לפעמים ישנם ערבים של פאנק. גייל ואני הלכנו לסרט טוב, אח"כ ארוחה במסעדה ברזילאית (הגיעו אילינו 12 פעמים, כל פעם עם סטייק ממין אחר, או צלעות, או לובסטרים, ומה לא), ועכשיו בבית חזיתי במשחק ליטל-ליג, ועכשיו 10:55 ועדיין לא כתבתי את מאמר הערב. אין לי כל ח-ו-ב-ה לכתוב מאמר כל ערב וכל בוקר, אבל אני מנסה.
לעתים, כמו עתה, אין לי מושג על מה לכתוב. אבל אנסה ונראה מה ייצא.
1. מה היית עושה עם הכסף לו הרווחת ב- NBA עשרים מיליון לעונה משך 5 עונות?
נניח שמס הכנסה בולע 35 מיליון מהמאה מיליון. מה היית עושה עם 64 מיליון? יש לך מושג?
אל תתבייש וספר לנו.
2. הצעה: לעשות מלברון "אסיסטנט פלייר קוץ'" (שמעתם זאת כאן לראשונה)
לקראת העונה הקרבת ובאה של הקאבס, חשבתי היום על רעיון מגן העדן: למה לא להפוך את לברון לעוזר מאמן, בנוסף להיותו שחקן?
בתולדות הליגה היו "PLAYER-COACH": ביל ראסל בסלטיקס; לני וילקנס, דייב דבושר בדטרויט, אל אטלס בוורורס, דייב קאונס בסלטיקס. היט=ו עוד הרבה.
רגע, אלך לחפש ואחזור תוך 5 דקות.
Player-coaches in NBA
וואללה שלא חלמתי שהיו כל כך הרבה.
אתם יודעים כמה בעיות זה יפתור?
*דייויד בלאט יוכל להתייעץ עם לברון ללא בושה וללא הורדה מכבודו.
*כולם יידעו שללברון ישנה מילה קובעת כעוזר מאמן, אבל כמובן שהיא צריכה לעבור דרך בלאט.
*לברון יוכל לקחת את המיקרופון במסיבות העתונאים ולדבר כמאמן, ולא רק שחקן.
*לברון יוכל להעיר לשחקנים ולכוונם.
*לברון יהיה שותף בהחלפות ובטיים אאוטים.
היי. ללבאון ישנן 12 שנות נסיון ב-NBA. לדייויד רק שנת נסיון אחת. אין כל רע בהעלאת לברון בדרגה באופן רשמי, כי באופן בלתי רשמי הוא עוזר המאמן גם ללא תואר. לפחות התואר הרשמי יהפוך כמה מהמקרים הלא נעימים של העונה שעברה לאירועים רגילים בין מאמן ועוזרו.
מצאתי ציטטה של דייויד מאחד הפלייאופים:
“ It is a special thing to have the opportunity to work with LeBron on a daily basis. . . . It’s been a great pleasure and a great honor to work with a player of his magnitude, and to work with someone who is so committed to helping this organization reach its goals, and is so committed to helping his teammates make it to the highest level. And I can just tell you it’s been a fantastic experience, and I’m looking forward to continuing it.
ככה לא מדבר מאמן אל שחקן. ככה מדבר מאמן אל שחקן שהוא גם עוזר מאמן.
3. עוד כמה מילים על 'האק-דה-שאק'
אתם זוכרים שדברנו ודברנו על האק-דה-שאק? היום היה משחק אול-סטאר של התיכונים בברוקלין. איזו רמה נהדרת! שחקן אחד מקוןנגו – 2.18 מ' ועדיין צומח – היה 2 מ-8 מהקו ולקראת הסוף עשו עליו פאולים מכוונים. במקרה הוא קלע 3 מ-5 האחרונים וקבוצתו ה-EEZEE ניצחה את ה-BOMBERS
מאומה לא ייעשה בקשר להאק דה שאק מהסיבה הפשוטה שזה לא עובד. זה לא כדארי, וזה לא מצח משחקים. אם כבר – זה יותר מפסיד ממנצח.
המתמטיקה פשוטה: קבוצות קולעות בממוצע 43.9% מהפארקט. האחוז נע בד"כ מ-41% עד 47%.
אז אם שחקן כדיאדרה ג'ואדן קולע 42% מהקו ויש לו שתי זריקות, אז אם שולחים אותו לקו 10 פעמים והוא קולע כמעט 8 מ-20, אז הוא מביא 7-8 נקודות. ללא הפאולים, הקבוצה שקולעת 43% היתה קולעת בעשר נסיונות גם כן 8 נקודות (אולי 9). אבל עבור נקודה הפרש (אם בכלל יש דבר כזה כי בסופי המשחק כשהמתח גדל אחוז הקליעה מהפארקט יורד) הקבוצה מוסיפה פאולים לשחקניה, ואם זה עוד קורה לפני ה-PENALTY אז זה בכלל לא כדאי.
לדעתי לעשות האק-דה-שאק זה כמו לתת לקלעי גרוע מהחוץ רווח לקלוע; זה כמו לעשות דאבל-טים על שחקן חם; זה כמו לעשות 'בידוד' של מגן גרוע; או להכריח את היריד שהכדור לא יהיה אצל שחקן פוינט גארד דומיננטי ע"י שמונעים ממנו את הכדור.
4. אם שחקני הכדורסל של היום יותר גדולים אז למה הם יותר נמוכים?
*
גיא
23 אוג 2015 07:01:01על דא ועל הא, במקור מארמית, משמעות הביטוי "שיחת חולין".
בתרגום מארמית לעברית, דא = זו, הא = זאת. (כמו שזו וזאת הן מילים נרדפות, כך גם דא ו-הא בארמית)
על דא ועל הא = על זו ועל זאת = שיחת חולין.
גיא
23 אוג 2015 07:07:04לברון עוזר מאמן זה רעיון כביר!
עכשיו רק ליישם. יש למישהו את המייל של בלאט?
יונתן שגב
23 אוג 2015 07:24:49לא של בלאט אלא של לברון. הוא אחראי שם על המינויים.
תקנו אותי אם אני טועה, אבל בימינו הביטוי השתרש כ-״על הא ועל דא״ ולא להפך, למרות שהמקור הוא מה שמנחם כתב.
גיא
23 אוג 2015 07:44:06במקור "על דא ועל הא". אבל יציאת ספרו של פוצ'ו "על הא ועל דא" השגירה את הגרסה "ההפוכה" של הסיפור.
אז את המייל של לברון, יש לך?
(אתה חושב שיש סיכוי שלברון נתן לבלאט את המייל שלו???)
יאיר
23 אוג 2015 07:25:46כן, ברור שזה מה שלברון צריך, עוד תירוץ לשלוט בחדר ההלבשה. עוד אגו לאוסף…
אם כבר הפוך, שבלאט יהפוך רשמית לעוזר מאמן של לברון
אשך טמיר המקורי
23 אוג 2015 12:59:581+
jojo
23 אוג 2015 13:28:552+
ראיתי אתמול את המשחק של ישראל מול סרביה וזה לא היה מהנה במיוחד. אני תוהה אם החיבה הגוברת לנבא העלתה את הסטנדרטים או שהכדורסל כאן הולך בעקבות הכדורגל (או שהמילה הנכונה היא מדרדר כמו הכדורגל..)
לו הייתי רוצה לראות 12% מהשלוש, הייתי חוזרת אל לברון בפלייאוף..
אשך טמיר המקורי
23 אוג 2015 13:43:09אאוץ' 🙂
יניב
23 אוג 2015 14:03:233+ ליאיר ו354444444+ לג'וגו'
עומר
23 אוג 2015 15:56:08אחרי שרואים הרבה אנביאי, קשה מאוד לחזור לכדורסל האירופי. זה נראה כמו משחק אחר לגמרי לפעמים.
לי לדוגמא זה הוריד המון מהמשחקים של מכבי ביורוליג, שפעם עקבתי אחריהם בהדיקות
jojo
23 אוג 2015 16:15:40זה כנראה נכון, למרות אני עדיין מחכה לשובם של ימי חמישי עם מכבי 🙂
הציעו לי ללכת היום למשחק של הנבחרת, לא בטוחה שזה ממש מושך לאור כל משחקי ההכנה עד כה.
john
24 אוג 2015 02:08:06ימי חמישי איבדו פעימה ברגע שרפי גינת פרש. אני בטוח שישנם שחקני עבר טורקיים וספרדים שעדיין מתעוררים שטופי זיעה למשמע קולו הרועם יורה עליהם צרחות מפוצצי עור טוף בשפה מוזרה.
האיש גרם לי לחפש מולקולות של צואה בחומוס מרוב פחד
הנבחרת שלנו מרדימה כמו ספר טיסה זול במיוחד
omerb2
24 אוג 2015 12:40:55גם אני לא מתלהב מסידי, הכרוז החדש.
הנבחרת נראתה אתמול יותר טוב עם אליהו וניסים אבל מקל הוא אכזבה קשה.
Berch
23 אוג 2015 07:44:12אמנם המאמן שחקן האחרון היה בשנות ה70 אבל בכל זאת הרעיון של עוזר מאמן-שחקן נשמע פגז.
אתה מחדש מנחם
ןבלי קשר כל הכבוד על קצב הכתבות באתר 🙂
אפלטון
23 אוג 2015 08:01:36לגבי לברון כעוזר מאמן- זה חוקי בכלל?
ולגבי גרף הסנטרים- זה רק מראה את גדולתו של האקים ששלט בין הסנטרים בתקופה הכי חזקה, והכי גבוהה בליגה.
דווקא ההבדל המאוד משמעותי בין בשנות ה-70 ל-90 מוריד מעט מגדולתם של ווילט, קארים וראסל (שבעצמו היה 2.08, מידה של פאוור פורוורד היום).
יונתן שגב
23 אוג 2015 08:06:18אגב, מנחם, אתה טועה בחישוב שלך בקשר להאק אה שאק. העניין פה הוא כמה נק׳ פר פוזשן הקבוצה היריבה עושה. לפי באסקטבול רפרנס, קבוצה ממוצעת עושה 105.6 נק׳ פר 100 פוזשנים, קרי 1.056 לפוזשן. עכשיו, אם מחלקים את זה לשתיים (שתי זריקות עונשין) מגיעים למסקנה ששחקן צריך לקלוע 52.8% כדי להיות בדיוק בקצב של הקבוצה והווה אומר 53% כדי שלעשות עליו האק אה שאק לא יהיה אפקטיבי.
שגיא נאור
23 אוג 2015 08:54:54נכון מאוד, השאלה היא האם הנתונים הללו כבר כוללים קליעות מהקו או רק מהשדה והשלשות מעלות את האחוז האפקטיבי.
מעבר לחישוב הפשוט עצמו יש גם משתנים כמו ריב התקפה שאין אחרי החטאות מהקו (במיוחד אם קולעים את הזריקה השנייה) לעומת איבודי כדור שהזריקה מהקו ״חוסכת״.
עצם זה שהמאמנים של אותם שחקנים מורידים אותם לספסל מוכיחה שמקצועית זה מהלך טוב לקבוצה שעושה האק, אלא אם כן השחקן נותן רצף מפתיע.
עומר מזיג
23 אוג 2015 20:00:18http://www.hoops.co.il/?p=43835
עגל
23 אוג 2015 20:39:03טוב שהזכרת את הפוסט המצוין שלך !
למר מנחם היקר
23 אוג 2015 08:21:22מנחם מסתכל על הסנטרים היום שבקושי 1 מהם מגרד את ה 20 נקודות ממוצע, אבל כששאקיל היה קולע 30 נקודות לערב בלא מאמץ (בפלייאוף זה היה מגיע גם ל40 נקודות ) ב60 אחוז מהשדה האק ה שאק זה הפתרון היחידי.
גיא
23 אוג 2015 08:30:07אתה שוכח את הסדרה מול פורטלנד ב-2000, כשקובי הציל את הלייקרס במשחק 7.
באותה סדרה שאקיל קלע 25 נק' למשחק (לא 30, לא 40, ולא בקלות)
MBK
23 אוג 2015 09:27:11לפורטלנד היה פרונט ליין מהחלומות
ראשיד סאבוניס דטלף שרמף ג'רמיין אוניל בראיין גרנט ואחר כך נוספו שון קמפ ודייל דיוויס
ועדיין זה לא עזר
למר מנחם היקר
23 אוג 2015 10:35:38שאקיל בסדרה הזו קלע 26 נקודות בכמעט 55 אחוז אחרי דאבל טים וטריפל טים , קובי חוץ ממשחק 7 היה חלש יחסית עם 21 נקודות ב44 אחוז, רוב הקליעות של קובי בסדרה היו ממצבים פנויים אחרי שכל ההגנה בראשות של זאב טניס התעסקה באיך לעצור את שאקיל.
למר מנחם היקר
23 אוג 2015 12:09:38סאבוניס
יניב
23 אוג 2015 12:15:14גדול האוטו ספולייר שעה שאני מנסה לחשוב לאיזה שחקן בפורטלנד היה כינוי בשם זאב טניס 🙂
ינון יבור
23 אוג 2015 14:13:16אהבתי את הכינוי "אוטו ספויילר"
אשך טמיר המקורי
23 אוג 2015 14:18:092+ לאוטו ספוילר 🙂
חמי
23 אוג 2015 23:32:35סבא סאבוניס הקשה עליו
יניב
23 אוג 2015 10:24:12מנחם העלה נקודה נכונה ,כי בגדול האק א שאק לא שונה מקבוצה שמשאירה פעם אחר פעם שחקן שקולע מבחוץ גרוע (גוש סמית למשל),ההבדל היחידי והגדול שבגללו כן ישנו את החוק שלהשאיר שחקן חופשי לזרוק מהשלוש לא פוגע בשטף של המשחק ולא הופך אותו לבלתי נסבל ורק בגלל זה כן יבוא השינוי
אוהד ס"א
23 אוג 2015 10:55:45מבחינתי "האק דה שאק" משדר שהקבוצה מפחדת ומודה בעליונות של הקבוצה היריבה, כי אין ברירה אלא לשחק מלוכלך.
מדובר במסר מאד בעייתי בתור מאמן לקבוצה שלך. זה לא מוכיח את עצמו, די בטוח להיפך. ואת זה אני אומר כאוהד ס"א.
לגבי הגנות העבר, אנשים שוכחים איזה קצבים היו בשנות ה- 60 וה- 70.
אני מכיר אנשים שאם אומרים להם היום "מוצי ליאון" מתחילה לכאוב להם הרגל.
נבחרת ישראל הגדולה של 1970 באופן כללי היתה נבחרת של קצבים עם 2 שחקנים שידעו כדורגל.
איטליה היתה מפורסמת בכך.
מי לא זוכר את התמונה של פלה מורד מהמגרש באלונקה ב- 66, לאחר עוד יום בקציר.
אשך טמיר המקורי
23 אוג 2015 13:38:54פינת המעודדת היומית:
http://www.nba.com/knicks/knicks-city-dancers-profile-andrea
p
23 אוג 2015 13:41:20האק דה שאק צריך להיות מבוטל. לא כי זה עוזר או פוגע בקבוצה המבצעת או זאת שעושים עליה את העבירה, אלא בגלל שזה פשוט לא כדורסל.
אם אין כדור וזה לא חלק מהמשחק (עבירה על החסימה וכו', שתי זריקות וכדור מהצד. בדיוק כמו בשתי הדקות האחרונות של המשחק. באמת שזה לא מסובך.
בכל אופן, תחת הטיעונים שלך, זה גם עוזר לקבוצה שעשו לעיה את הפאול לסדר את ההגנה, מה שמוריד את האחוזים מהפרקט של הקבוצה שביצעה את הפאול בפוזשיין אח"כ.
אחלה טור!
למר מנחם היקר
23 אוג 2015 14:59:16מצד שני הסיבה שחוק זה לא מתבטל היא שבאמריקה הבינו שזה חלק מהמשחק ולא הגיוני ששחקן שמרוויח מילוני דולרים לא ידע לקלוע לסל.
בלי האק הא שאק אני מאמין ששקיל בשיאו יכל להגיע לממוצעים שקרובים לצמברלין, באותה תקופה לא היה לקבוצה. הנגדית שום סיכוי נגד הכוח והאתלטיות של שאקיל , וגם זה לא עזר נגדו.
עומר
23 אוג 2015 16:00:06וואו, ממש הפתעת אותי עם גובה הסנטרים.
אני הייתי בטוח שבגלל שהתזונה השתפרה, ובכלל בגלל הסקאוטינג, שגובה האנשים רק גדל, וכך גם בכדורסל. אבל לפי הגרף זה לא ככה בכלל.
רואים באמת שבשנות ה 90 חגגו הסנטרים. השאלה מה גרם לזה האם זה כי היו צריכים שחקנים שיוכלו להגן נגד שאק\האקים ועוד מפלצות, מה שגרר שהרבה קבוצות לקחו סנטרים גבוהים?
האם מספיק ששחקן כמו שאקיל יגיע לאנביאי בשביל להביא שוב כבוד לעמדת הסנטר? או שבימינו הוא ייובש על הספסל לטובת גרין שזורק שלשות?
למר מנחם היקר
23 אוג 2015 17:24:10זה לא תגובה שלי אלא של John זה יסביר לך למה סנטרים היום נמוכים יותר וצריכים להתאים יותר לסטרץ 4 מאשר הסנטרים של פעם.
סמול בול הוא תהליך ארוך ומתוכנן של הליגה מתקופת סטרן לחסל כדורסל פיסי באיזור הסל ובמקום להבליט יכולת אתלטית של שחקני חוץ שקולעים חודרים ומטביעים.
מאמצע שנות ה90 עד תחילת שנות האלפיים הכדורסל הואט ומספר הנקודות למשחק פחתו בעקביות. הקירוב הזמני של קשת השלוש עזר מעט לקליעה שהפכה לכישור נשכח אך יצרה פקק אדיר שהקשה על חודרים ליצור ספייסינג ואפשר לגבוהים להגן ברדיוס קטן יותר. בתוך הפקק היה חשוב להציג שחקן פוסט אפ או מיד ריינג׳ משובך שירווח את המשחק לשאר. הפיתרון של הליגה היה לחסל את הכבדות ולעזור לבריאנטים ללברונים ולשאר הוירטואוזים להביא את יכולותיהם למקסום. דבר שעזר ליצור ליגה מהירה יותר ובעלת ערך שיווקי רב יותר. הקבוצות הראשונות שהחלו לנצל את השינויים לקראת אמצע העשור הקודם נהנו מפריחה.
שינוי ראשון – אין האנד צ׳קינג. רוצה לעצור את בריאנט תנצחו בתזוזת רגליים. ושיהיה למגן בהצלחה.
שינוי שני – אסור לחפור עם הגב לסל ליותר מ5 שניות. קיצר ביי ביי בארקלי ושאק. עם פעם הסנטר\פואוורד היו יכלים לחכות לדאבל טים היום הם חייבים לבצע תנועה מהירה או פייס אף עם הם רוצים להחזיק בכדור ליותר מ5 שניות.
שינוי שלישי – הקשת הקטנה. אם אתה סנטר מאסיבי שרוצה להמתין לננס החודר מתחת לסל תדע שדמך מותר. התוקף יכול להתנגח בך ב30 קמ"ש באויר. העבירה והפציעה היא עליך
שינוי רביעי – 3 שניות בהגנה או איך האמריקאים התקשו תחילה להתרגל לכדורסל בינלאומי. קבוצות יווניות עבות בשר היו מחנות גושי בשר מאסיבים מתחת לסל וממתינות לחבוט כל כניסה לסל. 2 דברים שהחוק הביא. סנטרים שצריכים לצאת החוצה בהגנה ולחסום מהוויקסייד ורחבה פנויה לחדירות אתלטיות
שינוי חמישי – וורטיקאליטי. החוק החמקמק על שם רוי היברט המחייב את החוסם להראות לשופט שקפץ בקו ישר להפליא קלפי מעלה עם ידיים מושטות וישרות אם הוא לא רוצה לחטוף פאול על מגע של גוף גם אם הוא לא יזם אותו. החוק הוא על גבול הבלתי שפיט ויש קולות לבטלו כי הוא גורם לשריקות להשאר גבוליות. שוב יתרון לאתלט החודר.
שינוי שישי והכי מרגיז – חוק האיסוף (gathering). לשחקן מותר תוך כדי איסוף הכדור לבצע צעד שלא נחשב צעד וחצי. לשחקנים ארוכים וזריזים כדוראנט ולברון זה מאפשר לתזמן את הצעד הראשון מאית שניה לפני שהכדור נחשב בידו של השחקן ובכך להרוויח עוד צעד. מה שפעם קראו לו צעד וחצי הוא היום בקלות שתיים וחצי. ובכדי לזרוע מלח על הפצעים כבר כמעט לא שורקים גם על שלוש וחצי.
השינוי האחרון הוא לא חוקתי אלא קשור לתרבות. מרגע שהשחקנים הטובים החלו להגיע ישירות מהתיכון או לאחר מכן לאחר שנת קולג׳ אחת רמת משחק הפוסט אפ ירדה פלאים. רוב שחקני הפוסט אפ הטובים בהסטוריה היו לפחות שנתיים ולרוב יותר שנים במכללות. מוזס מלון היה מאוד חריג בעניין או הוא מקרה חריג. דאנקן שאק בארקלי אקים יואינג וכו' כולם פיתחו את יסודות הפוסט אפ במכללות. הרבה מהגבוהים שנבחרים גבוה לאחר שנה אחת בלבד מצופים לספק סחורה מיד ולכן לא ישקיעו בכישור שהוא מורכב ומצריך הרבה אימון ניסיון ועקומת למידה ארוכה. עד שגבוהים מקבלים בכלל כדור ואין להם הרבה זמן לפעול אופציית הפוסאפ פחות מעודפת עליהם.
הליגה כרגיל תתחיל להתאזן ברגע שלא יהיו גבוהים מאסיבים בכלל מכיוון שגם משחק ננסים כשכולם עושים הכל הופך להומוגני ומשעמם.
מנחם לס
23 אוג 2015 17:27:44למר מנחם, יש הרבה במה שאתה אומר. החוקים הם פקטור גדול מאד בשינוי המשחק'!
john
24 אוג 2015 01:36:58אני כתבתי כזאת מגילה? לא מתאים לי 😉
מנחם לס
23 אוג 2015 16:33:44…ואף אחד לא התייחס למה לעשות עם 65 מיליון דולארים נטו…כנראה שזה גדול מדי עלינו!
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
23 אוג 2015 16:37:59קונה את הפועל ירושלים, ועם העודף שנותר את הלייקרס.
מנחם לס
23 אוג 2015 17:29:49ב-64 מיליון תוכל לקנות 3% מהלייקרס
פאקו
23 אוג 2015 16:53:07הזכרת לי עכשיו את הסרט של ריצ'רד פריור Brewster's Millions, שבו נאמר לו שכדי שיוכל לקבל ירושה של 300 מיליון דולר, הוא חייב לבזבז תוך חודש 30 מיליון דולר.
יניב
23 אוג 2015 16:54:44סרט גדול,הקטע עם הבולים בסוף היה ענק
דדי
23 אוג 2015 20:18:22מאמן/שחקן זה לא חוקי.
בהאק א שאק לא נגעו בגלל שיש רק כ 5 שחקנים שעושים להם את זהף ולא משנים חוקים עבור 5 שחקנים.
אין שום קשר אם זה עובד או לא – השאלה היחידה היא האם קבוצות עושות את זה או לא – והן עושות.
הגידול במספר קבוצות הנבא הרבה יותר גדול מהגידול באוכלוסיה, אז טבעי שגם ממוצע הגובה יירד.
דדי
23 אוג 2015 20:22:16עם הכסף הייתי מסדר את המשפחה הקרובה בדירות, ואז פותח בית מחסה לכלבים וחתולים מבוגרים/פגועים שאף אחד לא רוצה.
ובעודף קונה את אתר הופס וחוסם את כל אוהדי בוסטון מלהגיב.
חמי
23 אוג 2015 23:40:37אני בדיוק אותו דבר ומוסיף חיות נוספות שזקוקות לעזרה כמו חמורים סוסים ואפילו את הקופים של הניסויים..
עגל
23 אוג 2015 20:50:12מה שג'ון אמר (צוטט על ידי מנחם היקר) נכון.
אוסיף שהסנטרים ,התנמכו" אבל הפורוורדים לא באופן משמעותי וזה כן מראה שישנו שינוי בסגנון המשחק (לא קשור לתזונה או משהו כזה)
john
24 אוג 2015 01:47:46אני די מסכים עם מה שהג'ון הזה אמר ומוסיף שאם אני איש שיווק של קבוצה שלוחש לבעלים באוזן אז אני לא רוצה מארק גאסולים וזאק רנדולפים. על כל פעולה מוצלחת שלהם אוהד בן 13 נרדם עם נקניקיה בפה. תן לי זאק לוין ואנדרו וויגינס בקבוצה מפסידה במקום.