מעורב הופס ליום ששי: סיקסרס מנצחת בבית. 2-1 / מנחם לס

1.מייקל ג'ורדן היה האחרון לקלוע 50 נגד הניקס במשחק פלייאוף. עד הלילה

ג'ואל אמביד קלע 50 לנצח את הניקס 114-125 ולצמצם את הסידרה ל-2-1 לניקס. אבל לפני שטוענים שהוא שאקיל או'ניל החדש, מה תאמרו אם אגלה לכם ש-19 מה-50 נקלעו מהקו, ועוד 15 מהטריי – ס"ה 34 מה-50 לא נקלעו תחת הסל, כפי שסנטר חייב לקלוע?

תגידו: "מל, ה-19 שנקלעו מהפאול (מתוך 21 זריקות) מראות שעשו לו פאולים תחת הסל. אז לא בדיוק כך: 9 מהן היו 3 זריקות כי הפאול עליו היה מחוץ לקשת.

מה שאני מנסה לומר בכל ההקדמה הזאת הוא שהוא כמובן היה גורם הנצחון העיקרי, אבל לא בדיוק במשחק של סנטר טיפוסי.

ג'יילן ברונסון החזיר עם 39 נק' ב-13 מ-27, 3 מ-7 מהטריי, ו-10 מ-12 מהקו. משחק מצויין, אבל לדעתי סוליסטי מדי, במיוחד בדקות האחרונות.

2. ההיט הדליקה את הסלטיקס עם 23 שלשות ב-56% דיוק.

כמה פרטים לפוסט נילקחו מכריס הרינג, כתב ESPN

יום אחד לפני המשחק מאמן ההיט אריק ספואלסטרה אמר: "כדי לנצח את בוסטון עלינו לעשות ג'וב טוב יותר בקליעות מה-3. אני מבין את המתמטיקה. אני לא מדבר על 50%. זה לא ריאלי. אבל אני מדבר על ג'וב טוב יותר בקליעות".

קבוצתו נענתה ב-23 שלשות מ-43 נסיונות. עשו את המתמטיקה.

הנצחון במשחק השני היה REMARKABLE. רק להזכיר שיומיים לפני בוסטון הובילה נגד מיאמי ב-34 נקודות וכולם סיכמו שללא ג'ימי באטלר וטרי רוזייר הפצועים מיאמי היא שה המובל לטבח.

אני לא מנסה לשים כאן נוצות על ראשי, אבל הרבע האחרון של המשחק הראשון נטע בי תקווה גדולה: מיאמי ניצחה את הרבע הרביעי בגדול, והדגשתי זאת במעורב. מיאמי חזרה לנצח בדאבל דיג'יטס, ובכך הפכה לקבוצה הראשונה ב-30 השנים האחרונות להיות UNDERDOG ב-14 נק' ולנצח בדאבל דיג'יטס.

מה עזר לנצחון? שחקני מיאמי – מהראשון עד האחרון – האמינו שאפילו ללא באטלר ורוזייר הם יכולים היו לנצח.

קיילב מרטין – שחקן ההיט הטוב ביותר שלשום אמר לחבריו:

"So let's make it mano a mano — a cage fight"

"Let's hoop"

וזה בדיוק מה שהם עשו.

3. רגע. הייתכן שהבעייה של הסלטיקס היא שמלבד ג'יילן בראון אין להם אף סופר-סטאר?

הנה העובדה:

The Boston Celtics are tied at 1-1 in the first-round series against the Miami Heat. That's not a typo or some sort of joke. It's a result of a downfall from the Celtics and uproar from Miami in Game 2. 

הנה עוד עובדה: ג'ייסון טאטום שיחק 41 דקות – יותר מכל סלטיקי אחר – קלע 28 נקודות במשחק ב-10 מ-20, 2 מ-6 מהטריי, ו-6 מ-8 מהקו. סטטיסטיקה לא רעה, נכון?

אבל…

הוא נעלם לחלוטין ברבע האחרון. קלע 4 נקודות, והיו אפילו אוהדי סלטיקס שצעקו להוציאו מהמשחק.

TATUM COULDN'T GET IT DONE

וזאת לא הפעם הראשונה. גם בעונות הקודמות הוא הצטיין ואסף מספרים במשחקים רגילים, אך כשמגיע הערב עם הכסף הגדול על השולחן הוא מצטנע (מצתנע?), פרצופו וכל הבודי-אימאג' שלו חסר כל להבה והתלהבות, והוא נראה כאחד שפשוט רוצה שהכל כבר ייגמר.

 במילים אחרות אין לו את ה-IMAGE של ווינר, והוא לא משחק כווינר. הייתכן שאין לו את האופי של סופר-סטאר?

השאלה הזאת נשאלה היום בסושיאל-מדיה שוב ושוב ע"י DIE-HARD FANS.

כמובן ש'סופרסטאר' הוא הצורה שבה אתה מגדיר אותו. עבורי 'סופרסטאר' הוא השחקן שאיתו אתה מוכן ללכת למלחמה. השחקן שברגעי האמת "TAKES OVER" את המשחק. האם טאטום הוא כזה?

היום השאלה הזאת נשאלה פעמים רבות באינטרנט:

מה דעתך? האם לדעתך טאטום הוא 'סופרסטאר'?

4. סטיב קר 'נפתח' לאוהדי הקבוצה המבקשים את פיטוריו

החלק הזה במעורב נעזר בפוסט של: ttps://fadeawayworld.net/steve-kerr-opens-up-warriors-fans-wanting-him-fired

***********

Golden State Warriors head coach Steve Kerr reflected on a rough 2023-24 season which saw more fans ask for his removal as head coach of the franchise than ever before. In an interview with Fox Sports, Kerr revealed that fans wanting him gone bothers him. 

***********

סטיב קר מודה שהוא חי LAVISH LIVING (חיים מפוארים, יקרים) דרך כדורסל, והוא מסוגל לקבל ביקורות, ואפילו דרישות מאוהדים לבעל הקבוצה שייפטר אותו. "'הבלונדיני' עשה את שלו, 'הבלונדיני' יכול ללכת"

מה הוא אומר?

"I never in a million years could have imagined that my life would be in basketball and that I would achieve this kind of wealth through a game… If the price for that is for people to say I should be fired, that's a pretty good tradeoff."

אבל הוא מוסיף: "אני לא מתבייש לומר, ולהודות, שלי היה חלק חשוב בהפיכת הווריורס לדיינסטי. אני לא מרגיש ש-"את שלי עשיתי". אני מאמין שיש לי עוד הרבה לתרום לקבוצה, אבל אם הגורל, ואלוהי הכדורסל, רוצים שהדיינסטי יסתיים, אני רוצה שהוא יסתיים בדיגניטי. בכבוד".

הוא מוסיף (באנגלית פשוטה שאינה זקוקה לתרגום):

"I'm not trying to be totally modest and say I had nothing to do with it. I did have something to do with it. And it made me proud. But the stars really aligned and there has to be a sense of honesty and humility. If the stars didn't align, I could've gone to the Knicks and been fired after two years and never had any of these experiences. I want this to end with contentment and dignity. I want our players to feel proud."

סוף העונה ידוע: גולדן סטייט הפסידה את משחק הפליי-אין 9-10 לסקרמנטו ועפה מהפלייאוף.

אבל סטיב קר נשאר. הנקודה התחתונה היא:

Golden State Warriors coach Steve Kerr always planned on staying put alongside Stephen Curry, Draymond Green and the rest of Golden State's star-studded roster. Kerr finalized his $35 million, two-year contract extension that takes him through the 2025-26 season. He is currently in his 10th season.

הווה אומר שסטיב קר נשאר מאמן הקבוצה עד – וכולל – לפחות עונת 2025-26

מה שדורשים אוהדים מתוסכלים באינטרנט הוא דבר אחד. דבר שני, וחשוב הרבה יותר, הוא מה מדברים בחדר ההלבשה.

ובחדר ההלבשה נשמע קול אחד: כולם רוצים שכולם יישארו יחד, כולל קליי תומפסון שקלע אפס נק' נגד סקרמנטו.

מה שחשוב הוא ששחקני הווריורס העיקריים מאמינים שהגרעין קיים לחזור ולנצח. אולי יצטרכו טרייד או שניים, אבל לא לאף אחד מ-CORE – הליבה – של הקבוצה. סטף אמר אתמול:

"I can never see myself not with those two guys. I understand this league changes and there's so many" things that go into it and we're not going to play forever. But we experienced so much together. At the end of the day, I know they want to win and I know I want to win and that's all I worry about."

דריימונד אמר:

"I don't think there's any scenario where Klay leaves and that's the best scenario for this team of organization. They did right by me. They've done right by Steph. They've done right by all of us."

ומה עם סטיב קר? 'הבלונדיני עשה את שלו, אבל 'הבלונדיני רוצה עוד!

בתמונה – 'הבלונדיני' ובנו

Nick Kerr Responds To DM From Warriors Fan Who Was Calling Out His Father Steve Kerr

5. הקריין של מיאמי היט אריק ריד מחזיר בגדול ל-Scalabrine, שחקן הסלטיקס לשעבר והיום האנליסט הטלוויזיוני של הקבוצה.

בעונה שעברה כשהסלטיקס הובילו ב-14 דקותיים לפני סיום המשחק, וקהל מיאמי החל לפנות את האולם, סקלבריני גיחך על "הקהל המפונק של מיאמי". במשחק הראשון הוא האשים את קיילב מרטין שהוא ניסה לפגוע ולפצוע בכוונה את ג'ייסון טאטום. הוא חטף ביקורת נוקבת על ההאשמה.

כשקהל בוסטון החל לצאת שלשום מהאולם עם דקה וחצי לסיום כשמיאמי הובילה ב-12, ריד מצא הזדמנות להחזיר לו כשכינה את הסרטון של אוהדי סלטיקס עוזבים את האולם לפני סיום המשחק:

“The curse of Scalabrine,”

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 54 תגובות

    1. עלבון לקרי. הוא היה בסדר גמור אבל הקבוצה לא. באשר להגדרה, קלאץ, הקבוצה הפסידה הרבה משחקים שהובילה בהם ברבע האחרון. זה לא קלאץ

  1. טייטום הוא לא סופר סטאר, זה בטח קונצנזוס בקרב מי שרואה את רוב המשחקים של הסלטיקס וגם בראון שחקן מאוד מוגבל. עדיין בסגל הזה הסלטיקס היו צריכים להגיע לפחות לגמר המזרח בהליכה.

  2. מי ינצח בפלייאוף.אתן פרשנות לא מקצועית.
    פילי כי יש לי חברים,וגם מגיבים באתר
    סלטיקס כי יש לי סימפטיה לקבוצה וראה הערה קודמת.
    פניקס,אני מאוד מחבב את דוראנט,וכמובן יש להם אוהדים באתר.
    לייקרס יפסידו כי אני לא סובל אותם.
    בינתיים אממביד מצמצם ל 2-1.הלייקרס 3-0 .ופניקס עוד לא עפו.

    1. תודה על המעורב מאילת החמימה בטירוף
      מספיק לראות משחק של טייטום מול משחק עבר של קובי בשביל להבין את ההבדל.
      טייטום מאוד מוכשר. אבל אין לו את "זה"
      יאללה פילי

  3. לא רואה בעיה בסלטיקס. בסך הכל הפסידו משחק וזה יקרה עוד הרבה.העקרון צריך לנצח סדרה,ואת זה אני מאמין הסלטיקס יעשו.טאטום לא מוערך מספיק בליגה, כי מעריכים יותר מספרים וסטט מרשימים.מה הכותרת הראשית ? ה 50 נקודות של אמביד,יום קודם מספרים של לוקה.טאטום רואה את עצמו כחלק מהסובייט העליון ,הוא יושב ראש הקולחוז,הוא מספר 1 במועצה, הוא החבר טאטום , לא הוד מעלתו.
    מה שחשוב כמה תפוקה יניבו השדות,ואיך מתקדמת תכנית החומש.יש מטרה עליונה,ופחות משנה איך משיגים אותה.
    מה יכתבו עליו אם הסלטיקס יהיו אלופים?

  4. תודה מנחם.
    טייטום סופר סטט'- זה ההגדרה המדוייקת בשבילו. יקלע הרבה, אבל בזמן שצריך ייעלם כלא היה. עם קבוצה כזאת לוקה כבר עם טבעת או שתיים על היד.
    מת שיעופו מהפלייאוף הרבה בגללו.

  5. מנחם מעורב מעולה תודה.
    טייטום סופר סטאר אבל חובת ההוכחה עדין עליו קוראים לזה אליפות ובנו לו קבוצה השנה שאיתה הוא חייב לקחת אליפות. אני מאמין שבאיזה שלב בפליאוף הזה הוא יגדל ופתאום נראה אותו מביא משחקים של 50 נק'. נראה.
    לגבי סטף – ברור לגמרי שאם היה חושב רק על המורשת שלו (כמו "מספר" שחקנים אחרים בליגה) הוא היה דורש טרייד לקבוצה טובה שהוא יכול לחזק אותה ולקחת אליפות חמישית ואולי שישית. אבל הנאמנות לחברים (אפילו שחלקם אולי כבר לא ראוי לנאמנות הזאת עיין ערך גרין שהוא כבר מזמן סוג של עבריין שמשחק כדורסל וקליי הדועך) בעיניו זה ערך יותר חשוב מהמורשת שלו. בעייני בקליבר הזה זה פשוט מדהים. ועל זה אפשר אך ורק להעריך אותו. אני חושב על שחקן אחר שאני מכיר שכל פעם שלא הלך לו עבר קבוצות. נתן את ה"החלטה" בשידור חי לאומה. זרק חצי מהחברים שלו בחלון הטריידים וכ'. סטף הוא בדיוק 180 מעלות ממנו . זה חלק מרכזי במה שעושה אותו כל כך גדול בעייני.
    אני מאמין שהלייקרז יקחו את עצמם בידים וינצחו עכשיו 4 רצוףףףף. סתם. זאת קבוצה מחוסלת לברון יעשה שנה הבאה סיבוב פרידה מהליגה טנקס גוד.

  6. אם אני צריך להמר,
    אז להמר על כך שמיאמי לא יגיעו עוד 3 פעמים ל-15 שלשות ב-40%+ מרגיש כמו כסף קל.
    (הממוצע של מיאמי השנה הוא 12.5 שלשות למשחק ב-37%)
    אני חושב שמוקדם להספיד את בוסטון…

  7. תודה רבה דוק
    העניין המרכזי הלילה היה כמובן הפאול המטונף של אמבייד והעובדה שלא הרחיקו אותו. פשוט הזייה ומה שיותר מוזר לי זה ששחקני הניקס לא קפצו עליו מייד, בכל מגרש אחר הבנאדם היה חוטף ככה שיבין שלא עושים את השיט הזה לעולם

  8. אומר זאת מייד. סטיב קאר הוא אחד המאמנים הטובים ב NBA. פיטוריו רק ידרדרו את הקבוצה אחורה. הבעיה של גולדן סטייט היא שכבר שנים אין לה סנטר לגיטימי. בנוסף, דריימונד גרין יותר מזיק מאשר מועיל לקבוצה. יש כאן צורך דחוף בבניה מחדש. במסגרתה יש לחדש את החוזה של קליי תומפסון ולהטריד שחקנים ממוצעים כמו קמינגה וויגינס.

    1. מדויק 100% וזו הבעיה הגדולה והעיקרית של בוסטון. כמו שבדם אומר כאן הרבה, כל כוכב צעיר אחר(לוקה, שיי, אנט) כבר מזמן מקים שם שושלת ונכנס לדיוני הגואט. בינתיים שיי מקבל קבוצה טובה רק השנה, אנט גם ולוקה קיבל את קיירי ואת באסקוניה סביבם(תלחמו בי למה אף אחד לא מחתים את מתיאס לסור של פאו? הוא יאמלל 90% מהסנטרים בליגה). טייטום עם קבוצה שבלעדיו עדיין הייתה ראשונה במזרח, ואיתו היא… ראשונה במזרח. אולי יוכיח אחרת בפלייאוף הזה אבל אמרנו את זה כבר פלייאוף 4 ברציפות

  9. הפלייאוף האלו מסיבים לי הנאה רבה.
    .
    10 – 12 שנים אחרי הפרישה כשהוא משמש כ GM וכפרשן קר תיכנן את השיטה שלו ואז למזלו הרב התפנה מקום בג"ס. השיטה שלו הקפיצה את קרי לדרגת סופר סטאר. הקבוצה שלו זכתה בשנתיים הראשונות באליפות וכמעט בשניה (נגזלה על ידי הליגה) וניצחה 140 משחקי ליגה בשנתיים האלו (די בטוח שזה שיא לא ישבר). אח"כ הגיעו עוד 3 אליפויות, כולן על בסיס השיטה והמשחק של קרי.
    .
    אבל הזמן חלף, קבוצות פיתחו מהלכים כנגד השיטה וגם קרי והצוות סביבו הזדקנו. כדאי לסיים בכבוד קר חייב לעשות מה שלא עשה בעשר השנים מאז הגיע לג"ס. להכניס שינויים בשיטה.

  10. תודה מנחם
    זה מעורב האוברייטד
    אמביד
    טייטום
    סטיב קר
    את אמביד פעם אהבתי אבל הוא מגעיל אותי
    את טייטום אני לא אוהב כל עוד הוא בצבע ירוק מבחיל
    סטיב קר? שיהיה בהצלחה לנבחרת ארה״ב איתו על הקווים, לא שילם מחיר על לא מעט פאשלות
    ב 2015 היה לו מזל שגם קיירי וגם לאב נפצעו בסדרת הגמר
    ב 2016 במקום לבעוט בו לכל הרוחות אחרי גיים 7 והניהול הנוראי שלו של 4 הדקות האחרונות הוא קיבל את דוראנט כמתנה
    דרך אגב, הקבוצה פתחה עם 0-24 כשפאקינג לוק וולטון על הקווים, אפילו הלייקרס בלעו את הלקרדה הזאת שאולי מדובר במאמן
    ב 2019 האפס הזה לא ניהל נכון את הדקות של דורנט שקרע את האכילס ואז סחט את קליי תומפסון עד שגמר לו על הברך
    עונת טנקינג בלי יכולת לפתח כשרונות כמו וייזמן, קומינגה ומודי
    מאמן מגעיל וטיפוס מגעיל עוד יותר, פציפיסט תומך טרור

    1. על הזחיחות של קר כתבתי כאן כבר ב-2018 ואז כולם צעקו איך אני מעז ללכלך על המאמי הלאומי התורן, לא נורא, העיקר שסוף סוף הגעתם לזה… חחח אולי יום אחד גם תבינו סוף סוף שכספי נחתך כי היה ישראלי, זה בסדר, יש לי סבלנות…
      🙂

      1. איזו שטות. כספי נחתך א) כי פחד לזרוק שלשות ובשביל זה הביאו אותו ב) היה צורך במקום בסגל עבור שחקן גבוה (לא זוכר מי) והוא היה האופציה הכי סבירה

        1. ה״גבוה״ היה קווין קוק הגמד – כספי היה חסר להם מאוד מול יוסטון בעיקר כשאיגודאלה נפצע. הוא נחתך כי סטיב קר היה (ועדיין) אנטי-ישראלי. זה לא היה מסיבות מקצועיות. יום אחד כולם יבינו את זה

  11. נתון שצד את עיני, בהפסד למיאמי, ג'ייסון טייטום היה +6 ב41 דקות על המגרש; קריסטופאס פורזינגיס היה -32 ב30 דקות.

  12. שני השקלים שלי לגבי טייטום – הוא כוכב על ולא הוא הבעיה בבוסטון. הבעייה הייתה סמארט ובראון והיום רק בראון – הם סרבו/מסרבים לקבל את הראשות שלו ונלחמים בו. זה קרה עם ראס ודוראנט באוק סיטי.

      1. באוק סיטי הייתה קבוצה לא חכמה שהשלם בה היה קטן מסך חלקיה… כמו כל הקבוצות של דוראנט בקריירה מלבד הקבוצה היחידה בה הוא היה מובל ולא מוביל(גולדן כמובן). הנרטיב של ראס נלחם בדוראנט ולכן הם לא מצליחים נועד להגן עליו מהכישלון, והיום אחרי שנכשל בעוד שתי קבוצות וחירב אותן לחלוטין אין עוד מקום לנרטיב הזה. ראס בשיאו ודוראנט בשיאו שניהם לא היו שחקנים חכמים. ב2016 שבקו עם הירו בול של שניהם ועשו ISO בתורות בזמן שקליי חגג עליהם והמטיר שלשות. בוסטון בנויה יותר טוב סביב טייטום והחמישייה שלה חסרת חולשות, רק מה – הוא הרבה פחות טוב מדוראנט ו/או ראס. הוא בוודאי לא הבעיה, אך הוא רחוק שנות אור מכוכב על. טרייד עליו לכסיל מסוים שחושב שהוא סופרסטאר יכול להציל את בוסטון. הייתי מטריד אותו תמורת באנקרו ווגנר ובחירות נניח בלי להתחרט, או תמורת שנגון וגרין/קומבינציה אחרת של שניים מהצעירים המבטיחים של יוסטון. אודוקה ישמח לקבל את הבן האובד חזרה, ובוסטון תזכה לאליפות תוך 3 שנים.

          1. הערך שלו גבוה בשל הרבה משל פאולו בליגה. לדעתי האובייקטיבית המרחק לא כזה גדול בטח לא לטווח הארוך(כרגע עדיין כן)

            1. בוסטון בחיים לא תטריד את טייטום. הם ימשיכו וימשיכו לנסות סביבו וסביב בראון למצוא נוסחא מנצחת.
              גם מייקל (סליחה מראש על ההשוואה ועל הכפירה באל) אכל הרבה צואה עד שהגיע לאליפויות שלו. ההבדל הוא שמייקל היה מנהיג על וטייטום עדיין לא מצא (אם יש בו) מנהיגות על שתוביל לאליפויות.

        1. באנקו ו-וואגר וגם בחירות על טייטום ???
          קצת התבלבלת הייתי אומר. באנקרו זה הדבר האמיתי .יש לו הכל כולל סייז ,אף אחד לא יעצור אותו תוך שנתיים שלוש.

        2. טייטום כוכב על בוסטון הייתה צריכה מזמן להטריד את בראון כדי להבהיר שטייטום הוא הכוכב. הוא עדיף על באנקרו והגיע כבר לגמר הכללי ולכמרים איזוריים. באנקרו לא באיזור חיוג הזה בכלל.
          ראס בשיאו היה גדול אבל דוראנט עלה עליו והוא לא קיבל את זה. אם היה זורק פחות ונותן לדוראנט לזרוק יותר – הם היו אלופים. בלי קשר – אם ב-2013 בברלי לא היה פוצע את ראס – הם היו חוזרים לגמר הכללי

  13. Phili must die ועכשיו בסיבוב הזה
    ה- 50 נקודות האלה הם לא רק פשע נגד הכדורסל, הם מכירת המשחק לשטן.
    אם פילי עוברים סיבב, תיסגרו את הלגה. הסדרה היתה צריכה להיות עכשיו עם אמביד מורחק ממשחק 4.
    כשסילבר רוצה להעניש רטרטאקטיבית הוא יודע להשתמש במצלמות. מעולם לא היה כזה עולב אי שם בקומות הגבוהות

  14. בס"ד
    תודה מנחם.
    מעורב משובח.
    לגבי טייטום הוא לא ברמת העילית, אלא דרגה אחת פחות.
    הוא יכול להביא אליפות, אבל צריך סופר טים.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט