You are currently viewing 4 משחקי 4 גדולים בראשון / פתיבר ויהלי אולמר

4 משחקי 4 גדולים בראשון / פתיבר ויהלי אולמר

האתר הרשמי של הליגה

יהלי כתב על שני המשחקים המוקדמים, פתיבר על השניים המאוחרים.

20:00 – פילדלפיה 76 (1) מול ניו יורק ניקס (2):

בסדרה כל כך פיזית וקשוחה, המהלך הכי קשוח ופיזי בכדורסל הוא המלך: הריבאונד. בכל משחק, הקבוצה שלקחה יותר ריבאונדים לקחה גם את הניצחון (הניקס היו עדיפים בכמות הפוזשנים בכל המשחקים אך פילי החייתה את הסדרה בזכות יתרון בגזרת השלשות והעונשין). ניו יורק פתחה את הפלייאוף בסערה, עם נוקאאוט של 55-33 בקרב על הלוחות בגיים 1, כשמתחת לסל של פילי התוצאה הייתה 24-23. כלומר, הסיקסרס לקחו 24 כ"ח בהגנה, כשהניקס אספו 23 בהתקפה!

השחקנים של ת'יבודו תוקפים אותם בכל הזדמנות, לרוב עם שני שחקנים ויותר. הקרשים האלו הם החמצן להתקפה שלהם:

ברנסון הולך ימינה בחסימה ומבחין בלאורי שגונב מעט אליו, כדי לספק עזרה בצד החזק. הוא מוציא לבוגדנוביץ', שזורק שלשה לא רעה אבל שימו לב לאננובי בפינה הנגדית. הוא מתמתח מקדים את אוברה לריבאונד, שומר עליו מכל משמר בשתי ידיים ומחזיר את הכדור לג'יילן (שמסיים את הפוזשן עם מיד ריינג' מוצלח).

בגיים 2, פילדלפיה הצליחה לכפות משחק צמוד יותר וצמצמה את ההובלה של הביתיים במחלקת הקטיפות ל46-44 בלבד. החבורה של ניק נרס הייתה טובה יותר וגם שלטה במשחק אבל מהלכים כאלו שמרו את זו של ת'יבס במרחק נגיעה:

ניו יורק מנצלת יתרון מספרי במעבר ומגיעה לזריקה כמעט זהה לזו שבקליפ למעלה – שלשה מהפינה של בויאן. ברגע שהקרואטי משחרר את הכדור יש 6 שחקנים שנמצאים בצבע, 3 מכל קבוצה. בצד הרחוק, אמביד אמנם סוגר את חברו (אוברה), אך גם את רובינסון וברנסון. ובצד הקרוב (לזריקה) הארט מסתנן מעל לאורי ומסביבו, זוכה בכדור ובהזדמנות השנייה (שחברו לוילאנובה מסיים, שוב, בסל אופייני מחצי מרחק).

שני הגיבורים של המהלכים הללו, אננובי והארט, הם שני שחקנים שונים למדי. אבל היכולת של שניהם לקפוץ ראש ולהסתער מקשת השלוש אל הצבע ולקחת ריבאונד, (בעיקר בהתקפה) היא סופר קריטית להצלחה של קבוצתם.

במשחק השלישי נרשמה כמות הקטיפות הנמוכה ביותר בסדרה, כשהפעם פילדלפיה לקחה 36 מההחטאות לעומת 32 של האורחת. זה היה ערב הקליעה הטוב ביותר של שתיהן בסדרה, שבאופן טבעי הוריד את כמות הכדורים החוזרים. כנאמר למעלה, המשחק הזה הוכרע לטובת ההתקפה היעילה של הסיקסרס, עם 50 נקודות של אמביד, שיא קריירה בפוסט-סיזן.

כעת נישא את עינינו לגיים 4. תוצאת הסדרה, 2-1 לניו יורק, היא מקרה נדיר של תוצאה שמשקפת, אבל לא בהכרח את יחסי הכוחות, אלא את סגנון המשחק של כל קבוצה. פילי במיטבה כשהיא שמה את הכדור בסל בניסיון הראשון (וניצחה משחק אחד), בזמן שהניקס חיים בשביל נקודות מהזדמנות שנייה (וניצחה 2).

עכשיו רק נשאלת השאלה מי תצליח לשלוט בסגנון המשחק הערב ובסדרה בכלל? התשובות, רבותיי, מ-20:00 צפונה.

דו"ח מצב: חוץ מרנדל וקובינגטון שסיימו את העונה, אמביד ומיצ'ל רובינסון בסימן שאלה להערב.

הימור: זה של הניקס. ניו יורק ב-6.

22:30 – דאלאס מאבריקס (2) מול לוס אנג'לס קליפרס (1):

אי שם לפני שבוע, טרם המשחק הראשון בסדרה, דיברנו על המשימה של אל.איי – לעצור את האיש שיש לו תשובות להכל. המפרשיות עושות את זה בהצלחה חלקית, עליה (בין היתר) תוכלו לקרוא ביומן אליפות דאלאס (יא"ד בקיצור) של כתבנו, קואוץ' אסי שלם: משחק 1 היה בסימן טרנס מאן בהגנה וזובאץ' בהתקפה, משחק 2 כלל קאמבקים והתאמות של קיד ולו ומשחק 3 התמקד בהפעלת הגבוהים של המאבס ע"י לוקיירי ובאיזורית של הקליפרס. זמננו קצר, כי בכל זאת ערב חג היום, אז רוצו לקרוא!

אפרופו מאן, שכאמור היה האקס פקטור בהגנת הפרימטר על הגאון והמוסלמי בגיים 1: הוא הרשה רק 3 סלים מ-15 הזריקות שנלקחו עליו (0/6 משלוש), 20% נפלאים, עם מלחמה אדירה בחסימות וכפיית זריקות קשות של דאלאס בסוף השעון. למרות שיש לה 2 tough shot-makers מגן עדן, אלו בדיוק הזריקות שההגנה של לוס אנג'לס רוצה שהם יקחו. בטח כשהאלטרנטיבה היא הכנסת הרול פליירס לעניינים, מה שקצת קרה במשחק השני והרבה יותר בשלישי.

אז איך הרול פליירס של המאבס חזרו לסייע? עכשיו, אחרי שקראתם את אסי, אתם יודעים שצמד הכוכבים אחראי לכך. בתכלס, זאת העבודה שלהם: הם יוצרים יתרונות התקפיים ומוצאים את האיש הפנוי, כמו שהקואוץ' הראה ביומן האחרון. האחריות ההתקפית הזו שווה להם 77 מיליון דולר העונה ביחד. לא רע.

ואיזה כיף לדאלאס שהם שניים וטרנס מאן יש רק אחד. כלומר, תמיד אחד מהם יהנה משומר אחר (לרוב קיירי):

גאפורד אוסף ריבאונד התקפה ומעביר את הכדור לקיירי. אירווינג מוצא את עצמו רוקד לצד הארדן בפיקנ'רול, כשמאן עסוק עם לוקה בצידו האחר של הפרקט. החסימה מוציאה את המזוקן מהתמונה, זובאץ' חונה בדרופ הקלאסי וקיירי עולה לקלאסה של זריקה מחצי מרחק.

אפילו דונציץ' השתעשע עם מגנים אחרים:

אי אפשר לראות את זה בקליפ, אך בתחילת המהלך מאן שמר על דונצ'יץ', שקיבל חסימה ללא כדור מוושינגטון היישר להאנד-אוף מגאפורד (Zoom Action בעגה המקצועית). הקליפרס מגיבים בחילוף משולש – הארדן על גאפורד, מאן על פי.ג'יי, זובאץ' על לוקה. שינוי כיוון אחד לאחר מכן והסלובני משאיר אבק לקרואטי כל הדרך ללייאפ טיפוסי. תרגילים כמו אלו הם פתרון מעולה של ג'ייסון קיד להוריד את העלוקה מלוקה ומגוונים את ההתקפה של דאלאס, מעבר לפיקנ'רול הישן, הטוב והסטטי.

הסדרה הזו רחוקה מלהסתיים. כדי להחזיר לקבוצתו את ההובלה, המפתח של קואוץ' לו הוא תקשורת טובה יותר בהגנה כדי לצמצם את כמות הסוויצ'ים שאירווינג ודונצ'יץ' מקבלים (וחוגגים עליהם פעם אחר פעם ב-2 המשחקים האחרונים). אולי זה יקרה דרך האיזורית שאל.איי הראתה להם, אם היא תשחק תפקיד משמעותי יותר בהמשך. אני כבר לא יכול לחכות להתאמות שיקרו הלילה. איזה סדרה!

דו"ח מצב: לוקה בסימן שאלה, כמו קוואי. הארדווי ג'וניור בספק.

הימור: מזמן לא היה ללוקה משחק גדול באמת. הלילה זו הזדמנות מצוינת. דאלאס ב-17.

2:00 – מילווקי באקס (1) מול אינדיאנה פייסרס (2):

ההיסטוריה היא שברירית. המציאות של איך שאנחנו חיים היום הייתה יכולה להראות שונה בתכלית אם אינספור אירועים היו מתרחשים בצורה אחרת או נמנעים. המחשבה על מציאות אלטרנטיבית לחלוטין שהייתה מתרחשת כתוצאה מזרזיף קטן של היסטוריה שהיה זורם לכיוון אחר, הסעירה את המחשבה האנושית מאז ומעולם, ובעקבותיה נכתבו יצירות רבות ואפילו נעשה פרוייקט די מדהים כאן בהופס שלצערי כבר לא זמין לקריאה.

מעבר ליצירות ספרותיות או השתעשעות גרידא, תיאור היסטוריה אלטרנטיבית נעשית לא פעם על מנת לעצב נרטיב מסויים. קבוצה של אנשים שעשתה את בצורה די מצחיקה היא בני ישראל הבריטיים. בני ישראל הבריטים זו קבוצה די מוזרה שניסתה להצדיק את היפרדות הכנסייה האנגליקנית מהותיקן במאה ה16 באמצעות הטענה שהבריטים הקדמונים הם למעשה צאצאיים ישירים של עשרת שבטי ישראל שנפוצו בגולה.

על פי בני ישראל הבריטיים, אבן הסקון עליה הוכתרו מלכי סקוטלנד אנגליה ובריטניה, היא האבן עליה נרדם יעקב כשחלם על המלאכים והסולם. בין נבואות החורבן של הנביא ירמיה הוא הספיק לעשות סיבוב באירלנד עם נסיכה עברית ששלטה באירים הקמונים והצאצאים שלה הם למעשה בית המלוכה הבריטי. ברכת מנשה ואפרים היא ניבוי של יחסי ארה"ב-בריטניה ושספר החוקים של אפלרד הגדול שמלך באנגליה במאה התשיעית הוא למעשה קטע מתוך ספר שמות.

קבוצה נוספת שתאלץ כנראה למצוא נחמה (שוב) במציאות אלטרנטיבית היא מילווקי באקס, שעונה שנייה ברצף חווה פציעה של הכוכב והסמל שלה, יאניס אנטטקומפו, שממש בסוף העונה הסדירה נפצע בהאמסטרינג במהלך מיותר והשאיר את הקבוצה שלו להתמודד עם יריבה עקשנית בסיבוב הראשון. ומילא זו הייתה הפציעה היחידה אצל הבאקס אז דיינו, אך במשחק הקודם הצטרפו לרשימת הפצועים גם דמיאן לילארד, שנפצע באכילס וייתכן מאוד שלא ישחק היום וכריס מידלטון שנפצע בקרסול.

השפעות הפציעות הללו ניכרו במשחק מספר 3 שהתרחש באינדיאנה, כשלמרות יום קליעה מחריד של אינדיאנה (43 אחוזים מהשדה ו26 אחוזים מהשלוש), והמשחק הכי טוב של כריס מידלטון העונה, עדיין אינדיאנה הייתה הקבוצה הדומניננטית לאורך המשחק שלבסוף גם ניצחה בהארכה.

האם הפייסרס מסוגלים להתמודד עם עמדת הפייבוריטית ולנצל את ייתרון הביתיות על מנת להגיע ל3-1 ממנו יהיה מאוד קשה לבאקס לחזור? (בטח לריברס ולהיסטוריה שהוא מביא איתו) , האם הבאקס החבולים יצליחו להחזיק את הראש מעל המים עד חזרה אפשרית של יאניס?. לא כדאי להחמיץ, יש חג מחר אז אין תירוצים.

דו"ח מצב: אצל אינדי מת'ורן בחוץ. אצל מילווקי כאמור כל הכוכבים פצועים כשלילארד ומידלטון כרגע בDTD ויאניס בחוץ

הימור: אינדיאנה ב7

4:30 – פיניקס סאנס (0) מול מיניסוטה טימברוולבס (3):

רבים מכירים את הסיפור על מלחמת טרויה. מלחמה אפית בין הטרויאנים והיוונים שהתרחשה בשנים 1184-1193 לפנה"ס. מלחמה שהתחילה בעקבות חטא של אהבה כשפאריס חטף את הלנה, והוכרע בעקבות תחבולה של סוס מעץ. להלן תקציר למי שלא מכיר

עובדה שהופתעתי לגלות שלא הרבה מכירים, היא שהמלחמה למעשה מעולם לא התרחשה. חפירות ארכיולוגיות באסיה הקטנה במיקום המשוער של טרויה לא מצאו שום עדות לעיר המפוארת שמתוארת בקאנון היווני, לא לקרב לא לסוס ולא בטיח.

עוד אירוע היסטורי שמעולם לא התרחש הוא החזרה של קבוצה מפיגור של 3-0 בפלייאוף של הNBA. משום מה אני סקפטי לגבי היכולת של פיניקס סאנס מודל 2024 להיות הראשונה שתשנה את ההיסטוריה הזו. אולי זה בגלל כל הדמיון הרב שיש בין פיניקס לאלמנטים הטראגיים שבמלחמת טרויה. קודם כל אני חושב שבראדלי ביל זכה ביושר בתואר, סוס טרויאני. דוראנט יכול גם בכיף להיחשב לפאריס, כשהוא חוטף קבוצות ומשאיר אחריו אדמה חרוכה (הנטס מוסרים שלום).

אבל בעיקר הסאנס נפלו לעקב האכילס של התרבות הארגונית היום בNBA, קבוצות הכוכבים. המחשבה שאם מספיק כוכבים יתאגדו להם בקבוצה מסויימת, כל שאר הכוכבים יסתדרו בשורה. הגנה?, ההגנה הכי טובה זה התקפה. התאמה מקצועית?, אין בעיה לשחק עם שלושה כדורים לא?. מה עם סגל משלים?, נצליח לקושש שחקני ראויים במחירי רצפה, מי לא ירצה לשחק בסופר-טים?. סימני ההאזהרה שהיו בעונה המדשדשת של הסאנס הפכו לסימני קריאה שכבר שלושה משחקים ברציפות הם לא מצליחים להתמודד עם הגודל של הוולבס שלוקחים 15 ריבאונדים יותר מהם, והאינטנסיביות של הגנת הפלייאוף של הוולבס שמשתקת את הסקוררים ההיסטוריים של הסאנס.

מיניסוטה יכולים להיות מרוצים. כנראה שאף אחד אולי חוץ מאנתוני אדוורדס לא האמין שהם ישלטו בסדרה בצורה כזו. בוודאי לא בהתחשב בפערי הניסיון בין שתי הקבוצות, בוודאי לא בהתחשב בכך שבעונה הסדירה הוולבס הפסידו את כל שלושת המשחקים שבהם שיחקו מול הסאנס.

ביחד עם ההפסד הצפוי של הלייקרס לדנבר, שגם הם הובילו עליהם 3-0, ולצד אי ההפעלה של הווירוורס לפלייאוף, בדיוק עשר שנים אחרי האליפות הראשונה של השושלת, אולי כל מה שנשאר לצפות בו בסדרה הזו זה את חילופי הדורות ועלייתם של האנטמנים והשג"אות.

דו"ח מצב: אצל מיניסוטה קייל אנדרסון בDTD, אצל פיניקס זה גרייסון אלן והחוזה החדש שבDTD

הימור: למען הבראקט שלי נהמר שהמטאטא ישאר בארון לעת עתה. פיניקס בעשר

יהלי אולמר

אנשי כדורסל שהשפיעו עליי: פיל ג'קסון, מאנו ג'ינובילי, טים דאנקן, מייקל ג'ורדן, קובי בראיינט, סטפן קרי, ג'ייסון וויליאמס, ויקטור אולדיפו, אלן יוסטון, ניקולה יוקיץ', קיירי אירווינג, ברנדין פודז'מסקי.

לפוסט הזה יש 665 תגובות

    1. אני ראיתי באיזה ספר של האוניברסיטה הפתוחה שיש תל אבל סיכוי נמוך שאשכרה זה דומה במימדים לטרויה כמו באגדה
      אבל אונסקו זה כנראה יותר טוב תכלס, כיף ללמוד!

    2. סכין בגב האומה

      לפי מה שאני בדקתי זה לא שיש הוכחות שמלחמת טרויה לא קרתה, אלא שאין הוכחות חותכות, אז כל אחד יכול להאמין למה שהוא רוצה. בכל מקרה פריוויו מצויי. תודה

    3. שליימן היה בעיקר שודד עתיקות במסווה. אפילו ביחס לתקופה שלו הוא גרם הרס לאתרים שחפר בהם. אבל מבחינת סנסציות, הגילויים שלו בטרויה ובמיקני הם בשורה אחת עם קבר תות אנח אמון

  1. פילי-ניקס – כמו שכתוב בפריוויו, לניקס היו 10-15% יותר פוזשנים בכל שלושת המשחקים הראשונים בסדרה. המפתח בפילי הוא סגירה לריבאונד, זו הבסיסית שמלמדים בקטסל. משהו שקשור לזה וישפר את היכולת לסגור לריבאונד הוא שהייתי רוצה לראות פחות עזרה בהגנה והתכווצות לצבע. העזרה בהגנה גם משאירה את הארט, דיוויצ'נזו ומקברייד לשלשות (קולעים אותן באחוזים טובים מאוד) וגם נותנת מרווח לשחקן ההתקפה לברוח למגן ולגנוב ריבאונד התקפה. אמנם זה ישאיר יותר מצבי אחד על אחד אבל לדעתי זו דרך טובה להביא לידי ביטוי את רמת (חוסר) הכישרון של שחקני הניקס, כי חוץ מברונסון אין שם שחקנים עם יכולת גבוהה בלייצר סל באחד על אחד. נקודה נוספת בהקשר הזה – הכיסוי של אמביד מתחת לסל הוא קריטי פה, וזה משהו שלא עבד טוב בכלל בשלושת המשחקים הראשונים. אמביד גם לא הגיע לחודרים וכשכבר כן, הארטנשטיין נשאר חופשי עם מספיק זמן לשחרר גויאבה באחוזי קליעה גבוהים מאוד. אז עם אמביד הייתי יושב כמה שעות על סרטים משלושת המשחקים הקודמים ומתכנן היטב את אופן הכיסוי והעזרה שהוא נותן בהגנה בצבע. תמיד חשבתי שאמביד הוא אחד הטובים בליגה בכיסוי הצבע (דיוויס מספר 1 בזה), אם הוא ישפר את הנקודה הזו, פילי מסודרת.

  2. להגיד על מלחמת טרויה לא היה ולא בטיח – זה לא רציני חבר. מדובר על אירוע שמתוארך למאה ה11 לפנה"ס . יש המון עדויות למלחמות באיזור הים האגאי באותה התקופה. אף אחד לא היה מפיץ את האיליאדה אם לא היה בה גרעין של אמת . הסיכוי למצוא סוס מעץ מלפני יותר מ3000 שנה במצב ..סוסי קטן מהסיכוי שלוקה לא יבכה היום לשופטים.

  3. יאניס ולילארד רשמית בחוץ ובזה כנראה תם הטקס של הבאקס.
    כ"כ הרבה חוסר מזל בקבוצה אחת שמאז האליפות לא הייתה בריאה באף סדרת פלייאוף (מידלטון פצוע ב2022,יאניס שנה שעברה ויאניס ולילארד השנה).
    לדעתי הם גם היו זוכים בלפחות עוד אליפות אחת מאז אם הם היו בריאים.

  4. הפלופרים של פילי לא מבזבזים זמן והחלו מייד בתחילת המשחק במפגן נפילות מרשים שמלווה בנפנופי ידיים לשופטים

  5. טוב מחצית
    האמת שהיא כבר חשבתי לוותר עליו אבל רבע שני היה פגז!!
    איזה מתח וואו!
    אמביד שיחק כל המחצית הראשונה נכון? הוא נראה גמור.

            1. Dor

              אתה מגזים כרגיל. הוא כשרון התקפי עצום בלי קשר לבכיינות

  6. בקיזוז ג׳וליוס רנדל הפצוע שנבחר 7 בדראפט ע״י הלייקרס
    המקבץ של שחקני הניקס
    דויצנזו 17
    ג׳וש הארט 30
    בוגדנוביץ 31
    ברונסון 33
    הרנשטיין 43
    מק׳ברייד 36
    אצ׳יווה 20
    אננובי 23
    מיצ׳ל רובינסון 36
    זה מאוד מאוד מרשים
    מזכיר לי קצת את טורונטו 2019 שזכתה באליפות בלי אף שחקן שנבחר בלוטרי

    1. תופעה הזויה ובזויה
      לגולדן סטייט היה את הקהל הכי חם בליגה לפני עשור
      עכשיו זה הייטקיסטים מלוכסנים שאין להם בעיה לזרוק 3000 דולר על כרטיס
      באים לעשות סלפי
      זה הגעיל אותי כבר במשחק 7 של 2016

  7. הבעיה של פילי שהפלופים והכיסוחים של אמביד הביאו לניקס כולה ולברונסון בפרט את הסעיף ועכשיו הם נותנים הכל להרוג אותם.
    אין שום מצב שהניקס כשהם מחוממים ככה יפסידו סידרה לפילי הגרועה הזאת שלא משחקת כדורסל בכלל.

  8. פילי תהיה פחות טובה בלי אמביד – אבל נראה לי שיהיה הרבה יותר כיף לצפות בהם.
    אולי הניקס הפכו לכאלה כיפיים לצפיה כי רנדל מושבת (החלמה מהירה וזה)

  9. המאזן בין מועמדת 7 למועמדת 2 במזרח עומד על 39-1
    מאז 1984
    21-0 מאז שעברו לטוב מ 7
    פילי לא הולכים לשנות את ההיסטוריה
    דקה לסוף ולחלק מהקהל הולך הבייתה
    לא יאמן

  10. קרציות עם אוזניות, מושכים את הזמן. קבלו כבר החלטה.
    השופטים יכולים להתקבל בכיף לקבינט המדיני הבטחוני בישראל.

  11. אני חושב ברצינות שאמביד לא רואה טוב בגלל השיתוק בעין ובלי קשר לאורי משחק ״פטש״ מעיף ללוח ורץ לתפוס ולעשות פלופ חחחח

  12. הסל הזה של ברונסון על אמביד עם שעון הזריקות שבדיוק מסתיים היה אחד הדברים היפים שראיתי לאחרונה.

    כיף היה לראות את הנצחון הזה. ואני בכלל לא אוהד של הניקס

  13. איזה חושך פילי. ממש כאב בעיניים לראות אותם. גם הניקס שיחקו רע אבל כל הכדורים נפלו להם לידיים היום. ברונסון לבד שווה שם איזה 50 נק ונרס פשוט לא עשה כלום לעצור את זה. פיין והילד חייבים לשחק ואמביד בכזה משחק לא צריך לשחק ככ הרבה

  14. את מי אמביד יאשים הפעם? אין את סימונס, אין את ריברס או הארדן? בטח ימרר בבכי בחדר הלבשה ויבקש טרייד לליקרס ליצירת שיקוציית העל הראשונה בגלכסיה

  15. הגופיה של יואינג

    אמביד היה נראה אומלל ממש. ניכר שמצב הפנים שלו השפיע, אבל גם שפת הגוף שלו כולה שידרה שהוא ממש לא בטוב. אני רחוק מלהיות אוהד שלו, אז אחרי ההפסד אני יכול להרשות לעצמי טיפה לרחם עליו (מסכן המיליונר הזה…).

    הניקס חצבו את דרכם לניצחון עם ריבאונד התקפה ואחד ברונסון-ביצי שור. כל כך אוהב את ג'וש הארט – גם ביום שחור התקפית ועם חמש עבירות, עדיין היה אחד הפקטורים העיקריים לניצחון הזה. שחקן נשמה. ריספקט גם לאצ'יווה הנגר שעמד בכבוד מול אמביד (המותש, אבל עדיין סייז וחצי מעליו)

  16. אמביד
    דרק רוז
    סטיב נאש
    ה MVP היחידים בהיסטוריה של הליגה שלא היו ולא יהיו מעולם בגמר ה NBA
    דרק רוז נפצע
    אמביד ונאש קיבלו תואר שלא מגיע להם

      1. גם אמביד יכל להגיע לגמר אם לא היה קוקסינל
        לכל אחד יש את התירוץ שלו
        שורה תחתונה נאש לא היה בגמר למרות שהיה חלק מקבוצות ענק
        לא הגיע לו להיות MVP בטח שלא פעמיים

  17. הגופיה של יואינג

    מה נסגר עם המאניה דיפרסיה של הקליפרס? זה רבע מושלם, אין יותר מזה. איך הגיוני שזו אותה קבוצה משני המשחקים הקודמים?

  18. k_700 the original

    ההגנה של הארט ברבעים אחרונים זה עולם אחר.

    ברונסון צריך להיות בחמישיה של הנבחרת האולימפית. איזה כוכב.

    אמביד זה טרגדיה שכותבת את עצמה. איזה אופי רך.

    1. ברונסון היה אמור להוביל את הנבחרת באליפות העולם וכשל בכך לגמרי. אולי זו השיטה שקר כפה עליו אבל נראה לי שזה השיפוט באופ"א. קר רוצה שהכדור יזוז ולא בול-הוגס.

  19. עושה רושם שהחברה בקליפרס הפנימו שקוואי גמור ועכשו זה עליהם. במיוחד מי שרוצה חוזה חדש או להשאר בקבוצה.

  20. דאלאס משחקת טוב בכל פעם שלוקחים את הכדור מלוקה.
    הוא צריך להתחיל לקחת את עצמו בידיים, לא יכול להרשות לעצמו להתבזות ככה

  21. דוקטור רזי הופמן

    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    עובר עכשיו על הבלוג ולא מפסיק לצחוק.
    אז מה? טראסט בחופשה?…..
    ילה נראה קצת דונקציץ מול פווק אולי הפופיקס יצטרף

    1. דוקטור רזי הופמן

      חסר להם איזה לברון לרשימת הכוכבים, עם אמדדה (בחוץ), פווק, אבו זקן, ורס ההורס, לברון היה עושה חיים משוגעים.

  22. הגופיה של יואינג

    משחק חדש. המומנטום עבר לדאלאס כבר בסוף הרבע השני והרבה בזכות הקהל. איזה הבדל בין הקהל שם לשל פילי

      1. תפס לשנייה ועזב לוקה ניסה להוציא פלגרנט לוקה בלתי ניסבל אבל ווינר עושה הכל כדי לנצח לא בוחל בכלום. באמת ווינר

  23. k_700 the original

    איזה פליאוף ענק של קיירי.

    אין שם אופי בקליפרס.
    הדבר הכי מסוכן לקבוצות כאלה זה לתת הובלה מוקדמת ולחשוב שהמשחק בכיס שלהן.

    אי אפשר כבר לחכות לשילשוליאדה של ג׳ורג׳ והארדן ברבע האחרון.
    הכל כבר מוכן.

  24. טוב בעיקרון 2 קבוצות חלשות ללא דרך שמתחרות מי הגרועה מביניהם, שאחת מהן בטעות שילשלה שלשות בהתחלה ועכשיו לא נשאר לזה זכר
    אחלה בידור, באמת גם לראות קבוצות כושלות עם כוכבים כושלים זה נחמד

  25. דונציץ והחבר'ה שמולו בקליפרס נראים כמו הסצנה הזו בספייס ג'אם שלוקחים להם את הכישרון ,זה הדבר היחיד שמסביר את הדקות האחרונות

        1. דקה הוא לא על המגרש ודאלאס מאבדים כיוון, הוא חוזר ומצליח לתת 2 נקודות ולסחוט תוקף
          ואז לעשות מהלך מעפן
          ובכל זאת

  26. בואנה דאלאס חייבים לקחת את זה קליפרס פשוט צל של עצמם אמרתי שהשלשות לא יכנסו ככה במחצית השנייה ובלי זה אין להם מה למכור כרגע, ההגנה שלהם בצבע מזעזעת כרגע

  27. לוקה בלתי צפי, השחקן שהשינוי שלי ביחס אליו הוא הכי קיצוני שהיה לי.
    לחשוב שפעם הייתי קם באמצע הלילה לראות משחקים שלו. מה קרה לו לעזאזל

  28. יש רגעים אצל הקליפרס שאתה אומר וואו איזו קבוצה עם כוח אש ,איך קבוצה כזו התאספה בנבא ואז אתה נזכר למה כשהם משחקים כמו פדלאות.
    יש רגעים שהם מתחרים בהתקפה מי יהיה אופציה ראשונה ורגעים בהם הם נלחמים מי יהיה אופציה חמישית.

  29. זה כדורסל זה?
    הכי מצחיק אלה שני השדרים שמתלהבים מכל תזוזה במשחק.
    20 שנה מהיום החרא הזה יכנס לספורט אמיתי של הידיעות של שי.
    פשוט הזוי

  30. קיירי הסוליסט הפסיד את המשחק חחחחחח
    דאלאס קבוצה מחרידה.
    אולי הבעלים ברווחים מהחרא הזה.
    אבל לראות אותם בחינם זה עונש.
    לשלם שקל כדי לראות את החרא הזה, מסביר את המצב האנושי

  31. איזה שמירה מזעזעת על הארדן ת כל המשחק אותו מהלך של הארדן חודר מאמצע וזובאץ מחכה ליד הטבעת לריבאונד
    איך דאלאס לא מסוגלים לשמור את זה?

  32. השמירה מהוויק סייד של דאלאס גרועה בגלל שחקנים כמו דונציץ' שעושים טובה בהגנה אם הוא רוצה להגיע למשהו בקריירה שלו שיתחיל לעשות קצת הגנה

  33. כרגיל התשובה לחידה איך סוגרים כזה פער היא בין היתר בעזרת שופטים שהפכו לאנשי המכירות המרכזיים בליגה שתפקידם לייצר משחקים מותחים שיצרו באז.. הנתון של הערב 9 מ14 לעומת 18 מ 23. זה מסכם את הכל. כל הכבוד לקליפרס שעמדו בבליץ הזה.

  34. ציטוט מהערב 🤡🤡🤡
    ניק האריסון מנג'ר המאבריקס: "אנחנו לא בנויים רק בשביל לנצח עכשיו. אנחנו בנויים לריצה ב-3 פלייאופים הבאים."

  35. שתי קבוצות מזעזעות עם מאמנים שיודעים רק להכין למשחקים ולא להגיב , קליפרס עם שני מהלכים שהם עושים כל המשחק ובידודים. דאלאס עם לוקה שהוא שחקן ההגנה הכי גרוע שראיתי ברמה הזו ובהתקפה לא בא היום וקיירי שחבל כי הוא נתן משחק מדהים ואם קיד היה מאמן ומעיף את דונציץ' לספסל הם יכלו לנצח עם המומנטום שהיה להם

    1. לוקה לספסל וקיד יכול ללכת לחפש עבודה.🤣🤣🤣
      לוקה מטיל ביצי זהב בדאלאס.
      לא נראה לי שהניצחון הוא הדבר הכי חשוב שם

    1. ראית פעם איך נראית ארוחת בוקר בטקסס? סטייק טיבון עם ביצת עין מלמעלה, נקניקיות ובייקון. אחרי זה תנומה של כמה שעות ולוקה שלנו עוד לא התעורר

  36. אמן יתברך שמו מחצית שכולה התקף לב אני כבר 0:2 הערב יאללה מילווקי לא להרוס את הרצף. אה כן, ומה שהארדן שכח לוקה עוד לא למד (סתם סתם אם דאלאס עוברים את הקליפס הם ייקחו אליפות)

            1. ד"ר פופרס

              חחחחחח
              זה מהמשחק האחרון?

            2. ד"ר פופרס

              שי יכול לעשות מזה מטעמים בידיעות הבא

            3. דה שוט

              כן

        1. k_700 the original

          לגמרי מבין פה את אדוארדס, הוא הכניס את כל הצינור בדוראנט בסדרה הזאת.
          ממש כמו ארוחת בוקר לאדביסי בתא.אי אפשר להפסיק לפמפם.

  37. המשחק של לוקה היום זאת ההגדרה המדויקת לקלוריות ריקות. שחקן מדהים אבל בעיניי הוא הרבה פחות טוב ממה שעושים ממנו.

  38. ראיתי רק את המחצית השניה, ולוקה היה פשוט על הפנים. היה נראה שזה פשוט לא היום שלו בקליעה והוא מנסה למסור יותר, אבל ההגנה שלו זו שערורייה. גם שאר השחקנים נראים כאילו הגנה זו מילה גסה. הארדן במהירות של צב משאיר את כולם מאחור ללייאפים. האמת – אכזבה גדולה מאמת התחכום ההגנתי בשני הצדדים, ומרמת ההגנה האישית של שחקנים רבים בדאלאס (בעיקר גארדים) – לא מכופפים רגליים ופשוט עומדים ולכן הטעיה פשוטה משאירה אותם מאחור

  39. השיפוט היום היה הכי גרוע שראיתי השנה. טעויות איומות נפילה לכל פלופ. השיא היה שהורידו לזובאץ את היד מול השופט. שרקו חוץ במקום פאול ברור. דאלאס לקחו צ׳אלאנג׳ ואז ראו את הפאול בבירור. אבל החוקים הגאוניים רק אפשרו לקחת מהקליפרס גם את הכדור ולתת את החוץ לטובת דאלאס. תיאטרון האבסורד. השופטים הפכו לדבר העיקרי. אין להם מושג מה הם עושים – או כמו שהטרול אמר כאן למעלה – רק דואגים שיהיו משחקים צמודים.

  40. סילבר יודע מי הפרה החולבת.
    באנדיאנה יוצאים עם מלא דובונים ב2 דולר ומחלקים למי שעושה רעש.
    חחחחחח זה הקהל של הנ.ב.א ילדודס בני 3-8

    1. נכון. אנחנו צריכים לעבור גמילה זה לא למבוגרים וחוץ מזה מה שווה האתלטיות של ג׳קסון אם כבר בגיל שלו הוא לא יורד להגנה

  41. במקום לראות כדורסל רואים שופטים עם אזניות ושופטים מצטלמים ומדברים. איזה מוצר דפוק נהיה מהליגה הזאת מתחבאים מאחורי הכישרון האדיר של השחקנים. הייתי מעיף את כל השופטים בליגה ומביא שופטים מאירופה

    1. דה שוט,
      ברצינות, הקקי נוזל מראש ההר.
      סילבר המקור לזבל הזה.
      הכי טוב זה להיות שמעון
      לצחוק על כל הזבלה הזאת קצת להתלהב ולהבין מאיפה זה בא ולאן הולך.

      1. חחחח צודק… מה לעשות אני ג׳אנקי… הלך עלי
        יאללה מילווקי עם המחליפים של המחליפים יתנו בראש בע״ה חחח סתם סתם לא נראה לי שיש להם סיכוי

  42. אני נוטש זה לא כוחות את פיניקס אראה בדיליי נקווה שיקרה נס פח כד השמן בחג שני של פסח. שניים כבר קרו הערב (אמביד והתאום שלו לוקה הפסידו)

  43. הקהל הכי מטומטם בעולם
    הולכים לעוף בסוויפ בבית ודופקים עינטוזים למצלמה
    אני הייתי יורד לפרקאט לדפוק איזה כאפה מצלצלת לווגל שיעיר את השחקנים

  44. דוקטור רזי הופמן

    מסכנים חובבי הסאנס.
    שימכרו הכל ביוקר וילכו לבנייה.
    דביל זה מי שיביא להם המון בחירות בשנים הקרובות.
    אין עתיד בלי בנייה מחדש.

  45. ברוך רובין

    הפיזיות של אדוארס לא מעולם הזה, הולך להפוך לסופרסטאר בעוד שנה שנתיים. הסאנס קבוצה שפשוט בנויה לא נכון, בוקר קוסם אבל האחד על אחד שלא לא יספיק

  46. ה GM של ברוקלין כבר יכול להתעניין בפרוספקטים לדראפט 2028 ו 2029
    פיניקס יהיו בביוב של הליגה
    מי זה הבחור שמשלהב את הקהל של הסאנס? זה נראה כמו הגורילה רק בלי החליפה

  47. דוקטור רזי הופמן

    קאט עם יום יוצא מהכלל בהתקפה אבל בהגנה לא תורם כל כך הרבה.
    מה שאני כן מחבב זה שהוא לא מכריח את עצמו על המשחק.

  48. ווגל מחסל את KD ואת בוקר
    לא ירדו מהפארקט היום
    מי שחשב על הרעיון של ברדלי ביל בסאנס צריך לשבת בכלא ללא אפשרות חנינה

  49. ברוך רובין

    וואו אדוארדס קבר את הסאנס ל10 שנים עם הדאנק המהמם הזה. אי אפשר לשים עליו שומר באחד על אחד בטח לא את ביל הוא הגארד האתלטי בליגה בפער . המהירות שלו האקסקלוסיבית מזכירה לי גרסה נמוכה של לברון הצעיר. לא יאמן

  50. אדוארדס מנצח לבד את פניקס.
    הוא דוגמה לזכר אלפא הכי טוב בליגה.
    ולחשוב שהוא עדיין רק יחד.
    הוא יהיה מפלצת.

  51. אפשר להוציא את המטאטא
    כואב הלב על הקהל באריזונה
    עוד דוגמא לקהל שהיה ממש טוב והפך לחלק מהתרבות הקלוקלת האמריקאית

  52. ברוך רובין

    המחסור במנהל משחק צועק לשמיים, צריך לפטר את כל הפרונט אופיס של הסאנס. מעטים מאוד טרייד שאתה יודע שיהיו גרועים מהרגע הראשון הטרייד של ביל היה ברור לכולם

  53. קיבלנו מהמשחק הזה את כל הז׳אנרים
    דרמה
    קומדיה
    מתח
    פעולה
    וסדרה רפואית עם הפציעה של פינץ׳, אולי פרק קאמבק של האוס

  54. אדוארדס מדהים ,הצהרת כוונות מול 3 האולסטארים מולו ,אבל מי שלדעתי משמעותי זה קונלי ורואים את החיסרון בפיניקס ברכז כמוהו ומנהיג על המגרש.

  55. הכי מצחיק שיש סרטון בתחילת העונה שבוקר אומר שהוא לא יודע איך ישמרו עליהם. עובדה שהצליחו ולא בכזה קושי. בוקר בסדרה חלשה וביל מראה שהוא לא שחקן לרמות האלו , הוא לא מצליח לקחת את השומר שלו לטבעת ,לא יודע מה מצאו בו.

        1. מה שחייבים להעריך בקליפרס זה שכל אחד מה"טריו" שלה היה יכול בכיף להיות שיקוץ מוביל בקבוצה אחרת בליגה, וככה לחרב עוד 2 קבוצות. ריכוז השיקוציות הזה תחת קורת גג אחת ראוי לכבוד

  56. פשש דוראנט מקבל סוויפ שני בשלוש שנים בסיבוב הראשון ,איזה אגדה.
    פיניקס בנו קבוצה בצורה מחרידה 3 קלעים שאוהבים את החצי מרחק , אוהבים את הכדור ביד ולא חודרים מספיק טובים. מגן טבעת חלש כמו נורקיץ' במקום אייטון ובלי רכז . סוויפ ראשון של מינסוטה בהיסטוריה , כבוד למאמן ולgm שבנו קבוצה רצינית שם, זה לא מובן מאליו למי שעוקב אחרי מינסוטה כל השנים האלו.

  57. k_700 the original

    רק שיט קראתי על אדוארדס תוך כדי העונה.
    הילד הזה כוכב בן כוכב(אולי בכל זאת יש שם גנים של האייר?????).

    שמח בשבילו, הגנה, התקפה הוא בא להוכיח בכל יום שהוא יותר גדול מכל אחד אחר בסדרה. לא מפחד מתחרות נגד אף אחד.
    אני אוהב את זה. הילד כוכב.

כתיבת תגובה