כדורגל
מוקדמות ליגת האלופות
ביום השני של המשחק הראשון בשלב המוקדמות השני (מתוך ארבעה) של ליגת האלופות.
חשוב לציין שני דברים לגבי השלב הנוכחי:
- בינתיים מדובר על מסלול אלופות בלבד (כלומר, אלופות מהליגות המדורגות במקום ה-13 ומטה בדירוג אופ"א). החל משלב המוקדמות השלישי יפתח גם מסלול ליגה (קבוצות לא אלופות מהליגות במקומות 1-15 בדירוג).
- הפסד בשלב הזה דינו הדחה מאירופה. החל מהשלב הבא ישנו מצנח בדמות המפעל השני בחשיבותו, הלא הוא הליגה האירופאית.
להלן המשחקים:
ז'לגיריס וילנה (ליטא)-לוקומוטיב אסטנה (קזחסטן).
לודוגורץ ראזגארד (בולגריה)-מלאדוסט פודגוריצה (מונטנגרו).
רוזנבורג (נורבגיה)-נורקופינג (שבדיה).
קרוסיידרס (צפון אירלנד)-קופנהגן (דנמרק).
פארטיזני טירנה (אלבניה)-פרנסבארוש (הונגריה).
אולימפיה לובליאנה (סלובניה)-טרנצין (סלובקיה).
דנדאלק (אירלנד)-הפנרפיירדיר (איסלנד).
כדורסל/רועי ויינברג:
ליגת הקיץ של ה-NBA
23:00-סקרמנטו מלכים נגד אטלנטה ניצים (ספורט 5).
23:30-ניו אורלינס שקנאים נגד מיאמי חום (אין שידור).
1:00-מינסוטה זאבים נגד סן אנטוניו דורבנות (ספורט 5+לייב).
1:30-פילדלפיה 76' נגד נבחרת ליגת ההתפתחות (אין שידור).
3:00-בוסטון קלטים נגד קליבלנד פרשים (אין שידור).
3:30-פורטלנד פורצי דרך נגד יוטה ג'אז (אין שידור).
5:00-מילווקי צביים נגד דאלאס עצמאיים (אין שידור).
5:30-יוסטון טילים נגד גולדן סטייט לוחמים (אין שידור).
טניס
טורניר המבורג
שמינית הגמר – היום ישחק החלק העליון של ההגרלה. שידורים בערוץ ספורט 5 לייב (58) החל משעה 12:00.
להלן המשחקים:
פיליפ קולשרייבר-ניקולס קיקר.
רנצו אוליבו-מקסימו גונזאלס.
פאבלו קואבס-טיאגו מורה.
פול הנרי מתיו-ניקולאס אלמגארו.
אופניים \ דוד "פאקו" סעדה
טור דה פרנס
קטע 10 של אתמול היה היום בו נפרדנו מהפירנאים, עם פסגה בודדת בתחילתו ומסלול שטוח ברובו. בקטע ניצח האול-אראונדר האוסטרלי מייקל מתיוס מקבוצת אוריקה האוסטרלית, אחרי מיאוץ סיום שכלל חמישה רוכבים. אחריו הגיעו פטר סאגאן ואדוולד בואסון האגן. הקטע התנהל כצפוי בשליטת קבוצת הבריחה הגדולה שכללה בהתחלה מטפסים כלנדה וניבאלי ואול-אראונדרים מסוגו של מתיוס כמו סאגאן, בואסון האגן וגרג ואן אוורמארט. כ-15 ק"מ לסיום האול-אראונדרים ברחו למטפסים ביוזמתו של סאגאן. באופן לא טיפוסי, קבוצת הבריחה כללה מס' רוכבים שהגיעו מאותה הקבוצה (דבר שנבע בעיקר מתוואי הקטע), וכך הגיעו לשלב המכריע שניים מ-Dimension Data ועוד שלושה מקבוצת אוריקה. השלישיה מאוריקה ניצלה היטב את היתרון הכמותי, ובהתקפות 1-2-3 מתוזמנות, שנועדו בעיקר להחליש את סאגאן, הצליחה להביא את מתיוס ראשון לקו הסיום. סאגאן התנחם בחזרתו לחולצה הירוקה, לאור הנקודות שאסף כתוצאה מספרינט הביניים ומהמקום השני. בגזרת ה-GC לא היו כל שינויים, וכך גם בגזרת המאבק על שאר החולצות.
קטע 11 (יורוספורט-15:15, ערוץ הספורט-15:10 ובאמצע מעבר לספורט 5 פלוס-17:30) היום מקארקאסון למונפלייה הוא קטע שטוח יחסית בן 164 ק"מ המיועד כבר למאיצים הטהורים כדוגמת קבנדיש, גרייפל וקיטל. סאגאן ינסה אף הוא להגיע למקום גבוה בסיום הקטע ובספרינט הביניים על מנת לשמור על יתרונו במאבק על החולצה הירוקה. גם כאן לא צפויים לנו מאבקים על ההובלה בטור ועל שאר החולצות.
גיא
13 יול 2016 11:11:00תודה רבה מתן.
ותודה גם לכותבים (פאקו, עידו, מתן) על הטור.
מאז שהתחלתם לכתוב על הטור, אני מוצא את עצמי מתעמק בענף –
בעיקר מאז השאלה של מתן ביומן האבטיח.
הפיזיולוגיה של העוסקים בתחום מרתקת.
2 היכולות הפיזיולוגיות שמתנגשות אחת בשנייה (סיבולת והאצה),
הופכות את התחום לבאמת מרתק.
(דרך אגב, התשובה בקשר לפרום היא, שככל שמסת השריר גדולה יותר (שוקל 68 ק"ג, פחות מ-10% שומן), זמן ההתאוששות ארוך יותר.
(רודריגז לדוגמה, שוקל 10 קילו פחות. שזה הבדל עצום)
עידו גילרי
13 יול 2016 11:13:50אבל דווקא המטפסים הקטנים הם אלו שבדרך כלל מתקשים להתאושש ולהיות עקביים יום אחר יום.
גיא
13 יול 2016 11:48:34אני לא מבין גדול, אבל אני מנחש ש"המטפסים הקטנים" נותנים את ה-100% שלהם בקטעי הסיבולת הקשים,
בעוד שהרוכבים ה"גדולים" נותנים את הדחיפה בקטעי ההאצה.
"המטפסים הקטנים", בעיקר אחרי קטעים של "ALL IN", יסבלו ממחסור אקוטי בגליקוגן.
לוקח בדרך כלל כמעט 20 שעות בשביל להחזיר את מלאי הגליקוגן למצב אופטימלי.
"הרוכבים הגדולים", אלו שמסוגלים לתת תפוקת כוח מקסימלית למשך 20 – 40 דקות, יסבלו בטווח הארוך מהעובדה שלסיבים הלבנים לוקח הרבה יותר זמן להתאושש (בדרך כלל 48 שעות)
עידו גילרי
13 יול 2016 11:56:01תודה גיא. אני לגמרי לא מבין בזה כלום .
העניין הוא שגם רוכבי ה-GC (שהם לא גדולים בהרבה מהמטפסים, אבל לדעתי שריריים יותר) נותים מאמץ אדיר יום אחרי יום בהרים. מאמץ זה שקול למאמץ שהמטפסים משקיעים באותו יום. אני חושב (למרות שכבר ציינתי שאני חסר ידע בתחום כמעט לחלוטין) שהמאמץ הוא אירובי בעיקרו.
מה הגורמים שמשפיעים על התאוששות ממאמץ כזה שבו כולם נמצאים קרוב לגבול שלהם?
אם ננסה להתמקד – מה שמבדיל רוכב המתחרה על הניצחון מסתם מטפס הוא למעשה היכולת הזו להתאושש. אז מה הגורמים המרכזים שמשפיעים עליה? איך משפרים את היכולת הזו?
גיא
13 יול 2016 12:14:142 פקטורים מרכזיים:
VO2 Max (יכולת ספיגת חמצן) – ההבדל בין הספורטאים שבטופ (בהעדר blood doping) הוא גנטיקה.
דופק מנוחה נמוך ככל האפשר – אימון, אימון, אימון.
למיגל אינדוראין היה דופק מנוחה של 28 פעימות לדקה. זה פחות מפעימה כל 2 שניות!
(דופק מנוחה נמוך משמעותו טווח פעולה רחב יותר של הגוף עד לדופק מקסימום)
השלוב של ה-2 מאפשר לרוכב להיות "במקסימום" גבוה יותר, כך שהוא לא יצטרך "לחסל" את מאגר הגילקוגן, ולנצל את המיוגלובין עד תומו (מעביר חמצן לשריר)
באמת מעניין ללמוד קצת יותר על הפיזיולוגיה של רוכבי האופניים.
תו לי 2 – 3 טור-דה-פראנס, ואחזור אליך עם תשובה יותר מלומדת…
עידו גילרי
13 יול 2016 12:51:11תודה.
אני אקח קצת זמן לעיבוד של מה שאמרת.
בוא נחזור ונדבר עוד שני טורים (אני מוכן לחכות).
מתן גילור
13 יול 2016 11:34:32תודה גיא.
אני לא התכוונתי לזמן התאוששות, כי בזה פרום לא נחות מהגמדים (זה לפחות הרושם שאני קיבלתי), אלא בקטעים האחרונים, כשהגוף כבר לא מצליח לייצר דופק גבוה, הוא נחלש. ההסבר שלך מאתמול (דופק נמוך = פחות חמצן -> בעייתי ליותר מסת שריר, היה מאד הגיוני מבחינתי).
עידו גילרי
13 יול 2016 11:15:36אוריקה גרין אדג' נתנו אתמול מאסטר פיס של תכנון וביצוע של טקטיקה קבוצתית.
דרך אגב שוב סאגאן שני בספרינט על הניצחון. אולי מישהו היה צריך להודיע לו באוזניות שאחד הרוכבים ברח ונמצא לפניהם.
פאקו
13 יול 2016 12:43:47לגמרי נכון. ברגע שזה היה שלושה נגד אחד, לסאגאן לא היה סיכוי. הוא גם התייחס לזה בסיום הקטע.
פאקו
13 יול 2016 12:57:35ובכל זאת, מצב של שלושה רוכבים מאותה הקבוצה בקבוצת בריחה הוא מאד לא שכיח.
עידו גילרי
13 יול 2016 13:00:31נכון. אבל זה לא רק כמה היו להם בבריחה אלא יותר מי היו השלושה.
פאקו
13 יול 2016 12:41:39בכל הקשור לרכיבה, עניין ההתאוששות הוא פרמטר אחד. יש גם את עניין הכח (נמדד בוואטים), ויותר נכון הכח ביחס למשקל. ככל שהיחס הזה גבוה יותר (לטובת הכח כמובן), היכולת שלך להרים את עצמך, בעיקר בקטעי טיפוס גבוהה יותר. זה דווקא נותן יתרון לחבר'ה הקטנים יותר. יכול להיות שארחיב בעניין.
עידו גילרי
13 יול 2016 12:54:06טוב בגלל זה לדרדסים במשקל נוצה קל יותר בהרים. אבל מה שמעניין אותי זה למה כל כך קשה למומחי טיפוס להיות עקביים יום אחרי יום בהרים ובכך להפוך למועמדי GC.
גיא
13 יול 2016 13:07:25זו לא שאלה מתמטית?
אם יש יותר קטעי מישור, אז היתרון הוא לרוכב "הגדול", כי אז למשקל הגוף יש פחות משמעות (והכוח שמיוצר הוא פונקציה של מסת שריר. רוכב "גדול" ייצר יותר כוח)
אם יש יותר קטעי טיפוס, אז ככל שהזווית גדלה, למשקל הגוף יש משמעות גדולה יותר, ואז ליחס כוח/משקל יש משמעות גדולה יותר.
שאלה נוספת –
הרוכבים מתכננים סרגל מאמצים לכל קטע, כך שיוכלו לעבד עודפי חומצת לקטית?
רועי ויינברג
13 יול 2016 12:52:14המקור למשחקי הסאמרליג המעודכנים: https://twitter.com/BaxterHolmes/status/753095939699662850/photo/1
גור גולן
13 יול 2016 13:35:55הלייקרס עלו שלב אוטומטי ?
רועי ויינברג
13 יול 2016 13:39:20יש מצב שבגלל מאזן
עגל
13 יול 2016 13:09:35לעידו לגבי חוסר העקביות של המטפסים הקטנים – אני נוטה להסכים עם גיא שהם מוציאים 100% מהיכולת שלהם והמטפסים הגדולים אולי מוציאים פחות. הסיבה היא שבעליות שריריו של הרוכב מעלים גם את עצמו וגם את משקל האופניים שלו. משקל האופניים זהה לכולם ולכן באופן יחסי הקטנים סובלים יותר דווקא בעליות, ומכאן אני מנחש שהם מכלים אחוז יותר גדול מהארנגיה שלהם.
נשאלת השאלה אם האופניים הם בעצם משקולת למה בכלל טוב להיות קטן ולמה הרוכבים הם לא ענקים? אני מנחש שזה קשור להתנגדול הרוח.
אם אמצא זמן אשתדל לכתוב מודל של הוצאת האנרגיה כמו שעשיתי פעם עם הריצה.
עידו גילרי
13 יול 2016 13:18:49משקל האופניים אינו זניח אבל הוא בהחלט לא הגורם המשמעותי. אין ספק שככל שהרוכב קטן יותר (ופחות מסה שצריך להעלות במעלה ההר) קל לו יותר לטפס. התנגדות הרטח הופכת לגורם זניח בטיפוס. אם אני לא טועה אני זוכר שפעם שמעתי שזה קשור ליחס בין מסת הגוף לבין שטח הפנים של הריאות (מה שאחראי על קצב אספקת החמצן). כך ככל ששטח הפנים של הריאות קטן יותר ויש פחות מסה "להזין" יהיה קל יותר לטפס.
עד כמה שאני זוכר מסת השרירים היא גורם מאד משני כאן.
פאקו
13 יול 2016 13:35:46לאופניים יש אגב הגבלת משקל מינימלית של 6.8 ק"ג (תחשבו רגע על המספר הזה), ואצל האופניים של רוב הרוכבים זה מאד קרוב למשקל הזה.
גיא
13 יול 2016 13:22:04פאקו, עכשיו כשהיה לי קצת זמן לחשוב על זה, יש לי לא מעט שאלות –
מה האידאל של הרוכב בטור בכל הנוגע למסת שריר/אחוזי שומן?
ובהינתן שישנה רמת שומן מינימלית (כזו שמשמרת את מאגרי הגליקוגן),
עד כמה רוכבים עושים אימוני כוח (התנגדות)?
פאקו
13 יול 2016 13:29:11אין פה מספר קסם בכל מה שקשור לאחוזי שומן. הטווח אצל גברים הוא בד"כ בין 6-12 אחוז. הם עושים אימוני כח מסויימים, אבל הם מינימליים – הסיבולת פה היא שם המשחק. קח למשל את ברדלי וויגינס: הוא התחיל כרוכב וולודרום, אבל כשעבר להתחרות ברכיבה והפך להיות מטפס, הוא נאלץ להוריד 12 ק"ג ממשקל גופו.
פאקו
13 יול 2016 13:34:02זכורה לי אגב תמונה של מישהו שאני מכיר עם קונטדור וקבנדיש בזמן שביקרו באחד ממירוצי הג'ירו הקודמים. קונטדור נראה לידו כמו איזה אחד שאם אתה נושף עליו, הוא עף למרחקים. קבנדיש כבר נראה קצת יותר מסיבי (אבל גם לא בדיוק מרים משקולות).
גור גולן
13 יול 2016 13:34:04אחוז השומן משתנה גם לפי סוג הרוכב כמובן. ספרינטר לרוכב מטפס למשל.
גור גולן
13 יול 2016 13:33:11האם הלייקרס לא משחקים בטורניר של ווגאס בסאמר ליג?
הם שיחקו שלושה משחקים וניצחו… והם לא רשומים בסיבוב הראשון.
גור גולן
13 יול 2016 13:35:08היום יש ספרינט מעניין. סגאן כרגיל כל הזמן מסיים שני אולי היום יסיים ראשון. ואותי מעניין מתי גרייפל יגיע לטור.
פאקו
13 יול 2016 13:37:48לא מאמין שיגיע ראשון, אלא אם הכוכבים ממש יסתדרו לו. הקטע של אתמול דרש ממנו הרבה מאד מאמץ, והקטע של היום מוכוון ספרינטרים טהורים. צפוי שהנצחון היום יילך לקבנדיש\גרייפל\קיטל ואולי קוקאר.
עידו גילרי
13 יול 2016 13:38:56תן לי להמר היום על …. תאונה .
פאקו
13 יול 2016 13:41:03חמסה חמסה טפו טפו.
גור גולן
13 יול 2016 13:51:40יש סיכוי גדול שאתה צודק.
פאקו צריך להגיד שבזכות קבנדיש – סגאן עובד קשה ונותן טור פשוט מדהים מבחינת הגיוון והיכולות שלו כאלוף עולם.
פאקו
13 יול 2016 13:55:04אין ספק. בטורים הקודמים הוא קצת שייט בכל הקשור למאבק על החולצה הירוקה, וסגר את הסיפור די מוקדם. הפעם, בעיקר בגלל קבנדיש, המאבק הרבה יותר צמוד, מה שדורש מסאגאן להעלות את האינטנסיביות.
פאקו
13 יול 2016 13:59:37אגב סאגאן ישמח לניצחון של גרייפל בקטע, היות והגורילה במקום נמוך בתמונת החולצה הירוקה. אם צריך הוא יוביל אותו לקו הסיום…
גיא
13 יול 2016 13:37:26תודה רבה לכם, באמת מרתק.
אז מסתבר שספורט שהוא הנגטיב של הפוטבול, יכול להיות ממש מעניין.
עידו גילרי
13 יול 2016 13:43:11אולי בכל זאת נראה היום אקשן לא צפוי – התחזית להיום: חם מאד עם רוחות צד חזקות.
פאקו
13 יול 2016 13:47:51אם זה כך, אז להימור שלך על תאונה יש סיכוי יותר גבוה להתרחש. רוחות צד גורמות בד"כ לספליטים בפלוטון (בעיקר בדרכים צרות). הקבוצות השונות שמודעות לכך ינסו לתפוס מקום מקדימה, מה שיגביר את הסיכוי לתאונות.
גור גולן
13 יול 2016 13:52:11זה אומר גם שקבוצות ישמרו טוב טוב על הכוכבים שלהם.
עידו גילרי
13 יול 2016 14:01:54טוב במבט שני לא כל כך ברור לי מאיפה תגיע הרוח. זה נראה כאילו רוב הזמן היא תהיה יותר מאחור מאשר מהצד. בכל מקרה זה אמור לתרום לקצב מוגבר.
פאקו
13 יול 2016 15:18:55טוב, סימן לבאות בקטע כשג'ורג' בנט הניו זילנדי ותיבו פינו מתנגשים ונופלים לתעלה.
עידו גילרי
13 יול 2016 15:58:34יש לי הרגשה שסקיי או אחת מקבוצות הספרינטרים (EQS או DDD) ינסו לנצל את הרוח כדי לחצות את הפלוטון ולדלל מתחרים.
מנחם לס
13 יול 2016 16:12:54עד שאני מתעורר, חולב את העיזות, ומאכיל אותן, הטור לאותו יום כבר מסתיים. חבל שאין יותר גולשים המשתתפים בדיונים המעניינים שלכם
מתן גילור
13 יול 2016 16:32:40בינתיים, אם לא פספסתי מישהו, כל המובילים בחלק הקדמי של הפיצול מה שמרסן את המוטיבציה של החלק הקדמי לשמור על ההפרש ואף להגדילו.
עידו גילרי
13 יול 2016 16:35:19מעבר לעניין של הדירוג הכללי יש גם את הספרינט. לא נראה לי שזה הפיצול שהאחרון שנראה כי אטיקס מאד חזקים מקדימה סביר שינסו לדלל עוד רוכבים מקבוצות הספרינטרים האחרות.
מתן גילור
13 יול 2016 17:03:24הלכתי לקלח את הילדים וחזרתי שפרום???! בראש הפלוטון. מה קרה?
פאקו
13 יול 2016 17:09:12בדיוק כמו שצפינו (וגם קלי וקירבי מציינים את זה) – המאבק לשמור על בטיחות (בראש הפלוטון) יוצר חוסר בטיחות. כמו נבואה המגשימה את עצמה.
שיר
13 יול 2016 17:09:28כבר איזה נפילה חמישית בפלוטון..
ונראה שלא סיימנו
מתן גילור
13 יול 2016 17:09:54נתנו לרוכבים של BMC ומוביסטאר לחזור. ספורטיבי מאד מצד סקיי.
פאקו
13 יול 2016 17:13:42קיטל-סאגאן-קאב בספרינט הביניים, מתאים לאלוף העולם.
מתן גילור
13 יול 2016 18:02:09מחר וונטו ובשישי נג"ש. אגרסיבי על סף הימרני מה שפרום עושה פה.
פאקו
13 יול 2016 18:02:40סאגאן ופרום בורחים לפלוטון?!
מתן גילור
13 יול 2016 18:03:21בכל מקרה זה אמיץ מאד מצידו. כל הכבוד לו על זה. מגיע לו בניגוד לקינטנה הבונקריסט.
פאקו
13 יול 2016 18:03:50משדר פניקה לדעתי, מה שפרום עושה.
קובי
13 יול 2016 18:04:11קינטנה לבד, איפה מוביסטר?
איך שזה נראה יכול להיגמר פה עם פער של דקה.
עידו גילרי
13 יול 2016 18:05:21יש פקטור משמעותי – מחר כנראה חותכים את החלק העליון של הוונטו.
פאקו
13 יול 2016 18:05:28פמצ'ר לקבנדיש. איזה חרא.
מתן גילור
13 יול 2016 18:06:17עידו, מףמה הכוונה? הולכים לשנות את המסלול המתוכנן?
עידו גילרי
13 יול 2016 18:06:41לטפס רק חלק מהעלייה.
מתן גילור
13 יול 2016 18:14:46לא ענית לי. הם ישנו את מה שתוכנן במקור או שבמקור תוכנן לטפס חלק?
עידו גילרי
13 יול 2016 18:16:14אהה סליחה.
יש רוחות מטורפות בחלק העליון (משהו כמו 100 קמ"ש).
לכן כנראה ישנו את התוכניץ ויעצרו כיוצאים לחלק החשוף.
מתן גילור
13 יול 2016 18:20:48הגיוני, כי כשהסתכלתי באתר הרשמי לפני הטור אני זוכר שהיה את כל הטיפוס.
מתן גילור
13 יול 2016 18:16:41כזו הוצאת אנרגיה לפני כאלה יומיים מטורפים בשביל 11 שניות? ממש לא שמשתלם, אבל כבוד לפרום על האגרסיביות.
עידו גילרי
13 יול 2016 18:06:23אם תהיה תאונה עכשיו תהיה לה משמעות אדירה על הדירוג.
פאקו
13 יול 2016 18:07:14עד הסימון של שלושה ק"מ.
פאקו
13 יול 2016 18:10:52עכשיו לתאונה לא תהיה משמעות.
גור גולן
13 יול 2016 18:10:39נפילה ב3 קילומטר אותו זמן
גור גולן
13 יול 2016 18:10:09טינקוף היום כדי עבודה מדהימה! פרום ניצל את הבריחה למהלך גאוני.
אין ספק שסגאן ופרום הם הרוכבים הטובים ביותר בטור. כל אחד והמטרות שלו
עידו גילרי
13 יול 2016 18:12:06אם סאגאן לא לוקח את זה….
פאקו
13 יול 2016 18:12:09הפנצ'ר של קאב בשירות פרום.
גור גולן
13 יול 2016 18:13:26אפשר להגיד שטינקוף עשו עבודה מדהימה בטור? גם עם הפרישה דל קונתדור…
חולצה ירוקה כנראה, חולצה מנוקדת אולי. קרויזינגר אולי טופ 10.
פאקו
13 יול 2016 18:13:30לא ייאמן
פאקו
13 יול 2016 18:14:15סאגאן מנצח, פרום שני ולוקח משהו כמו 11 שניות נוספות.
גור גולן
13 יול 2016 18:14:31איזה שלב של טינקוף!!!
הוא גם הוריד את המהירות לקראת הסוף כדי שפרום לא יקבל הרבה שניות על קרויזינגר.
רק 5 שניות הבדל בלי הבונוס שניות הקטן.
עידו גילרי
13 יול 2016 18:14:44לא יודע עד כמה ההימור הזה משתלם. כמה הוא הרוויח 13 שניות?
גור גולן
13 יול 2016 18:18:59פחות לדעתי
עידו גילרי
13 יול 2016 18:20:09על תשכח את הבונוס.
גור גולן
13 יול 2016 18:21:19עלה ל28 הפרש
מה היה אתמול? 19 לא?
עידו גילרי
13 יול 2016 18:28:0516
עידו גילרי
13 יול 2016 18:15:13אם קבוצות הספרינט היו מוותרות היינו רואים כאן דקה הפרש.
אני מניח שעל זה הוא בנה.
פאקו
13 יול 2016 18:16:47הויתור היחיד היה של DDD בגלל הפנצ'ר של קאב.
עידו גילרי
13 יול 2016 18:18:29מה שכן, פרום לוקח את המקום של קונטדור בלייצר עניין ולתקוף בכל מצב.
מתן גילור
13 יול 2016 18:17:56כזו הוצאת אנרגיה לפני כאלה יומיים מטורפים בשביל 11 שניות? ממש לא שמשתלם, אבל כבוד לפרום על האגרסיביות.
גור גולן
13 יול 2016 18:19:25+1
פאקו
13 יול 2016 18:18:31פרום ראה כנראה בלופ את הוואלטה של 2012 בו קונטדור לקח את רודריגז בקטע מעבר. העניין הוא שיש עוד פה ושם קטעי טיפוס לעשות עכשיו.
עגל
13 יול 2016 18:18:39שמישהו יסביר בכמה שורות קוהרנטיות מה קרה היום והכי חשוב מה המשמעות של זה להמשך
מתן גילור
13 יול 2016 18:19:26אם באמת מחר יקצרו את הטיפוס זה משנה את התמונה. זה גם הופך את ההתקפה של פרום לכדאית יותר, גם ישפיע על הנג"ש בשישי ובעיקר יאפשר לי להספיק לראות את הסוף של הקטע ולצאת למשחק בזמן.
אבל מבחינתי וונטו זה מיתוס. קשה לי לראות שמפסיקים באמצע.
עידו גילרי
13 יול 2016 18:21:47https://youtu.be/rPwAIo0fseM
עידו גילרי
13 יול 2016 18:22:31גם אם זה יהיה המצב?
מתן גילור
13 יול 2016 18:23:43וואו. מטורף. באמת אי אפשר לרכוב ככה. ממש מבאס אם זה יהיה מז"א. מתי ההודעה הרשמית?
עידו גילרי
13 יול 2016 18:24:05יחליטו היום בערב.
מתן גילור
13 יול 2016 19:14:33לא נראה לי שהבנת אותי. לא התכוונתי שקשה לי לנאמין שיקצרו אלא שזה יגרום לי לקושי אישי.
גור גולן
13 יול 2016 18:20:37פרופ הגדיל ל28 מייטס
פאקו
13 יול 2016 18:22:11לעגל: היום קטע למאיצים. צפוי שרק מאיצים טהורים יתחרו על הבכורה, בעוד המובילים כמו פרום וקינטאנה מגיעים אחריהם בנינוחות ושומרים על הפרש הזמנים. מה שקרה בפועל זה שסאגאן ופרום, כל אחד עם חבר קבוצה, ברחו לפלוטון מס' ק"מ לסיום וזכו 1-2. סגאן זכה בקטע בעוד פרום, יחד עם שניות בונוס הגדיל את הפער מקינטאנה בעוד איזה 12 שניות.
מתן גילור
13 יול 2016 18:24:43תומאס עשה פה דבר גדול (או שהורו לו ככה בקשר? לא משנה). בלי שהוא קולט תוך שניה וחצי מה קורה ויוצא איתם הם לא מנצחים את הקטע. עוד סיבה למה הוא הדומסטיק האולטימטיבי.
פאקו
13 יול 2016 18:24:57פרום מפתיע במקומות בהם הוא מנסה ליצור יתרון – קודם בירידה ואח"ב בספרינט. זה מפתיע כי אלו מקומות בהם הזמנים שאפשר לצבור לעומת טיפוס הם יחסית נמוכים. יש כאן טרייד אוף בין המאמץ שהשקיע לזמנים הקצרים שהרוויח.
עגל
13 יול 2016 20:11:41תודה!
אני מבין שאת המשמעות מבחינת העייפות של פרום נראה אולי מחר
מתן גילור
13 יול 2016 18:26:31פרום 35 שניות על קינטנה ואף אחת מהן לא בעלייה או נג"ש. מעניין השנה זה בטוח.
עידו גילרי
13 יול 2016 18:27:10אני מצפה מקינטנה מחר לפחות לנסות להעניש.
גור גולן
13 יול 2016 18:29:01+1
גור גולן
13 יול 2016 18:28:50הנג״ש יהיה מלחמת עולם!
וכמובן מחר העלייה.
גור גולן
13 יול 2016 18:30:33לפני הפירוק של טינקוף – הקבוצה עושה מעל הוא מעבר.
דרך אגב קונתדור מצטרף לפקטורי… מצטרף לבאוקה מולמה! זה עזרה רצינית מבחינתו.
לאן סגאן עובר שנה הבאה?
גור גולן
13 יול 2016 18:30:54מעל ומעבר*
פאקו
13 יול 2016 18:32:05קונטדור – כנראה טרק פקטורי. סאגאן עוד לא ברור, מדברים על בורה ארגון. הולך לשים אולי פוסט על זה.
גור גולן
13 יול 2016 18:35:23שני הפיבוריטים שלי מתפצלים יהיה קשה 😀
בשביל סאגאן בורה זו החלטה טובה לדעתי.
ואם מולמה ישאר בטרק פקטורי אז יחד עם קונתדור זה יהיה איום רציני.
עידו גילרי
13 יול 2016 18:32:18משהו אחד אפשר כבר להגיד די בודאות:
אם סאגאן מסיים את הטור זה יהיה עם חולצה ירוקה .
גור גולן
13 יול 2016 18:34:15רוכב על
פאקו
13 יול 2016 18:34:23שם על זה היום פלומבה.
עידו גילרי
13 יול 2016 18:37:47הימור מתי קאב הולך לארוז מזוודות לריו?
פאקו
13 יול 2016 18:41:51מחר.
פאקו
13 יול 2016 18:44:43ואם לא מחר, אז ביום המנוחה בשווייץ (אחרי קטע הספרינט הבא).
פאקו
13 יול 2016 18:38:42ומה שבטוח, הנג"ש יהיה בשבילו קטע מנוחה.
שיר
13 יול 2016 18:37:34רוכב מדהים, איך הוא ופרום הלכו בלי יכולת לתגובה זה מדהים
קובי
13 יול 2016 19:27:32יחליטו היום בלילה לגביי הקיצוץ הקטע מחר,
במידה וכן יקוזזו 6 הק"מ האחרונים (וגם הקשים ביותר).
מצד אחד אני מקווה שלא יקרה אבל עם הרוחות שהיה היום לא נראה לי תחרותי במיוחד העניין,בגובה אדיר כזה הרוחות מטורפות.
פאקו
13 יול 2016 20:36:57לפי האתר של יורוספורט, החליטו כבר לחתוך את 6.5 הק"מ האחרונים.
גור גולן
13 יול 2016 20:59:11מאכזב
עידו גילרי
13 יול 2016 21:22:27בהחלט מבאס. מה שמעיד על הקושי של הטיפוס הזה היא העובדה דגם לאחר שהורידו את הק"מ האחרונים הקטלניים זה עדיין טיפוס HC של 15.5 ק"מ בשיפוע של 7%.
Mr. Fundamentals
13 יול 2016 22:35:5122:32
מישהו יכול בבקשה לשלוח את המייל של הדוק?
מעוניין לשלוח כתבה.t
גיא
14 יול 2016 09:35:22אחלה לעקוב כאן. שאינך יכול לראות בלייב