פריוויו פלייאוף 2022 – בוסטון סלטיקס (2) – מילווקי באקס (3) / אורי הדר

לעתים הליגה הטובה בעולם מרגישה כמו ספר או סרט, שבו הקבוצות והשחקנים חייבים לקבל סגירת מעגל. כמה אירוני שבוסטון סלטיקס מודל 2022 פגשו ומחצו את ברוקלין בסיבוב הראשון, שבזכות הטרייד עמם השיגו את היהלום שלהם ג'ייסון טייטום, אחרי שהנטס העיפו את הסלטיקס בבושת פנים בסיבוב הראשון של העונה שעברה. אלא שבסיבוב השני מחכה להם משוכה קשה בהרבה שגם היא קשורה בעבר הקרוב של בוסטון; את הסדרה מול הבאקס ב2019, רוב אוהדי בוסטון זוכרים בתור הסדרה בה קיירי אירווינג החליט לשמור על יאניס, מה שלא כל כך עבד בלשון המעטה. אותו קיירי שאוהדי בוסטון שרקו לו בוז צורם וקללות מכל עבר בסדרה בסיבוב הקודם. אותו אירווינג שהיה חלק ממערך גארדים שמאז איזייה תומאס, מסתבר, רק החזיקו את הסלטיקס מאחור למרות ההצלחה היחסית בעונה הסדירה ומספר גמרים אזוריים של הקבוצה בשנים האחרונות.

אקס פקטור

מרכוס סמארט נבחר לשחקן ההגנה של העונה, ובצדק. הוא לא השומר הכי טוב של הסלטיקס; אחרי התצוגת תכלית של טייטום בסיבוב הקודם התואר כרגע נמצא אצלו. הוא גם לו הקלעי או הסקורר הכי טוב של הסלטיקס; גם שם התואר שייך לטייטום או ביום טוב שלו, לג'יילן בראון. אך אלוהים נמצא בפרטים הקטנים במקרה של סמארט: עבירות ההתקפה שהוא סוחט, המנהיגות, הנפילות, ההתרסות וההתרסקויות.

כל המשתנים הללו הופכים את ההגנה של בוסטון לטובה בליגה, ואולי מבחינה הסטורית מהטובות שראינו בעשור הנוכחי, בטח שמאז טורונטו מודל 2019. מבחינה התקפית, במשך שנים דני איינג', המנג'ר הקודם של הקבוצה ניסה להפוך אותו לקלעי, ולהוציא אותו מעמדת הרכז. מאייזיה תומאס, לטרי רוזייר, דרך קיירי אירווינג ועד לקמבה ווקר- הסלטיקס הוציאו את הכדור מהידיים של סמארט, וההחלטה הייתה נראת הגיונית באותו הזמן. אך השנה סמארט הוכיח את עצמו בתור הרכז הבלעדי של הקבוצה.

כמובן שגם הקפיצות בעשיית המשחק של טייטון ובראון, יחד עם השילוב של טיים לורד והורפורד גבוהים שיודעים לחלוק את הכדור ולמסור את המסירה הנוספת, עזרו לתהליך של סמארט, אך השינוי בא מתוכו. הדבר החשוב ביותר שקרה מהמהלך שסמארט ירד לעמדת הרכז, היא הוורסטיליות בהגנה שהסלטיקס קבלו כתוצאה מכך. חוץ מליריבה שלה, שאליה נגיע בקרוב, אין עוד שלישייה וורסטילית מבחינה כזאת בנבא: סמארט-בראון-טייטום יודעים ויכולים להחליף על כל מאץ'-אפ, והסיבוב הקודם הוא ההוכחה לכך.

הפעם המשימה תיהיה קצת קשה יותר, יאניס הוא לא דוראנט, אותו אי אפשר לנצח בפיזיות אלא צריך להוסיף תחכום, ממש להערים עליו. מאמין שיודוקה יציג ליאניס את כל הרפרטואר ההגנתי של הקבוצה. תחילה הורפורד או וויליאמס יקשו על חייו, לאחר מכן טייטום יקבל את המשמרת וכך גם כל הקבוצה תצטרך להיות בכוננות של אזוריות ובוקס אנד-וואן. הרוטציה של הסלטיקס אחרי חדירה והוצאה של יאניס תקשה מאוד על הקלעים של הבאקס, שלהטו בסדרה הקודמת נגד שיאקגו.

Boston Celtics: Marcus Smart deserves DPOY -- here's why

אחד נגד מאה

הגדולה של יאניס אנטטקומפו בלתי מעוררת, אך כנראה שיש גבול לאן שהיווני יכול לסחוב את קבוצתו ללא קריס מידלטון. הבאקס היו העונה 35-10 כאשר השלישייה יאניס-הולידיי-מידלטון משחקים, נתון מפחיד. בריצת האליפות בעונה שעברה מידלטון היה בורג מרכזי בהתקפה של הבאקס, כשכל העיינים מופנות ליאניס והקבוצות מצופפות, מידלטון היה שם פעם אחר פעם אם זריקות מחצי מרחק. בנוסף, ההגנה של הבאקס פחות וורסטילית בכנפיים ללא מידלטון.

בסיבוב הקודם הקלעים של מילווקי, במיוחד גרייסון אלן היו לוהטים. אלן קלע 58% לשלוש על 24 נסיונות לסדרה, כאשר ההגנה של הבולס לא הידקו את הרוטציות כמו שצריך. בוסטון היא חיה אחרת כאמור, ובשביל לפצח אותה המפתח של הבאקס חייב להיות ג'רו הולידיי בשתי צידי המגרש. בהגנה המשימה שלו תיהיה ג'ייסון טייטום, עליו שמר רוב הזמן במהלך העונה הסדירה. הולידיי יצטרך לעקב ולתסכל את טייטום, שעשה שמות בהגנה של הנטס. עקב החסרון של מידלטון, על הכתפיים של הולידיי מונח עול ההתקפה לצד יאניס. בוסטון יעמיסו על שני הכוכבים של הבאקס ויעזו את שאר הקבוצה לנצח אותם.

תחזית: שמש חזקה

הסדרה הזו תלך רחוק, גם ללא מידלטון. קשה להמר נגד יאניס, והאמרה המפורסמת "הקבוצה עם השחקן הטוב ביותר, בדרך כלל מנצחת בסדרה" כנראה תרדוף אותי עד סוף חיי כאוהד, צופה וכותב של הנבא. אך במקרה של הסדרה הזו, קפיצת המדרגה של טייטום בשני צידי המגרש יחד עם העומק שיש מאחוריו בשני צידי המגרש, לא תאפשר לבאקס חיים קלים. יאניס כנראה יקלע קרוב ל-40 נקודות למשחק, אך גם זה לא יספיק. אנחנו עוד נסתכל על הסדרה הזו, כמו הסדרה של מילווקי נגד ברוקלין בעונה הקודמת כמעין 'הגמר' שלפני הגמר. בוסטון ב6 משחקים.

לפוסט הזה יש 76 תגובות

  1. לדעתי כמו כל סדרה של בוסטון מעכשיו ועד סוף העונה – הסדרה תוכרע על איזה טייטום יגיע בהתקפה. אם הוא מגיע במוד של החודשים האחרונים הם עוברים הלאה.

    1. איזה סיבה אתה רואה שהוא לא יבוא במוד של החודשים האחרונים?
      אתה רואה תסריט שאחרי כמה חודשים שהוא משחק ברמה הכי גבוהה שיש הוא פתאום יחזור אחורה לתחילת העונה?

      1. לא – אבל אוהדי בוסטון יכולים להגיד לך שטייטום הוא לא הדבר הכי יציב בעולם (ובסך הכל עדיין צעיר).

  2. תודה רבה
    כאוהד נשאר לי רק לקוות שמה שכתבתי בפוסט של רותם יתגשם.
    החיסרון של מידלטון משמעותי מידי.
    סלטיקס בבית צריכה לנצח כל קבוצה ויכולה לעשות את זה.
    יאניס לא יגיע לדעתי למשחקים של 40 אלא אם השופטים יתנו לו 20 קליעות במשחק.
    בפלייאוף יש גבול לשריקות והשופטים יותר מעלימים עין.
    הקליעה של גרייסון אלן לא מפחידה אותי, המשחק המלוכלך שלו, כן.

  3. תודה רבה.
    הפציעה של מידלטון די סגרה את הסדרה הזאת לדעתי.יאניס עוד ייתן כנראה 2 הצגות לא מהעולם הזה שיספיקו במקרה הטוב ל2 ניצחונות אבל לא יותר.
    בוסטון במומנטום מטורף,הסוויפ על ברוקלין עוד יותר העלה את הטירוף שלהם.הקיצר הדרך של בוסטון לפיינלס סלולה ובטוחה(כמובן בהעידר פציעות).בגמר מול פיניקס או גולדן אז יהיה המבחן האמיתי של עד כמה בוסטון באמת טובים.
    בבארקט נתתי 4-3 מילווקי אבל זה היה לפני הפציעה של מידלטון עכשיו זה 4-2/1 לבוסטון.
    המשחק היום אפרופו ייגמר ב20+ לבוסטון

  4. סקירה טובה אבל קשה להאמין שג'רו ישמור את טייטום.
    יאניס ישמור את טייטום, ג'רו ישמור את בראון ןינסו להסתדר עם שני הגבוהים בכל ממיני טריקים (אולי פורטיס ולופז ביחד?)
    בכל אופן שחקן ההגנה הכי טוב במילווקי ישמור על שחקן ההתקפה הכי טוב של בוסטון.
    הימרתי על בוסטון גם כשכולם בריאים, אבל בלי מידלטון בוסטון טובים יותר מאומנים יותר ובכושר טוב יותר

  5. תודה על הפריוויו! הסדרה הכי לוהטת בחצי הגמר.
    חבל כמובן שמידלטון ייעדר. אף על פי שלדעתי האישית, איתו או בלעדיו, הסדרה הזו תלך לסלטיקס.

  6. יופי של פריוויו אורי. אני פחות מחזיק מסמארט כרכז מוצלח ולדעתי כדאי ללחוץ עליו מתחילת המגרש כי הכדרור שלו לא משהו. מידלטון יחסר מאוד בהגנה על בראון ובעיקר בקליעה במשחק תקוע או כשיאניס בסלאמפ במהלך משחקים. הסלטיקס זכו מההפקר כאן ובלי מידלטון גם לדעתי זה שלהם

  7. תודה על הפריוויו,
    אני לא בטוח שאם תשאל את טייטום הוא יגיד שכרגע הוא טוב מדוראנט. (למרות שבסדרה הזאת הוא אכן היה יותר טוב)
    לבוסטון גם יש יתרון ביתיות, הם באים עם ביטחון אחרי שטיטאו את הנטס.
    אם מידלטון היה משחק, זאת סדרה שקולה לגמרי והייתי אומר מילווקי ב6-7, אבל הפציעה פגעה בהם מאוד קשה, ולכן אהמר על בוסטון ב5-6

  8. אולי בוסטון תקח את הסדרה, אבל אני הולך קודם עם האלופה ויאניס ואח"כ עם הטוען לכתר.
    סביב מילווקי יש איזשהוא שקט, שהם יודעים בדיוק מה הם עושים.
    מילווקי ב 6 (רוצה להגיד 5 אבל נראה לי מוגזם)

  9. תודה רבה אורי הדר.
    בבאקט שלי בוסטון מפסידה בשבע ל … ברוקלין. לכן היא חייבת להפסיד עם יש לבראקט שלי איזשהו ערך.
    העניין הוא שהם מעולים. אני לא רואה מפסידים יותר ממשחק אחד שהוא יאניס יצטרך לקלוע 50

  10. אחלה פריוויו תודה רבה אורי. מסכים איתך, ועם הרוב כאן – בלי מידלטון זה אמור ללכת לבוסטון, אבל לא בטוח שיאניס מסכים איתנו… בכל מקרה יהיה מעניין לגלות.
    .
    הזווית הספרסית – עם יאניס, לופז ופורטיס הצבע של מילווקי יהיה מקום לא נעים לבקר בו, וזה מעלה את חשיבות הקליעה לשלוש. עד כה דרק וייט, בגדול, מחמיץ יפה משלוש בשורות בוסטון, אבל אם יאפס את הידית, אפילו למשחק אחד או שניים, זה יכול לעשות את ההבדל.

  11. מילווקי ב7
    אני יודע, בלי מידלטון זה יהיה קשה, אבל אם יש סופרסטאר עם קבוצה הגנתית טובה מאוד מסביבו זה יאניס. אני חושב שנראה את אחת הסדרות הכי מרשימות שלו אי פעם, בהתחשב בהגנה של בוסטון ובכוח האש של מילווקי. מקווה בשבילו שיוציא כמה שיותר מהסיטואציה הלא פשוטה הזו

  12. אני מנחש שהבאקס ינסו לשחק עם יאניס, ברוק ובובי פורטיס ביחד כדי לגרום לכך שרוברט וויליאמס ואל הופורד ישמרו על ברוק ובובי ויהיה מיס-מאצ׳ בשביל יאניס (כנראה טייטום).
    בפלייאוף הקודם פורטיס ולופז הסתדרו בלשמור יחד, ולשניהם יש קליעה נחמדה מבחוץ, ככה שאני חושב שההרכב הזה יתאים בהגנה ומתקפה עומדת.
    החיסרון של ההרכב יהיה המהירות, מה שאומר שיש 2 אפשרויות: או שהסלטיקס ינסו לחטוף (ויש להם נשקים מתאימים בשביל זה), ואז טייטום ישמור על יאניס, או שהם יעבירו את טייטום לעמדות הגארד, ויעלו גם הם בהרכב דומה עם סנטר מחליף שישמור על פורטיס, כשוויליאמס שומר על לופז והופורד על על יאניס.
    כנראה שבמהלך המשחק הם יעברו בין השיטות.
    (כמובן, הכל בהנחה שהבאקס ישתמשו הרבה בהרכב הזה!)

  13. פריוויו מעולה אורי תודה רבה. המון יקום וייפול כמו שגילרי כתב למעלה על טייטום בהתקפה אצל בוסטון ועל הצוות המסייע של יאניס בלי מידלטון מנגד.
    נשאר נאמן לבראקט שלי-באקס בשבע

  14. זה שוב פעם נראה ומריח כמו בוסטון אבל כמו עם ברוקלין כל תוצאה מסוויפ ועד נצחון בסל בשניה האחרונה במשחק 7 לאחת משתי הקבוצות לא תפתיע.
    אני עדין לא חושב שסמארט רכז . ממש לא. הוא גארד סביר עם אחוזים לא טובים מכל הטווחים ועם יכולת מסירה וכדרור בינוניות אבל הוא מגן מעולה ועד עתה הניסוי של בוסטון השנה מוכתר בהצלחה. אבל לדעתי לשתק אותו בהתקפה יכול להיות המפתח לנצחון בסדרה של מילווקי. מה שנאש לא הבין – או שהבין ולא היה יכול ליישם – בודנהולצר שהוא מאמן טוב בהרבה יכול בהחלט להבין וגם בגלל חוסר היציבות של בוסטון זו סדרה שקולה שקשה לחזות אותה. יהיה אש

    1. סמארט רכז רק נגד מאמנים רפי הבנה (אנ בי איי).
      באירופה היו מדביקים לו איזה די-ברתולומאו והוא לא היה עובר את החצי.

      1. נראה.. אני מאמין שמול הבאקס החולשה הזאת תחשף יחד עם זאת כנראה שעם ההגנה שלו סך התרומה שלו חיובית.
        זה באמת קשה השנה כך שמי שתזכה באליפות יהיה קשה לדבר נגדה.

      2. כל רכז שלישי באנ.בי.איי סטייל לארקין (והרשימה ארוכה) מגיע לאירופה ועושה צחוק מכל מה שיש לכל הגאונים ביורוליג להציע בתור הגנה, ועדיין כל פעם לקרוא דברים כאלה מחדש…

        1. אני לא נגד רכזים באן בי איי אבל תזכור שיש גם דוגמאות הפוכות. בכל מקרה סמארט לא נראה רכז קלאסי הוא ממש לא "פוינט גאד" סטייל פול לצורך העניין. השנה הוא קלע בערך 40% מהשדה ו כ 32% מהשלוש משהו כזה וגם מהקו זה איפה שהוא באיזור ה 70% ונתן למרות ששיחק מעל 30 דק במשחק סדר גודל של שישה אסיסטים (הכל מהזכרון). זה לא נתונים של רכז טוב. הוא כנראה מחפה על זה באמצעות המשחק ההגנתי שלו אבל להגיד שהצד ההתקפי שלו הוא כזה של רכז קלאסי זה לעוות את המציאות. הוא לא רכז טוב במקרה הטוב אפשר להגיד עליו שהוא בסדר וגם זה מה שנקרא ברוחב לב.

          1. אני לא אומר שהוא רכז קלאסי או טוב, אני רק אומר שדיברתילומיאו ומאמן אירופאי הם לא מה שהיה חסר לברוקלין כדי לעבור את בוסטון.

          2. +1 טרול ודה שוט. בול מה שחשבתי. לחץ על סמארט לא נועד לשתק את בוסטון אלא להכריח את טייטום ובר-און לקבל את הכדורים שלהם כבר בחצי ולנסות ליצור משם. זה יגרום להם להתחיל מהלכים רחוק יותר מזל וכפועל יוצא לעבוד יותר קשה. ככה זה כשלא משחקים עם פליימייקר אמיתי. את האופי והיכולת בצד האפור של המגרש אי אפשר לקחת מסמארט אבל בתור פוינט הוא בינוני

          1. אני מבין מה אמרת – סמארט עם ה- 1.93 שלו וה-100 קילו הוא בכלל פורוורד, שים עליו גארד בולדוג דרג שלישי ביורוליג ותקבל חטיפה כל פוזשן שני. אממה, גם אם הדריבל של סמארט הוא לא הדריבל של קרי, ההערכה שלי היא שא. בוסטון יסתדרו טוב מאוד אם הקבוצה השניה תתמקד בלהוציא את הכדור מהידיין של סמארט. ב. אם דיברתילומיאו היה יכול לשמור על שחקנים כמו סמארט, הוא לא היה גארד של 13 דקות בקבוצת יורוליג חלשה, וגם זה רק כי הוא נחשב כשחקן מקומי.

            1. די ברתולומאו היה רק דוגמה. ברור שהוא לא לאנ בי איי. זה מה שהבנת מדברי?
              מילס או קרי היו צריכים ללחוץ את סמארט וזה לא כדי להוציא לו את הכדור מהיד – הוא לא מייקל ג׳ורדן – זה כדי להכריח את בוסטון לשחק עם פריצ׳ארד ואז גם הוא היה מסתבך.
              תראה מה קרה לכריס פול בגמר בשנה שעברה.
              סמארט ביורוליג לא היה מוביל כדור ראשי ויחיד – כי אף מאמן אירופי לא היה נותן לזה לקרות.

            2. סמארט לא מסוגל לכדרר שלושה כדרורים רצופים ביד שמאל. רוב הפורוורדים בליגה לא מסוגלים.

            3. אז אנחנו לא חלוקים על זה שהוא רכז בסדר לכל היותר. אנחנו כן חלוקים על היכולת של היריבות לנצל את החולשה הזאת. אני חושב שזו העמדה החשובה ביותר ואם אתה מצליח לשתק אותה זה יכול להרוס את המשחק הקבוצתי ומאמין שבולדנהוצר גם מבין את זה ויעשה את מה שצריך. עדין ולמרות הכל – כאמור '- ההימור שלי בהכי קטנה שיש הוא בוסטון.סתם תחושה.

  15. הבאקס לוקחים את המשחק הראשון.
    לדעתי יש התלהבות יתר מבוסטון במיוחד אחרי הניצחון על ברוקלין.
    ברוקלין היא לא קבוצה אלא אסופת שחקנים שבמקרה מצאו עצמם בסדרה מול בוסטון,לא היה שם כימיה,לא הגנה,לא מאמן….

    הבאקס גם ללא מידלטון היא קבוצה ברמה אחרת .
    סלטיקס לא יכולה לשתק את יאניס כמו שעשו לקיי-די הרכרוכי שנבהל מקצת מגע (תארו לכם אותו משחק בשנות התשעים).

    4-2 למילווקי.

    1. זה מעניין כי הם שונים מאוד, ובתיאוריה הייתי מצפה שיהיה יותר קל להם לשמור על יאניס מאשר על KD. כי יאניס חי בפוסט ועל אף היכולות החדשות שלו לזרוק מבחוץ, הוא עדיין מפלצת שחיה בצבע.
      עם כמות הידיים הארוכות המטורפת שיש לסלטיקס על המגרש ובספסל הגיוני שהם יצליחו לצופף מספיק טוב כדי למנוע את החדירות של יאניס, ואפילו מול KD הציפוף שלהם+התיאום ביניהם היה נראה מעולה.
      .
      לטעמי העניין זה יותר ההתקפה של הסלטיקס. אפרופו "אסופת השחקנים" של ברוקלין, זה אמור להתבטא יותר ביכולות ההגנה המצוינות שלהם, במיוחד ביכולת של שחקנים שם לשמור על לא מעט עמדות ולמנוע מיס מאצים מול טייטום ובראון שחיו על זה בסיבוב הקודם.
      .
      אבל בפלייאוף הזה כמו שאין אף אחד שדמיין שהסדרה היחידה בסיבוב הראשון שתיגמר בסוויפ זה דווקא של בוסטון על ברוקלין אז לא נותר אלא לוותר על ההימורים ולהישען לאחור ולהנות..

      1. השוני בין יאניס לדוראנט זה שליאניס יש יכולת ניהול משחק ומסירה ובנוסף שליאניס אין בעיה ממשחק פיזי.
        הדבר החשוב ביותר הוא שברוקלין לא הצליחה לעשות עצירות כשצריך כי ההגנה שלה היא בזיונית.

      2. את יאניס אי אפשר לעצור זה לא דוראנט שלא הולך לצבע, יאניס יכול לשחק כסנטר מול בוסטון כמו הטרנספורמציה המדהימה שעשה עונה שעברה ואז לבוסטון בכלל אין תשובה אליו. יאניס של היום שונה לגמרי מזה שכה בMVP לפני שנתיים ורמה נפרדת לדעתי מהליגה

  16. כשכולם כמעט מהמרים על בוסטון ובצדק, אני מוציא את נשק יום הדין, כי לא משחקים עם לב של אלופים. מילווקי לוקחת את הראשון ואת הסדרה ב-7.
    יאניס הוריד בשנה שעברה את קינג קונג מהגב שלו, טייטום הוא רק אנושי

    1. שמע אם הוא עובר את הסדרה הזאת זה תעודת הערכה אדירה ליכולותיו,הוא מתמודד פה מול הקבוצה הכי טובה בליגה בחודשים האחרונים+השחקן הכי טוב בליגה באותה תקופה+ההגנה הכי טובה בליגה באותה תקופה+חסר השחקן השני הכי חשוב שלו+ ללא יתרון ביתיות

  17. תודה על הפריוויו המעניין
    העגלה של הסלטיקס מלאה עד אפס מקום, אז לא הצלחתי להיכנס…
    מילווקי מפלצת, אבל מידלטון פצוע. אז הגיוני שבוסטון יעברו. אין לי מושג.
    (אגב, גם בשביל לנצח את דוראנט לא מספיק פיזיות וצריך תחכום…)
    .
    שאלה למועצת חכמי האתר – מלבד יוסטון 95 , הייתה עוד קבוצה שניצחה בדרך ארבע קונטדריות? נניח, ארבע קבוצות שהיו בטופ 10 של וגאס. (לגבי יוסטון הואלתי לבדוק בעצמי שהם עומדים בתקן. מעבר לכך זו כבר משימה לטובים וחכמים ממני. כן, אני מתכוון אליך)

  18. קדימון מצוין לעוד סדרה מצוינת! תודה רבה
    אפרופו גרייסון אלן, בוסטון ישבו עליו טוב טוב בהתקפה כמו שעשו בשיטתיות מול קרי ופאטי מילס מול ברוקלין. הרבה נקודות הם השיגו שם ונראה איך מילווקי יתכוננו לזה
    בנוסף צריך לזכור שלבאקס יש חמישיות בהם ההגנה שלהם היא מצוינת פלוס בלי שום חורים ככה שנראה טוב מאוד כמה שווים בראון וטייטום בהתקפה כשאין להם גמדים ששומרים עליהם.
    .
    יש צפי לחזרה של מידלטון?

  19. תודה על הקדימון.
    בוסטון מאוד מוגבלים בהתקפה, ברוקלין לא ממש שמרו עליהם ובנוסף נתנו להם לשחק מחניים על הקרש בריבאונד התקפה. מילווקי זה אופרה אחרת.
    לדעתי 2:4 למילווקי.

  20. מילה לגבי סמארט-רכז
    רק באנ בי איי יש את הפריווילגיה לשים פורוורד בתור רכז.
    תשאלו מאמנים בארץ – באירופה, בליגה הישראלית, אפילו בליגה הלאומית, כל מאמן חייב שלושה רכזים בקבוצה, כדי שיהיו לו לפחות שניים בו זמנית שיוכלו להעביר את החצי נגד לחץ. קבוצה כמו בוסטון בארץ חייבת מיד להכניס את פריצ'ארד כי לחץ אמיתי על סמראט יוביל לאיבודים ולחוסר סדר בהתקפה.
    אבל נאש נתן לו לכדרר בהליכה עד קו השלוש, ובודנהולצר בטח יעשה את אותו הדבר. אולי הולידיי יחליט ללחוץ אותו כמו את כריס פול – ואז נראה כמה הגימיק הזה "סמארט רכז" יחזיק.

  21. קצת מוזר שכמעט כל החלק הראשון הוא על כמה ההגנה של בוסטון טובה וכמה היא תקשה על מילווקי ולא מזכירים במילה כמה ההגנה של מילווקי טובה לא פחות ותקשה מאוד על בוסטון,בטח לעומת הסדרה מול הנטס.
    תהיה סדרה הגנתית וקשוחה ואני הולך עם מילווקי ב6.

  22. אני הזמנתי מקום ל2 בפטריקס, בר ספורט בפתח תיקווה, (רחוב תוצרת הארץ 4) להיום בשעה 20:15 כדי לראות שם את המשחקים. אני מחכה לתשובה מהם האם ישדרו את המשחק שם במסך והאם אני יכול להגדיל את ההזמנה עם עוד כמה ירצו להצטרף. אקבל תשובה יותר מאוחר. מי שמעוניין להצטרף שישלח לי הודעה 0524209760

  23. מילווקי ב6 ולא יפתיע אותי גם אם יהיה 5 (מידלטון פצוע; לבוסטון אין תשובה ליאניס בטח זה שמשחק כשחקן פנים וההגנה של הבאקס זה לא המחוררת של הנטס.

  24. חבל שהמשחק של גולדן סטייט הוא לא המוקדם מבין השניים. אני די עייף ולא יודע אם יהיה לי כוח לראות אותו עד הסוף.
    מילווקי קבוצה מאוד משעממת וגם בוסטון לא בדיוק מלהיבה. נראה בקטנה.
    יש למישהו קישור לצפיה שבעת הפרסומות עובר לאיזה מסך קבוע או משהו פחות מעצבן מעשרות הפרסומות שיש כל רגע (נגיד המשך השידור מהאולם)?

  25. המופע מחצית יותר מעניין מהמשחק עצמוץ.
    יש שם מישהו שעשתה משהו מטורף. היא רוכבת על חד אופן ואז שמה קערה על הקצה של אחת הנעליים (תוך כדי שהיא רוכבת רק עם רגל אחת), עליה שמה עוד 3 קערות כשהכיוונים נגדיים והצליחה בבעיטה להקפיץ את כל הרביעיה כשהם באותו הכיוון על קערות שהיו לה על הראש. מטורף

  26. בס"ד
    סדרה נהדרת..
    על פניו בוסטון פייבוריטים, בגלל הפציעה של מידלטון.
    אבל בתור אוהד יוסטון אננ אומר 'אף פעם אל תזלזל בלב של אלוף'..

כתיבת תגובה

סגירת תפריט