פריוויו פלייאוף 2025: יוסטון רוקטס (2) נגד גולדן סטייט ווריורס (7) / אבי טרכטמן

פריוויו פלייאוף 2025: יוסטון רוקטס (2) נגד גולדן סטייט ווריורס (7) / אבי טרכטמן

קדימון:

1-10 מהשדה, 1-8 מהשלוש ושלוש נקודות בסך הכל. זה היה המאזן של סטף קרי במשחק ההפסד מול יוסטון שהתרחש לפני עשרה ימים. על סטף קרי, בכל רגע נתון היו שני שומרים לפחות. אחד מהם בדרך כלל היה מי שיהיה באחת מחמישית ההגנה של העונה מן הסתם – אמן תומפסון או לחילופין מישהו שמירר את חייו של סטף כבר שנים – דילון ברוקס. בגדול, יוסטון לקחו את סטף קרי וגרמו לו לשחק את המשחק הגרוע ביותר שלו, אולי בקריירה כולה, ובטח ובטח שבעשור האחרון. מה זה אומר על מה שיהיה? עוד נראה

פריוויו פלייאוף 2025: יוסטון רוקטס (2) נגד גולדן סטייט ווריורס (7) / אבי טרכטמן

העונה שעברה על יוסטון (30-52)

אימה יודוקה, המאמן הנואף של הסלטיקס הגיע לרוקטס בשנה שעברה והפך אותה מיד לקבוצה שהיא לא בדיחה. מקבוצה של 22 נצחונות היא הפכה לקבוצה של 41 נצחונות על סף הפליי אין, והשנה עם עוד פוש קדימה היא כבר ניצחה 52 משחקים, הבטיחה לעצמה את המקום השני כבר עם כמה משחקים לסיום העונה, ובגדול נראתה מצוין לאורך רוב השנה. במדדים הסטטיסטיים מה שבעיקר בולט הוא ההבדל בין ההגנה להתקפה, כשהמשמעת בהחלט באה לידי ביטוי רב יותר בהגנה מאשר בהתקפה. אמן תומפסון מיצב את עצמו כאחד משחקני ההגנה הטובים בליגה. דילון ברוקס תמיד היה שם. סטיבן אדמס הוא התאמה בול כריבאונדר התקפי עצום. שנגון במטרה להתחמק מתווית התורכי הרך ע״ש אנס קאנטר, קיבל קצת סדנת חינוך פה ושם מיודוקה, והפך להיות שחקן הגנה סביר פלוס, וגם האחרים בסך הכל עושים את מה שצריך לעשות, כשהקבוצה היא גם קבוצת הריבאונד הטובה בליגה. בהתקפה , העסק קצת פחות נאה כשג׳יילן גרין המעט בלגניסט הוא המוציא לפועל העיקרי והיוצר הכי טוב לעצמו בקבוצה. שנגון לעומתו הוא המוציא לפועל המשני, אבל ככזה ההתקפה שסובבת סביבו נראית מאורגנת יותר (אבל לדעתי לא ברמות של יוקיץ׳ או אפילו סבוניס), ושאר החבר׳ה עוזרים, אבל אחוזי השדה והאינדקסים ההתקפיים בסופו של דבר, לא משהו.

העונה שעברה על הווריורס

התחילו מדהים, המשיכו מזעזע, עשו טרייד על באטלר, וסגרו עונה אדירה מאז (למרות איזה פאשלה או שתיים בשבוע הסיום, כולל אותו משחק מול יוסטון). בהתחלת העונה, סטיב קר החליט שמה שהקבוצה הזאת צריכה היא רוטציה של 12 שחקנים, וכך הם שיחקו וניצחו הרבה משחקים. אז כאמור הם התחילו את העונה במקום הראשון או שני במערב עם מאזן של 3-12, סטף נח הרבה, הילד קלע הרבה, וכל השאר שיחקו הרבה (חוץ מאשר קוונטין פוסט שקיבל הזדמנות הרבה יותר מאוחר). אבל אז הקבוצה (שאני חזיתי לה בתחילת העונה שאפילו לא תגיע לפליי אין ומסתבר שטעיתי אבל לא ביותר מדי). התחילה להפסיד ולהפסיד הרבה ולהיות לא משהו, בדיוק כמו שצפיתי, בדרך מחוץ לפלייאוף. אבל ההחלטה להחליף את וויגינס שכבודו במקומו מונח בג׳ימי באטלר, הסתברה כהחלטה נכונה. אמנם המספרים של השניים די דומים, אבל ההשפעה של באטלר פשוט הרבה יותר גדולה כשמאז הטרייד מאזן הקבוצה הוא 8-24, כולל הניצחון האחרון על ממפיס, וההשפעה שלו גם כמוליך משחק וגם כשחקן הגנה פשוט נהדרת. היו עוד שינויים, כולל ההוצאה של פוסט מהנפטלין, לשחקן שמסתבר שהוא סנטר סביר מאד לקבוצה שצריכה סנטר מרווח כבר הרבה מאד שנים. על הכל כמובן מעיבה העובדה שקומינגה שקיבל הרבה קרדיט כשהקבוצה היתה מאד חלשה, די נדחק לפינה בשבועות האחרונים. אני מאלה שחושבים שהוא לא שחקן מספיק טוב, ואני גם חושב שחבל שלא עשו עליו טרייד כשעוד היה אפשר.

המפגשים ביניהם השנה:

5 משחקים שאני מניח שכוללים גם את טורניר אמצע העונה. הווריורס איכשהו מובילים כאן 2-3 כשבשניים מהמשחקים סטף לא שיחק. כאמור, במפגש האחרון יוסטון אנסו את סטף אבל זה עדיין הספיק להם רק לניצחון בן 10 נקודות (אם כי כזה שלא באמת היה מוטל בספק). שלושת המשחקים הראשונים ביניהם היו צמודים אף יותר. את הראשון והשני ניצחה גולדן סטייט קודם בהארכה ואז ב-6 הפרש. את השלישי ניצחה יוסטון בהפרש בן נקודה אחת וברביעי שוב גולדן סטייט בהפרש בן 7 נקודות, עד המשחק האחרון לפני שבוע וחצי אותו אנו כבר מכירים.

פלוסים ומינוסים של יוסטון

+ ריבאונד אדיר בשני צדדי המגרש

+ הגנה ממושמעת מאד

+ צעירים צעירים אבל בין ון וליט, ברוקס ואדמס יש שם לא מעט ניסיון

+ צעירים צעירים שזה טוב, כי הרגליים שלהם בהחלט צעירות יותר מאשר אלו של הווריורס.

– התקפה פרימיטיבית בדרך כלל.

– גרין הוא לפעמים ראש בקיר

– קצת נגרים. אחוזי השדה והשלוש שלהם נמצאים בשליש התחתון של הליגה.

– ובסופו של דבר, שני השחקנים המובילים שלה הם כן צעירים שלא ראו משחק פלייאוף בימיהם.

פלוסים ומינוסים של הוורירס

+ בין ת׳ר, דון ת׳אט.

+ ארגיואבלי מחזיקים לפחות את שני השחקנים היותר טובים בסדרה הזאת. ובטח ובטח בשני שועלי הקרבות הכי מוכחים כאן, וזה אפילו לא קרוב.

+ ההתקפה מתואמת מעט יותר מאשר זו שנגדה

– שועלי קרבות ותיקים זה גם אומר שועלי קרבות זקנים. סטף בוודאי איבד צעד. מן הסתם גם באטלר.

– בהחלט פחות טובים התקפית מאשר בעונות קודמות. אחוזי השדה נמצאים בחצי התחתון של הליגה, וגם באסיסטים הם כבר לא ראשונים (אבל כן בצמרת)

– אבל אולי בעיקר, נדמה לי שהרוטציה לא התגבשה. האם קומינגה שם? האם פוסט ישחק? מה מעמדו של סטף מול באטלר? וכו׳.

שאלות מפתח:

שאלות מפתח ביוסטון:

  • האם שנגון יהיה מרכז העניינים או שמא גרין. המשחק ייראה אחרת לגמרי בתלות בשאלה הזאת.
  • האם סטיבן אדמס יחזיק או ישפוך לאגר בגילו?
  • האם ג׳בארי סמית׳ יראה קמצוץ מהכשרון שנדמה לי שקצת כבה לאחרונה
  • האם הקבוצה תוכל למצוא פתרונות למערכים משוכללים יותר של הווריורס.
  • האם אמן תומפסון ישחק הגנה טובה וחשובה יותר מאשר דריימונד גרין או הפוך.

שאלות מפתח בגולדן סטייט:

  • האם סטף יתנער ממה שקרה לפני שבוע וחצי?
  • ואם לא, האם קר ישכיל לתת את המושכות ואת הכדור ביד לבאטלר וגרין ולאפשר לסטף להתרוצץ בגילו מול החסימות
  • האם הילד או קומינגה יכולים להיות אקס פקטורים? הראשון דועך מאז תחילת העונה והשני בכלל לא מקבל דקות.
  • האם באטלר יכול לעשות לגולדן סטייט את מה שהוא עשה במיאמי… פעמיים, ולהיות בסוג של god mode
  • האם גרין ישחק הגנה טובה וחשובה יותר מאשר תומפסון או הפוך.

תחזית:

נכון שאני פסימיסט, אבל נדמה לי שבאטלר הגיע לווריורס בשביל באמת לתת להם סיכוי אחרון לאליפות. בסופו של דבר, אם יש משהו שהוא הוכיח בחצי העשור האחרון זה שהוא הרייג׳ון רונדו של העשור הנוכחי – שחקן שלא תמיד מגיע לעונה הסידרה אבל תמיד מגיע לפלייאוף עם רעל בעיניים. מולו יש קבוצה צעירה עם רגליים צעירות והגנה אדירה, אבל חסרת ניסיון של ממש ובסופו של דבר, אפילו בוסטון לקחה אליפות רק אחרי שיודוקה עזב אותם. נראה לי שתהיה מלחמה ודווקא גולדן סטייט תצא המנצחת אחרי שישה משחקים קשים.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
64 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Don
Don
18/04/2025 8:39:14

קשה מאד לחזות.
מול גולדן סטייט עומדת קבוצה קשוחה ומוכשרת שיודעת בדיוק מה לעשות והיא מאומנת בצורה יוצאת מהכלל.
גולדן סטייט לא מתקרבים ליכולות של פעם.
יוסטון ב-6.

microwave
microwave
18/04/2025 8:45:41

סדרה שקולה מאוד.

בקרב שבין הניסיון לרגליים – אני הולך עם הרגליים.

יוסטון ב 7

bobby
18/04/2025 9:05:42

ציינת בקטנה את ג׳בארי סמית׳ בנקודות על יוסטון בסוף, ואני חושב שזאת בהחלט נקודת מפתח עבור יוסטון – אם ישכילו להפעיל את סמית׳ כראוי הוא יכול להוות שובר שוויון משמעותי עבורם. הוא שרוך גבוה שיכול לקלוע גם בפנים וגם בחוץ. להגנת הווריורס יהיה קשה להתמודד איתו. הוא היווה פקטור משמעותי מאוד ב-2 המשחקים שיוסטון ניצחו מול הווריורס.
במקרה של גולדן סטייט אני מסכים שאם ג׳ימי יעשה את הסוויץ׳ לפלייאוף-מוד זה יהיה בהחלט מפחיד.
כמנהגו של הכותב ג׳ף פוסטר, לא אהמר על תוצאה בה מעורבת קבוצה שאני אוהד, אבל כן אאחל ליוסטון שישחקו בצורה מעוררת השראה וייתנו פייט כפי שידעו לתת לאורך כל העונה הזאת.

דוקטור רזי הופמן
18/04/2025 9:08:19

תודה רבה
יוסטון ב 5 או 6.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סידרה טובה ומעניינת. גס ב6

הייט אשברי
18/04/2025 9:18:42

לצערי, הרגליים והריבאונד ינצחו את העייפות והניסיון . רוקטס בשישה.

לגבי JK , זה לוקסוס גדול מדי לספסל אותו, בוודאי מול קבוצה אתלטית כמו יוסטון. או שמשתמשים בו, או שהיה צריך להטריד אותו מזמן ולקבל נכס/ים מועיל/ים.

golan
golan
18/04/2025 9:36:17

תודה על הפריוויו המצויין.
קבוצה שבדרך למטה לקבוצה בעליה,
נראה לי שהדחיפות אצל ג"ס תהיה גבוהה יותר – הם מבינים שזה הצ'אנס הסביר האחרון שלהם לעשות משהו ביחד.
ג"ס ב6 או 7

wadi
18/04/2025 9:58:51

הרוקטס סיימו מקום 2 ועשו עבודה מצויינת העונה, אבל בסוף זה רק 4 נצחונות יותר מגס. סדרה בין 2 קבוצות יחסית שוות אבל גס ווינרים וליוסטון אין התקפה אמינה. הולך עם גס

רן הנרגן
18/04/2025 10:18:24

משחק אחד ג"ס יקחו בזכות השלשות.
משחק אחד יוסטון יקחו כי השופטים יתנו להם להרוג את קרי.
לגבי כל האחרים, ג"ס סבלו מנחיתות גדולה בריבאונד מול קליפרס וממפיס. זו נקודת חוזק של יוסטון. אבל ג"ס ידעה בעבר להתעלות בתחום. אחת הסיבות לבעיה היתה הלחץ על שחקני היריב לאורך קו השלוש מה שהשאיר את השטח מאחורי השחקנים שלג"ס פנוי ואפשר לשחקני קליפרס וממפיס לאסוף הרבה ריבאונדים ארוכים (וגם מתחת לסל). אפשר לצפות להערכות קצת שונה שתטפל בבעיה.
תחזית? ג"ס תנצח 2:4

צחי
צחי
18/04/2025 10:29:11

הסדרה תגמר בסוויפ ג'נטלמני.
גולדן 4 יוסטון 1

עמנואל אוחנה הלקין

סדרה נהדרת ופריוויו מצוין, תודה רבה אבי.

אני הולך כאן עם יוסטון. אני חושב שההגנה שלהם היא הדבר האמיתי, במיוחד אמן תומפסון הנהדר שלדעתי יכול לנעול את סטף ובלי סטף הסיכויים של גולדן סטייט חלשים מאוד. ואם יוסטון אכן תנצח יש לה מאצ'אפ נהדר עם הלייקרס במידה והיא תעבור את מינסוטה. ליוסטון יש יתרון אדיר בריבאונד נגד הלייקרס שלדעתי יכול לתת להם את הניצחון וכרטיס לגמר המערב. בסדרה הזאת אני הולך על יוסטון ב-6.

אשך טמיר המקורי
18/04/2025 17:19:49

חושב כמוך. הפלייאוף זה הזמן של קבוצות ההגנה לזרוח.

NBA בדם
18/04/2025 11:01:01

תודה רבה
ליוסטון יש רגליים וכלים למרר לסטף את החיים.
מנגד יש משמעות לא מבוטלת לנסיון העצום של גולדן מול קבוצה צעירה שלא חוותה פלייאוף.
לגולדן לא יהיה מספיק דלק במיכל כדי לנצח בחוץ.
ליוסטון לא תהיה את ההתעלות הדרושה כדי לגנוב משחק בחוץ.
אז אלך על תחזית שיוסטון לוקחת ב 7, שכל אחת מהן שומרת על הבית שלה.

עמיחי קטן
18/04/2025 11:06:41

תודה אבי.
שאלת המפתח של הסדרה היא איך ההגנה של יוסטון מתמודדת עם באטלר ובעיקר סטף, והאם הוא יתקשה נגדם באופן עקבי, או שהמשחק לפני שבועיים היה חריג. אני מהמר על 4- 2 לגולדן סטייט, אבל הכל פתוח

גיא רוזן
18/04/2025 11:14:28

לי זו מרגישה סדרה של דם, יזע ודמעות,
סדרה של 7 משחקים.
המנצחת?
היות וההימוא הוא 7,
אז במשחק 7 אלך עם הניסיון.
גולדן ב-7.

yitzy
yitzy
18/04/2025 13:35:14
הגב ל  גיא רוזן

כל מילה 👑

John
18/04/2025 11:17:05

הווריורס מנוסה והכי חשוב שנגון מתקשה מול דריימונד. אלא אם כן ג'יילן ואמן יגיעו בהתקפה וואן פליט לא ישליך לבנים תהיה סדרה קצרה ממה שצפוי. הקהל של יוסטון לא ממש מפחיד. ג"ס ב-5 זה ההימור שלי. יוסטון צריכה חשיבה התקפית חדשה. ג'ימי יחייה על הקו וסטף יסגור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  John

אמת, כל מילה

bobby
18/04/2025 11:43:07
הגב ל  John

הבינוניות של ההתקפה ביוסטון זה מה שמצד אחד מתסכל אותי ואת מרבית האוהדים, ומצד שני מעורר גם אופטימיות על כך שיש עוד הרבה פוטנציאל לנצל כאן.
מעניין אם בקיץ יצליחו לשדך ליודוקה איזה עוזר מאמן התקפי שיוכל לבוא לידי ביטוי ולהרים את התחום הזה. וגם להחליף מאמן קליעה, דחוף.

The Ljos of the Rings
18/04/2025 15:08:33
הגב ל  bobby

בוסטון הרימה את ההתקפה בכמה רמות רק החל מהרגע שיודוקה נזרק מהקבוצה בנסיבות מטרידות.
מישהו חייב להתערב שם לטובת הקבוצה.

The Oak
The Oak
20/04/2025 15:00:37

גם הביאה עוד שחקן או שניים בורדרליין אולסטארז, אז בוא…

עגל
18/04/2025 12:02:55

תודה אבי.
זאת אחת הסדרות הכי קשות לחיזוי כי שתי הקבוצות באמת שוות ביכולתן, למרות השוני הברור בהרכב ובסגנון ובשנתון.

אני לא חושב שיש מה להשוות את אמן תומפסון עם גרין מבחינה הגנתית, שניהם מצוינים, אולם תומפסון אשף הגנתי באחד על אחד וגרין מצוין בהגנה איזורית ופחות באחד על אחד.
בתור אוהד יוסטון אני שמח לסדרה הזאת, אולי נצליח להדיח את גרין אייז וקבוצתו כנקמה על פעם.
לג״ס יש יתרון כללי בזכות הניסיון. ג׳ימי באטלר הוא חיה במאני טיים וכבר הוכיח את עצמו. סטף כמובן מעולה וגם מנוסה, שני אלה, יחד עם גרין, יודעים מה לעשות. הם גם יקבלו שריקות לרוב; אני אף פעם לא מתלונן על שריקות שגומרות סדרות (מי אמר דוראנט דורך מחוץ לקו?) אבל ברור שהשיפוט הולך עם הכוכבים.
מצד שני, ג״ס השנה היו בלוף, לא מספיק חזקים ובטח שלא קונטנדרים. הסיכוי של יוסטון הוא בכוח, מהירות ואגרסיביות, שיזכירו לג״ס מי עולה ומי יורד.

בקיצור – ג״ס פייבוריטים אבל ממש בקושי. זה יכול ללכת לכל כיוון.

הייט אשברי
18/04/2025 12:11:48
הגב ל  עגל

מסכים עם הרבה, אבל לא למי הולכות השריקות. סטף חוטף עבירות כל הקריירה שלו , כשהשופטים פשוט לא שורקים לזכותו כמו לכוכבים אחרים. יש על כך ביוטיוב סטטיסטיקות מאוד ברורות , וגם הסברים, שמתחילים בזה שפחות רואים בגלל הזריזות שלו , ונגרמים בכך שלתאגיד יש הסכם חסות-על עם נייקי ( שלה הסכמים עם מרבית הכוכבים מלברון ומטה) , בעוד שסטף מפרסם את אנדר-ארמור.

עגל
18/04/2025 12:27:48

מסכים שבהשוואה למה שהיית מצפה ממישהו במעמדו, הוא מקבל פחות שריקות. ועדיין, במאני טיים הוא כל הזמן על הקו. הוא גם לא רע בזריקת רגליים בזריקה לשלוש. וג׳יימי בכלל אלוף, 18 פעם מהקו במשחק האחרון אם אני לא טועה.

הייט אשברי
18/04/2025 14:24:37
הגב ל  עגל

לג'ימי יש סגנון של חפירה . הוא משחק כאילו בסלואו מושן .ושחקנים כאלה, שמחזיקים זמן ארוך בכדור לפני שהם מוסרים או משחררים זריקה, מקבלים יותר שריקות. הארדן ולוקה הם דוגמאות טובות לכך.
מה ששופטים עושים לסטף זו פשוט התעללות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחח סגנון חפירה סלואו מושן, זה הכל אוויר הוא רץ לא מסוגל לעבור מגן ומתנגש בו ומקבל שריקה, זה רק בWWE הדברים האלה

עגל
18/04/2025 16:20:39

צודק לגבי הסגנון של ג׳ימי, הוא מחפש מגע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  עגל

גם אני מחפש מגע אבל אין שריקות

Jack
Jack
18/04/2025 12:28:03

אחלה סקירה
לצערי גם אני עם ג"ס

הערה קטנה – בחר פועל אחר. יוסטון ניטרלו/השביתו/חיסלו/העלימו את קרי, לא אנסו

yitzy
yitzy
18/04/2025 13:38:25
הגב ל  Jack

לא מבין את ההערה
יותר טוב לך חיסול מאונס?
אולי אתה פשוט לא היית שם אבל תשאל ניצולים מהנובה מה הם העדיפו
בכל אופן זה מטאפורה נהדרת לטעמי שלא זקוקה להערה הקטנה הזו

thetroll
thetroll
18/04/2025 12:35:59

סדרה שהיא פשוט לא כוחות עם מנצחת צפויה ברורה לחלוטין.
האופן שבו יוסטון השביתה את סטף במשחק האחרון שבינהן לא קשור בשום צורה ובשום דרך לעניין הזה שנקרא כדורסל זה היה קרוב יותר למחוזות הפשע והפלילים. המשחק הזה ומה שיוסטון עשתה בוא לסטף כל עבירה שניה היתה צריכה להיבדק כפלגרנט – הוא תעודת עניות לא רק לשופטים ש"שפטו " אותו אלא לכלל מערכת השיפוט של הליגה שגם ביום קשה לא אמורה להיות לה נפילה כזאת.
אני לא מזלזל ביוסטון כלל ועיקר זו קבוצה טובה שעתידה לפניה עם שחקנים טובים אבל הדרך שלה לעבןר את גולדן סטייט היא רק במשחק אלים.
האם השופטים יאפשרו את זה? לא יודע פיפטי פיפטי.
בקיצור – לאם יאפשרו הסדרה פתוחה. לא יאפשרו גולדן סטייט ממשיכה.

גיא רוזן
18/04/2025 13:27:40
הגב ל  thetroll

צפיתי במשחק האחרון בין הקבוצות.
האלימות?
מצדו של העבריין הסדרתי.

thetroll
thetroll
18/04/2025 13:42:27
הגב ל  גיא רוזן

מסכים שגם גרין היה אלים והיה צריך להיות מורחק בפלייגרנט. דרך אגב גם על לברון הוא עשה במשחק לפני כן עבירה שחייבה להרחיק אותו בפלגריינט והשופטים קבעו שזו עבירה רגילה. אחרי ריוויו. אבל מה שהיה אצל גרין היה אצל כל יוסטון. נהנת מתצוגת האגרוף הזאת? אני לא. וכמו שאתה מבין אני לא מדבר מפוזיציה. גרין שותפו של קרי הוא אכן עבריין סדרתי ןבחצי מהמשחקים שהוא משחק הוא צריך לעוף בפלגריינט 2. הוא שחקן עם נטיה לאלימות לעיתים מסוכנת.

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי thetroll
רן הנרגן
18/04/2025 15:15:46
הגב ל  thetroll

אתה יכול להצביע על שחקן שנפצע כתוצאה ממהלך של גרין? אנחנו מדברים על דריימונד גרין לא על דני גרין

NBA בדם
18/04/2025 13:28:05
הגב ל  thetroll

אפשר לטעון שהשופטים הגזימו במתירנות "שנתנו לרוקטס להרביץ" לקרי בלא מעט מקרים במפגש הקודם שלא בצדק. מפה להשליך על סדרה שלמה שתהיה מכורה זה הבדל של שמים וארץ.
אם חושבים על אינטרסים אז אינטרס של הליגה שסטף ימשיך לשלב הבא ולא האלמוניים של יוסטון.
המשרוקיות של סילבר צריכות להיות בעד הגולדנים והרייטינג עם מפגש פוטנציאלי בסיבוב הבא מול הלייקרס.
מה שאתה עושה עכשיו זה מכין את האליבי להפסד של גולדן.
אם גולדן תנצח זה כי סטף אדיר.
אם גולדן תפסיד זה כי השופטים נתנו להרביץ לקרי, אז לא היה לו סיכוי מלכתחילה.
זה שמעון מפורש.

thetroll
thetroll
18/04/2025 13:44:03
הגב ל  NBA בדם

אני לא מכין שום אליבי אין לי מניות בחברת סטף קרי והוא לא באמת מעניין אותי. אני רוצה כדורסל הוגן. זה לא היה במשחק הזה. דרך אגב קשה לי להאמין שלגולדנים יש סיכוי ללכת עד הסוף ללייקרץ דוקא יש . לא בזכות לברון. בזכות לוקה. טוב נראה.שיהחה לכם בהצלחה לדעתי אתם עוברים את. מיני

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי thetroll
NBA בדם
18/04/2025 13:55:13
הגב ל  thetroll

"לאם יאפשרו הסדרה פתוחה. לא יאפשרו גולדן סטייט ממשיכה". קשה שלא לחוש באליבי.
משחק עונה סדירה אחד עם טענות לשיפוט לא טוב שמגיעים מהצד המפסיד, לא משליך על סדרה פלייאוף שלמה.

thetroll
thetroll
18/04/2025 14:33:52
הגב ל  NBA בדם

נקוה שאתה צודק והשיפוט יהיה הוגן במקאה כזה אני מאמין שגולדן תתקדם למפגש בחצי גמר מול הלייקרץ זה יהיה מדהים. הלוואי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  NBA בדם

אמת הטעויות אם יהיו יהיו לצד של גולדן כי זה האינטרס של הליגה (תכלס סטף וגימי מול השקצים מאל איי זה גם האינטרס שלנו ויותר מעניין כי הטבח שיוסטון יעברו מהפרשים באפור מול השקצים מאל איי יגרמו לדיק באווטה ובועה 2020 להחוויר, זה כבר אליבי ישיר)
אני בכלל מוכן לקנות יוסטון מיני בחצי גמר, רכשתי את זה הרגע

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
עגל
18/04/2025 16:23:48
הגב ל  NBA בדם

זה לגמרי שמעון.
אבל שמעון נאלם דום מפני שהוא יודע שהנראטיב של הליגה לשיטתו הוא בעד סטף וג״ס.

NBA בדם
18/04/2025 16:27:40
הגב ל  עגל

דווקא הוא הגיב תגובה לפני שהוא מסכים איתי. לפחות הוא עקבי בנושא.

עגל
18/04/2025 17:10:22
הגב ל  NBA בדם

נכון, עכשיו ראיתי

עגל
18/04/2025 16:22:15
הגב ל  thetroll

הסדרה עוד לא התחילה, חכה קצת עם התירוצים

הקיפוד
הקיפוד
18/04/2025 13:06:09

לגולדן יש יתרון בניסיון ובהתקפה וליוסטון יש יתרון ברגליים ובהגנה אבל יש לה יתרון אחד שלא מדברים עליו והוא דילון ברוקס לדעתי במשחק 2/3 הוא יגרום לגרין ובאטלר לחטוף עליו את הג'ננה ובכך יסיימו את הסדרה ואת העונה לגולדן

thetroll
thetroll
18/04/2025 13:49:26
הגב ל  הקיפוד

צודק

עגל
18/04/2025 16:25:35
הגב ל  הקיפוד

לא בטוח, אני לא יודע מי יותר אידיוט (כלומר לא שולט בעצמו), ברוקס או גרין.

פיני
18/04/2025 13:44:06

סדרה שקולה מאוד, פוטנציאל לסדרה אדירה בין קבוצה עם סגנון התקפי מופלא של תנועה בלתי פוסקת, קלעי שהוא חייזר, שחקן שמרים עשרה הילוכים בפלייאוף ושחקן שהוא גאון הגנתי ומחזיק צבע בשביל קבוצה שלמה, מול קבוצה התקפית רעה, אבל ממושמעת מאוד, שלא מנסה להבליט אף אחד, עם שומרים אדירים ואמן תומפסון אחד, שמשלבת שחקנים עם ניסיון ושחקנים עם רעב ורצון להוכיח.

יוסטון ב6, כי היא מרביצה, טריה ורעננה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
הגב ל  פיני

"ושחקן שהוא גאון הגנתי ומחזיק צבע בשביל קבוצה שלמה"

אני מקווה שהתכוונת לבאטלר

פיני
18/04/2025 16:08:20

באטלר שומר אחד על אחד מצוין ועוזר הגנתית לא רע בכלל, להחזיק צבא ולהקשות על גבוהים, זה פחות הסגנון שלו, הוא קטן מדי בשביל זה

צפנת פענח
צפנת פענח
18/04/2025 13:44:11

אודוקה ,סכנה ברורה ומיידית .
המאמן שבא מהבית עם מטרה " לחסל " את קרי וכל האמצעים כשרים ,במיוחד כשיש לך בקבוצה את המוציא לפועל ברוקס, שנוא נפשם של גרין וסטף עוד מימי ממפיס .
לשופטים יהיה חלק מרכזי בסדרה ואני צופה פה טכניות , פלגרנטים , שאגות והרחקות .

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח ברוקס נגד דריי זה המיין איבנט. בהימורים יש הימור באיזה איבר תגיע המכה הראשונה ומי יכניס למי

עגל
18/04/2025 16:26:37

לגמרי

thetroll
thetroll
19/04/2025 7:19:51

צודק

מנחם לס
18/04/2025 15:22:05

יוסטון יהוו אגוז קשה ביותר לגולד ן. תודה אבי

ד"ר פופרס
18/04/2025 16:37:03

אחלה הכנה.
אתמול ראיתי ראיון עם קומינגה,
אחרי שבקושי שותף במשחק האחרון נגד יוסטון הוא הצהיר שהוא "הולך הביתה".
מאוד ילדותי אבל קריטי לסדרה,(שביתה איטלקית?)
קר הדיוט אמיתי.קצת אמפטיה,עידוד צעיר ילדותי לפני הפלייאוף.
מאמין שגולדן יקחו.פלופ באטלר+עזרת השופטים תכריע.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
18/04/2025 17:09:02

תודה רבה אבי

אשך טמיר המקורי
18/04/2025 17:18:01

יוסטון יכולים להיות גם טובים מאוד וגם רעים מאוד.
מאמין שבפלייאוף הם יתעלו.
וידיחו גם את הלייקרס בסיבוב הבא.
גולדן לא באמת טובה.

moody
18/04/2025 17:52:22

פריוויו מצוין לעוד סדרה מערבית מעולה. אני דווקא מאמין ביוסטון יותר מבג"ס אבל מחכה בציפייה.

Shahar Sharon
18/04/2025 23:48:39

המשחק הגרוע של סטף בקריירה היה בדצמבר מול ממפיס כשהוא לא קלע ולו נקודה אחת. לאחר מכן ראינו ממנו 52 ו37 בפלייאין. מה שעשו לסוף במשחק הזה היה דומה למשחק של. סטף בתיכון שבו היו עליו 2 שומרים קבוע והוא ניצל זאת בשביל לסדר לקבוצתו 4 על 3 קבוע. גם כאן מה שעבד לרוקטס במשחק אחד לא יעבוד לדעתי בטוב מ7

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

מעולה אבי, תודה רבה. אין לי מושג מי תנצח, אבל בטוח שתהיה סדרה מצויינת.

IDO
IDO
19/04/2025 4:59:18

בברקט שלי יוסטון בשש.
ובחיאט אבי, קיוויס מגיעים לפרחים רק בגיל ארבעים. איילנדרס מחוווטים אחרת לגמרי.

The Oak
The Oak
20/04/2025 15:02:48

תזכורות:
1. בוסטון הביאה שחקנים מעולים אחרי שיודוקה עזב.
2. בפלייאוף מנצחת ההגנה.
3. ג'ימי מדהים בפלייאוף, תמיד.

בהנחה שלא ייפצע אף אחד, לג"ס יהיה מספיק כוח למשוך ולנצח את יוסטון. נראה לי שאחר כך ייגמר להם…

אהרון שדה
22/04/2025 17:03:52

תודה רבה
השחקן הכי טוב וגם השני בקבוצה אחת גם הניסיון
וזה משמעותי מהביתיות עוד לפני ניצחון במשחק 1
ולכן ג.ס ב 6

ירון, החלום
ירון, החלום
24/04/2025 10:26:07

בס"ד
תודה.. אני אוהד יוסטון,
אבל אובייקטיבית בעיניי הלוחמים פייבוריטים