פריוויו לסדרת גמר המזרח ולמשחק מספר 1 / אורי הדר ואינדיאני

פריוויו פלייאוף 2022: מיאמי היט (1) – בוסטון סלטיקס (2) / אורי הדר:

מאזן העונה: 2- 1 לבוסטון.

מאזן כל הזמנים בפלייאוף: 3- 0 למיאמי. סדרת סיבוב שני ב-2011, גמר המזרח ב-2012 וגמר המזרח של הבועה בעונת 2020.

כמה סמלי שבגמר המזרח הראשון בו מחלקים את גביע המצטיין על שם לארי בירד, בוסטון סלטיקס ישחקו בגמר האזורי הרביעי של המועדון בששת השנים האחרונות. מולה מתייצבת יריבה מוכרת, שגם אותה לא ספרו כאשר נפגשו בפעם אחרונה בגמר המזרח בבועה- מיאמי היט. שתי הקבוצות סיימו את העונה הסדירה במקומות הראשונים במזרח, כאשר מיאמי עם ידם על העליונה, והיא תארח את משחק 7 הפוטנציאלי ביונייטד איירליינס ארנה.

שני המועדונים עברו עונה שונה בתכלית אחת מהשנייה, מתחילת הדרך ועד הרגע הנוכחי. הסלטיקס, קבוצה מדוברת לאורך כל העונה, עברה תהפוכות בסגל באמצע העונה, יחד עם האנרגיה החדשה שהכניס אימה יודוקה מאמן השנה הראשונה. השינוי שחל אצל הירוקים מדצמבר ועד עכשיו הוא אסטרונומי בכל האספקטים, במיוחד ברוח הלחימה וההקרבה של הקבוצה. בנוסף, הדרך שעברו הסלטיקס עד גמר המזרח עברה בשתיים מהקבוצות שהכי ציפו מהם להכשל מולם- ברוקלין ולאחר מכן האלופה לשעבר מילווקי.

מצד שני, ניצבים ההיט. כל הפציעות במשך העונה, המהומה ההיא באמצע המשחק אי שם בחודש מרץ והשקט שבו פועל המועדון, גרם לתקשורת ואוהדים רבים לזלזל במיאמי. גם בפלייאוף בניגוד לסלטיקס, מיאמי שיחקו נגד אטלנטה המדורגת שמיני, קבוצה עם הרבה חורים שלא סתם הגיעה לפוסט-סיזן בקושי רב ובסיבוב השני פגשו ב-76רס, שעליהם אין מה להרחיב יותר מדי.

אף על פי כן, אל לנו לזלזל בקבוצה מסאות' ביץ'. בתחילת העונה ובאמצע שלה כתבתי יומן קבוצה על ההיט ובתחזית שלי צפיתי שיצליחו להתגבר על אריות המזרח כדי להגיע לגמר המזרח לפחות. ומה עליה לעשות כדי לקחת עוד צעד לכיוון גביע הלארי אובראיין?

מבחינה הגנתית אין הרבה שעל אריק ספולסטרה לעשות. חבורת הבולדוגים שלו מסונכרנת, מגוונת ומוכנה לתקוף את הרוטציות בהתקפת הכדרור-תקיפת טבעת- הוצאה של הסלטיקס. עליהם לחנוק את הנעת הכדור של בוסטון ולגרום להם לשחק את משחק האחד על אחד הלא מחמיא שלהם. החולשה המרכזית של ההיט היא החוזקה המרכזית של הסלטיקס: המגוון והכשרון ההתקפי הדליל תוקע את התקפת חצי המגרש של מיאמי. בסיבוב הקודם הסלטיקס עשו שמות בבאקס כאשר התקפת חצי המגרש שלהם הייתה תקועה רוב הסדרה.

מיאמי הקבוצה הטובה ביותר בליגה בגרימת איבודים, ובסדרה מול הבאקס בוסטון הפסידה את המשחקים בהם הבאקס נצלו את האיבודים והצליחו לייצר נקודות רבות מאיבודים ומהזדמנות שנייה. בצד השני, ללא לאורי בריא ב-100%, על באטלר להתעלות אף יותר, ולא רק כסקורר, אלא גם לספק כישורי ניהול משחק גבוהים, מכיוון שנגד ההגנה של בוסטון יהיה צורך גם בהימנעות מריבוי איבודים.

נתון נוסף שמעניין לצפות בשתי הקבוצות הוא השלשות. מיאמי אפשרה ליריבות שלה לקחת 38.3 שלשות בממוצע למשחק בעונה הסדירה, כשרק 3 קבוצות אפשרו יותר, וכמו שראינו בסיבוב הקודם בוסטון זורקת וגם קולעת אם רק נותנים לה – 14.5 שלשות ב-37% בפלייאוף בסך הכל ו-15.7 שלשות ב-37.7% בסדרה נגד מילווקי, גם היא קבוצה שנותנת ליריבות לקחת שלשות.

בסדרה הקודמת בין השתיים בגמר המזרח, בסך הכל לפני שנתיים, בוסטון התקשתה בפיק אנד רול בין דראגיץ' לבאם. הראשון לא נמצא כבר, אך באם עלול למצוא את עצמו שוב ושוב מתחת לטבעת ב-spread פיק אנד רול אם בוסטון לא ישחקו חכם, למרות שרבות דובר כבר על השוני בין אותה קבוצה נאיבית וחמודה מדי של הסלטיקס אז ובין זו הנוכחית.

תחזית:

קשה לי מאוד לבחור נגד מיאמי, לכן אבחר את ההיט בשבעה משחקים. כמובן שנצחון של בוסטון לא יפתיע אותי.

פריוויו למשחק 1 / אינדיאני

3:00 הגרלת הלוטרי

03:30 קבלת פנים שעון ישראל

03:42 חופה וג'אמפ בול

היות ואורי כיסה את הנקודות החשובות אוסיף רק התרשמות קצרה שלי עם נקודה למחשבה על כל קבוהצ בדגש על שני הכוכבים באטלר את טייטום. נעשה זאת לצלילי הגיטרה הערבית של דודו טסה שלפני עשור הוציא את האלבום הנפלא "סחרחורת".

שובו של הפרוסס?

8 קבוצות הגיעו לחצאי הגמר של הקונפרנסים. מתוכן 7, לא פחות, הונהגו על ידי שחקן שבחרו בדראפט. קרי, לוקה, מוראנט, בוקר, טייטום, יאניס, אמביד. שבעה שחקנים שלא הועברו בטרייד ונשארו בקבוצה אליה נכנסו כשכף רגלם דרכה לראשונה בליגה. מדובר בהישג משמעותי לקבוצות ולליגה בכלל ותשובה ניצחת לתופעת נדידת השחקנים של השנים האחרונות. בעשור הקודם ראינו כמה אליפויות כתוצאה ממעבר של שחקן מרכזי אל קבוצה בתחילת אותה העונה או הקודמת לה (מיאמי, קליבלנד, גולדן סטייט עם דוראנט, טורונטו והלייקרס) והיו גם לא מעט קבוצות שניסו לעשות זאת ללא הצלחה. זה ממש לא הזמן לנסות להבין מה כל זה אומר אבל מדובר בנקודה מעניינת ששווה לחשוב עליה והסיבה שהעליתי אותה היא כדי לדון בשחקן הכי מעניין בפלייאוף הנוכחי לטעמי – ג'ימי באטלר.

מיאמי היא הקבוצה היחידה מבין השמונה של חצאי הגמר שהקלעי המרכזי שלה (ומי שעליו בנויה כל הקבוצה פחות או יותר) הגיע אליה לפני שלוש שנים והביא אותה עד לגמר הליגה. העונה הוא היה שקט כהרגלו אבל כשהתחיל הפלייאוף היו משחקים שהוא היה היחיד שתפקד במיאמי. בתבוסה לפילי במשחק 3 הוא קלע 33 נקודות כשכל שאר הקבוצה קלעה 46 (!) ובהפסד במשחק הרביעי הוא קלע 40 ב 65% מהשדה. כל משחק כזה הוא פשוט בזבוז של יום טוב של השחקן המרכזי אבל זה נראה שבאטלר מסוגל להביא אותם על בסיס יומיומי. סביב הנקודה הזאת אפשר לשאול באמת האם מיאמי מתאימה למעמד לאחר שניצחה ב 5 משחקים מול אטלנטה החלשה ונעזרה בפציעה של אמביד כדי לנצח גם את חצי גמר המזרח. מול בוסטון לא תהיה אפשרות של משחק כן משחק לא של באם, הירו ולאורי והיא תצטרך קליעה יציבה בשביל שתוכל לעמוד בקצב התקפית. היכולת לתרגם את העקביות של באטלר לעבודה קבוצתית ונצחונות (לדוגמה, לא להחטיא שלשות פנויות) תהיה אחד המבחנים המרכזיים של ספולסטרה בסדרה הזאת ואני בטוח שנראה כל מיני ניסיונות להבין את היריבה כראוי למשחק ראשון בסדרה. האחריות היא כמובן גם על באטלר שמעדיף לעבוד בשקט עם הפרפקציוניזם המפורסם שלו אבל כשלאורי עדיין סימן שאלה גדול בשאלת המנהיגות הוא חייב לצעוק על הירו ולעבוד על התיאום עם אדבאיו. עד כה מיאמי פגשה שתי קבוצות בעלות משחק קבוצתי לוקה בחסר היא מתחילה הערב לשחק מול הקבוצה בעלת אחוזי האסיסטים הכי גבוהים בפלייאוף למעט ג"ס ושעברה בהצלחה את האלופה היוצאת וקונטנדרית לפי חלק מהמהמרים. אני מוכן לקנות דו קרב בין באטלר ללוקה בגמר בסדרה בה דאלאס מונהגת על ידי אירופאי בלתי עציר ומיאמי משחקת עם עומק, בחירות דראפט וכוכב שהגיע בהזמנה. נשמע מוכר.

הגיע המאני טיים

אליפות היא מילת קסם. היא מצליחה להשתיק מפקפקים ומערערים ומחריבה קבוצות על ימין ועל שמאל. רק לפני שנתיים אני זוכר דיונים אינסופיים על המצב של יאניס במילווקי, האם הוא יוכל להוביל אותם עד הסוף והאם מייק בודנהולצר מתאים לתפקיד. המהדרין גם דאגו לפרש את האסיסטים של סטף ליאניס במשחקי האולסטאר כמתנות חיזורים אחרי הענק היווני בתקווה לצרף עוד כוכב לרוסטר שלהם. הכל נדם בשנייה שבה הוא הניף את הגביע (בעצם כמה דקות קודם) והוכיח שהוא לא רק MVP של העונה הרגילה. שאלות דומות מרחפות שוב ושוב סביב 29 קבוצות בליגה בקצב משתנה כשהגביע על שם לארי אובריאן נחשב לערובה הרמטית לכך שלפחות קבוצה אחת בליגה מצדיקה את הדרך שלה ויכולה להתחיל לדון בחוזי מקסימום.

ג'ייסון טייטום הגיע לליגה ובשנתו הראשונה גרר את לברון ג'יימס למשחק 7. הוא הגיע למקום השלישי בפרס ה ROY אחרי בן סימונס ודונובן מיטשל שעפו בסיבוב הראשון, סימונס עשה את זה בלי החטאה אחת מהקו. מאז הקבוצה נתקעה בשלבים שונים של הפלייאוף ולמרות שבוסטון היא ממש לא קבוצה של איש אחד היא תלויה במי שמתואר על ידי רבים בצדק מסוים כמחליף של קובי המנוח. 28.3 נקודות באחוזים טובים מכל הטווחים, 6.1 אסיסטים ו 5.6 ריבאונדים. הוא אמון על ניהול המשחק יחד עם סמארט בקבוצה שכאמור בנויה מאוד על משחק התקפי וינסה גם למצוא את הגארד התורן בחילופים. בניצחון הקריטי בחוץ במשחק השישי הוא היה עם 46 נקודות ו 7 שלשות כך שלא ממש היה מה לעשות מול האורך שלו והקליעה מרחוק. הקבוצה ככלל מתחילה להזכיר את שושלת הווריירס בתחילתה עם כמה שינויים מהותיים והייתרון שלה הוא שעל הנייר יש לה שחקני אחד על אחד טובים מאוד למקרה שההתקפה נתקעת. ונקודה אחרונה – לדעתי, אחוזים של כוכב במשחק נתון הם דבר מטעה, בטח כשמדובר בפלייאוף. התקפות שנתקעות הן עניין שבשגרה ושחקנים ראשיים צריכים לקחת על עצמם את הזריקות שאף אחד אחר לא יכול. יומיים כל העולם מדבר על לוקה שקולע באחוזים לא מצוינים אבל מבין את המשמעות של לקיחת זריקה על הקבוצה השנייה והאופן שבו ההגנה מתנהלת. טייטום, כמו לוקה, הוא שחקן שאף מאמן לא יעז להשאיר לבד על קשת השלוש גם אם החטיא 10 רצופות ולכן המשחק הפסיכולוגי חשוב מאוד ברגעים הקריטיים האלה. זאת סדרת מבחן חשובה לכוכב הצעיר ולקבוצה כולה שתעלה לשחק בלי הביתיות אחרי שתי סדרות מרשימות. הולך להיות אש.

לא ישחקו הלילה: בבוסטון סמארט בספק, במיאמי לאורי בחוץ וטאקר, ווינסנט ומרטין בהחלטת משחק.

עוצרים בווגאס: אחתום בנימה אישית ואומר שאלה שתי הקבוצות שרציתי וקיוויתי לראות במעמד הזה. הקהל של מיאמי לא יעשה חיים קלים לבוסטון ונתחיל עם ההימור השמרני היט ב 5 וטעם חזק של עוד.

לפוסט הזה יש 259 תגובות

  1. הלב רוצה שמיאמי תקח, לא מאהבת מרדכי אלא משנאת המן, אבל לצערי אני לא רואה אותם עוברים את בוסטון, שני הקבוצות יודעות לנצח דרך ההגנה ובוסטון כשרונית ומסוכנת יותר התקפית.

      1. אשך זה הפלייאוף שלך.אם בוסטון והווריירס עולים לגמר שיחקת אותה.על מי הימרת בגמר?אני מקווה שעל הווריירס ואליפות רביעית לבייבי פייס טוסטר והמנוע ואליפות ראשונה לשמן והמים של המנוע 😁

        1. ווריירס. פעם במילניום הכוכבים מסתדרים והכל עובד. שנת הניגובים הגדולה.
          כרגע נראה שנחלשו לעומת פתיחת הפלייאוף ושבוסטון פייבוריטים בגמר כזה.
          אבל הפוטנציאל שלהם גדול יותר וההימור שלי עליהם נבע מאמונה שיתחברו בזמן הנכון.

  2. אני כרגע רואה את FANTASTIC BEASTS
    שלחתי טיטול עם הקדשה אישית לכל שחקן של בוסטון בהשראת הסרט
    בכל הקדשה יש לחש של אנטי פופרס.ליודוקה יש שניים

  3. ושוב מיאמי מתמקמים בפוזה האהובה עליהם, האנדרדוג שאף אחד לא באמת סופר. מדהים איך כל פעם אנחנו שוכחים מה הם עושים מהפוזיציה הזו. מקווה שהסלטיקס ינצחו כמובן, אבל זה ממש לא בכיס שלהם.
    תודה רבה לשניכם על הפריוויו+

  4. " דאלאס מונהגת על ידי אירופאי בלתי עציר ומיאמי משחקת עם עומק, בחירות דראפט וכוכב שהגיע בהזמנה. נשמע מוכר" – קונה עוד סדרת גמר כזאת, אבל המשוכות בדרך אליו מאאאאאד גבוהות ובפלייאוף כרגיל הכל עניין של פציעה אחת (ג'ה, מידלטון וכוכב תורן אחר כל שנה, כוכביות לכולם בחינם) שיכולה לשנות את כל התמונה

    1. לנוח נגד מיאמי?
      ככה עם קרם שיזוף ובירה מטקות ופה ושם על החוף ומידי פעם טבילה בים או איזה סאפ?
      בוא נגיד שלא הייתי ממליץ את המתכון הזה לחברים הטובים שלי שמשחקים ב NBA (לא שיש לי אבל אם היו לי כאלה כמובן).

  5. הירו.אולאדיפו רובינסון והאס כאלב מרטין ממתינים על הספסל ופה לדעתי היתרון של ההיט. זה של בוסטון להפסיד, רק בבקשה בלי פציעות

  6. תודה לצמד האלפים- אינדיאני ואורי
    במשחק היום מיאמי ב9
    בסדרה זה גם של מיאמי ב6 משחקים, זמנו של הנרטיב להשתנות הגיע

  7. רק לפני שנתיים נפגשו בגמר האיזורי של ליגת הקיץ בפלורידה. כעת נפגשות שוב בפלטפורמה האמיתית, לי נראה שזה של בוסטון ב-4:1

  8. זאת אחת הפעמים היחידות ממש שאני אוהב את שתי הקבוצות יותר מכל קבוצה אחרת בליגה (אם הניקס הייתה חצי נורמלית אז גם היא הייתה שייכת לכאן). לא רוצה שאף אחת תפסיד, אבל ישנה לי הרגשה שזה של מיאמי, בעיקר בגלל ספסל עמוק הרבה יותר.

  9. למדתי מהפלייאוף הזה לא להמר בפרייויואים מרוב נפילות.
    פשוט לצפות ולהנות.
    בוסטון אמנם פייבוריטים בסדרה בעקבות סיום העונה והמסע המרשים בפלייאוף מול ברוקלין ומילווקי אבל מיאמי הקבוצה העמוקה בליגה ושחקן כמו דאנקן רובינסון שהוזז לחמישה השלישית(חמישיה שלישית זה אלו שלא משחקים עקב קיצור הרוטציות בפלייאוף)בסדרה הקודמת יכול לדפוק בכל משחק נתון 25+ נק'.
    אראה בנחת ואהנה
    הלחץ יעלה במשחק של מחר עם וונדל סטפן קארי

  10. איזה פריוויו משובח תודה אורי ותודה אינדי וגם על המוסיקה .. דודו טסה מכניס כל מיני אלמנטים מזרחיים במוסיקה שלו במסגרת הטרנד הכללי פה אבל לפחות מה שהוא מכניס זה איכותי ולדעתי בבסיס הוא אחלה רוקיסט. היה עדיף שלא יכתוב מילים ואולי גם לא ישיר שרק ינגן בגיטרה שזה את זה הוא עושה מעולה אבל הצוצאה הכללית סבבה. נהניתי.
    לגבי הכדורסל זה קרב של 1 מול 2 ככה הן דורגו במערב זה 3 מול 5. מיאמי פוגשת לראשונה יריבה ראויה ובעיקר לא פצועה. בחמישיה היתרון במץ אפ הוא יתרון קל לבוסטון במחליפים ההיפך.
    שתי קבוצות שאני אוהב חושב מיאמי מצויינים אבל בוסטון בסופו של דבר עדיפים גם בגלל הפציעה של לאורי שאני יודע שאף אחד לא מעריך פה חוץ ממני. זכותי.
    בוסטון ואז נראה אותם מול הלוחמים בהתאם לנבואת האשך טמיר ה מ ק ו ר י.

    1. ראיתי את טסה בהופעה לפני שנה – מסכים איתך הוא בעיקר אחלה גיטריסט
      אבל אני גם מאוד אוהב את השירה שלו

      1. לדעתי הוא שר מהאףףףףףףףףףףףףףףףףףף ואף על פי הוא שהוא שר מהאף יש רבים וטובים כמוך שעפים על זה.
        הכל טוב.

  11. תודה על הפריוויו.
    למיאמי ספסל יותר עמוק ומאמן יותר מנוסה, ויתרון ביתיות
    לבוסטון יותר כישרון, הם באים עם ביטחון אחרי שהדיחו את ברוקלין ואח"כ קבוצה טובה כמו מילווקי. מקוה שלא ירגישו שהם כבר עשו את מירב העבודה כי הבולדוגים של מיאמי לא יוותרו על ס"מ.

  12. תודה על אחלה קדימון.
    הערב זה של מיאמי בדו ספרתי מרענן בוסטון ייפלו מהרגליים ויהיו גם בנפילת מתח.
    בהמשך יתאזן

        1. חחחחח אני ורזי נלווה אותך עם תופים ושיר לילה
          בוא,עלה לעגלה של הירוקים,אני מגייס אותך בתור סוס טרויאני,שי פה,נקי,
          כולם כולל רזי עשו פוקים לפני העליה לעגלה💨💨💨💩💩💩

          1. זוכרים שהספדתי את המכבסה בתחילת העונה ומאז היא רק השתכללה? אז הנה אני טוען שוב שעד העונה הבאה כבר יימאס לכם

            1. פיפי, קקי וטיטולים אף פעם לא נמאסים.
              גם פוקים זה לחם חוקנו.
              בהפרשות ננוחם.

            2. האמת יצא ככה אבל לא התכוונתי בקטע רע, אלא שיהיה משהו חדש במקום

            3. ממש לא,ואל תקרא לה מכבסה ,עשינו אפגרייד לצנטרישוט ומערבל של אחמד
              אור,אני מבקש,ריספקט

            4. ולכן רשמתי "ומאז היא רק השתכללה", אז כנס ל-10 סיבובים

            5. וואי אור אתה בדיליי,אני תקוע בפנים כבר שבוע,
              ד.אגב אני מת על המילה "פוקים" עושה לי חשק

            6. חחח אני כבר לא עוקב
              להגיב על פיפי קקי פחות הקטע שלי

            7. אף אחד לא מושלם אור,חבל,יש לך פוטנציאל מבוזבז ששווה השקעה ב-ללל

            8. אור חבריקו אל תיפול בשפה הלירית של יואל רזי והטמיר
              זה מפתה אני יודע, אבל אני עדיין לא נפלתי. שמור על טוהר הנשק.
              זאת שירת הווגונים מה שהם עושים חחחחחחח

            9. חחח לא מפריע לי אבל לא בשבילי, לבריאות

  13. לא ראיתי בפוסט אז שעת המשחק 3:30 שעון באר טוביה. מעכשיו כל המשחקים יהיו בשעה הזו או ב-4:00 אז בהצלחה לכל הינשופים

            1. הכי טוב, שקט ורגוע, בלי ילדים על הראש.

            2. יש לי שתי ילדות קטנות, ודווקא בגלל זה אני מעדיף לישון את המקסימום האפשרי ולנסות להשלים מה שצריך אח"כ

            3. מצד שני אם זו הייתה קבוצה שאני אוהד והייתי קם בשעה כזו מסיבה כלשהי כבר הייתי נשאר לצפות

  14. 2 שאלות לכולם:
    א. איך הייתם ממקמים את ארבעת כוכבי הקבוצות שהעפילו לגמרים האיזוריים: באטלר,קרי,לוקה,טייטום.
    ב. איך הייתם ממקמים את מספרי 2 ו3 אצל ארבעת הקבוצות(כל אחד בנפרד, לא כצמד)
    באם,הירו,דינווידי, ברונסון,בראון,(סמארט/אחר שנראה לכם),קליי,פול.
    אני:
    א. 1. לוקה 2. טייטום 3. באטלר 4. קרי .
    ב. 1. בראון 2. באם 3. ברונסון 4. פול
    5. קליי 6.דינווידי 7.סמארט 8.הירו
    מה איתכם?

      1. לפי הדירוג שלך גולדן לוקחים?
        קרי טוב בפלייאוף, אבל לא מדהים. קליי נראה 80% מקליי הישן- סטריקי משלוש ולא בטוח שהוא שומר באותה רמה מלפני הפציעות.

        1. כן אני חושב שגולדן לוקחים. גם השלושת רבעי סטף הזה + וה 80% קליי הזה + 100% גרין בתוספת החבורה הצעירה המצויינת שיש שם והאימון של קר אמור להספיק לטבעת. ככה נראה לי למרות שהכל יכול להיות כמובן.

            1. חחחח

      1. וואי וואיי איך עצבנת את באטלר. במידה והוא ייקרע לבוסטון את הצורה הלילה, הוא ישאג עליך: "Tyler Herro over me".
        אני מציע לך לשים קסדה הלילה ליתר ביטחון.

    1. דווקא התרחיש האופטימי על בוסטון, רק תחליף פילי בברוקלין- "הם עולים לפלייאוף מהמקום השני, קורעים לפילי השבורה את הצורה, ממשיכים בחיסול ממוקד של מילווקי ומגיעים לגמר מזרח"

      1. כן, כל תרחיש אופטימי לקבוצות שנשארו זה ככה. הכוונה שבתגובות אף אחד (כמעט) לא ראה אותם יוצאים מהסיבוב השני

    2. ולמיאמי, גם נחמד –

      "בפלייאוף התקרה שלהם גבוהה – העונה הסדירה תייצר מפלצת הגנתית העומדת במצ' אפים אל מול שתי הגדולות, בתוספת רוטציית 7-8 השחקנים שתתעצב במהלך העונה, מיאמי תהווה איום לפייבוריטיות בסיבובים הראשונים. אל תראו מופתעים כאשר תראו את ההיט בגמר המזרח נלחמת על הופעה מספר 7 ב-16 שנים האחרונות בגמר ה-NBA".

      1. וכמובן בתגובות היה מי שכתב-
        "אני לא יודע עם ריילי סובל מדמנציה, אבל הוא עשה את הקיץ הרע ביותר בשנתיים האחרונות, החוזים שהוא נתן הזויים לשחקנים שלא יובילו לשום מקום וקבר את המועדון שנים קדימה , מיאמי זוהי קבוצה סיבוב ראשון שני בגג"

          1. בוא נגיד שבוסטון אף אחד לא הכיר את האודוקה הזה ולדעתי הם הפתיעו את עצמם אז היה קשה לחזות את הפריצה. הטרן אראונד שלהם קרה באמצע השנה. אבל מיאמי… כלום לא מפתיע הכל היה על השולחן.
            אם יש משהו שאני מכה על חטר זה התחזית שנתתי ללוחמים אמנם נתתי פליאוף שזה היה יחסית גבוה לרוב פה אבל לצערי איבדתי ענין בקבוצה. גרין היה גרוע שנה שעברה נראה היה שהקריירה שלו דועכת ולא הבחנתי בכל שלל הצעירים שיש להם. הם גם קבוצה שעשתה השנה טרן אראונד מדהים היחיד שחשב על זה זה רן הנגרן ןעידן

            1. מסכים. היה קשה לראות אותם קופצים חזרה אחרי עונה שעברה

  15. כרגע הודלף שמופע המחצית הוא קייל לאורי ומרקוס סמארט באחד על אחד עד 11 פלופים. אם מישהו יוביל 7:0 בפלופים זה ניצחון טכני.

  16. תודה רבה פליאוף נהדר
    הכל פתוח
    אני הולך על בוסטון וג.ס
    אף אחד לא עברה סיבוב אשתקד והיום הם 4 האחרונות….

  17. חחחחח
    מבית מדרשו של הבבון עם ריח פוקים

    ״לוקה הוא השחקן האהוב עליי בליגה״, ״אני עדיין מתכנן לשחק עם ברוני, זו התוכנית״

    בקיצקיץ,קיובן תן חצי קבוצה,קח אותי ובדרך גם הבבון הקטן יצטרף גם,שיהיה דם צעיר

  18. שיר הלילה, כי למה לא תמיד רציתי להיות די.ג'יי –
    צ'יינה פורבס בטוחה שהיא בחורה רגילה:
    .
    She is literally
    The polaroid of perfection
    She has everything
    And she'll give it to you
    In a second

    Looks can deceive
    She wears her heart
    On her sleeve

    She'll steal you away
    Not just one day

    Every day is an ordinary day
    In her world
    She's an ordinary girl
    .
    https://www.youtube.com/watch?v=x4xB8FZJfRY

  19. שיר לילה שמתחרה בפחית ולכבוד רזי הירוק
    אחת הלהקות האהובות עלי Barclay James Harvest: Child of the Universe

    I’m a child
    of South Africa,
    I’m a child
    of Vietnam.

    I’m a child
    of Northern Ireland,
    I’m a small boy
    with blood on his hands.

    Yes, I’m a child
    of the Universe,
    Yes, I’m a child
    of the Universe.
    You can see me on the T.V. every night,
    Always there to join in someone else’s fight.

    I never asked to be born
    and I don’t ask to die
    I’m an endless dream
    a dream machine that
    cannot reason why.

    Yes I’m a child
    of the Universe,
    Yes, I’m a child
    of the Universe.
    You can see me on the T.V. every day,
    I’m the child next door three thousand miles away.

  20. רואה שכבר הקדימו אותי אז קצת אפרט, לפי הדיווחים שקיימים כבר כמה ימים סמארט היה בסימן שאלה בגלל נקע בכף הרגל (מרכז כף הרגל?). לא ברור לי איזה נקע זה אבל בגלישה יש לי בעיה כרונית של כיווצים בכף הרגל, חוזר כמעט בכל סשן גלישה אחרי שעה וחצי שעתיים ומצריך ירידה מהגלשן וכיפוף מלא של כף הרגל והאצבעות לכיוון נגדי. הורפורד שוב בפרוטוקול קורונה, כנראה נחשף לחולה מאומת? אם זה הסצנריו אז זה טמטום, לא הייתי מצפה מהורפורד לכזו שטות בזמן כל כך קריטי, זה יותא עניין של ה IPL, לא אל.
    אני בטוח שספולס נושם לרווחה, הניצחון כמעט אצלו בכיס.

  21. NBA TV
    @NBATV
    "Derrick White and Grant Williams will be the two guys starting in place of Al Horford and Marcus Smart."

    @ChrisBHaynes stops by to give @JaredSGreenberg an update before Game 1 between Celtics-Heat.

    1. 2022 NBA Draft Order

      1. Orlando Magic

      2. Oklahoma City Thunder

      3. Houston Rockets

      4. Sacramento Kings

      5. Detroit Pistons

      6. Indiana Pacers

      7. Portland Trail Blazers

      8. New Orleans Pelicans (via Los Angeles Lakers)

      9. San Antonio Spurs

      10. Washington Wizards

      11. New York Knicks

      12. Oklahoma City Thunder (via Los Angeles Clippers)

      13. Charlotte Hornets

      14. Cleveland Cavaliers

      15. Charlotte Hornets (from New Orleans)

      16. Atlanta Hawks

      17. Houston Rockets (from Brooklyn)

      18. Chicago Bulls

      19. Minnesota Timberwolves

      20. San Antonio Spurs (from Toronto)

      21. Denver Nuggets

      22. Memphis Grizzlies (from Utah)

      23. Brooklyn Nets (from Philadelphia)

      24. Milwaukee Bucks

      25. San Antonio Spurs (from Boston)

      26 Dallas Mavericks

      27. Miami Heat

      28. Golden State Warriors

      29. Memphis Grizzlies

      30. Oklahoma City Thunder (from Phoenix)

  22. הסלטיקס קצרים מדיי
    החיסורים עושים את שלהם.
    אין שום צאנס שיצאו עם ניצחון בחוץ בלי הורפורד וסמארט כי המחליפים פה לא ברמה שיצליחו לסחוב את הקבוצה על הגב.

  23. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    טייטום מתחרה עם יאניס מי יעשה יותר צעדים, והשופטים היו חייבים לקלוט את זה ולפסול סל של בוסטון….

  24. יואאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאוווווווווווווווווווווווווווווווווווווו
    מה הולך פה?
    לגמרי לא צפוי
    לא ייאמן

  25. פריצ'ארד. סוף סוף אודוקה הקשיב לי. איזה שחקן. מהיר כמו שד מוביל את ההתקפה בחסד עליון צלף על. ולמרות שגמד גם שומר לא רע.
    כל הכבוד אודוקה שהתחלת להקשיב לי. אני חוזר – הסלטיקס בלע סמארט פשוט יותר טובים. נקודה.

  26. בוסטון מסתבכים מול הנגרים האלה לא לוקחים ריבאונד הגנה מיאמי חוגגים מתחת לסל שלהם. פעמיים היו רגע מלסגור את המשחק אבל פערי האיכות כאלה גדולים שהם רק צריכים להתאפס על עצמם וזה נגמר.

  27. חחח מיאמי עושים פאולים שורקים רק לבוסטון. אם מיאמי חייבים לנצח את זה אם לא שילכו לסאות ביץ' אחריי המשחק

  28. שמישהו יסביר לבראון שחוק יאניס לגבי צעדים עובד רק במשחקים של מילווקי ובדרך כלל רק אם קוראים לך יאניס

  29. בראון חושך היום וגראנט וויליאמס חייב לעבוד על הגוף שלו בעיקר על האגן והרגלים. חסר איזון כל הזמן נופל. ורצוי שיעשה דיאטה

  30. השליטה של באטלר במשחק היא משהו ללמוד עליו. שולט במתרחש בשני צדי המגרש, בקצב שלו החזיר את ההיט מחצי ראשון לא טוב לשליטה מלאה במשחק.

  31. הריצה הזאת של מיאמי זאת מיאמי.
    כמו שדה שוט כתב למעחה בוסטון נראית שנגמר החמצן הם עדין צריכים לסדר את הראש מהסדרה עם הבאקס. לקחו יום חופש.

  32. תאמת השופטים נתנו למיאמי לפוצץ את בוסטון חופשי. זה גם פליגרנט של אדביו את זה לא בודקים? נתן לו פצצה בראש

  33. באטלר הפלייאוף קולע 28.7 ב56% אפקטיבי, הקפיצה שהוא עשה לסקורר בלתי עציר הפלייאוף מדהימה, תוסיף את הניהול משחק וההגנה ומדובר בטוף 3 בשינה אחרי יאניס ודונציץ הרבה מעל כל באחרים

  34. בוקר צח בוקר זך השלמתי בדיליי
    תגובה 18 הכל שם
    🙂
    וגראנט וויליאמס בושה לכדורסל פלופר מהלך אפילו ואן גאנדי התרעם כשהוא סחט טכני מסטרוס

כתיבת תגובה

סגירת תפריט