לקראת עונת 2021-2022-הגיגים ותחזיות/טז"מ

יום ג' תחל עונת 2021-22 והיא צפויה להיות מרתקת מהרגיל, עולים ניחוחות חדשים מהשינויים והשיפורים בצד המזרחי, הרבה כוכבים צעירים, מבוגרים יותר שרוצים לפרוץ וכמה מושבות זקנים שרוצים טבעת. הנה כמה דברים שיעניינו אותי העונה:

  1. הצרעה תעקוץ? עונה שעברה היינו עדים לסוג של פריצה אצל שארלוט לאחר שנים שחונות והשנה יהיה מעניין לראות האם זה השיא שלהם או שהם מסוגלים לעלות רמה נוספת. הכישרון שם הוא איכותי, צעיר ונמרץ. למאלו בול הראה ניצוצות בעונת הרוקי והשנה נוכל לראות האם הוא דורך במקום או קופץ לדיבורים על האולסטאר, אליו יצטרפו רוזיר שנתן עונה נהדרת, היוורד, וושינגטון אולי והרכש החדש פלאמלי. יש להם על הספסל 3 שחקנים נהדרים שיכולים גם לפתוח כל אחד מהם בחמישייה בדמות מיילס ברידג'ס, קלי אוברה (שניהם טובים מוושינגטון לדעתי בהרבה) והרוקי ג'יימס בוקנייט שנראה לא רע בכלל בהיילייטס של משחקי ההכנה. איש סמית וקודי מרטין ישלימו את החמישייה השנייה. לצרעות יש קבוצה שתקשה מאד על כל היריבות. הם ירוצו, ישרטו ויעקצו כאשר גם המאמן שם הראה שהוא יודע את העבודה. לעניות דעתי הם יהיו בוודאות בפלייאוף, השאלה האם זה יהיה ממקומות 6-8 או שהם מסוגלים להגיע גם גבוה יותר. הכישרון שם לגמרי. המלצת צפייה בליג פאס אם יש לכם זמן.
  2. השוורים דוהרים? כמו שארלוט וכחלק מהתעצמות המזרח, גם הבולס רוצים להחזיר עטרה ליושנה. הם בנו השנה קבוצה שאמורה להיות בפלייאוף. בשנתיים האחרונות חזיתי להם פלייאוף בפתיחות העונה וזה לא היה אפילו קרוב, אולם קבוצה שכוללת את לאבין, דרוזן ו-ווצ'ביץ' אמורה לעשות את העבודה. מה שמסקרן אותי הוא מה יקרה עם קובי וויט. אם הוא לא יפרוץ העונה יש סיכוי גדול שיתקע במקום ויהפוך לעוד שחקן שולי בליגה. לטעמי הוא משלים נהדר את החמישייה התקפית (זאת צריכה להיות חמישיית המאני טיים) אבל כנראה יעלה מהספסל או עד שימאס למישהו מלונזו בול. הבעיה הגדולה שם היא חולשה של המאמן דונובן ונמתין לראות האם הוא יכול להשתדרג ולהצליח עם סגל יותר מוכשר ממה שהיה לו עונה שעברה. לטעמי, אם הם יכשלו להעפיל לשמינייה הראשונה דונובן יהיה חייב ללכת הביתה. לונזו בול גם נמצא בסוג של שנת מבחן להצדיק את החוזה הגדול שקיבל.
  3. פילי תתפוצץ או שייצא ממנה האוויר? כל העניין סביב סימונס אמור לאפשר לפילי להתרכז בכדורסל ולתת לאחרים לדבר על שחקן ששייך להיסטוריה מבחינת הקבוצה. לטעמי, אם הם מתכננים לשתף את סימונס הרבה דקות על חשבון ההכשרה של מקסי זו תהיה טעות איומה שתפגע בקבוצה, כמו שאנו יודעים פילי לא תמיד מקבלת החלטות חכמות. לאיפה מקסי יכול להוביל את פילי זאת שאלה מאד מסקרנת. עם כל זה יש אחד שם שהשנה ירצה MVP שפספס שנה שעברה בגלל פציעות. אמביד אמור לבוא במוד דורסני, לא רק המאבק על תואר ה-MVP אלא גם להוכיח שפילי לא זקוקה לסימונס וכי הוא האיש שיכול להוביל את הסיקסרס לארץ המובטחת. דוק ריברס יצטרך להראות שהוא יודע מה לעשות עם חומר השחקנים שיש לו ועונה סדירה חלשה של פילי עלולה להתחיל לנדנד לו את הכיסא, עם זאת המבחן הגדול יהיה בפלייאוף.
  4. הניצים יעופו גבוה? ההוקס חוו סוג של עונת פריצה שנה שעברה והשנה הם יצטרכו להראות האם יש להם את הרמה הבאה ושאנו מדברים על הרמה הבאה זה אומר טריי יאנג MVP או קרוב מאד לזה. שנה שעברה חשבתי שהוא יכול לקחת את התואר וזה לא היה קרוב. השנה נראה האם הוא יקפוץ עוד רמה. מבחינת יתר הסגל ההוקס נותרו די במקום. הם יצטרכו שיפור מדיאנדרה האנטר שיתחיל להראות לנו כדורסל עקבי ומשובח הרבה יותר ממה שהראה עד כה. השאר לטעמי די ישמרו על רמתם פחות או יותר ולא הם יהוו את הפריצה.
  5. יחרכו רשתות? קיירי ארווינג כנראה יחמיץ את כל העונה (או שיחזור בלית ברירה ויתחסן מתישהו שזה כנראה לא יהיה בקרוב לפי הודעותיו הלוחמניות) מה שאומר שצלע אחת מהותית מאד מהמשולש נפל. לכן הארדן ודוראנט יצטרכו לתת יותר ו"להיפצע" פחות שזה דווקא דבר טוב כי זה מכניס אותם למוד מאמץ מהפתיחה ושם אותם מנטלית במקום הנכון. הם התחזקו גם בצוות מסביבם בנוסף לכימיה משנה שעברה כך שהם אמורים להציג כדורסל שובה עין ולהיות הטים טו ביט. האם קווין דוראנט ילך על ה-MVP? או שזה יהיה הארדן?
  6. השמש העולה? כמו ההוקס, גם הסאנס חוו עונת פריצה שנה שעברה וגם הם יצטרכו לענות האם יש להם את הרמה הבאה ובמקרה שלהם זה אומר דיאנדרה אייטון. כמו שהדברים נראים כרגע זה לא הולך טוב לכיוונו. במשחקי ההכנה הוא מקבל 6-10 זריקות וקולע מעט מאד, לא נראה שמשהו הולך להשתנות לעומת שנה שעברה בצורה דרסטית. כמו כן, הוא קיבל סירוב לחוזה מקס שזה סממן שהמועדון לא רואה בו שחקן ברמה הזאת. הוא מסיים השנה את חוזה הרוקי לכן יהיה מעניין לראות את משחק הפוקר הזה בינו לסאנס, הוא ירצה להעמיד מספרים גבוהים ולתת עונה חזקה שאז קבוצות יציעו לו מקס ובמצב כזה הוא יכול להשאיר את הסאנס עם כלום כנקמה על חוסר ההערכה הנוכחי. מצד שני, עונה גרועה שלו תוריד את מניותיו והוא יאלץ לחתום על סכומים נמוכים יותר, זה גם אינטרס לסאנס שהוא ישחק לא יותר מידי טוב ולכן 6-10 זריקות במשחק הסאנס קונים עד סוף העונה וזו גם תהיה ההוראה מההנהלה בין חדרי חדרים. עד כה אייטון הראה אופי מאד נינוח, ילדותי ותמים אבל בשביל ברינקס צריך לתת מספרים לרוב. בוקר ימשיך להפגיז ולהפציץ ולדעתי יבוא טוב מתמיד. אצל פול אני צופה ירידה.
  7. הבהלה לזהב? האם השנה תגיע הפריצה של הנאגטס? על הנייר יש להם סגל נהדר וחמישייה נהדרת וכאן הרבה יהיה תלוי במורי, גורדון ופורטר (אפילו 2 מהם יספיקו) כי יוקיץ' ימשיך להיות יוקיץ', אם הם יבצעו קפיצת מדרגה ומורי יהפוך לשחקן עונה סדירה יציב וקטלני ולא יחכה לפלייאוף הנאגטס אמורים לאיים על ראשות הליגה. זאת קבוצה שהגרעין שלה רץ כבר לא מעט זמן יחד כך שאני מניח שיש שם ציפיות די גדולות (לי בכל אופן יש).
  8. קומדיה או אליפות? הלייקרס הביאו קאסט נהדר לסרט קומדיה זוכה אוסקר, לברון, ראס, דוויט, רונדו. זה גם יכול להפוך לסרט דרמה במהלך העונה אבל לצערי יש לחבר'ה האלה גם כדורסל (לשני הראשונים, לא לאחרונים) והם הפייבוריטים לטבעת יחד עם הנטס, לפחות על הנייר (מקווה שכך זה גם יישאר). לברון הנחית את ראס כדי להיכנס לראש של דוראנט ושקצת ירוץ במקומו עם הכדור. מעניין איך יעבוד השילוב ביניהם ואיפה יכנס דיוויס בסיפור הזה כי היתרון הכי גדול של הלייקרס זה אנתוני דיוויס על פני כל יתר הקבוצות. אנו יודעים שלברון לא ייתן למישהו אחר להוביל וירצה להראות שהוא עדיין הבוס. האם ראס יקשיב לבוס במאני טיים? נראה שכן על סמך מה שראינו בוויזארדז שהוא נתן לחלוטין לביל לנהל את ההצגה במאני טיים. הבעיה הגדולה שאני רואה שם זה בהגנה וצופה המון קשיים שם, חוץ מדיוויס אני לא מצליח לראות מי שומר שם. לברון וראס הם 2 מהשומרים הגרועים בליגה והם הולכים להשאיר בולענים שדיוויס יצטרך לסגור (אם הוא יצליח בזה מגיע לו חתיכת DPOY). גם יתר השחקנים כמו כרמלו, בייזמור, מונק הם לא בדיוק שחקני הגנה טובים. אם ב-NBA היו מאמנים טובים שלא נותנים כבוד הייתי אומר שהלייקרס לא יגיעו לגמר וכנראה ילכו הביתה בסיבוב השני אבל גם השנה שום מאמן לא ילחץ את לברון או יביא עליו דאבל טים בגילו המופלג ויתנו לו כניסות קלות לצבע ולהוציא זריקות מהספוטים שלו במקום להוציא ממנו את הכדור ולתת לראס לנהל בפלייאוף (שם הוא קורס בעקביות ובמיוחד היום בגילו ועם קליעתו) ולכן על אף ההגנה הנוראית שתהיה להם הם יצליחו להזדחל לגמר הליגה. עם זאת כישלון שלהם לא יפתיע אותי כלל וישמח אותי מאד כי אני אוהב סרטי קומדיה ואוהב לצחוק.
  9. השקנאים יאכלו דגים סוף סוף? הקיץ לדעתי בפעם הראשונה הם ביצעו מהלכים טובים. נפטרו מהנגרים לונזו, בלדסו ואדמס והביאו את JV וגראהם שהינם שחקני התקפה טובים מאלו שהלכו. אולם זה המסביב, השאלה הגדולה היא איזה ציון נקבל, האם זה יהיה אותו ציון שילחם כמו גלדיאטור על כל סל במאבק מול 4 שחקנים או ציון עם קליעה משופרת, מנהל משחק, עושה קצת הגנה? כמנהיג של הקבוצה הוא יצטרך לסחוף אחריו את השאר. אינגראהם יהיה חייב להעלות רמה. אני רואה אצלם בעיה בהגנה כי אף אחד שם לא שומר טוב, השאלה היא אם יצליחו לפצות על זה בהתקפה אימתנית ונמרצת. מעניין איך המאמן החדש יארגן אותם בקטע ההגנתי.
  10. יפרצו את הדרך? זאת שאלה שהכי מעניינת את דריל מורי והוא מקווה שהם לא יצליחו. סוף סוף הבלייזרס נזכרו באיחור של 3 שנים להיפטר מסטוטס. הם הביאו את בילאפס במקומו, האם הוא יכול להוציא יותר מפורטלנד? על הנייר יש להם קבוצה מאד מוכשרת אבל לא כזאת שעליונה על יתר קבוצות הצמרת במערב ואני מתקשה לראות אותם מצליחים יותר מהעונות עם סטוטס. עוד עונה בינונית מינוס שלהם והדיבורים סביב לילארד יחלו שוב והפעם לדעתי הוא כבר לא יישאר שם.
  11. הלוחמים בכושר? נוכל לראות האם נשאר להם טיפה דלק במיכל. סטף וקליי חוזרים, לפי משחקי ההכנה פול השתדרג, וויסמן אמור להשתדרג, וויגינס אמור לעלות ערך לטרייד. יהיה מעניין לראות אם התמהיל הזה יצליח לתת ריצה אחרונה לאמצע הטבלה או ילחמו על הפלייאוף.
  12. מי יהיה ה-MVP? קבוצה שתסיים טופ 2 בקונפרנס והכוכב שלה ייתן 25 נק'+ לערב יהיה בוודאות במרוץ (לא עזר למיצ'ל ובוקר). אם הוא ייתן 30+ נק' וגם הגנה הוא יהיה מועמד מוביל. לחלופין, טופ 4 בקונפרנס עם סטט' של 30+ נק' או משהו היסטורי עלול גם להתחרות. אלו תנאי הסף. פחות מזה אין סיכוי בכלל להיות בטופ 5 במרוץ אפילו. מן האמור לעיל הסיכויים הגבוהים ביותר נמצאים אצל: הארדן, דוראנט, אמביד, יאניס, דיוויס, יוקיץ', בוקר, מיצ'ל, קרי.
  13. מי יהיה רוקי העונה? לפי הסיפורים קיבלנו מחזור דראפט משובח ומעניין לראות מי יפרוץ על ההתחלה. במשחקי קדם עונה ג'יילן גרין וסאגס נראו לא טוב, קייד לא שיחק. מי שנתנו סטט' לא רע הם דוארטה מהפייסרס ובוקנייט משארלוט. מסקרן גם לראות כמה מהחבר'ה האלו יעמידו מספרים יפים כבר העונה.
  14. הימורים לפרסי העונה ותחזיות: 1. MVP: ג'יימס הארדן. 2. שחקן ההגנה: אנתוני דיוויס. 3. שחקן משתפר (שנה 3 ומעלה): טרנס מאן. 4. מאמן העונה: נייט מקמילן. 5. פריצת העונה: טייריס מקסי. 6. רוקי העונה: ג'יילן גרין. 7. חמישיית עונה 1: הארדן, לוקה, דוראנט, יאניס, אמביד. 8. חמישיית עונה 2: לילארד, יאנג, לברון, דיוויס, יוקיץ'. 9. חמישיית עונה 3: בוקר, קרי, טייטום, רנדל, גובר.

מיקומים:

מזרח:

  1. נטס
  2. פילי
  3. הוקס
  4. באקס
  5. ניקס
  6. בוסטון
  7. שארלוט
  8. בולס
  9. מיאמי
  10. טורנטו
  11. אינדיאנה
  12. וושינגטון
  13. מג'יק
  14. קאבס
  15. דטרויט

מערב:

  1. דנבר
  2. סאנס
  3. לייקרס
  4. יוטה
  5. פורטלנד
  6. מאבס
  7. גולדן סטייט
  8. ניו אורלינס
  9. ממפיס
  10. קליפרס
  11. ספרס
  12. קינגס
  13. יוסטון
  14. מיניסוטה
  15. אוקלהומה

מה הצפי שלכם?

לפוסט הזה יש 145 תגובות

  1. מעניין מאוד. לא חושב שההוקס יסיימו לפני הבאקס.
    מקום 6-8 לשארלוט בהחלט ריאלי. יותר גבוה מזה אני לא בטוח אבל בסיטואציה מסוימת זה אפשרי.
    מקום 8 לניו אורלינס ומקום 14 למינסוטה?! נראה לי פער גדול מדי. אני חושב אפילו שמינסוטה יהיו יותר טובים מהם העונה.
    יוסטון ואוקלהומה יהיו חלשות בטירוף העונה. תהיה תחרות קשה על הטאנק.
    הבולס יהיו בפלייאוף. קובי יעבור בטרייד אם הוא לא ימצא את עצמו.
    אינדי יסיימו 6-8. אחלה קבוצה יש שם.
    אמביד כרגיל יתחיל ב- God mode אבל ייחלש בהמשך בעיקר בגלל פציעות ושחיקה.
    לדעתי התקרה של אטלנטה העונה זה סיבוב שני.
    ברוקלין תלויים מאוד בבריאות של דוראנט, ועוד הרבה יותר אם קיירי לא ישחק. כל עוד דוראנט והארדן בריאים ובכושר הם יכולים לעשות את זה.
    דנבר יהיו כמובן טופ 4 במערב אבל מוריי יחזור כנראה רק באביב לפני הפלייאוף. בהנחה שייקח לו זמן לחזור לעצמו, בכלל לא בטוח שהם יחסלו את המערב. ארון גורדון שחקן למוד אכזבות. נראה אם זה ישתנה העונה.
    הווריורס במקרה הטוב יגיעו ישירות לפלייאוף. יקח זמן עד שקליי יחזור כמו שצריך אם בכלל והם לא נעשים צעירים יותר.
    אני חושב שהשנה הלייקרס לא יקחו אליפות. יותר מדי דברים עלולים להשתבש.
    יוקיץ' עדיין המועמד המוביל ל-MVP, בעיקר לאור הפציעה של מוריי.
    אם פורטלנד תסיים בצמרת, לילארד גם רלוונטי.

  2. 1-ברוקלין
    2-מילווקי
    3-מיאמי
    4-אטלאנטה
    5-פילדלפיה
    6-בוסטון
    7-וושינגטון
    8-ניקס
    9-שיקגו
    10-שארלוט
    11-אינדיאנה
    12-קליבלנד
    13-טורונטו(יש לי הרגשה שאם לא יתחילו כמו שצריך אז הריבילד ימשך וואן וליט וסיאקם יוטרדו בשביל המון בחירות דראפט)
    14-דטרויט
    15-אורלנדו

    מערב
    1-דנבר
    2-פיניקס
    3-לייקרס
    4-ווריירס
    5-יוטה
    6-ממפיס
    7-דאלאס
    8-פורטלנד
    9-קליפרס
    10-ניו אורלינס
    11-מיניסוטה
    12-סקרמנטו
    13-סן אנטוניו
    14-יוסטון
    15-אוקלהומה

    1. עם כל הכבוד לואן וליט וסיאקום – שאת שניהם אני מאוד אוהב אין קבוצה שתציע עליהם המון בחירות דראפט

  3. יופי של שאלות והגיגים. לגבי הדירוגים קודם כל במזרח לא רואה את מיאמי נופלים מחוץ לטופ 5 לעומת זה בהחלט רואה את פילי נופלים לאזור 6-8 ואולי אפילו פלייאין כל עוד סאגת סימונס לא נפתרת. במערב לטעמי פרגנת לניו אורלינס, רואה אותם בקלות שוב נלחמים על כניסה לפלייאין עם ספרס ואולי אפילו קינגס, באמת שאני לא רואה שיפור גדול שם.
    קצת משוחד אבל לטעמי ממפיס תהיה גבוה יותר ובפוטנציאל כניסה לפלייאוף בלי פלייאין (5-6).
    באופן אישי הקבוצה הכי מסקרנת אותי זו גולדן סטייט שאין לי שום מושג מה לחזות להם, הרבה תלוי באיך קליי חוזר ומי מהצעירים (וייזמן, מודי,קומינגה) פורץ קדימה , מי מאלה שהתחיל לפרוץ ממשיך (טוסקנו אנדרסון ופול) ומה תורמים המנוסים כמו איגי, אוטו פורטר, וויגינס ובראדלי.

  4. אחלה פריוויו לעונה, תודה רבה שמעון.
    .
    אהבתי את זה שהתחלת בשרלוט – באמת קבוצה מלהיבה ומעניינת.
    .
    לדעתי תחתית המערב פתוחה – מיני יכולים לקפוץ, וגם לא לקפוץ, וגם סקרמנטו יכולים לתת עונה טובה, והאמת שגם אנחנו, אז לא אופתע אם נגיע לפלייאין, וגם לא אם נסיים 14.

  5. מעולה שמעון, היה כיף לקרוא.
    אהבתי את הכותרות הקטנות – בעיקר על הלייקרס. באמת קומדיה אבל יגיעו לגמר אחרי שישחטו את המערב.
    מסכים עם רוב הבחירות 🙂 (מי זה מקסי? חאב א שוט?)

      1. חחח תחזית אופטימית. אם לא סימונס – תצטרכו מישהו אחר – מקסי לא יספיק לגמר איזורי (למרות שהוא שחקן נחמד). וחוץ מזה – רק לראס מותר להיות עם זריקה כמו של ראס. אף אחד אחר לא ישרוד ככה חחח

  6. תודה רבה.
    חוץ מהטבלה בסוף מסכים עם הכול.
    לדעתי המזרח:
    1. באקס
    2. נטס
    3. פילי
    4.הוקס
    5.בולס
    6.סלטיקס
    7.ניקס
    8.היט
    9.אינדיאנה
    10.שארלוט
    11.ווש
    12.טורונטו
    13.קליבלנד
    14.דטרויט
    15.אורלנדו
    מערב:
    1 סאנס
    2. יוטה
    3. לייקרס
    4. פורטלנד
    5.דנבר
    6.מאבס
    7.קליפרס
    8.גולדן
    9.ממפיס
    10.ניו אורלינס
    11. קינגס
    12.מיני
    13.ספרס
    14.יוסטון
    15.אוקלוהומה

  7. הגיגים מעניינים,
    הבולס לא יעברו את מיאמי ולא בטוח שיגיעו לפלייאוף
    הארדן חולק את הכדור עם דוראנט ושניהם לא לחוצים על העונה הסדירה – לא סביר שיסחט את עצמו ויגיע לMVP
    אתה כל הזמן מזלזל בלברון אבל הכנסת אותו לחמישית העונה… אז הוא יהיה טוב והם יצליחו או לא ?
    אתה באמת מאמין שמישהו בפניקס יוציא הוראה לשחקן לא למסור לאייטון (את השטות של בחדרי חדרים צריך גם להוציא לפועל במגרש)
    לא חושב שהשקנאים יגיעו לדגים, לא התקדמו כלום ואין מי שיישמור .

    1. אני אענה לך בשם שמעון. הבחירה של לברון לחמישיית עונה כלשהי היא בלתי נמנעת בגלל התאגיד, תגיד תודה שהוא שונמך לחמישיה שניה 😉

      1. זו בדיוק התשובה. אני ממנה אותך לדובר שלי. סיכוי טוב שהתאגיד שם אותו בחמישייה ה1 גם. הוא בילד אין שם.
        לא ינית לו לגבי אייטון אז אני אענה לו

        לא צריך לתת הוראה אלא להמשיך בשיטת המשחק של שנה קודמת איתו 13 נק למשחק ב 6 עד,10 זריקות עושה את העבודה והופך אותו לקאפלה שזה מה שהם רוצים שהוא יהיה ולשלם לו גם כמו קאפלה

        1. אם הכל מכור וכולם עובדים בתאגיד (מי מנהל התאגיד אפשר לדעת, או שזה סוד ?) אז למה אתה צופה בליגה ?
          לגביי איטון – אני לא מבין למה הם לא נתנו לו מה שהו רוצה ושיהיה מרוצה, אבל :
          לטענתך מה שהוחלט בחדרי החדרים היה כבר בשנה שעברה, עבר למאמן, שקבע שיטת משחק, והשחקנים ביצעו את ההוראות…
          והשנה זה ימשיך, אבל לא כי מקצועית זה עבד (זוכר שהם היו שניים במערב) – אלה רק כדי לא לשלם לו (למרות שברור שישוו כל הצעה שהוא יקבל )
          אתה לא מרגיש קצת רדוף לפעמים ?

          1. למה אנשים צופים בסרטים? סדרות? 'WWE? אותו דבר. אני גם לא אמרתי שהכל מכור אלא שיש קצת יד נעלמת שדוחפת קדימה. הרי בסוף צריך למקסם רווחים ולברון ממקסם רווחים. התאגיד מנוהל עי בעלי האינטרסים המרוויחים ממנו שהבוס הוא לברון וגם על גבו רוכבים שכולם ירוויחו לכן לסילבר בעלי הקבוצות נייקי קלאץ וכו וכו יש אינטרס משותף שלברון יצליח שיהיה גדול מהחיים. גם השחקנים רובים המוחלט רוצים להיות צמוד אליו שיסדר להם תפקידים בהוליווד, במפלגה, בקבוצה וכו וכו'

            לגבי אייטון הוא הפתיע אותם ביכולתו בפלייאוף, הם צפו את זה ועכשיו שהוא מבקש הם פחות רוצים (אולי בסוף ישלמו לו אתה יודע בוקר ואלו עלולים לכעוס וכו') ומעדיפים שיהיה קאפלה בשכר של קאפלה. אחרי שיחתום על חוזה קאפלה לא אכפת להם שישחק כמו דיוויס 🙂

            1. אני חייב שצלציין שאתה חרטטן סוג א'
              לפני שבוע חזרת והסברת שלברון דביל שלא קרא ספר מימיו ולא יודע כלום.(למרות שאין לך שום הצדקה לטענות)
              היום הוא ראש תאגיד שמנהל מיליארדים וכולם רוכבים על גבו,
              אתה מקשיב להזיות שלך ?
              בסוף לא הבנתי – יש הוראה להגביל את אייטון או לא ?

            2. אם תלמד קצת נבנת הנקרא תבין לא צריך לקרוא ספר או חדעת קרוא וכתוב בשביל לעשות מיליארדים. גם מייק טייסון עשה הרבה מאד כסף בלי דידע קרוא וכתוב ומנהלים בשביל לברון אנשים שקראו ספרים אחרת הוא היה מסיים כמו טייסון

          2. אני אענה לך בשם שמעון –
            עדיין לא הכל מכור לתאגיד ישנם כמה כיסי התנגדות (ראית איך פתאום סילבר קיבל אומץ להתקומם?) אני נהנה לצפות בזה כמו ב- wwe
            ליגה פח אבל מה יותר טוב מהנגרים של היורולויג

          3. לגבי אייטון אז אתה מעלה נקודה מעניינת אבל השאלה האם היא נכונה.
            אתה טוען ובצדק ששנה שעברה זה עבד מצויין ועובדה שפיניקס הגיעה עד הגמר,השאלה היא האם זה שווה את זה שבגדול (ולא ביד מכוונת) פוגעים באיזשהו מקום בהתקדמות של אייטון והשאלה הנלוות זה האם אין דרך לשלב ולמקסם את היכולות של אייטון ואפילו להשתפר

            1. כתבתי כבר למטה בלי קשר למקס אם אייטון לא הופך למפלצת בסדר גודל של קרוב לדיוויס אמביד הסאנס לא יראו אליפות בחיים בסגל הנוכחי ובלי חהנחית כוכב נוסף. הוא אמור להיות מס 2 אולסטאר שלהם לפחות.
              דבר שני אני מסתכל מנק המבט של אייטון ומה נכון עבורו ולא מה נכון לסאנס לא מקבלים מקס על 13 נק למשחק.
              גיא ופול יכולים להחמיא חו עד מחר על האופי הטוב על זה שהוא לא מכריח על זה שהוא חוסם נהדר וכו וכו אבל עם הדברים האלה אין מקס

      2. לשרת
        לא הספקתי לענות לך לפני יומיים ורק רציתי להגיד קודם כל תודה על התגובה.קראתי את מה שהבאת,יש לי מה להגיד אבל לא בא לי לפתוח פה שוב דיון. ודבר אחרון צדקת לגבי כך שהמספר של המומחים שטענתי היה כנראה לא נכון(האמת שלא בדקתי את זה סתם זרקתי מספר לפי האינדקציות שיש)

  8. אחלה סקירה נתת פה
    לגבי סעיף 1 – שארלוט השוו את ההפסד בהפרש הכי גדול. אמנם משחקי הכנה אבל בכל זאת….
    לגבי שאר הסעיפים – פילדלפיה ואמביד
    דבר אתי אם יש עוד שאלות
    🙂

    1. יש מצב שהקללה פגעה בשארלוט האמת החלק עליהם כבר נכתב אתמול לפני הבלואו אאוט 😂😂😂
      בקצב הזה היוורד גומר את העונה על המשחק הפתיחה למאלו ורוזיר נפצעים רק חסר שגיישון או יותר גרוע מנחם יעלו על העגלה שלהם והם גמורים

  9. עוד לא התחילה העונה וכבר ניחסת את שארלוט ברמות היסטריות. טוב לראות שאתה מגיע בכושר לעונה החדשה, אם יש קופה שצריך לתרום אליה בשביל שלא תכתוב דברים טובים על הסלטיקס, רק תגיד 😊
    אחלה נקודות, תודה רבה שמעון

  10. טוב שמעון, טוב.
    אני חושב שג"ס מאוד מסקרנת ותרוץ די חזק, בטח אחרי שקליי יחזור. גם הקלפירס הולכים להפתיע רבים, הם היו מצוינים בפלייאוף גם ללא קוואי ונראה שמשהו התשנה לטובה באופי שם. יש להם הגנה והתקפה חזקות.
    צפייה בלייקרס תהיה כמובן משעשעת ביותר.
    פילי גם תהיה טובה ותרוץ בצמרת המזרח.
    בדנבר אני מקווה שהפתיחה תהיה יותר טובה ממה שהיה בשנה שעברה. יהיה מעניין לראות את המשך ההתקדמות של פורטר ג'וניור ואת המשך ההשתלבות של ארון גורדון.

    1. להתעלות 2 משחקים זה לא לשחק עונה שלמה בלי הכוכב שלך כל ערב….עולם אחר ולדעתי הם הולכים לסבול. לא רואה מי יוצר לעצמו סלים. לא אופתע אפילו אם יסיימו נמוך יותר. אם יסיימו 6 ומעלה אופתע מאד (תלוי כמובן בלי קאווי)

  11. יופי של טור שמעון, תודה רבה.
    מיאמי יסיימו יותר גבוה לטעמי, אבל בהחלט הכל צפוף במזרח ממקום 4 ודרומה בואכה לזבלה קאבס-פיסטונס-מג'יק.
    הקליפרס לא כאלה חלשים (מקום 10?!). 5-6 בשקט.

  12. שאלה ששייכת לאחד מדיוני קיירי –
    למה שקיירי לא יבדוק את עצמו באופן יומיומי ויגע עם הבדיקה לאולמות הבעייתיים? במדינת ניו יורק זה לא קביל?
    מישהו כבר ענה על זה אבל שכחתי את התשובה.

    1. גם לי זה עבר בראש. כל מי שלא רוצה להתחסן שיעבור בדיקת קורונה לפני המשחק (נגיד ישלמו לליגה על מעבדה ניידת זה כסף קטן עבור השחקנים) וסיימנו את הסיפור. באמת לא מובן

      1. השאלה מהם ההתניות לכניסה לאולומות.
        אם הכניסה היא בהצגת תעודת מחוסן/מחלים או בדיקה עדכנית כמו אצלנו או שההתניה היא אך ורק מחוסן/מחלים

      2. אני בטוח שמבחינת הנב"א זהו הפיתרון המועדף. כנראה שמדינת ניו יורק נוקטת בראש קשה (כמו שאמריקאים הרבה פעמים אוהבים) ואז זה לא קביל.
        כולם עולים על בריקדות כשישנו פיתרון כל כך פשוט לאפשר לשחקנים (ואפילו לפשוטי העם 🙂 ) להיכנס לאירועים. שהשחקנים ישלמו על זה, למי איכפת, זה ממש כסף קטן.
        בקטע הזה אני די מבין את קיירי.
        .
        בלי קשר, נראה לי שתוך כמה חודשים המצב קצת ירגע ואז המדינה תרכך קצת את הדרישות ובא לברוקלין גואל. כלומר לא כדאי להם לשרוף את הקשרים עם קיירי, כשהוא משחק הוא ענק

        1. כן מרגיש קצת ראש בקיר. אפשר להטיל מיסוי גבוה על הבדיקות שילך למימון לחולים ואז כולם מרוויחים

  13. תודה שמעון,
    נטס בגמר מול לייקרס בלי קיירי, כבר יתקשו יותר. צריך לראות גם מה קורה עם הארדן בפלייאוף

  14. אחלה, תמיד מעניין לקרוא
    מיאמי יותר חזקה מהמיקום החזוי, וקשה לי להאמין שלא יהיה טרייד על קיירי, רוב הסיכויים שיירצו להטיס אותו מערבה.
    חוץ מזה, משעשע ומעניין , תודה רבה

  15. מסכים עם הרבה דברים אבל,
    לא רואה איך מילווקי נופלים מתחת לאטלנטה ופילדלפיה. יאניס רק ממשיך לדרוס בעונה הסדירה ואם למישהו יצא לראות אותו נגד יוטה בקדם עונה נראה ששינה את המכניקה של הזריקה שלו משמעותית אולי יש לו תקווה.

    העונה קצת פחות מעניינת אותי בגלל שלטעמי ברוקלין כופפה מאוד את חוקי המשחק לבנתיים, אבל הרבה צעירים וקבוצות בבנייה מעניינות כרגע לטעמי.
    בין היתר דטרויט(קייד יהיה סופרסטאר או בלוף?), אוקלהומה, יוסטון, אורלנדו, קליבלנד שלכולם יש צעירים מעניינים לשנים הבאות.

  16. שיקגו – יהיו ברביעייה!
    חס וחלילה לשתף את סימונס, זה יהיה אסון לפילי. להושיב ביציע ולשחק עם מי שיש.
    ניצים וטריי – יילכו אחורה. טריי יתקע בקיר עם השריקות החדשות. הוא לא שחקן על.
    ברוקלין לא צריכים את קיירי. יחזור לשחק אחרי שיסירו את ההגבלות וייתן בוסטר. מתאים לו בול.
    לייקרס – קומדיה שחורה.
    שקנאים – יהיו גרועים יותר משנה שעברה.
    פורצי דרך – יתעלו תחת בילאפס (האנס, האונס, תמיכה באנס).
    לוחמים – ייתנו עונה מצוינת, יכנסו לשישייה.

        1. זו הדרך הכי אלגנטית שלך להתחמק מזה שאתה פקה פקה? ונהיית ממש בכיין אתה מרחק תלבץ אחד מברוך

            1. וואי עם חוש הומור כזה אני מעדיף את הבדיחות של קרמר.
              מודדים מרחק בתלבצים לפי העובי

  17. אחלה פוסט שמעון!!! הלוואי שעוד יכתבו כאלו rapid fire takes בפוסט אחד. כל השאלות שהבאת מעניינות. ה-10 סנט שלי:
    הצרעה תעקוץ?- תלוי בגורדון היוורד פצוע. לא כזה פשוט להחליף את התפוקה של גרהאם. גורדון משחק 70 משחקים הם בפלייאוף או לפחות בחלק העליון של הפלייאין
    .
    השוורים דוהרים?- יש לי תחושה טובה לגבי הבולס. לא בטוח שזה יתבטא במאזן בעונה הרגילה השנה. אבל לדעתי זו קבוצה של 5-8
    .
    פילי תתפוצץ או שיצא ממנה האוויר?– פילי היא הקבוצה שאסור לאף מהמר להישאב אלייה. יש לי בראש 6-7 סנריוס שונים שמסתיימים או בראש המזרח או במקום 12-13 עם אמביד "פצוע" מחכה לעונה הבאה.
    .
    הניצים יעופו גבוה?- כל האינסטינקטים שלי אומרים מקום 1-4 בעונה הרגילה אם ירצה הטריי, וסיבוב שני במינימום. מקווה שאני צודק.

    יחרכו רשתות?– הנטס כל כך עמוקים שארווינג הפף מאס לגורם מפריע. לדעתי הוא מתחסן. הלייב המטופש שעשה אתמול הפך אותו לבדיחת הליגה אפילו יותר ממקודם. את הצעד הראשון עשה אתמול עם האמירה על כך שהוא אינו "מתנגד חיסונים אלא מתנגד למנדט של ממשל על גוף היחיד". גם שנה שעברה היה לו סיפור שאולי נשכח מהאוהדים אבל הנהלת הנטס זוכרת יופי. אקסטנשין הוא לא יקבל והטרייד יגוע יגיע
    .
    השמש העולה?- הסאנס הולכים לתת עונה מאוד מאכזבת להערכתי. ככל הנראה יהיו קבוצת פלייאוף, אך אייטון מבין שעושים תרגיל על הגב שלו. הוא בקושי מקבל מגעים בצבע ואם הוא יכריח דברים, הקבוצה תיראה פחות טוב והוא יחטוף את האשמה. אם הוא ישים עוד עונה של 13 ו-11 עם 8-9 זריקות, הוא גם לא יקבל הצעת מקס מקבוצה אחרת ויתקבע בליגה כרול פלייר. בטווח יש את ג'אבל מקגי ששמח לבצע את ה-3 פעולות שהסאנס רוצים מסנטר. הוא ישמח לקבל את הדקות האלה. אך בסוף הסאנס נהנו מהרבה בריאות שלהם מול חוסר בריאות של צמרת המערב. השנה להרגשתי יסתיים להם המזל. בריאים הם מקום 3-4. עם פציעות הם בהחלט יכולים לצנוח לכיוון הפלייאין.
    .
    הבהלה לזהב?– דנבר תהפוך למסוכנת מאזור ינואר פברואר. האם עד אז המאזן יאפשר לה סיום עונה חזק? נחייה ונראה. כמעט אף פריוויו לא מדבר על הרוקי בונס היילנד. מלון הדגיש השבוע, שהוא סומך על בונס כרכז החמישיה השנייה שלו עם פתיחת העונה. הוא נותן להם עוד אופציה של גארד יוצר שכה היתה חסרה כשמורי וברטון היו פצועים.
    .
    קומדיה או אליפות?- לא רואה מצב שהלייקרס לא מגיעים לגמר NBA. ולא משנה מאיזה מאזן. גם אם זה אומר להוריד את ראס לשחק יותר דקות עם הספסל, וגם מכל סיבה אחרת. כמות הכישרון בקבוצה הזו היא פסיכית. גם בשנה הבינונית של 2021 זו היתה ההגנה הטובה בליגה. בכל יום נתון שההתקפה שלה סבירה פלוס הסיכוי לניצחון גבוה. לברון כבר מכיר את הנוסחה. אם הוא ודיוויס מגיעים לפוסט סיזן בריאים, זה יקרה.
    .
    השקנאים יאכלו דגים סוף סוף?- השקנאים עוד לא פתרו את שאלת אינגראם-זאיון. זאיון הוא עיקום רגל תמידית מלשבת. שחקן 6'6 לא צריך לסחוב כמעט 300 פאונדס. עד אז אשאר סקפטי למרות הכישרון. נקיל אלכסנדר ווקר על הרדאר שלי כבר כמה שנים. אם הוא פורץ כמו הבן דוד שלו שג"א ב-OKC אולי הצ'קרות האופטימיות שלי יפתחו. בינתיים הרוקי מוירג'ניה טריי מרפי נראה כמו בינגו ורול פלייר אידיאלי ב-3D
    .
    יפרצו את הדרך?- הבלייזרס נראים בינתיים רע מאוד כאשר הצעירים שהם בנו עליהם לפני שנתיים לא ביצעו את הקפיצה המיוחלת. נשארנו עם סגל שהוא מעט משודרג אך שבע מקרבות והפסדים. קשה לי להאמין שיש שם אמונה ביכולת שלהם להגיע עמוק אל תוך הפלייאוף.
    .
    הלוחמים בכושר?-הווריורס דווקא מפוצצי אמונה… ג'ורדון פול הולך לתת עונה ענקית ולהיות מעומד MIP. קומינגה ומודי ישחקו בעיקר בג'י ליג בהתחלה והקבוצה תחכה לקליי כמו למשיח, כדי ליצור את קבוצת הריצה\קליעה האולטיבטיבית (סטף-פול-קליי-פורטר-דריימונד). מי שנראה עד כה פחות מעורב בהתקפה זה וויגינס כשהווריורס משחקים מושן אופנס טהור. קר יודע לאמן בדרך אחת. לכן מי שחסר את המשולש הטהור של קליעה-מסירה-תנועה פשוט לא ישחק לא משנה הכישרון. עצם כך שבוב מאיירס זו שנה שנייה בוחר שחקנים בדראפט שהם אנטי סטיב קר אומר דרשני לגבי עתידו בקבוצה לטווח הרחוק. אין לי ספק ששנה שעברה קר העדיף את למלו או את אבדיה והשנה שחקן כמו גידי או דוויון מיצ'ל.

    מי יהיה ה-MVP- מסכים עם כל מילה שאמרת
    .
    מי יהיה רוקי העונה- אני חושב שסטטיסטיקה סטנדרטית של קייד תספיק לתואר חסר המשמעות הזה. נניח 16 -8 -5 באחוזים סבירים. אני מתחיל לדאוג ל-pissing contest שהולך להיות בין ג'יין גרין ל-KPJ. האחרון הוא לא סמל ליציבות רגשית. בדיוק כמו שסקסטון החזיק את גרלנד מאחור כאשר שיחק הרבה יותר מדי עם הכדור ביד, כך גם KPJ שהוכרז כפוינט גארד של הקבוצה. מי שיהיה הכי מסכן זה כריסטיאן ווד.

    1. תרשום –
      הסאנס מסיימים את העונה עם המאזן הטוב בליגה.
      .
      כן, סרבר קמצן. כן, נשלם על זה בהמשך.
      .
      אבל –
      אין איזו הנחיה "לדפוק" את אייטון.
      בקדם עונה, רק בוקר (במינימום ששיחק – 18 דקות במשחק האחרון) לקח יותר זריקות לדקת משחק.
      יש לאייטון את הגב של השחקנים, ושל צוות האימון.
      .
      יותר מכך –
      מרגישים את ההמשכיות. גם בלי בוקר ופול במרבית הדקות בקדם העונה, הסאנס משחקים כמו קבוצה. עבור העונה הרגילה –
      השיטה של הסאנס בהחלט מספקת,
      והיא תביא ניצחונות למכביר (כאמור – לדעתי, המאזן הטוב בליגה).
      עכשיו, פלייאוף?
      כאן כבר יש סימן שאלה.
      הסאנס צריכים פתרונות נוספים מול הגנות כמו זו שהקליפרס הציגו. אייטון, דרך אגב, בהחלט נותן להם אפשרות לתקוף בדרכים נוספות.
      .
      (טפו, טפו, טפו)
      (חמסה, חמסה, חמסה)

      1. מהפה שלך. אני לא טוען שיש קנוניה נגדו. אך זה נראה שגם כשהוא על המגרש עם שחקנים פחות טובים ממנו הוא לא הופך למרכז. וזה לא רק זריקות זה לעבור דרכו. העניין שאני צופה זה אלת המזל. פציעות של כריס פול שסחב מלא פציעות בקריירה וחוזר אחרי העונה הכי ארוכה שאי פעם שיחק ושיפור לא קטן של חלק מהצמרת שיבואו לקראת סוף העונה הרגילה יותר בריאים.

        1. לא קל, להתמודד עם אלילת המזל…
          .
          מה שאפשר לעשות זה לשפר את משוואת הסיכויים.
          הסאנס?
          הם בעמדה מצוינת בכל הנוגע למשוואה זו.
          מה שראינו בקדם העונה, זה סימן לבאות.
          רוטציה רחבה ואיכותית שמאפשרת מינון דקות לבוקר, פול ואייטון. לכל אחד מהם מחליף איכותי שמאפשר שילוב של דקות משחק מפוקחות ומנוחות יזומות (עבור פול, זה נראה לי קריטי).
          .
          השורה התחתונה?
          מעבר ל-חמסה, חמסה, חמסה, מתבקש –
          הסאנס במצב טוב לא פחות מכל קונטנדרית אחרת בכל הנוגע לטבלת סיכונים.
          .
          טפו, טפו, טפו.

      2. גיא אייטון רוצה מקס זה מה שמעניין גיבוי של הקבוצה זה רק מילים יפות אי אפשר לעשות מקס עם 13 נק למשחק. אני עם גון עושים תרגיל על הגב שלו מחלקים לו ים מחמאות כי זה לא עולה כסף אבל שזה מגיע לתכלס הוא כרגע לא מקבל את זה. נראה אם הקבוצה תםעיל לחץ על הבעלים לשלם לו זה נקרא אצלי גיבוי של הקבוצה לא מילים של כריס פול לespn כמה שהבחור הזה מתוק. ותשמע בלי קשר למקס בלי אייטון מפלץ לא תראו אליפות בחיים בסגל הזה

          1. השאלה אם הסאנס ישתמשו בו, שמה שעברה העדיפו להפוך אותו לנגר במקום לנצל את הספייסמן הזה, 1”7 עם מגבים במקום ידיים 6״7 אתלטיות מפחידה ויד רכה מקרוב והסאנס מנסים להפוך אותו לנגר כמו קפלה. במקום לתת לו לטחון (הוא הגיע לליגה פוטנציאל גדול מאמביד התקפית)

          2. דיאנדרה אייטון בראיון:
            “I love Phoenix but I’m really disappointed that we haven’t really gotten a deal done yet,” he said. “We were two wins from a championship and I just really want to be respected, to be honest. Be respected like my peers are being respected by their teams.”
            היה צפוי שמרמור ואכזבה תתחיל בקבוצה בלי החוזה מקס לאייטון, מעניין אותי מה לגבי ברידגס בשוק של היום הוא שווה חוזה של 100 מליון, לא בטוח שסארבר יהיה מוכן לשלם גם את זה

  18. יופי של נקודות
    .
    לא מחזיק מציון. כמו שג'ון כתב מעלי, הבחור שמן מידי. מעבר לזה מפתח להצלחה של קבוצה זו כימיה טובה בין שני השחקנים הטובים שלה. לא רואה כזו בין ציון לאינגרם.
    .
    גם בין סיממונס לאמביד הכימיה לא היתה מדהימה ולדעתי פילי השנה יגרדו את הכניסה לפליאוף. בעבר סימונס גיבה את אמביד בעונה הרגילה. כל הביקורת על זה אינו קולע לא כל כך רלונטית לעונה הרגילה.
    .
    שיקגו מסקרנים, אבל אני לא בטוח שדנובן טוב דיו כדי לקחת אותם קדימה
    .
    סטיב קר לעומת זאת שולטטת. אף פעם לא היה לו סגל כל כך עמוק של שחקנים שמבינים את השיטה ומוכנים / שמחים / להוטים לשחק בהתאם. במשחק האימון נגד ליקרס קר השתדל לא למצח. למה לנקר עינים?. זה לא הצליח. כל הקיץ אני כותב. המפתח לעונה של ג"ס אלו פול (ספלאש ג'ניור) ופורטר (אוטומטיק).
    .
    השכר של איטון יקבע בהתאם להצלחה של ג"ס בחודש הראשון לשחק בלי סנטר קלאסי.
    .
    ג'ון העלה נקודה מענינת כשכתב שמיארס בחר שחקנים שהם אנטי קר. ראשית אני חושב שבעיקר ליקוב בחר, בטח את ויסמן וקמינגה. שנית, כל שחקן צעיר יכול ללמוד לשחק בשיטה של קר. זו בעיקר שאלה של רצון. מי מהם שיפנים את השיטה ישחק השנה בדקות רלונטיות אחרת ימתין לגרבג' טיים ולסיום לא רואה את קר ממשיך בלי קרי, אבל קרי חתום לעוד 5 שנים (כולל הנוכחית) וזה במונחי נבא נצח.

    1. אולי זה אכן לייקוב. אך קשה לי להאמין שהבעלים יהפוך המלצה גורפת גם של ה-GM וגם של המאמן המצליח קר. ברור שכל אחד יכול ללמוד שיטה אך לא הכל מתאים. קומינגה הוא בעל קליעה בעייתית אך בשאר האספקטים הוא יושב מעולה בג"ס. אך ללא קליעה הוא פשוט לא יקבל דקות. לדעתי צריך לזרוק את הזריקה שלו לפח ולהתחיל מחדש. הוא מוסר מצויין ונע נהדר ללא כדור. מודי יושב לא רע אך הוא לא מוסר או מניע כדור כמו הגוורדיה הוותיקה. וויסמן הכי רחוק מקר ולא בטוח שבא לו להפוך לג'בל מקגי או אייטון כפי שהמליץ קר. הוא רוצה להפוך לסקורר מגוון בצבע כמו אמביד. הוא רחוק שנות אור מלקחת תפקיד של מכוון תנועה כמו שעשה בוגוט בעבר באופן מפליא. בפלייאוף וויסמן חשוב לעתיד ג"ס אבל זה דורש מקר להיות בעל אומץ לקחת סיכונים והוא יותר מדי מאוהב בדרך שהביא מ-2015. בכל מקרה רואים שעובדים עם וויסמן באימונים על סקור עם הגב לסל ומובים בפייסאפים, אז מה אני בעצם יודע 🙂

      1. זה יותר קרי מקר. אפשר היה לראות בשנה שעברה שקרי לא טורח לשנות משהו במשחק שלו כדי להכיל את ויסמן. במשחק ההכנה האחרון מול הליקרס (עם לברון, AD ווסטברוק משחקים הרבה) גם ללא קרי השיטה עבדה, כי כמעט כל מי ששחק השתתף (וויגינס גמגם), ג"ס נצחה למרות שקלעה 22 אחוז מהשלוש.
        .
        יצאו כמה סרטוני אימון של וויסמן ועובדים איתו גם על קליעה מרחוק. הם הביאו את מאמן מצויין כדי שיבנה אותו מאלף ועד תו. אני חושב שוויסמן ישחק רק אם הדקות שלו על המגרש יהיו חיוביות. לא יחזור על עצמו המצב שבדקות שהוא משחק הקבוצה מפסידה. כדי שזה יקרה וויסמן יצטרך להיות קודם מקגי אח"כ להתקדם להיות בוגוט בהמשך ריק סמיתס ואח"כ מי יודע.
        .
        הקליעה של מודי נראית טובה. אם יפגין רמה טובה בהגנה הוא יראה מגרש. אם ידע למסור אז הוא בוננזה.
        .
        קמינגה הוא גולמי לגמרי. הם ינסו לבנות לו קליעה ואח"כ כושר מסירה. זה הימור גדול כי במצבו הנוכחי בכל עקומת התקדמות הוא לא מתאים לכדורסל של קר.

  19. מזרח:
    ——-
    1. מילווקי
    2. נטס
    3. מיאמי
    4. שיקגו
    5. בוסטון
    6. אטלנטה
    7. אינדי
    8. ווש
    .
    מערב:
    ——-
    המערב נורא קשה לפיצוח השנה, הכל יכול לקרות.
    בגדול טייר 1 לדעתי – דנבר, פיניקס, יוטה.
    טייר 2 – פורטלנד, גולדן, דאלאס, ממפיס, לייקרס.
    טייר 3 – ס"א, סאק.
    השאר לא בחיוג של הפלייאוף.
    מאוד קשה להמר על מיקומים מדויקים. נלך על זה:
    1.פיניקס
    2. דנבר
    3. יוטה
    4. פורטלנד
    5. גולדן
    6. דאלאס
    7. ממפיס
    8. לייקרס
    9. ס"א – נחזיק אצבעות בפלייאין.
    .

  20. (לשעבר כדור הרעם)
    איזה כיף.
    תמשיכו לזלזל בגולדן סטייט.
    הימור שלי – אם גולדן לא סובלת מפציעות לאורך העונה והפלייאוף.
    היא מגיעה לגמר המערב ואולי אפילו זוכה באליפות.
    (קליי תומפסון חוזר בענק בדיוק כמו דוראנט(

    1. צחי\כדור הרעם – אני אפילו טוען שאם פציעות הם עושים זאת כל עוד זה לא אחד מהשלישייה. לגבי קליי להזכירך הוא ודוראנט נפצעו יחד. דורנט כבר הספיק לשחק עונה ארוכה וקליי ככל הנראה יסגור כמעט שנתיים וחצי מחוץ למגרשים (יוני 2019 נכון?). לכושר משחק הוא לא יגיע מהר. מניח שהוא יהיה בדיאטת דקות של בין 15-20 מינואר לפחות עד הפלייאוף וגם אז יהיה צעד פחות מהר כמו שהיה עם גורדון הייוורד כשחזר לסלטיקס. עדיין הווריורס נראים טוב בלעדיו וצריכים להשתלב בצמרת המערב. ההחתמות שלהם נראות בינגו.

  21. שמע טריי
    כתבת כאן יפה מאוד ואני מסכים עם רוב שלא לומר כל הדעות שהצגת
    אבל משהו חרה לי כאן
    כשאתה כותב בתגובות אנחנו רואים את שימון האסלי, המקורי, ששופך את מה שעל ליבו על הליגה. מצד שני בפוסט כתבת בצורה יותר מעודנת ומאוזנת על כל קבוצה. מחכה לתגובות שלך, לשבר נגד טנש, הויכוח של דברי הימים.
    תודה שמעון, תמשיך לכתוב ולהיות פעיל בתגובות

  22. שמעון השקנאים לא יעופו רחוק, יש להם את הGM הגרוע בליגה.זאיון ואינגרם לא עובדים, טוב שלא שילמו לבול כסף גדול אבל בנייה גרועה סביב זאיון הרבה בגלל הרצון של גריפין להשאר בתפקיד (יש שם ניגוד אינטרסים ברור מה שטוב ללונג טרם או לקריירה של גריפין).
    .
    הבלייזרס לא יפלו רחוק מדי ועדיין יהיו בפלייאוף (תלוי כמה השיפוט והחוקים החדשים ישפיעו על לילארד) הם נפרדו מהדביל סטטוטס סוף סוף, עדיין יש להם תקרה ברורה כיוון שלילארד ומקולום פשוט לא עובד.
    .
    הנאגטס תלויים בחזרה של מורי ואיך יחזור (קריעה ברצועה זה פציע די קשה לשחקן שמתבסס על אקפלוסיביות שינוי כיוון וצעד ראשון )
    ושיפור של פורטר (שעדיין סופר צעיר ומראה שיפור אדיר מעונה לעונה ) פורטר חייב לשחק יותר עם הכדור ביד בעונה הסדירה (כן לקחת את הכדור מיוקיץ)ולפתח שליטה בכדור ואחד על אחד סביר, הסאנס עצרו אותו בקלות בפלייאוף.
    .
    לא מחזיק מאטלנטה, חסר שם כישרון סביב יאנג, לא יפתיעו אותי אם סיימו מקום 2-6 בעונה הסדריה אבל בפלייאוף אין להם סיכוי מול באקס וברוקלין, האנטר זה לא הכוכב שיהיה ליד יאנג אין לו שליטה בכדור או קליעה טובה. הוא יהיה אחלה שחקן חמישייה בסגנון של ברידגס אבל כוכב הוא לא.
    .
    הסאנס מנסים להפוך את אייטון לשחקן משלים מקס הוא לא יראה אם לא עףיתחיל לשים סטטיסטיקה; יש לו זבל של סוכן שלא המליץ לו לעבור לפני שנה ושנתיים ולנפח סטטיסטיקה

    1. חצץ אני אזכיר לך על האנטר כל כך הרבה פעמים בעתיד. ולגבי יאנג, אשמח אם תזכיר לי מה אמרת עליו באיזור אפריל מאי (או שאתה מאלץ אותי לחפש? ואז אני כבר אדאג "להוציא דברים מהקשרם")

      1. מרירי מה אמרתי לגמרי יאנג שהוא כוכב? וקראתי לו זבל במשחק X Y בבלוג החי שיש אמוציות, אבל מחמיא לי שאני יושב לך כל כך חזק בראש שאתה לא יכול בלעדי.

        1. ברוך, הרמב"ם כותב דברים ממש שליליים למי שקורא לאדם אחר בדמות גנאי. חבל שאתה משתמש בשפה הזאת. פשוט להתעלם. (יש טרנד פה להגיב אימוג'ים ריקים מתוכן לתגובה שלא אוהבים, גם אופציה, למרות שאני פחות אוהב אותה).
          קצת וייב חיובי לא יזיק.

          1. חשבתי אבל אז אמרתי למה נתן לבריון מקלדת להתנהג ככה? ביקשת ממך שתפסיק לכתוב לי לא הפסקת, אני כמובן לא ארד לרמה הנמוכה שלך אבל גם לא ייתן לך לנהוג בבריונות

            1. ברוך תפסיק להתעסק בקקה ובוא למקסיקו. יש פה שיעורי יוגה יותר מסוכנים מהקורונה אני לא בטוח שאתה מחוסן נגד זה אבל חיים פעם אחת.

            2. תמיד ידעתי שבתוך דמות פיקטיבית של נבוריש מסתתרת דמות פיקטיבית של אביר. אבל אם זה כך למה אתה משנה את דעתך כל יומיים?
              .
              עכשיו סתם בשביל להבין עד כמה ההיגיון שלך מעוות.. אתה רושם במרחב ציבורי את כל הגועל שלך ועוד יש לך את החוצפה לומר למישהו להפסיק להגיב לך.. תגיד זה נראה לך הגיוני? לא רוצה אל תכתוב.. אתה כותב במרחב ציבורי? תישא בתוצאות. בחיי שמכל הפיקטיביות שלך הדבר הכי אותנטי זה הבכיינות שלך. בברכה (כי זה קטע שאני אוהב אז אני מביא אותו עוד הפעם): https://youtu.be/qIYZMBat7BQ?t=138

            3. מרירי אמרתי לך את הגועל אתה רושם אני לא יורד ולא ירד לרמה שלך כיוון שזה פשוט לא אני, לא מסכימים לדעה שלך אז אתה תוקף בבוטות טוב זה מפלטם של בריונים אז זה לא חדש,
              לפי הבנתי יש לי את הזכות לבקשכמו שלך יש את הזכות להגיב ולהתעלם. הסיבה שביקשתי את זה כיוון שאתה לא יודע לנהל דיון ולכבד את הדעה של האחר גם אם אתה לא מסכים איתה.

            4. ״זה נראה לך הגיוני? לא רוצה אל תכתוב.. אתה כותב במרחב ציבורי? תישא בתוצאות. בחיי ״ אתה מבין כמה התנהגות שלך חולנית ובריונית או שעדיין לא? אני לא יודע איך אומרים את זה בערבית באנגלית זה נקרא Flaming וזה דוחה, אתה יכול לשחרר לשנינו יעשה רק טוב

            5. אני אוהב שאתה לומד דרך חיקוי, הפעם חיקוי שלי עם הציטטות. זה יפה ואתה מתקדם ובכלל לא מאכזב אותי. להיפך

        1. נשאר לי עוד שבוע בארץ הקודש ואני מגיע בן המשפחה שלי סיים את השיקום, לא הייתי קרוב לשנה במקסיקו ולא יכול כבר לחכות.

        2. מרירי אמרתי לך את הגועל אתה רושם אני לא יורד ולא ירד לרמה שלך כיוון שזה פשוט לא אני, לא מסכימים לדעה שלך אז אתה תוקף בבוטות טוב זה מפלטם של בריונים אז זה לא חדש,
          לפי הבנתי יש לי את הזכות לבקשכמו שלך יש את הזכות להגיב ולהתעלם. הסיבה שביקשתי את זה כיוון שאתה לא יודע לנהל דיון ולכבד את הדעה של האחר גם אם אתה לא מסכים איתה.

          1. צריך לכתוב לא *ארד* למיעוט הבנתי בעברית תקינה (הנדסת מילים) ולגבי הדעות שלי ויכולת הדיון. נו בסדר. לשמוע את זה ממך זה אמנם עלבון אבל זה מה יש. עכשיו לך תנגב את החצץ

            1. וסתם מחשבה לפני שאני הולך לישון. למה הכל בלשון רבים? "לא מסכימים לדעה שלך" הרי זה רק מולך חצצנו. (טוב ואולי גם לכמה מהפמליה) אז מה העניין? להתייחסותך אודה

            2. מרירי תשחרר אמרתי לך יעשה לך רק טוב, לא בריא לשמור את כל השנאה הזאת בלב,יש אנשים אחרים לנהל דיון איתם.

            3. לא מכובד כלל להעיר לאדם על שגיאות כתיב, על אחת כמה וכמה אדם מבוגר שהרבה שנים לא חי בארץ. לא מכבד לא אותך, לא אותו, ולא את האתר המכובד הזה.

            4. "מחזיק באזני כלב עבר מתעבר על ריב לא לו" (קראת לי כלב אתילה? שאני אבין?) אז אתילה, עילוי מכופף מטריצות אלכסונית וטוחנן זה בזה, והאם לעניות דעתך גם אני צריך להתעלם מברוך? ובכלל יש קצת בעיות עם הילדים (הקטנה קמה ממש מוקדם, צורחת ומעירה את כולם, הגדול לובש שמלות) האם נוכל להתייעץ? ושאלה אחרונה: מפתיע אותי מאוד הבחירות שלך למי להעיר ומתי. מעתה והלאה בכל פעם שישנה התנצחות באתר המכובד שלנו אני אראה אותך מתעבר על ריב לא לך?משום מה אתה יש לי תחושה,שאתה תשתוק ותתעלם, וכזה מגיע לאנשים מסויימים פתאום תחליט שאתה כבר לא צדיק נסתר, וכרגיל תדבר רק מפוזיציה? (ובכך תוכל לפתוח קואליציה עם ד"ר הופמן הצדיק). לתשובתך המהירה אודה.

            5. אברי אתה בהחלט צודק, מה שמעצבן שהבחור פה לא בא בשביל כדורסל אלא בשביל להתנגח ולריב ומשתמש בהתנהגות בריונית.

            6. וואו אתה פשוט קריקטורה "ברוך". אגב אברי לא ממש קשור לכאן?

    1. דיוויס חזר לעמדה 4 הלילה הספיק לו להיות בעמדה 5 לחודש הקרוב, ההגנה של הלייקרס מזכירה לו ימים יפים בסטרייפ קלב כל כך הרבה חורים וכניסות

      1. ראס עשה כמעט שני איירבולים מהעונשין, גירד את הטבעת, בנוסף כנראה הכיש אותו עקרב בידיים, הוא לא מרגיש אותם, הכדור בורח לו בכדרור פשוט והחטיא ליי אפ חופשי לגמרי… וזה במשחק "טוב" שלו
        הלייקרס מסריחים יותר ממה שהעזתי לדמיין, נוהל קבוע – היריבה פשוט לא מתאמצת.

  23. רונדו עשה דאבל 😂😂😂😂

    הלייקרס מתאמצים כאילו הם בפלייאוף רונדו כזה פח כולם לוקחים ממנו מטר לברון וראס מסופסלים בקלאץ כדי למנוע מהם טת הפאדיחה יעני הלייקרס לא מתאמצים 😂😂😂

      1. זוכר את התלונות על המזפח?
        .
        אז תדמיין שהקבוצה שאתה אוהד נותנת משום מקום עונה חלומית ומשיגה את המאזן הטוב בליגה.
        רק שהיריבה המרה משיגה מאזן פחות טוב רק במשחק בודד.
        .
        תדמיין שבמקום בפיינלס או בגמר המערב/מזרח, צמד הקבוצות עם המאזן הטוב בליגה נפגשות כבר בסיבוב הראשון של הפלייאוף.
        .
        תדמיין שהסדרה צמודה, ומגיעה למשחק מכריע.
        .
        תדמיין שהמשחק צמוד, הכי צמוד שאפשר.
        .
        תדמיין ששניות לסיום היריבה קולעת סל ויולה ליתרון.
        .
        תדמיין שהקבוצה שלך יוצאת להתקפה אחרונה בניסיון להשוות או רחמנה ליצלן לנצח.
        .
        תדמיין אייר בול שמסיים לילה מותח ומאכזב.
        .
        או במילים אחרות –
        .
        לעזאזל.

        1. משחק התקפי חלש מאוד, בסוף הדודג'רס היו קצת יותר טובים. נכון הייתה גם טעות השיפוט בסוף, לא יודע אם זה מה שהכריע יש כאלה כל המשחק ובמקרה זה היה הפיץ' האחרון
          .
          הייתה לכם עונה אדירה אבל סיום ממש מבאס

          1. להאשים את השופטים זה לחלשים.
            אני אסתפק בלהכניס לראש שוב את דיסקט "לא נורא, שנה הבאה…"
            .
            אז –
            א. ברכות.
            ב. מצטער, אבל להפסיק לדודג'רס רק הופך את ההפסד למבאס יותר.
            ג. לעזאזל.

            1. תודה. יש לך גישה טובה לעניין

            2. סה"כ הנסיון של הגאינטס לשנות את הכלל שגורס שהקבוצה עם הפיצינג החזק תנצח נכשל. במועד העברות הדוגרס קנו את שרצר והגיאנטס את בריאט. ואידך זיל גמור.

  24. הטמיר היקר הוא האוהד מספר אחת של השחקן מספר אחת.
    ליווה אותו בטוב וברע באוק סיטי. עבר איתו לוושינגטון. לא החסיר משחק. גם בלילות הגשומים. עכשיו הוא הגיע בעקבותיו גם לעיר הגדולה. לא מחסיר משחק. הוא שם איתו כבר מההכנה. הוא המלאך השומר שלו 🙂 אוהד אמיתי. כבוד 🙏
    אני יכול (בלב שלם) לצאת לגמלאות 🙂🙂

  25. אפשר ללגלג על טרום עונה כמה שרוצים, לברון רצה לנצח והליקרס שיחקו בהרכב המלא שלהם הרבה דקות ולא הצליחו.

  26. • מיאמי
    • באקס
    • נטס
    • פילי
    • הוקס
    • בוסטון
    • בולס
    • ניקס
    • שרלוט
    • טורנטו
    • אינדיאנה
    • דטרויט
    • קאבס
    • וושינגטון
    • מגיק

    • יוטה
    • סאנס
    • לייקרס
    • דנבר
    • פורטלנד
    • מאבס
    • גולדן סטייט
    • ניו אורלינס
    • ממפיס
    • מיניסןטה
    • קליפרס
    • קינגס
    • ספרס
    • יוסטון
    • אוקלהומה

    נגיד נו.

  27. מזרח
    • מיאמי
    • באקס
    • נטס
    • פילי
    • הוקס
    • בוסטון
    • בולס
    • ניקס
    • שרלוט
    • טורנטו
    • אינדיאנה
    • דטרויט
    • קאבס
    • וושינגטון
    • מגיק

    מערב

    • יוטה
    • סאנס
    • לייקרס
    • דנבר
    • פורטלנד
    • מאבס
    • גולדן סטייט
    • ניו אורלינס
    • ממפיס
    • מיניסןטה
    • קליפרס
    • קינגס
    • ספרס
    • יוסטון
    • אוקלהומה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט