זה הפלייאוף האחרון שלי איתכם – דיון הופס / הגולש לברון ג'יימס

זה הפלייאוף האחרון שלי איתכם – דיון הופס / הגולש לברון ג'יימס

לברון ג'יימס הוא שחקן כדורסל בלוס אנג'לס לייקרס, בן כמעט 40. זהו מאמרו הראשון לאתר.

לקהילת הופס היקרה – לקוראים ולמגיבים, לכותבים ולעורכים, לאוהבים ולשונאים, לחסידים ולמתנגדים, ל-לל"ל-יסטים וללברוניסטים, לאוהדי מיאמי, לאוהדי הלייקרס, למתנאל ולאוהד קליבלנד השני שמסתובב כאן – ברכות.

יש לי חלום, או ליתר דיוק שניים

אני חולם להישאר בלייקרס – אני אוהב את העיר, יש כאן מזג אוויר מצוין, מגרשי גולף משובחים, בתים גדולים ליד הים, והרבה סרטים לככב בהם. אני משחק בגופיה מספר 23, וגם בגופיה 6, כך שאהיה השחקן השני בהיסטוריה של המועדון לזכות בשתי גופיות בתקרת האולם. ויש לי אופציית שחקן על לא פחות מ-51 מיליון דולר לעונה הבאה, לא שזה סכום שמזיז לי, אבל הסיגנאל החיצוני חשוב כאן – אני עדיין כוכב עליון.

וגם

אני חולם לזכות באליפות נוספת

אבל כמו שהסגל של הלייקרס נראה העונה, והאמת, גם בעונות הקודמות, אולי למעט 2020, זה לא עומד לקרות.

תהיו איתי רגע:

אני ו-AD, רק שנינו, עולים כמעט 95 מיליון דולר בעונה הבאה. ריבס ו-ונדרבילט, שחקנים מצוינים, ביחד, זה עוד 23 מיליון דולר, אז אנחנו כבר ב-118. עכשיו אתם בטח אומרים "נו אז? התקרה העונה היא 136, נכון?", ואני מסכים, זה נכון. "עכשיו תוסיף כמה אחוזים לשנה הבאה", אתם טוענים, ואני זורם איתכם – נוסיף 5%, יודעים מה, אפילו 7%, אז אנחנו ב-145, סבבה? אז זה נראה כאילו יש לנו כמעט 30 מיליון דולר "לבזבוזים", אה? אז זהו, שלא – דיאנג'לו והאצ'ימורה, ביחד, זה כבר עוד 35, והנה חצינו את ה-150… ומעבר לזה יש רק קצת רוקיז וחוזי וטרן מינימום כאלה – כריסטיאן ווד, ג'קסון הייז וקאם רדיש.

ככה לא בונים חומה.

אין לי עם מי לעבוד כאן.

נכון, תיאורטית דייויס יכול לנצל סעיף יציאה מהארכת החוזה שחתם בקיץ שעבר ולחתום על חוזה נמוך יותר, אבל לא נראה לי שמישהו יאשר לו לעשות שטות כזאת, וגם אם כן, על כמה כסף הוא כבר יתפשר?

אז עכשיו אתם תגידו לי "יתכבד כבודו, כסף לא חסר לו, יוותר בעצמו על האופציה השמנמנה שלו, ו'פוף', כמו מעשה קסמים התפנו להם איזה 50 מיליון דולר שאפשר להחתים בהם שחקן חופשי, או להחתים מישהו בסיין אנד טרייד עבור מישהו שרוצה להגיע ללייקרס, וכו'".

תראו, זה לא לא נכון, כן? כלומר זה כן נכון, כן? אבל…

זה ישים אותי באיזו פינה כזו של "עוד שחקן עבר מהולל שהיה כל כך נואש לטבעת שהסכים לבייאאוט ו/או לחתום על מינימום". ואני, עם כל הכבוד, לא קארל מאלון / דוויט הווארד / בלייק גריפין / למרקוס אולדריג', אתם מבינים? להיפך, אני לברון ג'יימס – הם חותמים על מינימום כדי לשחק איתי, לא אני חותם על מינימום כדי לשחק איתם. זה הבדל.

אז עכשיו אתם תגידו לי "לא רוצה, לא צריך, לנו זה בטח לא משנה, לא אנחנו אלה שמתיימרים לעבור את מייקל"

אז זו הנקודה, אתם מבינים – מייקל לא ויתר על שכר, ולא היה חולם לוותר על שכר, וכששיחק בוושינגטון, אחרי הפרישה השנייה, זה באמת היה "לא קשור", ומשהו שרוב הג'ורדניסטים פשוט מתעלמים ממנו לגמרי. וגם קובי לא וויתר על שכר, למרות שהחוזה העצום שלו סתם את הגולל על הלייקרס כקבוצה תחרותית.

בקיצור, כוכבים בסדר גודל שלי לא עושים דברים כאלה. אז "תחתום על חוזה קטן" מסתמן כמקרה של "התרופה גרועה מהמחלה", כלומר זה יפגע במורשת שלי עוד יותר.

וגם אם הייתי מחליט לחתום על מינימום, מיינד יו, בכלל לא בטוח שזה יגמר באליפות. תחשבו על שאקיל "הרודף" בשלהי הקריירה – פיניקס, קליבלנד, אפילו בוסטון… איףףףף…. ובסוף הוא לא הצליח לעבור את קובי.

התרחיש המרכזי שאני יכול לחשוב עליו שבו אני חותם על חוזה קטן הוא באיזה קטע של "השיבה הביתה" או משהו כזה, כלומר אני לא מממש את האופציה בלייקרס אבל חותם בקליבלנד/מיאמי. הבעיה עם זה היא שדוגרי, אני לא בטוח בכלל שקליבלנד, ואפילו מיאמי, הופכות לקונטנדריות גם אם אני מצטרף, ותחשבו איזה לוזר אני אראה אם אחזור אליהן רק כדי שוב להפסיד לדנבר או לבוסטון. אם אני הולך על קטע כזה אני חייב סיכויי הצלחה מקסימאליים, וזה לא המצב, לא במיאמי, ובטח שלא בקליבלנד. הן גם יחששו שזה יפריע לכוכבים שלהן, וכנראה שבצדק.

האמת שיש גם את "וריאנט ברוני", כלומר שהקבוצה מחתימה את ברוני, מחוץ לדראפט, ואז אני כאילו מצטרף כדי לשחק עם ברוני, ולא בשביל הכסף, ואז אולי לא יכפישו אותי כרינג צ'ייסר. אבל הבעיה הבסיסית בעינה עומדת, כי אני לא רואה קונטנדרית שמכבדת את עצמה מחתימה את שני הג'יימסים בסגנון "מנוי אב ובנו". איזו שרלוט כזו, שבין כה אין לה ציפיות של ממש, אולי תרצה, אבל דנבר? בוסטון? הניקס או הבאקס? לא נראה לי.

בקיצור, כל האופציות האלה לא מבטיחות דבר, ועלולות, בסבירות גבוהה, להסתיים ב"דוראנטיזציה" קטלנית של התדמית שלי – אנשים יחשבו שאני לא רק קאפקייק אלא גם מנג'ר גרוע. וזה יהיה אסון. אני עלול לסכן מורשת של 20 שנה בגלל איזו שנת פריילוף חלושה כזו בסוף הקריירה.

אז לנוכח כל הספקות וסימני השאלה הללו, יכול להיות שכבר עדיף לי להישאר המלך של לוס אנג'לס בשכר מדופלם? יכול להיות שעדיף לי לרכב (על דייויס וריבס) לעבר השקיעה, כמו קובי לפניי?

העניין הוא שככל שחולף הזמן דייויס ואני דועכים, ואם בשתי העונות האחרונות עוד הצלחנו להעפיל מהפלייאין, זה לגמרי אפשרי שבעונה הבאה, ובוודאי אחריה, זה כבר לא יקרה, ונישאר איפשהו באזור 9-12 כזה.

אז יכול להיות?

יכול להיות שזה הפלייאוף האחרון שלי אתכם?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 47 תגובות

  1. בוקר טוב מר לברון.
    אל תשאל איזה חלום היה לי קודם. שארון גורדון ודנבר מועכים אותך ואת הלייקרס כמו שפיל דורך על חגב. כנראה שנכנס לחלום גם ווישפול ת'ינקינג כי הוא נגמר בזה שאתם בקבר השחור שנקרא גם 'אפס שלוש'.
    יאללה נשאיר השרעפים מאחור, נשתה קפה ונתעדכן בתוצאות ותגובות בהופס.

  2. אחלה מאמר
    שכחת את האופציה של האיחוד בין שתי הצ'ילבות בגולדן סטייט בנסיון לתת לשניהם צ'אנס נוסף להשתחל לפלייאוף/פליי אין
    🤣

      1. אני פה לעזור.
        איחוד בגולדן סטייט (גם ליד הים) בין סטף לברון קיי די דריימונד וקליי.
        מאמן : הדוגמנית הבלונדינית.

  3. מאנו לפעמים לא ברור לי מאיפה אתה מביא כל מיני אמירות. דייויס יכול לצאת מהחוזה? דייויס סגור עד כלות ברכיו או 2028 מה שיבוא קודם.
    מייקל לא היה מוותר על שכר? מייקל שיחק את רוב הקריירה על חוזה של שמונה שנים שהפך אותו למחיר מציאה עבור השחקן הטוב בהיסטוריה. ואז כשחזר מהפרישה זכה לפיצוי בליגה בלי תקרת מס, תקרה קשיחה או משכורת מקסימום.
    לעניננו – פלייאוף אחרון או לא תלוי במלא גורמים אבל לברון יישאר בלייקרס.

    1. תסתכל על הצבע של המספר של דייויס בשנה הבאה – הוא ירוק. אני חושב שהוא יכול לצאת מהאופציה (ETO).
      אם מייקל היה "תקוע" בחוזה כלשהו לא הייתה לו יכולת לוותר או לא לוותר על כסף, אז זה לא רלבנטי, אבל בינינו – אם זה היה אפשרי אתה חושב שמייקל היה מוותר על הכסף? לא בגלל הכסף, כמו לברון, היה לו מספיק, אלא בגלל הסיגנאל.
      לענייננו – למה אתה חושב שלברון ישאר בלייקרס?

      1. אתה טועה.
        מייקל היה יכול לעשות מה שהרבה אחרים עשו וזה לדרוש לפתוח את החוזה (משהו שאז היה אפשרי). לשאלתך – הוא היה מוותר לדעתי- שום דבר לא היה חשוב לו כמו הניצחון.
        הוא יישאר – כי אין לו אופציה טובה יותר כרגע. סביר שיחתום על חוזה אחד +אחד שמאפשר לו כל שנה להחליט מחדש.

          1. עצה קטנה – בענייני חוזים אל תלך לבסקטבול רפרנס. אי אפשר להאריך ולהשאיר -eto. דיוויס ויתר על האופציה כדי להאריך.

            1. גדול עלי, לפקפק בבקסטקבול רפרנס (מגבלות המוצר, שלי, לא של בקסטבול רפרנס, מה לעשות)
              אז לאן ללכת?

            2. spotrac, hoopshype

          1. כי אני לא רואה אחת כזו…
            לא אומר שאחת כזו לא יכולה לצוץ בהמשך הדרך.
            אני רואה אותו מוותר על כסף אבל בשום מצב לא חותם על חוזה 'מביך'.

            1. מסכים. השאלה היא מהו חוזה מביך עבור לברון, ולדעתי הוא מספר גבוה ממה שמאפשר לו לחתום בקונטנדרית.

            2. לא פחות מ 30-35

  4. תודה על השיתוף לברון. סחתיין ענק למי שעזר לך לנסח טקסט כזה מיוחד. שאפו👏👏👏
    ממליץ לך לחזור הביתה לקליבלנד. בסוף בנאדם רוצה את בית מבטחו, ששם הוא מרגיש מיוחד גם בימים קשים ופחות סימפטיים.
    תפרד יפה מהגבה ותגיד לו שהוא צריך להתרגל לשחק בלעדיו. הוא כבר ילד גדול.
    "החזרה 2" יהיה לא פחות מיוחד "מהחזרה 1".
    בסוף יהיה בסדר. אין כמו הבית.

    1. הוא בלוס אנג'לס המקום הכי נוצץ בארהב ואולי בעולם. . מיליארדר (לבריאות). אתה חושב שיחזור לקליבלנד (החור הכי מסריח בארהב)?
      לא סביר.ינסה להביא את הבן שלו ללייקרז יצהיר שהוא פורש בסוף העונה ויעשה מופע פרידה שנתי סטייל קובי.
      יותר סביר.

      1. לא כל הנוצץ זהב. גם המקום הכי מפואר ונוצץ לעולם לא יחליף את הבית החם ששם הוא הפך לאגדה. הוא יכול לבחור בחיים הטובים באל איי, אבל יש לו אופציה נהדרת להיות הבן האובד ששב הביתה שוב. הקהל ימות עליו עוד יותר מהפעם הקודמת והתקשורת תהיה סביבו עוד יותר בשנותיו האחרונות ובקבוצת הם שלו. שווה לו לקחת את האופציה השנייה.

        1. לא מאמין שזה יקרה. אני חושב שחשוב שתבינו שהקריירה – לפחות התחרותית שלו – הסתיימה. הבן אדם כבר 20 שנה בליגה ואתה רואה אותו בכל הסדרה הזו פשוט שופך לאגר משחק אחרי משחק. הוא עשה הרבה אבל זהו הלך המנוע. נראה לי שהוא מבין את זה יותר טוב מכולם במקום שאתה אגדה – תישאר כזה.

  5. אחלה פוסט לברון.
    הפתרון הוא מאד פשוט.
    איחוד בין הקבוצות בלוס אנג'לס ויש לך עוד ארבעה ווטרנים לעבוד איתם.
    אפשר לקרוא לקבוצה החדשה גולדן לוס אנג'לס. על משקל גולדן גירלס

  6. איזה פלייאוף אחרון?
    מה נעשה בכפר ה LLL בלי השקץ?
    אנחנו מתכננים הפגנות באישור הבג"צ בקפלן נגד הפרישה של מר ג'יימס.
    בלעדיו אין לנו קיום!

    1. נהדר.
      לברון הוא ביבי. למתנגדיו לא יהיה במה להתעסק ביום שאחרי. חייבים אותו בשלטון כדי שיהיה בידור ואקשן. הם רוצים אותו בשלטון לא פחות מתומכיו.

  7. "אני משחק בגופיה מספר 23, וגם בגופיה 6, כך שאהיה השחקן השני בהיסטוריה של המועדון לזכות בשתי גופיות בתקרת האולם."
    – אבחנה מצוינת!
    "ויש לי אופציית שחקן על לא פחות מ-51 מיליון דולר לעונה הבאה, לא שזה סכום שמזיז לי, אבל הסיגנאל החיצוני חשוב כאן – אני עדיין כוכב עליון."
    – גם זו – חשוב לו רק בגלל האגו. יעדיף להפסיד בקבוצה לא תחרותית מלקחת פיי קאט ולהתחרות עם קבוצה חזקה יותר
    .
    סיכוי לא רע שזה הפלייאוף האחרון.
    לא רע בכלל.

  8. אין ספק שלברון יקבל הצעה מג"ס. היא לא יכולה לפנות מספיק מקום מתחת לתקרת השכר כדי להחתים אותו על חוזה גדול וגם לההשאיר סגל שיש לו סיכוי לאליפות ומאותה סיבה S&T לא יעבוד לכן יציעו לו לבוא במינימום. אם הוא יסכים הם יכולים להציע לליקרס את וויגינס, קמינגה ו 2-3 בחירות עבור דיוויס (לא חושב שהלייקרס יקבלו).
    ליקוב מספיק שאפתני לתת הצעה כזו.

  9. לברון הבעיה איתך שאתה לא שומר ותוקע את ההתקפה ועסוק בשיאי נק כדי שלא ישיגו אותך (לוקה כבר הלילה יצמצם פערים).
    לברון אתה חי על שיפוט וקליר פאת צר לי לומר לך את זה. גם תפסיק להכניס מרפקים לחזה ולקבל אנד וואן, בואנה רק בליגה הזאת יתנו לך לעשות כזה דבר, בשכונה אתה מקבל חזרה לצלעות, אפילו ללה גרוין

  10. הלייקרס פספסו הזדמנות היסטורית
    גם לקבור את גולדן סטייט וגם להציל לעצמם את העתיד
    חבל שלא קיבלו את הצעת הטרייד על לברון
    היה מתאים לקבל את קומינגה את וויגנס ועוד בחירת דראפט
    אני ממש מקווה שהלייקרס ישיגו טרייד עבורו בקיץ
    פילדלפיה מתאימה לו כמו כפפה, אולי ינסה להגיע ל OKC ולשחק שם 25 דקות איכותיות בערב
    הלייקרס תוכל לקבל את העתיד שלה עבור הפלופ

    1. אמביד ולברון שילוב מנצח של פלופרים בכיינים.
      לברון ב-okc זה סוס טרויאני. OKC במרחק נגיעה מפיינלס. צריכה רק לחזק את הצבע שלה עם עוד בשר בעמדת הסנטר, לשים גוף על יוקיץ'/גובר.

  11. אני דווקא חושב שהרכב הלייקרס כרגע יותר מוכשר מהבועה ההיא בפלורידה פשוט הם סוחבים פציעות כל השנה, גייב וינסנט ונדרבליט האצימורה ראסל וריבס זה יופי של ספסל אפילו דינוידי יכול לתפוס ערב או שניים. שני הכוכבים הגדולים פשוט כבר לא מסוגלים למשוך עונה שלמה ופחות פלייאוף שלם. אולי שיציע את עצמו בתור הקומישנר החדש אם יש לו כלכך הרבה השפעה כמו שטוענים. בכל אופן קיץ עצבני לפנינו עם כוכבי עבר שיצאו במסע בעקבות הטבעת האבודה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט