מחשבות כדורסל של רביעי / רועי ויינברג

דיאנג'לו ראסל וגולדן סטייט – שני סגנונות הפוכים?

ב-2018/19, גולדן סטייט ווריורס הוציאה לפועל כקבוצה 995 מהלכי פיק-נ'-רול שנגמרו בזריקה של מוביל הכדור. השחקן הכי טוב שהם הוסיפו בקיץ, דיאנג'לו ראסל, ביצע לבד 920 מהלכים כאלה. לא ברור איך הוא ישתלב בתנועת הכדור המפורסמת של ג"ס, שלא תשנה את הסגנון שלה יותר מדי כשיש לה את סטפן קרי ודריימונד גרין בריאים לחלוטין, נוסף על קליי תומפסון שאמור לחזור.

לא בטוח שהוא צריך. יכול להיות שגולדן סטייט החתימה אותו בשביל להעביר אותו מאוחר יותר העונה תמורת כוכב שיחפש דרך החוצה, משהו בסגנון של בראדלי ביל או קווין לאב. יכול להיות שנראה אותם הופכים את ראסל לכמה נכסים משמעותיים בשרשרת טריידים, כשיש להם נכסים אחרים כמו חריגת טרייד בגודל 17.1 מיליון דולר שתאפשר להם לקלוט שחקן שמרוויח משכורת בסדר גודל כזה בלי להעביר שחקן אחר תמורתו. הווריורס הביאו את ווילי קאולי-סטיין, שותף לא רע בכלל לפיק-נ'-רול. סביר שהווריורס ינסו להתאים את הדקות של השניים, אולי בזמן שקרי וגרין על הספסל.

כשחושבים על זה לעומק, ההבדל לא כזה גדול. ברוקלין השיגה הרבה זריקות מיד אחרי חסימות בעונה הקודמת, בדומה לגולדן סטייט. הנטס התבססו על ספוט-אפ שוטינג יותר מגולדן סטייט בעונה האחרונה, למרות שהזריקות נכנסו באחוז נמוך יותר. ראסל קלע טוב ממסירה העונה ויכול לשחק על זה, במיוחד ליד קרי וגרין. התנועה הבלתי פוסקת של קרי והחסימות החכמות של דריימונד יכולות להרוויח מה-PnR's של דיאנג'לו, מה שיכול לרווח את ההתקפה שתצטרך את זה כשמלבד שלושתם אין לגולדן שחקני כדורסל טובים ובריאים. הוא ישחק בסגנון שונה כמחליף, מעשית, של קווין דוראנט וה-5.9 אסיסטים שלו למשחק.

הוא יצטרך להיות שימושי גם בלי הכדור בכל הקשור לתנועה על החסימות של גרין, לוני וקאול-סטיין. היכולת שלו להיות משמעותי גם כשהכדור אצלו, בניגוד לתומפסון, נותנת לווריורס עוד יוצר שיכול להשתלב ליד קרי. עדיין יש הרבה סימני שאלה בקשר לגולדן סטייט, בעיקר ההגנה המפוקפקת של קרי וראסל אחד ליד השני או העדר העומק (אלק בורקס, קוון לוני וגלן רובינסון מרכיבים את הספסל), אבל אנחנו יכולים לראות גרסה חדשה-ישנה של הנעת הכדור של הווריורס. יהיה מעניין.

קבוצות מסקרנות בשוק הטריידים

כמה קבוצות יכולות להיות משמעותיות בכל הקשור לטריידים כבר מתחילת העונה. בואו נדבר עליהן.

אטלנטה מאוד מעניינת אותי. יש להם את טריי יאנג כרכז וג'ון קולינס כפאוור פורוורד שלו והם מוקפים במשלימים צעירים עם פוטנציאל כמו קווין הוארטר וצמד בחירות הלוטרי, קאם רדיש ודיאנדרה האנטר. אין להם סנטרים, מלבד אלכס לן המאכזב וההימור על דמיאן ג'ונס שהיה לא רע בגולדן. יש לקבוצה הרבה חוזים נגמרים והם יכולים להשיג, למשל, את לארי נאנס שירוויח מרכז כמו יאנג וייתן להוקס מוביל כדור נוסף (2 אסיסטים על כל איבוד כשפתח בקליבלנד העונה). העדר הכישרון במקומות 7-11 במזרח יכול להפוך אותם לקבוצה שתתחרה על מקום בפלייאוף. נאנס משלים טוב את החמישייה ואת קולינס.

שימו עין על ממפיס. הם הצליחו להשיג בסיס צעיר ונהדר בקיץ, אבל לא חסרים להם נכסים. יש את אנדרה איגודלה שיכול להפוך לבחירת סוף סיבוב ראשון ועוד שחקנים על חוזים נגמרים בדמות סולומון היל ומיילס פלומלי. יונאס ואלניוצ'אס, למרות שחתם על הארכת חוזה בקיץ, יכול להיות שווה כמה בחירות או שחקן עם פוטנציאל גם כן. בלעדיהם עדיין נשאר בסיס נהדר ויחסית צעיר עם מוראנט, ברוקס, אנדרסון, ג'קסון, קלארק, ג'קסון ג'וניור ואולי גם טיוס ג'ונס, גרייסון אלן וברונו קובוקולו.

מועמדים (מוקדמים מדי) לשחקן המשתפר של העונה

לפני שנדבר על המועמדים האפשריים לשחקן המשתפר של העונה, בואו נדבר על הפרופיל של רובם: שחקנים בקבוצת פלייאוף, בשנה השלישית עד החמישית לקריירה. כך זה היה אצל 7 מ-8 הזוכים האחרונים, מלבד גוראן דראגיץ' שזכה בעונתו השישית ובקבוצה שעשתה 48 ניצחונות, אבל לא הגיעה לפלייאוף. ברוב המקרים הזכייה הגיעה אחרי תפקיד משמעותי של השחקנים בעונה הקודמת כשחקני רוטציה, אבל לא כמרכזיים בקבוצה. אז מי המועמדים?

השם הראשון שעולה בראש הוא ג'יילן בראון מבוסטון. בראון בן 22, בשנתו הרביעית בקריירה ובשנת חוזה, שיכולה לגרום לשחקנים להוציא מעצמם יותר ממה שנראה מהם כל הקריירה. ראינו אותו מתעלה בואקום בפלייאוף של 2018 בו קלע 18 נקודות למשחק ולקח את בוסטון לגמר המזרח. השנה בהעדרם של קיירי אירווינג ואל הורפורד יהיו לו הרבה יותר הזדמנויות והוא יהיה אחד השחקנים המרכזיים בהגנה של הסלטיקס שאיבדה את רוב שחקני הקו הקדמי המשמעותיים שלה. מועמד חזק ביותר.

שם אפשרי נוסף הוא לונזו בול מניו אורלינס. אחרי עונת רוקי בלייקרס בינונית ועונה בצילו של לברון ג'יימס, הוא מגיע לקבוצה שנראית כאילו היא נבנתה בשבילו, עם פינישרים מצויין בצבע בדמות ציון וויליאמסון ודריק פייבורס וקלעים טובים כמו ג'יי ג'יי רדיק וג'וש הארט לצד שחקן כמו ג'רו הולידיי שיקל עליו בהגנה. אלווין ג'נטרי מאמן שאוהב לשחק מהר, מה שמרמז על סיטואציה טובה עבור לונזו. הוא בחירת פנטזי טובה השנה בסיבובים מסויימים והמספרים שלו יהיו מרשימים, אבל קשה לראות שחקן הופך למשתפר בלי הגעה לפלייאוף. התקדים של דראגיץ' הוא המנבא הטוב ביותר, אבל קשה לי לראות את נ"א עושים 48 ניצחונות. קווין לאב היה הזוכה האחרון שניצח עם קבוצה חלשה מאוד (17 ניצחונות), אבל זה היה ב-2010/11 בליגה שונה לחלוטין. אצלו גם היו מספרים מרשימים עם 21 נקודות ו-15 ריבאונדים בערב.

סוס שחור הוא באם אדביו ממיאמי. הוא צפוי לעבור לתפקיד של סנטר פותח במשרה מלאה אחרי שוויטסייד הועבר לפורטלנד. העונה הוא פתח ב-28 משחקים עבור מיאמי והקבוצה נראתה טוב מאוד כשהוא היה על המגרש. אדביו משלב בין ריבאונד טוב, יכולת מסירה יוצאת דופן לעמדה ויד רכה בפוסט. ליד יוצרים כמו ג'ימי באטלר, גוראן דראגיץ' וג'אסטיס ווינסלו ההתקפה יכולה לפרוח. לצד היכולת ההגנתית הגבוהה (חטיפה וחסימה למשחק כשחקן חמישייה) והסיכוי של מיאמי לסיים במקומות 3-5 במזרח, יש לו קייס לא רע.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 67 תגובות

  1. תודה רועי.
    לגבי באם אדיביו – אני חושב שעוד העונה הוא יפרוץ ויהיה תגלית העונה, ועוד עונה שתיים יהיה אולסטאר. יש לו את כל מה שנדרש והרבה מוסר עבודה. ליד ג'ימי ודראגיץ הוא יכול לפרוח בכיף!.

  2. תודה רבה רועי אחלה מחשבות.
    .
    בנוגע לראסל – לדעתי המערכת של הלוחמים יכולה לעזור לו להתפתח, ולא אתפלא אם נראה, בעיקר ככל שהעונה תתפתח, שחקן שונה ממה שראינו עד כה. הוא נתן קפיצה כשעבר לברוקלין ויתכן בהחלט שניתן קפיצה נוספת שתהפוך אותו לשחקן טוב יותר ובעיקר שלם יותר. אם זה יקרה, בהחלט יתכן שישאר שם.
    .
    הייתי רוצה לראות את איגי בטורונטו כמחליף קוואי, זו יכולה להיות קבוצה שתגיע לגמר המזרח בעיקר אם לא תיתקל בפילי בדרך. לא יודע מה טורונטו יכולים לתת עבורו (את גאסול ;-)??? ולא יודע אם הם יחליטו על שנה נוספת בצמרת או שילכו לריבילד כבר השנה, אבל אם זה יקרה זו תהיה אחלה קבוצה גם בלי קוואי.
    .
    מה שכנראה לא יקרה זה טרייד על דרוזן, ואני חושב שחבל. אם הצעירים יעלו רמה השנה התרומה שלו לא תהיה מאד משמעותית ועדיף להביא חתיכה אחרת לפאזל. גם כאן הייתי שמח לראות את איגי ממשיך להתחרות ברמות הגבוהות, אבל כאמור לא יקרה.
    .
    מאד אשמח אם אחד מבראון/טייטום יהיה השחקן המשתפר. בוסטון צריכה שיעלו מדרגה.

    1. אין שום סיבה שטורונטו ייקחו את איגודאלה. על המקום שלו יש את אננובי, שהתרומה שלו כרגע לדעתי יותר טובה משל איגי, וגם הוא חלק חשוב מהשלד הצעיר של טורונטו שרוצים לפתח

      1. גם דוראנט היה "על המקום" של איגי, וגם האריסון בארנס, ועדיין תרומתו הייתה אדירה.
        .
        איגי+אנונובי זה מחליף לא רע בכלל לקוואי, בעיקר בפלייאוף, בעיקר בהרכבי סמול בול.
        .
        וטורונטו עם מחליף קוואי יכולה לעשות דברים יפים מאד גם השנה, לדעתי שווה לדחות ריבילד בשנה אם מישהו כמו איגי מגיע.

        1. הראפטורס השנה כנראה לא עומדים להפתיע – ככל הנראה הם יסיימו את העונה עם ביתיות, יעברו סיבוב, ויודחו בחצי גמר המזרח, בסיטואציה אופטימית במיוחד בגמר המזרח. איגי, הסוס המת לא ישנה את זה. גם בלעדיו וגם איתו הם פחות טובים ממילווקי ופילי, אבל עדיפים על כמעט כל הקבוצות האחרות במזרח.

          את הדקות האלו הייתי מעדיף לתת לסטנלי ג׳ונסון, שחקן הגנה מעולה בגיל 23, או לטרנס דייויס, שחקן שלא נבחר בדראפט אבל ממה שראיתי יש לו פוטנציאל (טורונטו כבר הראתה מה היא יכולה לעשות עם שחקנים שלא נבחרו)

          1. תסתכל שוב על הנתונים שלו מול פורטלנד ובעיקר מול יוסטון – הוא בהחלט סוס, אבל רחוק מאד מלהיות מת, ולדעתי לגמרי יכול לעשות את ההבדל מול מילווקי ופילי.

            1. הבנאדם בן שלושים ופאקינג חמש, הוא מתלונן על כאבים, מה טורונטו צריכה אותו? לאו ג'י יש את כל מה שיש לו חוץ מהובלת הכדור, ולדעתי השנה הוא עומד להשתפר מאוד, ככה שהייתי מעדיף אותו על המגרש.
              כל זה עוד לפני שמדברים על חלוקת דקות לצעירים ועל התמורה שייצטרכו לתת בשבילו

  3. תודה רועי. לארי נאנס הוא הרבה דברים אבל מוביל כדור נוסף הוא לא.
    אין לקבוצות כמו אטלנטה או ממפיס מה לרוץ לשוק הטריידים. זה קבוצות שיקחו את הזמן להבנות ולא יתנגדו לעוד בחירת דראפט גבוהה. ממפיס יעשו שטות עם יטרידו את איגי – רול מודל נהדר על אליפויות בכיס.
    מסכים עם המועמדים שלך לשחקן המשתפר למרות שההסטוריה מראה שקשה מאוד לחזות את זה.

  4. בול קודם צריך להישאר בריא כדי להראות מה הוא יודע. עד עכשיו הוא בעיקר המטופל המצטיין/מתמיד של הפיזותרפיסטים

  5. ד'אנג'לו ראסל הוא צ'יפ החלפה. ג"ס הצליחה יפה להפוך את החוזה הנגמר של איגי לשחקן שאפשר להחליף, במועד הקרוב הראשון.
    אין שום הגיון מקצועי בהחזקה שלו בקבוצה. אפס. הוא יושב בדיוק על העמדה הכי סגורה בג"ס – העמדה של סטף.
    גולדן סטייט חסרה באופן נואש פרונט-קורט איכותי, גם ביג-מן, ובטח SF, אחרי ההליכה של KD ושל איגי ביחד – גם ה-SF הכי טוב בעולם, וגם המחליף האולטימטיבי שלו ובכלל.
    מי SF פנוי?
    ככה סתם, טרייד פשוט אחד-על-אחד, שעובר מבחינת שכר: ראסל על גלינארי.
    גולדן סטייט, אחרי שתומפסון מתאושש, עם: סטף, קליי, גאלו, דריימונד, וגבוה. זו קבוצה סוס שחור רצינית מאוד.
    .
    אבל החוזה של גאלו הוא נגמר, לא בטוח ששווה להם.
    אז הצעה אחרת מהשרוול, ותחשבו רגע לפני ה"מה פתאום":
    ד'אנג'לו ראסל על טוביאס האריס.
    גולדן עם סטף, קליי, טוביאס, דריימונד, גבוה. שוב – קבוצה חזקה. סופסוף קבוצה!
    ומהצד של פילי, זה ממש שיחוק: סופסוף פוינט גארד אמיתי, ספק נקודות מוכח, איום מרחוק. סימונס זז ל-3, לתפקיד שעושה איתו הכי טוב.
    פילי עם: ראסל, ריצ'רדסון, הורפורד, סימונס, אמביד. פתאום הכל מקבל הגיון שם. קבוצה לתפארת.

  6. גיילן יתן שנת קפיצה לדעתי אחרי הרגרסייה בשנה האחרונה, לגבי לונזו, הכל תלוי בבריאות שלו. אם יהיה בריא לכל אורך העונה וישתף פעולה עם שאר הכשרונות, השמיים הם כמעט הגבול.

    1. לונזו ינגר כמו שהיגר בלייקרס יהיה לו סטט טיפה יותר מנופח אבל זהו

          1. ראית אם מי הוא מתאמן שם ידידי ואת הסרטונים המבוימים שהוציאו להם, אנדרו וויגנס נראה כמו הדבר הבא, האריסון בארנס בסרטו קובר שלושות משני מטר כאילו הוא דוראנט , טריסטן תומפסון נראה כמו סנטר על, קלאוד פופ נראה כאילו הוא שווה חוזה מקס.
            .
            קןראים לזה תרמית בדיוק כמו הסרטון של הזריקות אימון של פולץ שהוא קובר אותם , סימונס יישאר נגר

    1. אתה צודק. לגולדן סטייט יש "מרווח נשימה" של 242,000 מתחת ל-"סינר" (רף המס + 6 מיליון, פחת או יותר) שהוא התקרה הקשיחה של הקבוצה.
      זה לא אומר שהטרייד אקספשינס שיש לקבוצה "מבוזבזים" (יש לקבוצה 2 כאלו, אחד על 17 מיליון, והשני על 16),
      זה אומר שאי אפשר לנצל אותם השנה (שנת NBA). ביום בו גולדן סטייט מסיימים העונה שלהם (זה יכול להיות דקה אחרי סיום העונה הרגילה, במקרה בו הם לא העפילו לפלייאוף. זה יכול להיות רגע אחרי הם מודחים מהפלייאוף, או רגע אחרי זכייה באליפות),
      מוסרת הגבלת התקרה הקשיחה, ובכלל, נפתחת מחדש האופציה לטריידים (שמסתיימת כידוע בדד ליין).
      זה משאיר להם חלון שפג תוקפו ב-7 או ב-8 ביולי (אפשר להשתמש באקספשין במשך שנה מיום היווצרו. הצמד שיש לגולדן סטייט "נוצרו" ב-7 וב-8 ביולי האחרון) בשביל לנצל את האקספשינס.
      אקספשין שלא מנוצל, יאפשר לגולדן סטייט לצאת ממחוזות תשלום המס (הם כרגע 6 מיליון מעל רף המס).

      1. סבר את אוזני: מאיפה שתי חריגות טרייד כאלה גדולות? בבסקטבול אינסיידר מופיעה רק החריגה על איגי, 17 מיליון (ועוד 4 קטנות). בטוח שיש עוד אחת על 16?
        http://www.basketballinsiders.com/golden-state-warriors-team-salary/

        עוד שאלה – אם אינני טועה, אי אפשר להשתמש ביותר מחריגת טרייד אחת בעונה (וכמובן אי אפשר לאחד שתיים או יותר). תכלס זה אומר, שיוכלו בפועל להשתמש עבור הבאת שחקן, רק בזו של ה-17 מיל'. אכן?

        1. טעות שלי –
          משום מה ראיתי שיש להם 15.9 מיליון, ולא 1.59 מיליון…
          (הטרייד אקספשין על שאבז נאפייר)
          .
          טעות שלי 2.0:
          למעשה, אין להם טרייד אקספשין. היות וטרייד אקספשין תופס מקום בפיי רול, והיות ולגודלן סטייט אין מקום שכזה (כאמור – תקרה קשיחה), אז אין להם ברירה, הם צריכים "לוותר" על הטרייד אקספשין (בטרייד אקספשין אפשר: א. להתשמש לטרייד. ב. לשמור, במשך שנה עד שפג תוקפו. ג. לוותר עליו, ואז הוא לא תופס מקום בפיירול).
          .
          אין מניעה משימוש בכמה טרייד אקספשינס במהלך אותה עונה. יש מניעה משימוש בכמה טרייד אקספשינס באותו טרייד (אי אפשר לחבר 2 טרייד אקספשינס לאחד גדול יותר).
          .
          המסקנה מכל הדיון –
          לאכול ולכתוב תגובות בו זמנית זה מתכון לטעויות (וללפטופ מלוכלך…)

          1. המממ, soprtac אומר ככה:
            Exceptions can be split up for multiple player signings, however only one of these exceptions may be used in a season and they cannot be combined

            לקצר סיפור ארוך – לגולדן סטייט תהיה אפשרות לממש את ה-TPE, עד סך 17 מיל', בחלון הזמן בין סיום העונה שלה, עד ה-7 ביולי (מועד פג התוקף). כן? או שאתה אומר – לא תוכל להביא אף שחקן, בכל מקרה?

            1. אני די בטוח שהכוונה היא לאקספשינס מזן ה-MLE.
              .
              גולדן סטייט לא יכולים להשתמש בטרייד אקספשין שלהם בגלל שאין להם מקום מתחת לסינר. הסיבה שיש להם תקרה קשיחה היא בגלל סיין אנד טרייד של דאנג'לו ראסל. הסיבה שיש (היה) טרייד אקספשין היא פינוי המקום בשביל אותו סיין אנד טרייד.
              כאמור, טרייד אקספשין שלא וויתרו עליו תופס מקום בפיי רול.

            2. לא, ההערה הזו מופיעה ברובריקה של TPE…
              אבל עדיין לא הבנתי אותך – אם התקרה "מתרככת", נקרא לזה ככה, וזה עם סוף העונה – אז אפשר להשתמש ב-TPE, עד הפג-תוקף שלו. כן?

            3. עד לשימוש ב-TPE (טריידד פלייר אקספנשין), הוא תופס מקום בפיי רול. לגולדן סטייט אין מקום בפיירול (תקרה קשיחה), לכן הם יאלצו לוותר על ה-TPE.
              .
              לגבי הכללים של ה-TPE –
              המקום לבדוק, כאשר יש ספק, זה המדריך של לארי קון. אין מקום בו הנושאים השונים מובהרים טוב יותר, ורהוט יותר.
              (ה-CBA כתוב בשפת עורכי דין בלתי נסבלת)
              שם ברור לא מוזכרת הגבלה כלשהי על TPE בעונה.
              .

    2. סלט שלם.

      טרייד אקספשן לא נחשב בפיירול, הוא כן נחשב כשמחשבים מקום מתחת לתקרת השכר. הווריורס ישמרו על כל החריגות שלהם שמעשית מסתכמות בחריגת טרייד אחת של 17.1 מיליון, בחלק נכבד של המיד לבל אקספשן (5.3 מיליון), ובחריגה הדו שנתית (3.6 מיליון), רק שבכל שימוש אפשרי באחת או יותר מהחריגות הם יצטרכו להישאר מתחת לתקרה הקשיחה.

      למה שזה לא יהיה אפשרי בליגה שבה מותר גם להעביר שחקנים בטריידים תמורת פחות שכר או אפילו אפס שכר בחזרה ?

      עקרונית, הם יכולים להשתמש בכמה חריגות טרייד שירצו באותה עונה או אפילו באותו טרייד (למרות שמעשית יש להם רק טרייד אקספשן אחד שמיש), רק לא לחבר אותם מספרית לצורך חישוב השכר בטרייד.

  7. לגבי ראסל אם הוא יהיה טוב הם ישאירו אותו , לדעתי הם מכוונים לסופר סמול בול אם קליי ב3 לא הייתי מספיד את זה כל כך מהר , בפלייאוף יהיה קשה להעיף אותם

    1. הספלאש בראדרז זה אולי הבק-קורט הכי טוב בהיסטוריה, אין מצבבבבב שקליי חוזר והוא זז ל-3. קארי-תומפסון זה גולדן סטייט. מפה הכל מתחיל.
      מעבר לעובדה שאני לא בטוח עד כמה קליי יכול לסגור בקביעות את ה-SF שיבואו ממול. ועל זה – סטף וראסל ביחד בהגנה, זה מרשם לספיגת נקודות בלי הכרה…
      אין, ימיו של ראסל בקבוצה קצובים, עד הטרייד הראשון האפשרי.

      1. יש 98 דקות בשתי עמדות הגארד כל ערב, בשביל שלושה שחקנים. סטף חצה את ה30 וקליי חוזר מפציעה. ממש לא נראה לי מסובך לתת לכל אחד מהם בערך 33 דקות למשחק ולהשאיר את כולם שמחים.

  8. איזה כיף,
    פוסט על כדורסל נטו. עשית לי את היום (וחשוב יותר – את הפסקת הצהריים…), רועי. תודה!
    .
    יש לי תחושה שאטלנטה לא עושים השנה כלום חוץ מלתת לצעירים להתחבר. כל החוזים של השחקנים הוותיקים, הם חוזים נגמרים. אני לא רואנ אותם לוקחים חוזים ארוכים עבור שחקנים בינוניים.
    נכון להיום, הם יהיו בתחילת שוק השחקנים החופשיים הקרוב עם התחייבויות בסך 33.3 מיליון, ועם קאפ הולד נוח של בסכום של 7 מיליון על ג'ונס.
    זה משאיר אותם עם 77 מיליון פנויים מתחת לתקרת השכר (אפשרות לעלות ל-83 אם מעבירים את החוזה של ג'ברי פארקר. אז הוא יהיה חוזה לשנה אחת עבור 6 מיליון. זה במקרה ופארקר בוחר לממש אופציית שחקן),
    כאשר בקבוצה חתומים בסיס צעיר ומוכשר של יאנג, קולינס, האנטר, רדיש, והוארטר.
    זו סיטואציה יוצאת מן הכלל לקבוצה כל כך צעירה, עם כל כך הרבה כישרון.

    1. אני איתך חוץ מגבארי כרמלו. החתמה גרועה אבל בטח יוטרד עד אוגוסט הבא

    2. הכול נכון אבל הבעיה היא שכנראה אף אחד לא יבוא אליהם העיר אטלנטה לא מושכת כל כך ואין אף סופרסטאר (טריים יאנג עדיין לא אחד כזה) שימשוך אולסטארים הלוואי שאתבדה

      1. בשנה הבאה אין לברון או קאוויי בארסנל השחקנים החופשיים.
        אבל –
        לי יש תחושה, לאור ההתנהלות של אטלנטה, שהם לא מכוונים ל-"דוראנטים" של הליגה. אני מנחש שהם בהחלט מסוגלים להציע חוזה מקס לדריימונד גרין (אם לא יקבל הצעה דומה מגולדן סטייט, אז אטלנטה יעד שתפור עליו),
        או לשחקן מסוגו של באדי הילד.

        1. דונקי יקבל מקס' כמו גדול מגולדן סטייט, קודם כי אין להם כ"כ ברירה, ותסמוך על ריצ' פול. "הוא HOF לעתיד, הוא הדבק של הקבוצה, הוא ויתר עד היום על הרבה עבור האליפויות – תשלמו". והם ישלמו.

        2. מי ייתן לו מקס אתם השתגעתם, מדברים על נגר במסירה מלאה , אטלנטה צריכים להיות מטומטמים כדי לתת לו מקס וגם גולדן סטייט, אני לא מדבר בכלל על העובדה הפשוטה שהוא יושב במשבצת של קולינס (הוא לא יכול לעבור לשחק סנטר הוא קצר מדי).
          .
          אטלנטה צריכה לרוץ ולפתח את הצעירים יש להם את צוות הפיתוח הטוב בליגה, אם ימשיכו להתנהל ככה השמיים הם הגבול.
          .
          במזפח השנה הם אמורים לעשות פלייאוף.

          1. ג"ס ייתנו לו כמו גדולים. גם בגלל שיוכלו לחרוג מהתקרה עם זכויות הבירד שלו. אם הם מאבדים את דריימונד, לא יהיה לו תחליף, הם כבר עומדים על 124 מיליון לעונת 2021… כבר עכשיו אין להם SF, ואין להם ביג-מן איכותי – אז עוד לאבד את המניה הבטוחה של דריימונד, על כלום?
            אם יש דבר אחד שאני חותם עליו שיקרה – בלי פציעה, דריימונד יישאר בגולדן סטייט על חוזה מקס'.

  9. מעניין מה יהיה בבוסטון…. אחרי ההופעה בפלייאוף שעבר היה נראה שהם על הגל ואז באה העונה האחרונה….
    אחלה מחשבות
    🙂

    1. הולכים להתאמן באליפות העולם קמבה בראון סמארט טייטום יעבדו על הכימיה ויגיעו בכושר לעונה. בניגוד לזקנים שפרשו חוץ מקמבה כולם ילדים ויוכלו לנוח קיץ הבא כי לאולימפיאדה לא יזמנו איש מהם 😎

  10. תודה רועי! לגולדן סטייט יש מקום לעוד איזה חוזה מינימום לווטרן? אם כן הייתי במקומם מנסה להציע אותו לסאפלושה או ברואר שעדיין בשוק ויכולים לסגור חור הגנתי בעמדה 3.
    לדעתי בראון הולך לתת עונה ולהיות המשתפר..

  11. הסיפור הרועש של היום –
    הקליפרס וקוואי ניסו להביא את הארדן, לפני הטרייד על פול ג'ורג'.
    סיפור של סם אמיק וג'ובאן בהא, מהאתלטיק:
    https://theathletic.com/1086977/2019/07/23/inside-story-los-angeles-la-clippers-pursuit-of-kawhi-leonard-paul-george/
    .
    ולא רק הארדן – נעשה גם נסיון לברדלי ביל…
    קצת עושה צחוק מהדיבורים על זה שקוואי לא צריך סופר-טים. הוא ביקש להקים רק סופר-טים…
    כמו כן, פול ג'ורג' מסתבר הוא אופציה 4 בלבד – אחרי דוראנט, הארדן וביל… מצחיק

    1. תודה על התוספת
      הארדן היה באמת טירוף..לא יודע כמה הייתה היתכנות למהלך כזה
      .
      -אין סיכוי בעולם שהם חשבו שמבחינה מקצועית ביל היה יותר מתאים..אולי מבחינת חוזים/טרייד זה יותר הגיוני אבל לא מקצועית.. קאווי וגורג זה השחקנים בעמדות הכי טובות שיכלו להעצים את הקבוצה שמצוינת של שנה שעברה- הגארדים המצוינים והסנטרים..בול פגיעה..
      מצפה בקוצר רוח לעונה המטורפת הבאה עלינו לטובה 🙂

      1. אני חשבתי שיוסטון גמורה, בטח עם החוזה הרעיל של CP3, ואין לה מנוס אלא להתחיל רי-בילד, ולשחרר את הארדן. זה גם הוגן כלפיו.
        אבל מורי הוציא מתחת לאדמה את ווסטברוק, ואולי הוציא אותם מהקבר, עבור עוד סיבוב… באמת יהיה מטורף

        1. האמת שאני מבואס מאוד מהחוסר הצלחה של כריס פול…קיוויתי גם בפריים של הקליפרס שסוףסוף יצליח.. לא ייאמן שככה נגמרת הקריירה שלו..
          .
          על אף הסקפטיות העצומה שאני מרגיש מהצמד החדש בטקסס, שיש רבים (גם מנחם) שצופים לה הצלחה מוגזמת, מורי אכן שיחק אותה בגדול, ושמר על הסיכויים של הארדן לטבעת.. למרות שהחצופים מלוס אנגלס כנראה ינפנו אותם…

  12. תודה רבה רועי!
    .
    עידן חדש אצל הלוחמים…ועידן חדש בNBA..
    מעניין איך קולי שטיין יסתדר גם בהגנה בהתחשב בקרי וראסל שלא ידועים בהגנתם…הספסל מלחיץ מדי..
    .
    וגם הניתוח על השחקן המשתפר תענוג.
    מנחם אל תדאג, עדיין מתגעגעים אליך

  13. אם חושבים על זה, אלה הקבוצות שכבר מסתמנות כחובת צפיה, לפחות בתחילת העונה הקרובה:
    יוסטון
    קליפרס
    לייקרס
    ברוקלין
    גולדן סטייט
    בוסטון
    יוטה
    אינדיאנה
    פילדלפיה
    דאלאס, אם פורזינגוד כשיר
    ספרז, אם מארי כשיר

    אלה המתחדשות והמסקרנות מאוד… ועל זה יבואו דנבר, סקרמנטו, וכאלה שתמיד נעים לראות… אש.

  14. ג"ס שמו עין על ראסל כבר לפני מספר חודשים, כאשר בנו תרחישים לעזיבה של דוראנט. כל עוד קלי לא משחק ראסל יהיה תחליף קלי. כאשר קרי על המגרש הכדור בידים שלו וראסל משמש בתפקיד קלי – רוץ, תפוס וזרוק. לתפוס ולזרוק הוא יודע, האם הוא יודע לרוץ סביב לחסימות כמו קלי? אפ כן – ראו ג"ס מול פורטלנד בפלייאוף. כאשר קרי נח, ראסל מקבל את הכדור ליד ואת קאולי סטון כשותף לפיק אנ רול. אם הם יצליחו ליצר בזמן הזה (תחילת רבעים שני ורביעי) נקודות ולשמור על מאזן חיובי / ניטרלי – הם עולים מדרגה בהערכה שיזכו סביב לליגה – וג"ס תזכה בביתיות בסיבוב הראשון בפליאוף. כשקלי יחזור? אם השילוב של ראסל הצליח – קלי יעבור לשחק SF. בשביל הכסף שהוא מקבל וגם בלעדיו הוא יעשה את זה בשמחה. קלי אוהב אתגרים.

    הבעיה עם ראסל היא בהגנה – לא בגלל שהוא לא טוב – זו לא הנקודה. ג"ס בעידן קר הציגה תמיד חבורת שחקני כנף גבוהים. קלי / בארנס / איגואדלה / דוראנט / ליוינגסטון. אם קלי משחק SF הם יהיו בנחיתות גובה. בהרכב הנוכחי של ג"ס אין לזה פתרון – בתקציב שלהם הם התפשרו על שחקני SF נמוכים / חלשים – מקייני / רובינסון / בורקס.

    שורה תחתונה – יש הרבה היגיון בצידם של אלו שגורסים שהתפקיד של ראסל הוא לשמש כקלף להחלפה מול SF מהשורה הראשונה – הבעיה – אין הרבה כאלו שיהיו זמינים במהלך השנה לעסקאת חליפין אם בגלל העדר האיכות או בגלל חוקי ה CBA. גלינרי – יהיה שחקן חופשי בסוף השנה ונוטה להפצע. קבינגטון – אפשרי עם החוזה של טיג – האם הוא טוב דיו? ארון גורדון – אורלנדו ילכו על זה?

    1. יופי של ניתוח רן. ראסל לא היה כזה טוב off screen העונה כקלע, אבל הוא יכול להשתפר בזה. מאמין שההתקפה תנצל יותר את היכולות שלו בתנועה על חסימות עם הכדור, כשקרי ירוץ יותר עליהן בלי הכדור.

  15. תודה רועי,מעניין מאוד,
    אני מכניס ידיעה מעניינת לפה,
    הליגה מנסה לקצץ את הכנפיים של השחקנים,לא מאמין שיצליחו,
    נראה לי שנשלח לקומישינר ארגז טיטולי ברזל + הזנה תוך ורידית,הוא יצטרך אותם,
    https://www.nytimes.com/2019/07/23/sports/nba-free-agency-investigation.html?fbclid=IwAR0CaIzjnL7T61w2AKX5osiRP9p0s5k_W1myVxedFAls5qgDdQwq-4Ve4ZE#click=https://t.co/jTIeEDv9Ky

    1. באמת שאני לא רואה מה הליגה יכולה לעשות בנידון,
      מלבד אכיפה קפדנית של טמפרינג גם מצד שחקנים אחרים
      שעל זה השחקנים לא יחתמו לעולם.

  16. לגולדן סטייט אסור לחשוב על פלייאוף! כל תרחיש של הלוחמים בפלייאוף משמעותו סחיטה קיצונית של קרי שתסכן אותו בפציעות.
    מישהו פה כתב שקרי וגרין בריאים לחלוטין, קרי אף פעם לא בריא לחלוטין, הוא תמיד מועד לפציעות.
    העטנה הקרובה אבודה ללוחמים ולכן צריך לאתרג את קרי, אני במקום הלוחמים דואג להנפיץ איזה תירוץ כדי להשבית את קרי יותר מחצי עונה, כדי לתת לו לנוח ולהתחזק לקראת העונה שלאחר העונה הקרובה האבודה.
    קליי יחזור, וביחד עם קרי ובנייה מחודשת הלוחמים יחזרו לשלוט.

    1. למה נראה לך ששחקן בריא "יבזבז" שנה מהקריירה שלו (כשהוא בשיאו) בשביל לשבת בצד. השחקנים האלה אוהבים כדורסל ורוצים לשחק כדורסל. אף אחד לא אוהב לשבת שנה בחוץ אם הוא יכול לשחק.
      שלא לדבר על כך שהשחקנים בווריורס עדיין מאמינים בעצמם וביכולתם להגיע רחוק.

    1. קארי כבר בן 31. בגיל 33, בדרך כלל, מגיעה הנפילה הגדולה. אין לו בכלל הרבה זמן, בטח לא לאיזו "בניה מחודשת". וגם ככה הקבוצה חנוקה כספית, גם לעונה אחרי הנוכחית. אם לא יאריכו לדריימונד, הם בדיפ-שיט. גם אם כן, יוכלו לכל היותר להחליף את ד'אנג'לו ראסל בסמול-פורוורד או ביג-מן איכותי. אין יותר כסף מזה. חוזי המקס' של הספלאש בראדרז סותמים הכל.
      הכי חשוב – בעונה הקרובה, זה יכול להיות המשחק של כל אחת. אין אף פייבוריטית ברורה, יש המון מתמודדות די שקולות, לפני ששתי המפלצות מ-LA מעלות הילוך. גולדן סטייט, אחרי החזרה של קליי, ואולי עם טרייד מוצלח על ראסל, בפירוש יכולה להיות סוס שחור אמיתי שגונב הכל. אז למה לא? כי אם "תנוח" במהלך העונה, במערב התחרותי – לא תראה פלייאוף. יש 10 קבוצות אחרות שמחכות לזה. וזה נכון גם עבור מר קוואי. וגם עבור סטף. אין לו ולקבוצה ברירה.

      1. ועוד נ.ב. קטן אבל חשוב –
        יצא ככה, שבדיוק העונה גולדן סטייט עוברת לסן פרנסיסקו, ולאולם החדש, המגה-יוקרתי.
        עבור מה המיליונרים של עמק הסיליקון ישלמו? כדי לראות את סטף. אין קליי ואין דוראנט ואפילו אין איגי. אז אתה הולך להושיב את סטף בחוץ? בדיוק כשאתה עושה את הצעד הגדול, של המעבר לפריסקו?? NO WAY. זה לירוק בפרצוף של האוהדים, ונזק לשנים קדימה. כמו לאו מסי, שמשחק כל משחק בבארסה, בדיוק מהסיבה הזו – ככה בדיוק סטף.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט