1. האם טורונטו עדיין מנסה להוכיח שהיא אלופה לגיטימית?
האם מישהו יכול להסביר לי למה אלופת ה-NBA, והקבוצה שהצליחה להתגבר על עזיבתו של קוואי לינארד, ועדיין סיימה שנייה במערב, ולדעתי הייתה הקבוצה הטובה ביותר בבועה, עדיין נחשבת למין אנדרדוג החייבת להוכיח את עצמה כל ערב מחדש?
אתן לכם דוגמא: אם טורונטו מנצחת את הסיבוב הראשון, יריבתה בסיבוב השני תהיה בוסטון סלטיקס (בהנחה שגם היא תנצח את הסיבוב הראשון) ואני חותם לכם כבר עכשיו שלאס ווגאס תשים את כספה על הסלטיקס. ז"א שלאס ווגאס ת-ע-ש-ה הרבה כסף אם הרפטורס תנצח כי רוב האנשים יתערבו על הסלטיקס כמנצחת.
נרשמתם לבראקט הפלייאוף של הופס?
בבועה ראיתי את הרפטורס מנצחת בחדות וללא הרבה בעיות מיוחדות את הלייקרס, שרוב אזרחי ה-NBA מאמינים שהיא הקבוצה לנצח באליפות זו. אז הרפטורס עשו זאת בקלות כשקייל לאורי מתעלה שוב על הגארדים של הלייקרס, ופרד ואנוליט ופסקל סיאקם מראים שוב שאולי אין להם את ה-SWAGGER של הכוכבים הגדולים, אבל הם טובים יותר מהרבה כוכבים גדולים עם כל ה-SWAGGER שלהם. כי בכדורסל SWAGGER לא מנצח. מה שמנצח זה אופי של ברזל, נחישות, ויכולת להיות הטוב ביותר שאתה יכול כשהכל על הקו.
עבורי הדבר הלא יאומן ביותר שקרה לטורונטו הוא שהם נראים ללא קוואי לא פחות טובים מאשר איתו.
אוקיי. עד כאן אני מסכים. אבל השאלה הגדולה היא אם במשחק האחרון, זה של 'לחיים או למוות', יהיה להם את הרוצח קר הרוח שיעשה זאת כשצריך.
כאן טמונה הבעייה של טורונטו: לי היא נראית כאילו היא מרגישה צורך להראות בכל משחק שהיא יכולה לעשות זאת ללא קוואי לינארד. במקום שתשחק בחופשיות את הכדורסל הטוב ביותר שהיא יכולה, התחושה שלי היא שהיא משחקת כאילו עליה להוכיח משהו כדי שיקחו אותה ברצינות כמו את הלייקרס, הקליפרס, או הבאקס.
סיאקם אמר:
“I think the outside noise don’t really matter to us,” Siakam said. “We focus on us and try to get wins, that’s all we care about.
אני משוכנע שכל קנדי באשר הוא אומר לשמע דברי סיאקם: "I WISH!"
סיאקם מוסיף:
“We played a lot of games without Kawhi, so we know what we’re capable of. I think obviously people stepped up and we got better as a team, but I just think that we have a lot of guys that have chips on their shoulders to go out there and play. We’re not worried about nothing else, to be honest, but winning.
“All the guys that won the championship last year have been there for a couple of years and have that chemistry and I think that’s important.”
ייתכן מאד שזאת בדיוק ההרגשה שישנה לי כשאני רואה אותם משחקים: במקום שכל שחקן יהיה עצמו וישחק את משחקו, כל שחקן מנסה מעל ומעבר כדי לתרום את חלקו במה שהפסידו כשקוואי עזב. במילים אחרות, במקום שישחקו כפי שהם כשהם מצהירים במשחקם "אנחנו טובים מספיק גם ללא קוואי", הם מנסים מעל ומעבר כדי להצהיר "כל אחד תורם את שלו להסתיר את חסרונו של קוואי". ישנו הבדל עצום בין שתי הגישות.
המאמן ניק נרס מסביר זאת במילים אלה: "זה לא שפסקל מנסה להיות טוב יותר ולמלא את החסר; הוא פשוט יותר טוב העונה. זה לא שנורמן (פאול, מ.ל) מנסה להיות טוב יותר. הוא טוב יותר, נקודה. לסרג'י (איבקה) ישנה עונה נפלאה. קייל (לאורי) הוא 6 נק' ממוצע מעל העונה שעברה. אוג'י אנונובי 'IS OUT OF THE CHARTS' בשיפור משחקו, ופרדי ???(ואנוילט, מ.ל) הוא עכשיו בזון אחר ממש. איש לא מנסה להיות טוב יותר ובזה לתרום את חלקו עתה ללא קוואי. זה פשוט הרבה יותר: כמעט כל השחקנים, כולל מרק גאסול, העלו את רמת משחקם!
טורונטו הגיעה לבועה והשיגה בדיוק את מה שרצתה להשיג: היא הייתה הקבוצה הטובה ביותר בבועה בגלל – כמו שנרס אמר – השחקנים האינדיבידואלים העלו את רמתם מבלי לפגוע בכימיה של הקבוצה. עם כל הכבוד ללילארד, כשהוא קולע 55 שאר הקבוצה תורמת פחות. מי שטוען שהסאנס הייתה הטובה ביותר עם ה-0-8 שלה מה-1-7 של הרפטורס, שיטען כך (אני עצמי עשיתי זאת אתמול מרוב התלהבות). לא קרה שום אסון.
את הרפטורס הסאנס לא כל כך מעניינת עכשיו. נרס אמר: "לשלמות אף אחד לא הגיע בבועה ובכלל, 'שלמות' הוא דבר בלתי מושג בכדורסל. אבל בגדול אני מרוצה מאד מההופעה שלנו. מצידי שימשיכו לחשוב שאנחנו לא טובים כפי שהרקורד מראה, ושימשיכו לטעון שאנחנו משחקים כדי להוכיח שאנחנו קבוצת אליפות. כל מה שאני יכול לומר לך הוא שאנחנו 'EXTREMELY HAPPY WITH HOW EVERYTHING IS GOING!"
2. הפלייאוף הגדול מכולם: אני מרגיש מתח, ציפייה, והתלהבות כפי שלא הרגשתי זה שנים רבות בפלייאוף!
מדוע זה כך עבורי לפחות? למעשה אין לי היום קבוצה שלי. אם שאלו אותי מי הייתי רוצה שינצח אני מאמין שהייתי בוחר במיאמי. אחריה בבוסטון. אבל אם טורונטו, או מילווקי, או אינדיאנה תהיה המנצחת – זה לא ישנה לי הרבה.
אני מעדיף שקבוצה מזרחית תהיה אלופה, אבל אם הקליפרס, הת'אנדר, או הרוקטס תנצחנה, אתאכזב מעט אבל לדכאון לא אכנס. אני מבטיח. רק דבר אחד יגרום לי להתאכזב, לכאוס, ולהתבאס: אם הלייקרס תיקח אליפות. זה בגלל שהשם 'לייקרס' בלבדו גורם לי חררה. אני שונא אותם משנת 1961 ומלבד הקבוצות של שנות ה-80 שלא ממש שנאתי אלא סתם רציתי שלארי בירד קצת ישפיל, שנאתי – ואני שונא – את כל הלייקרס. אולי גופי ונפשי זקוקים לשנאה הזאת כי היא שורפת את כל הרעלים בגופי. השנאה ללייקרס נותנת לי אנרגיה, וכשהם מפסידים חיי נעשים הרבה יותר נוחים ונעימים.
אני יודע שזה דבר מוזר מאד לשמוע זאת מאדם שהיום הוא בן 83 כאילו אין לו דברים אחרים בעולם לדאוג מהם (יש לי, האמינו לי!), אבל זה אני. לכן אני עדיין כותב ספורט, מתרגש מספורט, ואני מאמין שההתרגשות ממשחקי כדורסל טפשיים הוא דבר שמשאיר אותי צעיר בנפשי, וכנראה גם אלך לעולמי עם הטרוף הזה שאני מודע לו, ויודע שהוא לא נורמלי לחלוטין. היי, כל זמן שזה לא מזיק לאף אחד, ואני לא מאמין שהוא מקצר את חיי (אולי ההיפך הוא הנכון!) אמשיך עם כך.
אז מה עושה מהפלייאוף הזה מרתק כל כך לגבי?
אני לא יודע למה ואיך בדיוק, אבל הכדורסל בבועה הדליק אותי מחדש. אולי הרעב לכדורסל של השחקנים, ושלנו הצופים, גרם לכל דבר להיראות יותר טוב ויותר 'טרי'. כמה משחקים הושיבו אותי על קוצים עד הרגע האחרון. הפלייאוף הזה מרגש אותי כי אני מאמין באמת ובתמים שמלבד אורלנדו וברוקלין (אולי גם פילדלפיה) כ-ל קבוצה מסוגלת לנצח את הדבר הזה, והדבר לא יהווה את ההפתעה הגדולה ביותר ב-NBA.
אני מרגיש שמספר גדול מאד של משחקים יסתיימו בהפרשים קטנים, וכמעט לא יהיו מקרים בהם קבוצה בורחת בסוויפ של 0-4 עם הפרשים גדולים שהופכים את המשחקים לכדור שינה. אני מרגיש שהפלייאוף בבועה יהיה המרתק והמעניין ביותר שהיה אי-פעם ב-NBA. כן, אי-פעם.
למה? כי אין קבוצות חלשות. זה שלאורלנדו אין סכוי לנצח את האליפות לא אומר שהיא לא תעשה צרות צרורות לכל יריב. הסיבה היא שהטלנט ב-NBA אף פעם לא היה כמו היום. אני מאמין שאין היום כוכבים כמייקל ג'ורדן, לארי בירד, או קרים עבדול ג'אבר, אבל ממוצע השכבה העליונה של, נניח, 32 השחקנים הטובים ביותר (2 הטובים ביותר מכל קבוצה) הוא גבוה יותר משהיה אי פעם, אבל ההבדל הגדול ביותר הוא רמת השחקנים מ-8 ומטה בכל קבוצה. פעם 'שחקן ספסל' היה בברור פחות טוב משחקן רוטציה. היום ההבדלים הפכו לקטנים הרבה יותר, וראינו זאת בכמה משחקים ל-SEEDING שהיו בין הטובים והמותחים שראינו בכדורסל.
היום ישנו גם מעבר הרבה יותר חופשי של שחקנים מקבוצה לקבוצה, ומאזור לאזור. לפתע לברון ג'יימס הוא 'מערבי'. ראסל ווסטברוק שהיה יריב ראשי של ג'יימס הארדן לפתע משחק איתו. קוואי לינארד היה מערבי, הפך למזרחי, ואז שוב מערבי. שתי הקבוצות מאל.איי הן בין הטובות במערב. תארו לכם את המתח במפגש בין הלייקרס והקליפרס. (ונא לא לשכוח שהשחקן הטוב בעולם משחק בקבוצה צנועה במזרח, שהיא בירת הגבינה, ורק תארו אותו משחק נגד הלייקרס אחרי שיודיעו שלברון ג'יימס הוא ה-MVP של העונה…)
בגלל מעברי שחקנים וכו', כמעט לכל משחק יש את הסיפור שלו. ובגלל הקורונה אנשים כמוני נמצאים הרבה יותר בבית. בקיצור, אני מצפה לפלייאוף הטוב והמרתק ביותר שראיתי מאז הגעתי הנה.
3. הקבוצה היחידה שאייזיה תומאס רוצה לשחק עבורה בעונה הבאה היא…(צדקתם!) …הגולדן סטייט ווריורס!
אייזיה תומאס הוא שחקן חופשי והוא רוצה שהווריורס יידו שהוא חפץ לשחק בשורותיה.
היי, עם סטפן קרי וקליי ת'ומפסון בריאים, ובחירת לוטרי בדראפט, הם יהפכו בצ'יק אחד מקבוצה שנשכחה לקונטנדרית, ואייזיה מאמין שהיא חייבת שחקן מסוגו כדי להשלים את הפאזל.
תתפלאו, אבל סטפן קרי הגיב לדבריו של אייזיה, "VERY INTERESTING!".
4. דמיאן לילארד מגיב למילים 'HUGE UPSET' אם הבלייזרס יגרמו ל…UPSET!
"HUGE UPSET" אם ננצח אותם? I DON'T THINK SO. הראינו משך העונה לפני ההפוגה שאנחנו מסוגלים לעשות זאת, אבל אני לא אומר שאנחנו פייבוריטים נגד הקבוצה עם הרקורד הטוב ביותר במערב. כל מה שאני אומר הוא שאנחנו מגיעים לנסות לנצח, ולא 'להפסיד בכבוד'".
"מצד שני אני גם לא מבין מדוע פתאום כולם אומרים שאנחנו באים לנצח. כאילו שאנחנו פייבוריטים. אנחנו לא. הם בבועה כראשונים מהמערב. אנחנו ממשיכים לפלייאוף רק כי הכדור האחרון של הנטס פגע בחישוק אבל לא ניכנס. הם נחשבים לטובים ביותר במערב ואולי בכל הליגה. אנחנו לא!".
הוא ממשיך:
“I’ve been seeing everybody saying what we’re going to do to the Lakers,” Lillard said. “The Lakers, they’re the No. 1 seed in the West for a reason. They got the best player in the world on their team. But at the same time, we didn’t fight as hard as we fought in the bubble to just say, all right, we’re the eighth seed to go out there and just get beat up on.”
כפי שכולנו יודעים הבעייה של הבלייזרס אינה דמיאן כמובן. למעשה הוא וסיג'יי מקולום הם הגארדים שהסיכויים לנצח את הלייקרס תלויים רק בהם לנטרל את היתרון שיהיה ללייקרס תחת הסל, כי אני לא מאמין שיוסוף נורקיץ', חסן ווייטסייד, וזאק קולינס יכולים לעצור את אנטוני דייויס, דווייט האוארד, וג'בל מגי, וכמובן לברון ג'יימס וקייל קוזמה.
לילארד, מקולום, וגארי טרנט יצטרכו להתעלות על הבק-קורט של הלייקרס במידה רבה יותר מאשר הפרונטליין של הלייקרס יתעלה על זה של הבלייזרס. זה יהיה קשה מאד.
אז מי יטה את המאזניים לכאן או לכאן? כמובן לברון ג'ונס. הוא חייב להיות ברמה כמעט מושלמת, ובד"כ הוא עושה זאת במשחקים כאלה.
5. ה-TOURNAMENT IN-PLAY היה הצלחה כזאת מסחררת שה-NBA ישאיר את השיטה למאבק בין ה-8 וה-9 (אם הוא פחות מ-4 משחקים) לעתיד
אדם סילבר עצמו רמז שה-IN-PLAY הוא כאן להישאר. אחרי טוויטרים כאלה הוא יהיה טיפש לא להשאירם:
It will be a shocker if the NBA doesn't permanently install the play-in tournament. Many people around the NBA who previously weren't in favor of it now think it's great. The format it takes could be changed, such as including the 7th and 10th seeds, but I'd expect it to be back.
— Kevin O'Connor (@KevinOConnorNBA) August 15, 2020
6. סיבה נוספת שהיא לרעת הלייקרס? היא הסובלת מס' 1 ממשחקים שאינם 'ביתיים'
הסטייפלס סנטר הוא 'האולם הביתי מספר 1' בליגה. עבור הלייקרס כמובן ולא הקליפרס.
הקהל הידען והמבין ביותר ב-NBA הוא הקהל של מדיסון סקוור גארדן. פעם, בשנות ה-70, ה-80, ואפילו ה-90, הקהל הניו יורקי היה האכזר ביותר ליריב. אז מאז הקהל התרגל להפסדים והוא הפך לקהל עייף.
הקהל של הסטייפלס סנטר הפך לקהל הביתי מס' 1 ללייקרס. הם החלו לצפות לנצחונות ולאליפות. לבלייזרס בסטייפלס סנטר היה קשה מאד לנצח, והם היו חייבים לנצח שם את הלייקרס 4 פעמים.
IMPOSSIBLE!
לא היה להם כל סכוי לעשות זאת. אבל על מגרש נייטרלי באיזה חור בדיסני וורלד ללא קהל, יתרון עצום של הלייקרס הולך לאיבוד.
7. היום נודע שג'ה מורנט שיחק את ארבעת המשחקים האחרונים עם אגודל נקוע!
Ja Morant says he played last 4 games with fractured thumb. https://t.co/PyBvRCFHy8 pic.twitter.com/qR4MtfwNuo
— theScore (@theScore) August 15, 2020
IDO
17 אוג 2020 02:13:54כן אבל .. הם מקנדה!
ברוך רובין
17 אוג 2020 02:27:53מנחם קוואי זה שחקן של 30 נקודות בשינה , חייבים שהשחקנים האחרים יעלו את הרמה , הבעייה של טורנטו זה מחסור רציני בכישרון מנחם,
למזלם יש להם את המאמן הטוב בעולם בפער, הוא מוציא מכל שחקן 200% , אם לפילי היה את נרס על הקווים היינו היום עם טבעת אבל במקום יש את הכסיל האוסטרלי . אבל בוא נחזור לטורנטו שאני עובר על הסגל שלהם אחד אחד יש להם חולשה רצינית ,הם לא קרובים לפילי מילווקי בוסטון מבחינת כישרון ואני לא מדבר בכלל על המערב.
עגל
17 אוג 2020 12:45:34אולי הם לא קרובים בכישרון אבל אני מהמר שהם שוב יגיעו לגמר
emcrosenberg
17 אוג 2020 03:09:03losing G7 is the diff. w/wo Kawai
Laury Floper is undeserving otherwise.
המשגיח
17 אוג 2020 05:01:27דוק עזוב שטויות – מזל טוב ליום הולדתך.
עד 120 וגם עד יותר
הקוריוז
17 אוג 2020 06:13:01מזל טוב דוק. יהיה אכן פלייאוף מהנה מקווה לטעות לגבי התחזית שלי לגבי יוסטון לייקרס ופילי בסיבוב ה1 😎
הקוריוז
17 אוג 2020 06:27:57מנחם שמתי לב שהתאגיד מתחיל להשתלט גם על זכויות לתמונות מהליגה כמו גטי אימג?
מנחם לס
17 אוג 2020 15:54:12התאגיד הוא קטן מדי עבורי. אשתמש בתמונות שלהם על אפם ועל חמתם
trusttheprocess
17 אוג 2020 06:42:02המגרש הביתי בליגה הוא כמובן הוולס פרגו סנטר בפילדלפיה.
כל מה שצריך לעשות זה לראות את המספרים
גיא רוזן
17 אוג 2020 06:54:48אמפירית, זה מדויק.
(המאזן הביתי הטוב בליגה, נט רייטינג שני רק לבאקס).
.
אבל אני חושב שזה מלמד יותר על הסכיזופרניה של הקבוצה מאשר על יתרון האולם הביתי
(מאזן החוץ של פילדלפיה נוראי. נט רייטינג 23 בליגה, ברמה של השיקגו בולס של הליגה. עוד דוגמה לקבוצה סכיזופרנית…)
דוקטור רזי הופמן
17 אוג 2020 07:07:33אולי עכשיו בלי סימונס משהו ישתפר שם?
מנחם לס
17 אוג 2020 15:55:53אבל אין שם אפילו כוכב קולנוע אחד לרפואה.
דוקטור רזי הופמן
17 אוג 2020 07:06:42מנחמנו
מזל טוב קצת מאוחר אבל עדיף עכשיו מאשר אף פעם.
מקווה שגייל בסדר ומחלימה היטב מהניתוח.
על הטניס תצטרכו לוותר.
לא מדבר על הסלטיקס עדיין אבל הלילה אני אפתח פה.
איך היונייטד עשו לנו את זה? איך?
מנחם לס
17 אוג 2020 15:56:51התבאסתי עם הקבוצות האנגליות
דוקטור רזי הופמן
17 אוג 2020 17:29:22גם אני במיוחד במיוחד בגלל ההדחה המחפירה של היונייטד.
רן הנרגן
17 אוג 2020 07:13:31איזיאה תומס אינו סוג השחקן שג"ס מחפשת. הוא נמוך מאד (הם לא היו מעונינים בנאן מאותה סיבה), הוא מחזיק הרבה בכדור בכל התקפה ומשחק ההגנה שלו חלש. מעבר לכך מאז חזר למהפציעה באגן הוא לא מצליח לשחזר את היכולות של העבר.
.
המקסימום שג"ס יציעו לו זה השתתפות במחנה האימונים של טרום העונה, ללא כל מחויבות מצידם.
אשך טמיר המקורי
17 אוג 2020 07:19:35הוא לא השחקן שאף אחת מחפשת.
שישחק מעבר לים.
דוקטור רזי הופמן
17 אוג 2020 10:15:10+100
מכבי פנוייה?
Jackie Moon
17 אוג 2020 07:44:15"זה נשמע מעניין" באמריקאית זה "לא תודה" בעברית או "שלום שלום" בישראלית
דוקטור רזי הופמן
17 אוג 2020 10:15:25יאאאאאאאאאאאאאא
עגל
17 אוג 2020 12:48:21התגובה המנומסת של קרי די ממחישה את זה . . .
עידו גילרי
17 אוג 2020 12:52:46כן רק שדעתו של סטף לא קובעת ומה גם שהוא באופן ממש מנומס לא הביע אותה.
no funny shtuff
17 אוג 2020 13:10:44קמת מהשיבעה הספורטיבית?
עידו גילרי
17 אוג 2020 13:16:26https://www.youtube.com/watch?v=wqCpjFMvz-k
no funny shtuff
17 אוג 2020 13:29:13הזמן שלוקח להוציא את הממחטה מהכיס
עידו גילרי
17 אוג 2020 13:34:44ולמחות את הדמעה.
עגל
17 אוג 2020 13:26:43אז מי אמר "VERY INTERESTING" באותיות גדולות ?
עידו גילרי
17 אוג 2020 13:35:32לא יודע…. דוויין וייד?
https://bleacherreport.com/articles/2904886-isaiah-thomas-says-i-need-that-warriors-action-and-would-play-off-the-bench
מנחם לס
17 אוג 2020 15:58:54אייזיה חכם מספיק להתאים לעצמו לכל דבר שיידרש
אשך טמיר המקורי
17 אוג 2020 07:19:02תודה דוק
בבראקט שלי טורונטו מפסידה רק לקליפרס בגמר
אופיר נ.
17 אוג 2020 07:59:17+1
עגל
17 אוג 2020 12:49:03גם אצלי
🙁
Yinon Yavor
17 אוג 2020 13:22:12אצלי היא מפסידה ללייקרס בגמר, כמו שהחברים בפוסטאפ חזו.
IDO
18 אוג 2020 01:15:56חוקי האן בי איי.
קליפרס לעולם לא תגיע לשום גמר!
klyaid
17 אוג 2020 07:31:28מנחם היקר מזל טוב!
אייזאה תומאס פעם השחקן הכי טוב בסלטיקס
שנה שעברה בתחתית הספסל בדנוור
אופיר נ.
17 אוג 2020 07:58:35מזל טוב מנחם,
הרבה בריאות ואהבה לך ולגייל.
הולך להיות פלייאוף נהדר,
אבל למעט פורטלנד, אני לא צופה הפתעות נוספות בסיבוב הראשון.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
17 אוג 2020 07:58:59מעורב מצוין וגדוש, תודה רבה מנחם.
.
אני מקווה שאפקט הבועה יעזור לייצר את הסביבה התחרותית כבר בסיבוב הראשון, אבל אני יותר סקפטי.
.
בגדול אני נגד שנאה, אבל במקרה שלך ושל הלייקרס זה כל כך חינני ומשעשע, שנאחל לך עוד שנים ארוכות, טובות, ועם הרבה תבוסות של הלייקרס. מזל טוב מנחם!
thejanitor
17 אוג 2020 09:20:05זה פליאוף מרתק ביותר, סדרות בלי ביתיות ישנו את כל מה שאנחנו רגילים אליו, כשכל משחק הוא פשוט מאסט ווין, אין דבר כזה צריך להגן על הבית אבל אפשר להפסיד בחוץ ולגנוב רק משחק אחד אולי
Alex Rabino
17 אוג 2020 09:28:07למרות ששיחקו יפה בבועה עד כה, אני לא צופה שטורונטו יגיעו רחוק בפלייאוף. מארק גאסול נמצא בדעיכה ולראיה דקות המשחק שלו הולכות ומתמעטות. אם הם יגיעו רחוק זה יהי רק בגלל וואן וליט ולאורי.
ללייקרס לא יהיו חיים קלים מול פורטלנד. לפורטלנד עדיפות ברורה בעמדת הסנטר ונורקיץ יאכל חי את מי שיבוא מולו. אין להם גם סטופר הגנתי שיכול לעצור את לילארד.
בכול מצב אני רואה שוב שהאלופה תבוא שוב מהמערב.
Alex Rabino
17 אוג 2020 09:32:46ושוב לגבי יוסוף נורקיץ. הסיבה שפורטלנד דורגו נמוך לפני פתיחת המשחקים בבועה היתה רק בגלל שנורקיץ לא שיחק רוב העונה. בלעדיו הם היו קבוצה הרבה יותר חלשה. יחד איתו הם ייתנו פייט רציני ללייקרס.
Berch
17 אוג 2020 09:36:16טורונטו משחקים כל כך טוב העונה שבדיעבד קוואי לא היה כזה "MVP".לפי ההגדרה המילונית
🙂
מיכאל ירדן
17 אוג 2020 10:43:42יש בזה משהו
הקוריוז
17 אוג 2020 12:47:40טורנטו סיימו 1 במזרח בעונה הסדירה גם לפני שקאווי הגיע. קאווי עושה את ההבדל באליפות או לא אליפות. כי לחצי גמר וגמר הם הגיעו גם בלעדיו
MacLeod 1
17 אוג 2020 09:44:07מזל טוב!
המון בריאות ואושר ונחת מהפלייאופס.
avi35
17 אוג 2020 10:30:01הרבה בריאות 100+
האווי לאסוף
17 אוג 2020 10:32:39גם לי יש תחושה בלתי מבוססת שאנחנו בפתחו של פלייאוף מעניין.
תודה רבה והרבה מזל טוב!
רועי ויינברג
17 אוג 2020 10:33:02יום הולדת שמח, מנחם. הרבה בריאות, אליפות של מיאמי ועוד שנים של כתיבה טובה. טורונטו הגיעה לגמר בבראקט שלי, אבל אני גם יכול לראות אותה עפה בסיבוב השני – אין להם גו-טו-גאי אחד משמעותי והתקפת חצי המגרש שלהם מתחת לממוצע. היתרון הגדול נמצא על הקווים ובהגנה וזה עוד יספיק במזרח. הפליי-אין צריך להשאר רק במצב שבו יש 2 קבוצות עם מאזן זהה, או הפרש של משחק/חצי משחק ויתרון ביתיות לקבוצה עם היתרון הקטן. 4 משחקים בעונה של 82 זה המון.
.
הלייקרס, אגב, ניצחו 27 מ-36 משחקי חוץ. הנתון הטוב בליגה.
no funny shtuff
17 אוג 2020 10:58:32מזל טוב מנחם. אחלה מעורב.
הערב מתחילים, אה? יאללה דאבל מזל טוב.
אהרון שדה
17 אוג 2020 11:26:25תודה רבה מנחם.
הסיבה למה יהיה מעניין
מעבר לכל ניסוי הבועה
היא שבפעם הראשונה מאז שלקח השיקוץ את הכישרון שלו למיאמי לפני עשור
אין אך קבוצה עם 3 כוכבי על. יש איזון גדול בין כולם
הקבוצות שהודחו מהריקוד לא מחזיקות פשוט ק כוכבי על ( למעט אלו של ג.ס שנמצאים בשיקום ..)
ובפליאוף הזה לראשונה מאז "ההחלטה" הליגה חזורת להיות מאוזנת הליגה בה מתחלק הכישרון שווה בשווה …כאשר מוספים לכך את השוויוניות בביתיות ובתנאים ( היעדר הקהל ) קהל זה משהו שמשפיע מנטלית לחיוב או לשלילה בצורה שונה לכל שחקן אם ניקח רגע את הביצה שלנו אז קהל עושה את פניני רוצח ואת הלפרין שפן .
זה נכון גם לגבי שחקני הנ.ב.א והנה ראינו למשל את וורן דופק תצוגות סופרסטאריות בבועה .
מאידך ייתכן וישנם אחרים שהיעדר הקהל פוגע בהם .
בכל אופן שאני מסתכל על חלוקת משאבי הכישרון בפליאוף אני רואה איזון יחסית לשנים קודמות
מזרח
מילווקי יש מגה סופר סטאר אחד היווני ואיתו צוות שנראה תפור לגמרי למידותיו.
טורונטו לא יודע מה הדרגה של סיקאם אבל קוואי הוא לא אבל הם מחפים על כך עם הכי הרבה אולסטארים שעדיין בכושר טוב גם אם וותיקים
בוסטון אין מגה סופר סטאר אך יש 4 סטארים ( וכאשר 4 סטארים משחקים נגד 2 מגה סטארים ולא נגד 3 או 2 וסטאר אז זה צמוד הרבה יותר ).
מיאמי יש אחד שרוצה להיות כזה וחובת ההוכחה עליו ( חייב עוד 10 אחוז מחוץ לקשת ) ביחד עם אתלט נהדר שהשתפר מאד ( אדבויו).
אינדיאנה אין משהו שמתקרב למגה סופר סטאר אך כמה מוכשרים ביותר
פילי אמביד כוכב אבל לא מגה גם בגלל פציעות עם סימונס הייתה להם כמות כישרון לתת פייט בלעדיו לא .
ברוקלין יש לה אבל בעונת 20-21 תלוי ברגל של דוראנט ובעיקר בברגים הלא מסובכים של קיירי
אורלנדו : נראה לי הקבוצה הכי חלשה מאזנית זה שנים שנמצאת כאן בכדי להיות מנה ראשונה ליווני.
מערב.
לייקרס עם השיקוץ ודיוויס 2 מגה סופר סטארים אבל אין את השלישי
קליפרס קוואי ופול כנ"ל
דנבר יש ענק אחד ת"מ וצוות מסייע רחב
יוסטון: שני מגה סופר סטארים אחד בירידה שלא ברורה כשירותו אך צוות מסייע בעייתי מאד
אוקלהומה אסופת שחקנים נהדרת אבל לא מגה אפילו אחד
יוטה ; כנ"ל מיטשל נהדר אך זה עדיין לא הארדן
דאלאס : מגה סופר סטאר של כל הדור הבא עם סיוע לטבי נפלא אך כל היתר לא ברמה
פורטלנד : לילארד העלה את דרגתו אצלי לדרגת המגה סופר סטאר ( אולי באיחור אופנתי שלי ) ויש לו צוות לא רע אך חסר עומק .
וזה מנחם כל הסיפור החלוקה
זה כבר לא לברון ,וייד , בוש.
אפילו לא לברון, קיירי , לאב
נגמר קרי , קליי , דוראנט
נותרו לכל היותר צמדים.
ולכן הכל מטורף
זו הסיבה שתיבעתי ועודי מתעב את לברון
הוא בעיני באותה ההחלטה ב 2010 שינה את האיזון התחרותי בליגה
ועכשיו לראשונה זה עשור הסתדרו הכוכבים היטב ולו בעונה הקרובה .
עגל
17 אוג 2020 12:53:34אהרן כבר אמרו לך אלף פעמים למה לברון לא היה הראשון או האחרון שהצטרף לכוכבים אחרים.
הוא לא שינה שום איזון, ככה זה בליגה, ישנם מחזורי גאות ושפל
תשנא אם אתה רוצה לשנוא בלי סיבה, זה גם בסדר
אהרון שדה
17 אוג 2020 14:02:04עגל תראה עוד מקרה אפילו דומה למה שלברון עשה ?
אתה פשוט מתכחש למציאות
בפרספקטיבה של עשור לברון עשה 2 דברים
הראשון לגטימי השני לגמרי לו והוא אף יכול לכרות את הענף של כולנו.
המהלך הלגיטימי הוא להחזיר או להביא את הכח לעובד ולא רק למעביד.
בניגוד למשל לדומיניק וולקינס האגדי כוכב אטלנטה בעשור שנות ה 80 שנחתך ממנה רגע לפני "הכניסה לארץ המובטחת" (כאשר הייתה אלופת העונה הסדירה במזרח ) לטובת המדבר של הקליפרס (הספורטיבי )
הרי היום גם לשחקן ולא רק למאמן ישנה אמירה.
אבל המהלך הלא לגיטימי היה המהלך שבה לסדר את הכוחות בליגה בצורה מאד לא שוויונית .
לברון סידר זאת בצורה לא הוגנת ובעיקר לא ספורטיבית (לדעתי הוא עצמו הרגיש בכך כאשר חזר לקליבלנד אך גם שם קיבל משהו דומה )
בכל מקרה עגל תגידו מה שתגידו העובדות מדברות בעד עצמם
העשור הקודם היה העשור הלא שוויוני ביותר בתולדות הליגה.
רק 2 קבוצות מהמזרח הגיעו לגמר עד עזיבת לברון ו 3 כל העשור
היו 4 מפגשי גמר בין אותם קבוצות זה לא התקרב לכך בעת החדשה אפילו לא בין ל.א לבוסטון הגדולות של שנות ה 80
אך אם אצל ג.ס החלק הראשון נעשה בבניית קבוצה לגיטימית הרי אצלו זה היה לגמרי לא לגיטימי
והתוצאה לכך הייתה הזויה ביותר והיא שקבוצת העונה הסדירה הטובה בהיסטוריה ג.ס 16 צירפה לעצמה את הקלע הטוב ביותר בכל העשור האחרון .
וזה ביאס את האוהד הממוצע בליגה
שכן לקבל ליגה שבה הגמר ידוע עוד לפני שריקת הפתיחה זה דבר שלא היה אף פעם בליגה טרם העשור האחרון אפילו לא בשנות ה 80 (ואיני מדבר על ראסל וצמברלין בשנות ה 60 )
וזה מה שקיבלנו כתוצאה מ "ההחלטה"
לכן יש סיבה לשנאה ואני מצהיר כאן מה שאמרתי המון פעמים בעבר שאני דווקא חיבבתי את לברון עד "ההחלטה"
וההחלטה הזו שינתה את הליגה שלא לחיוב
והנה עכשיו כאשר סוף סוף סוף אנשים הגיבו למשל הנרטיב קוואי שבנה לעצמו יופי של קבוצה בקליפרס אבל …הוא לא התפתה לעוד בנייה לא ספורטיבית של לברון והלך דווקא ליריבה אזי בכך הוא בנה את התחרותיות בליגה.
ובשורה התחתונה אולי כיום אין חולק שלברון שחקן יותר גדול מקוואי
אבל אם בודקים ברמת האליפויות נטו והצוות המסייע הרי שקוואי שווה יותר הוא אשכרה הביא לבדו את הטבעות (כשם שנוביציקי הביא לבדו את הטבעת ב 2011 )
לשיקוץ הייתה דרך קלה בהרבה וצוות טוב בהרבה
עכשיו סוף סוף כעבור עשור ניתן לברך שהחיינו ולבדוק מי באמת טוב יותר השיקוץ או קוואי
היווני או סוללת הסטארים בבוסטון בקיצור העניין חזר.
גיא רוזן
17 אוג 2020 15:04:32היכן אותה שנאה ספורטיבית כלפי מכבי תל אביב כדורסל?
המהלכים על מרסר, או צ'ורצ'יץ',
עד כמה הם ספורטיביים?
עד כמה הם "תחרותיים"?
אור
17 אוג 2020 15:25:39מה היה עם מרסר? לטובת הצעירים שבינינו
אהרון שדה
17 אוג 2020 17:16:22גיא לגבי מכבי אומר לך את דעתי בפשטות
1.בלי מכבי לא היה כדורסל (מקצועני ) בארץ כשם שאין כאן כדוריד ,כדורעף או כל ענף כדור כלשהו אפילו לא ענף שולי (קל וחומר כדורגל )
2. מכבי לקחה ענף שהיה בלעדיה שולי וביצתי והפכה אותו למקצועני ברמות הגבוהות ביותר ביבשת
3. היה לכך מחיר גדול והוא הרס הליגה המקומית אני לא מכחיש זאת אני מסכים עם זה
4. אבל אם המחיר של הרס הליגה המקומית היה הצלחה אירופאית כבירה אני בעד
5. אני מודע לכך שיש אנשים שיעדיפו ליגה טובה על חשבון הצלחה אירופאית גדולה לגיטימי אני בעד ההיפך
6. התחזקתי בכך כאשר הליגה הייתה צמודה בד בבד עם כישלונות מכבי באירופה לא אהבתי
7. אני עדיין מקווה ומאמין שעוד יבוא היום ושתהיה גם הצלחה באירופה וגם תחרות בארץ
8 מבלי קשר אני מסכים ב 100 אחוז ששיטת היורוליג לא ספורטיבית
9. ייתכן וצריך לחלק בין היורוליג לליגה לא כאיום אלא כראייה מפוכחת
10. הנבחרת לדעתי יותר הצליחה בגלל מכבי מאשר הפוך
כל טוב יקירי
עגל
17 אוג 2020 15:40:38ומה היה עם ג'ורדן בשיקגו, איך זה שאף קבוצה אחרת לא הגיעה לגמר? זה בגלל שג'ורדן היה גדול, אבל עם לברון זה לא תופס?
ואתה באמת משווה את קוואי עם לברון (בראיה של קריירה)?!
ברוך רובין
17 אוג 2020 17:07:29ג’ורדן גדול מלברון היסטורית, התחרות הייתה קלה משמעותית, עדיין לברון מבחינת אליפוית זה אכזבה בטח ביחס לציפיות , מיאמי הייתה צריכה לקחת 4 טבעות במינימום
thejanitor
17 אוג 2020 19:39:02במקסימום..
IDO
18 אוג 2020 01:19:08תן לו הנחה .
הוא התמודד אם שתיים מהקבוצות הטובות בכל הזמנים.
גס של קארי ודוראנט.
סן אנטוניו של דנקן.
הקוריוז
17 אוג 2020 17:07:54עוד שנתיים קאווי עובר את השיקצה
אהרון שדה
17 אוג 2020 17:19:51עגל לא הבנת את הנקודה שלי.
מייקל היה כוכב על ולוחם על אבל לא היו לו צוות טוב יותר מאשר היריבות .
קשה לי לאמוד את פיפן שהיה שחקן מיוחד בכל מיני מובנים אבל על פניו הוא לא נחשב כבארקלי או מלון
הכישרון אז התחלק בשווה בין כל קבוצות הליגה
הכוכבים גמרו כמעט קריירה שלמה במועדון שלהם
ככה אזייה היה בדטרויט עם צוות מסייע שמוכר עד היום (דומארס למביר ולעיתים רודמן )
יואינג היה בניקס יותר מעשור (עם אוקלי ועוד קשוחים )
ווילנקינס היה כל הזמן באטאלנטה לארי בבוסטון מלון וסטוקטון ביוטה רובינסון בספארס האקים ביוסטון פייטון בסיאטל ועוד
עידו גילרי
17 אוג 2020 17:23:18הכישרון התחלק שווה בין קבוצות הליגה…
התחלת לעשות סטדנפ אפ להשלמת הכנסה?
Ljos
17 אוג 2020 17:28:14אלוג'יזס אדירס, זה לא שווה את זה.
אל תעשו את זה. לא משנה מה מבטיחים לכם, מה מספרים לכם. אין שמץ של כסף בסטנד אפ.
ברוך רובין
17 אוג 2020 17:55:38הכישרון אף פעם לא התחלק שווה ושווה, פעם כוכבים נשארו בקבוצה כיוון שזה היה הבדל משמעותי בכסף ואורך החוזים (ויש לזכור זה לא מה שהולך היום עם החוזים.).
.
מייקל ג’ורדן היה לו צוות מסייע מדהים, היריבות שהוא נתקל בהם היו חלשות היסטורית בטח ביחס לעשור האחרון)
אהרון שדה
18 אוג 2020 01:20:38גורדן לקח את הארגון שלו לאליפות לברון הינדס קבוצה אתה לא מבין את ההבדל
לא השוותי בראיית קריירה
השוותי אילו אליפויות הכי מרשימות לשחקן בדורנו
ונוביצקי וקוואי מקדימים ובפער את לברון
חגי "התותח" ניסני
17 אוג 2020 14:25:15כי הלייקרס והסלטיקס של שנות ה80 והלייקרס של סוף-תחילת המילניום היו מאוזנים עם שאר הליגה. ושיקגו עם ג'ורדן פיפן רודמן וקוקוץ' כתוספת נחמדה גם היו מאוזנים. נו באמת.
ברוך רובין
17 אוג 2020 17:05:05תחרותיות לא מעניין שום קבוצה, אבל כשחקן צריך להיות לך את האופי, לברון ואחריו דוראנט עשו את המהלכים הפחדנים בהיסטוריה ולכן הביקורת מוצדקת, הם העבירו את הכוח לשחקנים ואמרו שהתוצאה יותר חשובה מהדרך זה למה זה כזה מאכזב. פרט לשניהם לא היו כוכבי על בפריים שעשו מעבר כזה בשביל לזכות באליפות ,.
ג’ורדן לא עזב את שיקגו אלא לקח אליפות איתה, לברון ודוראנט בחרו פעם אחר פעם בדרך הקלה לאליפות לכן אליפות שלהם הרבה יותר קטנה מכל אליפות של קוואי / ג’ורדן בראי ההיסטוריה .
.
לגבי תחרות העשור האחרון היה בין התחרותיים מאי פעם היה לך 7 אלופות שונות (לייקרס, דאלאס מיאמי ,ספרס, גולדן סטייט , קליבלנד ,טורנטו)
אהרון שדה
17 אוג 2020 17:23:44הלייקרס /סלטיקס הצליחו בעיקר בזכות החלטות ניהוליות טובות יותר
זה השתנה לראשונה במעבר המתוקשר של שאקיל לל.א ואמרתי זאת בזמן אמת רק שלא היה אינטרנט
בעיני אכן שאקיל השיקוץ הראשון ומדויק יותר הנבל הראשון
אבל בניגוד לשיקוץ הוא לא היה פחדן הוא היה נבל שכן לא היה שיקול מקצועי למעבר הארדוואי באורלנדו היה ענק יותר מקובי של אז שהיה בוסר.
לברון הינדס קבוצה לאליפות ולא משום שיקול כלכלי וזה ההבדל הגדול .
אהרון שדה
17 אוג 2020 17:25:37עידו מה השלמת הכנסה
תבדוק מי היו טופ 15 שחקני שנות ה 80 ו ה 90
ותבדוק כמה כל קבוצה קיבלה .
וגם אם היו קבוצות גדולות הם נבנו לפי הספר
דבר נוסף עידו אתה איש מספרים תתייחס בבקשה לטענה הפשוטה כמה גמרים היו כל עשור ותבין
עידו גילרי
17 אוג 2020 17:26:49בכל עשור יש אותו מספר גמרים…
עידו גילרי
17 אוג 2020 17:27:14ובדקתי.
אהרון שדה
17 אוג 2020 18:17:06תבדוק גם מתי קבוצה הגיעה 5 פעמים ברציפות לגמר ומתי היו 4 גמרים של אותם הקבוצות בגמר …ברצף ותספר לנו .
עידו גילרי
17 אוג 2020 18:19:52אהה כי אלה המספרים הקובעים?
תבדוק מתי קבוצה הגיע 8 פעמים בעשור לגמר בדיוק במקרה כשבאותו עשור קבוצה מהצד השני הגיעה 5 פעמים לגמר.
אל תשכח לספר לנו.
אהרון שדה
17 אוג 2020 20:00:17עידו מה שאתה מספר קרה בשנות ה 80 אבל בניגוד להיום הכלים היו שווים בין כולם ומי שהייתה ההנהלה הכי טובה דאגה לקבוצה הכי טובה
בנוסף שנות 90+ העשור שקדם היו מספרים אחרים לגמרי ושחקנים כוכבים היו מזוהים שנים עם הקבוצות עד כאן העובדות
אבל בשביל הרצף של 4 גמרים של אותם קבוצות או קבוצה אחת שמגיעה ל 5 גמרים עשו אנומליה שהתבטאה בטריו של לברון
וכמובן דוראנט שהצטרף לג.ס
במילה אחת פחדנות
בשתיים הרס התחרות .
sroni741
17 אוג 2020 11:36:59מזל טוב. התחושה בבועה היא אחרת לא יעזור יש משהו לנוכחות הקהל, חוץ מזה שהמון משחקים היו לא משמעותיים ועלו שחקנים שלא מקבלים בכלל דקות. הגנות היו המלצה בחלק ניכר מהזמן.
יהיה שינוי בפלייאוף, אבל כמובן שהוא מאוד תלוי גם בשיפוט אם יאפשר לשחק ולעשות הגנה ויהיה הוגן(הוא לא), נוכל להינות , אבל אם יהיה בעייתי נסבול.
התסריט שלי לסיום הפיינלס זה שידור חוזר של לברון עם הקליבלנד דיס איז פור יו, אלא שהפעם במקום קליבלנד זה יהיה קובי.
Barry
17 אוג 2020 12:35:29רק אדם מנותק כמו מנחם יכול לרשום שהקהל בסטייםלס הוא הקהל מספר אחת בליגה.
זה לא הקהל שיוצא באמצע הרביעי(או סוף השלישי) ב ה מ ו נ י ו… כשהמשחק בשוויון ?
הייתי, ראיתי, ולא הלכתי כמוהם.
צ'יקו
17 אוג 2020 13:26:55העונה, כשיש להם את לברון?? אולי עונות קודמות שלא הייתה תקווה לניצחון.
Barry
17 אוג 2020 15:34:20גם עם קובי
צ'יקו
17 אוג 2020 13:28:22תודה רבה מנחם. התעגענו מאוד למעורבים!
יום הולדת שמח! שתרווה נחת מהמשפחה ומהאישה שתבריא במהרה. תמיד תמשיך להנות מהחוויות הקטנות והגדולות.
.
בהחלט יש הרגשה שונה בפלייאוף הזה
the artist formerly known as the Shot
17 אוג 2020 14:04:49תודה מנחם ומזל טוב.
אני מקדים קצת את העלייה על העגלה של ברוקלין (הייתה מתוכננת לשנה הבאה, שנת הקיידי) – בעיקר לאור הלהטוטים של לאברט ברחבות. לכן אני מודיע כאן חד וחלק, ברוקלין עוברת את הקנדים בשש. ערעורים לא יתקבלו.
ארז
17 אוג 2020 14:29:37דוק, ביום שתפסיק להתרגש כל פעם מחדש, אולי הגיע הזמן להרהורי פרישה! ברור שמתרגשים, והעונה יותר מתמיד, אחרי שלקחו לנו את הספורט באמצע החיים, ההתלהבות מחדש עם החזרה, והבועה רק מדגישה את זה כי לשחקנים אין כלום חוץ מלעלות ולשחק, אין מסיבות, אין בילויים, אין כלום חוץ מחדר המלון, והאימונים, אז הפרקט הוא המקום היחיד שלהם להתפרק ולהשתחרר, והתוצאות בהתאם.
לגבי הראפטורס, אני כמובן לא יודע מה עובר לכל שחקן שמה בראש, אבל מה שאתה מתאר זה בא מלמעלה, מהמאמן או מהשחקנים המובילים, הלידרס, הווטרנס. אלה שלוקחים את כל הקבוצה בחדר ההלבשה ונותנים בהם ציונות ״בואו נראה להם שאנחנו לא קבוצה של איש אחד, בואו נעלה ונשחק לא כמו קבוצה שחסר לה כוכב, אלא כמו קבוצה של כוכבים״. לרוב זה בא בתגובה למצב שבו מזהים שיש תחושה של ״הלך עלינו״ בקבוצה ומנסים לתת להם בוסט. וכמובן שלא יגידו את זה לתקשורת, הרי הדבר האחרון שאתה רוצה כמאמן שמנסה לתת לשחקנים שלו הרגשה שאנחנו יותר טובים מ״הקבוצה של קוואי״ זה להגיד לתקשורת שהשחקנים שלך מרגישים שבלעדיו הם יפסידו, אז הוא מרים את השחקנים ומשדר עסקים כרגיל, אבל בלוקר רום, או באחד על אחד, כולם מקבלים ציונות בראש ותחושה שהם לא פחות טובים בלעדיו אלא להפך.
Amitlahev
17 אוג 2020 14:29:51מזל טוב מנחם! מחל לך עוד שנים רבות שיהיו טובות לפחות כמו הקודמות.
מיאמי-אינדי סדרה מאוד מאוד מעניינת.
דן רוזנבלום
17 אוג 2020 17:44:46מזל טוב מנחם!
שתמשיך להיות בדיוק כפי שאתה! If it aint Broke…Dont Fix it!
ברכות ואיחולים לבריאות, נחת, שגשוג, שמחת חיים ואהבה.
–
אמרו לי פעם שככל שמתבגרים גם איבר המין מתארך…זה נכון?
<3 🙂
Happy Birthday Doc!
דן רוזנבלום
17 אוג 2020 17:47:31מוקדש לך היישר מקווינס-אילת!!!
3>
https://www.youtube.com/watch?v=hEmH1EgJbEs
הקוריוז
17 אוג 2020 18:10:19נראה לי זה יותר בכיוון של הכל יורד למטה יותר אז סה "מתארך" כנראה 😎
דן רוזנבלום
17 אוג 2020 17:49:33רק תגיד את המילה ואני שולח לך לבית חשפנית ולגייל חשפן עם בלונים ותחפושת של פנגווין וטראמפ!
חהאהאהא!!! מזל טוב!!!!!!!
Jonathan
17 אוג 2020 17:55:52גולדן סטייט לא שם אז מבחינתי זה עדיין אנטי קליימקס אחרי חמש שנים נהדרות של קבוצה שאני אוהד כמעט 30 שנים (ופישלה בחלק גדול מאוד מהן).
בכל מקרה – יאללה סלטיקס. יהיה מעניין לראות גם את הסמול בול המוגזם של יוסטון מגיע רחוק (מהמר שלא ייקרה ואני לא ממש בעדם… אבל נקרא לזה "עניין אקדמי").
הקוריוז
17 אוג 2020 18:10:49הם בלי ראס אז!אין ניסוי כרגע
Jonathan
17 אוג 2020 19:29:24גם איתו אם הייתי צריך לשים כסף הייתי מהמר נגדם. גם אם לילארד היה מצטרף לקבוצה כמו שהיא. בוסטון משחקים סמול בול וכך גם ג"ס בעונות האליפות – יוסטון משחקים נאנו-בול, או מידג'ט-בול. אבל אני עדיין סקרן לראות אם זה יצליח.
אהרון שדה
17 אוג 2020 18:17:44הגמר שלי קוואי מול טורונטו