלהומה עם האיבודים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה באתי לעזור לאוק ולהכניס את הספרס לסל

ברוך רובין
31/05/2026 3:32:53

מקיין עם 5 נקודות רצופות מחזיר אוויר לאוקלהומה, אבל פעם אחר פעם הספרס פותחים בטירוף את הרבע הראשון. אוקלהומה לא יכולה להמשיך עם האיבודים עם היא רוצה שיהיה לה סיכוי

שי אבן צור
31/05/2026 3:33:52

איזה קבוצה אנחנו❤️

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 3:34:26

הספרס הגיעו עם טונה ביטחון
אוק מאוד מתקשים לייצר ולכדרר בלי מיטשל וג'יידאב, שיי לא מסוגל לבד.
הכל על שחקני המשנה וזה קצת יותר מדי לבקש כשהספרס במיטבם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט זה זבל טהור לא לרמה הזאת

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 3:37:31

הריבאונד התקפה שומר את אוק במשחק, מפצה על האיבודים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט רועד מלראות את ויקטור לא מסתכל אפילו על הסל

ברוך רובין
31/05/2026 3:38:31

הספרס הפסיקו לשחק. SGA חייב לעבוד בקיץ על הקליעה מ3.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

החסרון במכדררים גדול מאד באוק צט זה בזיון מקסל כדור מעיף אותו כמו בן סימונס מיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט שחקן מינימום לא מקס בדיחה שלשה לבד מפחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אחכ יגיד לנו אין דאבל על שגא חחח כל התקפה דאבל חביבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרפק של ויקטור מכוון לפנים

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 3:41:44

חייב להיות תוקף של וומבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברוך אתה צופה במשחק? יש דאבל או אין דאבל על שגא?

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 3:42:28

אוק לא פוגעים משלוש אבל לא מצליחים להגיע לזריקות טובות יותר

thetroll
thetroll
31/05/2026 3:42:40

וומבי שם לו את המרפק בכונה לפרצוף. זה לא היה תנןעה רגילה. הוא שחקן מלוכלך.

thetroll
thetroll
31/05/2026 3:43:40
הגב ל  thetroll

זה סופי אני מכריז עליו סופית כשחקן מלוכלך

thetroll
thetroll
31/05/2026 3:45:24
הגב ל  thetroll

לא יאומן שהם לא נתנו פה פלגריינט

onetwo3
onetwo3
31/05/2026 8:28:07
הגב ל  thetroll

לא חדש

ברוך רובין
31/05/2026 3:43:02

100 אופנסיב של וומבי ונתונים לו עבירת מגן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לנגרי אוק רועדות הידיים מטיחים רק שלשות בקרש זה מה יכולים בלי לכדרר. החסרון של הדוגמן זה המשחק היחיד אותו היו צריכים העונה

ברוך רובין
31/05/2026 3:44:13

שמעון זה לא דאבל קבוע יש טראפ בצבע, זה די דומה למה שעשו ללברון. זה רחוק מהדאבל הקובע שהיה במשחקים 1-3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איזה טראפ בצבע תביט שוב,במשחק על קשת ה3 ובמיד ריינג לקנות לך משקפיים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בדיחה וומבי נתן מרפק בכוונה לפנים והולך לקו אחרי צאלנג ברור ונותנים טכנית לדייגנולט חחח

ברוך רובין
31/05/2026 3:45:03

לא מבין למה שופט לא רואה את זה מטר מהשחקן, מה שכל העולם רואה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק בצרות…

ברוך רובין
31/05/2026 3:45:56

מסכן דיילנגויט קיבל טכנית על זה שהתלונן, הקומיניסטים בסין קטנים לעומת הליגה

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 3:46:06

מקיין שומר את אוק במשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט הולמגרן 300 מיליון דולר ונותן מינימום תפוקה כל הסדרה מפוחד רועד מויקטור עושה רק סקרין ומעיף את הכדור מיד לאחר. אפילו משחק 1 נורמלי בסדרה לא מסוגל לתת.

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 3:48:39

נגרי אוק חייבים לפגוע משלוש היום

ברוך רובין
31/05/2026 3:49:31

מקיין זה קילר, יש לו כל כך הרבה כישרון ברגע שיוריד את כמות השטויות שעושה מדובר בשחקן שחקן, יש לו קליעה נקייה, מלא תנועה בלי כדור .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארוסו לא פוגע היום שנניה לבד כבר החטיא

ברוך רובין
31/05/2026 3:50:45

SGA חם ומכניס אותי לטבעת, ובצד השני הארפר עם שלושה. הארפר שנתיים מלהיות אולסטאר ו3 מסופרסטאר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט לא מסוגל לעשות כלום חוץ מסקרין היה חו מיד ריינג לבד מוסר אחורה ויקטור נותן לו לזרוק ולא זורק

ברוך רובין
31/05/2026 3:53:23

מפחד מהכדור יש לו גם זריקה כל כך איטית, הראשון שהייתי מחליף

ברוך רובין
31/05/2026 3:54:02

הוא לא צפה בבארנס בקריירה ? מי נותן לו לשחק הידיים שלו רועדות כל משחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוקס דורך בחוץ מול השופט ממשיכים כרגיל. שחקן ההגנה מס 2 בליגה חחח וחבר חמישיית העונה ה3… חחחח משחק 2 רמות מתחת לקנריך וויליאמס לא במשחק בכלל סקרינר ב300 מיליון 🤣🤣

ברוך רובין
31/05/2026 3:57:13

שיפוט מכור, גם הטכנית שנתנו לדיילגוינט

שי אבן צור
31/05/2026 4:00:22

באסה להיות בצד השני של המתנות מהשופטים, אה?

ברוך רובין
31/05/2026 3:55:59

וומבי עם שלושה, שמעון תבדוק אם אפשר לדרוס את הולמגרן עם האוטו ולהוציא כסף מהביטוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נוראי אפילו משחק 1 סביר לא מסוגל לתת בסדרה בסדרה היחידה שצריך אותו

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:03:30

חחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא במשחק כזה חייב לשחק 48 דק זה לא הזמן למנוחות מהבית

וניל טרופי
וניל טרופי
31/05/2026 3:58:54

בלי לנחס, סחטיין על הקבוצה שהרימו בסן אנטוניו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק שוברים את הסל מה3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קראוסו חזר לנגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא צריך לתת פה משחק של 40 פלוס אחרת תם הטקס

ברוך רובין
31/05/2026 4:00:34

ההתקפה של הספרס פשוט רעה, הפסיקו לשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא ניגר 2 מהקו

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:00:52

המשחק הזה מרגיש כמו כל הסדרה שהקבוצה הטובה יותר היא סן אנטוניו ושאוק שורדים איכשהוא. אולי חוץ ממשחק 5. וומבי זה גיים ציינג'ר אין מה לעשות נגד זה. קארוזו בנתיים לא הגיע.

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:04:41
הגב ל  thetroll

ההבדל זה ששיי היוצר היחיד

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:05:38

מסכים נטו כשרון יש הרבה יותר בספרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

זה ככה לאוק חסרים 2 מ3 היוצרים שלהם

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:01:03

בלי שלשות אין לאוק מה להציע ללא ג'יידאב ומיטשל, והם שוברים את הטבעת היום 🤷‍♂️

ברוך רובין
31/05/2026 4:02:08

SGA בכלל לא בא לזרוק בא למסור והולך לקו

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:02:09

השופטים מאוד פרו ספרס היום

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:02:53

זה למעשה די מדהים שאוק עדיין במשחק

ברוך רובין
31/05/2026 4:03:56

איזה שלושה חשובה של SGA.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כמו שרשמתי לפני הסדרה בלי הדוגמן יהיה קשה לאוק לנצח את זה. מול הניקס הם לא צריכים אותו אבל פה חייבים הגודל הפיזיות ההגנה והיצירה אין לו תחליף בשחקנים שיש להם. קארוסו החליף אותו ל3 משחקים יפה בהתעלות אדירה אבל בלעדיו זה קשה מאד מול קבוצת הגנה כמו הספרס.

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:07:33

נכון, ומה שהיטה את הכף סופית זה החיסרון של מיטשל

Smiley
31/05/2026 4:06:01

הת'אנדר בבעיה. אין להם אף אחד, מלבד שג"א שמסוגל ליצור מכדרור לעצמו ולאחרים (וזה כמה וויליאמס חשוב).
הנה משהו שפרסטי יצטרך לפתור בקיץ, עם או בלי אליפות.
הספרס שומרים נהדר, בטח שוומבניאמה עומד מאחור ומכסה מלא שטח עם האורך שלו.

ברוך רובין
31/05/2026 4:06:55

אשך תרשום הניקס אלופה , היא מנצחת את הקבוצה שיוצאת מהמערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס יפתחו אותם ב5

אור
אור
31/05/2026 4:09:35

וכשזה לא יהיה קרוב ללקרות כל אלו שהימרו ככה יישבו בשקט ויגידו שזה היה ברור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אור

זה יקרה רק בפציעה בספרס אחרת זה 5

אור
אור
31/05/2026 4:15:04

עדיין חושב שהתאנדר הם אלו שינגבו

שי אבן צור
31/05/2026 4:07:09

מה נסגר עם הריבאונד?!?!?!?!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט לא מסוגל להטביע אפילו ומחטיא מהקו לא יאמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט עם 2 החטאות מהקו

ברוך רובין
31/05/2026 4:10:09

לדרוס ולהוציא כסף מהביטוח, אני לוקח את העגל מובלי אליו בכל יום וגם הוא לא מקס

נערך לאחרונה 10 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
31/05/2026 4:09:02

SGA האהבל מנסה לסחוט זריקה , הספרס חייבת לעצור את הריבאונד התקפה זה מה שמשאיר את אוקלהומה במשחק

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:09:25

סוף סוף רואים בסדרה הזאת משהו משרגא. התעורר בזמן?

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:11:44
הגב ל  thetroll

כן!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח ויקטור למד לזרוק ידיים וקפץ על גיי וייי לא קיבל שריקה. שגא מנגבבב רק 2 לא יאמןןן

אור
אור
31/05/2026 4:12:10

אומייגוד ירון

אור
אור
31/05/2026 4:11:07

אולי נקבל את המשחק הצמוד עד הרגע האחרון שחיכינו לו מאז משחק 1

ברוך רובין
31/05/2026 4:11:25

SGA איזה משחק ענק שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו ברוך יש דאבל על שגא או אין חחחח טיפה ירד חגג עכשיו שוב חזר הדאבל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מדהים שאוק במשחק שחוץ משגא אף אחד לא מתפקד

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:13:51

מקיין משחק טוב

ברוך רובין
31/05/2026 4:12:16

קארוסו איזה איבוד מיותר , וומבי הסתום מנסה לקפוץ על שחקן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו בחייאת עבירה רגילה מה סתם מבזבזים זמן

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:12:58

קארוזו לא התעורר עדין.

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:13:09

קאסל פרחח
וומבי למד לפלופ

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:13:15

Sga קולע זריקות מאד קשות על דאבל וטריפל טים.
וומבי עומד בחוץ וזורק לבנים.

אור
אור
31/05/2026 4:14:07
הגב ל  trusttheprocess

יש הבדל בקור רוח של משחק על הסדרה ביניהם

ברוך רובין
31/05/2026 4:14:05

SGA נכנס לו המיד ריינג הלילה הוא כזה מסוכן, זה אמור להיות פלייגרנט קארוסו בעבירה קשה.

Smiley
31/05/2026 4:14:41

החיסרון של הספרס זה פשוט ניסיון. במקום להניע כדור ולשחק על היתרונות הם עצרו לבידודים.
שג"א פשוט חוצב מים מהסלע ברבע השני להחזיר את OKC למשחק.
הספרס צריכים לשלוח דאבל טים כדי להוציא לו את הכדור מהיד ולראות את האחרים מנצחים אותם. צ'ט חייב להתעלות לגודל השעה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

האחרים לא ינצחו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגאאאאא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דיארווןןן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיוויוןןן לא יאמן דורט מחטיא מלימטר וקולע מה3 חח

ברוך רובין
31/05/2026 4:15:45

SGA עושה הכל MVP .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק מוביליםם אנבחיביט

ברוך רובין
31/05/2026 4:16:21

סלים ריבאונד אסיסטים, הוא רותח הלילה מהמיד ריינג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו ברוך יש דאבל או אין על שגא

אור
אור
31/05/2026 4:16:42

לו שורט ואז גבירותיי ורבותיי מהפך

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:16:51

חמישייה הגנתית עם דורט, וויליאמס וקרוסו עשתה את ההבדל

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:21:02
הגב ל  trusttheprocess

אמת

גייוויל בא לנצח היום

ברוך רובין
31/05/2026 4:17:13

הספרס רועדות הידיים הפסיקו לשחק.

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:24:43

אשכרה פוקס הציל אותם הם נראו פתאום באובדן עשתונות מוחלט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוקס הגיע. ברוך יש,דאבל או אין על שגא?

ברוך רובין
31/05/2026 4:22:06

כאשר הוא רותח אתה חייב דאבל . עדיף לתת להולמגרן הדביל ולקארוסו לנצח הלילה מאשר SGA הם שינו באמצע

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:19:10

הירידות על צט מוצדקות – אין לו כדורסל בסדרה
ועדיין נותן 100% בכל מהלך והמון האסלים קטנים וקריטיים שלא נספרים

לכן הוא אליל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שטויות של אוק סיימו רע את החצי קאקוסו שובר את הסלים. שגא נראה עייף מאד לא בא לקבל כדור בכלל.
מאנו פוקס ברמה או לא?

ברוך רובין
31/05/2026 4:20:18

קארוסו המשחק חזר להיות דלעת אחרי סדרה ענקית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הוא נתן את שלו מעל ומעבר אין מה לבוא בטענות. צט לא נתן אפילו רבע אחד טוב בסדרה אולי יתן משהו?

Smiley
31/05/2026 4:20:27

כל פעם שהספרס הולכים לסל קורים דברים טובים. מגיעים לזריקה נוחה

-gogo
-gogo
31/05/2026 4:20:31

איזה רבע של שני הפוינט גארדים שגא ופוקס. שגא עם אחד הרבעים הגדולים שלו.
אלכס כסוחו האקס פקטור לא פוגע היום.

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:20:39

אוקלהומה החליטו שמה שלא הולך באלימות ילך ביותר אלימות.
הכניסו חבורת כסחנים , בעטו ברגליים וחזרו למשחק

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:27:13
הגב ל  trusttheprocess

זה תכלס מה שיש בקבוצה הזאת. שרגא אחד ענק והגנה מטורפת פלוס האקס פקטור של האולם הבייתי הזה. השאלה אם זה יספיק מול הספרס זה אשכרה קרב קרב כל הסדרה הזאת. לספרס יש יותר כשרון.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

אל תשכח שהדוגמן ומיצל לא משחקים זה סופר מהותי מול הגנה רצחנית כמו הספרס. לא יכולים להעניש על הדאבל טים. ואצל הדוגמן זה גם הגנה וגודל

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:30:12

זה הסיפור של הסדרה

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:31:41

מסכים.

captain beefheart
captain beefheart
31/05/2026 4:22:59

מחצית תמורה יפה לכסף ולהישארות ער

NFS
NFS
31/05/2026 4:25:48

צמוד ועצבני.
שיי הגיע סוף סוף ונתן רבע שני גדול.
אצל הספרס כולם נתנו ביצה.
הנקודות של אוקייסי מריבאונד התקפה החזיקו אותם במשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הבעיה של אוק,שדיארון גם הגיע היום.
מחכים להולוגרמה….הולוגרמה ב300 מיליון זה יקר

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:29:55

יעשו בקיץ טרייד של צט, אחד מהגארדים שלהם ו 3 בחירות דראפט על יאניס

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:31:44
הגב ל  trusttheprocess

לא יעשו טרייד על צט

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:34:25

איך יעברו את וומבי שנה הבאה?
חייבים גבוה שיכול לשים עליו גוף אתלטיקה וחזק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

יאניס בטראקרס

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:46:55

אתה יודע שזה שטויות ואתה ממשיך לאמר את זה

אור
אור
31/05/2026 4:47:41
הגב ל  trusttheprocess

כצפוי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  trusttheprocess

אתה תראה

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:28:41

אוק יצאו מעודדים מהחצי, הם כבר היו בקבר והספרס בגן עדן ויצאו מזה איכשהו, מצפה שהמומנטום ימשיך איתם ברבע שלישי והם יעברו להוביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חייבים שמישהו יקלע מה3 יהיה להם מבטים פנויים ולא מעט.

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:32:45

הפסיכולוגיה לטובתם, חושב שזה יגרום לכדורים להיכנס

sroni741
sroni741
31/05/2026 4:31:45

השיפוט מעודד אלימות. מרפק מכוון של וומבי וזה רק פאול וגם העבירה של קארוסו זה פלייגרנט קל בגלל שדחף עם היד שניה והפיל אם היה מחזיק אותו למנוע נפילה זה עוד עבירה רגילה. שיי משחק ענק אבל קשה מאוד לבד, מנגד פוקס הגיע לסדרה

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:35:53
הגב ל  sroni741

זה עדיף על הפסטיבל שריקות אויר שהיה עד לפני שנתיים שלוש. יכול להיות שקצת הגזימו לצד השני אבל סוף סוף אחרי שנים רואים משחק שיש בו הגנות.

ברוך רובין
31/05/2026 4:32:38

חייב להגיד שוומבי עדיין לא יציב התקפית

sroni741
sroni741
31/05/2026 4:33:16

השלשה בסוף השעון של פוקס הייתה קריטית במקום ארבע הפרש מומנטום וכדור הספרס עשו ריצת 7-0 בסוף החצי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו ברוך יש דאבל או אין על שגא?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארוסו שובר את הסל

גיא רוזן
31/05/2026 4:37:22

יאללה, שהחצי השני יהיה צמוד גם כן,
נמאס ממשחקים שמסתיימים ברבע השלישי.

TRIP
TRIP
31/05/2026 4:39:22

שיי בלגסי גיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט לבד לחלוטין על ה3 וואו ולא זורק איבד לגמרי את הבטחון בן סימונס סטייל

שי אבן צור
31/05/2026 4:39:47

שיי בא להילחם על מורשתו
ניצחון או הפסד, כל הכבוד לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא מטגן

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 4:40:50

סוקטי קארוסו התעורר.

וומבי, ״הכי גדול מאז שאלוהים ברא את אדם וחווה״ קצת מתקשה פה למישהו שמתיימר להיות ״הטוב בליגה״ במשחק 7.

יאללה קארוסו קח אותנו לגמר ותתן לי בראקט של שלמות.

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:47:45

כולנו זוכרים את השנה הראשונה של קובי בפלייאוף

ברוך רובין
31/05/2026 4:40:58

קארוסו סוף סוף , SGA בלתי עציר. וומבי כזה לא יציב

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:43:50

הבחור שחצן בצורה בלתי רגילה

שי אבן צור
31/05/2026 4:44:58

שקץ

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:42:18

שיי סוף סוף נותן משחק עליון
צט עם 0 כדורסל ו-100% מאמץ עדיין תורם דברים חשובים

אור
אור
31/05/2026 4:44:17

הלב והמנוע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה עבירה דפוקה של דורט למרות שלא היה,כלום. וומבי בכל חדירה התחיל להעיף ידיים על המגן חחח למד הבחור

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:47:06

וומבי למד לזרוק ראש
עבירה טיפשית של דורט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ואסל עושה בושידו למקיין

NFS
NFS
31/05/2026 4:50:56

בדיוק ההפך. יצא בזול מקיין שלא שרקו פלגרנט

שי אבן צור
31/05/2026 4:51:01

באמאשך???
מקיין אשכרה עשה לו איפון

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:55:02

ואסל זה אקס פקטור הגנתי ענק של הספרס. הוא מוציא שחקנים שהוא שומר עליהם משיווי משקל וכל משחק הוא מעביר שניים שלושה כדורים מצד לצד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמפניה הגיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פתחו את השמפניה אוק לא מסוגל לפגוע בטבעת חוץ משגא

NFS
NFS
31/05/2026 4:50:02

שמפני משמפן

ברוך רובין
31/05/2026 4:50:35

שמפני לוהט איזה שחקן. SGA בלתי עציר הכל נכנס לו

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 4:50:39

הארפר killa לוומבי רועדות הידיים, חבל שאוקייסי לא מנצלים את זה לריצה עם שלשות.

Smiley
31/05/2026 4:50:50

שמפני כל כך חשוב לספרס עם הקליפה שלו מבחוץ. מרווח להם את המשחק.

הוא ואח שלו מהוויזארדס אנדרייטד

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:51:17

שמפני מקבל רק 3 מיליון לעונה

ברוך רובין
31/05/2026 4:51:21

שמפני !!!!!

thetroll
thetroll
31/05/2026 4:51:23

קארוזו מול השמפניה זה בנתיים הסיפור של המשחק הזה אחד הגיע השני לא.

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:51:50

שמפני הוא עוד שחקן שהיה בפילדלפיה על חוזה טו ווי, אבל מורי לא ראה שם כלום אז שיחרר אותו

שי אבן צור
31/05/2026 4:53:41
הגב ל  trusttheprocess

כדי שמאק מקלנג יוכל להשתתף בתחרות ההטבעות
התאהב בעצמו המורי הזה
כמה נזקים עשה לכם…

אור
אור
31/05/2026 4:52:14

כל הכבוד לספרס, גודעים כל ניסיון לקאמבק באיבו

לא פשוט במשחק 7 בחוץ

נערך לאחרונה 10 ימים לפני על ידי אור
TRIP
TRIP
31/05/2026 4:52:20

רק שמפני זה מרגש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מישהו חייב להופיע באוק חוץ משגא מקיין היה המחצית אבל גם נעלם. קארוזו מנסה אבל לא פוגע בכלום לצערי ולצערו. אין שלשות בכלל

אור
אור
31/05/2026 4:54:57

זהו נגמר מכריז שטעיתי וניצחון לספרס. אין לתאנדר מספיק מי שיקלע היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין מכדררים מול הגנת לחץ קארוסו נופל לחוץ רצה שריקת כוכב,חח

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:54:08

אוקלהומה צריכים למצוא מישהו שיעשה נקודות חוץ משיי
שינסו את איזייה גו

ברוך רובין
31/05/2026 4:55:05

SGA הלילה לבד. קארוסו בחר לא להגיע. את צ׳אט הייתי בועט ראשון זה לא שחק מקס אפילו לא קרוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק לא זורקים 3 לבד לגמרי

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 4:55:38

וומבי מחלק מרפקים לכל דורש

שי אבן צור
31/05/2026 4:57:33

שקץ אומרים לך

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תגלס רוויר,קארוסו סתם נפל

ברוך רובין
31/05/2026 4:57:15

16-2 ריצה איזה שלושה חשובה , מה הולמגרן עושה על המגרש

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 4:57:25

צ'ט צריך לקחת את הכדור וללכת לסל
המאמן צריך לתפוס אותו לשיחה ולהעיר אותו

ברוך רובין
31/05/2026 4:58:47
הגב ל  trusttheprocess

צריך לבעוט בו, הוא כזה חלש . הראשון שהם צריכים להטריד.

המשגיח
31/05/2026 4:57:27

איזה דק' של ספרס

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 4:58:26
ברוך רובין
31/05/2026 5:00:34

קורנט לא יכול להיות על המגרש עשה טוב שהוציא אותו

NFS
NFS
31/05/2026 5:00:47

איזה פלופ של שיי
כמובן אין ריפליי

NFS
NFS
31/05/2026 5:02:01

עוד פלופ של שיי.
איזו בדיחה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

איזה פלופ קפץ עליו לזריקה אתה אמיתי חחח אתה ראית מה שרקו חדורט מקודם על שמפניה? עבירה ברורה של ואסל

NFS
NFS
31/05/2026 5:04:19

אין לך מושג. זה פלופ אבל בזה הוא באמת אמויפי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

חחח חי בסרט עבירה 200 אחוז ואסל קפץ לגמרי לתוכו בזריקה

נערך לאחרונה 10 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה של ואסל מה בוכים

ברוך רובין
31/05/2026 5:03:00

איזה פלופ. SGA עם 5 זריקות מהקו ואוקלהומה חוזרים לא להאמין

שי אבן צור
31/05/2026 5:04:49

גועל נפש

ברוך רובין
31/05/2026 5:03:34

זה לא כדורסל זה טמטום, קופצים על שחקן בשביל עבירות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לשגא אסור לנוח במשחק,הזה ברגע שיוציאו המשחק יכול להיגמר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פוקס הגיע

ברוך רובין
31/05/2026 5:04:51

במשחק אמיתי ברגע ששחקן באוויר עוברים אותו , בNBA קופצים עליו. כזה טמטום

ברוך רובין
31/05/2026 5:05:29

אוקלהומה חזרה למשחק עם 7 נקודות מהקו. לא להאמין איזה טמטום של הספרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

100 אחוז כדור

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:06:10

עוד פעם פוקס ברגע מכריע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עכשיו שעה ינסו למצוא מגע כלשהו לאשר שריקת אוויר נקי לחלוטין בכדור

שי אבן צור
31/05/2026 5:06:50

יהפכו
תירגע

ברוך רובין
31/05/2026 5:07:34

הניקס מנצחת לדעתי את שני הקבוצות. קארוסו רק נגע בכדור שיפוט כזה דפוק

Smiley
31/05/2026 5:07:47

הספרס פשוט החזירו את OKC למשחק עם קבלת החלטות בהתקפה. מתעקשים על שלשות במקום ללכת פנימה.
שג"א אמן סחיטת עבירות. אסור לשומרים של הספרס לאכול את ההטעיית זריקה שלו. פשוט לעמוד עם ידיים למעלה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Smiley

צריכים לקפוץ אבל לא לתוכו ואסל קפץ בבירור לתוכו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה שלשת פוקס,של גיוויל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ביסמק מטריף את הספרס הלב והמנןע

שי אבן צור
31/05/2026 5:14:08

גורם חיובי בחדר ההלבשה
כמו כספי אבל עם קריירה משמעותית בעברו חחח

Smiley
31/05/2026 5:15:57

כל הזמן שחקנים שפרשו מדברים על כמה זה חשוב שיש ווטרן אחד או שניים בחדר הלבשה, בטח כמה זה חשוב בקבוצה צעירה

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:09:47

לא להאמין שג׳ילין יותר טוב מצ׳ט.

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:10:50

לא להאמין שזה בפנים

ברוך רובין
31/05/2026 5:10:36

SGA האהבל קופץ על הרצפה , הולמגרן זה עציץ ב250 מליון . שלושה אדירה של ווילימאס

Smiley
31/05/2026 5:10:47

אייזיה ג'ו ואהרון וויגינס זה שני חבר'ה שפשוט נמחקו מהרוטציה של הת'אנדר ויכוחים להוסיף קליעה.

ג'יילן וויליאמס הוא פשוט הגבוה הכי טוב של הת'אנדר בסדרה הזו. איכשהו מצליח לעמוד מול וומבניאמה בכבוד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ויקטור זרק ראש נפל קיבל אוויר מוחלט

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 5:13:23

בהחלט למד הבחור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט במופע בן סימונס

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:11:49

ההגנה של הספרס מטורפת לא יאומן שג'יי וויל שם את השלשה הזאת

ברוך רובין
31/05/2026 5:12:01

הספרס לא משחקים כדורסל טוב, ההתקפה שלהם נוראית. הרבע הם לוקחים ריבאונד התקפי אבל זה התקפה ברמה נמוכה מאוד.

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:13:06

עזוב התקפה זה משחק של הגנות כל סל במשחק הזה נראה כמו נס.

ברוך רובין
31/05/2026 5:14:07
הגב ל  thetroll

ההתקפות רעות, הספרס הפסיקו לשחק כדורסל מהרבע הראשון. רועדות הידיים בגיים 7 אבל לא משחקים כדורסל

ברוך רובין
31/05/2026 5:13:15

איזה ליגה עלובה סילבר בנה , שחקנים נופלים לרצפה בשביל עבירות.

Smiley
31/05/2026 5:14:47

אחלה משחק. מרגיש שזה פשוט תלוי בספרס אלא אם שג"א באמת ישים את גלימת הסופרמן שלו.
ל-okc אין מספיק שחקנים שישימו נקודות היום

ברוך רובין
31/05/2026 5:15:08

הרפר גם הוא נופל לפארקט. לוקחים לכוכבים את השריקות ההזויות וזה 10 נקודות פחות במשחק, זה לא רק הנקודות מהקו , זה ששומר לא יכול להתקרב אליהם.

הזוי שאחד הסקילס הכי חשובים היום לשחקן זה סחיטת עבירות.

נערך לאחרונה 10 ימים לפני על ידי ברוך רובין
אשך טמיר המקורי
31/05/2026 5:15:25

הגיע הזמן להתחיל לקלוע שלשות אוק

captain beefheart
captain beefheart
31/05/2026 5:15:32

צ׳אט gpt כושל. לא יאומן איזה סמרטוט הוא הערב (ותכל׳ס בסדרה)

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:19:27

ותכלס בפליאוף ותכלס גם בעונה.

Shenanigans
31/05/2026 5:16:58

יאללה ספרס לא לשלשל, אני מעוניין לראות את הגמר

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:19:00

אם הספרס יעברו יהיה כזה פסטיבל וומבי אני לא אוכל לעמוד בזה.
הוא פשוט תחת. אומרים לי שהוא יותר גדול מג׳ורדן, בדיחה טובה.

הוא אפילו לא קובי בן 22.

שי אבן צור
31/05/2026 5:21:36

יהיה כיף לראות אתכם בוכים את נשמתכם
ועוד למשך עשור שלם חחח

ברוך רובין
31/05/2026 5:19:07

וומבי בכל זריקה זורק את הראש .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקות אוויר על ויקטור

ברוך רובין
31/05/2026 5:20:54

אוקלהומה התעוררו מ3, לדעתי זה שלהם. הם חייבים רבע ענק של SGA

נערך לאחרונה 10 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
31/05/2026 5:21:27

גונסון איזה שלושה חשובה , הולמגרן לדרוס ולהוציא כסף מהביטוח . כזה נזק

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 5:21:50

אוי ואבוי צט

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 5:22:51

איזה שריקה רעה
השופטים מזיינים את הזרג גייוויל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא לא זורק זריקות לבד

ברוך רובין
31/05/2026 5:23:41

קארוסו שבר את הטבעת בדאנק. היה 100 אחוז עבירה וומבי בוכה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דייגנולט מתאבד עם צט. תם הטקס

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 5:24:26

מבחינת וומבי, לפגוע בפרצוף זה נקי

שי אבן צור
31/05/2026 5:25:39

שקץ אומרים לך!!!

Shenanigans
31/05/2026 5:24:42

קלדון אתה מלך

ברוך רובין
31/05/2026 5:24:58

איזה משחק של פוקס, קובר את מאנו עשר אמות באדמה. וולאס>> מהולמגרן

שי אבן צור
31/05/2026 5:25:04

איזו מתפרצת מטורפת שלנו!!!

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:25:14

דייגנולט כנראה מעולף על הפארקט. מה צ׳ט עושה פה? תרוץ עם שלשות

NFS
NFS
31/05/2026 5:25:21

וואו הספרס מנגבים.
צ׳ט באמת הולוגרמה במשחק הזה

bobby
31/05/2026 6:38:47
הגב ל  NFS

והולוגרמה יקרה מאוד, לא סתם. יחד עם הפציעה של ג׳יי-דאב, מדובר על שני חוזים שמנים אבל דיי אובר-פרייסד שיגבילו את הגמישות של פרסטי לשנים הקרובות. איזון קוסמי מאצ׳?

המשגיח
31/05/2026 5:25:40

איזו ירידת ערך של צ'ט מה זה. בקצב הזה הוא באמת יבוא לשחק בנבחרת ישראל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  המשגיח

חחחחחח

Florida man
31/05/2026 5:52:25
הגב ל  המשגיח

קורנאט נתן יותר ממנו

ברוך רובין
31/05/2026 5:26:25

11 הפרש אוקלוהמה הפסיקו לשחק. גונסון ענק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב מזה אוק לא יחזרו מברוק לספרס. הם ינגבו את הניקס בלי פציעות. ספרס ב5 קל

שי אבן צור
31/05/2026 5:27:56

מה, אתה מנחס?

ברוך רובין
31/05/2026 5:28:31

שמעון התערבות? אני אומר הניקס לוקחת , הם הרבה יותר מסוכנים מאוקלוהמה הזאת התקפית . יש להם ריווח שיוציא את וומבי מהצבע, והם יותר גדולים פיזית מהספרס

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 5:26:51

תנדר צריכים להאיט את המשחק להוציא את וומבי החוצה וללכת לסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדבר היחיד שיותר מגוחך מהמשחק של צט היום זה הבחירה שלו לשחקן ההגנה מס 2 בליגה

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:32:09

הוא אפילו לא השני הכי טוב בקבוצה שלו.

וואלאס השומר הכי מוכשר, אחר כך קארוסו או דורט כשבפליאוף זה קארוסו.

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:27:50

זהו מכריז. הספרס נפלאים. אחלה קבוצה לא יעזור משחק 5 הם נראו גמורים אבל להכניע קבוצה כזאת צריך באמת להכניע. הם עמדו בפני שני משחקי הדחה מול האלופה ולא ניכנעו. לא צריך חותמת יותר גדולה מזאת. פוקס שווה כל דולר בחוזה שלו הוא האיש שברגעים הכי משמעותיים סידר להם את הנצחון היום.
יאללה נראה אותם מול הניקס.

שי אבן צור
31/05/2026 5:31:26
הגב ל  thetroll

זה ממש לא גמור

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:35:33

8 נקודות בקרב חפירות כזה נראה לי אמור להספיק. אבל נמתין.

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:36:20

גמור. גמור.

Shenanigans
31/05/2026 5:28:42

חמישית לוומבי. סעמק

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 5:28:57

המשחק בכלל לא גמור
אתם מדברים שטויות

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:36:50
הגב ל  trusttheprocess

גמור.

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:37:46
הגב ל  trusttheprocess

משחק מהסוג הזה שכל סל זה לחצוב בסלע 8-9 נקודות זה סופי.

TRIP
TRIP
31/05/2026 5:29:17

מספיק שוומבי קולע שלוש 3 מ5 וזה נגמר

Shenanigans
31/05/2026 5:30:10

נגמר. זה של okc

NFS
NFS
31/05/2026 5:30:19

רחוק מלהיות גמור.
וומבי עם 5 עבירות

Shenanigans
31/05/2026 5:31:16
הגב ל  NFS

זה גמור. לטובת okc

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 5:34:04
הגב ל  NFS

מכיר שופט שישרוק לו שישית?

שי אבן צור
31/05/2026 5:40:13

בראדרס
מזל שהוא לא איתנו היום

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 5:30:43

הנה בא הקאמבק

ברוך רובין
31/05/2026 5:31:43

רק 6 הפרש SGA בלתי עציר

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 5:32:24

אוק כבר הפסידו את המשחק הזה לפחות שלוש פעמים ועדיין איכשהו במרחק פגיעה

ברוך רובין
31/05/2026 5:33:16

SGA מזכיר נורא את קובי במיד ריינג ובעבודת רגליים

ברוך רובין
31/05/2026 5:35:27

קורנט עשה את שלו במהלך הזה. זה מהלך של משחק

המשגיח
31/05/2026 5:36:44

בלוק ביי קורנט = בלוק ביי ג'יימס 🙂

NFS
NFS
31/05/2026 5:36:54

ריבאונד התקפה אדיר של הארפר.
שיי נעלם לגמרי במאני

ברוך רובין
31/05/2026 5:37:02

איזה שחקן שמפני. איזה ריווח הוא נותן להם

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:37:22

הארפר יהיה שחקן על חלל. שיבדקו שם בדיקת אבהות אם האבא הוא לא מייקל משהו

המשגיח
31/05/2026 5:38:18

הוא כבר! פסיכי כמה הוא טוב

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 5:40:11

אבא הושווה למייקל לפני הפציעה

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 5:37:24

תנדר נראים כמו פילדלפיה
משאירים שחקנים חופשיים לשלשות ונותנים ריבאונד התקפה

שי אבן צור
31/05/2026 5:38:06

הארפר ילד פלא

ברוך רובין
31/05/2026 5:38:14

וולאס שומר על, אוקלהומה לא יחזרו מזה, הספרס שולטים בריבאונד

Smiley
31/05/2026 5:38:25

אחרי שפרסטי רואה את הגבוהים שלו בסדרה הזו אין לו ברירה שלא ללכת אולי אין על יאניס.

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:39:30
הגב ל  Smiley

רעיון טוב

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 5:39:45
הגב ל  Smiley

כמו שאמרתי
צ'ט , אחד מהגארדים ושלוש בחירות דראפט
דאנ דיל

ברוך רובין
31/05/2026 5:41:20
הגב ל  trusttheprocess

מדויק . לא בטוח שמילווקי לוקחים טרייד כזה

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 5:45:43

בטח שלוקחים
מה אתה חושב יציעו להם את קופר פלאג

TRIP
TRIP
31/05/2026 5:38:53

איזה ריבאונד חשוב של הארפר

Smiley
31/05/2026 5:39:13

העניין בספרס שכולם יכולים לשים נקודות. הכי הרבה יש איזה קורנט וארבעה קלעים מסביבו

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:40:22

לא יאומן שצ׳ט הצחין פה 30 דק׳. תורידו לו חצי מהדקות וזה משחק צמוד.

Shenanigans
31/05/2026 5:40:52

הארפר השחקן הכי טוב בהיסטוריה

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:41:16

קילללה הארפר

ברוך רובין
31/05/2026 5:42:26

הארפר שבר את אוקלהומה .

ברוך רובין
31/05/2026 5:43:39

הולמגרן כזה זבל .

ברוך רובין
31/05/2026 5:45:18

קאסל מה אתה עושה, מהלך רע של SGA צד שני אין לו שלושות תכנס

Shenanigans
31/05/2026 5:45:23

קארוסו עם 6 עבירות על קאסל חחח

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:45:53

שישלחו את וומבי לקו, רועדות לו הבהונות.

וואלאס שומר מדהים.
הסטופר הכי טוב בליגה.

ברוך רובין
31/05/2026 5:46:07

לאוקלהומה אין ריבאונד לא ייאמן

-gogo
-gogo
31/05/2026 5:47:32

וואלאס מחזיק את אוק. הוא הפך לצלף !

Shenanigans
31/05/2026 5:48:52

ישששששששששש אין יותר אליפיויות לשיי עד סוף הקריירה אמן

שי אבן צור
31/05/2026 5:50:51
הגב ל  Shenanigans

אמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Shenanigans

יהיה לו לפחות עוד 2 אל תדאג הרבה יותר מהגוקר

Shenanigans
31/05/2026 6:04:38

בינתיים תיקו

-gogo
-gogo
31/05/2026 5:49:08

משחק 7 מדהים
הקבוצה המוכשרת יותר ניצחה
חבל שהסידרה נגמרה

שי אבן צור
31/05/2026 5:49:09

ייייייייייששששששששששששששששששש

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:49:18

זה גמור. האמת שאין משהו רע להגיד על אוק זו קבוצה נפלאה שיי אחלה. אבל זה היה קשה לבד. סן אן אנטוניו זה פשוט ריכוז של כשרון על אנושי. סדרה הכי כייפית בשנים האחרונות. משחק הגנה אמיתי. היה כייף לראוץ

שי אבן צור
31/05/2026 5:49:26

יייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייישששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

גיא רוזן
31/05/2026 5:49:51

ברכות לספרס,
הצמיחו במהירות שיא קונטנדרים לשנים.
ברכות לליגה,
עונה נוספת ללא אלופה באק-טו-באק,
ברכות לאוהדי הת'אנדר –
גם אתם קונטנדרים לשנים, אין קבוצה מצויינת יותר לחיזוק משמעותי מאשר הת'אנדר.

ברוך רובין
31/05/2026 5:52:40
הגב ל  גיא רוזן

טרייד על יאניס ולבעוט את הולמגרן

המשגיח
31/05/2026 5:49:55

מזל טוב טוב לכל אוהדי ס"א. סדרה מעוררת כבוד

ברוך רובין
31/05/2026 5:50:19

כל הכבוד לספרס. קבוצה כל כך צעירה.

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:50:33

הספרס עמדו מול שני משחקי הדחה מול האלופה עם וניצחו. זו חותמת אדירה. נראה אותם מול הניקס.

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:50:38

העיקר שארסנל הפסידו

Florida man
31/05/2026 5:50:51

הקבוצה הטובה יותר ניצחה ובצדק. צ'ט הולמגרן התחפש ליניב גרין

Smiley
31/05/2026 5:51:07

שאפו לספרס. יש להם מלא כלים להעניש את הקבוצה ממול וגם שומרים נהדר.
וומבניאמה לא במשחק גדול אבל הנוכחות שלו על הפרקט מושכת מלא אש והגנתית זה בכלל סיפור שיריבים רואים אותו מגיע ומסתובבים החוצה.

הניקס לא פראיירים בכלל. הולכת להיות אחלה סדרת גמר.

נערך לאחרונה 10 ימים לפני על ידי Smiley
ברוך רובין
31/05/2026 5:51:48

וומבי מזכיר את לברון משהו לא אמיתי באמוציות שלו .

NFS
NFS
31/05/2026 5:58:39

איזה איירבול שלך ברוך.
בדיוק ההפך.

Smiley
31/05/2026 6:04:00

כי דאנקן היה סופר אמוציונלי…

k_700 the original
k_700 the original
31/05/2026 5:51:52

אנשים זוכרים שמורי עשה ווייב לשאמפני בשביל לפנות מקום למאק מקלאג??

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 5:55:05

בכל העולם הגדול רק אתה זוכר

נערך לאחרונה 10 ימים לפני על ידי trusttheprocess
Shenanigans
31/05/2026 5:52:16

זה גם עדיף לגמר מול הניקס. הולכת להיות סדרה של 6 משחקים ולא 4

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ששאמפני שחקן של 3 מיליון שם 20נק וצט שחקן של 300 מיליון שם 4. זה כל ההבדל. צריך להטריד,אותו שחקן לא לרמות הגבוהות קיבל מקס כי שגא הביא אליפות. זה מובלי 2.
גם שגא אכזב לא לקח מספיק ברבע האחרון יותר מידי מסירות לרוחב.
מה שהכריע את הסדרה זה הפציעות של הדוגמן ומיצל לצערי וחבל שכך.
הספרס יפתחו את הניקס ב5 אם לא יהיו פציעות. מה ששמרו על שגא ברונסון לא יחזיק רבע מזה. ברידגס וקאט לא יצליחו לכדרר שם.
כמו שאמרתי בספרס כל שחקן יכול לשים פתאום 20 30 נק היום באו קלדון שאמפני מי שדיבר על ספסל עמוק ושטויות…
אני צופה שינויים באוק בקיץ.

נערך לאחרונה 10 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Shenanigans
31/05/2026 5:53:15

כמו שנה שעברה הפציעות של גורדון ושל האלי 😉
אליפות עם כוכבית

NFS
NFS
31/05/2026 6:00:53

מיטשל לא פגע במשחקים ששיחק. הדוגמן לא משחק כל העונה. בקיצור, תירוצים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NFS

חח את הדוגמן הם צריכים לסדרה הזאת או מישהו במקומו לא לכל העונה הם גם לא המו צריכים אותו מול הניקס.
מיצל לא פגע… מספיק משחק 1 שיפגע הוא מוריד נטל הובלת כדור ויוצר לאחרים. איתם זה סיפור אחר…יכול להיות אגב שהספרס עדיין היו מנצחים אבל זה מאד בלט. שיש לך יוצר אחד בקבוצה וממול הגנה כמו הספרס בלתי אפשרי לנצח.

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 6:36:00

מיטשל שיחק משחק 1 לדעתי ונפצע, ניסה לחזור משחק שני והורד מהר מאוד.
היה ה-MVP מול הלייקרס.
שחקן מדהים ובייבי שיי (מינוס הפלופים)

NFS
NFS
31/05/2026 7:30:19

משחק 1 – 34 דקות 4 נקודות
2 – 28 דקות 10 נקודות
3 – 17 דקות 2 נקודות

שחקן מצוין אבל לא גיים צ׳נג׳ר. אותי הפתיע הייבוש של אייזיאה ג׳ו ואנדרו וויגינס ששומרים חזק וקולעים טוב מבחוץ.

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 7:36:02
הגב ל  NFS

לחלוטין גיים צ'יינג'ר

Don
Don
31/05/2026 8:36:29

שיעבירו את צאט לוושינגטון

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 5:54:16

ב 1999 שחקן צעיר שנה שלישית בשם טים דאנקן הוביל את סאן אנטוניו לאליפות נגד הניקס.
ההיסטוריה חוזרת על עצמה

arnold
arnold
31/05/2026 6:03:27
הגב ל  trusttheprocess

דאנקן לקח אליפות בעונתו השניה בליגה

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 6:09:19
הגב ל  arnold

וכמה זה בשנים של כלב ?

thetroll
thetroll
31/05/2026 7:19:36
הגב ל  trusttheprocess

חחחחחחח 🙂 רצחת. חחח

TRIP
TRIP
31/05/2026 5:54:47

הדבר הכי טוב שקרה לליגה וומבי בגמר

Don
Don
31/05/2026 5:54:58

יפה. מזל טוב לספרס. הטובים יותר ניצחו וכל הכבוד להם להגיע ל-OKC ולקחת משחק 7. מאמין שיהיו אלופים. קדימה ניקס!

Rocky1
Rocky1
31/05/2026 5:55:31

וווווואאוווווו ווווואאאאווווו אני עדיין לא מאמין. קבוצה שלפני שנה ניצחה 30 ומשהו משחקים ניצחה השנה 62 משחקים ועלתה לגמר האן בי אי.

אולי מזכיר את הסיפור של בוסטון 2008 אבל שמה היו טריידים בומבסטיים שהפכו את בוסטון לקונטנדרית עוד לפני שהתחילה העונה. והיו להם כוכבים בפריים שלהם ולא בגיל 20-22.

TRIP
TRIP
31/05/2026 5:56:55

מיץ הוא להיות הפופ של הספרס תחילה דיינסטי

Shahar Sharon
31/05/2026 5:57:22

ואוו וומבי איזה ענק ואיזה אגדות שם כולם… הליגה כולה בטנקינק לעשות הקרוב

thetroll
thetroll
31/05/2026 5:59:59

הסדרה הזאת זה הכדורסל של פעם שאהבנו. מלחמה. צריך להגיד משהו טוב על הליגה שהקשיבו לביקורת ונתנו למשחק ההגנה לחזור וחלאס עם השריקות אויר ההתקעויות במגינים והפלופים. ממש אהבתי.
ויש גם דור חדש לליגה ובאמת שאני מעדיף לראות בגמר קבוצה לוחמת כמו הספרס מאשר את העובש הישן כמו לברון או העובש החדש כמו לוקה.
כל הכבוד לספרס נתנו סדרה לפנתיאון וגם מילה טובה לחיילים של אוק. נתנו קרב אדיר. היה כייף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  thetroll

אמת

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 6:37:47
הגב ל  thetroll

אמת. רק וומבי מקלקל לי. לא אוהב אותו

thetroll
thetroll
31/05/2026 7:02:13

אני גם לא מת עליו מרפקים לפרצוף וכ מגעיל ומסריח זה כבר ברור שזה מה שהוא ראיתי את זה יותר מידי בפליאוף הזה אבל אני לא צמחוני יש מלא זבל בליגה הזאת. לפחות הבן אדם בא להילחם בכל הכח ומי שמסביבו הם חבל על הזמן חבורת לוחמים מדהימה.
אז אני זורם עם זה אין מושלם מה לעשות וזה עדיף בעייני על טיפוסים עצלנים ומתייפיםים כמו לוקה ודומיו לפחות יש בזה קשיחות.

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 7:24:31
הגב ל  thetroll

ברור.
זה מה שהיינו מקבלים אם הלייקרס היו מגיעים למעמד.
וגיא עוד מעז להתלונן על הת'אנדר

גיא רוזן
31/05/2026 7:32:25

Whataboutism" or "whataboutery" (as in, "but what about X?") refers to the propaganda strategy of responding to an accusation with a counter-accusation instead of offering an explanation or defense against the original accusation. It is an informal fallacy that the accused party uses to avoid accountability—whether attempting to distract by shifting the conversation's focus away from their behaviour or attempting to justify themselves by pointing to the similar behaviour (which may be true or false, but irrelevant) of their opponent or another party who is not the current subject of discussion.
From a logical and argumentative point of view, whataboutism is considered a variant of the "tu quoque" pattern, which is a subtype of the ad hominem style of argument.

גיא רוזן
31/05/2026 7:36:54

אהבתי במיוחד את ה-"מעז…"
איך שאתה לא תהפוך את זה, שג"א הפך למלך הפלופים, והת'אנדר לממלכה…
לא היה השנה בפלייאוף משהו או מישהו שמתקרב לזה.

מה שלא ברור לי,
מה לוקה והלייקרס קשורים לטיעון שהת'אנדר משחקים כדורסל קשה לצפייה? לוקה לא שיחק בכלל השנה בפלייאוף,
והלייקרס לא באמת היו רלוונטיים ולו לרגע.

במקום להתמודד עם הטענה (ועשרות הדוגמאות רק מהפלייאוף הנוכחי) אתה בוחר להגיב כמו פוליטיקאי מהשורה…

שי אבן צור
31/05/2026 7:48:03
הגב ל  גיא רוזן

האטד המודרני זה

thetroll
thetroll
31/05/2026 14:34:06

חחחחחח אתה פשוט מצליח להרוג אותי לפעמים יש לך את זה חחחחח. 😂😂😂😂

bobby
31/05/2026 8:31:36

אוהב או לא אוהב, ברור לך שהוא הציר מסביבו כולם עובדים כן? אין וומבי, אין ספרס חזרה במעמד פיינלס.

שי אבן צור
31/05/2026 8:39:35
הגב ל  bobby

אבל הוא שקץ🤣🤦‍♀️🤣🤦‍♀️

thetroll
thetroll
31/05/2026 14:35:11

לא שיקצנו אותו עדין. הוא מלוכלך זה ברור אבל כולם קצת.. ביתר הוא בסדר.

שי אבן צור
31/05/2026 15:05:38
הגב ל  thetroll

חכה חכה
ברור לי כשמש בצהריים שזה בתכנון מתקדם של הביצה עם האגו של זרג של כוכב פורנו
STAY TUNED!

שי אבן צור
31/05/2026 6:00:40

וומבי צועק GO SPURS GO על הלוגו של העמלקים😎

NFS
NFS
31/05/2026 6:06:37

הולמגרן קלע את שתי הנקודות הראשונות של אוקייסי דקה וחצי לתוך הרבע הראשון ומאז הפך להולוגרמה

Dram
Dram
31/05/2026 6:09:10

ראיתי סרטון ביוטיוב ובו נשאל מומחה נבא אם היה צריך להתחיל קבוצת כדורסל היום איזה שחקן היה מעדיף ע"פ וומבי ואיזה לא.
השחקנים שבחר לפני וומבי:
קרים, שאק, ג'ורדן, קובי, לברון
השחקנים שהיה לוקח אחרי וומבי:
קרי, יאניס, דנקן, יוקיץ'

מה דעתכם?

שי אבן צור
31/05/2026 6:12:18
הגב ל  Dram

האמת?
I couldn't care less

trusttheprocess
trusttheprocess
31/05/2026 6:14:18

אני הייתי לוקח את קייל לאורי

שי אבן צור
31/05/2026 6:19:20
הגב ל  trusttheprocess

חחחחח

Dram
Dram
31/05/2026 6:34:06
הגב ל  trusttheprocess

אגב, אם תשאל את אוהדי הרפטורס – חד משמעית השחקן הגדול ביותר בתולדות המועדון.

thetroll
thetroll
31/05/2026 6:21:21
הגב ל  Dram

נחמד אבל זה עוד קצת מוקדם מידי בשביל זה.

Dram
Dram
31/05/2026 6:31:53
הגב ל  thetroll

זה הרעיון שכרגע זה בגדר ניחוש. אם היה דראפט והיו מעמידים את כל החבר'ה האלו לבחירה מול וומבי בכדורסל של ימינו את מי היית לוקח.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  Dram

שהוא דביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איפה הספרס היו לפני ביסמק ואיפה איתו. ראיתם איך היא מדליק את כולם? איזה לב ומנוע?

bobby
31/05/2026 6:42:17

ברכותיי לספרס ולאוהדים פה באתר! בהחלט הייתם הקבוצה הראויה יותר בסדרה הזאת.
הפיינלס יהיה מעניין, הניקס זו לא קבוצה לישון עליה.

אופק
31/05/2026 7:10:43

אני כל כך שמח מכל כך הרבה בחינות!!!!
אנחנו בפיינלס!!!! אחרי כל כך הרבה זמן, אחרי קוואי, דרוזן, דג'ונטה ויתר הרפתקאות הטנקינג…
אנחנו קבוצה אמיתית, טובה, עם סיכוי אמיתי לזכות באליפות למרות חוסר הניסיון והגיל.
אני שמח שלא הפסדנו ל-OKC גם כי אני שונא את הטיקטוקיות שלהם וגם כי היינו צריכים לעבור קבוצה כזאת טובה כדי להיות ראויים.
GO SPURS GOOOOOOOOOOOOOOO

אשך טמיר המקורי
31/05/2026 7:32:55

thetroll
מה שכתבת במשחק הקודם…
https://www.facebook.com/photo/?fbid=1049884467362452&set=a.272402148444025

thetroll
thetroll
31/05/2026 14:37:15

וואו למותתתתתתתת… 😅😅😅 אני רגיש לדברים האלה זה התעללות בחסר ישע… חחחח :)))

puma1234
31/05/2026 15:08:24

אם הם יעלו עם אש בעיניים, יסגרו לריבאונד יקפידו נל הבסיס ,ולא יפלו מנטלית במהלך המשחק הסוף והסדרה שלהם!