פריוויו יורובאסקט-בית א'/רועי ויינברג

סדרת הפריוויו'ז לכל בית מתחילה, ואנחנו מתחילים עם הבית שכולל את הפיבורייטית הברורה לניצחון, שנהנית מיתרון ביתיות לכל אורך הטורניר, הנבחרת האנדרייטד באירופה, מרצ'ין גורטאט אחד ונבחרות חבולות וגמורות פיזית (בוסניה) ונפשית (רוסיה), וגם נבחרת ישראל. אז ללא הקדמות מיותרות, נתחיל.

*

נבחרת צרפת

מי אנחנו: אלופי אירופה, מקום שלישי באליפות העולם והסיוט הכי גרוע של 23 הקבוצות האחרות.

מורשת הכדורסל המפוארת: מדליית זהב אחת באליפות אירופה האחרונה, מדליית ארד באליפות העולם, 2 מדליות כסף אולימפיות ועוד 2 מדליות כסף ו-5 ארד ביורובאסקטים הקודמים.

איך נקלענו לכאן: אלופי אירופה הקודמים, קיבלו אוטומטית כרטיס עלייה.

המושך בחוטים: וינסנט קולה, מאמן שטרסבורג מאז 2011 ונבחרת צרפת מאז 2009. לא שם גדול, אבל מאמן מצויין שהפך את הצרפתים ליחידה מנצחת, והפך סגל שכלל את טוני פארקר, בוריס דיאו ושלל פרוספקטים מנצחים לאחת מ-3 נבחרות הכדורסל הטובות בעולם. אין לו הילה וכריזמה כמו הרבה מאמנים אחרים, אבל הוא יודע לעשות את העבודה.

יתנו את הטון: בוריס דיאו, סנטר מסן אנטוניו, אני לא באמת צריך להציג אותו, מי שלא מכיר מוזמן לראות את משחקים 3 עד 5 בגמר 2014, רודי גובר המפלץ של הג'אז והסנטר ההגנתי הטוב בליגה כיום, ג'ופרי לוברן, הסנטר שאליפות עולם מצויינת הנחיתה בדנבר, איפה שלא זכה ליותר מדי הזדמנויות בדנבר העונה ,ניקולס באטום פוטנציאל לא ממומש שינסה להחיות את עצמו מחוץ לפורטלנד, ואוון פורנייה , אחת נקודות האור היחידות בדנבר 2014/15. אה כן, יש גם את טוני פארקר.

אז מה יש לנו כאן: אלופת אירופה מכהנת, שהגיעה לאליפות העולם בהרכב נטול טוני פארקר (וג'ואקים נואה, שלא ישחק השנה), ולקחה מדליית ארד. יש קבוצה אינטליגנטית שכוללת את בוריס דיאו וטוני פארקר שיכולים להוביל כדור בו זמנית וליצור שלל הזדמנויות קליעה לאקדחים שמסביבם, וגם שחקנים כמו ג'ופרי לוברן, פורנייה ובאטום, שיכולים לפרוח בהרכב כזה. כשמוסיפים לזה את יכולות השמירה של מייקל ג'לבל, ואת רודי גובר שהפך את ג'ו אינגלס לחלק מהחמישייה היעילה ביותר בליגה הגנתית, יש קבוצה חזקה מאוד.

הבעיה המרכזית של צרפת היא כל האגואים ביחד. יש פה 6 שחקני נבא שפתחו לא מעט בעונה האחרונה, ובשילוב עם הביתיות שיש לצרפת כל הטורניר (חלק הנוק אאוט ובית א' יהיו בצרפת), יכול להווצר סיר לחץ שישפיע מאוד על הצרפתים, במיוחד כאלופים המכהנים. שילוב שחקנים עתירי ניסיון ברמות האלה והיציבות שיש לנבחרת יכולים לפתור את הבעיה באופן חלקי, אבל לכו תדעו איפה זה יגמר.

משאלה כמוסה: צרפת מתעלה ומשטחת את כל יריבותיה בדרך לזהב נוסף, הפעם לעיני הקהל הביתי.

תחזית: צרפת מתעלה ומשטחת את כל יריבותיה בדרך לזהב נוסף, הפעם לעיני הקהל הביתי.

*

פינלנד

מי אנחנו: קבוצה נטולת כוכבים, גם בקנה מידה של היורוליג, אבל אחת מ-10 הקבוצות הטובות ביותר באירופה.

תהילת העבר: השתתפות אחת באליפות העולם, שנה שעברה, ופעמיים מקום תשיעי ביורובאסקט, בשנתיים האחרונות. יש גם 2 אולימפיאדות ברזומה.

איך הגענו לפה: הפינים זכו בווילד קארד לאליפות העולם בכדורסל, וזה נתן להם גישה לאליפות אירופה.

המושך בחוטים: הנריק דטמן הותיק, מאמן נבחרת גרמניה לשעבר ופינלנד מאז 1992 (עם הפסקה של 6 שנים לטובת אימון נבחרת גרמניה, מ-1997 עד 2003). הוא בנה את פינלנד כנבחרת כדורסל לוחמת, ואחד מאנשי הכדורסל הטובים ביבשת, שחלק גדול מאוד מהפרוייקט הפיני בנוי בזכותו.

יתנו את הטון: אריק מרפי, סטרץ' 4 מהדי ליג עם יד טובה מחוץ לקשת שרחוק מרחק טורניר מעולה אחד מהאנ.בי.איי. סאסו סאלין, שוטינג גארד יעיל מגראן קנריה. פטרי קופנן, רכז לא מוערך שנותן עונות טובות בחימקי מוסקבה, וכמובן הנו מוטולה הותיק, שבגיל 37 יתן אליפות כנראה אחרונה אחרי עבר מרשים באטלנטה וז'לג'יריס קובנה, וכל קיץ ירק דם בשביל הנבחרת (יניב גרין הפיני, אם תרצו).

אז מה יש לנו כאן: נבחרת אפורה, קשוחה והגנתית מאוד, עם משחק התקפי נטול כוכבים ודי חלש (38.4% מהשדה ביורובאסקט האחרון, מקום 23). הם לא קבוצה שמצטיינת באסיסטים, ובכללי, אם הם נקלעים לקצב משחק מהיר, קל מאוד לנצח אותם. אין להם כוכב על כמו הנבחרות האחרות, וקל מאוד לזלזל בפינים.

אבל, אל תפלו למלכודת הזאת. הם יודעים לשמור, ומאוד יציבים נפשית. הם יודעים מה לעשות במאני טיים, ולרוב מנצחים-הם שיחקו 41.2 דקות בממוצע למשחק ביורובאסקט האחרון, מקום רביעי בכל אירופה. הם פיזיים, ונראים בדיוק כמו הקבוצה שתעשה בעיות לנבחרות הרכות והמהירות שבאות לטורניר, כולל נבחרת ישראל. אם הם כופים את קצב המשחק שלהם, זה יכול לטשטש חלק גדול מפערי האיכות מול היריבות. זה הנשק הסודי של פינלנד.

משאלה כמוסה: פינלנד משעממת את יריבותיה למוות, ואיכשהו מצליחה למצוא את עצמה בחצי הגמר, אחרי ניצחון דחוק ברבע. שם פערי האיכות עושים את שלהם, והם מסיימים עם המקום הרביעי והמכובד, הישג שיא לכדורסל הפיני.

תחזית: פינלנד תצליח להגיע למקום הרגיל שלה, אבל לא תפתיע יותר מדי. מקומות 8-12, וכדורסל משעמם ויעיל.

*

פולין

מי אנחנו: מרצ'ין גורטאט! ועוד 11 אנשים.

תהילת העבר: 6 השתתפויות באולימפיאדה, מדליית כסף ב-1963 ו-2 מדליות ארד ביורובאסקט. מהתקופה האחרונה יש מקום תשיעי ב-2009, כשפולין אירחה הטורניר ומולי קצורין אימן הקבוצה.

המושך בחוטים: מייק טיילור. המאמן האנונימי שמאמן את המיין רד קלאוס מליגת ההתפתחות של הנבא, ופולין מצפה שיוביל אותה רחוק, בדומה למייק פורטלו באוקראינה ודטמן בפינלנד. זה הטורניר הראשון שלו עם הנבחרת.

איך הגענו לכאן: מקום ראשון בבית ג' בשלב המוקדמות, שכלל את גרמניה, אוסטריה ולוקסמבורג (שגרועה בכדורסל כמעט כמו בכדורגל).

יתנו את הטון: מרצ'ין גורטאט, הסנטר האימתני מוושינגטון שהוא המרכז הפוקלי של הפולנים ב-2 צדדי המגרש, ועליו הנבחרת תקום ותפול. יש גם את אי ג'יי סלוטר, שוטינג גארד מפאנתיינקוס שמתפקד כמתאזרח של הנבחרת, ופרזמיסלב קרנובסקי, 2.16 מ' שיחליפו את גורטאט.

ניתוח מקצועי: לפולין יש יתרון על כל נבחרת בבית, חוץ מצרפת, בעמדת הסנטר. כדי לעלות שלב, היא תצטרך להתבסס על גורטאט כשחקן שקולע בין 20 ל-30 נקודות במשחק, ולהכניס כמה שיותר כדורים לצבע. זה מה שהיא תעשה, ובבית הזה זה יכול להספיק כדי לעלות לשלב הבא.

השאלה היא מה יש לפולין חוץ מגורטאט, ואין הרבה. קרנובסקי רק בן 21, ולמרות שקלע 11 נק' למשחק במדי גונזאגה בעונה האחרונה ויבחר בסיבוב הראשון בדראפט 2016, אי אפשר לבסס עליו משחק התקפה. סלוטר גארד לא רע, אבל לא יהיה מי שיתעלה. אם משתקים את גורטאט, משתקים את פולין. כל עוד המצב לא משתנה, פולין לא תגיע רחוק.

משאלה כמוסה: הפטיש הפולני לא מפסיק להכות, וכל פעם נפילי ארץ אחרת נמצאים בינו לבין הסדן. פולין מגיעה עד רבע הגמר, ושם נעצרת. מקומות 5-8.

תחזית: לאור מצב בוסניה ורוסיה, פולין תעלה. היא לא תגיע רחוק יותר מזה. מקומות 12-16.

*

ישראל

מי אנחנו: אני מנחש שאתם יודעים מי בנבחרת.

תהילת העבר: מדליית כסף ביורובאסקט 1979, 2 השתתפויות באליפויות עולם, השתתפות באולימפיאדת 1952 ו-2 אליפויות אסיה.

המושך בחוטים: ארז אדלשטיין. מאמן מכבי רמת גן, הפועל תל אביב והפועל ירושלים, ואחד מהמאמנים הטובים בארץ. זאת האליפות הראשונה שלו עם הנבחרת, וניסיונו האירופאי כולל עליות לפיינל פורי היורופליג והיול"ב קאפ.

איך הגענו לכאן: מקום ראשון בבית ב' במוקדמות, שכלל את הולנד, מונטנגרו ובולגריה.

יתנו את הטון: הכוכב המרכזי הוא שחקן הנבא הישראלי הראשון, ואחד מגדולי הכדורסלנים שנולדו בציון, עמרי כספי. גם גל מקל מהכוכב האדום בלגרד, ליאור אליהו מהפועל ירושלים וד'אור פישר מקאזאן (שעבר לירושלים) יתרמו משמעותית.

ניתוח מקצועי: מבחינה התקפית המצב של הנבחרת לא רע. הם הצליחו לפתח משחק קבוצתי טוב, ויש להם שחקנים שיכולים להתעלות ולייצר לעצמם מצבי זריקה (דאוסן, לימונד וכספי למשל). זה יכול לסייע להם מול לא מעט קבוצות, וכשמתחשבים בזה שהם קלעו 81 נקודות למשחק בשלב המוקדמות, הנתון הגבוה ביותר (להוציא גרמניה ופולין, שהיו בבית עם לוקסמבורג ואוסטריה), יש סיבות לאופטימיות בהתקפה.

אבל, וזה האבל הגדול, יש 2 בעיות. הראשונה היא בהגנה. לנבחרת אין שיטה הגנתית יעילה, וזה בא לביטוי משמעותי במשחקי ההכנה. מול קבוצות גבוהות וחזקות כפולין ורוסיה, או מול קבוצות שכופות את קצב המשחק האיטי כמו פינלנד, יהיה לנבחרת קשה מאוד. לכן ד'אור פישר הוא איש המפתח בטורניר הזה. 6.3 הריב' ו-1.7 החסימות שהיו לו במשחק בעונה האחרונה בליגה המזרח אירופאית החזקה (פר חצי שעה) יכולים להספיק, אבל לא לבד. ישראל תאלץ לשחק עם הרכבים גבוהים לא מעט זמן, שכוללים את כספי ואלישי כדיר לצד פישר כדי לשרוד הגנתית.

משאלה כמוסה: ישראל מצליחה לשרוד, והיטב, בהגנה ומשחקת בקצב המשחק המהיר שלה בהתקפה. כספי מצטיין ומקל נותן אליפות כזאת טובה שמביאה לו מקום באנ.בי.איי. ישראל מסיימת במקום התשיעי והמכובד, ורושמת את הישגה הטוב ביותר מאז 2007.

תחזית: מקום 12-16, למרות שקיימות אפשרויות ריאליות למקום 16-24 או 9-12.

*

בוסניה והרצגובינה

רנפרו
איש השעה בבוסניה. אלכס רנפרו.

מי אנחנו: מירזה טלטוביץ' (פצוע), יוסוף נורקיץ' (פצוע) והרצגובינה.

תהילת העבר: לאחר כל הישגי יוגוסלביה, יש 8 עליות לאליפות אירופה, ואין הישגים בולטים לעין.

המושך בחוטים: דושקו איבנוביץ' הותיק, מאמן ברצלונה, פאנתיינקוס, נבחרת שוויץ ולימוז' (איתה זכה בגביע קוראץ') בעבר. פעמיים פיינליסט היורוליג, ואיש שזכה באליפויות וגביעים כמאמן בשוויץ, צרפת, ספרד ויוון.

איך הגענו לכאן: מקום ראשון בבית א', שכלל את בריטניה ואיסלנד.

יתנו את הטון: הכוכבים יעדרו (טלטוביץ' מפניקס ונורקיץ' מדנבר), אבל יש את אלכס רנפרו, שוטינג גארד מצויין מבאיירן מינכן עם יד טובה מחוץ לקשת שקלע 9.8 נק' למשחק באחוזים טובים מכל הטווחים, ואת נמניה גורדיץ', הפורוורד של צדוויטה זאגרב.

ניתוח מקצועי: אם הנבחרת הייתה מגיעה בסגל מלא לטורניר, הם היו יכולים להצליח. השילוב בין פיבוט כנורקיץ', שוטינג גארד חכם כרנפרו וטלטוביץ' שיכול לחיות על כדורים מרנפרו ולרווח את המשחק לחדירות, וזה יכל להספיק לבוסניה. אבל כרגע, מבחינת האיכות, הם אחת מהנבחרות החלשות בטורניר. היתרון הבולט שלהם הוא רנפרו, שקלע 10 נק' למשחק ביורוליג בעונה האחרונה עם יותר מ-40% מכל הטווחים, שיקבל יד חופשית ככל האפשר.

זה לא יספיק לעלות לשלב הבא, אבל מה שאולי יספיק הוא איבנוביץ'. איבנוביץ' המנוסה הוא הנשק החזק ביותר של בוסניה, ועבר איתם בהצלחה את המוקדמות. תחת שרביטו של איבנוביץ' הם ספגו 67 נקודות למשחק בלבד במוקדמות, אבל זה היה בבית חלש מאוד ועם סגל חזק בהרבה. אם איבנוביץ' יצליח ליצור אחדות בין שחקני בוסניה והגנה חזקה, יהיה קשה מאוד להרבה נבחרות נגדם. אבל אני לא רואה את זה קורה.

משאלה כמוסה: רנפרו הופך לשחקן של 15 נקודות למשחק ומפציץ בלי הפסקה, והגנה בוסנית קשוחה מספיקה לבוסנים כדי להפתיע, לעבור את רוסיה וישראל ולעלות לשלב הבא. מקומות 12-16.

תחזית: הדחה בשלב הבתים, וכנראה מהמקום האחרון בבית.

*

רוסיה

קירילנקו, מוזוגוב, חריאפה
הם לא יהיו שם. אנדריי קירילנקו (מימין), טימופיי מוזוגוב ו-ויקטור חריאפה.

מי אנחנו: הצבא האדום והמדינה הגדולה בעולם (מבחינת השטח), ונבחרת כדורסל אגדית. ה-ELO של היורובאסקט (עבר מרשים, אבל כל מי שבאמת היה חשוב שם עזב).

תהילת העבר: אליפות אירופה אחת, 2 מדליות כסף באליפויות העולם ומדליית ארד אולימפית (לא כולל העבר בבריה"מ).

המושך בחוטים: יבגני פשוטין, מאמן הנבחרת מאז 2014. ניצח פעמיים את היורוקאפ כמאמן ראשי, וזה הטורניר הראשון שלו עם נבחרת רוסיה. בעבר שיחק במכבי רעננה.

איך הגענו לכאן: מקום שני בבית ו' במוקדמות, שכלל את איטליה ושוויץ.

יתנו את הטון: אלכסיי שאבד, טימופיי מוזוגוב וסשה קאון יעדרו, אבל לרוסים עדיין יש את סרגיי קארסקב, שחקן אימונים בברוקלין נטס (משחק 3 דקות בערב), ויטאלי פרידזון, הגארד היצירתי של צסק"א מוסקבה, וסרגיי מוניה, הפורוורד של חימקי.

אז מה יש לנו כאן: נבחרת שסובלת ממשבר מנטלי, כשבנוסף למינוי מאמן חדש ופרישת הקפטן הנצחי (אנדריי קירילנקו), יש קרעים בתוך הנבחרת וסיפורים בדמות ניפוי חלק מהשחקנים מהסגל ללא התראה מוקדמת והחזרתם פחות מיממה אחר כך. אין ספק שקיים כישרון ברב בנבחרת רוסיה, אבל נראה כי פשוטין ושות' לא מצליחים להכניס יציבות למערכת, בדומה למה שדיוויד בלאט וקירילנקו עשו בתקופתם בנבחרת.

למרות זאת, יש לא מעט כשרון בנבחרת הרוסית. על הנייר, הם יכולים להגיע גם ל-8 האחרונות. אבל בהעדר שחקנים מנוסים (חוץ ממונייה) והכוכבים הגדולים של הנבחרת (שאבד, חריאפה, מוזוגוב, קאון וקירילנקו), קשה מאוד להמר בעדם. אולי פשוטין, המאמן הרוסי הטוב ביותר כיום, יצליח להוציא מזה משהו.

משאלה כמוסה: פרידזון ומונייה נותנים אליפויות שיא, וקרסקאב פורץ בדרך לעונה מלאת ניצוצות ויכולת טובה מאוד בנבא (כמו גובר באליפות העולם) רוסיה הופכת להפתעת האליפות, ומודחת רק ברבע הגמר בדרך למקומות 5-8.

תחזית: הדחה בשלב הבתים, אבל עדיין יותר טובים מבוסניה.

*

מיקום סופי של הבית:

1.צרפת
2.פינלנד
3.פולין
4.ישראל
5.רוסיה
6.בוסניה והרצגובינה.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 30 תגובות

  1. תודה רועי על הפריוויו.

    לדעתי הצרפתים לא יצליחו ללכת עד הסוף אע"פ שהנבחרת של קולה היא איכותית ומלוכדת. אולי סרביה או ספרד.

  2. יופי של סקירה מקדימה.
    רק שנראה לי שהניתוח של נבחרת ישראל (והלוואי ואתבדה)
    זה wishful thinking.
    יש לנבחרת הרבה שחקנים משלימים מצוינים, אבל שחקן ה-"go to"
    שיוביל את הקבוצה. כספי נהדר, אבל אין לו את ה-DNA של שחקן שמוביל בקביעות קבוצה כמו שהיה לשחקני עבר כדוגמאת ברקוביץ', ג'מצ'י, עדי גורדון ועודד קטש.

  3. אחלה סקירה.
    הנבחרת שלנו מסוגלת ביום טוב לנצח כל נבחרת בבית (חוץ מצרפת), אבל באותה מידה גם להפסיד לכל אחת (מי זה שהצביע לכך שהנבחרת תסיים במקום הראשון?)
    ועמרי כספי שחקן טוב, אבל לדעתי הוא ממש לא אחד מהגדולים שנולדו בציון.

  4. ספרתי רק 9 עסקנים לנבחרת. זה הכל? איך הם מצפים לנצח עם כל כך מעט עסקנים? אומנם הצבעתי למקום ראשון, אבל בתנאי שיצרפו עוד כמה עסקנים לצוות ואוליי גם את שרת הספורט והטוטו למנהל תקין.

  5. רועי תודה רבה על פוריוו נפלא.
    אני מצטרף ליאיר ומעריך שצרפת תיפול איפה שהוא.
    גם אני חושב שהיחידות שיכולות לעשות זאת עם ספרד וסרביה.
    הסוסים השחורים יכולים להיות הייונים .

  6. פריוויו מעולה רועי.
    מסכים עם הטענה שכספי אומנם השחקן המוביל של הנבחרת אבל אין לו תכונות של סקורר והוא האמת לא רגיל שמשחק ההתקפה בנוי עליו. באליפות הקודמת הוא היה חלש ביותר ואני מקווה שהוא יבוא להוכיח שהוא באמת מהגדולים שהיו לנו גם בכחול לבן.

  7. פריוו באמת מעולה ולא יודע למה דווקא בגלל ההכנה הכושלת אני קצת אופטימי לגבי הנבחרת,אני חושב שכספי כן יכול להוביל את הנבחרת ואני הולך על מקומות 9-12

      1. מכל השלושה ההפסד המביך היחיד יהיה לבוסניה. פינלנד קבוצת טופ 8 שנראית כמו הקבוצות הקשוחות והפיזיות שישראל תפסיד להן, ואין לנו אף אחד שיכול לעצור את גורטאט.

  8. ישראל עם שלל המגרעות צריכה בבית כזה לתפוס מקומות 2-3,
    הרוסים למרות החיסורים והבלאגנים עדיין יותר מנוסים ומוכשרים מהפולנים ולדעתי ייכנסו במקומם לרביעייה.
    בהערת אגב- לא ברור לי למה אבל קולה לא זוכה למספיק קרדיט על עבודתו בנבחרת ולא מצליח למנף את ההצלחה שלו למשרות בכירות ברמה האישית. (רק על ניהול המצויין שלו את שלל האגו והכוכבים בנבחרת צרפת מגיע לו את הצ׳אנס)

  9. יופי של סקירה !
    ישנה טעות בסקר לקראת סוף הכתבה, בתוצאות לא מופיע כמה אחוזים מהאנשים הצביעו שישראל תסיים רביעית בבית.
    פינלנד פחות טובה ממה שמתואר עליה, רוסיה יותר טובה. ישראל נבחרת אפורה, אולי הפעם כספי יבריק ויסחוב את הנבחרת על הכתפיים שלו.

      1. שיערתי שאתה אחראי על הסקר, מאסטר-סקר ! הצבעתי שישראל תסיים רביעי. זה מופיע אבל לא לפי הסדר לכן פיספסתי את זה.

  10. אחלה ניתוח. ההקבלה של נבחרת רוסיה ל-ELO גדולה.
    לא מסתכן פה בהימורים, בטח שלא על נבחרתנו. עקבתי אחרי כל הטורנירים האחרונים בהם השתתפה – לא זוכר אחד צפוי.

    1. דוסון בנבחרת (וזה יהיה חטא אם ינפו אותו), השחקן הכי אתלטי בנבחרת ואולי גם הפוטנציאל הכי גדול.
      מקווה שיקבל כמה שיותר דקות וגם יצדיק אותן.

  11. אני ממש מקווה שישראל תצליח לתת משהו יותר חיובי מהאליפות הקודמת בה כל מה שראינו זה רצף עצוב של אירועים מביכים (אלישי כדיר מחליק ומחטיא ליי-אפ פשוט ואז מנסה להוציא מהשופט פאול, אליהו וכספי מתווכחים תוך כדי משחק, פיני גרשון מראיין את אריק שיבק וזאת רשימה חלקית מאוד). כולי תקווה שההפסדים במשחקי ההכנה הם חלק מאיזה תוכנית גדולה ולא פרומו לתבוסות שיבואו.
    אגב, פורסם לפני כמה ימים שמספר התאחדויות כדורסל באירופה שילמו הרבה כסף להורים של ג׳ו אינגלס כדי שילדו אותו באוסטרליה מתוך חשש שהוא יקים נבחרת של איש אחד שתשלוט ביבשת במשך כמה עשורים. True story.

  12. הלוואי שהנבחרת מרובת הפוטנציאל הזו (הכל יחסי) תתחבר ותעשה תוצאות טובות.
    הקמפיין הקודם היה חלש מאד וחובת ההוכחה על השחקנים המובילים

  13. רועי כתיבה מצויינת נהניתי מאד לקרוא.
    אני גם חושב שישראל יכולה לסיים שלישי בבית הזה, למרות שרביעי נראה יותר ריאלי. בכל אופן אני רק מקווה שלא נראה ביזיון כמו האליפות הקודמת.

  14. ״פינלנד זכו בוווילד קארד לאליפות העולם״= החברה שפיתחה את אנגרי בירדס נתנה חסות לאליפות העולם בתנאי שפינלנד תיכנס לטורניר. ואני חשבתי שישראל היא מעצמת הייטק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט