לוס אנג'לס לייקרס – פריוויו לעונת 2024-5 / MBK

לוס אנג'לס לייקרס – פריוויו לעונת 2024-5 / MBK

עוד עונה חלפה ונראה שכלום לא השתנה, אותה קבוצה, אותן ציפיות ואותו הכותב. רוצים שינוי? חפשו באתר אחר

מאזן בעונה הקודמת (35-47) מקום 7 במערב

הלייקרס שיחקה למעשה 84 משחקים בעונה הקודמת. שיפור של 4 ניצחנות לעומת העונה הקודמת שהספיק לאותו מיקום (7)

הלייקרס ניצחו את ניו אורלינס במשחק הפלייאין (שידרוג למקום 7)

מאזן בטורניר העונתי (7-0) כולל זכיה בגביע במשחק שלא נכנס לספירה העונתית (גמר)

מאזן פלייאוף (4-1)

הפסד בסוויפ ג'נטלמני לדנבר לאחר שבעונה הקודמת הודחו בסוויפ בגמר המערב מול דנבר

מאמן

הלייקרס במינוי מפתיע (או שלא) בחרה בג'יי ג'יי רדיק חסר הניסיון למרות שבורסת השמות הייתה מאוד מעניינת, הלייקרס (שוב) בחרה מאמן רוקי (כמו שלברון אוהב, מייק בראון, דוויד בלאט, טיירון לו, דרווין האם כשגם ספולסטרה ולוק וולטון היו מאמנים צעירים כשאימנו את לברון)

הלייקרס חוותה אכזבה אדירה מדרווין האם העונה שעברה ולמרות הצלחה יחסית בעונת הרוקי וזכייה בטורניר העונתי הכשלון בפלייאוף הקנה לו את הדרך החוצה.

מה רדיק יביא כמאמן? ימים יגידו. אין ספק שמדובר בפרסונת כדורסל אבל אני לא בטוח שהלייקרס במצבה יכלה להמר שוב על מאמן חסר ניסיון

רדיק מביא ניסיון כשחקן עבר ופרשן, לא הזיק לדרישות התפקיד להיות פרטנר של לברון לפודקאסט

מי בא? מי הלך? מי נשאר?

הלייקרס עם הקיץ המשעמם ביותר בעידן לברון. לאחר שבכל קיץ היו מהפכות בסגל. הלייקרס לא הייתה פעילה כלל בקיץ. הסגל נשאר כמעט במלואו ולא הגיעו פרי אייג'נט משמעותיים. השחקן ה"משמעותי" ביותר שעזב הוא טוראין פרינס שעזב למילווקי באקס. ספנסר דינוודי שהגיע בחלון החתוכים של הליגה לא הרשים ולא נשאר.

שחקנים חדשים בחוזי טו-ווי ולא סביר שיקבלו תפקיד משמעותי. אלא אם מתחבא איזה קרואזו או ריבס באחד המחסנים של אל איי.

בגזרת הרוקיס? הלייקרס בחרו בחירה סולדית בדלטון קנקט, רוקי שהשלים 3 שנות קולג' ונבחר בבחירה ה-17.

ברוני ג'יימס שנבחר בבחירה ה 55 והספיק לקבל חוזה ל 4 עונות

הסגל הצפוי – לברון, דייויס, הצ'ימורה, ראסל, ריבס.

ספסל – קאם ראדיש, גייב וינסנט, ג'ארלד ואנרבליט, ג'קסון הייז, כריטיאן ווד,מקס כריסטי, דלתון קנקט,ג'יילן הוד שפינו

לוס אנג'לס לייקרס – פריוויו לעונת 2024-5 / MBK

העונה הקודמת

הלייקרס פתחו את העונה בצורה סבירה. איכשהו בצליחו לשמור על מאזן מושלם במשחקי טורניר האיו-סיזן שהסתיים בזכיה בגביע לאחר ניצחון על אינדיאנה בגמר. הלייקרס פתחה את העונה המאאזן 10-15 ומאז פלרטטה עם מאזן של 50 אחוז.

בדומה לעונה שלפניה, הלייקרס סיפקה סיומת חזקה לעונה. לאחר שירדה למאזן 24-25 הלייקרס ניצחה 6 מ 7 המשחקים שלפני פגרת האול סטאר וסיימה עונה קשוחה עם מאזן של 23-10 בשליש האחרון. מה שהספיק למקום ה-8 בלבד במערב הצפוף מאוד.

ניצחון על הפלינקס בניו אורלינס והם במקום ה -7. מה שאפיין את הלייקרס לאורך העונה זו בינוניות חסרת פשרות. כשאתה עושה הכל בצורה בינונית (מקום 15 באופנסיב רייטינג, מקום 16 בדיפנסב רייטינג, מקום 18 בריבאונד ( 2 בריבאונד הגנה, 30! בריבאונד התקפה) נקודת נחמה? מקום 5 באסיסטים)

לליקרס היה סגל רחב, הבעיה שהוא היה לא מאוזן והפציעות היו בעוכרי הקבוצה. הקו האחורי שהיה במילא יותר דליל מקו השערות של לברון חטף מכה אנושה כשגייב וינסנט שיחק ב 11 משחקים בלבד (לא למדו את הלקח שם בלייקרס שלא מתעסקים עם גארדים של מיאמי, אחרי מה שקרה עם קנדריק נאן וויינסנט הייתי מוותר אפילו על ג'ימי באטלר)

לברון ודיוויס תפקדו באופן כמעט מלא ללא פציעות משמעותיות והלייקרס הוכיחה שהיא מסוגלת לנצח גם בלעדיהם (ניצחו את בוסטון בבוסטון ללא לברון ו AD)

אחד החסרונות הגדולים של דרווין האם שנראה היה שהסגל הרחב פשוט בלבל אותו, 21 שחקנים שותפו ועדין לברון ודיוויס הובילו בדקות משחק. כריסטאן ווד וג'קסון הייז לא שולבו באופן יעיל לצד דייויס שפשוט ממאן לשחק כסנטר, הוא עושה זאת בלית ברירה וזה פשוט מבאס ששחקן בכזה קנה מידה מסרב לעשות את האקסטרה מייל. בעוד שגבוהים כיאניס, אנביד ויוקיץ' שולטים בתארי ה MVP. דיוויס שמוכשר לא פחות לא מצליח להתקרב לתפקיד של כינור ראשון ונראה שזה לא יקרה.

הקו האחורי היה דליל. הגנתית ההרכבים היו פחות טובים. גם ואנדרלביט היה פצוע רוב העונה. אוסטין ריבס, ראסל והצ'ימורה לאחר החוזה נראו קצת שבעים ולא עשו קפיצת מדרגה. הקבוצה שוב נשענה על לברון וזה היה ממש בעוכרייה.

הלייקרס כפיינלסטית גמר המערב לא השכילה לספק עונה דומינטית והוכיחה שפלייאוף 23 היה אפיזודה חולפת ואולי שירת הברבור של לברון בפלייאוף תחורתי. הלייקרס סירבה לטרייד על לברון, הצעה שהכיעה מגולדן סטייט וחבל… להמשיך לעשות את אותו הדבר ולנסות להגיע לאותה תוצאה מעיד על מחסור חמור באיטלגנציה.

רגעי השיא של העונה היו ניצחון על בוסטון, זכייה בטוריר האין-סיזן ומשחק לפנתאון מול גולדן סטייט שהלך ל 2 הארכות ואחד ממשחקי העונה הרגילה המשובחים בכל הזמנים.

בפלייאוף הלייקרס הוליכה בכל משחק בהפרש של 9 ומעלה מול דנבר וניצחה רק משחק אחד מ 5 כולל 2 הפסדים על הבאזר לג'מאל מארי. הלייקרס נראו קרובים אבל דה-פקטו היו רחוקים. בסדרה הבאה נראה היה שדנבר הייתה מעט חלשה יותר מהעונה הקודמת מה שגרם ללייקרס להראות טוב יותר.

דיאנג'לו ראסל המושמץ סיפק עונה טובה אך כשל בפלייאוף. דרווים האם ניהל משחק גרוע כששחק עם דיוויס ולברון עם 41.6 ו 40.8 דקות למשחק בסדרה. באופן מעשי שיחק עם 6 שחקנים ולא קיבל תוצרת מדינוודי ווינסנט (שרלע ב 14 עלובים מה 3 בסדרה מול דנבר)

האם שידר לחץ, לא לקח טיימאאוטס בזמן והפסיד ללייקרס לפחות 2 משחקים בסדרה

מה יהיה העונה?

מה כבר יכול להיות העונה? יש כל כך הרבה סימני שאלה. מה כבר רדיק יכול לעשות? הלייקרס מסתמנת כקבוצת פלייאין טיפוסית. השנה היא צריכה להתפלל להגיע לשם. פלייאוף יהיה הצלחה מסחררת.

האם ברוני ג'יימס יגיע ל 55 נקודות העונה ויגרום ל 54 בחירות שלא בחרו בו לההצטער?

מה עבר לג'יני באס בראש לתת ללברון חוזה לשנתיים נוספות? כן הוא מדהים, כן הוא נראה כמו שאף שחקן לא נראה בגילו, אבל לתת לו לרוץ ולשחק את העונה ה 22 וה 23 שלו? ההתנהלות של הלייקרס שכונתית. במוקדם אן במאוחר לברון ידעך ודיוויס כבר דועך.

הקו האחורי לא התחזק. ראסל ישחק בידיעה שכל משחק עלול להיות המשחק האחרון שלו בדרך לטרייד. אוסטין ריבס שחקן נחמד ולא מעבר לכך. הצ'ימורה סביר.

האם רדיק יהיה יצירתי מספיק? ומתי הלייקרס תחליט להניף דגל לבן?

בעונה כזו הלייקרס ללא כל גמישות כי הערך של הכוכבים שלה על הרצפה. איזה קבוצה תרצה את דיוויס? ולברון? אני לא מצליח להבין מה המןטביציה לשחק בלייקרס? לעשות היי פאב עם הבן? שגעון גדלות מזן שלא היה בליגה.

ואדרבליט שיכול להיות גיים ציינגר בהגנה לא בקו הבריאות.

אני מקווה שיאפשרו לדלתון קנט ואולי להוד שפינו להתפתח קצת.

הלייקרס צפויה להיות ההצגה הטובה בעיר שבחלק מהאולמות לברון עשוי לרשום את ההופעה האחרונה שלו (שיקולי בק טו בק והעונה שאחרייה). הלייקרס יהיו קרקס נודד ולא קבוצה תחרותית. אין צפי לטרייד במהלך העונה למרות הרצון.

פלינקה בחור חכם, גם רדיק אבל נראה שכולם תחת שלטונו של המלך ג'יימס.

הלייקרס תשחק כדורסל משוחרר ומהנה לפרקים. לא צפויה להיות קבוצת הגנה חזקה בכלל. אפשר לשקול לתת לדייויס את מבוקשו ולתת יותר דקות לג'קסון הייז או ווד כישבריא. ללייקרס יש גמישות עם הרבה שחקנים שיכולים לשחק ב 2-3 עמדות.

אם הייתי רדיק הייתי מגביל את לברון ל 30-32 דקות במקיסמום כמו את דיוויס. לשקול לשחק בהרכב של 3 גארדים ולהזיז את הצ'ימורה לעמדה מס 4. לברון בשיאו כשהוא עם הכדור. הוא חייב לרכז יותר ולפנות את ראסל/ריבס/דלתון/וינסט לשלשות.

תחזית

בדרך כלל החלק האהוב עליי בפריוויו אבל אני שובר את הראש ואין לי תסריט אופטימי, פשוט אין. כל עונה שתסתתיים עם 44 ניצחנות ומעלה תהיה הצלחה מסחררת. פלייאין זאת תחזית סבירה. במערב כל כך איכותי וצפוף זה יהיה נס לסיים בטופ 6. גם לברון וגם AD שיחקו כדורסל בקיץ וזה לא אלמנט שמבטיח שלא תהיה פציעה של אחד מהשניים או שכמו אומרים בבוסטון – טובים השניים מן האחד.

הלייקרס נריאת קבוצה בלי הווה ובלי עתיד. לפחות העבר מפואר.

בתחזית הקצת פחות ריאלית הלייקרס תסיים 12 במערב, לפני פורטלנד, יוטה והקליפרס.

בנסיון נואש אחרון להיות אופטימי, הלייקרס תסיים לפני גולדן סטייט את העונה, בכל זאת נחמת רבים, חצי נחמה.

א
הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
77 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
Zvika Bar-Lev
24/09/2024 8:06:14

אשכרה. אין למה לצפות חוץ מלכשלון קולוסאלי של רדיק ולברון. כי הצלחה מיוחדת ממש לא צפויה.

אשך טמיר המקורי
24/09/2024 8:29:56

תודה רבה
רדיק יהיה קטסטרופה מהדהדת
יאבד את חדר ההלבשה מהר מאוד.
לא בפלייאוף.
ייאבקו על הפלייאין.
נקודת האור – קנקט. אחד הרוקיס המעניינים. גניבת הדראפט.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

הלייקרס יכולים להיות מעודדים משנה שעברה ההפסד לדנוור היה על הפרשים קטנים בכל משחק.היכולת של לברון ודיוויס בפריז מוכיחה שלקבוצה יש עדיין שני כוכבי על,שזה הרבה מאוד .ממש לא הייתי מזלזל בקבוצה כזו.על רדיק אי אפשר לכתוב כלום,כי עדיין לא עשה כלום.אבל יש שם צוות מקצועי עם ידע רב בכדורסל ,אם הם בחרו ברדיק ,כנראה יש להם על מה להתבסס.
הכתבה מעולה למרות שהכותב אוהד לייקרס, הוא לא נסחף ולא נגרר לשטויות שאוהדים אומרים.

עגל
24/09/2024 12:52:01
הגב ל  MBK

כרגע לברון זה הלחם והחמאה אבל הוא כבר לא יכול לתת יותר מזה.
הלייקרס צריכים עוד מישהו שיתן בוסט לקבוצה.

Stockton2Malone
24/09/2024 20:12:32
הגב ל  MBK

הוא כבר לא דומיננטי כמו שהוא היה, והוא חלש מאוד בהגנה, לכן הם מפסידים

yaniv
24/09/2024 8:55:25

תןדה מידן.
מסכים עם כל מה שכתבת למעט העובדב שלליקרס לא הייתה באמת ברירה בקשר ללברון.הם לא היו מעיזים להטריד אותו.
לפחות כמו שכתבת אף פעם לא משעמם איתנו וככה יהיה גם השנה.
אני דווקא די אופטימי לגבי רדיק,אני חושב שהוא יתפתח להיות מאמן מצויין למרות שנראה לי שדווקא GM יהיה תפור עליו.
תסריט אופטימי-מקום שישי
תסריט פסימי-מקום 12
תסריט ריאלי8-10

yaniv
24/09/2024 11:05:03
הגב ל  MBK

רק במידה מה שנקרא שאחת מהקבוצות הנ"ל תפשל.
תמיד יש קבוצה אחת לפחות שעל הנייר נראה שעשתה כל מה שצריך ומשהו שם לא מתחבר או פציעות או כל דבר אחר ואז במידה ותהיה לנו שנה טובה נוכל לעבור אחת מהם.
תכלס המאבק שלנו יהיה כנראה מול פיניקס ניו אורלינס ויוסטון שכל אחת מהם פוטנציאל גדול לפשל

yaniv
24/09/2024 11:47:20
הגב ל  MBK

בגלל זכה זה תסריט אופטימי

המשגיח
24/09/2024 9:08:19

תודה רבה מידן. אני עם התחזיות שלך, נשמע הגיוני

עמיחי קטן
24/09/2024 9:22:35

תודה מידן.
אני מאמין שאם הלייקרס ייכנסו לטופ 10 הם גם יעלו לפלייאוף, כי במשחק בודד יש להם יתרונות, וקשה לי לראות מצב שזה לא קורה כרגע. כן חושב שהם יודחו בסיבוב הראשון, אבל מרגיש לי הימור יחסית בטוח שהם יהיו בפלייאוף

אשך טמיר המקורי
24/09/2024 9:37:51

המערב הולך להתחזק מאוד.
ממפיס, רוקטס, ספרס, פליקנס בעלייה.
לדעתי גם פורטלנד תפתיע.
מי יודע מה יעשו יוטה? המאמן מדהים, רק שאיינג' לא יהרוס.
הלייקרס יסיימו נמוך יותר השנה, התחרות יותר קשה.

The Oak
The Oak
24/09/2024 12:02:32
הגב ל  MBK

גם כשהוא בלי חשק הוא נושק ל-all nba בכל משחק. הבעיה כפי שנכתב היא הצוות המשלים.

עמיחי קטן
24/09/2024 11:02:48

מסכים שהמערב מאוד חזק. יוטה ופורטלנד לא רלוונטיות העונה עדיין לדעתי, אבל באמת מאבק צמוד מאוד

עידו גילרי
24/09/2024 10:26:08

אני חושב שלראשונה בעידן לברון בלייקרס לקבוצה יש המשכיות. זה לפחות משהו קטן להיאחז בו (אני יודע שאני מנסה להיאחז בו אצלנו…)
לא מבין את הטענות לדיוויס – נכון הוא לא רוצה לשחק סנטר אבל זה מה שהוא עושה בפועל כבר שנתיים רצוף. איך זה מפריע לווד או הייז להיכנס לרוטציה?

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי עידו גילרי
yaniv
24/09/2024 11:06:01

הסר דאגה מליבך,בהנחה שלא נתחיל טוב את העונה צפה לאיזה טרייד בומבסטי מפגר על שחקן גמור שישנה שוב את כל הקבוצה…

עידו גילרי
24/09/2024 11:24:36
הגב ל  yaniv

מה כבר יכול לשנות את כל הקבוצה – אלא אם הטרייד הוא על דיוויס…

yaniv
24/09/2024 11:28:22

לא יודע נגיד בראדלי ביל על ריבס האצומרה ראסל או זאק לוין .תמורתם
שאני מתכוון משנה את הקבוצה זה שניתן 3-4 שחקני רוטציה חשובים עבור כוכב אחד שלא ייתן לנו כלום

עידו גילרי
24/09/2024 11:55:12
הגב ל  yaniv

חחח, אין סיכוי….

עידו גילרי
24/09/2024 11:56:37
הגב ל  MBK

הוא תמיד נראה חסר חשק אבל בפועל נותן עבודה בשני צידי המגרש. זה נכון שהוא לא מנהיג ואולי זו הבעיה האמיתית.
בהמשכיות התכוונתי לזה שהשחקנים מכירים ואגילים לשחק אחד עם השני. באמת קשה לסמוך על עוד עונה בריאה של שני הכוכבים.

The Oak
The Oak
24/09/2024 12:04:07
הגב ל  MBK

צודק

NBA בדם
24/09/2024 10:50:02

פריוויו נהדר!!!

LiorD
24/09/2024 10:51:27

אמרת הכל: "ברוני ג'יימס שנבחר בבחירה ה 55 והספיק לקבל חוזה ל 4 עונות".

זה כדורסל או תוכנית ריאליטי?

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

אכן כן, תודה רבה MBK.
.
שיתמזגו עם גולדן סטייט, ביחד יש שלהן סגל מעולה – סטף, ריבס, לברון, דייויס, גרין בחמישיה עם המון ניסיון, קליעה ושכל. פוד, וויגינס, קמינגה, לוני, ונדרבילט וקנקט על הספסל. קבוצה חזקה מאד.

The Oak
The Oak
24/09/2024 12:04:48

שיתמזגו עם הפועל תל אביב, אולי יעברו עוד סיבוב בפלייאוף.

אשך טמיר המקורי
24/09/2024 11:08:34

התחרות בלייקרס תהיה מאוד מעניינת השנה
אני מדבר כמובן על תחרות ליקוק החלחולת של לברון
לברון כבר 20 עונות מחזיק במקום הראשון – שיא NBA
השנה יש לו תחרות רצינית משני מתמודדים נלהבים –
ג'יני ורדיק.
האם יש להם סיכוי להדיח את המלך?

דוקטור רזי הופמן
24/09/2024 11:32:55

תודה מידן
התחזיות שלך ללקק תאצבעות לאוהדי הסלטיקס.
ונאמר אמן.
🙂

The Oak
The Oak
24/09/2024 12:05:24

אני מבין שאתה לא מתגעגע לסדרות של הסלטיקס מול הלייקרס

The Oak
The Oak
24/09/2024 12:01:08

באמריקה כמו באמריקה
השואו-ביז יותר חשוב מלהשיג אליפויות
לכן אמביד נשאר בפילי, ולברון קיבל חוזה חדש.
אגב, שכחת בספסל בפיסקה הראשונה את ברוני, אל תתעסק עם השקץ כפי שהוא מכונה במחוזותינו.
הלייקרס כמו הלייקרס, תוך שנתיים-שלוש שוב יתחרו על אליפות.

Berch
24/09/2024 12:15:46

תודה מידן
זורם עם תחזית הנכאים שלך
הקבוצה תדשדש ואם רדיק ישחק את הקלפים נכון הוא יהיה מאמן בנבחרת
🕺🏼🤓

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עונת הקליר פאת הגדולה בהיסטוריה תחל השנה שחקנים יקפצו ראש ליציע כדי לפנות למלך את הדרך לשים עוד נקודות שירגיש טוב עם עצמו ולמתג את פני הליגה ודיבורי גואט.
השופטים יעבדו שעות נוספות ללמוד אילו שריקות ניתן להמציא כדי לסייע למלך.
דונהי באווטה וגבי יקבלו כנראה צו מילואים לפלייאוף, באמצע העונה יקבלו עוד תותחים שיגידו שלא שווים כלום ולברון ילמד אותם לשחק כדורסל.
אבל גם זה לא יעזור.
מאחל שנראה הרבה בלואו אאוטים עליהם ואת השקץ נדרס ונרמס.

נ.ב

השואו טיים האמיתי יהיה ברוני

נערך לאחרונה 1 שנה לפני על ידי יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
asaf
24/09/2024 12:40:09

תודה מידן. כאוהד לייקרס פריוויו ריאלי מאוד. פלייאין זו התקרה האופטימית.

עגל
24/09/2024 12:50:24

תודה מידן על פריוויו מצוין.
כמו שציינת, המטרה שלהם צריכה לגמור את העונה במקום אחד לפני ג"ס . . .
ממה שראיתי את לברון באולימפיאדה, הוא היה מאוד כבד וממש נראה שהוא מתקשה פיזית. עכשיו, בואו, הוא בן 40 ובאמת באמת מדהים ביחס לכל אחד אחר בהיסטוריה. אבל הנב"א זאת ליגה של נמרים אתלטיים, כל שהיכולת שלו רק תקטן עם הזמן.
מסקנה – להגביל את זמן המשחק ל-30 דקות.
חוץ מזה – אני דווקא מצפה מרדיק להיות מאמן טוב. הוא יצטרך לבנות שיטת משחק כלשהי מהאסופה הבינונית שיש לו. כדאי שווינסנט יחזור לכושר של מיאמי ווד יקבל כמה דקות. מי יודע, אולי טרייד אחד טוב יעזור להם.

אלדלוקו
אלדלוקו
24/09/2024 13:13:59

על הנייר, הסגל של הלייקרס שווה פלייאין בואכה פלייאוף. הבעיה היא שלברון לא נעשה צעיר יותר, דיוויס פציע וחסר חשק וראסל לא מופיע למשחקים גדולים.
בקיצור, קבוצה בלי עתיד, בלי תקווה, בלי חלום.

LiorD
24/09/2024 15:30:48

במידה מסויימת, העונה של הלייקרס עשויה להיות מושפעת מהאישומים נגד שון קומבס – פאף דדי – פי דידי.
כרגע דידי עצור, ודי הרבה אמשים מתפללים שהוא יעשה (או שיעשו לו) הארווי ויינשטיין.
מסתבר שהוא תיעד בווידאו את המעשים כדרך קבע.
כנראה שבפשיטות על האחוזות שלו ה FBI השיג די הרבה מהחומר.

לא מן הנמנע שלברון ג'יימס, שהיה משתתף קבוע ב"מסיבות" שלו, לא ישן טוב בימים האחרונים.
אף אחד לא יודע מה סוללת העו"ד של דידי תיתן לתביעה תמורת עיסקה.

תזכורת:

https://x.com/TheNBACentel/status/1773388214994121192

עידו גילרי
24/09/2024 15:35:31
הגב ל  LiorD

נראה לי התכוונת ג'פרי אפשטיין כי ויינשטיין עוד יכול לדבר…כל היהודים האלה אותו דבר.

LiorD
24/09/2024 15:54:21

התבלבלתי בין שני סוטים בכירים.

עגל
24/09/2024 16:38:39
הגב ל  LiorD

מעניין.
דדי היה דיג'יי מצליח. הוא היה מגיב בולט כאן בעיקר בענייני טריידים ורמז מדי פעם על בגידות של לברון.

LiorD
24/09/2024 16:45:07
הגב ל  עגל

בוא נאמר בעדינות המתבקשת שדידי לא עצור על "בגידות", וסיפורי "בגידות" לא היו מיצרים התרגשות מיוחדת אצל לברון או כל מי שהשתתף במסיבות האלה.

מנחם לס
24/09/2024 15:33:35

מעולה מידן. כתבו הכל בתגובות. ללברון צפוייה נפילה פתאומית. מתי זה יקרה איש לא יודע

Yinon Yavor
24/09/2024 17:13:50

תודה מידן.
האמת – מעניין איך הלוז שלהם נראה.
אם יתחילו בצורה צולעת את ה 15-20 משחקים ראשונים, יש מצב שנראה סוג של השלמה עם המצב מצד לברון וירידה דרסטית או בממוצעים שלו או בכמות המשחקים שלו. זה בכל מקרה יתורגם להרבה מאוד הפסדים.
במקרה של הלייקרס יש שתי אפשרויות: או שאתה עושה "קרמבו" (מתחיל הכי חזק שלך ולאט לאט מגביר), או שאתה מההתחלה דועך אל השקיעה.

גיא רוזן
24/09/2024 18:20:31

טוב,
לבקשתו של יניב אני אהיה פרקליטו של השטן:
לדעתי, הכמעט כנה, הלייקרס הולכים לסיים את העונה טופ 4 במערב.
הסיבות?
א. הפערים הקטנים במערב. להזכיר –
את העונה שעברה הלייקרס סיימו עם 47 ניצחונות. דאלאס, הפיינליסטית? מקום 5 עם 50 ניצחונות.
ב. המשכיות. לראשונה מזה המון המון זמן, הלייקרס מתחילים עונה עם סגל יציב שממשיך מהעונה הקודמת.
ג. ריבס, אני ממש אוהב את השחקן הזה. בשנה שעברה הוא התקשה לפרקים, לי יש תחושה שזו תהיה (שוב) עונת הפריצה שלו. הסיבה –
ד. המאמן. כן, המון ביקורת ספגו הלייקרס על המינוי. אישית, אני חושב שהוא יכול להביא לקבוצה זווית התקפית שתעזור למקסם את לברון ודייויס. מי שיגזור את הקופון וירוויח ממאמן שיודע דבר או 2 על קליעה מבחוץ, על תנועה ללא כדור, על תרגילים שמשחררים קלעים למצבים נוחים זה ריבס. את היכולת ליצור עם כדור אנחנו יודעים שהוא יודע, עכשיו זה הזמן שלו להפוך לחלק חשוב יותר בשיטה ההתקפית.
ה. קליעה מבחוץ. בשנה שעברה הלייקרס היו לא רעים מ-3 (מקום 8 בליגה), אבל הם זרקו כמעט 4 זריקות פחות מהממוצע בליגה מהטווח. אם יוסיפו 5 ניסיונות קליעה למשחק מהטווח (וישמרו על האחוזים) השיפור ההתקפי יהיה דרמטי. למה הלייקרס ישתפרו? ההתבגרות של ריבס, ההצטרפות של קנקט, וכפי שנכתב – מאמן שמבין דבר או 2 בתחום.
ו. אפקט האולימפיאדה. ראו עליהם, על דייויס ולברון כמה האולימפיאדה הייתה חשובה להם. אם נראה בשנה הקרובה יותר פוינט לברון ואת דייויס ממשיך להיות עוגן הגנתי מרשים, אם נראה את הצמד מוותר על סטטיסטיקה אישית לטובת הצלחה קבוצתית, ללייקרס יש סיכוי להפתיע הרבה ללל.
ז. דאנג'לו ראסל. האמת היא שאין לי אמונה ביכולתו להיות שחקן שגורם לקבוצה לנצח קבוצות חזקות. מה שכן, לצד בחירות הדראפט של הלייקרס, אני בהחלט רואה טרייד שמחזיק את הקבוצה לפני הדדליין.

יניב, אני מקווה שזה עונה על הציפיות…

גיא רוזן
24/09/2024 19:44:21
הגב ל  MBK

100% מידן,
הכל טוב.
שתהיה שנה טובה, שקטה ובשורות טובות.

לגבי הלייקרס –
הסבירות היא שאתה צודק.
לברון קיבל הצעה להוביל את מפלגת הגמלאים,
דייויס שיחק בקיץ באולימפיאדה מה שאומר שאפילו קופת חולים כללית מסרבים לבטח אותו בעונה הקרובה…
מספיקה פציעה של מי מהצמד,
מספיק שסוף סוף תגיע הירידה ביכולת של לברון,
מספיקה עונת דיבורי טרייד עקרים שיובילו להתפרקות כל זכר של מרקם קבוצתי.
ועדיין –
מבין כל הימורי הלונג שוט במערב,
הלייקרס מחזיקים (לדעתי) בתקרה הגבוהה ביותר.
היו רגעים בסדרה מול דנבר בשנה שעברה שהתחושה הייתה שלא חסר הרבה.
במקום ראסל שחקן שיודע לשמור,
והסיפור של הפלייאוף נראה אחר לגמרי.
השורה התחתונה פשוטה –
ככל הנראה הלייקרס נאבקים על מיקום בפלייאין.
בהינתן שורה של פקטורים בלתי סבירים,
בראשם בריאות –
זה הימור לא בלתי סביר שהם נכנסים לפלייאוף גם ללא מעבר בפלייאין.

yaniv
25/09/2024 12:14:17
הגב ל  גיא רוזן

תודה גיא.בהחלט ענה על הציפיות

Stockton2Malone
24/09/2024 19:54:09

פריויו טוב, אכן לא ברור למה לייקרס לא עשו שום שינויים בקיץ, כנראה יעשו משהו לקראת האולסטאר, לברון כבר רגיל לפרק קבוצות שלו, עוד בימים בקליבלנד
מסכים עם התחזית, לברון ימשיך לרדת ברמה, אי אפשר לרמות את הזמן חוץ ממנו ודיוויס שאר הסגל לא ברמה מספקת.

thetroll
thetroll
24/09/2024 20:38:28

פריוויו פשוט מעולה … "בדרך כלל החלק האהוב עליי בפריוויו אבל אני שובר את הראש ואין לי תסריט אופטימי, פשוט אין" …חחח את זה עוד לא ראיתי ווואלה צודק… אין תרחיש אופטימי.
תודה 👑👑

thetroll
thetroll
24/09/2024 20:57:27
הגב ל  thetroll

דרך אגב ומעבר לזה:
ללייקרז יש השנה סגל נחמד שאולי היה יכול לתת איזה פייט השנה העניין הוא שהכוכב של הקבוצה הזאת כנראה לא בראש הזה. הוא מבין כדורסל והוא יודע שאין הרבה סיכוי וממה שראיתי באולימפיאדה ככל שהלחץ הפיזי הולך ומצטבר הוא כבר הולך ודועך אין הרבה מה לעשות נגד הגיל ולכן סביר שימקד את העונה בסיפור האישי שלו : המשחק באותה קבוצה עם הבן (סיפור מרגש גם להייטר כמוני) ולמעשה להתחיל בתהליכים של התאפסנות וכניסה לבקומ של הליגה. יתכן שבאיזה שהוא שלב יעשה הצהרה שהוא פורש.
אם הלייקרס היו חכמים הם היו עושים עליו טרייד לקבוצה לחוצת אליפות אבל הם לא ויש מצב שגם אין כל כך ביקוש.
כל הדברים האלה הופכים את התחזית שלך לראלית וקשה לראות.במישור של הכדורסל תחזית אופטימית .

תודה מידן פריוויו נהדר מעולה מגובה בנתונים ותחזית סופר הגיונית כרגיל.
.

thetroll
thetroll
24/09/2024 23:05:54
הגב ל  MBK

מסכים

עידו גילרי
24/09/2024 21:43:54
הגב ל  thetroll

חחח, כן מה זה ראינו אותו דועך באולימפיאדה.

thetroll
thetroll
24/09/2024 23:07:39

ראית? יפה … גם אני.

Yiftach Argaman
24/09/2024 20:42:31

אהלן, תודה ורוצה להוסיף את השני סנט שלי.

הלייקרס שנה שעברה קיבלו תחזיות טובות. השנה עם אותו הסגל ומאמן כנראה יותר טוב אין תחזית. אופטימית?

מספיק שגייב חוזר לעצמו וונדו נראה כמו שהיה או משפר קצת את השלשות מהפינה ויש להם קבוצה מעולה. יש להם גם נכסים לטרייד שיכולים בכיף להביא עוד שחקן חמישייה טוב מאוד.
לדעתי הלייקרס יהיו מקום 4-5 המערב השנה. מזומנים להזכיר לי את זה בהמשך העונה.

שמחה לאיד היא נחמת הבורים, רפים ומי שאין לו ממה ליהנות. בחייתדינק חברה, תמצאו חיים. לברון שחקן אגדי, גם אם אתם לא אוהבים אותו (אני לא אהבתי את קובי, אבל לא אוננתי על כישלונות שלו).

Stockton2Malone
24/09/2024 21:44:02
הגב ל  Yiftach Argaman

אבל לא אוננתי על כישלונות שלו

😂

אתה בטוח?

Guy d
Guy d
24/09/2024 20:54:58

תודה מידן, כתוב טוב מאד.
מהתחזיות שלך, קופצת לי בראש תובנה – לא קל להיות אוהד של הלייקרס והייטר ללברון

Guy d
Guy d
25/09/2024 0:34:02
הגב ל  MBK

לא יכול להיות או כן יכול להיות?
אני זוכר את השנים האחרונות של קובי, ואת הפסטיבל של השנה האחרונה במיוחד.
אני לא חושב שהרגשת אותו דבר אז.

בראדלי פאקינג ביל מרוויח את אותו השכר כמו לברון, אני חושב שכבר הסבירו פה שגם אם לברון מוריד משמעותית בשכר זה לא היה מאפשר לליירס להחתים שחקנים ולהתחזק.
הוא גם חיכה עם הארכת החוזה כדי לראות אם יוכלו להשתמש באחת האקספשיינס להחתים איזה ביג מן (כבר לא זוכר מי, אולי וולנצ'וניוס?) אבל זה נפל כי הוא קיבל כסף גדול יותר.

Avri
Avri
24/09/2024 22:33:53

איזו קבוצה משעממת. בתור אוהד סלטיקס שרוף אני תמיד בחצי אובססיה לגבי מה קורה אצל האוייבים בסגול-צהוב. השנה, האמת, פשוט לא מעניין אותי. תעשו פלייאין, סיבוב ראשון, וואלה אפילו סיבוב שני. בגמר לא תפגשו איתנו. לא רלוונטים, זקנים, אפורים. פשוט משעממים.

וניל טרופי
וניל טרופי
25/09/2024 3:25:08

הפעם בפינת הקארמה וירקות אדון א. דיוויס.
האם הבחירה לשחק עם לברון עשתה לו טוב לקריירה? בזמנו דובר על הסירוב לבוסטון בגלל היחס שלה לשחקנים ועל הקלות שבה איינג' הטריד שחקנים. בסופו של דבר הלייקרס החליפו שחקנים כמו גרביים בשנים האחרונות ולדיוויס יש אליפות אחת וגביע טוטו. אם הוא רוצה להזכר כשחקן משמעותי יתכן שהפרידה מלברון תעשה לו טוב כי בלייקרס הוא לא יראה טבעת נוספת.

Guy d
Guy d
25/09/2024 9:31:37

כמה טבעות יש לנוביצקי?

ירון, החלום
ירון, החלום
25/09/2024 6:17:18

בס"ד
תודה רבה.
הפתעה יכול להגיע בעיקר מכיוון המאמן.

אוהד ס"א
26/09/2024 22:29:41

הלייקרס לא יהיו כל כך רלוונטים. האולימפיאדה תחולל שמות בבריאות של שחקנים מבוגרים או פציעים (אהממ). פליאין זאת תחזית אופטימית.
מי שמעניין אותי השנה זה קנקט (ככה קוראים לו?). זאת גניבת הפליאוף, רוקי מבושל לגמרי עם יד טובה מבחוץ ואתלטיות. אם יתנו לו דקות, הוא יכול להיות אוסטין ריבס 2.0 רק גבוה ולגמור בחמיישית הרוקיז. לדעתי, בחצי השני של העונה, כשיהיה ברור שהלייקרס לא הולכים לשום מקום אפשר לתת לו הרבה דקות שישתלמו מאד בעונות הבאות.