לפרק לא לתקן. סיפורן של המאוכזבות / Stockton2Malone

פרק ראשון – גולדן סטייט ווריורס

אז פלייאוף 2024 התחיל בסערה, אבל יש כבר קבוצות שהלכו לחופש לבלות עם המשפחות, ללכת לים או לעשן גראס (לאו דווקא בסדר הזה). 

בסדרה זו נסקור את ארבעת הקבוצות שהודחו בפלאיי אין, אין ספק מבחינת כל אחת מהן מדובר בכישלון צרוב, בשונה מהקבוצות שלא הגיעו לפלייאוף, דוגמת סן אנטוניו, דטרויט או יוסטון. נעבור על העונה שהייתה, איך הגענו עד הלום וננסה לשער את השאלות העיקריות שיעסיקו את GMים שלהם בקיץ. 

גולדן סטייט ווריורס 

כן, נתחיל בקבוצה הקלה לניתוח. יחד עם הלייקרס, הקבוצה הכי מסוקרת בליגה, שכל תזוזת גבות של סטף או מבט לא ברור של קליי "זוכה" לניתוח מפורט וארוך בכל אתר NBA. בהחלט סביבה שלא מתאימה לכל אחד, אבל אי אפשר להתכחש, הם יצרו שושלת הכי דומיננטית בליגה מאז הבולס של שנות ה-90. 

עונה בפסקה אחת

במילה אחת אפשר להגיד – דשדוש. מרבית העונה הלוחמים הגיעו לכותרות בכלל לא מהסיבות הטובות, הרחקות הזויות של דריימונד גרין, חוסר שביעות רצון של ג'ונתן קומינגה (מובן לגמרי מבחינתו) או הורדה לספסל של קליי תומפסון. למרות שליש אחרון מצוין (מפברואר הקבוצה הייתה במאזן 26-12), בשום שלב הם לא הצליחו לעלות מעל לפלאיי אין כאשר עד למשחקים האחרונים הם נאבקו עם יוסטון בשביל להיכנס לפלאיי אין. במשחק ה"גביע" הם פגשו את סקרמנטו. אז בשונה מהעונה הקודמת, בה ווריורס ניצחו בסדרה מלהיבה ב-7 משחקים, הפעם הם הובסו באופן חד משמעי. הגבוהים לא הסתדרו עם סבוניס, קרי קיבל טיפול מצוין בהגנה מקיון אליס, קליי תפס יום מזעזע וככה קבוצה מצאה את עצמה מבלה בחופי קליפורניה (או באולפני פודקאסטים במקרה של דריימונד) יותר מוקדם מהרצוי. 

סגל קיים 

בגדול אפשר לחלק את הסגל הקיים לשלישייה הגדולה, השחקנים הצעירים ואנדרו וויגינס באמצע. 

השלישיה הגדולה 

השאלה הגדולה של הקיץ תהיה כמובן האם להשאיר את קליי תומפסון. למרות היותו השחקן האהוב עלי בקבוצה, אני חייב להודות, נראה שהגיל מתחיל להיות משמעותי. עונה לא טובה של splash brother – הירידה המדוברת בנקודות למשחק שגרמה לסטיב קר להוריד אותו לספסל, דבר שדווקא עזר לו לצבור ביטחון. לדעתי דווקא הירידה היותר משמעותית שקרתה לקליי, היא ההגנה. קליי עדיין קולע מ-3 מעל ל-38% ואחוז השדה האפקטיבי כמו בעונה הקודמת, אך בהגנה סיפור אחר לגמרי. רייטינג הגנתי 118 נקודות פר 100 התקפות מציב את קליי במקום האחרון בקבוצה (!) מבין השחקנים המשמעותיים. זה נתון מאוד חשוב כי לאורך שנים הוא היה הסטופר ההגנתי, זה שבגללו ניתן היה להחביא את סטף. 

על פי הדיווחים, קליי מחפש חוזה דומה לזה שקיבל לאחרונה ג'רו הולידיי מבוסטון, 135 מיליון ל-4 שנים (הזיה, רעדו לי הידיים לכתוב את הסכומים הדמיוניים האלה) והאמת אני לא רואה גולדן סטייט בכלל מתקרבת לרמה כזו. 

בנוסף לקליי, בואו נדבר על שני הקודקודים הנוספים בשושלת – דריימונד גרין וסטף קרי. מבחינת גרין, קשה לחשוב על עונה יותר מאכזבת, בגלל השעיות הוא פספס 23 משחקים וזה כמובן פגע במרקם הקבוצתי. מבחינת התרומה האישית, זה נכון שהנתונים הסטטיסטיים הם לא הצד החזק שלו, זאת אומרת השחקנים כמו גרין לא רואים את התרומה שלהם במספרים והאמת גם העונה המספרים שלו לא פחות טובים מאשר בעונות האחרונות. הוא אפילו שיפר את הקליעה שלו מ-3 עם שיא קריירה של 39.5% אם כי בווליום יחסית נמוך של קצת יותר מ-3 זריקות למשחק. גם מבחינת ההגנה, הרייטינג ההגנתי של גולדן הוא 115.2 כאשר לגרין הוא 112, לכן יש לו השפעה הגנתית חיובית על הקבוצה, בנוסף בהיותו השותף המושלם עבור סטף קרי, דבר חשוב שלא נראה בעמודות box score. אם כך, אפשר לסכם שכאשר הוא משחק (כן כן, כאשר…) הקבוצה משחקת יותר טוב, אם כי יש לסייג שאנחנו לא יודעים מה קורה בחדר ההלבשה, לדעתי העצבים והפסיכוזות שלו לא יכולות להביא שום דבר מועיל (בסדר, לקאמינגה הוא לא ירביץ כי … אתם יודעים, קאמינגה פשוט ירביץ בחזרה… סליחה, גרין פשוט בן אדם זבל, נפלט לי). 
נעבור לסטף. השנה הילד ספר 36 אביבים, כרגע מדורג במקום ה-14 בין השחקנים המבוגרים הפעילים בליגה, אבל שני שפותח בחמישייה יחד עם לברון ג'יימס. כשחקן לא גדול פיזית שמסתמך על תנועה מתמדת, אפשר רק לקנא בכושר הגופני שלו. ובכן, המספרים עדיין כאן, מעל ל-26 נקודות למשחק עם אחוז שדה אפקטיבי כמעט 58% לא רע בכלל. בכל זאת, רואים שקשה לו. במשחק האחרון מול סקרמנטו, כאשר הקינגס שלחו עליו אוטומטית שמירה כפולה וקיון אליס נדבק אליו יותר צמוד מאשר שמשה קצב נצמד למנהלות לשכה שלו (מי שצעיר ולא הבין את ההקשר, שיפנה אלי בפרטי או יעשה גוגל) ראינו איך הסכמות ההתקפיות של גולדן סטייט מתפרקות ואיך הייאוש של סטף מתגבר.

לסיכום תת פרק זה, השלישייה הגדולה עדיין תורמת לנצחונות, אבל פחות דומיננטית ומאיימת מאשר בעבר ולכן זקוקה לצוות מסייע מיטבי. 

השחקנים הצעירים    

בנקודה הזו לאוהדי הלוחמים יש כאן מקום לאופטימיות. אחרי שיחת יחסינו לאן מפורסמת, ג'ונתן קאמינגה קיבל סוף סוף דקות משמעותיות ואנחנו ראינו שמדובר בשחקן בכלל לא רע, לא רק אחד האתלטים הטובים בליגה אלא גם אחד שיש לו כדורסל. נכון, הוא עדיין לא למד לתרגם את האתלטיות להגנה יציבה, אבל היי, הוא משחק כדורסל רציני רק חצי שנה, אז אפשר לחייך. לעומת קאמינגה, חבר שלו לדראפט 2021, מוזס מודי, העלה אמנם את מספר דקות שהוא שיחק, אבל זה עדיין רק 17.5 דקות למשחק. כמה שיצא לי לראות אותו, מדובר בשחקן טוב ולא ברור מה הסיבה שלא משחק יותר, בגלל היכולת או בגלל שסטיב קר לא סומך עליו? כמובן, יש להתייחס לכך שיכול להיות קליי תופס דקות משחק של מודי ובכך עוצר את ההתקדמות שלו. 

בנוסף לקאמינגה ומודי, נראה שב-2023 ווריורס פגעו בינגו בבחירות הדראפט שלהם. ברנדין פידזמסקי וטרייס ג'קסון-דוויס יהיו שחקני רוטציה חזקים, תורמים לקבוצה כבר עכשיו (מאוד חשוב למועדון) ומעוררים שאלה האם באמת כל פעם צריך לרדוף אחר פוטנציאל? (שאלה סתמית, ברור, אמריקנים בקטע הזה מקובעים ברזל). 

מה הלאה? 

כל עוד סטף קרי במועדון, אין מה לדבר על בנייה מחדש, גולדן סטייט עדיין מרגישים שהם קבוצת פלייאוף וינסו להוציא את המקסימום. בנוסף, סטף ודריימונד שכל אחד מהם חתום לפחות עד 2026, הכריזו במפורש שהם מצפים מהנהלה להחתים את קליי על חוזה חדש. 

יחד עם קליי, מייק דנליבי חייב להחליט אם הוא ממשיך עם החוזה של כריס פול, אותו הוא יכול לשחרר או להעביר בטרייד עד 28 ליוני. לשלם לרכז המחליף שלך 30 מיליון דולר שכמעט בוודאות מסדרים אותך מעל second apron לדעתי זה מחיר גבוה מידי, גם אם מדובר באחד הרכזים הגדולים בהיסטוריה. לא לשכוח הם צריכים להשאיר מספיק ירוקים בשביל הארכת חוזה של ג'ונתן קאמינגה שאפשר לעשות את זה החל מהקיץ. כרגע מדובר בשחקן הצעיר המוביל של המועדון, כנראה יהיה הפנים שלו, "ביום שאחרי". 

הסוגיה האחרונה – אנדרו וויגינס. מה קרה לשחקן שהיה אחד הגורמים הראשיים לזכייה של ג"ס באליפות ב-2022, אנחנו לא יודעים, אני מעריך שזה לא קשור לכדורסל. הוא רק בן 28, אבל חווה ירידה משמעותית בכל הפרמטרים, משחק פסיבי ובכלל לעיתים קרובות נראה כאילו לא בא לו להיות על המגרש. אני משער, במהלך ה-off season, מייק דנליבי ינסה לחפש עבורו טרייד, לקבוצה יש בסך הכול נכסי בחירות דראפט, ככה שאפשר למצוא קבוצה (הממ הממ וושינגטון) שתסכים תספוג את החוזה שלו בנוסף לבחירות דראפט. למשל קוזמה תמורת וויגינס ובחירות דראפט, יתאים לדני, הא? 

כמו כל הפוסטים שלי, גם פוסט זה מוקדש לבת שלי מיכל, ז"ל. 

לפוסט הזה יש 34 תגובות

  1. שדות פופ לנצח

    ניתוח טוב סטוקלון, אבל לדעתי קומינגה הוא זה שצריך לעשות עליו טרייד ולנסות לקבל שחקנים שמתאימים לשטף ההתקפי…מה שקומינגה לא הצליח…ושימון קצת כבוד למאמן שעשה משהו בחיים גם כשחקן, תן לנו ניתוחים חכמים כמו שיוצא לך פעם בשלושה חודשים וצא מהפוזה של האוהד הישראלי המטומטם הממוצע שצועק מהיציע

  2. אחלה טור.
    כיוון שלא ממש אכפת הייתי רוצה שיתפרעו וילכו בגדול. אני רוצה דרמה. סכינים שלופות ופה פעור לרווחה.
    אם בסוף הדרמה דריימונד יילך לכלא. קליי לדטרויוט. וקיידי ולברון לסנפריצקו זה יהיה סיום הוליוודי עבורי

  3. השלישייה הגדולה כבר ממזמן לא גדולה,הכותרת צריכה להיות חלום של אוהד.
    יש גבול לכמה פעמים אפשר לתקן", התיקון האחרון של הגולדן סטייט היה בטרייד ההזוי על
    וויגינס. הטרייד על טומפסון היה צריך להגיע לפני שירד הערך שלו משמעותית בעונה האחרונה.
    הדבר המשמעותי שתוכל לקבל עליהם בגדול זה בחירות דראפט לבנייה מחדש.

    הצעיר היחידי עם ערך ]וטנציאלי הוא קמינגה אבל לא תקבל עליו שחקן שיכול לשנות את המגמה של הזדקנות
    וחוסר איכות בפרנצ'יז.

    1. קבוצות מזדקנות.מפורקות שכבר לא יכולות לתקן: הגולדן סטייט,
      הקליפרס- כולם כבר מעבר לשיא.
      מיאמי היט- סחטו את הלימון.
      הסאנס- הכי חכם בשבילהם יהיה למכור את דורנט ובוקר כשהמחיר עדיין לא נפל.

  4. קבוצות מאכזבות שעדיין יכולות לתקן בקיץ הזה לפני החלטה של בנייה מחדש-
    הלייקרס- כל עוד לברון לא מחליט לפרוש או לעבור לקבוצה עם הבן שלו.
    הקינגס-קבוצה צעירה שחסרה חתיכה ועוד עומק.

  5. חייבים להטריד את דריי וויגינס ולנסות להתפשר עם קליי על חוזה חדש אם לא אז לפרק. סטף לא יכול לסחוב קבוצה כזו לפילייאוף – עשה את שלו

  6. קליי מחפש חוזה דומה לזה שקיבל לאחרונה ג'רו הולידיי מבוסטון, 135 מיליון ל-4 שנים.
    אם זה נכון, הייתי זורק אותו כמו סחבה משומשת.

  7. תודה חבר, ניתוח טוב.

    שמח שהתייחסת לוויגינס בסוף. באמת שלא ברורה לי הנפילה הזו. זה אפילו לא הגיוני.
    הציפייה שלי הייתה שהוא יהפוך לממש דומיננטי אחרי האליפות המצוינת בה היה השחקן מס' 2 בחשיבותו בקבוצה.

    אני באמת לא יודע מה קורה בחיים האישיים שלו והאם זה מה ש"דפק" אותו, אבל ממש לא אופתע אם הוא השחקן הראשון שיועבר בטרייד (אם מישהי תסכים, יש לו חתיכת חוזה).

    אני מאמין שקליי ודריימונד יישארו, ושעם קאמינגה כשחקן חמישייה הם ינסו פעם אחת נוספת למשוך עוד עונה. זה גם יכול להצליח

    1. תראה, לא יכולתי לתת ניתוח עבור כל שחקן, לוני שחקן שולי מידי.
      KD באמת יהיה משהו מיוחד, אבל יותר הגיוני לברון ג'יימס, KD הרי חתום על חוזה.

    1. כנראה לא הייתה ברירה – היו חייבים להיפרד מג'ורדן פול, הסיטאציה הרסה את חדר ההלבשה.
      בזמן אמת הטרייד נראה מצוין לג"ס, עכשיו, כעבור שנה זה נראה טרייד loose-loose. ויזארדס קיבלה שחקן הכי מטומטם, ווריורס איבדה קליעה.

  8. יחסית לקבוצה שסיימה עם מאזן של 46-36, ועוד נאלצה להתמודד עם הפרימדונה בדמות קליי תומפסון – אני חושב ששופטים את הקבוצה לחומרה. נכון, השלד הקיים עם סטף לא יזכה באליפות ככל הנראה, אבל עם כמה שינויים קטנים (להעיף את קליי, וויגינס ופול) ולהביא במקומם כמה שחקנים רעבים, אפשר לסדר לסטף עוד פלייאוף או שניים שייגמרו ככל הנראה בסיבוב הראשון או השני

    1. אני לא מסכים כשאתה ככה יורד על קליי, הוא היה סופר מקצוען לרדת לספסל ותרם משם.

      לגבי תוצאת העונה, נכון כביכול לא מדובר בכישלון, אבל כאשר קרי כבר בן 36 אין לך זמן לעוד עונה "סבירה" שהסתיימה בהדחה מפליי אין, אתה חייב לנצל כל שנה מקסימום, אם אתה חושב שעדיין יש חלון אליפות. לכן הם עשו טרייד על כריס פול.

      1. עד שהוא הסכים לרדת לספסל הקבוצה כבר הייתה בבור עמוק. ובכללי הבחירת זריקות שלו היא של קליי של לפני כמעט עשור.
        לא רואה איך גולדן סטייט עם הנכסים הקיימים להפוך לקונטנדרית אמיתית. לא רואה את סטף עוזב את המועדון. אני כן רואה שאפשר לעשות כל מיני שינויים כדי שסטף יסיים את הקריירה בקבוצה תחרותית (מקומות 5-8 במערב)

        1. הטענה שלך לא מתישבת עם העובדות הסטאטיסטיות. הוא עשה את העבודה שלשמה הובא. אתה יכול לטעון שהוא לא שווה 30 מיליון בתור רכז של ההרכב השני אבל זו היתה עסקה כלכלית. ג"ס לא יכלה להמשיך עם 5 חוזים גדולים בעידן התקרה הקשיחה (מכונה בהלצה סינר שני)

  9. מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

    הלוחמים צריכים להחליף את הצוות,במיוחד את הוותיקים.לנסות לקבל שחקנים צעירים יותר.לא הייתי בונה על קומינגה כנושא הדגל העתידי.למעשה אני לא רואה אפילו שחקן אחד שלא ראוי להחלפה.
    השנה הבאה ללא שינוי יהיה יותר גרוע.ממפיס תגמור את שנת המנוחה שלה.יוסטון תהיה עוד יותר טובה.כך שאפילו פליי אין לא מובטח לשנה הבאה.
    בגדול אני לא רואה עתיד מזהיר ללוחמים בעתיד הקרוב.צריך שחקנים חדשים אבל שחקנים כמו קרי, תומפסון,ויגינס, גרין לא גדלים על העצים,בטח לא על העצים של הלוחמים.

  10. פוסט מצויין. השושלת של גולדן היא נחלת העבר. הישארות של סטף, גרין וקליי (וקר) יחד אינה קשורה לכדורסל אלא לחברות, נאמנות וערכים. זה משהו מאד יפה, למרות שלאוהדים קשה לחשוב שאין סיכוי לאליפות בעשור הקרוב.
    קליי צריך לקבל חוזה מופחת שיהיה שווה את הערך שלו (0 נקודות בפליאוף), אבל למיטב הבנתי אי אפשר להפחית באופן רצוני חוזים קיימים של סטף או של גרין.
    לבעלים שלא רוצה להמשיך לשלם מס מותרות כל כך כבד על קבצת לוטרי, יצטרך לקבל החלטה אם להיפטר מ- 3 החוזים ומזה שלקר או להמשיך לשלם
    לגבי וייגינס, אם הערכים חשובים למועדון והתרומה שלו מוכחת כשהוא שקוע בכדורסל, הם חייבים להשאיר אותו (אני הייתי שמח מאד לקחת אותו אלינו תמורת 2 בחירות דראפט וחוזים נגמרים)

    1. לא כל קבוצה מקבלת מהליגה בחירת דראפט ראשונה ועוד בשנה שיש בדראפט שחקן ראשון מובהק . מסיבות לא ברורות אתם קיבלת 3 כאלו.
      .
      לא הבנתי את ההצעה שלך לגבי וויגינס. מי יתן 2 בחירות דראפט?

  11. פוסט מעולה. להנהלה יש פה שתי אופציות – שתיהן מבוססות על חוזה של 10 לשנה בערך לקליי. בשום אופן אסור לתת לו יותר כי הוא לא שווה יותר היום. לכאורה מגיעה לו הוקרה מהקבוצה על כל השנים (סטייל ה 25 שנתנו לקובי בשנתיים האחרונות) אבל אסור לשכוח שחלק גדול מהתקופה של החוזה הנוכחי הוא בכלל לא שיחק. כמעט 3 שנים אם אני זוכר נכון אז לכן הייתי מצפה ממנו להתגמש כי הוא ואנחנו יודעים שהוא לא שווה יותר היום.
    אם הוא יקבל את ההצעה הזו – צריך במקביל לשחרר את פול ולהטריד את וויגינס. זו ירידה משמעותית מאןד בסך השכר של הקבוצה וזה יאפשר להביא שחקנים טובים (דוראנט? סתם זרקתי) ולנסות לרוץ עוד פעם עם סיכויים לא גבוהים בכל מקרה.
    האופציה השניה זה שקליי לא יקבל את ההצעה קרי יתעצבן יבקש לעזוב וזאת האופציה המועדפת – שווה לראות את סטף מחזק קונטנדרית לנסיון נוסף לקחת אליפות ואת גולדן סטייט מקבלת נכסים תמורתו הוא עדין שווה הרבה מאוד לדעתי.

  12. ניתוח משובח
    בדמיוני לברון חובר לסטף לנסיון ריצה אחרון של העגלקטיקוס….
    😊
    הגיע הזמן לשחרר שם, יסחבו עוד שנה שנתיים ככה ואז יתחיל דור חדש עם סטף בעמדת המנטור וגרין כפודקאסטר הבית….

  13. הניתוח שלך יפהץ אני אעתיק לכאן מה שכתבתי אתמול בערב וזו התיחסות לאפשרויות העתידיות
    .
    ג"ס – פנינו לאן #1:
    MDJ (מייק דנלבי ג'וניור) שהיה השחקן (בחירת מקום 3 שכרגיל בבחירות הגבוהות של ג"ס לא מממש את הציפיות) השנוא ביותר על האוהדים בתחילת המאה הופך בשנה האחרונה לתקווה הלבנה החדשה. ההצלחה שלו בבחירות הדראפט וגם העסקה של כריס פול תמורת החוזה ארוך הטווח של גורדן פול נזקפות לזכותו.
    .
    הבעלים (המעגל הפנימי של מקבלי ההחלטות מורכב מגו לייקוב הבעלים שמעורב מכל קבלת התחלטות על סגל השחקנים, שני בניו שמטופחים נהל את הקבוצה ביום מן הימים, MDJ וכנראה סטיב קר. יתכן ויש עוד גורם בהנהלה אבל מאז ש ליוינגסון עזב בעקבות המינוי של דלנלבי לGM אני לא מכיר) – הולכים על הכי שאפתני שאפשר. במועד ההחלפות האחרון הם פנו לליקרס ולברון כדאי לשאול אם יש על מה לדבר. אז האופציה המכסימלית היא להביא את אחד מהסופר סטארים שימאס בקבוצתו הנוכחית. אבל אני לא אכנס לזה היום.
    .
    אופציה ב' מבוססת על החלפה של וויגינס המאכזב בשחקן, עדיף SG שגם שומר ברמה שלאול סטאר עד אולסטאר מינוס.גם אליה לא אכנס כאן.
    .
    אופציה ג מבוססת, כמו אופציה ב על היעד של 170 מיליון. תקרת תשלומי המס עומדת על בערך 172 מיליון ולליקוב אין כוונה לשלם מס על סגל סיכויו לזכות באליפות נמוכים. השנה הוא שילם 380 מיליון דולר וגם זה אחרי הנחה שגרים סידר לו. אם נושא המס מענין מישהוא אני ארחיב בעתיד. כרגע בספרים יש חוזים בסך 174 מיליון ל 14 שחקנים. שנים מהם, גוי וקניונס יקבלו 1.9 מיליון אם ישארו בסגל.
    .
    אז כך. החוזה של כריס פול (30 מיליון) מבוטל וזה מוריד את המספר ל 144 מיליון. החוזה של סאריץ (לא ברור לי מה קרה איתו בחצי השני) לא יוארך והוא יוחלף בותיק אחר באותו שכר. אם פול לא יחתום בקבוצה אחרת הוא יוכל לחתום על חוזה מינומום.
    .
    בקיצור יש 26 מיליון דולרים כדאי לאייש שני מקומות בסגל. אחד מהם יכול להיות קלי. אבל וזה אבל גדול. לכולם, כולל סטיב קר, ברור שהקבוצה חייבת שחקן גבוה שיכול להשאר על המגרש 20 – 30 דקות ולתת הגנה וגם לקלוע. TJD לא מספיק. הוא נמוך מידי ולא קולע.
    .
    כמה כסף ג"ס יכולה להציע לסנטר שהוא שחקן חופשי:? non-taxpayer Mid-Level Exception = 12.9M
    .
    כמה עולה ביג מן ומה הזמינות? יש את אמביד. הוא נכנס לקטגוריה של אופציה א אז לא נדבר עליו עכשו. יש את ניק קלאקסטון. הוא ירצה כסף לפחות ברמה של אלאן (20 מיליון) אז לא. יש גם את הרטנסטיין שתמורת 13 מיליון נראה לי שיעדיף להשאר בניו יורק. נשאר קלי אוליניק שאולי יסכים לבוא בפחות.
    .
    בקיצור, כמה נשאר להציעה לקלי תחת ההנחות האלו? 13 מיליון. תחזית שלי, מישהו יציע לו 20 – 25 לשלוש שנים והוא ילך אחרי הכסף והאגו. ההליכה שלו תיצר חור בג"ס בעמדת ה SG. באדי הילד עשוי להסכים לבוא על ה Be-annual . הסטאטיסטיקה שלו דומה לזו של קלי אבל הוא זורק הרבה פחות ולא משחק הגנה, אבל הי, גם קלי לא משחק הגנה.
    .
    אופציה ד – זו שלא תקרה – לפרק הכל. לליקוב יש חובות לשלם על האולם. כל עוד קרי משחק האולם יהיה מלא. אין שום סיבה כלכלית לפרק עכשו. בניה מחדש לוקחת זמן ולג"ס אין איזה קוואי ביד וגם איתו סאן אנטוניו כשלו והם סופרים כבר 10 שנים מאז האליפות הקודמת. לג"ס גם אין את המזל שיש לסאן אנטוניו עם הלוטרי ותזמון השנים

    1. תודה רבה! ממש תוספת טובה שלך, חבל שלא שיתפנו פעולה. לדעתי אולינייק לא שחקן חמישיה, הוא באק אפ טוב, לא מעבר. קלאקסטון יכול להיות מעולה, אבל ג"ס כמובן ירדפו אחרי שם גדול ולא שחקן שיכול לשדרג אותם, אז בטח ילכו על לברון או פול ג'ורג'. חבל. במצב כזה אין להם בכלל כסף לקליי שכרנאה יחתום בקבוצה צעירה שיש לה כסף פנוי, דוגמת אורלנדו.

  14. תודה רבה. אהבתי את הניתוח שלך,
    אני אוהב את הרעיון של להשאיר את השלישייה, זה אמנם יקר, אבל גם לערכים של חברות ונאמנות יש תועלת למועדון.
    הבעיה פה זה גרין – לא סובל אותו, אבל יש לו כדורסל כשהוא מרוכז וכשהוא לא משתולל (לא קרה כבר שנתיים) זה נראה אבוד. אם אפשר לשכנע את סטף לוותר עליו עדיף לקבוצה, הוא יכול להיות מנטור של קבוצה רכה, ולהוסיף להם קשיחות.
    וויגינס זאת חידה. שחקן מצויין שפשוט לא מרוכז או שהוא מוטרד ממשהו, אם אפשר לפתור את זה זה יהיה להם מצויין.
    אני לא מעריץ של סטיב קר, הוא שבלוני, לא מנסה דברים חדשים, אבל הוא חלק מהשלישייה וחתום יחד איתם, אז זה כבר תלוי גם בהם.

  15. סכין בגב האומה

    תודה רבה על הניתוח. ריאלית, המערב חזק מדי בשביל הסגל הנוכחי של ג"ס + קוסמטיקה בשביל כל מטרה שהיא מעבר ללהעפיל לפלייאוף. לכן הרציונאל אומר טרייד על סטף כשהוא עוד שווה 4 בחירות דראפט (אם לא יותר – קבוצות יעמדו בתור לקבל אותו), פרידה מכובדת מקר (מאמן טוב אבל עם שיטה אחת שאין סיכוי לשחזר בנ.ב.א של ימינו) והעברת הלפיד לדור הבא.

    בפועל, קליי יקבל משהו כמו 100 ל-4 שנים, סטף ימשיך לבזבז את הברכיים, דריימונד ימשיך להיות מורחק, והאולם ימשיך להיות מלא, כל הדרך לעוד סיבוב בפלייאין (אולי)

  16. חוזה של 135 מיליון דולר ל 4 שנים לתומפסון? במחיר הזה הם יכולים להביא את נאז ריד, קאם תומאס ודני אבדיה ועוד להישאר עם עודף…

כתיבת תגובה