גמר מזרח פוטנציאלי וגמר פליי-אין מערבי עתידי בפריוויו ראשון לעונה!/ אינדיאני

שלום וברוכים הבאים לעונת 2021/2 של ה-NBA! החודשים המוכרים של הקיץ וההמתנה מגיעים אל סופם ואוהדים בכל העולם חוזרים אל האהבה ההרסנית ביותר שיש להם, זאת שעלתה להם בכמה שנים מהחיים ושלבטח יכולה לזקוף לחובתה שערה לבנה או שתיים שהם מגלים על הפדחת. דילמות שעות השינה יהיו רלוונטיות כתמיד, מזג האוויר יזמין את שמיכת הפוך והישיבה על הכורסה כשמתוך שינה ניתן יהיה לראות אנשים ממלמלים לעצמם "נו תזרוק כבר סימונס" או "danm it לוקה, מה ראיתי עכשיו?".

המסורת הצפויה מזמינה אותנו לשני משחקי פתיחה סמליים שמעידים על העבר והעתיד כאחד: על המגרש יעלו 3 קבוצות שזכו באליפות מתוך 4 השנים האחרונות כשהרביעית בהחלט יכולה להיות האלופה השנה. את זה נעשה כהרגלנו בליווי מוזיקה טובה ממיטב האמנים של המאה האחרונה.

כל כך הרבה אפשר לומר על הליגה של היום, על התהליכים השונים שהיא עוברת, על כוכבים זקנים שכבר היו צריכים לשבת באולפן של ESPN ועל צעירים שלוקחים על עצמם משחקים שבסופם יהיה אסור להם לשתות שמפניה באופן חוקי. לפי איך שזה נראה, הליגה הופכת תחרותית יותר ויותר, הפערים בין המזרח למערב כבר לא גדולים כל כך (סטטיסטית לכל הגמרים של הליגה בעשור האחרון הגיעה קבוצה אחת מהמזרח לפחות) וטורניר הפליי-אין המוצלח לדעת כותב שורות אלה מוסיף הרבה מאוד עניין ותחרותיות ממש עד הרגע האחרון. כמות הכישרון בליגה עצום מצד אחד כשמהצד השני עודף הכישרון הזה לא בא על חשבון השחקנים האפורים שמצליחים להדביק את הקצב על ידי הבנה של המשחק והגנה. הצד הפחות זוהר של המשחק גם הוא נמצא בפריחה וקבוצות יודעות שהן חייבות הגנה בשביל להגיע עד הסוף. לייקרס ונטס, חובת ההוכחה עליכם.

הצעה

Beauty is not the goal of competitive sports, but high-level sports are a prime venue for the expression of human beauty. The relation is roughly that of courage to war.

(דייויד פוסטר וואלאס, "רוג'ר פדרר כחוויה דתית", תורגם כאן באתר).

לקראת העונה החדשה אני רוצה לנסות להוסיף אל הפריוויואים שלי התייחסות קצרה בכל פעם אל אלמנט שמקבל פחות התייחסות בדיבור היומיומי על ספורט – אסתטיקה. ההנאה מהספורט, שיש לה המון צדדים שונים ומגוונים, מתחברת לי לא פעם לחוויות שאני חווה כשאני נתקל ביצירות אמנות גדולות או שומע מוזיקה טובה. ברור לי שסתם כך לא מדובר בנושא שצריך להיות "על סדר היום" ולהעסיק אוהדי ספורט באופן קבוע. אני מציע כיוון קצת אחר דרך הצגה קצרה של רעיון או טקסט שעוסק בתחום. מושג היופי, שנותר חמקמק מאז העלה אותו האדם על דל שפתיו, ממשיך להעסיק אנשים רבים סביב לעולם ואני סבור שאחת ההנהרות שלו יכולות לקבל ביטוי דרך הצפייה בספורט מקצועני. אשמח לדעת בתגובות אם זה יעניין מישהו כך שאם לא אגנוז את הרעיון ואולי אכתוב עליו בנפרד.

ועכשיו, ברוכים הבאים למחזור הפתיחה של עונת 2021/2, בכיכובו של הזמר המתוסבך-מדי אליוט סמית', שביום רביעי ימלאו 18 שנה ליום שבו שלח יד בנפשו. מתחילים:

02:30     מילווקי באקס (0-0) – ברוקלין נטס (0-0)

הביתית

(לפריוויו המצוין של סמיילי על הבאקס: https://hoops.co.il/?p=241419).

למרות הפוטנציאל למשחק אדיר שיכול להוות הצהרת פתיחה, האירוע המרכזי עבור האלופה הערב יהיה טקס חלוקת הטבעות. מאז יאניס פרץ בליגה כמו כל כוכב הוא החזיק את הקוף הגדול שעל הגב שלו – אליפות. אליפות אחת הייתה בדיוק ההבדל בין התיוג של דירק נוביצקי כעוד סופרסטאר אירופאי שלא הצליח להגיע עד הסוף לבין האגדה שהוא היום, ובמקרה של יאניס מדובר בהישג בגיל מספיק צעיר בשביל לפתח רעב לעוד. נוסיף לזה את העובדה שהקבוצה שסביבו קיבלה שדרוג קטן (מלבד העזיבה של טאקר) והרי לנו המסקנה שאין שום סיבה לא ללכת עד הסוף גם העונה. אני מעריך שיהיה מדובר במסע הרבה יותר קשה בעיקר לאור הרעב של ברוקלין והנשיפה של כמה קבוצות מזרחיות בעורף של הגדולות. הפרוסס של קואוץ' באד ימשיך לעבוד עם ידיעה ברורה שאין צורך לשנות יותר מדי ושיאניס צריך פשוט להישאר בריא. הלילה יאניס יגיע בעיקר כדי לתת לנו את מה שכל כך התגעגענו אליו חודשים: כדורסל.

האורחת

(לקדימון המעולה של רועי ויינברג על הנטס: https://hoops.co.il/?p=242038).

גמר המזרח בעונה הקודמת והסדרה הכי טובה בשנה שעברה מקבלת עוד משחק לאוסף כשלפנינו מתפתחת יריבות שאולי נזכה לראות רק השנה. הבעיות בברוקלין סובבות בעיקר סביב קיירי אבל אם הקבוצה תשאיר את המצב לטיפול של הצוות המקצועי אין שום סיבה לא לבנות על הסגל הקיים. דוראנט, איך שלא נסובב את זה, עדיין בלתי עציר ויכול לקחת על עצמו משחקים בקלות מרגיזה וג'יימס הארדן נראה כאילו לא אמר את המילה האחרונה. שני השחקנים יכולים לשחק העונה ממש טוב אחד ליד השני, היות והארדן מנהל משחק טוב ודוראנט ממש לא צריך את הכדור בידיים בכל התקפה. דווקא ההצטרפות של קיירי יכולה לסבך את העניינים ובתור התחלה אולי כדאי להתחיל עם כולם בריאים ולקחת משחקים בקלות. השחקנים שמסביב יוכלו לסייע לא מעט כאשר גריפין מראה לפרקים שעדיין יש לו את זה ואולדריג' סנטר ורסטילי יחסית בשני צדי המגרש. מילס הגיע לתת מנוחה לכוכבים וזאת עבודה בדיוק בשבילו והיכולת שלו העונה תהיה מאוד חשובה להצלחת הקבוצה. השאלה האמיתית נוגעת להגנה. בגמר המזרח האחרון הנטס תחת נאש הראו שהם בהחלט יודעים לשחק בצד הזה של המגרש אבל בהיעדר שומר יציב מהעילית של הליגה ההגנה תהיה חייבת להיות מאמץ קבוצתי וזה אפשרי בהחלט. לחלק הראשון של העונה לא בטוח שזה כל כך קריטי.

לקראת המשחק היום

אין הרבה מה לומר, משחקי קדם העונה מעניינים בדיוק כמו היכולת של ת'נאסיס אנטדקומפו וטירוף הסטטיסטיקה עדיין לא החלה. אפשר לומר שיש כאן משהו דומה למשחקי הפתיחה בין ג"ס לבין יוסטון בימים של היריבות המרה, כשדוראנט קלע חצי שנייה אחרי הבאזר והלוחמים יצאו עם הפסד. הלילה הוא לא עומד להחטיא ובלי טאקר שישמור עליו יהיה מסקרן לראות מה יהיה.

עוצרים בווגאס: השאלה האמיתית היא האם יהיה לנו משחק תחרותי. הנטס ייקחו בוודאות ב-5 ומעט הגנות.

05:00     לוס אנג'לס לייקרס (0-0) – גולדן סטייט ווריירס (0-0)

הביתית

(לקדימון הנפלא של שחר אלוני על הלייקרס: https://hoops.co.il/?p=243347).

זה נראה כאילו החלק האהוב על לברון בכל העונה זה החלק שאחריה. כבר עשור שאין לנו שמץ של מושג איפה יחתום, לאן ילך, מי הולך להצטרף אליו. בעונה שלפני ההצטרפות של דייויס הקבוצה הייתה זאת שכולם אוהבים לרדת עליה, בשנה לאחר מכן כבר נחת אצלם שחקן טופ 3 בליגה והעונה אנחנו כבר מתבשרים על המחלקה הגריאטרית שכמו בכל עונה אין לדעת בכלל מה היא תעשה. הכל נכון. ועדיין, כל עוד הגבה נשארת מחוברת, לברון מבין את המגבלות שלו ומנצל את החוזקות (נשארו לו המון), ווסטברוק מתחיל להתנהל כמו עם הארדן והאוורד עושה מה שאומרים לו יש סיכוי לראות קבוצה מפתיעה שהולכת הרבה על הגודל שלה (ווסטברוק מחפה על הגובה עם הניתור) ומצליחה לייצר מיס-מאצ' מול קבוצות. נכון, ווסטברוק הוא לא מנהל המשחק האידיאלי לקבוצה ויש מצב שהכוכבים ינוחו על הספסל מרצון או מפציעה, היעדר סופר-טים במערב יכול לשחק לטובתה בשלבים המאוחרים של העונה. נחיה ונראה.

האורחת

(לקדימון הנפלא של דור בלוך על הווריירס: https://hoops.co.il/?p=244397).

הכלל הלא כתוב אומר שאם אתה רוצה להקשות על קלעי תשתדל מאוד שלא לתת לו מבטים בדקות הראשונות של המשחק. קלעי-על שמקבלים הזדמנויות בדקות הראשונות יכולים לתפוס יום חם ולא להחטיא כך שעדיף להוציא אותם מהקצב מוקדם. זה כנראה מה שעבר בראש לסטיב קר כשהוא נתן לקרי להוביל את הווריירס לעבר אליפות הקדם-עונה (הפרס הוא הבטחת השתתפות גם בעונה הבאה) ולשחק כאילו מדובר בינואר.

הקבוצה הרביעית שתשחק הערב מגיעה לכאן בטעות (ופוליטיקה) אבל היא בהחלט אחת הקבוצות המסקרנות העונה וכזאת שתמיד תהיה במרכז העניינים איכשהו. סימני השאלה סביב הקבוצה והיכולות שלה ימשיכו להישאר עד שנראה את קליי תומפסון בפעולה ובינתיים אפשר לבנות על קרי והחברים שיספקו הרבה היילייטס וינסו לתפוס מקום בשמינייה הראשונה. מבחינת יכולת על הנייר אין לה כלים להתמודד עם הקבוצות המערביות בעיקר בחלק ההגנתי (איגודאלה כבר לא אולסטאר ומתחיל לחפש תפקיד מנהלי אצל הווריירס) ו-ווייסמן הוא עדיין אולי-סנטר-פותח-בקבוצה-משמעותית. ולמרות כל זאת, מדובר באחד השחקנים המלהיבים בליגה שהוא אמור לרוץ חזק על תואר ה-MVP, דריימונד גרין עדיין חובת צפייה בהגנה ופול באמת ינסה לקלוע את כל הנקודות האלה מול הגנות אמיתיות. נוסיף לכך חטיפה יפה כל כמה משחקים של איגודאלה והרי לנו האלופה של לפני כמה שנים מינוס קליי. בקיצור, יהיה מעניין.

לקראת המשחק הלילה

נראה לי שרוב המשחק הולך להיראות כמו הכוחות שאנחנו עושים בשכונה: חצי מהמשחק אתה מנסה להבין עם מי אתה משחק בקבוצה, מה העמדה שלך ומהן המטרות שאתה מנסה להשיג. משחק ההיכרות של הקבוצות עם עצמן וגם אחת עם השנייה יוליד הרבה חוסר תיאום לצד יכולות אישיות ברמה גבוהה מאוד. איגודאלה וגרין נגד לברון? ווסטברוק חוזר לשחק מול ג"ס שלקחה לו את דוראנט אבל בעצם דוראנט לא שם וגם ווסטברוק? ולמה נראה לך שאתה קשור כרמלו?

עוצרים בווגאס: משחק גדול לא יהיה אבל לקרי יש נטייה לאבד את זה מול הלייקרס, בטח בחוץ. מלאכים ב-12.

ייגמר ככה?

לפוסט הזה יש 307 תגובות

  1. היי לכולם.
    אשתמש בהזדמנות הזאת, להודיע שאצרף היום בוט לערוץ הטלגרם של הקהילה שיתריע על פוסט חדשת ככה שאם ממש מחכים כבר למתי ייצא פוסט מסויים כמו הפריוויו היומי, המעורב של מנחם או סקירה של הפוטבול, יהיה אפשר להיות מעודכנים.
    תודה רבה לשחר שיצר את הערוץ והפלטפורמה וכמובן לכל צוות האתר המדהים שמייצר את התוכן המושקע.
    כרגע הבדיקה נעשת כל 5 דקות, בעתיד אולי אקטין את הזמן.
    מקווה שזה יעבוד סבבה ללא תקלות ושלכולם תהיה עונה מופלאה, מוצלחת ומהנה!
    בהצלחה לפיניקס וכריס פול!
    Go Hawks.

    1. אלוף. האמת הכנתי גם אחד כזה, ובגלל עצלנות זה לא יצא לפועל. אם תרצה את הסורס קוד(שמאמין דומה מאוד לשלך) אשלח לך בכיף.
      גם אם אתה רוצה מקום לשים אותו, יש לי איזה ענן את תחילת דצמבר.

  2. התחלנו.
    הימורית זריזים לעונה

    מינסוטה אלופה

    לברון השחקן המשתפר

    ווסטברוק mvp

    שחקן ההגנה- דיאנג'לו ראסל.

    אוסקר – קיירי

    פרס נובל לשלום ולא להתראות-קיירי

    שיהיה לכולנו לילות רטובים מלאי טראש טוק כבד פה בהופס!

    נפגש בבלוג החי.

  3. I love the smell of early games in the morning……
    איזה כיף שהליגה חוזרת
    לצערי לא אראה ימשחקים בכמות שהייתי רוצה אבל שמח על זה בכל מקרה
    🙂

  4. סוף סוף מתחילה העונה.
    הולכת להיות עונה משוגעת.
    מקווה שהשינוי בשיפוט יעזור להחיות את חווית הצפייה, בכל מקרה התגעגעתי.

  5. הגיע הזמן!!!!
    אחלה פריוויו אינדיאני. שני משחקים אש בפתיחה ברוקלין והלייקרס ינצחו. לצערי יש לי יום ארוך למחרת אז כנראה לא אקום. אני לא מודאג, אני יודע שראס בידיים טובות 😉 בכל מקרה אני צריך לשמור כוחות לאלופה האמיתית (חייבים להאמין 😀), זאת שחיממה לנו את הלילות הקרים בשנה שעברה, שהציגה כדורסל מסודר ואינטיליגנטי, ושבתה את ליבנו (בדיוק לפי התכנית) – וושינגטון וויזארדס אוף אוז 🙂

  6. אחלה פריוויו אינדיאני!

    איזה כיף שמתחילה לה עוד עונה.
    מקווה מאוד שהעונה תהיה מלאה בהפתעות,
    עם פריצות של שחקנים צעירים,
    וקבוצות שהיו בשנה שעברה בלוטרי (מיניסוטה, סקרמנטו, נ"א, שיקגו, טורונטו]
    שיזיזו קצת את הקבוצות הגדולות מאיזור הנוחות שלהן.

    ובלי פציעות של אף שחקן מוביל,
    כדי שלא נקבל אליפויות עם כוכביות וסימני שאלה.

    היום הידיים של הבאקס ירעדו ממשקל הטבעות,
    ודוראנט והארדן ירצו להראות להם, שהטבעות הגיעו אליהם ביד המקרה.
    הנטס ב-10.

    ואילו הלייקרס, שהיו קבוצה לוטרי, במשחקי טרום העונה,
    יפסידו גם היום.
    הלוחמים ב-5.

    שנה טובה,

  7. יש אפשרות שכל 4 הקבוצות יפסידו הלילה?
    (אני מתבונן מבעד לחור המנעול במתקן האימונים של הסאנס… עוד לא נזרק כדור אחד לסל ואני כבר מתבונן על המאזנים)
    .
    אם צריך בכל זאת לבחור מי אני רוצה שינצחו,
    אני בעד גולדן ומילווקי.
    הסיכוי היחידי של הסאנס לעבור מי מהצמרת העליונה של הקונטנדריות זה עם יתרון ביתיות.

  8. Sixers coach Doc Rivers threw Ben Simmons out of practice today and the suspension came shortly thereafter, sources tell ESPN.
    Simmons’ reluctance to physically and mentally engage with the Sixers since his return has been a consistent theme,

    למה הוא לעזאזל מתאמן עם הקבוצה ולא בגי ליג אני שוב שואל? מי הדביל שבכלל חושב על לתת לו לשחק דקות או להתאמן הקבוצה?
    יש גי ליג הוא מקבל מטרה עד שלא הופך לקלעי של 40 אחוז מה3 בלפחות 10 זריקות למשחק ו80 אחוז מהקו הוא לא עולה ליגה מה לא ברור?

    1. ככה הוא גם יעלה ערך או שיפלט לסין. אפילו הסינים לא יגעו בו הם אוהבים להטוטנים כמו מרבורי אייברסון קיירי זה נגר שלא יודע להקפיץ או לקלוע. מדהים איזה דבילים מנהלים בליגה הזאת ואיזה בעלים דבילים יש. אם הייתי מיליארדר הייתי דואג לגמור לסימונס את הקריירה הבן אדם היה מתחיל לבכות לא צוחק אתכם 4 שנים נותן לו גי ליג ולפעמים לא מעלה אותו גם שם ברוסטר. הולך ועושה לו אימונים רצחניים. זה צריך להיות מבחן לדוגמא לעתיד.

      1. בן זונה אבל זה היה צפוי כמו שפחדתי שיקרה שבוע שעבר, להוריד אותו לגי ליג לעונש ושלא יגיע לאימונים לקנוס אותו .

      2. לא לגמור לו את הקריירה פילי רק תפסיד מזה, בעסקים אף פעם לא פועלים לפי אמוציות אלא מחשבה לצערי פילי לא חושבים, פילי צריכה לחפש על הדביל טרייד אם אין טרייד שמחזק אותה ולהושיב אותו בגי ליג כעונש על ההתנהגות שלו (וסימונס לא יגיע לגי ליג יש לו יותר מדי כבוד)

        1. אתה טועה שקבוצות יראו שסימונס מגיע ל40 אחוז מה3 בגי ליג יחטפו אותו ואם לא הקריירה שלו תיגמר שם הוא יהיה בן 29 בסיום החוזה.
          פילי במצב שאין לה מה להפסיד כרגע אין דרישה אליו ובקצב הזה לא יהיה אז לגמור אותו לפעמים בעסקים יש לשלב פלזר וגי ליג זה פלזר וגם יש מצב שסימומס כלל לא יגיע כמו שאמרת.
          אין מה להחזיק אותו בקבוצה זה סתם

          1. אמביד נכנס בשמוק האוסטרלי בכל הכח, מה זה אין דרישה עליו הציעו עליו את ברוגדון ובחירה דראפט ראשונה, עדיין יש כמה רפי הבנה בליגה שחושבים שסימונס יכול להיות כוכב בקונטליציה מסויימת (למרות שהוא לא הראה יכולת או פוטנציאל) סתם בלון נפוח, אבל פראיירים לא מתים רק מתחלפים.
            .
            דרך אגב סימונס זה הנפילה הגדולה ביותר של טנ״ש, נפילה היסטורית

    2. סוואגי ש
      אני לא יודע כמה פעמים אני עוד אצטרך לומר לך את זה כדי שתבין אבל הם לא יכולים לשלוח אותו לשחק בג'י ליג בלי ההסכמה שלו. אני מבין שיותר כיף לא להפנים ולהמשיך לבקש שישלחו אותו לג'י ליג אבל הסיקסרס פשוט לא יכולים לעשות זאת אם סימונס עצמו לא מעוניין בזה.

        1. Section 1. NBADL Work Assignments.
          (a) An NBA Team may at any time assign a player (other than a Two-
          Way Player) on its Active List or Inactive List to an NBADL team,
          provided that the player (i) has either zero (0), one (1) or two (2) Years of
          Service at the time of the assignment, or (ii) has more than two (2) years of
          service at the time of the assignment and the player and the Players
          Association consent to such assignment in writing. Upon such assignment
          (“NBADL Work Assignment”), the player will be placed on the NBA
          Team’s Inactive List, and shall (i) report to the NBADL team (and render
          for the NBADL team such services as the player is required to render for
          the NBA Team under his Uniform Player Contract and this Agreement),
          and (ii) at the direction of the NBA Team, subsequently return and report
          to, and resume the performance of services for, the NBA Team. An
          NBADL Work Assignment commences when the player reports in-person
          to the NBADL team, and ends either when the player, upon being recalled,
          reports back to his NBA Team or when the NBADL season concludes.

        2. Also this is a formal written notice that I'm billing you another 100$ that you will never pay for this service, seeing as you are a cowardly fraudulent millionaire who refuses to live up to his commitments and responsibilities.

            1. זו ההרמה להנחתה הכי טובה שהייתה באתר בעשור האחרון, ואני נחמד מדי כרגע בכדי לנצל אותה.

  9. איזה כיף שנגמרה הפגרה, הגיע הזמן להתחיל להתלהב (לפחות לכמה משחקים, עד שנזכר שהאקשן האמיתי מתחיל רק עוד חצי שנה…).
    אחלה פריוויו, תודה רבה אינדי. בקשר לפורמט החדש, כל הצעה מבורכת בעיניי. לכל כותב כאן יש זווית משלו, ומכולם אני נהנה ולומד

  10. טמבל, סימונס.
    הרי הוא שיחק לצד באטלר, רגע אחרי שזה הכריח את מינסוטה להעביר אותו בטרייד.
    באטלר עשה ההפך –
    הראה לכולם בקבוצה (בכוח) שהם לא מגיעים לקרסוליים שלו בכל מה שנוגע למאמץ ואינטנסיביות.
    סימונס היה צריך להתפוצץ על אמביד על כך שהוא בטטה (כן או לא, זה ממש לא משנה. כושר גופני זה היתרון היחסי היחידי של סימונס).
    כמה זמן אמביד היה שותק לסימונס?
    כמה זמן היה לוקח לפילדלפיה להישבר ולהעביר את סימונס לפני שזה היה מטריף את אמביד?
    .
    טוב, ווישפול ת'ינקינג. אם לסימונס היה את האופי של באטלר,
    פילי לא היו במצב הזה כיום.

    1. לא מדברים הרבה החלק של בנית הפרופיל האישיותי של מועמדי דראפט. בסופו של דבר מה שעושה את השחקנים הגדולים זו האישיות שלהם. בכל זאת קבוצות נופלות כל שנה בבחירת שחקנים שפשוט אין להם את מה שדרוש כדי להפוך משחקן טוב מאד (סימונס נבחר לאול סטאר) למנצח.

      1. סימונס לא שחקן טוב מאוד אפילו לא קרוב,סימונס הוא שחקן מוגבל מאוד התקפית שהתלהבו שבגובה 10״6 הוא יכול להוביל כדור ולמסור, הבחירה לאולסטאר מעידה מה המאמנים בליגה מבינים ולא על טיב השחקן.
        .
        לגבי אופי חסר שחקנים אם אופי בעייתי שאק לא היה עם אופי בעייתי? מג’יק? ההבדל העיקרי שלסימונס חסר כשרון בנוסף לאופי חרא .

  11. Sources: Doc Rivers asked Ben Simmons to join a defensive drill today. Simmons refused. Rivers asked again. Simmons said no again.
    Rivers then told Simmons he should go home, and Simmons dropped the ball and left.
    .
    חחחחחח, איזה ילד קטן

    1. איזה אפסון.
      מי תיקח אותו? לא זורק משלוש, משקשק ברבעים רביעיים, חרא טימייט.
      בסוף באמת יגיע לבאיי רוקטס, לחמישיה הפותחת את האולם.

      1. הבעיה העיקרית שלו היא בהתנהגות עוד לפני כל הדברים שקשורים לכדורסל וזה למה גם אני לא יודע מי תיקח אותו

        1. אתה יודע על כמה אנשים אמרתי את זה? והם בסוף התחתנו, והיום ב"ה גרושים.

          ככל שהזמן עובר הולך ומתבהר לי שסימונס פשוט אדיוט, וילד מגודל.
          גם פיךי בתור מועדון מתנהלים חארבנה.

          1. פילי זה מועדון שמעסיק מפגרים לא מוצלחים כבר 20+ שנה, היה להם דבר אחד טוב בקבוצה בדמות הינקי שבמשך שנתיים וחצי הפך מועדון מסריח למועדון אולי עם העתיד הכי גדול בליגה ופיטרו אותו, אין מצב שהינקי לא היה בועט פח כמו סימונס שערך שלו בתקרה.

    2. לא… כשכולם אמרו שסימונס יבוא בלי חשק כי מכריחים אותו אז הוא בא בלי חשק כי הכריחו אותו? אני בטוח שדוק ריברס לא חשב שזה מה שיקרה.

  12. תודה רבה אינדיאני, אחלה פריוויו.
    בשעה טובה ונאמר אמן.
    ננסה לתפוס מחצית שניה משחק שני, נראה את דריימונד גרין מתפוצץ עם 6 נקודות ב-2-7 מהשדה.

  13. *דמיינו את הקול של הכרוז של הלייקרס*
    Are you readyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    התגעגעתי אז באתי
    מאצאפים מעולים תוצרת הסילבר היהודי, קושר מאני
    נטס וגולדן סטייט

    1. זה לא הכרוז – זה חלק משיר משנות ה 90.
      הייתי משמיע אותו המון.
      עדיין משמיע מדי פעם במסיבות לקהל מבוגר יותר.

  14. שמעו, משחקים שיכולים להיות אחלה ממש. שעות קשות, בגלל שביין שני המשחקים ברור שעדיף הראשון, אבל הוא תכלס דופק את כל הלילה. אז אם לא קמים לנטס-באקס, נקום ללייקרס הפיסחים? טוב אולי באמת נקום ב6 למחצית השניה.

  15. עונה רגילה.
    .
    .
    מערב –
    .
    לייקרס
    סאנס
    יוטה
    דנבר
    ווריורס
    דאלאס
    פורטלנד
    ממפיס
    .
    פליקנס
    קליפרס
    קינגס
    מינסוטה
    ספרס
    יוסטון
    אוקלהומה
    .
    .
    מזרח –
    .
    באקס
    נטס
    אטלנטה
    מיאמי
    בוסטון
    פילדלפיה
    שיקגו
    ניו יורק
    .
    וושינגטון
    שארלוט
    אינדיאנה
    טורונטו
    קליבלנד
    דטרויט
    אורלנדו
    .
    .
    בהצלחה לכולם בקרב על המקום השני !!!

  16. הסלטיקס החתימו את ג'בטה פארקר על חזון חדש. ואני ניסים מאד קיוויתי שיביאו מהמתים את בוגי….

  17. תודה רבה אינדיאני, פריוויו מעולה,
    נקווה לעונה טובה ומעניינת.
    רעיון מעניין העלת, יכול לפתוח דיונים מעניינים על יופי ואומנות,
    למרות שהספורט הוא קודם כל תחרות, וזב מב שמלהיב את רוב הקהל,
    יש גם אומנות בספורט כמו של מאנו או רונלדיניו, אבל גם שחקן כמו דניס רודמן שהיה מכין את עצמו לריבאונד עוד לפני ששחקנים זרקו,
    אסטטיקה רואים אצל סטף בזריקה בחזרה המדוייקת שלו על הפרטים

  18. איזו פתיחה אדירה של מלווקי למשחק!
    יאניס פשוט מפצלת ואם אפשר לתקן את ההימור שלי על זה שברוקלין לוקחים אותם גמר המזרח אז בברגע זה שיניתי

  19. מי אמר שבולי בול לא עובד? את היווני לימדו פעם את המשפט מה שלא הולך בכוח הולך ביותר כוח, והוא בהחלט מבצע את זה על ברוקלין לדעתי זה כדור חוזר חמישי שלו בהתקפה

    1. הסגל של מילווקי ארוך להחריד, אנחנו יודעים שדוראנט הוא הטוב בעולם ב1 על 1 אבל תראו איזה שיטת משחק בברוקלין, מה שכן לא הולכים לקו על שטויות תענוג

  20. הארדן שבר את הקורסליים למגן במהלך האחרון, אבל ההגנה של ברוקלין לא קיימת. הגופה של מילסאפ במצב ריקבון כבר שנים הם לא יכולים לאפשר 37 נקודות ברבע ולתת למילווקי לקחת כל כך הרבה ריבאונד בהתקפה (למילווקי היו הרבה יותר זריקות לסל),

  21. זה סנטר? הייתה שם ילד שיגן על הצבע היה עושה עבודה טובה מקלקסטן כל הסלים על הפח הזה , עד שהוא זז המפגר. נאש תעיף אותו החוצה זה 4-5

  22. אתם רואים את יאניס, הוא שיפר את המסירה והשליטה בכדור הקיץ כמה פשוט יאניס בפוסט במסירה ב1 על 1 באים לשמירה כפולה מוציא מסירות של לברון מהמרפק. ההגנה של ברוקלין לא קיימת איטית מפגרת

  23. 19 הפרש נגמר, יוסטון לא רק שלא מצליחה להגן על הקלעים הם לא מצליחים גם להגן נגד הכדורים החוזרים. לנאש יש המון עבודה בצד האפור של המגרש. התקפית הם יסתדרו

  24. ברוקלין סגרו את כל הפער כמעט, עם זאת זה מתיש מנטלית להיות בצד הרודף כל המשחק.
    .
    אשך מאנו תוסיפו אותי למועדון המעריצים של פטי מיילס לא ידעתי שהוא כזה טוב בקושי ראיתי אותו בספרס, וחשבתי שזה מדגם קטן מדי האולימפיאדה.

  25. קלקסטון הזה נכה לא ייאמן לא מסוגל לעשות כלום אפילו לא לתפוס לוב, בהגנה הוא גם לא קיים אי אפשר למצוא לו תחליף?

  26. סוף סוף הדביל הצליח לסיים אליאופ , והפרצוף של הארדן אומר הכל. לאיש חורים בידיים איזה סנטר פח לא ייאמן; לתפוס כדור הוא לא יודע

    1. לא ייאמן הוא בהחלט יכול להיות השחקן הטוב ביותר שאי פעם שחק את המשחק, הוא כבר הPF הטוב מאז ומעולם ובפער והוא עדיין לא בן 27.

  27. כיף לראות משחק שהשופטים לא שורקים יותר על כל חנטריששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששששש

    1. בינתיים אבו זקן עם רק 4 זריקות מהקו, זהו הלכו הימים בהם הגיע 15 עד 20 פעם לקו.
      החירטוט הוסיף לו 10 עד 12 כל משחק מהקו, אז שיתקצקץ וישתקשק ויחזור למימדים טבעיים, זה יקרה גם לגבינה הזה ליילארד ולעכברושרוש מאטלנטה, שימשיך להתבכיין.

      1. אני בעד שלא ישרקו הרבה, אבל אחידות זה שם המשחק או תשרוק הכל לשני הצדדים או אל תשרוק כלום לשניהם.
        פה שרקו מלא אוויר למילווקי ופלייגרנט על כל דבר, וצד שני כלום.

  28. לא יאומן השופטים הרגו פה את ברוקלין לא שורקים להם כלום, אין לי בעיה עם זה, אבל תהיו אחידים בצד אחד שריקות אוויר בצד שני מפילים שחקנים לרצפה וכלום.

    בנוסף ברוקלין גמרו את עצמם גם, כל פעם שיש מיני מומנטום בפתח, מחטיאים לייאפים או הולכים ראש בקיר ומקבלים מיד בראש בצד שני.

      1. מה שטויות הפילו את השחקנים שלהם מתחת לסל ברצפה באלימות 3-4 פעמים בתחילת הרבע, וליאניס נתנו אנד וואן על ליטוף..

    1. גרועים, אבל שיחקו נגד הקבוצה הטובה בליגה כיום.

      בלי קיירי הסיכויים שלהם מולם בפלייאוף נמוכים מאוד..

  29. קשה לראות את ברוקלין צולחת סדרה מול מילווקי. דוראנט צריך לתת באיזור ה45-50 נקודות באחוזים טובים. הארדן צריך לעשות כמה שפחות שטויות, אבל כל השאר נגרי על חוץ ממילס שנחמד..

    אם קיירי לא חוזר, הסיכויים של ברוקלין לעבור את מילווקי בסדרה נמוכים לדעתי.

  30. כל מי שחשב שהארדן ודוראנט מספיקים קיבל סטירה היום….
    היום דוראנט מתקשר לציף אבו קיירי וצועק לו, תתחסן או לך בקיביני….
    לא תקבל גרוש,

  31. 6 עבירות לא מספרות את הסיפור. לפחות עבירה אחת על וויגינס ועוד אחת על גרין שהדביקו. שני שחקני ההגנה הכי טובים של גולדן סטייט בחוץ תוך חמש דקות.
    דייויס לפחות שתי עבירות העלימו לו. רגל על קרי ועכשיו עוד אחת על טוסקנו אנדרסון.

  32. בייליצה נראה מצוין. הרכבים מאוד גמישים, ועם וויזמן הם אמורים להיות גדולים להיות יותר פיזית יכול מאוד לעזור להם.
    עד עכשיו אני די אופטימי מהעונה שלהם נותנים פייט יפה ללייקרס בלי שני שחקני חמישיה שלהם.

  33. אני לא מאמין מה נשרק על פורטר.
    פול נורא באמוציות לא משחק כרגיל.
    צריך להעיף את הווארד מהליגה חצי מהפאולים שלו יכולים להיגמר רע מאוד מבחינת התוקף.

  34. רונדו מוציא לראס לשלשה התקפה אחר כל ראס מוציא לרונדו לשלשה לברון כבר עם שני גאמפ׳ סטופים שלא עשה מימיו סטף מחטיא הטבעה לוני וגרין שוברים טבעות דווייט כבר סבא – וכרמלו איכשהו מצליח לקלוע חחחחחחחח מה זה המרחק הזה? מה שכן השופטים של לוס אנג׳לס בכיס יש דברים שלא משתנים

    1. קשה לצפייה. לא להאמין שמשלמים להם מיליונים על הדבר הזה. לא מסוגלים לשים ג'אמפשוט בלי שמירה ואחרי זה פישרים כמו אייטון יבכו על עוד כמה מיליונים.

  35. הסיבה היחידה שזה לא 20 הפרש במחצית זה הרכבים לא טובים של לברון לפעמים. רק קרי ובייליצה עשו משהו אצל הלוחמים שיצאו מאד בזול במחצית. אולי בחצי השני הזקן יתעייף הבעיה שגם הזקן של גולדן עייף ויותר זקן 😎

  36. אני רואה שצעירי מילווקי נתנו מכות לשבירי ברוקלין. עכשיו הם באים כאלופים יהיה קשה איתם. בולי בול – מפחיד

  37. ווסטברוק זה כמו לנסוע בכביש ולראות.תאונת דרכים
    זה איום ונורא, דם בכל מקום , אנשים בוכים אבל אי אפשר לא לעצור ולהסתכל

  38. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    הווארד וראס בדיחמין לשבת….
    מה יהיה?

    1. בטח קיבל ממנו טיפים באימונים: "זה הראש של לברון, זה הכדור – מבחינתך אין הבדל מעכשיו. באימון הבא נדבר על האשכים".

  39. ראס צריך לשב. על הספסל עד סוף העונה. בעצם… ג'י ליג ישר.. . בוקר טוב. לא יכול לראות אותו כמה טמטום בשחקן אחד.

    1. חח נו מה יעשו, אכלו בלעו ושתו את הלוקש שווסטברוק שווה משהו.. איך כל חובבן פה באתר רואה את זה? ולברון והמנהלים של הלייקרס לא רואים?
      נשגב מבינתי

        1. צר לי עליך
          לי אין בעיות כאלה.
          אוטו אני לוקח רק כשיש צורך או שאני יודע שיש מצב לגלוש, בוקר, הרים ערב, אני חותך לים.

          1. אני עובד מהבית רוב הזמן אז כמעט לא לוקח רכב. אבל אם אני שם את הבן הצעיר בגן מאוחר מידי אז זה 3/4 שעה להגיע לשם ולחזור (לעומת רבע שעה הלוך חזור אם יוצאים מוקדם).
            הרכבת תמיד עושה לי בעיות. אולי ו ההשפעה שלי עליה, לא יודע…

    1. אכן.

      הכי מעצבן שגולדן הביאו חינם את בראדלי ללייקרס והוא ישחק השנה חמישייה בסופו של דבר ויתן הגנה קצת. בלעדיו לא היה להם הגנה בכלל. חוץ מדיוויס אף אחד לא יכול לשמור שם וראס ולברון הם 2 מהשומרים הכי גרועים בליגה

      1. פטי מילס שחקן מצויין וחכם על חוזה שלMLE אתה משווה את הגופה של ראס האסון עליו? לפאטי מילס יש קליעה חכמת משחק הכל.
        .
        מזלו של ראס שיש גמורים שמתלהבים מטריאל דאבל וסטטיסטיקה ריקה, ראסל במשך שנים אסון לקבוצות

            1. הוא הולך לסבול בלייקרס אין מי ירוץ שם הכל עומד ואיטי 😂😂 נשאר לו לעמוד עם ידיים בכיסים על קשת ה3. אין לו קליעה אין לו הגנה אין פאסט ברייק…..גיים אובר עבורו עד הטרייד הבא

            2. יש לו 40 מליון ל3 שנים, הרגת אותי אש

  40. בלי קליי, בלי וייזמן, בלי קומינגה (נניח שהוא שווה משהו) ואנחנו מנצחים בלוס אנג'לס.
    51 נקודות מהספסל. מראש היה ברור שיש לנו עומק…

  41. לברון הכניס בכוונה את ראס רונדו וכרמלו שלא יהיה בלואו אאוט ולכן כל פעם שהלייקרס ברחו גולדן חזרו למשחק בגלל ההרכב הטוב הזה. הוא רצה להיות הגבר שיקח את זה במשחק צמוד. על הדרך ייבש את דיוויס שלא יעבור אותו בסטט😎

כתיבת תגובה

סגירת תפריט