לברון ג'יימס הוא שחקן כדורסל בלוס אנג'לס לייקרס, בן כמעט 40. זהו מאמרו הראשון לאתר.
לקהילת הופס היקרה – לקוראים ולמגיבים, לכותבים ולעורכים, לאוהבים ולשונאים, לחסידים ולמתנגדים, ל-לל"ל-יסטים וללברוניסטים, לאוהדי מיאמי, לאוהדי הלייקרס, למתנאל ולאוהד קליבלנד השני שמסתובב כאן – ברכות.
יש לי חלום, או ליתר דיוק שניים
אני חולם להישאר בלייקרס – אני אוהב את העיר, יש כאן מזג אוויר מצוין, מגרשי גולף משובחים, בתים גדולים ליד הים, והרבה סרטים לככב בהם. אני משחק בגופיה מספר 23, וגם בגופיה 6, כך שאהיה השחקן השני בהיסטוריה של המועדון לזכות בשתי גופיות בתקרת האולם. ויש לי אופציית שחקן על לא פחות מ-51 מיליון דולר לעונה הבאה, לא שזה סכום שמזיז לי, אבל הסיגנאל החיצוני חשוב כאן – אני עדיין כוכב עליון.
וגם
אני חולם לזכות באליפות נוספת
אבל כמו שהסגל של הלייקרס נראה העונה, והאמת, גם בעונות הקודמות, אולי למעט 2020, זה לא עומד לקרות.
תהיו איתי רגע:
אני ו-AD, רק שנינו, עולים כמעט 95 מיליון דולר בעונה הבאה. ריבס ו-ונדרבילט, שחקנים מצוינים, ביחד, זה עוד 23 מיליון דולר, אז אנחנו כבר ב-118. עכשיו אתם בטח אומרים "נו אז? התקרה העונה היא 136, נכון?", ואני מסכים, זה נכון. "עכשיו תוסיף כמה אחוזים לשנה הבאה", אתם טוענים, ואני זורם איתכם – נוסיף 5%, יודעים מה, אפילו 7%, אז אנחנו ב-145, סבבה? אז זה נראה כאילו יש לנו כמעט 30 מיליון דולר "לבזבוזים", אה? אז זהו, שלא – דיאנג'לו והאצ'ימורה, ביחד, זה כבר עוד 35, והנה חצינו את ה-150… ומעבר לזה יש רק קצת רוקיז וחוזי וטרן מינימום כאלה – כריסטיאן ווד, ג'קסון הייז וקאם רדיש.
ככה לא בונים חומה.
אין לי עם מי לעבוד כאן.
נכון, תיאורטית דייויס יכול לנצל סעיף יציאה מהארכת החוזה שחתם בקיץ שעבר ולחתום על חוזה נמוך יותר, אבל לא נראה לי שמישהו יאשר לו לעשות שטות כזאת, וגם אם כן, על כמה כסף הוא כבר יתפשר?
אז עכשיו אתם תגידו לי "יתכבד כבודו, כסף לא חסר לו, יוותר בעצמו על האופציה השמנמנה שלו, ו'פוף', כמו מעשה קסמים התפנו להם איזה 50 מיליון דולר שאפשר להחתים בהם שחקן חופשי, או להחתים מישהו בסיין אנד טרייד עבור מישהו שרוצה להגיע ללייקרס, וכו'".
תראו, זה לא לא נכון, כן? כלומר זה כן נכון, כן? אבל…
זה ישים אותי באיזו פינה כזו של "עוד שחקן עבר מהולל שהיה כל כך נואש לטבעת שהסכים לבייאאוט ו/או לחתום על מינימום". ואני, עם כל הכבוד, לא קארל מאלון / דוויט הווארד / בלייק גריפין / למרקוס אולדריג', אתם מבינים? להיפך, אני לברון ג'יימס – הם חותמים על מינימום כדי לשחק איתי, לא אני חותם על מינימום כדי לשחק איתם. זה הבדל.
אז עכשיו אתם תגידו לי "לא רוצה, לא צריך, לנו זה בטח לא משנה, לא אנחנו אלה שמתיימרים לעבור את מייקל"
אז זו הנקודה, אתם מבינים – מייקל לא ויתר על שכר, ולא היה חולם לוותר על שכר, וכששיחק בוושינגטון, אחרי הפרישה השנייה, זה באמת היה "לא קשור", ומשהו שרוב הג'ורדניסטים פשוט מתעלמים ממנו לגמרי. וגם קובי לא וויתר על שכר, למרות שהחוזה העצום שלו סתם את הגולל על הלייקרס כקבוצה תחרותית.
בקיצור, כוכבים בסדר גודל שלי לא עושים דברים כאלה. אז "תחתום על חוזה קטן" מסתמן כמקרה של "התרופה גרועה מהמחלה", כלומר זה יפגע במורשת שלי עוד יותר.
וגם אם הייתי מחליט לחתום על מינימום, מיינד יו, בכלל לא בטוח שזה יגמר באליפות. תחשבו על שאקיל "הרודף" בשלהי הקריירה – פיניקס, קליבלנד, אפילו בוסטון… איףףףף…. ובסוף הוא לא הצליח לעבור את קובי.
התרחיש המרכזי שאני יכול לחשוב עליו שבו אני חותם על חוזה קטן הוא באיזה קטע של "השיבה הביתה" או משהו כזה, כלומר אני לא מממש את האופציה בלייקרס אבל חותם בקליבלנד/מיאמי. הבעיה עם זה היא שדוגרי, אני לא בטוח בכלל שקליבלנד, ואפילו מיאמי, הופכות לקונטנדריות גם אם אני מצטרף, ותחשבו איזה לוזר אני אראה אם אחזור אליהן רק כדי שוב להפסיד לדנבר או לבוסטון. אם אני הולך על קטע כזה אני חייב סיכויי הצלחה מקסימאליים, וזה לא המצב, לא במיאמי, ובטח שלא בקליבלנד. הן גם יחששו שזה יפריע לכוכבים שלהן, וכנראה שבצדק.
האמת שיש גם את "וריאנט ברוני", כלומר שהקבוצה מחתימה את ברוני, מחוץ לדראפט, ואז אני כאילו מצטרף כדי לשחק עם ברוני, ולא בשביל הכסף, ואז אולי לא יכפישו אותי כרינג צ'ייסר. אבל הבעיה הבסיסית בעינה עומדת, כי אני לא רואה קונטנדרית שמכבדת את עצמה מחתימה את שני הג'יימסים בסגנון "מנוי אב ובנו". איזו שרלוט כזו, שבין כה אין לה ציפיות של ממש, אולי תרצה, אבל דנבר? בוסטון? הניקס או הבאקס? לא נראה לי.
בקיצור, כל האופציות האלה לא מבטיחות דבר, ועלולות, בסבירות גבוהה, להסתיים ב"דוראנטיזציה" קטלנית של התדמית שלי – אנשים יחשבו שאני לא רק קאפקייק אלא גם מנג'ר גרוע. וזה יהיה אסון. אני עלול לסכן מורשת של 20 שנה בגלל איזו שנת פריילוף חלושה כזו בסוף הקריירה.
אז לנוכח כל הספקות וסימני השאלה הללו, יכול להיות שכבר עדיף לי להישאר המלך של לוס אנג'לס בשכר מדופלם? יכול להיות שעדיף לי לרכב (על דייויס וריבס) לעבר השקיעה, כמו קובי לפניי?
העניין הוא שככל שחולף הזמן דייויס ואני דועכים, ואם בשתי העונות האחרונות עוד הצלחנו להעפיל מהפלייאין, זה לגמרי אפשרי שבעונה הבאה, ובוודאי אחריה, זה כבר לא יקרה, ונישאר איפשהו באזור 9-12 כזה.
אז יכול להיות?
יכול להיות שזה הפלייאוף האחרון שלי אתכם?
captain beefheart
26 אפר 2024 07:47:57בוקר טוב מר לברון.
אל תשאל איזה חלום היה לי קודם. שארון גורדון ודנבר מועכים אותך ואת הלייקרס כמו שפיל דורך על חגב. כנראה שנכנס לחלום גם ווישפול ת'ינקינג כי הוא נגמר בזה שאתם בקבר השחור שנקרא גם 'אפס שלוש'.
יאללה נשאיר השרעפים מאחור, נשתה קפה ונתעדכן בתוצאות ותגובות בהופס.
Berch
26 אפר 2024 07:53:32אחלה מאמר
שכחת את האופציה של האיחוד בין שתי הצ'ילבות בגולדן סטייט בנסיון לתת לשניהם צ'אנס נוסף להשתחל לפלייאוף/פליי אין
🤣
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 07:56:12יפה.
מי יצטרף למי?
IDO
26 אפר 2024 08:31:37אני פה לעזור.
איחוד בגולדן סטייט (גם ליד הים) בין סטף לברון קיי די דריימונד וקליי.
מאמן : הדוגמנית הבלונדינית.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 08:32:57:-)))))
עידו גילרי
26 אפר 2024 08:21:07מאנו לפעמים לא ברור לי מאיפה אתה מביא כל מיני אמירות. דייויס יכול לצאת מהחוזה? דייויס סגור עד כלות ברכיו או 2028 מה שיבוא קודם.
מייקל לא היה מוותר על שכר? מייקל שיחק את רוב הקריירה על חוזה של שמונה שנים שהפך אותו למחיר מציאה עבור השחקן הטוב בהיסטוריה. ואז כשחזר מהפרישה זכה לפיצוי בליגה בלי תקרת מס, תקרה קשיחה או משכורת מקסימום.
לעניננו – פלייאוף אחרון או לא תלוי במלא גורמים אבל לברון יישאר בלייקרס.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 08:25:28תסתכל על הצבע של המספר של דייויס בשנה הבאה – הוא ירוק. אני חושב שהוא יכול לצאת מהאופציה (ETO).
אם מייקל היה "תקוע" בחוזה כלשהו לא הייתה לו יכולת לוותר או לא לוותר על כסף, אז זה לא רלבנטי, אבל בינינו – אם זה היה אפשרי אתה חושב שמייקל היה מוותר על הכסף? לא בגלל הכסף, כמו לברון, היה לו מספיק, אלא בגלל הסיגנאל.
לענייננו – למה אתה חושב שלברון ישאר בלייקרס?
עידו גילרי
26 אפר 2024 08:46:52אתה טועה.
מייקל היה יכול לעשות מה שהרבה אחרים עשו וזה לדרוש לפתוח את החוזה (משהו שאז היה אפשרי). לשאלתך – הוא היה מוותר לדעתי- שום דבר לא היה חשוב לו כמו הניצחון.
הוא יישאר – כי אין לו אופציה טובה יותר כרגע. סביר שיחתום על חוזה אחד +אחד שמאפשר לו כל שנה להחליט מחדש.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 08:53:24תסתכל כאן – https://www.basketball-reference.com/contracts/LAL.html
כתוב שחור על גבי בסקטבול רפרנס
2024-25 is a player early termination option.
עידו גילרי
26 אפר 2024 08:56:26עצה קטנה – בענייני חוזים אל תלך לבסקטבול רפרנס. אי אפשר להאריך ולהשאיר -eto. דיוויס ויתר על האופציה כדי להאריך.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 08:57:45גדול עלי, לפקפק בבקסטקבול רפרנס (מגבלות המוצר, שלי, לא של בקסטבול רפרנס, מה לעשות)
אז לאן ללכת?
עידו גילרי
26 אפר 2024 08:59:09spotrac, hoopshype
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 08:59:41רות
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 08:54:16ולמה אתה חושב שללברון אין אופציה טובה יותר כרגע? (זה, בעצם, הקטע של הפוסט)
עידו גילרי
26 אפר 2024 08:57:37כי אני לא רואה אחת כזו…
לא אומר שאחת כזו לא יכולה לצוץ בהמשך הדרך.
אני רואה אותו מוותר על כסף אבל בשום מצב לא חותם על חוזה 'מביך'.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 08:58:56מסכים. השאלה היא מהו חוזה מביך עבור לברון, ולדעתי הוא מספר גבוה ממה שמאפשר לו לחתום בקונטנדרית.
עידו גילרי
26 אפר 2024 09:00:25לא פחות מ 30-35
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 09:05:44מסכים
NBA בדם
26 אפר 2024 08:25:25תודה על השיתוף לברון. סחתיין ענק למי שעזר לך לנסח טקסט כזה מיוחד. שאפו👏👏👏
ממליץ לך לחזור הביתה לקליבלנד. בסוף בנאדם רוצה את בית מבטחו, ששם הוא מרגיש מיוחד גם בימים קשים ופחות סימפטיים.
תפרד יפה מהגבה ותגיד לו שהוא צריך להתרגל לשחק בלעדיו. הוא כבר ילד גדול.
"החזרה 2" יהיה לא פחות מיוחד "מהחזרה 1".
בסוף יהיה בסדר. אין כמו הבית.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 08:26:01אמירה יפה.
thetroll
26 אפר 2024 09:43:26הוא בלוס אנג'לס המקום הכי נוצץ בארהב ואולי בעולם. . מיליארדר (לבריאות). אתה חושב שיחזור לקליבלנד (החור הכי מסריח בארהב)?
לא סביר.ינסה להביא את הבן שלו ללייקרז יצהיר שהוא פורש בסוף העונה ויעשה מופע פרידה שנתי סטייל קובי.
יותר סביר.
NBA בדם
26 אפר 2024 09:58:43לא כל הנוצץ זהב. גם המקום הכי מפואר ונוצץ לעולם לא יחליף את הבית החם ששם הוא הפך לאגדה. הוא יכול לבחור בחיים הטובים באל איי, אבל יש לו אופציה נהדרת להיות הבן האובד ששב הביתה שוב. הקהל ימות עליו עוד יותר מהפעם הקודמת והתקשורת תהיה סביבו עוד יותר בשנותיו האחרונות ובקבוצת הם שלו. שווה לו לקחת את האופציה השנייה.
thetroll
26 אפר 2024 13:31:42לא מאמין שזה יקרה. אני חושב שחשוב שתבינו שהקריירה – לפחות התחרותית שלו – הסתיימה. הבן אדם כבר 20 שנה בליגה ואתה רואה אותו בכל הסדרה הזו פשוט שופך לאגר משחק אחרי משחק. הוא עשה הרבה אבל זהו הלך המנוע. נראה לי שהוא מבין את זה יותר טוב מכולם במקום שאתה אגדה – תישאר כזה.
thetroll
26 אפר 2024 13:32:22הכונה לקליבלנד כמובן.
IDO
26 אפר 2024 08:34:34אחלה פוסט לברון.
הפתרון הוא מאד פשוט.
איחוד בין הקבוצות בלוס אנג'לס ויש לך עוד ארבעה ווטרנים לעבוד איתם.
אפשר לקרוא לקבוצה החדשה גולדן לוס אנג'לס. על משקל גולדן גירלס
אבי טרכטמן
26 אפר 2024 08:43:39מכיוון שרוב הסיכויים שברוני יחתום בתור שחקן טו-וויי, זה אומר שאם לברון באמת רוצה סיכוי לאליפות הוא צריך לחבור לבן שלו ב… קבוצת ג׳י ליג.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 08:55:03:-))))))
ע-נ-ק
דוקטור רזי הופמן
26 אפר 2024 09:41:31איזה פלייאוף אחרון?
מה נעשה בכפר ה LLL בלי השקץ?
אנחנו מתכננים הפגנות באישור הבג"צ בקפלן נגד הפרישה של מר ג'יימס.
בלעדיו אין לנו קיום!
NBA בדם
26 אפר 2024 10:01:21נהדר.
לברון הוא ביבי. למתנגדיו לא יהיה במה להתעסק ביום שאחרי. חייבים אותו בשלטון כדי שיהיה בידור ואקשן. הם רוצים אותו בשלטון לא פחות מתומכיו.
דוקטור רזי הופמן
26 אפר 2024 11:24:25יפ
🙂
ראינו מה היה כשהיה באופוזיציה, כל היום בעיתונים ביבי ביבי ביבי. נמאס לשמוע.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 אפר 2024 16:11:51נמצא שקץ אחר אבל שקץ גואט כזה יהיה קשה למצוא אבל יש אמביד, לוקה וכו לא חסר יורשים
ד"ר פופרס
26 אפר 2024 20:59:24יש מלא זבל בWWE
חחחחחחחחח
רק שיפרוש
אשך טמיר המקורי
26 אפר 2024 10:02:14"אני משחק בגופיה מספר 23, וגם בגופיה 6, כך שאהיה השחקן השני בהיסטוריה של המועדון לזכות בשתי גופיות בתקרת האולם."
– אבחנה מצוינת!
"ויש לי אופציית שחקן על לא פחות מ-51 מיליון דולר לעונה הבאה, לא שזה סכום שמזיז לי, אבל הסיגנאל החיצוני חשוב כאן – אני עדיין כוכב עליון."
– גם זו – חשוב לו רק בגלל האגו. יעדיף להפסיד בקבוצה לא תחרותית מלקחת פיי קאט ולהתחרות עם קבוצה חזקה יותר
.
סיכוי לא רע שזה הפלייאוף האחרון.
לא רע בכלל.
עידו גילרי
26 אפר 2024 10:06:54אף אחד בלייקרס לא יתלה שתי גופיות עבור לברון – זה לא קובי שלקח אליפויות עם שתיהן.
המשגיח
26 אפר 2024 10:53:37לברון נשאר בלייקרס, לא רואה אופציה אחרת. לגבי הפלייאוף האחרון – כן, יש מצב טוב. לייקרס לא מספיק טובה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
26 אפר 2024 11:19:13גם לדעתי
gogo
26 אפר 2024 11:27:47אין כמוך מאנו
רן הנרגן
26 אפר 2024 13:00:08אין ספק שלברון יקבל הצעה מג"ס. היא לא יכולה לפנות מספיק מקום מתחת לתקרת השכר כדי להחתים אותו על חוזה גדול וגם לההשאיר סגל שיש לו סיכוי לאליפות ומאותה סיבה S&T לא יעבוד לכן יציעו לו לבוא במינימום. אם הוא יסכים הם יכולים להציע לליקרס את וויגינס, קמינגה ו 2-3 בחירות עבור דיוויס (לא חושב שהלייקרס יקבלו).
ליקוב מספיק שאפתני לתת הצעה כזו.
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
26 אפר 2024 16:09:47לברון הבעיה איתך שאתה לא שומר ותוקע את ההתקפה ועסוק בשיאי נק כדי שלא ישיגו אותך (לוקה כבר הלילה יצמצם פערים).
לברון אתה חי על שיפוט וקליר פאת צר לי לומר לך את זה. גם תפסיק להכניס מרפקים לחזה ולקבל אנד וואן, בואנה רק בליגה הזאת יתנו לך לעשות כזה דבר, בשכונה אתה מקבל חזרה לצלעות, אפילו ללה גרוין
אשך טמיר המקורי
26 אפר 2024 17:29:24יפ
MBK
26 אפר 2024 17:00:50הלייקרס פספסו הזדמנות היסטורית
גם לקבור את גולדן סטייט וגם להציל לעצמם את העתיד
חבל שלא קיבלו את הצעת הטרייד על לברון
היה מתאים לקבל את קומינגה את וויגנס ועוד בחירת דראפט
אני ממש מקווה שהלייקרס ישיגו טרייד עבורו בקיץ
פילדלפיה מתאימה לו כמו כפפה, אולי ינסה להגיע ל OKC ולשחק שם 25 דקות איכותיות בערב
הלייקרס תוכל לקבל את העתיד שלה עבור הפלופ
אופיר נ.
26 אפר 2024 21:17:18אמביד ולברון שילוב מנצח של פלופרים בכיינים.
לברון ב-okc זה סוס טרויאני. OKC במרחק נגיעה מפיינלס. צריכה רק לחזק את הצבע שלה עם עוד בשר בעמדת הסנטר, לשים גוף על יוקיץ'/גובר.
מנחם לס
26 אפר 2024 17:08:05הי לברון. נהניתי. רק תיקון קטן: באל.איי אין "בתים גדולים על שפת הים". הם היו מתים.
Chaim
26 אפר 2024 18:18:42צאט' GPT, האם דוראנט הוא קאפקייק?
הרג אותי, והוא אשכרה ענה מצוין.
ד"ר פופרס
26 אפר 2024 20:57:59פליזזזזזזזז יבבון ,
תפרוש כבר ימכוער.
ככה חברי ה-ללל מגיבים כשרואים את השיקוץ LIVE.
https://giphy.com/gifs/eLBgEQEDZ3bsQ
וניל טרופי
27 אפר 2024 03:18:04אני דווקא חושב שהרכב הלייקרס כרגע יותר מוכשר מהבועה ההיא בפלורידה פשוט הם סוחבים פציעות כל השנה, גייב וינסנט ונדרבליט האצימורה ראסל וריבס זה יופי של ספסל אפילו דינוידי יכול לתפוס ערב או שניים. שני הכוכבים הגדולים פשוט כבר לא מסוגלים למשוך עונה שלמה ופחות פלייאוף שלם. אולי שיציע את עצמו בתור הקומישנר החדש אם יש לו כלכך הרבה השפעה כמו שטוענים. בכל אופן קיץ עצבני לפנינו עם כוכבי עבר שיצאו במסע בעקבות הטבעת האבודה.
ירון, החלום
28 אפר 2024 05:30:35בס"ד
תודה רבה, ממש נפלא.
אני מאמין שהוא עוד יגיע לפלייאוף.