קבוצה סתם: פריוויו 2024-5 – גולדן סטייט ווריורס/ אבי טרכטמן

קבוצה סתם: פריוויו 2024-5 – גולדן סטייט ווריורס/ אבי טרכטמן

הפריוויו הנפלא של מאנו על ברוקלין גרם לי לחשוב על משהו – יש קבוצות סתם בליגה. קבוצות בלי אף שחקן מעניין, אף פרוספקט חשוב. שום עתיד, אולי קצת עבר. ברוקלין היא בוודאי אחת כזאת, כמו גם פורטלנד (עם כל הכבוד לדני אבדיה)

והסיבה היחידה שהווריורס איננה כזאת היא בגלל שעדיין משחק בה השחקן האטרקטיבי ביותר בכל הזמנים, בעיניי – סטף קרי. מה שלא משנה כל כך כי האיש בן 36. אבל בניגוד לברוקלין, פורטלנד, יוטה ואחרות – לפחות העבר המיידי היה חתיכת עבר. לא?

קבוצה סתם: פריוויו 2024-5 – גולדן סטייט ווריורס/ אבי טרכטמן

בעונה הקודמת:

מאזן: 36-46, שהספיקו רק למקום עשירי במערב ותבוסה מול סקרמנטו בפליי-אין.

מאמן: סטפנוס דדאס. ברצינות, נראה לכם שהם פתאום יפטרו את המאמן שהביא להם 4 אליפויות?

עשו עונה סתם, אמנם עם מאזן טוב כי במערב קשה להיכנס אפילו למקום העשירי בפליי-אין אם אתה לא מנצח 46 משחקים, אבל בסופו של דבר, הובסו במשחק האחד שלהם בפלייאין מול הקינגס (נקמה מהניצחון של הווריורס עליהם בפלייאוף שנה קודם לכן). וזאת למרות שגם קרי וגם קליי היו בריאים (70 פלוס משחקים לשניהם), וויגינס לא נעלם לו במסתוריות (גם 70 משחקים פלוס), פודג׳מסקי התגלה כרוקי מצוין, טרייס ג׳קסון דייויד מהסיבוב השני התגלה כרוקי טוב. קומינגה השתפר מאד והפך להיות שחקן כדורסל (אם כי לא קיבל נקודות בבחירה ל MIP מה שקצת הפתיע אותי), ובגדול, אפשר לומר שהקבוצה הפתיעה את עצמה ביחס לבריאות והשיפור של השחקנים מצד אחד, ואיכזבה את עצמה ביחס לתוצאות מאידך – כי אם כל זה לא מספיק בשביל יותר מאשר מקום עשירי במערב… מה כן מספיק ומה זה אומר על העונה הקרובה?

מי הלך?

בראש ובראשונה מיסטר ספלאש – קליי תומפסון. ואני לא בטוח מה אני חושב על זה. מצד אחד ברור שהיתה כאן דעיכה בשנתיים האחרונות. אבל מצד שני, מדובר בשחקן מס׳ 2-3 בקבוצה שזכתה ב-4 אליפויות. מצד אחד, הוא כבר לא יכול לשמור על שחקנים קטנים וזריזים כמו שהוא היה עושה בעשור הקודם, אבל מצד שני הוא עדיין שחקן של 18 נק׳ ב 39 אחוז מהשלוש. מצד אחד, הוא היה גרוע בפלייאוף לפני שנתיים מול הלייקרס ובעיקר קלע 0 נקודות ב-10 זריקות מול סקרמנטו בפלייאין, אבל מצד שני – כמה היסטוריה, כמה קלאסה. מצד אחד עשה כל כך הרבה שמגיע לו המון כסף מהווריורס, אבל מצד שני, הוא חתם על חוזה ענק כשהוא היה פצוע והוא קיבל שנתיים במתנה.

אישית, זה הדבר האחרון שממש מפריע לי. האיש קיבל אשכרה שנתיים כסף במתנה מהווריורס על כלום, ועכשיו רב איתם על כסף. רק על זה, אני בסופו של דבר, קצת שמח שהוא הולך, כי בעיניי זו חוצפה שאין דברים כאלה. מה שקליי היה צריך לעשות לו היה מענטש היה לחתום של 10-15 מיליון דולר לכמה שנים (שזה מה שהוא שווה בעיניי) וסוגר עניין בקבוצת ילדותו. אבל הוא לא, אז לא. בכל מקרה, הוא בדאלאס.

כריס פול שהוא אמנם אחד הפוינט גארדים הגדולים בכל הזמנים, הוא בסופו של דבר ג׳ורנימן לא חשוב היום. במשחקים בהם הוא לא היה פצוע, הוא הראה כימיה לא רעה עם סטף, וגם מסר כשסטף לא היה איתו. אבל בואו, בניגוד ללברון שעדיין משחק ברמה גבוהה, כריס פול הוא קוריוז, כמו שהיה נניח וינס קרטר. שייהנה לו עם וומבי בסן אנטוניו.

דריו סאריץ׳ בא כהחתמה סבירה לקבוצה שלא יודעת לשחק עם גבוהים, והיה בסדר בתחילת השנה. התקפית. הגנתית הוא מעולם לא היה בסדר. השנה הוא יחליף את יוקיץ׳ בדנבר, אז אולי לפחות לא תהיה ירידה הגנתית.

וגם קורי ג׳וזף, לסטר קווינונס, עוסמן גרובה (שחוזר לאירופה), ג׳רום רובינסון – הארבעה תרמו ביחד שנה שעברה 271 נקודות, 115 ריבאונדים, 84 אסיסטים ב-81 משחקים משותפים וב-689 דקות משותפות. או במילים אחרות, אם הארבעה היו שחקן אחד שמשחק 36 דקות במשחק, הם היו תורמים 14 נקודות, 6 ריב׳ ו 4.4 אס׳ למשחק. אבל הם ארבעה שחקנים, ככה שזה לא ממש הרבה במיוחד. ביי.

אז מי בא?

בעיקר אפשר לדבר על שלושה שחקנים משמעותיים יותר או פחות. אבל אם אנחנו כנים עם עצמנו, אז הרבה יותר פחות מאשר יותר.

קייל אנדרסון כבר עשור בליגה. סלואו מו הוא שחקן שאני אוהב כי יש לי נטייה לאהוב שחקנים עם שכל יותר גדול מהיכולות האתלטיות שלהם. ואני גם אוהב איך הוא מזכיר לי את ה״עצלן״ כל פעם שהוא עולה לג׳אמפ שוט

הנה, לא רק אני אומר:

ייאמר לזכותו שהוא מוסר טוב מאד, שחקן קבוצתי טוב, וגם שומר שמאד מזכיר לי את הנפלד, יודע עם כל האיטיות שלו להטריד מאד שחקנים, להשתמש בגוף הגדול בשביל לעצבן אותם ולסגור קווי מסירה. פשוט שחקן חכם, שחקן חכם עם היכולות האתלטיות שלי (1.74, 95 קילו, אשכנזי) אבל עדיין שחקן חכם. מה שכן 23 אחוז בעונה האחרונה מהשלוש (אבל 41 אחוז בעונה הקודמת) זה ממש לא משהו, הוא צריך לחזור ל 35 אחוז או משהו כזה בשביל להיות יעיל.

איך זה יעבוד? נו, זה הווריורס, הקבוצה שאף פעם לא מחתימה גבוהים, ברור שאת רוב הדקות שלו אנדרסון יראה בעמדת הסנטר, ובעיניי הוא יהיה לא רע משם. עונה טובה שלו יכולה להיות קריטית לווריורס לדעתי.

הגיע גם באדי הילד, שכבר במשחקים הראשונים של העונה אמור לעקוף היסטורית קלעי שלשות כמו ג׳יי ג׳יי רדיק, דירק נוביצקי, ג׳ו ג׳ו ואחרים, לעבור את ה 2000 שלשות במשחק, ולתקוע יתד עמוק בין 20 קלעי השלשות הגדולים בכל הזמנים. האיש והסנטר הבלתי אפשרי היה שלוש פעמים בקריירה הסגן של סטף קרי בתור האיש שזורק הכי הרבה שלשות בליגה, והוא עושה את זה ב 40 אחוז בקריירה שזה בהחלט יפה מאד. יצוין ששנה שעברה הוא שיחק לא פחות מאשר 84 משחקים בעונה הסדירה (נדמה לי בגלל טורניר אמצע השנה), עבר גם באמצע מהפייסרס לפילדלפיה ונתן בגדול את העונה הכי חלשה שלו מאז עונת הרוקי עם 12 נקודות למשחק בלבד. לא בדיוק, מה שנקרא, שחקן בעלייה. יהיה בן 32 השנה.

איך זה יעבוד? נו, זה הווריורס – הוא פשוט יזרוק המון שלשות.

ולבסוף עוד גארד (נו, זה הווריורס, באמת חשבתם שזה יהיה סנטר? שהווריורס יישרו קו עם שאר הליגה שחושב שגבוהים זה דבר חשוב? הצחקתם אותי) – דזמונד מלטון כמובן. עוד שחקן (ובבקשה, תנסו להיות מופתעים) שעיקר כוחו מהשלוש (בערך 60 אחוז מההתקפה שלו באה משם), היה שחקן רוטציה בכמה קבוצות פלייאוף בשנים האחרונות (ממפיס ופילי), והיה בעיקר פצוע בעונה האחרונה. אם הוא בריא השנה, אפשר לצפות לעוד עונה שבה הוא יהיה שחקן תורם וכנראה לא יותר מזה.

איך זה יעבוד? נו, זה הווריורס – הוא פשוט יזרוק המון שלשות.

ומי נשאר:

אז כמובן שסטף קרי – מי שהיה ה MVP האמיתי באולימפיאדה האחרונה, ושנתן בחצי הגמר ובגמר שני משחקי סטף קרי וינטג׳ אמיתיים, מהסוג שנעשים יותר ויותר נדירים בנ.ב.א. לפני שלוש שנים הוא היה שחקן ברמה שיכול עדיין לסחוב קבוצה לאליפות (כי עובדה, הווריורס זכו באליפות), בשנתיים האחרונות כבר לא, וגם בשנה הבאה כבר לא. עדיין השחקן האהוב עליי בכל הזמנים, אבל אין ספק שהוא הזדקן. יהיו לו עוד משחקים עם 0 שלשות, יהיו לו לפחות 8 משחקים חד ספרתיים בשנה, ולפחות 20 משחקים עם פחות מ-20 נקודות למשחק (תחשבו על זה בתור הימור. נראה בסוף השנה), כל זה בהנחה שהוא ישחק לפחות 60 משחקים, שזו הנחה לא וודאית בכלל. מצד שני, גם יהיו לו שני משחקי 10 שלשות, וארבעה משחקי 40 נקודות, וכנראה גם איזה רבע שלישי או שתיים עם 15+ בנקודות, כמו בימים הטובים. הוא יהיה עדיין ההצגה הטובה בעולם, אבל קצת כמו שג׳ורג׳ קרלין היה ההצגה הטובה בעיר לפני שני עשורים וג׳רי סיינפלד הוא היום.

אני רוצה לומר משהו על דריימונד גרין. נכון הוא הד-קייס. נכון, הוא כזה הד-קייס שהשעו אותו ללא מעט משחקים שנה שעברה (רק 51 משחקים בהם הוא שיחק). נכון, ההגנה לכאורה היא לא מה שהיא היתה בשנים קודמות, וגם קשה לו יותר בהתקפה שכל העולם ואשתו כבר מכירים. א-ב-ל. דריימונד גרין הוביל את הליגה כולה במדד ההגנתי הכי משמעותי בעיניי – ההפרש בין אחוז הקליעה ששחקנים קולעים בדרך כלל, ואחוז הקליעה שהם קולעים על השחקן ששומר עליהם (במקרה הזה גרין) עם מינוס 6.5 . יותר מגובר, וומבי או הגבה. ותעשו עם זה מה שאתם רוצים, אבל זה די מרשים.

שחקןעונהההפרש בין אחוז הקליעה על השחקן לבין אחוז הקליעה הממוצע של השחקנים
דריימונד גרין23-246.5-
גובר23-246-
ג׳ונתן אייזיק23-246-
אמביד23-245.9-
וומבי23-244.3-
אנתוני דייויס23-242.3-

בכל מקרה, כן חרא בן אדם, לא חרא בן אדם. לפחות הוא לא קיבל כסף בקשיש שנתיים ואז בכה כשהווריורס לא נתנו לו יותר (למרות שהוא כן בכה על כסף בעבר, בואו)

או במילים אחרות – תרביץ פחות, תקבל יותר.

אנדרו וויגינס, או כמו שאני קורא לו דני דין של הנ.ב.א עדיין פה. לכאורה עדיין סמול פורוורד ברמה טובה לקבוצת פלייאוף. למעשה, בעשור שלו בליגה, הוא נתן בדיוק עונה אחת שבה הוא קיים את ההבטחה הגדולה שהשוותה אותו ללברון ג׳יימס כשהוא עוד היה תיכוניסט קנדי. העונה הגדולה הזאת אמנם היתה בעונת האליפות של הווריורס, אבל כשבעונה האחרונה, למרות 71 משחקים הוא תורם מספרי שפל של 13 נקודות ו 36 אחוז מהשלוש, למרות שהוא רק בן 28, יש מצב ואפילו יותר ממצב שמפה הדברים רק יהיו גרועים יותר.

ג׳ונתן קומינגה בכה מתישהו בתחילת העונה הקודמת, שקר לא נותן לו מספיק דקות, אז קר התחיל לתת לו מספיק דקות. רביעי במספר הדקות בקבוצה (קצת פחות מלא אחר מאשר פודג׳מסקי) ותפוקה נאה של 16 נק׳, 5 ריב׳, אבל רק 32 אחוז מהשלוש… אישית, אני מחזיק מהאנרגיה והאתלטיות אבל עדיין לא מאינטליגנציית המשחק ובטח שלא מהיכולת שלו לשים כדור בסל. הוא הוכיח את עצמו כפורוורד פותח ממוצע בליגה, שזה גם נחמד, אבל גם די ממוצע

ואם כבר דיברנו אז כן, ברנדן פודג׳מסקי הוא אחת ההפתעות היותר נאות מהעונה הקודמת, ואחד הרוקיז הטובים בליגה. שלישי במספר הדקות בקבוצה בתור רוקי, זה כבר מרשים מאד. השכיח את ג׳ורדן פול והשטויות שלו בקלות, כשהוא משחק כדורסל מאד אינטליגנטי, מאד נאה לעין, ומאד יעיל (38.5 אחוז מהשלוש, 6 ריבאונדים לגארד גם אם גבוה יחסית), שחקן שבהחלט בנוי להיות שחקן קבוצתי, אם כי עדיין לא מוסר גאון. בכל מקרה, ברור שהוא חלק מעתיד של הווריורס, מה שמזכיר לי:

איך זה יעבוד? נו, זה הווריורס – הוא פשוט יזרוק המון שלשות.

סתם, אני בונה עליו לסתום את החורים שקליי השאיר, אבל לעשות את זה עם יכולת ריבאונד וניהול משחק משופרים בהרבה.

טרייס ג׳קסון דייויס, ממרומי ה 2.06 שלו, יהיה מן הסתם הסנטר הפותח. נתן עונת רוקי יעילה מאד, עם 8 נק׳, 5 ריב׳ אבל בעיקר 70 אחוז מהשדה. נגר הוא לא (בניגוד לקוון לוני למשל), והוא אפילו לא צריך לפתח זריקה מהשלוש, כי בואו – זה הווריורס. כולם זורקים מהשלוש גם ככה. לא זאת הבעיה של הקבוצה. צריך להתחזק מעט ולשפר מעט את ההגנה, אבל אני רואה אותו בתור סנטר עתיד סביר.

ויש גם את צמד הזקנים קוון לוני וגארי פייטון. הראשון אמנם שיחק איזה 290 משחקים רצופים עד העונה שעברה, אבל פתאום בעונה האחרונה קר האמין בו פחות, התחיל להשאיר אותו על הספסל משחקים שלמים וכבר לא התלהב מההגנה והריבאונד הבאמת טובים שלו. אישית, תמיד חשבתי שהעתיד של קוון לוני הוא להיות היודוניס האסלם של הווריורס, ולמרות שיש מצב שזה יקרה, נדמה לי שגם הוא לא חשב שהוא יהפוך להיות הפאזה האחרונה של האסלם (מוטיבטור מהספסל שלא מקבל דקות) בגיל כל כך צעיר (27 בלבד, ואז מה אם הוא נראה בן 72). גארי פייטון לעומתו היה באמת ובתמים חלק חשוב מאד מהאליפות של הווריורס ב 2022, אבל הוא מתחיל להיות די פציע, וקצת פחות אנרגטי. עוד שחקן שטוב שיש אותו מדי פעם ובחדר ההלבשה, אבל לא באמת יזיז את המחט.

וכמעט שכחתי את מוזס מודי, שגם נראה כמו עוד מאתיים שחקנים בליגה וגם משחק בדיוק כמוהם.

טבלת עומק:

סנטרים: ג׳קסון דייויס, לוני, קייל אנדרסון

פאוור פורוורדים: גרין, אנדרסון, קומינגה. קצת פייטון

סמול פורוורדים: קומינגה, וויגינס, מוזס מודי, אנדרסון. קצת פייטון.

סקנד גארדים: פודג׳מסקי, הילד, מלטון, מודי. קצת פייטון

איך זה יעבוד? נו, זה הווריורס – הם פשוט יזרקו המון שלשות.

פוינט גארדים: סטף, מלטון, פודג׳מסקי. קצת פייטון

אה, ויש לקבוצה גם כמה אנדראפטד רוקיז. כי ברור שאחרי עונת שפל, מה שהווריורס היו צריכים זה עונה בלי רוקיז.

מה יהיה:

תחזית אופטימית: האמת? לא נעים לי לומר את זה, אבל התחזית האופטימית שלי באמת היא שסטף קרי נפצע מתישהו בתחילת העונה, הקבוצה מסיימת עם פחות מ-30 נצחונות ואיכשהו אוספת את קופר פלאג בדרך לאליפות האחרונה של סטף בגיל 39 בעונת 2026-2027.

תחזית פסימית: כולם בריאים ובדיוק כמו בשנה שעברה זה פשוט לא מספיק, אבל עוד יותר לא מספיק. הפעם הם אפילו לא מגיעים ל -50% המיוחלים אלא מסיימים עם איזה 35 נצחונות, ואוספים בדראפט – אלא מה, עוד גארד, נניח ג׳לאנד לאוו או בוגי פלאנד, אבל עדיף את השני, כי למרות שיש לו אינץ׳ פחות, יש לו שם הרבה יותר מגניב.

תחזית ריאלית : (אבל גם קצת אופטימית): כולם בריאים, פודג׳מסקי משתפר מאד לרמת ספלאש בראדר לגיטימי (17 נק׳, 40 אחוז מהשלוש, 6 ריב׳, 6 אס׳.), סטף קרי עדיין נותן 2 משחקים 50 נקודות, 7 משחקי 40 נקודות, (אבל גם לא מעט משחקי נפל), נבחר לחמישייה השלישית של הליגה. קוון לוני וגארי פייטון מקבלים דקות מגניבות אבל בעיקר זה קייל אנדרסון שמוכיח את עצמו לצד גרין בתור מנהל משחק נפלא נוסף מעמדות הפנים. גם טרייס ג׳קסון דייויס הופך להיות שחקן של דאבל פיגר למשחק. עדיין עם 70 אחוז מהשדה. 41 נצחונות ו 50 אחוז שזה לא מספיק לפליי-אין במערב, אבל כן נותן לה לוטרי סביר. הקבוצה בוחרת גבוה מבטיח בדראפט (נניח את אסא נוואל), ויש עוד עתיד.

וגם… אני עדיין חושב שיכול להיות טוב גם לקבוצה וגם לו – לו הקבוצה תיתן לסטף קרי ללכת לקונטנדרית. זה בעיניי יהיה win win של ממש, ואני תומך ברעיון מאד.

Subscribe
Notify of
26 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
קפיץ
23/09/2024 8:33:27

אחלה פריוויו לעוד קבוצה בינונית עד חלשה עם כוכב על מזדקן. מסכים עם כל מה שכתבת בתחזית. יעשו את הפלייאין אבל זו התקרה. יזרקו מלא שלשות 🙂

Berch
23/09/2024 8:58:31

נתת פה סקירה שנראית מדוייקת ברמה הכירורגית.
הסמול בול פחות יעיל מהעבר, סנטרים דומיננטים יעשו בהם שמות.
ומה שבטוח – ברנדן פודג׳מסקי חייב לשנות את השם אם הוא רוצה להפוך לכוכב בליגה הזו או למצוא איזה כינוי שיתפוס. להלן כמה הצעות
iPodz
Super Polish
White Curly
Smash Brother
Grandin
The small cactus
🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Berch

🤣🤣🤣
אחלה כינויים
אפשר גם the great red
או the deadly curly

Last edited 4 hours ago by יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
NBA בדם
23/09/2024 11:36:32
Reply to  Berch

נהדר!!

thetroll
thetroll
23/09/2024 9:46:58

פריוויו מעולה תודה אבי. אין לי מה להוסיף נכנסת לראש שלי וכתבצ בדיוק את מה שהייתי כותב. קשה לי לראות את סטף לא מתחרה על עוד אליפות אבל הוא חייב עוד סופר סטאר לצידו כדי שיהיה סיכוי. זה ווישפול אבל אני מקוה שהם יפתיעו השנה שסטף לא יפצע ושהם יהיו בסביבת השישיה המובילה במערב לקראת חלון האריידים ואז אולי לייקוב ישתכנע להכניס את היד לכיס ולהביא עוד סופר סטאר ואז נדבר אחרת. בנתיים זה מה יש.

עמיחי קטן
23/09/2024 10:09:03

תודה אבי.
בחצי השני של העונה שעברה, הווריורס היו הכי טובים בליגה אחרי 4 הראשונות במערב ובוסטון, אבל הפתיחה הרעה מנעה מהם להתקדם מעבר למקום 10 ואז משחק אחד רע סגר את העונה. חלק מזה מושפע גם מהלו"ז הקל יותר בחצי השני של העונה, והם כנראה נחלשו קצת בלי קליי וכריס פול, אבל חלק מזה הוא תוצאה של כמה דברים שסטיב קר הצליח לפענח אצל הצעירים. לכן, אני לא אופתע בכלל אם הווריורס יהיו בטופ 6, אבל גם לא אופתע אם הם יהיו שוב מקום 10

etayef
etayef
23/09/2024 12:38:16

בקיצור התחזית שלך לשנה הבאה: מקומות 1-12, ואתה גאון.

עמיחי קטן
23/09/2024 13:27:38
Reply to  etayef

אם לא הייתי מספיק ברור – 6-10 הריאלי לדעתי

etayef
etayef
23/09/2024 10:21:05

לא מסכים לגבי מה שכתבת על קליי. אני מבין שאתה כותב מנקודת מבט של אוהד, אבל זה לא מצב העניינים.
אף קבוצה לא מחתימה שחקנים מתוך אהדה או דאגה לשלומם, גם לא ג"ס. הם עושים את זה כי זה כלכלי, או מסיבות של תחרות עם קבוצות אחרות. אם הקבוצות יכלו, הן היו מעסיקות שחקנים בשכר רעב ופוקדות עליהם לנקות את האולם בסוף היום.
לגבי קליי- היתה לו אופציה להישאר בג"ס, לחתום כמו שכתבת על חוזה בשכר נמוך ולתפוס תפקיד שולי ברוטציה בקבוצה שלא הולכת לשום מקום. הוא החליט לאתגר את עצמו וללכת למקום שיצטרך להצדיק את הכסף שהוא מקבל. זה לא רק השכר, אלא גם התפקיד והציפיות. צריך אומץ כדי לשנות וללכת למקום חדש, וכל הכבוד לו על הניסיון.
אם כבר, אני לא מבין את סטף. איפה יצר התחרותיות? איפה הרצון לזכות? מה שווה הנאמנות אם היא לא תועיל לקבוצה ורק תעכב את ההתפתחות שלה? אפשר גם לסיים יפה ולהיפרד כידידים.

Avri
Avri
23/09/2024 10:32:44

גם לי, כמו לאחרים כאן, אין הרבה מה להוסיף כי כתבת יפה ומה כבר יש לומר על קבוצה כל כך סתמית.

ואם כבר מדברים על דברים סתמיים, ההשארות של סטף היא כל כך סתמית שלאף אחד אין באמת מושג מה ולמה. בזבוז של השנים האחרונות הפרודוקטיביות שלו על כלום מחד, ודחיית הבניה מחדש מאידך. היה יותר טוב לו ולקבוצה אם היו מוצאים לו סידור אחר ונותנים לווריורס להמשיך הלאה. הכי מגניב אם כמו בכדורגל היה מותר להשאיל אותו לשנה ושיחזור ב2025 עם קופר פלאג.

Smiley
23/09/2024 11:07:24
Reply to  Avri

לאמריקאים עדיין יש את הקטע של הנאמנות. קארי נראה כמו אחד כזה, וזה בטח מוסיף למורשת עם משחקים במועדון אחד (קובי, דאנקן, נוביצקי)

הווריורס לא יוותרו מרצון על קארי כי הוא הפרה החולבת שלהם. בלעדיו מי יגיע לאצטדיון

Avri
Avri
23/09/2024 13:47:41
Reply to  Smiley

לגבי נאמנות, ממש לא. תפסת בערך את שלושת המקרים היחידים מה20 שנה האחרונות בהם כוכבי על נשארו כל הקריירה באותה הקבוצה, ושניים מהם בכלל לא אמריקאים. 

קרי פרה חולבת? בינתיים, ברור. בייחוד אם מישהו שם חושב על למכור את הפרנצ'ייז בקרוב אז בהחלט מובן שישאירו אותו כי הערך יפול חזק אם קרי עוזב. וזה כמובן גם מעוות לחלוטין, שקבוצת כדורסל תקריב עונות שלמות של הדבר הקטן הזה שנקרא כדורסל בשביל הערכות שווי אלו או אחרות. 

Smiley
23/09/2024 11:04:17

ילחמו על הפלייאין ובמשחק נתון קארי יכול להתפוצץ.

תלויים לטעמי ביכולת של וויגינס לחזור לעצמו ואם קומינגה הופך למה שמצפים ממנו. ועדיין זה שני שחקנים שדי דורכים אחד לשני על האצבעות עם אותו תפקיד, ויצטרכו לותר על אחד מהם כדי לתת דקות לשני (אלא אם משחקים עם וויגינס ב-2 או עם גרין ב-5, שזה לא יכול להיות עונה שלמה)

לא כל כך מבין את הערכת היתר לפודג׳מסקי, שבשבילו ויתרו על מארקנן (לפי השמועות).
בסופו של יום זה עוד גארד נחמד בליגה הזו שכרגע נהנה מהנוכחות של קארי לידו.

התסריט האופטימי/חלומי של הווריורס זה שיאניס "שובר את הכלים" ומכריז "רק ווריורס"

moody
moody
23/09/2024 11:40:41

פריוויו מעולה
חושב שעשו טעות שלא הלכו על מרקאנן. היה יכול להיות מגניב מאוד ליד דריימונד וקאמינגה. הסכימו להכל חוץ מלוותר על פודזמסקי. איי-פודז שחקן נחמד אבל זה מזכיר את הניקס שויתרו על מיטשל כדי לשמור על קוונטין גריימס.

moody
moody
23/09/2024 11:41:50
Reply to  moody

והגהה קטנה – ד'אנטוני מלטון

NBA בדם
23/09/2024 11:40:59

תודה על הפריוויו
סטף מעבר לשיאו ופחות נפיץ מבעבר. יש סביבו חבורה עמוקה ומסקרנת, אבל זה לא משהו ששווה יותר מסיבוב שני במקרה האופטימי ביותר.

golan
golan
23/09/2024 12:21:44

באמת אחלה פריוויו שמסכם את הכל 3 פעמים.
לא מבין למה לא להביא איזה בחור גבוה ולשלב אותו בשיטה.
יש יותר סיכוי שזה יעבוד מאשר עוד גארד בינוני+.
בניגוד להרבה מגיבים אני שמח שסטף נשאר, זה טוב גם להמשכיות, לנאמנות של הקבוצה גם לאוהדים וגם לשחקנים.
תחרותיות ? אם הוא מעלה אותם לפלייאוף ממקום 4-6 ועובר סיבוב בעיני זה מספיק תחרותי. (כבר יש לו טבעות, FMVP, כסף ומה שצריך…) אם ילך לקבוצה טובה יגידו שהוא טרמפיסט כמו דוראנט, אם ילך לקבוצה בינונית וזה לא יעבוד מה ייצא לו מזה ?

ranch
23/09/2024 13:02:30

הטעות ההיסטורית של גולדן,היתה השארתו של קליי שנתיים יותר מידי.
לפני שנתיים אפשר היה להוציא עבורו לפחות שחקן בפרופיל גבוה.
נתנו לו לנבול שנתיים ועכשיו הדבר היחיד שקיבלו עבור עזיבתו היא פחות כסף בתשלום צשכורות ואת השאריות של באדי הילד.
חבל,כי יש להם לדעתי פוטנציאל לא רע אם היו עושים את המהלכים בזמן הנכון

אשך טמיר המקורי
23/09/2024 13:36:34
Reply to  ranch

אמת. אותו ואת דריימונד. מייד אחרי האליפות שכמעט לא תרמו לה.

Avri
Avri
23/09/2024 14:04:21
Reply to  ranch

לא חושב שזו היתה טעות הסטורית להשאיר את דריימונד וקליי לפני שנתיים – מה שאנחנו יודעים עכשיו זה לא מה שידענו אז ואני גם לא בטוח בכלל שהערך שוק שלהם היה כזה גבוה לפני שנתיים. קליי רק חזר מהפציעות ארוכות שלו ולגבי דריימונד – מדובר במיטה חולה וגם בלי קשר זה לא שחקן שאף קבוצה היתה מוכרת את העתיד שלה בשבילו. להטריד את החברים הכי טובים של קרי גם כן לא נראה אז כמו רעיון טוב במיוחד. 

אם כבר משחקים במשחקי חכמה בדיעבד, אז אפשר להזכיר שלא מזמן גם היו להם שתי בחירות לוטרי סופר גבוהות + שחקן צעיר עם פוטנציאל להפוך לכוכב. גם הבחירות, וגם השחקן ההוא, התחרבנו בצורה אדירה. 

yaniv
yaniv
23/09/2024 14:19:42
Reply to  Avri

בול בפוני.זאת הטעות ההיסטורית שלהם שהבעלים חשב שהוא יודע יותר טוב מכל אחד אחר וחשב שהוא יכול לשמור על קבוצה אלופה ולהכין את הדור הבא במקום לנצל את הבחירות הגבוהות ולהביא שחקנים בשלים שהיו עוזרים להם להמשיך להיות בצמרת כל עוד סטף משחק

עגל
23/09/2024 13:11:30

תודה על סקירה מצוינת לעונה הבאה.
להרגשתי סטף יתן עונה דומה למה שהיה באולימפיאדה – פושר עד גרוע ביותר מדי משחקים ומדי פעם מבריק כמו פעם. רק שהליגה היא לא טורניר של זבנג וגמרנו וזה לא יספיק להם לעשות רעש בפלייאוף (גם אם הם יגיעו אליו בנס).
הנעלם שלי הוא וויגינס, שמאוד מאכזב אחי עונת האליפות בה הוא נצץ (מי אמר אב שנפטר או בעיה פסיכולוגית אחרת?).
את סלו מו גם אני אוהב, מי לא, הוא באמת אחלה שחקן, אבל זה לא יספיק להם.
תחזית פסימית/ריאלית/אופטימית – הם יזרקו המון שלשות . . .

Avri
Avri
23/09/2024 14:04:44
Reply to  עגל

מסכים.

עגל
23/09/2024 14:12:44
Reply to  Avri

אחלה תגובה

gogo
gogo
23/09/2024 14:03:53

אחלה פריוויו
פודזימסקי גורם לאמא הפולניה שלי לאהוד את גולדן סטייט.
הקבוצה היחידה מקליפוניה שתעלה ישירות לפלייאוף היא סקרמנטו. כל השאר בפלייגראונד/פלייאין

yaniv
yaniv
23/09/2024 14:23:06

תודה על הפריוויו המושקע.בניגוד לרוב מהגיבים אני מאוד מעריך את סטף שנשאר.כמו שכתבו מעלי מה הוא יעשה יילך להיות עוד שחקן אצל מועמדת לאליפות? עדיף לו להישאר בגולדן ולסיים את הקריירה שלו בגולדן.ככה הוא גם יפריד את עצמו מכל הכוכבים של הדור שלו וצפונה.היחידי שנשאר כל הקריירה בקבוצה אחת(בדור שלו)
גם ההתלהבות מפוזינסקי הזה לא ברורה לי,נראה לי שחקן נחמד+ בטח לא יהיה ספלאש בראדר חדש או משהו כזה