מעורב הופס ליום ראשון שהוא גם סיקור: כמה מילים על כל משחק – במיוחד על נצחון הלייקרס – ועוד (הרבה 'עוד') / מנחם לס

1.אורלנדו מג'יק – קליבלנד קאבס 89-112 (2-2 במשחקים)

הדבר שנהניתי ביותר לראות במשחק היה אולם מלא שכמעט כולו אוהדים בני המקום, ולא תיירים שבאו לבקר את דיסני וורלד, ומחליטים לעשות קפיצה לאולם כדורסל.

המג'יק אכלו את הקאבס. השחקן הטוב על המגרש היה השחקן שהייתי רוצה לראות בנבחרת האמריקאית לאולימפיאדה במקום קוואי לנרד ושמו פרנץ ווגנר (שקלע 34 עם 13 ריבאונדים). הצרה היא שהוא ישחק סמול פורוורד עבור נבחרת גרמניה. בלית ברירה הייתי בוחר באחד משלנו – פאולו בנצ'רו – להחליף את קוואי שפשוט ניגמר לו. אפילו בקאבס ישנו אחד שהייתי שמח לראות במקום לינרד – דונובן מיצ'ל. הפרש הנצחון – 89-112 לא מובן למי שלא ראה את המשחק.

2. ניו אורלינס פליקנס – אוקלהומה סיטי ת'אנדר 106-85 (3-0)

הגדולה של הת'אנדר היא שבמקום שג"א, יכולתי לשים תמונה של כל שחקן מהחמישייה ולא הייתי טועה, אפילו שצ'ט הולמגרן קלע רק 6. הגדולה של OKC היא שהיא תמיד משחקת טוב, ותמיד אותו דבר.

לא קרה במשחק מאומה שראוי לכתיבה מלבד שליטה מחלטת של OKC.

3. מיאמי היט – בוסטון סלטיקס 104-84 (2-1)

*אוהדים שרופים של מיאמי יכולים לומר: "לא נורא. רק איבדנו את יתרון הבית שזכינו בו בבוסטון.
*אבל היה זה הרבה יותר מזה: הייתה זו הצהרה של הסלטיקס שהיא קבוצה טובה יותר, שלמה יותר, עם חמישייה חזקה יותר, וספסל טוב 'ומלא' יותר.
*מיאמי, כמעט תמיד, משחקת טוב יותר כשהיא מפגרת. אבל ברבע ראשון של 21-12, וחצי של 42-22, הפיגור נראה כחציית אוקיאנוס.
*משך כל המחצית הראשונה מיאמי שיחקה כמו קבוצה מסכנה, בקושי מגיבה, לא יוצרת, ולא מאומנת.
*אני שוב רואה את רענן כץ ואשתו בג'קטים לבנים בשורה הראשונה בין ספסל בוסטון ושולחן המזכירות.
*אני אומר לעצמי כשאני רואה את מיאמי נלחמת ונלחמת, אך ללא הכלים לנצח: "משחק נשמה יכול להביא אותך רק עד כאן"
*אולי טאטום לא סופרסטאר, אבל בחצי הראשון הוא משחק כסופרסטאר, וגונב פאולים -ההצגות שלו נתנו לו לפחות שני פאולים שלא הגיעו לו.
*דרק ווייט קובר את מיאמי עם השלשות שלו, וגניבות הכדורים שלו.
*בסלטיקס רוב החמישייה קולעת בדאבל פיגרס כבר בחצי הראשון.
*ההפרש הגדול ביותר היה 27 נקודות, ומיאמי נראתה גמורה. ספואלסטרה מביע מבט של 'מאין יבוא עזרי' והפעם הוא לא מגיע משום מקום.
* הרבע השלישי מסתיים ללא כל דבר יוצא דופן (I) כפי שאומרים החברים שלי מכפר חב"ד
*הרבע הרביעי נגמר ללא שום דבר יוצא דופן (II) כפי שאומרים החברים שלי מכפר הרא"ה.

4. לוס אנג'לס לייקרס – דנבר נאגטס 119-108 (3-1)

*אני יותר מדי עצבני ומבואס לדבר אליכם בפרטים. מי שקורא אותי עכשיו ראה את המשחק בדיוק כמוני, ואולי הוא מסכים – כמוני – שהיה זה משחק הסטורי.
*המשחק היה הסטורי לא רק בגלל שהלייקרס קטעה רצף 12 הפסדים לדנבר, אלא הוא היה התחלה של קבוצה ראשונה אי פעם בפלייאוף לחזור מ-3-0 לנצח 3-4
*למה? לדנבר רועדות עתה הביצים. היא נראתה מפוחדת כבר מהרגע הראשון. שום דבר לא עבד לה כראוי.

*הנאגטס יודעת שאם היא מפסידה את המשחק הבא בדנבר יהיה 2-3, ואז הם באים להפסיד את המשחק הששי בלוס אנג'לס. הם לא סתם יפסידו את הששי: הלייקרס תקרע אותם.
*יגיע המשחק השביעי בדנבר, והקבוצה הטובה יותר תנצח, והקבוצה הטובה יותר בין השתיים היא לייקרס.
*תגידו: "אף קבוצה לא חזרה לנצח מדפיציט 3-0. גם אף אחד לא הגיע לפסגת האוורסט עד שאדמונד הילרי ווטוזי נורגיי עשו זאת ב-1953.
*מה נשתנה הלילה? דנבר, שרכבה בגאווה על הסוס, חטפה אותה בגדול. היא לא סתם הפסידה; היא הושפלה בהרבה מובנים.
*מה מפחיד אותי? הלייקרס קבוצה טובה יותר, עמוקה יותר, וגבוהה יותר מדנבר, ועתה היא באה לנצח ודנבר עולה לא להפסיד
. זה קרה גם הלילה, ולכן הלייקרס ניצחה בברור.
*אני 'אמות' אם זה יקרה. I'M NOT KIDDING!

5. ראסל ווסטברוק איבד את זה, ומגיב בפראות כמו ילד שלקחו ממני סוכריה על מקל. ראסל ווסטברוק צריך ללכת!

The Dallas Mavericks defeated the Los Angeles Clippers in game 3 of the NBA Playoffs with a final score of 101-90. The Mavericks took a 2-1 series lead. 

ברבע הרביעי הייתה לווסטברוק נקודה אחת, 3 ריבאונדים, ואסיסט אחד אחרי ששיחק 19 דקות והיה 0 מ-7. ברבע הרביעי ווסטברוק איבד את זה. קודם דחף את לוקה, ואז חבט בפיג'יי וושינגטון, וניזרק מהמשחק.

לדעתי אנחנו רואים את הסוף של ראסל ווסטברוק (ודרך אגב, גם של קוואי לינרד)

6. שני השחקנים שאני מציע לזרוק מיד מנבחרת ארה"ב

הראשון שחייבים להחליף מיד בנבחרת ארה"ב הוא קוואי לינרד. מי שראה אותו אמש מול דאלאס מבריקס ראה שחקן שפשוט ניגמר לו.

ה-BODY IMAGE שלו הראה שחקן סובל. אני כמעט בטוח שהסבל הוא נפשי ורגשי יותר מגופני. הוא הרי רץ, ניתר, וניסה לשמור. המגן מהטובים בנמצא לפני 3-4 שנים "ניסה לשמור" על שחקני דאלאס, ובמקום שמירה ראינו בדיחה עלובה ועצובה. הוא נראה לי סובל, חושש, כואב, מהסס, מודאג, ודואב. ממש רחמנות על שחקן העבר הנפלא הזה שב-2019 הוביל את טורונטו לאליפות ה-NBA במשחק הגנה והתקפה עליון.

היום הוא צל של עצמו

הראשון שהייתי שם במקומו מבלי להניד עפעף הוא פאולו בנצ'רו מהמג'יק. הבאים בתור – דונובן מיצ'ל, ג'יילן בראון, קריס מידלטון, דמאר דרוזן, מייקל פורטר, או ג'ימי באטלר אפילו את טיילר הירו, דגונטה מוריי, או אוסטין ריבס הייתי מעדיף עליו.

השני שהייתי מעיף הוא ג'ואל אמביד.

באולימפיאדה סנטר צריך לשחק כסנטר. פוינט-גארדים, שוטינג גארדס וסמול פורוורדים הקולעים מרחוק יש לארה"ב בארגזים. באולימפיאדה חייבים לוחם תחת הסל, דבר שג'ואל אמביד שונא לעשות. גם האופי המתנשא שלו רק מייאש. ובכלל, בפאריז ישנאו אותו כמו שפעם שנאו את היט…ר כי הוא העדיף לשחק עבור ארה"ב ולא צרפת.

הייתי מעדיף בסנטר את מיילס טרנר. אם לא הוא אז ג'רט אלן, צ'ט הולמגרן, בוב פורטיס, ואפילו הצעיר דרק לייבלי, ה-2.16 מ' בן ה-.20 מהמאבריקס – תוצרת דוק – התקוע בצבע כאילו זה תא האסורים שלו.

7. דמיאן לילארד שיחק את רוב המשחק ה-3 עם גיד אכילס מתוח, ועם כאבים רציניים. הוא ייעדר מהמשחק הרביעי (וגם ג'יאניס)

8. בסדר, ב-NBA נותנים לשחקן לצעוד צעד אחד מיותר. אבל 7 צעדים? זה מה שרודי גובר עשה נגד הסאנס…

9. ראסל ווסטברוק, לפני האפיזודה ברבע הרביעי, גונב כדור מלוקה עם דחיפה, שגרמה לפציעת הברך של לוקה (איתה שיחק את שאר המשחק, ולכן נראה איטי וכבד)

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
174 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
גיא רוזן
28/04/2024 6:12:12

בדנבר משחק השחקן הכי טוב בעולם.
גם משחק בינוני של יוקיץ' הסתיים בטריפל דאבל של 30 נקודות.
הסבירות היא שבדנבר כל אותן שלשות שפשוט לא נכנסו הלילה יכנסו באחוזים טובים יותר והסדרה תיגמר.

גיא רוזן
28/04/2024 6:12:30
הגב ל  גיא רוזן

תודה, מנחם. בוקר טוב.

MBK
MBK
28/04/2024 6:30:00
הגב ל  מנחם לס

בול
אנשים מבולבלים ושוכחים שיש גם יריבה בצד השני

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 8:24:44
הגב ל  MBK

דנבר תבוא לנצח

MBK
MBK
28/04/2024 14:25:17

גם היום גם בגיים 1-2-3
הם באים לנצח
הסדרה נגמרה בגיים 2

curry
curry
28/04/2024 9:03:19
הגב ל  גיא רוזן

תודה רבה מנחם
לפעמים קורה שהקבוצה שיותר טובה בסידרה מפסידה או כי יש לה משחק נפל או כי היא מוותרת קצת על משחק אם היא מובילה 0:3 בסידרה כולם התלהבו ממיאמי במשחק 2 לפי דעתי זה היה חד פעמי אתמול ובמשחק 1 הם בקושי נראו קבוצת כדורסל אצל הלייקרס זה קצת יותר צמוד אבל אני לא מאמין שהם ינצחו יותר משני משחקים בסידרה

ד"ר פופרס
28/04/2024 6:19:51

פצצות מנחם חחחחח
ככה אוהבים אותך.
מהלל את השלייקרז.
מה שנקרא נאחס של חיסול של רוצח.
הלך על השלייקרז ב100%.
אמביד סחורה רקובה מכל כיוון שתביט בו.
הוא וטראסט נוסעים לקנקון עוד כמה ימים.
האמפייר סטייט בילדיק הודיע שאין לטמביד אישור לבקר בבניין עד להודעה חדשה חחחחח.
ווסטברוק תמיד היה דפוק בראש,על גבול האלימות. שידחוף לקרדה.

kobi1
kobi1
28/04/2024 6:20:31

הלייקרס לא מספיק טובים כי משחק כזה צריך להיגמר 30 הפרש, יותר מידיי לייאפס קלים ונרפות מוזרה כיאה לדור הטיקטוק, הדבר היחיד שהשתנה זה שפרינס שיחק במקום האצימורה ובאמת תודה לאדון האם
לגביי גוברט והצעדים לי זה נראה בסדר גמור כי מהרגע שהוא תופס תכדור היה רק צעד וחצי וגם אם לא איך אומרים שוין יש דברים הרבה יותר גרועים
בכל אופן תודה מנחם היקר

MBK
MBK
28/04/2024 6:34:41

תודה מנחם
מעורב לפנתיאון
יש זלזול פסיכי בלייקרס באתר כאילו מדובר במתנ״ס של נס ציונה
הלייקרס הפסידו בשלומיאליות את גיים 2 ואת גיים 3
הלילה האם הגיב נכון, לקח טיימאאוטים בדקות שהדנבר ניסתה לחזור
מארי קצת פחות מפוקס בסדרה, החסרון שהמשחק הבא על 2 ימי מנוחה
יהיה קשוח מאוד ללייקרס
אני חזור ואומר, עם מאמן אחד הלייקרס יכלו להיות ביתרון 3-1 בסדרה
דנבר עם 4/5 שחקני חמשייה מעולים ובלי ספסל
את יוקיץ אי אפשר לעצור, הלייקרס חייבת לעצור את MPj ולשלוט בריבאונד
זה המפתח שלהם לגיים 5

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  MBK

די נו הלייקרס בלי שיפוט זה נס ציונה מתנס.
יוקיץ לא יכול לשמור אפילו במתנס של נס ציונה

MBK
MBK
28/04/2024 11:28:37

שמעון אתה לא יו״ר
אתה נשיא
אם לברון תוקע את השלשה בגיים 2 הלייקרס ב 3-1 או 2-2 במקרה הרע
פתאום אומרים על דנבר שהיא פחות טובה מהשנה שעברה, טעות זאת לייקרס טובה יותר
דייויס בשיאו
המפתחות של הלייקרס
35 נקודות מראסל את ריבס
יתרון בריבאונד
38 אחוז מה -3
אם 3 המפתחות מתקיימים, נתראה בגיים 6

TRIP
TRIP
28/04/2024 6:53:58

קיירי צריך להיות בנבחרת אבל לא נכנס מטעמים פוליטיים

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 6:59:36
הגב ל  TRIP

צודק

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 6:58:48

עוד חרא שצריך להעיף מהנבחרת, ביחד עם אמביד וקוואי
https://www.youtube.com/watch?v=NgKq12zRkhA

ד"ר פופרס
28/04/2024 7:07:45

בלי צחוק,
הוא מחריד דוחה עם נרקסיסיות חולנית.
ממש מבחיל

סוסמעץ
28/04/2024 7:08:35

חחחחחחח
איזה ילד קטן השיקוץ

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2024 8:23:27

להטנטרום ג'יימס

הבן הממזר של דנילו גלינארי

גובר עשה יורו גאתרינג זה מותר לפי החוקה.

דמיאן ברח שלא יאשימו אותו בהדחה חחח

טמביד משווק סיפורי גבורה שהוא משחק עם שיתוק פנים ורגל אחת חחחחח מכין תירוצים להדחה היום מערכת מגן שמיים בפילי.

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 7:06:32

הנבחרת המעודכנת שלי:
C: באם, אלן, ריד
F: טייטום, KD, בנקרו, ג'יילן וויליאמס
G: סטף, קיירי, ווייט, מקסי, ואסל
.
חמישייה:
סטף, וויט, באם, טייטום, KD
.
יש לי סנטר למשימות הגנתיות (אלן), אחד להתקפיות וריווח (ריד), ואחד שעושה קצת מכל דבר (באם).
קליעה משלוש וגארדים סקוררים שיכולים ליצור לעצמם לצד הגנתיים.
יש לי הגנה בכל איזור, שחקני אנרגיה שיכולים לשנות משחק (ואסל, ריד, מקסי, וויליאמס), והרבה שחקנים שיכולים לנוע בין העמדות, ואפילו הרכב עם שני גבוהים כשריד ב-4.
המון גמישות ושחקנים שבאים לשחק כדורסל ולא בידורסל.
.
מהאתגר של הדוק בינואר
https://hoops.co.il/?p=306526
הוצאתי את בוקר והכנסתי את קיירי
הוצאתי את קוואי והכנסתי את בנקרו

סוסמעץ
28/04/2024 7:17:35

תודה רבה דוק
==
השלייקרס לא ינצחו שוב, ולו רק מן הטעם של התנהגות הנרקסיסט:
השיקוץ לא מסוגל לתת לדיוויס לזרוח ולתפקד את עצמו כשחקן משלים
הוא ינסה לקחת את המשחק על הכתפיים הזקנות שלו
ויסיים את העסק מרוצה, עם סוויפ ג'נטלמני

המשגיח
28/04/2024 7:20:43

מעורב מצוין דוק! ממש

IDO
IDO
28/04/2024 7:23:19

מנחם. זה היה המשחק הלפני האחרון של הלייקרס העונה.

דיילו שיחק טוב ולכן יהיה גרוע במשחק הבא
גורדון שיחק גרוע ולכן ישחק טוב
השלשות כן ייפלו לווטסון ו/או פופ ו/או פורטר
יוקיץ עדיין ייתן טריפל דאבל
דיוויס ישחק טוב כל עוד יהיה לו חמצן זה יספיק לשלושה רבעים תחרותיים
לברון ימצא סיבה למה הוא לא על המגרש ללחיצות הידיים.

4:1 מעל עשר הפרש

שי אבן צור
28/04/2024 7:23:56

מנחם, ראיתי את יוקיץ' במסיבת עיתונאים והוא לא נראה לי מפוחד או לחוץ, אפילו לא טיפה

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 7:58:24

+1966
הוא יודע שיש לו קייס

thetroll
thetroll
28/04/2024 8:14:33

+++ מזכיר גם שאם תהיה בעיה עם לברון או עם הלייקרז באופן כללי והם יכנסו לשוונג – הוא יכול להביא האחים שלו שירגיעו אותם 🙂

gogo
gogo
28/04/2024 7:38:09

תודה על המעורב

thetroll
thetroll
28/04/2024 7:56:17

מנחם מעורב מעולה.
בעייני הסיפור הגדול אתמול היה באורלנדו. 61-50 במחצית הראשונה לקאבס. 62-29(!!) במחצית השניה לאורלנדו.
זה קרה בזכות אולם ביתי רותח והחלטות שופטים שערוריתיות שבשלב מסוים הושפעו לחלוטין מאוירת הטירוף באולם איבדו את המקצועיות בצורה מוחלטת והשריקות הלכו רק לצד של אורלנדו למרות משחק שהיה כמעט אלים של אורלנדו עצמה. אפילו בצ'לנג של מאמן הקאבס כשהיה ברור שסאגס הוא זה שדחף את מיטשל הם הכריעו לטובת אורלנדו. זה משחק לא חשוב בין שתי קבוצות שלא יגיעו לכלום בפליאוף הזה אבל זה היה עוד סימן לכך שהשיפוט בליגה פשט את הרגל. הקבוצה של השופטים צריכה להיכנס לתהליך בניה מחדש, לא יזיק לבצע דראפט, להביא כוחות חדשים הצוות הקיים זקן מנוון ולעולם לא יקח את אליפות הליגה בשיפוט.
לגבי לברון לא ברור למה החברים שלו לא איפשרו לצאת לחופשת קיץ במקום עוד טיסה מעייפת לדנבר. זה יסתיים במשחק הבא.
בוסטון שבה והכתה במיאמי אני בספק אם מיאמי תיקח עוד משחק בסדרה הזאת וזה היה חישול טוב לבוסטון לקראת ההמשך.
תודה מנחם על עוד מעורב מעולה עם הקפה על הבוקר.

thetroll
thetroll
28/04/2024 8:11:04
הגב ל  thetroll

לגבי OKC דיברו אתמול על זה שזאת הקבוצה הכי צעירה שאי פעם סיימה את המערב כמדורגת ראשונה במערב גיל ממוצע 24 וחצי משהו כזה. הפליקנס היא קבוצה גרועה בעייני עם ציון ועוד יותר בלעדיו לכן הסדרה הזאת היא לא מדד לכלום אבל מעניין כמה רחוק החבורה הזאת יכולה ללכת. אני ממש לא מאמין שעד הסוף אבל אשמח מאוד להיות מופתע זאת חבורה צעירה אנרגטית מאוזנת כל הכבוד לפרסטי בנה שם קבוצה עם כל המרכיבים הדרושים בזמן קצר יחסית.

Shenanigans
28/04/2024 8:25:01

תודה על המעורב.
אני מסכים לגבי אמביד, ולא רק בגלל חוסר ההתאמה הטקטית, אלא גם בגלל שהוא בן אדם רשע שאסור לו לשחק בנבחרת.
לגבי הנאגטס – אין מה לפחד. הם כנראה היו צריכים את ההפסד הזה. הולך להיות בלואאוט במשחק הקרוב לטובת דנבר.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
28/04/2024 8:25:29

תודה רבה מנחם

Berch
28/04/2024 8:29:32

תודה על המעורב
נראה לי שקצת הגזמת בהימור על הלייקרס…
🤣

Don
Don
28/04/2024 8:33:28

מנחם – ארשה לעצמי להרגיע אותך 🙂
המשחק הזה היה נראה כאילו דנבר באו להפסיד מלכתחילה. איזה חוסר חשק ואסרטיביות מי גוד.
ארשה לעצמי להמר – יגמר משחק הבא.
ואם לא יגמר והלייקרס ינצחו – אז סורי כל הכבוד להם באמת. אינני חובב הלייקרס, אבל אני אחד כזה שלא שונא. תגידו מה שתגידו, לראות את לברון בגיל 39 משחק ככה, זה פשוט מאד מרשים אותי, כמה שהוא שקץ. אם לטעמי גורדן בשיאו היה הטוב מכולם, לברון ל ג י ל ו, הטוב מכולם. ביי פאר.
ואחרי שנאמר – משחק הבא יגמר.

Don
Don
28/04/2024 8:39:23
הגב ל  Don

ואגב שיקוצים:
אחרי שאנחנו צופים בשידור חי בשיקוציאדה חוצאת גבולות מאמביד, ואחכ לוקה, לברון מפגר מאחור בהרבה.
אמביד מגעיל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Don

לוקה ישבור את השיקוציות של לברון

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 9:04:22
הגב ל  Don

that new juice

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 8:54:30

לגבי העבירות המלוכלכות וההתנהגות של ראס ואמביד.
אני מזכיר לכם את הטורים שכתבתי עליהם.
ראס:
https://hoops.co.il/?p=245644
אמביד:
https://hoops.co.il/?p=301040
זה דפוס קבוע

אשך טמיר המקורי
28/04/2024 9:16:54
הגב ל  גיא רוזן

אין דברים כאלה

שי אבן צור
28/04/2024 10:07:35
הגב ל  גיא רוזן

ארון גורדון אמר במסיבת עיתונאים אחרי משחק 3 שיוקיץ' הוא basketball genius ומיד תיקן את עצמו ואמר שהוא genius that happens to play basketball

Tamir
Tamir
28/04/2024 10:15:44
הגב ל  גיא רוזן

אגדה ועוד עושה פרצוף של מה הרצת אותי ככה לkcp

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 11:14:34
הגב ל  גיא רוזן

האבא של הגאונים
אינטליגנציה ספורטיבית שלא היה כדוגמתה מימי לארי לג'נד העליזים.
האם התלמיד יעלה על רבו?

גיא רוזן
28/04/2024 9:07:46

https://x.com/Lakers/status/1784415656357876049
.
ככה מנצחים.
(לברון היה מצוין הלילה בהגנה, לאורך כל המשחק)

קפיץ
28/04/2024 13:35:20
הגב ל  גיא רוזן

אשכרה הגנת פלייאוף – לברון שם עשה לו peanut punch כמו של צ'ארלס טילמן בפוטבול – משחק שיש בו אנשים שזה כל תפקידם ומלמדים אותם לעשות את זה מגיל אפס.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

כרגיל בא בגארבג'

גיא רוזן
28/04/2024 14:27:40

משעשע.
תצפה במשחק –
היה לא רע בכלל, הילד. גם במאני-טיים.
.
דרך אגב,
ללברון יותר באזר-ביטר בפלייאוף מלכל שחקן בתולדות הליגה.
קלאצ' בפלייאוף?
ב-25 השנים האחרונות לברון קלע יותר סלי קלאצ' בפלייאוף מכל שחקן אחר (139, במקום השני קובי עם 107).
מבין השחקנים שלקחו לפחות 150 ניסיונות קליעה (ללברון 340) רק לקרי (49.7%) ודנקן (46.3%) אחוז אפקטיבי גבוה משל לברון (46.2%).
קובי בראיינט?
42.4% אפקטיבי בקלאצ' בפלייאוף.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  גיא רוזן

חחח כל הסלים שלו כמעט קליר פאת המגינים ברחו לצדדים שיהיו לו סלים, כבר היה לנו הויכוח הזה ודי ניגבתי אותך שם זוכר?

גיא רוזן
28/04/2024 14:40:40

הניסיונות הבלתי פוסקים שלך לשכתב את המציאות משעשעים…
ללברון יש יותר שלשות קלאצ' בפלייאוף (36) מלקובי בראיינט ולקווין דוראנט ביחד (15 כל אחד).
הוא גם קלע אתם באחוז טוב יותר (35.3% ללברון. 24.6% לדוראנט, 23.4% לקובי).
.
אבל תמשיך להמציא –
עם בקיאות שמסתכמת בהיילייטס,
אני לא סומך עליך לנגב חומוס ..
.
קליר פאת'?
אתה מדבר על השלשה על הראש של אורלנדו או על הסל מהפינה על הראש של הבולס?

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
28/04/2024 20:25:26
הגב ל  גיא רוזן

תבדוק גם כמה פעמים היו לדאנקן ,קובי וקארי ,התכווצויות שרירים במאני טיים שאילצו אותם לשבת על הספסל….

גיא רוזן
28/04/2024 20:42:55

גם עם התכווצויות,
יש ללברון יותר באזר ביטר בפלייאוף מלדנקן, קובי וקרי ביחד.

Alex Rabino
28/04/2024 9:11:21

הצחקת אותי. גם ללא פגיעה, "לוקה נראה איטי וכבד"….

NBA בדם
28/04/2024 9:23:25
הגב ל  Alex Rabino

ניתן להעריך ממנחם שביום יום שלו לוקה רץ כמו צ'יטה.

גיא רוזן
28/04/2024 9:11:50

אי אפשר להכניס היילייט אחד בודד למצטיין האמיתי של המשחק –
דייויס היה בכל מקום,
עם דומיננטיות בריבאונד,
הגנה נהדרת,
עזרה בהגנה,
ויעילות התקפית מרשימה כאשר הוא תוקף ללא הרף את יוקיץ' בכל הזדמנות.

NBA בדם
28/04/2024 9:16:43

תודה על המעורב.
הצעד וחצי של גובר חוקי. מאותו הרגע שתפס בכדור עשה 2 צעדים. בגללשהוא גמלוני וגדול זה נראה יותר.
נאומי ההגנה של יאניס ודוק ריברס להפסד המתקרב בסדרה ברגע זה קורמים עור וגידים.
קוואי כרגע לא יכול לשחק באולימפיאדה מטעמים פרוצדורלים בלבד. פשוט טופס הטיולים מהעולם הבא עוד לא הגיע לנבחרת ארה"ב.

נועמיקו
נועמיקו
28/04/2024 11:36:18
הגב ל  NBA בדם

אתה מדבר על אותו מהלך? איזה תפס את הכדור – הוא התחיל צעד וחצי מכדרור ועשה 3 צעדים מלאים

NBA בדם
28/04/2024 11:40:46
הגב ל  נועמיקו

החוק בnba אומר שרק ברגע שהכדור בשתי הידיים רק אז מתחילים לספור צעדים. תשים לב שהוא ביצע רק 2 כאלה אחרי שהכדור בשליטה בשתי ידיו.

עידו גילרי
28/04/2024 12:11:41
הגב ל  NBA בדם

תוריד את ה-nba. החוק באופן כללי.

NBA בדם
28/04/2024 12:13:10

באירופה לדעתי היו שורקים על זה צעדים.

עידו גילרי
28/04/2024 12:25:17
הגב ל  NBA בדם

דיברת על מה החוק.

NBA בדם
28/04/2024 12:27:28
הגב ל  NBA בדם

כן, אבל אם בכל זאת שורקים באירופה על דבר כזה, מה שווה שהחוק הזה תקף גם אצלם

שי אבן צור
28/04/2024 12:37:47
הגב ל  NBA בדם

יצא לי לדסקס את המקרה הזה
לא מצליח להבין איך זה לא צעדים

NBA בדם
28/04/2024 12:42:17
הגב ל  NBA בדם

שי, רק ברגע שהכדור בשתי ידיו של השחקן, רק אז מתבצעת הספירה של הצעדים. רגע איסוף הכדור לא נחשב אלא תפיסה מלאה בשתי הידיים.
תשים,לב בסרטון זה פשוט מהיר אז זה נראה יותר צעדים

שי אבן צור
28/04/2024 13:57:38
הגב ל  NBA בדם

כן כן, זה בדיוק מה שהסבירו לי אתמול
ראיתי את זה שוב ושוב (ושוב) ועדיין זה לא מסתדר לי…

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

זה לא לדעתך באירופה זה צעדים

NBA בדם
28/04/2024 14:21:31
הגב ל  NBA בדם

👍

Yinon Yavor
28/04/2024 15:41:47
הגב ל  NBA בדם

מה הכוונה שתי ידיים?
האם תיאורטית מותר לשחקן להחזיק כדור ביד אחת ולרוץ איתו? נשמע לי לא הגיוני.

NBA בדם
28/04/2024 15:55:41
הגב ל  NBA בדם

לא. מהלך האסיפה של הכדור מיד אחת לאחיזה מלאה לא נספר כצעד, רק שהשחקן אוחז בשתי ידיו, ואז ברגע זה נספרים הצעדים, כך שתיאורטית שחקן יכול לעשות שלושה צעדים, שאת הראשון לא מחשיבים כי הוא היה במהלך "האחיזה".

עידו גילרי
28/04/2024 15:58:41
הגב ל  NBA בדם

זה לא נכון – איסוף לא מחייב שתי ידיים.

עידו גילרי
28/04/2024 16:01:53
הגב ל  NBA בדם

מה שאתה מתכוון הוא שהמגע של היד הראשונה עם הכדור לא מתחיל את הספירה.

NBA בדם
28/04/2024 16:12:42
הגב ל  NBA בדם

כוונתי היא שהרגע שהשחקן מושך את הכדור אליו במטרה להכין את הצעד וחצי, שהרגע הזה לא נחשב.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

ינון לפי חוקי הגאתרינג מותר לך לתפוס כדור ולעשות 2 צעדים שלא נחשבים צעדים כי היית ב"איסוף" הכדור (שזה שטויות כמובן ונועד להכשיר צעדים) ואחכ מותר עוד צעדים רגיל של הצעד וחצי וגם מוצר לך אחרי הצעד וחצי לעצור ולהסתובב על רגל ציר וחעשות אפר אנדר גם בתכלס.
כמובן שבאירופה ובישראל זה נשרק כצעדים ואי אפשר לעצור אחרי צעד וחצי אלא רק למסור או לזרוק.
זה מה שהשופטים שורקים בפועל.
ה"איסוף" כמובן קשור לפרשנות השיפוטית😉

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  NBA בדם

כך אגב נותר מצב ששחקנים זורקים לסל בהתמקמות לזריקה הם עושים 4 צעדים לפני ההתייצבות לזריקה רצים עם הכדור תופסים אותו ו2 צעדים ואז עוד שני צעדים.

NBA בדם
28/04/2024 17:22:54
הגב ל  NBA בדם

בקיצור רוקדים עם כוכבים שהשופטים משתמשים בעילת הסבירות.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 18:06:24
הגב ל  NBA בדם

חבר בדם (badambadam), אז בעיקרון שחקן יכול לתפוש גדור ביד אחת לעשות כאילו לא השתלט עליו אלא עם חצי יד אחת, לעשות 10 צעדים תימניים להגיע קרוב לסל, לתפוש בשתי ידיים לעשות צעד וחצי ולהטביע את הגבה?
וזה ייחשב סל חוקי? אולי סל חותי?

NBA בדם
28/04/2024 18:24:16

לא. אחרי תפיסה מוחלטת בשתי ידיים/ תפיסה מוחלטת עם יד אחת, (בדר"כ שחקן תופס ב2 ידיים כדי להתחיל מהלך של צעד וחצי), תחשב לו הספירה. שחקן לא ירוץ ביד אחת עם הכדור כמה שהוא רוצה. רגע האיסוף לא נחשב, מהרגע שאסף את הכדור ייספר לו הצעדים

Yinon Yavor
28/04/2024 18:29:45

על זה חשבתי.
לגעת בכדור ביד אחת ולנווט אותו לכיוון מסוים בלי לתפוס, וככה לעשות הרבה מאוד צעדים

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Yinon Yavor

גם זה קורה ולא נחשב למשיכה כל עוד הטכניקה נכונה וצעדי הרגליים מהירים

Yinon Yavor
28/04/2024 18:43:42
הגב ל  Yinon Yavor

לא רק זה.
שימו לב שהבנאדם מקפיץ את הכדור (!!) כמה פעמים. אז איך הוא יכול לטעון שהצעדים הראשונים זה השתלטות על הכדור?!? כששחקן מקפיץ יש לו לחלוטין שליטה על הכדור, אחרת הוא לא היה מצליח להמשיך להקפיץ

עידו גילרי
28/04/2024 18:48:19
הגב ל  Yinon Yavor

לא. אסור.

עידו גילרי
28/04/2024 18:50:29
הגב ל  Yinon Yavor

מה הקשר של הכדרור הקודם?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אתה יכול לראות את זה אצל גה הרבה פעמים מה שהיום מכונה שיפטי מובס שזה אתה עושה קרוס במעבר הכדור אתה עושה 2 צעדים ואז שהכדור מגיע ליד השנייה עוד 2 צעדים כהסטיישן ככה שאם יש לך לטרל גאמפינג רחוק אתה מסוגל להגיע למרחק אדיר בכדרור אחד ללא משיכה 😉

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
28/04/2024 20:34:31
הגב ל  NBA בדם

לאן הגענו שמצב של צעדים ברורים לכל מי שרואה או משחק כדורסל בשכונה ,זה נושא לויכוח או דיון. הממזרים שינו את החוקים זה הכל .. זה בידורסל ולא הכדורסל שפעם היינו רואים ומשחקים.

NFS
NFS
28/04/2024 10:14:23

הלייקרס יפסידו את המשחק החמישי, למרות שיהיה די צמוד, אבל דנבר צריכים להיות מודאגים ממארי ו-kcp שמשחקים נורא ומספסל חלש מאוד.
יהיה להם קשה מאוד מול מיני בחצי מערב, סדרה שאני מצפה לה בכליון עיניים.

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 11:16:31
הגב ל  NFS

על זה אני בונה
מעדיף כרגע את מיני על דנוור.

ג'סטין קייס
ג'סטין קייס
28/04/2024 18:17:49

מעדיף לצורך מה😄

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אורלנדו חזרו בגדול 2-2 איך זה יגמר? פשוט אין לי מושג,קליבלנד חוזרת הביתה והיא צריכה לשבור את נמומנטום של אורלנדו.
אוק היחידה שתגמור ב 4-0 יש לה קרב מאוד נוח נגד פליקנס חסרי ציון.בלי ציון זה להכין שווארמה על מחבת.אין לפליקנס שחקן פנים שיכול באמת לגרום נזק.
בוסטון, דנוור לא משחקים מול קונוסים,אין פלייאוף בלי הפסדים.כמו שאין סברינה בלי דובדבן.בוסטון 2-1 יגמר 4-1 .מאוד מאוד פשוט הם הרבה יותר טובים.אם מיאמי היתה מסוגלת לקלוע מעל 50% משהשלוש כל משחק ,הייתי כבר עכשיו מארגן עם וולט משלוח כתר האליפות למיאמי.
דנוור? יהיה בסדר.היסטוריה נשאיר לארכיאולוגים.בינתיים המוצג הארכיאולוגי זה הלייקרס והוא ישאר כזה.
קוואי בנבחרת הייתי בעדו ,עם סייג של בריאות.הבעיה לצערי בעיית הבריאות כנראה לא הפיכה.ומאוד חבל כי במיטבו הוא מס 1 בסגל.אבל הוא לא יהיה במיטבו.
למה לא מזכירים את קיירי ולילארד כמחליפים? הסיבה לא מקצועית.מה עם מוראנט בריא, מי יכול לעצור אותו עם הכדור?

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 11:17:33

שוב אתה עם סברינה?
הרי סברינה היא הדובדבן שבכספת (בל"ל)

The Pro
The Pro
28/04/2024 11:19:10

מנחם,
תזכור שיש רק שחקן אחד בהיסטוריה שחזר מ3-1
במעמד קצת יותר חשוב.
לברון בגיל שג'ורדן חלטר בוושינגטון ועדיין נמצא ביכולת מעל קוואי,באטלר ודורנט בכמה רמות בפלייאוף.

ראסל ווסברוק דווקא פתח את הפלייאוף בצורה מעולה במיוחד בחלק ההגנתי ואפילו הכניס שלשות פנויות,
החזרה של קוואי משפיעה על כל הסגל בצורה שלילית.

MBK
MBK
28/04/2024 11:30:43
הגב ל  The Pro

כן
אבל אף שחקן לא חזר מ 0-3 ל 4-3
לפחות לא ב NBA

NBA בדם
28/04/2024 11:41:13
הגב ל  The Pro

+100

נועמיקו
נועמיקו
28/04/2024 11:22:11

תודה מנחם, אחלה מעורב.

אני חושב שאפשר לתת יותר קרדיט לדנבר, היא בכל זאת האלופה ולא נראה לי בכלל שהיא רועדת מפני הלייקרס.

בבוסטון זהו דריק ווייט ולא קובי ווייט כמובן.

העניין עם גובר לעולם לא היה קורה לשופטים באירופה. הם לא מתביישים לבדוק שריקה מוטעית שלהם בריפליי ולהפוך אותה אם טעו – גם בלי צ'אלנג' של מאמן. זה מסוג הדברים שממש פוגעים בספורטיביות גם אם הפעם זה לא היה מהלך גורלי במשחק מכריע, כמו שהיה עם כדור החוץ שלא נשרק לדוראנט במדי גולדן סטייט נגד יוסטון. לא מבין מה כל כך קשה, כשהשופט רואה שכל האולם קופץ, לעצור לדקה ולבדוק בווידאו. לא שאירופה אין טעויות שיפוט, אבל אם יש טעות ברורה כמו זו רוב הסיכויים שהיא תתוקן

MBK
MBK
28/04/2024 11:29:53
הגב ל  נועמיקו

לא רוצים לעצור את שטף המשחק
בעבר משחקי NBa היו כ 3 שעות
כיום כשעתיים וחצי

עידו גילרי
28/04/2024 12:11:12
הגב ל  נועמיקו

בדיוק כמו ב-nba שופט באירופה לא יכול ללכת לבדוק עם היו צעדים או לא.

אור
אור
28/04/2024 11:46:05

תודה מנחם. הולך להיות "כפי שחזיתי" דנבר ב-5 🙂

Klay Thompson
Klay Thompson
28/04/2024 11:52:42

משהו מוזר היה בהגנה של דנבר על לברון. הם אפשרו ללברון לחתוך פעם אחר פעם לסל (הרבה פעמים מהצד החזק) בדומה למה שיוקיץ' וגורדון עושים. זה נטרל את הניסיון של דנבר להכריח את דיוויס לזרוק מהמיד ריינג'.

*

4-1 זה גם נחמד. היחידה שתקשה על דנבר זאת מיניסוטה. לבוסטון אין יריבה אמיתית עד הגמר ולדעתי זה דווקא יפגע בה.

Klay Thompson
Klay Thompson
28/04/2024 11:54:21
הגב ל  Klay Thompson

אולי הניקס אבל אם תהיה סדרה צמודה לדעתי הניקס תיקח.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Klay Thompson

כנראה קיבלו ממו מסילבר

דה שוט
28/04/2024 11:56:47

תודה מנחם. הלייקרס יובסו במשחק 5 דנבר הרבה יותר חזקה והפעם לא תיפול לפיגור מוקדם. זאת התחזית שלי. לגבי השיפוט – קראתי אתמול חלק מהתכתובת בין גילרי ותומר ג׳י עד שהתעייפתי. אני חושב שהשיפוט באנ בי איי הוא מחריד וזה דבר שנעשה ביד מכוון: השופטים קמו על יוצרם – הם לא מוכנים עוד להיות במקום המסורתי שלהם – לאפשר למשחק להתקיים ולהישאר אנונימיים. הם רוצים להיות חלק פעיל במשחק – ההליכה המתוקשרת למוניטורים שוב ושוב, הדיבור למצלמות ולקהל, היציאה מאחורי הקלעים למרכז הבמה ומעל לכל – ההשפעה האדירה על התוצאות – כל אלה הפכו אותם למפלצות של כוח. הם נהנים מכל רגע וסילבר נותן להם גב. זה עיוות של המשחק או אם נרצה: שינוי של כללי המשחק. כל הזמן מדברים עליהם!! הם נהיו כוכבים.
בעיני זה נורא. כי הם שורקים לפי דרג ולפי שיקולים מערכתיים, הם המבקרים של עצמם – ואין שום קשר למהלכים האמיתיים שקורים בפועל. העובדה שאנשים אינטיליגנטיים כאן באתר ושם בארה״ב מגנים עליהם – רק מעודדת אותם ומעצימה את התופעה. בשורה התחתונה הם הורסים את החוויה לאוהדים הוותיקים. האוהדים הצעירים החדשים לא מכירים משהו אחר אז הם חושבים שככה המשחק צריך להיות משוחק.
שמעון והטמיר מייצגים לדעתי בצורה מדוייקת את מצב השיפוט בליגה. גם אם הם מגזימים לפעמים – רוח הדברים נכונה. אם זה היה תלוי בי – שחקנים היו חוטפים טכנית על כל זריקת ראש וכל ניסיון מכל סוג לרמות את השופטים. 20-30 טכניות כל משחק.
מצרף את השלשה הגדולה של בלו נגד צסק״א בפיינל פור ההוא… רייס זורק שם את המגן לתוך הספסל. פאול תוקף לגמרי!! והוא אפילו לא מתלונן!!! באנ בי איי הוא היה נשכב ותופס את הפנים שעה ורייס היה מקבל פלגרנט אחרי שהשופטים היו מצטלמים שעה מול המוניטור. פעם היה כדורסל…
https://youtu.be/kCjhkDXDbtE?si=0swJLuWsrwT9Sfz-

Guy d
Guy d
28/04/2024 12:05:22
הגב ל  דה שוט

איך זה מסתדר לך עם התאטרון שהולך בכדורגל? בכל הרמות, השחקנים מתגלגלים 20 פעם על הדשא, תופסים את הרגליים, הרגליים, הראש, הגב וצורכים בייסורים. אז הם קמים וממשיכים לרוץ, לפעמים מביימים עוד איזה צליעה ל5 צעדים

שי אבן צור
28/04/2024 12:06:04
הגב ל  דה שוט

הדוגמא בסוף הורסת את הטיעון שלך כי בסופו של דבר היה פאול תוקף ברור שהיה חייב להישרק!
אישית, אני מעדיף הצגה + פסיקה נכונה מאשר השארת העוול הספורטיבי על כנו

Klay Thompson
Klay Thompson
28/04/2024 12:11:01

לדעתי לא היה תוקף. גם השחקן המגן רץ ומתנגש ברייס. נו קול קלאסי (במיוחד במעמד הזה). היום הכל סופט.

שי אבן צור
28/04/2024 12:30:24
הגב ל  Klay Thompson

הנקודה שלי לא נוגעת בשאלה האם היה פאול תוקף או לא אלא לטיעון עצמו שיוצא מנקודת הנחה שהיה כזה

Klay Thompson
Klay Thompson
28/04/2024 12:33:00

הבנתי אותך, בכל מקרה דוגמא אחת לא מוכיחה דבר לכאן או לכאן.

שי אבן צור
28/04/2024 13:45:59
הגב ל  Klay Thompson

ברמה העקרונית, אני בעד פסיקות נכונות ומוכן לשלם את המחיר של זה גם אם זה מעצבן ולוקח זמן ומלווה בדרמות טיפשיות
הדרמה האמיתית מבחינתי זה עוול ספורטיבי

דה שוט
28/04/2024 12:32:06
הגב ל  Klay Thompson

בדיוק. הכל שם חלק מהתנועה – רייס, בלו והמגן. באנ בי איי הסל היה ניפסל וזה היה פשע ספורטיבי. תסתכל שוב – המגן אפילו לא מתלונן!! גם לא המאמן!! שניהם שם והם עומדים על השופט. אף מילה! הם שחקנים וספורטאים ולא בכיינים מפונקים.
.
ותגובה לגיא – בכדורגל נשכבים כדי לנוח וזה גם חלק מהתרבות לאורך השנים – אף אחד לא מתרגש מזה, כולל השופטים. אבל אם שחקן צולל ברחבה כדי לגנוב פנדל – הוא יקבל צהוב.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

לא תשכנע את טנש הם המעוז האחרון של סילבר. תגיד שחור יגידו לבן. השיפוט אצלם נהדר, לא השתנה כלום משנות ה60. החוקים אותם חוקים, הכל טוב. שיפוט יותר טוב מהיורוליג חחחחחחחחחחח

דה שוט
28/04/2024 14:16:44

כן זה באמת מאמץ מיותר. הם מגויסים למשימה לא פחות מחברי ה-ללל
זה מאוד מעניין, יש את תאוריות "החבילה" שמסבירה יפה את תופעת "קווירס פור פלסטיין". זה חלק מחבילה – אם אתה פרוגרס, אתה בעד זכויות אדם, בעד איכות הסביבה וכדור הארץ (גרטה), כלכלה ריכוזית, ואנטי-קולוניאליזם. אז אתה בעצם חייב לשנוא את ישראל ולתמוך בחמאס.
אם אתה ללל אתה חייב לשנוא את הזברות.
אם אתה אנטי-ללל אתה חייב לעמוד מאחורי הזברות.

עידו גילרי
28/04/2024 16:22:35

תודה רבה דה-שוט יצאת דוחה יותר מהשאר כל הכבוד. ממך עוד היו לי ציפיות להתייחסות עניינית אבל זה היה נאיבי מצידי.🤮

דה שוט
28/04/2024 16:41:19

דווקא הייתי ענייני. לפני שאתה צועק הייתי מציע לך לבדוק לרגע את עניין ״עיקרון החבילה״ ולוודא שאתה אינך נופל בו כמו רבים וטובים מאיתנו – ואולי גם אני.
הנה כאן :
https://dannyorbach.com/2023/12/17/עיקרון-החבילה-למה-אמריקאים-צעירים-חוש/
.
ד״א התגובה שלי למעלה ל-גיא הייתה למגיב גיא ד. שהגיב לי. בשום אופן לא פרובוקציה. הכל באמת ענייני.

עידו גילרי
28/04/2024 16:45:06

אתה הגבת לשמעון שהתייחס לטנ"ש (כאילו שאנחנו לא יודעים למי הכוונה) אז תחסוך ממני את ה"ענייניות" שלך. זה שאני לא צווח כמוכם לא אומר שאני נעמד מאחורי השופטים. תמשיך אם ה'תאוריות' המרתקות שלך רק תשאיר אותי מחוץ לדיון.

דה שוט
28/04/2024 16:49:26

ולא דיברתי על החבילה של הפרוגרס אלא על העיקרון – שאפשר לראות ואריאציה שלו כאן באתר באופן מאוד מובהק.
שונאי לברון שונאים גם את אמביד יאניס לילארד וכל הפלופרים, את השופטים, את סילבר וגם שורה של מאמנים כולל סטיב קר. הם מאמינים בדרך זאת או אחרת בכוחו של תאגיד שמטרותיו האדרת המורשת של לברון. הם גם מאמינים שהימורים לא חוקיים וכן חוקיים משפיעים על הליגה.
המתנגדים להם מאמינים בטהרת הליגה על רוב שדרותיה, רואים בכל חריגה מקרה ייחודי ולא מייצג, מאמינים בטהרת השופטים ובסילבר, תמיד יאמרו לך שהייתה ״טעות״ ולעולם לא קונספירציה, ויגיבו תמיד באותה הדרך למי שנראה להם ששייך למחנה השני.

עידו גילרי
28/04/2024 16:56:01

אז אם אתה לא רואה קונספירציות בכל מקום ולא שונא את כל העולם ואשתו זה חלק מ'חבילה'… וואלה הרווחת מקום של כבוד במעגל ההזויים

דה שוט
28/04/2024 16:57:07

אני כמעט אף פעם לא השתמשתי בביטוי הזה (אולי בימי הבועה העליזים שהיו מיוחדים) מה גם שהוא ראשי תיבות ואין בו שום גנאי או לעג. הגבתי לשמעון שהתכוון אליך ואל גיא. בזה אתה צודק. כאן אני מתנצל, אבל התגובה שלי הייתה לגמרי עניינית כפי שהסברתי לעיל. בלי קשר מציע לך לקחת יותר בקלות ולא להיות כל כך דרמטי…

עידו גילרי
28/04/2024 17:00:43

בטח בטח אין בו שום גנאי – תסתכל טוב טוב מתי משתמשים בו. מה קשה לקרוא לאנשים בשם? זה רק לשם גנאי ולא לשום מטרה אחרת. בדיוק כמו בהקשר שבו זה הופיע עכשיו.
ובוא, יש לך רקורד מאד מרשים בלהיות דרמטי. אל תגרום לי ללחוץ על כפתורים.

דה שוט
28/04/2024 17:00:47

גם השימוש בכינוי ללל מכליל שורה של מגיבים. אם השתמשת בו אז אתה נוקט כאן מוסר כפול. יכול להיות שלא השתמשת, גם אני מקפיד לא להשתמש בכינויים שעלולים להתפרש כזלזול (למכונים ללל לא אכפת). לא תמיד אני מצליח. אז שוב אני מתנצל.
לגבי עיקרון החבילה – לא תאמין איך כולנו נופלים בו. בספורט, בפוליטיקה ובתחומים אחרים. לא יזיק לאף אחד לבחון את עצמו בהקשר הזה

עידו גילרי
28/04/2024 17:05:49

ברור שלא אכפת להם הם גאים בשנאה.
אני מתייחס לאנשים בשם מן הסתם סביר שגם אני השתמשתי בו פה ושם.
.
ולנושא – אתה מניח שאני משום מה מתייצב 'מאחורי' הליגה בכל מצב בגלל שאני לא צווח ומשמיץ בכל הזדמנות. אולי כדאי שאתה תבדוק את התאוריה שלך לפני שאתה זורק הכללות לחלל.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

גילרי בטנש אין שום גנאי אני המצאתי את זה כראשי תיבות של טכניון נשר שזה אתה וגיא וחבורה שתומכת בכם בתיאוריות.
זה לא נועד ומעולם לא היה גנאי.
אתם טנש כמו שאנחנו שבר

עידו גילרי
28/04/2024 17:07:42

כשאתה משתמש במשהו רק כשאתה רוצה ללעוג לצד השני זו המשמעות.

עידו גילרי
28/04/2024 17:09:57

יחד עם זאת אני מעריך את האמירה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

דה שוט עכשיו זורקים עליך האשמות בטנש בגלל ש3 0 בסידרה אמרנו לך אתה לא מתאים לשיטת משחק שלהם.

עידו גילרי
28/04/2024 17:12:00

פור דה רקורד הפעם יש אפס אשמה עליו – זה היה ברור וידוע מראש.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

אנחנו גאים להיקרא ללל על איזה גנאי אתם מדברים?
אנחנו ארגון גדל ומעניקים אמת בעולם של נרטיבים להאדרת השקץ וכוכבי הליגה.

דה שוט
28/04/2024 17:35:18

השנאה של ה-ללל היא לא סתם שנאה, זה מוריד מהערך של התפיסה שלהם. כמו שאמרתי גם זאת חבילה – הם מתנגדים לפלופים ולמשחק מלוכלך, לשיפוט מוטה כוכבים ושווקים גודלים, לניסיונות של הליגה לסדר תוצאות, למעורבות של לאס וגאס, וכיוב' – אבל זה רק בתחום הכדורסל.
אם תבדוק תראה שרובם גם בעלי תפיסות עולם דומות! לפחות על פי הדיונים הפוליטיים כאן באתר. יוצאי דופן בעניין הזה הם שמעון רזי וברוך אבל השניים האחרים לא שונאים את לברון (ברוך אפילו מעריץ אותו).
לגבי "התייצבות מאחורי הליגה" אני באמת חושב שאתה עושה זאת. אתה לא מוכן לקבל שום כוונה נסתרת מאחורי המהלכים. זאת תמיד "טעות" שיפוט או "מקרה פרטי" כאשר נחשפת תרמית, אירופה לא עולה על האנ בי איי בכלום, אין שום שינוי בשיפוט בשנים האחרונות, ואין שום משמעות (למרות שלדעת רבים יש) למילים כמו "מעיל רוח", "מגינים מורתעים", "פרשים באפור" ו-"תאגיד". אתה תמיד תבטל את הדברים האלה מכל וכל. תקן אותי אם אני טועה.
.
ושמעון – אתה רק מסבך אותי עם אוהדי פיניקס לדורותיהם. גיא כבר ניסה לעשות עלי טרייד לפני האולסטאר, ללא הצלחה. אבל אני לא דואג – כולם עסוקים בלייקרס (70% מהדיונים באתר, 90% מהמעורבים של מנחם חחח) – ובינתיים פיניקס תהיה הראשונה לחזור מ-0:3
הקארמה תהיה לצדנו…
https://www.youtube.com/shorts/k1sbr0dnPvo

עידו גילרי
28/04/2024 17:50:03

וואי איזה קטע – גם אני מתנגד לפלופים, משחק מלוכלך, שיפוט מוטה כוכבים ועירוב של גופי הימורים.
אני מבטל דברים שאין להם בסיס עובדתי והדגמתי מספיק פעמים למה. אני פתוח לקבל כל תיאוריה כל עוד עומד מאחוריה משהו מלבד רגשות מוטים. קח לדוגמא את הדוגמאות שהם אוהבים לחפור אחרי כל משחק. כבר הפסקתי לעבור אבל לפחות בהתחלה יותר מחצי מהן היו פשוט מוטעות נובעות מהשנאה האוטומטית שלהם או מהצורך להצדיק את הטיעונים או מאי הבנה של החוקים.
אני יודע שגם אתה אוהב תיאוריות קונספירציה אבל בשביל לאשש אחת כזו צריך עובדות.
אני לא טענתי אף פעם אף אחד מהדברים הבאים:
שהכל בnba יותר טוב מאירופה
שאין הטיות מובנות בשיפוט.
שכוכבים בליגה לא מקבלים יחס מועדף.
שאין סיכוי שיש שופטים שמוכרים משחקים.
והרשימה עוד ארוכה. רק שאנשים כאן בטוחים שהם יודעים הכל ומבינים איך כל הדבר הזה שנקרא nba בנוי ומהונדס.
וזה בהחלט מעורר גיחוך.

דה שוט
28/04/2024 18:35:39

אני מקבל חלק ממה שאמרת, גם אני לא מסכים עם כל מה שנאמר – למשל אני לא חושב שיש שופטים שמוכרים משחקים – אם כן אז באמת באופן חריג. אני לא זוכר שאמרת שיש באירופה דברים טובים מהאנ בי איי, לגבי שיפוט מוטה כוכבים זה די קונצנזוס אבל לא זכור לי שצידדת בשיפוט מוטה שווקים גדולים (זאת זכותך כמובן לא לקבל את זה). מבחינתי אפשר להשאיר את הדברים כרגע כמו שהם, ערב חג כפול הערב – פסח שני וניצחון ראשון (בע"ה)

עידו גילרי
28/04/2024 19:02:53

זה שלא אמרתי על משהו שהוא טוב יותר באירופה ב-nba לא אומר שטענתי שהכל ב-nba יותר טוב. אבל זה באמת קטנוני ובכל מקרה אמרתי כמה וכמה פעמים שהשליטה של מאמן בקבוצה באירופה היא הרבה יותר גדולה וזה טוב.
לא צידדתי בשיפוט מוטה שווקים גדולים כי אני לא חושב שיש הוכחה שכזה דבר קיים.

עגל
28/04/2024 23:32:58

עלי התיאוריה של דה שוט עובדת

דה שוט
28/04/2024 12:38:05
הגב ל  Klay Thompson

כל כך נכון, אני מדמיין מה היה קורה באנ בי איי ובא לי להקיא. השחקן המגן היה נשכב ותופס את החזה, המאמן והכוכבים היו מסתערים על השופטים בחמת זעם וכולם היו מגלגלים עם האצבע את הסימן של הצ׳אלאנג׳. כאן היה מתחיל פיאסקו שלם של עשר דקות, השופטים היו מצטלמים עם האזניות ומדברים למיקרופון כמו משגרי טילים בנאס״א, ג׳אבי החנפן היה מצדיק אותם בריפליי סנטר ובסוף היו פוסלים מהלך כדורסל פנתיאוני – לקול תשואות הקהל. אנטי ספורט.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

אמת חחחח תיאור מדוייק

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Klay Thompson

גם לדעתי זה לא תוקף שניהם התנגשו ונו קול החלטה מצויינת

דה שוט
28/04/2024 12:45:58

הנירטיב החדש של האנ בי איי עם כל ההצגות והצ׳אלאנג׳ים משווק לנו בצורה כל כך אגרסיבית ועושה עלינו עבודה כל כך טובה עד שאוהדים אינטיליגנטיים ומביני עניין (כמוך למשל, כך אני מתרשם מתגובותיך) מסוגלים להגיד על השלשה המדהימה הזאת של בלו ״עוול ספורטיבי״. רק תבין לאן הגענו…
אני למשל לא הייתי שורק תוקף על חסימות אלא במקרים מאוד קיצוניים ובטח שלא בכל משחק. אם החוסם חזק וערמומי והצליח ״לדפוק״ את השומר – בעייה של השומר. שיתמודד. היום זה בדיחה – המגן קופץ על החוסם ונופל לו על הרגליים – ויש סיכוי של 50% שיקבל שריקה

שי אבן צור
28/04/2024 13:54:43
הגב ל  דה שוט

אחי, התגובה שלי לא התייחסה למהלך עצמו. האמת שאני צריך להיזכר
מפנה אותך לתגובה 31.2.1.1

דה שוט
28/04/2024 14:07:47

אוקיי עכשיו אני מבין אותך – התייחסת למה שכתבתי "פאול תוקף לגמרי" אבל התכוונתי לאנ בי איי – שם היו שורקים על זה תוקף ואני מניח שאולי היום גם באירופה (כי הפלופים וזריקות הראש הגיעו גם לשם). בספר שלי זה לא פאול תוקף ואם כן – אז לא בנקודה מכריעה כזו. זה לגמרי "נו קול" או "לט דה פליירס דיסייד דה גיים". זה כמו פנדל בכדורגל – עבירה ששורקים בקלות במרכז המגרש, לא נשרקת בתוך הרחבה. זה חוק לא כתוב, זו רוח המשחק. העובדה היא שגור שלף חשב שזה פאול תוקף, דיוויד בלאט בכתבה עליו השבוע אמר שזה פאול תוקף – אבל אף אחד באולם לא חלם בכלל להעיז להתבכיין ולבקש על זה הצלה מהשופטים. לא השחקן שנזרק, לא מסינה, ולא אף אחד מהספסל. זה פשוט מדהים לראות את התגובה שלהם – ספורטאים אמיתיים.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

כי הם משחקים כדורסל ואף אחד בזמן אמת לא חשב שם שזה תוקף וגם לדעתי זה לא תוקף 2 שחקנים שרצו התנגשו אחד בשני נו קול.

אתה צודק השופטים הפכו לסלבס טוני בראדרס נהיה כמו דנזל בטח בחורות עומדות לו בתור, סקוט פוסטר זה אל פצינו (זרבה דומה לו יותר 🙂 )

שי אבן צור
28/04/2024 15:05:22
הגב ל  דה שוט

👍

Klay Thompson
Klay Thompson
28/04/2024 12:06:20
הגב ל  דה שוט

איזה משחק ענק. מהימים שהתאהבתי בכדורסל.

דה שוט
28/04/2024 12:39:11
הגב ל  Klay Thompson

לגמרי

Guy d
Guy d
28/04/2024 12:02:23

לייקרס דנבר זו סדרה של 2-2 אם המטבע נופל בצד הנכון. עם כל ההחנקויות והעליונות ה"ברורה" של הנאגטס.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Guy d

מטבע של שופטים אולי

דה שוט
28/04/2024 13:16:25

https://youtu.be/2bedGSAThI0?si=EryX43SEytuk3EhF
.
פלופים איומים מהשנים האחרונות. לא ראיתי הכל כי לא הצלחתי – אחרי שתי דקות התעצבנתי. איפה כל הגאונים שיסבירו לנו שככה צריך להיראות כדורסל? אני הייתי מרחיק את ג׳יימס, יוקיץ, יאנג, לאמלו ואמביד על המקום. שם עצרתי, זה ממש קשה לצפייה

Dor
Dor
28/04/2024 14:18:02
הגב ל  דה שוט

הפלופים המוגזמים בסרטון מעצבנים בגלל הקיצוניות שלהם אבל יש עשרות ״פלופונים״ במשחק שלאו דווקא נגמרים בנפילה. כל שחקן התקפה טוב יודע היום לנצל מצבים כאלה ולהגזים בתגובה

דה שוט
28/04/2024 14:49:48
הגב ל  Dor

הפלופים הקטנים אפילו יותר מרגיזים כי כמו שאמרת הם הפכו לחלק מהמשחק. אבל לא אצל כולם – קיידי, סטף, קיירי – הם נשארו "תמימים", באים לשחק כדורסל נטו, כמו בספורטק, בגלל זה הם גם מקופחים באופן קבוע.
ושמעון בתגובה למטה – צודק. חחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  דה שוט

גם בשנות ה60 אלגין ביילור קפץ על ביל ראסל לך תראה החוקים לא השתנו אתה פשוט חי בנוסטלגיה ולא זוכר מה ראית פעם

Drexler
Drexler
28/04/2024 13:21:44

לכל אוהדי לייקרס שאומרים שזה היה צריך להיות 2-2 , זה סתם טיעון מטופש ,זה כמו ששחקן כדורגל בפיגור 2-0 מחטיא פנדל וכמה דקות אחרי הקבוצה שלו מצמקת ל 2 -1 ומפסידה וכולם חושבים שאם הוא היה עושה את הפנדל זה היה נגמר 2-2 אבל אי אפשר לדעת איך הקבוצה היריבה הייתה מגיבה ולאן המשחק היה מתגלגל אם הבקיע את הפנדל ,
דנבר לא הייתה משחקת כזה גרוע אם הסדרה הייתה במצב של 2-1 .

MBK
MBK
28/04/2024 13:50:17
הגב ל  Drexler

מה טיעון מטופש?
הלייקרס הובילו ב 20 הפרש בגיים 2
כדור לפני אחרון ביד
הפסידו מסל על הבאזר של מלצר בחומיסייה בדמשק
ברמות האלו קבוצה באה לנצח בכל משחק ומשחק
זה שהתוצאה 3-0 לא משפיע על המוכונות של דנבר
לראייה גולדן סטייט 2016 שקיבלו בזחיחות את ההפסד בגיים 5 ואז ב 6 ואז דרכו על חרא בגיים 7
הלילה הלייקרס ניצחו כי להבדיל מהמשחקים הקודמים דרווין האם ניהל מצוין את המשחק
מארי עם 9 מ 23 במשחקים 1 ו 2
אז היום הוא היה קולע טוב יותר אם התוצאה הייתה 1-2 ולא 0-3 ….
משחק שלם זה משחק שלם, פוזשיין בודד במשחק
זו הדוגמא שתיארת

Drexler
Drexler
28/04/2024 14:48:37
הגב ל  MBK

לפני הסדרה הזו, מכרו לנו שבגלל שהמשחקים בסדרה ביניהן בשנה שעברה היו צמודים(למרות שהסתיים בסוויפ) אז תהיה סדרה צמודה אבל הגענו ל- 3-0 לדנבר . זה שלייקרס לא הצליחו לנצח 3 משחקים ראשונים, כולל משחק הבית הראשון אומר לי הרבה.
בוסטון בשנה שעברה חזרה מפיגור 3-0 , כביכול הייתה ברמה של מיאמי אבל אז הגיע משחק 7 בבית והם הובכו עוד פעם, יש סיבה שקבוצות מגיעות לפיגור 3-0 וזה ההפרשי רמות .
משחק 2 חיזק את הטענה הזו, למרות שלייקרס נתנו משחק טוב מאוד לאורך רוב שלבי המשחק דנבר העלתה הילוך וניצחה . דנבר סך הכל הפסידה את משחק מס' 4 שהוא משחק חוץ עבורה. אם לייקרס יקחו את משחק מס' 5 בבית של דנבר , אני מוכן לקבל את הטענה שהפערים יותר קטנים ממה שנראה. אבל אתה לא יכול להגיע למצב של 7 הפסדי פלייאוף רצופים לאותה קבוצה ולומר שההפסדים הם רק כתוצאה מאימון גרוע ולא פערי רמות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Drexler

אמת

PhillySpecial
28/04/2024 13:54:00
הגב ל  Drexler

מסכים לחלוטין, טיעון קטנוני שמראה חוסר הבנה עמוקה בספורט. בסופו של דבר זה גם לא משנה 3-1 מוחץ לדנבר שייגמר 4-1 ואוהדי הלייקרס יכולים עד מחר לשחק בנדמה לי, יש להם קבוצה בינונית מינוס

MBK
MBK
28/04/2024 14:24:09
הגב ל  PhillySpecial

אה אה
לפילי יש קבוצה מצויינת עם סנטר מאוד ספורטיבי
גמר אחרון ב 2001
וגם אז קבוצה בינונית של הלייקרס פירקה לפילי את העכוז לגורמים
הלייקרס הנוכחית הייתה מנצחת בסדרה גם את הניקס וגם את פילי
ככה זה כשיש מזפח, אפשר לחיות בטריפ שהקבוצה טובה

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  MBK

הלייקרס היו מנצחים את הניקס רק עם שופטים. בכדורסל הניקס מנגבים איתם את הפרקט

MBK
MBK
28/04/2024 14:38:28

שמעון לך לנגב בוילון
כמה שטויות יוצאת לך מהמקלדת בפלייאוף הזה.
חוץ מניו אורלינס הפצועה ואולי פיניקס עם הנחש
כל קבוצות המערב שוות גמר מזרח ובקלות
הפלייאוף במזרח זה פח זבל לעומת המערב

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  MBK

נו באמת חחח הניקס היו גורמים לדיוויס לברוח לביהח והשקץ רק היה מתנגש באנונובי לשריקות אוויר

PhillySpecial
28/04/2024 15:51:11
הגב ל  MBK

הלייקרס קיבלו כמדומני 60 הפרש מפילי פעם אחרונה, אז על מה אתה מדבר??

Guy d
Guy d
28/04/2024 15:23:59
הגב ל  Drexler

הטענה היא שהיה צריך להיות 2-2 אלה שיכול היה להיות 2-2 ולא צריך הרבה דימיון בשביל זה.
זאת טענה נגדית לטענות שהלייקרס היא קבוצה לא טובה

Guy d
Guy d
28/04/2024 15:24:27
הגב ל  Guy d

היא לא* שהיה צריך להיות 2-2 אלה…

גיא רוזן
28/04/2024 14:07:43

3 – 1 לדנבר,
ואיך בכלל ספק שהם הפייבוריטים במשחק הבא,
ופייבוריטים ברורים לסדרה כולה.
.
ועדיין,
זו סדרה מאוד צמודה.
108.8 – 106.5
זו התוצאה הממוצעת אחרי 4 משחקים.
יוקיץ' נותן (עוד) סדרה לפנתאון עם 29, 15, 10 ב-63% אפקטיבי,
ומהצד השני לדייויס 30, 16, 4 ב-62% וללברון 27, 6, 8 ב-62% אפקטיבי.
.
איך יראה ההמשך?
כאמור, דנבר פייבוריטית.
אבל –
אם הלייקרס יהיו הראשונים להתחיל לקלוע כמו שצריך מבחוץ (2 הקבוצות לא פוגעות עד כה),
ואם מגמת בריבאונד תהיה כמו במשחק האחרון ולא כמו ב-3 הראשונים,
אז בהחלט יש מצב שהסדרה חוזרת ללוס אנג'לס.
.
ההימור שלי?
משחק צמוד נוסף.

MBK
MBK
28/04/2024 14:19:26
הגב ל  גיא רוזן

דנבר פיבורטית בגלל שהם קבוצה טובה יותר ובגלל שיהיה קשה ללייקרס על יומיים מנוחה
אין הפתעות עד כה בסדרה
הלייקרס פותחת חזק כל משחק, מובילה בהפרש דו ספרתי ודנבר מוחקת אותו במהירות
המפתח של הלייקרס מלבד הריבאונד זה הגארדים
תרומה מהספסל לא תזיק (בעיקר מהייז שיכול לתת יותר ומטוריאן פרינס)
זה בלתי אפשרי מצד הלייקרס לחזור
הם לא ינצחו 4 פעמים ברציפות ובטח שלא גיים 7 בחוץ
היה להם סיכוי במשחק 1 ומשחק 2
גם בסוויפ בשנה שעברה ההפרשים היו 2,5,6 ו 11
דנבר מוצאת את הדרך לנצח את אל איי
הפערים לא מאוד גדולים אבל בהופס יש את גאוני הכדורסל שיספרו לנו אחרת

Dor
Dor
28/04/2024 14:11:04

תודה דוק. גם קשה לי מאוד עם אמביד אבל הוא 10 דרגות מעל כל הסנטרים האחרים שיש לאמריקאים להציע. דווקא הצרפתים פחות צריכים אותו. הוא וסיאקאם היו צריכים לשחק בקמרון

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Dor

הצרפתים היו מעלים את גובר מהספסל והיו עם אמביד וומבי הם היו מנגבים וטוחנים את האמריקאים בצבע. ארהב הביאו אותו גם כדי ליצור יתרון על הקנדים. בטריסטן, אוליניק ודוויט פאוול ננוחם

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  Dor

הכי מצחיק אם פתאום סטף ודוראנט מבריזים תראו את לברון אומר שהוא צריך זמן התאוששות ומבריז מהטורניר חחחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי

לגבי צעדים אמרתי לכם יורו גאתרינג של גובר חוקי הוא תופס עושה 2 צעדים שלא נחשבים ואז 2 צעדים. תקין לגמרי 🙂

הכי מצחיק בWWE זה ג'בינג אתה במהלך הזה במציאות יכול להזיז רק רגל אחת ורק אחרי הקפצה שהכדור נוגע בריצפה להזיז רגל שנייה.
בWWE השחקנים מזיזים את 2 הרגליים בלי כדרור לכל צד ורק אז מכדררים זה אחד המצחיקים ואין על זה אכיפה בכלל. רק אם סנטר עושה את זה על קו ה3 שורקים לו גם אם עשה את זה נכון.
המלך של זה זה אנתוני אדואדרס כמעט תמיד מזיז את 2 הרגליים לפני הכדרור והשדר מתלהב 🙂

יאפ
יאפ
28/04/2024 14:41:43

קצת מגעיל אותי שאמביד ישחק בארצות הברית.
לא מבין מישהו שמפנה גב למדינה שלו ככה, אבל זה האופי שלו שמתגלה בשנים האחרונות, פשוט ילד קקה.
הוא מאפריקה רק שזה מתאים לו אבל מכר את העם שלו בשביל חתיכת מתכת.
אין לי שום כבוד אליו

PhillySpecial
28/04/2024 15:52:32
הגב ל  יאפ

עם זה שאמביד ממש ממש מעצבן ובכיין גם אני כאוהד לא מתווכח

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  יאפ

עזוב אותו עם רגל אחת ושיתוק בפנים (אחרי הערב יוסיף שברים באצבעות, מיניסקוס קרוע, ושבר בגב) ממש מת לחיות😉

דוקטור רזי הופמן
28/04/2024 18:38:47

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

Dor
Dor
28/04/2024 18:14:24
הגב ל  יאפ

לאיזו מדינה הוא הפנה את הגב? קמרון? צרפת? תכלס הוא הכי אמריקאי. מה שכן הוא לא היה צריך להבטיח לשחק בצרפת, אבל הבכיינות על זה מביכה… ״מכר את העם שלו״- נו באמת. תתבגר

Stockton2Malone
28/04/2024 19:44:59
הגב ל  יאפ

זה שבכל נבחרת אירופאית הרכז הוא אמריקאי לא מעצבן אותך?

S&M
S&M
28/04/2024 18:13:08

מהתחלה הימרתי שהלייקרס מנצחים את דנבר בסדרה. זה הימור מטומטם, בכל זאת הימרתי.
אלא שאני לחלוטין לא מסכים עם האמירה שדנבר מפחדת מהלייקרס עכשיו. יוקיץ' לא פחדן. אזכיר תקרית מתחילת הקריירה שבה מישהו נכנס בו בכוח והוא מיד התנפל עליו מול השופטים ולעיני מיליונים בטלוויזיה והחזיר לו דחיפה שזרקה אותו לרצפה. הוא מעולם לא ברח ממכות. אותו דבר ארון גורדון. הם לא מפחדים. זו קבוצה מאומנת עם אופי, שמחזיר אותה מפיגור פעם אחר פעם.
כדי שהלייקרס תנצח עכשיו ברצף צריכים להסתדר בשורה כל כך הרבה דברים שזה לא הגיוני. כשהימרתי על הלייקרס חשבתי שהם יגנבו להם את הביתיות כבר בהתחלה, ויכניסו אותם למרדף. קרה ההפך. נחיה ונראה.
למרות שהימרתי לייקרס, אני מעדיף את דנבר הלאה. רוצה לראות אותם נגד מינסוטה ו/או OKC.

k_700 the original
k_700 the original
28/04/2024 19:14:44

אני הראשון לזהות עם קוואי.
הצעתי לזרוק אותו מהנבחרת חצי שעה אחרי שהודיעו שהוא נכנס אליה.

דן רוזנבלום
28/04/2024 19:16:58

אחלה פלייאוף. אני אוהד לברון אבל יודע שהם גומרים את העונה משחק הבא.
שום קאמבק שום כלום. קיבלו משחק אחד וזהו זה.
ווסטברוק פסיכופט. אם הוא לא היה שחקן כדורסל הוא היה מטופל תרופתית למגוון ההפרעות שיש לו.
מסכים בנוגע לקוואי בנבחרת. יש 20 שחקנים עדיפים עליו. הם איפהשהוא בחרו את "הכי טובים" אבל צריכים לחשוב על כימיה.
יש להם רק 3 גבוהים בסגל. למה לא 4 לפחות? גם על בוקר הייתי מוותר.

תענוג ששינו את השעות קצת של המשחקים, אפשר לראות משחק מבלי ללכת מכות עם העפעפיים 🙂
מילווקי עפים. קליבלנד אורלנדו לשבעה משחקים.

Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
Kareem Abdul-Jabbar (סיקמה לשעבר)
28/04/2024 21:20:11

מסכים לגמרי לגבי קוואי ליאונרד.
הבנאדם היה כוכב על בליגה הזאת ,איך הוא מרשה לעצמו להיראות ככה ולהתבזות ככה כבר כמה שנים.
אתה לא יכול לשחק יותר מבחינה פיסית או נפשית ..לך הביתה. רוצים לזכור אותך כשחקן הגדול שהיית ולא מהדבר הזה שהפך להיות בשנים האחרונות ..

די כבר להתבזות.

Rocky1
Rocky1
29/04/2024 0:46:46

הלייקרס הולכים לקחת את הסדרה ואז גם את האליפות. אמרתי את זה גם אחרי ההפסדים ואומר את זה גם עכשיו- אין שום קבוצה שמסוגלת לעצור את הלייקרס בסדרה. אולי פילדלפיה אם אמביד היה 100% בריא.

Eldad Ben-Moshe
29/04/2024 10:48:26

לדעתי צריך ממש ממש לשנוא את הלייקרס כדי לטעון שהם יותר טובים מדנבר וגם יחזרו מדפיציט 3 לנצח את הסדרה.