מרגישים את החום: פריוויו עונת 2021/22- מיאמי היט/ אורי הדר

העונה שנאבדה לאחר הבועה, ההתחמשות מחדש בקיץ, החוזה החדש של דאנקן רובינסון וסימן השאלה הגדול בסגל. פאט ריילי ואריק ספולסטרה מגיעים לעונה מלאת צפיות ועטורי ניסיון, אך האם הקבוצה מסאות' ביץ' תצליח להתגבר על המכשולים הגבוהים במעלה המזרח?

בפרקים הקודמים:

מקום 6 במזרח, מאזן 40-32. הדחה בסוויפ בסיבוב הראשון לאלופה שבדרך מילווקי.

כמו כל הפיינליסטיות מהבועה, מיאמי היט נפגעו קשות מהסיבוב המהיר שעשתה הליגה בעונה שעברה. רק חודשיים עברו מאז הגמר וכבר בדצמבר אשתקד החלה העונה הרגילה בסימן קורונה. ב-11 לינואר, שבועיים לתוך העונה, ההיט איבדו 8 משחקניה לפרוטוקולים של הקורונה, לאחר שאייברי בראדלי נמצא חיובי לנגיף.

בהמשך גם כוכב הקבוצה ג'ימי באטלר וטיילר הירו המבטיח חלו במחלה, ומשם העונה של ההיט לא נראתה אותו דבר. הקבוצה פתחה את העונה במאזן 12-17, מתחת למצופה לאלופת המזרח. אומנם ההיט וג'ימי הפעילו מבערים לקראת חציה השני של העונה, אך את יתרון הביתיות לא הצליחו להשיג ובסיבוב הראשון נראו חסרי אונים מול מילווקי.

עמדת המאמן: אריק ספולסטרה.

בעידן בו מאמני NBA מפוטרים בתדירות גבוהה, ספולסטרה נראה כמי שחי על אי בודד יחד עם גרג פופוביץ'. מאמן ההיט נכנס לעונתו ה-12, והשני מהספרס נכנס לעונתו ה-24. 'ספו' נשאר אחד ממוחות הכדורסל המבריקים בליגה, והוא הוכיח זאת כאשר הוביל את הקבוצה לגמר ב-2020.

בעונה ארוכה ומתישה, מאמן מנוסה שמכיר את המערכת זה יתרון עצום. בנוסף, שילוב הווטרנים החדשים בדמות קייל לאורי, פיג'יי טאקר ומארקיף מוריס תתבצע בצורה חלקה יותר בתוך 'התרבות של ההיט'. בכל שנותיו כמאמן הקבוצה חווה ספולסטרה רק שתי עונות מתחת למאזן 50%, ופספס את הפלייאוף רק ב-3 עונות.

ניתן לטעון כי העונה זו הקבוצה המוכשרת ביותר שקיבל לידיו מאז שלברון ג'יימס לקח את כשרונו חזרה לאוהיו, ועל כן זו היא גם עונת מבחן. ציפיות רבות לאחר האכזבה בעונה הקודמת, בשילוב הגיל של 'הסנדק' פט ריילי ושל כוכבי הקבוצה באטלר ולאורי, יעלו את רמת הלחץ בסאות' ביץ'.

כיסאות מוזיקליים:

נכנסו – קייל לאורי (טרייד), פי'גיי טאקר (15 מיליון דולר ל-2 עונות), מרקיף מוריס (מינימום, עונה אחת), קיילב מרטין (מינימום, חוזה דו כיווני).

חזרו – דאנקן רובינסון (90 מיליון דולר ל-5 עונות), דווין דדמונד (מינימום, עונה אחת), ויקטור אולדיפו (מינימום, עונה אחת), מאקס סטראס וגייב וינסנט (מחוזה דו כיווני לחוזה מינימום מובטח לשתי עונות), יודוניס האסלם הנצחי (עונה אחרונה), קייזי אוקפלה.

דראפט – עומר יורטסבן (סנטר, גורג'טאון), מיקה פוטר (סנטר, וויסקונסן), ג'בונטה סמארט (גארד, LSU), דרו סמית' (גארד, מיזורי), דיג'יי סטיוארט (גארד, מיסיסיפי סטייט), מארקוס גארט (גארד, קנזס, חוזה דו כיווני). כולם ללא יוצא מן הכלל נבחרו מחוץ לדראפט.

עזבו – גוראן דראגיץ' ופרשס אצ'יוואה (בטרייד על לאורי לטורונטו), קנדריק נאן, טרבור אריזה, אנדרה איגודלה, נמניה בייליצה, אייברי ברדאלי וקלי אוליניק (עזבו באמצע העונה שעברה בטרייד).

חמישייה צפוייה: קייל לאורי, דאנקן רובינסון, ג'ימי באטלר, פיג'יי טאקר, באם אדביו.

שחקן שישי: טיילר הירו.

זה היה סוד גלוי שההיט ופאט ריילי ניקזו את מירב מאמציהם לעבר קיץ 2021, על מנת להחתים את אחד השמות הגדולים בליגה. אך המציאות הכתה במועדון חזק: יאניס חתם כבר בקיץ הקודם על הארכת חוזה, קוואי לא באמת היה עוזב את ביתו בקליפורניה ואפילו בראדלי ביל המתנדנד לא באמת היה על הפרק. ובכל זאת, באטלר חתם על הארכת חוזה ל-4 השנים הקרובות, מה שנותן הרבה שקט תעשייתי מצד ההיט והמונח 'מתאים כמו כפפה ליד' ככל הנראה הומצא על הקשר של קייל לאורי עם המיאמי היט.

הגארד בן ה-35, בעונתו ה-16 בליגה, עבר את שיאו מבחינה אתלטית אך צורת המשחק הלוחמנית והקבוצתית שמביא עמו תוסיף אלמנט שהיה חסר להיט. האולסטאר לשעבר אוהב לרוץ על הפרקט ומוסיף קצב להתקפה של מיאמי, שבעונות האחרונות נמצאת בחצי התחתון של הליגה ביציאה למתפרצות והתקפות מעבר.

בבועה ראינו את האפסייד של הקבוצה כאשר יש גארד שיכול לעזור לג'ימי באקטס לסחוב את הקבוצה בדמותו של גוראן דראגיץ', ועם כל הכבוד (ויש כבוד) – לאורי שחקן טוב מדראגיץ', בטח שבהגנה. יחד עם התוספת של פיג'יי טאקר, שמבחינה הגנתית מחזיר את מה שההיט איבדו בקיץ הקודם עם ג'יי קראודר, למיאמי יש פוטנציאל להיות אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה: לאורי-באטלר-טאקר בפרימטר, בתוספת היכולת של באם להיות עוגן בצבע ולהחליף על שומרים נמוכים ממנו – שילוב שרוב הקבוצות לא ירצו לפגוש במשך העונה ובפוסט סיזן.

הארכת החוזה של דאנקן רובינסון, העומדת על 90 מיליון דולר ל-5 עונות (החוזה הגדול ביותר לשחקן שנבחר מחוץ לדראפט בהיסטוריית ה-NBA), עלולה להעלות תהיות, אך אפשר להגיד שקיבל את שווי השוק שלו. ניתן לקחת כדוגמא את דוויס ברטאנס או ג'ו האריס, שחקנים בסדר גודל ועם סט יכולות דומות לשל רובינסון, חתמו בהתאמה על חוזה בקיץ הקודם בשווי 80 מיליון דולר ל-5 עונות, ו-75 מיליון דולר ל-4 עונות. רובינסון קולע 42% לשלוש על 8 ניסיונות בקריירה הקצרה שלו במיאמי. לכל הפחות, מיאמי מקבלת שחקן עם חוזה סביר שאפשר להעביר בעתיד, והרבה קבוצות בליגה יחשקו באחד הקלעים הטובים שיש לעולם הכדורסל להציע.

בשנים האחרונות מיאמי מובילה את הליגה בצייד כישרונות עמוק ומחוץ לדראפט, לשלב ולפתח אותם בצורה האופטימלית (תשאלו את דאנקן רובינסון וקנדריק נאן). וגם העונה, האינדיקציה אומרת שישלבו את רוב הרוקיז ושחקני השנה השנייה שנבחרו מחוץ לדראפט. גייב וינסנט ומאקס סטראוס נראו כמו שחקני רוטציה לגיטימיים, עכשיו אפשר לראות מה יוכלו לעשות במהלך עונה שלמה עם דקות משחק משמעותיות יותר.

סימן השאלה בסגל הקבוצה הוא ויקטור אולדיפו. הגארד שנבחר לאולסטאר עד לא מזמן (2019), לא הראה יכולת גבוהה מדי כאשר עבר לקבוצתו החמישית ב-7 עונות בקריירת ה-NBA שלו. רוב מקבלי ההחלטות בליגה והמדיה וויתרו על השחקן, וככל הנראה לא יודעים מה הוא יכול לתת לקבוצתו כל ערב בשל הפציעות הרבות שעבר. חוזה המינימום שעליו נמצא נותן לו ערך אחר, על כן אף קבוצה לא רצתה לשלם לו את מבוקשו, חוזה מובטח גבוה בהרבה.

מצד מיאמי מקווים להחיות את השחקן מבחינה רפואית, וכנראה ייקחו את כל מה שייתן לקבוצה מבחינת תפוקה. מצד השחקן, התקווה שיחזור להיות אולסטאר קיימת, אך מבחינה ריאלית אם יפגין את יכולותיו מעונות האולסטאר בהבזקים, ובמיוחד אם יישאר על הפרקט לאורך זמן, יוכל לחלום על חוזה שמן נוסף.

האקס פקטור:

בכל עונה יש קומץ שחקנים שקפיצת מדרגה ביכולת שלהם יכולה לשנות לחלוטין את התחזית על הקבוצה שבה הם משחקים. נדמה שהשמות החמים בעונה האחרונה ובזו שאנו נכנסים אליה הם טיילן הורטון טאקר או מייקל פורטר ג'וניור. אך בעייני, טיילר הירו נמצא בסיטואציה האופטימלית.

הגארד בן ה-21 נכנס לעונתו השלישית בליגה עם ציפיות מאוד גבוהות. הירו כבר הראה לעולם הכדורסל שהוא יכול לעשות את זה ברמות הגבוהות ביותר של כדורסל בפלייאוף, וכעת העיניים נשואות אליו לסחוב על גבו את החמישייה השנייה הדלילה של מיאמי. בעונה שעברה ההיט התנסו עם החתמת סווינגמנים ותיקים על מנת לעבות הספסל, ניסוי שנכשל נחרצות בסיבוב הראשון מול הרגליים הטריות והאתלטיות של מילווקי.

העונה מיאמי ביצעה סיבוב פרסה בעניין העומק – מרבית המשאבים הושקעו בייבוא כשרון בשלד המרכזי של הקבוצה, ובהזנחה יחסית בקצה הסגל – לכן, תפקיד הירו מרכזי. כאשר לאורי או באטלר נחים, רוב המשקל ייפול על כתפיי הירו. כשדאנקן רובינסון ביום חלש מחוץ לקשת, הירו יצטרך לספק את הסחורה בתור הקלעי הטוב (ואולי היחיד) בקבוצה אחרי רובינסון.

קפיצת מדרגה של הירו מבחינה התקפית – שיפור היעילות בקליעה ובהגעה לקו עונשין, בנוסף לעוד אחריות וניסיון בהובלת הכדור בחמישייה השנייה של ההיט – נותנת למיאמי שחקן שישי ושחקן 'מיקרוגל' שאין להרבה קבוצות במזרח.

תחזית:

קשה למצוא עוד קבוצות כמו מיאמי שההערכה שלי כלפי ההנהלה של הקבוצה כל כך גבוהה, וכך גם האמונה שיוציאו מכל שחקן ומאמן את המקסימום. לכן גם לא הכנתי תחזית אופטימית, פסימית או רטרואקטיבית. לאורך השנים קבוצות NBA עם הסגל, ההיסטוריה והניסיון של מיאמי הצליחו לרוב. השנה ניתן יהיה לראות שהמשכיות תהיה חלק מרכזי, בטח כשהפערים בצמרת המזרח מצטמצמים וכל החלטה במהלך האוף סיזן והעונה הסדירה קריטיים לעבר הטבעת הנחשקת.

בצמרת המזרח יש חלוקה ברורה לשתי קבוצות: מילווקי האלופה וסוללת ה-MVP בברוקלין נמצאות בקטגוריה משלהן. אחר כך מגיעות שלוש קבוצות (אם סימני השאלה של פילי היו נענים אז גם היא הייתה פה): בוסטון המתחדשת והעמוקה, אטלנטה בעלת ההמשכיות והסגל הרחב ומיאמי המתמחה בניסיון על המגרש ובהנהלה. בנוסף, למיאמי מץ' אפ הגנתי טוב מול הנטס, ומול הבאקס ראינו אותם כבר עושים את זה, למרות שיצטרכו לבצע שינויים מול ההתפחות של יאניס.

החשש העיקרי במבט חטוף על הקבוצה של ספולסטרה הוא הצד ההתקפי של המגרש. סוללת הקלעים הצטמצמה וטאקר כבר לא ממש הקלעי מהפינה שהיה ביוסטון. כל סימני השאלה יכולים להיענות בכמה תשובות – קפיצת מדרגה של באם מבחינת קליעה, ניהול משחק ותקיפה של הטבעת, עם שילוב מוצלח של מרקיף מוריס ואולי ביג מן אחר שימצאו בשוק החופשי שיוכל לרווח את המשחק. הפליימייקינג של לאורי ובאטלר והפיק אנד רול ביניהם יחד עם באם, יהיו קשים לעצירה, כאשר רובינסון ועוד קלעי בפינות.

מיאמי בנויה לפלייאוף – את העונה יסיימו במקום ה-3-4 במזרח ואף גבוה יותר, תלוי בבריאות וברצון הקבוצות שאמורות לסיים לפניה כמו הבאקס והנטס. בפלייאוף התקרה שלהם גבוהה – העונה הסדירה תייצר מפלצת הגנתית העומדת במצ' אפים אל מול שתי הגדולות, בתוספת רוטציית 7-8 השחקנים שתתעצב במהלך העונה, מיאמי תהווה איום לפייבוריטיות בסיבובים הראשונים. אל תראו מופתעים כאשר תראו את ההיט בגמר המזרח נלחמת על הופעה מספר 7 ב-16 שנים האחרונות בגמר ה-NBA.

לפוסט הזה יש 35 תגובות

  1. big disagreement here: קבוצה שתתקשה לעבור 100 נקודות למשחק. אם השנה היתה 1995 אולי הייתי מסכים לתחזית הזאת. אבל ב 2022 להתקפה משקל יתר בליגה. כל מה שצריך זה לשתק את רובינסון / הירו ולתת לכל ה"נגרים בעלי האופי" להסתובב סביב 30% מהשלוש. התחזית שלי: 6-8 עם נטייה ל- פלייאין.

    1. ב-5 שנים האחרונות היו לקייל לאורי 2 עונות של כ-35 אחוז ועוד 3 של כ-40 בעונות עם נפח גבוה של זריקות. מיאמי לא תוליך את הליגה באחוזים וזריקות מעבר לקשת, אבל כנראה שתהיה סבירה או סבירה מינוס בנושא

  2. תודה על הפריוויו למרות שאני לא מסכים איתו כלל. אני לא יודע עם ריילי סובל מדמנציה, אבל הוא עשה את הקיץ הרע ביותר בשנתיים האחרונות, החוזים שהוא נתן הזויים לשחקנים שלא יובילו לשום מקום וקבר את המועדון שנים קדימה , מיאמי זוהי קבוצה סיבוב ראשון שני בגג.

  3. פריוויו מעולה. אני חושב שההתקפה תהיה בסדר – היא הייתה טובה ב-2019/20 ולאורי מוסיף הרבה, גם יש את הריווח של דאנקן וקצת טאקר.
    .
    למרות זאת, יש 3 שאלות מרכזיות:
    1.כמה באטלר ישאר בריא?
    2.באם יכול להיות הסקורר השני של קבוצה?
    3.הירו או אולדיפו יתנו קפיצת מדרגה?
    .
    אני לא אוהב את התשובה של שלושתן. לכן לדעתי גם התקרה היא סיבוב שני, לא בטוח שיגיעו אליה. כן תהיה קבוצה טובה ואני חושב שההתקפה תראה משמעותית יותר טוב אחרי פגרה נורמלית.
    .
    זה יספיק למשהו מעבר? כנראה שלא. מילווקי וברוקלין (גם בלי קיירי) רמה אחת מעל, אנחנו בערך באותו tier של פילדלפיה, אטלנטה, ניו יורק ובוסטון. אולי בפלייאוף ספולסטרה יעשה קסמים ונצליח להפתיע, לדעתי לא סביר בהתחשב בהגנה של הבאקס מהשנה שעברה וזה שלברוקלין יש את הארדן ודוראנט. 48 ניצחונות וסיבוב שני זאת ציפייה סבירה לדעתי, למרות שגם משהו כמו 43 וסיבוב ראשון ריאלי.

    1. תודה רועי
      לפי הכתיבה שלי כנראה אני אופטימי ממך לגבי הקבוצה שלך 🙂
      ללא קיירי אני חושב שברוקלין תתקשה מאוד מול מילווקי ומיאמי תתן לה פייט רציני.
      הבעיה המרכזית של מיאמי במפגש פוטנציאלי מול הנטס או הבאקס- השחקן הטוב ביותר בסדרה כזו לא נמצא אצלה. גם בגמר המזרח בבועה הראה באטלר יכולת וגיר אחר מול טייטום הצעיר, אך יאניס ודוראנט+הארדן הם מפלצת אחרת.

  4. 36 זה ה-30 החדש?
    זו מגמה שהופכת להחלטת יותר ויותר בשנים האחרונות. שחקנים שלכאורה אמורים להיות בשלהי הקריירה ממשיכים לספק כדורסל ששווה חוזים מפתיעים בגובהם.
    לאורי הוא רק הדוגמה האחרונה למגמה (דוגמה בולטת הוא כריס פול, כאשר זכור איך קטלו את יוסטון על גובה החוזה שחתם, ושהספיק בינתיים להסתיים…)
    .
    על מנת שמיאמי יצליחו, הם צריכים את לאורי שוב נותן ניהול משחק חכם, איום סביר בהתקפה, ומשחק הגנתי קבוצתי משכנע.
    הם צריכים שגם טאקר יעשה את אותו הדבר.
    האם זה יקרה?
    שאלה טובה.
    הניחוש שלי הוא סיבוב ראשון.
    .
    אחלה פריוויו, תודה.

  5. תודה אורי על הפריוויו. גם אני לא רואה אותם עוברים יותר מסיבוב… הנטס והבאקס בריאות זה ליגה בפני עצמן במזרח

  6. מאוד מזכירים את הבאד בויז של שנות האלפיים.
    לאורי,באטלר,טאקר ובאם זה רביעייה קשוחה ביותר ודאנקן והירו ייספקו כח אש מבחוץ בעיקר.
    זו קבוצה חד פעמית של שחקנים יחסית אפורים אבל עם מנטליות ופיזיות שלא הייתה בליגה הרבה שנים וזה כשלעצמו שווה צפייה גם אם הניסוי לא יצלח.
    מקומות 4-6 ובפלייאוף אין לדעת לאן היכולת ההגנתית והמנהיגותית(לאורי,באטלר) ייסחבו אותם.
    סוס שחור במלוא מובן המילה, יכולים גם להגיע לגמר למרות שזה יהיה די קשה.

    1. מדויק. הם לגמרי סוס שחור שאף קבוצה לא תרצה לפגוש. לפלייאוף הם יגיעו והקשיחות זה מצרך שהערך שלו עולה ככל שהפלייאוף מתקדם. אם אולדיפו יחזור קצת לעצמו זה בונוס נהדר. תודה אורי

    2. תודה חברים!
      הבד בויז זו השוואה טובה, אך אפילו למיאמי יש יותר פליימייקינג ממה שהיה להם בחמישייה.
      הקשיחות שלהם זה עוד יתרון על פני בוסטון או אטלנטה שעמם יוכלו להפגש עוד בסיבוב הראשון.
      התקווה של ההיט היא שמילווקי והנטס יהיו באותו צד של הברקט וכך הדרך עלולה להיות קלה יותר…

  7. פריוויו נהדר!!

    ממליץ לכל המגיבים, לפני שהם רושמים את דעתם ו/או חילוקי הדעות עם הפוסט, להקדיש מילת הערכה לכותבים.

    1. אתה צודק שכדאי להוסיף תודה. בנוסף, מהניסיון המועט שלי בתור כותב – תמיד העדפתי חוות דעת מתודות (כמובן שגם תודות עדיפות מכלום, כי זה מראה שמישהו קרא והעריך), כי זה פותח פתח לדיון על מה שרשמת

  8. תודה אורי.
    .
    כתיבה סופר אופטימית לטעמי.
    אולדיפו. גם אם אולדיפו נשאר בריא, הוא כנראה לא יחזור להיות אותו השחקן שהוא היה.
    טאקר בשביל להיות אפקטיבי חייב שיפעילו אותו, לקבל את הכדור לספוט שלו בפינה ולזרוק את השלשה. משום מה אני לא רואה אותו מקבל את המבטים הפנויים שהיו לא עם הארדן/ יאניס.
    להיט אין סופרסטאר עם כל הכבוד לג'ימי. אז העומק מאוד חשוב לקבוצה כזו. להיט אין עומק השנה. אין גיבוי טוב לבאם, ואין רכז מחליף ברמה של דרגיץ'.
    אני אישית מאין שהם יהיו יותר קרוב לפליי אין מאשר לצמרת

    1. ויקטור אולדיפו גופה, הגוף שלו לא בנוי לNBA. אני לא יודע מי הסוכן שלו אבל הוא טיפש להחריד שלא לחץ על אולדיפו לא לקחת את הכסף ואלי זה החמדנות של אולדיפו. אולדיפו סרב ל112 מליון דולר בתחילת עונה שעברה מאינדיאנה (וזה שחקן רווי פציעות שבקושי שיחק ב3 עונות שלפני), ואז סרב לעוד הצעה מיוסטון של 45 מליון לשנתיים. נפצע שוב כמובן ובסוף קיבל מינימום ממיאמי.

      גם טאקר ולאורי גופות על סף ריקבון (נחלשו מאוד בשנתיים האחרונות), החוזים של מיאמי הזויים וזה התחיל בחוזה מקס לאדאביו עונה לפני

  9. מצוין, תודה
    .
    ריילי ממשיך לעשות ריילי. מיאמי התחזקו וקיבלו פגרה נורמלית אחרי העונה שעברה.
    לאורי זה שדרוג בעמדת הרכז ואני מאוד מקווה שאולדיפו יחזור לעצמו (שחקן מאוד סימפטי שפשוט חסר מזל)
    .
    הגנה נהדרת והתקפה בעייתית, אבל ספולסטרה תמיד מוציא יותר מהסגל שלו.
    אף אחד לא ירצה לפגוש אותם בפלייאוף, אבל סיבוב שני וזהו… בטייר השני עם בוסטון, פילי ואטלנטה.
    המזרח פשוט הולך להיות נהדר השנה

  10. ריילי הולך (מסיבות מובנות) אול-אין ויצא קבוצה מאוד לא צפויה לטעמי. זאת חבורה שיכולה לפשל (מכל הסיבות שאמרו למעלה) אבל אם הם בזון הם גם יכולים להתהפך על כל קבוצה בליגה ואני לא אהיה בשוק אם לדוגמא הם יעיפו את מלווקי בסדרה או אפילו יעשו גמר. רק אללה יודע איך זה יגמר במקרה שלהם. תארו לכם סינריו בו אולדיפו מחלים טוב וחוזר לכושר לדוגמא (הבנאדם בן 29, כן?).

  11. עבורי זאת היא העונה בה ספואלסטרה חייב להוכיח את עצמו. יש לו את חבר השחקנים לנצח – לפחות – את המזרח. אם לא תהיינה פציעות, זה בדיוק מה שאני מצפה ממיאמי. פריוויו מצויין.

  12. קבוצה מפחידה, מיאמי.
    לא כי הם כזו קבוצה מעולה, הם קבוצה טובה כזו. לא כי הם כאלה מאיימים על האליפות, יש להם סיכוי אם דברים יסתדרו אבל לא גבוה במיוחד. לא כי יש סיכוי שאם אמשיך ללכלך על ג'ימי הם יופיעו בבית שלי עם צי ימי, בלבוש ספרטני מלא ועשרות רומחים מכוונים לצוואר של… בעצם זה קרוב לסיבה.
    אני באמת צריך תחקיר עיתונאי רציני על התרבות של הקבוצה הזו. בינתיים כל הסיפורים מזכירים לי פחות אחוות שחקנים שממקסמת את כולם ויותר את סינאנון.

  13. יש לה פוטנציאל להיות הקבוצה הטובה בליגה אפילו . לאורי אולדיפו באטלר טאקר אדביו על הספסל רובינסון הירו מוריס . איזה הגנה יש קליעה יש רעב אם הם מתחברים יהיה לברוקלין מאוד קשה בגמר המזרח בעיקר שקיירי התחרפן והוא והארדן לא שומרים

  14. אחלה קדימון, תודה רבה.

    אני לא מבין למה הם לקחו אל חיקם את מרקיף מוריס. לאחר שצפיתי בו במשך כמה שנים בוושינגטון, בשנים שעוד היה בשיאו כביכול, אני לא רואה בו נכס חיובי. הוא LIABILITY בהגנה, לא שומר אגרסיבי, ובעיקר מתעניין בקליעה ומריבות.

    קשה לי לראות את מיאמי ממריאים גבוה אלא אם כן יתחזקו משמעותית תוך כדי העונה.
    צופה להם פלייאוף מהנה כרגיל לקבוצות של ג"'מממממממיייי.

  15. גם אני במסכימים עם מה שכתבת.
    ובעיקר חושב שזה תלוי באולדיפו וברכי הפורצלן שלו.
    תודה אורי על קדימון מצוין!

  16. בס"ד
    שלום ותודה על פריוויו מצוין.
    קבוצת הגנה מעולה, אבל חסר עוד שחקן או שניים התקפיים.
    וחסרה בעיקר קליעה מהשלוש.

  17. תודה אורי, פריוויו מעולה לקבוצה מעולה.
    .
    אתה אופטימי ואני אוהב את זה.
    הלב אומר אליפות הראש צועק "מה ריילי עושה?!?!!?"

    צריך לפתוח את זה- לבנות על שחקנים בגילאים של לאורי וטאקר זה לא חכם. לתת לקייל חוזה גדול לשלוש עונות שבעונתו השלישית הוא יהיה בן 39, זה כבר גובל בפשיעה. עוד יותר להחתים את באטלר על חוזה מקס שיתחיל בגיל 34 שלו, אם כמה שמגיע לו וכמה שאני אוהב אותו, זה לא חכם ותוקע את העתיד. אני ממש רואה את מיאמי נתקעת עם שני אלה ומחלקת את השכר שלהם לתשלומים כמו לואל דנג וכמו טימופי מוזגוב שעדיין מקבלים שכר מהלייקרס והקאבס(בהתאמה).
    .
    הלוואי שאתבדה. אני אוהב את באטלר ואת מיאמי אבל מרגיש לי שהלכו רחוק מדי

  18. אורי, תודה על פריוויו מעולה.
    נכון שלאורי וג'ימי כבר לא ילדים, אבל הם לא צריכים להיות כ"כ הרבה זמן על הפרקט בעונה הסדירה,
    יש להם מלא צעירים בשביל זה. הם מחלקים דקות לפי כמה השחקן טוב ולא לפי רזומה.
    אם הם בריאים זאת קבוצה של כאב ראש לכולם – ינשכו בהגנה ולא יוותרו על סנטימטר, יש להם מלא ניסיון, מנהיגות,
    השאלה לגבי הקליעה עדיין פתוחה אבל נראה לי שספו ימצא פתרון,
    בפלייאוף יש לקחת בחשבון גם את יתרון המאמן.
    שיהיה להם בהצלחה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט