דנבר תרצה לסגור עניין ולהיות הקבוצה הראשונה שעולה לסיבוב השני בליל מוצאי שבת / מתנאל אלאשבילי

דנבר תרצה לסגור עניין ולהיות הקבוצה הראשונה שעולה לסיבוב השני בליל מוצאי שבת / מתנאל אלאשבילי

אורלנדו מג'יק (2-1, מקום 5) נגד קליבלנד קאבלירס (1-2, מקום 4), 20:00:

אחרי שבשני המשחקים הראשונים אורלנדו לא הצליחה לחבר שני סלים ברצף, הגיעה הביתה למשחק מספר 3 והכל התחבר. באנקרו היה בלתי ניתן לעצירה עם 31 נקודות ו-14 ריבאונדים עם 4 שלשות, סאגס סיים עם 24 נקודות ב-9/11 מהשדה מהגנה אדירה על הגארדים הפותחים של קליבלנד שסיימו עם 18 נקודות ב-8/26 מהשדה ביחד. הסיפור לקראת המשחק הזה מבחינת אורלנדו יהיה בעיקר בהתקפה, כי ההגנה שלה אדירה כבר ראינו, אבל אם ממשיך להתחבר לה בהתקפה כמו שהיה במשחק מספר 3 היא תהיה בלתי ניתנת לעצירה באולם הביתי שלה. אורלנדו היא מקבוצות הבית הטובות בליגה, מאזן 12-29 בעונה הסדירה (שלישי במזרח), מנצחת בהפרש ממוצע של 7.6 (שני במזרח), סופגת הכי מעט במזרח בבית, 105, שנייה רק למינסוטה. אורלנדו היא בהחלט דבר אחר בבית, בטח כשמדובר בתרגום ההגנה להתקפה. מה שאורלנדו תצטרך במשחק הזה זה שוב ללכת עם באנקרו, הוא מכווץ את כל ההגנה לכיוונו והוא זריז מאלן ופיזי ממובלי ככה ששניהם מאוד מתקשים נגדו כשהוא חודר לטבעת, גם בשני המשחקים הראשונים הוא היה מצוין אבל שאר אורלנדו לא הייתה בסיפור.

מבחינת הקאבס דווקא המשחק המהיר הרס לה את המשחק, הבלאגן היה נורא וחוסר היכולת להגיע לתרגיל מסודר בהתקפה גרם לזריקות פתטיות. מי שהתעורר במשחק הזה היה קאריס לאברט שהצליח המון פעמים לחדור לסל. הקאבלירס צריכים לעשות שני דברים במשחק הזה: הראשון – לשחק לאט. בניגוד למשחקי הבית בקליבלנד שם אורלנדו לא עמדה בקצב, בבית שלה היא עומדת בקצב לגמרי, ואם קליבלנד תאט מאוד את המשחק היא תוכל להגיע לתוצאה נמוכה ולנצח כי עם כמה שנפרגן לאורלנדו שהיא מסוגלת לנצח בתוצאות נמוכות, לא נשכח שאת שני המשחקים הראשונים קליבלנד ניצחה בלי להגיע למאה נקודות. הדבר השני שהקאבס צריכים לעשות זה ללכת פנימה ולהפסיק להעיף שלשות, שטרוס לא פוגע, גארלנד ומיטשל לא פוגעים והשחקן שהכי קל לסמוך עליו עכשיו זה אייזק אוקורו (בעיה). כמה שיותר ללכת פנימה ולהוציא עבירות מבאנקרו, אייזיק והואגנרים.

יהיה משחק צמוד יותר, מרתק יותר, והוא יסתיים בניצחון של אורלנדו ב-7 הפרש.

ניו אורלינס פליקנס (2-0, מקום 8) נגד אוקלהומה סיטי ת'אנדר (0-2, מקום 1), 22:30:

אחרי שבמשחק הראשון עם תצוגת הגנה ומשחק אדיר בצבע של ניו אורלינס, חשבנו שיש לה סיכוי לקחת משחק מאוקלהומה, ואז הגיע המשחק השני. ניו אורלינס קלעה בדיוק את אותה כמות נקודות שקלעה במשחק מספר 1 במשחק מספר 2, אוקלהומה קלעה 30 נקודות יותר.

מה שניו אורלינס לא עשתה במשחק הזה והייתה צריכה לעשות זה לשמור יותר טוב על הצבע. לניו אורלינס היה יתרון עצום במשחק הראשון כשבכל פעם שנכנסו לצבע הצליחו להשיג סל, הבעיה היא שבמשחק השני אוקלהומה, ובעיקר שיי וג'יילן וויליאמס, הצליחו להיכנס לסל באין מפריע. כדי להתמודד עם הת'אנדר יותר טוב, לטעמי ניו אורלינס צריכה לפתוח עם נאנס ו-ואלנצ'ונס, לא לכל המשחק אלא רק לפתיחתו כדי לתת את הטון בצבע ולפתוח יותר טוב משפתחו במשחק הקודם. כמובן שווילי גרין יעשה התאמות וחמישייה של ואלאנצ'ונס ונאנס לא יהיו הרבה, אבל אם כן ילך בגישה הזאת וזה יקרה יותר זה גם יספיק לנעול את הצבע ומנגד גם לעשות נקודות בצד השני.

אוקלהומה קבוצת חוץ לא רעה עם מאזן 17-24 בחוץ, במשחקי חוץ היא קולעת 117 נקודות למשחק (שנייה במערב), חוטפת 9 פעמים בממוצע (ראשונה בליגה) וקולעת 82.4 אחוזים מהעונשין (שנייה בליגה, רחוקה 4 עשיריות האחוז מהראשונה), אבל בפלייאוף זה משהו אחר, בטח כשמדובר בקבוצה חסרת ניסיון פלייאוף. אוקלהומה צריכה להוכיח שהיא בנויה מהחומר שמנצח משחקים קשים גם בחוץ, והיא צריכה לגרום לניו אורלינס ליפול בטקטיקה שלה ודווקא ללכת לצבע, יש לה שחקנים איכותיים שיודעים לסיים בסל, לאו דווקא בפיזיות, ואם היא תיקח את היתרון היחיד שיש לניו אורלינס עליה ותמנף אותו לטובתה כמו שעשתה במשחק מספר 2 היא תנצח בקלות.

האם היא תעשה את זה? אני דווקא חושב שלא ומהמר על ניצחון של ניו אורלינס ב-6 הפרש.

מיאמי היט (1-1, מקום 8) נגד בוסטון סלטיקס (1-1, מקום 1), 1:00:

אם הייתם אומרים למיאמי נטולת באטלר אחרי משחק מספר 1 שהיא תצליח להשוות את הסדרה היא הייתה עפה לעננים. אחרי משחק ראשון מובהק כל כך של הסלטיקס היה נראה שלמיאמי אין מה להציע מולה. ואז הגיע משחק מספר 2 ונזכרנו שלמיאמי יש מה להציע – את המאמן הטוב ביותר בליגה.

מיאמי עשתה הכל כדי להוציא את בוסטון מהסיסטם, גרמה לה להסתמך אך ורק על השלשות שלה ומנגד זרקה שלשות בעצמה, דבר שהיא לא מצטיינת בו (מקום 12 בליגה באחוזים לשלוש, מקום 18 בניסיונות). כשבוסטון הבינה שהיא צריכה ללכת לצבע במקום להעיף שלשות, או יותר נכון, ג'יילן בראון הבין את זה, מיאמי כבר הייתה במצב שהיא בלתי ניתנת לעצירה. טיילר הירו שהיה נורא במשחקים הקודמים התפוצץ לא רק בקליעה אלא גם בניהול המשחק עם 14 אסיסטים, קיילב מרטין נזכר שהוא משחק נגד בוסטון והחזיר את הקליעה לשלוש שלא נכנסה העונה יותר מדי עם 5/6 לשלוש במשחק מספר 2. אפשר לחשוב שמדובר פה בהבלחה בלבד, אבל למי שצפה המשחק ראה איך ההתקפה של מיאמי קמה מההגנה שלה על התקפת השלשות של הסלטיקס, הם השאירו את פורזינגס והולידיי על חד ספרתי וגרמו לסלטיקס למסור 21 אסיסטים בלבד, 6 פחות מהממוצע העונתי שלהם.

בוסטון חייבת לקום מהמשחק הקודם דרך מה שעשתה ברבע הרביעי – לחדור לסל. יש לה סלאשרים מצוינים שמתפשרים על זריקות משלוש כחלק מתכנית המשחק, אבל גם טייטום ובעיקר בראון שהוא אתלט גדול ושחקן מאוד פיזי יכולים לצאת מהקופסה וללכת פנימה. מי שגם מאוד התקשה במשחק הקודם וצריך לשחרר את הזריקות מבחוץ זה פורזינגס, הוא צריך לקחת כל כדור עם הגב לסל פנימה ולא לזריקה, דבר שעושה שחקן שנמוך ממנו בראש וחצי (ג'רו הולידיי) וזה ההיפך ממה שהסלטיקס צריכים נגד קבוצה כמו מיאמי. ברור שהשלשות יהיו פקטור, אבל במשחק במיאמי כשהאקדח מכוון לראש, אין מצב שלא צריך ללכת קודם פנימה.

אני מהמר שהסלטיקס יתעוררו מהטעויות של משחק מספר 2 וינצחו ב-12 הפרש.

לוס אנג'לס לייקרס (3-0, מקום 7) נגד דנבר נאגטס (0-3, מקום 2), 3:30:

תסגור עניין? אחרי שהצליחה לקחת את המשחק השלישי, דנבר רוצה למחוק את העונה של הלייקרס בביתה.

כמו במשחק מספר 2, הלייקרס הובילו במשחק מספר 3 ושוב בעטו בדלי. מה הלייקרס עשו לא טוב? שוב לא הלכו לכיוון דיוויס וסמכו דווקא על שחקני המשנה שיצילו אותם. מה שכל בר דעת מבין – שחקני המשנה של הלייקרס לא מתקרבים לשחקני המשנה של הנאגטס, דיאנג'לו ראסל עם 0/7 מהשדה וללא נקודות, אוסטין ריבס היה טוב ברבע הראשון ואז נעלם לשני הרבעים הבאים ושוב התעורר ברבע הרביעי. אבל היכולת של שחקני משנה לא אמור להיות דבר מקומם, מה שכן יכול לקומם את אוהדי הלייקרס ואוהדי הכדורסל באשר הם – איך בכל הרבע הרביעי אנתוני דיוויס שאמור להיות שחקן המטרה בלייקרס זורק שלוש זריקות בלבד? לברון הכריח שלשות ועם כל גדולתו, גם הוא יודע שההתקפה טובה יותר כשהכדור אצל דיוויס. דבר ראשון שהלייקרס חייבים לעשות כדי לא לעוף בסוויפ זה להבין שברגעי ההכרעה יש שחקן אחד בלבד שהכדור צריך להיות אצלו ויש לו גבה אחת. הדבר השני זה להרים את ההגנה כי ההגנה של האצ'ימורה ופרינס על ארון גורדון ומייקל פורטר ג'וניור הייתה בגבול הביזיון.

דנבר מגיעה אחרי שעשתה בדיוק מה שהיא עושה כל העונה – להיות טובה יותר כשצריך לנצח. ארון גורדון באמת בערב שיא של 29 נקודות ו-15 ריבאונדים במשחק מספר 3, יוקיץ' ידע לקחת את הצעד אחורה ובניגוד לחוסר ההיררכיה בלייקרס, ההיררכיה בנאגטס עובדת בהרמוניה מושלמת, כי גם כשיוקיץ' לוקח 13 זריקות בלבד זה לא בא בגלל ששחקני המשנה מכריחים זריקות אלא כי ההתקפה מובילה לזריקות טובות שלהם. דנבר לא הייתה במשחק קליעה טוב מחוץ לקשת עם חמש שלשות בלבד, אבל הם לא נשברו ושמרו מצוין על השלשות של הלייקרס והגבילו אותם לחמש שלשות בלבד, לא נתנו להם לפתוח פער במה שהם התקשו בו. אני חושב שזה מסכם את מה שדנבר מייצגת כקבוצה – אם היא לא טובה במשהו מסוים במשחק אז גם היריבה לא תהיה, ואם היא טובה במשהו מסוים אז היא תמשוך את היריבה לזה ותנצח אותה שם ולא איפה שהיא לא מסתדרת. זה מה שהופך אותה לאלופה, השליטה על המשחק, גם כשפחות הולך, לדעת לנווט לסגנון שלה. כדי לנצח הלילה דנבר תצטרך לעשות אותו דבר, להכתיב את הקצב וגם אם טיפה לא ילך בהתחלה שוב לקחת את המשחק לכיוון שלה. אם היא מצליחה לקחת את המשחק לכיוון שלה מהתחלה במשחק חוץ? מה טוב. אפשר לגעת פה בסטטיסטיקה ולהגיד שדנבר צריכה להסתמך בעיקר על הצבע והאסיסטים אבל יום קליעה טוב של מפג ומארי מעבר לקשת ופתאום יוקיץ' גם קולע 4 שלשות וזה פסטיבל מחוץ לקשת, כמות הכלים שיש לנאגטס לנצח משחק בלתי נגמרת.

אני מהמר שזה נגמר היום ב-9 הפרש לנאגטס והיא תעבור לסיבוב הבא.

מתנאל אלאשבילי

כותב על כל הליגות מרחבי העולם, מת על נתונים של אחוזים בזריקות ממש ספציפיות.
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
253 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
רן הנרגן
27/04/2024 15:41:42

תודה. ניתוחים טובים.
.
אני אשמח אם כל הקבוצות הביתיות ינצחו.

דוקטור רזי הופמן
27/04/2024 16:16:12

האמת, זה נראה כמו קרב הדבות, אבל רז היא דבע שלנו, יופי של לוחמת קרבית.
נצחה את אוי-וויזמיר הטורקיה שגדולה ממנה בראש, אולי גם במשקל.

רן הנרגן
27/04/2024 17:55:28

רזי, זה מגעיל ובעיקר ילדותי ללעוג למידות הגוף של אנשים בכלל ובפרט ספורטאים

דוקטור רזי הופמן
27/04/2024 16:05:14

תודה מתנאל
אורלנדו, סלטיקס ודנוור.
שקץ לך לים! קח גלגל הצלה מבלסטיק.

דוקטור רזי הופמן
27/04/2024 16:19:22

לגבי הולידיי, הוא צריך להשתמש יותר בקרש סל, מה שאנחנו כמעט שלא רואים ממנו העונה בכניסות לסל. אם לא הולך בג'מפינג שיחזור לבסיס.

מנחם לס
27/04/2024 16:31:23

פריוויו מצויין למשחקים סופר-מעניינים

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מגיק, פליקנס, בוסטון, דנבר

Don
Don
27/04/2024 16:58:21

מג'יק, פליקנס, היט, נאגטס

Chaim
27/04/2024 17:44:27

אחלה פריוויו.
לגבי הקאבס, ההצעה ללכת פנימה מולם מרגישה כמו מתכון לאסון, אחת הקבוצות עם הסייז הכי גדול בליגה והגנת ברזל, בטח כשאייזיק על המגרש. אם הם לא ישלשלו מול אורלנדו שלשות הם בבעייה.

רן הנרגן
27/04/2024 17:44:59

פינת ג"ס – פנינו לאן #1:
MDJ (מייק דנלבי ג'וניור) שהיה השחקן (בחירת מקום 3 שכרגיל בבחירות הגבוהות של ג"ס לא מממש את הציפיות) השנוא ביותר על האוהדים בתחילת המאה הופך בשנה האחרונה לתקווה הלבנה החדשה. ההצלחה שלו בבחירות הדראפט וגם העסקה של כריס פול תמורת החוזה ארוך הטווח של גורדן פול נזקפות לזכותו.
.
הבעלים (המעגל הפנימי של מקבלי ההחלטות מורכב מגו לייקוב הבעלים שמעורב מכל קבלת התחלטות על סגל השחקנים, שני בניו שמטופחים נהל את הקבוצה ביום מן הימים, MDJ וכנראה סטיב קר. יתכן ויש עוד גורם בהנהלה אבל מאז ש ליוינגסון עזב בעקבות המינוי של דלנלבי לGM אני לא מכיר) – הולכים על הכי שאפתני שאפשר. במועד ההחלפות האחרון הם פנו לליקרס ולברון כדאי לשאול אם יש על מה לדבר. אז האופציה המכסימלית היא להביא את אחד מהסופר סטארים שימאס בקבוצתו הנוכחית. אבל אני לא אכנס לזה היום.
.
אופציה ב' מבוססת על החלפה של וויגינס המאכזב בשחקן, עדיף SG שגם שומר ברמה שלאול סטאר עד אולסטאר מינוס. אין הרבה אופציות בנתיב הזה לפי מה שאני רואה.
.
אופציה ג מבוססת, כמו אופציה ב על היעד של 170 מיליון. תקרת תשלומי המס עומדת על בערך 172 מיליון ולליקוב אין כוונה לשלם מס על סגל סיכויו לזכות באליפות נמוכים. השנה הוא שילם 380 מיליון דולר וגם זה אחרי הנחה שגרים סידר לו. אם נושא המס מענין מישהוא אני ארחיב בעתיד. כרגע בספרים יש חוזים בסך 174 מיליון ל 14 שחקנים. שנים מהם, גוי וקניונס יקבלו 1.9 מיליון אם ישארו בסגל.
.
אז כך. החוזה של כריס פול (30 מיליון) מבוטל וזה מוריד את המספר ל 144 מיליון. החוזה של סאריץ (לא ברור לי מה קרה איתו בחצי השני) לא יוארך והוא יוחלף בותיק אחר באותו שכר. אם פול לא יחתום בקבוצה אחרת הוא יוכל לחתום על חוזה מינומום.
.
בקיצור יש 26 מיליון דולרים כדאי לאייש שני מקומות בסגל. אחד מהם יכול להיות קלי. אבל וזה אבל גדול. לכולם, כולל סטיב קר, ברור שהקבוצה חייבת שחקן גבוה שיכול להשאר על המגרש 20 – 30 דקות ולתת הגנה וגם לקלוע. TJD לא מספיק. הוא נמוך מידי ולא קולע.
.
כמה כסף ג"ס יכולה להציע לסנטר שהוא שחקן חופשי:? non-taxpayer Mid-Level Exception = 12.9M
.
כמה עולה ביג מן ומה הזמינות? יש את אמביד. הוא נכנס לקטגוריה של אופציה א אז לא נדבר עליו עכשו. יש את ניק קלאקסטון. הוא ירצה כסף לפחות ברמה של אלאן (20 מיליון) אז לא. יש גם את הרטנסטיין שתמורת 13 מיליון נראה לי שיעדיף להשאר בניו יורק. נשאר קלי אוליניק שאולי יסכים לבוא בפחות.
.
בקיצור, כמה נשאר להציעה לקלי תחת ההנחות האלו? 13 מיליון. תחזית שלי, מישהו יציע לו 20 – 25 לשלוש שנים והוא ילך אחרי הכסף והאגו. ההליכה שלו תיצר חור בג"ס בעמדת ה SG. באדי הילד עשוי להסכים לבוא על ה Be-annual . הסטאטיסטיקה שלו דומה לזו של קלי אבל הוא זורק הרבה פחות ולא משחק הגנה, אבל הי, גם קלי לא משחק הגנה.
.
חפרתי מספיק

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  רן הנרגן

אתם בחרא עמוק בקיצר

רן הנרגן
27/04/2024 17:57:36

המצב של ג"ס עדיף על זה של ליקרס, סאנס וקליפרס שמשחקות איתה באותו בית ולא גרוע מזה של סקרמנטו, החמישית בבית.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
27/04/2024 18:43:10

מיאמי היא ההרפס של בוסטון: אי אפשר להיפטר ממנה, והיא חוזרת ברגעים הכי לא מתאימים.
תודה רבה מתנאל ויאללה סלטיקס

ד"ר פופרס
27/04/2024 18:46:45

לא סתם חרא עמוק גם נוזל ומריח כמו פח של טיטולים משומשים
https://giphy.com/gifs/nataliepalamides-E8RJtUKyyFbPqVqZdf
היו חייבים להטריד אחרי האליפות האחרונה. למכור גבוה.
עכשיו כבר הם שקועים עמוק בסירחון בלי הווה ובלי עתיד.
יקח שנים לתקן

רן הנרגן
27/04/2024 19:01:21
הגב ל  ד"ר פופרס

פופרס, יאניס נבחר במקום ה 14, יוקיץ בסיבוב השני, קוואי במקום ה 15. גם השחקנים של ג"ס לא נבחרו במקום גבוהה מ 7.
עברו 10 שנים מאז שבוסטון עשתה עסקאות על גארנט ופירס. הם עדין לא זכו באליפות. אני לא מכיר עוד קבוצה שכירת חיסול הביאה לה אליפות.
חוץ מזה אתה ושמעון קברתם את ג"ס כבר ב 2020. מאז להזכירך ניצחנו אליפות.

ד"ר פופרס
27/04/2024 19:03:34
הגב ל  רן הנרגן

יקח שנים לתקן.

רן הנרגן
27/04/2024 19:18:03
הגב ל  ד"ר פופרס

תראה, אם קרי יבקש יתנו לו לעבור לאן שירצה אבל הכל מראה שהוא מעונין להשאר בג"ס עד סוף הקריירה והוא קובע.
בזכותו בעלי הקבוצה הכפילו את ההשקעה שלהם בערך פי 30. גם הקהל ימשיך לבוא לראות אותו כך שנזק כספי לא יהיה פה, לא לחינם הבעלים קבע יעד לרדת מתחת לסף המס.
חוץ מזה, כל עוד הוא משחק יש סיכוי. קטן אבל קיים. ראה 2022 (ההסברים לא משנים את העובדה שג"ס ניצחה עד הסוף)

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  ד"ר פופרס

סטף היום מבוגר ב4 שנים וזה ילך ויתבגר ובלי סטף אתם די אטלנטה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  רן הנרגן

בסדר יצא לכם פוקס הגופה הפעם תגיע לבית העלמין 🙂

אלדלוקו
אלדלוקו
27/04/2024 22:42:10
הגב ל  רן הנרגן

גולדן סטייט נמצאת בדיפ שיט בעיקר בגלל שהיא לא מספיק טובה כדי לעשות ריצה משמעותית בפלייאוף (אם תגיע לשם) ולא מספיק גרועה כדי לאסוף נכסים משמעותיים בדראפט. גם אם יחתימו את לברון הם לא יהיו מספיק טובים לעבור את דנבר ובוסטון.
בנוסף לזה, ההתעקשות לשמור על קליי שלה מונעת ממנה לממש את הערך שעוד נותר בהם, זאת בנוסף לחוזים מנופחים.

MosheL
MosheL
27/04/2024 18:01:40

ל KCP מעל 40% משלוש העונה וממוצע קריירה מעל 42%, הוא בורג חשוב מאד בחמישייה ומרווח את הצבע בהתקפה .
ההגעה שלו שיפרה משמעותית את ההגנה של דנבר שעד אז הסתפקה במבטים מאיימים כאמצעי הרתעה ראשי
השאלה הערב היא איזה גורם שלילי ישפיע יותר: ירידת המתח אצל דנבר או התפרקות מנטלית של LA – אני עם דנבר

ד"ר פופרס
27/04/2024 18:42:20

קליבלנד,
אוקלהומה,
בוסטון,דיר בלאק.
דנבר, הבבון יוצא לניתוח פנים מלא.

השור
27/04/2024 20:22:03

קליבלנד
אוקלוהומה
ולייקרס (אולי ווד חוזר ואני עדיין מאמין שהפרשי הרמות לא עד כדי כך גדולים). הם פריכים פסיכולוגית – אבל זה אומר בדיוק שזה יכול ללכת לכיוון השני.

חתוליו
27/04/2024 20:22:56

זאת רק ההתחלה וכנראה עצם זה שאציין את זה יגרום לזה להפסק, אבל אורלנדו- קליבלנד די זורם בינתיים והשופטים פחות מפריעים מבדרך כלל.
כשהשם הכי גדול על המגרש זה דונובן מיטשל- לא קוטל קנים אבל גם לא מאריות היבשת- יש פחות תמריצים לשריקות אוויר

חתוליו
27/04/2024 20:24:50
הגב ל  חתוליו

והנה יצאנו לפסק זמן וכל הזרימה הלכה לטובת איזה הפעלה עם תותח שיורה טישירטים על הקהל בזמן שמוזיקה מחורבנת בחזקה שלישית מנוגנת בפול ווליום. פאק יו אמריקה

חתוליו
27/04/2024 20:37:11

וואגנר קיבל טכנית על פאקינג הצבעה על ניאנג אחרי שקלע עליו, אפילו לא טו סמול או שאגה פלוס ניפוח שרירים. הצבעה נטו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  חתוליו

חחח בדיחה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

משחק טוב קאבס מגיק אין צורך למכור סטט כרגע

חתוליו
27/04/2024 20:48:16

כן משחק טוב, בטוח יותר טוב מדאלאס-קליפרס שהיה לפנות בוקר

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ראיתי את גו אינגלס בסרט על דיוויד בלאט ב2014 מדהים שהוא משחק עד היום ועוד במגיק. כל יתר המכבים משם מזמן נופשים

חתוליו
27/04/2024 20:47:11

ג'וווווו אינגלס

הבן הממזר של דנילו גלינארי

למיצל יש תרגיל הארדן שבו הוא מעביר את הכדור מעל הראש של המגן ואם המגן לא נותן לעבור זה שריקה לעבירה מיידית, בזיון

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מיצל מדהים תענוג לצפייה איזה שחקן

הבן הממזר של דנילו גלינארי

שריקת אוויר מוחלטת על סטרוס באנקרו עשה את התרגיל של מיצל 🙂

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מיצל יאלללההההה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מרקוס מוריס וטריסטן קרדשיאן מעודדים מהספסל בטראש טוק חחחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי

כולם בלואד פה קמים ללילה כמו ינשופים לשעמום של בוסטון מיאמי

הבן הממזר של דנילו גלינארי

9 לקאבס באנקרו נתקע על אלן קפץ לתוכו כעס על השופט שלא שרק לו אוויר לא ירד להגנה ונתן לאלן קוסט טו קוסט חחח

אשך טמיר המקורי
27/04/2024 21:02:19

כמו שאמרתי לפני הסדרה זו אחת הסדרות היותר טובות לחובבי כדורסל ולא בידורסל.
מיצ'ל שהוא שיקוצון מתחיל הוא השיקוץ הבכיר במגרש.
שתי קבוצות מאומנות שבאות לשחק, ולתת הגנה.
גם הולכות טוב פנימה ולא סתם מעיפות שלשות.
עדיין יש יותר שריקות אוויר ממה שהייתי רוצה לראות בסדרה כזו.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אלן מתעלל בבנקארו בהגנה

אשך טמיר המקורי
27/04/2024 21:06:32

אחלה משחק

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
27/04/2024 21:29:42

כמה שדנבר טובה וחזקה היא במרחק פציעה אחת מלפספס הכל ,כי הספסל שלהם רזה וחלש מאוד…מאחורי החמישייה אין שחקנים פרט אולי לרג'י ג'קסון…
מיניסוטה לעומתה הרבה יותר עמוקה עם שחקני 6-8 שיכולים לתרום כמו ריד ,אלכסנדר ווקר וקייל אנדרסון.

הקליפרס מעוררי רחמים. קוואי לאונרד סיפור פשוט עצוב. שילך הביתה ,פשוט מבזה את עצמו בשנים האחרונות .אני רוצה לזכור ממנו את השנים הטובות שלו …מה שהוא עושה בשנים האחרונות פשוט מעציב.לך.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

איזה אוהדת זכתה במכונית קיה

הבן הממזר של דנילו גלינארי

4 למגיקקק

הבן הממזר של דנילו גלינארי

המגיק תופרים

דה שוט
27/04/2024 21:36:19

המגיק נכנסו לזה 💪

יאפ
יאפ
27/04/2024 21:36:43

יש למישהו לינק טוב?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לא היה תוקף של מיצל סתם פלןפ

NFS
NFS
27/04/2024 21:41:46

ברור שפלופ. הייתי נותן טכנית לסאגס על ההצגה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מובלי נגר כמו אייטון חחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מאמן הקאבס מאמן חלש

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ניאנג חלש רצח

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מגיק מנגבים מובלי מפיל כדורים כמו קטסל

מנחם לס
27/04/2024 21:48:57

יש כאן לפחות שחקן אחד שהייתי שם בנבחרת במקום קוואי לנרד – פאולו בנצ'רו

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  מנחם לס

חחח כל אחד פה אפילו גארי האריס

הבן הממזר של דנילו גלינארי

הגנה נהדרת של המגיק אבל מאמן הקאבס לא מתפקד

הבן הממזר של דנילו גלינארי

מגיק עם רבע 3 רצחני

הבן הממזר של דנילו גלינארי

פעם היו מעודדות בביקיני היום הן עם טרנינג ויש גברים מעודדים שם……

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ואגנר בסדנת ניגוב

הבן הממזר של דנילו גלינארי

קליניקת ואגנר מאמן הקאבס יושב ומסתכל

הבן הממזר של דנילו גלינארי

ניאנג מאד חלש בסידרה אסור לו לראות הרבה דק

מנחם לס
27/04/2024 21:58:28

הבעייה כאן היא שלבנים אירופאים מפרקים את השחורים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  מנחם לס

חחחח יפ

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אוווווו מו ואגנררררררררררררררררררררררררררררררררר איזה הטעייה עשה ופוסטר

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אני מאמין שקליפרס יוכלו לדחוף את קאווי לקאבס חחחחח

דה שוט
27/04/2024 22:02:13

איזה מלט-דאון של קליבלנד וואו

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אם סאגס יפתח קליעה הוא יהיה מדהים

הבן הממזר של דנילו גלינארי

פרנץץץץץ

דה שוט
27/04/2024 22:04:40

מדהים איך המשחק התהפך וניסגר ברבע אחד.

יאפ
יאפ
27/04/2024 22:04:57

אורלנדו במרחק רכז מלהיות קבוצה שיכולה להתמודד על האליפות

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  יאפ

אולי סטף 🙂

באנקרו גם צריך לעלות רמה עם השנים ואז כן

אלדלוקו
אלדלוקו
27/04/2024 22:43:59

הילד עונה שניה בליגה וכבר אולסטאר. תן לו זמן

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  אלדלוקו

לא באתי בטענות הוא יהיה מפלצת רואים את זה. דיברתי על קונטנדרית

NFS
NFS
27/04/2024 22:05:03

התפרקות טוטאלית של הקאבס שמזכירה את ההתפרקויות הטוטאליות של הג'אז כשמיטצ'ל היה שם.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NFS

המאמן של הקאבס חלש ראיתי את זה כבר שנה שעברה הוא רדום ומקובע ולא מגיב לדברים. יש להם קבוצה נהדרת שמוציאה 50% מהפוטנציאל שלה מובלי עגל כמו אייטון מאכזב ממש

הבן הממזר של דנילו גלינארי

יהיה פלגרנט ברור

חתוליו
27/04/2024 22:05:40

אורלנדו ממש סימפטית, האחים וואגנר, יונתן יצחק, ג'אמפינג ג'ו שלנו, הלוואי שידיחו את הטעות שליד האגם

הבן הממזר של דנילו גלינארי

שמתי בבראקט 4-3 לקאבס ונראה לי שזה יהיה כך כל קבוצה תשמור על הבית

דה שוט
27/04/2024 22:09:59

גם אני שמתי קליבלנד ב-7 אני בונה על יתרון הביתיות כל קבוצה תנצח את שלה

asaf
27/04/2024 23:17:29

אני שמתי 4-2 לאורלנדו … זה היה נראה תלוש מהמציאות אחרי שני המשחקים הראשונים… עכשיו טיפה פחות.. איזו קריסה של הקאבס במשחקים 3-4 ובעיקר איזו הצגה של פרנץ' ואגנר הערב.

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 5:29:52
הגב ל  asaf

שמתי כמוך. מאמין במג'יק ולא מאמין בקאבס לאחר שראיתי כמה התפרקויות שלהם השנה. כשהם רעים הם מחרידים.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אם אני באלמר דוחף את פול וקאווי לקאבס חחחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי

קרדשיאן נכנס לצלילי ווי וויל רוק יו שבאנקרו מזמר להנאתו חחח

חתוליו
27/04/2024 22:25:03

למה השידור בליג פס מקרטע כמו גיהוק טורדני באמצע דקת דומיה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

במקום שנא ישחקו על יונאס שינגב את צאט פנימה זורקים אבנים מבחוץ בראשות מקולם ויונאס משמש רק כהנדאוף

חתוליו
27/04/2024 22:47:28

חדמש, כל פעם שהכדור מגיע אליו בהתקפה יש איום משמעותי על הסל

חתוליו
27/04/2024 22:54:28

פעם שניה ששחקן של אוק' מפספס הזדמנות לסחוט תוקף. כמה קשה לעמוד יציב וליפול אחורה?

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  חתוליו

רוב הסיכויים שיקבל פאול נגדו 🤣

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אנקל ברייקר תרתי משמע

חתוליו
27/04/2024 23:00:45

רבע מוזר עם משחק מאוד לא יציב של שתי הקבוצות, ועדיין מהנה מאוד

איצקו
איצקו
27/04/2024 23:01:22

אני מדמיין או שחצי מהאולם ריק ?

עגל
27/04/2024 23:13:20

ציון מאוד חסר בניו אורלינס.
כשמשולם אנמי אין להם מספיק כוח אש

איצקו
איצקו
27/04/2024 23:20:06
הגב ל  עגל

עדיין מחזיקים מעמד יפה במחצית

איצקו
איצקו
27/04/2024 23:21:05
הגב ל  איצקו

או שלא

עגל
27/04/2024 23:22:06
הגב ל  איצקו

נכון, אבל צפיתי בהם לא מעט לקראת סוף העונה, היתה הרבה התלהבות; הם שווים יותר ממה שהם נותנים עכשיו.

רן הנרגן
27/04/2024 23:27:47
הגב ל  עגל

אינגרם זה אפס בריבוע. לברון צדק כשזרק אותו מלייקרס

עגל
27/04/2024 23:28:52
הגב ל  רן הנרגן

ברור, כמה הייפ היה אז. גם דאנג'לו ואפילו קוזמה, שהתחיל כמו יופי של שחקן, גם הוא קלוריות ריקות

NBA בדם
27/04/2024 23:35:04
הגב ל  רן הנרגן

+1

רן הנרגן
27/04/2024 23:21:08

נדמה לי שהשופטים מרשים לאוקלהומה לכסח את ניו אורלינס או שאני טועה

TRIP
TRIP
27/04/2024 23:27:05

איך דורט לא נכנס לחמישית הגנה. משתק לאינגרם את החיים בסדרה הזו

איצקו
איצקו
27/04/2024 23:29:34
הגב ל  TRIP

הוא מהאלה שעושים הגנה בשקט ולא סופרים אותם

NBA בדם
27/04/2024 23:35:20
הגב ל  איצקו

אמת

NBA בדם
27/04/2024 23:27:39

לו דורט מיי מאן

חתוליו
28/04/2024 0:17:39

אלווראדו באמת חסם את הולמגרן עכשיו? טירוף

חתוליו
28/04/2024 0:21:20
הגב ל  חתוליו

יש ביניהם 33 סמ לטובת צ'ט, יש מצב שזה שיא של כל הזמנים להפרש גבהים בין חוסם ונחסם

איצקו
איצקו
28/04/2024 0:29:15
הגב ל  חתוליו

ראה שתי תגובות למטה…

Florida man
28/04/2024 0:22:24

OKC חביבים ביותר ויקחו הסדרה בצדק.

איצקו
איצקו
28/04/2024 0:28:34

נייט רובינסון חסם את יאו מינג
נייט הוא גג מטר שמונים ויאו הוא מינימום 2.20
אז יש פה לפחות 40

איצקו
איצקו
28/04/2024 0:28:54
הגב ל  איצקו

היה אמור להיות תגובה לחתוליו

חתוליו
28/04/2024 0:39:11
הגב ל  איצקו

פשש סחתין על השליפה

המשגיח
28/04/2024 0:32:03

אני באמת מופתע מכמה ש-OKC טובה. גם עם זאיון נראה לי שהיא הייתה עוברת ביכולת הזו

NBA בדם
28/04/2024 0:46:28
הגב ל  המשגיח

גם אני חושב כך.

zenmaster
zenmaster
28/04/2024 0:45:17

נראה שאוק הולכים לסיבוב הבא והפליקנס לעוד עונה של "היינו סבבה מה יקרה אם הפעם ציון יהיה בריא? בטח נהיה ממש-ממש טובים"
חצאי הגמר הנרקמים במערב של אוק-מאבס ומיני-דנבר יהיו אש
3 עולות כבר סגורות, דאלאס קליפרס עוד פתוח נראה אם יהרגו אותם מחר

NBA בדם
28/04/2024 0:51:37
הגב ל  zenmaster

קליפרס די גמורה. קוואי לא באמת התאושש מהפציעה ובלעדיו פלייאוף p והזקן לא יגנבו משחק בדאלאס.

zenmaster
zenmaster
28/04/2024 1:04:01
הגב ל  NBA בדם

כן גם אני הייתי אומר אבל ב80% בניגוד ל99% של ה3 האחרות

NBA בדם
28/04/2024 1:22:27
הגב ל  zenmaster

אתה עושה הערכת יתר ללייקרס, פלקינס ופיניקס שאתה נותן להם 1% לניצחון בסדרות שלהן.

zenmaster
zenmaster
28/04/2024 1:25:32
הגב ל  NBA בדם

חחחחחחחח יש מצב

Berch
28/04/2024 1:04:19

תודה על הפרוויו
🙏

zenmaster
zenmaster
28/04/2024 1:06:08

במזרח בינתיים 4 סדרות פתוחות. מגמה מעניינת לאור ההסכמה הדי גורפת שהמערב חזק מהמזרח. בעיניי מעיד יותר על חולשת המוליכות במזרח מאשר על החוזק של הקונפרנס(כל אחת מהקבוצות שם מלבד בוסטון מפסידה לכל קבוצה מהמערב מלבד ניו אורלינס)

דה שוט
28/04/2024 1:11:12

כמו שיש טיים אאוט של הטלביזיה זה טיים אאוט של אב הבית – נשברו הטבעות בשני הצדדים צריך להחליף

דה שוט
28/04/2024 1:18:27

איזה פלופ של ווייט נשכב כאילו ירו בו באם ליטף לו את הפנים

NBA בדם
28/04/2024 1:24:29

מיאמי גמרו את כל התחמושת לסדרה במשחק הקודם. צריכים להתקשר לביידן שיחדש להם ויביא בנוסף נושאת שריקות אוויר למיאמי.

דה שוט
28/04/2024 1:30:27
הגב ל  NBA בדם

אין לו חימושים שלח בכל לכאן

מנחם לס
28/04/2024 1:33:00

מיאמי לא מסוגחת לשחק טוב אלא אם היא בפיגור.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 1:41:35

סלטיקס מובילים ב 18, מתאים לי.
נראה מה יעשה מאזולה כשספולס יקצץ לו.

Don
Don
28/04/2024 4:50:38

נפלאה
ספורטאית נהדרת
איך הצליחה לנצח את הטרולית הצרפתייה…

Florida man
28/04/2024 1:56:19

אוי ויי

Florida man
28/04/2024 1:57:25
הגב ל  Florida man

געוועלד

TRIP
TRIP
28/04/2024 1:56:43

וויט השחקן הכי טוב של בוסטון, החוזה של הולידיי לפני הפלייאוף עקיצת העשור

Florida man
28/04/2024 1:59:14

לילארד נפצע באכילס וכנראה גמר הסדרה והעונה. רק חבל שריברס ייצא עם תירוץ עסיסי למה הוא שוב עף בסיבוב הראשון כדי לחנוק שוב בשנה הבאה , וזו שלאחריה ואחריה…

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 2:07:17
הגב ל  Florida man

לא ייאמן
בעצם כן ייאמן

איצקו
איצקו
28/04/2024 2:09:20
הגב ל  Florida man

הוא הגיע באמצע עונה וקיבל קבוצה שבורה
הוא לא הצליח לקדם אותם ודי נשאר במקום
לא חושב שרק הוא אשם
משו שם לא טוב כבר מתחילת העונה

Florida man
28/04/2024 2:25:34
הגב ל  איצקו

קוראים לזה משחק הגנה

Shenanigans
28/04/2024 8:06:43
הגב ל  איצקו

הקבוצה במאזן שלילי מאז שהוא הגיע, והם היו חזק בפסגה לפני.
לא אומר שהמאמן הקודם היה טוב, אבל ריברס לא נשאר במקום – הוא הוריד אותם רמה

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 1:59:51

הסלטיקס מראים כמה הם הרבה יותר טובים ממיאמי.
זו קבוצה שרצה לאליפותשזרקה רגל במשחק אחד וג'ימי לא יועיל למיאמי בגלל עודף כישרון. לא בכל יום הכל מתחבר וכל השלשות נכנסות. לא בכל יום פרוזינגס ווייט הולידיי ופריצארד לא פוגעים.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 2:01:05

הולידיי בלי זריקה אחת במשחק הזה, הוא עובד רק בהגנה או בטיוב חבריו.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 2:02:09

ג'ימי והקוקיות…
עוד כמה ימים הוא יצא לחופשה נעימה בפלורידה עם כל המסיבות

Florida man
28/04/2024 2:31:10

עדיף מהפריזורה שהוא הצטלם בתחילת העונה

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 2:05:53

רק 24 הפרש…
מיאמי יצאו בחצי השני עם סכין חדה ביד, גם הסלטיקס צריכים לצאת ככה ולא לתת להם לקצץ עד שהניצחון בכיס.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 3:14:23

מגעיל הקהל במיאמי
קהל של הצלחות בלבד.
לא ייאמן איך הם בורחים

Florida man
28/04/2024 3:21:57

גם הקהל שלכם נמלט 4 דקות לסיום במשחק שעבר.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 3:32:22
הגב ל  Florida man

לא שמתי לב
אצלכם זה בולט יותר מכל אולם אחר באין BA.
את הקרחות התחילו לראות אחרי שהתחילה המחצית השנייה והתגברו באמצע הרבע השלישי.

The Joker
The Joker
28/04/2024 4:08:12

גם אם דנבר ינצחו היום או במשחק הבא, מלון וכל החמישיה צריכים להתאפס על עצמם.
זו לא שיטת משחק להיכנס כל משחק לפיגור ברבע הראשון, ולרוב להחמיר אותו ברבע השני/השלישי רק כדי לחזור לאחר מכן.
עבד פעמיים-שלוש, לא בהכרח יעבוד תמיד. מן נונשלנט לא מוסבר כזה בפתיחות משחקים, בעיקר של מארי שתמיד חושך ברבע הראשון.

ירושלמי
ירושלמי
28/04/2024 4:40:12
הגב ל  The Joker

לגמרי!!
לצערי רק הפסד יוריד את השאננות הזאת

gogo
gogo
28/04/2024 4:21:13

כרגיל הליקרס פותחים חזק עם לברון ביכולת טובה
הרושם הראשוני הוא כמה שיותר חפירות בצבע.

ד"ר פופרס
28/04/2024 4:28:38

בלוכר טוף לשחיטה של צוות ל.א?רזי תן שיר לילה

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 4:43:30
הגב ל  ד"ר פופרס

קבל שיר חדש ומקפיץ
https://www.youtube.com/watch?v=A374tV8pzVc

ד"ר פופרס
28/04/2024 4:48:51

ישששששששש

The Joker
The Joker
28/04/2024 4:38:53

עם כל הכבוד לרבע הרביעי ולסל הניצחון במשחק 2, מארי פשוט לא הגיע לסדרה.
חושך משחק אחרי משחק, רבע אחרי רבע. לעתים נראה גם חסר חשק וחסר ריכוז, עם איבודים מטומטמים.
הוא הסיבה העיקרית שדנבר בפיגור בכל אחת מהמחציות. חייב להתאפס

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 4:40:54
הגב ל  The Joker

צודק
ויש הרגשה שלברון קיבל יותר זמן מנוחה היום כדי שלא ישפוך לאגר לקראת הסוף.

Don
Don
28/04/2024 4:52:42
הגב ל  The Joker

רילקס
הכל מתוכנן
יעלו הילוך במחצית השנייה

ד"ר פופרס
28/04/2024 4:48:21

שישפוך לאגר,מנוע ויתפרק

ברוך רובין
28/04/2024 4:51:04

הבעיה שהלייקרס היא קבוצה של חצי אחד , לצערי שוב חוזר הניגון ודנבר יקחו את הסדרה . דרך אגב הפערים לא כאלה גדולים כמו שחשבתי.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 5:09:39

ברור שיקחו אבל נראה לי שהיום לייקרס עד הסוף.

Don
Don
28/04/2024 5:15:56

זה נראה ככה כל משחק
עד עכשיו – כל המשחקים זהים

ד"ר פופרס
28/04/2024 4:55:26

האם נראה כמו עגל ומוכן לטיגון מלא

gogo
gogo
28/04/2024 5:02:05

הלייקרס ממשיכים לעבוד בצבע
פחות הפגזות ארטילריה מה 3

Don
Don
28/04/2024 5:03:47

דנבר משחקים נורא
כאילו חסרי אנרגיה, בלי חשק ומשועממים…

Don
Don
28/04/2024 5:05:53

הלייקרס מאד מתאמצים בהגנה – יפה מאד

The Joker
The Joker
28/04/2024 5:06:11

אח מארי מארי מארי.
כל הזדמנות של דנבר לחזור נקטעת על ידי החטאות של מארי.
לא שומר, לא קולע, מאבד מלא.
פלייאוף מארי בצב. בינתיים לרבע אחד בלבד

ברוך רובין
28/04/2024 5:06:20

דיוויס הסדרה לא נופל מיוקיץ

Don
Don
28/04/2024 5:11:28

דיוויס מדהים

גיא רוזן
28/04/2024 5:16:15

יוקיץ' גאון.

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:16:20

יוקיץ"""

ברוך רובין
28/04/2024 5:16:50

יוקיץ המוסר הטוב בליגה והוא בכלל סנטר איזה שחקן חד פעמי

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:17:29

דיוויס עם הגנת מעילי רוח,
לא יאומן

גיא רוזן
28/04/2024 5:19:46
הגב ל  ד"ר פופרס

הרגת…
19 עונשין לנאגטס, 8 ללייקרס
והלייקרס הלכו מלא לצבע.

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:20:47
הגב ל  גיא רוזן

תן להרוג,
אני הייטר.
הוא מוגן מעברות

ברוך רובין
28/04/2024 5:17:43

דיוויס איזה ענק. יכול להיות שנקח משחק ראשון

The Joker
The Joker
28/04/2024 5:18:28

כל דקה של רג'י ג'קסון על המגרש זה אסון טבע.
עזבו שהאיש נהיה עקום ולא קולע כלום, גם משאיר את הגארדים חופשיים ל-3.
מקווה שדנבר לא ישלמו הפלייאוף על הספסל הנוראי שיש להם

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:18:57

איזה מוסיקת זבל רץ במגרש.
3 שעות של החרא הזה באוזניים.
מלא ילדים בני 2-6.
בני אדם הופכים לעגלים חחחחחחח

MBK
MBK
28/04/2024 5:19:21

דיוויס פעם ראשונה בקריירה שלו
משחק כמו הפוטנציאל שלו
רק שיחזיק לרבע האחרון

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:21:11
הגב ל  MBK

אמן שהגבון יחנק

MBK
MBK
28/04/2024 5:26:13
הגב ל  ד"ר פופרס

הוא לא נראה בדרך להחנק

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:22:02

האקס פקטור זה האהבל ראסל

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:22:54

אינעל ראבאאאאאק
איפה צוות ללל ושבר?
כמה לואד

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 5:23:43

דאינגלה הגיע היום לעבודה?

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:23:53

השפתיים של האם נראים כמו שומן כבק על האש.
ראסל כל כך מכוער

MBK
MBK
28/04/2024 5:27:27
הגב ל  ד"ר פופרס

עזוב אותך
ג׳מאל מארי נראה כמו מלצר בחומסייה בעיר התחתית בחיפה

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:37:36
הגב ל  MBK

🤣🤣🤣

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:24:39

גווווווו דנבר.לדרוס

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:25:30

קרררר פה. 11 מעלות

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 5:27:55

היום לייקרס לוקחים.
חלוקת הזמן של לברון טובה.
נתנו לשקץ זמן מנוחה והרבע הזה לייקרס כבר לא יתנו לדנוור את הפריבילגיה לנצח.
הנגט ינצחו במשחק הבא ויעלו לשלב הבא. לייקרס ילכו לים.

gogo
gogo
28/04/2024 5:29:13

והאם השופטים מעדיפים את הלייקרס?
עד כה דנוור קיבלה פי 2 שריקות לפאולים

MBK
MBK
28/04/2024 5:30:52
הגב ל  gogo

השופטים אוהבים כסף
ורצוי מזומן שמגיע מנאבדה

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:38:02
הגב ל  MBK

👌👌👌

MBK
MBK
28/04/2024 5:33:43

כוס אמא של לברון
מה הדביל הזה מכניס את הקבוצה והספסל ללחץ בגלל צ׳אלנג

איצקו
איצקו
28/04/2024 5:36:40
הגב ל  MBK

במקרה הזה הוא צודק
למה המאמן לא הולך עם השחקן שלו?

MBK
MBK
28/04/2024 5:37:23
הגב ל  איצקו

כי זה צ׳אלנג מיותר בשלב כזה
על אאוט?
10 דקות לסוף?

איצקו
איצקו
28/04/2024 5:40:03
הגב ל  MBK

כל פוזישן חשוב בפלייאוף
אז אני חושב שכן צריך ללכת איתו
אבל הוא דביל עם התגובה(רואים את הלחץ אצלו וזה משהו שפעם לא היה)

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:38:21
הגב ל  MBK

🤣🤣🤣🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 5:40:34
הגב ל  MBK

ברכות על הניצחון
המשחק הזה שלכם

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 5:36:16

השקץ צורח כמו ילד בן 3 שלקחו לו את הסוכרייה מהיד.

MBK
MBK
28/04/2024 5:37:58

טנטרום

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 5:41:20
הגב ל  MBK

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
נכון ובכל זאת המשחק הזה לא בורח מידי הלייקרס.

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:39:03

סגרתי את השידור עם בחילה
רצתי לקחת כדור הרגעה אחרי ההקאה

The Joker
The Joker
28/04/2024 5:40:19

זה של הלייקרס היום.
יהיה עכשיו פסטיבל של 3 ימים שהלייקרס מצאו את הנוסחה לפרק את דנבר והנה ייגמר 4-3, ואז יגיע המשחק הבא

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 5:42:03
הגב ל  The Joker

משחק הבא בדנוור ותם הטקס

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 5:42:41
הגב ל  The Joker

אמת

MBK
MBK
28/04/2024 5:41:15

מייק מאלון מגיב טוב
גם דרווין האם
היחיד שלחוץ כמו טמפון זה לברון
אולי כדאי לתת לו את הכינוי – טמפברון

איצקו
איצקו
28/04/2024 5:41:21

נראה שהמפתח לניצחון של הלייקרס זה לקחת יותר ריבאונדים
כל עוד הם שולטים בריבאונד הם מובילים ככה גם היה בשלושת המשחקים הקודמים

IDO
IDO
28/04/2024 5:41:30

אני מכריז. לייקרס הצליחו לנצח את האלופה ( פעם אחת מתוך אחד עשרה משחקייה)

NFS
NFS
28/04/2024 5:41:55

kcp עם הפנים כל הסדרה.
הספסל של דנבר עם 5 נקודות, נקודת תורפה גדולה מאוד לקבוצה.
המשחק הזה של הלייקרס, דנבר לא בפוקוס.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 5:43:59

עוד 40 דקות יש לי רכבת
רק מקווה שהמשחק ייגמר ב 20 הדקות הקרובות.

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 5:44:43

דילו המושמץ.
תעיפו את השקץ ותנו לפרינס לשחק במקומו ולייקרס לא פחות טובה ולוחמת ממינסוטה.
השקץ תוקע להם את המשחק, הופך את כולם לרעים יותר ונותן אנרגיה שלילית עם שפת הגוף המפסידנית והתלונות הבלתי פוסקות.
דברים שאמרתי בערך בנובמבר.

MBK
MBK
28/04/2024 5:48:39

כתבתי את זה
במפתח של הלייקרס לנצחון
להגביל את דנבר ל 105
לקבל 35 מראסל וריבס
לשלוט בריבאונד
לברון מגעיל אותי היום, הרבה איבודים, שם המון לחץ על כולם
ראסל מעולה בדקות שלברון על הספסל
דייויס נתן משחק כמו שהוא צריך לשחק, ברמה של MVP

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 6:00:30
הגב ל  MBK

הוא מסרס את דילו וריבס, ולמעשה גם מגביל את דייוויס.
בלעדיו האנרגיה שונה, הכדור נע, הגארדים יכולים להראות את המשחק שלהם בביטחון, ודייוויס הוא המיין מאן.
ופרינס נפלא ומכניס אנרגיה הפוכה, הגנה וקליעה אמינה.

ד"ר פופרס
28/04/2024 5:53:19

ג'ני התחתנה עם השיקוץ.
הוא ינהל את הלייקרז כל עוד הוא נשאר.
הוא לא הולך לשום מקום.

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 6:00:53
הגב ל  ד"ר פופרס

יפ

איצקו
איצקו
28/04/2024 5:53:55

מרגיש שדנבר בטוחים שהם יחזרו מזה עוד במשחק הזה

gogo
gogo
28/04/2024 5:53:56

דיוויס ולברון מצויינים
דיוויס נעל את הצבע
ארון גורדון לא קיים

IDO
IDO
28/04/2024 5:56:22
הגב ל  gogo

לברון שומר על הנצחון.
הפוך ממה שמכונה הרעל פה באתר מנסה לצייר

איצקו
איצקו
28/04/2024 5:59:44
הגב ל  IDO

שוש שלא ישמעו אותך אומר אמת

ברוך רובין
28/04/2024 6:03:59
הגב ל  איצקו

כמות הנדלן שלברון מחזיק באתר . השטויות שרושמים עליו פשוט מצחיקות הוא עדיין בין השחקנים הטובים בליגה גם אם לא המגה סטאר שהיה, לחשוב שהלייקרס טובה בלעדיו לא קשור למציאות .

MBK
MBK
28/04/2024 6:03:31
הגב ל  IDO

אתה יודע למי יש את הפלוס מינוס הכי גרוע בלייקרס?
תבדוק בבוקסקור

איצקו
איצקו
28/04/2024 6:04:52
הגב ל  MBK

אז בלעדיו הלייקרס מפרקים את דנבר?

ברוך רובין
28/04/2024 6:05:04
הגב ל  MBK

ממתי משיגים מסקנות לפי הפלוס מינוס? לפי ההגיון הזה מארי שיחק טוב יותר מיוקיץ היום

IDO
IDO
28/04/2024 6:07:35
הגב ל  MBK

יותר אהבה פחות שנאה מידן. שלא תהפוך לחברה מכונת הרעל פה באתר. בלי לברון בחמש דקות האחרונות לייקרס היתה מוצאת דרך להפסיד.

MBK
MBK
28/04/2024 6:10:24
הגב ל  IDO

לברון מכניס את המערכת ללחץ
הוא היה מצויין ברבע האחרון
הלייקרס שיחקו טוב מאוד גם בלעדיו
היו לו 6 איבודים היום
חבל שלא עקצנו את GSW עם הטרייד עליו

IDO
IDO
28/04/2024 6:12:30
הגב ל  MBK

ועדיין הוא הבדל בין נצחון לסוויפ מהדהד.

IDO
IDO
28/04/2024 5:58:26

לברון מכריח את הנצחון ללייקרס

IDO
IDO
28/04/2024 6:00:21

כמה תובנות למשחק הבא.

דיילו שיחק היטב לכן ייחנק.
גורדון שיחק רע לכן ייככב.
יוקיץ ייתן טריפל דאבל.
לברון מביים פציעה לכן לא יצטרך לחכות לשלב לחיצות היידים.
איידי משחק כמו גיבור שלושה רבעים.

ד"ר פופרס
28/04/2024 6:03:02
הגב ל  IDO

🤣🤣🤣🤣🤣
קניתי ומהר

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 6:09:11
הגב ל  IDO

מאוד הגיוני

שי אבן צור
28/04/2024 6:00:57

מבאס
רציתי סוויפ

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 6:02:55

בוב מאיירס כזה לקקן מלוקק דוחה

MBK
MBK
28/04/2024 6:04:20

לא לחינם הוא אמרי-קקי

MBK
MBK
28/04/2024 6:05:30

ניהול משחק טוב מאוד של האם
צר לי עליו, קשה לעבוד עם טמפון על הספסל

גיא רוזן
28/04/2024 6:06:23

דייויס נתן את אחד מנשחקיו השלמים יותר –
הגנה אדירה, דומיננטיות בריבאונד, סיומת בצבע,
תוספת משמעותית –
הנעת כדור מצויינת.
בהפרש, המצטיין של הלייקרס במשחק (ובכלל, עד כה בסדרה).
אם ייתן משחק נוסף עם יכולת כזו,
ואם הלייקרס לראשונה בסדרה יסיימו משחק עם כמות דו ספרתית של שלשות באחוזים טובים,
אז יש ללייקרס סיכוי לגנוב את המשחק הבא בדנבר.

IDO
IDO
28/04/2024 6:09:48
הגב ל  גיא רוזן

זה היה המשחק הלפני האחרון של הלייקרס לעונה זו….

MBK
MBK
28/04/2024 6:12:27
הגב ל  IDO

אתה מזלזל בלייקרס
ההפסד בגיים 2 יעלה להם בסדרה
שם החבר שלך לברון פספס שלשה חופשית לגמרי
מזל שמייק מאלון לא מזלזל ככה בלייקרס

IDO
IDO
28/04/2024 6:16:08
הגב ל  MBK

חופשי שתי שניות לכוון הוא קיבל.
הנקודה שלי זה שדנבר גדולה על הלייקרס בשלוש מספרים לפחות.
בלי פריים דיילו דיוויס ולברון במשחק מגה. אין לכם בכלל סיכוי. לברון עמד בחלק שלו במשוואה לאורך כל הסדרה.

MBK
MBK
28/04/2024 6:24:04
הגב ל  IDO

הם גדולים על הלייקרס ב 3 דרגות?!?
רצף הניצחונות של דנבר מול הלייקרס היה. מרשים אבל ב 6 משחקים מתוך ה 10 הם ניצחו לאחר שהיו בפיגור דו ספרתי בשלב כלשהו במשחק
גם בגיים 4 השנה שעברה הלייקרס הובילו ב 15 בחצי עם 31 של לברון ואכלו לקרדה בפוזשיין האחרון כשלברון נחנק
הלייקרס מובילים ברוב הדקות של הסדרה, הם נחנקים לקראת הסיום וזה לא מעט בגלל המאמן
יש ללייקרס את הצוות המסייע הכי טוב שלהם בעידן לברון

ברוך רובין
28/04/2024 6:47:23
הגב ל  MBK

זה לא משנה שלברון הביא אותך לנקודה שתוכל לנצח. בלעדיו ללייקרס לא היה סיכוי לנצח גם במשחק שניים

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 6:10:49

בתמצית, מה שלברון תורם לקבוצה
https://www.youtube.com/watch?v=NgKq12zRkhA

MBK
MBK
28/04/2024 6:15:46

מהלך שלא מכבד את הקבוצה ואת המערכת
זה כמו שאני אגיע ביום שלישי בבוקר למשרד
יעלה בישיבת צוות על השולחן ואתן סטירה עם הזין לבוס שלי ליד כל הצוות ואז אבקש ממנו להכין לי קפה
אסור לשחקן לזלזל ככה במאמן שלו, לפרטים נוספים ד.בלאט

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 6:20:03
הגב ל  MBK

ובחברים שלו, בזה שלא מגן ולא משתתף במהלך אלא מעדיף להתרכז בטנטרום

MBK
MBK
28/04/2024 6:25:30

הוא טיפוס מגעיל
אני ואני ואני וגם גם אני
יכול להיות שהוא הכי גדול בכדורסל
מנהיגות זה לא הצד החזק שלו

ד"ר פופרס
28/04/2024 6:24:16

איכס

MBK
MBK
28/04/2024 6:19:28

הפער בין הלייקרס לדנבר לא גדול
ניהול משחק נכון וקבלת תרומה מהגארדים והלייקרס יכולים לנצח בכל משחק
ההפסד בגיים 2 גמר את הסדרה
דנבר מובילה 3-1
עם מאמן אחר יכל להיות 1-3 ללייקרס
גיים 2 וגיים 3 הפסדים סופר מעצבנים, בעיקר גיים 2
היום האם תיפקד וניהל את המשחק והדקות
זה היה כל ההבדל

sroni741
sroni741
28/04/2024 6:34:54

אמרו בשידור את הדבר הכי נכון, דנבר של השנה שעברה הייתה מנצחת ולטעמי בקלות את דנבר של השנה, קבוצה בלי ספסל בכלל ומארי לא מספיק טוב. היום הקבוצה לא הגיעה מפוקסת וציפתה כרגיל לשינוי במחצית השניה, אי אפשר כל הזמן לחיות על מה שהיה טוב במשחקים הקודמים והיום המחיר היה בהפסד די קל עם יותר מדי ליקוים הגנתיים והתקפיים. יוקיץ' עם אסיסט מהמם וכרגיל משחק התקפי משובח אבל הוא פשוט חרפה בהגנה, ממש קונוס. במידה והספסל לא יתרום הם יתקלו בבעיות קשות בהמשך הדרך ואפילו בהמשך הסדרה אם לא יגיעו אחרת מתחילת המשחק הבא, וגם אם יגיעו מפוקסים זה לא תלוי רק בהם .

גיא רוזן
28/04/2024 6:42:07

טוב,
לשם שינוי זה לא היה בלוג חי עם בכי בלתי פוסק על השיפוט ועל הטיית משחקים.
כן ירבו.

IDO
IDO
28/04/2024 7:14:52
הגב ל  גיא רוזן

מכונת הרעל של העונה הסדירה ….. אל תדאג עוד מעט הם יעלו יומנים וסירטונים.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 7:40:59
הגב ל  גיא רוזן

השיפוט היה טוב יחסית אז לא מתלוננים, ההפך משבחים.
הטעות היחידה שעולה לי בראש זה האיבוד של מארי שנזקף כחוץ ללברון.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 7:42:40

אהה כן, והיו 3 זריקות שניתנו לטייטום שלא הגיעו לו כי עשה ליילארד/לאורי/העכברוש וכו' קרי קפץ על המגן.
לא אהבתי אבל הייתי בהכנת הסלט.

גיא רוזן
28/04/2024 7:48:40

כולם קופצים על המגן. כולם.
הלילה יוקיץ' קפץ על המגן לקראת סיום הרבע הראשון במטרה למשוך עבירות (קיבל את השריקה).
זה לא משהו שהתחיל היום,
יש שחקנים שעשו קריירה מלהקפיץ מגנים ולמשוך עונשין קלות,
עשו את זה עוד הרבה לפני שהארדן למד להתגלח…

גיא רוזן
28/04/2024 7:46:06

יש 0 קשר בין כמות הבכי (שבדרך כלל מתחיל לפני שריקת הפתיחה) לבין ההתרחשויות על הפרקט.
יש גרעין ללל שטוען ללא הרף שהשופטים יעשו כל שביכולתם לעזור ללייקרס (או לכל קבוצה לברונית) לנצח.
העובדות בשטח מלמדות שהנרטיב, ובכן, הוא לא יותר מסיפור ילדים שנועד להפחיד את הצופה התמים מהבוגימן…

Guy d
Guy d
28/04/2024 12:11:35
הגב ל  גיא רוזן

הנרטיב אינו תלוי בעובדות, העובדות שמשרתות את הנרטיב מפורסמות ואלו שאינן נגנזות.
הנרטיבים שתופסים הכי טוב הם אלה שמטרתם להפחיד.