סיקור משחקי רביעי / צוות הופס

11 משחקים היו לנו הלילה ו-2 הראשונים הלכו לחגי ניסני, השניים הבאים בתור לראובן בראל וכל היתר אל עמיחי קטן. בתוך לילה מרובה משחקים שכזה, קיבלנו לא מעט משחקים צמודים, אך גם פחות, וגם הופעות מרשימות של שחקנים כדוגמת ג'ורדן פול, JJJ, ג'ארט אלן, מיילס טרנר, ג'ורג' ניאנג, רג'י ג'קסון, ג'יילן ברונסון ואפילו משחק טוב של דני אבדיה.

ברוקלין נטס (5- 3) – אטלנטה הוקס (4- 4) 117- 108:

פתיחה לא מרוכזת של 2 הקבוצות. לא מעט איבודים שמתורגמים לסלים בצד השני. אבל לא פחות מזה אלו ההגנות שפשוט לא מצליחות לסגור כניסות קלות לצבע וסלים קלילים. כצפוי דוראנט ויאנג מובילים את הקבוצות שלהם ברבעים הראשונים. יתרון 7 לברוקלין.

ברבע השני הרטר לוקח על עצמו את המשחק ועם סלים מכל הטווחים משאיר את ההוקס במשחק. הספסל של הנטס לא כל כך מתפקד וההוקס מצמצמים. מי שלגמרי לא במשחק זה הארדן שלא מצליח לייצר כלום, ואפילו ראיית המשחק המשובחת שלו לא הגיע לידי ביטוי בחצי הראשון. גם יאנג שהיה נפלא ברבע הראשון לא הפסיק להחטיא אבל דיאנדרה האנטר היה שם בשביל ההוקס וסגר חצי ראשון של 5/5 מהשלוש מהצד השני ג'ו האריס תפר 5/6 מהשלוש ונראה חד ביותר. דוראנט סגר חצי ראשון של 16 נקודות באחוזים נהדרים. 2 הפרש במחצית. 

הארדן מעלה הילוך במחצית השניה ומסדר לחברים פעם אחר פעם מבטים פנויים שמתורגמים לשלשות. ההוקס הולכים פנימה וגם קולינס מצליח לייצר מספר  סלים ממיסמאצ'ים על שחקנים קטנים ממנו כאשר יאנג יורד לנוח ההוקס די מאבדים את זה ולא מצליחים לייצר כלום. הנטס מתחילים להרגיש את זה ושלשה של דוראנט על הבאזר מורידה את הנטס ליתרון 16 בסוף הרבע השלישי

רבע רביעי ומילס הבלתי נלאה תופר את השלשות פעם אחר פעם ושומר על יתרון דו ספרתי לנטס בזמן ההוקס באמת מנסים לעשות קאמבק דרך ההגנה אבל כל פעם מגיעה שלשה של הנטס שמסרבת לתת להם להוריד לחד ספרתי. הארדן שהיה חושך ברבע הראשון נותן מהלך של 4 נקודות 6 דקות לסיום מעלה את היתרון ל-17 ומסמן את הסוף של המשחק הזה.

לנטס דוראנט עם 31 7 ריב' ו-5 אס' באחוזים נפלאים. הארדן עם 16 ו-11 אס' האריס עם 18 כולל 6/8 מהשלוש.

להוקס יאנג עם 21 ו-10 אס' אך באחוזים רעים של 6/22. האנטר עם 26 10/11 מהשדה ו-6/6 מהשלוש. 

ממפיס גריזליס (5- 3) דנבר נאגטס (4- 4) 108- 106:

פתיחה רעה מאוד של דנבר או פתיחה פנטסטית של ממפיס נותנת יתרון מוקדם לכחולים שנותנים פתיחת עונה חלומית. ממפיס לא מצליחים להחטיא מהשלוש והגרוויטי של שג'ה מוראנט מייצר פעם אחר פעם מבטים פנויים או סלים קלים. הג'וקר נתקל במשחק מאוד פיזי (או עבירות שלא נשרקו לזכותו) לא הצליח לבלוט בדנבר ובכלל הבוקס סקור של דנבר נראה די מיותם מבחינת נקודות. 18 הפרש לדובים בסוף הרבע.

ברבע השני דנבר מצליחה לרוץ קצת יותר והחיסרון של השחקנים המרכזיים מורגש ביותר עם משחק סופר מבולגן שנראה יותר כמו 5 על 5 ביום שישי בגן הפעמון. 3 נקודות עלובות לממפיס ב-6 דקות הראשונות של הרבע השני חותכים את ההפרש ל-4 ג'ה חוזר וזה נראה יותר טוב אבל האיבודים ממשיכים ו-3:40 למחצית דנבר עולה ליתרון ראשון (ומוצדק). דקות טובות של בארטון מורידות את דנבר בדפיציט מינמלי של נקודה. 

רבע שלישי. ג'ה ממשיך עם ההצגה הפרטית שלו ומצליח לחתוך את ההגנה של דנבר ולהגיע לטבעת. אבל דנבר ממשיכה לרוץ וההגנה מצד אחד מחוררת ומצד שני מצליחה לחטוף ויודעת לרוץ שומרת על דנבר במשחק.

בסוף הרבע השלישי ותחילת הרביעי היה זה טריפל J ששמר את הראש של ממפיס מעל המים ועם 3 שלשות רצופות נתן לדובים יתרון נקודה ואחר כך יתרון 6. היתרון המינמלי נעלם כאשר יוקיץ' לוקח על עצמו את המשחק ועם מספר סלים וסידור מצבים לחברים עוזר לדנבר להשוות את התוצאה 3 וחצי דקות לסיום. דקה ועשרים לסיום במצב של שיוויון ביין דופק שלשת פולאפ ונותן יתרון יקר לדובים. ג'וקר מצמצם לנקודה. דנבר שולחת את ג'ה לקו 10 שניות לסיום והוא מדייק רק באחת. בפיגור 2 לדנבר יש הזדמנות להשוות אבל דווקא הג'וקר מחמיץ את ההזדמנות הזו וממפיס בניצחון שני על דנבר העונה שאפו על הקבוצה הזאת.

ממפיס טריפל J עם 22 ו-8 ריב'. ממפיס מסיימת את המשחק עם 47% לשלוש.

לדנבר יוקיץ' עם 32 בארטון עם 26.

קליבלנד קאבלירס (5- 4) – פורטלנד טרייל בלייזרס (3- 5) 107- 104:

הבלייזרס חיפשו נצחון ראשון במסע המשחקים שלהם במזרח מול הקאבס שחזרו הביתה אחרי מסע די מוצלח מבחינתם במערב פלוס ביקור וניצחון בשארלוט. בקליבלנד לאורי מרקנן ולאב בחוץ בגלל פרוטוקול קורונה – תחליטו אתם למי זה נתן יתרון.

ברבע הראשון לילארד הפיח תקוות בקרב אוהדי הבלייזרס שאולי הסלאמפ מאחוריו – 9 נקודות ב 44% היו שווים לפורטלנד יתרון 8 – גארלנד שמר אותם קרובים ואוסמן עם שלשה צמצם את היתרון ל 3 בלבד בסיום הרבע הראשון.

2 שלשות רצופות של ווינדלר בפתיחת הרבע השני נתנו את היתרון לקליבלנד אותו הם לא שמטו עד לסיום.

דקות טובות של אלן הגדילו את היתרון של הקאבס עד ל 12 – פאוול הקטין ל 7 במחצית.

פאסט פורוורד לרבע הרביעי – אוסמן מעלה את הקאבס ליתרון 11 עם שלשה, קובינטון וסימונס עם שלשות משלהם מצמצמים ל 5. סדי עונה עם עוד אחת אחריה מגיעה ריצת 7-0 של הבלייזרס שקובעת יתרון נקודה בלבד 92-93 לקאבס שמונה דקות לסיום.

8 נקודות של אלן המצויין מול שלשה אחת של לילארד קבעו 101 – 95 לקאבס, 4 דקות לסיום.

נסיונות הצמצום של הבלייזרס לא צלחו הודות לדקות טובות של מובלי. סקסטון קבע 107 -101 2 דקות לסיום, לילארד מצמצם ל-3 עם סל +1 עם 30 שניות על השעון. סקסטון משך זמן והחטיא. 10 שניות לסיום פיגור 3, עד לפני כמה חודשים לילארד היה האיש למשימה – הלילה הוא שוב לקח את הזריקה האחרונה עליו, כיסוי טוב של אלן הבטיח את הניצחון של הקאבס.

אלן סיים עם 24 ו-17 ריבאונדים, מובלי עם 11 ו-11 ו-גארלנד עם 19 ו-10 אסיסטים הצטרפו אליו לדאבל דאבל.

לילארד סיים עם 26 אבל רק 37% מהשדה ו-25% מחוץ לקשת.

גולדן סטייט ווריורס (6- 1) – שארלוט הורנטס (5- 4) 114- 92:

משחק בין שתיים מהקבוצות המהנות לצפייה בליגה, הבטיח הרבה וקיים בחלקו. ההורנטס החזיקו מעמד כמעט שלושה רבעים עד שנכנעו לבליץ בהובלת דריימונד ופול ברבע השלישי שהזכיר את ה-death squad של עונות האליפות.

הרבע הראשון היה בסימן מאבק בין גורדון הייוורד (9 נקודות) לג'ורדן פול (10) פול ניצח בקרב האישי אבל קיבל מעט עזרה מהחברים ושארלוט מובילה 26 -21 בסיום הרבע הראשון.

זה לא היה היום של קרי שקלע רק 5 נקודות בשני הרבעים הראשונים, למזלו פול תפס יום וקלע 4 שלשות מ 5 נסיונות ברבע השני.

מיילס בריד'גס הראה שגם הוא יכול וסיים את הרבע השני עם 15 נקודות ביעילות קצת פחות טובה מזו של פול. יתרון נקודה לווריורס 53 -52 במחצית.

שתי הקבוצות נשארו צמודות גם ברבע השלישי דאנק של לאמלו קבע 61 -59 לצרעות, 3 דקות בתוך הרבע – אז הגיעה ריצת 21 -3 של הווריורס בחסות הגנה מצויינת בראשות דריימונד פול וגם גארי פייטון II שהראה שבצד הזה של המגרש התפוח לא נפל רחוק מידי.

היתרון הזה החזיק עד לסיום, נסיונות קאמבק של ההורנטס נבלמו עם התעוררות של קרי שקלע 10 נקודות ברבע האחרון וקיבל סיוע משפחתי מהגיס, דמיון לי, שקלע 7 ברבע.

מיילס ברידג'ס סיים עם 32 ו-9 ריבאונדים עבור שארלוט, הייורד עם 23 ו-11.

ג'ורדן פול הוביל את הלוחמים עם 31.

אינדיאנה פייסרס (3- 6) – ניו-יורק ניקס (5- 3) 111- 98:

125 שניות לוקחות לפייסרס לעלות ליתרון 11- 0, עם 8 נקודות של מיילס טרנר, ומשם אינדיאנה שמרו על היתרון. הניקס צמצמו בהמשך ובתחילת הרבע האחרון רוז צימק ל-2 בלבד, אבל שלשה של מקונל החזירה לאינדיאנה את המומנטום ובריחה נוספת הכריעה את המשחק הזה. הפייסרס עם ניצחון שני ברציפות והניקס עם הפסד שני ברציפות.

את אינדיאנה הוביל מיילס טרנר עם 25 נקודות, 13 ריבאונדים ו-3 חסימות, כולל שיא קריירה של 7 שלשות, לאברט קלע 21 עם 5 אסיסטים ו-3 חסימות, ברוגדון קלע 17, ליקט 8 קרשים וחילק 7 אסיסטים, טורי קרייג קלע תריסר ודוארטה את סאבוניס הפעם הסתפקו ב-10 נקודות כל אחד.

אצל הניקס, בארט קלע 23, רנדל קלע 18 וקטף 14 כדורים חוזרים, פורנייה קלע 14, רוז תרם 13 וברקס הוסיף 10 נקודות עם 3 חטיפות.

אורלנדו מג'יק (2- 7) – בוסטון סלטיקס (3- 5) 79- 92:

מחצית ראשונה קצת קשה לצפייה לפחות הייתה צמודה כשהמג'יק אמנם אחזו לרגע ביתרון 8, אבל לרוב היתרון שלהם היה מינימלי, ולהפסקה הם ירדו ביתרון 46- 44, כשרק ג'יילן בראון עם 17 אישיות יכול להיות מרוצה. הרבע השלישי כבר היה סיפור אחר ובוסטון השתלטו על העניינים משני צידי המגרש, כך שרבע של 31- 10 יצר פער גדול לזכותם בדרך לניצחון קריטי מבחינתם.

ג'יילן בראון הוביל את בוסטון עם 28 נקודות, טייטום קלע 14 ב-4/16 מהשדה וצמד הגבוהים – הורפורד את וויליאמס – קלעו תריסר כל אחד, כאשר הורפורד מוסיף 12 ריבאונדים, 7 אסיסטים ו-3 חסימות.

אצל אורלנדו, וונדל קרטר רשם דאבל 13, וגם אנתוני קלע 13, האמפטון קלע 12 וסאגס קלע 10 ב-14 זריקות מהשדה.

פילדלפיה סבנטי סיקסרס (6- 2) – שיקגו בולס (6- 2) 103- 98:

דרוזן קלע את הסל הראשון במשחק, אבל אז הסיקסרס השתלטו על העניינים, בעיקר דרך ההגנה שספגה רק 19 ברבע הראשון ו-44 במחצית, ועלו ליתרון שהגיע בשיאו ל-17. ריצה של שיקגו ברבע השלישי הורידה את ההפרש ל-5, אבל הסיקסרס שמרו על יתרון 12 עם הכניסה לרבע האחרון, אבל הבולס שוב תכננו קאמבק. 6:40 לסיום דרוזן כבר קבע שוויון 87, ומכאן זה כבר משחק צמוד.

אמביד וקרי הובילו ריצת 11- 2 ויתרון 9 שוב, אבל דרוזן שוב הוביל צמצום, יחד עם קארוסו ושלשה של לונזו בול, וסל נוסף של דרוזן צימק ל-2 בלבד את ההפרש, חצי דקה לסיום. סת' קרי קלע והשאיר 10 שניות ודרוזן הלך והוציא עבירה מאמביד, אבל דוק ריברס לוקח צ'אלנג' שהופך את ההחלטה ואמביד מנצח בכדור הביניים ובמשחק.

קרי סיים עם 22 נקודות, ניאנג ואמביד קלעו 18 כל אחד, כאשר הביג מן הוסיף 9 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, מקסי קלע 14 עם 6 אסיסטים וקורקמאז קלע 11.

אצל שיקגו, דרוזן קלע 37 נקודות עם 10 ריבאונדים, לאבין סיים עם 27 ו-9 בהתאמה ולונזו סיים עם 13 נקודות, 5 ריבאונדים ואסיסטים ו-3 חטיפות.

וושינגטון וויזארדס (5- 3) – טורונטו ראפטורס (6- 3) 100- 109:

המשחק הזה התחיל צמוד ואבדיה נכנס לראשונה בפיגור 13- 11. אחרי סל לכל צד, מגיע ריבאונד התקפה של אבדיה שמוצא את ביל לשלוש, והקבוצה הביתית עולה ליתרון ראשון. בהמשך אבדיה לא פעיל יותר מדי ומספיק להחטיא שלשה, והרבע מסתיים בשוויון 29. אמרנו כבר שהיה רבע צמוד…

טורונטו פותחים עם סל ואבדיה עם ריבאונד התקפה בו הוא סוחט עבירה ומדייק פעם אחת מהקו, אבל בהמשך הוא החטיא ליי-אפ, עשה צעדים והחטיא פעמיים מהקו אחרי חטיפה. קוזמה נכנס להחליף את אבדיה בפיגור 5 ובמחצית ההפרש כבר עומד על 11 לזכות טורונטו, וגם זה אחרי שהוויזארדס קצת צמצמו כי רגע לפני זה ההפרש עמד על 14.

המומנטום של טורונטו המשיך ברבע השלישי ואנסלד הלך לספסל בפיגור 16. הפעם אבדיה הגיב נהדר עם 6 נקודות רצופות ואחרי 2 דקות גם תפר את השלשה שהורידה את ההפרש לחד-ספרתי. במהלך הבא אבדיה קצת הגזים כשעלה לשלשה נוספת ועשה ממנה איירבול, אבל מיד הוביל התקפת מעבר שהסתיימה בשלשה של ביל, וזה רק 5 לטורונטו כשניק נרס מזעיק פסק זמן. הרבע הסתיים ביתרון 9 של האורחים.

בשלב מוקדם של הרבע האחרון ראינו את אבדיה נזרק לספסל אחרי איבוד כדור, אבל הוא חזר לשחק אחרי 2 דקות בפיגור 15. קשה לומר שהוא היה מעורב התקפית יותר מדי, אבל ההגנה המצוינת שלו סייעה לוושינגטון לצמצם ל-6, ואחר כך הוא עצמו דייק ב-1/2 מקו העונשין כדי להוריד ל-7. הראפטורס הרבו להחטיא, אבל החטאות של ביל ודינווידי אפשרו לטורונטו לסגור עניין מקו העונשין.

אצל טורונטו, ואן-וליט הוביל את הקלעים עם שיא עונתי בקליעה של 33 נקודות יחד עם 6 אסיסטים, אנונובי קלע 21 עם 3 חטיפות והצמד טרנט את מיכאליוק קלעו 15 כל אחד.

אצל הוויזארדס, ביל קלע 25 עם 7 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, הארל קלע 15 נקודות, ליקט 10 קרשים ותרם גם 3 בלוקים, ראול נטו קלע 14 ודינווידי קלע 12. דני אבדיה קלע 11 נקודות ב-4/7 מהשדה, 1/3 לשלוש, אבל רק 2/6 מקו העונשין, והוסיף 6 ריבאונדים, אסיסט, חטיפה ו-2 איבודים בשיא עונתי של 25:34 דקות.

מינסוטה טימברוולבס (3- 4) – לוס אנג'לס קליפרס (3- 4) 115- 126:

שתי קבוצות שמדורגות בינתיים בשליש האחרון התקפית ובשליש הראשון התקפית, בניגוד לכל ציפייה שהייתה לנו מהן, והמשחק הזה נראה יותר כמו מה שחשבנו במקור על שתיהן – הרבה התקפה ומעט הגנה. עד הדקות האחרונות של המחצית המשחק היה צמוד מאוד, וגם הבריחה הראשונה של הקליפרס, שאיימה לסגור את המחצית, נותרה בלא כלום כשריצת 8- 0 של הקבוצה הביתית סגרה את המחצית כשהקליפרס רק ביתרון 4.

הרבע השלישי הוא כבר סיפור שונה. רבע של 85% מהשדה של הקליפרס ו-81.8% לשלוש, אבל קצת רצנו קדימה… בשוויון 68 אדוארדס יורד לנוח ומיד אחר כך טאונס מעלה את מינסוטה ליתרון 2. משם, ריצת 9- 0 של הקליפרס בדקה וחצי של מנוחה עבור אדוארדס, והוא מיד חוזר ועוצר את הריצה וההפרש יורד ל-4. עכשיו הקליפרס יוצאים לריצה נוספת והפעם היתרון מגיע לדו-ספרתי. בדקות הסיום ראינו ניסיון קאמבק וההפרש כבר ירד ל-5, אבל שלשות של באטום וג'קסון סגרו עניין.

פול ג'ורג' הוביל את הקליפרס עם 32 נקודות ו-8 אסיסטים, ג'קסון קלע 29, גם הוא עם אסיסטים כמניין ימי החנוכה שמגיעים אלינו בעוד פחות מחודש, באטום קלע 20, מאן קלע 17 וזובאץ' הוסיף 10.

אצל מינסוטה, אדוארדס קלע 28 עם 6 אסיסטים ו-3 חטיפות, טאונס קלע 18 עם 11 ריבאונדים ו-4 חטיפות, ביזלי קלע 14, ואנדרבילט קלע 13, נאז ריד קלע 11 ובברלי סיים במרחק של שני אסיסטים מטריפל-דאבל מינימלי.

סאן-אנטוניו ספרס (2- 6) – דאלאס מאבריקס (5- 3) 108- 109:

רבע ראשון צמוד מאוד הסתיים בשוויון 28, אבל ברבע השני נדמה היה שבובאן והארדווי מייצרים בריחה כשהם העלו את המאבס ליתרון 11 ושלשה של לוקה קבעה יתרון שיא של 12. עם זאת, מה שקרה זה שבובאן ירד לספסל ודאלאס לא קלעו במשך 3 דקות, מה שאפשר לספרס לחזור לעניינים ולצמצם ל-5 ועד המחצית ההפרש ירד לנקודה בלבד.

ברבע השלישי היו אלה הספרס שאיימו לברוח, ועלו ליתרון 10 לקראת סיומו, אבל הארדווי, בובאן ובעיקר ברונסון החזירו את דאלאס למשחק והיתרון של הספרס עמד על 2 בלבד עם הכניסה לרבע האחרון. הפעם כבר נמאס לקבוצות לנסות לברוח והרבע האחרון כולו היה צמוד, עם הפרש מקסימלי של 5 בסך הכל.

קצת יותר מ-4 דקות לסיום, שוויון 94, וברונסון מחליט לקחת את זה על עצמו, כאשר הוא קלע 3 סלים רצופים, אחד מהם עם עבירה ודיוק מהקו, ובין החטאות של האחרים הוא שם עוד שני סלים, כולל זה שמעלה את דאלאס ליתרון 3 עם 20 שניות לסיום. ברונסון גם עומד בלחץ מהקו וניליקינה הורס את הרצף של ברונסון עם 2/2 משלו מהעונשין ברגעי הסיום. לוני ווקר מצמצם לנקודה עם שלשה והפעם ברונסון מחטיא פעמיים מהקו בדרך להפוך לגיבור הטראגי, אבל פיני-סמית חוטף את הכדור האחרון ומציל את דאלאס בכלל ואת ברונסון בפרט.

ברונסון הוביל את דאלאס עם 31 נקודות, 11 מהן ב-4:09 האחרונות של המשחק, והוסיף גם 10 קרשים, לוקה הסתפק ב-23 נקודות, 12 ריבאונדים ו-7 אסיסטים, כשגם הארדווי קלע 23. אליהם חבר בובאן עם 17 נקודות ב-14:47 דקות, כאשר מעניין לראות שבדקות של ברונסון דאלאס היו בפלוס 13, פלוס 18 אצל הארדווי ופלוס 17 אצל בובאן, לעומת מינוס 17 בדקות של לוקה.

אצל הספרס, מארי סיים עם 23 נקודות, 9 ריבאונדים ו-8 אסיסטים, ואסל קלע 21, וויט קלע 19, ג'ונסון תרם 16 ויובנקס הוסיף 10.

סקרמנטו קינגס (4- 4) – ניו-אורלינס פליקנס (1- 8) 112- 99:

הפליקנס פתחו חזק ועלו ליתרון 13- 5 מהיר, אבל זה היה ההפרש הגדול ביותר עד הרבע האחרון, כשדווקא סקרמנטו מחזיקים ביתרון הקטן בסיומו של כל אחד מן הרבעים. 92- 87 הייתה התוצאה בסיום הרבע השלישי. הפליקנס צמצמו את ההפרש לנקודה, אבל אז לא קלעו במשך יותר מ-5 דקות, וריצת 14- 0 עשתה מזה פתאום הפרש גדול. גם אחרי זה, הפליקנס לא קלעו מספיק כדי באמת לחזור למשחק, ועם בסך הכל 12 נקודות ברבע האחרון קשה לנצח משחקים.

בארנס ממשיך להוביל את סקרמנטו, הפעם עם 23 נקודות ו-8 ריבאונדים, האליברטון קלע 20 עם 7 אסיסטים ו-4 חטיפות, פוקס קלע 12, הולמס, לן ומיטשל קלעו תריסר כל אחד, כאשר הגארד גם חילק 8 אסיסטים, והילד הסתפק הפעם ב-11 נקודות.

בצד של הפליקנס, אלכסנדר-ווקר וגרהאם קלעו 16 כל אחד, קירה לואיס ויונאס ולנצ'יונאס קלעו 14 כל אחד, כאשר הסנטר גם ליקט 11 קרשים, וטמפל סיים עם 12 ו-9.

לפוסט הזה יש 134 תגובות

  1. תודה רבה על הסיקור
    פילדלפיה לא מלהיבים אבל מנצחים וההיעדרות של סימונס מאפשרת לאחרים לזרוח.
    ורי נייס
    ואני הולך ומתאהב בסת' קארי. שחקן שחקן שמשחק מכוער ויעיל להפליא.
    מעדיף אותו על סטפאן "מיסטר קלין" קארי.
    אליפות היא לא מילה גסה
    גם מטריה לא
    🙂

    1. בחברת ההייטק שעבדתי בה פעם, מטרייה היתה בהחלט מילה גסה.
      באים ללקוח באיזי, עושים כל מה שהוא מבקש, אבל אחר כך פותחים את המטריה.

  2. מבאס שהצלחנו שוב להפסיד לדאלאס, אבל צריך לקחת בחשבון ששיחקנו בלי פולטל. מקדרמוט עם 2 זריקות בעשרים ומשהו דקות? יש עוד הרבה עבודת שילוב לעשות…לא יודע מה קורה לברונסון כשהוא רואה אותנו, אבל זה עולה לנו ביוקר. תודה רבה חברים.

    1. ברונסון היה מדהים. אצלכם מיקי זה נראה כאילו יש הרבה מאותו הדבר, ווייט מארי לוני ווקר וגם קצת ווסל מביאים דברים דומים לשולחן ופולטל באמת היה חסר

      1. ברונסון תמיד מדהים עם ביצי שור אחד הטעויות הגדולות של קרלייל איתו זה מיעוט דקות. הבחור שחקן קטלני בלי רחמים. הוא לוקה והארדוואי זה שחקנים שקשה לעצור יחד. הבעיה שאחרים שם פחוני על.
        גם זה נכפה על קיד בגלל פורזי חחחח אם פורזי היה מאנו היה מנוחם אבל היעדרותו רק מחזקת את המאבס

  3. שארלוט יותר התפרקו ממה שפירקנו אותם ברבע האחרון. ג'ורדן פול התחיל בתור בחירת דראפט חיוורת, אפילו לכזה שנבחר בסוף הסיבוב הראשון. פייטון II גם הגיע בתור פוטנציאל לחימום ספסל. שניהם מפציצים. ואני בכלל רוצה לראות מה הרוקיז יכולים לתת ביותר מ-2 דקות משחק בגארבג' טיים. פתיחת עונה חביבה בהחלט – הלוואי שרק תימשך.
    *
    אני עוד אוכל את כובע הפרשן שלי בגל מינסוטה. או שאאלץ להסתובב איתו בפומבי או משהו, שזה בטח יותר גרוע.

  4. שאני אבין הניסוי של קליבלנד לשחקן עם מוביליי, ואלן נראה לא רע? אולי הם כן יודעים מה הם עושים שם.

    דוראנט סקורר לא נורמלי, האנטר במשחק טוב שהקליעה נכנסת, עכשיו לשמור על המשכיות. הארדן לא נראה טוב בחצי הראשון. גם ההוקס עשו עליו דאבל טים שהוא היה עם המחליפים, דבר שהוציא אותו מהקצב.

    1. מובלי תותח. עושה כל כך הרבה דברים שלא רואים בסטטיסטיקה.
      האגיליטי שלו זה הכח שלו, לא סופר אתלטי, אבל מבין תמשחק וכל הזמן בתנועה ובזרימה.
      השחקן הכי טוב מהדראפט הזה.

            1. פייי פגעת יפה לא רע בכלל זיו אבל חכה יש המון רוקים שנותנים שנה 1 סבבה עם איזה 12 15 נק ואז נתקעים ברנדון קלארק וכאלה.
              מי זה אייזה גקסון שמנחם אמר שהוא גה מוראנט 2? 😲

      1. לגמרי נראה כמו השחקן שיהיה הכי טוב בדראפט הזה.
        למרות שרוקי העונה נראה כמו בארנס.
        .
        ולא הפתעה כזאת גדולה שמובלי ואלן עובדים ביחד, ההפתעה היא שמובלי, אלן ומרקנאן עובדים ביחד…

            1. חחח זה ניתוח מהבטן מה שנקרא. שלא תחשוב שציפיתי בקאבס בטעות.

      1. דוראנט קלע עליו כמה שרצה בלי הכרה ואטלנטה נאלצה להחליף שומר כיוון שזה היה לא נעים.
        רבע ראשון:
        8:42 קליעה על הראש של האנטר מחצי מרחק.
        7:32 דוראנט בורח לה אור ומקבל כדור מתחת לסל קליל
        4:33 דוראנט מקבל כדור על ה3 בורח מהאנטר נכנס לחצי וקולע עוד גאמפ קל
        אחרי זה רדיש וקולינס עברו לשמור על דוראנט גם הם ללא הצלחה
        רבע שני:
        1:46 דוראנט מקבל כדור על ה3 עובר את האנטר כמו שחולפים על רמזור בגולן ועוד שניים קלות
        0:57 דוראנט בורח להרהור ששוב מאבד אותו ודוראנט מוציא לשלושה קלה
        .
        רבע 3:
        7:34 דוראנט שוב מקבל כדור על ה3 מקבל חסימה שהאנטר לא קורא חודר לחצי מרחק וקולע סל קל.
        3:39: האנטר עוזב את דוראנט על ה3 וסוגר בצורה גרועה את גריפין בפינה שפשוט מחזיר כדור לדוראנט ו3 קל.

        האנטר לא שמר עליו יותר מסיבה פשוטה שדוראנט ריסק מעך וקרצף איתו את הפארקט כמו שהיה צפוי שיעשה (אין שחקן בעולם שמסוגל לשמור או להאט את דוראנט) .

          1. אתה לא מסוגל להודות בטעות זה מצחיק, אני לא חושב שיש מישהו באתר שצופה במשחקים יותר ממני. אתה כבר צריך לדעת שכאשר אני מדבר על משחק זה רק בגלל שצפיתי בו בין אם בשידור ישיר או בשידור חוזר.

            1. אז מאוד מפתיע אותי שלא ספרת את זה שהאנטר שלח את דורנט לקו. בטח ראית. דורנט היה תופס יום חלש היית אומר שזה מקרי. בינינו ראית את המשחק ראית כמה לדורנט היה נוח כשהיו עליו שומרים אחרים? יללה לך תבכה לאשך הרבה זמן לא שמעתי את זה ממך

            2. דוראנט שתופס יום חלש זה מקרי בטח אם יש עליו שומר אחד, דוראנט זה הסקורר הטוב בהיסטוריה, אין שומר בהיסטוריה של הליגה שמסוגל לאט את דוראנט ב1 על 1 וזה לא משנה האנטר או מישהו אחר.

            3. וזה רק הפעמים שהכדור נכנס כן, היה כמה פעמים שדוראנט חתך את האנטר כמו מים בצעד המהיר ופשוט מסר. פעמיים ברבע הראשון מוספות מסירה לבראון ולגריפן.
              .
              בכללי קבוצה מאוד בינונית אטלנטה, יאנג ו4 סטטים לא יגיעו לשום מקום ככה

            4. תגיד אם באמת ראית את המשחק? אז למה אתה כל פעם מוסיף עוד חלקים ולא רושם מיד את כל מה שאתה יודע? (ועוד לא ענית לי לגבי העונשין) תגיד מה אתה חושב שאנשים מטומטמים? ממש מטומטמים?
              .
              והבעיה עם אטלנטה עד כה השנה זה יאנג שבדומה לכוכבים נוספים עוד לא ממש הגיע העונה ועם אחוזים מזעזעים מכל הטווחים.

            5. לחגי: עובדה שלדוראנט היה מאוד נוח גם עם האנטר כפי שהראה לך ברוך בשתי תגובות וסה"כ 9 דוגמאות לכך.

            6. אוי חגי אתה מכניס את עצמך עמוק יותר ומותר למכונה.
              לא הבנתי ניסית כאילו להכשיל אותי בעונשין? האנטר במהלך המשחק שלא היה עוד גארבג עשה עבירה אחת על דוראנט (פשוט שמר צמוד מדי ונגע לו ביד ולדעתי לפני הייתה דחיפה של דוראנט דוראנט קלע נקודה מהקו ברבע ה3,לא באמת שינה משהו. ועוד זריקה אחת שהייתה בגארבג בסוך הרבע הרביעי לא זוכר דקה. בשאר הפעמים דוראנט פשוט חתך אותו בצעד ראשון מהיר כברק או ברח ממנו (הפעמים שציינתי).

              .
              ממליץ לך לצפות באטלנטה יותר הבעיה של אטלנטה היא ממש אבל ממש לא האחוזים של יאנג שעוד יתיישרו (יהיו רחוקים מעונות הקודמות בגלל השיפוט) אלא לאן השיטה הזאת יכולה להוביל אולם של שחקן יותר ו4 סטטים

            7. מסכים ברוך זו לא שיטה של קונטנדרית 4 ניצבים שלא יודעים לכדרר וליצור לעצמם סל. ההוקס צריכים עוד סטאר כזה שמכדרר קולע גאמפים שלשות שיכול ליצור לעצמו. בוגדן בקושי עובר קונוס

      1. דוראנט קלע עליו כמה שרצה בלי הכרה ואטלנטה נאלצה להחליף שומר כיוון שזה היה לא נעים דוראנט הכניס אותו למכבסה לסיבוב עמוק.
        .

        רבע ראשון:
        8:42 קליעה על הראש של האנטר מחצי מרחק.
        7:32 דוראנט בורח לה אור ומקבל כדור מתחת לסל קליל
        4:33 דוראנט מקבל כדור על ה3 בורח מהאנטר נכנס לחצי וקולע עוד גאמפ קל
        אחרי זה רדיש וקולינס עברו לשמור על דוראנט גם הם ללא הצלחה
        רבע שני:
        1:46 דוראנט מקבל כדור על ה3 עובר את האנטר כמו שחולפים על רמזור בגולן ועוד שניים קלות
        0:57 דוראנט בורח להרהור ששוב מאבד אותו ודוראנט מוציא לשלושה קלה
        .
        רבע 3:
        7:34 דוראנט שוב מקבל כדור על ה3 מקבל חסימה שהאנטר לא קורא חודר לחצי מרחק וקולע סל קל.
        3:39: האנטר עוזב את דוראנט על ה3 וסוגר בצורה גרועה את גריפין בפינה שפשוט מחזיר כדור לדוראנט ו3 קל.
        האנטר לא שמר עליו יותר מסיבה פשוטה שדוראנט ריסק מעך וקרצף ואז שוב ניגב עם האנטר את הפארקט כמו שהיה צפוי שיעשה (אין שחקן בעולם שמסוגל לשמור או להאט את דוראנט ) .

    1. ברוך אתה עושה לעצמך חיים קשים. היית צריך לכתוב במקום הפירוט הזה : כל השחקנים בליגה ניסו לשמור על דוראנט ולא הצליחו.
      והאמת שזה נכון.
      רשמור.

  5. דוגמאות לעד כמה העונה בשלב זה משוגעת (ולבעיתיות המדגמים כל כך קטנים) –
    .
    ללייקרס אחוזים טובים יותר מטווח השלוש מאשר ליוטה, לסאנס ולנאגטס (הלייקרס בשליש העליון באוזני 3 בליגה. הקבוצות בהשוואה כולן בשליש התחתון).
    .
    32 שחקנים שיחקו העונה בעמדת הפורוורד סנטר לפחות 20 דקות למשחק (מינימום 4 משחקים). אמביד מדורג במקום ה-28 ברשימה זו באחוז אפקטיבי. אפילו ראסל ווסטברוק קולע באחוזים טובים יותר…
    .
    עוד שחקנים עם אחוז נמוך משל ידידנו ראסל?
    יאנג, בוקר, לילארד, ביל ואחד לוקה דונצ'יץ'…
    .
    מהצד השני –
    ראשון בין הגארדים בליגה (מינימום 20 דקות) בליגה באחוז אפקטיבי?
    קרי.
    סת' קרי.
    .
    במקום השני?
    דני גרין …
    .
    במקום השלישי –
    פטריק בברלי?!?!
    .
    פול ג'ורג' מוליך את הליגה בנקודות למשחק, דרוזן במקום ה-4, ג'יילן בראון ב-6.
    מחוץ לטופ 20:
    יאנג, בוקר, אמביד, הארדן ולילארד.
    .
    יאנג, ביל, הארדן, לילארד חלוקה דונצ'יץ' היו בין ה-11 שהובילו את טבלת ניסיונות הקליעה מהעונשין בשנה שעברה.
    השנה אף אחד מהם לא בטופ 10, ורק יאנג (14) חלוקה (17) נמצאים בעשירייה ה-2.
    .
    ההגנה מס' 1 בליגה עד כה?
    גולדן סטייט.
    .
    לא במפתיע, 3 הקבוצות עם המאזן הטוב בליגה (מאזן זהה של 6 – 1) הן גם 3 הקבוצות עם בנט רייטינג הגבוה בליגה.
    .
    אני לא יודע היכן יסיימו ה-3 בסיומה של העונה,
    אבל בהיעדר פציעות משמעותיות הדבר היחיד שאני כן מוכן ללמוד מכל כך מעט עונה ששוחקה זה שה-3 יהיו בפלייאוף מבלי הצורך לעבור דרך משחקי הפלייאין.
    .
    כאמור –
    ליגה מרתקת.
    .
    כאמור 2.0
    מסקנות אחרי מדגם של 10% עונה הן מסקנות חסרות בסיס.

    1. ההגנה של גולדן סטייט סיימה 5 בעונה שעברה, 11 ב-2018 ו-2019 כשהם לא הרגישו צורך להתאמץ בעונה הסדירה, 2 ב-2017, 6 ב-2016 וראשונה ב-2015. במילים אחרות, ההגנה של גולדן סטייט כמעט תמיד בטופ של הליגה בעידן סטיב קר, ככה שהנתון הזה לא מפתיע בכלל.

            1. ברור. ת'יבס הוא המאמן הגדול בהיסטוריה.

          1. שיבחתי את קר לא פעם ולא פעמיים – יותר ממה שקיללתי – הוא מאמן טוב מאוד ויש לו ייחוד.
            בלי קשר –
            אני עדיין חושב שהוא שחצן וזחוח
            עדיין חושב שבשנתיים האחרונות הוא לא נכנס לפלייאוף – תירוצים – "היא לא מעניין"
            ועדיין מחזיק בדעתי לגבי השחרור של כספי
            הם התחילו טוב, בוא נראה איך ימשיכו.

            1. זה בסדר, אתה מחזיק בדעותיך גם כלפי חיסונים

            2. הפעיל את המכבסה.
              .
              אור הבטחתי לך תגובה על אודוקה והשאלה אתמול, אני אכתוב אותה למטה למעלה

    2. מעיר שדווקא זה שאנחנו טובים בהגנה העונה לא מפתיע כי בעונה הקודמת שיחקנו הגנה קבוצתית מאוד אגרסיבית (לא הייתה ברירה כי התקפה לא הייתה ורוב העונה היינו במתכונת "מיקרו-בול").
      חוצמזה – נכון.
      כשרואים את הטבלה כרגע ביחס לעונות הקודמות גם קצת קשה להאמין.
      הפתיחה המגומגמת של הסאנס, ההוקס והבאקס די מפתיעה אותי.
      אגב, הקריסה המוחלטת של הפליקנס עד כה… גם אם זאיון פצוע ולא ציפינו מהם לאיזושהי עונה נהדרת – זה בכלל סיפור. מאזן 1-8 כשאוקלהומה ויוסטון לא מבינות למה הפליקנס מציקים להן בזמן טאנקינג…
      האם דברים קצת יתייצבו באיזשו שלב וייחזרו לסדרם? או שאולי זה באמת שינוי במאזן הכוחות?

        1. אתה אומר שהפליקנס הציצו קצת על מה שהולך העונה והחליטו שאפשר לנוח איזה שנה ככה? לא הפתעה גדולה.
          קליבלנד יכולים לנוח. יש להם זמן לפתח את מובלי, לסיים את החוזה של לאב… פוטנציאל להיות הקבוצה במצב הכי רגוע בליגה.
          מינסוטה לעומתם עם סגל טוב והמשמעות של עוד עונה כושלת זה שלKAT יישבר מהם. אולי זה יעשה טוב לכל הצדדים, אבל לדעתי הם כן רוצים לנצח כבר העונה.

          1. קאט הוא לא פרנצייז פלייר היו צריכים לבעוט אותו מזמן, בטח אחרי שמחתימים אותו על מקס (והוא שווה מקס), הוא יכול להיות אחלה אופציה שנייה או שלילית ליד כוכב על (יאניס דונציץ…) אבל כשחקן ראשון הוא אכזבה ענקית וקלוריות ריקות.

            1. מבלי להיכנס לפרנצ'ייז או לא – גם לי יש תחושה שלא הוא השחקן שיוביל אותם למשהו משמעותי. אבל יש לי תחושה שמבחינת מינסוטה זה: "אם הוא יילך – מי כבר יבוא במקומו?".
              כן יהיה מעניין לראות את KAT מקבל כדורים מדונצ'יץ'. אבל אני לא יודע כמה הגנה תהיה בקבוצה הזו…

            2. זה לא תחושה זה מראה עיניים שמגובה בתוצאות,
              למינסוטה יש בעלים חדשים והדבר האחרון שהם רצו זה להטריד את קאט.
              .
              הקבוצה שלהם כיום במצב הגרוע בליגה לא מספיק טובה בשביל פלייאוף ולא מספיק גרועה בשביל טנקינג בשביל שיצא איזה משהו מהקבוצה בעתיד הם צריכים להטריד את קאט. השאלה זה לא יבוא במקומו אלא טנקינג עם תהליך בנייה וצמיחה יותר טוב

            3. יכול להיות. אני יותר זהיר עם העניין של "עתידות". לגבי מינסוטה – יש להם כבר היסטוריה שלמה של טאנקינג שלא הביא אותם לשום מקום, לנסות לבנות מועדון שמגיע לאנשהו זה כיוון חדש ואמיץ מבחינתם. חשבתי שהם יצליחו העונה… וזה נראה בסדר לשני משחקים. אבל לכל הפחות ההרגלים הרעים שלהם די חזקים.

        2. תזכיר לי את הסנטר האחרון שהוביל קבוצה לאנשהו (חוץ מאמביד ויוקיץ?). קאט הוא בקלאס שלהם בטח בן חמשת הסנטרים הטובים בליגה. אם מיני מטרידה אותו זאת התאבדות. הם צריכים להטריד את דאנג'לו ראסל (לא תמורת וויגינס) אלא תמורת שני שחקני כנף יעילים (לא כוכבים … יעילים). קאט ואדוארדס זה בסיס מעולה לבנות עליו קדימה ואני עם אני מיני GM שוכב על הגדר ולא נותן לשניהם בשום אופן ללכת. ולדעתי השנה הם יהיו לפחות בפלייאין. ועכשיו שאמרנו את זה…. היום יום חמישי וזה דבר מ ע ו ל ה כשלעצמו.

    3. או שהמסקנה היא להפסיק לתת כל כך הרבה חשיבות לסטטיסטיקה הזאת ?
      יעילות היא חלק קטן מאד מהמכלול שמביא לנצחונות.

      1. שאלה מעניינת –
        בוא נתבונן על 10 האלופות האחרונות:
        .
        2021, באקס, מקום שני באחוז אפקטיבי.
        2020, לייקרס, מקום 5 באחוז אפקטיבי.
        2019, טורונטו, מקום 3 באחוז אפקטיבי.
        2018, גולדן סטייט, מקום ראשון באחוז אפקטיבי.
        2017, גולדן סטייט, מקום ראשון באחוז אפקטיבי.
        2016, קאבס, מקום שלישי באחוז אפקטיבי.
        2015, גולדן סטייט, מקום ראשון באחוז אפקטיבי.
        2014, ספרס, מקום שני באחוז אפקטיבי.
        2013, היט, מקום ראשון באחוז אפקטיבי.
        2012, היט, מקום 6 באחוז אפקטיבי.
        2011, דאלאס, מקום 3 באחוז אפקטיבי.
        .
        עכשיו,
        התבוננות אחורה מגלה שזו מגמה שצמחה עם עליית המשמעות של ריווח וקליעה מבחוץ.
        אם ממשכים בבדיקה:
        .
        2010, לייקרס, מקום 15
        2009, לייקרס, מקום 6
        2008, סלטיקס, מקום 5
        2007, ספרס, מקום 2
        2006, היט, מקום 2
        2005, ספרס, מקום 6
        2004, דטרויט, מקום 20
        2003, ספרס, מקום 4
        2002, לייקרס, מקום 4
        2001, לייקרס, מקום 2
        2000, לייקרס, מקום 14
        1999, ספרס, מקום 11
        .
        המשך בדיקה, יראה שבשנים 2011 – 2021 הגנה טופ 3 בליגה זכתה 3 פעמים באליפות (כאמור, קבוצה טופ 3 באחוז אפקטיבי זכתה ב-9 אליפויות) בעוד שבשנים 1999 – 2010 הגנה טופ 3 זכתה שמונה פעמים באליפות (כאמור, קבוצה טופ 3 באחוז אפקטיבי זכתה ב-3 אליפויות)
        .
        לתחושתי, המגמה ברורה.
        ברור שהאלופה, סביר להניח תציג הן הגנה והן התקפה חזקות. אבל רואים שהיעילות הולכת והופכת למרכיב קריטי בהצלחה.

        1. (לצערי, זה סימן לא מעודד בהתבוננות בסאנס שמדשדשים כרגע במקום ה-15 באחוז אפקטיבי. לשמחתך, הלייקרס למרות חבלי הלידה במקום ה-3 שאותי כלל לא מפתיע)

          1. הבעיה היא לא המדגם הקטן אלא חלוקת המשחקים:
            פעמיים יוסטון, אוק, קליבלנד, ספרס, ווריורס, ממפיס ופיניקס.
            שתיים מ-4 הקבוצות החלשות בליגה, עוד שתי קבוצות שלא יתקרבו לפלייאוף.
            מתוך 8 משחקים, 6 בבית.
            אגב, 6 מתוך 7 המשחקים הבאים גם יהיו בסטייפלס. כלומר – 12 מ-15 המשחקים הראשונים. די הזוי.
            אחרי זה יצאו לחמישה משחקים במזרח שיאזנו את זה.
            20 משחקים לעונה – זאת תהיה נקודת הזמן שלי לבחון אותם, בטח שחלק מהפצועים יחזרו עד אז.

            בשולי הדברים, מסכים לחלוטין לעניין היעילות וכמה זה מדד שצריך להתייחס אליו ברצינות בניתוח.

            1. למה הזוי? אני באמת חושב שיש פה כוונת מכוון.

            2. תגובה מעולה לתגובה מצויינת.
              .
              מסכים לחלוטין שההגרלה הספציפית של הלייקרס מעמידה אותה למבחן המספרים רק אחרי לפחות 20 משחקים.
              .
              לא חושב שיש יד מכוונת, מהסיבה הפשוטה שאם יש יד מכוונת היא לא הייתי מכוונת לפתיחה קלה במיוחד.

        2. גיא אם תוכל לעשות סדרת פוסטים על הטכניקות המקורות פלוס קצת כמה גיפים על איך אתה מגבה את התגובות שלך בכל כך הרבה נתונים מדוייקים זו תהיה ברכה עצומה לקהילה 🙏
          .
          מאוד מעניין שהאנומליות הגדולה ביותר בעשרים שנה האחרונות היא דטריוט ההגנתית והלייקרס פעמיים בשתי קדנציות שונות. מה שאומר שממשקפיי המעודד של דדי התגובה הראשונית שלו יש בה משהו

  6. משחק צמוד בין ממפיס לדנבר מסתיים עם קצת התעלמות מעבירה של ג'ארן על יוקיץ' במהלך האחרון. אבל אני שמח שהיה לו משחק טוב ושממפיס יצאו עם הנצחון.
    בקצב הזה, עם איך ששאר הקבוצות נראות, ממפיס יכולים להשיג, לראשונה בהיסטוריה שלהם, את ראשות הבית הדרום מערבי.

  7. פייטון ג'וניור היה נהדר היום ברבע הרביעי עבור הווריורס. הוא בולדוג הגנתי רציני עם אתלטיות לא רעה בכלל.
    .
    הבולס צריכים לקוות שווצ'ביץ' ימצא מהר את מקומו בין דרוזן ולאבין. הם צריכים את הנקודות שלו (כי בהגנה הוא די חור…). כרגע נראה שהוא לא מאופס.
    .
    סת' קארי הפך לשחקן נהדר. מסוגל להוריד כדור לרצפה וליצור לעצמו מצבים. הוא עדיין טיפה חלש פיזית ולא אתלטי, אבל במשחק פיק נ רול שהוא מנצל את החסימה הוא יתרון.

  8. הארדן בלי העונשין בקושי מגיע ל20 נק….
    יאנג דמיאן לוקה והארדן צריכים להרים טלפון לקראת חג המולד לדוד סילבר שיחלק את המתנות של הנק חינם מהקו. בלי זה גם המגינים לא מתביישים לפתע לשמור או ללחוץ. צריך סיכול ממוקד לדביון מיצל מה זה הוא לוחץ ככה בלי הפסקה שחקנים הלו זה nba לא קט סל

  9. טוב סיימתי לצפות בממפיס דנבר ובמילה אחת מאכזב הקבוצה יכולה לשכוח מלעשות משהו משמעותי בפלייאוף בלי קפיצה משמעותית של פורטר והבחור אדיש משחק על תקן קלע שלושות שחודר ולא שחקן יוצר וראינו כמה זה חסר להם בפלייאוף, בארטון ייתן משחק כזה 1 מ10.
    .
    יכול להיות ששפטנו רע מדי את JJJ הקליעה מכוערת אבל נכנסת והוא עושה אחלה תנועה ללא כדור הוא צריך ללמוד עוד להוריד כדור לרצפה ולעשות משהו חוץ מלקלוע שלושות. אבל הריבאונדים שלו והקליעה ברבע ה4 נצחה את המשחק . הוא עדיין אובר פייד ובשום אופן לא כוכב אבל יכול להיות שממפיס מצאה את סנטר העתיד שלה

      1. פרט לסנטרים שבטופ ששווים מקס או משהו שקרוב למקס, שאר הסנטרים לא שווים יותר מ15-25 מליון לעונה לדעתי , תוסיף על זה את הפציעות שעבר זה שבקושי שיחק וזה שהוא חסם את תקרת השכר של ממפיס ואין מצב שהייתי מציע לו חוזה כזה.
        .
        ממפיס לדעתי היו צריכים לתת לו או חוזה ל3 שנים+ (50-60 מליון) אופציה לעונה רביעית מצידם, או לחכות שהשוק יקבע את גובה החוזה שלו עונה הבאה אבל לזרוק ככה כסף בלי סיבה על שחקן פצוע שלא הוכיח כלום ובלי יכולת יצירה זה טעות.

        1. סה"כ מחשבות הגיוניות ולגיטימיות. אבל אני מאוד מאמין בג'ארן, וחושב שעוד שנה החוזה יראה נהדר. ונראה לי שהפרונט אופיס חושבים כמוני.
          מוכן לחכות עד אזור ינואר לפני שאתחיל לדאוג מהסטטיסטיקות שלו.
          חוץ מזה שעוד לא ראינו איך דילון ברוקס משתלב, ולדעתי סגנון המשחק שלו (פיזי, לוקח על עצמו נטל התקפי לטוב ולרע) ייטיב עם ג'ארן מאוד ויאפשר לו לפרוח התקפית והגנתית. קשה להגן על הטבעת כשאתה נמצא בפרימטר בלי הפסקה ואז רודף אחרי ווינגים או גארדים שברחו לביין/מלטון (שלא מספיק פיזיים). לגבי ההתקפה, א', היא תחזור לעצמה ככל שישחק יותר, וב', כשיש לקבוצה שני ווינגים (ביין וברוקס) שקולעים מכל מקום מהמגרש, יש לג'ארן יותר ריווח ואפשרויות לשחק קרוב לסל או לקלוע שלשות חופשיות.

      2. פורטר גם אותי עד עכשיו תקע במכבסה הימרתי עליו שיעשה קפיצה לרמה הבאה במקום זה הפך לרדיק בגובה 10׳6 שמקבל פה ושם כדור בחיתוכים

        1. אני מסתכל על פורטר כיותר בעיה זמנית מאשר קבועה. כשמארי יחזור (מתי כבר גילרי מה הלוז) פורטר יחזור איתו. הוא בסוג של סלאמפ של פתיחת עונה כמו הרבה אחרים וטובים שלא בדיוק הצטרפו אלינו עדין. כריס פול אני מדבר אליך. קח הימור – משחק הבא /או אחריו /או אחריו/או אחריו… סתאם נו.. הוא מתפוצץ.

          1. זה לא הקליעה, זה שהוא לא מנסה ליצור ויש לו האופציה מתי הוא יתפתח כשמארי יחזור ויצור לעצמו? יש רק יותר אחד על המגרש כעת

          2. דרך אגבלגבי מארי אל תהיה בטוח שיהיה השחקן שהיה. משחקו מתבסס לא מעט על שינויי כיוון וצעד מהיר וזה נפגע כאשר הולכות הרצועות.

  10. צפיתי ב-5 הדקות האחרונות של גולדן סטייט נגד שארלוט. 16- 0 לווריורס באותן דקות. הווריורס היו עם 7/12 מהשדה ו-5 אסיסטים של 5 שחקנים שונים (גרין, וויגינס, פול, סטף ומודי) לעומת 0/10 של שארלוט.
    על כל פנים, גולדן סטייט נראים מצוין העונה, כשהנתון שבולט עבורי הוא הנתון לפיו 71.7% מסלי השדה הגיעו כתוצאה מאסיסט – קבוצות קודמות שעברו את ה-70% הן גולדן סטייט של 2017, ניו-ג'רזי של 2004, יוטה של 2003, יוטה של 2001, יוטה של 1999 ויוטה של 1997 (הנתון נמדד מאז 1997). יש כאן הרבה סטוקטון, עונה אחת של ג'ייסון קיד ואת גולדן סטייט המלאה מוסרים טובים כרימון.

    1. לשארלוט באיזשהו שלב נגמרה האנרגיה. עוד לפני כשעדיין היה צמוד. עברו לזרוק דברים שלך תדע למה מישהו יחשוב שהם יכולים להיכנס. ב-2 הדקות האחרונות אלה היו מחליפים צעירים של ג"ס שהיו צמאים ללעשות משהו אז הם המשיכו לשמור ולרוץ עד ה-10 שניות האחרונות…

      1. שארלטו היום זו פיניקס של לפני שנתיים. צעירים עושים שטויות.
        תרשום בצד ותבוא לבדוק אותי.
        אני חושב שעם כל האהבה הענקית שלי למשחק שלהם אפילו לא רשמתי אותם ככאלה שיגיעו לפליאוף בתחזית. אולי פליי אין. אבל קצת סבלנות. דרך אגב יש הבדל עצום בין שארלוט שמשחקת בבית לזו שבחוץ (למלו אני מדבר אליך). מילה נוספת זה מיילס ברידג'ס . נגמרו לי הסופרלטיבים עליו כרגע הוא השחקן הכי אהוב עלי בליגה (חוץ מ.. וחוץ מ.. ) טוב יש כמה שחקנים שאני עדין יותר אוהב.
        שבצץץת שלום.

  11. ניצחון הסלטיקס ברבע השלישי בעיקר בזכות אל הורפורד. המנהיג השקט.
    מי שלא ראה מה הוא עשה ברבע הזה, עזבו נקודות, לא מבין כלום בכדורסל.
    בזכותו ולא בזכות הטומטום שממשיך עם ראש בקיר.
    שימון, ואתה קראת להורפורד גופה. עדיין כוחו במתניו אם כי קולע פחות.
    הגנה הוא מבין טוב ולנהל משחק גם כן. זה לא הולך טוב עם תינוקות כמו עמבה אבל גם לנו יש את הטומטום שלנו.

    1. אימה אידוקה הפך את טייטום לסוג של הארדן או ווסטברוק במובן של לקיחת הכדור לסל בלי ששום דבר אחר מעניין אותו ובאחוזי קליעה נוראיים. ההליכה לסל ויהי-מה נובעת מההוראות שהוא מקבל מהמאמן, האחוזים המחרידים (היום 25%) מקורם כפי שסמארט הסביר, בכך שמגינים יודעים שהוא רק הולך לסל. השלב האבולוציוני הבא הוא להפסיק לעשות הגנה.

  12. הנטס מתחברים וזה נראה טוב
    דוראנט – וואוו, התחיל את העונה חזק ולאט לאט מגביר…אם הוא בריא הנטס הולכים עד הסוף, כמעט בלי קשר לשאר הסעיפים. יש לנטס שבוע הבא בק טו בק, מקווה שיתנו לו לנוח.
    הארדן – לא משחק גדול, אבל נראה שהצעד הראשון שלו מתאושש אט אט.
    למרקוס+מילס – אני מתייחס אליהם כמקשה אחת, גם בגלל העבר הספרסי וגם בגלל שהם מחזיקים את החמישייה השנייה. זה פשוט שיחוק וגניבה להביא את שניהם בכושר הזה, ה-8M הכי מנוצלים בליגה.
    קראתי שייתכן וקיירי יחזור בינואר כשאולי המושל החדש ישנה את חוקי הקורונה – אם זה קורה באמת שהנטס יהיו בלתי עצירים.
    ג'ו האריס – לצערי הנטס לא יטרידו אותו, גם כי הם מתלהבים ממשחק שלו כמו אתמול (שלא שווה כלום לפוסט סיזן) וגם כי הוא סוג של יקיר האוהדים. אני הייתי מעלה את הערך שלו ומטריד אותו תמורת גבוה סביר בלי למצמץ.

    1. גם אני חושב שקיירי יחזור עוד כמה שבועות ואז ברוקלין יהיו מה שציפינו מהם.
      רק שדוראנט יוריד קצת את הקצב וישמור על עצמו

      1. דיאנדרה בלייקרס, קלקסטון לא בענף הנכון, ולמרכוס וגריפין לא יכולים לקפוץ.
        מילווקי ומיאמי חיסלו אותם מתחת לסלים בקלות העונה (רק פילי המפגרים שיחקו עם אמביד על ה3 במקום לטחון בצבע וגם בלי ריברס היו מנצחים). יש להם בעיה קשה בצבע

      2. 1. קלקסטון לא נספר מבחינתי, בטח שהוא לא רלוונטי לפלייאןף. גם דיאנדרה במברי אם כיונת אליו.
        2. ראיתי איפשהו שמישהו דיבר (כנראה פינטז…) על טרייד של גו האריס עם מיילס טרנר מאינדיאנה. חשבתי שזה אחלה שיהיה גבוה חזק וצעיר יחסית שגם יודע לקחת ריבאונד.

    2. אני חושב שעדיף להם לחפש עוד שחקן כנף,סטייל ג'ף גרין.
      מבחינת גבוהים יש עומק יחסית, ובכל מקרה אין תוכנית לשחק עם גבוה שמתגלגל וסותם את הצבע(ויש גם את קלקסטון בשביל זה).
      בעמדת הסמול נראה שיש דיי בור, אבל אני לא רואה את מי הם יכולים לקבל בגלל האריס.
      אולי טורי קריג מאינדיאנה(שידועים באהבתם לשחקנים לבנים). למרות שקריג יותר גארד.

  13. Is Richaun Holmes the most underrated player in the league?@johnhollinger thinks it's not even close.

    “He's building a strong early-season case that maybe he should make the All-Star team.”

    אם לאייטון מגיע חוזה מקס, הולמס שווה סופר מקס?

    1. ברוך,
      זו נטו דמגוגיה.
      .
      א. מה הקשר בין הולמס (שאכן נותן עונה אדירה) לבין אייטון?
      ב. ראית את הצמד משחקים? בכל הקשור לריבאונד והגנה, אין מה להשוות. בהתקפה? כאן האמת הולמס מפתיע עם טווח ויכולת מסירה שמוקדם יותר בקריירה פשוט לא היה לו. ועדיין, מי שצפה במשחק בין הקינגס לסאנס ובמאצ' אפ בין צמד השחקנים ראה עד כמה אייטון "גדול" על הולמס.
      כאמור, לא רלוונטי. מזכיר לי את התגובות על ביינס… יש סטטיסטיקות שהן תולדה של שיטה. מה שאייטון מביא לפרקט זה למרות השיטה.
      הבדל עצום.

      1. נראה לי קודם השאלה האם הולמס אנדרפייד או לא. לפני ההשוואה לאייטון. לפי דעתי בהחלט, סקרמנטו שיחקו אותה עם החוזה שלו.
        אייטון חייב לנפק מספרים. בשביל להיות סנטר עלית הוא חייב להגיע קודם ל20 10,לא רואה סיבה שלו(חוץ מהשיטה).
        הגנה, ריבאונד זה טוב ונחמד. בסוף צריך לזכור שמנג'רים הם קודם כל מנהלי מופע ועסק. ומה לעשות שמה שמוכר זה נקודות יבשות..

      2. א.. הולמס על חוזה של 44 מליון ל4 שנים זה שם בפרופורציה האם אייטון שווה מקס בטח שהם משחקים על תקן התקפי דומה כמתגלגל בפיקאנדרול.
        .
        ברור שהגנה של אייטון טובה יותר גם הריבאונד אבל האם זה שווה מקס בסאנס?
        אתמול בארטון שיחק מול מוראנט והתעלה עליו, אף אחד לא חושב שבארטון ״גדול״ על מוראנט למרות המשחק.
        .
        ג. אתה נגעת בול בנקודה שהיה השיטה. אייטון בסאנס יהיה שחקן משלים.
        יש רפרנס של 100+ משחקים + אפשר לראות את הלך הרוח והתפקיד שמונטי וויליאמס מכוון לאייטון.
        בקבוצה אחרת הפוטנציאל של אייטון שווה מקס וגדול משמעותית מזה של הולמס לדוגמה. בסאנס זה לא המקרה ואין לקבוצה שום סיבה להביא לו חוזה מקס.

        1. מה סרבר הקמצן רוצה או לא רוצה לשלם רלוונטי רק לשאלה עד כמה מהר הסאנס יתדרדרו.
          מי שתכריע זו התשובה לשאלה האם תהיה קבוצה אחרת שתציע לאייטון מקס.
          .
          (בוודאי שתהיה כזו)
          (טפו, טפו, טפו. בהינתן בריאות)

  14. תודה רבה על הסיקור ללילה עמוס ומעניין.

    ההוקס חייבים את האנטר בכושר. עד הפציעה שנה שעברה הוא היה אדיר אבל מאז ועד עכשיו לא כל כך מצא את עצמו. אם הוא חוזר ליכולת טובה פלוס, הוא ורדיש יכולים להוות חלק משמעותי מהעתיד של המועדון.
    יש לי הרגשה שאם פורטלנד גם העונה לא מתקדמים, העסק אולי יתפרק.
    ג"ס מפתיעים אותי. הייתי בטוח שזה יעצור אבל וואללה..כל הכבוד להם.
    טרנר מפלצת. שחקן שאני מאוד אוהב.
    שיקגו בצמרת זו בשורה חשובה לנבא.
    כפי שכתב גיא – עונה משוגעת כבר בתחילתה.

    1. רוב הסלים של הורטר אתמול היו קטש אנד שוט מול אפס הגנה, תוסיף לזה שהוא תפס יום. הכדרור שלו נוראי גבוה איטי ומסורבל, הוא יכול להפוך לD3 טוב אבל בשום פנים ואופן הוא לא כוכב.
      .
      תקרת השכר לא תאפשר לאטלנטה להשאיר את שניהם והם יפטרו מאחד מהם

    1. הילד מכונת היילייט, כל משחק יש לו כמה מהלכים שמשאירים אותך עם הלסת שמוטה, אתמול היה לו בסוף הרבע השני לייאף ב360
      ואחרי זה ברבע השלישי הוא הכניס את יוקיץ לבלנדר (עבר שני עם כדרור מאחורי הגב ואז עוד הטבעה עוצמתית).
      הוא הוסיף גם סקיף פס יפהייפה הקיץ בנוסף לכדרור המשופר, עם זאת אני לא אופטימי בקשר לממפיס הסגל מסביבו מאוד חלש.

  15. אור הייתה הוראה ברורה מאוד בתחילת עונה לגייס לתפקיד מאמנים בעל צבע עור מסויים שזה גזענות לכל דבר , מאמן ללא קשרים בליגה שלא נולד כהה עור נסגרה לו האופציה העונה לקבל קבוצה ראשית.
    אודוקה נהנה מהמצב הקיים בסיטואציה רגילה כנראה הוא לא היה מקבל את התפקיד כיוון שהוא לא מספיק טוב ( כל מי שעבד מתחת לבראון אסור לו להתקרב לאימון).

    1. לדעתי זו טענה ממש לא ראויה.
      אפשר להגיד שאודוקה לא מאמן טוב וכדו'(מהכלום שראינו כן?), אבל יש לו רזומה מאוד מכובד, ללא קשר לצבע עורו. אתה מוזמן להביא מאמן "לבן" שיותר טוב ממנו שפספסו.
      (בלי קשר זה לא דבר פסול, לתת משקל לערכים כאלה בצורה הנכונה, אבל לטעון את זה, שאין שום דבר שתומך בזה…).

      זה לא שטיבנס היה מי יודע מה.

      1. דבר ראשון תודה, תסתכל בבקשה על רשימת המינויים בעונה האחרונה של הליגה אתה יכול למצוא מכנה מאוד ברור וגזעני. ברגע שאתה נותן עדיפות לקבוצה אתנית בעל מכנה מאוד מסויים עדיפות זה גזענות חד וחלק. אודוקה הוא רק קצה הקרחון של תופעה בזוייה שהליגה הולכת כלפיה.

        1. סורי ברוך נראה לי שאתה טועה, אין קשר לצבע העור, יש קשר לקשרים אישיים, ויכול להיות שיש קורלציה בין השניים מאחר ושחורים יותר אתלטיים ויותר טובים בכדורסל אין מה לעשות.

            1. לא ירדת לסוף דעתי, זה ליגה של שחורים, הקשרים האישיים בין האנשים מובילים לזה שמאמן ממונה, לא אפליה מתקנת.

  16. תודה על הסיקור המשובח. ממפיס עם לילה רגוע של ג'ה ביחס למה שהרגיל אותנו העונה עד כה , אז הצוות המסייע בראשות טריפל J ,ביין וסלו מו נתן עבודה. אדאמס הפתעה לטובה עד כה, נותן יופי של נוכחות בצבע בהגנה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט