You are currently viewing פריוויו של ראשון למשחק השני של גמר הNBA! // יהלי אולמר ופתיבר

פריוויו של ראשון למשחק השני של גמר הNBA! // יהלי אולמר ופתיבר

גמר NBA זה לא צחוק, ולכבוד המאורע הפאוור קאפל של יום ראשון הלא הם תומר ויהלי ארגנו לכם דיאלוג חגיגי (תואלמר או יהליבר גם מתקבל). סיכמנו וניתחנו את המשחק הראשון, תיבלנו בקצת הגיגים והוספנו הימורים חפוזים לסיום סיומת. אז בלי עוד הקדמות, לדיאלוג!

המשחק יהיה בשעה 3:00

הדיאלוג:

יהלי:
בוקר טוב לתומר/פתיבר לחיאני האחד והיחיד, הכותב האגדי והשותף האגדי שלי לפריוויו יום ראשון. התכנסנו כאן היום לפריוויו יום ראשון האחרון לעונה, אלא אם יהיה לנו גיים 7 בעזרת השם. הגענו לדבר על גיים 1 – אז מה המסקנה מרכזית שלך תומר, מגיים 1?

תומר:
שהאמת הכל עוד פתוח. מה אתה אומר יהלי איך אתה חווית את גיים 1?.

יהלי:
אני, שום דבר לא הוציא אותי מהקופסה. בוא נגיד את זה ככה: עלו כמה דברים ספציפיים אבל בוא נגיד ששוב זה לא גמור לאף אחד מהצדדים. גם אם בוסטון מנצחים ב-50 זה היופי בסדרה שבניגוד נגיד לכדורגל שיש לך בית וחוץ נגיד, בליגת האלופות יש לך גומלין. ואחרי המשחק הראשון יש לך אותו הפרש למשחק השני ואתה חייב להתגבר עליו, בסדרה זה לא ככה. אתה יכול להפסיד ב-80 ולנצח בנקודה ועדיין יהיה לך 1-1 אחרי שני משחקים.

תומר:
זה חלק מהיופי. אני חושב שאין, כמו שב-NBA המודרני, אתה יודע, אין הפרש גדול מידי. אז ככה גם בסדרות.

יהלי:
אני חושב שגם ראו את זה בגיים 1. כאילו היה באיזשהו שלב 58-29, מייק ברין אמר בשידור שהם כופלים אותם, התפוצצתי מצחוק חחחח. אבל הרבע השלישי זה היה רבע התקפי טוב מאוד של דאלאס בסוף השני ורוב הרבע השלישי.

תומר:
כבר היה 8 כאילו.

יהלי:
נכון היה איזה 8 צמצרו ב-21 הפרש. אז הם לא חזרו עד, עד לבאר אבל כאילו הם כבר היו במרחק נגיעה. מה זה 8 הפרש היום? מה זה 8 הפרש? זה 3 שלשות ואתה ביתרון.

תומר:
זה באמת זה 15 שניות של משחק זה מה שזה.

יהלי:
לגמרי, ואני חושב שראינו את זה, הרבה ראינו את המשחק המודרני הזה הרבה היום. אצל דאלאס ואצל בוסטון. ושהם שמרו אחד על השני בצורה הכי מודרנית שאפשר, שזה סוויצ'ים בהגנה לחפש את המיסמאצ', לוקה עושה את זה כל הקריירה, אבל בוסטון היו אלה שעשו את זה יותר טוב בגיים 1 לדעתי. בוסטון הביאו את לוקה בכל חסימה על טייטום על בראון, ושניהם יצרו יתרונות התקפים שלשות מהפינה הם היו 15/15 באזור המוגבל שזה מטורף לגמרי (ותודה לעמיחי על הנתון שהתפרסם בסדרת הכתבות שלו, מסקנות חפוזות).

תומר:
לא נורמלי.

יהלי:
כן.

תומר:
בכלל כאילו, כאילו זה קבוצה שהפורטה שלה והגו טו שלה זה השלשות בכלל.

יהלי:
נכון וגם היה להם במשחק הזה, הם היו, באחוזים סבבה אם אני זוכר נכון 16/42

יהלי:
שזה בדיוק לפי מה שקראתי זה בדיוק הממוצע שלהם בפלייאוף: 16 וחצי מ-42 וחצי.

תומר:
מטורף. כן ראיתי שזה היה איזה, כאילו איזה 39 כזה שזה כאילו, שזה לא, שזה קצת פחות מהממוצע הרגיל שלהם, אבל זה מדהים לכל קבוצה, בטח בפלייאוף כאילו.

יהלי:
כן לגמרי 39% זה הרבה יותר ממה שאתה יכול לבקש וגם כל השחקנים מרגיש שגם קלעו טוב, לאף אחד לא היה איזה משחק נפל בקליעה כמו שהיה למשל לקיירי בדאלאס כאילו כל הרול פלייירס, אולי חוץ מטייטום קצת. אבל באמת כולם היו בתוך המשחק.

תומר:
אגב, לפני שנצלול כאילו למהלך המשחק עצמו, אני חושב שזה נקודה סופר משמעותית מהמשחק. בוסטון הצליחו לייצר שטף. בניגוד לדאלאס שהפכו ללוקה-בול עכשיו ברור שלסלטיקס יש נטייה לקבוצתיות, וכאילו לדאלאס יש נטייה להירו-בול כאילו הכל טוב, זה גם חלק מהמשחק שלהם, אבל ראינו את הדבר הזה באקסטרים פה. ואני חושב שזה היה נקודה מאוד משמעותית שהשפיעה על הניצחון/ההפסד.

יהלי:
אני מסכים איתך אבל זה יותר מורכב מזה, בסופו של דבר הסלטיקס גם שיחקו לוקה-בול ופשוט שיחקו על לוקה כל הזמן, הביאו שוב כמו שאמרתי את בראון וטייטום.

תומר:
גם ההגנה שלהם הייתה מוכוונת לייצר לוקה-בול, אבל התקפה שלהם הייתה מוכוונת להרוג את לוקה.

יהלי:
טייטום ובראון ממש קרקסו את לוקה כל פעם. היה את הדאנק הזה של בראון, ואיך הוא התחיל? כשהוא עבר את לוקה.

תומר:
זה היה מטורף.

יהלי:
אבל פחות מהזריקות בטבעת הם יצרו גם, 8 שלשות פנויות מהפינה, שזה הזריקה הכי טובה לדעתי בכדורסל המודרני (מבחינה) אנליטית אם אני זוכר נכון.

תומר:
כן.

יהלי:
ופשוט הביאו אותו, כל חסימה כאילו ממש טירגטו אותו כמו שלוקה עושה ממש האכילו אותו בדייסה שהוא מבשל.

תומר:
כן, לגמרי, ממש. תשמע למרות שזה נכון שהם מיסמאצ'ו אותו המון. אבל בניגוד למה שהוא ניסה לעשות סוג של הכרחות פה, אצלם המיסמוץ' הזה לא תמיד נגמר בסל שלהם עליו. הרבה פעמים זה כזה התחיל את השרשרת שהפך לאיזה שלשה מהפינה. או את השרשרת שנתנה להולידיי את האופציה לנהל התקפה של 3 על 2 או 4 על 3 או משהו כזה.

יהלי:
הולידיי היו לו החלטות טובות הוא מצא את ווייט לדאנק פעם. היו לו כמה שלשות. אני זוכר.

תומר:
לגמרי. שמע, זה לא היה סוד שלסלטיקס חסר רכז רכז כאילו. וממש ראו את ה-values שלו פה.

יהלי:
אני לא חושב שזה רכז, זה מישהו שידע לקבל החלטות. כאילו אחרי שנוצר היתרון הראשוני, ובמובן הזה כמעט כל הסלטיקס הם יודעים, משחקים קבוצתי, יש להם extra passing מצויין' וויט, הורפורד, הולידיי. רק אולי פורזינגיס זה כאילו החוליה החלשה אצלם מבחינת פליימייקינג, אבל תקשיב הוא היה מדהים במשחק.

תומר:
אין, אי אפשר להגיד מילה רעה על פורזינגיס בגיים 1.

יהלי:
אי אפשר. ובעיקר התקפית שכאילו היה לקלוע את הזריקות שלו, הגנתית הוא, פשוט שלט בצבע.

תומר:
זה לא נורמלי הוא תשמע בטח אחרי שהגבוהים של דאלאס שהגיעו אחרי סדרות שבהם הם היו כאילו אליטה, גם מולו OKC שהן דרסו אותם, אבל גם זה עוד מילא. זה לא היה מפתיע, אבל מה שהם עשו שמה על הגבוהיאדה של הטימברוולבס זה היה לא נורמלי. מאיפה כל הדחלילים האלה מצאו את המוז'ו שלהם? ואז דווקא מול הסלטיקס שהם כאילו סוג של קבוצה נמוכה, כאילו דווקא שמה מה שפורזינגיס עשה להם זה היה טרור.

יהלי:
לגמרי. אני לא חושב שדווקא הסלטיקס קבוצה נמוכה. יש שם שחקנים גבוהים בכל עמדה – שוב וויט הולידיי, שחקנים גבוהים, חזקים, הווינגים שלהם – טייטום, בראון.

תומר:
שמע איזה גבוהים יש להם חוץ מפורזינגיס והורפורד?

יהלי:
אוקיי, לא קבוצה גבוהה כמו הטימברוולבס אבל כאילו יש להם סייז טוב בכל עמדה, קצת כמו OKC.

תומר:
עד 3-4, הם לא כאילו קטנים אבל אין להם גובה בכלל. זה בטח משהו שהייתי חושב שכאילו.

תומר:
גאפורד ולייבלי ינצלו יותר. עכשיו תשמע, זה מעניין גם שזה קרה כאילו עם קריסטאפס שבאמת זה שהוא עשה להם טרור בצבע זה היה מדהים. אבל בעיקר, תשמע בסופו של יום הוא שיחק כאילו, כמה זמן 20 דקות? ועדיין כאילו הם עשו להם טרור בצבע.

יהלי:
נכון הסלטיקס נהנו מכל העולמות מפורזינגיס. גם נתנו לו זמן קצר יחסית לחזור, להוריד חלודה והוא וואחד וואחד הוריד את החלודה הזאת.

תומר:
תשמע, אם ככה זה נראה, נראה לי שווה להם לשים אותו ולפצוע אותו ככה בקטנה לגיים 2 שיחזור לגיים 3, כאילו לעשות כל משחק אי זוגי, הם צריכים לנצח רק 4.

יהלי:
תכלס כן. מה עוד?

תומר:
טוב, בוא נתחיל. מה חשבת על הרבע הראשון? אני כאילו נראה לי, אתה יודע, יש לרבע הזה כותרת אחת.

יהלי:
פורזינגיס.

תומר:
פורזינגיס.

יהלי:
מה שהיה ברבע הראשון זה, בהתחלה היה כזה יחסית צמוד, ראו את העליונות של הסלטיקס עד שבאמת פורזינגיס כאילו נכנס ופתאום שינה את התמונה פתאום יש לך. פתאום יש לך גבוה, שבמקום הורפורד שכזה, השלשה היא אופציה כזה, לא אחרונה אצלו וכאילו לא עכשיו יתחיל לטווח 20 שלושת, במשחק פורזינגיס לגמרי יעשה את זה. פורזינגיס ילך לשם ופשוט יש לו מבט פנוי והוא יפציץ. ומה שעבד להם זה שהמבטים הפנויים האלה נכנסו פנימה במשחק הזה, במיוחד ברבע הראשון.

תומר:
אני ממש מסכים, זה גם המידריינג'. היה לו שמה אני חושב ברבע הראשון, היה שם איזה שלשה אחת נכון? ואיזה כמה מידריינג'ים יפים כאלה.

יהלי:
נכון.

תומר:
תשמע כל פעם שהוא היה במיסמאצ' על איזה מישהו עם ראש מתחתיו והייתי בטוח: טוב כאילו מה, הוא יכנס פנימה או משהו, ואז יסתבך שמה? אבל הוא פשוט לא פחד לטווח הוא וזה שאלה כמה כאילו זה משהו שהם יכולים לבנות עליו. זאת אומרת, אם זה היה, לא יודע, טחינה בצבע או משהו כזה אבל כאילו באמת הוא קלע שמה באחוזים פסיכים כאילו מהמידריינג' כאילו.

יהלי:
לגמרי.

תומר:
מה הסיכוי שהוא יצליח להמשיך?

יהלי:
אבל זה לא רק פורזינגיס, זה כל בוסטון. כל השחקנים שלהם בלי יוצא מן הכלל קלעי 3. ממוצעים עד טובים מאוד מאוד מאוד. הם יוצרים ריווח שמאוד מאוד קשה, לדאלאס להתמודד איתו, שהם לא היו צריכים להתמודד איתו בסיבוב הקודם מול מינסוטה שעם גובר כל הזמן. רק בהרכבים מסוימים עם ריד וטאונס אבל עדיין היה שם את אנדרסון שהרס את הריווח שלהם.

תומר:
כן כן לא. זה לגמרי נקודה טובה שפתאום הם צריכים, לחשוב בסכמות הגנתיות שונות. האמת זה גם נראה לי איזשהי נקודה מעניינת. אני מסכים איתך שזה מין כזה ריווח ומאוד ראו את דאלאס כאילו מתקשים להתאים את עצמם לסלטיקס. אבל, מי שהייתה צריכה לחשוב עד עכשיו ולהתאים את עצמם זה דווקא דאלאס.

יהלי:
נכון.

תומר:
אם הייתי חושב שיהיה איזשהו כאילו חלודת התאמות, איזשהו שבלוניות כאילו זה יבוא דווקא מהכיוון של הסלטיקס.

יהלי:
לגמרי וראו את זה בעבר עם מאזולה.

תומר:
הם שיחקו מול, מחלקה נמרצת של איכילוב כל הפלייאוף.

יהלי:
חחחחחח, לגמרי.

תומר:
אבל וואלה, האמת עשו בהפוכה דווקא דאלאס, ששיחקו מול קבוצות מעולות מהסיבוב הראשון כאילו, קליפרס לא פראיירים בכלל. והיו צריכים כאילו, לחשוב ולהתאים ולעבוד בתוך הסדרה, וג'ייסון קיד היה לו עבודה מאוד, היה צריך לתת שם עבודה, דווקא הם כאילו, פשוט לא הצליחו להתמודד, כמו שאמרנו בהתחלה, עם הלוקה-בול ההתקפי הגנתי הזה.

יהלי:
לגמרי. ו-וואי הייתה לי נקודה ששכחתי אותה (ונזכרתי אחרי חצי שנייה). הקטע, זה שמאזולה והסלטיקס, בעיקר השחקנים אני מייחס את זה פחות למאמן, הם עשו דברים שעובדים. ברגע שאתה מסיים עם 16 שלשות ו-15/15 מהאיזור המוגבל מאוד מאוד מאוד קשה להפסיד.

תומר:
חחח. אין ספק שזה סימן שמשהו פה היה מתוכנן טוב.

יהלי:
לגמרי, אבל מה שלא היה מתוכנן טוב, זה כנראה העזרה של דאלאס בטבעת, כי אין מצב שאתה סופג 15/15 בלייאפים.

תומר:
שמע, חריג מאוד.

יהלי:
ושוב זה קרדיט לריווח של הסלטיקס. תשמע, אם דאלאס היו חוזרים לשלשות, דאלאס הקשו שם על כמה שלשות היה את לוקה היה את, נראה לי אולי גם ג'ונס, גאפורד נתן אפילו איזה שני קונטסטים יפים ברבע השני. אבל, תשמע זה יכול להיגמר גם מ-20 שלשות ועוד כמה סלים פחות מהאזור המוגבל. 3 זה יותר מ-2.

תומר:
חחח. זה משוואה מתמטיקה שמהרגע שדרל מורי גילה אותה לא היה דרך חזרה.

יהלי:
לגמרי. ומהרגע שדרל מורי גילה אותה, פתאום התחילו לצוץ לנו חמישיות כמו ההמפטונס פייב של גולדן סטייט. עם איגודאלה במקום סנטר כבד שיש לך 5 של switch everything אולי חוץ מסטף, ואתה רואה את זה גם בבוסטון, אמנם אין להם מיסמאצ' ברור מול לוקה חוץ מפורזינגיס, אז אתה יכול להגיד שיש ללוקה יתרון על וויט, על הולידי בגודל. אבל על בראון אין לו יתרון ובראון עשה עבודה מעולה!, הוא עשה עבודה טובה מאוד, אני אהבתי לראות אותו כל המשחק. הוא חזר בטראנזישן גם אחרי החטאות שלהם גם אחרי ההחטאות שלו. העדיפות הראשונה שלו וראו שמאזולה בא עם זה מוכן מהבית היה לסגור את לוקה, שהולידיי מופקד על קיירי. וקיירי לא היה איתנו במשחק הזה.

תומר:
עכשיו נכון, הולידיי שומר על וגם הוא שמר עליו מעולה אבל, אין הצדקה למה שקיירי עשה שם. גם האחוזים המאוד לא מחמיאים, אבל, זה גם מאוד קשור כאילו להכרחה שלו על השטף, אולי זה באיזה שהוא מקום התסמין של כל הסיפור של דאלאס הוא פשוט לא הצליח להתחבר למהלכים של אנשים אחרים.

יהלי:
גם והיו לפחות 3 שלשות פנויות מריבאונד התקפה, או שלוקה יצר יתרון. אני זוכר היה פוזשן אחד לוקה יוצר יתרון כזה במעבר, והוא נתן skip pass יפה לצד השני לצד החלש, לוושינגטון בפינה ואז וושינגטון נתן לו את extra pass לקיירי שהיה בווינג. הוא פשוט החטיא שלשה פנויה לגמרי והיה לו עוד איזה שני ניסיונות כאלה לפחות במהלך המשחק, זריקות פנויות לגמרי שאתה חייב (!) לקלוע בפיינלס, במיוחד בפיינלס אתה חייב לשים אותם פנימה. הוא לא שם אותן.

תומר:
זה נכון, תשמע. בטח ובטח שחקן במעמד שלו בקבוצה. אני חושב שההשפעה של הכוכב שלך זה הרבה יותר מהסלים שהוא עושה או לא. זה משפיע על כולם.

יהלי:
באיזה מובן?

תומר:
במובן של אתה יודע, רול פליירים' אז יותר בונים על כאילו variety ביכולת שלהם לבוא לידי ביצוע. אבל כשהכוכב שלך מפשל. אז זה מורגש ומשפיע ומחלחל.

יהלי:
לא שהוא מוותר, אני חושב שהוא פשוט לא הופיע.

תומר:
לא לא אמרתי מוותר, אמרתי מפשל.

יהלי:
כן, זה לגמרי פישל. אין דרך אחרת להגיד את זה – קיירי לא היה איתנו בגיים 1. מי כן היה איתנו לדעתך, לפחות בצד של בוסטון? חוץ מפורזינגיס.

תומר:
כמו שכבר אמרת, בראון היה כוכב עליון. באמת, אם אחד מהשניים כאילו צריך לקבל את ה-MVP של המשחק, לא בטוח שאפילו פורזינגיס צריך לקבל על חשבונו למרות שvalue לדקה מה שפורזינגיס עשה היה שחיטה.

יהלי:
זה היה אחד מההופעות הכי טובות בכל הזמנים.

תומר:
אולי שחיטה אפילו לא כשרה.

תומר:
אבל בראון היה שמה הסלע שלהם כאילו לאורך כל המשחק, גם התקפית כמו שאמרת ISOים (בידודים) על לוקה, על ימין ועל שמאל ובעיקר, שמע, הגנתית מעבר לסטט' אתה יודע, ה-3 חטיפות, 3 חסימות. זה פשוט היה ניכר איך, לא רק שהוא הקשה על דונצ'יץ', אלא גם באיזשהו מקום, אני חושב שמה שהיה גאוני בהגנה שלו. זה לא רק שהוא כאילו הקשה על לוקה הוא גם השלה את לוקה שהוא כאילו במצב שהוא יכול לעבוד.

יהלי:
מה אמרת?

תומר:
השלה.

יהלי:
אה.

תומר:
וכמובן הקרדיט הוא לא רק לבראון, אלא לכל ההגנה של בוסטון, אבל אני חושב, היו כל מיני מצבים, שלוקה חד משמעית הכריח את זה, ואני חושב שזה הרבה, שזה מה שהופך הגנה לגאונית היכולת לשכנע את היריב שלך שהוא צריך לזרוק למרות שהוא לא צריך לזרוק.

יהלי:
כן. זה מה שהגנות טובות עושות. הן פשוט' גורמות לך לקחת את הזריקות שהם רוצים, את כל הסטפ-בקים הקשים האלו עם יד בפנים והיו, definitely היו ללוקה כמה כאלה במשחק.

תומר:
אני חושב שדאלאס כקבוצה היה איזה 9 אסיסטים (הכמות הרביעית הכי נמוכה למשחק גמר).

תומר:
נכון וללוקה היה רק אחד. כאילו מתי מה היה המשחק האחרון שללוקה היה אסיסט אחד?

יהלי:
אין לי מושג.

תומר:
בטח, לא יודע, בריאל או משהו.

יהלי:
איזה בריאל? לא יודע אם אפילו היה לו משחק עם אסיסט אחד.

תומר:
כן, אחי, כאילו מה זה? אתה יודע זה לא כרמלו עכשיו. כאילו מה ממתי כאילו? האיש דופק טריפל דאבלים כממוצע.

יהלי:
ברור. אבל יש את הערבים שגם, זה שילוב של שני דברים: הוא לא יצר הרבה לחברים הוא מסר קצת, פה ושם לג'ונס, שבראון הוריד אותו מדהים (!) בטבעת, פעמיים נראה לי, אותו ואת קיירי. נכון והוא גם יצר את השלשה הזאת לקיירי שדיברנו עליה קודם הוא בסופו של דבר ניצל את היתרון ההתקפי וגם יצר עוד כמה פיקנ'רולים, יצר הרבה סלים קלים לעצמו, היו לו כמה סלים בצבע, כמה שלשות לא רעות. מול הדרופ של פורזינגיס בעיקר, אבל, הוא יצר פחות לחברים ממה שהוא יוצר בדרך כלל וחברים שלו גם לא ממש הכניסו את הזריקות, שוב, דיברנו על קיירי דיברנו על ג'ונס שבוא נגיד היה די אנמי. ורק וושינגטון באמת, לדעתי הופיע מהצוות המסייע של דאלאס וגם הוא החטיא כמה זריקות פנויות שלוקה יצר לו.

תומר:
אין ספק, הוא גם החטיא כמה דברים, אבל תשמע, וושינגטון הוא חתיכת שיחוק.

יהלי:
אני אהבתי לראות אותו בפוסט מול דרק וויט.

תומר:
הוא גם עשה עבודה טובה. תשמע הוא יואו אני לא זוכר על מי זה היה אבל כאילו אני זוכר שהיה איזה שני פוזשנים כמעט סמוכים שכאילו מצד אחד הוא באמת הרג שמה את ווייט בגודל שלו ומצד שני הוא סוויפטי לגמרי. זאת אומרת הוא מסוגל להוריד את הכדור לרצפה ולחדור כמו גדול.

יהלי:
לגמרי. נכון היה איזה פוזשן אחד במעבר לדעתי שהוא פשוט לקח את הכדור קוסט טו קוסט (מצד אחד לצד שני) ושם לייאפ שמאל מאוד מרשים, על דרק וויט, זה דברים שלא ידעתי שהוא יכול לעשות.

תומר:
אוקיי, מה אתה חושב שקרה שמה בין סוף הרבע השני לאמצע סוף הרבע השלישי, מה שנקרא, הקאמבק של דאלאס. הרי בסופו של יום אמרנו היה שמה, כמעט 30 הפרש הפך ל 8.

יהלי:
שאלה טובה, בוא נסתכל… לא אמרנו את זה עד עכשיו, אבל אני ראיתי את הרבעים הראשון עד שלישי ועשיתי ממש פליי ביי פליי משלי לכל המהלכים שהיו במשחק. אז עכשיו אני מסתכל על זה.

תומר:
לכל קוראי הופס, אני מתעסק פה עם אדם לא נורמלי. אם היה אפשר בתמליל להראות את הדף הפסיכופטי.

תומר:
אולי שווה שתצרף אותו בתמונה.

יהלי:
כן, אני יכול לצרף את זה בתמונה. אני אעשה את זה.

ויש עוד צד שני…
וסיכום המשחק…

יהלי:
מה שאני רואה פה פשוט. מלא לייאפים קלים ומבטים טובים לשלוש אבל זה התחיל באמת בלייאפים ברבע השלישי. מהלך ראשון, של הרבע השלישי. לוקה הולך לטבעת קולע על טייטום. אחר כך, גאפורד בריבאונד התקפה. עוד שתיים. אחרי זה לוקה מייצר פלואוטר יפה. יש לו מבט טוב לפלואוטר על בראון והוא החטיא אותו, הלך קרש, טבעת קרש והחוצה, זריקה טובה. בראון טיפה הפריע לו מאחורה, אבל זריקה טובה מאוד של לוקה. ואז, היה להם סטופ הגנתי נראה לי, בוא נראה (בודק) כן בראון לקח סתם זריקה, שלשה קשה מעל ג'ונס. ודאלאס לקחו את הריבאונד, קיירי עבר מהר את הולידיי ושם פלואוטר ואז במצב הזה כבר 20 ומשהו הפרש התקזז לסביבות ה15-20 וה15-20 זה משהו שאתה יכול לראות ממנו את האור בקצה המנהרה?

תומר:
כן. באמת אני חושב משהו שאני שמתי לב לזה שדאלאס עברו לאיזשהו, טקטיקה של התקפות מהירות, זאת אומרת בקאמבק שלהם אני חושב שכמעט אף סל לא היה פחות מ-14 שניות, כאילו הם כמעט לא הגיעו ל-10.

יהלי:
נכון.

תומר:
הם פשוט לקחו את הכדור, דחפו אותו קדימה. בין אם כאילו fast break בין אם, לתת ללוקה או לקיירי, זה נראה לי היה הסטרץ' היחיד שקיירי היה סבבה בו.

יהלי:
לגמרי. נכון, קיירי עשה פה פעולות טובות.

תומר:
קחו תייצרו מהר, תעשו מהר, תגיעו למצבים, מקסימום מצב קצת קשה. תחטיא או לא אבל תמשיכו ללחוץ. ובאמת בוסטון לא התמודדו עם זה כל כך טוב.

יהלי:
לגמרי. אני רואה פה שרק בחצי הראשון של הרבע השלישי, לדאלאס היו 6 התקפות מעבר, והם יצרו זריקה טובה ב-5 מהם.

תומר:
מה? לא שמעתי אותך.

יהלי:
אני אומר שבחצי הראשון של הרבע השלישי דאלאס הלכו ל-6 התקפות מעבר ויצרו זריקה טובה ב-5 מהם. אז הקטע הוא שבאמת הלכו יותר מהר עשו בדיוק מה.

יהלי:
וזה בדיוק האנטיתזה למה שבוסטון עשו להם בתחילת המשחק. בוסטון ירדו להגנת טוב, גם אחרי ריבאונד של דאלאס בהגנה, וישר הציבו את בראון על לוקה, הולידיי על קיירי וטייטום על גאפורד שיתן להם את הגודל הזה שצריך להתמודד איתו בריבאונד וזה עבד להם מצוין זכו בהרבה ריבאונדים, בוסטון טסו למתפרצות ברבע הראשון, היה להם הרבה מתפרצות, הרבה בכללי התקפות מעבר כזה שאולי הם הגיעו לחצי יותר מאוחר אבל דאלאס לא הסתדרו בהגנה, היה כמה פעמים את לייבלי על טייטום, על בראון וזה לא נגמר טוב בדרך כלל. בסופו של דבר זה נגמר בהרבה שלשות פנויות או שפורזינגיס קיבל את המיסמאצ'ים, את הארדי, הוא קיבל את לוקה אחרי חילופים לפעמים לא אחרי חילופים. אבל לא משנה. בוסטון עבדו מהר יצרו את המיסמאצ' שלהם בין אם במעבר בין אם דרך חילוף ולקחו את זה וזה מה שדאלאס החזירו להם באמת בנשק שלהם פה בתחילת הרבע השלישי.

תומר:
השאלה מה אתה חושב מעניין אותי לשמוע? נראה לך הסטרץ' הזה היה בזכות דאלאס או בגלל בוסטון?

יהלי:
שמע זה תמיד גם וגם. בסופו של דבר דאלאס לא היו יכולים להחטיא כל כך הרבה זריקות, בין אם זריקות יותר טובות, בין אם זריקות פחות טובות. היה באמת בלאגן שלהם מבחינה התקפית, בסוף הרבע הראשון שבוסטון קלעו את השלשות האלו היו שתי שלשות קשות של האוזר ועוד כמה שם בתווך ודאלאס פשוט עשו בלאגנים עם בידודים של ג'יידן הארדי (?).

תומר:
חחחח.

יהלי:
והגנה טובה של הסלטיקס ב-1 על 1.

תומר:
תודה שהזכרת לי על חחח, על ההחלטה המצוינת הזאת של דאלאס.

יהלי:
כן. ג'ייסון קיד הרגיש קצת נואש אפילו, בחלקים מסוימים ניסה את, טים הארדווי ג'וניור אפילו שהוא ייבש אותו לגמרי בקונפרנס פיינלס.

תומר:
כן, תמוה מאוד.

יהלי:
וגם לא עזר לו בכלום.

תומר:
לא שמע אני מסכים איתך. כמו שאמרת, השלב שבו דאלאס רצו טוב, זה לא מתוך איזשהו שטף פסיכי או משהו שהשתנה משמעותית. דווקא זה הרגיש לי, שאחרי האטרף של בוסטון בהתחלה הם היו קצת פחות בפוקוס, הם הסתדרו פחות טוב בהגנה, הם כאילו נתנו את החלון הזה לדאלאס להתחיל לרוץ בו.

יהלי:
לגמרי. גם, ברבע השלישי הם הלכו הרבה לבידודים, בהתחלה, במקום באמת לתת את הכדורים למקומות הנכונים, למשל לפורזינגיס, לבראון.

תומר:
וזה ממש טוב, זה לא סוד אבל אני חושב שהמשחק הזה הראה יפה מאוד כאילו את התמונות מראה אלה של התקפה-הגנה.

יהלי:
למה אתה מתכוון?

תומר:
כשאתה עושה שטף בהגנה ההתקפה נראית יותר טוב. כשאתה עושה שטף בהתקפה אז יש לך יותר זמן לחזור להגנה, זה מין כזה.

יהלי:
אהמ, וואי מעולה. כן, זה בדיוק מה שהיה בשני הצדדים.

תומר:
הדברים האלה, כשהם בסינרגיה לקבוצה אחת אז ככה זה נראה, כשלא בסינרגיה לקבוצה אחרת ככה זה נראה….

יהלי:
זה לגמרי זה מחבר את כל הנקודות בסופו של דבר בוסטון הגיעו עם התוכנית. בוא נסכם את משחק 1: בוסטון הגיעו עם תוכנית ברורה בהתחלה –  קודם כל בהגנה, בראון על לוקה, מירר לו את החיים, מקשה עליו, לא מחליף שהוא לא חייב! הכי חשוב. לא מחליף שהוא לא חייב. לפעמים אתה נופל למלכודת הזו שהסוויצ'ים קלים מידי ושיש לך מלא מגנים טובים ובעיקר בקבוצה כמו בוסטון קל ליפול למלכודת הזאת. הם לא עשו את זה.

תומר:
לא. הם ממש הכריחו ובעיקר הסכמה של, אתה יודע, לוקה ניתן לו לעשות מה שהוא רוצה. ונעביד אותו קשה מול בראון שלנו. ושכל שאר המיניונים שלו, יצטרכו להתמודד עם זריקות קשות. אין זריקות קלות למינינים.

יהלי:
זהו לגמרי. מבחינתם שלוקה יהרוג אותם ויש מצב שהוא יכול להרוג אותם. הוא יכול לקבוע 50 אפילו ביותר ממשחק אחד בסדרה. הוא עד כדי כך טוב! השאלה אם זה יגרום להם לנצח , ולא תמיד.

תומר:
לא תמיד וכמובן שאט-אאוט למה שהם עשו שמה לקיירי.

יהלי:
שאט-אאוט למוח של קיירי…

תומר:
שאט-אאוט למוח של קיירי.

יהלי:
שמתעסק בתכנים אנטישמיים במקום לקלוע שלשות פנויות.

תומר:
שאט-אאוט למוח של קיירי.

יהלי:
שאט אאוט למוח של קיירי לגמרי. ואם נמשיך לסכם אז שוב, בראון על לוקה, ממרר לו את החיים שכל מה שאפשר להקשות לא לוקח, לא משאיר שום דבר easy on the table. הולידיי על קיירי עשה מה שעושה. אולי זה יותר קיירי. ומשיגים ריבאונדים טובים בהגנה. סלטיקס רצים, למרות שהם לא יצרו כל כך הרבה בהתקפות מעבר בתחילת המשחק, ויצרו קצת זריקות קשות. אבל אתה יודע עם המומנטום, דברים נכנסים ופורזינגיס, גם כמעט כל הזריקות שפורזינגיס לקח היו ברמת קושי גבוהה מאוד. והוא שם אותם. וה-tough shot making הזה, זה גם מה שעזר להגנה שלהם שיכלה לעשות את הריסט בזמן ואז דאלאס הלכו לבידודים שלא ממש עבדו, שוב עם הגייד'ן הארדים של העולם.

תומר:
חחח. מסכים לגמרי.

יהלי:
הרב השני היה פחות או יותר שוויוני. ואז ברבע השלישי, דאלאס באמת, החליטו ללכת יותר מהר כמו שאמרנו, ללכת פנימה, ולרוץ. וזה נתן לנו כמה נקודות קלות, נתן להם את הביטחון את המומנטום, פתאום קצת שלשות התחילו להיכנס פתאום בהגנה נראים טוב יותר, יש קצת יותר רוטציות. ומפה לשם הפער ירד ל-8. אבל שוב בסוף הסלטיקס הגדילו אותו חזרה.

תומר: כן. ומסכים מאוד עם הסיכום סך הכל. וואו יש לך דרך להאריך את הפגישה? זה נראה לי שעומד להסתיים עוד דקה.

יהלי: אז בואו נסיים בדקה הזאת עם דבר אחד לגיים 2.

תומר: אז מה אתה מהמר שעומד להיות במשחק הקרוב?

יהלי: מה ההימור? אני חושב שדאלאס הולכים יותר לזוז, בהגנה ג'ייסון קיד לא, שלוקה יתחלף כל כך בקלות על בראון ועל טייטום. ודאלאס הולכים יותר לחפות עליו. ואני לגמרי מריח פה משחק עוד יותר קיצוני מהראשון, כי נראה לי הולכות להיות יותר שלשות של בוסטון ומי יודע אם יכניסו אותם ב-45% או ב-30, 25%?

תומר: אני אומר שבוסטון לא יצליחו לייצר את הרמת ביצוע הזאת גם בהתקפה וגם בהגנה, בטח בלי הקושי בפלייאוף שהם חוו עד עכשיו. אני חושב שזה הולך להיות די צמוד ונראה לי כשהמים רותחים אז הנקניקיות צפות ולוקה יצליח לגנוב את זה. זה ההימור שלי, האמת. קצת אניטיזה למשחק הראשון, אבל זה מה שאני חושב.

יהלי: ואני מאמין שגם קיירי יחזור לעצמו וההימור שלי זה דאלאס ב…

(באותה שנייה נגמר הזום!)

יהלי: דאלאס ב-7.

תומר: דאלאס ב-4.

במידה ולא יתקיים משחק שבע, אז זה היה למעשה פריוויו ראשון האחרון לעונה. אז מצד אחד אנחנו מקווים מאוד שנתראה כאן לעוד ריקוד אחרון, אבל במידה ולא, ננצל את ההזדמנות כדי להגיד תודה לעמיחי והאתר על הזכות לפתוח את שבוע הNBA באתר הספורט הטוב בישראל ובעולם ותודה לכל הקוראים והמגיבים שהצטרפו אלינו לאורך העונה והסכימו לקרוא את השטויות שלנו. אוהבים אתכם כמו שסאם פרסטי אוהב בחירות דראפט.

Subscribe
Notify of
263 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
09/06/2024 18:26:33

וואו, איזו השקעה!
תודה חברים.

לתחושתי,
זה הזמן למשחק 2 קלסי בו הקבוצה הפחות טובה תופסת יד מטורפת (ע"ע מיאמי משחק 2 ו-23 השלשות ב-50+).

ממתין בקוצר רוח לגלות!

idk
idk
09/06/2024 20:52:21

היי גיא,
מוכן ל double or nothing על התחושה שלך? 😉
הכוונה להתערבות על המנצחת.
(לדעתי, יש לדאלאס בעיית מאצאפ חמורה)

Last edited 16 days ago by idk
thetroll
thetroll
09/06/2024 18:50:47

חברים מעולה אבל… קראתי וקראתי וזה מעניין אבל זה ארוך מידי. זה למעשה אמור היה להיות פוד קאסט. אם יש לכם הקלטה של השיחה המעניינת הזאת למה שלא תעלו את זה פה? יהיה פוד קאסט כפריוויו – זה עוד לא היה לנו – למה לא אם כבר התכנסתם?

Last edited 16 days ago by thetroll
האווי לאסוף
האווי לאסוף
09/06/2024 19:10:11

תודה רבה חבר'ה ויאללה סלטיקס

סוסמעץ
סוסמעץ
09/06/2024 19:23:38

לפעמים, אם רושמים את שעת המשחק, זה מאד משמח רפה הבנה כמוני

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/06/2024 21:30:02
Reply to  סוסמעץ

רשמו חחחחחח

עמיחי קטן
09/06/2024 21:32:30

אחרי שהוא הגיב

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/06/2024 21:36:55

אופס, מיי בד

ברבור שחור
ברבור שחור
09/06/2024 19:28:49

סחתיין על הפריוויו ושאפו על ההשקעה… בסוף זה עניין של "ביצוע" . ובוסטון במחצית הראשונה לקחה את דאלאס לקליניקה.
אני מצפה להתאמות של דאלאס מול התעלות של טייטום ( לא ייתן לבראון את ה mvp).
בוסטון ב 12

Shenanigans
Shenanigans
09/06/2024 19:34:41

תודה לכם. זה הזמן להתפלל לנפילת הביב ועלייתו של הלוק

NBA בדם
09/06/2024 19:48:08

תודה רבה חברים.

שי אבן צור
09/06/2024 20:13:11

אחלה פריוויו! החכמתי💪
אתכם בהימורים

Izzy
09/06/2024 21:06:15

חן חן על הקונספט! אבל נאלץ להסכים עם הטרול.
משלב אצבעות לטובת ההימורים שלכם!

The Pro
The Pro
09/06/2024 21:19:16

משחק 7? בוא נתחיל שהסיפור לא יגמר הלילה.
אם לוקה באמת לא 100 אז אוהדי בוסטון יכולים לפנטז כבר על סוויפ-

ארווינג הספיק לחפות על דונציץ מול הקליפרס הזקנים,
המאצ'אפ כאן הוא ברמה אחרת.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/06/2024 21:29:23

ע-נ-ק
ממש מעולה תודה רבה

FAN
FAN
09/06/2024 21:29:55

לוקה הופתע, אבל אם ישחק (כי אומרים שפצוע) אז יש לו מה לעשות. אמנם הנעילות של בוסטון היו מצוינות אבל יש להם אחלה שחקנים שיכולים לעזור לו בתנועה כשהוא עם הכדור..
והיה נראה שדווקא טייטום היה החוליה החלשה עליו..

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/06/2024 21:32:41

דה שוט יוצא הלילה לאפטר מהצנטרישוט.
לחיסול ממוקד בצבע ירוק.
לוקה הופך לרקדנית בטן.
דה שוט,שים הגנה כפולה מומלץ לרפד לתלמה ולואיז

עגל
עגל
09/06/2024 21:32:50

תודה חברה!
השקעה נכבדת ביותר.
אני עם בוסטון גם היום.
מצטרף למה שאמר הטרול, אפשר היה להמיר את השיחה לפודקסט.

משהו אחר – יש עכשיו אליפות אירופה נהדרת באתלטיקה.
הספורטאים עולים עם מגוון נעליים בצבעים שונים ומשונים, צבעים בשיער, ציפורניים מלאכותיות ומגוון שטויות.
חלקם מקבלים מדליות בצבע זהוב יוקרתי.
מעניין מה יש לדה שוט לומר על זה?

עמיחי קטן
09/06/2024 21:34:28

תודה לשניכם. לא יודע איך המשחק והסדרה יסתיימו, אבל אני מאמין שההתקפה של דאלאס תהיה יותר טובה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
09/06/2024 21:38:25

יש דיווח שלוקה בסימן שאלה,הוא לא עלה לאימון הקליעות..
לא מאמין, הגיוני שזה תרגיל הרדמה של קיד.
מתאים לו

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מצוין ומושקע, תודה רבה יהלי ופתיבר, על עונה גדושה בפריוויוז מענגים 🙏🏼🙏🏼🙏🏼

Last edited 16 days ago by מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Avri
Avri
09/06/2024 22:26:55

סחתיין על ההשקעה.
בא לי להיות פלצן הערב והחלטתי ללכת על זה: שמתי לב שהכותב – פתיבר – כותב את שמו באנגלית petibear. כידוע, שמן של עוגיות הפטיבר – שהן מפורסמות ופופולריות בכל העולם – "תורגם" מצרפתית, "חמאה קטנה", petit beurre (ובהערת שוליים יוסף שכמובן שבגרסה הישראלית לביסקוויט הזה אין בכלל חמאה, מטעמי כשרות). יש כאן משחק מילים שלא שמתי לב אליו? או סתם כי ככה יצא?

Zvika Bar-Lev
09/06/2024 22:57:43
Reply to  Avri

יש לי חברים שעלו לפני שנים מצרפת ואחד הדברים שקרע אותם מצחוק בישראל אלו העגויות ששמן בעברית "פתיבר גדול פרווה" שזה בעצם "חמאה קטנה גדולה פרווה" אוקסימורון בשתי רמות.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Reply to  Avri

דב קטן (אוהד את ממפיס הצעירים)

yonis
yonis
09/06/2024 22:28:59

משחק על עונה שלמה, אם בוסטון מנצחת נגמר הסיפור של דאלאס, במידה ודאלאס מנצחת היא גונבת את הביתיות ומעבירה את כל הלחץ אל בוסטון.

לגבי הידיעה על דונציץ, אני מאמין שהוא ישחק הלילה אבל הוא כבר מתחיל עם הסיפורים שבמידה והם מפסידים הוא יגיד שהוא היה פצוע ורק בגלל זה הם הפסידו.
כמו בסדרה מול אוקלהומה, היה פצוע כביכול אבל הם עלו אז שכחו מהפציעה ולא דיברו על זה יותר.

Air Canada
Air Canada
09/06/2024 23:15:35

תודה רבה. אני חושב שאולי כדאי לקיד לנסות לשחק בהרכב בלי סנטר עם חמישה שחקנים שיכולים לקלוע לשלוש. התקפית זה יקל על לוקה וקיירי לייצר ויגרום לפורזי לצאת לקשת השלוש. הגנתית לשמור הגנה עם הרבה עזרות כשלוקה על פורזינגיס. זה הימור שלדעתי כדאי לו לקחת למרות שעלולות להיות בעיות בריבאונד ובהגנה

golan
golan
09/06/2024 23:31:15

יופי של פריוויו, כיף לקרוא.
יהיה יותר צמוד כי דאלאס ילמדו,
אבל בוסטון יקחו את זה, כולם יתנו הגנה ומישהו כבר יקלע שם…

natinati
natinati
10/06/2024 0:01:35

תודה
תומר-מקווה שתיקח את זה כמו שזה-נטו ביקורת בונה ולא בכדי להוריד,אתה חייב להיפטר מה-כאילו כל משפט שני.

במשחק הראשון בוסטון נראו כאילו(😉)
יש להם את המספר של דאלאס,אבל דאלאס כבר פיגרו ברוב הסדרות 1 -0 וחזרו בגדול.לדעתי לדאלאס יהיה הרבה יותר קשה למצוא תשובות הפעם אבל לך תהמר נגד דונציץ והרובין הטוב בהיסטוריה

Last edited 16 days ago by natinati
Berch
10/06/2024 0:28:30

תודה על הדיאלוג המשובח
יותר סיקור מפרוויו אבל האמת…. אין הרבה מה לומר
עןד שעתיים וחצי נדע
😍

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 1:03:40

בלסינג אפריפה עם גמר אליפות אירופה ב 200 מ'
נראה אם יצליח להגיע לגמר גם באולימפיאדה.

שי אבן צור
10/06/2024 3:14:39

איזה הגנה של ווייט!

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:16:12

פתיחה רצחנית של דאלאס

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:17:59

בראון וטייטום לא ממש במשחק

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:21:18

בשביל מה טיימאאוט אם אחריו זרקו 3 שלשות ואף אחת לא נכנסה?
למה זה טוב? למה אין חדירות? השיטה של לזוק לא עובדת עכשיו. אולי מספיק? אולי פלאן B?

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:24:00

אהבתי עכשיו את הטיימאאוט של קיד, הוא תקוע כבר דקה עם הפרש 7, הסלטיקס סתם זורקים שלשות ולא פוגעים אבל גם דאלאס לא קולעים, הוא לא מחכה, נותן תרגיל. יצליח? יופי. לא יצליח? לפחות ניסה משהו אחר.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 3:29:38

דונציץ זורק ידיים לאוויר והולך לקו, ההגנה של בוסטון לא נותנת לדאלאס לצאת לפאסט ברייק

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:34:09

הסלטיקס היו מובילים אם היו עושים ההפך ממה שמאזולה אומר.
כדורים פנימה ולא זריקת 7 שלשות עם 0% הצלחה…

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:30:12

בקושיליראבאק
דיייייייייייייייייי עם השלשות האלה!
לא הולך אז דייייייייייייייייייייייייייייי

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 3:30:19

איזה סל של דונציץ, פורזינגס אדיר

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:32:49

0 מ 7 לשלוש
אבל תמשיכו לזרוק, חבורת מטומטמים.
יש ימים שלא נכנס, למה להכריח, יש עוד דרכים לנצח משחק!

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 3:33:11

היכולת של לוקה לקלוע סלים בלתי הגיוניים זה משהו ששייך רק לגדולים ביותר , תוסיפו לזה ניהול משחק הוא בשורה אחת עם הסרבי לשחקן הטוב בעולם פער ענק מהשאר.

מאז קרי בשיאו לא היה שחקן מיוחד כל כך

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 3:34:21

השיטה של בוסטון מעניינת , הם לא מביאים דאבל על לוקה הם יודעים שזה יגמר במבול שלושות הם מעדיפים שהוא יתעייף באחד על אחד (הוא יקלע את הנקודות שלו) אבל השאר נתקעים

עומר
עומר
10/06/2024 3:39:19

ההגנה של בוסטון מצליחה לגמרי לשבש את ההתקפה של דאלאס, גם כרגע שדאלאס מובילים, זה מרגיש ככה

שי אבן צור
10/06/2024 3:40:11

בסוף דאלאס יפסידו בגלל העונשין

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 3:40:26

לדאלאס אין תשובה לפורזינגס

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:41:05

הפסיקו לזרוק שלשות כמו מטומטמים והצליחו להשוות…

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:41:37

רק דיברתי וחזרו לטמטום 0 מ 8…

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:44:01

1 מ 9, למה זה טוב?….

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 3:41:52

דוק אתה לא יכול לשחק במשחק המודרני בלי 3, ההתקפה של בוסטון זורקת זריקות טובות הכדור לא נכנס, אי אפשר רק ללכת לצבע בלי סוף.
.
דאלאס 2-7 מהקו

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:46:00

בטח שאפשר
חוץ מזה לא אמרתי לגמרי להפסיק.
לחזור לזה אחרי שעוברים להובלה.

Smiley
10/06/2024 3:42:26

דונצ'יץ' עושה דונצ'יץ'. קיירי הגיע חד מהתחלה ועדיין הסלטיקס לגמרי במשחק למרות שהם לא פוגעים מבחוץ.

עומר
עומר
10/06/2024 3:42:27

0-8 משלוש ועדיין הם צמודים, איזה הגנה

thetroll
thetroll
10/06/2024 3:42:54

זועה. גם העבירה על גרין וגם דוריס. לא יכול יותר. נראה לי אני פורש.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:46:24
Reply to  thetroll

שים על מיוט

שי אבן צור
10/06/2024 3:48:45

הללוקה!

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 3:49:01

לוקה דונציץ

Smiley
10/06/2024 3:49:07

דונצ'יץ' פשוט שואל את ההגנה מאיזו בלטה הם רוצים לחטוף, ואז הולך וקולע משם.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:50:19

לוקה במוד גואוט
אם לא מתישים אותו לסלטיקס יש בעייה גדולה מדיי.
מישהו חייב להבין את זה כבר.

שי אבן צור
10/06/2024 3:54:54

מאין יבוא המישהו הזה???

thetroll
thetroll
10/06/2024 3:50:43

זו למעשה הדרך היחידה של דאלאס לנצח רק אם לוקה יתן משחק ים אדירים שלא היו כמוהם בהסטוריה. הוא יכול ? כן.

Smiley
10/06/2024 3:53:02

ההגנה של הסלטיקס ברמה אחרת.
טאטום לא מסוגל לפגוע באוקיינוס

עומר
עומר
10/06/2024 3:53:49

בוסטון לא קולעים ועדיין מובילים, הגנה נהדרת אין מתפרצות

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:53:55

אם טייטום היה מקבל את היחס של לוקה הסלטיקס כבר היו עם עוד 6 זריקות מהקו ל JT

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:54:49

בכלל מתפלא שעדיין אין לו טכנית על הוויכוחים כי תכלס מגיע איזה שהוא שוויון פה

גיא הירוק
10/06/2024 3:55:00

לוקה עם 20 נקודות ב-14 דקות,
הסלטיקס עם 2 מ-12 מהשלוש,
ועדיין היתרון של הירוקים?
אוהדי מאבס צריכים להיות מודאגים.

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 4:05:25

הבעיה היותר גדולה שהם הרסו לחלוטין את ההתקפה של דאלאס , דונציץ יקלע את שלו אבל הם חוסמים כל הזדמנות לאסיטט, לא נותנים להם לשחק במעבר דאלאס 5 אסיסטים על 8 ריבאונדים.

.
הכדור בסוף יכנס לבוסטון הרוב שלושות חופשיות שלא נכנסות

שי אבן צור
10/06/2024 3:57:18

מה הקטע של דאלאס עם העונשין?

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 3:57:46

על מה טייטום מקבל עכשיו עבירה?
מההההההה???

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 4:01:48

כמה מכות הוא צריך לקבל עד שהשופטוטים ישרקו עבירה לטובתו?
בדיחה

Smiley
10/06/2024 3:57:58

פעם זה היה צעדים…

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 4:01:03

תגידו טייטום משחק היום ? כי עדיין לא ראיתי אותו בכלל…והמחצית עוד מעט נגמרת.

Smiley
10/06/2024 4:05:39

יאמר לזכות טאטום שהוא לא כופה את עצמו על המשחק ומחלק אסיסטים

עומר
עומר
10/06/2024 4:10:57

בלי משחק אלוהי של לוקה או שיפור גדול של קיירי, יהיה קשה מאוד לדאלרס

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 4:11:44

הולידיי פנטסטי, איזה טרייד של בוסטון . הגנתית והתקפית

Smiley
10/06/2024 4:14:37

צריכים לשלוח גם טבעות, במידה וכאשר, להנהלה של הבאקס

Yosi Berkeley
10/06/2024 4:14:49

איזה טמטום של מילווקי

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 4:13:24

על מה השופטוטים אישרו שם סל? היתה חסימה נקייה של ווייט.
מקווה שטעויות שיפוט לא יקבעו פה תוצאה סופית.

Smiley
10/06/2024 4:13:40

מחצית הגנתית טובה מאוד של הסלטיקס. התקפית עדיין מחפשים את עצמם.
טאטום לא קולע אבל יוצר מצבים לאחרים שהוא מושך את ההגנה של המאבס שמתרכזת בו.
ברגע שהשלשות יתחילו ליפול המאבס יהיו בבעיה.

המאבריקס צריכים את קיירי יותר אגרסיבי. דונצ'יץ' חייב לקבל עזרה כי הוא עושה מעל ומעבר.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 4:14:27

בוקר זח וצח לכל אוכלי החינם והמזו שלא ישנים.
גוווווווו ירוק

Don
Don
10/06/2024 4:19:32

לוקה נגד הסלטיקס.
ככה זה נראה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 4:35:06

הולידי מדהים,
דו-קיום רז תתנצל ןרד לתת לו מסגי בכפות רגליים

zenmaster
zenmaster
10/06/2024 4:36:24

לוקה זה אנביליביט משחק נגד הסלטיקס לבד משחק שני ברצף. לא יודע מה קורה לקיירי אבל בלעדיו אין כאן סדרה. מקווה בשביל דאלאס שזה הtd garden ותעלה בצמד משחקי הבית. נראה אם יצליחו לגנוב כאן את הביתיות כי יש משחק

דה שוט
10/06/2024 4:37:24

התחלתי בדיליי הצטרפתי עכשיו לחי – זהו! עכשיו נותנים בראש

דה שוט
10/06/2024 4:42:33

אי אפשר להגן נגד הסלטיקס אתה חייב לרווח בגלל השלשות והצבע נהיה פרוץ

עגל
עגל
10/06/2024 4:42:43

לוקה כבר עם 8 אסיסטים, כן?

zenmaster
zenmaster
10/06/2024 4:43:47

בוסטון זורקת 4-23 מחוץ לקשת. לא יקרה הרבה וכנראה שלא יקרה שוב בסדרה. למזלה היא משחקת מול שחקן אחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוקר צח לכל הנגרים יאללה באתי לעזור לבוסטון אני רואה טייטום עדיין מגמגם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה כל פעם שנכנס לסל מנסה להוציא עבירה זורק גוף ראש ידיים הולך עקום כזה אייייי אייייי עומד ליפול ואז מעיף כדור באיזה מסירה או לסל תועבה הדבר הזה

דה שוט
10/06/2024 4:47:48

דאלאס לא מסוגלים לקנות שלשה יכלו להוביל הכל שלשות נוחות

Smiley
10/06/2024 4:47:48

מרוב מסירות הסלטיקס מוותרים על מבטים טובים.
כרגע ההגנה של בוסטון מנצחת את המשחק. כמו דגי פיראנה, לא נותנים לדאלאס לפתח איזו התקפה

Last edited 16 days ago by Smiley
ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 4:48:11

בוסטון לקחו לדאלאס לחלוטין את האליאופ ומשחק המעבר , הם גם סוגרים כל מסירה דאלאס תלוייה בקסמים של דונציץ. מצד שני המכונה הירוקה נראית בלתי עצירה וזה שהכוכבים לא הופיעו לסדרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה לדרוסססס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 4:49:24

דה שוטי שמעון הגיעו מלומד.
דה שוטי שים קסדה

דה שוט
10/06/2024 4:49:31

גם הולידיי וגם פורזינגיס? על סמארט? נו באמת

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 4:49:43

איזה עיסקה יותר גרועה : לילארד על גרו הולידיי או עיסקת גובר המושמצת ???

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 4:51:14

בטח של גובר ,הולידיי לא הולידיי יאניס היה פצוע. גובר שבר להם את כל העתיד.

Smiley
10/06/2024 4:49:58

וויט והולידיי סותמים את כל החורים בהגנה ובהתקפה על פעם המקום הנכון עדי לשים את הסל
צמד גארדים אדיר

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 4:50:01

הולידיי מדהים,דאלאס חייבת לשחק מהר יותר. יש להם מאצאפ מהגנהום מול בוסטון.
.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח קורא את התגובות ונקרא מצחוק לוקה "פצוע" 🤣🤣🤣🤣
התחיל לעשות השקץ המלכותי תמיד פצוע תמיד קוושטנבול תמיד איי איי ואז,מנגב הגיבור כפצוע בהפסדים זה פצוע חחח

דה שוט
10/06/2024 4:51:38

שמעון עזרתך לא נחוצה דאלאס לא מסכימים לקלוע דוקי פופרס אני מתפטר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 4:56:00
Reply to  דה שוט

חחחחחחח אתה מסורב עד לתלמה ולואיז

דה שוט
10/06/2024 4:58:50

אי אפשר נגדכם אתם חזקים מדי

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 4:52:05

דונציץ מדהים, הוא הוסיף אלמנטים של תנועה למשחק שלו, מבחינת ספייס קריאטור ויכולת קליעה ומסירה הוא רמה מעל השאר

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 4:52:38

על הויכוח מי האלפא של בוסטון ומי הmvp …. הייתי מגיע לעיסקה שבוסטון לוקחים טבעת ולוקה לוקח mvp מהקבוצה המפסידה.
תכלס זה המצב …
דוקטור רזיאל ,מסכים ?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לטייטום יש כדרור נוראי

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 4:54:19

היום יאניס עושה חרקירי נראה לי…

דה שוט
10/06/2024 4:54:26

טייטום טרומפלדור גם בראון. שלחו אותם שמאלה יאבדו כדור

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 4:57:23
Reply to  דה שוט

דאלאס זה הגוואלד של מלחמת הכוכבים

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 4:55:03

רעיון חכם ביותר לעלות את אקסום למגרש , זה מוסיף עוד שחקן שיודע לכדרר והתקפה של דאלאס נהייתה מהירה יותר. החיסרון שהם נורא קטנים כרגע הם אקסום וארווינג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טעיתי ככ לגבי טייטום הבן שחקן משלים הוא ככ גרוע

דה שוט
10/06/2024 4:55:34

אם בוסטון היו קולעים שלשות היה כבר 400 הפרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון בדרך להפסיד את זה סתם זורקים שלשות וממשיכים גם שרואים שלא קולעים טייטום בדיחה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פריצארדדדדדדד איזה,שלשה חח

שי אבן צור
10/06/2024 4:56:20

פריצ'ארד!!!

zenmaster
zenmaster
10/06/2024 4:56:39

באתי כבר לכתוב שדאלאס יצאה בזול(6 הפרש)…. ואז זה נכנס

Smiley
10/06/2024 4:57:00

שלשת מומנום לסיום הרבע.

קיירי לא קיים מאז הרבע הראשון.
הסלטיקס לא מסוגלים לקלוע לאוקיינוס אבל אי אפשר לשים עליהם סל.

כל דקה של פורזינגיס על המגרש שוה זהב לסלטיקס

Last edited 16 days ago by Smiley
שי אבן צור
10/06/2024 5:03:56
Reply to  Smiley

מומנטום רציני!

דה שוט
10/06/2024 4:57:25

רעיון טוב להעלות מחליף לזריקה אחרונה ברבע – הכוכבים לא מוכנים לזרוק – עושים חשבונות לסטאט

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 4:59:47
Reply to  דה שוט

דה שוטי, איך העגלה?
נוחה ?
הצנטרישוט מקבל ציחצוח בזמן האפטר שלך

דה שוט
10/06/2024 5:08:20

נוכלים בוזזים שודדים

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 4:57:48

פעם שנייה שפריצארד עושה את זה…
הכדור אצלו ולא אצל האוזר!!!!
ככה צריך

zenmaster
zenmaster
10/06/2024 4:59:21

יש משחק הודות לזה שבוסטון מנגרת מה3 בצורה שלא תיאמן. גם דאלאס אבל בוסטון מקבלת מבטים טובים יותר לקלעים טובים יותר. חבל שקיירי לא הגיע לבוסטון, כי איתו יכול להיות כאן 1-1. אולי יבוא בקלאץ'? 1-1 בסוף המשחקים זו תוצאה מעולה. 0-2 זה חבל ויצטרכו התעלות בצמד משחקי הבית או שאפשר לחגוג(?) טבעת ירוקה שנייה שהיא לא בשחור לבן

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 5:00:07

ככל שטומטום יותר גרוע דוריס מסבירה לנו שהוא תורם באספקטים אחרים של המשחק…לוקח ריבאונד פחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום זה נגר לא כוכב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום זה בלאק דמבה דרק גונס קצת משודרג

דה שוט
10/06/2024 5:06:36

יאללה דאלאס להישאר בטווח לא להישבר קחו לטייטום את הימין והוא בר טימור (אחלה שחקן ד״א)

Last edited 16 days ago by דה שוט
דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 5:07:04

יופי
מאזו לוקח פס"ז בדיוק בזמן!

דה שוט
10/06/2024 5:07:21

נכון

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 5:11:04
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחח

Don
Don
10/06/2024 5:10:18

דאלאס העלו הילוך
קצת קיירי
גדפורד…
מהצד השני העניין מסתכם בדבר אחד – יכנסו שלשות ינצחו. לא יכנסו – ינצחו בקושי.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 5:17:39
Reply to  Don

אכן ,הכל על השלשה…ניכנסת יש 20 הפרש ,לא נכנסת ,על סף הפסד. כואב בעינייים כמות ההחטאות הזאת. איזה אבולוציה שלילית של המשחק בחסות האנליטיקס.

Smiley
10/06/2024 5:12:57

כל בוסטון מחסירים פעימה שהם רואים את פורזינגיס צולע

Smiley
10/06/2024 5:14:28
Reply to  Smiley

פורזינגיס צריך ללכת להיבדק. הוא בקושי זז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא מובן למה בוסטון ממשיכים להעיף סתם שלשות שבצבע הם יכולים לקלוע

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 5:13:34

הולך קשה

Don
Don
10/06/2024 5:17:45

בוסטון נידס טו סטיקס וויד איט.
הם בסדר. לא זורם חלק היום אבל 5 דק לסוף – מאמץ מאמץ מאמץ וינצחו.
לוקה עייף.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי עם הפוש,דריבל הזה רוצח

zenmaster
zenmaster
10/06/2024 5:15:47

קיירי קצת התעורר בדקות האחרונות וזה 8 הפרש. ווייט ופריצ'ארד בשלשות מהחצי נתנו לבוסטון אחלה פער, נקווה שדאלאס תתעלה ותעשה את הבלתי יאומן

דה שוט
10/06/2024 5:15:48

בכל פעם שבראון וטייטום הולכים שמאלה אלה זריקות ב-15%
פורזי מגלה שמשחק שני זה לא משחק ראשון אחרי ההפסקה. אין פוקסים.
הבעייה שבוסטון לא נגמרת, פתאום ווייט מגיח, והולידיי עם איזה 300% אפקטיבי

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 5:16:00

ושוב הוא עושה את זה
לוקח פס"ז בזמן
לא לתת לדאלאס את הריצה שהיא כל כך צריכה.
ככה עובדים!
אולי עוד יצא ממנו מאמן באמת טוב!

Don
Don
10/06/2024 5:18:37

הוא מגיב טוב היום

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:29:26
Reply to  Don

הגיב מעולה
אם היה עוצר בהתחלה את מבול הזריקות משלוש היה לו יום אימון מושלם.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 5:16:07

דה שוטי מחכה בצללים.
ממש סרט אימה

Smiley
10/06/2024 5:18:37

הולידיי ו-וויט – אין מילים!

Smiley
10/06/2024 5:19:37
Reply to  Smiley

כריס פול מקבל פלשבקים שהוא רואה מה הולידיי עושה על המגרש
וויט זה כמו השרת שמנקה אחרי כולם

דה שוט
10/06/2024 5:20:18
Reply to  Smiley

גם אני נזכרתי בפיניקס

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 5:19:08

הולידיי גמר את המשחק עם החטיפה והשלושה

דה שוט
10/06/2024 5:21:17

יפ

דה שוט
10/06/2024 5:19:38

תמא טקס כמה נזק הולידיי עשה לנו במהלך אחד שיהיה בריא

zenmaster
zenmaster
10/06/2024 5:19:47

תם הטקס. בוסטון צריכה אחד מהשניים הבאים כדי לגמור את הסיפור. דאלאס תהיה חייבת לקחת את שני משחקי הבית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הולידיי וויט נועלים את הטקס טייטום זה שחקן משלים אין מה להשוות בכלל לסטף של אז,שכולם רדפו אחריו טייטום לא מסוגל לעבור את לוקה ב1 על 1 מה קרה לכדרור,שלו כל הקפצה נראה שהכדור תכף עף לו מהיד

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 5:20:04

יההההההההההההההההההההההההההההההה
באדה בOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOם

thetroll
thetroll
10/06/2024 5:20:10

ועכשיו אני שואל מה היה קורה אם במקום הולידיי היה שם סמארט. ידעתי ידעתי ידעתי.😉🤣🤭🙊🙈🤫👋

Last edited 16 days ago by thetroll
דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:30:33
Reply to  thetroll

כשאתה צודק, אתה צודק אבל שים לב שמי שסידר לו בערך חצי מהזריקות היה טייטום. מה שהוא עשה במשחק הזה ראוי להערכה.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 5:20:51

הפרחים למילווקי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה משחק הבא בא עם זרועות חתוכות אף של ליצן בצל במכנסיים לבכות לשוטף

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 5:20:56

הויכוח מי האלפא ,טייטום או בראון לא רלבנטי בכלל ….כי זאת קבוצה של הולידיי ו-וייט וקצת פורזי…..טייטום זה בכלל שחקן משלים.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 5:21:00

טוב
אני צריך לקחת את הדברים שלי בחזרה ולהודות בטעות.
ג'רקו שווה כל סנט שהוא יקבל

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:31:16

ג'רו הולידיי איז דה מן בזכות טייטום, למי שעדיין לא מבין.

Don
Don
10/06/2024 5:21:25

הולידי ווויט
וואו
הולידי במשחק ענק!

דה שוט
10/06/2024 5:21:32

ללוקה נגמר הכוח בחצי השני

Florida man
Florida man
10/06/2024 5:21:57

כל הכבוד לבוסטון שמשחקים 4 מול 6. טייטום זה גיס חמישי

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 5:22:57

ארווינג אסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אין לבראון וטייטום כדרור כדור כל שנייה עף להם מהיד 😅😅

שי אבן צור
10/06/2024 5:23:36

קיירי איבד את זה

k_700 the original
k_700 the original
10/06/2024 5:24:00

אני בחיים לא נותן fmvp לטייטום אחרי ה-2 משחקים האלה.
כוכב עאלק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח נותנים 1 על 1 ללוקה על הורפורד חחחח
בוסטון שמים אותם על הקו איזה,שלשלת של טייטום ובראון חח

Smiley
10/06/2024 5:24:56

ומפה לשם… יש משחק… ההתעקשות של הסלטיקס על עפיפונים מרחוק משאירה את המשחק בחיים

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 5:25:15

דונציץ בלתי עציר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
10/06/2024 5:25:39

צורת משחק התקפית חד. מימדית של בוסטון.תדרוס מבפנים

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 5:25:47

השופטוטים פשוט נותנים לדאלאס את המשחק הזה.
לא ייאמן

שי אבן צור
10/06/2024 5:30:39

ראית את העבירה של ג'יילן בראון על פיג'יי וושינגטון שלא נשרקה?

Smiley
10/06/2024 5:26:48

וויט עם חסימה גדולה. שוב מנקה אחרי כולם

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 5:26:56

וייט עם בלוק מאגדות, נגמר המשחק .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרק וויט והולידיי זה הכוכבים האמיתיים

טייטום ובראון בדיחההההההה טייטום לא יכול לעבור,קונוס כמו לוקה כדורים עפים לו מהיד
המאבס ינצחו את 2 המשחקים בדאלאס בוסטון מנסים רק שלשות ו2 הכוכבים שלהם לא טובים בiso

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:32:55

אחי, מי שנצרב ממדוזות זה אתה…
טייטום ובראון מקריבים עבור תואר 18 לבוסטון. ככה צריך!
הבדיחה זה מה שיש לך בין הרגליים, כלומר יואל אמביד…
🙂

דה שוט
10/06/2024 5:27:22

שדרן קשקשן הטבעת חסמה את וושינגטון לא ווייט הוא היה בהלם וניתר קצר מדי. היה צריך לעצור. חבל

Last edited 16 days ago by דה שוט
דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:33:36
Reply to  דה שוט

היה צריך לדרוש צאלאנג' אבל כמו מים מתחת לגשר.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 5:27:27

איזה מזל שבראון הכניס את זה והעלה ל 7. דאלאס כבר לא יכולים לחזור מזה!

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 5:28:09

שחקן המשחק ללא ספק גייסון טייטום

דה שוט
10/06/2024 5:29:27

חחחח גם בלעדיו היו מנצחים הערב

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:35:28
Reply to  דה שוט

בגלל זה אתה יו"ר הארגון.
הכי אני נהנה לראות שאתה מגיע בסוף משחק וחושב שאתה יודע הכל כי ראית דקה וחצי ונכנסת לבוקס סקור, וגם שם אתה לא עושה את העבודה כל כך טוב.
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עם קללות לקהל חחחח
אבל בקלות יכול לקרות פה באקס סאנס
2 הכוכבים של בוסטון על הפנים

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 5:29:58

באקס סאנס הסדרה הייתה צפוייה, לדאלאס יש מאצאף מהגהנום נגד בוסטון.

שי אבן צור
10/06/2024 5:37:14

נכון

דה שוט
10/06/2024 5:30:23

😂😂😂😂 ככה צריך
ללא ספק תהיה מלחמה בדאלאס עכשיו הכל על משחק 3 דאלאס חייבים להאמין שהם מסוגלים לנצח אחד

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:36:56
Reply to  דה שוט

מי שיפסיד זה רק הסלטיקס.
הקבוצה מבוסטון הרבה יותר טובה מדאלאס עם כוכב וחצי.
מצטער לאכזבך.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 5:30:27

אחי, אתה מדבר שטויות במיץ עגבניות!!!
שחקן המשחק זה גייסון טייטום.
זה שאתה עוד לא מבין את זה מדהים אותי.

דה שוט
10/06/2024 5:31:21

הרווחת מקום בצוות השידור דוריס תשמח לארח אותך

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:38:17
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, גדול
מדהים אותי שאתה לא רואה איזו תרומה גדולה היתה יום לטייטום שפשוט הכניס את ג'רו לעניינים.
ממליץ להיכנס לריפליי סנטר ולראות שוב.
מבטיח שלא תתאכזב.

דה שוט
10/06/2024 5:32:55

22/6 מהשדה איך שחקן המשחק?

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:39:06
Reply to  דה שוט

תראה בריפליי.
יום רע של קליעה לא עושה ממנו כאילו שיחק גרוע.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שחקן המשחק חחחחח רזי לקחת חומר מהמדוזה הבוקר?

דה שוט
10/06/2024 5:51:30

😂😂😂😂 שיכור מהניצחון… אבל הוא מריח אליפות אז אני מפרגן לו

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:40:56
Reply to  דה שוט

שתיתי מרק מדוזות
🙂
יופי שאתה מפרגן אבל טייטום היה היום MVP!

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:40:18

לקחתי OVERDOSE
🙂
תראה מה כתבתי לך ולמחרטטים למעלה.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 5:42:47

אתה חייב אופטומטריסט דחוף

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:42:08

🙂
חחחחחחחחחחחחחחחחחח
הכי פשוט אופטיקה הלפרין.
הקליעה של טייטום לא התרומה היחידה שלו במשחק הזה

Smiley
10/06/2024 5:29:13

עד עכשיו הסדרה הזו קצת מזכירה לי את הספרס מול הקאבס ב-2007.
בצד אחד כוכב על, אם כי עם צוות מסייע יותר טוב ממה שהיה אז ללברון, ובצד השני פשוט יש קבוצה יותר טובה.

הולידיי כרגע מקבל אצלי את ה-MVP (ע"ש איגואדלה)

Last edited 16 days ago by Smiley
דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 5:31:08
Reply to  Smiley

בוקר טוב אליהו
אני אומר את זה עוד לפני שהתחיל הגמר.

Smiley
10/06/2024 5:31:17
Reply to  Smiley

השאלה זה מה קורה עם הרגליים של פורזינגיס כי הדקות שהוא על המגרש קורים דברים טובים לסלטיקס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

לוקה שחקן ב30 רמות מהשקץ של אז

Don
Don
10/06/2024 5:32:31

תגידו מה שתגידו
2-0
נראה איך המבריקס יצאו מזה

thetroll
thetroll
10/06/2024 5:34:09
Reply to  Don

לא יצאו. דאלאס צריכים לקחת עכשיו 4 מ 5. לא יקרה בוסטון יותר מידי איכותית.

Don
Don
10/06/2024 5:38:23
Reply to  thetroll

אחרי שראיתי את שני המשחקים, אני מסכים איתך.
הסלטיקס יותר מידי. הם ניצו היום ביום קליעה רע עי הגנה וריבאונד ומאמץ.

Don
Don
10/06/2024 5:39:03
Reply to  Don

מצד שני
הסיכוי שיהיה 2-2 הוא ממש לא קלוש

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:43:33
Reply to  Don

נכון אבל לא הייתי בונה על זה.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:43:14
Reply to  Don

וגם בגלל טייטום אחד שהחליט להכניס את הולידיי למשחק ישר על ההתחלה למי שראה.

דה שוט
10/06/2024 5:39:56
Reply to  thetroll

נראה ככה… אבל גם פיניקס נראתה בלתי מנוצחת

thetroll
thetroll
10/06/2024 5:52:36
Reply to  דה שוט

בוסטון רחוקה מאוד מפיניקס. פיניקס התבססה על שלד חסר נסיון כמעט פה יש קבוצה שהיא בפריים מבחינת הטיים ליין ועם כוכבים עם המון נסיון. לא מאמין שזה יקרה.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:44:20
Reply to  thetroll

כל מילה.
זה לא שדאלאס תיקח אלא שהסלטיקס יתנו.

thetroll
thetroll
10/06/2024 5:32:43

טייטום לגמרי מזכיר לי את סטף של האליפות הראשונה של גולדן סטייט. גם הןא לא תיפקד בגמר הראשון. טייטום משחק כאילו שיש לו קוף על הגב. זה לא ממש הוא. עושה הכל טוב אבל הקליעה נעלמה. טוב שסטיבנס בנה שם קבוצה כזאת חזקה שמחפה על הטעויות שלו וטוב שגם לדאלאס רועדות הידים לא רק לו. טוב שניצחו היום.

Smiley
10/06/2024 5:35:05
Reply to  thetroll

דווקא לא לקח בכוח היום. מלבד אולי איזה 2-3 פוזשנים. קרא את המהלכים יפה וחילק מסירות טובות לאחרים.
היה טוב בהגנה

thetroll
thetroll
10/06/2024 5:41:16
Reply to  Smiley

מסכים שהוא לא עשה שגיאות גדולות אבל זה שסיים עם 6 מ 22 רק אומר שמזל שהיו שם כל האחרים לחפות עליו. וגם שלדאלאס רעדו הידים.

Smiley
10/06/2024 5:44:08
Reply to  thetroll

אני נותן קרדיט להגנה של הסלטיקס בזה שהמאבס לא מצאו את הסל (משחק שני שהם לא מגיעים ל-100)
התקפית הסלטיקס התעקשו היום יותר מדי על השלשות, כאילו חיכו שיתחילו להיכנס כדי לגמור את המשחק, וזה לא קרה ולכן המשחק היה בחיים כמעט עד הסוף.

ההגנה ניצחה היום לסלטיקס את המשחק

Last edited 16 days ago by Smiley
thetroll
thetroll
10/06/2024 5:45:13
Reply to  Smiley

ללא ספק

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:47:22
Reply to  thetroll

אני שונא את זה וגם שי.
תיכנסו בהדרגה ולא כדרך חיים.
אין אנד אאוט אנד אין ואחרי שקולעים 6 או 7 מגששים עם השלשות.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:46:11
Reply to  thetroll

בזכותו יש לג'רו שיא נקודות השנה בפלייאוף.
ראיתי שבניגוד ליו"ר אתה היית ישר על ההתחלה אבל כשלחצת על המיוט מפחד דוריס עשית מיוט גם לעצמך….

thetroll
thetroll
10/06/2024 18:03:52

חחח רק עכשיו ראיתי חחח

ברוך רובין
ברוך רובין
10/06/2024 5:35:25
Reply to  thetroll

סטף לא תפקד ? מציע לך לראות שוב את הגמר הביאו עליו דאבל טים קבוע וזה נתן לאחרים לפרוח עדיין סיים את הסדרה ב25 נקודות באחוזים מצויינים

thetroll
thetroll
10/06/2024 5:37:53

סטף לא תיפקד. לא סתם ה fmvp הלך לאיגודאלה. הוא לא היה טוב בסדרת גמר הראשונה. טייטום משחק כרגע בהתקפה ובהגנה מצוין אבל הקליעה שלו לא קיימת. רועדות לו הידים זה ברור. לא נורא בוסטון מספיק טובה לחפות על השגיאות שלו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חחחחח היו 2 3 שחקנים על סטף בכל פוזשן חחח איגי היה לבד כל הזמן הmvp היה שם סטף.

זה שונה מאד מפה

דה שוט
10/06/2024 5:52:37

לגמרי. האיגוד שלך מתעצם מיום ליום

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:48:45
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אי אפשר להחליף אותו כיו"ר

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:48:18

גם על טייטום היתה שמירה חזקה מאד היום ובגלל זה הוא עם 12 אסיסטים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אתה לא בכיוון טרולי לך תראה את הסידרה של סטף ואיך נשמר לעומת טייטום

thetroll
thetroll
10/06/2024 5:42:36

טייטום רוב הזמן נשמר על ידי דרק ג'ונס. זה מספיק לא צריך דאבל טים. הוא אחד השומרים הכי טובים שזכורים לי. אתלט על קשה מאוד נגדו.

Don
Don
10/06/2024 5:34:34

הסלטיקס כל כך מתאמצים בהגנה ובריבאונד
ככה מנצחים
כל הכבוד

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אמרתי לכם, עוד ב-2019 אמרתי לכם

דה שוט
10/06/2024 5:38:20

בוסטון מאבס הערב

comment image&ct=g

Smiley
10/06/2024 5:40:46
Reply to  דה שוט

יותר כמו
comment image

דה שוט
10/06/2024 5:53:24
Reply to  Smiley

נכון. בדאלאס השלשות ייכנסו יהיה משחק אחר לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בגיים 3 ישלחו את האיקולייזר לוקה בא עם קטשופ בברך בצל בכיס קונה בסטוק חתכים בזרועות אף אדום של ליצן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון הכי מזכירה לי את דטרויט 04 בגירסה יותר כשרונית.
אין להם כוכב אמיתי אבל יש להם קבוצה חזקה שכולם משחקים הגנה.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 5:46:17

שתי הקבוצות משלוש הלילה :
דאלס 6 מ-26
בוסטון 10 מ-39

כלומר 49 זריקות שלוש שפגעו בטבעת ועפו לכל עבר (היו גם כמה איירבולים).

פשוט משחקים מחרידים לצפיה…זה לא הגנות חזקות תסלחו לי.

thetroll
thetroll
10/06/2024 5:48:10

חלק מהעניין עם הזריקות מ 3 זה שהצבע חסום. לא תמיד זה בחירה. תכלס במראה עיניים ההגנות היו חזקות אפילו מאוד. במיוחד של בוסטון.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 5:57:40
Reply to  thetroll

בוסטון כל העונה מדורגת מס 1 בזריקות לשלוש….זאת שיטת משחק שלה מול כל 29 הקבוצות בליגה …זאת לא ההגנה של דאלאס. היתה התקפת מעבר שוויט עוצר על השלוש ומעיף שלשה פנויה ואפילו לא פוגע בטבעת . רק קרש .

Last edited 16 days ago by Kareem Abdul-Jabbar
thetroll
thetroll
10/06/2024 6:22:34

אני יודע שזו השיטת משחק שלה. ההגנות היו טובות זה לא קשור … לדעתי לפחות 🙂

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:50:54

כשזה בא בשטף של משחק ניחא אבל לזרוק כל הזמן רק שלשות זה לעשות צחוק מהעבודה. התחלת המשחק היתה עינוי סיני.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:49:59
Reply to  thetroll

אז יש גם חצי מרחק, לא רק שלוש.

גיא הירוק
10/06/2024 5:47:33

הכל מתחיל ונגמר בהגנה,
משחק שני שדאלאס לא חוצים את רף 100 הנקודות.
ג'רו הולידיי?
הסלטיקס היו צריכים את כל אחת מהנקודות שלו,
אבל החלק המשמעותי ביותר במשחק שלו זו ההגנה.
ההגנה אחד על אחד שהוא מציג, סו כיתת אומן.
בכל פעם שקיירי נתקע עליו ולא היה סוויץ', הוא נראה כמו דון קישוט בריקוד עם תחנת רוח.

ה-x פקטור זו הסכמה הקבוצתית בעצירת השלשות מהפינה של דאלאס.
עד המפגש עם בוסטון, דאלאס קלעו כמעט 6 שלשות מהפינה ביותר מק40%
אחרי ההשבתה במשחק שעבר,
הלילה הסלטיקס שוב חנקו את דאלאס,
כאשר הלילה הנתון הוא 1 מ-7.
אלו לא רק האחוזים,
זה גם העובדה שהסלטיקס חתכו לדאלאס את כמות המבטים של שלשות מהפינות ב-50%

טייטום, דרך אגב,
למעט פעמיים של ראש בקיר (כולל מיד ריינג' מטופש, כאשר יש המון זמן על השעון בהתקפה ברבע הרביעי. הכדור בקושי נגע בחלק החיצוני דל הטבעת…),
היה בסדר גמור.
הניע כדור,
מרבית בזריקות שלקח, הוא היה חייב לקחת.
צריך לדעת לנצח גם כאשר נותנים משחק רע.

דה שוט
10/06/2024 5:56:15

איך טייטום בסדר גמור עם 27% מהשדה ב-22 זריקות? למזלו יש לו קבוצה בלתי נגמרת. אם תחליף אותו עם לוקה זה נגמר 900 הפרש. תפסיקו ״לראות״ דברים שלא קיימים. טייטום היה חושך
״הניע כדור״… נו באמת הוא אמור להיות הכוכב בקבוצה, גם האוזר ״הניע כדור״ קל ״לדעת לנצח״ עם הולידיי ו-ווייט ופורזי מהספסל (+12 בדקות שלו)

Last edited 16 days ago by דה שוט
k_700 the original
k_700 the original
10/06/2024 5:59:33
Reply to  דה שוט

בול.
הניע כדור. חחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב שלא אמרו עשה סקרין

גיא הירוק
10/06/2024 6:53:39

(דה שוט, זה גם בשבילך)

7 – 21
8 – 25
4 – 13
14 -27
10 – 27

אלו נתוני הקליעה של איזה שחקן מאיזו סדרת גמר?
(רמז: שמעון)

thetroll
thetroll
10/06/2024 17:58:35

קובי?

גיא הירוק
10/06/2024 6:09:37
Reply to  דה שוט

נתחיל בכך –
טייטום לא לוקה, והוא לא יהיה לוקה.
לוקה שחקן טופ 3 בליגה.
טייטום לא שם.
חוץ מזה,
זה כדורסל.
אממ
כמה אסיסטים היו לו?
כמה ריבאונדים?
כמה אימפקט על ההגנה (בדגש על ריבאונד ההגנה)?
כל אלו הופכים את משחקן ל-"בסדר גמור".
יש לא מעט סקוררים שביניהם בהם לא הולך להם, הם עסוקים בלחרב לקבוצה שלהם את המשחק.

דה שוט
10/06/2024 6:17:04

טייטום אמור להיות הכוכב. הוא חושך כבר שני משחקים. למזלו פורזי השתגע בראשון והולידיי בשני. הולידיי הערב עם 26 נק 12 ריב׳ (יותר מטייטום) וכמעט 80% מהשדה!!!
ולהגיד שהוא לא הכריח זריקות? 22 הוא זרק, הולידיי ובראון זרקו 15 כ״א (בראון עם 53% מהשדה). תאכלס טייטום הוא אחת הסיבות שהמשחק נשאר קרוב הערב, דאלאס החטיאו הרבה מבטים נוחים קיירי היה שוב חלש מאוד

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:54:09
Reply to  דה שוט

תראה שוב את המשחק!
הולידיי לא יכול היה להחטיא את המצבים שטייטום סידר לו.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:53:15

בדיוק!

אשך טמיר המקורי
10/06/2024 7:06:30

הולידיי מסכים גם איתך.
https://youtu.be/t2Wx1T83ZWI?si=xTi2mSa3lBSRp9GV&t=119

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 7:45:27

אז כנראה שאני באמת רפה הבנה

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:52:41
Reply to  דה שוט

הניע כדור? יש לו 12 אסיסטים, יותר מלוקה.
הכניס כמעט לבד את ג'רו הולידיי למשחק. על מה אתה מדבר?

אשך טמיר המקורי
10/06/2024 7:03:26

הולידיי מסכים איתך.
https://youtu.be/t2Wx1T83ZWI?si=xTi2mSa3lBSRp9GV&t=119

Last edited 15 days ago by אשך טמיר המקורי
דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 7:44:58

אז גם אני מסכים עם עצמי.
🙂

אשך טמיר המקורי
10/06/2024 7:01:39
Reply to  דה שוט

לא ראיתי את המשחק.
ראיתי רק את הריאיון מהפרקט עם הולידיי.
הולידיי גם אמר שטייטום היה המצטיין ועשה הכל על המגרש, כמעט טריפל דאבל, והניע אותם.
אמנם הוא מנץ' ומפרגן תמיד אבל לא מאמין שאמר סתם.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 7:44:18

בדיוק מה שאמרתי.
טייטום עשה את ג'רו גדול.
אם היה לוקח כמה זריקות פחות היה יותר טוב.
הבעייה בשיטה. במקום לזרוק 8 שלשות ישר על ההתחלה לנסות לקלוע מבפנים ואחרי כן לגוון מבחוץ…
לא הפסדת כלום, בהתחלה זה היה בדיוק מה שאתה לא אוהב במשחק של הסלטיקס.

דוקטור רזי הופמן
10/06/2024 6:51:39

צודק ואל תקשיב פה לכל הביקורת המצחיקה.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 5:52:04

יאניס שבר את הטלבזיה היום נראה לי….ג'רו היה פשוט ענק היום. הלב של בוסטון גם בהגנה וגם בהתקפה…טעות פטאלית של מילווקי לשחרר אותו .

דה שוט
10/06/2024 6:02:13

יאניס היה פצוע, כבר פלייאוף שני ברציפות, הולידיי חוגג בבוסטון בתור אופציה חמישית בהתקפה רוב הסלים שלו ממטר עד מטר וחצי. הוא נתן משחק ענק אבל נשמר על ידי השחקנים שרצו אליו ברוטציה, היה לו צעד עליהם תמיד, לא עשה סל אחד באחד על אחד. לשחק איתו בתור שחקן משלים זה לוקסוס אדיר. הפרחים לסטיבנס.

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
10/06/2024 18:12:03
Reply to  דה שוט

הולידיי הדבק של הקבוצה…..גם במילווקי הוא לקח אליפות בשנה הראשונה שלו כשהובא במקום הרכז הפותח שלהם )לא זוכר את שמו(.
גם במילווקי הוא היה לפחות 4 בהיררכיה בהתקפה אחרי יאניס,מידלטון ,לופז וגם פורטיס.
בקיצור ,זה בדיוק הפוזיציה שהיתה לו במילווקי .
מה קשורה הפציעה של יאניס לטרייד על הולידיי?