אחרי שעברנו כבר כמה ימים ללא משחקים, ובמקרה של הניקס יותר מכמה ימים, מחר תתחיל סדרת הגמר הגדול בין הספרס לניקס, בשחזור של גמר הגביע לפני חצי שנה ושל גמר הליגה ב-1999. לקראת הגמר, כינסנו 5 חברי צוות לדיון 5 על 5. איתנו בצוות היום – Stockton2Malone, אבי טרכטמן, ניר חבצלת, עמנואל אוחנה הלקין ו-NBA בדם.

שאלה 1: הניקס מגיעים עם 2 סוויפים, 11 ניצחונות רצופים ומנוחה ארוכה, אבל נתקלו ביריבות נוחות יותר מאלה שעברו הספרס ועברו מעט אתגרים בדרך לגמר. האם ואיך זה ישפיע לדעתך?
סטוקטון: לדעתי לא ישפיע. שתי הפיינליסטיות הן קבוצות לא מבוגרות יותר מידי ולשתי הקבוצות היו 3-4 ימי מנוחה שאמורים לסגור את רוב הפציעות הקטנות שהיו.
אבי: הנה העניין עם שחקני הניקס. הם לא ילדים קטנים. למעשה, אם ניקח את שחקני החמישייה, הם שיחקו בממוצע כבר שמונה שנים בליגה. ובספסל המצב לא מאד שונה, קלרקסון שיחק 11, מיצ׳ רוב ושאמט – 7. אז כן, הם נתקלו ביריבות נוחות וסגרו עניין מהר, אבל זה לא נאמר לחובתם אלא לזכותם ולזכות הניסיון שלהם, ולמען האמת גם הביצים שלהם. הם ראו את הספרס מנצחים בסדרה בה הם באמת היו יותר טובים ונתנו נצחונות משכנעים יותר – את האלופה ובעיקר את מי שחשבו שתהיה האלופה והווריורס הבאה בערך עד סוף העשור. אז שאננות אין כאן. יש כאן מנוחה, ומנוחה זה דבר לא רע. האם יתכן שהם יבואו קצת חלודים במשחק הראשון? אולי.. לא סביר. אבל ביקשתי מפרפלקסיטי לתת לי מספרים, ולפיו קבוצה שמנצחת במשחק 7, מפסידה את משחק 1 ביותר מ 60 אחוז מהזמן, וגם 16 פעמים נפגשו קבוצה שעשתה סוויפ מול קבוצה שעשתה גיים 7. ב 12 מהם ניצחה זאת שעשתה סוויפ, שני יתרונות לניקס. אז זהו, זאת התשובה. נכון שבדרך כלל הקבוצה שעושה סוויפ היא גם טובה יותר, והפעם המצב הפוך (על פי מאזני הליגה) ועדיין – זאת התשובה, לניקס יש יתרון קטן בגלל המנוחה.
ניר: אני חושב שזה יכול רק להשפיע לטובה עבור הניקס. בסוף הניקס צברו מומנטום וגילו את השיטה שעובדת להם ובאים רעננים. דווקא סן-אנטוניו באה אחרי מלחמה וסדרה פיזית מאוד מול הת'אנדר וכבר ברביעי בלילה הגמר יוצא לדרך.
עמנואל: לדעתי הדרך של הניקס לא תשפיע במיוחד. הם אכן גברו על יריבות חלשות מאלו של הספרס, אבל אין ספק בכך שהם ראויים למעמד הזה. ראינו את זה לכל אורך הפלייאוף, גם אם היה מדובר ביריבות קצת יותר חלשות.
NBA בדם: ראינו בפלייאוף הנוכחי שקבוצות שמגיעות אחרי סדרות קלות מתקשות להתניע במשחק הראשון מול קבוצות שאותגרו והגיעו חמות, כמו אוקלהומה מול הספרס והניקס מול הקאבס. הספרס צפויים להיות חדים יותר במשחק 1, בטח בפתיחה שלו.
שאלה 2: מי לדעתך יכול להיות אקס פקטור משמעותי עבור הספרס?
סטוקטון: דווין ואסל או ג'וליאן שמפאני, שחקן שטאונס ישמור עליו ויהמר עליו, כי על וומבניאמה הניקס יעדיפו לשים שחקן פיזי יותר לדעתי. לשחקן עליו ישמור טאונס יהיה יתרון בכניסות פנימה, והוא יקבל כמה שלושות פנויות כל משחק.
אבי: אני אפתיע את כולם ואלך על קרטר ברייאנט. נכון, שקל יותר לדבר על שמפני והשלשות וכמעט התפתיתי לעשות את זה, אבל בואו – הוא שחקן חמישייה. ולדבר על הריסון בארנס (שבקושי ישחק) זה גם לא רציני. לוק קורנט היה אפשרות, אבל אני מעדיף את ברייאנט. למה? כי כל החיים שלי, ואני רואה הרבה כדורסל, רק ראיתי שחקן אחד שהיה נודניק בהגנה כמו ברייאנט, ולאיש הזה קראו…. דרק שארפ. דרק שארפ לצעירים מביניכם היה נודניק הגנתי שאהב לשמור קרוב ומירר את חייהם של בערך כל גארד מוביל באירופה בתקופות הטובות שלו. אז זהו שגם קרטר ברייאנט, הדקות שלו מול שג״א הוכיחו לו שמדובר בנודניק מדופלם, אחד שאוהב לשמור קרוב, ולא נותן ליריב שלו לקחת עליו צעד אחד. ואתם יודעים על מי זה מתאים מאד – כמובן בהגנה על ג׳יילן ברנסון. ברנסון יקלע את הנקודות שלו, בדרך כלל, אבל אם הוא יקלע אותם הרבה פחות בדקות של ברייאנט, זה יתן פוש ענק לספרס.
ניר: מי שיהיה האקס פקטור הוא דילן הארפר. המאצ'-אפ בחמישיות הוא יחסית מאוזן, אבל הספסל של הספרס בעיניי איכותי יותר משל הניקס ולדילן הארפר יש חלק עצום בזה. אם יצליח להביא את היכולת שהציג מול הת'אנדר, זה יכול להוות יתרון משמעותי מאוד עבור הספרס.
עמנואל: יש המון אפשרויות, אני אבחר בסטפון קאסל. השחקן המרכזי של הניקס בפלייאוף הזה הוא טאונס, אבל וומבי יהיה האחראי להחליש אותו, ואז צריך מישהו שיהיה על ברונסון. אם קאסל יצליח קצת להחליש אותו זה יהיה משמעותי מאוד עבור הספרס, וכבר ראינו אותם מצליחים להקשות מאוד על שיי. גם בצד ההתקפי תהיה לו תרומה קריטית. השימוש של הניקס בטאונס נגד וומבי יהיה מאוד מעניין, וקאסל יצטרך למצוא את וומבי ברגע שהוא יהיה מוביל הכדור המרכזי של הספרס. גם כיוצר לעצמו הוא יכול להיות מאוד משמעותי במשחקים שבהם לשחקני המשנה האחרים יותר קשה.
NBA בדם: דילן הארפר. לניקס אין מגיני טבעת איכותיים כמו לאוקייסי, גם בגלל שמיטשל רובינסון עם שבר בזרת ובכל מקרה מוגבל בדקות שלו. במידה והארפר יצליח לעבור את קו ההגנה הראשון בתדירות הוא יכול לעשות נקודות רבות בצבע וזה יתרון משמעותי לספרס.
שאלה 3: מי לדעתך יכול להיות אקס פקטור משמעותי עבור הניקס?
סטוקטון: ג'וש הארט. הסכמה ההגנתית של סן אנטוניו מתבססת על כך שוומבניאמה מהמר על שחקן עם הקליעה הכי חלשה בקבוצה היריבה ובפועל סן אנטוניו עושה הגנה של 5 נגד 4. מבחינתם שג'וש הארט יקח 10 זריקות פנויות כל משחק. אם הארט יצליח לשים אותם בפנים באחוזים סבירים כמו אלכס קארוסו למשל, זה יוציא את ההגנה של הספרס משיווי משקל.
אבי: בניגוד לשאלה על הספרס, כאן אני דווקא אתן את התשובה היותר קלאסית – לנדרי שאמט כמובן. השלשות שהוא קלע מול קליבלנד בחצי הגמר היו חלק גדול מהסיבה לכך שהקרב הוכרע בכזאת קלות. שאמט קולע שלשות כמו חמאה כבר 7 שנים כאמור, כשהוא הכי גארד של פעם שיש. לא יוצר גדול, לא שומר ענק, לא כלום ושום דבר חוץ מקלעי שלשות שאין דברים כאלה כשבשתי העונות האחרונות מדובר ב 39%. מול קליבלנד הוא החטיא רק שלשה אחת מתוך 12 ניסיונות, ואם זה יקרה גם הפעם זה יהיה יתרון ענק לניקס. צריך לזכור, אחת הסיבות שאוקלהומה לא הצליחה לנצח את הספרס, היא גם בגלל ששלשות לא נכנסו וכפי שניבאתי בפריוויו שלי על הסדרה – חוסר היכולת העקבית של אוקייסי לקלוע שלשות היא מפתח. אז כאן, המפתח נמצא בידי שאמט (טוב, וגם כל שחקני החמישייה של הניקס, כולם קלעים טובים ומעלה). שלשות זה ריווח, ריווח זה פחות וומבניאמה וזאת גם יכולת לעלות ליתרון מהיר, או למחוק פיגור.
ניר: בעיניי, ג'וש הארט יכול להיות האקס פקטור דווקא בצד ההתקפי. כל הרביעייה פרט אליו מהווים איום התקפי ישיר, מה שאומר שיתכן מאוד שפחות יתמקדו בו התקפית, בעוד שההגנה הלוחצת של הספרס תקשה מאוד על היתר. אם הארט יהיה אגרסיבי כבר בהתחלה מבחינה התקפית והשלשות יכנסו, הספרס יהיו בבעיה.
עמנואל: אוג'י אנונובי. מבחינה התקפית, בפלייאוף הזה הוא קולע 48% לשלוש, ואם הוא ימשיך לקלוע ככה זה יהיה יתרון עצום עבור הניקס. הגנתית הוא כנראה יישמור על אחד הגארדים, ראינו לכל אורך הפלייאוף כמה היכולת של הגארדים קריטית עבור הספרס. ואם הוא יצליח לשבש את המשחק של אחד מהם גם זה יהיה יתרון קריטי עבור הניקס. יכול להיות שגם נראה אותו בתור אחד העוזרים על וומבי בצבע, וגם שם הוא יצטרך לעשות עבודה מצוינת כדי שהניקס יוכלו לנסות להחליש קצת את וומבי.
NBA בדם: אוג'י אנונובי. כמעט 20 נק' לערב ביעילות שיא לפורוורד המצויין בפלייאוף. הניקס יצטרכו לקבל ממנו תפוקה באיזורים האלה כדי שלא הכל ייפול על ברונסון וקאט שצפויים לקבל טיפול רציני מהספרס.
שאלה 4: איזה מאצ'-אפ או מפתח מרכזי יכריע לדעתך את הגמר?
סטוקטון: קארל-אנתוני טאונס. בכל סדרה עד עכשיו, סן אנטוניו פגשו קבוצות עם יתרון גובה והתמודדו עם זה נהדר, אך הם עדיין לא פגשו גבוה כה מגוון ואינטיליגנטי בהתקפה כמו KAT. אם הוא יצליח להימנע מעבירות שטותיות מצד אחד ולהיות דומיננטי מהצד השני, זה יכול להכריח את סן אנטוניו לתת יותר דקות לקורנט או גבוהים אחרים שאינם וומבניאמה.
אבי: קאט מול וומבי זה המצ׳ אפ שלי. קודם כל, קאט, אני יודע שאומרים שהוא רך והכל, אבל איכשהו הוא סנטר שאני נורא נורא אוהב כבר כמעט עשור בליגה. הכלים שלו, במיוחד בהתקפה נדירים. אולי לא יוקיץ׳ אבל נדירים. אולי הסנטר הטוב בעולם עם הפנים לסל (טוב, חוץ מוומבי), אבל לא נופל בהרבה מיוקיץ׳ או אמביד גם מתחת סל, ומתעלה על כולם (פרט ליוקיץ׳ מן הסתם) בתור מוסר. הוא היה מנהל המשחק המרכזי בסדרה מול פילדלפיה, וגם מול קליבלנד הוא עזר מאד בניהול. הוא פשוט שחקן עם המון כלים, שעם השנים גם הפך להיות פחות רך, מהתדמית שלו בשנות הפלייאוף הראשונות. אז נכון, מולו משחק מישהו שמאיים להיות השחקן הטוב בהיסטוריה, אבל אסור לקאט לעשות כאן מעשה הולמגרן ולהיעלם. גם אם הוא יסתפק בקצת פחות נקודות (נגיד 14 למשחק) אבל ימשיך למסור, לתת הגנה טובה (כן, כן, ההגנה שלו השתפרה מאד) ושלשות כשצריך – זה כבר יהיה משהו שלאוקלהומה נגיד, לא היה. אני לא יודע אם הוא יכול להצר את צעדיו של וומבי בהתקפה, אבל הוא יכול למרר לו את החיים ולעייף לו את הצורה בהגנה (ההגנה של וומבי) – וזה מפתח רציני.
ניר: המפתח המרכזי יהיה עד כמה התקפת הניקס תצליח למשוך את וומבי החוצה מהצבע. ראינו את הניקס דוגלים בשיטה של לשים את טאונס על קשת השלוש ולפתוח את המשחק ואז בעזרת חיתוכים של ברידג'ס ואנונובי הם מגיעים לסלים קלים. כשהת'אנדר הצליחו לעשות את זה, הם ניצחו די בקלות את הספרס אבל נפלו כשלא הצליחו. בצד של הספרס, הם צריכים לנסות להכניס את טאונס לבעיית עבירות כמה שיותר מהר כי בדקות של רובינסון על הפרקט, הוא יעיל רק בתוך הצבע בהתקפה ושם יחכה וומבי.
עמנואל: גם כאן יש הרבה אפשרויות, אבל אני חושב שהתשובה חייבת להיות המאצ'-אפ בין וומבי לטאונס. וומבי הוא כמובן שחקן ההגנה הטוב בתבל, אבל התרומה ההגנתית האדירה שלו באה בעיקר בצבע וביכולת שלו להרחיק שחקנים יריבים מהצבע רק בעצם נוכחותו. טאונס הוא סוג שונה של סנטר, שפועל הרבה מאוד מחוץ לצבע, לכן יהיה מאוד מעניין לראות אם הספרס ינסו לשים את וומבי עליו באחד-על-אחד או לשים שחקן יותר נמוך על טאונס ולהשתמש בוומבי כעוזר בצבע. בצד השני, טאונס אומנם שחקן פיזי בדומה להרטנשטיין, אבל הרבה פחות אתלטי. לדעתי היתרון האתלטי של וומבי יכול לבוא לידי ביטוי באופן משמעותי גם באחד-על-אחד וגם במהלכים התקפיים של הספרס, כאשר וומבי לא משמש כמוביל הכדור. אך אם טאונס יצליח להתמודד עם וומבי מבחינה אתלטית, וגם ישתמש בפיזיות שלו באופן דומה למה שראינו מהרטנשטיין כדי להקשות על וומבי, הספרס עלולים להיות במצב בעייתי.
NBA בדם: ההגנה של קאסל על ברונסון. אחרי ששמר על שיי בצורה מעוררת כבוד, הוא יפגוש גארד ערמומי לא פחות אך קטן יותר משמעותית (10 ס"מ מבדילים בין קאסל לברונסון). שילוב של יתרון בגובה, פיזיות, זריזות ואי נפילה להטעיות יכול לגרום לכך שברונסון ינוטרל על ידו (אפילו אם רק חלקית), ואיתו כל התקפת הניקס.
שאלה 5: זמן הימורים. מי לדעתך תנצח ובכמה ומי יהיה הפיינלס MVP?
סטוקטון: 4- 1 לספרס. וומבניאמה MVP. ההישג של הניקס מרשים, אבל הגמר האמיתי היה גמר המערב. נכון, הם ניצחו את הספרס בגמר הגביע, אבל אני לא רואה איך זה הולך לעבוד להם כל הסדרה. ניקס הולכים לראות הגנה חונקת שלא ראו חצי מזה בכל הפליאוף בקונפרנס הזמרחי. בהתקפה, ספרס יחפשו את ג'יילן ברונסון בכל התקפה ויש להם יותר מידי גארדים בשביל שהניקס יצליחו להחביא אותו. בשביל שזה יתחיל להיות מעניין, יותר מידי כוכבים צריכים להתסדר להם ואני לא מאמין בזה.
אבי: ניקס ב-5 וברונסון. כן, כן. יש לי תחושה (ובעצם, גם תקווה) שהספרס עוד לא שם.
ניר: יהיה גמר סופר צמוד ומעניין, הניקס מגיעים בכושר נהדר ויש כימיה מדהימה בין השחקנים, אבל אני לא רואה את וומבי, אחרי שהוא והספרס עבדו כל כך קשה והצליחו להדיח את האלופה עוצרים כאן ובסוף הם יצאו עם ידם על העליונה. בסיכום, הספרס ינצחו 4- 2 עם וומבי MVP.
עמנואל: הספרס היא לדעתי הקבוצה הטובה מבין השתיים. הניקס היו יותר דומיננטים עד עכשיו בפלייאוף, אבל הספרס היא חד משמעית היריבה הכי חזקה שהניקס פגשה עד כה בפלייאוף, ויכולות להיות לספרס הרבה תשובות לשיטת המשחק שבזכותה הגיעו הניקס עד הלום. מהעבר השני, אני לא בטח שלניקס יש את הכלים להתמודד עם הספרס. בשני הצדדים של הפרקט לספרס יש כישרון אדיר, ומיץ' ג'ונסון על הקווים הוכיח לאורך הפלייאוף שהוא מאמן נפלא. אני הולך על הספרס ב-6 כשוומבי כמובן ה-MVP של סדרת הגמר.
NBA בדם: הספרס ינצחו את משחקי הבית ויגנבו משחק אחד בחוץ. ספרס ב-5 כשוומבי יבחר ל-MVP של הגמר.

1. למרות שהספרס צעירים הם שיחקו בפלייאוף מול קבוצות שמשחקות בצורה אינטנסיבית ולדעתי אחד מבין הגארדים או וומבי לא יסיים את הפלייאוף לעומת הניקס שדי נחה, זה כן יכול להוביל לזחיחות אבל מהצד השני המשחקים הראשונים לא בבית אז הם יבואו פחות זחוחים
2. האקס פקטור שלי הוא קורנט בסופו של דבר לדעתי הניקס ישחקו אגרסיבי על ויקטור (בטח בריבאונדים), ולכן נקבל הרבה דקות של שני גבוהים משתי הקבוצות, לגבי הארפר וגונסון נקבל פחות או יותר מה שראינו
3. האקס פקטור מהצד השני הוא מקברייד הוא אמור להיות השחקן המקביל להארפר אם הוא יהיה איתו בשיחה פחות או יותר הפערים בין הקבוצות יצטמצמו
4. המצאפ כמו שאמרתם הוא קאט מול וומבי אז אני אבחר במצאפ הגנתי של הניקס מול הגארדים של הספרס, אם הניקס תצליח לגרום לוומבי לייצר לעצמו כמה שיותר היא תנצח בסדרה
5. אני בבראקט הימרתי 4-2 okc מול הניקס, אז אני אחליף את okc בספרס אבל אם הניקס תגנוב ביתיות לדעתי הסיפור יהיה אחר לגמרי
וכמובן תודה רבה לכם
תודה רבה
אני הולך על הניקס במשחק 7, לאחר לבטים קשים.
ולגבי וומבי, יוחזר בובאן מריאנוביץ' לליגה! מיד, ובדיעבד!!!
🤣
אני מאמין שהספרס ינצחו כי אין לניקס מצ'אפ לוומביניאמה.
אני מקווה שתהיה סידרה קשוחה אבל ספורטיבית.
שהספרס ינצחו רק בכדורסל, ולא ינסו לפצוע את כוכבי הניקס.
אני כבר ראיתי שחקנים מלוכלכים. אפילו קבוצות מלוכלכות, אבל קבוצה שמתכננת התנקשויות מראש, זו התפתחות גרועה ביותר.
ולא ש OKC צדיקים. גם להם יש מתנקש סדרתי. גם זה לא כדורסל שמישהו רוצה לצפות בו.
https://x.com/BrickCenter_/status/2059504293061992834?s=20
אתה מודע לזה שהסרטון המצורף הוא בגדר מי אמר למי ומה סימן שאלה? לגזור תובנה מהסרטון המדובר לקבוצה שמתכננת התנקשויות מראש זה קצת בעייתי. ויסלחו לי כל שונאי וומבי על הסרטון אי לחיצת ידיים עם דני שלנו שכנראה גם מוביל כאן בפורום הרבה bias נגד וומבי. תגובתי זו נכתבה בתור נוסע חדש על העגלה מסאן אנטוניו, לשבועיים הקרובים. יחד עם זאת יש לי הרבה סימפטיה לניקס ולברונסון, על אף שהוא פלופר לא קטן. אני אצפה בגמר באדיקות, אהיה בעד הספרס, אבל אם הניקס ינצחו בסוף אני גם יהיה מבסוט
תשמע לא צריך ספקולציות ראינו את המרפק של וומבי לראש של נאז ריד שהיה בו גם כוונה, גם פעולה וגם follow through. בוא נגיד שילד טוב סטף קארי הוא לא. הוא אגומניאק לא קטן למרות תדמית הזן שהוא מנסה למכור לכולם.
תשמע, לא צריך ספקולציות שמבוססות על מרפק אחד. גדולים ועזים ממנו דפקו מרפקים בעבר. לגבי ה follow through, טוני האחים מוסר שהתקבלת רישמית לשיפוט ריוויו בליגה. ילד טוב סטף קארי זה נדיר, אבל לפעמים אני אוהב באוכל שלי קצת חריף, ולא מהסוג ההודי. ואני בינתיים קונה ממוכר הבאגטים מה שהוא מנסה למכור, סלח לי בבקשה
חביבי, לא שמעתי שחקן עבר אחד עם רזומה של אלוף שגינה את המרפק הזה
בגדול הם אומרים שמצד אחד הוא הורחק בצדק (מסכים 100%) אבל מצד שני הוא היה חייב למתוח את הקו ולהבהיר שהוא לא מוכן לסבול את השיט הזה מצידם או מכל אחד אחר (מסכים מיליון אחוז)
אם אתה נאבק עם מישהו על משהו שרק אחד מכם יכול להשיג ואם היריב לא בוחל באמצעים כדי להכריע אותך, אתה חייב להבהיר לו שזה לא יעבוד. אין דרך אחרת לעשות את זה
אם לא היה עושה את זה היה נחשב soft וככזה הוא לא היה מגיע ל finals
אבל סבבה, זכותך להתחסד ולהתבכיין – די ברור לי שזה מה שהולך לקרות בעשור הקרוב. יהיה לי לעונג לראות אתכם בוכים וסובלים חחח
מכיר הבא להרגך השכם להורגו?
הקבוצה המתועבת של הפרנצ׳ייז שנולד בחטא חשבה שאנחנו פיניקס או לייקרס או אינדי
נחש מה? אנחנו פאקינג ספרס!!!
הרביצו לנו? הרבצנו חזרה!
עשו מיליון פאולים בידיעה שיישרקו עשירית מזה? עשינו בדיוק אותו דבר!
הרי בכדורסל נטו אנחנו פשוט יותר טובים ואנחנו בטח לא פראיירים של אף אחד!
ככה. פשוט.
אני דווקא בעד מכות בפלייאוף, רק לא לפצוע בכוונה. יש הבדל.
וכן, המומחה היום בפשע הזה הוא לו דורט. זה לא אומר שצריכים ללמוד ממנו.
לעשות פאולים ולסחוט פאולים זה דבר מקובל. אתיקה שמתיקה. כולה כדורסל.
לפצוע שחקנים בכוונה ובכך לקחת סדרת פלייאוף = רע מאוד.
נעשה את זה הכי פשוט לאוהד ס"א: שנת 2017, גמר מערב ג"ס נגד ס"א 'שלך' (נניח.. נחזור לזה תכף), משחק מספר 1. מה קורה? זאזא פאצ'וליה עושה מהלך מלוכלך בכוונה, פוצע את קוואי, ונגמרה הסידרה והעונה. על החרא הזה אני מדבר. אלא אם כן הדיעה שלך על האירוע בזמן אמת היתה: "הם הפאקינג ווריורז!!!" ואז כבר אין מה להוסיף.
דבר נוסף בשולי הדברים: אתה לא מיוחד.. אתה בחרת שחור, כסוף לבן? ברוך ג'מילי בחר כתום כחול. גם ברוך ג'מילי לא מיוחד. אתם שני אנשים שצועקים "יש!!!" לפי טריגר שונה על ציר הזמן (כמובן שגם אני).
דבר סופי: עם הסיפא אין ויכוח. ס"א יותר טובים ובפער. יש שם את השחקן הכי טוב, גארדים טופ שבטופ, ושוכחים שגם דרון פוקס היה בשלב מסויים שחקן הקלאץ הכי טוב בליגה, וכפי שהוא הוכיח לנו לאחרונה הוא לא שכח איך עושים את זה. בגלל זה השמדת הערך בהתנהלות אנטי ספורטיבית די מיותרת.
מי פצע בכוונה?
על מה אתה מדבר?
גירסא קצרה:
https://www.youtube.com/shorts/ofW1964yEfw
גורסא של אוהד שרוף:
https://www.youtube.com/watch?v=bJ2uStXYG_Y
אמל"ק: לקחו לכם לפחות אליפות אחת.
את זה אני מכיר, סוג של טראומה
איפה אנחנו עשינו את זה?
לא… אמרתי שעשו את זה ל-כ-ם.
ושזה די חירב את הפלייאוף ההוא.
סדרה שהיתה אמורה להיות פנטסטית (ושס"א היתה לוקחת), נגמרה בסוויפ.
https://hoops.co.il/?p=361176
זוכר גם זוכר
אפילו הזכרתי את זה כאן👆
נכון אך הספרס היום זו לא אותה קבוצה מאז .
האירוע ההוא הרג את הקבוצה ההיא ומאז אני לא סובל את קבוצת המלוכלכים הקרויה נערי הזהב .
ולא את המלוכלך שמאמן אותם .
למה? הוא הורה לפצ׳וליה לעשות את זה?
בס"ד
תודה רבה
תלוי עד כמה הניקס לא יתקררו.
הם היו בכושר מטורף בפלייאוף הזה
ה די אירוני שקוראים לדרך של הניקס קלה, כשמסתכלים על הלו"ז של הספרס. הם שיחקו נגד פורטלנד קבוצה חלשה יותר מכל יריבה שהניקס פגשו. מינסוטה, שגם ככה היא קבוצה בינונית, הגיעה פצועה, ואפילו אוקלהומה היריבה היחידה שבאמת אפשר להחשיב חסרה את השחקן השני הכי טוב שלה (שזה שקול לזה שהספרס ישחקו בלי קאסל). אז אולי הגיע הזמן להפסיק לזלזל בניקס הדרך שלהם הייתה קשה ומשמעותית מזו של הספרס
אני בטח לא מזלזל בניקס, אבל עדיין חולק על מה שכתבת:
אטלנטה לא יותר טובה מפורטלנד
פילדלפיה הרבה יותר בינונית ממיניסוטה, והייתה לא פחות פצועה
קליבלנד, גם בהרכב מלא, נחותה מאוקלהומה בלי ג'יי דאב, ולניקס גם היה יתרון ביתיות.
לכן, המסלול של הספרס היה יותר קשה.
האם זה אומר שצריך לזלזל בניקס? לא
האם זה מבטיח שהספרס ינצחו? לא ולא
מה זה כן אומר? שהמסלול של הספרס היה יותר קשה
ה די משעשע לראות איך אתה מנסה לייצר היררכיית קושי מלאכותית כדי להצדיק את הלו"ז הנוח שקיבלתם
אני לא מנסה ולא מצדיק, זה באמת מה שאני חושב, בצדק או שלא. יתכן שזה נכון גם לגביך – אתה באמת חושב שאטלנטה טובה מפורטלנד, ופילי עם אמביד פצוע טובה ממיניסוטה, ושקליבלנד טובה מאוקלהומה בלי שני פצועים?
אם כן, סבבה, אנחנו פשוט לא מסכימים.
זה לא מה שאתה חושב, זה מה שקרה
מאנו אמר דברים נכונים מאוד! הדרך של ניקס הייתה יותר קלה כי אטלנטה לא ברמה טובה יותר מפוטלנד ופילי אכן טובה פחות ממיני ושתיהן היו פצועות משמעותית ואוקייסי אכן טובה יותר מהקאבס גם בסגל הנוכחי.
כן ברור פורטלנד יותר טובה מאטלנטה :
צ׳מע, הדחנו את האלופה (!!!) בגיים 7 (!!!!) בגמר המערב (!!!!!) אצלה בבית (!!!!!!!!)
מוזמן לחרטט מכאן והלאה כאוות נפשך…
אולי אתם צריכים מהליגה עוד בחירת דראפט מספר 1
לא תודה, נראה לי שאנחנו מסודרים
בכל מקרה, נשמור על קשר רציף עם הליגה למקרה הצורך🤣🤣🤣🤣
crying babies will cry🤦♀️
פורטלנד היו לוקחים את המזרח
שטויות יפות
הניקס פשוט קרעו את היריבות שלהם בצורה כ״כ משכנעת שאנשים אומרים ״אין סיכוי שהם כאלה טובים היריבה בטח הייתה קלה״.
יעני, אוקלהומה בלי ג׳יי דאב (אחד הכינויים הדבילים) היא משוכה קלה יותר מהקאבס אע"פ שהם סיימו עם המאזן הכי טוב בליגה פריטי מץ׳ בלעדיו
הגיוני בסה"כ חחח
לניקס יש בעיה כי מיטשל רובינסון לא ישחק בגלל שבר באצבע נכון? אז מי יחליף את קאט? יש לי הרגשה שויקטור יסבך את קאט בעבירות מיותרות כי הוא יקח אותו פנימה.
הבנתי שהוא כן ישחק ולך תדע אולי בזכות השבר בזרת הוא יתחיל לקלוע עונשין
:-)))))
😅😅😅😅
🤣🤣🤣
בעניין קאט – הטיעון הבסיסי על כך שהוא ביג שיוצא החוצה, ולכן לא כדאי לשים עליו את וומבי, ומצד שני אין אף אחד אחר שיכול לחסום אותו מבחוץ ולכן הוא יצלוף משלוש, נראה לי רלבנטי. אכן בעיה. מצד שני – אני לא מחזיק ממנו. לא ראיתי אותו השנה (מודה ועוזב ירוחם), אבל הסיכוי שעבר השתלת מח במהלך השנה האחרונה נראה לי נמוך, ולכן אני נוטה להאמין שכישוריו הייחודיים יאפשרו לו למצוא את הדרך לחרבן לניקס את העסק. קונספציה מסוכנת? בהחלט אפשרי ויתכן שזה בדיוק מה שיכשיל את הספרס, אבל יתכן שאני סתם טועה, ועדיין זה לא יספיק לניקס כדי לנצח, ועוד יתכן שפשוט יתברר שצדקתי. נגלה תוך מספר ימים.
.
בעניין ג'וש הארט – מסכים. הוא שחקן ספרסי במהותו ולפיכך מסוכן. צריך שלא יקלע שלשות, וצריך שלא יהיה חכם. שתי מטרות קשות להשגה. אם אני חייב להמר הארט יהיה הקרוסו שלהם ונזקו יהיה רב. האם זה יספיק? לא יודע.
.
בעניין דוס מקברייד – מסכים. גם הוא צרה צרורה. צריך לשים לב.
.
בעניין ברונסון – מסכים שתיאורטית יש לנו פתרון הגנתי לגארדים מצוינים, ושהוא, ברונסון, עוד קטן מרוב מה שפגשנו עד עכשיו – הולידיי האיום, אנט הקופצני, קונלי הקשיש, שרגא, ושאר הכרישים מאוקלהומה – ועדיין, צריך לשים לב. לשים לב טוב טוב. אדם נטול מורא הוא ג'יילן ברונסון, ומאלה, כך למדתי, יש להישמר.
.
בעניין ברידג'ס – "שמור אותי מאוהבי, ומשונאי אשמר בעצמי" שוררה מרגלית צנעני. אז זה לא בדיוק, כי הוא לא בהכרח אוהב אותי, למרות שאני אוהב אותו, אבל בכל זאת – שמו לא עלה בדיון, אבל גם הוא ספרסי במהותו, וככזה הוא בהחלט מסוכן, הגנה והתקפה כאחד. צריך לשים לב.
.
תודה רבה חברים, אחלה דיון.
תגובה לפנתיאון, מעורב ברונסון וצנעני
אתה מייחס חשיבות יתרה לשמות כמו הולידיי וקונלי, כשבפועל הולידיי כבר מעבר לשיאו, וקונלי נמצא בנקודה שבה הפיזיות שלו היא חיסרון מובנה. קארוסו הוא אמנם שחקן משלים מצוין, אך להציב אותו כגורם מכריע זה הערכת יתר
התייחסתי רק לגודל הפיזי, שבו ברונסון אכן נופל מהאחרים. מסכים שקונלי זקן ושזה רלבנטי גם בהקשר הפיזי.
הפלת את הכדור, מאנו.
טאונס. "לא ראיתי אותו השנה", לטעמי, פוסל את המשך הטיעון.
ובכן, השנה צפיתי בטאונס. כל דקה שלו בפלייאוף (פלוס כמות לא משהו בעונה הרגילה).
הוא בהחלט מראה סימני השתלה מוצלחת…
…שדרך אגב, אותם סימנים הופיעו כבר כאשר שיחק במינסוטה באותה סדרה אדירה מול הנאגטס.
הוא היה שחקן עם פי 2 איבודים מאסיסטים,
חלה נסיגה תחת טיבס,
והשנה הוא משחק שונה לגמרי ממה ששיחק אי פעם. זורק הרבה פחות, מקבל את הכגור הרבה יותר, ומקבל את ההחלטות הנכונות ומהר.
אחת הסיבות המרכזיות שהספרס חיסלו את צ'ט (מעבר לעובדה הבסיסית והמאוד מאוד ארוכה בשם וומבי) זה שהוא עושה הכל לאט. מול שחקנים פחות ארוכים זה בסדר, מול הספרס זה מתכון לאסון.
טאונס שונה לגמרי. שלשה מהירה וקטלנית (כמעט 49 אחוז השנה, 37.5% בקריירה בפלייאוף), יכולת ניהול משחק מפתיעה ומשמחת ממש. כמעט 6 אסיסטים למשחק השנה בפלייאוף, יותר מכפול מכמות האיבודים.
לפעמים, שחקן (בעיקר סנטר) צריך את המאמן הנכון, השיטה הנכונה, וכן, גם קצת בגרות (שבשעה טובה הגיעה).
האם הוא עדיין חוטא בפאולים מטופשים?
כן, הרבה פחות, אבל כן.
אבל,
זה מתגמד בהשוואה למה שהוא עושה בהגנה.
א. הוא יציב כמו סלע בריבאונד, וזה ככה כל השנה. הוא מאפשר לניקס לשחק עם המון ווינגים ללא חשש ריבאונד. הניקס היו מצויינים בריבאונד כל השנה, בפלייאוף הם אפילו השתפרו.
ב. הגנה. היו שנים שצמד המילים "כמו סלע' התייחסו לאותם רגעים בהם היה קופא על שמריו בעוד התקפת היריבה חולפת על פניו.
כיום? הפך להיות שחקן הגנה טוב. אפילו טוב מאוד. בגלל שהוא מאוד פיזי, בגלל שהוא שיפר פלאים את מהירות קבלת ההחלטות.
השורה התחתונה?
נראה לי שפספסת,
אם היית צופה בניקס לאחרונה,
כנראה שהתגובה הנכתבת הייתה שונה.
תודה גיא, על התגובה המפורטת. לצערי לא נותר לי אלא להאמין לך.
לדעתי זו סדרה שכתוב עליה באותיות קידוש לבנה: "7 משחקים!"
הניקס קשוחים ועקשנים.
על הספרס לא היינו אומרים את אותו דבר לאורך העונה, אבל הם הראו בפלייאוף הזה שהם מאוד חזקים מנטלית.
7 משחקים, אין לי מושג מי לוקחת
הם מפחדים
איזה אוהדים קקות, הקבוצה שלכם בגמר הנבא ואתם מוכרים כרטיסים?
מוזר אבל בכל זאאת יש אלפני מנויים, אולי אפילו עשרות אלפי. הגיוני שיש אוהדים שלא יכולים להגיע לחלק מהמשחקים
אנחנו לא פילי
אם יש "אוהד" קקה שמעדיף למכור כרטיס לאוהד ניקס עבור בצע כסף אז טוב מאוד שמעיפים אותו קיבינימט
אם בא לך לחשוב שזה מפחד אז לך על זה
איזו תגובה ילדותית, אלוהים
אוּגָה בוּגָה <אגרופים לחזה> אנחנו לא פילי <יריקה לרצפה> אנחנו הספרס <ראסיה בקיר, אוּגָה בוּגָה ושאגה עם הלשון בחוץ>
תנוח בנאדם, לא נלחמת באלאמו עם דייווי קרוקט, אתה כולה אוהד כדורסל
אוגה צ׳אקה אוגה אוגה
אוגה צ׳אקה אוגה אוגה
I can't stop that feeling
כן, העונה החלומית הזאת מחזירה אותי לילדות
כן, אני אוהד מהזן האינפנטילי והמתלהב
כן, אני לגמרי מודע לזה
וכן, זה כיף לא נורמלי!!!
ברור, אני כולה אוהד כדורסל, מעולם לא התיימרתי להיות יותר מזה
נ.ב. אני עומד מאחורי כל מילה! אנחנו לא פילי ולא נאפשר מצב שבו עשירי ניו יורק יפתו אוהדי ספרס למכור להם כרטיסים בהון עתק ולכבוש את ה frost bank center
יודע למה?
כי אנחנו הספרס!!!!
אה, כמעט שכחתי – ראסיה בקיר, אוּגָה בוּגָה ושאגה עם הלשון בחוץ💪
חחח לא יקרה בגלל המרחק העצום בין ניו יורק לטקסס, אחרת גם אתם הייתם נכבשים כמו פילי. ועדיין תראה אוהדי ניו יורק.
תלמד קצת על החיבור של העיר למועדון
לא היה קורה בכל מקרה
הקליעה של ניקס מהשלוש בפלייאוף עד עכשיו ממש נדירה. הם בממוצע 40% בפוסט סיזן, כאשר יש 3 שחקנים שהם ממש מניה בטוחה מה3, טאונס ואננובי הם כמעט על 50% ושאמט על 60% וגם מקברייד על 43%, ובכמויות של בין 3 ל5 זריקות למשחק.ברונסון עם 35% ו6.8 זריקות למשחק (בגמר המזרח הוא הוריד קצת ל5.5 ונתן יותר זריקות לאחרים שצלפים יותר). סאן אנטוניו לא נתקלו בדבר כזה בכלל והם עצמם לאחר הופעה ממש טובה שלהם בפוסט סיזן מהשלוש הם על 36% כאשר אף שחקן שלהם לא קולע מעל 40%. יש מצב שהסדרה הזאת תוכרע על זה. כי כמה שהספרס יתאמצו בשמירה היתרון העצום של וומבי בצבע לא ממש קיים מול קלעי שלשות כאלו. ואם אתה מושך אותו החוצה מיד נוצרת הזדמנות בצבע. האמת שתי הקבוצות נראות כרגע בכושר שיא וחתיכת מאצ' אפ מעולה בשביל שנראה וואחד סדרה.
זה טיעון חזק מאוד עבור…ס"א.
כי כמעט תמיד האחוזים משלוש נוטים להתאזן. אין הרבה סיכוי שהניקס יקלעו משלוש בסדרה הזאת באחוזים בהם הם קלעו בסדרות שלהם עד כה
לא מקבל בכלל. הניקס הראו עקביות נהדרת בפוסט סיזן ועליה באחוזים לעומת העונה הרגילה לאורך כל הפוסט סיזן. הם עושים משהו נכון והקלעים שלהם קיבלו אקסטרא ביטחון. הידיים בטוח לא ירעדו להם בגמר מול הספרס. כן ברור שהספרס בעבודה הגנה טובה וקשה ומעייפת יורידו להם את האחוזים ויקשו עליהם יותר מאשר כל הקבוצות ששיחקו נגדם עד כה בפוססיזן, אבל כמו שציינו פה הספרס עדיין לא התמודדו עם אף קבוצה שיש לה כזאת יכולת טובה מה3.
עובדה – כמעט תמיד הסטטיסטיקה מתיישרת.
אתה חושב שזה לא יקרה. זכותך. עוד נראה.
כל האימרות וההנחות שאנחנו עושים לגבי סטטיסטיקות הן כמעט חסרות משמעות בפלייאוף.
"סטטיסטיקה מתיישרת" זה כאשר אתה פוגש את אותן יריבות פחות או יותר לאורך זמן – כמו בעונה הרגילה – שם פוגשים את כולם והגיוני שגרפים יתיישרו לאורך זמן.
בפלייאוף:
א. המדגם מאוד קטן – יכול להיות שההתיישרות שמצפים לה תגיע כבר אחרי שייגמר הפלייאוף/אחרי הדחה (למשל אפשר להמר שהסטטיסטיקה של דווין בוקר היתה מתיישרת, אבל הוא הפסיק לשחק אחרי 4 משחקי פלייאוף).
ב. אתה לא משחק נגד אותן יריבות כמות כמעט שווה של פעמים, אלא נגד קבוצות ספציפיות הרבה פעמים. זה יכול ללכת לכיוון אחד (למעלה, אם אתה ממש טוב מהיריבה/יריבות) או למטה (אם אתה ממש מתקשה – ראה למשל את צ'ט מול הספרס לעומת שתי הסדרות הקודמות).
ג. לסיכום ולענייננו – זה שהסטטיסטיקה לא אמורה להתיישר – את זה הבנו. אבל… עדיין אנחנו לא יכולים להסיק שמה שעבד מול 3 היריבות הקודמות, יעבוד גם בגמר. אז אולי בראייה פשטנית של שורה תחתונה אנחנו נראה "סטטיסטיקה מתיישרת" – אבל זה לא יהיה בגלל הסיבות הרגילות שבעטיין סטטיסטיקה מתיישרת – אלא בגלל המצ'אפ הספציפי של היריבה בגמר.
השחקן הכי חלש בחמישייה מ3 של הניקס הוא kat עם כמעט 37% העונה
וומבי יפתח ככל הנראה על הארט כדי להשאר בצבע, במידה והארט קולע באחוזים טובים זה יכריח את וומבי לצאת
הארט בעונה הסדירה היה על 40%מהשלוש, בפלייאוף זה צנח ל30% לא יודע מה המדד הנכון.
אבל הבעיה בשיטה הזאת שאז קאט נכנס לצבע, הספרס יצופפו (לא אופתע עם תוך כדי הניקס יעשו חסימה בניהם) ויוציא החוצה לשאר השחקנים לשלשה פנויה או לרוטציה טובה לניקס
הספרס התחשלו באש בעוד הניקס גירדו בביצים.
ברונסון עובר להתמודד מול מגן מקצה לקצה – מקונוס מוחלט לפיטבול אימתני.
שני משחקים רק יקחו להם לצאת מההלם.
היה להם קל מדי והם נחו הרבה.
אח"כ ינצחו אחד או 2.
ספרס אלופה, דילן הארפר האקס פקטור, ייתן סידרה שתיזכר זמן רב לרוקי.
מה זה פוקס הוא גרי פייטון, אני יכול ללכת הפוך עד כה הספרס התמודדו מול קבוצות שלא כל החמישייה שלהם יכולה לקלוע מ3
קאסל
קאסל ישמור על ברונסון אבל עדיין ינסו להחליף או לצוד את פוקס, שלדעתי סופר יתקשה לשמור עליו ואם לא אז פוקס ישמור על ברידגס שגדול ממנו משמעותית
מה שבטוח הארדן הוא לא יקבל בספרס
התחשלו מצוין נגד פורטלנד הבינונית מינוס ומינסוטה עם אדוארדס פצוע ב2 רגליים ודיויצ'נזו פצוע, בלי קלעי שלשות בכלל. אוקלהומה בלי השחקן השני הכי טוב שלה ואייג'יי מיצ'ל. אטלנטה קבוצת הגנה מצוינת עם דיסון דניאלס,ניקייל אלכסנדר וג'יילן ג'ונסון. הניקס יעשו לוומבי את מה שעשו לפילי עם אמביד כאשר חיכה כעוגן בצבע, ניצלו זאת כדי לקלוע מחצי מרחק או להניע כדור במהירות לשלשות.
עדיין כקבוצה פורטלנד טובה מאטלנטה ומיני בלי אדו ודיוויץ' טובה מפילי עם אמביד מוגבל ואוקייסי בלי הכוכב השני ומיצ'ל טובה מהקאבס בהרכב מלא.
לעולם תישאל השאלה למה שלוש קבוצות ויתרו בדראפט 24 על סטפון קאסל, האם הג'י אם פספס או שמאחורי הקלעים היה מי שדאג שקאסל יגיע לסן אנטוניו. אולי מהצוות של קאסל העבירו מסר שהוא לא מעוניין לשחק באטלנטה, וושינגטון או יוסטון, לא ברור. מצד שני, בדראפט 19 היה את ניו יורק בבחירה 3 והפליקאנס לא עשו חשבון ובחרו את זאיון ויליאמסון, וגם ויליאמסון וגם הנהלת בליגה היו רוצים שהוא יהיה בניו יורק.
אבל בעניין של קאסל זה באמת לא מסתדר, רכז של 1.98, קולע מכל הטווחים, צעד ראשון חזק, יוסטון העדיפו את שפארד על פניו? לא הגיוני.
תחושה חזקה, שמאחורי הקלעים כל מיני גורמים כיוונו שקאסל יגיע לסן אנטוניו.
בטח היועמשית אחראית על זה
לא, אך עדיין היא אחראית על התנהלות פושעת ולא חוקית ולא דמוקרטית והתערבויות בדברים שאין לה סמכות לכך כמו בהתערבות במינויים שבסמכותו של רה"מ בלבד (גם בלי להתייחס לוועדת גרוניס) כמו ראש השב"כ וראש המוסד כשלאלו שמינה לא היו חשדות לפלילים, כמו לפעול להדחת השר לביטחון לאומי בלי חשדות לפלילים, כמו התנהלות פושעת לגבי ועדת הרוגלות שגרמה להתפטרות חברי הוועדה, התנהלות פושעת בפרשת שדה תימן ופרשת הפצ"רית עם מפגש חשוד ביותר בינה לבין הפצ"רית לילה לפני פרסום הסרטון הנפשע עם עלילת הדם כלפי חיילי כוח מאה כשעובדה שהוסרו מכתב האישום הסופי האשמות לפשעים מיניים וגם מה שכן רואים בסרטון הוא השתלטות על אסיר מתפרע (וכן היו מפגשים חשודים לא פחות בין העובדים איתה לעובדים עם הפצ"רית). וכן היא התנהלה בניגודי עניינים רבים כמו בפרשת גנבת האפוד שגנב בנה וכן מתחילה מינויה היה בניגוד עניינים כשבנט שהיה אז רה"מ היה בקשרים עסקיים עימה וכן היא שיקרה לגבי קורות החיים שלה. וזו רשימה חלקית של ההתנהלות האנטי דמוקרטית והאנטי מקצועית שלה.
שכחתי להוסיף שהאנטי עיתונאי גיא פלג טען שרואים בו תקיפה מינית כשעובדה שהוסרה מכתב האישום הסופי האשמה זו, אך הנזק החמור ביותר כבר נעשה וגרם להאשמה בינלאומית של חיילי צה"ל בפשעים מיניים ולהכנסת ישראל לרשימה השחורה עם גורמי טרור ומדינות אנטי דמוקרטיות באמת.
גיא פלג עיתונאי אמיץ וישר, ומילא בדיוק את התפקיד שעיתונאי חוק אמור למלא. רק בדיקטטורה מאיימים על עיתונאים שממלאים את תפקידם נאמנה.
לגבי הנזק למדיהה בעולם, עושה אותו ללא הרף מאז שהגיעה לשלטון ממשלת זוועות שבוגדת בערכי המדינה . זה ייגמר בהאג לשורה של בכירים ישראלים .
.
קבלו את אלוף העולם בזריקת אחריות וחירטוט אומנותי תוך כדי דקלום השטויות שדוחפים לו לראש בשעה שמנגנון החשיבה העצמאית שלו יצא לחל"ת ללא תאריך חזרה
החרטוט ודקלום השטויות שדוחפים לא לראש המנגנון הישיבה שלו יצא לחל"ת הוא של אחד כמוך כי הדברים שהבאתי הם התנהלויות עובדתיות ואנטי דמוקרטיות ולא ישירות ולא חוקיות של היועמש"ית.
.
*שדוחפים לו לראש מנגנון החשיבה שלו.
*ולא ישרות
לעומת זאת, עוגת היומולדת של בנגביר עם חבל התליה הכה מלבב מרימה את קרננו בעולם ביג טיים👍
יש שר לבטחון לאומי? כי הלאום לא ממש מרגיש בטוח בשנה, שנתיים, שלוש ארבע האחרונות.
היועמ"שית שומרת סף אמיצה מול ממשלה דורסנית ואנטי-דמוקרטית. ארבע השנים האחרונות הן סיוט מתמשך לכל אדם שוחר חופש .
אני יכול להביא מאות דוגמאות.
בשדה תימן מראות כל הנסיבות שהיתה גם היתה התעללות בעציר הפלשתינאי . כך הסרט וכך גם עדויות הרופא שבדק את החבלות בגופו כשהוא נזקק לטיפול רפואי. הסיבה למה חיילי כח 100 לא עמדו לדין היא ההתבהמות הכללית במדיהה שהפכה סמי-פאשיסטית ( מקרה ליאור עזריה היווה אבן דרך מהותי, כשמלאך החבלה הקרוי ראש ממשלה התקשר להוריו ופיטר את שר הביטחון יעלון בגלל שהוא הגן על ערכי הצבא), כמו גם העובדה שהיב נוח למערכת לשלוח את העציר בחזרה לרצועה כך שלא יוכל להעיד.
שמחתי לעזור.
.
כאמור לעיל היא לא שומרת סף אמיצה אלא לא ישרה ולא מקצועית והתנהלה באופן לא חוקי ולא דמוקרטי בדברים שהבאתי לעיל.
אם באמת הייתה התעללות לא היו מסירים את האישום הזה מכתב האישום שלא הייתה לו הצדקה מלכתחילה ולכן הוא בוטל והם שוחררו ומאז חזרו לצבא.
איזה גיבוב שקרים וחצאי אמיתות. לא מתאים לך,
בד"כ אתה יסודי ומעמיק.
הבאתי רק דברי אמת שלמים עובדות כפי שהן המראות התנהלות אנטי דמוקרטית ולא ישרה ולא מקצועית של היועמ"שית שכל מינויה מלכתחילה היה בניגוד עניינים חמור בגלל קשריה העסקיים עם בנט שהיה אז רה"מ.
אני מזכיר שלא נאפשר תגובות מלבות בנושאי חוץ אתר. בגקשה אל תכריחו אותנו לחזור על זה כל פעם.
אתם צודקים, אך תאשים בזה את "שדות הפופ לנצח" שהכניס את התגובה הצינית 'היועמ"שית אשמה בכל זה'. אז הגבתי שזה היא לא אשמה אך היא כן אשמה בהתנהלות אנטי דמוקרטית ואנטי מקצועית וזלזול בבוחרים שבחרו את הקואליצה הזו בשביל מדיניות מסוימת ואין זכות לאף אחד למנוע ממה לממש את המדיניות שעליה נבחרת כולל ביטוח המהפכה החוקתית האנטי דמוקרטית של אהרן ברק עם אקטיביזם שיפוטי קיצוני ועם התנהלות כאילו מערכת המשפט היא הדמעות העליונה במדינה דמוקרטית ולא בית הנבחרים שחבריו נבחרים בבחירות כלליות ולא השופטים.
הנה אנחנו מסכימים
שדות פופ היה צריך להימנע מהתגובה הצינית הזאת
כך השטויות שלך היו נחסכות מאיתנו
הדברים שלך הוא השטויות. מה שאני הבאתי אלו עובדות שלפיהן היועמ"שית התנהלה בצורה לא מקצועית ולא ישרה ונגד החוק ומינויה מלכתחילה היה בניגוד עניינים חמור בגלל הקשרים שלה עם בנט שהיה אז רה"מ.
חלאס
הוא לא נחשב כקולע מכל הטווחים לפני שהגיע לסן אנטוניו
וגם היום לא הייתי מחשיב אותו לקלעי משלוש
קורע
https://youtube.com/shorts/J9bgVPGLU-o?si=ssrR9sTpJiNCGyi4
דיון מצויין! תודה למשתתפים
לדעתי בכל פעם שוומבי ישמור על קאט הניקס יעשו סלים קלים יותר
זה שקאט מנהל משחק במקום לזרוק שלשות מהלוגו יעסיק את וומבי רחוק מהסל והוא לא יוכל לתת לו מרחק.
ככה גם דנבר הצליחה להתמודד עם הסםרס
וומבי לא ישמור על קאט.
הוא ישמור על הארט, וזה ישתנה רק אם הארט יוכיח שהוא פוגע משלוש.
*לעניות דעתי, כמובן…
קאט יעשה מוומבי צ'ט, יכניס אותו לסל בקריאת אווו מייי גאאאד ויקבל אנד וואן.
או שלא
תחזית: נפרק אותם!
בוא, בוא נשים את הכל על השולחן
זה לא הגפרור, לא קאסל ולא וואסל, לא שמפניה מפמפניה.
זה הכל ישו ואלוהים וכמובן המתפללות בע"ם
https://www.facebook.com/reel/1273274057890513
אף אחד לא התיחס לתקופה של וויקטור
בטיבט ,כפי שאף אחד לא התיחס למדיטציות
של מארי בזמנו .
אך עובדה מארי השתמש. בכך .
ספרס. וומבי.
הם אומנם צעירים, אבל זה לא עצר אותם. יש להם מספיק גארדים כדי להתיש את ברונסון בהגנה ובהתקפה. ואם רובינסון פצוע בזרת אז גם בקו הקדמי יש להם יתרון.
יציבות ועקביות, לדעתי אלה המפתחות לגביע אפור. ברוב הפלייאוף השחקנים שהגיעו חדים התחלפו לנו מידי משחק.
אם פוקס יזכר שהוא משהו שקשור לקלאץ התנועה שלו תעזור בכיווץ ההגנה וזה משמעותי מאוד.
מודה שלא ראיתי הרבה ניקס השנה (או ב20 שנה האחרונות) אבל כנראה שההפסד האחרון מולם יעזור להגיע חדים ודרוכים בלי שאננות.
gsg
[…] מציגה הגנה מצוינת, אבל, כמו שעלה גם ב5 על 5 לקראת הגמר, כאן, גם כזו שתצליח יותר בהגנת הצבע, באדיבות השרוך הצרפתי […]