מעורב הופס לשבת: אינדיאנה מנצחת את מילווקי באחד המשחקים המרתקים / קוואי לנרד? חבל על הזמן. (חבל על הזמן שהוא משחק) / מנחם לס

1.הליברטון קולע סל נצחון בהארכה שנייה אחרי שהפייסרס איבדו הפרש 19, במשחק שהפך למרתק ביותר עד עתה בפלייאוף

הליברטון, שנייה אחרי שקבר את ה-FLOATER שלו

הדבר האחרון שאני רוצה לעשות זה לגנוב ממסקרי המשחקים את התוצרת של עבודתם המסורה. אז רק במילים ספורות על המשחק שטרף אותי כל הרבע הרביעי, אחרי שמילווקי העלימה את ה-19 נקודות דפיציט, וטייריס הליברטון – שבד"כ אני לא אחד ממעריציו – קבר את ה-FLOATER שלו והפאול שניגרם לו 1.6 טיקים לפני סוף ההארכה לתת לפייסרס נצחון 118-121, ויתרון 2-1 בסידרה.

המשחק הרביעי באינדינאפוליס הוא ביום ראשון, והבאקס מקווים שג'יאניס יחזור לשחק. ראיתי אותו מקפץ על ספסל הבאקס פעמיים או שלוש. אז שיעלה לשחק וקיביני-מאט ה-STRAINED LEFT CALF שלו.

הליברטון סיים עם טריפל דאבל של 18 נק', 16 אסיסטים, ו-10 ריב' והיה ללא ספק גיבור המשחק למרות שעד 1.6 שניות לסוף מיילס טרנר (29 נק') היה השחקן הטוב ביותר בפייסרס.

הפייסרס לא זכו בסידרת פלייאוף מאז 2014, ולכן הקהל היה בטרוף ממש משך כל המשחק.

קריס מידלטין BANKED שלשה עם 1.4 טיקים להכריח הארכה. הוא קלע קרייר-היי של 42, וכמעט הכריח הארכה שנייה אחרי הסל והפאול של הליברטון.

לילארד נפצע ברבע הראשון, יצא, ונכנס בחצי השני. הוא קבר כמה שלשות אבל בדקות הסיום ראו שהוא נמנע מלהשתתף ונתן למידלטון את המפתח לנסות להשוות בהארכה הראשונה.

2. קוואי לנרד? חבל על הזמן. (חבל על כל דקה שהוא משחק)

1)דאלאס ניצחה את המשחק השלישי90-101 ומובילה 2-1 במשחקים
2) לוקה נראה כמו הצל של עצמו – עייף וכבד – וראו זאת המספרים שלו: 22 נק' ב-7 מ-25 ו-3 מ-13. הוא שמח לתת לאחרים לעשות את העבודה.
3) קוואי לנרד נראה כמו נידון למוות שעה לפני הרעל. ב-25 דקות הוא קלע 9 נק' ב-4 מ-7 ו-0 מ-0 מהטריי. אני לא יודע אם הוא פצוע או מה. הוא רץ על המגרש אבל אף פעם לא בריצה מתפרצת. הייתה לו הבעה של 'עושה טובה'. רחמנות ממש.

4) פול ג'ורג': ראה קוואי לנרד. אבל רק 7 נק' ב-30 דקות. עוד אחד שעבר עליו הכלח
5) תגידו לי, לג'ייסון קיד אין מושג? כעבור כמה דקות מתחילת המשחק הוא הוציא את הסנטר שלו דניאל גפורד והכניס את הסנטר הצעיר הקליל עם הניתור לשמיים – דרק לייבלי (2.16 מ'). דרק בן ה-20 מדוק שיחק 15 דקות, קלע 13 ב-6 מ-8 כשכולם האלי הופים להיילייט, ואז הוציא אותו, ולא הכניס אותו יותר עד סוף המשחק (גפורד שיחק 26 דקות וקלע 8)
6) קיירי אירוינג נתן משחק על הכיפאק.

3. שלושה לייקרים שתרמו להפסד. TIME TO SAY GOODBYE? (אבל נחכה. מעט עלול להשתנות הלילה)

(התמונה של CLUTCHPOINT וחלק מהפוסט מבוסס על פוסט שלהם)

קשה לקבוצה לשמור על שיווי משקל ושלווה כשהם מכים את יריביהם בתחילה, ואז מפסידים A VERY WINNABLE GAME – משחק שהיה נתון לנצחון ברור בסיום הרבע הראשון. כושר ההתאוששות של הלייקרס – ה-RESILIENCE שלהם – עמד למבחן והם קיבלו בו "F" שעלול לחסל את עתידם הקרוב. הם היו בעמדה לנצח את המשחק השלישי, והפסידו אותו בחרפה, ההפסד ה-12 ברציפות לדנבר נאגטס.

עכשיו זה כבר עניין פסיכולוגי. המשחק של אמש היה MUST WIN SITUATION והם הפסידו אותו 112-105 למרות יתרון 10 ברבע הראשון.

ייתכן מאד שמיכל הדלק שלהם הוא עתה ריק. הרושם הוא שדנבר מעמידה בפניהם PUZZLE שהם לא מצליחים לפתור. כל קבוצה שבשורותיה משחקים לברון ו-AD חייבת להיות ברת סיכוי לנצחון, אבל עם הלייקרס זה משום מה לא עובד. כאן המקום להזכיר לקוראי הופס הנאמנים שאף קבוצה בפלייאוף לא חזרה לנצח אחרי 3-0 נגדה. במילים אחרות, זה כמעט בטוח הסוף של הלייקרס כפי שאנחנו מכירים אותה.

קשה לי לכתוב זאת למרות שאיני אחד מאוהדיו, אבל לברון ג'יימס הוא אחד מגדולי הכדורסלנים מאז ומעולם, ועדיין הוא היה אחד הנאשמים הראשיים בהפסד. אתן לכתב קלאץ'-פוינט לתאר את לברון, שברבע השלישי נראה – ושיחק – כמו לוזר:

Lakers most to blame for Game 3 loss to Nuggets

Lakers most to blame for Game 3 loss to Nuggets© Provided by ClutchPoints

LeBron James, upon a cursory look at the box score, looked like he had a stellar outing despite the loss. The Lakers star put up 26 points, six rebounds, and nine assists, and he did so on 60 percent shooting from the field on 20 attempts. That is the output you would expect from James, even at his advanced age.

However, James looked checked out when the Nuggets were making their run in the third quarter. With the Lakers blowing coverages and allowing offensive rebounds, James was pouting, putting his head down in frustration, and his shoulders were slumped. This isn’t the body language one would expect from a player of James’ caliber, especially when the game was still a bit in striking distance in the late third and early fourth.

He knows that his days in the NBA are numbered, and his contending days, even more so. LeBron James might look impervious to the hand of Father Time, but he is approaching his 40s and he has needed more help to contend for a championship than ever. James has gotten so accustomed to winning that it’s no surprise to see him be this dejected when he has been giving it his all for the Lakers and yet they couldn’t figure out the Nuggets problem.

הבעייה הגדולה של הלייקרס היא שכל הקבוצה הולכת כפי שלברון הולך. אם הוא מפשל – הקבוצה מפשלת, וזה בדיוק מה שקרה.

5. השניים האחרים שפישלו וזרקו BLANKS אחרי הרבע הראשון

הרבה נכתב ונאמר על הרכישה של ד'אנג'לו ראסל ורוי הצ'ימורה ב-2023. הם גרמו – הביאו – ללייקרס SPACING ולעתים (רבות) הלייקרס נראתה כ-'בTHE TEAM TO BEAT'.

אבל לשניהם ישנה אותה בעייה: LACK OF CONSISTENCY, במיוחד כשהמשחק הוא עם החשיבות הגדולה ביותר, כמו המשחק השלישי בלייקרס, כשבנאגטס היו ארבעה שחקנים שקלעו לפחות 20, עם ארון גורדון שקבר קרייר-היי בפלייאוף עם ה-29 שלו. הצ'ימורה היה האיש הראשי לשמור עליו, וד'אנג'לו על ג'מאל מוריי, ושניהם נכשלו בתפקידם, כמו שאומרים החברים שלי מאוניברסיטת בר-אילן ברמת גן (היא ברמת גן?).

תגידו לי, "אבל, מל, ראסל קלע 7 מ-11 טרייז במשחק השני. אז אולי מה שאתה מלכלך עליו לא מגיע לו?"

אתם צודקים, אילו היה סותם ת'פה אחרי השפיכה שלו מהשלוש. במקום לשתוק ולהתכונן למשחק השלישי לעוד תצוגה, הוא פתח את פיו ואמר, " THE LAKERS GONNA WIN". ואז בא המשחק השלישי, וראסל שוב נתן שם רע לבסקטבול כשהוא ירה רק 'אפסים', 0 מ-6 מהטריי, לא כולל 0 מ-1 מהפארקט. איך כתבו עליו ב-YAHOO SPORTS? "הוא היה כל כך רע עד שהוא הפך ל-UNPLAYABLE".

בזמן שראסל מפשל, הצ'ימורה הפך לנון-פקטור בהתקפה. הוא קלע 5 נקודות ב-28 דקות משחק. הוא היה הלייקרי הגרוע ביותר במשחק מאלה ששיחקו מעל 25 דקות כי הוא מגן בינוני למדי במקרה הטוב, כשהחיוב היחיד שבו הוא גודלו.

איך אמר לנו המורה שלנו קווינט בכיתה ד'? "אתה לעולם לא תנצח – אוקיי. 'כמעט לעולם לא תנצח' – אם שני סטרטרים שלך קולעים – יחד – 5 נקודות ב-2 מ-11!"

6. אני לא היחיד שעולה על הלייקרס. צ'ארלס בארקלי עושה אותו דבר, ומעליב אותם אפילו יותר ממני (אני, אגב, לא העלבתי באף מילה, רק הבאתי מספרים)

https://athlonsports.com/nba/charles-barkley-sums-up-los-angeles-lakers-demeanor-game-3-nuggets

האציל אמר: "הלייקרס זה עתה הפסידו לנאגטס פעם 12 ברציפות אחרי שהם שוב ביזבזו הפרש גבוה לטובתם בחצי הראשון". ואז הוא הוסיף: 

"It's like their spirits are broken. They were just going through the motions in the first half,"

הלילה הם משחקים את המשחק שעלול לחסל להם את העונה, ואני מאמין – פרוק הקבוצה – כי לברון יעזוב, ואז על הלייקרס לעשות חושבים כיצד ממשיכים.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 60 תגובות

  1. תודה רבה דוק. חתיכת משחק באינדי, וחתיכת סיפור עם ראסל. הוא באמת אחלה שחקן, אבל קשה שלא לסמן אותו כאחד ה"אשמים" בלייקרס. שחקן ברמה שלו לא יכול לסיים עם 0 נק משחק מכריע

  2. אין עליך מנחם. היכולת שלך להגיש נושא תוך בנית סיפור שלם. נתקלתי בשם שלך כשמצאתי עיתון של חדשות הספורט עם תאור של תחרות הטבעות בין דיוד תומפסון לדר גיי. זה היה ב 1977 שנה פחות או שנה יותר. מאז אני אוהד של הכתיבה שלך.

  3. שימו לב לקבוצות עם סנטרים "פרווה". הקליפרס בפיגור 2-1 . הסאנס בדרך ל 3-0.
    לייבלי+גאפורד חותכים את הקליפרס.טאונס וגובר מפרקים את הסאנס נכון לרגע זה 44 קרשים מול 26 קרשים.
    יאניס מצא לו הרגל להעדר ממשחקים חשובים בסדרה הראשונה.הוא חייב לחזור,הוא חסר לנו כאוהדים של המשחק,אולי זה טוב לסלטיקס,אבל אנו רוצים לצפות בטובים ביותר.

  4. 2 קבוצות הלכו All In עם טריידים ב-2 העונות האחרונות:
    הסאנס הביאו את דוראנט.
    מינסוטה את גובר.
    .
    2 עונות אחרי הטרייד עבור גובר ומינסוטה היא קונטנדרית,
    הקבוצה עם ההגנה החזקה בליגה.
    עונה וחצי אחרי, והסאנס נראים כמו אסופת שחקנים בדרכם להפסד בסיבוב הראשון בפלייאוף.
    .
    עכשיו, זה קצת לא פייר לדוראנט –
    בפלייאוף האחרון הסאנס נראו טוב יותר. הוא לא קשור לטרייד עבור ביל, או נורקיץ' וגרייסון אלן.
    .
    מה שכן ברור –
    מינסוטה, להבדיל מהסאנס, חשבו קדימה ולא רק על הסדרה הבאה, המשחק הבא.
    הם בנו קבוצה גבוהה, קשוחה, חזקה ומאוזנת.
    .
    המסקנה?
    טריידים על שמות גדולים הם בדרך כלל יקרים מדי,
    הטריידים המשמעותיים שהביאו תוצאות הם דווקא עבור שחקנים מצויינים שהם לא מס'1 בקבוצה –
    גורדון לנאגטס,
    ג'רו הולידיי לבאקס,
    וויגינס לגולדן סטייט,
    ומי יודע,
    אולי גובר למינסוטה.
    .
    תודה מנחם.
    צפרא טבא!
    (ב-"בוקר טוב", לא ניתן להשתמש כרגע. לפחות לא עד אחרי משחק 4….)

      1. בהמשך לתגובה של גיא, אני רואה פה חיבור נכון של הפאזל. קבוצות עם חזון (מיניסוטה, דנבר) למול אופורטוניזם בדמות זבנג וגמרנו (סאנס, הבאנו כוכבים אז מי צריך פוינט גארד)

  5. בערב שבו גורדון ו-MPJ נותנים לך 59 נק' ו-25 ריב' (מתוכם 6 בהתקפה) – הנאגטס לועסת גם את הבולס של 96. זה קרה בחוץ, נגד השחקן השני בטיבו בהיסטוריה בתצוגת שיא. תפוקת גורדון/פורטר מגיעה ממספרי 3-4 בהיררכיה בחמישיה, כשלצדם השחקן הטוב על הפלנטה עם כמעט TD + סופרסטאר במארי. כולם מאומנים וממושמעים תחת מאמן מעולה. (וגם, מסתבר, מאושרים להיות חלק מהאורגניזיישן האיכותי בליגה).
    אם דנבר ממשיכה ככה, רק פציעה (חס ושלום) מונעת ממנה אליפות שניה.
    לברון, בעונתו האפקטיבית האחרונה, החתים כרטיס על שיאי הנקודות ובזה נגמר הלגאסי שלו כשחקן מוביל. מה הלאה בשבילו? יש כמה אפשרויות:
    1. פרישה (סבירות בינונית/גבוהה)
    2. מעבר לקבוצה קונטנדרית/קאבס ככינור שלישי ומטה וכמנטור (סבירות בינונית/גבוהה)
    3. נשאר ב-LA ואוכל גם את הארנק של מש' באס, גם את אופק ההתחדשות של המועדון וגם חסכונות רבים מהכבוד שצבר (סבירות נמוכה)
    אני אישית מאמין שמתישהו אחרי הפרישה נראה את לברון על הקווים. אולי ייקח שנת חופש להתרעננות אבל יהיה מאמן. גם כי זה בנפשו (מומלץ לצפות בפודקאסטים שלו עם JJ רדיק) וגם כי הדרך הזו יכולה להוביל לעוד טבעות.

    1. הבנאדם נרקסיסט , דווקא האופציה השלישית היא הכי סבירה, למה לפרוש כשאתה הספורטאי הכי מסוקר באמריקה ומקבל אחלה כסף. מעניין אם הוא ידבר עם ג'י ג'י רדיק על הכישלון שלו בפלייאוף הנוכחי או שהוא ידלג על זה וימשיך לספר על המוח כדורסל המבריק שלו שלא מצליח למצוא דרך לנצח את אותה קבוצה 11 פעמים ברציפות .

    2. פרישה – לא יקרה כי הוא עדיין טוב מדי.
      מעבר לקבוצה בינונית – תלוי בהמון גורמים וקשה לביצוע. לדוגמא חזרה לקאבס – עבור מי, אם זה יחרב את הקאבס אז בשביל מה?
      השארות בלייקרס – הסיכוי הכי גדול, בגלל הנוחות.

  6. תודה רבה מנחם
    דנבר עלו ליתרון ראשון אחרי שלשה של MPJ ומאז הלייקרס לא הובילה יותר
    רמת האימון של הליייקרס מזעזעת, אין מקום לדרווין נתח חזיר לאמן ב NBA
    לברון כמו לברון מקפיד לבחור מאמנים רוקיס שיוכלו לעשות לו נעים באגוזים
    פיניקס עשו שגיאה קולוסאלית עם הטרייד על בראדלי ביל
    אין לסאנס בחירת דראפט עד 2031, כולן אצל הנטס והוויזארדס וכולן בחירות לא מוגנות
    את הטרייד על KD אני עוד יכול להבין אבל בראדלי ביל?!? מי לעזעאל חשב שיצא מהדביל הזה משהו
    מילווקי חטאו בענק בקיץ האחרון, עם כל הכבוד ללילארד הוא בן 34 עם היסטוריית פציעות
    יאניס הכי טוב בליגה בשילוב ההגנה שלו אבל להחליף את בודנהולצר בגריפין הלא מנוסה ולפטר אותו עבור פאקינג דוק ריברס,זה לא יאמן
    שמעתי את ריברס כפרשן בכמה משחקים העונה, לא הייתי נותן לו למאמן קבוצת במתנ״ס בגני תקווה
    כל הזמן אני ואני ואני ואני ואני, אפס הבנה בכדורסל
    פשוט אפס

      1. הפערים בין הלייקרס לדנבר לא גדולים
        אם הסדרה עכשיו הייתה במצב 3-0 ללייקרס זה לא היה מפתיע אף אחד
        הבעיה המרכזית היא בעמדת המאמן
        הלייקרס הובילו בהפרש דו ספרתי בכל משחק ומשחק בסדרה

        1. הפערים עצומים. מתי פעם אחרונה הלייקרס ניצחו את דנבר?
          מה הסטטיסטיקה של הלייקרס ברבע הרביעי לעומת שאר הרבעים?
          הלייקרס זקנים וקצרים מדי בשביל לנצח במשחק של 48 דקות את דנבר החזקים.

          1. תדייק
            לברון זקן
            הלייקרס לא זקנים
            רמת הביצוע של הלייקרס ירודה בגלל אימון מזעזע וניהול משחק גרוע
            להוביל 20 הפרש בדנבר ולהפסיד זה עם המאמן. דייוויס ולברון הגיעו לסדרה, כל שאר הקבוצה לא
            דרוין האם לא ראוי לאמן קבוצה בליגה, בטח שלא את הלייקרס

            1. בעיניי יש פער מטורף ברמת החמישיות אבל כנראה שאנחנו לא מסכימים.
              להפיל הכל על המאמן זה קצת לתת לשחקנים הנחות. מסכים שהוא לא מאמן מבריק בכלל.

            2. זה כי באמת יש פער מטורף בין שתי החמישיות. ברור שהרבה זה גם על השחקנים ואני חושב שבניגוד למה שמידן כתב כולם היו בשוק טוטאלי עם הלייקרס היו מובילים 0-3 כרגע.

  7. תודה על המעורב מנחם.
    אינדי-באקס היה אחלה משחק, אינדיאנה עשתה הכל בשביל לבעוט בדלי וניצלה בנס. היא קבוצה צעירה ומוכשרת, אבל לא מספיק יציבה.
    אם יאניס חוזר במשחק 4, הסדרה של מילווקי.

    פיניקס קבוצה לא מאוזנת.
    רכז כמו מייק קונלי בעשירית המחיר של בראדלי ביל, היה עושה בה פלאים. בזבזו את כל הנכסים שלהם בטרייד המיותר על דוראנט אח"כ על ביל.
    את הטריידים צריך לעשות על כוכבים לפני השיא במחיר טוב, ולא כאלה שהגיעו לשיא במחיר מופקע.

    לייקרס חייבת ללכת לפירוק. הסטטיסטיקה של לברון הייתה קלוריות ריקות. הוא משדר בשפת הגוף שהוא מנותק מהקבוצה והוא גם לא משחק הגנה.
    אם לברון מחליט להישאר, הדבר הכי טוב ללייקרס הוא להטריד את דיוויס תמורת ערימה של בחירות דראפט ושחקנים צעירים. כמובן שגם את דיאנג'לו ראסל. ולתקוע את לברון לשנת פרישה בקבוצת לוטרי.

    קליפרס דאלאס – כמו שקוואי נראה עדיף לקליפרס להעלות אותו מהספסל. יש לו שפת גוף של סוהרסן מהארי פוטר.(גם ללברון).
    דאלאס חגגה בצבע של שהקליפרס, כאילו מדובר במגרש חנייה נטוש של שופרסל ביום כיפור.

  8. בסופו של דבר אין מה להתרגש ממה שקרה ללייקרס ולווריורס , יש שלב שבו קבוצות שרצות ביחד הרבה שנים תקועות עם שחקנים מבוגרים מדי בחוזים גבוהים והן מתחילות להידרדר בלי יכולת לתקן, שניהן הגיעו לשלב הזה , הן הלכו אליו בעיניים פקוחות והאוהדים צריכים לדעת לקבל את זה.

  9. לא הייתי מפרק את הלייקרס, דווקא יש שם חומר שחקנים מצויין. צריך כנראה מאמן שמבין את העבודה קצת יותר טוב, ובעיקר להימנע ממפגש עם דנבר בסיבוב הראשון.

    גם את פניקס לא הייתי מפרק, וגם לא הייתי מתרגש יותר מידי. השלישיה שלהם חתומים לעוד כמה שנים קדימה וכך גם נורקיץ. לזקנים שביניהם יש עוד מספיק דלק במיכל. זה מספיק זמן להבין מה לא עובד ולשפצר, אולי שדרוג בצוות האימון יכול לעזור. זה תמיד היה הימור עם פוטנציאל אדיר למעלה או למטה, ובשביל להבין אם זה עובד או לא צריך לתת לזה זמן. צריך גם להיות הוגנים ולהודות שאותה קבוצה חלומית שהיתה להם די גמרה את הסוס והגג שלהם היה די ברור, ככה שבמבחן התוצאה, אני לא בטוח שהאלטרנטיבה (לדוגמא קבוצה עם בוקר ברידג'ס ואייטון) היתה מגיעה רחוק בהרבה.

    1. אני לא חושב שהבעיה הלייקרס זה המאמן.
      אני חושב שהבעיה הלייקרס זה שכנראה לא נותנים למאמן לאמן.
      על פניו לברון משחק איך שהוא רוצה ודיוויס בכלל לא היה מוכן "להתלכלך" ולשחק בעמדה 5.
      זה קל להפיל הכל על מאמן, אבל השאלה אם באמת נותנים לו לאמן ולשחק את תוכנית המשחק התקפית וההגנתית שלו
      .
      נכון שיש את לברון ודיוויס אז יש התאמות כדי לנצל את היכולות שלהם, אבל זה צריך להיות בתוך תבנית כלשהי.
      לברון, לאורך הקריירה, היה "מאולף" רק אצל ספולסטרה ומיאמי, וזה בעיקר כי היה שם ריילי שמחזיק את המערכת מעל לכל שחקן בקבוצה.

      1. בהנחה שלברון זקן זה נתון, והגנה מצוינת הם יודעים לתת (ע.ע. משחק 2 נגד דנבר) לדעתי הלייקרס צריכים להביא מאמן טוב שלברון ודיוויס יסתדרו איתו וקליעה מהחוץ. הלייקרס פשוט לא מסוגלים לשים את הכדור בסל מרחוק.
        אולי להביא מחליף ללברון שיוכל לנוח יותר, מישהו סטייל טוביאס האריס כזה (לא מאמין שאני אומר את זה) שיודע לשחק ליד גבוה דומיננטי.

  10. כאשר 2 מ 3 הרכזים הפותחים של הקליפרס (מאן ווסטברוק) לא קולעים אף סל שדה, אלה התוצאות. לגבי לוקה דונציץ, הוא נראה עייף והאחוזים מהשדה בהתאם. לבסוף, גם אני לא מבין את ההושבה על הספסל של ליבלי שהיה הרבה יותר טוב מגאפורד.

  11. תודה מנחם
    פיניקס הייתה צריכה להיות אלופה ב-2022 זאת הייתה השנה שלה והיא הייתה אז קבוצה שלמה (נקודת התורפה הייתה פול המזדקן). זחיחות והכנה מנטלית לקויה במצב של 0:2 מול דאלאס גררה תגובת שרשרת עד לליקוי המאורות במשחק 7. אז כבר לא הייתה ברירה והיה צורך לשנות משהו באופן דרמטי כדי לא לאבד את בוקר. משם – נאמר כבר הכל. כמו שכתבתי במקום אחר – חסר רכז שיוכל להוביל כדור נגד לחץ בפלייאוף וחסר מאמן. ווגל חי על הזכייה בטורניר הקיץ בבועה ופויינט-בוקר זה גימיק נחמד לליגה הרגילה כשנותנים לרכזים לגלגל כדור עד לקו השלוש של הקבוצה השנייה.
    בלי קשר אני הייתי מציע לווגל לפתוח במשחק 4 עם יובנקס ונורקיץ יחד. הוא לא יעשה את זה כי הוא גולם וחסר כל מעוף, כמו האם, מזולה, ריברס, ועוד חצי מה״מאמנים״ בליגה. הכל שם זה לפי יח״צ. ראיתי אתמול את ייגר עוזר מאמן מיואש מאחורי ריברס – זה מצחיק – הוא הרי טוב בהרבה מריברס.

  12. דוראנט אמר השבוע שהוא מתכוון לשחק עד שיפלו לו הגלגלים(תרגום חופשי מאנגלית)
    מישהו צריך להגיד לו שהמכונית כבר יושבת על בלוקים במוסך בראמללה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט