03:30 דאלאס מאבריקס – בוסטון סלטיקס, בוסטון מובילה 0-2 בסדרה
על מה משחקים הלילה?
בוסטון ניצחה במשחק הראשון, ותרמה לסיכוייה לזכות, מאחר ועד כה, בסדרות הטוב מ-7 בנ.ב.א, קבוצות שניצחו את המשחק הראשון בבית זכו בסדרה ב-85.4% מהמקרים.
לאחר מכן, בוסטון ניצחה גם במשחק השני, ושיפרה את סיכוייה עוד יותר, מאחר וקבוצות שניצחו את שני המשחקים הראשונים בבית זכו בסדרה ב-93.5% מהמקרים.
מה יקרה הלילה?
אם בוסטון תנצח, היא תשפר את סיכוייה לכמעט 100%, מאחר ובכל 127 המקרים שבהם קבוצה הובילה 0-3 היא אכן ניצחה בסדרה, והסיכוי שהסטטיסטיקה הזו תישבר דווקא במקרה של בוסטון, העונה, מול דאלאס, נראה לי קלוש ביותר. לעומת זאת, אם בוסטון תפסיד במשחק הלילה, הסיכויים שלה לנצח בסדרה כולה ירדו ל-79.8%. אז השורה התחתונה היא שהמשחק הלילה הוא על 20.2% אחוז, פלוס מינוס כמה שברי אחוזים, לזכות באליפות.
אפשר כמובן לדקדק ולבדוק את המספרים הללו בסדרות גמר, שאמורות להיות שקולות יותר מאשר סדרות הטוב מ-7 בכלל, ולוא מאחר והשיטה בפלייאוף מפגישה בין קצוות (הראשונה בין השמינית, השנייה נגד השביעית וכו'), כך שהסיבובים הראשונים אמורים להיות שקולים פחות, בעוד שהשלבים האחרונים אמורים להיות שקולים יותר, אבל לא הצלחתי למצוא את הנתונים האלה בסדרת הגמר (גילוי נאות – לא הצלחתי זה לא אומר שיצאתי לחפש במדבר, נושא מזון ומים לשלושה ימים, חבוש כובע של לגיון הזרים הצרפתי, וחזרתי צרוב שמש, צמא, עייף, מיוזע וחבול, אלא שפשוט חיפשתי בגוגל, ויצא לי הלינק של הנתונים על כלל סדרות הטוב מ-7).
מה היה עד עכשיו?
האמת שכולם כבר דיברו על הכל, במעורבים הקודמים, בפריוויו-אים הקודמים, בסיקורים הקודמים או בניתוחים של עמיחי, אסי ורועי, אז אין לי ברירה לעשות מעשה אקדמי משהו והוא להבין שכאשר כל החשוב כבר נאמר, ועדיין אתה צריך לפרסם משהו, אתה צריך להתמקד בזוטות ובשאריות ולמצוא איזה טייק מעניין עליהם. ובכן, נתחיל
הידעת? – דנטה אקסום נולד במלבורן שבמדינת ויקטוריה, אוסטרליה. אביו, ססיל, זכה בשנת 1982 באליפות טורניר המכללות כשחקן אוניברסיטת קרוליינה הצפונית, לצד מייקל ג'ורדן, ג'יימס וורת'י וסם פרקינס. לאחר מכן עבר ססיל להתגורר באוסטרליה, ושיחק בליגת העל האוסטרלית בין השנים 1989–1996.
לא מספיק, צריך עוד? אין בעיה
הידעת? – מלבורן (באנגלית: Melbourne; מבוטא "מֵלְבּן" – Melb'n) היא בירת מדינת ויקטוריה והעיר השנייה בגודלה באוסטרליה (אחרי סידני). אוכלוסיית המטרופולין של מלבורן והסיטי של מלבורן מנתה כ-4.9 מיליון תושבים בזמן מפקד האוכלוסין של 2021.
הבדיחה מיצתה את עצמה, אז אחסוך לכם את הפסקאות על אוסטרליה, ג'יימס קוק, ואפילו את המוזרה מכולן, על המגאפאונה הנכחדת באוסטרליה של לפני 46 אלף שנה, שכללה מכרסמים בגודל של היפופוטמים, ציפורי ענק שאינן עפות, ועוד כל מיני ענפים אבולוציוניים אקזוטיים אחרים, שאם נלך מספיק אחורה נגלה שגם להם, גם לדנטה אקסום, וגם לכם, יש את אותו אב קדמון, מי היה מאמין?!?
אבל עכשיו ברצינות, מספר פנינים סטטיסטיות שמסכמות את שני המשחקים הקודמים, מבסקטבול רפרנס, שיתכן שישפכו מעט אור על מה שיתרחש הלילה בטקסס, ויתכן שגם סתם יהוו מסך עשן מאחוריו ירקמו ג'ייסון קיד, לוקה וקיירי את מזימותיהם.
השחקן ששיחק את מספר הדקות הרב ביותר בסדרה הוא…. לא נכון, לא לוקה, עם 81 דקות, אלא דווקא ג'ייסון טייטום המושמץ עם 87 כאלה.
מדוע בעצם? האם עד כדי כך בוסטון תלויה ביכולת יצור הנקודות של טייטום?
ובכן, אולי כן ואולי לא, כלומר טייטום אכן זורק לסל יותר מכל סלטיק אחר, עם 38 ניסיונות כאלה, בהשוואה ל-27 של בראון, 26 של דריק וייט הגדול, ו-23 של הולידיי, אבל הוא קלע רק 12 מהם, בהשוואה ל-15 של בראון והולידיי, 12 של זינגר ו-11 של דריק וייט הגדול.
אז למה, בעצם, הוא משחק יותר מכולם? אולי בגלל שכאשר הוא בכל זאת קולע, הוא מקבל 3 נקודות?
אז זהו, שלא – עם 4/14, כלומר 28%, מעבר לקשת, טייטום מפגר בהרבה אחרי דרק וייט הגדול עם 7/18 ו-39%, הולידיי עם 4/9 ו-44%, ואפילו הורפורד עם 3/8 ו-37.5%.
טוב נו, אז לא משלוש, אולי הוא סוחט עבירות ומפגיז מהעונשין?
אז זהו, שגם לא – אמנם 6/8, כלומר 75%, אבל זה עדיין פחות מה-10 נק' של בראון מהקו (גם עם רק ב-66%), ופחות מאשר כל הסלטיקים האחרים ש, תאמינו או לא, לא החמיצו עד עכשיו מהקו, ולכן הקבוצה כולה עומדת על 82% מהעונשין.
בסדר, עזוב אותי עכשיו מאחוזים, הם מושפעים גם מרמת ההגנה על השחקן, מדרגת הקושי של הזריקות, דבר איתי במספרים אבסולוטיים – טייטום קולע הכי הרבה נק' בקבוצה?
לא בדיוק, לא, האיש הזה הוא ג'יילן בראון עם 43 נק', השני הוא הולידיי עם 38, וטייטום רק שלישי עם 34, כחוט השערה לפני דריק וייט הגדול עם 33 נק' וזינגר הקטן עם 32 כאלה.
טוב, נעבור לצד השני של הפרקט – טייטום גבוה, ארוך ומהיר, אז הוא בטח חוסם מצוין, נכון?
ובכן, גם לא, לזינגר 5 חס', לבראון 3, וייט והורפורד 2 כ"א, ולטייטום, והולידיי רק אחת.
וחטיפות?
נופ, סורי, בראון עם 6, דריק וייט הגדול עם 4, הולידיי עם 2 וטייטום רק עם אחת, כמו הורפורד ופריצ'ארד.
בסדר, אבל יש בהגנה הרבה יותר מאשר חסימות וחטיפות, כמה עבירות טייטום עושה?
אוקיי, כאן התמונה מתחילה להפוך לחיובית – בראון והולידיי עם 6 עבירות כ"א, וייט עם 5, ורק אחר כך טייטום וזינגר עם 3 כ"א, כשזינגר שיחק חצי מהדקות של טייטום.
נו יפה, אמרתי לך, מה עם ריבאונדים?
מוביל את הקבוצה, עם 20 כאלה, למרות שרק 3 מהם בהתקפה, בעוד שהולידיי, עם 19 סה"כ, מוביל את הקבוצה בריב' התקפה עם 6 כאלה. חיה רעה ההולידיי הזה, פשוט חיה רעה
ועדיין, מי שמוביל בסך הכל זה טייטום, נכון? קצת לפרגן חברים. ומה עם אסיסטים?
בינגו! יפה לך! טייטום מוביל עם 17, שזה בערך פי שתיים מהבאים אחריו, בראון 9, הולידיי 8 ודריק וייט הגדול עם 7. אפשר בהחלט לטעון שהוא מרכז תשומת לב של ההגנה ומצליח למצוא את האיש הפנוי.
ואיך היחס אס'/איבודים?
שאלה מצוינת, 17/9 לטייטום, שזה בהחלט יותר טוב מה-9/8 של בראון, אבל פחות טוב מה-7/3 של דריק וייט הגדול, והרבה פחות טוב מה-8/0 המדהים של הולידיי, וה-5/0 הנפלא של הורפורד.
והנתונים המתקדמים מה אומרים?
טרו שוטינג הכי נמוך בקבוצה, (חוץ מפריצ'ארד שאמנם קלע את הזריקה ההזויה ההיא מהחצי, אבל מתברר שהיא הייתה הזריקה היחידה שקלע בינתיים בסדרה והוא עם 1/9), עם 40%, כשהממוצע הקבוצתי הוא 64%, ואם אתם חושבים שזינגר מוביל, עם 71%, אז תחשבו שוב כי הולידיי עבר אותו עם 76%. 76%? בפיינלז?? לשחקן קו אחורי??? מה הולך כאן ????
בסדר, בסדר ומה עם היוסאג'? בסוף למי הולך הכדור?
נכון, לטייטום, שמוביל עם 27% אחוז, אבל בהפרש קטן מאד, כשזינגר שני עם 25% ובראון אחריו עם 24%.
טוב נו, בסדר, אבל בסוף מה שמשנה זה איך הקבוצה משחקת כשאתה על הפרקט, לא?
אז כן, והאופנסיב רייטינג של טייטום הוא השני הכי נמוך בקבוצה, 89, חוץ מפריצ'ארד, כלומר בוסטון קולעת פחות מ-90 נק' ל-100 פוזשנים כשטייטום על הפרקט. וזה כאשר לבראון יש 111, לדרק וייט הגדול 119, לזינגר 134, להורפורד 143, ולהולידיי המפלצתי 166!
ואם משקללים את ההגנה?
אז ניקח את האופנסיב, נפחית ממנו את הדיפנסיב, והתוצאה המתקבלת אצל טייטום היא מינוס 15… יתרה מזו, הוא השחקן השלילי היחיד בשישייה, כשכל השאר עם פלוס 13, 17, 36, 42 ואפילו 63 אצל הולידיי המפלצתי.
ומה עם הגיימסקור?
את הקבוצה מוביל הולידיי 21, אחר כך בראון עם 18, וייט וזינגר עם 14, וטייטום עם 11 רק לפני הורפורד עם 9.6.
וואלה, לא יודע מה להגיד לך
וואלה, גם אני לא, אבל יש לי הרגשה שהסטט' של טייטום ישתפרו בהמשך הסדרה, אולי כבר הלילה, ושיהיה מעניין לבדוק את הטבלאות האלה בעוד מספר ימים. ואם לא כך יהיה, אפשר יהיה להמשיך ולהתווכח. גם טוב.
אוקיי, ובצד השני מה?
בערך מה שכולם אמרו בפוסטים ובתגובות – בעיקר לוקה וקצת מסביב. סתם כמה נתונים סלקטיביים – דאלאס עם 25% מהשלוש, כשקיירי עם 0/8 מהטווח, ו-וושינגטון עם 1/8. נתונים מדהימים יש לומר, וגם אם ניתן קרדיט להגנת הפרימטר של בוסטון, וגם אם נבקר את קיירי והשאר על התצוגה שלהם בשני המשחקים האלה, קשה לי להאמין שהסטט' הזו תיוותר בעינה גם אחרי הלילה, פשוט לא סביר.
וחוץ מזה?
באמת לא יותר מדי, גאפורד ו-וושינגטון לוקחים קצת ריב', כולל בהתקפה, קיירי מוסר קצת אס' אבל גם מרבה לאבד, לייבלי, כידוע, שיחק עד עכשיו רק מעט דקות. דאלאס חסמה עד עכשיו רק 4 חס' בסדרה. הפרש חיובי בין האופנסיב רייטינג לדיפנסיב רייטינג נרשם רק אצל גאפורד והארדי – כל השאר מפסידים את הדקות שלהם, וקיירי עם 77 אופנסיב מול 119 דיפנסיב, הפרש של 42… פשוט מובס.
ואחרי כל החפירה הזו, מה יקרה הלילה?
דאלאס תשתפר – הקהל ידחוף, קיירי יגיע לסדרה, גאפורד יטחן בצבע, וחלק מהשלשות מהפינה יכנסו. השאלה היא האם גם בוסטון תשתפר – בלי זינגר זה יהיה קשה, ורוב הסלטיקים משחקים מצוין גם ככה, והסיכוי שהולידיי ישמור על המספרים האולטרה-ג'ורדניים האלה גם הלילה הוא קלוש, אז עיקר הדלתא יחסית למשחקים הקודמים, אם תגיע, צריכה להגיע מטייטום. האם תהיה דלתא כזו – להערכתי כן. האם היא תספיק כדי לקזז את השיפור אצל דאלאס? להערכתי לא – דאלאס ב-11 תשיג את 20.2 האחוז הנחשקים שלה.
מעניין מאוד. תודה.
מסתבר שהולידיי היה מספר 2 במילווקי, ושנכון לעכשיו הוא הרבה יותר טוב מלילארד
תודה מיקי. זז לניתוח
רק בריאות מנחם
שיעבור בהצלחה ושתחזור מהר לאיתנך.
גוד לאק דוק 🙏
פריוויו מפואר כשנדמה היה שאי אפשר עוד לשמוע מילה על הסדרה החד צדדית הזו.
מקווה שהיום טייטום ישתיק את כולם, כולל את המבקרים למיניהם, דונציק וכמובן את קיד.
הוא עוד לא נתן בסדרה הזו משחק של 30 נקודות וצפונה. מאד רוצה לראות אותו לוקח את הסלטיקס על הגב כשהוא מתעלל קשות בשקץ הסלובני ועללוקה (כמו שאומרת הקריינית הערבייה)…
אני דווקא מחכה לראות את הדריסה,הרעב הרצחני ואת הרצון לנצח בכל דרך אפשרית, כולל ציפורניים ובעיטות קרטה מטייטום. שאר הקבוצה מדהימים.
נקודה חשובה לגביי טייטום,
עיקר ההגנה של דאלאס מתמקדת בו ובזה שהוא לא מנסה בכוח (יחסית) ונותן לאחרים את האסיסטים + מבטים פנויים הופך אותו לחשוב מאוד במערך,גם בלי הקליעה וזה לזכותו
נכון
ובכל זאת זה טייטום, הוא צריך למצוא את הדרך גם לקלוע, כמו שלוקה עושה!
ישתיק את כולם, כולל המבקרים למינהם.
פירוש אפשרי: ישתיק את המהללים, את השותקים, את המפהקים, את המתלוננים ואת המבקרים
יש לו מזל גדול שהוא בקבוצה הזאת זה מה שבטוח… כי המספרים והאחוזים שלו בגמר מזעזעים.
אני לא חושב שיש סופרסטאר אחד שהיה יכול לספק כאלה מספרים בגמר ואשכרה לזכות באליפות
.
צריך לציין לטובה ששיחק לא רע מול הדאבל טימים הרבים ומסר יפה מאוד
מקווה שהסלטיקס ידרסו או שינצחו בשיניים.
זה פריוויו?
מעולה וכייף לקרא.
תודה מאנו
אין מצב שטייטום שיש לו כמעט את הפלוס מינוס הכי גבוה בסדרה נמצא בנט רייטינג שלילי. לא יודע מה המספר שזרקת אבל זה לא מה שהתכוונת.
https://www.basketball-reference.com/playoffs/2024-nba-finals-mavericks-vs-celtics.html#BOSadvanced
כמו שאמרתי – זה לא מה שהתכוונת.
אז מה אומרים הנתונים האלה?
לא הרבה.
לפי מה שכתוב בבסקטבול רפרנס הם אומרים שהאופנסיב הוא הערכה למספר הנקודות של הקבוצה ב-100 פוזשנים, והדיפנסיב הוא הערכה למספר הנקודות של הקבוצה ב-100 פוזשנים. אז אפשר להגיד שלא היו 100 פוזשנים, אבל איך הנתונים השליליים של טייטום, והנתונים החיוביים של כל חמשת האחרים, לא רלבנטיים?
בוא נתחיל ממה אתה חושב שזה אומר?
ונמשיך באיך אתה חושב נעשית ההערכה?
לא יודע, נשברתי עוד בחישובים של ה-BPM וה-VORP, אבל גם אם אני לא יודע, זה לא אומר שהמדדים האלה הם חסרי משמעות.
נכון – אבל אלה כן.
אני לא חושב. זה כבר לא ממש עובד יותר. עכשיו או שמצטטים מישהו אחר או שאומרים איך שמרגישים…
😉
אבל ברצינות – אני חושב את מה שבסקטבול רפרנס כתבו, איפה הטעות?
שוב – זה לא טעות -זה פשוט לא מייצג את מה שנהוג לקרוא לו נט רייטינג (או אופנסיב/דיםנסיב).
וכמו שאמרתי זה לא רבלנטי כי הפלוס מינוס שלו הוא הדני הכי גבוה בסדרה והסלטיקס במינוס כשהוא לא על המגרש.
מאיפה הנתונים הללו?
מהמשחקים…
אתה רוצה תסתכל באתר הליגה.
שאגב יקאה לך שלסם האוזר יש את הנט רייטינג הטוב בקבוצה… אבל טייטום במקום טוב
זה מה שמצאתי
https://www.nba.com/playoffs/2024/nba-finals/stats
אכן, טייטום במקום טוב עם 12.5, שני להולידיי עם 13, בצוותא עם זינגר 12.5. מעניין מדוע הנתונים האלה שונים מהאופנסיב והדיפנסיב רייטינגס. מוזר. בכל מקרה להאוזר יש שם 9, אז אני מניח שאנחנו לא מסתכלים על אותה טבלה.
כי היא הערכה גרועה…
היא לוקחת את הנתונים הקבוצתיים ומסתכלת על התרומה היחסית של כל שחקן לבוקס סקור בהתאם לדקות שהיה ולפי זה מיייחסת לו את החלק הרלבנטי.
אז אפשר לתת לו הנחה מסוימת על כך ששיחק הרבה דקות, לגיטימי, אבל השאלה האם ההנחה הזו "מכסה" את כל טווח המדדים הגרוע הזה. כלומר, גם אם נגיד שלא הכל אפשר לנרמל לפי דקות, ואני מסכים לזה, עדיין אלה נתונים שאומרים דרשני. בוודאי כשאחרים בבוסטון לא משחקים הרבה פחות דקות ממנו.
זה פשוט לא אופנסיב או דיפנסיב רייטינג מאנו.
https://www.nba.com/stats/players/advanced?PORound=4&TeamID=1610612738&dir=A&sort=NET_RATING
מעניין, כאן הוא באמת שלישי (נטו, בלי האוזר ופריצ'ארד), אחרי זינגר והולידיי. מה שלא ברור לי זה מדוע האופנסיב והדיפנסיב רייטינג כאן שונים מאלה של בסקטבול רפרנס. הליגה ובסקטבול רפרנס מגדירים אחרת את המדדים האלה?
הסברתי לך…
זה בגלל ששם הם מעריכים את זה על סמך כל הדקות של הקבוצה ובאתר הליגה הם לוקחים בפועל את הדקות שהיה על המגרש.
גם כשאני משתמש בפר 100 פוזשנז המספרים אחרים.
https://www.nba.com/stats/players/advanced?PORound=4&TeamID=1610612738&dir=A&sort=NET_RATING&PerMode=Per100Possessions
זה בדיוק כמו במה שצירפתי לך.
נכון, אבל שונה מבבסקטבול רפרנס.
כי כמו שאמרתי לך – ההערכה שהם עושים לא קשורה למתי השחקן היה על המגרש ומתי לא.
הם מתייחסים רק לנתוני הבוקס הסקור ולפי זה עושים הערכה מאד מאד גסה ובעיני חסרת משמעות.
והפלוס מינוס זה לא נט רייטינג (שזה אותו דבר רק מנורמל ל-100 פוזשנים מה שמקפיץ את האוזר מאותגר הדקות).
הסדרה הזאת של דאלאס למרות שכולם חושבים שהסדרה גמורה.
ככל שטייטום יקלע יותר, כך לדאלאס יש סיכוי גבוה יותר לנצח. ככל שהמשחק יהיה צמוד והוא יתחיל לעשות הירו בול, כך ייטב לדאלאס. שלא נדבר על שחקני המשנה של דאלאס שבבית הולכים לקלוע באחוזים גבוהים יותר. ולוקה מג'יק יבוא לנצח במשחק 4 וישווה את הסדרה.
האווירה דומה למיני נגד דנבר אחרי 2 משחקים שהיינו בטוחים שזה ילך למיני בקלות. אבל זה לא. צלמו את המסך, ניפגש בבוסטון בשיוויון אחרי משחק 4.
הצהרה חזקה. להגיד שהסדרה הזאת של דאלאס כשהסטורית יש נכון לעכשיו רק 6.5% סיכוי שאתה צודק זו בהחלט הצהרה חזקה. אני מהמר שהסדרה הזאת של בוסטון.
תודה רבה מאנו ויאללה סלטיקס
אפשר להאמין שדונצ'יץ יהפוך את הסידרה הזו למעניינת אבל קשה להיות אופטימי
אחרי הצורה שבה מתרצים את ההפסדים שלו.
–
פרוזינגס פתח את ההתקפה וגם חיפה על האחוזים של טאטום ובראון,
בצד ההגנתי הוא הרבה יותר איכותי מהמחליף שלו.
אני כן חושב שהורפורד מספיק טוב מול הצמד גאפורד וגם האוזר הוא קלעי מצויין.
פורזינגיס בחוץ. הורפורד הולך לשבור שיאי זמנים על המגרש
ולוקה הולך לנצל כל שניה ושניה ש קורנט/אסקיבייר יהיו על המגרש. לא רואה אותם משחקים נמוך כשלייבלי או גאפורד בצד השני
ומצד שני לגבוהים של דאלאס יהיה הרבה יותר זמן בצבע שיעזור להם ב2 הצדדים
שחקן שבמשך כל השנים נפצע , עוד פעם נפצע ופחות או יותר יחסיר את כל הפלייאוף?
אני בשוק
אף אחד בבוסטון לא יכל לראות כזה דבר , זה לא נורמלי
בטח עוד תגידו לי גם שאמביד וקוואי יפצעו ככה לפתע באמצע החיים.
אין דברים כאלה
אתה טועה, ואפילו תבדוק פה באתר שהחשש העיקרי בהחתמה של פורזינגיס היה מצבו הבריאותי. הסלטיקס שמרו עליו בצמר גפן כל העונה אבל כשלו ברגע האמת באותו משחק במיאמי ובמקום להוציא את פורזינגיס אחרי סיבוב בקרסול משכו אותו להמשיך לשחק ולהיפצע. זה גם לא מפתיע לשחקן שלא רגיל לשחק בפליאוף. פורזינגיס נתן בשני המשחקים הראשונים בסדרה יתרון חשוב ואולי רק בשביל זה היה שווה להביא אותו לקבוצה.
איך בדיוק אני טועה?
שחקן שכל הזמן נפצע עוד פעם נפצע
את קוואי היו שומרים בבית. ושמים בובה ממוזיאון השעווה והוא עדיין נפצע.
אתה לא יכול לבנות על זה ששחקן שכל הזמן נפצע לא יפצע .
לטורונטו היה פוקס עם שנה אחת של קוואי וזהו.
בגלל זה אמביד וקוואי ועוד שחקנים שכל הזמן נפצעים לא יקחו אליפות בתור שחקן מוביל.
הביאו את פוק ג׳ורג׳ לפרשן.
דה שוטי צא מהצנטרישוט, יש אקשן .
העגלה של הבלרינה והמוזלמי דורשת טיפול אישי בבקשה
עכשיו הביאו את מר קרחוני לקשקש. גוואלד.
כולם מלוקקים ומלקקים חחחחחחח
דאלאס הולכים לנצח היום וגם בכל משחק שפורזינגיס לא יישחק בו בסדרה הזו.
איכס על השיקוץ דוני הבכיין.
כל הזמן מתבכיין ודורש כאפה
דונצ'יץ' עושה בסלטיקס כרצונו
לוקה וקיירי על הגל. הסלטיקס נראים כמי שמקווים שההגנה תחזיק אותם במשחק עד שהשלשות יתחילו לצלול פנימה
איפה כל התחבושות של הדונקיץ?
עשר זריקות קיבל לפני המשחק?
תרשו לי לגחגך
From NBA Countdown: @wojespn reports there is “real doubt” over Kristaps Porzingis’ status for the remainder of the NBA Finals
קיירי הגיע הלילה לשחק זה נראה אחרת לדאלס כשיש עזרה ללוקה.
מי ידע שאקסום מסוגל לעשות את זה מול שחקנים ולא רק מול כסאות…
נזק מינימאלי
נראה שטייטום הגיע סוף סוף לסידרה?
פחות מ 35 נקודות יפגע בלגאסי…
טייטום הגיע הערב. האוזר זה גאנר. גם קיירי הגיע. זה של דאלאס הערב, אבל יהיה קשה
עזוב אותך תן עבודה.
העגלה שלכם כבר מקרטעת
דונצ'יץ' וקיירי מול טאטום וההגנה של הסלטיקס.
השאלה אם דונצ'יץ' יגיע עם אוויר לרבע האחרון, כי בשני משחקים הראושנים נראה היה שהוא עייף.
הסלטיקס עם הגנה שמחזירה אותם לחיים והאוזר שפוגע מבחוץ.
דירק ווייט פשוט מסריח את הפרקט
אין לו הרבה פעולות חיוביות בינתיים
הנה הוא עם עוד איבוד כדור עוד שלשה פנויה שלא נכנסת.
נקווה שבמאני טיים הוא פתאום יכניס אותן…
ב-NBA כל כך אוהבים את הבידוד והאחד-על-אחד שכבר שכחו לנוע בלי כדור. כל פעם שזה קורה מקבלים 2 קלות
אמת
כמה ״שדוני בלרינה״ מוכשר, ככה הוא דוחה.אני מתעב אותו ומאחל לו מפח נפש כל עונה
חזרנו לזה שלא לוקחים טיימאאוט?
טאטום והאוזר מחזיקים בחיים את ההתקפה של הסלטיקס. כל השאר לא ממש פוגעים ובראון טרם הופיע.
קיירי מתחיל להשתולל לטובה ואלו בשורות טובות למאבריקס
בא לי לשבור לדוריס את השיניים . ..יש לה יותר מידי שששששש בדיבור.
שמישהו יגיד לי שבחוזה החדש של הליגה נקבל מישהו אחר כי אני לא עומד בזה…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אתה צריך להיות חירש כמוני שלא תשמע את כל השטויות.
מצטרף
צופה עם חבר. אמרתי לו בפתיחה שוושינגטון יהיה גרוע. הנעליים…
האנרגיות אצל דאלאס, אבל מלבד קיירי ולוקה אף אחד אחר לא ממש תורם.
הסלטיקס עם הגנה שמחזיקה אותם בחיים. התקפית זה רק טאטום עם האוזר שפוגע. מחכים לבראון, הולידיי ו-וויט
ווייט חייב להתעורר כי הוא פשוט גרוע ביותר בחצי הראשון.
בוסטון נראים גרוע והם עדיין במשחק, אם וייט ובראון יתעוררו יש סיכוי.
Tatum taking over
וושינגטון שמע אותי והחליף נעליים
לוקה וקיירי שסוף סוף התעורר מעולים היום. טייטום סוף סוף במשחק שמצדיק את מקומו בטופ 10. המשלימים של דאלאס חושך לא קולעים כדור לאוקיינוס. בוסטון עולה ל5 ודאלאס צריכה להיזהר מבריחה… נקווה לטוב
בלי פורזי אלה שתי קבוצות שוות בכוחן עם נטיה קלה לסלטיק
מה שהסלטיקס צריכים זה פשוט לשים גז רצח בהגנה והם לוקחים שליטה. הולידי עם כזה כושר על בהגנה מדהים.
אבל הוא משחק ב'צוע הדונקיץ
הוא בצוע
האוזר נותן יופי של משחק היום מהספסל. קולע התקפית ולא חור הגנתי
לוקה מתחיל להתלונן לשופטים.
שיגיד תודה שהוא לא מקבל תוקף כל פעם שהוא דוחף ליצור ספייסינג. ילאה שיאבד ריכוז. קדימה סלטיקס. לדרוס.
טוב רבותי
אם טילמן דופק שלשה ניגמר המשחק
בוסטון עם קונצרט הגנתי ברבע הזה.
בראון התעורר והסלטיקס שמים גז
הקווקזי החליט להגיע למשחק וזה בהחלט מעודד
בוסטון בפלוס 15… עמוקים יותר מגוונים יותר וטובים יותר. וזה ביכולת טובה מאוד של קיירי, וסבירה יחסית של לוקה, ובלי פורזי. פתאום משום מקום ווייט דופק לך שלשה בבנקשוט אחרי שהיה חושך מההתחלה, פתאום טילמן שם שלשה, והמשחק בורח…
מקווה לקאמבק ברבע האחרון אבל התקווה אובדת, מ0-3 כבר לא יהיה הרבה סיכוי
והדאנק הזה של בראון, שמגדיל את ההפרש ל-15, מכריע את המשחק, ולכן את הסדרה ולכן התואר ה-18 בדרכו לבוסטון. ברכות לכל מי שעמל על זה תקופה כל כך ארוכה – רזי, אברי, האווי לאסוף, הציפור הנדירה, גיא הירוק, ביל סימונס, אבא של ביל סימונס, בראד סטיבנס, ג'ו מאזולה וכמובן השחקנים ובראשם דירק וייט הגדול.
לחדשות בהרחבה: בוסטון קבוצה ממש ממש טובה
וואי וואי וואי
ההפרש על 21 אוי עגלתי חחחחחחח
קאמבק 3-0 הראשון בהיסטוריה?
איזה יום נפלא
לה לה לה לה…
צונאמי בהובלת גיילן בראון
זה מרגיש כאילו לוח התוצאות התבלבל…
במחצית הייתי בטוח שזו תהיה התוצאה בתחילת הרבע האחרון,
רק הפוך.
ישששששששש גווווווו ירוק.
אסור לבכיין והבלרינה כמו דוני לקחת אליפות
האם העגלה קמה לתחייה? 11 הפרש
שששששש
דה שוט כבר דורדר את העגלה עם תלמה ולואיז.
זה של דאלאס היום. לסלטיקס נגמר האוויר.
ושוב מאזו מחזיר את המאבס למשחק בגלל שלא מוכן לקחת טיימאאוט…
הניצחון היה כבר אצלו בכיס אבל כדורגל אין טיימאאוט!
וצריך לדרוש מפריצארד ביום לא טוב בכל זאת לקחת זריקה.
איזה בר מזל מהאזו הזה.
למרות הריצה הזו של דאלאס, המשחק הזה נראה בין קבוצה שכל נקודה שלה עולה בדמים וכל זריקה היא קונטסטד, לבין קבוצה שמשחקת נכון ומגיעה להרבה מאוד זריקות פנויות ולייאפים. לאורך זמן, אין תפילה למערביים
בוא תגיד תאמת, לבוסטון רועדות הידיים.
אני לא מאמין, חזרנו למינוס 3?
איזה קאמבק של המאבס. המשחק נראה גמור
אף פעם לא הבנתי למה קבוצה שמובילה 20 נק 10 דק מהסוף ממשיכה לזרוק שחלשלות. לכו על 2 בטוחות בצבע.
דאלאססססססס מנסים להציל את העונה חחחחחחח לא מאמין.
חשבתי כבר ללכת לישון ולבכות את עגלתי שהתרסקה אחרי הדאנק של בראון, ועוד בוסטון פתחה עם 2 שלשות. 3 הפרש וכדור של דאלאס. לא יודע למה קיד לקח טיימאאוט בכזה מומנטום אבל רק שימשיך
משחק שלשות מכוער של בוסטון…
אם נכנס אז 21 הפרש….לא נכנסת השלשה ,כל הפער נמחק.
מה עשה טייטום בחצי הזה ?
משחק מכור השופטים דופקים את לוקה
לא עכשיו לצאת בעבירות לא נכון חחחחחח
אחרי כל זה איי וגם לוקה וקיירי החטיאו זריקות יכולנו כבר להיות ביתרון
לא מאמין
לא יודע לגבי זה, אבל העבירה החמישית של לוקה הייתה שריקת אוויר
מכור מכור ביזיון
יאללה באתי לעזור לבוסטון אני רואה מתקשים יאללה jt
מישהו אמר לשופטים שבוסטון צריכים לנצח היום והם מוכרים אז זה קורה
שריקה בדיחה נגד ווש
חחחחחחחח ביזיון
דרק וייטטטטט מה קרה ללוקה חחח
השופטים רוצחים אותנו
שימון חשבתי שסילבר בעדנו
יאלל חנגב תביאו טבעת לרזי
הסלטיקס מנצחים את זה דרך ההגנה שלהם. לעשות מולם סל זה לחצוב מים מהסלע
נו דוקטור רזי ,
מי הmvp ?
גיילין בראון או גייסון טאטום ?
מי האלפא של הקבוצה ?????
ג'יילן
טייטום לפחות לפי המשחק הזה
זה היה בהחלפה, קודם טייטום אחר כך בראון.
🙂
מחצית שניה אדירה לג'יילן בראון שבדרך לדאבל MVP
אמת
אין מה לעשות גמרו אותנו עם ההוצאה של לוקה ב6. שני הפאולים האחרונים נגדו גבוליים ומרגיז שנגמר ככה אחרי כזו ריצה מרגשת
בוסטון בקלאץ הולכת לג'יילן בראון. משחק טוב של טייטום אבל ברבע הרביעי הידיים רועדות לו ובראון בא להצלה
גבוליים חחח כמה כאלה הוא קיבל? השופט הזה יענש בחומרה
משחק פנונמלי של טייטום. היה הכי טוב של בוסטון ביי פאר (מה שאי אפשר להגיד על המשחק הקודם)
חקה למשחק 4.
הוא יבוא בלי הלחץ.
איזה הזיה עם וויט והניסיון לעבירה. השופט מתעלם ונותן להרדוואי החטאה חופשית
איך לוקה עשה 6 עבירות אם לא שומר בכלל 😄
חחחחחחחח
דה שוטי. נתן דה שוטי לקח
תצטרך להתעלות הפעם עם הג'יף!
שימון איפה האקוולייזר ולמה הוא נגדנו?
לוקה כבר לא נאה בעיניהם?
דאלאס שוב לא עוברים את ה-100…
יששש
צריך את האנרגיות של הרבע הרביעי הזה לשאר הסדרה. אולי נחולל נס
אחד המשחקים ההזויים, Ever
מה נגיד. מזל טוב לבוסטון. אלופה ראויה
אכן
Too good
יאללה בנות בואו (הייתי חייב סליחה)
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דאלאס טרייד אחד (על סטף קארי) מלהפוך את הסדרה 🤐
דוק תוציא את החליפת עש של האליפות . זהו אין ברירה תצטרך ללבוש אותה.
חשבתי לקנות אחת דנדשה, גם פפיון
עוד לא קנית? טוב יאללה גש לפולגת או לאחמד את סלים בעיר תחתית (יש מצב שיש להם חליפה ירוקה) תקנה משהו נחמד. ותביא כבר כובע.
בוסטון עם/בלי פורזינגיס זה 2 חיות שונות לגמרי.
בלי פורזי אלה קבוצות שוות פחות או יותר עם נטיה קלה לבוסטון.
הסלטיקס מעולים גם בלי הג'ירף.
קבוצה עם חמישייה מעולה וספסל מצוין. וגם מאמן בר מזל!
@JoelEmbiid
·
Did the bucks give them the championship?
#we_are_not_relevant
שלחתי סטוק טיטולים סיני מחורר לדאלאס.
תודה דה שוט על תלמה ולואיז לתפארת
דוני ודאלאס 2 סמול
אתם חזקים מדי, אפילו בלי פורזי, מאן סיטי…
בוסטון עם מלט דאון מפואר ואז השופטים נכנסים לפעולה. פאול של טייטום על לוקה דחיפה בגב לא נשרק, פאול ללוקה על בראון בלי שהיה כלום, תוקף של בראון שדוחף את לוקה ושרקו נגד לוקה ואז שריקת המשחק – על וושינגטון. בסוף לקינוח פאול של ווייט שמסמן לשופט שעומד מטר ממנו ואין שריקה.
בתקציר בסוף רואים את הזברות בעמדת הצילום. סיי נו מור
אה כן, ובלי בראון זה סוויפ לדאלאס 🙂🙂
ואת כל הפאולים שלא שרקו לבוסטון בריצה של דאלאס ספרת? השופטים הם הסיבה העיקרית לריצה 20-2 של דאלאס. מזל שנזכרו בסוף שיש שתי קבוצות על המגרש.בכל מקרה אכן מלט דאון מפואר הזכיר לי את הקליפרס ב 2015 היה קרוב לזה. מזל שהסתיים אחרת.טייטום היה מעולה במשחק הזה טוב שגם בראון נזכר להגיע בחצי השני.
טייטום היה מצויין. נעלם ברבע האחרון אבל שמר יפה. בראון התעלה בסדרה של ג׳אמפרים ושלשות שהכריעו את המשחק. והשופטים… כל מילה מיותרת. בוסטון לא צריכים אותם כדי לנצח הם הכי חזקים גם ככה. השריקה על וושינגטון זה לפנתיאון
נו טוב ניתן לך להנות מהספק. אני הייתי בשוק מהשופטים בזמן הריצה של דאלאס פשוט נאלמו. ולגבי בראון באמת תודה רבה שהוא נזכר להגיע כי במחצית הראשונה היה רק טייטום. יתנו לו את ה mvp ? אין לי בעיה עם זה. שחקן מעולה. לא הרמתי גבה כשקיבל את החוזה הכי יקר בליגה. טענתי שהוא שווה את זה. הוכיח. זה לא מוריד מטייטום. הם דואו מצוין.
אההה, נפל האסימון סופסוף
הרי, אני אומר את זה כל השנה.
ככככחחחחחחחחח
השלפוחית לא מכוונת בסדרה הזו, השעות קשות.
משחק שעבר העירה אותי לשניות האחרונות של הגארבג'.
הלילה ניסיתי לכוונה, עשתה לי תרגיל – השכמה ב-1:30.
עד 2:30 נרדמתי וישנתי כמו תינוק.
מזל טוב לירוקים, ובמיוחד לביג אל, דרק וג'רו.
ההר הוליד עכבר בגמר הזה.
רואה את התגובה הזאת של רזי ונקרע🤣🤣🤣
מאמן בר מזל!!!🤣😂🤣😂
https://hoops.co.il/?p=318295#comment-1974765
ממליץ גם שתקרא מה מנחם אמר על המזל זה, רמז, זו אחת התגובות מתחת…
בכל מקרה טייטום ובראון ניגבו את דאלאס ה"מופלאים" וכך גם את כל מי שקפץ בשמחה על העגלה שלהם…
באיזו תגובה מדובר?
בתגובה שהוא אמר שהכל בחיים זה מזל.
🙂
זה אמנם הרבה מאוד אבל לא הכל, צריך גם יכולת
דוקי ודוקי הערב בדאלאס (הפרחים לשופטים… חחח)
https://giphy.com/clips/theoffice-the-office-peacock-tv-show-G96zgIcQn1L2xpmdxi
🙂