1.נכנסתי למקלחת, שפכתי על הראש מים קרים, והחלטתי לא לבצע את "ההחלטה המקברית של השנה" ולא להעתיק ולהטמיע כאן איזה 150 תגובות מפוסט הפריוויו של מידן – כולל שמות – כי אני לא נמצא כאן להעליב, להשפיל, להשמיץ, להכלים, ללעוג, לבייש, ולדרוך על אף אחד מהמגיבים, שלא סתם העליבו את מיאמי היט. הם העליבו את כל הקבוצות שאי-פעם שיחקו פצועות, עייפות, אחרי שלמעשה הגיעו לשיאן לפני שהסידרה עם הלייקרס בכלל התחילה כשהם משאירים את כל מה שהיה להם נגד הסלטיקס. אז אתם יודעים מי אתם. עשו את חשבון הנפש כל אחד לעצמו, וקבלו מתנה ממני: לולב גדול ועבה ישר אל תוך העכוז שלכם.
2. מה שקרה הלילה היה ששחקן כדורסל שאימו אמרה לו בגיל 12 –
"I DON'T LIKE YOU. LEAVE MY HOUSE AND GO"
עזב את הבית, מצא דרך לחיות, וחזר הלילה לנצח את לברון, AD, והלייקרס.
הוא עזב את הבית בגיל 12. היה הומלס. התגורר פה והתגורר שם. גנב אוכל למחייתו, ולפעמים מצא עבודות כעוזר עבור 0.50 סנט לשעה. הוא ידע שהוא חייב ללכת לבית ספר. כמה שנים הסתדר למעשה כילד הומלס, עד שבתיכון הוא התחבר עם שחקן קבוצה לבן שהזמין אותו פעם לביתו, והוריו כל כל התפעלו מג'ימי באטלר שהם הזמינו אותו לגור בביתם. השאר הוא הסטוריה. כתבתי על כך באריכות, ומי שמעוניין לתרגם את סיפור חייו אחרי שמיאמי תזכה באליפות ה-NBA 2-4 או 3-4 כפי שנבאתי, העונה תסתיים, ונתחיל עם תרגומי ספורי ספורט – שיכתוב לי בתגובות שהוא מעוניין.
אז הג'ימי באטלר הזה עלה הלילה על הפארקט עם החלטה שהוא לא מפסיד ללייקרס, אפילו אם יצטרך לשחק לבדו – דבר שעשה גם עשה בחלקי משחק רבים.
זה לא היה המשחק הגדול אי-פעם כמובן. אבל היה זה משחק שבקלות יכול להיכנס לרשימת המשחקים האמיצים, וה-GUTSY ביותר אי-פעם. את הפרטים ומה שהוא עשה תקראו אצל רועי, מסקר המשחק.
אני אומר רק שהיה זה אחד המשחקים האמיצים ביותר ששוחק ע"י שחקן, שגדולתו היא משחקו המכוער. כבר כתבתי בבלוג החי שאין ספק שבאטלר הוא השחקן הטוב ביותר בין השחקנים המשחקים את המשחק המכוער ביותר, ומשחקו הוא המכוער הביותר בין השחקנים הטובים ביותר.
ג'ימי לא שם רבע קצוץ שרוב מנקודותיו באות אחרי רמיסה, התנגשות, ריסוק, הבקעה, וזעזוע. היי, זה 2 נקודות אפילו שהן נקלעות ע"י מכבש או בולדוזר. הוא לא ריחף, הוא לא דינקק, הוא לא טס, והוא לא טאטע. הוא פשוט הכריח את הכדור להיכנס אם זה היה נגד לברון, AD, או KCP. כשלא יכול היה להכריח את כניסתו, או שידע שהג'אמפ שלו ייחסם ע"י גבוהים ממנו, הוא פשוט ניתר אחורה וקבר אותה שוב ושוב ושוב, באחוזים מצויינים.
זה לא היה משחק על מה שלמיאמי היט לא היה – באם אדבאיו וגורן דראגיץ' יושבים באזרחי (למעשה באם ישב עם תלבושת המשחק כאילו הוא מוכן להיכנס כל רגע שייקרא, אבל זה היה רק להטעות את האוייב). זה היה משחק של מה שכן היה לה: IRREPRESSIBLE FORCE שנקרא ג'ימי באטלר שסחף אחריו ילדים בני 19 (טיילר הירו וקנדריק נאן), וצעיר ששיחק במכללה בדיביזיה III לפני שבשנת הג'וניור מישיגן מצאה אותו, והוא לא נבחר אפילו בדראפט לקרב של חייהם, כשהוא לא נותן להם כל צ'אנס להפסיד. טרופו ניכנס בכולם, ומיאמי ניצחה וצמצמה ל-2-1.
3. קצת קשה להאמין שהטריפל-דאבל הזה של ג'ימי באטלר היה הראשון בקריירה שלו בפלייאוף, אבל הלילה הוא עשה זאת כשלברון ניסה וניסה, אך לא יכול היה TO KEEP PACE עם הכוכב הגדול של המשחק. אחרי המשחק נאמר לו שזה היה טריפל דאבל נפלא, הראשון בקריירה בפלייאוף. הוא חייך לעבר המראיין והגיב: "אולי לא תאמין לי שהטריפל דאבל לא משחק אצלי. כל מה שאני רוצה זה לנצח".
4. רגע, אני פיתחתי עבור מיאמי היט שיטת הגנה שלמה רק כדי לעצור את אנטוני דייויס? אנטוני דייויס, לצערי, לעולם לא יגיע לרמת הגדולים ביותר. הוא לא יהיה ביל ראסל, קרים עבדול ג'אבר, חאכים, או שאקיל. למה? הרי יש לו את כל היכולות!!!
אולי יש לו את כל היכולות, אבל חסר לו דבר אחד הנקרא "רצון". רגע, אולי יש לו רצון, אבל 'רצון' לא עוזר כשאתה שחקן רך, לא ניכנס לקרבות תחת הסל, לא לוקח ריבאונדים, ולעתים נראה לא יותר משחקן חולם על הפארקט.
ברור שהיה לו 'FOUL TROUBLE. את הרביעי תקע לו מאיירס ליאונרד בתחילת הרבע השני, ופרנק ווגל הוציא אותו מהמשחק. כשניכנס זה היה הכבר מאוחר. עוד משחק גרוע לסנטר הגדול הזה שהופך מאסל לבאסל תוך 48 שעות וחוזר חלילה.
מה שאני לא מבין עם המאמנים האלה זה אז מה אם היו לו 4 פאולים. זאת סידרת הגמר. תן לכוכב שלך לשחק. אם יעשה פאול חמישי, ואח"כ פאול ששי, אז יעשה. אולי הוא לא יעשה? מדברים כאן על סופר-סטאר שיושב בחוץ ומסתכל על חצי המשחק מהספסל. זה פשע ממש.
5. אני לא יודע. אני לא בטוח. אני לא בבועה. אבל עיתונאים ממיאמי הראלד ופורט לודרדייל סנטינל נמצאים שם. הם כתבו הלילה בעיתוניהם שיש מצב שבאם חוזר למשחק הרביעי, "ומסתבר שפציעתו של גורן דראגיץ' אינה חמורה כפי שחשבו. יש סיכוי שגורן דראגיץ' יחזור אף הוא – תלוי כמה ימים הסדרה תימשך". אני רק מדווח מה שכתבים של עיתוני מיאמי מדווחים.
6. היום סוף סוף קלטתי כיצד מיאמי מגינה. היא מגינה אזורית-אישית!
לקשיש הכותב לכם ישנה עין חדה לכדורסל. למעשה לכל ספורט. זה כנראה הכשרון היחיד שהעניק לי הקב"ה. כבר במשחק הראשון נגד הלייקרס לא הבנתי כיצד מיאמי משחקת הגנה אזורית, ולפתע האזורית משתנה לאישית. כתבתי ושאלתי בבלוג החי: "כיצד לעזאזל הם עושים זאת? הבאה פקודה מהמאמן? וכיצד הפקודה מגיעה לאוזני השחקנים ולא לאוזני הלייקרס?
בתחילת המשחק היום חשבתי שאני טועה, ואולי מיאמי משחקת את ה-"אזורית הנעה", השיטה שיצא איתה מאמן צפון קרולינה פרנק מגווייר (לפני דין סמית'), שהיא אזורית 3-2 , או 2-2-1, כשהקו הקדמי של האזורית נע ימינה או שמאלה, יחד עם הקבוצה המתקיפה, ואז השומרים האחוריים גם 'נעים' כשהשומר צמהצד הנגדי לצד 'בהנע' עובר קדימה. בהזדמנות אשרטט ואסביר.
רק הלילה הסתבר לי שטעיתי, וסוף-סוף קלטתי את האזורית של מיאמי שהופכת בצ'יק לאישית: שימו לב במשחק הבא: ההגנה היא אשכרה אזורית 2-2-1, והם נעים אזורית יחד עם מהלך המסירות, ימינה ושמאלה. אבל ברגע שבמקום מסירה אחד מהגארדים של הלייקרס מתחיל לכדרר לכניסה, השומר שלו לא נותן לו להיכנס והופך למגן אישי שלו. ז"א שהמגן נשאר עם הפורץ, וזה נותן מיד את הסימן לשאר שחקני מיאמי לקחת את השחקן שלידם אישית, וככה זה ממשיך עד הסל, או ההחטאה. אין כל 'קריאה' מספואלסטרה. הכל נעשה אוטומטי: ברגע שהשחקן שבאזור שלך מתחיל לחדור לסל עם כדור או ללא כדור, השומר האזורי שלו נשאר איתו, ואז הארבעה הנותרים הופכים את שמירתם האזורית לאישית.
7. אני חייב להקדיש כמה מילים לטיילר הירו ולדנקן רובינסון. הראשון רוקי, השני כמעט רוקי, והגיע מדיביזיה III, ולא ניבחר בדראפט. הירו בן 20, ורובינסון בן 24. שניהם נראים יותר יורמים מהממושקף ההוא מירושלים. אתם יודעים, חגי באום הירושלמי שהיה פעם באתר לפני איזה 10 או 12 שנה, וכינינו אותו 'ממושקפי'.
שני הלבנים היורמים האלה הם 'גיימרים' מהכיתה העליונה.
הם נעים ללא הפסק, הם יוצרים מיס-מצ'ים (במיוחד רובינסון הגבוה), ושניהם קלעי שלשות מהטובים ב-NBA. מה שטיילר הירו ודנקן רובינסון עושים לא רק בסידרת הפלייאוף הראשונה הזאת, אלא בסדרת הגמר הראשונה בחייהם – הוא מעל ומעבר. הם לא מג'יק ג'ונסון, הרוקי, בגמר נגד הסיקסרס, אבל למרות החמצותיהם מהשלוש, הם ממשיכים לזרוק, וחייבים כאן לציין את אריק ספואלסטרה שמכיר בהם וביכולתם, מעלה אותם בחמישייה הראשונה, ומסיים את המשחקים איתם. הם היו עולים בחמישייה אפילו אם באם וגורן היו עולים. הם שחקני חמישייה של מההיט, והם העתיד. אני מחכה רק ללילה בו הקליעה שלהם תחזור, ואז תראו הצגה!
8. אני לא מבין מה עושה דני גרין בחמישייה. אני גם לא מבין מה עושה KCP בחמישייה של הלייקרס. ווגל מתחיל עם שניהם, ומיאמי מיד פותחת הפרש של 8, 9 נקודות. אני לא סופר. דני גרין היה שוב 0 מ-6 ל-2 נק', ו- 15- ב +-. יחד איתו עולה KCP שהיה 1 מ-5 ב-29 דקות משחק ל-5 נק', ו-+- NET של 26- הגרוע מכולם. זה כאילו לתת למיאמי 10-12 נקודות 'פור'. מצידי? שימשיך לעשות זאת.
9. מנגד ישנם לו שני קנונים – קייל קוזמה עם 6 מ-13 ו-4 מ-8 ל-19 נק', ומרקיף מוריס עם 6 מ-13 ו-5 מ-11 מאחורי הקשת. שניהם בNET של פלוס גדול. אני בכוונה לא מסמן את "8" ו-"9" בפונט שחור וגדול כדי שאף ישראלי מלוס אנג'לס (ויש שם ברוך השם כמה עשרות אלפים כולל גל שור) לא יגלה חס וחלילה מה הדוק מ'יזרעאל' מציע לו לעשות.
(איך המאמנים המרובעים האלה לא מבינים שזה גמר ה-NBA? אני הייתי מעלה את קוזמה ומוריס עם 35 דקות למשחק לאיש, ומנצח את ההיט על 20 לפחות).
10. זה באמת משני, אבל משגע לי את השכל. ספו מעלה את מאיירס ליאונרד בחמישייה. הוא שיחק 7 דקות ברבע הראשון, קלע 2 מ-2, היה 7+ ויצא. ספו העלה אותו במחצית השנייה. הוא שיחק עוד 6 דקות, היה 1 מ-1, וה-NET שלו עלה ל-13+. הוא פייטר. הוא מלהיב. הוא חזק. בבלוג החי כתבתי אחרי ה-6 דקות שלו ב'שלישי' כשההיט שוב ברחו קדימה שזהו, מאיירס לא ישחק יותר.
קייל אוליניק היה טוב מאד. הוא קלע 5 מ-9, 3 מ-5 מה-3 ל-17 נק' עם 7 אס' ו-7 ריב', והיה מבצר תחת הסל.
כל מה שאני מנסה למסור לספו שלא ישכח זאת אם הלייקרס עולים עם AD, דווייט האוארד, ולברון, ולשלושתם הולך יום. הוא חייב להתאמן מחר ובכל הזדמנות עם כמה דקות של שני הגבוהים יחד. ואם באם חוזר, להתאמן אפילו עם כל השלושה יחד. יהיו דקות בסדרה שזאת תהיה מחובה.
11.לברון הבנזונה. יורד מהפארקט לפני סיום המשחק. לפני התחלת הסדרה הוא מהלל את מיאמי היט ושנותיו בה. והלילה הוא לא מוכן אפילו להיות על הפארקט ולתת לה מינימום של כבוד, אחרי שמיאמי הוציאה את נשמתה ובקבוצה חסרה ניצחה את הלייקרס? זה לברון עבורכם.
הקוריוז
5 אוק 2020 07:19:15חחחמנחם איך ידעתי שזאת תהיה הכותרת שלך 😂😂
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 אוק 2020 07:36:26אחלה פוסט תודה רבה מנחם.
.
בנוגע לדני גרין – בעונות האחרונות שלו אצלנו הוא התחיל להחמיץ כמו משוגע, והיו שמועות שיש לו איזו בעיה בעיניים. ממרחק הזמן, אני חושב שהתיאוריה הזו נשמעת הגיונית.
.
גם כי פופ ויתר עליו בטרייד על קוואי (למרות שהיה שחקן חשוב, מנוסה, מועיל, והסתדר מצוין עם כולם), וגם כי היו לו סטרצ'ים יפים של קליעה, גם בטורונטו וגם בלייקרס, אז לא שהוא "שכח לגמרי" לקלוע.
.
יכול להיות שהבעיה הזו באה והולכת, מחריפה ומשתפרת, אולי גם כתלות בטיפול הרפואי, והיא זו שגורמת לרכבת ההרים הזו?
אשך טמיר המקורי
5 אוק 2020 10:33:43דני גרין של 2015 והלאה הוא שחקן שניתן לסמוך עליו ב-100% – שיפשל ברגע האמת…
yoash_son_of_tulila
5 אוק 2020 14:30:43וואו נכון, אני גם זוכר שאמרו משהו כזה על גרין.
נועמיקו
5 אוק 2020 07:48:49תודה. תמיד נהנה לקרוא את הניתוחים שלך.
לגבי איזורית שהופכת לאישית – זו הגנה שמשתמשים בה באירופה כבר הרבה שנים בגרסאות שונות.
נועמיקו
5 אוק 2020 07:50:34דיוויד בלאט למשל השתמש בה בהזדמנויות שונות במכבי. הגנה שדורשת מהשחקנים תיאום רב ויש לה פוטנציאל להקשות ולבלבל מאוד את היריבה
מנחם לס
5 אוק 2020 08:01:38תודה. לא ידעתי
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 08:51:13+100
MBK
5 אוק 2020 08:01:45מאץ אפ זון – במילה אחת
הקוריוז
5 אוק 2020 08:25:19אישית לוחצת של מס 25 ו48 מנטרל את דיוויס
Zivo
5 אוק 2020 08:15:25המקלחת הקרה והלהט הבלתי נגמר שלך + האמונה במיאמי גם כשזה נראה גמור= מעורב מושחז.
erez
5 אוק 2020 08:34:08וואווו
איזה משחק באטלר נתן.
לא ראיתי כזה כבר הרבה מאוד זמן.
הלם.
למרות שקוזמה ומוריס היו חמים אש על גבול הרתיחה, מיאמי פירקו את ל.א לאורך כל המשחק.
מהרגע הראשון עד האחרון.
זה היה כל כך בולט שגם של.א הישוו ברבע האחרון, התחושה הייתה שמיאמי יעשו עוד בריחה.
לאור המשחק המזעזע של דיוויס לברון קיבל הזדמנות לקחת את הFMVP ופספס איתה בענק.
הוא לא עמד בלחץ של המאני טיים וזה אחרי שהוא פתח את הרבע הרביעי ככל יכול ועשה פשוט הכל מדהים עד השיוויון.
לברון איבד ונלחץ והחטיא שלשות שיכלו לסדר לל.א את המשחק.
לא התמודד כמגן עם באטלר שעשה ממנו צחוק כמתקיף.
אכזב בענק!
אני מאמין שלא משנה מה יהיה ומי ישחק הסדרה תיגמר כאשר ל.א ינצחו בשני המשחקים הקרובים.
כם יבואו יותר מפוקסים וחדים, לא יאבדו כל כך הרבה וישמרו הרבה הרבה יותר טוב מהלילה.
את זה נדע מחרתיים.
בינתיים, באסה על לברון שהיה מסריח במאני טיים, מה שארגן יום נעים וכיפי לכל האשכים…
e.a sport
5 אוק 2020 08:36:47אחלה מעורב
תענוג
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 08:41:31מנחמנו
גיל 83 עושה אתך חסד
המשפט למטה עושה את המעורב
"עשו את חשבון הנפש כל אחד לעצמו, וקבלו מתנה ממני: לולב גדול ועבה ישר אל תוך העכוז שלכם."
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אל תשתנה!
הקוריוז
5 אוק 2020 08:44:42זה אחד הטובים שלו קרע אותי גם
MBK
5 אוק 2020 08:46:33אם הלולב קרע אותך, אשלח לך פרטים של פרוקטולוג טוב
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 08:52:36חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
הפרוקטולוג באיייי הידיעה זה זה דה שוט שלנו שיש לו כמה לולבים.
🙂
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 10:07:15אני אינטלקטואל סמולני – לא מוכן לשתף פעולה עם בדיחות לולבים
חחח…
https://www.youtube.com/watch?v=v9YMQrGnp8k
אשך טמיר המקורי
5 אוק 2020 10:41:05חחחחח
הזכרת לי את הקטע האהוב עלי מסדרת ההמשך.
הדו-שיח בין לארי לשריל – פרייסלס:
https://www.youtube.com/watch?v=0S5-Vx4hlr4
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 11:23:41חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
גדול, בעיקר הקטע הסמולני, אבל מה מצחיק בסרטון?
🙂
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 11:27:57גדול טמיר, תחזו תחזור…
רזיאל – כשאבא של ג'ורג'י בוי (המקורי, לא זה של הקליפרס) נפל – הוא התיישב על פסל פוזילי של ג'רי סיינפלד וזה נתקע לו איפה שהשמש לא זורחת
חחחחחחחח
אור
5 אוק 2020 12:08:45איך אפשר להסביר מה מצחיק ב"תרגיע".. או שזה קורע או שזה לא הסגנון שלך
אור
5 אוק 2020 12:10:16אוקיי התכוונת לסיינפלד.. לא משנה
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 12:47:08התחפשתי למישהו פה אבל אתם יותר מדיי רציניים לפעמים שאני מתפוצץ מצחוק.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
אלוהים ישמור, כמעט חטפתי התקף לב…….
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 13:36:40אור – לארי דיוויד זה סיינפלד למתקדמים. משהו כמו סיינפלד לפני העריכה. בשר נא. הכי מצחיק בעולם.
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 13:37:42הבנתי רזי! גדול. יצאתי סטייק
אור
5 אוק 2020 13:45:50אני מסכים, סיינפלד בלי הרעש מסביב והקריצה למיינסטרים
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 13:51:53אחשלו כולנו יוצאים סטייקים כשהפוקוס בורח.
שקיעה היום ב 6:20 ואני שואל אם להסתכן בקבל דווח של 500 שח או לנסוע ישר הביתה?
Ljos
5 אוק 2020 14:14:04מה שאמור להצחיק שם זה קודם כל התגובה של ג'רי סטילר, שהוא נכס תרבותי, וגם הרנדומליות המפתיעה של המקרה.
עכשיו תורך, דוקטור נייטרלי עומד בקצה ומגנה את הקיצוניים משני הצדדים.
מנחם לס
5 אוק 2020 17:15:57אין כמו 'סיינפלד'…
מנחם לס
5 אוק 2020 17:16:45גדול ממש
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 19:46:01איזה קיצוני? קיצוני ימני או קיצוני שמאלי? אני בכלל חלוץ מרכזי.
מנחם לס
5 אוק 2020 17:09:51מה זה פרוקטולוג ?
MBK
5 אוק 2020 18:35:42רופא לענייני אחוריים
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 19:47:15ככה אני יודע שמידן ענה ולא מאמי.
מאמי היה אומר אח שדוחף אצבע….
Alex Rabino
5 אוק 2020 08:48:42מנחם אני מתפלא עליך. אתה שגדלת שנים עם רד הולצמן מהניקס צריך לדעת שלא משאירים על הפרקט שחקן עם 4 או 5 פאולים כי הוא כבר לא שומר באותה אינטנסיביות כמו שחקן ללא בעיית עבירות. זאת הייתה התאוריה של הולצמן ואצלו כמעט אף שחקן לא יצא ב 6 עבירות.
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 08:53:49אגב מנחם, איך הגיבה ג'ייל על ההפסד הזה?
מנחם לס
5 אוק 2020 17:19:38היא כל הזמן בכתה "המכוער הזה באטלר' או 'באטלר לא התקלח כבר חודש'. ולארוחת בוקר נתנה לי פיצה קרה עם נקניקייה קרה
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 19:47:42חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
🙂
shadow
5 אוק 2020 09:03:29מץ' אפ זון זו לא הגנה חדשה כמו שכבר רשמו פה זו איזורית שהופכת לאישית ואלה מביננו שעקבו אחרי מכבי בשנותיו של בלאט גם בתור עוזר מאמן בתחילת שנות ה2000 כבר מכירים אותה ובנוסף הזכירו אותה גם בשידור וזו לא הפעם הראשונה.
באנגלית הם פשוט קוראים לה zone defense.
לגבי קוזמה, לא קיבלת את הממו מ e.a sport הוא הודיע בפרוש שכשהוא פוגע הלייקרס בבעיה אז מה אתה ממליץ לתת לו לשחק יותר.
ולגבי לאונרד כבר רשמתי לך בבלוג החי הוא בעיקר על המגרש כשהווארד על המגרש אחרת אין לו יותר מדי מה לחפש שם ובטח ביום שבו אולינק היה טוב.
חוץ מזה אתה יודע שכשהוא במגרש רמת העידוד מהספסל יורדת פלאים אז צריך קצת לאזן
האווי לאסוף
5 אוק 2020 09:35:21אחלה מעורב, תודה רבה
Jonathan
5 אוק 2020 09:37:18הימרתי בהרבה זהירות שההיט יינצחו הערב.חשבתי שזה ייקרה דרך מאמץ קבוצתי בהגנה שיאט קצת את AD ואת לברון (לא חשבתי על אפשרות של בעית עבירות מוקדמת). וחשבתי שתהיה הפצצת שלשות בהתקפה. היו שלשות, אבל ממש לא ציפיתי שבאטלר יעשה עליהם לברון ג'יימס. מפתיע לגמרי.
שלברון ייתקשר אלינו בג"ס לברר איך מנצחים גם אם מישהו עושה לך לברון.
*
דייויס הואט ושיחק פחות אבל עדיין הרבה מההיילייט ריל שלו מהגמר יהיה מהמשחק הזה. הוא שחקן מפלצתי.
*
לגבי מקומו בין הגדולים, אם הוא לא מצליח להיכנס לרשימת הסנטרים הגדולים שלך, מה לגבי רשימת הפאואר פורוורדים? חושב שיותר פנוי שם. אין שם ראסל, צ'מברליין וקארים…
*
לברון פירגן לבאטלר בראיון לאחר המשחק. אז ירד לפני שנגמר… לא נורא. הוא עדיין לא אייזיה תומאס.
הייט אשברי
5 אוק 2020 09:40:42הרבה נחת ב-24 שעות האחרונות – אחרי שהרד-שייט חטפו שביעיה מוילה , גם השיקוץ ירד מנוצח.
ועם זאת, לצערי אני לא משנה את התחזית המוקדמת – סוויפ ג'נטלמני, עם או בלי באם.
דקסטר
5 אוק 2020 10:34:01לא כל 4-1 זה סוויפ ג'נטלמני.
בדר"כ זה מתאר מצב של 3-0 עם עליונות ברורה של אחת הקבוצות ובמקום להשחיל לה 4-0 היא מאפשרת לה לקחת משחק אחד לפני שהיא רומסת אותה במשחק שלאחריו.
מיאמי לא שם.
ארז
6 אוק 2020 00:25:26אין דבר כזה ״מאפשרת״. אף קבוצה לא מפסידה בכוונה משחק בגמר הNBA, או עולה שלא במטרה לנצח, או מעמידה לא את הסגל החזק ביותר שזמין לה למשחק.
etayle
5 אוק 2020 09:42:35https://www.outkick.com/nba-ratings-tank-game-2/
יוסטון, עדיין יש לנו בעיה.
Jonathan
5 אוק 2020 09:58:01מודה שגם אני פחות מתעניין בסדרה הזו, אבל הניתוח של "זה בגלל הדעות הפוליטיות של לברון" זה ברמת המביך. מי שכתב פשוט חי בסרט.
חיים
5 אוק 2020 10:16:43אני הייתי נותן 3 סיבות:
1. הליגה מעורבת פוליטית לטובת אחד הצדדים, וזה במקרה הצד שיש לו פחות טלוויזיות (וגם הצד שהפסיד בבחירות הקודמות).
2. גולדן סטייט הביאה הרבה רייטינג.
3. לברון מוריד להרבה אנשים.
Jonathan
5 אוק 2020 10:55:47אם אנשים שונאים את לברון אז זה דווקא מעלה רייטינג. אין על רשע מפחיד כדי להגביר את הרייטינג. תדמיין את דארת' ויידר בתור "סתם בחור שלא מסכים עם הג'דיים".
*
בעיני הסיבות העיקריות הן:
1. עבר הרבה מאוד זמן מסוף העונה לגמר. זה הרחיק מאוד את הליגה מבחינת אוהדי קבוצות שלא נכנסו בכלל לבועה. מאחר והשנים האחרונות היו הרבה "קליבלנד מול גולדן סטייט" כנראה שזה די הרבה אנשים.
2. לא קיבלנו יאניס, לא קיבלנו קוואי מול לברון, הארדן וראס מול לברון היו אכזבה, ואם כבר דנבר אז הם לא הצליחו לעשות את הקאמבק המפואר שלהם… כאן יש ויכוחים על הכשרון של כל שחקן אבל זה מה שמביא רייטינג.
3. כשזה עוד היה פלייאוף, זה היה אחלה שואו. עכשיו מדובר על כמה מיליונרים שמשחקים על מי יהיה אלוף במגרש ספורט – בזמן שרוב העולם תקוע בבית.
4. מי שיכריע את האליפות בשביל הלייקרס זה ספורטאי שכל הזמן נמצא בגמר, עוד מישהו שעשה שביתה איטלקית כדי להצטרף אליו ועוד חבורה של שחקנים "זקנים ומנוסים שכבר היו שם". אין כאן סיפור עליית גיבור, לפחות מהצד של הפייבוריטית הברורה.
5. גם הבחירות בארה"ב הגיעו לפלייאוף.
חיים
5 אוק 2020 11:46:35בישראל שונאים את לברון בתחום הכדורסל. בארה"ב שונאים אותו בתחום הפוליטיקה.
בשנאה מקצועית אני רוצה לראות את השנוא מפסיד (גם אם זה לא הכי סביר…), אבל בשנאה פוליטית אני רוצה להתכחש לקיומו.
Jonathan
5 אוק 2020 11:56:42לא מסכים לא לגבי עומק השנאה ולא לגבי סוגים של שנאה. גם הסדרה הזו היא לא רק "לברון ותשעה אלמונים על המגרש".
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
5 אוק 2020 12:15:54לא יודע איך הם מחשבים את מספר הצופים, אבל מניח שזה לא כולל את כל הלינקים הפיראטיים, ואם אני חייב להמר, הם פופולריים מאי פעם, בטח מחוץ לארצות הברית.
Ljos
5 אוק 2020 12:17:17אין לי כוח לכתוב מחדש, אז קבלו העתק הדבק מלפני יומיים:
"לפי כתבה שקישרו אליה פה אתמול (https://www.sportsmediawatch.com/2020/10/nba-finals-ratings-record-low-audience-game-1/) כל ענפי הספורט ששודרו מחוץ "לתקופה" שלהם חטפו מכה רצינית באחוזי הצפייה:
הסטנלי קאפ ירד ב-61%, הקנטאקי דרבי ירד ב-43% לנתונים הנמוכים בהיסטוריה שלו, הסיבוב האחרון של ה-US Open בגולף ירד ב-56%, האינדי 500 ניצל עם ירידה של רק 32%. המשותף ביניהם הוא שכולם אירועים של מאי ויוני שנדחקו לאוגוסט וספטמבר. לא כולם הם "WWE" או תמכו בתנועה נגד גזענות או קשורים ללברון נגד הצעירים של מיאמי.
בקרב גברים בגילאי 18-54, גמר ה-NBA עדיין היה התוכנית הכי נצפית מלבד ה-NFL.
המשחק הראשון גם שודר מול שני משחקי ווילד קארד בבייסבול.
כבר כתבתי על זה באריכות פעם – https://hoops.co.il/?p=177413, או בקיצור: האינטרנט הוא קומוניסט מלוכלך ולא כל התאגידים למדו עדיין איך מרוויחים ממנו (ומאיתנו דרכו) כסף. כמה נורא. מי ייתן והנט ניוטרליטי תתרסק אל רגליי סילבר הכובש."
Jonathan
5 אוק 2020 12:37:32נו, אז זו בגדול הסיבה הראשונה שחשבתי עליה. חבל שלא השוותי עם עוד אירועים (אני בכלליות לא עוקב אחרי ענפי ספורט אמריקאים אחרים אז זה כנראה פחות זמין בראש).
Ljos
5 אוק 2020 13:25:11משהו כזה, כן. וגם מה שמיקי אמר.
.
ולא קשור – נחשפתי עכשיו לראשונה לאתר אאוטקיק שהתחיל את השרשור עכשיו וחיטטתי בו קצת. וואו, איזה אתר נוראי. מי ידע של-KKK יש זרוע ספורטיבית?
Jonathan
5 אוק 2020 13:28:15לא העזרתי לחפור פנימה. רק מהכתבה הנחתי שיותר מידי זמן באתר ישים אותי על איזושהי רשימת מעקב של הFBI או משהו כזה.
Ljos
5 אוק 2020 13:31:33מוצדק.
thog
5 אוק 2020 13:32:30קישור של אתר שהמסקנה בו כתובה מראש כי הוא עסוק בלפנות לרגשות של ציבור מסויים מלכתחילה
etayle
5 אוק 2020 14:22:03רק להבהיר, אני מתכוון רק לכותרת ולעובדות (של ירידת הרייטינג), שאני מניח שנכונות. (אין לי שמץ מה האתר הזה, ראיתי את זה באתר אחר).
בכל מקרה אני חושב שיכול להיות שיש גם בעיה מקצועית בזה. הכדורסל לא היה מספיק סקסי ויפה בחלק מהסדרות.
המזרח חביב,ומותח ולא משנה איך תגדירו את זה, אבל לא מהנה לצפייה.
במערב הכדורסל של הלייקרס ושל הקליפרס שבלוני, יעיל, לא מהנה לצפייה.
יוסטון עוד יותר מזעזע. דנבר תאמת מהנים (במיוחד מארי).
רק מראה את הגדולה של הקרקס הנודד של גולדן סטייט, שהיו לא רק הכי טובים, אלא גם הכי מהנים לצפייה בליגה.
thog
5 אוק 2020 16:44:21הבנתי את זה. פשוט מציע בעתיד להביא נתונים ממקורות פחות מוטים.
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 09:50:57תודה מנחם, עם חלק מהדברים אני מסכים.
כתבתי בסיקור ומכניס את זה גם כאן.
הסבר קצר על מה שקורה בסדרה הזאת, למי שלא רואה את זה, אם תרצו – מורה נבוכים.
.
באמצע הרבע השני של משחק 2 היו לאנתוני 30 נק' עם 16-14 מהשדה. לברון, שאז היו לו 19 נק' בלבד, הבין שזה עלול בקלות להתפתח למונסטר-גיים של דיוויס עם 45 נק' – מה שהיה מכניס אותו לפיגור שממנו ספק אם היה יכול לחזור – בקרב על ה-FMVP. חשוב לזכור שאנתוני הוביל עליו גם במשחק 1. אז לברון הגיב מהר. כי הוא ווינר!
הוא ורונדו ייבשו את אנתוני וחיסלו לו את הסיכויים למונסטר-גיים שובר שוויון, וכך השאירו את הקרב על ה-FMVP פתוח. לברון ידע שיהיה לזה מחיר, כל העולם ראה את זה. מבטיח לכם ש-24 שחקנים ו-6 מאמנים של שתי הקבוצות ראו את זה.
את המחיר ראינו במשחק 3. מי זוכר את אנתוני כל כך חלש בלייקרס? צל של עצמו. הסתבך בעבירות, לא חיפש את הסל. 13 מתוך 15 הנקודות שקלע אתמול (אולי אולי 11) נקלעו כשלברון היה בחוץ. אז, ברבע השלישי, הוא גם קצת התעורר. לא מספיק. הוא לא שכח ולא סלח.
.
לברון ווינר. השאיר את הקרב חי ופתוח. נכון, על הדרך הוא נתן למיאמי משחק, אבל זה מחיר ששווה לשלם (ותודה לבאטלר על ערב בלתי נשכח, איזה מיד ריננג' מאדר פאקר! ככה מנצחים משחקים). עכשיו יעשו איזו סולחה, מאורגנת או לא – כולם צריכים להבין שחייבים לרדת מהעץ. אז מה יהיה? לצערי – אם אתנבא באמת – ייצא הפוך! הרשע ופאני סטאף הפכו אותי ל-דה קרס. אז אחסוך מכם בשלב זה את הספויילר – ואולי אתן אותו מחר בפריוויו, כמו תמיד.
בסלומון היל ננוחם.
אשך טמיר המקורי
5 אוק 2020 10:32:40תודה רבה דוק, מהנה מאוד
משחק הבא תדחף להם את האתרוג
etayef
5 אוק 2020 11:24:14תראו מה צמח לנו פתאום,אשך!
אתה ניזון מהרפש שמנחם לא יכול להתאפק ולזרוק לקהל שלו על לברון כל פוסט?
עוד ניצחון של מיאמי ונזכה בך שוב, חסר כאן עוד הייטר
אהרון שדה
5 אוק 2020 10:37:30מנחם תודה רבה
1. חייב להחמיא לך דווקא על אוליניק באיזה שלב כתבת שהוא חייב לשחק יותר צחקו עלייך ואמרו לך מי זה אולניק ? אך מסתבר שזה עובד
היום היה השני בטיבו במיאמי עם 17 ו 7 קטיפות
זאת אחרי 9+24 משחק קודם
2. אני כמובן שמח בניצחון מיאמי אך דווקא הוא מבהיר לי שאין לה סיכוי אלא אם כן הנס קורה והפצועים חוזרים
שכן היום היה משחק ענק לפנתאון ממש לבאטלר בעוד דיוויס היה במשחקו הגרוע ביותר בוודאי בפליאוף העונה .
3. באטלר שיחק אותה לאחר פליאוף מנומנם בו הוא ניגן כינור שני לבאם ואולי אף שלישי לדראגיץ הוא בא היום והראה שהוא יכול גם להוביל קבוצה לניצחון אפילו בגמר פליאוף.
4. ועדיין חובת ההוכחה עליו …דובר כאן לא פעם שהוא לא עשה 25 נק שני משחקים רצופים בפליאוף ואם ידע לעשות זאת במשחק הבא ייתכן והוא עולה מדרגה .
5. עדיין אחרי השמחה וההתלהבות זה נראה לי 1-4 בריבוע .
ועדיין אנו עדיין משוכנע שאם מיאמי בהרכב מלא היא הייתה לוקחת את הסדירה הזו .
הציפור הנדירה
5 אוק 2020 10:52:23חזרתו של באם לא מבטיחה ניצחון ללייקרס שיש לה את היכולת לנצח את מיאמי כולל באם.
asaf
5 אוק 2020 10:55:56לא נראה לי שיש מישהו שחולק אתך על זה ציפור. ברור לכל שגם בהרכב מלא של ההיט הלייקרס עדיין פייבוריטים.
ארז
5 אוק 2020 10:52:41טוב, היה ברור שמיאמי בבית תתן פייט יותר רציני ללייקרס. הלייקרס צריכים לקחת משחק חוץ אחד ולגמור עניין בבית.
האמת שמאד משעשע לעיין בתגובות. במשחק הקודם הוסבר לי שלא משנה מי יעלה ואיזו טקטיקה ישחקו, הלייקרס יגמרו 4-0 כי זו סדרת הגמר הכי חד צדדית בעשורים האחרונים ושזה לא כוחות. אז מה עכשיו? איך הבנאדם אמור להתנהל ביום יום אם מבטיחים לו סוויפ ביום ראשון ובשני זה 2-1? דווקא בימים אלה שהעולם כמרקחה הבנאדם צריך משהו לסמוך עליו.
thejanitor
5 אוק 2020 12:08:20יש מצב שאם באם חוזר למשחק 5, אז מיאמי מסוגלים לגנוב אותו בחוץ, ואז במשחק 6 להגן על הבית, ובמשחק 7 בחוץ הכל אפשרי.
thog
5 אוק 2020 13:34:32איזה משחק 7 כאשר ההיט מנצחים את כל שלושת הבאים?
ארז
5 אוק 2020 19:41:17לא, כפי שהוסבר לי זה לא כוחות, ולא יעזור כלום, מיאמי בדרך לחטוף סוויפ, שום באם ושום כלום לא יעזרו פה.
צ'יקו
5 אוק 2020 11:07:52תודה מנחם.
באטלר אמנם לא חיבר עדיין שני משחקי +25 אבל לתת שני משחקי 13 אס' רצופים בגמר זה מדהים.
onetwo3
5 אוק 2020 11:36:16פוסט מצוין מדויק ומצחיק מנחם. נקודה 11 מדוייקת ביותר ועצבנה אותי אתמול כשראיתי את הביזיון שתי שניות לסיום. איזה מין כבוד יש (אין!) לקבוצה שלא יודעת להפסיד בכבוד ולא נשארת על הפרקט ומאלצת שחקני ספסל שלה שלא ראו שניית משחק לפשוט מדים ולעלות על הפרקט כדי להשלים חמישייה?? גועל נפש מזוקק והתנהגות נפסדת של קבוצה שאינה ראוייה להיות אלופה.
מעבר לכך, למי ששם לב, היה יום מטורף מבחינה ספורטיבית:
1. הפסדים בלתי נתפשים של יונייטד וליברפול, ואפשר להוסיף את לסטר
2. הפסד ראשון של קיפצ'וגה במרתון גברים מזה 8 שנים
3. אולי גם ההדחה של האלפ משמינית גמר הנשים ברולאן גארוס על ידי שחקנית שהובסה על ידה בשנה שעברה באותו הטורניר
4. הניצחון של ההיט
5. ואני חושב שהיו עוד דברים ששכחתי
מנחם לס
5 אוק 2020 17:33:24האלפ לא סתם הפסידה. היא הובסה
מנחם לס
5 אוק 2020 17:35:07צודק, אבל האלפ לא סתם הפסידה. היא הובסה
onetwo3
5 אוק 2020 22:25:22👍
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 11:57:44קבל ברכות על הניצחון צ׳יקו. חמקת לי בבלוג החי 🙂
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 11:29:54מסכים בעניין אוליניק – הוא הקשיחות שהייתה חסרה למיאמי. לאדבאיו עדיין אין את זה. יש שמועה שבאחת ההפסקות אוליניק ניגש לג'יימס ושאל אותו בשקט: "תגיד? איפה לאב?"
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 19:53:35חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה לא מצחיק…………….
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 22:49:28צודק
🙁
אהרון שדה
5 אוק 2020 11:38:00אתמול כתבתי למישהו בווטסאפ שאם אנו ביום שוילה מביסה את ליברפול 2-7 לסטר המוליכה היוצאת מובסת בבית 3-0 בידי ווסטהאם טוטנהאם נקלעת לפיגור דקה 2 אצל היונייטד ומביסה 6-1 .
ואלקמר מוליכה 0-4 אחרי חצי שעה ואז מקבלת גם פנדל מחטיאה אותו ומסיימת 4-4
אז ביום שכזה מתאים למיאמי החסרה לנצח את ל.א
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 11:59:26יום פסיכי, לא זוכר כזה
שחר אלוני
5 אוק 2020 12:53:54ההפסדים של הלייקרס לאורך כל העונה זה משחקים קשים לצפייה. זה בדרך כלל לא התעלות של היריב, אלא משחק מאד חלש שלהם. אתמול דייויס היה הכי חלש שאני זוכר ממנו, התחיל את המשחק עם איבודים ועבירות בלבד. ברבע הרביעי לברון וכל הלייקרס היו מבולבלים, בעיקר ב 5 הדקות האחרונות. ובטוטאל 20 איבודים (10 ברבע הראשון), החטאות עונשין, מסירות החוצה פעם אחר פעם , בלבולים בהגנה שוב ושוב, נקווה שיחזרו לנורמלי במשחק הבא
אשך טמיר המקורי
5 אוק 2020 13:53:10מסתבר שהשיקוץ לא כיבד את המעמד, יריביו וחברי קבוצתו וירד לחדר ההלבשה 10 ש' לפני הסיום.
זה הניחוש שלי לגבי מה שיגיד כשיישאל על כך היום:
.
"כעסתי על עצמי שלמרות שנתתי משחק מצוין לא הצלחתי להביא לנו את הניצחון. אני שונא להפסיד, ולוקח את הפעמים הבודדות שזה קורה לי מאוד קשה. אני קשה עם עצמי במיוחד כי אני מנצח מטבעי."
.
ואז ייתן עקיצה על דייוויס ועל "כאלה שעדיין לא היו שם ולא יודעים מה צריך בשביל ללכת עד הסוף במעמדים האלה. אני כמנהיג של הקבוצה צריך לעשות עבודה יותר טובה בלהראות להם איך עושים זאת."
yoash_son_of_tulila
5 אוק 2020 14:35:15חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 19:56:02חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שלי יותר גדול
🙂
הקוריוז
5 אוק 2020 15:33:59יפ בדיוק ככה. נהיית שיקצה 😎
מנחם לס
5 אוק 2020 17:37:31גנבת לו את המילים
shadow
5 אוק 2020 18:50:30😂😂😂😂😂😂😂☠️☠️☠️☠️
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 22:50:23חחחחחחחחחחחחחחחחח
לא יכול להתחרות ברזיאל AKA הרבי מהופמן
Zivke
5 אוק 2020 13:53:58הלילה באמת היה תענוג לצפות בכדורסל המכוער של מיאמי וג'ימי באטלר
אגב, רובינסון לא בן 24, אלא 26.5
Yp
5 אוק 2020 13:54:27צהריים טובים ותודה למנחם על עוד פוסט נפלא
רק כדי לעשות צדק היסטורי עם מישהו שדי נשכח :
את המץ' אפ זון הביא לארץ בתחילת שנות השבעים מאמן הנבחרת דאז אלברט חמו שראה את זה בליגת המכללות בעת השתלמות בארהב . ההגנה הזו בוצעה לראשונה על ידי הנבחרת באליפות אירופה בשנת 1973 והביאה לנבחרת מספר נצחונות מאד מפתיעים שהביאו אותה למקום השביעי המכובד למרות הרכב חסר והידיעות מהבית על פריצת
מלחמת יום כיפור.מאז היא נכנסה לרפרטואר של כמעט כל המאמנים הישראליים . ההגנה הזאת מתאימה לסגל נמוך שמתמודד מול סגל עם יתרון גובה וכח,מה שאיפיין את הקבוצות הישראליות דאז שהיו מבוססות על ילידי הארץ,לפני עידן הגיורים.
דוקטור רזי הופמן
5 אוק 2020 19:57:56וואו
כמה זמן שלא שמעתי את השם חמו.
מאבות והאמהות של הכדורסל בישראל.
דקסטר
5 אוק 2020 14:17:23https://youtu.be/w0GzIlxS2iM
לכל אלה שחושבים שאין ביסוס לדברים של שמעון על השופטים, ובעיקר על שופטים מסויימים.
yoash_son_of_tulila
5 אוק 2020 14:39:52אני ב5 דק הראשונות ואמשיך עד הסוף, הם מדברים עכשיו על העבירות של דייויס. כמה מהם אתה טוען שלא היו? (או שיש אג'נדה ועוד לא הגעתי אליה)
yoash_son_of_tulila
5 אוק 2020 14:49:09אגב, ראג'ה נגע בנקודה מאוד יפה שסוף סוף מראה טביעת אצבע של ספולסטרה:
בחילופים על לברון, הירו ובעיקר רובינסון לקחו את לברון ואז ישר חזרו חזרה והחליפו עם באטלר. לברון היה צריך לעבוד הרבה יותר קשה על באטלר.
yoash_son_of_tulila
5 אוק 2020 14:36:07מנחם הרגת אותנו עם הלולב.
yoash_son_of_tulila
5 אוק 2020 14:47:52באטלר במשחק שיכנס להיסטוריה, לא פחות. אנחנו נדבר על זה עוד שנים קדימה.
אבל בגלל שבאטלר הוא נתון, אתמקד באוליניק: הוא ההבדל בין 3-0 ל2-1:
הוא גבוה, מאסיבי, חזק, קולע, מוסר, מבין את תבנית המשחק (אפשר לשים לב שהוא כל הזמן בתזזית וכל הזמן מסתכל ומנסה להבין את המהלכים).
הוא מצליח לאזן את היתרון של הלייקרס בריבאונד ואת הטיילת בצבע.
כמה סלים הלייקרס קלעו היום בצבע? ואז בוא נוריד את השחקנים שהם לא לברון?
יש מצב שעדיף למיאמי שדראגיץ יחזור לפני.
.
אני רוצה לגעת בעוד נקודה, אולי החשובה ביותר בסדרה בינתיים:
כשבאם משחק, המגן שלו יודע שהזריקה לא תגיע מחוץ לצבע או מאחורי העונשין ולכן הוא לא יוצא אליו ומכווץ את ההגנה.
במצב הזה באטלר במשחקים 1-2 נתקל בחומה בצורה בצבע והיה צריך להתפשר על מיד ריינג'.
היום באטלר קלע את רוב הנקודות שלו קרוב מאוד לסל, חלק גדול אוד בלייאפ או דאנק. למה? כי הצבע היה פנוי.
הווארד לא יכול לשמור על אוליניק בשלשות\הורדת כדור ובכלל אם אין למיאמי גבוה באיזור הצבע – אין להם סיבה להחזיק את הווארד.
.
למה הנקודה מתקשרת? לעובדה שסוף סוף אחרי 2 משחקי נפל למרות שבשני הם קלעו מצוין, מיאמי הצליחה לקלוע סלים קלים. לא רק את אלו של קראודר בחיתוכים אלא את הבידודים של באטלר, כאשר הלייקרס לא יכולים להביא אליו עזרה כאשר הירו-רובינסון-אוליניק בסביבה. את הקליעות הממש פנויות הם יקלעו.
ברגע שמיאמי יכולה לקלוע סלים קלים, שזה משהו שתמיד הקבוצות של לברון וכוכבים בסדר הגודל שלו יכולים, הכל הופך להיות יותר קל. במשחק כמו של היום, שמורכב מריצות, בסוף המשחק כבר אין את אותה ריצה והמשחק מתחיל להיות PLAY BY PLAY, יותר עומד עם פיק אנד רול וחסימות אבל פחות משחק מעבר.
.
לכן, לסיכום: אם מיאמי תוכל להמשיך לפנות את הצבע של הלייקרס, לא רק שהיא תקלע בכמויות מהצבע אלא תקלע גם מה3 יותר טוב, בגלל שההגנה של הלייקרס תצטרך להתחיל לרוץ בין שחקנים, חסימות ועזרה.
yoash_son_of_tulila
5 אוק 2020 14:52:39אגב, NO OFFENSE TO LEBRON, אבל היום כשבאטלר קיבל אותו לאורך רוב המהלכים (שהיה ניתן להחליף עליהם), בנוסף לשמירה של לברון על באטלר בכמה מהלכים (שלא מעט פעמים בסוף הסתיימה בחילוף בו באטלר מקבל שומר נמוך\חלש\טיפש יותר, ללברון לא היה את "ההילוך הנוסף".
לא רק שהוא לא בא לשמור ולעשות פאולים כמו שהיה על מארי, הוא לא ככ הורגש אחרי שמיאמי ניטרלו את ההשפעה שלו בעזרת פיק אנד רולים חכמים.
.
מה שאני רוצה לומר זה שבאטלר עשה בדיוק לברון:
1. הוא התעקש לקבל את הכדורים
2. הוא התעקש לקבל את הנמוך\חלש\איטי בפיק אנד רול
3. הוא התעקש להגיע לבלטה שהוא רוצה להגיע אליה
4. הוא התעקש להשאר על המגרש גם כשהיה תשוש
ולברון? הוא סיים עם שורה סטטיסטית מצוינת כרגיל, אבל זה נתון. זה נתון כי הוא כ"כ טוב וכי הכדור אצלו כל הזמן. הוא לא השתלט על המשחק לא בהתקפה ולא בהגנה.
רן הנרגן
5 אוק 2020 15:05:21כתבתי לפני שהחלה הסידרה שמיאמי צריכה לפוצץ את דיוויס. הוא רכיכה.
.
דנקן רובינסון נראה רע בהתקפה לאורך כל המשחק. החטיא זריקות פנויות בסיטונאות. אבל הוא סיים +27. איך יתכן?
.
gravity. בעונה הבודדת שהוא משחק הוא יצר לעצמו שם. הליקרס לא מעיזים לעזוב אותו ולכן מכיון שהוא כל הזמן בתנועה עם השומר הצמוד הליקרס לא יכולים להביא את השומר שלו לעזרה וכך נשארים החודרים של מיאמי מול שומר בודד. מענין אם במשחק הבא ווגל ינחה את השחקנים לעזוב אותו.
yoash_son_of_tulila
5 אוק 2020 15:06:03זה ייתכן בגלל שהמדד הזה הוא מטופש.
רן הנרגן
5 אוק 2020 15:27:31אני לא חושב שהוא מטופש. המדד הזה למעשה אומר , כשהוא חיובי – כשהאיש הזה במשחק קורים לקבוצה שלו דברים טובים. מה קורה, למה קורה , זה לא תמיד ברור. צריך לחפור. אני למשל חשבתי שדנקן היה גרוע והופתעתי מגובה המדד. +27 זה ענין של מה בכך במשחק שהסתיים ב הפרש של 12 נקודות.
אור
5 אוק 2020 16:11:22המדד יכול לשקף על פני עשרות משחקים, לא אחד בודד.
הקוריוז
5 אוק 2020 16:29:58זה מדד טוב לניגוב בשירותים
the artist formerly known as the Shot
5 אוק 2020 15:45:05נגעת בנקודה שנהגתי להתווכח עליה בעבר בנוגע לראסל ווסטברוק – לא בהכרח מדד ה +- אלא יותר היוזמה וה"התקפה" במובן של לתקוף. אני אהבתי מאוד את רובינסון היום – הוא כל הזמן חיפש להתקיף, העיף כדורים, חדר, עשה הגנה (גרועה, אבל עשה). אם תסתכלו טוב תראו שבארבע זריקות הראשונות שלו עושים לו פאול קטן על המרפק בזמן הקליעה, בכל פעם, ורק פעם אחת נשרקה. הוא היה אומלל וזה שיבש אותו לגמרי – אבל הוא המשיך לשחק ולתקוף ולתת מאה אחוז. לא תמיד הבוקס-סקור מספר את הסיפור. לפעמים הוא לא מספר כלום ולפעמים – כמו היום (גם ביחס ללברון) – הוא מספר הפוך.
אני מאוד אהבתי את רובינסון היום.
.
טולילה – ניתוח מצויין. אבל אתה פוחד להגיד אז אני אומר – אדבאיו קצת חונק את ההתקפה של מיאמי כי הוא תקוע בצבע ו"מרדים" את באטלר. אוליניק נהדר – זורם – חכם – ובעיקר רשע מרושע. לא פוחד להרביץ. מאוד מקווה שימשיכו להרביץ לדיוויס, הוא באמת עדיין לא הראה קשיחות. אולי יש לו, צריך לתת לו "הזדמנות" להראות.
.
ד"א לכל המצקצקים – גם דיוויס וגם לברון קיבלו הערב כמה דאבל טימים. איך זה קרה? הרי יש את חוקי היאקוזה? כי באיזורית – מסתבר – חוקי היאקוזה לא תופסים!
yoash_son_of_tulila
5 אוק 2020 15:59:04אני מסכים שהיעדר הקליעה של באם מפריעה למיאמי בהרבה תבניות משחק.
אבל בסופו של דבר, כמה משחקים כאלה יהיו לדייויס? כמה משחקים סופרסטאר יכול לחרב לקבוצה שלו בסדרה אחת? אלא אם הוא מתכוון לתת סדרה כמו של לברון ב2011, או דברים בסגנון.
כאן בדיוק נכנס אדביו – אוליניק יכול לשמור על דייויס כל עוד הוא לא מוריד את הכדור לרצפה או נע הרבה. אוליניק די גמלוני, לא מספיק עדין כשצריך ולא יודע לווסת את הכח או הריצה שלו. אם דייויס הולך לחזור לעצמו – אדביו חייב להיות עליו.
.
וכאן נכנס רעיון שאולי כדי לספולסטרה לנסות: חמישיה של הירו, באטלר, רובינסון, באם ואוליניק. חמישיה של 5"6 במינימום שאולי תצליח לתת פייט ללייקרס בבורדים ולסתום את הצבע עם ידיים ארוכות וגופות כבדות.
.
מילה טובה מגיעה לאיגודלה על הגנה מצוינת על דייויס. למרות שגם עציץ היה שומר טוב על דייויס היום.
הקוריוז
5 אוק 2020 16:29:18רובינסון הזה אידיוט חושב הוא משחק בשכונה מגינים רצים אליו בטירוף קופצים באוויר גם והוא במקום לקפוץ עליהם עושה להם פייק ומוסר ובורח ממגע כאילו הוא בשכונה.
אפילו אני התחלתי לבקש עבירות בזריקות ל3 על כל מכה שאני מקבל ליד בזריקה 😂😂
מנחם לס
5 אוק 2020 17:42:41הלוואיט שינחה לעזוב אותו
Berch
5 אוק 2020 16:54:08חיכיתי למעורב שלך מנחם…..
תענוג
יאללה מיאמיייייי
🙂
רן הנרגן
5 אוק 2020 17:42:04הכל יפה וטוב אבל אם מיאמי לא מנצחת גם את המשחק הבא אז המשחק שהיה יזכר כלא יותר מקוריוז.
מנחם לס
5 אוק 2020 17:47:59…אבל…אם היא תפסיד את הבא ותנצח את שלושת הבאים…
רן הנרגן
5 אוק 2020 18:34:53זה לא יקרה אלא אם כן לברון או דיוויס יפצעו.
קוקי
5 אוק 2020 18:48:39חחחחחחחחחחח
Ari
5 אוק 2020 19:09:37מעורב אדיר..
דיוויס מכין עץ דקל שלם לדחוף לכל המזלזלים כאן
ראו הוזהרתם
e.a sport
5 אוק 2020 22:11:00אז הכנתי לשאדו ממו קטן…(יש אנשים שעובדים)…
תבדוק את הירידה במספר הנקודות של קוזמה לעומת העונה הרגילה לפלאוף- ועוד יותר את הירידה באחוזים.
כמו כן מוזמן לעבור על תגובות של חכמים ממני על קוזמה במהלך הפליאוף.
בנו עליו כאולסטאר אחרי ימי לברון על יד דיוויס…
shadow
5 אוק 2020 23:21:19אתה ממשיך עם השטויות "יש אנשים עובדים" 😂😂😂 מה נסגר בנאדם?
מה הקשר בין מה שרשמת לטענה הראשונית שכשקוזמה קולע אז הלייקרס צריכים לדאוג?
ציטוט:
"כשקוזמה פוגע-
הלייקרס בבעיה.
מסוג השחקנים שכשהוא טוב השאר גרועים" – תגובה 21 בסיקור של המשחק
התייסתי רק לזה וגם כתבתי לך בסך הכל שאתה מבלבל מתאם עם סיבתיות לא איזה משהו מיוחד.
כלומר אם לעזור לך מעט בתרגום הדברים (כי נראה שאתה מתקשה) אז אפילו אם יתברר שהטענה נכונה אין זה אומר שאפשר למצוא קשר סיבתי בדיוק כמו עם נושא הנעליים שנהיה טרנד בבלוג.
הלכת לאיבוד כנראה שהשתכרת מניחוחות המלך.
תגיד לא הופעת פה פעם בשם אחר?