פריוויו לגמר המערב ולמשחק 1 – אוקלהומה סיטי ת׳אנדר מול סן אנטוניו ספרס. ניהול עילי מול אלילת המזל / אבי טרכטמן

פריוויו לגמר המערב ולמשחק 1 – אוקלהומה סיטי ת׳אנדר מול סן אנטוניו ספרס. ניהול עילי מול אלילת המזל / אבי טרכטמן

הגמר האמיתי? כן, סביר מאד להניח, כי הגמר הזה הוא מה שרבים כבר מגדירים בתור היריבות הגדולה הבאה של הליגה. הסופרלטיבים והציפיות משתי הקבוצות האלה לעשור הקרוב, מתגמדים אולי רק לעומת הסופרלטיבים והציפיות שוומבניאמה קיבל רגע לפני שהגיע לליגה. אני לפחות לא זוכר ציפייה כזאת משתי קבוצות, ובדברי ימי הליגה נדמה לי שהדבר היחיד שבכלל מתקרב הוא כשבירד ומג׳יק נבחרו ביחד (אבל לא הגיעו ביחד) לליגה, ואני אישית, בתור יליד ינואר 1980, הייתי צמוד לשליה של אמא שלי כשזה קרה. אז לכו תזכרו.

פריוויו לגמר המערב ולמשחק 1 – אוקלהומה סיטי ת׳אנדר מול סן אנטוניו ספרס. ניהול עילי מול אלילת המזל / אבי טרכטמן

כתבתי משהו בכותרת, ואני רוצה להתמקד על זה. לא כי אני אומר שהניהול של הספרס לא אדיר, או שאין לת׳אנדר מזל. אבל נדמה לי שיש כאן קלאש אמיתי בין שני כוחות (עליהם אגב, כתבתי כאן, הרבה לפני שהיה ת׳אנדר או ספרס של ממש). הת׳אנדר של סם פרסטי, שהיא כנראה הקבוצה המנוהלת בצורה הטובה ביותר בהיסטוריה. גאונות של בנייה. יכולת לאתר בדיוק את הכוכב הגדול הבא (שג״א) , יכולת לצבור משאבי דראפט ועוד משאבי דראפט ועוד… היכולת להביא בדיוק את השחקן שחסר שוב (קרוזו) ושוב (הרטנשטיין) ושוב (נניח מקיין). מולה נמצאת קבוצה עם ניהול איכותי אמנם, אבל בואו נהיה הוגנים – כזאת שקיבלה המון מאלילת המזל. ב-2023 הם בחרו את מה שהיא כנראה בחירת העשור (כפי שהיו שאק או דאנקן בשנות התשעים או לברון בשנות האלפיים) עם וומבניאמה, שהוא הביג טיקט הכי גדול מאז שאק בערך. ב-2024 לא רק שהיה להם את המזל לקבל שוב בחירה גבוהה (רביעית) אלא עוד יותר מזל שוושינגטון, אטלנטה ויוסטון לפניה בחרו לא משהו (סאר, ריזאשה ושפרד), ושמה שנשאר היה במקרה השחקן הכי טוב בדראפט. ואם כל זה לא הספיק , אז וומבי נפצע, הספרס עוד פעם זכו, והפעם בבחירה השניה בדראפט ובדילן הארפר, שאולי לא יתברר כשחקן הכי טוב במחזור, אבל בטח ובטח שיהיה קרוב לזה (ובדיסקליימר קטן, הוא החביב עליי מבין רביעיית הגארדים הנפלאה של הקבוצה, ולו בשל הבעות הפנים)

נכון, כאמור, היה גם ניהול נכון כאן. ובעיקר הדברים אמורים על הטרייד של דארון פוקס תמורת בעיקר בחירות דראפט, ופיסות חסרות נוספות כמו לוק קורנט והאריסון בארנס. אבל כן – אלמנט המזל כאן היה לא קטן.


מה הם עשו עד עכשיו בליגה ובפלייאוף? בליגה הרגילה הן היו שתי הקבוצות הטובות ביותר ובפער יחסי (לאור החולשה של דטרויט בסוף העונה). לרגעים אף היה נדמה שהספרס יעברו את הת׳אנדר בטבלה, אך בסופו של דבר, הם הסתפקו בשני נצחונות פחות. בפלייאוף, הת׳אנדר נהנתה מהקבוצה החלשה ביותר (אך סימפטית) בחצי המערבי של הטבלה והסוויפה את פניקס. בסיבוב השני מול לברון קשישא, וללא לוקה, היה עוד סוויפ (גם אם מכובד, בעיניי, זה היה פלייאוף מפעים למדי של הלייקרס, למרות הסוויפ), כי בכל זאת פערי כוחות די רציניית. קחו הימור קיצוני במיוחד – נדמה לי שבסדרה הזאת לא יהיה סוויפ…

הספרס לעומתם ניצחו את פורטלנד ואבדיה די בקלות בסיבוב הראשון, למרות ניצחון בודד של הקבוצה הכי ישראלית בליגה. ובסיבוב השני מול מינסוטה – שמוכיחה כבר שלוש שנים ברציפות שהיא קבוצת צמרת לכל דבר ועניין, היה לה קשה יותר, במיוחד כשמינסוטה השוותה ל 2-2 אבל בסופו של דבר, עשתה את העבודה די בקלות במשחקים האחרונים (ושוב, הכבוד למינסוטה ללא דיוינצ׳נזו ועם אנט קצת פצוע). וומבי הצליח להיות מורחק פעם אחת בדרך אבל בדרך כלל פרע שטרות, ולפעמים גם תוך כדי שבירת שיאים (12 חסימות למשחק פלייאוף למשל). כאנקדוטה אציין שכשעמיחי ביקש ממני לעשות את הפריוויו הזה, במצב של 1-2 לספרס, הוא אמר ש ״נדמה לי שאנחנו כבר יודעים מי יהיה שם״ ולמרות שבדיעבד הוא צדק, צריך לומר שב 2-2 כן היו ספקות כלשהן.


מפגשים קודמים השנה – הנה, כאן זה מתחיל לעניין. כי אמנם מצד אחד, המדורגת ראשונה בעולם, האלופה המכהנת, הקבוצה הטובה ביותר בליגה ואחת שבינתיים לא הפסידה משחק פלייאוף, ומולה קבוצה עם קצת פחות קבלות (וקצת יותר הפסדי פלייאוף) ועם זאת – המציאות היא כזאת – הספרס די ניגבו את הרצפה עם אוקלהומה ברוב המשחקים בין הקבוצות השנה. הם גם שיחקו אחת עם השנייה לא פחות מחמש פעמים (כולל גביע הליגה), כשאוקלהומה מנצחת רק פעם אחת. או במילים אחרות, סדרה אחת השנה בין הקבוצות כבר הסתיימה, וזה אפילו לא היה קרוב: 1-4 לסן אנטוניו.

במשחק הראשון – הספרס ניצחו במשחק צמוד מאד. ואסל, קאסל, פוקס וומבי (מהספסל) קלעו ביחד 89 נקודות, כמעט שווה בשווה (חוץ מוואסל, נקודה אחת יותר, שתיים מהן מהעונשין עם שתי שניות לסיום) כשמולם, אוקלהומה בריאה הציגה את שג״א עם 29, ג׳יי דאב והולמגרן 17 כ״א, קארוסו 11, הרטנשטיין 10

כאמור, המשחק הראשון היה קשה, אבל בשני הספרס כבר ניצחו ב-20 הפרש, בזכות מחצית שניה ענקית ורבע אחרון עוד יותר ענקי. קלדון ג׳ונסון היה כוכב המשחק עם 25 מהספסל, קאסל 24, בארנס 20, ואסל 17, וומבי עדיין מהספסל הוסיף 12. באוקלהומה שג״א עם 33, ג׳יי דאב עם 17, דורט 15, קנריך ווליאמס 10, הולמגרן היה חלש ומיצ׳ל לא שיחק

יומיים אחר כך, שוב הספרס מנצחים בכריסטמס, וגם הפעם הלך להם די בקלות (15 הפרש). פוקס שהיה חלש במשחק הקודם הוביל הפעם עם 29, וומבי (מהספסל בשלישית עם 11 ריב׳) וקאסל עם 19. בארנס קלע 15, הרפר 12. בת׳אנדר בנוהל, שג״א הוביל אבל הפעם רק עם 22. הרטנשטיין 13 (12 ריב׳). קארוסו וג׳יי דאב 12 כ״א, הולמגרן 10 (12 ריב׳). מיצ׳ל שוב לא שיחק

במשחק הרביעי באמצע ינואר, סוף סוף אוקלהומה מנצחת ואפילו די בקלות בעיקר בזכות רבע שלישי מפעים של שג״א וג׳יי דאב שחברו ל 25 נקודות באותו רבע. בכל מקרה, 21 הפרש כששג״א עם 34, ג׳יי דאב 20. קארוסו 13, ג׳יי וויל (10 ריב׳) ומיצ׳ל עם 11 כ״א. בספרס, קאסל 20 (וגם הרבה ריב׳ ואס׳) וומבי 17, פוקס 14, שמפני 13, הארפר 12

אבל לא, הת׳אנדר לא פיצחו את הספרס עדיין, כשתחילת פברואר, הספרס קובעים 1-4 עונתי בעיקר בזכות רבע ראשון ענקי של קלדון ג׳ונסון. 10 הפרש בסופו של דבר, כשאת הספרס מוביל ג׳ונסון הנ״ל עם 25, וומבי 22 ו 14 ריב׳. פוקס 15 ו 10 אס׳. קאסל 14, ברייאנט 11, וקורנט הוריד 15 ריב׳. אוקלהומה שיחקה ללא שג״א אמנם (אבל כאמור , הפסידה בד״כ גם איתו) אבל למען האמת גם ללא הרטנשטיין, הולמגרן, קארוסו, דורט, מיצ׳ל וג׳יי דאב, אז הפעם לפחות יש להם תירוץ טוב. בכל מקרה, קנריך נתן 25 ו-9, ג׳יי וויל 24 ו-12, וויגינס 20, ברנהייזר 14, קאסון וואלאס 13.

אז מה למדנו (לפחות מארבעת המשחקים הראשונים). למדנו ש:

א. וומבי לא מככב, אבל נותן את שלו בדקות מוגבלות שוב ושוב ושוב.

ב. שג״א כן מככב, אבל זה לא ספיק.

ג. גם כשאוקלהומה בריאה, (ג׳יי דאב אשכרה שיחק ברוב המשחקים, משהו שלא קרה המון השנה אבל כן אמור לקרות בסדרה הזאת, תודה לאל) יש לה בעיית מצ׳ אפ.

ד. הספרס הצליחו להבליט כל פעם שחקן או שניים אחרים, לעומת אוקלהומה בה זה היה כמעט תמיד שג״א ומקסימום קצת ג׳יי דאב.

ה. מצד שני, במשחק היחיד בו לא רק שכולם היו בריאים, אלא גם מיצ׳ל – אוקלהומה סוף סוף ניצחה…

ו. קשה לת׳אנדר עם כל הגודל בקו האחורי

ז. קשה לת׳אנדר עם הולמגרן מול וומבי (לפני שנתיים עוד חשבנו שהם אולי באותה רמה. אז חשבנו).


אוקלהומה סיטי ת׳אנדר – יתרונות, חסרונות ומפתחות.

+ שג״א בראש ובראשונה. ההיסטוריה מוכיחה שלת׳אנדר אין מי שיעצור אותו. הוא כל כך מגוון והיכולת שלו לקלוע מחצי מרחק כל כך אדירה, שגם וומבי הוא לא פקטור של ממש בעצירה שלו.

+ שלא כמו באף אחד מחמשת המשחקים ביניהם. לת׳אנדר של היום יש הרכב גארדים התקפי שיכול לעמוד ראש בראש (גם אם לא בהכרח בהצלחה) מול זה של הספרס. מקיין הוא יתרון גדול על פני מה שהיה במשחקים ביניהם העונה, וגם מיצ׳ל כמעט לא שיחק במשחקים ביניהם. והמצ׳ אפ בעמדת הגארד נראה הרבה יותר טוב. (שום מילה על שג״א…)

🔑 שמירת לחץ תהיה חשובה מאד כאן עבור אוקלהומה. היתרון הסטטיסטי האחד שלהם על פני הספרס הוא ביכולת החטיפה והלחץ על הכדור. הרבה מזה, הוא כמובן על קאסון וואלאס, על אלכס קרוסו ועל לו דורט. משחק בו הם יצליחו לחטוף יותר מ-12 כדורים או לגרום ל-18 איבודים ומעלה, הוא משהו שהם יכולים לעשות, לפחות חלק מהזמן.

🔑 ג׳יי דאב בריא הוא גם יתרון. זה לא שקלדון ג׳ונסון והריסון בארנס שהם שחקנים בגודל שלו, רעים, אבל הוא בשיאו, כן אתלטי יותר. היו לו משחקים שנה שעברה בהם הוא נראה כמו הסמול פורוורד הטוב ביקום. במוד כזה, יהיה לאוקלהומה יתרון גדול.

🔑 בסופו של דבר, אין הרבה שחקנים בליגה שיכולים להתמודד עם האורך של וומבי. את גובר ראינו, והוא אולי הצליח לפרקים אבל לא יותר מכך. הולמגרן יכול לנסות אף הוא, ואם הגובה של הולמגרן לא יוכל לוומבי, אז אולי הכוח של הרטנשטיין כן יוכל… או אולי שילוב. אישית, אגב, לא אתפלא לגמרי אם ינסו בכלל את קרוסו לפעמים על וומבי. כפי שהוא עשה בעבר על יוקיץ׳. אני יכול לראות אותו מתקרצץ שם.

סן אנטוניו ספרס – יתרונות, חסרונות ומפתחות

+ וומבניאמה הוא לפרקים השחקן הטוב בעולם. נכון, גם שג״א כזה, אבל שג״א לא בגובה 2.22 וומבי כן. יהיה לו לפחות משחק מפלצתי אחד, אני בטוח.

+ אני לא זוכר הרבה קבוצות עם היררכיה כל כך מובנית וסדר כל כך ברור של מי עושה מה בקבוצה. החל מוומבי+ קורנט, דרך שמפני, בארנס וג׳ונסון בעמדות הפורוורד, ועד ארבעת הגארדים המופלאים, זאת קבוצה פשוט ״מסודרת״. וזה יתרון בליגה בה הרבה מאד קצת מבולגן (כולל ב״guard heavy״ ת׳אנדר).

+ יש מעט מאד הרכבי גארדים שיכולים להסתכל בלבן של העיניים של הקבוצה השניה ולומר שיש סיכוי שהם יותר טובים. אבל היכולת של פוקס, קאסל, הארפר וואסל להשלים אחד את השני היא בהחלט מאורע נדיר. פאונד פור פאונד, יש אשכרה מצב שהם טובים יותר. (ושום מילה על שג״א)

+ ולמקרה ששכחתם, יש להם את השחקן השישי של הליגה…

🔑 מדהים להסתכל על הסטטיסטיקות העונתיות של שתי הקבוצות. דומים וקרובים בכמעט כל פרמטר. אבל יש אחד שבו אוקלהומה פחות טובה משמעותית – ההגנה על קו השלוש שלה, הוא מהפחות טובים בליגה. לספרס אמנם אין איזה דנקן רובינסון (או סטף קרי), אבל היכולת שלה להעניש מרחוק היא מפתח רציני, ויש מצב שגם פה לאחוזים של וומבי (המאד לא יציב) יהיה מה לומר. אבל כנראה שבעיקר לשמפני, שהוא בקלות הקלעי הטוב ביותר שלה, ואולי גם הריסון בארנס אם יתפוס יום באיזה משחק אסטרטגי או שניים.

🔑 היכולת למצוא את השחקן החם. בניגוד לאוקלהומה בה זה בעיקר שג״א – בספרס באמת יילכו על השחקן החם. זה יכול להיות קאסל, הארפר, וומבי כמובן או קלדון ג׳ונסון. תסתכלו רק על רשימת הקלעים השונה בכל אחת מחמשת המשחקים של הקבוצה למעלה. בהנחה שוומבי יעשה את הנקודות שלו בכל מקרה, זה בהחלט מקשה על התכנון בהגנה של הת׳אנדר

🔑 בהנחה שהגארדים וג׳יי דאב ינצלו יתרונות בשביל לקלוע, ואת העובדה שאין מי שבאמת ישמור עליהם, נדמה לי שטוב יעשה וומבי אם ישבית את מי שהוא בכל זאת אחד משלושת השחקנים הטובים של הקבוצה מנגד – הולמגרן. הולמגרן אכן היה חלש ברוב המשחקים מול הספרס השנה, ואם זה ימשיך – אז להוציא שחקן שלם וחשוב מהקצב של הקבוצה ,זה עסק די קריטי.

_________________________________________

תחזית

אני מאד רוצה משחק 7, מגיע למצ׳ אפ הגדול של העשור הקרוב להתחיל עם משחק 7, אבל הנה מה שאני חושב – או שהספרס יקרעו לת׳אנדר את הצורה ב 4-5 משחקים, או שהניסיון של הת׳אנדר יכריע ב 6-7 משחקים. בשביל להיות סולידי, אני אלך על הת׳אנדר ב-7.

אבל זה ברמה של 50.1% סיכוי מול 49.9%.

____________________

פריוויו למשחק של היום בשעה 3:00:

קורנט ופוקס מוגדרים GTD אבל אני די בטוח שהם ישחקו. באוקלהומה כולם כולל ג׳יי דאב בריאים.

מה יהיה? יהיה משחק גדול, אבל אני מקווה מאד שהת׳אנדר ינצחו, כי כפי שכתבתי בתחזית, אם הספרס יגנבו כבר את משחק הבית הראשון, יש לי תחושה שזאת הולכת להיות סדרה קצרה מהמצופה (בהמשך ישיר לדומיננטיות שלה בעונה הרגילה). ניצחון של הת׳אנדר בעיניי, יאמר שהולכת להיות כאן סדרה ארוכה ומותחת כמו שמגיע לנו.

בקיצור, אוקלהומה ב-11 הפרש. כי חסר לנו שלא.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
358 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
שי אבן צור
18/05/2026 13:44:50

גם היה לנו מזל להטריד את ג'ורג' היל על קוואי שנבחר 15 בדראפט ע"י אינדיאנה
גם היה לנו מזל לבחור את טוני פרקר במקום ה 28 בדראפט ואת מאנו בבחירה ה 57

אם תגיד שזה היה מזמן אענה לך שאלו אותם אנשים

נ.ב. אם שכחת, סם פרסטי הוא תוצר שלנו

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי שי אבן צור
שי אבן צור
18/05/2026 13:59:40

אה, אני חושב שהיה קטע שפרסטי הציע את שיי + בחירה 6 לדטרויט תמורת קנינגהם
תסכים איתי שהיה לו ים מזל שדטרויט סירבו

hagay81
18/05/2026 19:30:56

לא בטוח, קאנינגהאם יחד עם צ'אט הולמגרן גם היה הופך אותם לקבוצה אלופה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  hagay81

המחשבה סבירה, אבל אני לא חושב שמישהו חושב שיש סיבה להעדיף את קנינגהאם על שג"א, וזו, בעצם, הסוגיה כאן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אני מסכים איתך על הקו הכללי – ברור שזה לא רק מזל – אבל בעניין ההצעה, נדמה לי שפרסטי הציע את שיי כדי לעשות טרייד אפ מהבחירה ה-2 לבחירה ה-1, אבל לא בטוח שזה היה עבור קנינגהאם – יש אפשרות שפרסטי חשב שדטרויט יבחרו את צ'אט בבחירה הראשונה. גם אם אני צודק, זה לא אומר שההצעה הייתה משתלמת לו – אין לי ספק שפרסטי שמח, בדיעבד, שדטרויט לא קיבלו את ההצעה שלו, רק אומר שלא בטוח שזה היה עבור קנינגהאם.

אור
אור
19/05/2026 2:20:07

להתעלם

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי אור
yaniv
18/05/2026 14:23:15

לא להתעצבן.
בבנייה הנוכחית היה לספרס בהחלט מזל. לקבל בחירה ראשונה שוומבי על המדף זה משנה גורלות לכל מועדון ובלעדיו אני מניח שהספרס היו יכולים גם להעמיד קבוצה טובה מאוד אבל לא בכזאת מהירות\מה עוד שאוק חוץ מצט שנבחר בחירה שנייה לא היו לה בחירות טופ 5. .
מה שכן מזל זה רק חלק מהתמונה כי אם ניקח למשל את יוסטון שבחרו גם גבוה אין מה להשוות בין הארפר וקאסל שהספרס בחרו לגרין סמית ושפרד שיוסטון בחרו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yaniv

ספרס הייתה מגיע לגמר המערב הזה גם בלי וומבי. מה שכן מול אוק בלי וומבי אין להם סיכוי.

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
yaniv
18/05/2026 14:33:48

הכל בשביל להאדיר את שיי 🙂
וברצינות בלי וומבי יש להם אחלה קבוצה,אולי היו עוברים את פורטלנד אבל בטח שלא היו עוברים את מיניסוטה,אה וגם לא היו מסיימים שניים במערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yaniv

היו עוברים את מיני. קצת יותר קשה אבל בהחלט היו עוברים

אשך טמיר המקורי
18/05/2026 19:16:23
הגב ל  yaniv

כבר הבאתי פה את אחוז הניצחונות שלהם בלי וומבי העונה, ששם אותם בדיוק באותו מקום.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אתה אומר את זה בנוגע למקום השני, שזה בסדר, אבל אין דין עונה סדירה כדין פלייאוף, כלומר בהחלט יכול להיות שהיינו מסיימים במקום השני אבל מודחים מול מיניסוטה – שני ההפסדים מולם היו כשוומבי לא שיחק את כל המשחק.
נכון שאם לא היינו זוכים בבחירה הראשונה ב-2023, סביר להניח שהיינו זוכים בבחירה גבוהה אחרת, ואולי לא בוחרים את וומבי אלא מישהו אחר (סקוט ידידך, ברנדון ההוא משרלוט, אולי אחד מהתאומים תומפסון, או מישהו אחר), אז בכל מקרה היינו יותר חזקים מהסגל של היום בלי וומבי, אבל עדיין – לא חושב שאפשר לבטל את ההשפעה היחודית שלו על המשחק, הגנה והתקפה, בעיקר כל עוד הוא לא עושה שטויות.

שי אבן צור
18/05/2026 19:19:26
הגב ל  yaniv

OKC בלי שיי, ספרס בלי וומבי – מי לוקחת?

hagay81
18/05/2026 19:31:37

אוקייסי, בגלל הולמגרן

k_700 the original
k_700 the original
19/05/2026 4:08:38
הגב ל  hagay81

התכוונת בגלל קארוסו.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

שאלה יפה. כרגע, אם כולם, חוץ מהשניים האלה, בריאים, אני נוטה להמר על אוקלהומה, אבל זה בעיקר בגלל ניסיון ויכול להשתנות בעתיד די מהר.

שי אבן צור
18/05/2026 22:11:12

אני אומר שזה אנחנו ללא ספק בכלל

שי אבן צור
18/05/2026 14:31:19
הגב ל  yaniv

ברור שצריך גם מזל בחיים
אבל כמו שגיא כתב, צריך לדעת מה עושים עם זה
לפתח את וומבי למה שהוא היום זאת מקצוענות ברמה הכי גבוהה – בכלל לא בטוח שהיתה לו קריירה באירגון אחר, היה חשש לא מבוטל שהוא יהיה גרג אודן 2.0

חוץ מזה, המזל הולך עם הטובים ואנחנו טובים, מאוד טובים!

yaniv
18/05/2026 14:38:15

אמרתי מזל זה רק חלק וכמו שאמרת בהחלט צריך לדעת מה עושים איתו.
לגבי וומבי אז פה אתה קצת מגזים.וומבי זה לא קוואי שבאמת בקבוצה אחרת אני לא יודע איך היה מתפתח, וומבי הוא כישרון על ברמות שבאמת הליגה לא ראתה מעולם ואם טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה הגוף שלו ישרוד אז תהיה פה דומיננטיות מטורפת.
לגבי אודן 2.0 חייב להגיד שאני לפחות עדיין חושש מזה

שי אבן צור
18/05/2026 14:40:14
הגב ל  yaniv

גרג אודן הוא כבר לא יהיה ולו מהסיבה שהוא משחק כבר שנה שלישית 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  yaniv

וומבי בווש היה כמו למאלו היה מעיף שלשות בסיבוב מהלוגו

yaniv
18/05/2026 14:48:42

בסופו של דבר לא נראה שהוא הפסיק לזרוק שלשות כמו בעונה הראשונה כי מישהו מהספרס אמר לו אלא יותר כי הוא מבין את המשחק ברמה הגבוהה ביותר .
אם תשאל את האשך למשל אז הספרס עשו חרא עבודה איתו וכבר בעונה הראשונה שלו במקום לזרוק מיליון שלשות לא אפשריות ובמקום שישחקו איתו עם סוהן כרכז אז הוא היה מתפתח אפילו יותר מהר.
האמת שזאת שאלה טובה האם הוא היה מצליח להרים מאשפתות מועדנים כמו וושינגטון סקרמנטו וכו לדעתי כן אבל גם אם לא זה לא היה פוגע בהתקדמות או ביכולות שלו

שי אבן צור
18/05/2026 14:53:54
הגב ל  yaniv

הם נתנו לו להתפתח במשחק החוץ כי הוא לא היה מוכן לאינטנסיביות של משחק פנים
העונה הזאת הוא כבר מפותח בהרבה ומשחק בצבע כמו שצריך

בהתחלה לא הבנתי את זה ואף התבטאתי נגד. העונה הבנתי שאנחנו באמת יודעים מה אנחנו עושים ואני פשוט צריך לסמוך על הארגון המדהים הזה

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי שי אבן צור
yaniv
18/05/2026 15:09:40

דווקא את זה ראיתי עוד בשנה הראשונה והתווכחתי לא מעט עם האשך לגבי זה. ההבדל ביננו שאני נותן הרבה יותר קרדיט לשחקן ואייקיו שלו ואתה נותן את כל הקרדיט לארגון..שוב לא מוריד מההתנהלות של הספרס ההתנהלות שלו מופתית ומעולה אבל די לקחת קרדיט על מה שלא מגיע. וומבי הוא תופעה חד פעמית ולהגיד שבזכות זה שהוא בספרס הוא מה שהוא זה חרטא שמתאימה לאחרים פה לא לך.
הארגון כן פועל נכון למשל בדקות משחק ואיך שהוא מנהל אותם אבל פחות ביכולות או בהבנת המשחק של וומבי
בבקשה בוא תסביר לי את הגאונות שכל העונה הראשונה פופ שיחק עם סוהן כרכז ואיך זה שיפר את וומבי והפך אותו למה שהוא היום

שי אבן צור
18/05/2026 16:29:55
הגב ל  yaniv

יניב, אני לא נותן את כל הקרדיט לאירגון, אני אומר שלארגון יש חלק לא מבוטל בהתפתחות של השחקן ובמקרה שלנו זה נכון גם לגבי וומבי
מן הסתם, אם השחקן לא מתאים, לא תצליח להוציא ממנו משהו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  yaniv

הניסיון לשחק עם סוהן כרכז לא נבע, לדעתי, מהרצון לשפר את וומבי אלא מהרצון למצוא תפקיד לסוהן (סוג של ראסל ווסטברוק עם הגנה, או בן סימונס עם אופי). אמנם זה לא עבד, אבל לדעתי לא היה קשור לוומבי.

אור
אור
18/05/2026 15:28:12
הגב ל  yaniv

גם אם וומבי יחיד במינו זה לא רק לבחור זה גם לפתח. תראה את כל הבחירות הגבוהות שהולכות לאיבוד בכל מיני וושינגטון שארלוט וכאלה

yaniv
18/05/2026 15:35:56
הגב ל  אור

זה נכון ואפשר לקחת לדוגמא את זאיון שבהחלט יכול להיות שבארגון אחר שהיה מקפיד על תזונה ועל הרגלים נכונים הוא היה מתפתח למשהו הרבה יותר טוב אבל מצד שני לאותו ארגון הגיעו גם דיוויס וגם פול ושניהם לא נפגעו מהארגון.
זה כמו שתגיד לי מזל שלברון הגיע לקליבלנד שהיה מועדון שידוע בפיתוח וובתור ארגון מדהים.וומבי הוא בהחלט מהאחוז הקטן של השחקנים שזה בכלל לא משנה הארגון אליו הם מגיעים( מהבחינה של התפתחות השחקן, סביר מאוד להניח שבוושינגטון הוא לא היה מגיע להישגים כאלה כל כך מהר ובטח היה מבקש טרייד אחרי שהיה מסיים את ה7 שנים שלו )אבל עדיין להגיד ששחקן כמו וומבי או לברון התפתחו בזכות הארגון שהם נמצאו בו זה די חרטא

שי אבן צור
18/05/2026 15:44:19
הגב ל  yaniv

הקטע עם וומבי הוא העניין הפיזיולוגי
2.25 צריך לדעת לבנות בצורה מדויקת שלב אחרי שלב ע"מ שיהיה מספיק חזק להתמודד עם כל המפלצות בליגה

מעבר לזה, בהחלט יש עבודת פיתוח ברמה המקצועית ואנחנו אלופים גם בזה – חכה ותראה את קרטר בראיינט עוד שנה

yaniv
18/05/2026 16:03:25

קרטר בראיינט אני מחזיק ממנו כבר עכשיו,שחקן נהדר לטעמי וזה בהחלט הוכחה לכך שהספרס יודעים לבחור לא פחות טוב מפרסטי.
הזכרת לי שאני אוהב לשחק משחק עם עצמי איזה 2 שחקנים הייתי לוקח מקבוצה שאני צופה בה ללייקרס חוץ מהכוכבים ואצלכם זה קרטר וואסל.

לגבי וומבי אז שוב אתה מאוד מזכיר לי את הבעלים של הווריווס או גרי קראןס משיקגו שמתבלבלים וחושבים שרק בזכות הארגון הם אלופים אז כן לארגון יש חלק משמעותי בבניית קבוצה אלופה אבל בסופו של דבר זה השחקנים.
לגבי העניין הפיזילוגי אז קראתי לא מעט שוומבי עוד מגיל קטן עבד בצורה אחרת ושם דגש על גמישות ועל כל מה שיכול לפגוע בו בהינתן שהוא פריק של הטבע.
וכן בכל ארגון אחר וומבי היה מתפתח אותו דבר ההבדל בין הארגון שלכם לארגונים אחרים בליגה(שוב לא כולם ) זה שפה הוא כבר בעונה השלישית יש לו קבוצה שרצה לאליפות וזה מן הסתם לא היה קורה בוושינגטון,סקרמנטו שארלוט וכדומה

אור
אור
18/05/2026 16:04:35
הגב ל  yaniv

התכוונתי בעיקר לשחקנים האחרים ש"פגעו" איתם

yaniv
18/05/2026 16:11:52
הגב ל  אור

בזה אני מסכים חלקית כי נראה לי למשל שהארפר בכל קבוצה היה מצויין אבל בספרס בהחלט יודעים לפתח את בחירות הדראפט שלהם

שי אבן צור
18/05/2026 15:13:09

פרסטי גם עושה טעויות יו נואו
"בחיים עדיף לפעמים סנטימטר אחד של מזל מאשר קילומטר של שכל"

מה אומר ומה אגיד, איזה כיף לנו שיש לנו גם מזל וגם המון המון יכולת 🙂

ברוך רובין
18/05/2026 17:59:14

פרסטי רצה להטריד את SGA והבחירה השישית בשביל קייד למזלו המטומטים סירבו.

פרסטי העתיק בדיוק את הספר של הינקי, להסריח כמה שנים, לאסוף המון בחירות דראפט ולפגוע באחת מהם.

וומבי בכל מקום היה הופך למגה כוכב בדיוק כמו לברון כשרון שמגיע פעם בדור .לא צריך לתת קרדיט איפה שאין

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אין מה להשוות בכללל בין הספר של הינקי לספר של פרסטי, לא בכוונה ולא בביצוע – אוקלהומה נבנתה לא רק על הבחירות הגבוהות שזכתה בהן מכיוון שהסריחה, אפילו להיפך – נדמה לי שרק הולמגרן נבחר בבחירה גבוהה (2), בעוד שפילי בחרה גבוה באמביד (3), סימונס (1) ופולץ' (1). אוקלהומה בהחלט נבנתה על מיקסום של מספר הבחירות, ואיכותן, וזה חד משמעית בזכות פרסטי, וקצת מזל (כמו העובדה שבסופו של דבר לא הטריד את שרגא לדטרויט).
.
דיברנו על זה כאן
https://hoops.co.il/?p=235710
וכאן
https://hoops.co.il/?p=235869

ברוך רובין
18/05/2026 22:01:45

אתה מדבר דברים לא נכונים, יכול להיות זה מאי ידיעה .הינקי תוך שנתיים הפך את הקבוצה אולי במצב הרע בליגה , לקבוצה עם העתיד הכי ורוד בליגה, המטומטים נבהלו מסילבר והעיפו אותו, אחרי זה היה בונים שושלת.

פרסטי עשה בדיוק אותו דבר והוא גאון.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ברוך יקירי, אתה מתעלם ממה שכותבים לך וזורק טיעונים אך לא מבסס אותם – תקרא את הפוסטים בלינקים ששלחתי, ואם תמצא מהלכים דומים אצל פילי – בכמות, בזמן, באיכות, תחזור בבקשה ותציג אותם. היות שלא תצליח, כי העובדות לא איתך, אין טעם לצאת בהכרזות כמו "הקבוצה עם העתיד הכי ורוד בליגה" או "אחרי זה היו בונים שושלת".
.
לגופו של עניין – עם בחירות 3, 1 ו-1 כמעט רצופות, בהחלט יכול היה להיווצר בסיס לשושלת, הבעיה היא שהם בחרו את אמביד, סימונס ופולץ' – שלושתם פציעים, לכל הפחות שניים מהם עם אופי בעייתי, ושניים מהם כבר מחוץ לליגה. איפה זה ואיפה פרסטי?

ברוך רובין
18/05/2026 22:33:32

קראתי את הפוסט, הוא מצויין למרות שלא מדויק , אוקלהומה כן עשתה טנקינג , הטרייד של פול, שרודר ואדמס ,
ההקפאה של שחקנים בעיקר שג״א, הורפורד, מוסקלה. אני בכלל לא מדבר על העובדה שפרסטי רצה להטריד את SGA והבחירה השישית בשביל קייד ולמזלו דטרויט סירבו , אבל הוא לא שונה מהינקי .

אתה יודע בכלל מה המצב של פילי היה לפני?
קבוצת סיבוב ראשון בלי כוכב אמיתי חלשה מדי לקחת אליפות, אבל חזקה מדי כדי לקבל בחירות טופ בדראפט. תקועים באמצע בלי עתיד.

הינקי הגיע לשנתיים וקצת בלבד, ובזמן הזה הפך אותם מקבוצה תקועה לקבוצת בסיס של 50+ ניצחונות עם ים נכסים לעתיד, הוא ידע שהדראפט זה הימור אבל ידע שאם יהיה לך מספיק בחירות גבוהות אתה תדוג כוכב, יתאפשר לך בעתיד לעשות טרייד על סופרסטאר, במהלך הזמן שלו הוא השיג 4 בחירות סיבוב ראשון אקסטרה, כמויות של בחירות דראפט
אמביד, הנכסים שהביאו אחר כך את באטלר ועוד טריידים

והוא אפילו לא בחר את סימונס הוא כבר לא היה GM כשהבחירה נעשתה.

פרסטי באותה תקופת זמן בדיוק עשה אותו דבר פחות או יותר באוקלהומה:
הקבוצה סירחה את הפארקט, הוא הקפיא/הטריד שחקנים ואסף בחירות בלי סוף בדיוק כמו הינקי.

אז תאר לעצמך מה היה קורה אם הינקי היה מקבל 8 שנים כמו פרסטי ולא שנתיים וקצת לפני שהליגה התערבה ולהאריס לא היה עמוד שדרה להגיד לסילבר לחפש.

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי ברוך רובין
sga
sga
18/05/2026 13:51:22

אף אחד כולל פרסטי לא חשב ששיי יגיע לרמה הזו.
שתי הקבוצות זכו בסופרסטאר שלהם במזל.
פרסטי קיבל הרבה יותר מדי בחירות על גורג׳ מהקליפרס.
היו לו הצלחות וכשלונות בבחירות אבל כשיש כזו כמות ושחקן בפרופיל בינוני כמו שיי הופך לאמ וי פי…
זה הרבה מאוד מזל, בקיצור.

sga
sga
18/05/2026 15:27:21

כי צריך היכרות טובה עם העתיד, פרסטי מנכל מעולה אבל אין לו כדור בדולח.

כדי להסיק ששחקן לא פריק, לא קלעי גדול, פרוספקט בינוני פלוס, אחרי עונה של 10 נקודות למשחק הולך להיות מופ.
לאף סקאוטר אין פונקציה שמכניסה נתונים כאלה ומוציאה התראת סופרסטאר.

לגבי ההערכה שלך,
יש הרבה שחקנים טובים בליגה, עשרות כאלה
מופ יש 1 או 2

אחלה כתבה בכל אופן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משחק וסידרה אש. תחזית שלי אוק ב7.
שום תוצאה לא תפתיע אותי בסדרה למעט סוויפ או גנטלמני לאחד הצדדים.

לגבי היום הימור 1 0 לאוק

שדות פופ לנצח
18/05/2026 14:25:50

מה משחק וסדרה אש? איפה הבידורסל? הקליר פאת? השופטוטים עבדי התאגיד? כל הקונספירציות שנועדו להאדיר את לברון? הנגרים שמקבלים ברינקסים סתם? המנג'רים רפי ההבנה שיכלת לעשות את העבודה שלהם בשמינית מחיר (רק לא לשכוח החזרי נסיעות ושי לעובד בתשעה באב)? כל הפלופרים והמשלשלים בשעת מבחן ? אתה רוצה להגיד לי שאין בסדרה הזו שום דבר מכל אלו? מה? נהיית חובב של הליגה ???(גוועלד!) …עוד מעט תיקח את בנך (לא יחידך) אשר אהבת, הברוני שלך – חגי 1900ופוץ…ויחדיו תצעדו חבוקים אל הקלפי ותצביעו בעד הרשימה המאוחדת…סוף העולם כבר כאן, שימון מפרגן לnba

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי שדות פופ לנצח
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל הזבל המזוקק בחוץ נשארו רק הגברים(חוץ מהארדן וקצת ברונסון). הבידורסל הפסיד לכדורסל.
הזבל היחיד שנשאר זה השופטים, מקווה מאד שלא יהרסו ולא ישרקו איי אווו איי אהה

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Mishka
Mishka
18/05/2026 13:58:27

תודה רבה על פריווו לפנתאון
אני איתך
סן אנטוניו ב6
בדרך לאליפות הראשונה של ניו יורק מאז שנות ה70

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Mishka

התחזית בסיומת מקורית, אמיצה ומעניינת.
ברור שנוכל לדבר על זה אחר כך, אבל אם תרצה להרחיב מדוע אתה חושב ככה זה בהחלט יהיה מעניין לשמוע כבר עכשיו.

גיא רוזן
18/05/2026 14:02:11

אני לא חושב שאוהדי הספרס צריכים להתנצל,
כן. מזל.
לבדו הוא פשוט לא מספיק –
מה שהספרס בנו בעבר סביב דנקן,
זה הרבה הרבה הרבה יותר ממזל.
לא קל להיות קבוצה משוק קטן, גם כאשר המזל לצדך (ע"ע אורלנדו ושאקיל).
הספרס הנוכחית בנו זהות במהירות שיא,
זה לא קל להצליח כל כך מהר, גם כאשר יש כל כך הרבה כישרון.
בסופו של יום זו קבוצה של ילדים.

הת'אנדר?
אני לא חושב שיש בכלל שאלה בנידון.
רקורד פסיכי של כמעט 20 שנה מלמד על אחד המנהל הטוב בליגה.
אלו בחירות הדראפט החכמות, הטריידים המוצלחים, הסבלנות, ניהול תקרת השכר.

השורה התחתונה?
כרגע, אלו נראות כמו 2 המתמודדות על התואר לטווח הנראה לעין. מזכיר מעט את הלייקרס והספרס של תחילת ה-2000 אז 2 הקבוצות חילקו ביניהן 5 אליפויות רצופות.

yaniv
18/05/2026 14:18:51

תודה רבה.
מגיק ובירד כן הגיעו לליגה ביחד(הם לא נבחרו באותו דראפט,בירד נבחר שנה קודם ואף חלקו בינהם שבירד זכה ברוקי השנה ומגיק זכה בפיינלס MVP.
היום לדעתי לא יהיה מתח,אוק יבואו בטירוף ובעיקר בשביל להוכיח שמה שהיה שעונה הסדירה לא רלוונטי.
השאלה איך הספרס יגיבו במשחק השני

שי אבן צור
18/05/2026 14:32:49

מרפרר לאחד והיחיד עלי מוהר ז"ל
תחזית: נפרק אותם!

שדות פופ לנצח
18/05/2026 14:35:54

שכחת להוסיף 0:1

שי אבן צור
18/05/2026 14:39:19

חחח נכון

תומר
18/05/2026 16:41:24

ולמהדרין: 1:0 קטן

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אמן ואמן

NBA בדם
18/05/2026 15:06:33

תודה רבה
פוטנציאל לסדרה הכי איכותית מאז יוסטון – גולדן ב 17'. ערימות של כישרון צעיר בשני הצדדים.
יריבות שיכולה להימשך שנים על גבי שנים. מזכיר לא מעט את בוסטון והלייקרס של תחילת שנות ה80 ששלטו בליגה, רק שהפעם הם משחקים באותו קונפרנס.

עמנואל אוחנה הלקין

תודה אבי, פריוויו נהדר מפורט וכתוב ברמה גבוהה מאוד.

לא אהבתי את הכותרת, לדעתי זה ממש לא הוגן לקרוא לספרס מזל, יש להם ניהול נפלא שהגיע לכאן בזכות ולא בחסד.

כמו כן, אני חולק על הטענה שהסדרה נגד מינסוטה הייתה קשה, הספרס לחלוטין שלטו בעניינים ונראו עליונים, כנ"ל גם נגד פורטלנד. לדעתי מינסוטה והישגיה בשנים האחרונות מתחילים להיות קצת אוברייטד, כן קבוצה טובה, אבל בשום שלב לא קונטנדרית של ממש.

לגבי הניחוש, אני מסכים איתך אוקלהומה ב-7, יהיה צמוד צמוד.

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי עמנואל אוחנה הלקין
אוהד ס"א
18/05/2026 15:34:16

תודה על הפריוויו, רק חבל שברח לך קצת ההייטר (אלילת המזל?,אולי אתה מתכוון לג'וש פרימו, השולף הכי מהיר במערב או לשבץ של פופ)
ולענייינו, כמה הערות וכמה מפתחות:
א. OKC פייבוריטים. הניסיון, האליפות, הביתיות.

ב. משחק מס' 1 הוא קריטי לספרס – הספרס מגיעים אחרי גיבושון, OKC אחרי 2 נופשונים ומנוחה ארוכה. הם עוד לא באמת הזיעו בפליאוף הזה. היסטורית, משחקים כאלו מסוכנים מאד לקבוצות הביתית הפייבוריטית.
אם הספרס ינצחו במשחק 1, לא בטוח שינצחו בסדרה
אם OKC ינצחו, 80% שהסדרה שלהם

ג. לספרס אין היררכיה. היא הכי גמישה שבעולם. מי שחם יורה, גם אם הוא השחקן ה- 7 ברוטציה. אתה אף לא יודע את מי תקבל בכושר פסיכי: קלדון? שאמפייני? וואסל?
לך תבחר מה הרעל שלך? לכן, גם קשה מאד למצוא דרך לשתק אותה או לבנות פתרונות שעבדו במשחק הקודם
ייאמר לזכותו של מיץ' שהוא משאיר את הקבוצה שלו שמחה ושוויונית כמו קיבוץ מלא שבדיות בשנות ה -70

ד. לספרס יש כוח אש פוטנציאלי שאי אפשר לעמוד מולו. אם לכולם יש יום פסיכי השלשות ייכנסו כמו במשחק 6 מול מיני או כמו במשחק מס' 2, זה ייגמר בהפסד, גם אם OKC תבוא חמה. זה יקרה בסדרה פעם או פעמיים. למזלה של OKC הספרס צריכים לנצח 4 כדי לעלות לגמר

ה. המאצ'אפ בין שאי לקאסל הוא המפתח והוא תלוי מאד בזברות. אם ישרקו לשאי כמו בעונה הסדירה, זה משהו שקשה להתמודד נגדו. במקרה כזה גם הלוח עבירות של קאסל והחברים ייראה כמו חנוכייה ויגביל את הדקות שלו. קאסל הוא לא רק ראש יחידת הגארדים הכי רצחנית בהגנה בליגה, הוא גם המפעיל הכי טוב של וומבי

ו. וומבי – מצד אחד, מדובר בסדרה של יום הפסקה בין משחק למשחק. וומבי יצטרך את המנוחה שלו. בסדרות הקודמות, הוא קיבל אותן כתוצאה מפציעה והרחקה. הפעם הוא יצטרך לקבל אותן בהגבלת דקות בגארבאז', בין אם שלנו או שלהם.
מצד שני, צ'אט הוא חצי בן אדם כשהצל של וומבי מרחף לידו
הגנתית, מפתה לשים על וומבי את קארוזו, אבל אז OKC תפסיד קלע כמו מקיין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אוהד ס"א

קארוסו יהיה על וומבי הרבה דק וומבי יכניס אותו ואת צט לסל. שגא יכניס את קאסל לסל ולטירה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  אוהד ס"א

לא כל מי שחושב משהו "שלילי" עושה זאת מכיוון שהוא "הייטר", זו פשוט ההערכה שלו, ובין אם תתברר כמדויקת או שגויה, אינה בהכרח נובעת מ"הייטריות" – הימרתי 7 פעמים רצוף על בוסטון לא כי אני "הייטר" של פילי, אלא כי פשוט טעיתי. בפיינלז בעונה שעברה הימרתי על 4-1 לאוקלהומה לא כי אני "הייטר" של אינדי אלא כי פשוט טעיתי. טועים, טעות, טעו, טעינו… זה לא בהכרח קשור ל"הייטריות".

שי אבן צור
18/05/2026 22:14:53

מקבל את זה ועדיין המיסגור הזה קומם אותי
אנחנו הארגון הכי טוב בליגה ולמזל אין שום קשר לזה

עמנואל אוחנה הלקין

מסכים, ובהתחשב בזה שבערך כל תגובה כאן מתייחסת לזה כנראה שזה נכון גם אם כאן הייט מכוון, הכותרת לא נכונה.

עמיחי קטן
18/05/2026 16:00:50

תודה אבי.
אני מתקשה להצטרף להתלהבות. שתי קבוצות איכותיות מאוד, וכנראה הטובות בליגה כרגע, אבל אני פחות נהנה לצפות בהן, ולפחות הספרס עדיין רחוקים מאוד מהכתרים ההיסטוריים (אוקלהומה זה כבר תלוי באופן שבו העונה תסתיים).
אני מקווה לסדרה צמודה ואיכותית והימרתי על אוקלהומה ב-7.

מיכאל ירדן
מיכאל ירדן
18/05/2026 16:12:45

אני אומר את זה עכשיו: צ׳ט לא הולך להיות פאקטור מול וומבי. עם כל הרצון הטוב, הוא לא כזה מגן עילאי כמו שעושים ממנו. כן, הוא גבוה וצעיר נמרץ – אבל בזה זה מסתכם. יש מצב שנראה את הארטנשטיין משחק יותר.

thejanitor
thejanitor
18/05/2026 16:23:20

אפשר להשמיט את המילה ״מערב״ מהכותרת לפריוויו. זה הגמר האמיתי

איצקו
איצקו
18/05/2026 22:46:02
הגב ל  thejanitor

מה כלכך רע בניקס מול כל אחת שתצא מהסדרה הזו?
סדרת גמר שהניקס נמצאת בה אמור להיות משהו ענק מכל בחינה במיוחד איך שהם משחקים בפלייאוף הזה.

TRIP
TRIP
18/05/2026 17:02:15

בסוף הסדרה תוכרע על ידי וומבי. לראות את שיי זוכה בMVP והיריבות עם צ'ט שיכול לקחת עוד טבעת.
וומבי יעשה ג'ורדן וייקח את זה אישית. המפגשים מול פורטלנד ומינסוטה הכינו אותו לגמר מערב
אם לא יתפשר על זריקות מבחוץ או יאבד את הראש מול דורט וקארוסו שיעשו לו את המוות
אחת הסיבות שאוקלהומה כמעט הפסידה את הגמר ההוא עד הפציעה של האליברטון
היא שתמיד היו לה שני מובילי כדור על הפרקט. אם כל הכבוד לאינדיאנה פה מדובר על חיה אחרת
פוקס, קאסל, והרפר גארדים זריזים ושומרים מעולים, אוק לא יכולים לתת עזרה מהפינות החלון לרוטציות ההגנתיות קטן מולם. וגם אם יצליחו לעבור אותם וומבי נמצא שם. קאסל ייכנס לבעיית עבירות מול שיי .
יצטרך לעבוד מאד קשה בשביל להגיע לספוטים מהחצי מרחק.
בצד של אוקלהומה יש יותר שאלות מאשר תשובות הפציעת מתיחה של גיי דאב יכולה לחזור
הליינפ של דאבל ביג לא יעבוד מולם ראינו מה קאסל עשה לגובר. ברגע שמקיין יעלה לפרקט הספרס יחפשו אותו בהתקפה בכל הזדמנות ואין מקום לטעיות בסדרה הזו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  TRIP

מסכים, חוץ מזה שפוקס לא שומר מעולה כלל וכלל, ואוקלהומה יחפשו אותו, וימצאו אותו, לא פחות ואף יותר משהספרס יחפשו את מקיין.

Rocky1
Rocky1
18/05/2026 17:12:22

לא יודע בדיוק איך הסדרה שוויונית.

שיי > וומבי (לפחות בינתיים)
צ׳ט > קאסל (לפחות בינתיים)
ג׳יי דאב בריא > פוקס (אם הוא בריא או לא זה סיפור אחר. אז כאן הכי קשה להכריע).
מיטשל > הארפר (לפחות בינתיים)
הארנשטיין = ואסל. נותנים בערך אותו דבר
דורט קרטר בראיינט (לפחות בינתיים).

עוד שנתיים שלוש זה ישתנה, אבל כרגע זה לא כוחות.

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי Rocky1
Rocky1
Rocky1
18/05/2026 17:17:01
הגב ל  Rocky1

לא יודע למה נמחקה לי חצי תגובה גם אחרי שתי עריכות, אבל תלכו שחקן שחקן ותראו שאוק כרגע הרבה יותר טובים. לא אומר שהספרס לא יכולים לקחת את הסדרה, רק שזה הרבה יותר דוד וגוליית ממה שמנסים לצייר.

NBA בדם
18/05/2026 17:24:46
הגב ל  Rocky1

קאסל הוא דוג רציני. לא חושב שצ'ט עדיף עליו אבל נחכה לסדרה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Rocky1

אני נוטה להסכים איתך, אבל כך חשבתי גם אחרי המשחק הראשון נגד מיניסוטה, ויתכן שאנחנו יותר טובים יותר מהר ממה שניתן היה לצפות. כלומר המשוואות שאתה מציין היו נכונות יותר בתחילת העונה, נניח, מאשר עכשיו. אבל נגלה בקרוב.

איצקו
איצקו
18/05/2026 22:47:58
הגב ל  Rocky1

הכל נכון ועדיין כדורסל זה משחק קבוצתי שמי שיצליח לגרום לשלם להיות שווה יותר מסך חלקיו ינצח.

שי אבן צור
18/05/2026 17:25:00

הקונסנזוס הזה על OKC לא מובן לי
הם ניצחו 64 בעונה הסדירה. אנחנו? 62. כולה 2 פחות
במפגשים מולם אנחנו 4-1

היתרון היחידי שלהם עלינו הוא בניסיון ותו לא

Rocky1
Rocky1
18/05/2026 17:34:01

שי ראיתי קצת יותר משמונים משחקים שלנו השנה. זאת ביי פאר הקבוצה הכי מלהיבה שלנו שאני זוכר.

אבל…

קאסל מאבד המון כדורים, לפעמים נקלע לבעית עבירות, ועם קליעה לא אמינה (וכן, ראיתי את החמש מחמש עד אמצע המשחק האחרון. עדיין לא אמינה).

פוקס עושה מלא שטויות וקולע באחוזים לא טובים. הוא גם קולע זריקות שאף אחד אחר לא קולע, אבל שוב, לא יציב ולא אמין.

הארפר נותן פלייאוף אדיר אבל הוא רוקי.

ואסל לא אסרטיבי (אבל גם לא כופה זריקות בד״כ).

שאמפייני סטריקי.

את וומבי אפשר ללחוץ, בעיקר קבוצות שיש להם שני גבוהים דומיננטיים (ועוד קארוסו קרציה). אין לו עדיין את הביטחון הזה של לקחת את זריקת הקלאץ שהיה ויש לשחקנים כמו קובי קוואי, שיי, לוקה ויוקיץ.

קלדון נותן בינתיים פלייאוף לא יציב.

שי אבן צור
18/05/2026 18:05:57
הגב ל  Rocky1

הקטע הוא שיש לנו רוסטר כ"כ מגוון שבכל משחק מישהו אחר מתעלה
לא כולם צריכים או יכולים להיות בשיאם כל משחק, מספיק שניים ושהיתר יתנו משחק סביר
אני רואה את הדפוס הזה כל הפלייאוף

שי אבן צור
18/05/2026 18:07:09

וזה לא שב OKC כולם מתעלים כל משחק

עמנואל אוחנה הלקין

א. הרבה מאוד הלכו על אוקלהומה ב-7, כך שלא הייתי אומר שיש קונצנזוס

ב.הרבה ממש שאמרו מעליי הוא נכון, פוקס לא נותן פלייאוף טוב וקלדון לא יציב.

בנוסף, אני לא בטוח כמה אני סומך על הקליעה של סן אנטוניו וברגע האמת, במשחק הגנתי קשוח (מה שכנראה נראה הרבה בסדרה) אני מעדיף אצלי את שיי מאשר את וומבי.

אתם קבוצה מעולה, אבל כן יש קצת הבדלים, אם כי בסופו של דבר שוב אני חושב שזה יילך למשחק 7 הכי צמוד שיש

Don
Don
18/05/2026 17:29:40

הימור: 1-0 ל-OKC.
מדוע: כי יש להם מאמן מצוין והיה להם הרבה זמן ללמוד את הספרס.
סתם הימור…

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/05/2026 18:03:53

הלוואי שהסדרה הזו תעמוד בציפיות שהיא יצרה. תהיה לנו סדרה אפית.
תודה רבה אבי

rams
18/05/2026 18:39:44

למרות שזה כביכול האינדקציה הכי מעודכנת, לא הייתי נותן משקל גדול מידי למפגשים ישירים בעונה הסדירה.
הנה, תראה את דטרויט שעשתה סוויפ על הניקס בעונה הסדירה ולא ניצחה אותם פעם אחת בפלייאוף השנה 😁

וברצינות, הניקס היו יותר טובים מהספרס ב3 מפגשים ישירים העונה ואף אחד לא ישים אותם פייבוריטים בגמר גם מול הספרס.

wadi
18/05/2026 18:54:26

כל הכבוד לספרס על הפלייאוף היפה אבל אוקלהומה רמה מעל, לדעתי ב5 גג 6

hagay81
18/05/2026 19:30:03

בווינר שמו מאץ' אפ בין וומבי לג'יליוס אלכסנדר עם פלוס 5 לוומבי. בתוצאה הסופית של המשחק זה פלוס 6 לספרס. עד כדי כך לא נותנים לספרס סיכוי? לא מכובד

poku
poku
18/05/2026 19:30:39

לי נראה שזה יהיה הספרס ב5 אולי 6
הם הולכים להיות מכבי של שנות ה80
סגל של בחירות 1,2,4,5,11 שאחד מהם זה וומבי והשאר צעירים וטובים מאד
זה לא כוחות

arnold
arnold
18/05/2026 19:32:31

לא הגבתי כאן כבר הרבה זמן, הקבוצה שאני אוהד לא היתה בגמר המערב כבר תשע שנים 🙂
אז בשבילי זה גם זמן לנוסטלגיה – ב-2012 הספרס שלי הגיעו לגמר המערב נגד אוקלהומה אחרי שני סוויפים שהצטרפו לעשרה נצחונות רצופים בסוף העונה הסדירה. ואחרי שני נצחונות בית בפתיחת סדרת הגמר כבר ספרנו עשרים נצחונות רצופים. נותרו רק עוד שישה בשביל עוד לארי אובריאן.
אבל אז האינטנסיביות והרגליים הצעירות של ווסטברוק, דוראנט והארדן התגברו על הברק והשכל של דאנקן, פארקר ומאנו. 2-4 לאוקייסי, בדרך להפסד מול לברון בגמר.
הפעם אוקלהומה באים לסדרה אחרי שני סוויפים, זמן טוב לנקמה (הניצחון עליהם בגמר המערב 2014 היה כיף, אבל ההשפלה של 2012 היתה כזאת, שהיא דורשת עוד ניצחון להשלמת הנקמה).
ולא, אנחנו לא משחקים יפה כמו אז, זה אפילו לא קרוב.
שתהיה לנו אחלה סדרה.

NBA בדם
18/05/2026 20:05:16
הגב ל  arnold

יפה רשמת

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  arnold

אחלה זווית, ותתחיל להגיב יותר
😉

YORAMGAON
YORAMGAON
18/05/2026 19:34:38

סוויפ של אוקלהומה, ופלופ של האטרייה!

קפיץ
18/05/2026 19:50:34

בפריוויו תחילת העונה של הספרס, קבוצה שלא עשתה פלייאוף להזכירכם, הימרתי שהם יקחו אליפות, ואני עומד מאחורי ההצהרה הזו במאה אחוז גם עכשיו כשזה נראה אובייס. חושב שהמצ'אפ שלהם טוב נגד אוקייסי, שהולמגרן הוא פיסה חשובה מהנראה בפאזל של הרעמים ושוומבי הוא התרופה לזה.

שי אבן צור
18/05/2026 21:14:53
הגב ל  קפיץ

https://hoops.co.il/?p=348796#comment-2063940

מצאתי את זה🙂
אני איתך
אגב, אצלי זה קרה 8 משחקים לתוך העונה

hagay81
18/05/2026 19:58:54

זאת השנה של שימי ריגר, רק חבל שהקאבס יהרסו הכל וינצחו את הניקס בסוויפ

Penny
Penny
18/05/2026 20:00:04

תודה, אכן תחילתה של יריבות מופלאה ל-5-8 שנים הקרובות.

מקווה שג׳יי דאב ישחק כל הסדרה, אוקלהומה חייבים אותו כדי לקחת את הסדרה.
לא חושב שמיטשל ומקיין מספיקים בתור היוצרים המשניים לשג״א.

איזה כיף!

יאללה אוקייסי

בוגי
18/05/2026 20:30:52

הספרס תגנוב היום את הביתיות
הת'אנדר באים קרים אחרי הרבה הפסקה ועם האף למעלה
את הסדרה תנצח אוק' ב7

אחד העם
אחד העם
18/05/2026 21:18:13

הפער הגדול של הספרס הוא ביציבות. עוד לא היה משחק בפלייאוף שבו יותר מ2 שחקנים התעלו ביחד. וגם לא 2 משחקים רצופים עם אותם 2 שמתעלים ביחד. מקווה מאד לטעות אבל במעמד כזה לקונסיסטנטיות יש משמעות וכשממול יש קבוצה עמוקה ומוכשרת עם ים ניסיון במעמד זה קשה כפליים.
לצערי אוק ב7 זה הימור סביר

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  אחד העם

אבחנה יפה מאד. מסכים לגמרי.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

ניתוח מעולה אבי, תודה גדולה.
.
מיי טו סנטס:
.
לא חושב שהרקורד בעונה הסדירה משקף, אפילו להיפך – פרסטי למד מפופ שלא חושפים קלפים בעונה הסדירה מול מתחרות ישירות. לא שנותנים להן לנצח, אבל כן מסתירים שפנים בכובע. אפשר לשאול "אז למה הספרס ניצחו?", והתשובה, לדעתי, תהיה כדי לבנות את הבטחון אצל הצעירים שלנו, וזה כנראה עבד, אבל לאוקלהומה כבר יש בטחון, אז אין להם בעיה להפסיד, ולכן ההפסדים, לדעתי, לא משקפים, או לכל הפחות, לא בהכרח משקפים.
.
באותו קו מחשבה – אם קלדון ג'ונסון, שאני אוהב מאד אבל בכל זאת, היה דומיננטי במשחקים נגדם, ובפלייאוף הזה מיעט לשחק, ומיעט לשחק טוב, אז זו אינדיקציה נוספת להבדל בין העונה הסדירה לבין הפלייאוף. אשמח להתבדות.
.
בעניין הגארדים – לדעתי היתרון לאוקלהומה, ובעיקר בגלל דיארון פוקס – אין לו הגנה, בעוד שלכל הגארדים של אוקלהומה יש הגנה מצוינת (אולי חוץ ממקיין, לא ראיתי אותו מספיק), וגם הקליעה שלו מבחוץ חשודה מאד, ולדעתי הסיכוי שלו לחדור, הן מול הגארדים הזריזים שלהם, והן מול הביגז שלהם, נמוך ביותר. כבר מול פורטלנד ומיניסוטה פוקס היה מאצ'-אפ בעייתי, ומול אוקלהומה, לדעתי, זה רק יחריף. הוא יהיה נקודת החולשה שלנו, והם ינצלו את זה בפול גז, גם בהגנה וגם בהתקפה. אני מקווה שנבין את זה, שהדקות שלו ילכו לקרטר בריאנט, ושאולי ישחק קצת בסוף המשחק כשכולם עייפים.
.
קורנט – שיחק לא רע בכלל נגד מיניסוטה, אבל בין הולמגרן, הרטנשטיין וג'יילין וויליאמס, אנחנו נצטרך אותו בשיאו, ולמשך כמעט כל הדקות בהן וומבי לא משחק. זה לא יהיה קל.
.
צוות האימון – הצוות שלנו הצטיין מעל ומעבר למה שחשבתי – למעט מספר ריצות של מיניסוטה שהתארכו קצת יותר ממה שחשבתי שאנחנו יכולים להרשות לעצמנו, רמת האימון הייתה גבוהה, וראו את זה גם באופן השימוש בוומבי. אבל בכל זאת – לדייגנולט יש יותר ניסיון, וצ'יפ אנגלנד מכיר אותנו מצוין, ולדעתי היתרון בפרמטר הזה הוא של אוקלהומה.
.
אוקלהומה ב-6, לצערי, אבל זה עדיין יהיה הישג אדיר עבורנו, וכמובן שאשמח להתבדות.

עמנואל אוחנה הלקין

מה פרסטי קשור למשפט הראשון? זה לא דייגנולט?

אם פוקס באמת יהיה בור הגנתי ולא יצליח לבוא לידי ביטוי בהתקפה (ולמרות שאני אוהב אותו, זה בהחלט אפשרי) הסדרה הזאת עלולה להיגמר מהר, למרות שלספרס יש הרבה שחקני רוטציה לחפות על מקרה שכזה. עד עכשיו הוא מאכזב, אבל לא לגמרי חור שחור, החשש שלי הוא בעיקר איך הוא יתמודד נגד השומרים של אוקלהומה, שם הוא עלול להתקשות מאוד ועקב כך להיות שחקן שלילי כשהוא על הפרקט.

puma1234
18/05/2026 22:20:46

שתי קבוצות בעלי מקצוע , נגרים מול סנדלרים …
לא משנה מה יקרה הניקס מנגבים את שתיהן…
המשחק של שתיהן יתעלה לגבהים למעלה מ 2.30 מעל םני הים.
שורה תחתונה : מירוץ למאה מטרים בין וויקטור ל יוסיאן בולט ,יכול להאפיל על קרב איגרוף בין טייסון ל צאט הולמגרן .
ואפשר לומר עוד דברים מענינים יותר או פחות לענין על שתי הקבוצות ,הבעיה היחידה
המציאות עשויה לקלקל לנו את החלומות…
עדיף לטעמי כי המשחקים ביניהן לא יתקימו
ויאפשרו לדמיון לחגוג….

נערך לאחרונה 23 ימים לפני על ידי puma1234
וניל טרופי
וניל טרופי
18/05/2026 23:01:43

יופי, שיהיה בהצלחה לכולם ובלי פציעות.
נקודה למחשבה לספרס, בכל הסדרות הם יצרו בריחה והקבוצה ממול השוותה. אסור לתת לאוקיסי לחזור כי הם לא רחמנים.
נקודה למחשבה לאוקיסי, פיניקס ולייקרס בלי לוקה זה לא רמה. הם צריכים להתחיל הכי מהר ואז להגביר כי הספרס באים חמים.
בקשה לסילבר, תנו לשחק ותרגיעו עם השריקות אויר לשגא כי זה מעצבן בטירוף ומוריד מהכיף.

hagay81
19/05/2026 0:46:08

עם כל הכבוד לוומבי, בסוף העניין האמיתי הוא סביב קשת השלוש. חבל שזה המצב, אבל הלילה, למען האמת היתרון היחיד האמיתי שיש לאוקייסי זה קליעות השלוש.
עד עכשיו אוקייסי לא התמודדה בפלייאוף הזה עם קבוצה אמיתית, מול סן אנטוניו כל התרחישים אפשריים, כולל סוויפ לטובת הספרס.
הימור: 4-3 לאוקייסי

ברוך רובין
19/05/2026 3:35:41

עבדכם הנאמן איתכם, לדעתי זה של אוקלוהמה הערב . אני חושב שהסדרה תגמר גם לקראתם.

אוקלהומה תנסה להכניס את קאסל לבעיית עבירות, אני מאמין שגם דורט ישמור על קאסל, פוקס זה אבדה לספרס

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 3:38:13

אז הנה אמרתי
J וייל והרדנשטיין

ברוך רובין
19/05/2026 3:40:21

איזה פתיחה של הספרס 7-0

-gogo
-gogo
19/05/2026 3:40:41

אני רואה שפוקס פצוע

ברוך רובין
19/05/2026 3:41:32

וומבי עם 3 ריבאונד התקפה. מה SGA עושה

ברוך רובין
19/05/2026 3:43:45

קרוסו!!! אוי ואבוי SGA איזה זריקות רעות

ברוך רובין
19/05/2026 3:46:09

איזה הגנה של הספרס, SGA צריך להמשיך להוציא החוצה. מאשר לזרוק על שני שומרים השלושות החופשיות יכנסו

דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 3:47:09

אני רוה רק סל אחד לאוקיסי, שלשה של קארסון

דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 3:52:01

תיקון, כל 7 הנקודות של קארסון

ברוך רובין
19/05/2026 3:51:33

קרוסו!!! התקווה הלבנה . החזיר את אוקלהומה למשחק

דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 3:54:28

השקץ רואה את המשחק במלון באיי קאיימן ושואל, איך נתתי לו ללכת?….

ברוך רובין
19/05/2026 3:55:25

השקץ עם מיליארד פלוס בבנק, חוגג במנהרות נראה לך משנה לו קארוסו, הוא כבר עשה את שלו

דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 4:02:45

לגאסי, כן חשוב לו!

ברוך רובין
19/05/2026 3:53:07

איך הלייקרס המפגרים האלה וויתרו על שחקן כזה. הוא גם הציע להם הנחה. ליגה של חסרי בינה

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 3:55:28

תגובתי נמצאת בתגובתך הקודמת.

ברוך רובין
19/05/2026 3:57:36

קארוסו מרעיד את האולם. SGA צריך להמשיך להוציא לשלושות

ברוך רובין
19/05/2026 3:59:39

OKC תוקפים את קורנט אני לא יודע כמה הוא יכול להיות על המגרש .

ברוך רובין
19/05/2026 4:01:57

וומבי חוזר זה בעיה שאין להם מחליף בשבילו. הרפר וקאסל הולכים להיות גם כוכבים.

דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 4:06:28

על הג'ונסון

ברוך רובין
19/05/2026 4:04:03

זה בדיוק מה שגא צריך לעשות, לכווץ את ההגנה ולהוציא לשלושה. וומבי עם עוד ריבאונד התקפה .

Rocky1
Rocky1
19/05/2026 4:04:34

לינק מישהו?

trusttheprocess
trusttheprocess
19/05/2026 4:05:37

דאבל אוטומטי על sga ברגע שהוא נוגע בכדור
נראה כמה זמן זה ימשיך

Smiley
19/05/2026 4:06:35

ג'יילן וויליאמס חזר מצויין, בטח ש-SGA מקבל דאבל טים שהוא עובר את החצי.
השאלה כמה השריר שלו יכול לסחוב באינטנסיביות כזו.

k_700 the original
k_700 the original
19/05/2026 4:07:01

אני באמת מתקשה לחשוב על טרייד, כביכול קטנטן של שחקן כמו קארוסו שהוא בדיוק 1 ל1 מה שהקבוצה שלו חיפשה.

פשוט אגדה.
שחקן שמקבל חיים בפליאוף בסדרות הכי קשות, מול המאצ׳פים הכי קשים.
נראה כמו סקוטי פיפן פתאום. עושה הכל.

דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 4:10:42

קארסון? הוא קוטל ג'וקים עם ארומה מבושמת של K900

ברוך רובין
19/05/2026 4:07:55

רבע ראשון פנטסטי, וויליאמס וקארוסו. הניקס צריכה לקוות שהספרס יעלו, יש להם מאצאפ מהגיהנום נגד OKC

שי אבן צור
19/05/2026 4:50:50

זה נכון

trusttheprocess
trusttheprocess
19/05/2026 4:14:14

דילן הארפר יאפשר לספרס לעשות באמצע שנה הבאה טרייד על פוקס

ברוך רובין
19/05/2026 4:15:43

השלושות מתחילות להכנס לספרס.הארפר מעורב בכל מהלך

ברוך רובין
19/05/2026 4:17:54

וויגינס שלושות חופשיות מהפינה וקלינגר אחרי קלינג

ברוך רובין
19/05/2026 4:19:44

בסוף הכדור יכנס לאוקלהומה. הספרס מהמרת על דאבל ומשאירה את השלושה פנוייה.

וומבי מטביע על הולמגרן כאילו הוא שאקיל.

ברוך רובין
19/05/2026 4:20:34

וואו וומבי הכניס את כולם לטבעת.

ברוך רובין
19/05/2026 4:21:13

למסור לקארוסו ולחגוג. שמעון מזל אתה לא צופה משאיר את אוקלהומה בחיים.

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2026 4:24:19

אוקלהומה זורקים קטיושות מ3 וזריקות חופשיות לחלוטין.

ברוך רובין
19/05/2026 4:25:12

הולמגרן הזה כזה נבלה , כל מכה נופל על הפארקט כאילו רצחו אותו .

דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 4:27:46

הרצחת וגם ירשת?

Smiley
19/05/2026 4:26:59

הספרס בהגנה נהדרת על SGA, בעיקר שוומבניאמה מחפה מאחור על כל אופציה לחדירה.
ש-okc יתנו לו דקות שוומבניאמה נח.
הם גם צריכים למצוא את היד מה-3, כי מלבד קרוסו כולם שוברים את הטבעת.

הספרס מאוד אגרסיביים. קאסל חתיכת שחקן, בשני הצדדים.
עד כה שולטים בריבאונד ולא נותנים הזדמנות שניה ומצד שני מתפרצות.

ברוך רובין
19/05/2026 4:27:06

שופטים מפגרים למה ריויי, צריך לתת לאהבל הזה טכנית

ברוך רובין
19/05/2026 4:29:28

אוקלהומה משחקים לסחוט עבירות. סאן אנטוניו בבעיה הם לא יכולים לתת לוובמניאמה לנוח. ברגע שקורנט על המגרש זה סלים קלים בצבע ובמעבר

Smiley
19/05/2026 4:29:35

החיים קלים עבור הת'אנדר שוומבניאמה על הספסל. פתאום רצים כי יש ריבאונד

ברוך רובין
19/05/2026 4:30:44
הגב ל  Smiley

זה לא רק הריבאונד, קורנט פשוט מגן חלש מדי, הצבע פתוח בלי המשוטים של וומבי

ברוך רובין
19/05/2026 4:34:07

לא מבין את הטמטום הזה לשמור על שחקן 4״7 עם 8״6

ברוך רובין
19/05/2026 4:34:33

אוי ואבוי SGA

ברוך רובין
19/05/2026 4:35:44

מה הולמגרן עושה על הפארקט. 10 הפרש אוקלהומה לא קולעת מ3 זה מאפשר דאבל על SGA

גיא רוזן
19/05/2026 4:37:57

וומבי הזה, שחקן שחקן.
כל פעם מוצא דרך אחרת להשפיע על מהמשחק.
הפעם, זה בריבאונד.

ברוך רובין
19/05/2026 4:40:38
הגב ל  גיא רוזן

הוא לא ייאמן. אחרי 3 שנים הוא כבר עונה להגדרה של הטוב בעולם, והוא לא גירד אפילו קמצוץ מהפוטנציאל ההתקפי שלו.

Smiley
19/05/2026 4:39:31

רבע שני טוב מאוד של הספרס. וומבניאמה הוא מעבר לדובר שוויון. זה מוטציה שאין לת'אנדר כרגע פתרון.
הרפר נהדר, בכלל לא מרגישים שפוקס לא משחק.
וכל זה בלי ששמפני ו-וואסל פוגעים מרחוק (רק 2 שלשות).

הת'אנדר חייבים למצוא דרכים לשחרר את SGA, ההקפצות שלו נותנות לדאבל טים להגיע בקלות, ו-וומבניאמה מאחור חוסם כל אופציה ללכת עד הסל.
הולמגרן חלש עד עכשיו. אולי השלשה בסוף תחזיר אותו למשחק.
מיטשל ירד לספסל וגם הוא לא מורגש. וויגינס בכלל מרגישים שאיבד בטחון כי יצא מהרוטציה.
וויליאמס וקרוסו זה לא מספיק.

ברוך רובין
19/05/2026 4:41:54
הגב ל  Smiley

הפתרון של אוקלהומה זה לקלוע את השלושות החופשיות, ברגע שהם יכנסו כל המשחק ייפתח גם לSGA. הספרס בדומה ללייקרס עושים דאבל אוטומטי על SGA.

גיא רוזן
19/05/2026 4:48:38

זה המתכון של הספרס מול הת'אנדר כל השנה –
הת'אנדר ינצחו רק אם יקלעו את השלשות.

ברוך רובין
19/05/2026 4:53:56
הגב ל  גיא רוזן

הבעיה היא שהסגל של בנוי בדיוק לזה כמעט כל שחקן סביב שיי מעניש על עזרה בהגנה.
צ’ט, קרוסו, דורט, וויגינס קולעים באחוזים מצוינים בcatch and shoot מהשלוש, ברגע שאחוזים יתיישרו הספרס תהיה בבעיה

גיא רוזן
19/05/2026 5:00:08

היו מיליון דיוני דאבל טים בהופס לאורך השנים,
והתשובה לא השתנתה –
לא כל הקבוצות נולדו שוות,
לא כל דאבל טים אפקטיבי באותה המידה.

הספרס היא אחת הקבוצות הטובות בליגה ביכולת help and recover
זה שילוב של גארדים סופר אתלטיים ואחד שרוך בלתי נגמר שמכסה שטח עצום שמסוגל לחפות על overplay טוב יותר מכל שחקן אחר בליגה.

אבל זה נכון,
לא ניתן לכסות הכל,
ניתן להוריד את האחוזים.
עד כה העונה הספרס עשו עבודה מצויינת מול הת'אנדר בהגנה.
השחקן היחידי הלילה שממש תקף כמו שצריך הפיזיות הנדרשת זה קארוסו…

ברוך רובין
19/05/2026 5:02:04
הגב ל  גיא רוזן

אני מסכים.

ברוך רובין
19/05/2026 4:55:49

אוי ואבוי שגא.

ברוך רובין
19/05/2026 4:59:23

השלושות מתחילות להכנס . SGA לא צריך ללכת לבד

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 4:59:44

שיי ממשיך את הסדרה הרעה שלו מהלייקרס
הניסיון יכריע לדעתי לאוק' השנה.
בריאות תהיה פקטור מכריע.

ברוך רובין
19/05/2026 5:04:10

לא מבין את הטמטום הזה שמור על וומבי עם הולמגרן. שומרים אותו עם גי דאב וזה סלים קלים הוא פשוט קולע עליו

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2026 5:06:06

לא זוכר שחקן שמשפיע ככה על הגנה כמו וומבי. הוא שחקן ההגנה הטוב בהיסטוריה וזה רק שלוש שנים.

ברוך רובין
19/05/2026 5:08:15

SGA חייב להוסיף למשחק שלו חיתוכים ללא כדור. בדיוק כמו לברון שהוסיף את הפוסט אחרי הסדרה מול דאלאס.

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 5:08:39

סוף סוף אג'איי מיטשל נכנס

ברוך רובין
19/05/2026 5:09:48

איזה הגנה של OKC, הספרס לא יכולה להוציא את וומבי כל פעם שהוא יורד אוקלהומה רצה .
הרפר כזה חלק הוא הולך להיות סופרסטאר

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
וניל טרופי
וניל טרופי
19/05/2026 5:11:48

אני שואל את עצמי למה לספרס יש את ביומבו אוליניק ופלאמלי על הספסל? התשובה היחידה שנראית לי זה בשביל להביא מגבות לוויקטור שלא יתכופף חלילה.

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי וניל טרופי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה באתי לעזור לאוק ראיתי מתקשים ושגא משותק עי הספרס. הדוגמן בא עם קטרוסו שמטיל ביצי זהב

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 5:14:25

ביכולת בפלייאוף הנוכחי, מיטשל צריך לפתוח ושיי לעלות מהספסל

ברוך רובין
19/05/2026 5:15:51

הספרס הולכים להיות שושלת אין לי שאלה בזה בכלל הכוכבים שלהם בני 20-22 ולא ניצלו קמצוץ מהפוטנציאל שלהם .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו מה השריקות אוויר האלה ששולחות את הספרס סתם לקו חינם

ברוך רובין
19/05/2026 5:17:53

זה מאה אחוז עבירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

התחלת ברוך זה מאבקי מיקום לא צריך לשרוק דברים כאלה. פה מגינים על הדארלינג של הליגה אז נותנים חחח. שרוציםצלאפשר אז מאפשרים איך שבא להם תלוי יריב.

שי אבן צור
19/05/2026 6:57:59

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליפ פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 5:17:34

בארנס נמחק לחלוטין בפלייאוף

ברוך רובין
19/05/2026 5:19:43

וומבי נהיה שאקיל. השחקן הטוב בעולם נמצא אצל הספרס לא אצל אוקלהומה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא סובל מההגנה של הספרס דאבל טים אוטומטי עכשיו נרדמו קצת קיבלו 3

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת הספרס כל התקפה על הקו מה החרא הזה סתם שריקות לא קשורות סתם שולחים את ויקטור הדארלינג של הליגה לקו כל התקפה בדיחה

ברוך רובין
19/05/2026 5:26:10

זה עבירות מאה אחוז

שי אבן צור
19/05/2026 6:58:37

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליפ פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 5:22:05

שיי התרכך והתפנק, למד לחיות על הפלופ.
צריך סדנת אימונים נוסח רוקי בשלג ובאיטליז.

אחד העם
אחד העם
19/05/2026 5:23:41

לתת לקארוסו דונם על הקשת כל הערב זו לא תוכנית משחק חלאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  אחד העם

זה בהחלט תכנית הוא די נגר שהיום נכנסים הפוקסים עדיף לדאבל את שגא

אחד העם
אחד העם
19/05/2026 5:56:35

נגר נגר אבל אחרי כמה פעמים כאלה תתחילו להפריע

אחד העם
אחד העם
19/05/2026 5:57:08
הגב ל  אחד העם

עוד אחת, הפסד יהיה על זה

אחד העם
אחד העם
19/05/2026 6:00:44

36.7% ל3 בקריירה לא כזה נגר

ברוך רובין
19/05/2026 5:23:47

קארוסו זה התקווה הלבנה.

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 5:25:06

אוק' עדיין לא התעוררו מהשנ"צ מול הלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק חייבים למצוא דרך לשחרר את השגא מהדאבל טים. ראיתם פעם בחיים את השקץ בקריירה שלו נשמר בדאבל טים כזה?
בלי שגא הם לא ינצחו שגא חייב לתת סלים. צריך 2 סקרינים חייבים לפנות אותו. אם הם חושבים שאחרים ינצחו להם זה לא יקרה.
השופטים נותנים לויקטור סטריליזציה סתם על הקו

שי אבן צור
19/05/2026 6:59:28

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

וניל טרופי
וניל טרופי
19/05/2026 5:26:10

הרעמים צריכים לצפות בקלטות של אבדיה נגד הספרס

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 5:27:22

צריך דקות של שיי ומיטשל ביחד לתקוף את ההגנה.
אם משחקים רק עם אחד מהם ומתפשרים על השלשות, יש את וויגינס וג'ו מהספסל שטובים בזה מהפותחים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה פח צט רך כמו מרגרינה

גיא רוזן
19/05/2026 5:28:41

הקטע הוא שוומבי עדיין ילד.
סנטרים בדרך כלל פורחים אחרי כמה עונות של למידה,
וומבי בעונה 3 מציג כדורסל פסיכי.

ברוך רובין
19/05/2026 5:32:34
הגב ל  גיא רוזן

הוא הטוב בעולם, יש לו עוד המון מה להתפתח בהתקפה הגנתית הוא כבר הטוב בהיסטוריה לטעמי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס אוק לא יחזרו מזה. בלי משחקי 30 של שגא אין להם מה למכור. יצטרכו לחשוב טוב במשחק הבא מה לעשות כם הדאבל טים הספרס,לא ירדו מזה

ברוך רובין
19/05/2026 5:29:07

SGA אפס תנועה בלי כדור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט בדיחה עומד כמו עמוד מול וומבי

ברוך רובין
19/05/2026 5:30:13

SGA אסון, שכח איך לשחק כדורסל הפלייאוף יותר מדי משחקי נפל

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט לא איתנו חוטף דאנקים בלי הכרה בלי ויקטור ולייאפס ממטר תעיפו אותו מהמגרש,שחקן ההגנה ה2 חחחחחחחחח בדיחה פשוט

Smiley
19/05/2026 5:33:22

לת'אנדר אין היום פתרונות מלבד לקלוע מ-3, והם לא עושים את זה היום

ברוך רובין
19/05/2026 5:34:04

SGA איזה נוראי. שמעון המייקל ג׳ורדן שלך שכח לשחק כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח נשמר פנטסטי. כל התקפה מקבל דאבל טים כמו שצריך. אם תראה לי משחק,1 שלם בקריירה שלו שהשקץ נשמר ככה תקבל סוכריה.

ברוך רובין
19/05/2026 5:40:21

הוא מזכיר את לברון מול דאלאס MVP שנראה כזה רע . הוא צריך ללמוד לשחק בלי כדור ולהעניש ברוטציה. יש לו אפס תנועה בלי כדור

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לברון מול המאבס נשמר ב1 על 1 בלבד עם גייסון קיד ולדשון 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולמגרן לא בענף איזה אשפה יא אלוהים. אוויר נגד הרטי על סקרין השופטים בדיחה פשוט

רן הנרגן
19/05/2026 5:35:56

ע=יסביר לי מי על מה איזיה הרטשטין מקבל 28 מיליון דולר לעונה אם במשחק כזה הוא לא יותר מעמוד טלגרף

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט הולמגרן זה אשפה הראשון שעושה עליו טרייד באוק אין לו מה למכור 0 בהגנה ו0 בהתקפה. פשוט עומד ומסתכל בדיחה

ברוך רובין
19/05/2026 5:38:32

הם צריכים את קרי או דוראנט מישהו שירווח את המשחק. גם במחיר של הגנה יותר חלשה. על קרי גולדן סטייט לא יוותרו הוא מכונת מזומנים. דוראנט הוא אופציה זולה ואיכותית

ברוך רובין
19/05/2026 5:37:00

התאנדר צריכה להחזיר את דוראנט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד,שריקת אוויר לטובת וומבי אם לא נותנים להיאבק איתו על עמדה אז ביי שיפוט מזעזע

ברוך רובין
19/05/2026 5:41:17

זה עבירה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השופטים פשוט הורגים את אוק בשריקות לא קשורות למשחק ולכדור סתם למלא אותם בעבירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא הכניס את וומבי לסל עם הטריפל טים ואנד 1 היה עצבני מהבלוק שחטף מקודם

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה בדיחה זה צט שומר יוצר גרוע מיוקיץ חחחח עומד ומרים ידיים שיכניסו אותו לסל הרפר נותן בו באמפ ולייאפ קל שחקן ההגנה השני בדיחה חחחחחחחחחחחח צט זה ברמה של יוקיץ בהגנה

ברוך רובין
19/05/2026 5:48:25

הולמגרן כזה חלש איך נתנו לו את הבחירה השנייה לשחקן ההגנה של העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח זה הבדיחה הכי גדולה הוא אפילו לא שחקן ההגנה החמישי בקבוצה שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט אפילו לא מסוגל לקחת ריב איזה אשפה יא אלוהים

ברוך רובין
19/05/2026 5:52:15

הספרס קבוצה יותר אתלטית וארוכה מאוקלהומה , זה לא הלייקרס שלוקחים להם ריבאונד על הראש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק נקודה שגא התעורר במאני. אם המאמן בוחר לבודד את וומבי 1 על 1 על שחקן ההגה ה2 של העונה סימן שהוא לא שחקן ההגנה חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אוק אוויר קל לויקטור בלי כדור שום עבירה של מקיין בדיחה פשןוט

שי אבן צור
19/05/2026 7:01:25

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

ברוך רובין
19/05/2026 5:53:20

שמעון אתה רואה את קארוסו. צריך לעשות לו פסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד סל על הראש של צט פשוט כוונת הספרס תוקפים אותו כל התקפה.
וומבי בא לתת נגיחה בקארוסו חחח

ברוך רובין
19/05/2026 5:54:13

SGA מפסיד להם את המשחק , זריקה פשוט רעה.

אחד העם
אחד העם
19/05/2026 5:54:36

איזו שטות של וומבי עם הנמכת כתף לניגוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם תוקפים אותך כל התקפה ותכנית המשחק של הריב זה לתקוף אותך וכל הסלים עליך האם אתה שחקן ההגנה ה2 של העונה?

זה נגיחה ברורה של ויקטור

ברוך רובין
19/05/2026 5:55:07

קארוסו!!! איש המשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה פלגרנט ברור נגיחה מכוונת בדיחה השופטים שפןטים

שי אבן צור
19/05/2026 7:02:16

איזה בכיין אתה יא ראבי🤦‍♂️

ברוך רובין
19/05/2026 5:56:00

זה אמור להיות עבירה רגילה

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קארוסוווווווו מטיל סיצי זהב היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם שמפני קולע על צט חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מתח תעחפט את צט מהמגרש

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 5:57:25

אוי וומבי איזה אידיוט

מה שקרוסו עושה בשני הצדדים מדהים

ברוך רובין
19/05/2026 5:57:31

קארוסו!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מאמין ששגא החטיא את זה

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 5:58:13

איך שיי לא מסר שם וואו

ברוך רובין
19/05/2026 5:59:56

חמור גדול, איך הוא מחמיץ כזה לייאפ פחות מובן

ברוך רובין
19/05/2026 5:58:58

SGA איך אתה מחמיץ כזה לייאפ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם אוק מנצחים את זה בונים פסל ביצי זהב לקארוסו. יאללה אוק פוש קטן תעיפו את צט מהמגרש הבן אדם כוונת. יוקיץ שחקן ההגנה ה2 של העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט עם עבירה מטומטמת חחח איזה דביל לא יאמן תעיפו אותו מהמגרש

ברוך רובין
19/05/2026 6:00:28

הרפר לא מאבד את הכדור

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט הרג את אוק פשוט אין סל ברבע הזה שלא נקלע עליו ועבירה זוועה על הרפר סתם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תעיפו את צט מהמגרש מה לא מובן זה הmvp של הספרס איזה אשפה

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:01:45

אני עדיין המום ששיי לא מסר
זה היה מהלך של משחק

ברוך רובין
19/05/2026 6:02:16

הם ילכו לSGA שינסה לקלוע על שניים ויחטיא .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאסל מרביץ לשגא במאבק על הכדור אין שריקה צד שני שעושים לויקטור שורקים ישר

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:03:54

אוויר על קאסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה סל ויקטור יאללה כל הכבוד לו

רן הנרגן
19/05/2026 6:04:31

מאז קארים שקרע רשתות לא היה כדבר הזה

ברוך רובין
19/05/2026 6:05:50
הגב ל  רן הנרגן

אל תגזים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה נראה אם אוק ינצחו עם 3 או הארכה או הפסד

גיא רוזן
19/05/2026 6:04:57

כל מה שרצינו ממשחק פלייאוף –
מתח, רמה גבוהה (הפעם, ההגנות), כוכב גדול, שחקן X פקטור שמתעלה,
תענוג.

ברוך רובין
19/05/2026 6:04:59

וומבי מוכיח מי זה הMVP והשחקן הטוב בעולם .

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
גיא רוזן
19/05/2026 6:05:57

אוהדי ת'אנדר מתלוננים על שיפוט. קורע…

שי אבן צור
19/05/2026 7:03:22
הגב ל  גיא רוזן

🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגא השווה אבל 3 שניות כדור של הספרס לנצחון

ברוך רובין
19/05/2026 6:06:15

וואו SGA

ברוך רובין
19/05/2026 6:07:55

איזה משחק קיבלנו. למרות שהייתי משאיר את צ׳ט לבד , הוא קרח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יש הארכה

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:08:41

צ'ט הגיע במאני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה אוק תנצחו. צט נתן בלוק שעושים בשבילו את כל ההגנה האחרים כנראה ככה בוחרים חח בדיחה

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:10:00

אוק ושיי התעוררו בדיוק ברגע האחרון להציל את המשחק.
המשחק הזה הרגיש קצר מדי והארכה עושה לו צדק.

ברוך רובין
19/05/2026 6:11:23

מהלך אחרון לא טוב של הספרס, למה לא ללכת לקאסל או להרפר, ולתת לוומבלי כדור על טריפל טים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קאסל מחליק שורקיםמעבירה בדיחה

שי אבן צור
19/05/2026 7:05:07

בכיינוביץ׳, אם הייתי סופר כל עבירה שלא נשיקה לאוקייסי הייתי צריך קלף באורך של ספר תורה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו גי וויל בחייאת מתפרצת תקלע

ברוך רובין
19/05/2026 6:14:14

מה SGA עושה עם השלושות על השומר, תמסור כדור לקארוסו

ברוך רובין
19/05/2026 6:15:22

אוי ואבוי SGA הולמגרן כזה נכה

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
ברוך רובין
19/05/2026 6:16:57

וומבי עם עוד ריבאונד התקפה לא יאמן.

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:24:38

שומרים עליו גמדים. זה המחיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זריקה טפשית של מיצל

k_700 the original
k_700 the original
19/05/2026 6:18:21

קארוסו הוא המשיח.
אתם יודעים שאני צודק.

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:25:52

אני מאמין

ברוך רובין
19/05/2026 6:18:27

וובניאמה עם איבוד ואקולהמה הופכים. קארוסו!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פסל זהב לקארוסו אם יש נצחון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שגאאא

ברוך רובין
19/05/2026 6:19:12

הולמגרן כזה נכה לא מסוגל לעשות כלום.

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:19:33

קרוסו כותב את ההיסטוריה

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:20:13

שחקן ההגנה של המשחק + mvp

Smiley
19/05/2026 6:19:41

Caruso is the real slim shady

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואוו ויקטור מהלוגווו

thetroll
thetroll
19/05/2026 6:19:52

קרוזוווווו!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק לא עוד הארכה. איזה הזדמנות אוק פספסו

thetroll
thetroll
19/05/2026 6:20:35

וומבי!!

thetroll
thetroll
19/05/2026 6:21:01

קרוזווווו!!

thetroll
thetroll
19/05/2026 6:21:21

ווומבי!!!

ברוך רובין
19/05/2026 6:21:25

וואו וומבינאמה עם לוגו שוט. לא ייאמן איזה שחקן

captain beefheart
captain beefheart
19/05/2026 6:21:29

הביא חברים שלו מהקריה ומשער ויקטור…

וי-ויקטור!!!

דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 8:15:02

כנראה שגם לך יש זכרונות מאותו השער.
זכרונות מלפני מעל ל 40 שנה!!!

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה החטאה של גי וויל שלשה לבד לגמרי

dekel
dekel
19/05/2026 6:22:54

שלוש מהלוגו במעבר הייתה הזריקה הכי טוב לספרסס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ויקטור תופס את צט עם היד כל הזמן למטה בגוף הפוך שורקים

שי אבן צור
19/05/2026 7:07:09

בטח לא שמת לב איך צ׳ט משך לוומבי את היד תוך כדי שהוא חוטף דאנק על הראש

ברוך רובין
19/05/2026 6:23:24

הארכה שנייה או וומבי יטביע

Smiley
19/05/2026 6:24:00

החלטה נוראית של וויליאמס עם האחד-על-אחד שלחה את וומבניאמה להשוות עם שלשה מהותי

Smiley
19/05/2026 6:26:20
הגב ל  Smiley

אם הת'אנדר מפסידים זה הפוזשן שהפסיד להם משחק שכבר הצליחו "לגנוב"

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארכה שנייה

ברוך רובין
19/05/2026 6:24:47

הייתה עבירה על צט שהשופטים פיספסו

ברוך רובין
19/05/2026 6:25:54

קארוסו לא ייאמן

גיא רוזן
19/05/2026 6:26:41

וומבי בחיים לא שיחק כל כך הרבה דקות…

dekel
dekel
19/05/2026 6:27:45

מעניין אם בוומבי יש כוחות לעוד 5 דקות רצוף

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:27:55

המשחק מקיים כל מה שהבטיח וזה רק ההתחלה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט בדיחה פשוט בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תעיפו את צט מהמגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ויקטור סתם נופל הולך לקו

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:35:17

לא סתם. נתן ברכייה לביצים למיטשל

שי אבן צור
19/05/2026 7:07:50

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

שי אבן צור
19/05/2026 7:08:18

הנראטיב קורם עור וגידים

ברוך רובין
19/05/2026 6:29:48

הולמגרן כזה חלש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שריקה בדיחה לטובת וומבי עצוב נןפל סתם. צט הולמגרן צריך לעוף מהמגרש לא קיים בהתקפה לא בהגנה הורג את אוק

ברוך רובין
19/05/2026 6:32:03

עם האורך של הצעדים של וומבי וGathering הוא יכול לעשות צעד וחצי מהחצי

שי אבן צור
19/05/2026 7:08:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

שי אבן צור
19/05/2026 7:09:40

תספור כמה פעמים התגובה שלי נמצאת כאן ותבין איזה בכיין עלוב אתה

ברוך רובין
19/05/2026 6:30:31

וומבי לא ייאמן.

וניל טרופי
וניל טרופי
19/05/2026 6:31:06

לספרס אין ספסל, כל החמישיה מעל 40 דקות. לא משנה התוצאה אוקיסי צריכה לצאת מעודדת מהיום זו סדרה ארוכה.

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:36:39

יש להם, הוא לא משחק.
יכול להוות פקטור משמעותי בהמשך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הספרס נמרחים על הרצפה ומקבלים עבירות חופשי זה בדיחה פשוט

שי אבן צור
19/05/2026 7:10:18

חחחחחחחחחחחחחחחחחח
התחילו עם הקליר פאת׳ לעזור לוומבי השקץ

ברוך רובין
19/05/2026 6:34:45

השמאלית של הרפר קטלנית הוא כזה קראפטי. איזה שטויות עבירה רגילה מה צריך לצפות בריוויו.

שמעון זה מליון אחוז עבירה

ברוך רובין
19/05/2026 6:36:29

צריך להגביל את השופטים עם הריוויו, פשוט נוראי .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט זבל עופות פשוט עוד מתנה לספרס תעיפו אותו מהמגרש אלוהים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט הולמגרן זה זבל שלא יתואר לא יכולתלשים לייאפ וחוטף בלוק

ברוך רובין
19/05/2026 6:38:48

למה קארוסו שומר על וומבי חתיכת חמור הולמגרן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס. צט הולמגרן זה 0 מוחלט הסל ריק כל הזמן מי נתן לו מקס ומי נתן לו שחקן ההגנה ה2 של העונה זה שערורייה.
יוקיץ שחקן ההגנה של העונה

ברוך רובין
19/05/2026 6:39:53

מה היה קורה אם היו שומרים על שאקיל עם קארוסו . גם שנה שעברה הוא שמר על סנטר עם גארד לא מובן לי. הולמגרן כזה חלש

trusttheprocess
trusttheprocess
19/05/2026 6:39:56

הגימיק הזה של לשמור על וומבי עם קרוסו הוא מגוחך
דאנק אחרי דאנק אחרי דאנק

ברוך רובין
19/05/2026 6:41:45
הגב ל  trusttheprocess

מטומטם גם שנה שעברה זה לא עבד יוקיץ היה גמור משחק 7.

thetroll
thetroll
19/05/2026 6:39:59

תמא טקס צט שפך לאגר בסוף עשה שטויות.

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:40:28

אוק בחזרה לשולחן השירטוטים.
משחק על החיים במשחק הבא.

ברוך רובין
19/05/2026 6:40:48

כזה טמטום של דיילגוינט. מי שומר סנטר 4״7 עם קארוסו או גי דאב. שנה שעברה כמעט הפסיד את הסדרה ככה ליוקיץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צט הולמגרן גמור לסדרה הזאת עדיף לא לעלות אותו ויקטור יאכל אותו

trusttheprocess
trusttheprocess
19/05/2026 6:42:45

אולי טים דאנקן יעלה לשחק

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:44:44

הוא יחזור בגדול

dekel
dekel
19/05/2026 6:41:09

וואו ואוו וומבי משתפר מהתקפה להתקפה פסיכי

Smiley
19/05/2026 6:42:21

וומבניאמה בארץ הגמדים.
העתיד של הספרס, יחד עם ההווה, כבר נראה מבטיח עם וומבניאמה-קאסל-הרפר

ברוך רובין
19/05/2026 6:42:49

וומבי הוא הטוב בעולם אפילו לא קרוב. למרות שאוקלוהמה עשתה עליו עבודה רעה. שומרים עליו עם גמדים איזה טמטום .

thetroll
thetroll
19/05/2026 6:42:55

לא מתפלא אם הסדרה הזאת תיגמר באיזה שהוא סוג של סוויפ. סן אנטוניו יותר טובים אוק בקושי שרדו במשחק הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבל על קארוסו נתן משחק על.
צט הmvp של הספרס כל הסלים עליו, כל העבירות המפגרות שלו, התקפה לא קיימת.
חוזה מקס… אגב זה כל המשחקים מול הספרס הוא ככה.כדאי לדייגנולט לבוא עם פתרון יצירתי. בנוסף שגא היה זוועה ולא תפקד בהארכה השנייה סתם מסר כדור ונח על המגרש

וניל טרופי
וניל טרופי
19/05/2026 6:43:29

מאסטר פיס של ויקטור

אופק
19/05/2026 6:44:57

איזה משחק 🫨🤯
אני כל כך גאה בספרס על רוח הלחימה במשחק שהם לא נתקלו בו מעולם, כל כך צעירים כל כך מפוזרים אבל איזה נחישות!!!!
שאפו לוומבי וקארוסו שהפכו את המשחק הזה להיסטורי

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:47:17
הגב ל  אופק

ראש בראש. או יותר נכון ראש מול ביצים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רודי גובר>צט

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 6:54:06

אתה עוד תבנה לו פסל

דוקטור רזי הופמן
19/05/2026 8:15:44

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

k_700 the original
k_700 the original
19/05/2026 7:21:40

דילן הארפר>>> קייד.

אשך טמיר המקורי
19/05/2026 9:44:13

נו בריינר

ברוך רובין
19/05/2026 6:45:41

המשחק של וומבי דומה לזה ששאקיל נתן בשנת ה2000. 40 נקודות 24 ריבאונד 9 התקפה מתוכם היה לשאקיל.

הספרס נראים טוב יותר אבל זה רק משחק ראשון.

dekel
dekel
19/05/2026 6:46:31

41 ו24 והסטטיסטיקה מראה רבע ממה שהוא עשה

שי אבן צור
19/05/2026 7:16:41
k_700 the original
k_700 the original
19/05/2026 7:20:38

אני אטיל פה פצצה שאני בעצם אומר אותה מהשבוע השני של העונה.
אם פוקס מוצא דרך טובה ומשתלמת לשבת בצד בסדרה הזאת זה יגמר מהר מאוד עם סדרת גמר שתטייל לטקסס.

אין שום סרט שפוקס נותן רבע מההגנה של הארפר.
הוא יקלע שלשות אבל הספרס לא צריכים שלשות הם צריכים את הקשיחות שלו בשני הצדדים והנטרול של שיי.

הספרס יהיו הקריפטונייט של אוקייסי בכל העשור הקרוב. אלוהים ישמור למה זה מגיע לי.

שי אבן צור
19/05/2026 7:31:30

הם לא יהיו הקריפטונייט של אף אחד, הם פשוט ישלטו ללא מיצרים

ברוך רובין
19/05/2026 7:53:35

הניקס קבוצה סופר חזקה , הם הרבה יותר מאיימים מאוקלוהמה התקפית, אבל הספרס כמו שזה נראה תעשה שושלת נוספת

נערך לאחרונה 22 ימים לפני על ידי ברוך רובין
k_700 the original
k_700 the original
19/05/2026 8:01:43

אין ספק שהמזל ארגן לכם 3 בחירות דראפט ב-3 שנים שכל אחד מהם יכול להיות בחירה ראשונה בכמעט כל דראפט בעשור האחרון ולך תבנה מדינה ליד זה.
אבל אתה קצת שוכח שממול מחכה לך פרסטי שהוא מוסד שלא מפסיק להמציא את עצמו ולשלוף שפנים.

ככה שאתה לא תשתלט וזה בטח לא יהיה בקלות.
כמו שלא שלטת בליגה גם בעידן הקודם שלכם.

שי אבן צור
19/05/2026 12:32:10

א. המזל הולך עם הטובים
ב. אם פרסטי יכול להמציא עוד וומבי אז סחתיין עליו
ג. בהינתן בריאות, אני מעריך שהשושלת המתהווה הולכת להתעלות אפילו על זאת הקודמת

ירון, החלום
ירון, החלום
19/05/2026 22:23:16

בס"ד
תודה רבה.
גם אני רוצה משחק 7.
איזו סדרה