בוסטון תנסה להניף גביע על אדמת טקסס ביום שישי הגדול האחרון של העונה! / דור בלוך

בוסטון תנסה להניף גביע על אדמת טקסס ביום שישי הגדול האחרון של העונה! / דור בלוך

3:30 דאלאס מאבריקס (0) – בוסטון סלטיקס (3):

אחרי תבוסה ניצחת במשחק הראשון בסדרה, דאלאס הראו רוח לחימה במשחקים 2-3 ואפשר לטעון שאם לא החלטות שיפוט כאלה ואחרות, זריקות שיכלו להיכנס או שלא, וקבלת החלטות מעט טובה יותר בדקות האחרונות, התוצאה באחד משני המשחקים האלה יכלה להיות שונה, אבל האמת היא שכנראה שזה לא היה משנה כל כך.

פוסט זה יהיה שיר הלל לבוסטון סלטיקס של עונת 23/24.

בראד סטיבנס עשה את אחת מעבודות ה-GM הטובות בהיסטוריה, ומה שבוסטון עשתה בעשור האחרון הוא דוגמא ומופת למה שכל קבוצה צריכה לעשות כשהיא בונה את עצמה, מהטרייד עם הנטס שסידר לה את הבחירות הגבוהות שלה, האמון הבלתי נגמר בבסיס של בראון וטייטום, האומץ להיפרד ממי שהיה לכאורה אחד מאבני היסוד של הקבוצה הזאת (סמארט, במהלך שמזכיר את המהלך של דטרויט של תומאס שסידר לה 2 אליפויות), המהלך האדיר אדיר אדיר של הבאת ג'רו הולידיי, וכן, גם המהלך של הבאת פורזינגס והחזרת הורפורד ואסור לשכוח את הבאת דריק וייט בכלום והפיכתו לאולסטאר גבולי.

אם ינצחו הלילה הסלטיקס יגמרו את העונה הזאת כולל פלייאוף במאזן בלתי נתפס של 20-80, אפשר לספר סיפורים עד מחר על פציעות במזרח, ודרכם הקלה של הסלטיקס אל הגמר וזה גם יהיה נכון, אבל אתה יכול לנצח רק את מי שעומד מולך והסלטיקס עשו את זה בסטייל.

גם דאלאס זכאית למחמאות, אבל הסיפור של העונה שלה הוא "אבן, נייר ומספריים", זהו סיפורו של המערב, שבו מיניסוטה נבנתה כדי להעיף את דנבר וכך היא אכן עשתה, אבל מול קבוצה ללא איום מתחת לסל אבל עם שני גארדים יוצרים למיניסוטה כבר לא הייתה תשובה, וכך בעיקר בגלל הסידינג דאלאס מצאה את עצמה בגמר עם סגל עם לא מעט חורים ומגבלות, יהיה מעניין לראות כיצד הם לוקחים את הבסיס הזה ומשדרגים אותו לקראת העונה הבאה.

מעניין יותר יהיה לראות האם ובאיזה שלב לוקה יחליט להיות שחקן מקצוען ב-100%. כזה שמגיע מהקיץ בכושר, ולא נכנס לכושר תוך כדי עונה, כזה שמגיע שעתיים לפני האימון, כזה שהגוף שלו נמצא במצב הטוב ביותר שהוא יכול להיות לכדורסל. אם לא יעשה זאת התקרה על שם ג'יימס הארדן מצפה לו, אם יעשה זאת? הפנתאון.

תודה למנחם הענק (ורפואה שלמה), לצוות העורכים והכותבים הנפלא, ולכל הקוראים והמגיבים המהווים את קהילת הופס, שאני מאושר להיות חלק ממנה כבר עשור, וכבר לא יכול לחכות לעונה הבאה.

הימור: בוסטון ב-12

Subscribe
Notify of
179 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
TRIP
TRIP
14/06/2024 9:59:07

ידעתי שקיירי יביא לבוסטון אליפות

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 10:24:49
Reply to  TRIP

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
השחקן הכי טוב בהיסטוריה. מחזיק את דאלאס ולוקה על הגב אבל הפסיד לסלטיקס 13 משחקים ברצף מאז אותה הדריכה המפורסמת על לאקי בבוסטון גרדן.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  TRIP

🫡
.
סחטיין על ההומור העצמי. אחת התכונות החשובות אם לא ה

Berch
14/06/2024 11:13:06
Reply to  TRIP

לקח קצת זמן אבל קורה….
🤣

thetroll
thetroll
15/06/2024 1:52:55
Reply to  TRIP

גדול

דה שוט
14/06/2024 10:16:44

תודה דור
מתי שהוא מישהו צריך לחזור מ-0:3
אני עם סקייווקר… עד ה(צוק)סוף המר

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 10:25:18
Reply to  דה שוט

נפילה נעימה
🙂

captain beefheart
captain beefheart
14/06/2024 13:32:07
Reply to  דה שוט

לכאורה זה יכול לקרות. בפועל לא. קבוצות לא סתם מגיעות ל-0:3. לשון אחר: בכל המקרים שקבוצה עמדה על 0:3 נאמר עליה "ולא זו הקבוצה שתעשה היסטוריה ותנצח 4 רצוף"

דה שוט
14/06/2024 14:25:26

צודק במאה אחוז. דווקא האחרונה שכמעט חזרה הייתה בוסטון לפני שנה עם משחק 7 בבית – כולם היו בטוחים שזה קורה.
באופן מוזר קבוצה שהגיעה ל-0:2 שואפת בעצם לקחת את משחק 3 ואז הסדרה גמורה. אפשר בכלל לא לשחק את משחק 4, כמו 0:7 בפינג-פונג (או שזה רק מיתוס, לא יודע).

Yinon Yavor
14/06/2024 15:50:59
Reply to  דה שוט

שנה שעברה באמת היה מצב שהקבוצה הפחות טובה באופן מובהק מובילה 0:3.
יותר מזה, הקבוצה הטובה יותר כבר הצליחה להביא אליה הביתה את משחק 7. אם זה היה קורה, שנה שעברה היה המצב האופטימלי לכך

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 16:06:39
Reply to  Yinon Yavor

כשכתבתי את רשימת הבר מזל של ג'ו מאזולה, אחרי משחק 2 כמדומני, אמרתי שאחת הסיבות שהוא בר מזל זה ההפסד של הסלטיקס בשנה שעברה ב 7 למיאמי.
אין לי ספק שהסלטיקס היו מפסידים במקום מיאמי לדנוור. טייטום בראון ושות היו צריכים להתבגר בעוד שנה, סטיבנס היה צריך את ההזדמנויות להיפטר מכמה בעיות בקבוצה ולהביא את הג'ירף והולידיי. בהינתן בריאות של טייטום ובראון, השנה אין מה שיפריע לסלטיקס לקחת את טייטל 18.

דה שוט
14/06/2024 16:47:55
Reply to  Yinon Yavor

מסכים. לא האמנתי שיפסידו אז בבית.
רזיאל גם צודק – בעיקר הצלחתם לשחרר את סמארט שהזיק יותר משהועיל.

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 17:14:43
Reply to  דה שוט

הזריקה של זמארט עדיין כואב לי אבל הטרולי צדק.
ההגעה של ג'רו ישר למקום של מרכוס שידרגה את הסלטיקס פלאים כי הסמאחטה היה זורק שלשות גם כשמאד לא הלך לו. היה מכריח ולא הבין שהוא 3 או 4 בהיררכייה… אז כן, סטיבנס עשה נכון.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
14/06/2024 19:20:25
Reply to  דה שוט

גם השחרור של הטיים לורד שיותר פציע מפורזי וגם השחרור של הוויליאמס השמן שאין לו ככ קשר לכדורסל היו מהלכים נכונים , ואיפשרו לפריצארד והאוזר לקבל יותר דקות ולעלות ברוטציה ..

Avri
Avri
14/06/2024 19:44:12
Reply to  דה שוט

רזי צודק?!? שמישהו יביא מהר את הלינק לעסקה על סמארט, ואת הלינק לפריוויו של בוסטון, וניזכר מה אמרו על העסקה?

עידו גילרי
14/06/2024 20:06:32
Reply to  Avri

קח נפנק אותך הפעם – אין שם יותר מדי פנינים
https://hoops.co.il/?p=293786

Avri
Avri
15/06/2024 9:46:16

בבקשה, תגובתו של רזי לטרייד על פורזינגיס:
"אויי ווייי זמיר
לא יכלו להביא לי את לאורי מרקקן במקום?
מה אני צריך את האיטרייה הלטבי הזה?
היו צכים שני כדורים, אחד לבראון וחד לטייטום, עכשיו צריך שלושה…
יהה וואראדי בקושלראבאק
עוד יביאו את השקץ…"

Avri
Avri
15/06/2024 9:54:52
Reply to  Avri

והינה תגובתו של שמעון מהפריוויו: "פורזי זה נזק יתברר בהמשך".
זהו, אלו שני החברים שרציתי לצטט 😉

דה שוט
14/06/2024 21:31:10
Reply to  Avri

צודק צודק סמארט רק הפריע בדיוק כמו שרזי הסביר כאן למעלה

thetroll
thetroll
15/06/2024 1:35:04
Reply to  Avri

חיפשת לינקים בבקשה בתגובה למה שרזי אמר אחרי כל החפירות וזה עוד לפני שהביאו את הולידיי רק שהעיף את סמארט
https://hoops.co.il/?p=298723

thetroll
thetroll
15/06/2024 1:40:48
Reply to  Avri

https://hoops.co.il/?p=265079
בבקשה.
לא מאמין שאני מבזבז על זה זמן .
נ.ב. אתם הולכים לזכות באליפות הערב אברי לא בא לך להנות מזה קצת?

thetroll
thetroll
15/06/2024 1:47:54
Reply to  Avri

בבקשה עוד אחד
https://hoops.co.il/?p=299223
איזו טרחנות אני לא מאמין.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/06/2024 19:08:31
Reply to  דה שוט

טיסה נעימה
אתה העגלה בלרינה והמוזלמי.
https://giphy.com/gifs/explosion-micmacs-xWwlsKhzOtuTu

דה שוט
14/06/2024 21:44:27

חחחח הגרוייסה גיבר
הגעתם לגמר ישר מהספא לוקה כבר מזמן על אדים והמחסניות של קיירי ו-וושינגטון ריקות. ג׳ונס בכלל גמור רק רוצה שזה ייגמר ויילך לישון…
😀😀😀
הנה אתה מנסה להעיר את הטמיר שבכלל מחרים את הסדרה

comment image&ct=g

Last edited 5 months ago by דה שוט
ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/06/2024 22:10:00
Reply to  דה שוט

חחחחחחח
איפה טמיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

😂😂😂😂

FAN
FAN
14/06/2024 10:32:41

מצטרף גם לתודה לך וכל צוות האתר המיוחד הזה.

FAN
FAN
14/06/2024 10:34:42

ועבודת הGM בבוסטון ראויה לתואר כבר הרבה מאוד שנים. עוד מהימים שהשיקוץ שמשחק מולה שיחק עם הגופיה שלה ועוד כמה שנם לפניכן, ובטח ובטח מאז ועד העונה הזאת. סגלים נהדים שכל אחד מהם היה יכול לזכות באליפות ה18 שלהם

Zivo
14/06/2024 10:36:29

קצר ולעניין. מתחבר. מקצועית דלאס שווה משחק אחד בסדרה אבל מנטלית יש שם בעיה בקו האחורי

Drexler
Drexler
14/06/2024 10:44:49

למי שרוצה לראות ניתוח טקטי של משחק 3
https://m.youtube.com/watch?v=myZrj06fHsY
אפשר לראות כאן כמה מאזולה משפיע על הקבוצה גם בהתקפה עם התאמה טקטית במחצית.בהגנה אין מה לדבר , עד עכשיו הגנה מדהימה של כולם .

אטאפומה
14/06/2024 13:07:52
Reply to  Drexler

קיד לא מגיב נכון וכנראה לא מבין את הסיפור :
בשמירה אישית יש לו בעיה .
באסורית שנח גבוהים ןהתאמות יש לו יתרון אם הוא משחק עם שני הגבוהים .
גאפורד ולייבלי צריכים להישאר בצבע .
קיד לא הגיב נכין , בלבל את גאפורד
שיצא החוצה .
הבעיה בסאלאס היא המאמן שלא מתפקד
ומספר המסירות הנמוך יחסית לאלו של בוסטון.
בוסטון משחקים נכון כך משחקים מול קבוצה עדיפה מחפשים את היתרון היחסי
ומוצאים אותו .
דאלאס צריכים את פיני או לפחות אטברדוביץ כמאמן .
וכן לשחק עם לפחות שני מובילי כדטר
אקסום במקום קיירי
ולעבור מהרכבים גבוהים לנמוכים .

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כל מילה.
.
תודה רבה רבה דור הגדול, על כל העונה. הכיף שלך הוא התענוג שלנו. ישר כח ומח.

Berch
14/06/2024 11:12:42

תודה על הפרוויו
🙏

ברבור שחור
ברבור שחור
14/06/2024 12:24:09

אפשר להלל הרבה את בוסטון….אבל האמת היא שחוץ מזה שיש לה 5-6 שחקנים טובים היא משעממת, אפורה כזו שלא נרכוש כרטיס למשחק שלה גם במבצעים של הבלאק פריידי.

אבל …כרגע היא הכי טובה !

האווי לאסוף
האווי לאסוף
14/06/2024 13:02:54

מסכים עם כל התובנות שלך, מהבנייה של הסלטיקס (וקרדיט לדני איימג' כמובן) ועד ללוקה. ה'תקרה על שם ג'יימס הארדן' זו פשוט שורה גאונית.
תודה רבה דור על עונה שלמה של פריוויוים, כבר מחכה לעונה הבאה:-)

golan
golan
14/06/2024 13:33:11

תודה רבה על כל ימי השישי הגדולים.
היום נגמרת העונה, בתזמון טוב עם היורו והאולימפיאדה.
זה הזמן להודות לכולם. לכותבים, לעורכים לאלה שדואגים מאחורי הקלעים כמו פאקו ולמגיבים…
ותמיד טוב לאחל בריאות למנחם.
שבת שלום

Shenanigans
Shenanigans
14/06/2024 13:35:03

המהפך מתחיל היום.
אחרי המשחק היום תגידו ״טוב מגיע להם משחק אחד, נסגור את זה במשחק הבא״
כשדאלאס יצמצמו ל3-2 אחרי משחק צמוד תגידו ״לא נורא, משחק הבא יבואו מפוקסים וזה נגמר״
אחרי ה3-3 כולנו כבר נדע מה הולך לקרות במשחק האחרון. לוקה עם 24 נקודות ברבע הראשון מוביל את דאלאס ל74-42 במחצית ומשם גארבג׳ עד לזכייה המובטחת והמוצדקת של דאלאס.

Om3r
Om3r
14/06/2024 14:41:37
Reply to  Shenanigans

מהפה שלך לאלוהי הכדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Om3r

חחח חס ושלום שהדונאטס יזכה.
המאבס ינצחו היום וינוגבו משחק הבאה סטייל לייקרס 08 עם 30 הפרש לבוסטון בגיים 5

thetroll
thetroll
15/06/2024 2:01:53
Reply to  Shenanigans

חחח זה לא היה אמור להתחיל במשחק הקודם? אבל יפה על ההתעקשות.

Om3r
Om3r
14/06/2024 14:59:23

תודה על הפריוויו
אווירת הסיכום מוצדקת אבל אני מקווה שהמאבס לפחות יקחו היום משחק אחד בשביל הכבוד. זה לא שהם היו רחוקים מזה בשני המשחקים הקודמים. כמו בהרבה סדרות אחרות בפלייאוף הזה, התוצאה יחסית לא משקפת את איך שהמשחקים עצמם נראו (על אף שבוסטון אכן עדיפה).
דאלאס צריכה לשלם את החוזה של הארדווי לפנות לעצמה מקום להחתים חתיכות נוספות. אין להם חוסר קוהרנטי באיזושהי עמדה והם יחסית מאוזנים (לוקה וקיירי בקו האחורי, וושינגטון וג'ונס בכנפיים ולייבלי וגאפורד בצבע). ג'ונס זכאי להארכת חוזה הקיץ הזה והיה נראה שבדרך לחוזה משמעותי אבל הסדרה הנוראה שהוא נותן כרגע כנראה תקטין את המנייה שלו. יתכן שדאלאס תוכל להשאיר אותו בגלל זה לעוד כמה שנים.
דאלאס צריכה בעיקר לבנות הגנה חזקה שתוכל לחפות על הקו האחורי שלה במידת הצורך. לוקה כמובן יהיה חייב להשתפר בהגנה עוד (אף על פי שלדעתי כבר בעונה הזאת היה לו שיפור ניכר מעונות קודמות), אבל הוא תמיד יהיה מוגבל בצד הזה של המגרש בגלל שאת רוב האנרגיה יוציא בהתקפה. שחקן כמו אבדיה תאמת יתאים מאוד לדאלאס כרגע. פורוורד שיכול לשמור 1-4, יכול לקלוע קאצ' אנד שוט באחוזים טובים, יכול להוביל כדור וליצור לקבוצה כשלוקה על הספסל. לא אופתע אם דאלאס תחפש אותו בקיץ (כמו כן שילוב הפעולה בינו לבין גאפורד הוא די מוכח, שיחקו יפה מאוד ביחד כשגאפורד היה בוושינגטון). מעניין אם יגיע לשם, איך יסתדר עם הצורר.
דאלאס היא אחת הקבוצות להסתכל עליה בקיץ הקרוב. לוקה ישחק באולימפיאדה ואני מקווה שנראה ממנו טורניר טוב למרות העייפות. הגמר הזה חייב להיות זריקת ההתעוררות שלו. הוא מקבל כרגע המון הייט מוצדק אבל חייבים להודות שראינו ממנו פלייאוף די מטורף וסדרות גדולות. יש לו את מה שצריך כדי להוביל קבוצה לנצחונות, השאלה האם הוא מפנים שזה דורש מחויבות. יהיה מעניין לראות אילו מהלכים הם יעשו.

בוסטון תשלוט בליגה בעונות הקרובות. לא רואה תרחיש שהיא לא תצא מהמזרח גם בעונה הבאה ובזו שאחריה בהנחה ואין פציעות רציניות ולא צפויות (הכוונה ששחקן שאינו הלטבי יפצע ויחסיר את הפלייאוף). זה לא שאי אפשר להתמודד מולה וזה לא overkill ברמה של הווריורס בעידן דוראנט, אבל היא תהיה הפייבוריטית כמעט בכל סדרה שתשחק בה. מה גם שהמערב הוא קונפרנס משמעותית יותר חזק מהמזרח. האריות במערב ילחמו בסיבוב שני וגמר אזורי קשוח, והקבוצה שתצא משם תגיע מותשת נגד בוסטון שכנראה תגיע בלי להזיע יותר מדי.
כשיגיע שלב חידוש החוזים אז הולידיי כבר יהיה לקראת סוף הקריירה, הורפורד כנראה כבר יפרוש, וויט יצטרך לקבל צ'ק שמן ואז יגיע הזמן לפרק את הקבוצה מאילוצי שכר. זה יקרה רק עוד כמה עונות, ככה שלבוסטון יש את הפוטנציאל לבסס את עצמה כשושלת. בראד סטיבנס עשה בית ספר לליגה וצריך לכתוב על המהלכים שלו בtextbook של תפקיד הג'נרל מנג'ר.

Avri
Avri
14/06/2024 15:35:03

 אלוהים שישמור, כמות הנאחס שאנשים מפילים עלינו כאן היא פשוט לא תאמן. הלכתי לקנות מלח ושום ובפה שלי כבר לא נשאר רוק מכל הטפו טפו טפו שאני צריך לייצר אחרי כל משפט שני שאני קורא כאן + בתגובות. 

חברים, עוד לא נגמר כלום. אף קבוצה עוד לא חזרה מ3-0 אבל תמיד, תמיד, יש פעם ראשונה. כל שיא דינו להשבר ואם יש מי שיכול לעשות הסטוריה זה לוקה שהוא בהגדרה עושה-הסטוריה מהלך. קיצר, תרגיעו כולכם. 

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

מה נלחצת זה שלכם. לא היום משחק הבא. אברי תירגע

Avri
Avri
14/06/2024 19:45:09

והוא לא מפסיק…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/06/2024 22:10:23
Reply to  Avri

חחחחחחחח

thetroll
thetroll
15/06/2024 2:03:19
Reply to  Avri

אתה עדין לא מאמין אברי? מה דאלאס תנצח את בוסטון 4 רצוף? תתחיל לחגוג בקיצור.

S&M
S&M
14/06/2024 17:06:56

לוקה ב-7. זה כתוב בשמים.

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 17:10:49

שחמט לא ברמה הכי גבוהה אבל נחמד מאד.
הסוף היה ברור ישר מההתחלה.
https://www.facebook.com/watch/?v=811081486087713

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 17:53:33

גם פה ברור ישר בהתחלה מי מנצח
https://www.facebook.com/watch/?v=1364749421099084

עמיחי קטן
14/06/2024 17:28:33

תודה דור, ותודה לכל כותבי הפריוויו והסיקורים לאורך העונה המורכבת הזאת.
*אני עוד אתייחס באריכות לנושא הזה בעתיד הקרוב, אבל כוח האדם בסיקורים הצטמצם העונה כפי שבוודאי שמתם לב, אז תודה לכל מי שעדיין מחזיק מעמד.
*אני מאמין שבוסטון יסגרו עניין הלילה, וגם אם לא, פערי הרמות בין השחקנים המובילים של בוסטון ובין מי שאינו סלובני בדאלאס גדולים מדי לאורך זמן.
*לוקה דונצ'יץ' הוא השחקן הטוב בליגה נכון להיום, ועדיין הוא יכול וצריך להשתפר עוד קצת, כמו שהוא אמר בעצמו אחרי כל אחד משני המשחקים האחרונים. עדיין, הביקורות עליו מוגזמות, מבוססות על נתונים שגויים ונובעות מסיבות שלא קשורות לכדורסל.
*ראינו מה דונצ'יץ' עשה להגנה של מינסוטה. אני מאמין שהוא היה עושה יותר מזה להגנה של דנבר, שהיא פחות טובה ויש לה סנטר יותר כבד. לחשוב שדווקא דנבר של העונה זו הקבוצה שהייתה יכולה לאלץ את בוסטון להעלות הילוך נוסף זה נראה לי מוזר מאוד, אבל זה דיון תיאורטי אז אין לי דרך להוכיח לכאן או לכאן.
** תודה לכל הגולשים, הקוראים, המגיבים, הכותבים, העורכים ומנחם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הביקורות על לוקה קשורות אך ורק לכדורסל מתבסס על משחקים שצופים בהם הבן אדם בזיון בהגנה קונוס לא זז בכוונה זה הביקורת. הוא שמן ולא בכושר.
אכן השחקן הטוב בליגה אבל זה תעודת עניות לליגה.
לא להאדיר אותו סתם. אין שום שוני בין פריים הארדן ללוקה הנןכחי חוץ מזה שלוקה שמן יותר וגבוה יותר ולכן טוב בפוסט.
זה הארדן אחד לאחד

עגל
14/06/2024 22:46:59

הארדן בשיאו היה שחקן היסטורי. מה רע?
הבעיה היא שלוקה, במצב הגופני שלו, לא יחזיק הרבה זמן.

רן הנרגן
רן הנרגן
14/06/2024 17:40:19

האם נכון לומר שהעסקה שהכריעה את האלפות השנה הביאה את לילארד למילווקי ואת הולידי לבוסטון ?
.
האם שיקגו היו מסכים לעסקה שפורטלנד קיבלו על לוין?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה לא רק הולידיי בלי דרק וויט גם לא היו זוכים קיבלו 2 שחקנים טובים ששומרים גם חינם

Avri
Avri
14/06/2024 19:46:55

שמעון, תארגן את הלינק לעסקה על סמארט, רוצה לדעת מה אמרת בזמן אמת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Avri

לא זוכר כנס לתכנת הריגול

עגל
14/06/2024 22:48:27
Reply to  Avri

לדעתי סמארט שחקן מצוין והוא היה אובדן גדול.
רק מה, קיבלו את ג'רו הולידיי, שהוא עוד יותר טוב. אז אין מה לבכות.
היתרון הגדול של ג'רו זה ניהול המשחק וזה שהוא ממעט בהירו בול/ראש בקיר.

עידו גילרי
14/06/2024 22:52:56
Reply to  עגל

הולידיי לא מנהל משחק בסלטיקס.

עגל
14/06/2024 17:50:42

תודה דור. You da real MVP
הרבה מילים נשפכו כאן אז לא אוסיף.
עם כל הביקורת המוצדקת על לוקה "לא בושה להיות גלינארי", הוא עדיין השחקן הטוב ביותר בפלייאוף הזה.
לדעתי יש לו בעיקר בעיית כושר, כלומר בעיה עם גוף שמנמן, כבד ואיטי ועל זה הוא צריך לעבוד, כי אני לא רוצה לחשוב איך הוא יראה בגיל 30. כל השאר פתיר.
יאללה – יש יורו ואולימפיאדה, בנב"א כנראה שנעבור לכתבות על לברון והלייקרס 🙁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

שגא מערער על הקביעה נתן יותר מדונציץ לצערו חברו גי וויל שילשל את הסידרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

האמת שלוקה בכושרו נראה כמו גלינארי 🤣🤣🤣🤣🤣🤣

Yosi Berkeley
14/06/2024 17:52:20

תודה דור,
זה מרגיש בבחינת "נאמר כבר הכל…". הדבר שהכי הייתי בטוח בו לגבי הסדרה הזו הוא שלא יהיו פחות משישה משחקים. לא החזיק.
מצד אחד קשה לי להאמין שדאלאס לא תיקח אפילו משחק אחד, מצד שני – הם נראו שבורים, הדיבור (אומנם בבוסטון) הוא על הרבה כעס בקבוצה על לוקה.
מצידי, שיימשך עוד משחק אחד…

וניל טרופי
וניל טרופי
14/06/2024 19:02:52

תודה על עוד פריוויו אחרון לעונה. אני מבקש להזכיר שסמארט הוטרד על פורזינגיס בלי קשר להולידיי שזה וואחד סיכון למנג'ר כי ברור היה שפורזינגיס הוא גיים צינג'ר אבל גם מועד לפציעות. את הפרחים יש לתת ךריילי שלא הסכים לטרייד על לילארד וליאניס עיניים שלי שהחליט להביא את לילארד על אף שהיה לו הולידיי ביד ולא נשכח את פורטלנד שהסכימו לקחת את הפצוע טיים לורד ואת ההוא אקס מילווקי. לפעמים המזל משחק לטובתך. בינתיים לאיש אולי הכי מסכן בגמר, זה ששתי הקבוצות האחרונות שלו לא היו מעוניינות לתת לו כסף https://bleacherreport.com/articles/10124505-hornets-grant-williams-says-it-definitely-sucked-not-getting-celtics-tribute-video

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מסכן חח יצטרך לחפש פראיירית אחרת שתביא לו ברינקס. זה העסק חברים עשוק שאפשר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/06/2024 19:13:44

זה מה שקורה כשקיד המאמן שלך
https://giphy.com/gifs/silwale-bomb-nuke-3oEjI7yCdwLEizpVmw

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/06/2024 19:20:29

הלילה דה שוט יוצא מהצנטרישוט, וזה מה שמחכה לו
https://giphy.com/gifs/missile-115ai8kxEG4qo8

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
14/06/2024 19:30:06

אני חושב שהלילה דאלאס ייקחו משחק אחד ….זה לא טוב למורשת של לוקה להפסיד בסיוויפ בגמר ..ותכלס הם שווים ניצחון אחד.

עוד נתון ממשחק 4 זה שבוסטון לקחו 46 זריקות לשלוש במשחק ורק 36 זריקות לשתיים במשחק ..
זה נחמד כשיש לך את הספלאש בראדרס בקו האחורי להפצצות כאלה אבל לבוסטון אין ….זה האבולוציה של המשחק לצערי , כדורסל לא חכם לא קבוצתי ואותי ממש מבאס.

עידו גילרי
14/06/2024 19:34:07

מה בדיוק לא קבוצתי או לא חכם בכדורסל של בוסטון?

Avri
Avri
14/06/2024 19:48:07

האוהדים שלהם 😀

עידו גילרי
14/06/2024 19:53:52
Reply to  Avri

חחח, זה נכון אבל זה נכון לכל קבוצה בערך…

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
14/06/2024 20:21:29

מעטות השלשות שמגיעות אחרי מהלך של הנעת כדור על הקשת או מחדירה של שחקן והוצאת כדור ….אפשר להשוות את זה להנעת הכדור של גולדן סטייט באליפויות שלה ?
יש כאן התקפת משולש עם איזה חסימה או מסירות ? לא.
עוד ועוד ועוד שלשות ….לשתי הקבוצות בערך 50 החטאות משותפות לזריקות שלוש …בעיניי זה מחריד, מטופש ולא כדורסל חכם.

Last edited 5 months ago by Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
עידו גילרי
14/06/2024 20:27:02

ממש לא מסכים אם זה. רוב השלשות מגיעות אחרי הנעת כדור. לא חוכמה לנסות להשוות להתקפה של הווריורס אין קבוצות כמעט שמשחקות ככה.
מצחיק אותי הבכי על כמות השלשות. אם נחזור לתקופה שכל השלשות האלו היו זריקות מידריינג' במקום אז זה לא מחריד? רק בגלל שזרקת ממטר קרוב יותר?
מה שנראה לי שיותר מפריע לך ולאחרים זה השלשות המהירות במשחק מעבר. זה אני יודע שקשה להתרגל אבל זה משתלם.

Last edited 5 months ago by עידו גילרי
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
14/06/2024 21:40:14

כן ,זה ניצחון האנליטיקס….כי 60 אחוז משתיים שווה לארבעים אחוז משלוש ,מה שנותן לנו הרבה יותר החטאות כי כולם זורקים משלוש כולל הסנטרים . כל הריבאונדים ארוכים ,הכדורים עפים לכל הכיוונים והמשחק פחות מסודר…

וכן ,אם דרק וויט במשחק 2 בגמר ,עוצר בהתקפת מעבר על השלוש ומשחרר זריקה מהירה בלי שומר ,ומפספס את הטבעת בשלושים סמ ימינה ופוגע רק בקרש ,אז זה מצחיק בעיני.

עידו גילרי
14/06/2024 21:43:18

האחוזים פחות טובים בהשוואה ל…?
אני מדגיש שוב – הזריקות לשלוש באות רובן ככולם על חשבון זריקות שלא היו נכנסות באחוזים הרבה יותר טובים.
לא מסכים איתך שהמשחק פחות מסודר. יש יותר נטייה לעשות נקודות במשחק מעבר זה גם קטע אנליטי אבל זה כבר משהו אחר.

Last edited 5 months ago by עידו גילרי
עידו גילרי
14/06/2024 21:55:18

בוא נעשה ניסוי קטן – באיזה שנים לדעתך (אתה יכול לבחור כמה תקופות שבא לך) האחוזים מהשדה היו גבוהים יותר?

גיא רוזן
14/06/2024 19:54:33

יש דבר אחד עקבי שהריווח והשלשות של בוסטון מאפשרים –
אחוזים מצוינים בצבע.
דאלאס מאז הטרייד דדליין היא קבוצת הגנת צבע מצוינת.
הם חנקו את הקליפרס (51.6%) עשו עבודה לא רעה מול הת'אנדר (60.1%), והם לחלוטין השביתו את מינסוטה בצבע (59%).
בוסטון?
הם קולעים 75.8% מול דאלאס בצבע.

צורת המשחק שמאלצת את דאלאס לפנות את הצבע הפכה העונה את בוסטון להתקפה מס' 1 בליגה.
מי שמשנה מאוד את התמונה זה פורזינגיס,
כאשר הוא על הפרקט הנתונים בולטים עוד יותר.

המשגיח
14/06/2024 19:36:25

דור המלך – תודה לך על עוד פריוויו אחרון לעונה. אתה פשוט עוגן באתר שלנו

Last edited 5 months ago by המשגיח
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  המשגיח

זה לא אחרון לעונה שלחו את סקוטי לשלוח את לוקה לקו בכל זריקת ידיים אייי באמפ היום זה לא המאזן אלא המצמצם

עידו גילרי
14/06/2024 21:56:52

אז בוא תסביר לנו למה לא שלחו אותו קודם כשהיה סיכוי 'לאזן'?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שלחו את האח טוני הוא ניסה אבל לא הצליח אז אותו שלחו עכשיו. זרבה כבר היה.

עידו גילרי
14/06/2024 22:18:37

מה זה ניסה – או שהוא קומפני מן או שהוא לא.

שי אבן צור
14/06/2024 22:34:21

יש קומפני מן ויש קומפני מן
אליבא דה שמעון, פוסטר הולך להצליח איפה שהאח טוני נכשל

עידו גילרי
14/06/2024 22:35:56

בקומפני אין כזה דבר לא להצליח… לכישלון יש מחיר כואב.

Last edited 5 months ago by עידו גילרי
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה היום יעלה עם מגן ברך אפור קנה רוטב ברביקיו לאפקט הדם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין 100 אחוז הצלחה גם לא אצלם לגבי המנצחת.
באנדר אובר יש אולי 100 אחוז

עידו גילרי
14/06/2024 23:05:53

אתה מתבלבל בקומפני … מצד שני שזו תהיה הבעיה הכי קטנה שלך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הכי קומפני מן אבל ניסה הוא לא יכול להכריע בהכל לבדו הוא יכול להטות להוביל לבאר לצמצם לרוב גם להכריע אבל לפעמים קולעים שלשות וכאלה…

עידו גילרי
14/06/2024 22:51:53

איך הוא ניסה בקושי שרק – אתה רוצה להגיד לי שלא היה על מה – פחחח.

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 19:57:19

חדשות רעות
סקוט פוסטר….
ווייזמיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

במקום דה איקולייזר יהיה היום דה רדיוסר

דוקטור רזי הופמן
14/06/2024 20:21:26

על סטרואידים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/06/2024 22:11:59

🤣🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מי רואה פה יורו הדויטשלנד כבר ב1 0

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

2 0 כבר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הסקוטים ישתו עוד גינס ויראו לב אמיץ במלון זה מה נשאר להם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הדבר היחיד שהסקוטים יכולים לנצח זה את נבחרת ישראל הם לא במעמד של היורו בכלל

birdman
birdman
15/06/2024 2:08:49

כאשר היורו היה 16 נבחרות, כל משחק היה אש. עכשיו יש כל מיני נבחרות דמיקולו, מה שגם מלמד גם על הרמה של ישראל, שאנחנו דרגה מתחת דמיקולו.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
14/06/2024 23:20:45

בלה בלה מהWWE
"דוק ריברס סיפר בפודקאסט של ביל סימונס שההתמודדות עם הקהל של פילדלפיה הייתה קשה עבור חלק מהשחקנים והשפיעה עליהם."
איזה דביל מהלך,מי ההדיוט שמשלם לעציץ הזה כסף.
"פרד ווינסון מצטרף כעוזר מאמן לצוות של מונטי וויליאמס בדטרויט. ווינסון שימש כעוזר מאמן במשך 14 שנה בניו אורלינס, בין היתר תחת מונטי וויליאמס."
פאק,דטריוט במיץ של הזבל.
"מוריס צ'יקס חבר היכל התהילה כשחקן, ועם רזומה ארוך כמאמן וכעוזר מאמן, מצטרף לצוות של טום ת'יבודו. צ'יקס בשנים האחרונות היה עוזר של בילי דונובן בשיקגו ואוקלהומה־סיטי."
אני זוכר אותו כשחקן,קשוח וחזק.

thetroll
thetroll
15/06/2024 1:51:48

דור תודה רבה על פריוויו מעולה נוסף אוהב מאוד את הפריוויואים שלך.
מה שכתבת פה זה באמת סיכום של כמעט עשור של עבודה מדהימה שנעשתה בבוסטון וזה אכן הביא בסוף אליפות.

בהיסטוריה, ומה שבוסטון עשתה בעשור האחרון הוא דוגמא ומופת למה שכל קבוצה צריכה לעשות כשהיא בונה את עצמה, מהטרייד עם הנטס שסידר לה את הבחירות הגבוהות שלה, האמון הבלתי נגמר בבסיס של בראון וטייטום, האומץ להיפרד ממי שהיה לכאורה אחד מאבני היסוד של הקבוצה הזאת (סמארט, במהלך שמזכיר את המהלך של דטרויט של תומאס שסידר לה 2 אליפויות), המהלך האדיר אדיר אדיר של הבאת ג'רו הולידיי, וכן, גם המהלך של הבאת פורזינגס והחזרת הורפורד ואסור לשכוח את הבאת דריק וייט בכלום והפיכתו לאולסטאר גבולי.
וגם המשפט הזה על לוקה לפנתאון:
אם לא יעשה זאת התקרה על שם ג'יימס הארדן מצפה לו, אם יעשה זאת? הפנתאון.
תודה דור יאללה בוסטון

birdman
birdman
15/06/2024 3:34:30

לפי espn זינגר משחק.

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 3:48:36

נחמד לראות לא מעט אוהדי סלטיקס בדאלאס

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 3:58:25

להקת רקדנים שמנים הדור הבא
בשלב הבא רקדני טראנס
ונסיים עם בינארים על נפנפים.

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:02:03

לוקה ישבור היום את שיא זריקות העונשין לגמר אין BA?

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:04:53

ומצד שני פוסטר מתעלל בטייטום כרגיל.
לוקה גודן בוי וטייטום שכל קליעה שלו עם עבירה לא נשרקת של וושינגטון…
כן כבר יש תלונות על השיפוט.

דה שוט
15/06/2024 3:55:32

לוקה מקבל שריקת אוויר נראה שכולם הערב רוצים לתת את זה לדאלאס… מה לגבי בוסטון? הם באו לסגור עניין?

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 3:58:52
Reply to  דה שוט

לא
ניסגור בבית

דה שוט
15/06/2024 4:01:50

לוקה ממשיך להחטיא מהקו טייטום היחידי בבוסטון שמתפקד

TRIP
TRIP
15/06/2024 4:01:50

קיירי לא אמר את המילה האחרונה

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:02:40
Reply to  TRIP

פלסטין?

TRIP
TRIP
15/06/2024 4:03:29

שטייטום טוב הקבוצה גרועה
שטייטום גרוע הקבוצה טובה
מסקנה טייטום לא שחקן כדורסל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/06/2024 4:06:22

גוווווו ירוק,
לבעוט את בלרינה והמוזלמי למדרכה.
אין צורך לחגוג בבוסטון.
אני מזמין 4-0 משפיל.
שמנו את הכסף על דה שוט, 109 ל 1
דה שוט מחסל אותנו הלילה

https://giphy.com/gifs/cat-banana-monkey-suit-xT77XHUkpCtKbmtuH6

TRIP
TRIP
15/06/2024 4:06:35

דרייק וויט חייב את הזריקות מהחצי כל משחק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/06/2024 4:08:32

דה שוט עשה לנו אמבוש מלוכלך
https://giphy.com/gifs/cat-laugh-funny-q1MeAPDDMb43K

דה שוט
15/06/2024 4:10:40

חחחחחחחחחחחחח תחזור לישון יא חביבי עוד מעט יסתיים

דה שוט
15/06/2024 4:09:37

וייט עם בעיטת שוער מציל את בוסטון טייטום חושב FMVP דאלאס נזכרו לשחק כשנגמרה הסדרה. ככה הם ביו צריכים להילחם ממשחק 1 נגמר להם הכוח אחרי הפלייאוף המתיש במערב

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:11:56
Reply to  דה שוט

יופי שיש תירוצים, טיפיקל לקוף העירום!

גיא רוזן
15/06/2024 4:10:06

אפשר כבר לכוון את השעון להשכמה של משחק 5.
חשבתי שזה יהיה דאלאס היום,
לא חשבתי שזה ייגמר מהר כל כך.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/06/2024 4:11:20

אני נכנס לבלנדר של אחמד הלילה
https://giphy.com/gifs/baby-XweOsBl72PFcc

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
15/06/2024 4:11:25

שידור חוזר של לוקה …נראה אם יישאר לו אויר לרבע אחרון.

דה שוט
15/06/2024 4:15:35

אקסום מכניס את בוסטון לסל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/06/2024 4:24:03

זאת הקסדה ששמתי להלילה,
טסט למשחק הבא
https://giphy.com/gifs/cat-egyptian-FatZQeOFWW8E0
רצינו שדה שוט יתן עבודה
https://giphy.com/gifs/movie-vintage-1960s-3og0IFEYjQPvj8C5UI
דה שוט עבד עלינו בעוונטה
הירוקים עושים קמיקזה
https://giphy.com/gifs/justviralnet-funny-animal-mouse-SvQzfzBvXbDunqGDXj

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:25:52

אסור לנשום ליד לוקה
מעניין כמה זריקות מהקו יהיו לו בסוף?

דה שוט
15/06/2024 4:26:11

זאת האנרגיה שחסרה לדאלאס בשני המשחקים הראשונים. תוצאה של מסע מפרך במערב

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:26:55
Reply to  דה שוט

שוב הקוף העירום?

דה שוט
15/06/2024 4:28:52

מציע לך להתרכז במאבק שמתחיל להתפתח בין טייטום לבראון על ה-פמבפ ווינק ווינק

Last edited 5 months ago by דה שוט
דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:34:12
Reply to  דה שוט

שום מאבק
בסט פרינדס, יודעים לפרגן!

דה שוט
15/06/2024 4:30:13

ותגיד תודה אם לא השופטים היה עכשיו 2:2

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:34:43
Reply to  דה שוט

עם לא השופטים היה עכשיו 4:0 לטובת המאבס.
🙂

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:33:05

הסופגנייה שמח
סוףסוף הוא לא רב עם השופטים, הם הרי ממילא נותנים לו כל מה שהוא רוצה…
ברגע שראיתי פוסטר הבנתי שזה כנראה יהיה המצב אבל קיוויתי שהסלטיקס יוכלו להתעלות על זה. שיט הפנס

עומר
עומר
15/06/2024 4:28:55

יום שהכל הולך רע לבוסטון בינתיים

עומר
עומר
15/06/2024 4:31:08

דאלאס נזכרו לשחק מאוחר מידי, אני חושב שהבעיה שלהם הייתה בהתקפה ולא בהגנה. לא הצליחו לקלוע מול בוסטון, שפשוט פירקו להם את ההתקפה, הורידו להם גם את השלשות וגם את ההאלי הופס, ונשארו רק עם בידודים של לוקה

דה שוט
15/06/2024 4:31:58

לוקה התאושש מקרבות המערב. משחק שעבר נשדד על ידי השופטים. לא הערב

אשך טמיר המקורי
15/06/2024 4:32:35

התעוררתי
שוטי אין לי אנטי לסדרה, פשוט שעות קשות והשלפוחית לא מכוונת

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:35:44

תעשה לה ריסטארט
🙂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/06/2024 4:36:28

מה זה,עכשיו אתה מופיע?
דה שוט התפרע ואתה בלואד?
חיסלת אותנו שי
https://giphy.com/gifs/jeffdunham-2sixZuEcmuYfq8wZE8

אשך טמיר המקורי
15/06/2024 4:39:05

😂

דה שוט
15/06/2024 4:38:12

עכשיו באים? נשאר לך רק שאריות, דוקי ודוקי עם קסדות ושחפצים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/06/2024 4:32:46

שבר שלחו פול בודי הגנה לירוקים באקספרס, גוואלד
https://giphy.com/gifs/viralhog-viral-hog-bulldogs-booty-stuck-in-playhouse-pF9vYHbfq2V1KRkQOs

אשך טמיר המקורי
15/06/2024 4:33:13

השיקוץ הלבן עדיין מתעסק בשופטים או בא לשחק היום?

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:37:59

יש לו פוסטר על המגרש אז כל באמפ זה 3 מהקו.
זה הארדן ב' אבו זקנקן איל לבני.

אשך טמיר המקורי
15/06/2024 4:39:38

זה נורא

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:50:35

הנחמה שפוסטר לא ישפוט במשחק הבא.

דה שוט
15/06/2024 4:36:53

אני חוזר לישון לילה טוב לחבר׳ה במערבל של אחמד

אשך טמיר המקורי
15/06/2024 4:38:25

הכדררת וסטפ-באקים של לוקה קשים לצפייה
התקפת המסירה האחת והעפת השלשה בצד השני גם

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:51:15

צודק
אם פלאן A לא עובד, אין מה ל'שות!

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/06/2024 4:38:32

זאת הקסדה ששמתי להלילה,
טסט למשחק הבא
https://giphy.com/gifs/cat-egyptian-FatZQeOFWW8E0
רצינו שדה שוט יתן עבודה
דה שוט עבד עלינו בעוונטה,הביא את פוסטר והרדים את שי.
הירוקים עושים קמיקזה
https://giphy.com/gifs/justviralnet-funny-animal-mouse-SvQzfzBvXbDunqGDXj

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/06/2024 4:41:21

מרגרינה חייב לזרוק מגבת ומהר,
להגן מפציעות ולהראות ששמים זין על פוסטר בשירות האויב

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:44:38

כשהמשחק יהיה גמור, תראו שהסלטיקס פתאום יקבלו עונשין כי יש אנשים שצכים להוכיח שלא היו דברים מעולם ותראו בסטט.
כן אני רואה עכשיו וגם אחר כך.

אשך טמיר המקורי
15/06/2024 4:46:46

המהלך הקלאסי

עומר
עומר
15/06/2024 4:45:53

השיפוט סבבה לגמרי לדעתי, אתה ממש מגזים. לא השיפוט גורם להולידי להחמיץ וללייבלי לקחת את כל הריבאונדים. יום שהולך לא טוב לבוסטון.

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:54:22
Reply to  עומר

נכון, אבל
כש 3 משחקים וושינגטון עושה עבירה כמעט כל כניסה לסל של טייטום והשופטים מחליקים, אני יכול להחליק כי הסלטיקס מנצחים למרות. טייטום לא יודע לבכות לשופטים והיום הוא רק עושה עם הידיים, אין לך מושג, לעברו של פוסטר. זה היה צפוי.

עומר
עומר
15/06/2024 4:55:46

לא מרגיש שהשיפוט נוראי, בטח לא ברמה של 20+ הפרש לוקה שם 20 נקודות בלי עונשין רק במחצית. דרק וויט וג'רו לא קולעים

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
15/06/2024 4:47:27

מביך לראות את הסנטר הכפול של לוקה מתחת לזקן שלו….

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:55:23

חשיבות עצמית

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:47:40

אין מה להתווכח עם פוסטר, כן טייטום הוחזק חזק ביד וזו עבירה אבל פוסטר או שלא ראה או שהתעלם.
הליגה רוצה עוד משחק בבוסטון, אני מבין את זה.

gogo
gogo
15/06/2024 4:49:46

היום באמת אפשר לראות שהנוכחות של פורזי בהגנה ובהתקפה חסרה אבל אפשר להבין את הרצון למשוך את ההחלמה שלו לעוד כמה ימים

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
15/06/2024 4:49:52

בוסטון משחקים מההתחלה כאילו המשחק לא חשוב להם בכלל. כאילו מכוונים למשחק 5 ולקחת אליפות מול הרהל בבית.
משחק באש

אשך טמיר המקורי
15/06/2024 4:54:35

זה נכון. לא ראיתי את הסדרה עד כה אבל בהנחה שהמשחק הזה בכיס, דאלאס באים במחשבה של "רק משחק אחד" – צריכים לנצח משחק אחד בחוץ, כדי להגיע למשחק 7 על הכל – בהנחה שהם ייקחו את המשחק הנוסף בבית

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
15/06/2024 4:50:47

מרגרינה תהיה חכם,
תוציא את כולם, לפני שמישהוא יפצע.
דפוק את הWWE הקרחוני ואת פוסטר.
תהרוס את הרייטינג המבחיל.
תראה לשחקנים שהכל בסדר,שימו זין

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 4:56:45

אולי הוא יעלה בחצי השני עם קצה הספסל
גם להם מגיע לשחק בסידרת גמר.

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 5:08:33

פוסטר כל כך תיאטראלי
נראה מאושר

trusttheprocess
trusttheprocess
15/06/2024 5:14:15

לא הייתי מתרגש יותר מדי
בכל סדרה יש לבוסטון איזה משחק שהם לא פוגעים בכלום
זה יגמר 4-1

עומר
עומר
15/06/2024 5:17:48

יש מצב גדול אתה צודק, בוסטון בלי אנרגיה היום, לא יקרה משחק הבא

שי אבן צור
15/06/2024 5:17:14

ההיסטוריה מוכיחה שלא משנה אם קבוצה שהיתה בפיגור 0-3, ניצחה במשחק 5 או לא – היא הפסידה ת'סדרה בכל מקרה

Don
Don
15/06/2024 6:47:28

אני חושב על זה ואומר לעצמי שאם יש קבוצה בעולם שיכולה לשבור את הסטטיסטיקה ולהפסיד 4-3 אחרי הובלה של 3-0, זו בוסטון העכשווית. מקווה שלא ויגמר במשחק הבא.

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 5:28:41

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שפת הגוף של השקרנציץ כל פעם שהוא עושה עבירה ואחרי זה נופל כאילו היתה עבירה עליו. הוא קם ולא יכול לשקר אז תופש את האף. זה כל כך שקוף כמו העבירה עכשיו על הולידיי שגרמה לאיבוד כדור. הו דחף במותן של גרו ומיד נפל, ג'רו איבד כדור בגלל הדחיפה והכדור ברח. לוקה קם ובמקום לרוץ להתקפה תפש את האף…. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח עבדתי על השופטוטים.
משחק הבא הוא יצרח עליהם… פק"ל עללוקה

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 5:33:56

מה קורה עם פריצארד בשני המשחקים האחרונים. כזה חוסר ביטחון לא ראיתי הרבה זמן.
משהו קרה שם מאז משחק 2 בבוסטון.

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 5:40:39

יש רק שיטה אחת בבוסטון
שלשות ושלשות ושלשות.
גועל נפש מרוכז ותודה ליודוקה את מאזולה.
כשלא הולך אין פלאן B ומפסידים.
הסלטיקס יקחו בבית כמו שאמרתי. היו צכים לקחת היום אבל יותר טוב לחגוג מול הקהל הביתי.

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 5:44:23

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הכי טוב שראיתי
https://www.facebook.com/photo/?fbid=871123778391711&set=a.454402690063824

thejanitor
thejanitor
15/06/2024 6:06:24

7 עונשין סהך..

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 7:00:21
Reply to  thejanitor

🙂
אחרי זה כבר לא היה צריך!

trusttheprocess
trusttheprocess
15/06/2024 6:02:08

צחוקים עם אמביד בשידור לפני המשחק : לבוסטון יש קבוצה טובה ואוהדים מסורים אבל אני שונא אותם , מדבר כמו אוהד פילדלפיה אמיתי ואז מתפנה לעשות טמפרינג עם פול ג'ורג' שיושב לידו מול כל העולם .
באולימפיאדה אמביד הולך לקבל בום תקשורתי , הרבה שונאים אותו על המגרש אבל מחוץ למגרש הוא אחד המצחיקים עם חוש הומור מצוין ולא אידיוט קנדריק פרקינס/שאקיל ממוצע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אל דאגה רזי משחק הבא זה 30 הפרש לבוסטון עם ניגוב חבלז העביקו חדיגות אליפות לקהל שלהם

דוקטור רזי הופמן
15/06/2024 7:01:27

לא דואג
גם הפרש נקודה מספיק.

Shenanigans
Shenanigans
15/06/2024 8:38:09

המהפך התחיל.
כמו שאמרתי, תעברו על כל התגובות ותראו שכולכם תבואו שאננים למשחק הבא:
"זה רק משחק אחד"
"משחק הבא הם יבואו לגמור את זה מול הקהל הביתי"
"תמיד לבוסטון יש משחק נפילה"

את האמת – משחק הבא הוא בוודאות של דאלאס. דונצ'יץ' כועס עליכם. אחרי ה3-2 אני אכתוב לכם קצת על העתיד של טייטום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

בוסטון 30 ומעלה הולך להיות טבח במשחק הבא לוקה יבכה במחצית האיקולייזרים כולם כבר שפטו

Shenanigans
Shenanigans
15/06/2024 13:26:43

ההנהלה של דאלאס ביטלה לו את הקצאת הבכי. זה נגמר עבור בוסטון, לצערכם