דראפט 2021 במבחן העין / זיו אילן

אוון מובלי

דראפט  2021 במבחן העין – זיו אילן

 אתמול נקבעה האלופה, הכוכב שלה הוא שחקן יווני אלמוני  לשעבר שנבחר 15 בדראפט 2013. בנ.ב.א אירוע רודף אירוע וכבר שבוע הבא דראפט 2021 שנחשב לחזק במיוחד,  החלטתי לנסות להאיר  בקצרה על מספר שחקנים שבמבחן העין  שלי  נמצאים במוקים ובביג בורדים נמוך לדעתי מהמיקום האמיתי שלהם:

אוון מובלי- ראיתי המון סרטונים שלו, שחקן גדול שעושה הכל בכזו זרימה לא ראיתי הרבה זמן,הוא העמיד סטטיסטיקות נהדרות כשלידו חבורה של נגרים, יש סרטונים שלמים של מסירות נהדרות שמסר שהוחטאו, צריך להיות לדעתי מספר אחד ללא עוררין.

סקוטי בארנס- יש לו הכל חוץ מקליעה ושחק  בפלורידה סטייט שם המשחק הקבוצתי הוא העקר. הגודל , הזרימה וההתלהבות שלו מהמשחק מבטיחים שחקן נבא מצוין ואם ישפר את הקליעה , צריך להזהר..

פרנץ ווגנר- האח הקטן של מו שגם הוא שחק במישיגן באן ארבור היפה, הוא שחקן שקונה אותך במבחן העין, יש לו הגנה מעולה והתקפה סולידית, אם הגוף יתחזק מדובר ברול פלייר נהדר שיכול להתפתח לכוכב.

פרנץ ווגנר

 גוש גידי- שנה אחרי שלמאלו  בול הגיע מהליגה האוסטרלית עם נתונים דומים ומשחק דומה קשה לזלזל באוסטרלי הנלהב שלדעתי גם הוא יצליח בנבא.

 אלפרן סנגון- פאוואר פורוורד לא אתלטי במיוחד שהצליח התקפית כל כך בליגה הטורקית יצליח גם בנבא , במבחן העין הוא נראה  מעולה מול שחקנים בוגרים ונכון שהוא קצת נמוך  לגבוהה מסורתי והוא לבן והנבא הולך בכיוון אחר, מה שיש לו קשה ללמד.

 גיידן ספרינגר- ממוקם במוקים מאד נמוך לדעתי, סקנד גארד צעיר, בנוי טוב, שיש לו הכל, לדעתי יבחר גבוהה בהרבה במציאות  ויצליח בנבא.

איזיאה גקסון- גבוהה הגנתי נהדר שהיה טוב אבל לא בלט תחת גון קליפרי בקנטקי מדראפט 2017 קוראים לו באם, באם אדביו, לדעתי גקסון עשוי ללכת בנטיב דומהויש לו נתונים פיזים אפילו יותר טובים.

שריף קופר- נמוך לא קולע טוב ועדיין כוכב מזכיר מישהו? הבחור אומן כדור, יוצר עילאי ומוסר נדיר, לדעתי אחד הגנבות של הדראפט , ולפחות שחקן שישי טוב להמון שנים.

איזיאה טוד- שחק בגי ליג עם גרין וקומינגה ולמרות ששחק טוב ונתן ממוצאים יפים, במוקים הוא חלש. אני יודע שבמציאות הוא יבחר גבוהה, שחקן גבוהה  עם נתונים פיזים נהדרים ,פינישר נהדר ליד הסל,  נע טוב עם כדור וקאץ שוטר מעולה, אם מישהו קלט אותו עשוי להיות הצלחה אדירה.

 הדראפט השנה מרתק כי  רבים מאלה שלא הזכרתי וממוקמים במוקים גבוהה הם גם שחקנים נהדרים,

 לגנרל מנגרים בדראפט הנוכחי יש הרבה עבודה לעשות , לא קל להחליט השנה יש הרבה שחקנים טובים.

 מחכה לדראפט, למוק דראפט של ג'ון ולהערות של ערן

נפגש בקרוב…

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!

לפוסט הזה יש 20 תגובות

  1. אני חושב שמובלי יותר קרוב לגוקר או לדנקן כגבוהה מוסר בעל סקיל סט כמעט מושלם ואגיליטי. הוא לא פריק מבחינה פיזית.

    1. לדעתי מובלי ,קנינגאהם וסאגס כוכבים ואחר כך עד מקום 15 ואפילו יותר יש המון שחקנים טובים עם סימני שאלה שגם יהיו כוכבים

  2. שם נוסף שעולה אצל הרבה סקאוטים הוא של הסנטר גיי טי טור השותף של שריף קופר באוברן. מכווון שלא ממש צפיתי בו אז לא הכנסתי אותו

  3. יש קונצנזוס בקרב עורכי ה mockים למינם שקייד ראשון וגרין שני מובלי שלישי. הרוב מעריכים שגילן סאגס יהיה רביעי שסקוטי בארנס וקמינגה יהיו 5 – 6. משם אין קונזמסוס ויש בערך 12 – 14 שמונת שנזרקים בסדר שוונה עד המקומות 18 – 20.
    .
    כמעט ולא זכור לי דראפט שכל ששת המקומות הראשונים הלכו לפי התחזיות. תמיד יש לפחות GM שחושב אחרת מכולם.

    1. אני לא מבין את הקונצנזיוס הזה. זה הרבה עניין של מגמות,שסמול נחשב יותר מסנטר,לדעתי מובלי שחקן יןתר טוב ואני לוקח את סאגס לפני גרין. גרין הוא קצת וואן דימנשיונל,סקורר מחונן ומלהיב אבל לא שחקן שלם.

      1. הקונצנזוס משתקף בMOCKים השונים שמראים תמימות דעים מוחלטת לגבי מספר 1 , לגבי הרביעיה הראשונה ולגבי השנים הנוספים. קח בחשבון שאף סנטר לא הוליך קבוצה לאליפות מאז שקיל וגם השנה לא למרות שאמביד וגוקר נבחרו ראשונים ל MVP.

  4. מצטער על העיכוב. כתבתי תגובה שנמחקה לי.
    לגבי גידי (ברור שזה השם שלו מרגע זה ואילך), אני מאד מקווה שינחת בספרס.
    במידה שכן, הספרס צריכה להיפרד מדז'ונטה או מווייט באמצעות טרייד ולתגבר את עמדה 3-4.

    לגבי מובלי, אני בטוח שהוא יהיה שחקן מצויין. פחות חשוב המיקום:
    אייטון מהמקום ה -3 לפני שנתיים עשה פליאוף מצויין.
    אפילו מייקל ודוראנט לא נבחרו ראשונים.

    לגבי שאר השחקנים, כולנו בהיי עכשי מיאניס וזה מובן. זה לא אומר שהשחקנים שציינת אין את הפוטנציאל, אבל כמובן יש את הסטטיסטיקה שמשחקת לרעתם.
    אני דוגל בתיאוריה שטוענת שאם אתה רוצה שהרוקי שלך יצטיין ויתפתח לשחקן משמעותי, תן לו הרבה דקות. הספרס לא מאמינים בזה. גם וושינגטון עם אבדיה לא עשתה את זה. צריך לא רק כישרון אלא גם המון מזל.
    עוד משהו: אפשר לראות יותר מדי שחקנים בדראפט הקרוב שמגיעים עם סט כשרון מדהים בהמון אספקטים של המשחק, אבל בלי קליעה.
    גובר, יאניס וסימונס הם דוגמאות מצויינות לשחקנים מאד מוצלחים בליגה (או לפחות כאלה שקיבלו חוזי ענק), שמוכיחים שקליעה זה לחלשים. אני עדיין אולד סקול. לא מבין איך אפשר יהיה להסתדר בלי.
    מצד שני, קאווי הוא דוגמא מצויינת לשחקן שהגיע לליגה עם קליעה בינונית מינוס ופיתח אותה ושדרג את עצמו (תלוי באיכות צוות האימון).

    1. זה דראפט של מוסרים,אבל ביחס לשנה שעברה גם של קלעים. סקוטי בארנס וקומינגה הם היחידים בטופ 6 שהקליעה שלהם בינונית ובכלל ביחס לשנה שעברה הכל יותר גבוהה. הטופ 20 הרבה יותר חזק . אני לא איתרתי איזה באסט מהדהד בינתיים. יש שחרנים שאני לא הייתי לוקח כמו מיצל או קיי גונס אבל גם לא נראים לי כמו באסטים מהדהדים

  5. בפרספקטיבה של ינואר 2022 כשהליגה כמעט במחצית הדרך וכל הרוקי האלה משחקים הפגיעות הראשונות שלך מופרעות. דיוק מושלם. חבלז . שאפו

כתיבת תגובה

סגירת תפריט