NBA מוק דראפט 2023 גרסה 1/ יהונתן גזלה

רוקיז? אתה מדבר איתנו על רוקיז? כספין על דבריו של אייברסון על מוסר העבודה שלו באימונים, מדוע יש צורך לעסוק ברוקיז כאשר פלייאוף ה-NBA נכנס לגיר גבוה כאשר מעט מאוד רוקיז השפיעו על הפלייאוף הנוכחי?

העולם שייך לבוגרים. הבוגרים לא תמיד הגיעו מוכנים למעמדם בליגה. המסע שלהם נבנה לאורך שנים רבות. יוקיץ' וג'ימי בחירות 42 ו-30 בהתאמה בדרך לגמר ה-NBA (בזמן כתיבת שורות אלו הסלטיקס במסע קמבק). אז ג'ון, מה אתה מבלבל לנו את המוח על פרוספקטים, תקרות, רצפות והתאמות? רוב מוחלט של הנבחרים לא יציגו את הגרסה הטובה שלהם לפני השנה הרביעית או חמישית שלהם. זאת אומרת שהבחוזה הרוקי הם ככל הנראה לא ישפיעו באופן משמעותי על מאזן קבוצתם או על מסע הפלייאוף שלה.

אבל רגע, לפני שאתם מכבים את האורות בדרך החוצה, תנו לי צ'אנס לדבר אל הלב שלכם. 

אם ליגת ה-NBA הייתה רק עניין של תוצאה סופית והגעה לגמר, לא הייתי מקדיש לה כלל מזמני. אתם מדמיינים גמר תוכנית ריאליתי שבו אין זמן להכיר ולהתחבר אל המתמודדים? הרי פרקי האודישינים בכל עונה הם המוצלחים ביותר. יש שם תקווה, אכזבה, גילוי וסיפורי סינדרלה. כי מה זה סיפור בלי התחלה קשה, קונפליקט, מפנה, היקשרות רגשית לדמויות ואז, סיום טראגי או מוצלח (תלוי למי). תנו לי עוד מהראשוניות, הגולמיות של הכישרון כאשר הדלתות הגורל עוד לא הסתובבו.

במוק דראפט זה, הראשון העונה, אני חייב לציין שיש התחשבות גבוהה יותר, לדעתי האישית על השחקנים. אני מתפקד כ-GM של כלל הקבוצות פחות או יותר. לא שאני מנותק מהמציאות. הלב שלי אומר שג'ורדן הוקינגס יהיה כוכב בליגה. אבל כשכולם מצביעים על פגמיו אני נכנע מעט, אך עדיין אין סיכוי שאתן לו להתדרדר לחצי השני של הסיבוב הראשון. בדראפט הבא שייצא לקראת הבחירות האמיתיות, אצלול לעומק למידע המודיעיני שיוצא מהמחנות אימונים והראיונות. כך שהפעם תראו שונות ממוקים אחרים באתרים שונים. לאחרונה יש קונסנזוס לגבי שארלוט כאילו היא מכוונת לברנדון מילר מאלבמה ולא לסקוט הנדרסון. אני אתעלם מכך ואדרג כפי שאני מבין.

בכך מקרה, אני לא מרגיש שההבדלים מאוד גדולים אחרי שמסיימים את בחירות 10-11, כך שהסכך לא יעוף לי אם שחקן שכרגע בחרתי במקום ה-25 ייבחר במקום ה-11 או הפוך. ישנם שחקנים רבים שנפלו אצלי לסיבוב השני למרות שהם טופ 30 בביג בורד שלי מכיוון שניסיתי לבצע התאמה לקבוצות לשיטתי. לדוגמא מקס לואיס מפפרדיין, קולבי ג'ונס, נואה קלאוני, טרייקואן סמית', טרייס ג'קסון-דיוויס ועוד

כרגיל אני מבלבל את המוח אז הבה נצלול

כל הסטטיסטיקות הם פר 36 בשביל הנירמול.

אז בבחירה הראשונה…

1. סן אנטוניו ספרס – ויקטור וומבניאמה – C/PF , מטרופולין 92, גובה 4'7, מוטת ידיים 11'7, משקל 220 פאונדס, בינ"ל, בן 19

במשפט: לא ראיתם דבר כזה מעולם. הוא גארד? סנטר?
סטטיסטיקה: 24.8 נק, ( 11 ריב', 2.5 אס', 3.6 חסימות, 0.9 חטיפות פר 36 דק' (47% מהשדה, 29.4% לשלוש, 83% מעונשין ב-7 ניסיונות)
סנגור:
– הפרוספקט הכי מרשים מאז: (השלימו את החסר). בגיל 19 זכה בכל התארים האישיים בליגה הצרפתית ונלחם על אליפות הליגה עם קבוצה שהיתה בתחתית עונה קודם.
– גובה ומוטת ידיים המגיעים לכול מקום, גמישות ושליטה בגוף ברמה של גארד
– עובד מאוד קשה על כול רכיב במשחקו מגיל צעיר. יישנה את כל ההגנה של הספרס.
– כל זריקה אותה משחרר תלויה רק בעצמו. אין שחקן שיוכל לחסום את הג'אמפ שוט שלו. מכניקה מרשימה.
– רואה את המשחק ומבין מה המהלך הבא. במשחקים האחרונים מאתגר את עצמו להפוך יותר למוסר
הקטגור:
– עדיין לא מבין עד כמה לצאת לגארדים. לעיתים נצמד אליהם ועוברים אותו. לפעמים נותן רווח גדול מדי
– אין תקדים לגודל ופלואידיות כזו מאז ראלף סמפסון וקארים עבדול ג'אבר. הראשון חיסל את הקריירה מהר בפציעות, האחרון שיחק בעיקר בצבע והאריך את הקריירה שלו ל-20 שנה בעזרת שימור גמישות וקלילות הגוף ובאמצעות משחק שלא חיפש פיזיות. אך אף אחד מהשניים לא נאלץ לשחק בעידן בו שחקנים גבוהים מגיעים לקשת השלוש ומשנים כיוונים במהירות שיא. איך הגוף שלו יגיב למשחק המודרני, היא שאלה פתוחה
התאמה לקבוצה: הספארס קיבלו מתנה משמיים. עכשיו נותר להם להיות חכמים. הם חייבים להגן על ויקטור מעצמו בשנים הראשונות. השילוב שלו בקו הקדמי עם ג'רמי סוהן מעניין. קשה לי להאמין שהספרס לא יחפשו פוינט גארד בנרות. יש להם כמה ווינגים מעניינים למכירה. האם דווין ווסל יתן את הקפיצה הבאה לרמה של סטאר משלים?


2. סקוט הנדרסון – PG , ג'י ליג אינייט , גובה 2'6 , מוטת ידיים, 10'6, משקל 220 פאונדס, פרשמן, בן 18.8

במשפט: בחירה ראשונה בלא מעט דראפטים. טעות תעשה קבוצה שתוותר עליו
סטטיסטיקה: 19.4נק' (44.3%, 27.5%, 76%), 7.6 אס', 6.3 ריב', 1.4 חטיפות
הסנגור:
– נכון שפוינט גארדים בכירים שלא קוראים להם סטף לא הראו שהם העמדה לבנות סביבה. אבל סקוט לא בנוי כמו כוכב הליוסנטרי כמו לוקה. הוא לא חייב את הכדור בכול רגע. נותן למשחק לזרום אליו
– אתלט סופר מרשים עם מוטת ידיים נהדרת, ניתור, עוצמה ויכולת לראות את המגרש
– עד ל-10.1 היה 38% משלוש, מאז הזריקה פשוט הפסיקה לעבוד. בנוסף חווה דעיכה לקראת סוף העונה
הקטגור:
– הקליעה מחוץ לקשת
– לפעמים רוצה מדי בהתקפה. יש לו את הביטחון המוחלט ביכולתו כמו אנטוני אדוורדס ועוד לא יודע איך לחלק את האנרגיה.
– נוטה לפלוטרים לעיתים במקום ליצור את המגע. אך בתחילת השנה נראה פיזי יותר, אז אולי גם זה קשור לפציעה
התאמה לקבוצה: זו נקודה שדנים בה הרבה. שארלוט ככול הנראה תתפתה לברנדון מילר. כך אומרים יודעי הדבר. זה גם מסתדר עם תרבות הקבוצה לקחת כוכבי מכללות ששמו מספרים על הלוח. הם גם זקוקים לקליעה ועומק בווינג. אך בעיני יעשו טעות מכיוון שלמלו הוא אחד הגארדים היחידים שבאמת יכולים להחליק לכמה עמדות ולא זקוקים לכדור בכול רגע בכדי ליצור. מה שאין לשארלוט זה גארד הגנתי שלא מחרב את המשחק הקבוצתי (רוזייר). בנוסף, העניין עם ברידג'ס יוסדר בקרוב ויש אומרים שהקבוצה תקבל אותו חזרה. זה קצת גורם להקיא בפה, אבל אני מאמין מספיק בפי ג'יי וושינגטון שנראה מצויין בהגנה ליד מארק וויליאמס שנראו כמו קו קדמי נהדר ומשלים. סקוט גם מאפשר ללמלו לנוח יותר כאשר הקבוצה יכולה לשחק באותו קצב משחרר.

3. פורטלנד טריילבלייזרס – אמן תומפסון – PG/SG, אוברטיים עלית, גובה 7'6, מוטת ידיים 11'6, משקל 190 פאונדס, ליגה מקצוענית, בן 20

במשפט: אין אף קומבינציה או טרייד בליגה שמאפשרת לדיים להתמודד על התואר בפורטלנד. הגיע זמן העתיד
סטטיסטיקה: 20.8 נק', 57% מהשדה, 23.3% משלוש ב-5 ניסיונות 65% מעונשין, 8.2 ריב' 7.9 אס', 3.1 חט', חטיפה
הסנגור:
– אתלט עליון שפשוט מרחף, בצעד ראשון מפלצתי. הפלואידיות שלו מזכירה קצת את טימאק אך המהירות שלו מסחררת.
– רואה את המשחק נהדר, גם אם הליגה בה שיחק לא ברמה נמוכה יחסית, מדובר על עילוי אתלטי שמנצל את המהירות והכדרור להגיע לאן שצריך כדי למשוך מגנים ולמסור. בנוסף הוא ריב' התקפה נהדר שמוצא מסירות נהדרות קדימה.
– מוסר העבודה של האחים מטורף. הם כבר 3 שנים מתכוננים ל-NBA עם צוותי מאמנים מקצוענים שעובדים איתם אישית
– ההגנה של האחים היא יוצאת דופן. אחיו התאום מעט יותר מתקדם בצד הזה של המגרש, אך אמן הוא עדיין מגן מצויין שיורד נמוך ועובד עם הרגלים.
הקטגור:
– הקליעה. המכניקה בחלק העליון של הגוף נראה הרבה יותר טוב. הרגלים מוזרות בפתיחה הרחבה שלהם. במשחק זה לא עובד. לדעתי חייב לחשב מסלול מחדש בעניין זה. אני מאמין שנראה שיפור שיגיע קרוב למה שאנדרו וויגינס הראה בשנתיים האחרונות. אך זה יקח זמן.
– רמת התחרות ששיחק בה לא הייתה מדהימה. בהתקפה עומדת ב-NBA קשה לי להאמין שיוכל לשחק כפוינט גארד מיידית.
– כוכבים קונים את עולמם במשחק עומד וצפוף ולא במשחק מעבר. לא הרשים כפליימייקר פיק אנד רול כשהצבע היה צפוף. גם זה עניין שהקליעה תעזור בעניין. כששומר NBA עובר תחת החסימה זה מקשה על כל התקפה.
התאמה לקבוצה: פורטלנד חייבת בעיני להסתכל לעתיד שלה בעיניים. יש לקבוצה כישרון אבל הקו האחורי שלה גם אחרי שסי ג'יי עבר נראית כמו גבינה שווצרית. אנפרני סיימונס נראה כבוי כשלילארד חזר מהפציעה. שיידן שארפ היה בדיוק הבחירה שהיו צריכים שנה שעברה והשנה הם צריכים את הווינג המשלים. ווינג שיכול לייצר לעצמו מצב ולהגיע לצבע בקלות בשנים שדיים יאבד צעד ויהפוך לקלעי משובח עוד כמה שנים. אני מאמין שמאמן חכם יוכל להזיז את דיים לעמדה 2 ולתת לו לצאת לקליעה כפי שעשה סטוס בעבר עם סי ג'יי לעיתים בעמדת ה-PG בחלק מהמהלכים.


4. יוסטון רוקטס – ברנדון מילר – SF, אלבאמה, גובה 9'6, מוטת ידיים 10'6, משקל 200 פאונדס, פרשמן, בן 20.5

במשפט: תחשבו פול ג'ורג' מינוס 10% אתלטיות הגנה וסיומת בסל ו+10% בקליעה
סטטיסטיקה: 20.7 נק', 43% מהשדה, 38.4% לשלוש- 8 ניסיונות, 86% מעונשין, 9.1 ריב', 2.3 אס', חסימה וחטיפה
הסנגור:
– קלעי עליון – במיוחד כאשר נותנים מרחב לנשימה.
– ריבאונדר נהדר עם חוש לכדור גם בהתקפה
– מגן מספיק טוב לעמדה. אני לא רואה אותו כווינג סטופר ב-NBA אך האורך וזריזות הרגלים תאפשר לו להיות אס במאץ' אפים עם הפורוורדים הגבוהים יותר.
– היכולת להוריד כדור לרצפה אמיתי. יכול להפוך לרוצח מיד ריינג' כמו מידלטון.
– לא חור שחור התקפי, מוסר די טוב שרואה לא רע מהלכים. יש כאלה המגדירים אותו כפליימייקר. אני לא רואה זאת מעבר לפיק אנד רול בסיסי.
הקטגור:
– סיום העונה הוריד לי קצת ממנו. הוא נראה אבוד וכלום לא נכנס מול הגנות קשוחות. זה לא שהוא פרשמן בן 18.
– הסיומת שלו בצבע איומה למרות היותו אתלט לא רע מהיר וגבוה. זה לא מסתדר עם המגע הרך שלו מעונשין ומשלוש.
– השמועות אומרות שהוא לא בדיוק מפגיז בראיונות. באלאבמה הפך למגנט לכול גורם שלילי במכללה והסתבך בפרשיית רצח שביצע חברו. בדומה לג'ה מוראנט, לא גדל ככוכב ענק בנעוריו, לא הגיע מהרחובות הגטו ובעיקר אהב לשפץ מכוניות קלאסיות עם אביו, כוכב פוטבול לשעבר ומאמן בהווה. ה-NBA אכזר לגברים שלא עומדים בפיתויים.
התאמה לקבוצה: השמועה אומרת שהארדן בדרך חזרה ליוסטון. אם KPJ יורד לספסל, זה מאפשר להקיף את הארדן באתלטיות וקליעה בכול העמדות. הארדן, ג'יילן גרין, מילר, ג'אברי ושנגון זו חמישייה מעניינת, אך יוסטון ככול הנראה תבצע טרייד גדול כדי לחזק את הארדן בכוכב. יש להם מלא צעירים מבטיחים. אם מילר יילקח לפני בחירה רביעית (כנראה שכך יהיה), יוסטון ככל הנראה תבצע טרייד על הבחירה


5. דיטרויט פיסטונס – אסאר תומפסון – SG/SF, אוברטיים עלית, גובה 7'6, מוטת ידיים 11'6, משקל 195 פאונדס, ליגה מקצוענית, בן 20

במשפט: אין לו את הפלייר של אחיו, אך הוא סוס לא פחות טוב.
סטטיסטיקה: 36 דקות, 21.3 נק', 48.3%, 30% לשלוש, 67% מעונשין, 9.1 ריב', 7.9 אס', 3.5 חט', 1.6 חט'
הסנגור:
– אתלטי כמעט כמו אחיו, מוסר טוב כמעט כמו אחיו, אבל שומר טוב ממנו ומגוון לא פחות. בעיני היה טוב ממנו בלא מעט משחקים
– הקליעה לקראת סוף העונה נראתה אמינה. הטווח בליגת ה-OTE זהה לקשת NBA כך שיותר קל להשוות תפוחים לתפוחים.
– אחד המגנים האישיים הכי מפחידים שראיתי בכנף בשנים האחרונות. ארוך בעל זריזות רגליים מהפנטת. בחלק מהראנים שביצע בקיץ מול שחקני NBA עשה להם הרבה צרות (חפשו אותו מגן על ANT). יכול לשחק כגארד או ווינג
הקטגור:
– חוזר על עצמי, אך הליגה בה שיחק מאוד מקשה על היכולת להעריך גם אותו.
– האחוז מעונשין עדיין מדאיג למרות השיפור בקליעה.
התאמה לקבוצה: מיאמי מוכיחה שמנצחים עם אופי בליגה הזו לא פחות מהתאמה. דיטרויט מנסה לבנות סגל קשוח ומוכשר עם איי קיו גבוה. הם בחרו באייבי ובקייד בקו האחורי ובדורן בקו הקדמי. הם הביאו את בוגדנוביץ' הקרואטי כדי לחזק את הקליעה ואז קייד נפצע קשה וגמר את העונה. שנה הבאה זה יכול להיות טסט ראן חשוב לפני שמקבלים החלטות. אסאר הוא שחקן בוגר בעל מנטליות חזקה ומוסר עבודה שלא מפסיק לפתח את משחקו. פחות טראש טוק ויותר אינטנסיביות וביטחון. נכון שהפיסטונס משוואים לקליעה ואסאר הוא לא קלע מוכח, אך הוא ווינג יוצא דופן באתלטיות מבלי לוותר על איי קיו כדורסלני גבוה. קייד ואייבי יכולים בהחלט להשתמש בקולבויניק בעל הגנה קשוחה שחונך תמיד לבצע את המהלך הנכון ועובד קשה.

6. אורלנדו מג'יק – קאם וויטמור,SF, ווילנובה, גובה 6'6, מוטת ידיים 9'6, משקל 235 פאונדס, פרשמן, בן 18

במשפט: אתלט עליון עם פוטנציאל בשמיים, אך חייב לפתח הבנת משחק
סטטיסטיקה: 27.3 דקות, 16.5 נק' 48% מהשדה, 34% משלוש, 70% מעונשין, 7 ריב', 0.7 אס' 1.9 חטיפות
הסנגור:
– סופר אתלט עם צעד ראשון מהיר וניתור לשמיים. הוא מהזן ה"עבה" כמו ANT
– מגן מצויין בפוטנציאל שגם יכול לשים גוף בחילוף.
– הקליעה נראית כמו אופציה טובה כי היא נכנסה בכמעט חצי מהמשחקים. גם הטווח נראה טוב.
– תיאורטית יכול להיות מכונת סלים בצבע ומהקו.
הקטגור:
– כשתואר כ-7'6 עם מוטת ידיים 0'7 נראה היה כווינג מושלם. המדידה בקומביין "קיצרה" אותו מעט.
– אני לא מאמין לקליעה שלו. זה לא רק ה-70% מעונשין (כמעט לא הגיע לקו). זה הרצפים הארוכים שהקליעה לא פגעה. 12 משחקים עבר את ה-40% משלוש, 16 משחקים פגע בפחות מ-30%.
– יש לו את כול הסיבות המקלות מדוע הצליח פחות כשהפוינט גארד שלו ג'סטין מור ישב בחוץ. אבל הייתה לו הזדמנות לקחת את הקבוצה על הגב, לייצר מגע בצבע ולהגיע לקו. אין שום סיבה לאף שחקן להגיע ל-0.7 אסיסטים. הוא לא מעבד את המשחק מהר ובוחר בחירות לא טובות. ווילנובה איתו לא נראתה כמו ווילנובה של ג'יי רייט שפרש שנה קודם. מאמנו קייל נפטון נתן לו לעשות כרצונו.
התאמה לקבוצה: למג'יק יש קו קדמי מלא בכימייה יחד עם מרקל פולץ שמעבר לסטטיסטיקה מחבר את הכול. דווקא המג'יק סבלו כאשר קול אנטוני נטה לעיתים להפוך לחור שחור התקפי גם כאשר היה יעיל. ונכון שחסר למג'יק קליעה, אך יש לה עוד בחירות בהמשך שיכולים לטפל בעניין הזה. מצד שני שחקן קו אחורי מאסיבי עם פוטנציאל קליעה אין לה. בנוסף וויטמור מספיק חזק ואתלטי לשבת בעמדה 3 בהרכבים בהם פרנץ משחק ב-4 ובנקרו הנפלא מריץ את הקבוצה מעמדה 5. אני מאמין מהמשחק המפרגן שמשחקים הרביעיה גם ידביק את וויטמור שיהפוך לגניבה אם יתבגר ויתחבר לחבורה.

7. אינדיאנה פייסרס – ג'אריס ווקר – PF, יוסטון, גובה 7'6, מוטת ידיים 3'7, משקל 248 פאונדס, פרשמן, בן 19

במשפט: ה-PF האולטימטיבי לקבוצת חילופים
סטטיסטיקה: 14.8 נק' (48%, 34.4%, 63.5%), 8.7 ריב', 2.3 אס', 1.4 חסימות, 1.3 חטיפות
הסנגור:
– ג'אריס נראה כמו מתאבק או לוחם MMA. הפיזיות שלו תתורגם ל-NBA מהיום הראשון.
– הידיים שלו גדולות, ריבאונדר גדול שמנקה הרבה בצבע בוויק סייד, אך אם צריך יכול לצאת מהצבע.
– מוסר נהדר. הוא לא דריימונד אבל הוא רואה את המשחק נהדר
– הקליעה שם לעיתים, אני אוהב את המכניקה שלו, במיוחד מהפינות
– מאמין שיוכל לשחק בעמדה 5 לעיתים בהרכבים נמוכים
הקטגור:
– לא נראה כמו ריבאונדר יוצא דופן כרגע
– יותר מרשים כשומר מהוויק סייד הבא לעזור מאשר אחד על אחד, שם נשרף על ידי גארדים זריזים בקלות
התאמה לקבוצה: התאמה מצויינת. לפייסרס יש כלים בקו האחורי, אך מאז שעזב סבוניס אין לה מאסיביות בקו הקדמי למעט טרנר. אייזיה ג'קסון רזה וחלש מול פורוורדים וגבוהים חזקים. היכולת להניע כדור ולמתוח את המשחק לקשת השלוש יאפשר לפייסרס לרדת מאופציות כמו ג'יילן סמית' שלא יכול להגן מחוץ לצבע או ארון נסמית' שהוא ווינג

8. וושינגטון וויזארדס – אנטוני בלאק, פוינט פורוורד, ארקנסו, גובה 6'6, מוטת ידיים 7'6, משקל 195 פאונדס, פרשמן, בן 19

במשפט: גארד\ווינג גבוה שמבין את המשחק ולא מחפש את הסטטיסטיקה
סטטיסטיקה: 13.1 נק' (46%, 30.7%, 69%), 5.3 ריב', 4.2 אס', 2.1 חטיפות
הסנגור:
– פוינט פורוורד או פליימייקר
– שחקן שיש לו כמעט הכול. אתלטיות נהדרת (גודל, מהירות, שינויי כיוון, שליטה בגוף, ניתור), סקילס (מסירה, כדרור, תנועה), הבנת משחק, המנהיגות
– שחקן פיק אנד רול משובח במחזור דראפט דליל בקטגוריה
– מגן אגרסיבי ואכפתי
– שיחק בארקנסו משופעת כוכבים אך קבוצתו נבנתה מוזר. הצבע היה פקוק אך הצליח לא פעם לנווט את העסק
הקטגור:
– הקליעה מדאיגה. הליגה אכזרית כלפי גארדים ללא קליעה. תשאלו את ג'יילן סאגס.
התאמה לקבוצה: התאמה מצויינת. הוויז חייבים פליימקר נורמאלי. ההישענות על אבדיה או ביל כמובילי כדור, צריכה להציק לוויזארדס שצריכים שחקנים מחברים וחכמים.

9. יוטה ג'ז – טיילור הנדריקס, PF, מאוניברסטית UCF, גובה 9'6, מוטת ידיים 0'7, משקל 210 פאונדס, פרשמן בן 19

במשפט: ווינג גבוה שנותן קליעה, הגנה ואופי יציב
סטטיסטיקה: 15.9 נק' (48.3%, 40%, 78.5%), 7.2 ריב', 1.4 אס', 1.8 חס', חטיפה אחת.
הסנגור:
– כיסוי שטח רב כעוזר, ניידות, בעל תגובה מהירה בהגנה. יכול להגן גם על ווינגים אך הוא גם לא פראייר בחילופים על גארדים
– שחקן התקפי שבטווח המיידי יוכל לשחק כ-3D גבוה. הקליעה טובה כשהיא סטטית אך יש לו אחלה צעד ראשון במקרה שרצים לסגור לו את הזריקה.
הקטגור:
– הוא לא מוסר רע, אך כרגע הוא קצת חד ממדי. יש כאלה ששמים אותו טופ 5 בגלל המדידות והקליעה. אולי הם יהיו צודקים עוד כמה שנים כי שחקנים יכולים להתפתח. טריי מרפי היה נונ-פאקטור כעושה נקודות בורג'יניה ובשנתו השלישית בליגה יכול בלילה נתון לתת 20-25 נקודות.
התאמה לקבוצה: הג'ז מלאים קלעים ונשקים התקפיים. כשכולם שיחקו זו הייתה קבוצה מאוד קשה לפיצוח. הנדריקס יכול להיכנס כמספר 3 ליד מרקנן או להחליפו מהספסל ולאפשר קליעה מעמדה 4 כשווקר קסלר שורץ בצבע. הוא גם מאפשר להם לדקות קצובות לשחק עמו כסמול בול 5, מכיוון שהוא ריבאונדר מצויין ומגן טוב במרחב

10. דאלאס מאבריקס – דרק לייבלי, דוק, גובה 1'7 מוטת ידיים 7'7, משקל 230 פאונדס, פרשמן, בן 19

במשפט: בחירת אפ סייד של מגן טבעת עילאי שבביג בורד ככל הנראה קרוב יותר למספר 20
סטטיסטיקה: 9.1 נק' (65.8%, 0%, 60%), 9.5 ריב', 2 אס', 4.2 חטיפות
הסנגור:
– נפצע במחנה האימונים בשריר התאומים. אבל כשהתאושש לקראת סוף העונה נראה נהדר כמטריה אוירית בדוק. הוא גם מוסר לא רע. ממש לא חור שחור.
– מגן טבעת אילעי שחסם 4.2 פעם פר-36. מהסוג שמשנה זריקות. מוטת ידיים מטורפת אך בניגוד לנניח מו במבה, יש לו קפיצה שנייה מצויינת וניידות נדירה לגובהו.
– רולר נהדר לטבעת בעל רדיוס תפיסה גדול. ארוחת בוקר קלה לפליימייקר שישחק עמו.
הקטגור:
– יש לו טאצ' לא רע סביב הטבעת, אבל עלול לקבל את הטיפול של רודי גובר מהר מאוד
התאמה לקבוצה: זו בחירה של התאמה. למאבס יש כישרונות צעירים בגארד. ג'יידן הארדי בעיני טוב מרוב הגארדים שנותרו בדראפט. נעשה לו עוול בדראפט 2022. ג'וש גרין למי שצופה במאבס הוא אחלה קומבו ווינג. אבל המאבס כל כל דלילה בצבע שזה מגוחך. ההגנה שלה הייתה מזעזעת השנה. העניין הוא שהגבוה היחיד שפנוי באמת לטרייד או הובלה מיידית זה אייטון. אייטון רעב להוכיח שהוא קורבן של מאמן שלא האמין בו ויכול להיות מטרה מעניינת למאבס, אך אני לא בטוח איך הם גורמים לזה לקרות. מקסי קלייבה חתם ל-3 שנים, אך ראינו איך פציעה שלו סוגרת למאבס את הסיפור. לייבלי הוא הימור לא קטן שיכול לסיים כמו האשים טאביט. או שהוא יכול להפוך את הגנת הצבע של המאבס למשהו מספיק מכובד כשהגאדים והווינגים נותנים עבודה.

11. אורלנדו מג'יק – ג'ורדן הוקינס, SG, קונטיקט, גובה 5'6, משקל 195 פאונדס, סופמור, בן 20

במשפט: גארד גבוה שמבין את המשחק ולא מחפש את הסטטיסטיקה
סטטיסטיקה: 19.8 נק', 41% מהשדה,39% משלוש ב-9 ניסיונות 89% מעונשין 4.6 ריב' 1.6 אס'
הסנגור:
– פיור שוטר משובח שקולע בתנועה. שחקן שבאופן ברור גדל על סטף ולמד ממנו לא מעט
– הוקינס מבין איך לשחק כדורסל איכותי ולמשוך את ההגנה אליו. הוא ההגדרה של גארביטי. לא מבזבז צעדים מיותרים.
– השליטה בכדור מצויינת. נכון שלא ברמה של פוינט גארד עילי בליגה אך לא רחוק מזה. בוודאי שיכול להריץ פיק אנד רול. פשוט פחות התבקש לכך ביוקון האלופה.
הקטגור:
– הוא מגן בסדר, אך אני לא בטוח כמה הוא מגן עילי בעמדה שזקוקה לזה ב-NBA המודרני. במיוחד כשפוינט גארדים מוציאים כל כך הרבה אנרגיה התקפית.
– כרגע מסים חלש בטבעת כאשר חייב ללמוד להגיע לקו שם הוא אוטומטי.
התאמה לקבוצה: אם הוקינס הופך לאול סטאר אני לא אהיה מופתע. המשחק שלו הרבה יותר בנוי ל-NBA מאשר למכללות למרות שהיה כוכב בקבוצה שזכתה באליפות. הוא חייב מרחבים כדי להפוך לחותך יעיל לצבע ולמסיים טוב יותר. יש לו טאץ' נהדר בצבע, אך הוא מסיים באחוזים גבוהים כי לקח זריקות מאוד קשות. בעיני ממש מתבקש למג'יק לעשות טרייד על ברנדון מילר.


12. אוקלהומה סיטי – קובי באפקין, קומבו גארד, מישגן, גובה 4'6, מוטת ידיים 8'6, משקל 190 פאונדס, סופמור, בן 19

במשפט: אחד האסים החבויים של הדראפט. הוא מה שג'וש פרימו היה אמור להיות בספרס
סטטיסטיקה: 14.8נק' 48% מהשדה 35% משלוש, 85$ מעונשין, 4.8 ריב' 3.1 אס' 1.4 חטיפות 0.7 חסימות
הסנגור:
– בופקין הוא סופמור אך צעיר למחזורו כך שניתן להתייחס אליו כפרשמן.
– השנה הפך לחלק חשוב בהתקפת הוולברינס. למרות עונה רעה מאוד שלהם, כאשר הוא היה על המגרש הם היו קבוצה מצויינת והתרסקו כשישב. כולם דיברו השנה על הבן של ג'ואן הווארד שהיה הנסיך ופתאום צמח ילד שהוא בעל מנטליות חזקה עם מנוע שאי אפשר ללמד, שלא מפסיק לשים לחץ על הטבעת.
– השליטה בכדור, הכניסה לצבע, שינויי מהירות, סטרדר סטפים וכו' כדי לייצר לעצמו ולחבריו יותר מצבים. כשהוא כבר מגיע לסל הוא קולע באחוזים מאוד גבוהים מכיוון שהוא פורח בהתקפות מעבר.
– אני לא יודע איזה רול יהיה לו בליגה, אך גם על הספסל וגם בחמישיה תמיד צריכים את מה שהוא מביא.
– הקליעה מעונשין והטאצ' באזור המיד ריינג' מרמזים שהזריקה משלוש בהחלט יכולה להפוך לקטלנית בהמשך
הקטגור:
– זוהי שנתו השנייה ועדיין יש משהו בוסרי במשחקו. האם אפשר להופכו למוביל כדור כמו טייריס מקסי? אם הוא לא, מה התפקיד שלו?
התאמה לקבוצה: הוא לגמרי לא בחירה של OKC שחובבת גפיים מאורכים. אבל יש לקבוצה הזו כבר את כול מה שהיא צריכה. רכז עילי, פוינט פורוורד עם גידי וצ'ט הפצוע שיחזור לעונת רוקי. יש לה גם פרויקטים רבים שמתפתחים משנה לשנה ובחירות דרפאט כיד המלך. בפקין הוא שחקן עם אופי שמאוד מתאים לקבוצה שיוסיף הובלת כדור ותקיפה תמידית לסל אך גם יכול לרווח את המשחק. בסגנון מזכיר את דונבן מיצ'ל, הוא מעט גבוה יותר אך לא אתלט כמו המקור. אני גם מאוד אוהב את הפוטנציאל ההגנתי שלו.

13. טורונטו ראפטורס – גריידי דיק

במשפט: הקומביין לא עשה לדיק טוב. אבל כשחוזרים לצפות בו יש הרבה מה לאהוב.
סטטיסטיקה: 14.3 נק' (44.4%, 40.4%, 85.4%), 5.1 ריב', 1.7 אס', 1.5 חט
הסנגור:
– דיק יקנה את לחמו בליגה קודם כל בגלל הקליעה. הטווח שלו מצויין והוא גם לא רע בעליה מכדרור. הוא קולע בנפילה, ביציאה מחסימה וגם יכול מדי פעם לעלות מכדרור. בניגוד לארכי-טיפוס שרק רץ על הקווים או דרך חסימות כדי לעלות לקליעה, דיק מאוד אוהב לחדור לכיוון הטבעת, להשחיל פלוטרים מעל גבוהים או לסיים חזק.
– אתלט מכללות טוב (שם קוד ללבן), נכון שלא נמדד טוב בקומביין אך בעונה הראה שיכול להגיע לצבע או לעבור שחקנים מכדרור
– לא באמת חסר הרבה למשחקו הבוגר. בקנזס הראה שהוא גם יעשה עבודה שחורה בהגנה ואת כל הדברים הקטנים הנחוצים
– מוסר לא רע כשמזדמן.
הקטגור:
-ההגנה ב-NBA פורסת אותך לשטחים נרחבים. עבודת הרגליים שלו לא מדהימה בעיני בהגנה. יש לו אחלה חוש מיקום, אך מול גארדים אתלטים עלולים לטרגט אותו
התאמה לקבוצה: הראפטורס זקוקים לכוח אש הגנתי דחוף. הקו האחורי שלהם נראה לא יציב ובנה המון על עשיית המשחק של ואן פליט. אני מאמין שגריידי דיק יכול עם עבודה קשה להשתחל לחמישיה הראשונה בקבוצה הזאת. משם לכו תדעו

14. ניו אורלינס פליקנס – לאנורד מילר – SF/PF, ג'י ליג אגנייט, גובה 10'6, מוטת ידיים 2'7, משקל 215, ליגה מקצועית, בן 19

במשפט: בחירת טופ 10 בעיני אך ההתאמה בעייתית בלא מעט קבוצות.
סטטיסטיקה: 20.2 נק' (53.4%, 30.3%, 79%), 12.2 ריב', 1.8 אס', 1.3 חטיפות, 2.3 חס'
הסנגור:
– כשסקוט הנדרסון נאבק בחלק השני של העונה, בצדק הדגישו שמדובר על ילד שמשחק עם גברים, כוכבי מכללות לשעבר ושחקני NBA, תחת חוקי NBA. והנה יש לנו ילד שטיפס בחצי השני של העונה וכיכב בליגה הזאת כסוג של גבוה נייד. בעיני זה מספיק לי לבחירה גבוה
– ריבאונדר נהדר בשני צידי המגרש. הוא זריז מאוד לגובהו ואתלטי במידה.
מחליף צדדים על המגרש בקלות ויכול להוביל כדור בהתקפות מעבר. דוחף את הקצב. אבל גם יכול לשחק כרול מן קלאסי בפיק אנד רול מכיוון שהוא מוסר טוב בתנועה במידה והכדור מגיע אליו בשורט רול באזור העונשין.
– המגע שלו סביב הסל והאחוז מעונשין מרמזים על פוטנציאל לקליעה. חשוב להדגיש ששיחק בקשת NBA. במידה ויפתח קליעה אמינה זה זורק את הניבוי שלי לגביו למקום גבוה בהרבה.
הקטגור:
– אני בין הראשונים שדיברו על מילר כבחירת טופ 10 כאשר הוא עוד דגדג את סוף הסיבוב הראשון לרוב. אך עם יד עם הלב, אני מפחד שיש יותר מדי קבוצות שלא מחפשות את מה שהוא מביא. כרול מן קלאסי ותו לו, אתה לא מקבל שחקן ברמה של סנטר פותח. הוא צריך להיות סוג של באם בהתקפה ולהיות שותף להזז הכדור ותקיפת הטבעת.
– ההתלהבות שלו נהדרת, אך חסר לו לעיתים את היציבות על הקרקע. מזנק לחסימות באופן מיותר לעיתים או שמשתמש בצעדיו הגדולים להשלים את החסר במקום להיות דבוק לשומר. במילים אחרות לעיתים קל להטעות אותו
התאמה לקבוצה: הוא נותן לפליקנס אלמנט שאין להם עם ג'ונאס או ג'קסון הייז המאכזב. גבוה נייד שיכול לעשות סוויצ'ים אך לא כזה שסותם לזאיון (אם יחזור) ואינגרם את הצבע. אחלה גבוה גם להריץ עם החמישיה השנייה. בטח עם דייסון דניאלס ששיחק שנה לפניו בג'י ליג ולא קיבל מספיק הזדמנויות השנה.


15. אטלנטה הוקס – גרגורי (ג'י ג'י) ג'קסון – PF, דרום קרולינה, גובה 9'6, מוטת ידיים 0'7, משקל 215, פרשמן, בן 18

במשפט: אחד האסים החבויים של הדראפט
סטטיסטיקה: 17.4נק' 38% מהשדה 32% משלוש 68% מעונשין, 6.7 ריב' 1 אס
הסנגור:
– 100% אפסייד. יש סיכוי לא רע שהוא יתרסק. אבל מדובר על אתלט במידות נהדרות לווינג שהראה טאצ' מסויים לקראת סוף העונה כילד בן 18. אני לא מבין למה שיחק בסאות' קרולינה ולא ב-UNC כפי שתכנן? הוא השחקן שהיה המדורג שני במחזור התיכונים של 2023. אבל ג'י ג'י (מבטאים כמו GG), החליט לעשות ריקלאסיפיקציה ולדלג על כיתה י"ב כדי להתחרות על מקום בדראפט הנוכחי. אם שמים את המספרים שלו בקונטקסט של תלמיד י"ב אז זה לא נראה נורא
– בכול זאת ג'קסון הראה לא מעט כדורסל. הכניסות שלו לסל קטלניות כאשר הזריקה נראית טוב.
– בעל מנוע טבעי. זז ומתאמץ כל דקה על הפרקט. הוא לדעתי עדיין צומח. מוטת הידיים שלו כבר מאפשרת לו גם לשחק בעמדות הפנים, למרות שבנשמתו הוא ווינג.
הקטגור:
– בוסר ברמת הבנת המשחק שלו. התפתח לא רע לקראת סוף השנה אך לא בטוח שמוכן להיזרק למים. בישול שלו בג'י ליג לשנה או הפיכתו לשחקן למשימות מיוחדות יכולה להועיל לו
– הדיבור מהדראפט קומביין לא טוב. מדברים על כך שלא הגיע בכושר ונגמר לו האוויר. מהמחנה שלו רומזים על מחלה. אבל לא יפתיע אם הוא יהיה אחד המתרסקים ביום הדראפט
התאמה לקבוצה: אטלנטה היא קבוצה שיש לה הכול אבל בפועל אין לה כלום. אין לה עמדה באמת חלשה והיא צריכה לנצח עכשיו. אני מניח שנראה קיץ סוער בקבוצה עם עוד טריידים. השילוב של מורי ויאנג לא עובד באופן שקיוו. כך שיש סיכוי שנראה עונת מעבר בלאו הכי. ג'קסון הוא שחקן שסומן ככוכב כבר לפני שנתיים. אם יתנו לו זמן להתבשל עלול לצאת מזה משהו. אבל אטלנטה אם לא תשלח את הבחירה בטרייד, יכולה להשתמש בה כדי לכוון גבוה

16. יוטה ג'ז – קייסון וולאס, PG, קנטקי, גובה 3'6, מוטת ידיים 9'6 משקל 193, פרשמן, בן 19

במשפט: טורפידו הגנתי שיכול להפוך מעניין התקפית
סטטיסטיקה: 13.1 נק' 45% מהשדה 35% משלוש 76% מעונשין, 4.2 ריב' 4.8 אס' 2.2 חט'
הסנגור:
– אם אתם קבוצה בבניה אין מה לבזבז עליו את הזמן. שחקן לקבוצות פלייאוף. מגן גארדים משובח עם יכולת ללחוץ על הכדור ולהשתמש בידיו הארוכות. בעיקר יעיל ברדיפה אחר גארדים דרך חסימות ושימוש בפיזיות שלו ובעבודת הרגליים הנהדרת שלו כדי להפריע.
– גארד מהזן של קוויקלי. למרות שהוא לא כישרון על התקפי לא הייתי מזלזל בגארדים מקנטקי. למרות שהשליטה בכדור היא לא משהו לכתוב הביתה עליו, הגיע לטבעת והוציא מסירות לא רעות.
– הקליעה לא מקולקלת. הוא גם מוסר טוב סה"כ. לא הייתי מגדיר אותו כפוטנציאל לפוינט גארד מוביל בליגה, אבל הוא בהחלט יוכל לשחק כשחקן חמישייה בקבוצה בעלת ווינגים ששמים את התקפת הקבוצה על הכתפיים או כפוינט גארד מחליף שמגיע לעשות בלאגן.
הקטגור:
– לא הכי מדויק בעליה לקליעה מכדרור. קלע מיד ריינג' טוב אבל לא בייצור לעצמו מצבי קליעה
– חסר לו משהו בהובלת הכדור. יש לו מובס מאוד בסיסיים. כמעט ולא ראיתי כניסות הבנויות על שיווי משקל או shiftiness
התאמה לקבוצה: יוטה אוספת נכסים וגארדים איכותיים תמיד צריך. אני חושב שהוא מהסוג שיעבדו קשה יותר משאר השחקנים ויקנו את המעמד שלהם. זה נראה לי טוב יותר מאפשר שהוא יגיע לקבוצה ומיד ישתלב ברוטציה בתפקיד מפתח.

17. לוס אנג'לס לייקרס – קיונטה ג'ורג' – SG, ביילור, גובה 4'6, משקל 186 פאונדס, פרשמן, בן 19

במשפט: בביג בורד הוא גבוה יותר. אבל שוטינג גארד כישרוני וחלקלק מסוגו עלול ליפול לאזורים האלה
סטטיסטיקה: 19.7 נק' (39%, 35%, 80%), 5.3 ריב', 3.5 אס', 1.4 חטיפות
הסנגור:
אני לא חושב שקיונטה ישאר על הלוח אחרי 11, אבל סט הכישורים שלו מתאים לכוכב, ואם קבוצה לא חושבת שהוא יהיה כוכב, קשה לי לראות אותו כרול פלייר.
– עוד שחקן שיצא מבית החרושת של אקדמיית כדורסל התיכונים של אקדמיית IGM (אנפרני סיימונס, ג'ונתן אייזיק, ג'ארס ווקר)
– סקורר אגרסיבי, מלא ביטחון עצמי, בעל כל הכישורים לשים את הכדור בחור.
– המכניקת זריקה שלו יפייפיה ואין לי ספק שיש לו טווח NBA כבר עכשיו.
– שליטה נהדרת על הגוף, בין אם זה לשנות מהירות בכניסות לסל, לשלוט על גופו באויר ובין במשחק פיק אנד רול.
הקטגור:
– ה-IQ הכדורסלני ברמה הקבוצתית מעט לוקה. האחוזים שלו מהשדה רעים. קצת ראש בקיר, כופה את עצמו על המשחק. צריך מישהו שיעבוד איתו קשה על ראיית המשחק שלו.
התאמה לקבוצה: כמו כפפה ליד. קיונטה הוא בעל אבק כוכבים הוליוודי. גם במראה וגם בחלקלקות שבמשחקו. אבל יש מצב שהבחירה הזו תוצא למכירה כאשר לברון עושה קולות של פרישה ורמזים להביא את קיירי ללוס אנג'לס

18. מיאמי היט – ניק סמית' ג'וניור – קומבו גארד, ארקנסו, גובה 4'6, מוטת ידיים 8'6, משקל 185, פרשמן, בן 19

במשפט: נראה כמו שוטינג גארד וסקורר עילי. מעניין אם יתפתח לאחד כזה
סטטיסטיקה: 18.2 נק' (38.1%, 33%, 73.5%), 2.3 ריב', 2.5 אס', 1.3 חט'
הסנגור:
– שוטינג גארד חלקלק ומשופשף בעל אתלטיות מצויינת. אם היה אודישין לשחק כוכב NBA צעיר וצריך שחקן שירגיש אמין בכול תנועה על המגרש, סמית' היה מקבל את התפקיד. כניסות לצבע, סטפ-בקים, יורוסטפים, זריקות בסיבוב או נפילה. יש לסמית' הכול.
– אם רק יוכל לעבוד על משחקו בשקט כשהוא מרוויח את זמן המשחק שלו, עלול להיות אחד מגניבות הדראפט.
– אתלט פונקציולני ואקספלוסיבי שיכול להגיע לכול נקודה על המגרש. בעל שליטה נהדרת על גופו. יודע לייצר מצבים מכלום כאשר הוא קולע לא מעט זריקות קשות בסוף שעון.
– הוא מאוד משופשף באחד-על-אחד גם אם האחוזים שלו מאוד לא מבטיחים.
– אכפתי מאוד על המגרש גם כאשר לא תמיד מקבל החלטה טובה
הקטגור:
– צפיתי שזה יקרה. היה גבוה ברוב המוקים השנה במיוחד כשהתפוצץ התקפית מול ג'ורג'יה ואלאבמה של מילר. פרשנים רבים ראו בו כטאלנט מוביל במחזורו סוג של דונבן מיצ'ל שהיה צריך להסיר חלודה בחזרתו מהפציעה באמצע פברואר. אך ההמשך היה קשה וסמית' ג'וניור התרסק בטורניר כאשר קבוצתו מלאת הכוכבים לא הצליחו לייצר סינרגיה והתאמה קבוצתית.
– ב-NBA יש שחקנים שזה התפקיד שלהם לקלוע זריקות קשות. קשה להרוויח את התפקיד הזה. קודם סמית' יצטרך להוכיח שהוא טוב בכול השאר
התאמה לקבוצה: ההיט אוהבים להביא שחקנים עם צ'יפ על הכתף. סמית' הפך מכוכב תיכונים לפרוספקט מחוזר לפצוע ואז לשחקן שרק מראה ניצוצות. אם ההיט יכולים להכניס אותו למעבדה וליצור משהו זה יהיה נהדר. ההיט עם כמה בחירות דראפט אחרונות שנראות תלושות מצרכי הקבוצה. מאז בחירתו של טיילור הירו ב-13 הם בחרו בפרשס אצ'ואה המוכשר שלא קיבל יותר מדי זמן בקבוצה וניקולה יוביץ שנפצע ובכלל קיבל מעט הזדמנויות. בשלב הזה ההיט נראים קבוצה שלמה ומגובשת כך שזו בחירה שעלולה ללכת לג'י ליג בכול מקרה

19. גולדן סטייט ווריורס – כריס מורי, SF, איווה, גובה 8'6, מוטת ידיים 0'7, משקל 212 פאונדס, סניור, בן 22.

במשפט: הוא לא קיגן, אבל הוא בולר כמו אחיו התאום עם אינטלגציה, קלאס והרצון לעשות את המהלך הנכון
סטטיסטיקה: 21 נק' (47.6%, 33.5%, 72.5%), 8.2 ריב', 2.1 אס, 1.2 בלוקים, 1.1 חטיפות
הסנגור:
– בעל IQ כדורסלני מצויין שפשוט משחק נכון וטוב. סקורר שלא חייב כדור ביד
– בעל שרירי ליבה חזקים שמקשים להזיזו בפוסט ומאפשר לו לשמור נהדר ונמוך מבלי להיות אתלט נדיר.
– ריבאונדר טוב לעמדה בעל ידיים ארוכות וכוח פיזי כדי לגנוב ריב' בהתקפה.
הקטגור:
– המכניקה של הקליעה טובה אבל הוא רחוק מלהיות הקלעי שאחיו. שני האחים אמבידקסטריאלים אך קיגן בחר לזרוק ביד ימין וכריס ביד שמאל. ללא איום הקליעה יתקשה מאוד בליגה. שלשת המשחקים האחרונים של אייווה כולל משחק ההדחה מול אוברן היום קשים מאוד עבורו
– הגיל המתקדם כאשר רק בשנת הסיניור קיבל דקות אמיתיות כדי לככב עלול להיות בעוכריו. האם יש לו הרבה לאן להתפתח?
– צעד ראשון לא מהיר במיוחד, משתמש ברגליו הארוכות לעבור שחקנים עם צעדים גדולים. ב-NBA יחכו לו בכנף שחקנים לא פחות גבוהים
התאמה לקבוצה: הווריורס סיימו עונה בה היה ברור שהם לא במוד של לפתח שחקנים או להראות סבלנות להתפתחות. הגישה הזו בסוף פגעה בהם מכיוון ששחקני המשנה הראו המון חוסר ביטחון כאשר לא שיחקו מול הקהל הביתי. מורי הוא לא ילד. יש לו גוף בוגר וחזק, יהיה בן 23 בעונת הרוקי ויעשה מה שצריך בשביל לעזור לקבוצתו. הוא פחות נראה מהסוג בעל האספירציות לרשת את כוכבי הקבוצה. אין הרבה גבוהים איכותיים בשלב הזה של הדראפט שיסתדרו בשיטה של הווריורס. וגם ככה כדאי להם לגשת לשוק החופשי, אך ווינגים גבוהים מהסוג של אוטו פורטר (מבחינת מידות) עזרו להם בעונת האליפות. בעונה הזו בדקות שדריימונד או לוני ישבו היה קשה במפרץ עם דיוונצ'נו, לאם ומודי שנאלצו לשחק מול שחקנים גבוהים וארוכים מהם.

20. יוסטון רוקטס (מהקליפרס) – דאריק וויטהד – SG, דוק, גובה 6'6 מוטת ידים 10'6, משקל 217 פאונדס, פרשמן, בן 18

במשפט: נראה כמו שוטינג גארד וסקורר עילי. מעניין אם יתפתח לאחד כזה
סטטיסטיקה: – 14.8 נק' (41.9%, 43%, 85.2%), 4.4 ריב', 1.8 אס', 1.4 חטיפות
הסנגור:

– פיור שוטר נהדר שנראה כמו פרוספקט שבעוד כמה שנים יהיה ניתן לעשות עמו הרבה יותר.
– התאושש מרגל שבורה וחזרה למשחק עד שהשתלב. בקומביין השבוע נראה נהדר. הוא נמדד במידות טובות ל-SG והעלה מסת שריר. הוא כבר נראה כמו פוטנציאל לקומבו SG/SF.
– לא הראה השנה את השליטה בכדור כמו בתיכון, אך יש לו עוד הרבה רבדים לחשוף. הוא שנה צעיר ממחזורו ועדיין בן 18.
– כשחשבו עליו ככוכב תיכונים ענק, הוא היה פרוספקט מסוכן משהו במיוחד כמוביל כדור. כעת אחרי עונה בה הראה איך הוא גם יכול להשתלב כרול פלייר, זה מוריד מהלחץ של קבוצות פלייאוף להסתכל עליו כשחקן רוסטר משלים נהדר שיספק קליעה והגנה
הקטגור:
– עדיין לא מגובש במשחקו. לא ממש הראה הרבה קבלת החלטות איכותית.
– לא מגיע מספיק לקו העונשין
התאמה לקבוצה: יוסטון לוקחת לקליפרס את הבחירה וזה גן עדן לרוקי צעיר להגיע אליה ולא אל קבוצת פלייאוף מבוססת. וויטהד הוא פיור שוטר בקבוצה שאין לה אף לא קלע אחד אמין מעל 37%. ג'אברי כבר חימם ידית בשליש האחרון של העונה אבל עדיין… אם יוסטון יבחרו באחד מתאומי תומפסון בבחירה 4, יהיו לה יוצרים כמעט בכול עמדה, כאשר הצל של ג'יימס הארדן מרחף מעל פני המים. הארדן ללא קלעים סביבו זה עסק פקוק. אם יבחרו במילר הם יצליחו להוסיף שני קלעים איכותיים

21. ברוקלין נטס (מהסאנס) – ברייס סנסבו, SF, אוהיו סטייט, גובה 6'6, משקל 240 פאונדס, פרשמן, בן 19

במשפט: סקורר מגוון שיעול לייצר לעצמו זריקה
סטטיסטיקה: 23.9 נק' (48%, 40.5%, 83%), 7.9 ריב', 1.7 אס'
הסנגור:
– סקורר מאוד מחונן שהוא סוג של הכלאה בין דויד רודי מממפיס לקאם תומאס.
– בעל שליטה נהדרת בכדור ויוצר לעצמו מספיק מרחב כדי לתקוע את רגליו כיתדות ולעלות לקליעה. אחד מבעלי הטווח הכי רחוק בדראפט.
– חזק ופיזי שמשתמש במגע כדי לעלות מעל מגנים גבוהים ממנו בפוסט אפ.
הקטגור:
– שוקל לא מעט לגובהו ולא השחקן הכי אתלטי.
– סוג של כוכב נולד. לא היה על אף רדאר עד שהתפוצץ. לא תמיד ראה את הקבוצה שלו. בעיקר רואה את הטבעת
– הסטוריית הפציעות שלו. 2 פציעות במיניסקוס בתיכון הורידו אותו מהראדר.
התאמה לקבוצה: התאמה כביכול גרועה. יש כאלה שחושבים שהנטס חייבים גבוה הגנתי יותר מאסיבי מקלקסטון באחד מבחירותיה. לדעתי יש מספיק גבוהים בליגה לטרגט. סנסבו הוא סנסציה. נכון שקאם תומאס אחד כבר יש אבל ברייס מביא גם שריר ופוטנציאל הגנתי לא רע כאשר מעט מאוד גבוהים ידחפו אותו בחילוף (נניח כמו גרנט ווילאמס). הנטס מסודרים בכנף עם הייבוא מפיניקס, אך דינוודי זה לא זה. הבחירה הזו וזו שמתחתיה נותנת קצת כוח אש בעמדות הגארדים הגדולים שיתאימו להגנת החילופים הפוטנציאלית שלה


22. ברוקלין נטס – ג'יילן הוד שאפינו, PG, אינדיאנה, גובה 4'6, מוטת ידיים 10'6, משקל 215, פרשמן, בן 20.

במשפט: אני חצי מאוהב וחצי חושש לגבי JHS לתחושתי או שיתפוצץ ואראה כשוטה או שיתרסק כעוד בחירת סיבוב ראשון שהלכה לפח
סטטיסטיקה: 14.3 נק', (42%, 33%, 78%), 4 אס', 4.5 ריב', חטיפה
הסנגור:
– שחקן של נטו מבחן העין. הוא עושה מהלכים נהדרים ונראה נהדר, גם אם הסטטיסטיקה לא מגבה אותו.
– יש רגעים שהוא פשוט נראה כמו פוינט גארד פותח בליגה. מעבד את המידע על המגרש במהירות ורואה צעדים קדימה.
– לקח את ההוז'רס והחזיר עטרה ליושנה יחד עם טרייס ג'קסון-דיוויס. יש דיבורים עליו כמנהיג.
– הקליעה נראית טוב. לפעמים מבחר הזריקות נראה רע או שפשוט משהו לא מאופס. במשחקים אחרים הכול נכנס
– יש שהשוו אותו להאליברטון, זו השוואה רעה כי הוד שאפינו מגיע לצבע בעקביות ויודע להגיע לקו. האליברטון היה מוסר גאון. JHS הוא יותר גארד בעל ניצוצות מסירה מאשר מהנדס התקפה מדופלם כמו האלי.
הקטגור:
– חסר לו התקפית לא מעט כדי להפוך לגארד דומיננטי. חסרים לו מובים ושליטה בכדור מתקדמת. אפשר לרכוש את זה אך ראינו כמה קשה להתמודד מול הגנות בפלייאוף בלי גארד סילון שחותך את ההגנה
– אני עוד לא סגור על הקליעה
התאמה לקבוצה: קשה לי להאמין שהוד-שאפינו יהיה פנוי כאן, אך הנטס זקוקים לגארד מסגנונו. יש להם מספיק שחקנים נהדרים ללא הכדור. עתידו של סימונס לוטה בערפל

23. פורטלנד (מהניקס) – ברנדן פודז'ימסקי, SG, סנטה קלרה, גובה 4'6, מוטת ידיים 5'6, משקל 200 פאונדס, סופמור, בן 20

במשפט: הווייב של הכוכב הלבנבן בקבוצה קטנה עושה פלשבקים לג'ימר פרדט. אך פודג'ימסקי בנוי אחרת
סטטיסטיקה: 20 נק, (48.3%, 43.8%, 77%), 8.8 ריב', 3.7 אס', 2 חטיפות.
הסנגור:
– אולי הקלע הכי מגוון וטוב בדראפט. טווח נהדר גם מדריבל
– פליימייקר טוב מפיק אנד רול
– ריבאונדר נהדר לעמדה בגלל מיקום מצויין אפילו לריב' התקפה
– לא מגן גדול אבל נותן עבודה ומשתדל
– בקומביין הפתיע רבים עם זינוק וורטיקאלי של 39 אינטש וריצת 3/4 מגרש ב-3.21 שניות. זה לא בטופ של הדראפט אבל עדיין מעל לממוצע
– שיחק השנה בסנטה קלרה אחרי שלא ראה מגרש באילנוי שנה שעברה. אותה סנטר קלרה שהביאה לנו את ג'יילן ווילאמס של הת'נדר שכמעט זכה בתואר רוקי השנה. אני חושב שהמכללה ששיחק לא צריכה להדאיג.
הקטגור:
– האתלטיות הספיקה מול יריבות יותר נחותות בקונפרנס הווסט קוסט, אבל איך יתמודד מול גארדים עוצמתיים עם צעד ראשון מהיר
– הוא לא הצליח לראות מגרש בעונת הפרשמן באילנוי יותר מ-4 דקות למשחק. הוא עבר לסנטה קלרה ובום צמח לכוכבות. עד שיגיע ל-NBA לא נדע האם זו היתה התפתחות ופריצה או פשוט קונפרנץ קל
התאמה לקבוצה: עוד קליעה לבלייזרס.

24. סקרמנטו קינגס – היימי (חיים) האקז, ווינג, UCLA, גובה 7'6, מוטת ידיים 10'6, משקל 225, סניור, בן 22

במשפט: היה צריך לצאת לדדראפט לפני שנתיים. אבל עדיין אחלה שחקן כנף בשני צדי המגרש
סטטיסטיקה: 19.3 נק' (48%,31%,77%), 8.9 ריב', 2.5 אס', 2 חטיפות
הסנגור:
שחקן ווינר בוגר ומוכח ברמת המכללות עם כמה ריצות נהדרות בטורניר.
– אול ארוונד קלאסי שיכול לייצר לעצמו ולאחרים מצבים. אין לו כמעט חולשות למעט הקליעה מבחוץ שפחות בוחר בה. משחק מאוד דומה לג'ימי באטלר בסגנון. סוג של עושה משחק בהיי פוסט ורוצח מיד ריינג' שיודע למסור משם לאן שצריך.
– היכולת שלו להוריד ריב' או לשחק כמוביל כדור בפיק אנד רול יעזור לו מאוד ב-NBA כאשר לעיתים הכוכבים מקבלים בליץ ושחקן אחר צריך לבצע מהלך של 4 על 3.
הקטגור:
– אין לו גוף קלאסי של ווינג סופרסטאר אך הוא משחק ככזה. מה יקרה אם יידרש לתפקיד קטן מאוד. מה הכישור בו הוא בעשירון העליון בו.
התאמה לקבוצה: הקינגס זקוקים לעוד ווינגים על הצד הגבוה שגם יודעים לשמור. הם לקחו את קיגן בגיל 22 וגם היימי האקז בוגר ובשל לשחק דקות אמיתיות גם אם מוגבלות

25. ממפיס גריזליס – ריאן רופר, SG, ניו זילנד ברייקרס, גובה 6'6 מוטת ידיים 3'7, משקל 192 פאונדס, בינ"ל צרפתי, בן 18

במשפט:
סטטיסטיקה: 13.6 נק' (36.9%, 31.2%, 74%), 4.8 ריב', 1.6 אס', 1.5 חטיפות
הסנגור:
פוטנציאל אדיר בצד ההגנתי בעל אורך ידיים פסיכי וחוש מיקום מצויין.
– משחק עם בוגרים בליגה הבכירה באוסטרליה בקבוצה הכי טובה ותורם משמעותית
– שליטה לא רעה בכדור
– תנועה נהדרת ללא כדור בחיתוכים, מגיע עם ידיו לכדורים בקלות.
– חי כדורסל מגיל ינקות. מגיע ממשפחת כדורסל מוכרת בצרפת. בנו של קפטן נבחרת צרפת לשעבר תיירי רופר ואחיה של איליאנה רופר בת ה-22 שזכתה באליפות WNBA עם אטלנטה כבר בעונת הרוקי שלה
הקטגור:
– הקליעה היא רק על הנייר. ליגת ה-NBL באוסטרליה קשוחה והאחוזים ידועים כנמוכים, אך שווה לשים לב לעניין
– לא מאוד מהיר או אתלטי. המספרים שלו מהקומביין מחזקים את העניין. לא בניתור ולא בזריזות.
התאמה לקבוצה: הגריזליס לא ממשיכים עם דילן ברוקס למרות שבפועל רוב העונה היה מגן הכנף הטוב בקבוצה על פי כל הפרמטרים. יש להם לא מעט צעירים בכנף הממתינים להזדמנות, אך השוני הוא שרופר גם שיחק רכז לא מעט ויכול להוביל כדור כסוג של דיאנטוני מלטון

26. אינדיאנה פייסרס (מהקאבס) – סידי סיסוקו – SG/SF, ג'י ליג איגנייט, גובה 6'6 מוטת ידיים 10'6, צרפתי בינ"ל, בן 19

במשפט: הצרפתי האתלטי ששיחק באיגנייט בג'י ליג נראה לפרקים כמו פרוספק ווינג נהדר. הצצה לחלון עתידי או נפילה?
סטטיסטיקה: 14.4 נק', (43.6%, 31.4%, 64.3%), 3.5 ריב', 3.9 אס', 1.2 חסימות, 1.3 חט'
הסנגור:
– עוד צרפתי אורך גפיים כמו חבריו לדרפאט הזה (מתנצל מראש אבל את בילאל קוליבלי חברו של וומבניאמה לקבוצה לא נמצא אצלי בסיבוב הראשון).
– סיסוקו במשך כול חודש פברואר במיוחד בהיעדרו של סקוט הנדרסון, החל להפציץ וגרם ללא מעט סקואטים לנסות ולהכניס את העניין להקשר. הוא קלע ברצף 23, 24, 22, 22 ו-20 נקודות כולל אחוזים נהדרים מחוץ לקשת השלוש.
– מגן אנרגטי שיחד עם סקוט יצר הרבה לחץ על הכדור.
– פרופיל אתלטי נהדר לווינג.
הקטגור:
– לא יציב. תחילה דובר עליו כפוינט גארד גדול, אך לא הראה כישורים מספקים לרמה הזו. אך למזלו צמח בכמה אינטשים בשנה שעברה.
– הקליעה נראית בסדר אבל לא נראה כמו קלע עילי בליגה כרגע למרות ששיחק עם טווח NBA.
– אין לו אופי דומיננטי עם הכדור. כשהולך אז הכול זורם אליו, אך לעיתים נעלם מחלקים שלמים של המשחק.
– השליטה בכדור טובה בהתקפות מעבר, אך לא תמיד הוא חזק בתנועות ההיסוס או שינויי מהירות.
התאמה לקבוצה: יש לפייסרס כמה ווינגיפ צעירים, כך שזה לא עונה על איזה חוסר משווע. אך היכולת של סיסוקו לייצר לחץ הגנתי מהווינג תעזור לפייסרס במשימות הגנה מורכבות.


27. שארלוט הורנטס (מהנאגטס) – ג'ט האוורד – SF, מישגן, גובה 8'6, משקל 210 פאונדס, פרשמן, בן 19

במשפט: הבן של ג'ואן הווארד הלהיב אותי בצפייה ראשונה אך בצפייה שנייה הוא פרוספקט מדאיג. עדיין שווה סיכון
סטטיסטיקה: 16.1 נק' (41.4%, 37%, 80%), 3.2 ריב', 2.3 אס'
הסנגור:
– קלע קאץ' אנד שוט ב-NBA. שחקן כנף גבוה ומגוון ברמת המכללות. בעל יכולת לקלוע בתנועה ולא חייב להיות סטטי. מאוד אוהב את המכניקה שלו מכיוון שהיא כולה בתנועה אחת קלילה כאשר ה- follow through עם היד שלו ממש לפי הספר. לדעתי הקליעה הזו תרוויח לו את הכסף בליגה. ביוחד כאשר הוא חם.
– בעל גודל אידיאלי לעמדת ה-SF. יודע לצאת מחסימות מצויין
הקטגור:
– היה אמור להיות הנסיך שהופך לכוכב מישיגן כמו אביו לפני 30 שנה. אבל הוולברינס נראו לא מעט פעמים טוב יותר בלעדיו. במיוחד כאשר קובי בפקין התחיל לעלות ולקחת יותר בעלות על ההתקפה. בצפייה יותר קפדנית אני גם עוד לא קונה אותו כמגן טוב. יש יותר מדי פאקים קטנים של חוסר תשומת לב לפרטים ואיבוד האיש שלו.
התאמה לקבוצה: לא מעט מוקים שמים את ברנדון מילר בבחירה שנייה בשארלוט. אם זה לא קורה ג'ט יעזור בעמדת הכנף לייצר קליעה. אני חושב שהוא רחוק מהתוצר הסופי. בבחירה מאוחרת יהיה לו פחות לחץ לתת תוצרת מיידית.

28. יוטה (מהסיקסרס) – אמארי ביילי, קומבו גארד, UCLA, גובה 4'6 מוטת ידיים 7'6, 190 פאונדס, פרשמן בן 19

במשפט: קומבו גארד שסיים את העונה חזק ובקומביין השבוע נראה מצויין
סטטיסטיקה: 14.9 נק' (49.5%, 38.9%, 70%), 5.1 ריב', 2.9 אס', 1.5 חט'
הסנגור:
– גארד בעל פוטנציאל 2-WAY נהדר. מהיר מאוד, חזק על הרגלים.
– סקורר בעל יכולת נהדרת לשנות כיוון, לבצע יורוסטפים, פלוטרים וכל החבילה.
– הקליעה נראיתה נהדר גם כאשר לא היה במרכז ההתקפי וגם כאשר בקושי צבר דקות בתחילת השנה
– בתיכון שיחק בתפקיד פוינט גארד. ב-UCLA פחות. השבוע במחנה הקומביין חזר לתפקיד המקורי ונראה נהדר.
הקטגור:
– היה חושך רוב העונה למעט הבלחות פה ושם למרות שדורג 5 על ידי ESPN אחרי עונת התיכונים שלו. ציפו שיהיה הכוכב הברור של הברונס ונראה כך רק לקראת סוף העונה ובטורניר.
– UCLA העמידה קבוצה מאוד בוגרת ומנוסה וביילי לא ממש קיבל את תפקיד הפוינט גארד כאשר הוא שיחק ליד טייגר קמפבל. אבל רב העונה פחד לזרוק מבחוץ וניסה להגיע לסל פעם אחר פעם. מעט מאוד משחקים זרק בווליום גבוה.
התאמה לקבוצה: יוטה קבוצה עמוסה, הסיכוי שלו לשחק עם עומס הגארדים והצעירים שמה נמוכה. בטח כאשר יש לו עוד המון התפתחות והתבגרות לעשות. הג'ז צריכים להתחיל לדלל את הרוסטר. ישנו סיכוי רב שיעשו טרייד על הבחירה הזו.

29. אינדיאנה פייסרס (מהסלטיקס) – גיימס נאג'י, C, ברצלונה, גובה 11'6, מוטת ידיים 4'7, משקל 230 פאונדס, בינ"ל ניגרי, בן 18

במשפט: ה-man child הזה בן ה-18 משחק מעט לאחרונה עם ברצלונה, אך הוא כמו חימר ביד היוצר
סטטיסטיקה:
הסנגור:
– בנוי פיזית כמו בן סוס.
– פוטנציאל הגנתי נהדר לעמדת מגן הטבעת ומסיים.
– מהירות מדהימה ביציאה לניתור לריבאונד או חסימה. קפיצה שנייה מאוד מהירה
– קליל ומחליף צדדים בחופשיות
– הראה קצת מובים מעניינים בלאו פוסט
הקטגור:
– עוד לא מאוד מפותח בראיית משחק, צריך המון עבודה
– לא ברור איך יסתדר עם הגנת החילופים הפרוסה שיש ב-NBA. ביורוליג יש לגבוה אפשרות לחנות בצבע או לשחק בפיזיות גדולה תחת הסל. בליגה יצטרך לשחק עם מיקום ופחות עם הגוף.
התאמה לקבוצה: לפייסרס יש גבוה אחד שהוא כבר שנים עם מזוודות ארוזות (טרנר), אחד שהוא יותר PF בעל קליעה מבחוץ (סמית') ואחד שהוא אקטיבי ומאוד נייד אך שוקל כמו צ'ופסטיק (אייזיה ג'קסון). נאג'י נותן בשר ופיזיות נוספת לעמדה

30. לוס אנג'לס קליפרס (מהבאקס) -ג'וליאן סטרות'ר, SF, גונזגה, גובה 6'6, מוטת ידיים 9'6, משקל 210, ג'וניור בן 21

במשפט: כיאה לדראפט מלא בווינגים, למה לא לסיים עם אחד
סטטיסטיקה: 17.6 נק' (47%, 41%, 78%), 7.2 ריב', 1.5 אס', חטיפה
הסנגור:
– למרות שהוא לא הפרוסקפט הבא מבחינת מיקום, הפורטו-ריקני הבינ"ל של גונזגה מביא כישור חשוב לעמדת הווינג. קליעה!
– הזריקה שלו היא קצת לא שגרתית, אבל יש לה קשת והוא היה עקבי בה. היה לו גם משחק של 40 נק' עם 8 שלשות מוקדם יותר העונה.
– כשומר הוא אמנם לא ארוך במיוחד אך הוא אקטיבי ועירני הגנתית כך שלא צפויה לו בעיה בערב נתון לעשות את שלו הגנתית.
– גונזגה מייצרת שחקנים שתמיד מבינים את התפקיד שלהם. לכוכבים אין פריוולגיות ומרק פיו תמיד ניסה לייצר סינרגיה על המגרש. כך שלא בטוח שתמיד ראינו את כול מה שיש לסטרות'ר לתת.
הקטגור:
– חוסר האתלטיות שלו בייחס לעמדה שהופכת יותר ויותר אתלטית עלולה להוות בעיה. ווינגים היום משתתפים באופן פעיל בהגנה על הטבעת הן בחילופים על גבוהים והן בעזרה מהצד החלש. היעדר האורך והניתור שלו עלולים להוות בעיה במקרה הזה.
– הפרוספקט המבטיח שהגיע ב-2020 יחד עם ג'יילן סאגס לגונזגה נשאר עוד כדי להתפתח ולהשתפר. אבל כבן 21 הוא הופך לפחות אטרקטיבי.
התאמה לקבוצה: הקליפרס זקוקה לעומק בפוינט גארד. עושה משחק. הבעיה שכשהם בריאים הם בנויים להתמודד בפלייאוף, כך שאין כמעט שחקן שייבחר פה שיראה רוטציה בהרכב מלא. עומק בעמדת ווינג היא תמיד מצויינת

John

כותב כשזה בוער בעצמותיי או כשעונת הדראפט בעיצומה

לפוסט הזה יש 90 תגובות

  1. יפה מצידך להפיל את ברנדון מילר לארבע. אני לא אוהב אותו.
    מצד שני לא מבין מה שכתבת על ההגנה של אמן, ששומר על ילדי הייסקול בצורה זוועתית ומרושלת.
    הקליעה שלו אפילו לא מגוחכת. הוא זורק כמו פינוקיו חלוד עם טחורים שמנסה לעצור אפצ'י.

    1. לגבי ה-OTE אני מבין את הספקנות. גם הבעתי אותה בעצמי. אבל התאומים משחקים כבר שנתיים כל שנה בראנים עם שחקני NBA והאתלויות שלהם מתורגמת. בנוסף הם עשו מסע אירופאי בקיץ והתמודדו לא רע עם קבוצות סרביות וספרדיות בינוניות. אני צפיתי בפלייאוף של ליגת אוברטיים ואמן שמר נהדר הרבה פוזשינים. יש לו בסיס טוב.
      לגבי הזריקה זה בדיוק מה שכתבתי. אם לא יצליח לתקן אותה יתקשה מאוד.
      לגבי וויטמור, הייתי בצד שלו הרבה זמן. ככל שהתעמקתי ראיתי שמדובר בשחקן לא ממושמע שלא רואה אף אחד ממטר. הוא לא תמיד אכפתי בהגנה. 0.7 אסיסטים למשחק לשחקן שבחצי השני של העונה החזיק בכדור הכי הרבה זה דגל אדום
      אבל….הוא בן 18. הוא היה צריך את ג'יי רייט וקיבל את נפטון. הוא עדיין מוכשר כשד והוא יושב בבחירה מאוד גבוהה יחסית לתוצרת שנתן. בנוסף הוא קלע קאץ' אנד שוט די מוצלח כששיחק עם פוינט גארד

  2. סביר להניח שההייפ יגרום לפיסטונס להעדיף את אסאר על וויטמור. זאת תהיה שטות, אבל מצד שני תביא וויטמור לאורלנדו שזה לגמרי בול פגיעה. הגריט, האתלטיות והעוצמה שלו תפורים על המג'יק.

  3. גם אני שמעתי שלייבלי צובר תומכים לאחרונה, אבל מקום עשירי זה הרבה הרבה הרבה מעבר למה שצפוי לו.
    ואחרי שזה נאמר, לייבלי מושלם לדונצ'יץ'.

    1. אני מקדים את זמני חחח…
      זו בחירה של התאמה. אם לא דאלאס הוא נופל ל-20 בקלות. זה פשוט זעק כמה שהצבע שלהם היה פרוץ כשמקסי היה פצוע.

  4. תודה.
    רק התחלתי לקרוא, ואני לא מכיר כלום חוץ מהקצת שראיתי ויקטור נגד סקוט ואולי עוד טיפה היילייטס.
    לעניין הספרס ואסל הוא כבר הסטאר המשלים.
    מי שראה אותו השנה יודע – הבחור הפך למכונת סלים משוכללת וקטלנית, ובניגוד לרוב הסקוררים בליגה, כל הנקודות שלו באות מהשטף הטבעי של המשחק. שחקן ענק.
    לעניין סקוט הנדרסון – נראה לי שיש לבחור דרייב ברמות שלא רואים כמעט. ג'ורדן-קובי כזה. ואם אני צודק בזה, זה מבטיח לו קריירה משובחת בליגה – ייתכן טובה משל ויקטור, בהינתן הסיכונים לקריירה ארוכה לכזה פריק גבוה.

    1. אתה צודק לגבי ווסל. אך זה עדיין היה במסגרת של קבוצת לוטו. השאלה היא האם יתן קפיצה ויהיה משמעותי בקבוצה מנצחת. אני חושב שהספרס צריכים לעשות אורלנדו 92 ולהחתים פוינט גארד פנוי ותיק וטוב שיעבור עם ויקטור את השנים הראשונות עד שימצאו את הפני הרדוואי שלהם

        1. אין לך ספק לגבי שום דבר שאתה חושב. כאן נעוץ החטא הקדמון. תתחיל להטיל ספק בכל מה שעובר לך בראש ותראה איך החיים מחייכים אליך חזרה

  5. הקפצת את ליאונרד מילר גבוה מעל ערכו המשוער, אבל אני מחליק רק כדי לחלוק על ג'י ג'י ג'קסון.
    לא סובל אותו. משחק כמו אגואיסט וטיפש והגיע לקומביין לא מוכן. זה מראה על זלזול ואף גבוה מדי יחסית למה שצריך להוכיח.
    לא רואה סיכוי ששניהם, מילר והג'י ג'י הזה, נבחרים לפני קייסון וואלאס, ובצדק.
    לא הימור גדול מדי להגיד שוואלאס לא יהיה זמין אחרי 12 של אוקלהומה.

    1. לנארד מילר עשה שמות בג'י ליג בגיל 18 כגבוה. זה לא קל. בדראפט כל כך דל בגבוהים ניידים אני חושב שיפתיע. לגבי ג'י ג'י אם אני עושה הנחות לקאם וויטמור בגלל הגיל והבגרות אני נותן לו הנחה. הוא 100% פוטנציאל באסט אבל הוא נמדד 9'6 עם מוטת ידיים של 7 פיט, הוא אתלטי ויש לו גיים. הוא פשוט ילד בכיתה י"ב שהלך לשחק עם הגדולים. אם היה מתחיל שנה הבאה את שנת הפרשמן היה גבוה בהרבה. אז זה סוג של ג'וש פרימו. אתה בוחר בו וקובר אותו במעבדה כמה שנים עד שאתה מוציא ממנו משהו. אם הפרויקט נכשל אז לקחת סיכון סביר. קייסון וולאס ייבחר בין 10-16. אני מעריך שקבוצת פלייאוף תראה בו חתיכה לרוטציה שאולי תהפוך למעבר לזה. הוא בדומה לכריסטן בראון בדנבר יתרום מיידית בטח בהגנה

  6. מעולה ג׳ון, תודה
    אם אני שארלוט אני עושה טרייד עם יוסטון על הבחירה השנייה ולוקח את הרביעית ואת הבחירה הראשונה שנה אחרי זה. ככה אני גם לא מחמיץ את מילר (לא מאמין שפורטלנד ייקחו אותו עם העומס בפורוורד אצלם) וגם מקבל בחירה.
    בתור יוסטון הייתי עושה את זה כדי לקחת את סקוטי ולבנות קו אחורי נפיץ ואתלטי

    1. הוא נמדד פחות גרוע משנה שעברה ואפילו הראה כמה רגעי חסד בקומביין. אבל כולם יודעים שהוא לביאור שיכול לקלוע מכל נקודה עם שמירה על הפרצוף. השאלה היא כיצד ישתלב במשחק קבוצתי. אני מאמין שהוא קנה בחירת סיבוב שני לפחות.
      אני לא מבין איך שחקן כמוהו שעבד כול הילדות לא עשה כמו שיידן שארפ, נכנס למעבדה בנה חזק את הגוף והגיע לטרוף את המגרש מול כולם. הוא הגיע במשקל של צ'ופסטיק שזה נחמד לשחקן בן 17, לא 19.5

  7. תודה ג'ון טור נהדר ומרגיש הרבה פחות העתק הדבק מרוב מה שאני רואה באתרים האמריקאים

    מי הראשונים שהשארת בחוץ? (ג'יילן וילסון?)
    יש טריידים שאתה מצפה להם?

    1. אני מרגיש שאורלנדו תחפש טרייד לקפוץ ולנסות לדוג את ברנדן מילר. בתחושה שלי הם מיצו את הזמן לטפח ילדים. אולי משהו בסגנון של סאגס ו-11+6 עבור 2 ועוד משהו משלים.
      אם יוסטון מקבלת את הארדן לדעתי הבחירה תהיה חלק מריקון נכסי הקבוצה להשיג כוכב נוסף.
      בתחושה שלי פורטלנד תפחד לשים את כל הצ'יפים על דיים. הוא נפצע הרבה וכיום הוא אחד מהשומרים הגרועים בעמדת הגארד. אין להם סיכוי כרגע לבנות לו קבוצה לאליפות והצעירים סיימונס ושארפ יחד עם בחירה חזקה עלולה לתת להם דרך חדשה.
      .
      אני גם חושב שהווריורס גם ינסו למכור את הבחירה ה-19 שלהם יחד עם פול תמורת פורוורד גבוה שיכול לשחק ב-5. השחיקה של לוני ודריימונד הייתה קשה ופול נראה מאוד לא מרוצה

      1. אני חושב שזו טעות. הדבר האחרון שהם צריכים זה עוד רוקי שנבחר גבוהה בדראפט. הם צריכים שחקנים עם ניסיון בפליאוף. שיכונו גבוה.

  8. ג'ורדן הוקינס ימשיך את דרכם של ריי אלן וקרון באטלר או יהפוך לעוד SG שהיה מצויין במכללות וסיים מחוץ לליגה כמו רשאד מקנטס ובן מקלמור.
    אני מקווה שילך שדרכם של בוגרי יוקון

    1. ג'יימס בוקנייט היה צריך שנה להתאקלם. בסיום העונה כבר נראה טוב בהרבה והוא חרך קצת את הג'י ליג. אבל בעיני הוקינס מתאים ל- NBA הרבה יותר מבוקנייט בגלל התנועה ללא כדור. מאמן עם רבע שכל משתמש בו כמו שספולסטרה השתמש בדאנקן רובינסון. כ-movement shooter שיוצר פניקה בהגנת היריב

    1. אני לא זוכר כל כך הרבה ווינגים שיוצאים באותה השנה. אני דווקא חושב שיש מחסור גדול בפוינט גארדים לספסלים של קבוצות. יש לא מעט קבוצות טובות שנאלצות לאלתר בפלייאוף בלי עושה משחק איכותי על הספסל. אותו כנ"ל לגבוהים הגנתיים. יש לי תחושה שרבים מהמחזור למרות היותם טובים יירקבו על הספסל בשנה הראשונה.

  9. יש פוטנציטל להרבה טריידים בעיקר בבחירות הגבוהות.
    שרלוט חייבת לבחור בהנדרסון אחרת עושים שטות גדולה.הכי טוב למכור את הבחירה ולסתום לפחות עוד חור בסגל.
    כדאי להם להחליף עם אורלנדו לתת בחירה 2 לקבל 6+11 איזק+גיין סאגס או פולץ כדי לאזן להוסיף לאורלנדו את ברידגס
    או שחקן אחר מהסגל.
    פורטלנד חיבים טרייד יש להם מספיק גארדים טובים. מילר? לדעתי אוברייטד.
    יוסטון, דטרויט אם לא ירצו להוסיף עוד שחקן בינוני לסגל.דאלאס כמו פורטלנד (אפילו יותר גרוע) אין לה שחקן נורמלי לבחירה 10.
    ממי הייתי נזהר? שחקנים בגובה 2.06 לא מגיעים רחוק פוטנציאל אדיר לבאסט.מילר, גרגורי גקסון.טיילור הנדריקס.המאמנים לא יודעים מה בדיוק לעשות איתם.
    וושינגטון בלאק לא מתאים.עדיף להם להביא שחקן ותיק לעמדת הפוינט גארד.להשתמש בבחירה כמנוף לטרייד.
    יוטה בשביל מה פרקו קבוצה? בטווח שלהם ישיגו שחקן טוב רק במזל.
    דאלאס לוקחת את לייבלי , זה פשוט לא יקרה.במיוחד לא לדאלאס שמחפשת שיפור. לייבלי לא יודע כדורסל. אולי בעוד 3 שנים יזכיר שחקן כדורסל.
    אוקלהומה עמוזה בגארדים טובים , אולי לאונרד מילר יגיע לשם , או הנדריקס אם לא יבחר קודם.
    קסון וולאס אם באמת יגיע ל 16 אולי כדאי לוושינגטון להחליף לבחירה בסביבות 13-17. גם ניק יאנג פרוספקט לא רע בטווח שציינתי.
    גט הווארד 27 נמוך מידי.בטווח הזה הייתי עושה טרייד עבורו.

    1. הכביכול שיוויון בליגה מטעה. אין כמעט שחקנים בשוק החופשי או כאלה המחפשים טרייד היכולים להזיז באופן משמעותי פרנצ'ייז מדשדש. גם ויקטור יצטרך כמה שנים אם לא יחזקו סביבו סגל.
      לכן קבוצות צריכות לקחת את השחקנים עם השילוב הכי טוב של נתונים פיזיים כישורים בסיסיים ואופי חזק ולהמר עליהם. פאולו באנקרו היה אחד השחקנים הכי מלוטשים והכי פיזיים שראיתי לגילו. גם הוא היה צריך שנה כדי ללמוד את הליגה ואת עצמו.
      זה לפעמים מבלבל, כי אנו רואים שחקנים כביכול טובים מאוד המגיעים מנקודות נמוכות בדראפט, אבל אפילו דסמונד ביין שהוא שיחוק אדיר, לא בטוח שמתאים להיות שחקן 2 בקבוצה לאליפות, הוא עדיין תותח, אבל השחקנים שממש משנים את הפרנצ'ייז הם מעטים והסיכוי לקבל אותם גם במקומות גבוהים בדראפט נמוך. העניין הוא כמה פעמים אתה חובט עד שאתה מנחית אחד כזה

      1. נכון מאד. מספיק להסתכל שנה אחרי שנה על הפיספוסים (לשני הצדדים) ולזכור שרוב הבחירות נעשות על ידי אנשי מקצוע מיומנים (תמיד יש את הבעלים שחושבים שהשכל זוח להם מהתחת). הדראפט זו חתיכת לוטרי אחד גדול.

      1. לא רק…
        למלו באמת לא חייב את הכדור כל הזמן. כששיחק עם לונזו כשהיה ילדון, לונזו ריכז ולמלו היה יותר שוטר ועושה משחק משני. הם בהחלט יכולים לשחק יחד ואז להוריד אחד לספסל ולהישאר עם השני. בניגוד לטריי ודז'ונטה יש לבול פוטנציאל מצויין כקלע קאץ' אנד שוט. בכול מקרה ככל הנראה מיילס ברידג'ס יחזור אחרי שיסיים את הסאגה ויחד עם פי ג'יי וושינגטון ומארק ווילאמס יש להם קו קדמי למופת. הכנף גם עמוס עם גורדון הייוורד וקודי מרטין. טרי רוזייר הוא לא פוינט גארד מודרני בשום קנה מידה.

        1. לפני הדרפט ההוא כתבתי שלאמלו הוא השחקן הטוב ביותר אבל השנה זו שנה האמת עבורו. הוא חייב להיות בריא ולקחת את הקבוצה לפלייאוף. זו לא משימה פשוטה אבל כמו שאמרת יש לו עם מי לעבוד. יש להם הרבה מקום בתקרת השכר. לו רק היה להם בעלים סביר.

  10. עבודה יפה ג'ון.
    .
    גם אני חושב שג"ס תנסה להשתמש ב בחירה בחלק מטרייד, רק שאני חושב שזה לא יהיה פול. פול, למרות הפליאוף הרע שלו, שנבע ממה שאני חושב הוא תחושת ניתוק שלו מהקבוצה, נותן לג"ס דבר שלא היה לה עד שהוא הגיע – שחקן שמחזיק את הקבוצה כשקרי לא משחק. בשנה שעברה אלו היו כשליש מהמשחקים פלוס כ 15 – 10 שקרי יושב על הספסל. אחד הדברים שפגעו בפול במהלך העונה היה ההרכב השני שהוא שיחק איתו בתחילת העונה – ויסמן, קמינגה / מודי, דיוי ולוני. אני לא רואה אף טרייד שנותן לג"ס פתרון לצורך הזה ולכן אני חושב שהוא ישאר.
    .
    אם ג"ס לא תעביר את הבחירה היא חייבת שחקן שיכול לתרום מיד. אצל קר זה מתרגם לאחד שלמד 4 שנים – מורי הוא ג'וניור. אני שומע את השמות של טריס גקסון-דיוויס. הבן של דל שמסתובב בסוף הסיבוב הראשון עד אמצע השני. שם נוסך שראיתי הלך אצלך לסקרמנטו (מקום 24).
    .
    לסיום, לא מבין איך יוגירי לא מנסה לקבל את דיים מפורטלנד, אפילו תמורת בארנס. דיים, אננובי, פסקל ופלטול זו רביעיה אדירה ולא יהיה קשה למצוא לה SG ראוי. רק חבל שאת המאמן שיכול לקחת רביעיה כזו עמוק לפלייאוף הוא זרק.

    1. טריס גקסון-דיוויס אצלי בביג בורד בערך ב-26. ההתאמה שלו לקבוצות היא גבולית. מה שכתבתי בביג בורד זה: "הגנתית יש בעיה בעיקר בחילופים. אם המשחק זז מהר מדי לא תמיד יודע היכן להיות. יותר מתאים להגנות דרופ דאון כשהוא יורד לצבע. אני מאוד אוהב שחקנים פיזים כמוהו, גם אם לא בטוח שיראה הרבה זמן מגרש". הווריורס זקוקים לשחקנים מאוד ניידים אלא אם כן יחזרו לימי זאזא או בוגוט שזה משחק בהיי ולאו פוסט עם חיתוכים. אבל שוב, אם קר ידע לנהל משחק עם השחקנים שיש לו ולא ינסו לכפות שיטה על שחקנים שלא מתאימים לכך אולי אפשר להגיע לכול מני גבוהים שלא מוצאים את מקומם בליגה. ג'קסון הייז לדעתי יסיים בניו אורלינס. אולי אפשר לעשות לו ניתוח השתלת מוח. ווילי הרננגומז זה סוג אחר של גבוה. לשארלוט יש 4 סנטרים שרואים מעט מגרש. בקיצור אפשר להיות ייצירתיים.

      1. לא הייתי ער לנקודה של קושי במשחק מהיר. הביקורת הגדולה ביותר על וויסמן היתה שאין לו שום הבנה היכן הוא צריך להיות.
        ההרגשה לי שקר חייב לשנות כמה דברים כי קרי לא נעשה יותר צעיר וכי מה שעבד בשנה שעברה לא עבד השנה – בין היתר כי ויתרו על 5 ותיקים והשאירו אותו עם רוקיז חסרי הבנה. דרך אגב, אני מהמר שחואן אנדרסון חוזר השנה בתפקיד זקן השבט.

  11. אין כמוך ג'ון, תענוג.
    מהתיאורים שלך אני דווקא זומם על טיילר הנדריקס לאינדיאנה, משהו שם נשמע לי משלים נהדר לקבוצה שנבנית, יותר טוב מווקר. עם זאת, שנה שעברה פגעת בול עם מאת'ורין ככה שיש לי אמון בך. גם לאונרד מילר נשמע מבטיח מאוד. לגבי שתי הבחירות הנמוכות יותר שלנו – אני לא בטוח ששתיהן תישארנה אצלנו, למרות שאפשר לדוג שם מציאות. נאג'י ב29 זה פרויקט נחמד מאוד, כן בבחירה המוקדמת יותר לא הייתי מתנגד לריאן רופר, לראות אותו ואת מקונל מטריפים את הקהל ברבע השני עם הגנה בלתי מתפשרת.
    תודה על ההשקעה הניכרת
    ובפרפראזה על ציטוט של שמעון פרס – אני לא מקווה לתלות (דגל אליפות), אני תולה תקוות.

  12. תודה גון כייף לקרוא.אני חושב שהייפ על סקוט הנדרסון נמוך מהשווי האמיתי שלו היה נבחר ראשון בהרבה מהדראפטים האחרונים.האחים תומפסון הם אוברייטד אני שותף להייפ. גריידי דיק ילך הרבה קודם ,יש לו את זה במבחן העין. אהבתי שדרגת את קובי באפקין ואת לאונרד מילר גבוהה. באפקין הוא סטאד.זה שהצרפתים בילאל קוליבילי וריאן רופרט לא בסיבוב הראשון זה טעות וקוליבילי ילך גבוהה. אני לא רוצה לקינגס את הבחור של יו סי ל אי ח
    לדעעתי הוא שווה סיבוב שני. אני בוחר בזאק אידי בבחירה 24 ובאוסקר טיביו בבחירה ה38. אם יש משהו שמתורגם כמעט אחד לאחד מהמכללות לדראפט זה הריבאונד, רואה בטיביו קיון לוני/ פול מילסאפ איזשהי הכלאה בין שניהם. לגבי אידי אני לא מבין איפה סימני השאלה הבחור חיה רעה עם מספרים של שאק באותו גיל שחק מול אחלה תחרות בפארדו והיה שחקן השנה במכללות. 7.4 אז מה.. גם יוקיץ לא אתלטי ולאידי יש את זה.

    1. ואם כריס מארי מחליק ל24 שוקל אותו ברצינות. סידי סיסוקו הוא אתלו נהדר אבל הוא לא בולר לדעתי לא שווה סיבוב ראאשון

    2. ריאן רופר כן בסיבוב הראשון. בילאל לדעתי נחמד אבל אני לא רואה את מה שכולם רואים חוץ ממדידות ומנוע בזמן המועט ששיחק.
      זאק אידי חיה. אבל אתה שוכח שמדובר ב-NBA. לוקה גרזה היה יותר דומיננטי משאק. הוא מתקשה ב-NBA. זו ליגה אחרת. מריצים אותך מצד לצד במהירות. יש מעט גבוהים שיכולים לשרוד ובמעט מאוד סוגי סכמות. אולי אני צריך לחזור לצפות באידי. אני פשוט לא רואה אותו מחזיק רגלים בקצב 103-105 פוזשינים למשחק. הוא מושלם למכללות ולכדורסל בינ"ל. אוסקר שיבוויי מקנזס אחלה ריבאונדר. זה רול פלייר נהדר לסיבוב שני. אם יבחרו בו לסוף ראשון זה גם טוב. אני גם מאוד אוהב את טרייס ג'קסון דיוויס כסוף ראשון תחילת שני. כמו שכתבתי אני לא רואה קפיצות רמה יוצאות דופן. אם תגיד לי שמקס לואיס מפפרדיין נבחר בסוף הלוטרי גם לא אפול. יש גל בלתי נגמר של ווינגים שלכולם יש כישורים טובים ופחות טובים.

        1. חחח. אל תתפוס אותי במילה. נניח התקפית… נניח בחלק מהזמן. קצת עפתי אבל הנקודה עומדת. שליטה במשחק המכללות לא מבטיח דומיננטיות בNBA

            1. התכוון לשאק האריסון

        1. כתבתי קנזס 🙂 חחח… הכול כבר סלט. ראיתי אולי 150 שעות במשך חודשיים על הפרויקט הזה. מאוד קשה לתרגם גבוהים מהמכללות ואפילו מאירופה, כי ההגנות והקצב כול כך אחרים.
          בדיוק חשבתי שלייבלי הוא הדבר הכי קרוב לוומבנימה פיזית. מבחינת הזריזות והמהירות, מבחינת הגובה (מינוס 3 אינטש), מוטת ידיים (פחות 5 אינטש). אני חושב שצוות אימון טוב יוציא ממנו זהב

          1. סחטן על ההשקעה והצלילה. אני השנה עד לפני חודשיים לא הייתי בענינים בכלל ולכן יותר קל לי עם שחקנים שעקבתי שנה שעברה וציביו ואידי הם מובהקעם בעייני.לגבי לייבלי לא ראיתי מספיק. הדראפט הזה מאד מגוון וכזה שפע של ווינגים טובים שמגיע ביחד הוא נדיר. שלא ישנו על כריס מארי, האחים האלה מבלבלים) אם אתה זוכר לא התלהבתי מקיגן שנה שעברה) , הם עושים הכל בשקט והאגיליטי והמוטור שלהם הוא הכח עם אתלטיות ממוצעת והבנת משחק גבוהה.

    3. ראיתי קצת הימה האקז והדעה שלי השתנת , ראיתי גם תראיון של ווז עם גונתן גבעוני , גבעוני עף עליו. אני הייתי מעדיף ווינג מהשוק החופשי במקום בארנס(או גיי, קליי אוברה, גמייקל גרין), אם הם משאירים את בארנס ווינג מהדראפט הכרחי והשנה יש שפע. מאמין שאותו הם ראו המון כי הקמפוס קרוב:), אם כריס מארי לא מחליק הייתי שוקל אותו גם.

  13. ראיתי וקראתי אתמול והבוקר הרבה זאק אידי. הוא כל כך מיומן בהתקפפה עם מותת ידיים פסיכית ותנועה רוחבית נהדרת שהעובדה שהא רץ קצת לאט ושתתפרו אותו במשחק ההדחה מרחוק לא אמורה להפריע. השיפור השנה היה נהדר והוא השתפר גם בריצה ולגבי הגנה יש לו את הכיליים גם מהפרימטר ילמדו אותו לא לאכול הטעיות ולדיק יותר מרחוק ויעזרו לו בהגנה. מה שאני מנסה להגיד שהטוב שלו נדיר והבעיות שלו פתירות. מה עוד ששחק הוקי ביסבול וכדורעף במקביל לכדורסל וזה מעיד על גיוון ויכולת ללמוד והוא בוגר מאד לגילו בראיונות. הקינגס אחרי מה שלוני עשה להם בסדרת הגמר חייבים למצוא איזה הידן גאם גבוהה מהדראפט. לוני היה הברומטר של גולדן בסדרה.

  14. ולגבי הווינגים שיודעים לשמור ,אני ממש לא אתפלא אם או גי אנואבי סחיר הקינגס יעשו עליו טרייד גדול תמורת המון בערב הדראפט. הוא בדיוק השחקן שלקינגס חסר כחלק מביג 3 ויש להם מה לתת. חוץ ממארי פוקס סאבוניס ומונק כולם סחירים וגם בחירות . אומנם רחוקות אבל יש.

    1. אתה כותב "תמורת המון", אבל אם פוקס סאבוניס ומארי לא סחירים, אין לכם שום דבר שיכול לעניין את טורונטו בשביל אוג'י. אולי ערימת בחירות אבל אני בספק את תהיו מוכנים לשלם את זה.

      1. יכול להיות שאתה צודק ואו גי לא בקליבר שלנו. דביון קווין הרטר בארנס) סיין אנד טרייד( ואולי אפילו וזנקוב זה לא מעט. תוסיף עוד שתי בחירות וואחד חבילה

    2. ואחרי שראיתי קצת קלי אוברה אני מעדיף שיחתימו אותו בזול ויבקשו ממנו לעבוד כל הקיץ על הקליעה ויביאו את וזנקוב וישיארו את כל היתר ומהדראפט כאמור מיטריה אוירית. קראתי קצת או גיי בהחלט יקר הראפטורס ירצו המון עבורו.

  15. תודה יהונתן. יופי של הכרות מעט יותר מעמיקה עם פני העתיד של הליגה . במיוחד לאחד כמוני שפחות עוקב באופן סדיר אחרי המכללות למשל…

  16. תודה ג'וני. איזו השקעה, חבל על הזמן!
    המאמר הזה לא סוגר לי פינות כי אני כמעט לא עוקב אחרי המככלות (מחסור בזמן + סקפטיות לגבי ההצלחה בליגה הגדולה).
    אז מה, וומבניאמה זה השון בראדלי הבא?

  17. המאמרים של יהונתן הם תמיד בין האהובים עלי באתר.
    זה לא רק הידע העצום, זאת הזכות לקחת סיכונים ולהמר על מה שהלב מרגיש ולא רק על הנתונים היבשים.
    טעויות? בטוח יהיו, למי אין. אבל זה כל היופי.
    באופן אישי, מעניינים אותי החבר'ה שבשלהי הסיבוב הראשון, בואכה השני. מי שאף אחד לא סופר: היוק'יצים, הבאטלרים והווייטים,

  18. אמארי ביילי או ברנדן פודז'ימסקי יכולים להיות PG מאד מעניינים לספרס אם יהיו רלוונטי לתחילת הסיבוב השני זה הצליח להם מאד עם טרה ג'ונס.
    גיימס נאג'י, יכולה להיות מציאה אם יתנו להשתפשף בריאל עוד עונה או שתיים

  19. בגדול מאמין במילר כבחירה שנייה ומאד זהיר לגבי התאומים.
    לא אתפלא עם שניהם וסקוט יבחרו יותר נמוך משאתה מציע.
    ֿאוהב מאד את קאם.
    שמעתי גם דברים מאד חיוביים ומסקרנים לגבי בילאל.

    1. מסכים איתך דדי לגבי התאומים וגם לגבי בילאל, לגבי סקוט, ממש לא . היה השחקן הגי ליג השנה והסת שיש לו מגוון כל כך, לא מבין איפה סימני השאלה? הוא וי יפה בכל פרמטר ובעיקר ברמת התחרות.

    2. בנאדם (מילר) שהוא כוכב עתידי וחבר שלו מתקשר אליו באמצע הלילה אחרי תגרה ומבקש שיקפיצו לו את האקדח והוא פשוט עושה את זה זה לא אדם שאני רוצה שיוביל את הקבוצה שלי. לצרף אותו לקבוצה עם לאמלו בול שמגיל צעיר לוקח מכוניות ספורט ונוסע בצורה פושעת שעוד תפצע מישהו קשה ומיילס ברידג'ס שלא יכול להתאפק מלפרק את אם ילדו מול העיניים שלו, זה בעייתי.

      בנוסף למרות שאני מאמין שהוא יכול להיות אחלה שחקן ששם מספרים, משהו בחוסר יכולת שלו לסיים ולהיות פיזי בצבע ולהעדיף לקום וליפול על קליעה זה שחקן מוגבל. הגודל, הקליעה, השליטה היחסית טובה בכדור והיכולת למסור היא משמעותית. אני מעדיף אדם שהוא מנהיג מגיל צעיר עם איט פקטור עצום ומשחק סופר מפותח. חצי עונה קלע מצויין ונכנס לרץ נורא. אבל הוא קליעה סבירה מלהפוך לאחד הפוינט גארדים הטובים בליגה.

  20. תודה ג'ון.
    הזריקה של אמן תומפסון היא אכן אחת המוזרות.
    .
    חושב שגולדן סטייט צריכים לחפש גארד התקפי טוב. יש לנו כישרון לשלוף כאלה בדראפט. שחקני פנים טובים כנראה שנצטרך למצוא בליגה. ממילא יהיו טריידים.

    1. זו הבעיה שלכם. הקראש הקבוע על גארדים התקפיים. ראיין רולינס אחלה גארד התקפי ולא רואה דקת מגרש ויש עוד כמה כאלה שעברו את הקבוצה. מעמדה 3 ועד 5 הייתם בנחיתות גובה ברורה. וויגינס יוכל לשחק עוד מעט שנים כריבאונדר השלישי הכי חשוב בקבוצה. אתם צריכים גבוה שיכול לשחק את הסגנון שלכם ואם לא פורוורד גבוה שיכול לתת פה ושם דקות ב4-5. סטיב קר מאמין מעט מאוד בצעירי הקבוצה וזה יוצר אפקט פיגמליון. כשהוא מאמין בשחקן זה הופך אותו לאדם בלתי פגיע. זה כמעט ברמה של פיל ג'קסון. כשהוא לא מאמין השחקן קמל. דונטה גילה את עצמו מחדש, לאם היה שחקן גמור בליגה והפך תחתיו לשחקן רוטציה. פול שנה שעברה חי בגן עדן וקיבל רשיון לעשות ככול העולה על רוחו. אבל כשסטיב לא מאמין הוא מייבש. אוהדי ווריורס לא מבינים את זה. הם נשבעים בקסמים שלו ותמיד חושבים שהשחקן לא טוב מספיק.

      1. רולינס לא גארד. הוא פורוורד גבוה עם יד רכה.
        הבעיה היא לא בהתאהבות בגארדים אלא זה שבמקומות כאלה עדיף לבחור את מי שהסקאוטים שלנו יודעים לזהות היטב… אנח ו לא נהיה אלה שנפתיע עם ביגמן התקפי כשרוני שכאילו בא משום מקום.

        1. נראה לי שאתה מתבלבל… ראיין רולינס נבחר מטולידו, שיחק השנה בעיקר בג'י ליג. הוא גארד זריז שמשחק באופן שמאוד דומה לסי ג'יי מקולם. מאוד מוכשר בעיני והתקדם לא רע השנה בסנטה קרוז. הוא לדעתי בגובה של סטף אולי טיפה יותר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט