You are currently viewing 4 משחקי 4 גדולים בראשון / פתיבר ויהלי אולמר

4 משחקי 4 גדולים בראשון / פתיבר ויהלי אולמר

האתר הרשמי של הליגה

יהלי כתב על שני המשחקים המוקדמים, פתיבר על השניים המאוחרים.

20:00 – פילדלפיה 76 (1) מול ניו יורק ניקס (2):

בסדרה כל כך פיזית וקשוחה, המהלך הכי קשוח ופיזי בכדורסל הוא המלך: הריבאונד. בכל משחק, הקבוצה שלקחה יותר ריבאונדים לקחה גם את הניצחון (הניקס היו עדיפים בכמות הפוזשנים בכל המשחקים אך פילי החייתה את הסדרה בזכות יתרון בגזרת השלשות והעונשין). ניו יורק פתחה את הפלייאוף בסערה, עם נוקאאוט של 55-33 בקרב על הלוחות בגיים 1, כשמתחת לסל של פילי התוצאה הייתה 24-23. כלומר, הסיקסרס לקחו 24 כ"ח בהגנה, כשהניקס אספו 23 בהתקפה!

השחקנים של ת'יבודו תוקפים אותם בכל הזדמנות, לרוב עם שני שחקנים ויותר. הקרשים האלו הם החמצן להתקפה שלהם:

ברנסון הולך ימינה בחסימה ומבחין בלאורי שגונב מעט אליו, כדי לספק עזרה בצד החזק. הוא מוציא לבוגדנוביץ', שזורק שלשה לא רעה אבל שימו לב לאננובי בפינה הנגדית. הוא מתמתח מקדים את אוברה לריבאונד, שומר עליו מכל משמר בשתי ידיים ומחזיר את הכדור לג'יילן (שמסיים את הפוזשן עם מיד ריינג' מוצלח).

בגיים 2, פילדלפיה הצליחה לכפות משחק צמוד יותר וצמצמה את ההובלה של הביתיים במחלקת הקטיפות ל46-44 בלבד. החבורה של ניק נרס הייתה טובה יותר וגם שלטה במשחק אבל מהלכים כאלו שמרו את זו של ת'יבס במרחק נגיעה:

ניו יורק מנצלת יתרון מספרי במעבר ומגיעה לזריקה כמעט זהה לזו שבקליפ למעלה – שלשה מהפינה של בויאן. ברגע שהקרואטי משחרר את הכדור יש 6 שחקנים שנמצאים בצבע, 3 מכל קבוצה. בצד הרחוק, אמביד אמנם סוגר את חברו (אוברה), אך גם את רובינסון וברנסון. ובצד הקרוב (לזריקה) הארט מסתנן מעל לאורי ומסביבו, זוכה בכדור ובהזדמנות השנייה (שחברו לוילאנובה מסיים, שוב, בסל אופייני מחצי מרחק).

שני הגיבורים של המהלכים הללו, אננובי והארט, הם שני שחקנים שונים למדי. אבל היכולת של שניהם לקפוץ ראש ולהסתער מקשת השלוש אל הצבע ולקחת ריבאונד, (בעיקר בהתקפה) היא סופר קריטית להצלחה של קבוצתם.

במשחק השלישי נרשמה כמות הקטיפות הנמוכה ביותר בסדרה, כשהפעם פילדלפיה לקחה 36 מההחטאות לעומת 32 של האורחת. זה היה ערב הקליעה הטוב ביותר של שתיהן בסדרה, שבאופן טבעי הוריד את כמות הכדורים החוזרים. כנאמר למעלה, המשחק הזה הוכרע לטובת ההתקפה היעילה של הסיקסרס, עם 50 נקודות של אמביד, שיא קריירה בפוסט-סיזן.

כעת נישא את עינינו לגיים 4. תוצאת הסדרה, 2-1 לניו יורק, היא מקרה נדיר של תוצאה שמשקפת, אבל לא בהכרח את יחסי הכוחות, אלא את סגנון המשחק של כל קבוצה. פילי במיטבה כשהיא שמה את הכדור בסל בניסיון הראשון (וניצחה משחק אחד), בזמן שהניקס חיים בשביל נקודות מהזדמנות שנייה (וניצחה 2).

עכשיו רק נשאלת השאלה מי תצליח לשלוט בסגנון המשחק הערב ובסדרה בכלל? התשובות, רבותיי, מ-20:00 צפונה.

דו"ח מצב: חוץ מרנדל וקובינגטון שסיימו את העונה, אמביד ומיצ'ל רובינסון בסימן שאלה להערב.

הימור: זה של הניקס. ניו יורק ב-6.

22:30 – דאלאס מאבריקס (2) מול לוס אנג'לס קליפרס (1):

אי שם לפני שבוע, טרם המשחק הראשון בסדרה, דיברנו על המשימה של אל.איי – לעצור את האיש שיש לו תשובות להכל. המפרשיות עושות את זה בהצלחה חלקית, עליה (בין היתר) תוכלו לקרוא ביומן אליפות דאלאס (יא"ד בקיצור) של כתבנו, קואוץ' אסי שלם: משחק 1 היה בסימן טרנס מאן בהגנה וזובאץ' בהתקפה, משחק 2 כלל קאמבקים והתאמות של קיד ולו ומשחק 3 התמקד בהפעלת הגבוהים של המאבס ע"י לוקיירי ובאיזורית של הקליפרס. זמננו קצר, כי בכל זאת ערב חג היום, אז רוצו לקרוא!

אפרופו מאן, שכאמור היה האקס פקטור בהגנת הפרימטר על הגאון והמוסלמי בגיים 1: הוא הרשה רק 3 סלים מ-15 הזריקות שנלקחו עליו (0/6 משלוש), 20% נפלאים, עם מלחמה אדירה בחסימות וכפיית זריקות קשות של דאלאס בסוף השעון. למרות שיש לה 2 tough shot-makers מגן עדן, אלו בדיוק הזריקות שההגנה של לוס אנג'לס רוצה שהם יקחו. בטח כשהאלטרנטיבה היא הכנסת הרול פליירס לעניינים, מה שקצת קרה במשחק השני והרבה יותר בשלישי.

אז איך הרול פליירס של המאבס חזרו לסייע? עכשיו, אחרי שקראתם את אסי, אתם יודעים שצמד הכוכבים אחראי לכך. בתכלס, זאת העבודה שלהם: הם יוצרים יתרונות התקפיים ומוצאים את האיש הפנוי, כמו שהקואוץ' הראה ביומן האחרון. האחריות ההתקפית הזו שווה להם 77 מיליון דולר העונה ביחד. לא רע.

ואיזה כיף לדאלאס שהם שניים וטרנס מאן יש רק אחד. כלומר, תמיד אחד מהם יהנה משומר אחר (לרוב קיירי):

גאפורד אוסף ריבאונד התקפה ומעביר את הכדור לקיירי. אירווינג מוצא את עצמו רוקד לצד הארדן בפיקנ'רול, כשמאן עסוק עם לוקה בצידו האחר של הפרקט. החסימה מוציאה את המזוקן מהתמונה, זובאץ' חונה בדרופ הקלאסי וקיירי עולה לקלאסה של זריקה מחצי מרחק.

אפילו דונציץ' השתעשע עם מגנים אחרים:

אי אפשר לראות את זה בקליפ, אך בתחילת המהלך מאן שמר על דונצ'יץ', שקיבל חסימה ללא כדור מוושינגטון היישר להאנד-אוף מגאפורד (Zoom Action בעגה המקצועית). הקליפרס מגיבים בחילוף משולש – הארדן על גאפורד, מאן על פי.ג'יי, זובאץ' על לוקה. שינוי כיוון אחד לאחר מכן והסלובני משאיר אבק לקרואטי כל הדרך ללייאפ טיפוסי. תרגילים כמו אלו הם פתרון מעולה של ג'ייסון קיד להוריד את העלוקה מלוקה ומגוונים את ההתקפה של דאלאס, מעבר לפיקנ'רול הישן, הטוב והסטטי.

הסדרה הזו רחוקה מלהסתיים. כדי להחזיר לקבוצתו את ההובלה, המפתח של קואוץ' לו הוא תקשורת טובה יותר בהגנה כדי לצמצם את כמות הסוויצ'ים שאירווינג ודונצ'יץ' מקבלים (וחוגגים עליהם פעם אחר פעם ב-2 המשחקים האחרונים). אולי זה יקרה דרך האיזורית שאל.איי הראתה להם, אם היא תשחק תפקיד משמעותי יותר בהמשך. אני כבר לא יכול לחכות להתאמות שיקרו הלילה. איזה סדרה!

דו"ח מצב: לוקה בסימן שאלה, כמו קוואי. הארדווי ג'וניור בספק.

הימור: מזמן לא היה ללוקה משחק גדול באמת. הלילה זו הזדמנות מצוינת. דאלאס ב-17.

2:00 – מילווקי באקס (1) מול אינדיאנה פייסרס (2):

ההיסטוריה היא שברירית. המציאות של איך שאנחנו חיים היום הייתה יכולה להראות שונה בתכלית אם אינספור אירועים היו מתרחשים בצורה אחרת או נמנעים. המחשבה על מציאות אלטרנטיבית לחלוטין שהייתה מתרחשת כתוצאה מזרזיף קטן של היסטוריה שהיה זורם לכיוון אחר, הסעירה את המחשבה האנושית מאז ומעולם, ובעקבותיה נכתבו יצירות רבות ואפילו נעשה פרוייקט די מדהים כאן בהופס שלצערי כבר לא זמין לקריאה.

מעבר ליצירות ספרותיות או השתעשעות גרידא, תיאור היסטוריה אלטרנטיבית נעשית לא פעם על מנת לעצב נרטיב מסויים. קבוצה של אנשים שעשתה את בצורה די מצחיקה היא בני ישראל הבריטיים. בני ישראל הבריטים זו קבוצה די מוזרה שניסתה להצדיק את היפרדות הכנסייה האנגליקנית מהותיקן במאה ה16 באמצעות הטענה שהבריטים הקדמונים הם למעשה צאצאיים ישירים של עשרת שבטי ישראל שנפוצו בגולה.

על פי בני ישראל הבריטיים, אבן הסקון עליה הוכתרו מלכי סקוטלנד אנגליה ובריטניה, היא האבן עליה נרדם יעקב כשחלם על המלאכים והסולם. בין נבואות החורבן של הנביא ירמיה הוא הספיק לעשות סיבוב באירלנד עם נסיכה עברית ששלטה באירים הקמונים והצאצאים שלה הם למעשה בית המלוכה הבריטי. ברכת מנשה ואפרים היא ניבוי של יחסי ארה"ב-בריטניה ושספר החוקים של אפלרד הגדול שמלך באנגליה במאה התשיעית הוא למעשה קטע מתוך ספר שמות.

קבוצה נוספת שתאלץ כנראה למצוא נחמה (שוב) במציאות אלטרנטיבית היא מילווקי באקס, שעונה שנייה ברצף חווה פציעה של הכוכב והסמל שלה, יאניס אנטטקומפו, שממש בסוף העונה הסדירה נפצע בהאמסטרינג במהלך מיותר והשאיר את הקבוצה שלו להתמודד עם יריבה עקשנית בסיבוב הראשון. ומילא זו הייתה הפציעה היחידה אצל הבאקס אז דיינו, אך במשחק הקודם הצטרפו לרשימת הפצועים גם דמיאן לילארד, שנפצע באכילס וייתכן מאוד שלא ישחק היום וכריס מידלטון שנפצע בקרסול.

השפעות הפציעות הללו ניכרו במשחק מספר 3 שהתרחש באינדיאנה, כשלמרות יום קליעה מחריד של אינדיאנה (43 אחוזים מהשדה ו26 אחוזים מהשלוש), והמשחק הכי טוב של כריס מידלטון העונה, עדיין אינדיאנה הייתה הקבוצה הדומניננטית לאורך המשחק שלבסוף גם ניצחה בהארכה.

האם הפייסרס מסוגלים להתמודד עם עמדת הפייבוריטית ולנצל את ייתרון הביתיות על מנת להגיע ל3-1 ממנו יהיה מאוד קשה לבאקס לחזור? (בטח לריברס ולהיסטוריה שהוא מביא איתו) , האם הבאקס החבולים יצליחו להחזיק את הראש מעל המים עד חזרה אפשרית של יאניס?. לא כדאי להחמיץ, יש חג מחר אז אין תירוצים.

דו"ח מצב: אצל אינדי מת'ורן בחוץ. אצל מילווקי כאמור כל הכוכבים פצועים כשלילארד ומידלטון כרגע בDTD ויאניס בחוץ

הימור: אינדיאנה ב7

4:30 – פיניקס סאנס (0) מול מיניסוטה טימברוולבס (3):

רבים מכירים את הסיפור על מלחמת טרויה. מלחמה אפית בין הטרויאנים והיוונים שהתרחשה בשנים 1184-1193 לפנה"ס. מלחמה שהתחילה בעקבות חטא של אהבה כשפאריס חטף את הלנה, והוכרע בעקבות תחבולה של סוס מעץ. להלן תקציר למי שלא מכיר

עובדה שהופתעתי לגלות שלא הרבה מכירים, היא שהמלחמה למעשה מעולם לא התרחשה. חפירות ארכיולוגיות באסיה הקטנה במיקום המשוער של טרויה לא מצאו שום עדות לעיר המפוארת שמתוארת בקאנון היווני, לא לקרב לא לסוס ולא בטיח.

עוד אירוע היסטורי שמעולם לא התרחש הוא החזרה של קבוצה מפיגור של 3-0 בפלייאוף של הNBA. משום מה אני סקפטי לגבי היכולת של פיניקס סאנס מודל 2024 להיות הראשונה שתשנה את ההיסטוריה הזו. אולי זה בגלל כל הדמיון הרב שיש בין פיניקס לאלמנטים הטראגיים שבמלחמת טרויה. קודם כל אני חושב שבראדלי ביל זכה ביושר בתואר, סוס טרויאני. דוראנט יכול גם בכיף להיחשב לפאריס, כשהוא חוטף קבוצות ומשאיר אחריו אדמה חרוכה (הנטס מוסרים שלום).

אבל בעיקר הסאנס נפלו לעקב האכילס של התרבות הארגונית היום בNBA, קבוצות הכוכבים. המחשבה שאם מספיק כוכבים יתאגדו להם בקבוצה מסויימת, כל שאר הכוכבים יסתדרו בשורה. הגנה?, ההגנה הכי טובה זה התקפה. התאמה מקצועית?, אין בעיה לשחק עם שלושה כדורים לא?. מה עם סגל משלים?, נצליח לקושש שחקני ראויים במחירי רצפה, מי לא ירצה לשחק בסופר-טים?. סימני ההאזהרה שהיו בעונה המדשדשת של הסאנס הפכו לסימני קריאה שכבר שלושה משחקים ברציפות הם לא מצליחים להתמודד עם הגודל של הוולבס שלוקחים 15 ריבאונדים יותר מהם, והאינטנסיביות של הגנת הפלייאוף של הוולבס שמשתקת את הסקוררים ההיסטוריים של הסאנס.

מיניסוטה יכולים להיות מרוצים. כנראה שאף אחד אולי חוץ מאנתוני אדוורדס לא האמין שהם ישלטו בסדרה בצורה כזו. בוודאי לא בהתחשב בפערי הניסיון בין שתי הקבוצות, בוודאי לא בהתחשב בכך שבעונה הסדירה הוולבס הפסידו את כל שלושת המשחקים שבהם שיחקו מול הסאנס.

ביחד עם ההפסד הצפוי של הלייקרס לדנבר, שגם הם הובילו עליהם 3-0, ולצד אי ההפעלה של הווירוורס לפלייאוף, בדיוק עשר שנים אחרי האליפות הראשונה של השושלת, אולי כל מה שנשאר לצפות בו בסדרה הזו זה את חילופי הדורות ועלייתם של האנטמנים והשג"אות.

דו"ח מצב: אצל מיניסוטה קייל אנדרסון בDTD, אצל פיניקס זה גרייסון אלן והחוזה החדש שבDTD

הימור: למען הבראקט שלי נהמר שהמטאטא ישאר בארון לעת עתה. פיניקס בעשר

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.
Subscribe
Notify of
665 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי, מאבס, אינדי, סאנס

NBA בדם
Editor
19 days ago

תודה רבה יהלי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

ניקס,מאבס,אינדי,סאנס(רחמים על דה שוט)

האווי לאסוף
האווי לאסוף
19 days ago

תודה רבה יהלי ופתיבר (יהליבר? פתילי?)

שי אבן צור
19 days ago

פילי, דאלאס, אינדי
דוראנט עף בסוויפ פעם שניה תוך שלוש שנים וחסל

Tomerg
Tomerg
19 days ago

פילי, מאבס, אינדי, סאנס
פריוויו מעולה, תודה

Florida man
Florida man
19 days ago

ניקס, קליפרס, אינדיאנה ופניקס

Madmed
Madmed
19 days ago

כנראה שטרויה נמצאה בסוף המאה ה19
https://whc.unesco.org/en/list/849/
סיפור מעניין על ארכיאולוג חובב, שלמרות הזלזול מאנשי המקצוע, הצליח למצוא את הבלתי אפשרי

petibear
Editor
19 days ago
Reply to  Madmed

אני ראיתי באיזה ספר של האוניברסיטה הפתוחה שיש תל אבל סיכוי נמוך שאשכרה זה דומה במימדים לטרויה כמו באגדה
אבל אונסקו זה כנראה יותר טוב תכלס, כיף ללמוד!

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
19 days ago
Reply to  Madmed

לפי מה שאני בדקתי זה לא שיש הוכחות שמלחמת טרויה לא קרתה, אלא שאין הוכחות חותכות, אז כל אחד יכול להאמין למה שהוא רוצה. בכל מקרה פריוויו מצויי. תודה

רן הנרגן
רן הנרגן
19 days ago
Reply to  Madmed

שליימן היה בעיקר שודד עתיקות במסווה. אפילו ביחס לתקופה שלו הוא גרם הרס לאתרים שחפר בהם. אבל מבחינת סנסציות, הגילויים שלו בטרויה ובמיקני הם בשורה אחת עם קבר תות אנח אמון

Tomerg
Tomerg
19 days ago

פילי-ניקס – כמו שכתוב בפריוויו, לניקס היו 10-15% יותר פוזשנים בכל שלושת המשחקים הראשונים בסדרה. המפתח בפילי הוא סגירה לריבאונד, זו הבסיסית שמלמדים בקטסל. משהו שקשור לזה וישפר את היכולת לסגור לריבאונד הוא שהייתי רוצה לראות פחות עזרה בהגנה והתכווצות לצבע. העזרה בהגנה גם משאירה את הארט, דיוויצ'נזו ומקברייד לשלשות (קולעים אותן באחוזים טובים מאוד) וגם נותנת מרווח לשחקן ההתקפה לברוח למגן ולגנוב ריבאונד התקפה. אמנם זה ישאיר יותר מצבי אחד על אחד אבל לדעתי זו דרך טובה להביא לידי ביטוי את רמת (חוסר) הכישרון של שחקני הניקס, כי חוץ מברונסון אין שם שחקנים עם יכולת גבוהה בלייצר סל באחד על אחד. נקודה נוספת בהקשר הזה – הכיסוי של אמביד מתחת לסל הוא קריטי פה, וזה משהו שלא עבד טוב בכלל בשלושת המשחקים הראשונים. אמביד גם לא הגיע לחודרים וכשכבר כן, הארטנשטיין נשאר חופשי עם מספיק זמן לשחרר גויאבה באחוזי קליעה גבוהים מאוד. אז עם אמביד הייתי יושב כמה שעות על סרטים משלושת המשחקים הקודמים ומתכנן היטב את אופן הכיסוי והעזרה שהוא נותן בהגנה בצבע. תמיד חשבתי שאמביד הוא אחד הטובים בליגה בכיסוי הצבע (דיוויס מספר 1 בזה), אם הוא ישפר את הנקודה הזו, פילי מסודרת.

Berch
19 days ago

תודה על הפרוויו
🙏

דני האדום
19 days ago

להגיד על מלחמת טרויה לא היה ולא בטיח – זה לא רציני חבר. מדובר על אירוע שמתוארך למאה ה11 לפנה"ס . יש המון עדויות למלחמות באיזור הים האגאי באותה התקופה. אף אחד לא היה מפיץ את האיליאדה אם לא היה בה גרעין של אמת . הסיכוי למצוא סוס מעץ מלפני יותר מ3000 שנה במצב ..סוסי קטן מהסיכוי שלוקה לא יבכה היום לשופטים.

oryadin
oryadin
19 days ago

יאניס ולילארד רשמית בחוץ ובזה כנראה תם הטקס של הבאקס.
כ"כ הרבה חוסר מזל בקבוצה אחת שמאז האליפות לא הייתה בריאה באף סדרת פלייאוף (מידלטון פצוע ב2022,יאניס שנה שעברה ויאניס ולילארד השנה).
לדעתי הם גם היו זוכים בלפחות עוד אליפות אחת מאז אם הם היו בריאים.

אשך טמיר המקורי

הסיקסרס אשכרה עשו עכשיו פלופ על שחקן שוכב.
לא ייאמן

Florida man
Florida man
19 days ago

נפגעת ? נפצעת? עדיין תואשם בפאול על מתחזי פילי…

TRIP
TRIP
19 days ago

חחחחח לאורי בפיק אנד רול אוטומטית נופל לפרקט אין משהו אחר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

כי אין כבר כדורסל

Don
Don
19 days ago

אני חושב שאמביד ילמד הרבה פלופיאדה מלאורי

Don
Don
19 days ago

לאורי אמנם מרויח פי מיליון יותר, אבל ימצא עצמו פי אלף כשחקן תאטרון בברודווי

Don
Don
19 days ago

עוצרים את המשחק כל 30 שנ

אשך טמיר המקורי

אמביד ממשיך לתחמן בצד אחד ולרצוח בצד שני.
הmvp המושלם לליגה הזאת.

Florida man
Florida man
19 days ago

הפלופרים של פילי לא מבזבזים זמן והחלו מייד בתחילת המשחק במפגן נפילות מרשים שמלווה בנפנופי ידיים לשופטים

אשך טמיר המקורי
Reply to  Florida man

זה טקס חיזור

Dor
Dor
19 days ago

מדהים כמה שהניקס מוגבלים התקפית

אשך טמיר המקורי
Reply to  Dor

אבל לבוגדנוביץ הוא לא ייתן לשחק

Dor
Dor
19 days ago

זה הכי לא ברור. יש לו גם את ברקס על הספסל

אשך טמיר המקורי
Reply to  Dor

ברור מאוד. הוא אהבל.
ועכשיו העלה לכמה דקות הזבל שלו ונפצע

Dor
Dor
19 days ago

ונרס סופסוף מעלה את מלטון

TRIP
TRIP
19 days ago

נרס כנראה מחק את באדי הילד האבוד מהסדרה הזו . טוביאס נראה מעולה בינתיים שמשחקים עליו

Dor
Dor
19 days ago
Reply to  TRIP

גם לא ברור למה

TRIP
TRIP
19 days ago
Reply to  Dor

נראה לא קשור בדקות שיקבל, כמה משחקים הוא שיחק עם אמביד? אם לא הולך לקבל תרגילים עדיף שלא ישחק

Don
Don
19 days ago

לניקס אין כלום היום
שאני צופה בהם אינני מבין איך הם מובילים 2-1

Dor
Dor
19 days ago
Reply to  Don

בלי ברונסון הם לגמרי יורוליג

אשך טמיר המקורי
Reply to  Don

מאמן מטומטם מקובע שנכשל כל פלייאוף כשצריך לעשות התאמות.
יקירם של שמעון ורזי.

אשך טמיר המקורי

אם אני לא טועה יש לו גם את שייק מילטון על הספסל

MBK
Editor
MBK
19 days ago

יש גם שייק פרוטאינים על הספסל
בערך עם אותו סיכוי לראות מגרש

אשך טמיר המקורי

"הניקס התחזקו בטירוף בדד ליין עם בוגדנוביץ ויכולים ללכת עד הסוף!"
.
– נמחק מהרוטציה –

שי אבן צור
19 days ago

לא נראה כמו פציעה רצינית

Don
Don
19 days ago

דונטה לא פוגע היום

אשך טמיר המקורי

גועל נפש
איזה שחקן דוחה

שי אבן צור
19 days ago

מי?

אשך טמיר המקורי

אמביד והפלופים

אשך טמיר המקורי

מקברייד תותח

אשך טמיר המקורי

זה לזכות הקצב

MBK
Editor
MBK
19 days ago

נשמע כמו שם של מנה ראשונה בפאב אירי

שי אבן צור
19 days ago

מה שיפה בניקס זה שהם לא מוותרים
Keep coming at ya

Don
Don
19 days ago

טוב מחצית
האמת שהיא כבר חשבתי לוותר עליו אבל רבע שני היה פגז!!
איזה מתח וואו!
אמביד שיחק כל המחצית הראשונה נכון? הוא נראה גמור.

Dor
Dor
19 days ago
Reply to  Don

שיחק 20 דק ונח בהגנה. חזר לתת כושר שלו מלפני 3 שנים

MBK
Editor
MBK
19 days ago
Reply to  Dor

רבע ראשון ענק של 10-7-4
רבע שני של 4-0-0
לא יציב ולא מאוזן, מאכזב קצת
זה שחקן שממש אהבתי ועכשיו הוא ממש מגעיל אותי

Dor
Dor
19 days ago
Reply to  MBK

כשיש לו אוויר והראש במוד חיובי הוא בלתי עציר

אשך טמיר המקורי
Reply to  Dor

כי אי אפשר להתקרב אליו והוא קולע 20 מהקו אחרי שקפץ עליך או סתם נפל

Dor
Dor
19 days ago

אתה מגזים כרגיל. הוא כשרון התקפי עצום בלי קשר לבכיינות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כשרון התקפי מדהים אבל מתבסס על שריקות אוויר ומגינים מורתעים, הארדן 2014-2020

Dor
Dor
19 days ago

ברונסון מגיע לזריקות קלות כל פעם שבא לו. הגנה מחפירה של פילי עליו

Dor
Dor
19 days ago

נקב צריך לתת לאוברה והאריס דקות בלי אמביד, שיראו יותר זריקות. הוא יהיה קצת תיבודו עם החילופי בית

MBK
Editor
MBK
19 days ago

בקיזוז ג׳וליוס רנדל הפצוע שנבחר 7 בדראפט ע״י הלייקרס
המקבץ של שחקני הניקס
דויצנזו 17
ג׳וש הארט 30
בוגדנוביץ 31
ברונסון 33
הרנשטיין 43
מק׳ברייד 36
אצ׳יווה 20
אננובי 23
מיצ׳ל רובינסון 36
זה מאוד מאוד מרשים
מזכיר לי קצת את טורונטו 2019 שזכתה באליפות בלי אף שחקן שנבחר בלוטרי

דה שוט
דה שוט
19 days ago

בספר שלי זה טכנית ללאורי (לא רוצה לקלל ערב חג)

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

ראית את המרפק של אמביד לפנים של ברונסון במקביל למהלך?

דה שוט
דה שוט
19 days ago

אין מילים ערב חג משתדל לא לקלל

אשך טמיר המקורי

בדיחה

דה שוט
דה שוט
19 days ago

יש יאללה ניקס פילי קבוצה משוקצת

אשך טמיר המקורי

אני ממש אשמח שפילי תעוף

דה שוט
דה שוט
19 days ago

לגמרי זה יהיה יום שמח גם אמביד וגם לאורי אני אשמח מאוד לא לצפות בהם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הם תועבה במיוחד לאורי שאוהב להימרח על הפרקט יותר מסקס

אשך טמיר המקורי

שמע יש לי קטע להראות לך ששובר את כל השיאים.
ברונסון נופל ושוכב על הקשת ולאורי עושה עליו פלופ בזמן שהוא שוכב והולך לשלוש זריקות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחחח דה נקסט לבל

דה שוט
דה שוט
19 days ago

יש יש לאורי השיקוץ התחיל ריצה של הניקס

MBK
Editor
MBK
19 days ago

פילי הייתה פעם קבוצה עם אחד הקהלים הכי חם בליגה
אני רואה את כל הדבילים האלה שרוקדים למצלמה ובא לי להקיא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הצטרפתי כמה כמה בשריקות אוויר?

Florida man
Florida man
19 days ago

הבשורה שאוהדי הקליפרס חיכו לה- קוואי לא ישחק היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על מקסי לטובת ברונסון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח שריקת אוויר על הרטשטטין בנוהל חחחחחח השדר מחרטט הסברים להצדיק שריקות אוויר

Dor
Dor
19 days ago

פאול ברור. ברונשטיין דחף יד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

עזוב נו אמרת את זה גם אז

MBK
Editor
MBK
19 days ago

מרגישים את המורשת של הארדן בפילי
אמביד למד ממנו את תורת סחיטת הפאולים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  MBK

אמת מאז שהארדן הגיע אמביד החל ליפול בלי הכרה

TRIP
TRIP
19 days ago

הדריכה של אמביד על הארט. שווה בדיקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד נטרול להרטשטיין חחחח השופטים הורגים אותו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טמביד עכשיו רוצה ךנוח עם הצגת איי הקרסול חחח

דה שוט
דה שוט
19 days ago

אי אפשר לראות את אמביד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה גירסת השיא של הארדן חחח קופץ על שחקנים ויוצר מגע

אשך טמיר המקורי

בושה וחרפה

TRIP
TRIP
19 days ago

משחק של פלופרים שמנסים לסחוט עבירות משני הקבוצות

Niro
Niro
19 days ago
Reply to  TRIP

זה כדורסל זה מה שאמביד והשופטים עושים???

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Niro

עזוב תשמע את השדר הדפוק חחחחחחח

אשך טמיר המקורי

זה תמיד היה ככה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד שריקת אוויר השדר חחחח "גואל אמביד קליניק האו טו דרואו פאולס" חחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי

ולתועבה הזאת נתנו mvp

NFS
NFS
19 days ago

אמביד עובד בלסחוט עבירות..

thetroll
thetroll
19 days ago

המשחק של פילי מגעיל. הכל איזו. אין שם ממש קבוצה. מה נרס עושה שם?

שי אבן צור
19 days ago

הקהל של הניקס שולט בוולס פארגו סנטר!

אשך טמיר המקורי

לגמרי

דה שוט
דה שוט
19 days ago

🤢🤢🤢🤮🤮🤮

the spider
the spider
19 days ago

טוב זה השלב שהאפס הבזוי ג׳ואל אמביד מתחיל לבכות ולכסח שחקנים בכניסות מגעילות?
ברונסון תאווה לעיניים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון מנגב רצח

Dor
Dor
19 days ago

בפעמים המעטות שפיין שמר עליו היה לו הכי קשה. נרס ישן בעמידה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

נרס נהיה ריברס חחח

Dor
Dor
19 days ago

לגמרי

Dor
Dor
19 days ago

וגם שכח את אמביד על המגרש

TRIP
TRIP
19 days ago

אין כבר אוהדים בפלייאוף כמו פעם

MBK
Editor
MBK
19 days ago
Reply to  TRIP

תופעה הזויה ובזויה
לגולדן סטייט היה את הקהל הכי חם בליגה לפני עשור
עכשיו זה הייטקיסטים מלוכסנים שאין להם בעיה לזרוק 3000 דולר על כרטיס
באים לעשות סלפי
זה הגעיל אותי כבר במשחק 7 של 2016

דה שוט
דה שוט
19 days ago

הפלופ של לאורי הפך את המשחק, אמביד בכלל לא משחק כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

זה בידורסל התנגש ולך לקו, אפילו לא מנסה לזרוק לסל רק להתנגש במגן ולזרוק מהר ידיים אם המגן מושיט יד קדימה, זה משיעורי הארדן

Dor
Dor
19 days ago
Reply to  דה שוט

לא מתאים לך להגזים. כל השריקות האחרונות על אמביד היו פאולים ברורים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פיין עדיף בהרבה על לאורי

אשך טמיר המקורי

הבעיה של פילי שהפלופים והכיסוחים של אמביד הביאו לניקס כולה ולברונסון בפרט את הסעיף ועכשיו הם נותנים הכל להרוג אותם.
אין שום מצב שהניקס כשהם מחוממים ככה יפסידו סידרה לפילי הגרועה הזאת שלא משחקת כדורסל בכלל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בבראקט שלי זה 4-3 לניקס שכל קבוצה שומרת על הבית

אשך טמיר המקורי

לא זוכר אם נתתי 4-2 או 4-3

שי אבן צור
19 days ago

מתי בפעם האחרונה ראיתם דומיננטיות כזאת של הקהל של הקבוצה האורחת?

המשגיח
Admin
19 days ago

לייקרס מתארחת את קליפרס נחשב? 🙂

שי אבן צור
18 days ago
Reply to  המשגיח

חחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פיין זה שחקן כדורסל לאורי זה מסגיסטית של פרקט

Dor
Dor
19 days ago

אוהד פילי עם חולצה של bring them home

MBK
Editor
MBK
19 days ago
Reply to  Dor

מרגש
בעיקר לאור הלך הרוח באקדמיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אשך בויאן לא בנוי לסידרה מול פילי הקצב צודק, מול אינדי יקבל יותר דקות.

מה הבאקס חשבו שמינו את ריברס למאמן לא ברור באמת גם בליגה ההזויה הזארת בטח עונה הבאה ימנו את ברט בראון

אשך טמיר המקורי

נפצע עיקם כרסול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו ברונסון לקח את אמביד לטנגו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי נמסים נרס תתעורר יא דרעק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נרס הלך לישון הלו המשחק בורח המומנטום אצלם

NFS
NFS
19 days ago

נהיה קשוח מתחת לסלים..

אשך טמיר המקורי
Reply to  NFS

קצת ניחוח של פעם

אשך טמיר המקורי

ברונסון במשחק חייו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הניקס הולכים להקשות רצח גם על בוסטון שלא יהיה לכם ספק

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
19 days ago

אננובי פשוט נהדר !
האסל טוב של הניקס ,משחקים חזק ואינטנסיבי כמו שצריך.

אשך טמיר המקורי

יש לניקס חבורת לוחמים זה גם לזכות הקצב

Florida man
Florida man
19 days ago

האסל מצויין של הניקס מול הפלופרים. שפת גופו ופרצופו של אמביד- פרייסלס.

TRIP
TRIP
19 days ago

אני מקווה שאשתו של באטום לא ראתה את הבלוק של הארט עליו

המשגיח
Admin
19 days ago
Reply to  TRIP

אתה מתכוון גרושתו

אשך טמיר המקורי
Reply to  TRIP

חחחחחח
מזכיר לי קטע מ-curb

שי אבן צור
19 days ago

אצ'ווה לא מסוגל לשים דאנק

Jonathan
Editor
19 days ago

פילי תהיה פחות טובה בלי אמביד – אבל נראה לי שיהיה הרבה יותר כיף לצפות בהם.
אולי הניקס הפכו לכאלה כיפיים לצפיה כי רנדל מושבת (החלמה מהירה וזה)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לא לוחצים את ברונסון ונותנים לו להתנשף לבזבז זמן ולגלגל כדורים לחץ הלו לחץ אין כושר בפילי?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון מדדה חושב כמה שבא לו תלחצו אותו רבאק

NFS
NFS
19 days ago

השופט מככב
שרק אאוט אוף באונדס כשהכדור לא יצא והרגל לא דרכה על הקו, ועכשיו בגללו מבזבזים את הזמן של כולנו.

אשך טמיר המקורי
Reply to  NFS

העיוור הזה היה מטר משם עם העיניים על הקו

Florida man
Florida man
19 days ago

אמביד עם מסירה למקסי כמו בקטסל של נווה חמציצים

NFS
NFS
19 days ago

מקסי שחקן אדיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מקסייייייי תענוג איזה שחקן

MBK
Editor
MBK
19 days ago

יכול להיות שזה המשחק האחרון בפילדלפיה העונה
והקהל באווירה של מופע סיום בבית ספר יסודי
זה מעצבן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה לאורי במגרש גאד דמיט

Dor
Dor
19 days ago

לגמרי. נרס היום זוועה

שי אבן צור
19 days ago

שנים שאני לא מבין איך אוברה לא מצא את המקום שלו

Jonathan
Editor
19 days ago

נגיד קבלת החלטות כמו לעשות עבירה על שלשה קשה
🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי לא מצליחים לקחת ריב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שטות של אוברה יאללה

שי אבן צור
19 days ago

לאורי נוגח את הכדור החוצה ומסמן שהכדור שלהם

אשך טמיר המקורי

לאורי נוגח החוצה ורץ להרים קרן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

די נו למה לאורי הזבל הזה במגרש זה 4 על 5 בהתקפה והגנה שלשה לבד ומוסר

המשגיח
Admin
19 days ago

איזו הגנה של הניקס

Jonathan
Editor
19 days ago

איזה גג

אשך טמיר המקורי

שיא המתח בפלייאוף והאוהדים יותר נלהבים מהציק פילה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שמישהו יעיף את לאורי מהמגרש לדרוס וביטוח כמו שברוך אומר

פאקו
Admin
19 days ago

בי"ס להגנה של הניקס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי לא מצליח לקחת ריב

אשך טמיר המקורי

לחסל את המגעילים

Jonathan
Editor
19 days ago

פילי יודעים שמותר להם לתפוס את הכדור אחרי שהוא פוגע בסל?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזי נרס יותר דרעק ממאזולה

Dor
Dor
19 days ago

נרס ממש אכזבה

דה שוט
דה שוט
19 days ago

וויי וויי שתי הקבוצות איומות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הגנה פסיכית של הניקס איןם פה 130

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ברונסון לא נושם שילחצו עליו

אשך טמיר המקורי

יאללה עכשיו בונקר

Jonathan
Editor
19 days ago

מה קרה עם אמביד בהגנה עכשיו?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס לצערי הפסדנו בגלל נרס הדפקט הזה הלך ומת עם לאורי כל הסידרה

Dor
Dor
19 days ago

מחק לגמרי את הספסל וניהל משחק נוראי

TRIP
TRIP
19 days ago

ניקס לוחמים. פילי לא זזים בכלל קבוצה של גלמים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

כן כולם עומדים ומסתכלים חוץ ממקסי

Jonathan
Editor
19 days ago

המהלך האחרון של ברונסון הם גם פספסו חילוף עליו וגם אמביד לא הבין שמקסי רץ עליו.
הזוי

Jonathan
Editor
19 days ago

דקה לסיום ופילי הלכו לישון

MBK
Editor
MBK
19 days ago

המאזן בין מועמדת 7 למועמדת 2 במזרח עומד על 39-1
מאז 1984
21-0 מאז שעברו לטוב מ 7
פילי לא הולכים לשנות את ההיסטוריה
דקה לסוף ולחלק מהקהל הולך הבייתה
לא יאמן

Florida man
Florida man
19 days ago

פילי לא מסוגלים לעשות סל, זה פשוט מכמיר.
הניקס עם 17 ריבאונדים בהתקפה מול ה"MVP" של שנה שעברה…

אשך טמיר המקורי

יסססס ברונסון משאלת מוות לאמביד

דה שוט
דה שוט
19 days ago

אמביד לא נושם כבר חמש דקות לא מתקיף לא שומר לא לוקח ריבאונד יאללה להעיף את פילי

אשך טמיר המקורי

כמות הפרסומות שראיתי עם באטלר.
נראה שזה כל מה שהוא עשה השנה.

Jonathan
Editor
19 days ago

אמביד הלך מכות כל הרבע השלישי. 0 נקודות עד הדקה האחרונה של הרבע הרביעי. טעויות בהגנה ומביך בריבאונד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כדור של פילי ברונסון נגע

TRIP
TRIP
19 days ago

נותנים אותו מבט לברונסון כל המשחק. וציפו לתוצאה אחרת

TRIP
TRIP
19 days ago

לאמביד אין את סימונס והארדן להאשים, כנראה יגיד שהיה עיוור בעין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו מה לוקח שעה מקסי לא נגע

אשך טמיר המקורי

איזה סטריפ מעולה של ברונסון

NFS
NFS
19 days ago

קרציות עם אוזניות, מושכים את הזמן. קבלו כבר החלטה.
השופטים יכולים להתקבל בכיף לקבינט המדיני הבטחוני בישראל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לאורי שוב על הפרקט חחחחח לא היה כלום

NFS
NFS
19 days ago

עוד פעם? אלוהים ישמור את הריפליי סנטר, איזה נדנוד.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחחחחחח סתם נותנים ללאורי נקודה על כלום שיהיה משחק צמוד חחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גבי הוזעק חחחחחחחחחחחחחח בדיחה

דה שוט
דה שוט
19 days ago

שעה צ׳אלאנג׳ ברור שמקסי הוציא נותנים לפילי שופטים כאלה גרועים לא להאמין

Niro
Niro
19 days ago

קיבצו את כל הדוחים בפילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי עשה חסימה נעה לאמביד שפחד לזרוק והחטיא מבפנים

Jonathan
Editor
19 days ago

לאמביד היו פעם טענות לבן סימונס בשל ויתור על זריקות?

Dor
Dor
19 days ago
Reply to  Jonathan

🎯

דה שוט
דה שוט
19 days ago

כמו שכתבתי במעורב השיפוט באנ בי איי יותר גרוע מכל מקום אחר בעולם. פשוט מנסים להיות גרועים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארט חירבן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לאורי חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח שבר את הקרש ואחכ קיבל עוד שריקת אוויר חחחחחחח

Florida man
Florida man
19 days ago

כמה מענג לראות את אמביד מפחד לקחת זריקה פשוטה וחופשייה במקום זאת לרוץ לסל ולגמור את העונה לפילי

דה שוט
דה שוט
19 days ago

גם הניקס מחרידים איזה כדורסל נוראי של שתי הקבוצות

Jonathan
Editor
19 days ago
Reply to  דה שוט

הניקס משחקים את הכדרוסל הכי יפה שלהם מאז…
לא יודע. בטח מאז שמנחם אהב אותם בסבנטיז

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Jonathan

אני בעד הניקס עכשיו שפילי עפו

Jonathan
Editor
19 days ago

יש לי תמיד קטע עם הסלטיקס אבל יש קבוצות הרבה יותר כיפיות לצפייה מהם העונה.
כולל הניקס כמובן.

אשך טמיר המקורי

כמו דיים, את השריקת אוויר האחרונה הוא לא קיבל

Shenanigans
Shenanigans
19 days ago

לאורי ואמביד בקבוצה אחת זה כל כך כואב בעיניים ובמעי. יאללה להעיף אותם

thetroll
thetroll
19 days ago

תמא טקס . טוב יאללה לוקה.

דה שוט
דה שוט
19 days ago

אני חושב ברצינות שאמביד לא רואה טוב בגלל השיתוק בעין ובלי קשר לאורי משחק ״פטש״ מעיף ללוח ורץ לתפוס ולעשות פלופ חחחח

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

אמן יקבל שיתוק… אה זה כבר קרה

עגל
עגל
19 days ago

קוואי לא משחק היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

חחח יותר טוב לקליפרס למרות שלדעתי היום יחטפו בלואו אאוט

thetroll
thetroll
19 days ago

עד עכשיו אתה צודק … 🙈🙈 חחח הפוך.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

חחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  thetroll

אני חצי צודק אגב אמרתי שזה יותר לקליפרס והייתי לגמרי רציני קאווי סוס מת עדיף להם בלעדיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תם הטקס נרס האהבל צריך לעוף מי שישן עם לאורי מת עם לאורי

Niro
Niro
19 days ago

נקווה שיפסיקו לפצוע לנו שחקנים

Don
Don
19 days ago

ברונסון ניצח את פילי לבד
אמביד כל כך אוברייטד
הבןנאדם לא מסוגל לקטוף ריבאונד

birdman
birdman
19 days ago
Reply to  Don

״לקטוף ריבאונד״… הזכרת לי בדיחה
why do mexicans have noses?
so they'll have something to pick in the off-season

NFS
NFS
19 days ago
Reply to  birdman

ג'וש הארט עם 46 דקות – 0/7 מהשדה ו-17 ריבאונדים (5 בהתקפה).

thog בוזז הדרכים
thog בוזז הדרכים
19 days ago
Reply to  birdman

תחליף מקסיקנים בג'נרל מנג'רים ותוריד את הoff וגם לא תהיה גזען וגם תהיה בהקשר הרלוונטי לאתר

אשך טמיר המקורי

יששששש להעיף את החלאות

Li Ming
Li Ming
19 days ago

הסל הזה של ברונסון על אמביד עם שעון הזריקות שבדיוק מסתיים היה אחד הדברים היפים שראיתי לאחרונה.

כיף היה לראות את הנצחון הזה. ואני בכלל לא אוהד של הניקס

Florida man
Florida man
19 days ago
Reply to  Li Ming

+1

Dor
Dor
19 days ago

איזה חושך פילי. ממש כאב בעיניים לראות אותם. גם הניקס שיחקו רע אבל כל הכדורים נפלו להם לידיים היום. ברונסון לבד שווה שם איזה 50 נק ונרס פשוט לא עשה כלום לעצור את זה. פיין והילד חייבים לשחק ואמביד בכזה משחק לא צריך לשחק ככ הרבה

birdman
birdman
19 days ago

אחרי סחיטת העבירה ע״י לאורי, השדר אמר כמה שהוא חכם, היה צריך לומר כמה שהוא מטונף.

Li Ming
Li Ming
19 days ago
Reply to  birdman

לגמרי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  birdman

השדרים שנים החמיאו ללאורי וכריס פול על הימרחויות על פרקט שנתנו להם שריקות אוויר וקראו לזה "ניסיון וחכמה"….

Li Ming
Li Ming
19 days ago

ואמביד שעשה בסוף סימונס? תאווה לעיניים

Florida man
Florida man
19 days ago
Reply to  Li Ming

תיכנס לראש של אמביד- מדוע לזרוק זריקה קלה כשאפשר לרוץ לתוך היער כדי לסחוט פלופ עסיסי?

Li Ming
Li Ming
19 days ago
Reply to  Florida man

אני מניח שמי שחי על הפלופים גם מת על הפלופים

Florida man
Florida man
19 days ago

את מי אמביד יאשים הפעם? אין את סימונס, אין את ריברס או הארדן? בטח ימרר בבכי בחדר הלבשה ויבקש טרייד לליקרס ליצירת שיקוציית העל הראשונה בגלכסיה

הגופיה של יואינג
הגופיה של יואינג
19 days ago

אמביד היה נראה אומלל ממש. ניכר שמצב הפנים שלו השפיע, אבל גם שפת הגוף שלו כולה שידרה שהוא ממש לא בטוב. אני רחוק מלהיות אוהד שלו, אז אחרי ההפסד אני יכול להרשות לעצמי טיפה לרחם עליו (מסכן המיליונר הזה…).

הניקס חצבו את דרכם לניצחון עם ריבאונד התקפה ואחד ברונסון-ביצי שור. כל כך אוהב את ג'וש הארט – גם ביום שחור התקפית ועם חמש עבירות, עדיין היה אחד הפקטורים העיקריים לניצחון הזה. שחקן נשמה. ריספקט גם לאצ'יווה הנגר שעמד בכבוד מול אמביד (המותש, אבל עדיין סייז וחצי מעליו)

Don
Don
19 days ago

חייבים לעשות איזו בובת לאורי-נחום-תקום

MBK
Editor
MBK
19 days ago

אמביד
דרק רוז
סטיב נאש
ה MVP היחידים בהיסטוריה של הליגה שלא היו ולא יהיו מעולם בגמר ה NBA
דרק רוז נפצע
אמביד ונאש קיבלו תואר שלא מגיע להם

Li Ming
Li Ming
19 days ago
Reply to  MBK

נאש ב 2007 היה יכול להגיע לגמר אם לא המשחק המלוכלך של הורי ופופוביץ'

MBK
Editor
MBK
19 days ago
Reply to  Li Ming

גם אמביד יכל להגיע לגמר אם לא היה קוקסינל
לכל אחד יש את התירוץ שלו
שורה תחתונה נאש לא היה בגמר למרות שהיה חלק מקבוצות ענק
לא הגיע לו להיות MVP בטח שלא פעמיים

שי אבן צור
19 days ago

קללת הפרוסס לא תיגמר כל עוד אמביד יהיה בפילי

Florida man
Florida man
19 days ago

+100

דה שוט
דה שוט
19 days ago

דאטס דה ספיריט ג׳ורג׳י בוי

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
19 days ago

טרנס מאן זה כמו טייריס מקסי מעלי אקספרס…דומה אבל לא אותה איכות.

TRIP
TRIP
19 days ago

טרנס מאן שחקן מעולה שהלוואי היה בדאלאס. קיירי מוקף בנגרים שלא מסוגלים לסיים בטבעת או לקלוע שלשה

Shenanigans
Shenanigans
19 days ago

טוב 2-2

עגל
עגל
19 days ago

רבע ראשון 20 הפרש לקליפרס. כנראה שזה לא היום של דאלאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליפרס מנגבים לוקה דפק המבורגרים

NFS
NFS
19 days ago

פאקינג איי..
הקליפרס בשגעת שלשות.

הגופיה של יואינג
הגופיה של יואינג
19 days ago

מה נסגר עם המאניה דיפרסיה של הקליפרס? זה רבע מושלם, אין יותר מזה. איך הגיוני שזו אותה קבוצה משני המשחקים הקודמים?

TRIP
TRIP
19 days ago

קליפרס בלי קוואי הרבה יותר טובים.

k_700 the original
k_700 the original
19 days ago

ההגנה של הארט ברבעים אחרונים זה עולם אחר.

ברונסון צריך להיות בחמישיה של הנבחרת האולימפית. איזה כוכב.

אמביד זה טרגדיה שכותבת את עצמה. איזה אופי רך.

רן הנרגן
רן הנרגן
19 days ago

ברונסון היה אמור להוביל את הנבחרת באליפות העולם וכשל בכך לגמרי. אולי זו השיטה שקר כפה עליו אבל נראה לי שזה השיפוט באופ"א. קר רוצה שהכדור יזוז ולא בול-הוגס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קר אמר לו למסור להליברטון….
מה שכן באליפות העולם ברונסון התנגש מלא במגינים ולא קיבל שריקות חחח

רן הנרגן
רן הנרגן
19 days ago

עושה רושם שהחברה בקליפרס הפנימו שקוואי גמור ועכשו זה עליהם. במיוחד מי שרוצה חוזה חדש או להשאר בקבוצה.

אור
אור
19 days ago

39-16? WTF

MBK
Editor
MBK
19 days ago

הצגה של הקליפרס
יותר אכזרי מגיים 1 (30-56) כמחצית

דה שוט
דה שוט
19 days ago

יאללה קליפס לא לצאת פראיירים

mkr
mkr
19 days ago

פילי הופכת מרכז עליה לרגל לפלופרים:

אמביד
לאורי
הארדן
באטלר

יכולים להעביר מחנות קיץ לילדים.

אשך טמיר המקורי
Reply to  mkr

המכה של הפלופרים

TRIP
TRIP
19 days ago

כרגע היחיד שיכול להחזיר אותנו למשחק זה ראסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאבס פשוט לא שומרים ההגנה עכשיו של גאפורד על הארדן חרפה

Shenanigans
Shenanigans
19 days ago

ווסטבריק זה הסיכוי היחיד של דאלאס

MBK
Editor
MBK
19 days ago

לוקה נראה כמו גרסה סלובנית של פאו גאסול עם הבכיינות שלו

רן הנרגן
רן הנרגן
19 days ago

אילו קבוצות יעמדו בתור אצל הארדן לתת לו חוזה 30+ מיליון?

MBK
Editor
MBK
19 days ago

קבוצת היורוליג של דובאי

רן הנרגן
רן הנרגן
19 days ago
Reply to  MBK

יש להם מגבלת שכר?

MBK
Editor
MBK
19 days ago

לא
אין מגבלה ביורוליג

רן הנרגן
רן הנרגן
19 days ago

לא בטוח שהארדן מת על קליפורניה ומצד שני באלמר רוצה אליפות והצוות הנוכחי לא יספק אותה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה אחרי המבורגרים ומאן לוחץ אותו הוא מזיע במצח כמו גואי טריביאני שאכל את ההודו בחברים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איך הארדן נופל וזורק רגליים מחכה לשריקות אוויר חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני מהמר שהמאבס מנצחים היום….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה בורגר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם איך לוקה שומר את הארדן? מתנשף ועומד על המקווקו ומביט עליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחח ראיתם את ההגנה של לוקה חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
מיי גוד ירוןןןןןן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ההגנה של לוקה על הארדן זה לתת להארדן לעבור אותו אתם רואים את זה? חחחחחחחחחחחחח שהארדן רץ לוקה זז בכוונה לאט שיעבור מצד ימין חחחחחחחחחחחחחחחחחח

אשך טמיר המקורי

ראיתי את זה במשחק הקודם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה כוונת כל הסלים עליו ובגללו חחחחחחח הוא עומד ומנופף בידיים בטענות למישהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה בורגר קיבל טכנית מדבר רק עם השופטים במקום לשמור איזה זבל חחחחחחחחחח

TRIP
TRIP
19 days ago

לוקה מוכר. קייריי לא נגע בכדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

משחק הבורגרים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה שיקוץ לוקה לברון קטן עליו זורק רק סטפבקים ומקלל את השופט שלא נכנס לו הארדן עושה ממנו מטלית

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מתעלל בלוקה כקונוס עובר אותו פשוט בריצת קו ישר כל התקפה לוקה זה השקץ הכי גדול בליגה בקלות איכסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אין דבר יותר מגעיל מלצפות בלוקה, הכל מותר לו מבחינת המאמן כל הסלים עליו, פשוט מוריד את הקבוצה, לא שומר כלום מדבר רק עם השופטים, טמביד לידו זה צדיק

TRIP
TRIP
19 days ago

סוף סוף קיירי מקבל כדורים. אף אחד לא מדבר על כמה לוקה פח בסדרה הזו ייתנו לו פאס גם אם נפסיד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיירי משאיר את המאבס בחיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

תלחצו את הארדן השמן הוא לא נושם. ללוקה אין מושג מה לעשות בלי כדור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן עובר את לוקה כמו מטלית וקונוס חחחחח כל התקפה איזה זבל הלוקה הזה

TRIP
TRIP
19 days ago

קיירי בית ספר לכדורסל. מחזיר אותם במו ידיו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורגר רותח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר לטובת ראס

Drexler
Drexler
19 days ago

קיירי מדהים וגם פול ג'ורג' מזכיר נשכחות, זה לא נגמר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

קיירי השאיר אותם בחיים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יצאו בזול המאבס. צריך רק לחץ על הארדן וזה של המאבס פשוט הוא מטייל להנאתו עם לוקה

יאפ
יאפ
19 days ago

דאלאס משחקת טוב בכל פעם שלוקחים את הכדור מלוקה.
הוא צריך להתחיל לקחת את עצמו בידיים, לא יכול להרשות לעצמו להתבזות ככה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  יאפ

לא אכפת לו הוא כבר בWAAW כולו בנרטיב של הגדולה ככוכב.

עגל
עגל
19 days ago
Reply to  יאפ

+1
לוקה מכתיב משחק קבוצתי נוראי של דאלאס.

Drexler
Drexler
19 days ago

קליפרס באחוזים מדהימים משלוש, גורג' עם 6 שלשות לבדו ,זה יתאזן במחצית השנייה ,אם דונציץ' יופיע יש משחק .

Kareem Abdul-Jabbar
Kareem Abdul-Jabbar
19 days ago

תרגעו ,לוקח הולך לקחת את הmvp תוך כמה ימים.. ..

עגל
עגל
19 days ago

בחצי הראשון קיירי היה חולץ הפקקים, קולע סל כשצריך ונותן קצת חמצן לקבוצה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
עובר עכשיו על הבלוג ולא מפסיק לצחוק.
אז מה? טראסט בחופשה?…..
ילה נראה קצת דונקציץ מול פווק אולי הפופיקס יצטרף

עגל
עגל
19 days ago

מול דאלאס זובאץ צריך להיות הגוטו גאי של הקליפרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago
Reply to  עגל

חסר להם איזה לברון לרשימת הכוכבים, עם אמדדה (בחוץ), פווק, אבו זקן, ורס ההורס, לברון היה עושה חיים משוגעים.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

אני רואה שראס היום ב 100% מהשלוש.
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
1 מ 1

Jonathan
Editor
19 days ago

חחחחח… הארדן

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago
Reply to  Jonathan

נכון אבל קצת יותר בקטע של חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 12 יאללה לדרוס לחץ על הארדן ויוצא לו פלוץ והוא מתעלף אבל מי יעשה? לוקה בורגר? לא יכול ללחוץ אפילו את מנחם לס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איזה פלופ של לוקה על מאן לוקח לעצמו אוויר לנשום כמו בכדורגל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

ראית את המבט הזה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רק 10 מפיגור 30

דה שוט
דה שוט
19 days ago

חחח כולם שחקני תיאטרון

TRIP
TRIP
19 days ago

אם לוקה פצוע שיישאר בספסל, שלא יפריע לקיירי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  TRIP

אמת לשלוח אותו לדיינר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

שימון
טוני בראדרס טחן יותר בורגרים מלוקה
מקווה שזה הפלייאוף האחרון שלו.

הגופיה של יואינג
הגופיה של יואינג
19 days ago

משחק חדש. המומנטום עבר לדאלאס כבר בסוף הרבע השני והרבה בזכות הקהל. איזה הבדל בין הקהל שם לשל פילי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

אז מה? השקץ מוכר היום טאקו?
שימכור פופקורן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה אבו דריבל לנגב לשים את לוקה במסעדה הקרובה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה נשאר לבד על העונשין ופחד לזרוק ראיתם?

שי אבן צור
19 days ago

כן
גם אותי זה הפתיע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל שנייה הפסקה נשבר הזין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

ני רואה שהיום המוסלמי עושה את העבודה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

משאיר אותם בחיים

TRIP
TRIP
19 days ago

לוקה לא לקח זריקה לבד קרוב לסל. זהו מנטלית כבר לא במשחק.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צריך להוציא את הכדור מהידיים של לוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל פסז 5 דק נמאס כבר

דה שוט
דה שוט
19 days ago

ג’ורג’י בוי גבר שבגברים

Jonathan
Editor
19 days ago

גהההעעע שריקת אוויר

דה שוט
דה שוט
19 days ago

לוקה=אמביד נוכלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה קונוס מדופלם לאתרי בנייה בושה כל שחקן עובר אותו בקו ישר

TRIP
TRIP
19 days ago

קיירי מקבל דאבל טים טיירון לו מכיר אותו טוב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עבירה ברורה

דה שוט
דה שוט
19 days ago

איזה שופטים אפסים לא להאמין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צאלנג מוצלח שני של לו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחח עבירה ברורה בצאלנג וטכדור נשאר של המאס 🙂

דה שוט
דה שוט
19 days ago

בקרוב יעוף ללוקה הראש רק נושמים לידו – זורק אחורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה השופטים החזירו לגאפורד חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפילו אמיר קופי עובר את לוקה כמו קונוס זה 5 על 4 בהגנה לא הוגן

דה שוט
דה שוט
19 days ago

שערוריה מה שהיה עם הצאלאנג כבא אין מילים. אבסורד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה הורס כל ניסיון קאמבק תביאו לקיירי כדור כבר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

וואווו, כמה החטאות בהתקפה אחת.
למה לא קרש סל? דמבלים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה בלתי ספורטיבית ברורה למאן

Drexler
Drexler
19 days ago

דונצ'יץ פצוע או משהו? הוא מחרב כל התקפה ונראה חסר חשק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

הוא ככה כל הסידרה חוץ ממשחק 2

דה שוט
דה שוט
19 days ago

לוקה יותר מגעיל מאמביד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גונססס תנו כדור לקיירי

TRIP
TRIP
19 days ago

לוקה מנסה בכוח להיות במשחק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מה שלוקה עושה היום בהגנה זה שערורייה אגב

דה שוט
דה שוט
19 days ago

מאן שחרר את הרגל של לוקה ולוקה פשוט דחף לו את הרגל לתוך בית השחי

רן הנרגן
רן הנרגן
19 days ago
Reply to  דה שוט

מאן החזיק לו את כף הרגל ולוקה כמעט נפל

דה שוט
דה שוט
19 days ago

תפס לשנייה ועזב לוקה ניסה להוציא פלגרנט לוקה בלתי ניסבל אבל ווינר עושה הכל כדי לנצח לא בוחל בכלום. באמת ווינר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה זה חורבן

Drexler
Drexler
19 days ago

משהו אצל לוקה לא בסדר ,הוא נראה גמור כאילו יש לו קלקול קיבה או משהו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

הוא כל הזמן נראה ככה מחרב סידרתי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

נהייה קרנף הלוקה הזה
בדרך להיות היפופוטם

Drexler
Drexler
19 days ago

הארדן נזק בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

העתק הדבק של לוקה בצד השני אבל פחות גרוע מלוקה בהגנה

Drexler
Drexler
19 days ago

כמה שטויות שתי הקבוצות עושות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קייריייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי רק 4

TRIP
TRIP
19 days ago

איזה מסירה של קיירי גאון כדורסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קייריייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייייי רק 2 תנו לו את הכדור תעיפו את לוקה לספסל

Drexler
Drexler
19 days ago

לגמרי ,איפה הקליפרס? טיירון לו צריך לסדר את הקבוצה שלו

NFS
NFS
19 days ago

קיירי זה גיימר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

לוקה רק מפריע לו שיתנו לו סיבוס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

וואיוהווווו, רק 5 למרות שלוקה כל הזמן מנסה להרוס בכח

דה שוט
דה שוט
19 days ago

באסה לוקה מחרב אבל דאלאס שומרים כמו משוגעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

טיי לו אידיוט, סלח לי

k_700 the original
k_700 the original
19 days ago

איזה פליאוף ענק של קיירי.

אין שם אופי בקליפרס.
הדבר הכי מסוכן לקבוצות כאלה זה לתת הובלה מוקדמת ולחשוב שהמשחק בכיס שלהן.

אי אפשר כבר לחכות לשילשוליאדה של ג׳ורג׳ והארדן ברבע האחרון.
הכל כבר מוכן.

the spider
the spider
19 days ago

טוב בעיקרון 2 קבוצות חלשות ללא דרך שמתחרות מי הגרועה מביניהם, שאחת מהן בטעות שילשלה שלשות בהתחלה ועכשיו לא נשאר לזה זכר
אחלה בידור, באמת גם לראות קבוצות כושלות עם כוכבים כושלים זה נחמד

TRIP
TRIP
19 days ago

לא להאמין שהיינו במינוס 31

Drexler
Drexler
19 days ago

דונציץ והחבר'ה שמולו בקליפרס נראים כמו הסצנה הזו בספייס ג'אם שלוקחים להם את הכישרון ,זה הדבר היחיד שמסביר את הדקות האחרונות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אור
אור
19 days ago

צר לי להודות בזה אבל קיירי שחקן על

Shenanigans
Shenanigans
19 days ago

השלישייה קיירי-לייבלי-ווטסרבוק מצויניים בדקות האחרונות.
אני חושב שאתם מגזימים עם לוקה, לא כזה נורא

אור
אור
19 days ago
Reply to  Shenanigans

חחח, לקח לי רגע עם ווסטברוק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

נו באמת דאלאססססס

Shenanigans
Shenanigans
19 days ago

לא תיתן מילה לטובת לוקה?

Shenanigans
Shenanigans
19 days ago

דקה הוא לא על המגרש ודאלאס מאבדים כיוון, הוא חוזר ומצליח לתת 2 נקודות ולסחוט תוקף
ואז לעשות מהלך מעפן
ובכל זאת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

צירוף מקרים

דה שוט
דה שוט
19 days ago

גיל ושימי הטיפשים הקליפס שעה בלי סל החדירה של ווסטברוק פתחה לסל קל

the spider
the spider
19 days ago
Reply to  דה שוט

גם הנוכחות שלו על הפרקט פתחה לקליפרס את התחת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  the spider

חחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחח אף אחד לא שומר את ראס חחחח

Shenanigans
Shenanigans
19 days ago

לוקה חשוב לדאלאס למרות השנאה אליו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Shenanigans

אחראי על כמעט כל הנק של הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה זה של המאבס אמרתי בפיגור 24 יאללה לדרוס לא לעשות שטויות תנו לקיירי

דה שוט
דה שוט
19 days ago

די די אני לא יכול יותר אני פורש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

תשאר רוצים אותך עד הסוףףףף

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  דה שוט

🤣👍🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

לוקה זה שקץ בריבוע

Shenanigans
Shenanigans
19 days ago

זה של הקליפרס. אבל דאלאס ב6

Drexler
Drexler
19 days ago

בואנה דאלאס חייבים לקחת את זה קליפרס פשוט צל של עצמם אמרתי שהשלשות לא יכנסו ככה במחצית השנייה ובלי זה אין להם מה למכור כרגע, ההגנה שלהם בצבע מזעזעת כרגע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

ראס עדיין עם 100% מהשלוש
רק שהסטט לא יתקלקל.

NFS
NFS
19 days ago

היה 55:24 לקליפרס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago
Reply to  NFS

היו היה

חתוליו
חתוליו
19 days ago

שתי קבוצות מיובשות במשחק מלא בשגיאות, טעויות, רשלנויות וחוסר מזל מדבק

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחחחחחחחחחחחחח איזה פלופ של הארדן תפס את הזקן

c webb
c webb
19 days ago

לוקה בלתי צפי, השחקן שהשינוי שלי ביחס אליו הוא הכי קיצוני שהיה לי.
לחשוב שפעם הייתי קם באמצע הלילה לראות משחקים שלו. מה קרה לו לעזאזל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  c webb

גם אני אהבתי אותו פעם נהיה מבחיל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago
Reply to  c webb

מה קורה?
שקץ על מלא

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

כל סל הקליפרס על לוקה או בגללו חחחחחחחח

Shenanigans
Shenanigans
19 days ago

חחח איזה פלופר הארדן

TRIP
TRIP
19 days ago

קיד לא יוציא את לוקה על כיסא גלגלים עם 6 עבירות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שוב כל הסלים על לוקה נורמן פאוול עובר אותו בהליכה

NFS
NFS
19 days ago

פלאמלי שם את גאפורד בלול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המאבס לא מצליחים להוביל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המשחק של לוקה היום ובמשחק 1 בסידרה הם מהגרועות שראיתי מאז שאני רואה כדורסל של שחקן בודד

Drexler
Drexler
19 days ago

יש רגעים אצל הקליפרס שאתה אומר וואו איזו קבוצה עם כוח אש ,איך קבוצה כזו התאספה בנבא ואז אתה נזכר למה כשהם משחקים כמו פדלאות.
יש רגעים שהם מתחרים בהתקפה מי יהיה אופציה ראשונה ורגעים בהם הם נלחמים מי יהיה אופציה חמישית.

דה שוט
דה שוט
19 days ago

יש יש יש יאללה קליפס לא להיכנע אם יהיה קלאץ לוקה יכופף את זה לצד שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

לוקה יכופף כפית לתוך גלידה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

פלומבי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עומד פשוט ומסתכל על הארדן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב נראה לי שזה הולך לקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה מחרב תוקע התקפה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

למה הקליפרז מנצחים?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלאמלי חוגגג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס גם שחקן שלוקה "שומר" חחח

Drexler
Drexler
19 days ago

לוקה פשוט קונוס בהגנה ,אין מילה אחרת לתאר את זה, הרס להם את המשחק

דה שוט
דה שוט
19 days ago

ראס נהדר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

דה שוטיייייייייייייי
יש חליפה חומה ושחורה אחת לכל קבוצה. מה לובשים הלילה?

דה שוט
דה שוט
19 days ago

דוקי דוק שלח מיד חיתולים לקליפס. דחוף

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  דה שוט

אני כבר שלחתי סטוק סיני שמתפרק במגע עם נוזלים.

Drexler
Drexler
19 days ago

שני הקבוצות האלו עפות מול אוקלהומה , שג"א יאכל פה את כולם

דה שוט
דה שוט
19 days ago

השיפוט הכי גרוע זה זמן רב. לשני הצדדים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

מי הדחליל עם הזקן של דאלאס שלא שומר.
איזה משחק מגעיל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לוקה עכשיו כאילו פצוע עושה איי איי למצלמות נוגע בברך מכין את התירוצים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראיתם איך הארדן עובר את לוקה פשוט בקו ישר כל המשחק וגם לוקח ריב עליו לוקה מסתובב פשוט משוטט ברחבה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

זה כדורסל זה?
הכי מצחיק אלה שני השדרים שמתלהבים מכל תזוזה במשחק.
20 שנה מהיום החרא הזה יכנס לספורט אמיתי של הידיעות של שי.
פשוט הזוי

חתוליו
חתוליו
19 days ago

סמוך על ראס שיחטיא שלשת מתנה ברבע הרביעי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ללוקה אין כוח לעלות להתקפה וושינגטון חיכה לתת לו כדור לוקה הלך חחח אז אמר על הזין שלי וטס למתפרצת ועשה סל ועבירה חחחחחחח

TRIP
TRIP
19 days ago

קשה לצפייה. לוקה חייב לצאת אם לא אנחנו מפסידים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

לוקה ממש מבחיל

דה שוט
דה שוט
19 days ago

פלגרנט וואן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

איך אפשר לאהוד את הזבלה הזאת?
לוקה סופר שיקוץ מצחין והוא תוצר ומוצר של סילבר הזבלון

MBK
Editor
MBK
19 days ago

Clippers will be clippers

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שיוויוןןןןןןןןןןןןןןןןן

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

מתעב את כולם במגרש.
קשה לבחור צד.
רק שני הקבוצות המצחינות הללו יעופו מהעיניים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מתעלל בלוקה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח לוקה זה קונוס לאתרי בנייה

דה שוט
דה שוט
19 days ago

😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

איפה ההגנה ? הארדן דידה לסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

השקץ משווה
איפה פווק?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

מי זה השקץ?
כולם פה שיקוצים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

לוקהמובן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מנגב את המאבס איזה חרפה חחח 6 שניות לשעון לא לוחצים אותו נותנים לו לשוטט ברחבה

MBK
Editor
MBK
19 days ago

הארדן בהומאז ל 2018

NFS
NFS
19 days ago

הארדן בלתי עציר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

ככה כל המשחק על לוקה חחחח "בלתי עציר" שלוקה "שומר" כולם בלתי עצירים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

בלתי עציר חחחחחחח
ככה בונים אגדות

TRIP
TRIP
19 days ago

לוקה על אי בודד מחכה שהחברים שלו יצילו אותו. מביך

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

קיד יבדיחה של מאמן. חחחחח
אני בתור קיד חוטף התקפת אפילפסיה מהזבלה הזאת

דה שוט
דה שוט
19 days ago

וואו הארדן איזה שחקן אבל קשה להמר נגד קיירי ולוקה בקלאץ הם חיים בשביל זה כשכולם רועדים הם מתעוררים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  דה שוט

מה וואו הארדן?
אין שם טיפת הגנה
הארדן מדדה עד לטבעת.
דה שוט תפסיק עם האבקה
https://giphy.com/gifs/qml7DrbfkXPCU

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח אמת סלים שאין בקטסל

דה שוט
דה שוט
19 days ago

חחחחחחח הוא דומה לי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קיייריייייייייייייייייייייייי יתרון למאבס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

ההתלהבות של השדר עם חיזוק של דוריס לפנטאון

TRIP
TRIP
19 days ago

קיירי השחקן הכי טוב בהיסטוריה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago
Reply to  TRIP

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בטחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  TRIP

חחחחחחחח
קיירי סוליסט חולה נפש שמוכר חולצות

יאפ
יאפ
19 days ago

איזה משחק של קיירי

חתוליו
חתוליו
19 days ago

איי קיירי קיירי
היחיד במגרש שלא נכנע לשיקוציות
ריספקט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

קיירי היום כוכב אמיתי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גטורג היה במשחק מעולה לא רואה כדור חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הנה גורגגגגגגגגגג

דה שוט
דה שוט
19 days ago

איזה שחקן קיירי איפה הוא היה בברוקלין?

Drexler
Drexler
19 days ago

קיירי במשחק הכי טוב שלו מאז הגמר מול גולדן סטייט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן בקליר פאת כל האמצע ריק בדיחה חחחח

NFS
NFS
19 days ago

אנביליביט פול ג'ורג'
והארדן עם האנד וואן

TRIP
TRIP
19 days ago

מי שתנצח כאן תיקח את הסדרה אין לי ספק

דה שוט
דה שוט
19 days ago

ג׳יימס פאקן הארדן הכי גדול על המגרש

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הגנה על הארדן זה שערורייה קליר פאת אחרי קליר אחרי קליר פאת הכל קו ישר מהאמצע לפלוטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שריקת אוויר על קופי לטובת לוקה חח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

קיירי הסוליסט הפסיד את המשחק חחחחחח
דאלאס קבוצה מחרידה.
אולי הבעלים ברווחים מהחרא הזה.
אבל לראות אותם בחינם זה עונש.
לשלם שקל כדי לראות את החרא הזה, מסביר את המצב האנושי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השמירה על הארדן זה שערורייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גייסון קיד צריך ללכת הביתה כבר היום בחדר הלבשה הגנה פשוט שערוריירית על הארדן קליר פאת מוחלט כל המשחק

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

לא נראה לי שלמישהוא אכפת.🤣🤣🤣
הכסף זורם.
תראה את דה שוט
"הארדן הכי גדול"

TRIP
TRIP
19 days ago

לוקה גמר אותנו. קיירי לא יכול לסחוב את הקבוצה על הגב לבד נגד קבוצה כמו הקליפרס

Klay Thompson
Klay Thompson
19 days ago

הארדן תופר פלוטר ועוד פלוטר ועוד פלוטר. אין הגנה. אותו סל פעם אחר פעם אחר פעם. לוקה זוועה.

דה שוט
דה שוט
19 days ago
Reply to  Klay Thompson

מדוייק. הגנה של קט סל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

קליפרס לוקחים

דה שוט
דה שוט
19 days ago

הארדן ענק אבל וושינגטון גולם נותן לו ללכת שמאלה ועוד בכזאת קלות לא מובן לי

Drexler
Drexler
19 days ago

איזה שמירה מזעזעת על הארדן ת כל המשחק אותו מהלך של הארדן חודר מאמצע וזובאץ מחכה ליד הטבעת לריבאונד
איך דאלאס לא מסוגלים לשמור את זה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

המאמן לא קיים

חתוליו
חתוליו
19 days ago

אמן קיירי מוריד 2 שלשות על הראש של הקליפרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  חתוליו

זה גמור לקליפרס בגלל לוקה וקיד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

אוקיי
שמח שלוקה מפסיד וייך לים עם קיירי בן זוגו

Drexler
Drexler
19 days ago

השמירה מהוויק סייד של דאלאס גרועה בגלל שחקנים כמו דונציץ' שעושים טובה בהגנה אם הוא רוצה להגיע למשהו בקריירה שלו שיתחיל לעשות קצת הגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

אפילו לעזרה הוא מדדה

Smiley
Editor
19 days ago

Clippers with the Ewing's (Kawhi) effect

Smiley
Editor
19 days ago
Reply to  Smiley

Hoop Central
@TheHoopCentral
·
Follow
The LA Clippers have won 2 games without Kawhi Leonard this series.

MBK
Editor
MBK
19 days ago

הארדן וקיירי שונאים האחד את השני
פיצצו את כל העסק בנטס
הארדן נתן לקיירי ללקק לו את הביצים היום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

לוקה בלתי עצירות.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

לוקה עושה לי עצירות

thetroll
thetroll
19 days ago

כרגיל התשובה לחידה איך סוגרים כזה פער היא בין היתר בעזרת שופטים שהפכו לאנשי המכירות המרכזיים בליגה שתפקידם לייצר משחקים מותחים שיצרו באז.. הנתון של הערב 9 מ14 לעומת 18 מ 23. זה מסכם את הכל. כל הכבוד לקליפרס שעמדו בבליץ הזה.

thetroll
thetroll
19 days ago
Reply to  thetroll

מזכיר במדויק את.מה שקרה אתמול באורלנדו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

ציטוט מהערב 🤡🤡🤡
ניק האריסון מנג'ר המאבריקס: "אנחנו לא בנויים רק בשביל לנצח עכשיו. אנחנו בנויים לריצה ב-3 פלייאופים הבאים."

שי אבן צור
19 days ago

ריצת 60 מטר

דה שוט
דה שוט
19 days ago

איפה הארדן וקיירי היו בברוקלין? כנראה שכל אחד מהם צריך קבוצה משלו. אם דאלאס מפסידים זה על לוקה

שי אבן צור
19 days ago

כל הכבוד לקליפרס שלא נשברו

דה שוט
דה שוט
19 days ago

לגמרי. אבחנה נאה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פלופ של קיירי חחח

TRIP
TRIP
19 days ago

לאנשים יש זיכרון קצר לוקה הפסיד יתרון 2-0 נגד קליפרס פחות טובה. צוקר לא פחות מאמביד

MBK
Editor
MBK
19 days ago

השנים עוברות
המנגינה נשארת
ווסטברוק נשאר טיפש כמו עץ אזדרכת

Don
Don
19 days ago
Reply to  MBK

חחחחח הרגת אותי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

העיקר ללוקה יש טריפל דאבל חח

Drexler
Drexler
19 days ago

שתי קבוצות מזעזעות עם מאמנים שיודעים רק להכין למשחקים ולא להגיב , קליפרס עם שני מהלכים שהם עושים כל המשחק ובידודים. דאלאס עם לוקה שהוא שחקן ההגנה הכי גרוע שראיתי ברמה הזו ובהתקפה לא בא היום וקיירי שחבל כי הוא נתן משחק מדהים ואם קיד היה מאמן ומעיף את דונציץ' לספסל הם יכלו לנצח עם המומנטום שהיה להם

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Drexler

אמת לא ראיתי שחקן הגנה ככ גרוע כמו לוקה ברמות האלה כמעט כל הנק של הקליפרס עליו או בגללו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  Drexler

לוקה לספסל וקיד יכול ללכת לחפש עבודה.🤣🤣🤣
לוקה מטיל ביצי זהב בדאלאס.
לא נראה לי שהניצחון הוא הדבר הכי חשוב שם

דה שוט
דה שוט
19 days ago

אני מת כאן יאללה שייגמר כבר ה’תר״ף לב מובטח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה לילה טוב לכל רפי ההבנה

TRIP
TRIP
19 days ago

הניצחון ייתן מומנטום לקליפרס היתרון ביתיות חוזר אליה, דאלאס גמורים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

יששששששששש
אמביד בדרך לים

Drexler
Drexler
19 days ago

למה דונציץ' כל הזמן בפוזה של אין לו אוויר כל המשחק ? הוא בחור צעיר ונראה כמו ומשחק כמו בן 35

Florida man
Florida man
19 days ago
Reply to  Drexler

ראית פעם איך נראית ארוחת בוקר בטקסס? סטייק טיבון עם ביצת עין מלמעלה, נקניקיות ובייקון. אחרי זה תנומה של כמה שעות ולוקה שלנו עוד לא התעורר

Don
Don
19 days ago
Reply to  Florida man

שכחת את השעועית

דה שוט
דה שוט
19 days ago

אמן יתברך שמו מחצית שכולה התקף לב אני כבר 0:2 הערב יאללה מילווקי לא להרוס את הרצף. אה כן, ומה שהארדן שכח לוקה עוד לא למד (סתם סתם אם דאלאס עוברים את הקליפס הם ייקחו אליפות)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣
הכח חזק אצלך הלילה דה שוטי

דה שוט
דה שוט
19 days ago

תראה מה אנט-מן עשה לנו
https://www.youtube.com/shorts/k1sbr0dnPvo

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  דה שוט

אימא מה זה?🤣🤣🤣
ממש מפגר עם דיפלומה "אנט בריין"

דה שוט
דה שוט
19 days ago

זימבר אותנו
😂😂😂😂

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  דה שוט

חחחחחח
זה מהמשחק האחרון?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  דה שוט

שי יכול לעשות מזה מטעמים בידיעות הבא

דה שוט
דה שוט
19 days ago
Reply to  דה שוט

כן

אשך טמיר המקורי
Reply to  דה שוט

זה כ"כ מוגזם ומופרך שאני כבר לא יודע מה לעשות מזה

k_700 the original
k_700 the original
19 days ago
Reply to  דה שוט

לגמרי מבין פה את אדוארדס, הוא הכניס את כל הצינור בדוראנט בסדרה הזאת.
ממש כמו ארוחת בוקר לאדביסי בתא.אי אפשר להפסיק לפמפם.

TRIP
TRIP
19 days ago

116 נקודות על שחקן אחד זה מטורף

Klay Thompson
Klay Thompson
19 days ago

המשחק של לוקה היום זאת ההגדרה המדויקת לקלוריות ריקות. שחקן מדהים אבל בעיניי הוא הרבה פחות טוב ממה שעושים ממנו.

c webb
c webb
19 days ago
Reply to  Klay Thompson

מסכים

Yinon Yavor
Editor
19 days ago

ראיתי רק את המחצית השניה, ולוקה היה פשוט על הפנים. היה נראה שזה פשוט לא היום שלו בקליעה והוא מנסה למסור יותר, אבל ההגנה שלו זו שערורייה. גם שאר השחקנים נראים כאילו הגנה זו מילה גסה. הארדן במהירות של צב משאיר את כולם מאחור ללייאפים. האמת – אכזבה גדולה מאמת התחכום ההגנתי בשני הצדדים, ומרמת ההגנה האישית של שחקנים רבים בדאלאס (בעיקר גארדים) – לא מכופפים רגליים ופשוט עומדים ולכן הטעיה פשוטה משאירה אותם מאחור

דה שוט
דה שוט
19 days ago
Reply to  Yinon Yavor

כן. הגנה עלובה של דאלאס. כולם לא רק לוקה

דה שוט
דה שוט
19 days ago

השיפוט היום היה הכי גרוע שראיתי השנה. טעויות איומות נפילה לכל פלופ. השיא היה שהורידו לזובאץ את היד מול השופט. שרקו חוץ במקום פאול ברור. דאלאס לקחו צ׳אלאנג׳ ואז ראו את הפאול בבירור. אבל החוקים הגאוניים רק אפשרו לקחת מהקליפרס גם את הכדור ולתת את החוץ לטובת דאלאס. תיאטרון האבסורד. השופטים הפכו לדבר העיקרי. אין להם מושג מה הם עושים – או כמו שהטרול אמר כאן למעלה – רק דואגים שיהיו משחקים צמודים.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

אני אופיע לעונש הבא לקצת צחוקים בבלוג

Smiley
Editor
19 days ago

Mark Daigneault Wins COY 🏆
Thunder HC led OKC to No. 1 seed in the West

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

בברלי עשה 2 סמול וחטף טכנית חחחחחחחחחחח

דה שוט
דה שוט
19 days ago

חחחח נכון

דה שוט
דה שוט
19 days ago

אחרי כל הרעש והציל צולים יאניס ולילארד יושבים בקהל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  דה שוט

שילכו לים ומהר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

סילבר יודע מי הפרה החולבת.
באנדיאנה יוצאים עם מלא דובונים ב2 דולר ומחלקים למי שעושה רעש.
חחחחחח זה הקהל של הנ.ב.א ילדודס בני 3-8

דה שוט
דה שוט
19 days ago

נכון. אנחנו צריכים לעבור גמילה זה לא למבוגרים וחוץ מזה מה שווה האתלטיות של ג׳קסון אם כבר בגיל שלו הוא לא יורד להגנה

דה שוט
דה שוט
19 days ago

במקום לראות כדורסל רואים שופטים עם אזניות ושופטים מצטלמים ומדברים. איזה מוצר דפוק נהיה מהליגה הזאת מתחבאים מאחורי הכישרון האדיר של השחקנים. הייתי מעיף את כל השופטים בליגה ומביא שופטים מאירופה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  דה שוט

דה שוט,
ברצינות, הקקי נוזל מראש ההר.
סילבר המקור לזבל הזה.
הכי טוב זה להיות שמעון
לצחוק על כל הזבלה הזאת קצת להתלהב ולהבין מאיפה זה בא ולאן הולך.

דה שוט
דה שוט
19 days ago

חחחח צודק… מה לעשות אני ג׳אנקי… הלך עלי
יאללה מילווקי עם המחליפים של המחליפים יתנו בראש בע״ה חחח סתם סתם לא נראה לי שיש להם סיכוי

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  דה שוט

🤣🤣🤣🤣🤣
אתה אוהד מילווקי?

דה שוט
דה שוט
19 days ago

שמתי אותם בבראקט אבל אינדי מרגיזים בלי קשר חוגגים כל סל כאילו זה גול

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

כולם בלואד

דה שוט
דה שוט
19 days ago

אני נוטש זה לא כוחות את פיניקס אראה בדיליי נקווה שיקרה נס פח כד השמן בחג שני של פסח. שניים כבר קרו הערב (אמביד והתאום שלו לוקה הפסידו)

דה שוט
דה שוט
19 days ago

שא ברכה דוקי פופרס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

דה שוט
שמנו פסל לכבודך בכפר,
אתה הMVP.
חיסלת במוידייך את טנש והסאנס.
כל העגלות מקרטעות ומתפרקות.
אנחנו הלילה חוגגים לכבודך
https://giphy.com/gifs/funny-crazy-wow-14p0yNxLIwu7Bu

דה שוט
דה שוט
19 days ago

😂😂😂😂
יו קילד

דה שוט
דה שוט
19 days ago

מיני נגד פיניקס הלילה…
.
comment image&ct=g

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

🤣🤣🤣🤣

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

קאט ואנטמן צכים להתאפס על עצמם.
נראה כאילו לא באו לעבודה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

משחק צמוד בפיניקס

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

אין להם קילר או שכל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

המשחק הפך להיות קרקס מוחלט ורקוב בהפסקות,
ואולסטר קבוע על המגרש.
לא מסוגל לראות יותר מכמה דקות.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

הבעייה עם סלט זה שלא משנה איזה גודל עושים, הוא לא משביע.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

אני על מנגו
בננה אחלה משביע

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

עדיין אין מנגו פה.
נקנה בננות בחמישי.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

תוסיף לבלט,טונה\ביצה קשה\יוגרט\ וזה ישביע אחול בלועה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

ביצה קשה בסלט זה פק"ל אצלי ולצערי לא עוזר, מה גם שהתמכרתי לפופקורן…

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

3 דרסו את נורקיץ' חחחחחח
ופוסטר לא רצה לבדוק את המוניטור (זרג מהלך)

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

שתי קבוצות עם אייסו 90% מהזמן.
מחריד

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

בוקר אהבל
ראש בקיר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

+1966
נראה לי שטנ"ש מפחדים לראות את המשחק בלייב, לפחות ט'

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

👌🤣👌

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

בוקר ניסה למצוץ פאול חחחחחח
לא קיבל

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

ישששששששששש
ארגנו לנו מופע לולינות בהפסקה

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

סגרתי את החרא הזה,בלתי אפשרי לצפיה.
נשברתי.
עובר לסרט טוב

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

קונלי ואדוארדס פשוט לא הגיעו למשחק הזה, למרות ההפרש הקטן, זה נראה יותר יום של הסאנס.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

הזרוקר שוב זורק ראש וווווווווווווואייייייייייייייייייייייייי
מה צריך את זה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

טוב, ילה, סלט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

מיני שוב מובילים.

MBK
Editor
MBK
19 days ago

הקהל הכי מטומטם בעולם
הולכים לעוף בסוויפ בבית ודופקים עינטוזים למצלמה
אני הייתי יורד לפרקאט לדפוק איזה כאפה מצלצלת לווגל שיעיר את השחקנים

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago
Reply to  MBK

פוגל לא יכול לעשות כלון ושון דפר.
עם שחקנים כמו זרוקר קאפקייק ודביל?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

מסכנים חובבי הסאנס.
שימכרו הכל ביוקר וילכו לבנייה.
דביל זה מי שיביא להם המון בחירות בשנים הקרובות.
אין עתיד בלי בנייה מחדש.

ברוך רובין
ברוך רובין
19 days ago

סוף סוף טאונס החטיא משהו

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

דה שוט חיסל אותם לחלוטין.
השיקוצים הראשונים שהולכים לים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago

אנט עם שכל מיניאטורי

MBK
Editor
MBK
19 days ago

פיניקס משחקת כדורסל כל כך טיפש לצפייה
זה לא מתאים לפלייאוף

ברוך רובין
ברוך רובין
19 days ago

הפיזיות של אדוארס לא מעולם הזה, הולך להפוך לסופרסטאר בעוד שנה שנתיים. הסאנס קבוצה שפשוט בנויה לא נכון, בוקר קוסם אבל האחד על אחד שלא לא יספיק

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

איזה קוסם? הכל בקליר פאת'…

MBK
Editor
MBK
19 days ago

ה GM של ברוקלין כבר יכול להתעניין בפרוספקטים לדראפט 2028 ו 2029
פיניקס יהיו בביוב של הליגה
מי זה הבחור שמשלהב את הקהל של הסאנס? זה נראה כמו הגורילה רק בלי החליפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

מיני בכלל לא שומרים ולא עושים כמעט הגנה במשחק הזה

Smiley
Editor
19 days ago

Kermit going wild this quarter

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

אדוארדס קיבל אצבע בעין

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

קאט עם יום יוצא מהכלל בהתקפה אבל בהגנה לא תורם כל כך הרבה.
מה שאני כן מחבב זה שהוא לא מכריח את עצמו על המשחק.

MBK
Editor
MBK
19 days ago

מה הסיכוי שאדוורדס זה תוצר של ליל אהבים סוער של מייקל ששכח לשים טבסקו אקסטה הוט בין הקונדומים?

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
19 days ago
Reply to  MBK

הוא יותר מידי טיפש לצאת מהשושנה של מייקל

MBK
Editor
MBK
19 days ago

קיבל תכונות גם מאמא

Smiley
Editor
19 days ago
Reply to  MBK

כמות הבדיחות והקונספירציות שרצות ברשת בנושא הזה די משעשעות

MBK
Editor
MBK
19 days ago

KD חוכך לאיזה קבוצה לעבור בטרייד
הוא בודק אם בוסטון או דנבר יקחו אליפות בשביל להחליט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

שוב הזרוקר בקליר פאת'

Smiley
Editor
19 days ago

מינסוטה לא רוצים לגמור את הסדרה… איך עדיין לא הבינו שאם לא מוסרים לגובר לנגיחה ישר לסל אין מה למסור לו.

MBK
Editor
MBK
19 days ago

ווגל מחסל את KD ואת בוקר
לא ירדו מהפארקט היום
מי שחשב על הרעיון של ברדלי ביל בסאנס צריך לשבת בכלא ללא אפשרות חנינה

MBK
Editor
MBK
19 days ago

KD גמור

ברוך רובין
ברוך רובין
19 days ago

איזה יורו סטף של טאונס מדובר בשחקן 7 פיט לא ייאמן כמות הכשרון בליגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

החתול שמיל הוא משהו לארגיל

MBK
Editor
MBK
19 days ago

המטאטא מרחף סביב הסאנס
הקהל מתלהב מתותח חולצות
לא יאמן איזה תרבות קלוקלת

ברוך רובין
ברוך רובין
19 days ago

אני במקום ווגל שובר על גורדון כיסא על הראש שלישות פנויות מחמיץ

אשך טמיר המקורי

הסאנס צריכים את ג'ורדן פול והם על הסוס
הרביעייה הגדולה

MBK
Editor
MBK
19 days ago

אין מספיק IQ בקבוצה
הייתי בטוח מהיום הראשון שהטרייד שהנחית את בראדלי דה-ביל בקבוצה היה רעיון גרוע

אשך טמיר המקורי
Reply to  MBK

זה פשוט היה מגוחך

אשך טמיר המקורי
Reply to  MBK

הם היו קבוצה ששיחקה רק בידודים עם KD ובוקר ועפה בבושת פנים
מה הם עשו?
"נביא עוד שחקן של רק בידודים!"
זה ממש ההגדרה של טירוף

ברוך רובין
ברוך רובין
19 days ago

אין יותר מדי מה לעשות אדוארדס קולע בלי הכרה , דאבל טים וזה שלושה קלה מהפינה.

אשך טמיר המקורי

אמן ייתפס לבוקר הצוואר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
19 days ago

הזרוקר עם 19 פעמים על הקו ועוד היד נטוייה
זרוק ראש איייייייייייייייי

ברוך רובין
ברוך רובין
19 days ago

דוק אתה מסיק מסקנות מהלוח תוצאות ? הדרך היחידה לעצור את בוקר הלילה זה בעבירה

ברוך רובין
ברוך רובין
19 days ago

וואו אדוארדס קבר את הסאנס ל10 שנים עם הדאנק המהמם הזה. אי אפשר לשים עליו שומר באחד על אחד בטח לא את ביל הוא הגארד האתלטי בליגה בפער . המהירות שלו האקסקלוסיבית מזכירה לי גרסה נמוכה של לברון הצעיר. לא יאמן

אופיר נ.
אופיר נ.
19 days ago

אדוארדס מנצח לבד את פניקס.
הוא דוגמה לזכר אלפא הכי טוב בליגה.
ולחשוב שהוא עדיין רק יחד.
הוא יהיה מפלצת.

אשך טמיר המקורי
Reply to  אופיר נ.

הוא טיפש מדי להצליח.

אופיר נ.
אופיר נ.
19 days ago
Reply to  אופיר נ.

עדיין צעיר…
אוטוספלר…

אשך טמיר המקורי

אדוארדס מתעלל בהם

גיא הירוק
Admin
19 days ago

WOW
זה היה הפוזשן ההגנתי הכי יפה שראיתי השנה.
הסאנס הניעו מצוין את הכדור ושחקני מינסוטה פשוט היו בכל מקום.
הדאנק של אדוארדס היה פשוט הקינוח.

MBK
Editor
MBK
19 days ago

ווואו איזה דאנק של AE
שם את האשך טמיר והשעיר על הראש של KD לפני הסלאם דאנק
לא נעים

אשך טמיר המקורי
Reply to  MBK

שם את הנחש על הנחש

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 days ago

ברדלי דביל

MBK
Editor
MBK
18 days ago

אפשר להוציא את המטאטא
כואב הלב על הקהל באריזונה
עוד דוגמא לקהל שהיה ממש טוב והפך לחלק מהתרבות הקלוקלת האמריקאית

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 days ago

אדוארדס עם נקע קל?

NFS
NFS
18 days ago

בראדלי ביל בהומאז' לימיו בוושינגטון

MBK
Editor
MBK
18 days ago

השופטים הולכים למוניטור לבדוק אם פינץ׳ הוציא עברת תוקף מקונלי
לדעתי הוא הזיז קצת את הרגלים וזה פאול מגן

אשך טמיר המקורי
Reply to  MBK

😂🤦‍♂️

אשך טמיר המקורי

איזה באסה הלכה לפינץ' הברך

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 days ago

השם זרוקר צריך להשתנות לזורקר

המשגיח
Admin
18 days ago

מתי הפעם האחרונה שמאמן נפצע?

MBK
Editor
MBK
18 days ago
Reply to  המשגיח

המאמן של קליבלנד
אחרי שלא שיתף פעולה עם מהמרים

אשך טמיר המקורי
Reply to  MBK

חחח
גם אז זאת הייתה הברך

ברוך רובין
ברוך רובין
18 days ago

לא נעים פינץ בן 50+ בגיל הזאת לקבל מכה מסוס יכול לשבור צלע

MBK
Editor
MBK
18 days ago

פיץ׳ נראה כמו מי שמבשל תביעה יפה לביטוח

ברוך רובין
ברוך רובין
18 days ago

המחסור במנהל משחק צועק לשמיים, צריך לפטר את כל הפרונט אופיס של הסאנס. מעטים מאוד טרייד שאתה יודע שיהיו גרועים מהרגע הראשון הטרייד של ביל היה ברור לכולם

אשך טמיר המקורי

צריך לפטר את הבעלים…

MBK
Editor
MBK
18 days ago

המאמן של מינסוטה יעשה את הפול פירס ויחזור למשחק על כסא גלגלים?

NFS
NFS
18 days ago

איך ווגל מתחזק בלורית עם 4 ורבע שערות?

אשך טמיר המקורי
Reply to  NFS

כמו שהוא מתחזק רוטציה בעמדת ה-PG עם 0 רכזים

NFS
NFS
18 days ago

חחח

MBK
Editor
MBK
18 days ago

יהיה לא נעים אם KD יפגוש את ווגל בחופשה בקנקון

MBK
Editor
MBK
18 days ago
Reply to  MBK

בטח ה 49 של בוקר זה איזה שיא מפגר למשחק הדחה

MBK
Editor
MBK
18 days ago

קיבלנו מהמשחק הזה את כל הז׳אנרים
דרמה
קומדיה
מתח
פעולה
וסדרה רפואית עם הפציעה של פינץ׳, אולי פרק קאמבק של האוס

אשך טמיר המקורי
Reply to  MBK

מוקומנטרי

Drexler
Drexler
18 days ago

אדוארדס מדהים ,הצהרת כוונות מול 3 האולסטארים מולו ,אבל מי שלדעתי משמעותי זה קונלי ורואים את החיסרון בפיניקס ברכז כמוהו ומנהיג על המגרש.

MBK
Editor
MBK
18 days ago
Reply to  Drexler

בפלוס מינוס הכי גבוה היום קונלי
+16 בדקות שלו

Don
Don
18 days ago
Reply to  Drexler

100%
קונלי משחק מעולה ממש

MBK
Editor
MBK
18 days ago

הסאנס לא חטפו סוויפ מאז 1999
תודה KD
אחלה מורשת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 days ago

פוגל נראה כמו מי שכבר קיבל את הודעת הפיטורים…

MBK
Editor
MBK
18 days ago

KD נותן חיבוקים לספסל של מינסוטה
דה זה וו ל 2016

Drexler
Drexler
18 days ago

הכי מצחיק שיש סרטון בתחילת העונה שבוקר אומר שהוא לא יודע איך ישמרו עליהם. עובדה שהצליחו ולא בכזה קושי. בוקר בסדרה חלשה וביל מראה שהוא לא שחקן לרמות האלו , הוא לא מצליח לקחת את השומר שלו לטבעת ,לא יודע מה מצאו בו.

אשך טמיר המקורי

ביי ביי שיקוצים
סאנס
פילי
לייקרס
קליפרס ודאלאס – אחת עכשיו אחת סיבוב הבא –
ונוכל להנות באמת מכדורסל בפלייאוף

MBK
Editor
MBK
18 days ago

שכחת את מילווקי

אשך טמיר המקורי
Reply to  MBK

נכון!

חתוליו
חתוליו
18 days ago

מה שחייבים להעריך בקליפרס זה שכל אחד מה"טריו" שלה היה יכול בכיף להיות שיקוץ מוביל בקבוצה אחרת בליגה, וככה לחרב עוד 2 קבוצות. ריכוז השיקוציות הזה תחת קורת גג אחת ראוי לכבוד

אשך טמיר המקורי
Reply to  חתוליו

זה תמיד ראוי להערכה וזה אכן קורה לא מעט. שיקוצים נוטים להתקבץ זה עם זה.

Drexler
Drexler
18 days ago

פשש דוראנט מקבל סוויפ שני בשלוש שנים בסיבוב הראשון ,איזה אגדה.
פיניקס בנו קבוצה בצורה מחרידה 3 קלעים שאוהבים את החצי מרחק , אוהבים את הכדור ביד ולא חודרים מספיק טובים. מגן טבעת חלש כמו נורקיץ' במקום אייטון ובלי רכז . סוויפ ראשון של מינסוטה בהיסטוריה , כבוד למאמן ולgm שבנו קבוצה רצינית שם, זה לא מובן מאליו למי שעוקב אחרי מינסוטה כל השנים האלו.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
18 days ago
Reply to  Drexler

מיני של גארנט היתה מדהימה.

Drexler
Drexler
18 days ago

פלייאוף של חילופי דורות, קבוצות צעירות במערב ובמזרח עולות לסיבוב השני.

אשך טמיר המקורי

רק הבלוג מהלילה סידר לי עוד לוח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
18 days ago

👌👌👌👌👌

k_700 the original
k_700 the original
18 days ago

רק שיט קראתי על אדוארדס תוך כדי העונה.
הילד הזה כוכב בן כוכב(אולי בכל זאת יש שם גנים של האייר?????).

שמח בשבילו, הגנה, התקפה הוא בא להוכיח בכל יום שהוא יותר גדול מכל אחד אחר בסדרה. לא מפחד מתחרות נגד אף אחד.
אני אוהב את זה. הילד כוכב.