פריוויו 2021-22: מילווקי באקס רצים לאליפות שניה / Smiley

פריוויו 2021-22: מילווקי באקס רצים לאליפות שניה / Smiley

Image

ברצוני לפתוח את סדרת הפריוויואים לקראת עונת ה-NBA הבאה עלינו, וכבר עכשיו להודות לכל מי שיכתוב לקראת העונה הנוכחית.

את פתיחת סדרת הכתבות נתחיל עם האלופים המכהנים – מילווקי באקס ו(אולי) השחקן הטוב בעולם: הגריק פריק.
הבאקס השנה פה להסתער על תואר נוסף ויהיה קשה לעצור אותם בדרכם ליעד.

אם ברצונכם להיזכר בפריוויו של העונה הקודמת שנכתב על ידי גלעד זריצקי הנהדר – פריוויו 2020-21: מילווקי באקס.

מאזן בעונה שעברה: 26-46 שהספיק למקום השלישי במזרח… אבל מה זה משנה שבסופו של יום גביע לארי אובריין התיישב על המדף באולם והבאנר יתלה למעלה בתקרה.

אולם: Fiserv Forum שהולך להיות רועש וגועש מתמיד.

ג'נרל מנג'ר: ג'ון הורסט.

מאמן: מייק בודנהולצר, שחתם הקיץ על הארכת חוזה לשלוש שנים נוספות עד לעונת 2024-25.

העונה שעברה:

במקום לקשקש, אפשר פשוט להיזכר:

אז לאחר שנתיים שבהם הבאקס נתנו לכל הביקורות להישפך מכל עבר על כישלונות הפלייאוף, הם הגיעו לקראת עונת 2020-21 בידיעה שאולי מדובר בעונת "להיות או לחדול".
כבר בקיץ יאניס גרם להשתיק את כולם עם הארכת חוזה מקסימלית בבאקס, דבר שהוציא את אנחות האכזבה בפלורידה ובמפרץ.
הטרייד הגדול הגיע עם הצירוף של הולידיי, וכמובן אסור לשכוח את פארסת הטרייד שלא היה של בוגדנוביץ' והבאקס יצאו לדרך בתקווה להשתיק את כל המלעיזים.
הבאקס לא שלטו בליגה כמו שעשו בעונות הקודמות, והיה נראה שיותר מנסים לחבר את הפאזל שהרכיבו (כאשר במהלך העונה הביאו בטרייד את פי ג'יי טאקר כחלק אינטגרלי וחשוב), וסיימו במקום השלישי במזרח, כאשר רבים ציפו לקרב איתנים מול הנטס בחצי גמר המזרח, כאשר הבאקס לא ממש פייבוריטים.
אבל הפלייאוף הביא איתו זמירות חדשות, בסיבוב הראשון הבאקס, שאיבדו את דיוויצ'נזו עקב פציעה, טאטאו את אותם היט, שרק שנה לפני כן בבועה שלחו את הבאקס הביתה) והנה הם מצאו את עצמם מול הנטס, במה שרבים טענו כגמר האמיתי (בטח שבצד השני פילי מחרבים לעצמם עוד פלייאוף עם הפסד להוקס, ומגיעים לעונה החדשה עם חוסר הודאות סביב סימונס).
הסדרה מול הנטס התחילה בצורה אומללה עבור הבאקס שמצאו את עצמם בפיגור 2-0, כולל תבוסה במשחק מספר 2. אבל מילווקי הוכיחו בפלייאוף הזה שהם עשויים מחומר אחר (מסתבר של אלופים…), וחזרו לסדרה והגיעו למשחק ה-7 בברוקלין, כשהם הופכים פיגור 3-2 מול הכושר העילאי, על גבול הבלתי עציר, של דוראנט ומסיימים עם הניצחון בסדרה לאחר הארכה.
בגמר המזרח, יאניס עוד הספיק לגרום לדפיקות לב (ואולי אף לשברון לב לרגע) עם פציעה בברך, אבל הצוות המסייע של הבאקס, ברשות מידלטון והולידיי המצוינים, גברו על ההוקס ושלחו את הבאקס למשחקי הגמר אחרי 50 שנה.
יאניס חזר כמו גדול לגמר, אבל הבאקס שוב מצאו את עצמם בפיגור 2-0 מול הסאנס הנהדרים. משם יאניס העלה הילוך והפך למפלצת שכולם ציפו ממנו להפוך, הולידיי היווה סיוט לכל מי שהוא שמר עליו, מידלטון הפך למר קלאץ' והבאקס המשיכו לריצה של 4 ניצחונות ואליפות מתוקה.

מהלכי הקיץ:

קיץ שקט עבר במילווקי, בלי דיוני חוזי מקס ליאניס ותשלומי מס שהיו בפגרה הקודמת… הקיץ היה בעיקר חגיגות יווניות באתונה ומדליית זהב אולימפית של ג'רו "אני אנוח בהזדמנות אחרת" הולידיי וקריס מידלטון. התנועה בסגל הייתה דלילה יחסית.

ברוך הבא: גרייסון אלן, ג'ורג' היל, סמי אוליג'יי, רודני הוד, ג'ורג'יוס קלייטזאקיס (רוקי), סנדרו ממוקשווילי (רוקי – חוזה דו-צדדי).

תודה על שירותכם: פי ג'יי טאקר, ברין פורבס, ג'ף טיג, סם מריל, ג'סטין ג'קסון.

נשארו: יאניס אנטטוקומפו, קריס מידלטון, ג'רו הולידיי, ברוק לופז, בובי פורטיס, דונטה דיוויצ'נזו, פט קוננגטון, ת'אנסיס אנטטוקומפו, ג'ורדן נווארה, מאמדי דיאקיט, אלייזה בראיינט.

מילווקי שמרה על הליבה של הסגל והוסיפה מעט חיזוקים, בעיקר לספסל. אפשר לומר שהם בנו את הסגל הכי טוב שהיה להם אי פעם סביב יאניס.
פי ג'יי טאקר העדיף את השמש החמימה של פלורידה וחסרונו יורגש בעיקר בשמירה על שחקני הכנף של היריבות (אם כי בעונה הרגילה הבאקס היו בסדר גמור גם לפני שהביאו אותו), אבל סימני השאלה בגילו (36) רק הולכים ומתרבים ומילווקי לא ממש רצתה להתחייב לאורך ולסכומים שהוא יקבל מההיט, בנוסף ל-30 מיליון דולר במס המותרות. בנוסף, ברין פורבס הגיע לעונת האליפות ולקח את הקליעה שלו בחזרה לספרס.
הטרייד עם ממפיס, שהביא את אלן, מוסיף עומק לעמדות הכנף. אלן מצא את מקומו בממפיס ונראה בהחלט שייך ל-NBA, מדובר בבחור קשוח ואתלטי אשר מסוגל לשמור על עמדות הגארד ולתרום בהתקפה.
ג'ורג' היל, שחזר לבאקס אחרי שעבר שנה שעברה בטרייד שהביא את הולידיי, הוא בהחלט שדרוג על טיג שלא ממש בלט, והוד ואוליג'יי ינסו להוכיח ש"משנה מקום, משנה מזל" ושהכימיה במילווקי מתאימה להם.
ה"חיזוק" המשמעותי שהבאקס עשו הקיץ הוא הארכת החוזה לפורטיס, שהיה מצוין במהלך ריצת הפלייאוף, והעדיף את "הבית" שמצא סוף סוף במילווקי על פני הצעות קורצות ממקומות אחרים. וכמובן דיוויצ'נזו שחוזר (בתקווה) בריא לאחר שנעדר מתחילת הפלייאוף.
כנראה שבמהלך העונה הבאקס ינסו להביא שחקן ותיק או שניים לאחר באיי-אאוט או על חוזה מינימום על מנת להוסיף ניסיון לקראת הפלייאוף.
נקודה שיש לשים אליה לב היא תשלומי המס שהקבוצה משלמת. הבאקס מחויבים לתשלומי משכורות של 153 מיליון דולר, וזה עוד לפני תשלומי המס, כאשר השלישייה המובילה: יאניס, מידלטון והולידיי חתומים על חוזים גבוהים וארוכים.
פורטיס וקוננגטון אוחזים באופציית שחקן לעונת 2022-23 ואלן ודיוויצ'נזו יהיו שחקנים חופשיים מוגבלים. קשה לראות את הבאקס שומרים על כולם. הרי מאותה הסיבה של תשלומי המס הם הטרידו את ברוגדון בקיץ של 2020.

מה צופן העתיד:

חמישייה: ג'רו הולידיי, דונטה דיוויצ'נזו, קריס מידלטון, יאניס אנטטוקומפו, ברוק לופז.
בהנחה שדיוויצ'נזו חוזר בריא, אני מניח שהרב גוניות שלו לעומת אלן תעניק לו את עמדת ה-SG, והבאקס יקבלו סוף סוף את הקו האחורי שלהם עם הצמד הקשוח, כאשר דיוויצ'נזו אמור להמשיך בהתקדמות שלו.

ספסל: ג'ורג' היל, גרייסון אלן, בובי פורטיס, פט קוננגטון, סמי אוליג'יי, רודני הוד, ת'אנסיס אנטטקומפו, ג'ורדן נווארה, מאמדי דיאקיט, אלייזה בראיינט, ג'ורג'יוס קלייטזאקיס, ג'סטין ג'קסון.
הספסל מביא עמו תשובות למגוון הצרכים של הבאקס. אלן, שבפוטנציאל יכול גם לקבל את התפקיד בחמישייה, מוסיף עומק בעמדות הכנף, קשיחות, הגנה וקליעה. היל בתפקיד הגיבוי לעמדת הרכז. הוד, שנדד בין קבוצות בשנים האחרונות, מביא יכולות קליעה וסקורינג, ואוליג'יי מביא כוח וגודל שיכול לעזור לאחר עזיבתו של טאקר.
פורטיס וקוננגטון הוכיחו במהלך ריצת הפלייאוף שהם מחליפים ראויים, ותרמו דקות חשובות במהלך אותה ריצה קסומה. אנטטקומפו, האח הפחות כשרוני, ימשיך להיות אנרג'ייזר מהספסל, אם כי הוא לא צפוי לקבל דקות רבות.

מילווקי תמשיך מאיפה שהפסיקה, שזה לשחק כדורסל קבוצתי סביב היכולות של יאניס. הסגל והארגון קיבלו את ניסיון האליפות שלהם, ועל הדרך הורידו את מפלס הלחץ והשילו כמה "קופים" מהגב. הבאקס יכולים לראות את עצמם מועמדים לאליפות, יחד עם הנטס והלייקרס (שהרוב צופים שיפגשו בגמר), ואולי אפילו לפניהן בגלל היתרון שלהם בשמירה על הסגל, הבריאות והכימיה של שחקניה, וכמובן שבאמתחתה השחקן הבכיר בליגה עם אנטטוקומפו (שאם מישהו שכח, נתן הופעה של 50 נקודות במשחקו האחרון), והפריק היווני רק התחיל את השלב של פסגת הקריירה שלו.

יאניס, מתוקף מעמדו, ימשיך מנקודת הסיום של העונה החולפת, שהמשמעות היא שהמפלצת רק תלך ותגדל, וירכז את מרב העניינים בתור הפנים החדשות של הליגה. העניין עם יאניס שהוא רק הולך ומשתפר, ונראה שהוא תמיד מגיע עם מוטיבציה אדירה למשחק, ולא נראה כיום שיש שומר ו/או הגנה שמסוגלת להתמודד מולו, בטח שהבאקס ממשיכים להקיף אותו בקלעים. מילדטון נראה מצוין בפלייאוף, ועם קור רוח קבר זריקה גדולה אחר זריקה גדולה, והוכיח שהוא ראוי לתפקיד הסגן של יאניס.
הולידיי, שנראה שהפך לגארד ההגנתי הבכיר בליגה אחרי ההופעה שלו בפלייאוף ובקיץ האולימפי, ירצה להמשיך בהשתלבות המהירה שלו במילווקי שם יקוו שהוא יהיה הרבה יותר יציב בחלק ההתקפי.

כדור הבדולח:

תחזית אופטימית: אליפות שניה ברציפות – פשוט מאוד. הבאקס ממשיכים את התנופה מהעונה הקודמת והרכבת שלהם לא עוצרת. הקבוצה נראית מתואמת ומשחקת בחופשיות עם ביטחון של אלופים.
יאניס ממשיך בקמפיין MVP בלתי נגמר, והולידיי שובר את המונופול של גובר ב-DPOY. הבאקס מציגים התקפה טופ-5 והגנת עלית, כאשר השלישייה שלהם נבחרת גם לחמישיות העונה וגם לחמישיית ההגנה.
במזרח נופל לרגליהם כאשר אמביד לא מסוגל להם והשלישייה של הנטס לא מוצאים פתרונות הגנתיים לבאקס.
כאשר התחרות העיקרית הגיעה מהנטס במזרח, הגמר זה כבר סיפור פשוט יותר, והבאקס חוגגים אליפות שנייה ברציפות.

תחזית פסימית: הבאקס משחקים כאילו את שלהם הם עשו. בודנהולצר חוזר להרגלים הרעים שלו ולא מצליח לחשוב מחוץ לקופסא מול האתגרים שהיריבות מציגות מול הבאקס.
עדיין הבאקס מגיעים לפלייאוף, אבל השלישייה של הנטס גדולה עליהם והם נפרדים מהתואר לאלופה מברוקלין.

תחזית ריאלית: הבאקס כרגע הם הקבוצה לנצח במזרח ובליגה, כאשר לקבוצות מברוקלין ולוס אנג'לס דרוש זמן הרצה וכימיה, ופילי של אמביד נמצאת בבלגאן. יסיימו את העונה הרגילה במקומות 1-2 עם הנטס במזרח, כאשר השלישייה תיתן את המספרים הרגילים שלהם עם שיפור התקפי מהולידיי.
שאלה נוספת היא עד כמה הבאקס ירצו את יתרון הביתיות בעונה הרגילה, וכפי שהמאזן שלהם הראה, הם היו 1-10 בבית מול 6-6 בחוץ בפלייאוף שעבר, ככה שמדובר ביתרון גדול עבורם ונתון שקשה להתעלם ממנו.
כמו שכבר למדנו, בפלייאוף הרבה תלוי בפציעות, והבאקס נהנים מעמידות השחקנים הבכירים שלהם. הנטס ילמדו שגם הגנה צריך לשחק ואמביד ימשיך לחכות ללילארד.
שושלת במילווקי ואם ירצו תסריט הוליוודי אז הפעם בהעברת הלפיד מול לברון.

לפוסט הזה יש 49 תגובות

  1. תודה על הטור סמיילי.
    איכשהו אנחנו מדברים על האלופה שייצרה הכי מעט גלים סביבה שאני זוכר. אולי כי הם משוק קטן ואולי כי זו הייתה עונה מלאה בפציעות ובמצב שבו לסוף העונה הבאה קבוצות יגיעו בסגל פחות חבול הם נראים כמה צעדים מאחורי ברוקלין והלייקרס.
    ההימור הדי סביר בעיני, בהנחה שכולם בריאים בכל הצדדים – זה שמילווקי ייתנו פייט לברוקלין בגמר המזרח ויפסידו. פשוט כי על הנייר ברוקלין יותר טובים. אבל לרוב עונות NBA לא מסתדרות לפי התחזיות…

  2. סיפתח מצוין סמיילי. המון קשיחות אצל הבאקס אבל לא רואה אותם (או כל קבוצה אחרת) עוצרים את הנטס בלי פציעות משמעותיות. החזרה של דה ויצ׳נזו משמעותית אבל העזיבה של טאקר תורגש בפלייאוף

    1. עם כל ההערכה שלי לטאקר הוא כבר על האדים. חושב שאוליג'יי הוא תחליף הולם עם סיכוי להפתעתה חיובית

      1. אני חושב שההבדל הוא שטאקר לא מפחד/מתבייש להיות ״אין דה פייס״ של דוראנט כולל כל הטראש-טוק וגם מקבל קצת כבוד מהשופטים ומשחיל שלשה פה ושם. זה מצרך מאוד חשוב בפלייאוף. אוג׳יילי יעוף בעבירות תוך דקה וחצי

  3. תודה רבה.
    איזה כיף שהתחילו הפריוויו זה אומר שמתחילים להריח את תחילת הליגה.
    לגבי מילווקי אז היתרון הגדול שלהם זה שהם הורידו את הקוף ואת הלחץ מהם.מגיעים אמנם כאלופים אבל אף אחד לא מצפה מהם לקחת אליפות שניה.
    החיסרון הגדול שלהם זה ברוקלין שאם שנה שעברה בזכות הפציעות גברו על ברוקלין(וגם בקושי בקושי),השנה ברוקלין כאלה חזקים שלטעמי השנה במידה ויהיה אותו תסריט של דוראנט לבד מהשלישייה הם עדיין יינצחו.יש להם כל כך הרבה כלים שזה מטורף

  4. פריוויו מעולה. תודה סמיילי
    יש להם אפשרות לזכות שוב, כולם חזרו, רק הנטס קצת התחזקו אבל אם לבאקס יהיה יתרון ביתיות והגנה, הם יעברו אותם.

        1. ללא פציעות???
          אתה מבין שהסגל של ברוקלין כולל את דוראנט הארדן קיירי פט מילס האריס גריפין מילסאפ אולדריג ולא זוכר את מי עוד שכחתי.
          לטעמי בלי פציעות זה אליפות קלילה של ברוקלין אולי אולי הלייקרס(בהנחה שהכל יתחבר יצליחו לקחת מהם משחק).יש להם כל כך הרבה כוח אש שזה מטורף

          1. על הפארקט יש מקום לחמישה שחקנים.
            בוא, קיירי נהיה מקרה ראש רציני מרגע לרגע, אנחנו לא יודעים מה מצבו של הארדן ואיך העסק הזה משתלב.
            הבאקס יבואו עם רוח גבית ואם הם יזכו בביתיות, כבר ראינו שהנטס לא הצליחו לנצח במילווקי, יחד עם הסרת הקוף, החיבור עם הולידיי, החיזוק שלדעתי הם עשו ועקומת הלמידה – ובכן, אפשרי.

          2. כן אני מבין.
            אתה מבין שזה 5*5 ומשחקים גם בהגנה ?
            אתה גם מוסיף לי תנאים "ללא פציעות", משחקים במציאות, יש גם פציעות.
            מילווקי קבוצה מתואמת שרצה כבר כמה שנים, אחרי אליפות
            אם למילווקי יש יתרון ביתיות ?
            כן, אני בהחלט רואה אותם מנצחים.

            1. לדעתי כל עוד דוראנט לא נפצע אז גם פציעה של כל אחד אחר עדיין ברוקלין חזקים הרבה יותר מכל קבוצה אחרת וגם אז ינצחו את מילווקי בקלות.
              לגבי הגנה אז ראינו שברוקלין רוצה היא יודעת גם לשחק הגנה.
              עכשיו שוב אני לא מציב "תנאים" אני פשוט טוען שברוקלין בריאים בסגל שהם הצליחו להרכיב אין אף קבוצה שיכולה בכלל לתת להם איזשהו פייט.
              נדמה לי שהאשך או שאולי אני מתבלבל השווה את ברוקליין לגולדן סטייט בשיאה בזמנו זה נראה לי קצת מופרך אבל שחשבתי על זה לעומק אז בהחלט הם לפחות ברמה של גולדן סטייט ההיא.שהיתרון שלהם על גולדן סטייט זה העומק בבלתי נתפס שיש לקבוצה שיש בה שלושה סופרסטארים שסותמים את התקרה.זה לא הגיוני פשוט.
              דבר נוסף אתה שוכח ששנה שעברה מילווקי הצליחו לעבור את ברוקלין שהייתה למעשה חצי סדרה רק דוראנט והשאריות וגם אז היא הצליחה לעבור אותם בזכות חמישה סנטימטר של מזל

          1. לא הבנתי את הטיעון הזה.ברור שעל הפרקט חמישה שחקנים אבל כל הקטע בברוקלין זה העומק.
            לדוגמא דוראנט הארדן קיירי גריפין ואולדריג בחמישייה.אחר כך עולים המחלפים שזה מילס האריס מילסאפ ודוראנט ועוד אחד.
            רוצה לומר כמעט ולא תהיה ירידה ברמה.
            אחת הבעיות של כמעט כל סופרטים זה שאחרי הכוכבים הסגל מדלדל פה כמעט אין ירידה

  5. יופי של פריוויו, סמיילי.
    כיף שהליגה חוזרת! הבאקס קבוצה מצוינת, עמוקה ומאוזנת, עם כוכב על. יופי של מתכון. אה, והיא גם האלופה.
    קשה לי לראות אותם משחזרים את העונה הקודמת, אבל הם קונטנדרים אמיתיים ולדעתי יתנו עונה סדירה דומיננטית יותר מהעונה שעברה.
    הערכה שלי שהם יסיימו ראשונים במזרח ואפילו בליגה ונראה יופי של סדרה בינם לבין הנטס כשהביתיות תשחק משקל.

  6. מצוין . מעניין איך תשפיע האליפות על קו הלמידה הפסיכי של יאניס . כי נראה שהוא שיש לו עוד קפיצה אפשרית לתת השנה בתחום ההתקפי

    1. אם כבר – העונה שעברה הייתה ראשונה בקריירה של יאניס בה הוא לא שיפר ממוצעים בנקודות וריבאונדים (עונה שמינית כן…)

      1. לא השתפר בעונה הרגילה . אבל כן הרגיש לי בעיקר בגמר שהוא מצליח להיות יתר מגוון התקפית. בעיקר עם חצי וו ופייד אווי מעל השומר

          1. נראה . סביר שאני מתלהב מדי מאיזה שלושה משחקים מצויניים אבל אני מדמיין אותו קולע אותם בעקביות וזה יקפיץ אותו עוד רמה . מסכים שבינתיים זה בעיקר הדמיון שלי והתרשמות מההתקדמות שלו

  7. נהדר סמיילי. עשו קיץ בסדר, אבל אני לא חושב שהם היו לוקחים אליפות בשנה שעברה אם שאר הקבוצות היו בריאות (ברוקלין, לייקרס, קליפרס ואולי גם דנבר ופיניקס לפניהם). השנה לדעתי זה יגמר בג'נטלמן סוויפ בגמר המזרח

  8. יופי של פריוויו. מילווקי עשו יופי של קייץ. גרייסון אלן זה שדרוג על פורבס ואוליג'יי יכול לדעתי למלא את החלל של טאקר, שגם ככה נראה שהוא על האדים בחלקים נרחבים פלייאוף הקודם. חוצמזה הם לא איבדו אף אחד, ואני מניח שהשנה יהיה אפילו יותר מקום לבובי פורטיס על חשבון לופז בגלל השלשות.

    עדיין ברוקלין הרבה יותר טובה. אבל גם הרבה יותר רעועה.

  9. אוג'לה או אוג'ליי
    קונטון
    קטע מצחיק לגבי מס המותרות שציינת – הבאקס השקיעו מאמץ בעונה שעברה להישאר מתחת תקרת המס ואז באה האליפות שהכניסה עוד כ- 1.5 מיליון לכיסו של ג'רו הולידיי והעבירה אותם את הסף. כרגע זה פחות רבלנטי כי הם עוד לא עבריינים חוזרים אבל בעוד שנתיים הם יקללו..

    1. "אלוהים אדירים, למה? למה זכינו באליפות? לא יכולנו פשוט לתת את המשחקים לקבוצה השנייה, מי שזו לא הייתה? איזו טעות זו הייתה להשיג אליפות היסטורית. קללות"

  10. תודה סמיילי. למרות העזיבה של טאקר הספסל התחזק עם ההחזרה של היל הוותיק וגם ההבאות של הוד, אוג'ילי ומעל כולם בעיניי ההבאה של גרייסון אלן זה שיחוק. יאניס גדל בעוד שנה ועול הלהביא טבעת ירד ממנו . גם מול נטס בריאים בעייני הם לא בנחיתות.

  11. תודה סמיילי,
    הבאקס טובים מאד.
    ברוקלין קבוצה מדהימה.
    גם אם נניח הארדן פצוע, זה 4-1 קל לברוקלין לדעתי

  12. הנטייה של הרבה מאנשי התקשורת והמגיבים פה להתעלם לגמרי משתי הפיינליסטיות של שנה שעברה היא מוזרה.
    פיניקס יכולה לנצח את הלייקרס ואת המערב עוד פעם.
    מילווקי ממש יכולה לנצח את ברוקלין ולקחת עוד אליפות.
    כנראה שבמחלקת יחצ וקשרים בתקשורת הן לא חזקות כל כך.

  13. תודה על הפתיחה הרשמית לעונה החדשה. הולידיי מבחינתי בהחלט פרע את השטרות בעונה הקודמת. לא נראה לי שמילווקי תקח אליפות כי לא כל שנה יקבלו את מיאמי אנמים ברוקלין פצועים ואת ההוקס החלשים חלשים חלשים בגמר המזרח. מקום רביעי והפסד בסיבוב השני נראה התסריט הריאלי

  14. איזה כיף של פריוויו. מחממים מנועים. תגידו מה שתגידו הם נתנו עונה הרואית עונה שעברה וכמה כיף בשביל יאניס מידלטון הולידיי לופז וטאקר שהם עשו את זה. לא נראה לי שזה ממש רלבנטי מה מישהו חושב עליהם היות והם זרקו את הסוויפ ממיאמי ליאכטה של פט ריילי ועשו מהנסיכים המפונקים של ברוקלין סופלאקי מתובל בהמסטרינג. על הדרך תפרדו מעולה בלי יאניס בגמר המזרח, חזרו מפיגורים של 2:0 יותר מפעם אחת ויאניס הזה שהיה ברור שסיים את העונה דילג כמו זורבה ועשה לפניקס וכריס פול המסכן בית ספר. אם הם יכולים להעיף את ברוקלין? סביר להניח שבקבוצה שקיירי והארדן נמצאים בה יסתובבו כמה ברגים בדרך. פילדלפיה טובעת בחשיבות העצמית של מורי שמחפש קונים לסוסיתא האוסטרלית. קוואי פצוע והלייקרס? עוד לא נולד המניאק שיעצור את הזמן. תזמינו חלקי חילוף. בקיצור הכל פתוח

  15. תודה על הפריוויו סמיילי!
    בסופו של דבר, יאניס עדיין נמצא בשיא של הקריירה שלו. הדעיכה טרם הגיעה, כנראה תתחיל בחוזה הבא שלו. וכרגע, כל עוד מילווקי היא עם השחקן שהוא ככל הנראה הטוב בליגה ובכושר, כבר הסיכויים שלהם לאליפות גבוהים. פקפקתי ביכולת של הולידיי ומידלטון להשלים אותו בצורה יעילה, והתבדתי.
    מנגד – אם הפציעות של הארדן מאחוריי, והברגים בראש של קיירי מסודרים – הם קבוצה חזקה יותר. כלומר, העימות של נטס מול באקס, בראש ובראשונה תלוי בנטס. במידה ושוב השלישייה לא תהיה מלאה, יאניס ייתן בראש. אם השלישייה בריאה ומשחקת? לא חושב שבונדנהולזר ימצא פתרון.

  16. תודה לקוראים ולמגיבים.
    לטעמי היתרון של הבאקס זה ההמשכיות, הרוטציות הברורות והעניין שהלחץ לא עליהם אחרי שלקחו את האליפות.
    יאניס עדיין משתפר, והם ישתפרו כקבוצה עם ביטחון של אלופים. אני מניח שגם טרייד פה או שם יכול לעשות הבדל (טאקר בעונה שעברה).
    עניין העמידות גם נמצא פה. החברה של הבאקס נראים עמידים יותר מאשר ה״זקנים״ מה לייקרס והמועדים לפציעות של הנטס.

    1. אני לא חושב שהנטס כאלה מועדים לפציעות, קיירי אכן מועד, דוראנט סך הכל היה דיי עמיד עונה שעברה, ואכן צריך לנהל עומסים העונה.

      הארדן לא שחקן פציע, יותר נראה כמו חוסר מזל.

      1. קיירי והארדן כן, במיוחד שהארדן לא ממש מתנהל כמקצוען (עודף משקל וכאלו, שאלה גדולה איך הוא יגיע לתחילת העונה).
        דוראנט עמיד, אבל מעליו מרחף עניין העומסים, וזאת בהחלט שאלה שיש להתחשב בה.
        עניין העמידות הוא רק חלק נוסף במספר פרמטרים. הנטס בהחלט יותר מוכשרים על הנייר, אבל אני חושב שהחיבור של הבאקס טוב יותר (יש היררכיה ברורה, בטחון של אלופים, אין לחץ, וסגל שבנוי נכון סביב יאניס, שאפשר לטעון עליו שהוא אולי השחקן הטוב בעולם כיום).

  17. תודה רבה, קבוצה נהדרת, לא מתקרבת לברוקלין. ברוקלין שיפרו איכשהו את הסגל בצורה משמעותית, למרקוס נותן לנם יותר סייז, מילסאפ (גופה כן), אולי יכול לתרום משהו, ואני אאעצור פה, כי מילווקי הוא נושא הכתבה.

    הייתי רוצה לראות את לופז משחק יותר בפנים. חושב שזה יותר יעיל מהגרסת זורק השלשות שלו.

  18. פריוויו מעולה, הצבת רף גבוה לבאים אחריך
    .
    אני מאוד אוהב את הצירוף של גרייסון אלן, אבל ברור שההחתמה הכי חשובה זה של תנאסיס. מי יודע, אולי ההיסטוריה הייתה נראית אחרת אם בשנות ה-70 הבאקס היו מחתימים את מוטי אלסינדור…

  19. תודה סמיילי, כתיבה מעמיקה ומאוזנת כהרגלך.
    גם אני אוהב את הבאקס וגם אני חושב שמול ברוקלין בריאים זה לא כוחות.
    בהנחה שכל השאר מתפקדים כצפוי, בשביל שהם יוכלו לנצח את ברוקלין יאניס צריך להשתפר באספקט אחד שנראה לי יחסית קל – לקלוע ג’אמפרים מחצי מרחק.
    הוא מגיע לאזור הרחבה בקלי קלות, ואז, במקום להיכנס בקיר ולסחוט עברות הוא יכול להתרומם כמו דוראנט, עם כל
    הגובה שלו, והוא יהיה בלתי עציר לגמרי.
    איכשהו, האפרוריות של מילווקי מזכירה לי את הבאד בויז פיסטונס רק בלי האלימות או אפילו את הפיסטונס של צ’ונסי.
    אולי בעצם הם יוסטון של האקים – אם הם יתחילו חלש ירננו עליהם שהם גמורים וכל זה, ואז ממקום נמוך בפלייאוף
    הם יראו לכולם שאסור לזלזל בלב של אלוף.

  20. תודה רבה סמיילי!

    אני חושב שתהיה להם עונה סדירה סבבה, כשיאניס ימשיך להיות מועמד, אבל אני פסימי לגבי הפלייאוף שלהם. לדעתי עפים סיבוב שני

  21. אף קבוצה הליגה לא טובה מהם בצורה מובהקת. כולל נטס. עכשיו נכון שהנטס לגמרי יכולים לנצח אותם, אבל גם בהרכב מלא, זה לא יהיה חד צדדי בכלל. הבאקס לגמרי מגיעים בלי שום לחץ מיוחד, עם הטבעת ביד ובלי שום קוף על הגב, שחקנים בשיאם, צעירים שרק מעלים את הרמה כל שנה, קבוצה שיודעת לעשות הגנה – הנטס צריכים להיות במיטבם כדי להדיח אותם, וזה נראה ככה, שמי מבין שתיהן שזוכות במזרח, הולכת גם לזכות בפיינלס.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט