על כל הקופה: פריוויו לעונת 23/24 של בוסטון סלטיקס / יריב קרן

אחת הקבוצות שאני פחות אוהב בליגה זו הסלטיקס. למה? לא יודע. כנראה בגלל שגדלתי כמעריץ של לברון והוא אף פעם לא היה שם. אבל הסיבה העיקרית שרציתי לכתוב על הקבוצה הזו זה שאני אוהב לראות שעושים הימורים גדולים, והקיץ הסלטיקס הימרו על כל הקופה, בלי להתבלבל, וכל תוצאה חוץ מאליפות הופכת לאט לאט לכישלון גדול יותר מעונה לעונה. אז העונה, המשפט הקודם שילש את עצמו בחשיבות, לאור הגעת פורזינגיס והחוזה הענק של בראון, והם לדעתי הקבוצה הכי מסקרנת העונה בליגה, שאולי תצליח בשעה טובה להביא תוצאה חיובית ל"לפרוסס" שקיבל שם רע מאוד בזכות פילדלפיה, אך קרה במקביל גם בבוסטון. הכי חופר שכתבתי לאתר הזה עד היום, מי שמגיע עד הסוף כל הכבוד שיהיה לו.

מאזן: 57 ניצחונות ו-25 הפסדים, גמר מזרח ובעיטה בתחת לאוף סיזן אחרי כמעט קאמבק מרשים מול מיאמי היט.

מאמן: ג'ו מאזולה, עונה שנייה כמאמן ראשי בקבוצה, ספג המון ביקורות על הסדרה מול ספולסטרה בה לא ניתן היה לפספס את חוסר הניסיון בקרבות הפלייאוף, אבל ללא ספק יש עם מה לעבוד.

מה קרה בעונה שעברה?

הסלטיקס פתחו את העונה שעברה עם שערוריית הרומן של המאמן שהביא את הקבוצה לגמר ראשון מאז דוק ריברס, אימיי יודוקה, ממנו נפרדו לאחר תקופת השעיה. כבר שם – ניתן לומר שמשהו נסדק, בגלל שהקבוצה לא שינתה את פניה מבחינת שחקנים כמעט, אך שינתה את האוריינטציה שלה לחלוטין. מקבוצת הגנה מפלצתית שבה כולם עובדים קשה בהגנה וההתקפה מתקשה מעבר לקשת, הקבוצה מעיר השעועית הפכה למכונת התקפה משומנת, אך כזו שנאמר בעדינות, לא ממש מתאמצת בהגנה ועדיין הצליחה לסיים את העונה הסדירה בהפרש הנקודות הגבוה ביותר בעת ניצחונות.

על העונה הסדירה אין יותר מדי מה לומר. הסלטיקס פתחו אותה בצורה די דורסנית, ולתקופה היו הקבוצה עם ההתקפה המרשימה ביותר בליגה בפער, כשכל מטאטא ירה. עם הזמן, הסטטיסטיקה התאזנה, פציעות של הצמד בראון-סמארט ורוברט ויליאמס החלו להשפיע והקבוצה הושפעה מכך, אך נהנתה מהבאתו של מלקולם ברוגדון שגם זכה בפרס השחקן השישי של העונה כשעלה כסופר סאב עבור מאזולה, מה שהביא את הירוקים לפלייאוף מהמקום השני במזרח, כאחת הפייבוריטיות לאליפות.

באותה נקודה החלו הסלטיקס להיתקל בהתנגדות גדולה יותר, ונזקקו לשישה משחקים על מנת לנצח את ההוקס בסדרה הראשונה, ולאחר מכן נגררו לשבעה משחקים מול האמ.וי.פי הטרי אמביד ו"חברו" ג'יימס הארדן, שנעלמו (ואני ממש משתדל להיות נחמד) במשחק השביעי מול תצוגת תכלית של טייטום ששלח את הארדן לחלום על מועדוני חשפנות ביוסטון וסין.

גמר המזרח היה סיפור שונה. הכנופייה של ריילי מפלורידה, שבעטה ליאניס הפצוע בתחת וקיפלה את הניקס מוקדם לא רצתה להפסיק את הריצה הלא נורמלית שלה בפוסט-סיזן, ודרסה את דרכה ל-0:3 מול הסלטיקס שנראו אומללים לחלוטין בשלושת המשחקים הראשונים. שם, לראשונה מאז שהקבוצה של טייטום בראון וסמארט קרמה עור וגידים ראינו ממנה משהו שמעולם לא ראינו: אופי.

שלושה משחקים מטורפים, עם באזר ביטר בלתי נשכח של דריק ווייט שקנה את עולמו באותה הזריקה (על כך בהמשך), גרמו לסלטיקס להאמין באמת כי הפעם שום דבר לא יעצור אותם. במהלך הראשון של המשחק השביעי, ג'ייסון טייטום נפצע בקרסול והפציעה הוציאה לקבוצה של מאזולה את האוויר מהמפרשים כדי לא להיות במשחק במשך 48 דקות והפסד 19 הפרש לאחר סדרה הירואית ודו קוטבית ברמה בלתי נסבלת, כל כך בלתי נסבלת, שהיה ברור שהשינוי יגיע. כהרגלם בשנים האחרונות, ההיט בגמר, הסלטיקס הביתה.

מה שהספיק לקבוצה של יודוקה לגמר ושישה משחקים מול ג"ס, לא הספיק למאזולה מול ההיט על מנת לעלות לגמר ושם לא היה ספק כי השינוי בדרך, אך אם מישהו יאמר כי הוא ראה את המהלך הזה קורה כפי שקרה – דרשני. טרייד ביזארי שלח את מרכוס סמארט להיות אבא של ג'ה מוראנט בגריזליס, והנחית את קריסטפס פורזינגיס, "היוניקורן", בעיר השעועית. לא עבר זמן רב מאז הנחתתו של הלטבי המגודל, וג'יילן בראון קיבל חוזה ע"ס 304 מיליון דולר, הגדול ביותר בהיסטוריה (עד לעסקת הטלוויזיה הבאה). שני המהלכים האלה הבהירו כי בראד סטיבנס, לא מתכוון לוותר על אליפות עם הקבוצה הזו, ושם את כל הביצים ועוד קצת, בסל אחד.  

אתם יודעים מה עשיתם בקיץ האחרון?

חתמו בקיץ האחרון: קריסטפס פורזינגיס, סבי מיכאליצו'ק, דלאנו בנטון, ג'יי סקראב, ניימיאס קייטה, ג'יי.די דייויסון, למאר סטיבנס וג'ורדן וולש שהגיע דרך הדראפט.

עזבו בקיץ האחרון: גרנט וויליאמס, מרכוס סמארט, ג'סטין שמפיין, מפיונדו קבנגלה ובלייק גריפין.

ככל הנראה, הבאתו של פורזינגיס על חשבון סמארט, רק תגביר את פילוספיית הכדורסל שהשתנתה בצורה דרמטית עבור הסלטיקס, ומקבוצה בעלת אוריינטציה התקפית עם יכולות הגנה טובות הם עשויים להפוך לקבוצת התקפה וזהו פחות או יותר, על אף שפורזינגיס בהנחה ויפתח בחמישייה יחד עם רוברט וויליאמס כל זמן שהוא בריא עשויים להוות מטרייה אווירית שחוסמת קצת מעל שלושה כדורים למשחק, לפחות ע"ב העונה שעברה. בנוסף לפורזינגיס, סבי מיכאליצ'וק הגיע על מנת לעזור מהספסל כסקורר, ומי שככל הנראה יאבד את מקומו בחמישייה הראשונה הוא אל הורפורד הוותיק, אך זה כמובן תלוי בבריאות של וויליאמס ופורזינגיס.

אגב, סביר מאוד שנראה את הסלטיקס מנסים להשיג עוד חתיכות שיועילו להם לפחות בחלק ההגנתי של המגרש אחרי עוד פציעה של וויליאמס או הלטבי, ובאופן כללי מלקולם ברוגדון, השחקן השישי של השנה להזכירכם – עדיין על השולחן מבחינת סטיבנס, ויהיה מעניין לראות האם העובדה כי כבר אמרו לו לארוז את עצמו לקליפרס ואז ביטלו ברגע האחרון תשפיע על התפוקה שלו או על חדר ההלבשה.

הקבוצה הזו, שייכת קודם כל לג'ייסון טייטום. אח"כ כל השאר, כולל זה שהולך להחזיק בחוזה הגדול בליגה לעונה הקרובה. טייטום מגיע אחרי העונה הכי טובה בקריירה (30.1 נק', 8.8 ריב', 4.6 אס', 46.6 אחוז מהשדה ו-35 אחוזים מעבר לקשת), ובפלייאוף האחרון הוכיח אחת ולתמיד שהוא שייך לשורה הראשונה של הכוכבים בליגה, על אף הסדרה מול ההיט בה התקשה (ופירקו לו את הצורה ב-40 הדקות בהן שיחק, אין ברירה אלא לציין את זה). בנוסף, טייטום הראה בפלייאוף שהוא גם מסוגל להיות שחקן קבוצתי, על זה ספג ביקורות רבות לאורך השנים כולל מחברו לשעבר לקבוצה מרכוס סמארט, כשהעלה את ממוצע האסיסטים שלו ל-5.3 ואת הריבאונד ל-10.5. גם הגעתו של פורזינגיס לא תשנה את העובדה כי הסלטיקס יגיעו הכי רחוק שטייטום יוכל לקחת אותם, לטוב או לרע, היישר מהמקום החמישי לזכייה באמ.וי.פי אצל סוכניות ההימורים.

האדם השני עליו שווה להתעכב לפסקה, הוא כמובן ג'יילן בראון, שכל סימני השאלה לגבי הישארותו נפתרו לאחר החוזה האסטרונומי שקיבל. האם זה היה הצעד הנכון? את זה נוכל לדעת רק בהמשך, אבל דבר אחד וודאי והוא שהסלטיקס מאמינים בבראון כפי שהם מאמינים בטייטום. בדיונים מעיקים על הליגה תמיד יהיו את אלה שאומרים: "אם תקח את פיפן למייקל או את קובי לשאק הם לא יגיעו לאן שהגיעו", אם כך, בראד סטיבנס לא היה מוכן לקחת את הסיכון, והחליט לא לקחת למייקל שלו את הפיפן, אלא העדיף לנסות "טו גו דה דיסטנס" עם שני הצעירים המוכשרים האלה, שצריך להיות באמת סקפטי כדי לומר שאין סיכוי שהצמד הזה לא מביא לפחות אליפות אחת בכל מועדון שבו הוא נמצא. 

אין יותר טוב מזה

חמישייה מסתמנת: דריק ווייט, ג'יילן בראון, ג'ייסון טייטום, קריסטפס פורזינגיס, רוברט וויליאמס\ אל הורפורד.

ספסל: מלקולם ברוגדון, אל הורפורד\ רוברט וויליאמס, סבי מיכאליצ'וק, סם האוזר, פייטון פריצ'רד, ניימיאס קייטה, לוק קורנט, למאר סטיבנס ודלאנו בנטון\ ג'ורדן וולש.

כאמור, מדובר בקבוצת התקפה ללא ספק. עד כה הירוקים התקשו בריווח המשחק והשלשות שירו לא היו ברובן זריקות טובות מכיוון והיה חוסר בגבוה שירווח את המשחק עם כל הכבוד להורפורד, אך כעת עם הגעת הלטבי, יש למי להוציא את הכדור כדי שיזרוק מחוץ לקשת גם כשחקן פנים שמבלה את רוב זמנו בצבע. על פניו, החמישייה החדשה\ישנה של הסלטיקס נראית טוב מאוד והבעיה מתחילה ברגע שעוברים את השחקן השישי והלאה. לבוסטון אין יותר מדי על מה להישען בספסל, אלא אם פריצ'רד יצליח לתת קפיצת מדרגה, וסם האוזר שהראה ניצוצות בעונה הקודמת יצליח לשמור על היכולת הסבירה, אך מעבר לכך, אין הרבה למה לצפות מהספסל של מאזולה שתאלץ למתוח את הגבול עוד יותר בעונה הסדירה עם טייטום לאור הנטייה של בראון להיפצע והחוק החדש שאוסר על שני שחקנים מהדרג הזה לא להופיע.

ברוטציה שייאלץ מאזולה לבצע בין הגבוהים הדומיננטיים שלו, ככל הנראה מי שייפגע יהיה הורפורד המתבגר (ילד בן 37) שיהפוך למעין ברוק לופז של הסלטיקס, וזה בכלל לא דבר רע. היכולת של וויליאמס ופורזינגיס להישאר בריאים ככל הנראה תשפיע על כל העונה של הירוקים, שאמנם מסודרים בקו האחורי של המגרש, אך בקו הקדמי הם יחסית מסובכים, מכיוון והגבוהים שלהם לא בהכרח מחמיאים אחד לשני וכך או כך למאזולה תהיה עבודה רבה לבנות היררכיה בין הגדולים של הקבוצה, ואם זה יעבוד, והשילוב ההתקפי של גבוה דומיננטי לצד בראון וטייטום ילך? השמיים הם הגבול ואליפות היא לא מילה גסה.

ועכשיו לתחזית

אני אופטימי: טייטום נותן עונת אמ.וי.פי וזוכה בתואר, בראון הופך לכינור שני ברמת ווייד\קליי תומפסון ופורזינגיס מזכיר לנועה קירל שהוא היוניקורן המקורי עם משחק התקפה משובח ויכולת חסימה גבוהה בהגנה, לצד רוברט וויליאמס ואל הורפורד ששומרים על המבצר יחסית יציב בהגנה. מאזולה לומד לקחת פסקי זמן בפלייאוף ודורס את דרכו לגמר אחרי שבעה משחקים מול אנטטקומפו העצבני, כדי לקחת את הג'וקר לשבעה משחקים ולהפסיד שם, אחרי סדרה בה הסלטיקס הראו הרבה אופי.

אני פסימי: בין פורזינגיס לוויליאמס יש ברך אחת תקינה, מה שמשאיר את הקו הקדמי של המגרש ללוק קורנט ומחליפו של בלייק גריפין ביותר מדי דקות במהלך העונה הסדירה. מלקולם ברוגדון לא בעניינים אחרי הטרייד שלא קרה ונוטש את הספינה לקליפרס במהלך העונה, מה שמנחית את בונז היילנד ושאריות אצל מאזולה. טייטום מתחיל לקנא בחוזה של בראון ובראון מתחיל לקנא ברשות לזרוק ללא הרף שמקבל טייטום והשותפות בין הכוכבים מתחילה אט אט להתפרק. מאזולה ממשיך לקבל קרדיט אך נשלח הביתה לאחר הפסד בסיבוב הראשון למיאמי היט, שיחד עם דיים לילארד מצאה את עצמה במקום השלישי ושלחה את טייטום לחופש עם דוס מוקדם השנה.

אני חוזה עתידות? טייטום נותן עונת אמ.וי.פי, בראון נשאר עם המספרי ברזל, פורזינגיס משתלב יפה אך נפצע לסירוגין עם רוברט וויליאמס והקבוצה מוצאת את עצמה במקום השלישי במזרח לקראת הפלייאוף, שם היא פוגשת את מיאמי של ג'ימי באטלר ללא דיים. אל הורפורד מראה סימני האטה קיצוניים יותר ולמאזולה לא נותרת ברירה אלא לעשות ארגון מחדש ולהביא לקבוצה גבוה נוסף שיושיע את הצבע המחורר של הקבוצה. בגמר המזרח פוגשים את יאניס העצבני שמותח את הסלטיקס בשבעה משחקים אך הם מצליחים לגבור עליו והולכים לקבל 1:4 מיוקיץ' והשושלת החדשה.

הצטרף כמנוי
הודיעו לי על
125 Comments
הישן ביותר
חדש ביותר הנבחרות
משוב מוטבע
הצג את כל ההערות
דוקטור רזי הופמן
24/09/2023 8:55:51

תודה וגמר חתימה טובה
אני אלך עם התחזית השלישית אבל במקום דנוור תהיה שם הלייקרס והסלטיקס ינצחו ב 5 או 6.
בפועל חושב שהוויתור על סמארט הוא הימור גדול מדיי, מקווה שאני טועה.
לא חושב שמאזולה ישתפר אבל מקווה לטעות למען הבריאות הנפשית של אוהד ירוק.
אגב, לברון לא היה בשום סיטואציה מגיע לבוסטון, היא פשוט האוייב מאז ומתמיד.

yehuda
yehuda
24/09/2023 12:15:22

הויתור על הסמארט הוא טעות מכרעת.
לסלטיקס לא היה חסר כישרון. מה שהיה חסר להם זה אופי, קשיחות ומנהיגות ברגעים הקריטיים של הפלייאוף.
סמארט היה העוגן של האיכויות האלו.
הסלטיקס מכרו אותו והתמורה לא רלוונטית לסיבת הכשלון שלהם בשנתיים האחרונות.
כאוהד ותיק אני חושש שהעונה הזו לא תלך לשום מקום משמעותי.

Florida man
24/09/2023 16:09:56
הגב ל  yehuda

לגמרי. סמארט היה הלב הפועם של ההגנה וחדר ההלבשה. טעות חמורה מאוד של סטיבנס.

שי אבן צור
25/09/2023 14:01:04
הגב ל  yehuda

לא יכול להסכים יותר

thetroll
thetroll
25/09/2023 22:50:31

הוא לא טיפש הבוט. כל הכבוד לו שסוף סוף קיבל את האומץ לעשות את מה שנדרש מזמן. להעיף את סמארט. בזכות זה יש לכם סיכוי. סמארט בעייני הוא השחקן שהיה החוליה החלשה בבוסטון. ההאסל ההגנתי לא חיפה אף פעם על חוסר המיצוב ההתקפי שלו. פוינט גארד הוא לא ואין לו כישורי ניהול משחק . ראינו את זה. הוא גם לא שוטינג גארד טוב כי אין לו קליעה יציבה. יש לו משחקים שהוא תופר 5 מ 5 מהשלוש אבל הם באים בקצב של 1 ל 6 א 7 ביתר המשחקים הוא סתם לא טוב.
עדין זה הימור מצד הבוט אני חושב שהוא הבין היטב שזו ההזדמנות האחרונה של הדואו טייטום ובראון ושל ההרכב הבוסטוני הנוכחי. אם שוב לא תהיה אליפות הסכינים יעופו והקבוצה תפורק לכל עבר. אין הרבה סבלנות בליגה הזאת. לכן הוא עשה את מה שהיה נדרש לעשות מזמן. היה לי יותר קל להמר על בוסטון כאלופה אם היא היתה לוקחת את השחקן הישראלי הטוב ביותר כיום (ים מדר) לטעמי הוא החוליה שחסרה לה. באופן מוזר הוא לא באמת קיבל הזדמנות שם. חבל.

The Oak
The Oak
26/09/2023 8:22:36

+36

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/09/2023 9:10:56

תודה רבה על הפריוויו. יאללה, מוכן לחתום על הגעה לגמר השנה, אם בשנה הבאה נתקדם עוד שלב אחד קטן…

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

אתה צריך לשאוף לאליפות.יש לסלטיקס הרכב מאוד חזק.

Stockton2Malone
24/09/2023 9:27:50

תודה רבה על הפריוויו. דיי מדויק, לדעתי הספסל של סלטיקס חלש מידי, בהחלט סאגת ברוגדון הולכת להעיק עליהם. עדיף להם לעשות עליו טרייד עד תחילת מחנה האימונים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  Stockton2Malone

ברוגדון,פריצרד, הורפורד, סטיבנס, האוזר .ספסל עדיף על ספסל של דנוור . יריבה פוטנציאלית לגמר.

Avri
Avri
24/09/2023 14:13:17

זה ספסל באמת בסדר גמור אבל זרוק פציעה או שתיים בטופ 7 למיקס (ומבט על הסגל מראה שזה די צפוי) אז נשארת עם האוזר פריצ'ארד וקורנט ולך תצא עם זה לקרב.

האווי לאסוף
האווי לאסוף
24/09/2023 19:01:51

דיווץ' כבר מתקשה לקפל את הברכיים, קוקץ' דווקא ליישר אותן, אבל כן. תמונה מקסימה

דוקטור רזי הופמן
24/09/2023 20:15:49

יש לי מקום בלב לשניהם.
שחקנים נהדרים.

עידו גילרי
24/09/2023 20:21:48

רק שדיוואץ' לא קשור…

karnaval
karnaval
24/09/2023 9:35:48

תודה רבה!
הפער בין התחזית האופטימית לריאלית כמעט ולא קיים אצלך.
מצד אחד כתבת שזה יהיה כישלון אם לא יזכו באליפות ומצד שני גם בתחזית האופטימית הם לא זוכים אצלך.
אני מסכים מאוד עם התחזית הריאלית
באופטימית?
הם לוקחים את התואר ומפרקים את היריבה מהמערב בגמר.

karnaval
karnaval
26/09/2023 2:16:47
הגב ל  yarivkeren12

תשמע תחזית אופטימית זו תחזית שבאה להגיד מה המקסימום של הקבוצה אם הכל יתחבר
אצל בוסטון זו אליפות קלילה אם הכל מתחבר
אתה בעצם אומר שלא משנה מה קורה – אין סיכוי שהיא לוקחת אליפות – לטעמי זה מרחיק לכת
אצל ווישנגטון למשל – גם אם הכל הולך מושלם זה אומר שהיא גג פלייאין
או מקום ראשון בדראפט שזה גם שלמות בשבילה

The Oak
The Oak
26/09/2023 8:24:32
הגב ל  karnaval

בפלייאוף ההגנות מדברות
לכן גם בתחזית אופטימית בוסטון לא יקחו אליפות
כן יכולים לקחת את העונה הסדירה אם כולם בריאים

karnaval
karnaval
24/09/2023 9:36:45

אגב זו שורה של גאון כתיבה "שיזרוק מחוץ לקשת גם מתוך הצבע"

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
הגב ל  karnaval

שיאהב את אשתו גם ברומן מן הצד.

Berch
24/09/2023 9:53:25

אחלה פרוויו. ולא ארוך מדי….
אהיה משבית שמחות, לדעתי הסלטיקס לא יגיעו לגמר המזרח…
יש שם יותר מדי אולי ואם, ההגנה שלהם לא משהו בכלל ורק עם התקפה לא יצליחו לקחת אליפות.
טייטום ובראון לא ישתפרו מהעונה שעברה, אולי ההפך.
וזה שאני אוהד פילי לא קשור בכלל לדעתי
🤣

אשך טמיר המקורי
24/09/2023 9:57:44

לא רואה מישהי מהמזרח שמנצחת אותם.
מאמין שהפעם נראה בוסטון -דנבר בגמר, כמו שהיה צריך להיות עונה שעברה.

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/09/2023 12:31:10

תלוי במצב הבריאותי שמוטל בספק.

עידו גילרי
24/09/2023 10:03:40

הימור מעניין מאד של הסלטיקס.
הם היו לא מאוזנים בשנה שעברה ולפחות על הנייר זה יותר מאוזן כרגע. הבעיה שהם צריכים שמישהו ייכנס לנעליים של סמארט להיות זה שמנהיג את הקבוצה.
מהרבה בחינות היה עדיף להם שהטרייד על ברוגדון יצא לפועל אבל אם בדרך נס הוא יהיה בריא יותר העונה זה יכול להתגלות כברכה במסווה.
שמת דגש נכון שדיברו עליו הרבה במהלך ואחרי העונה בקבוצה על ה'בריחה' מהזהות ההגנתית. סביר שהם ינסו לחזור אליה השנה – יש להם את הכלים.

Avri
Avri
24/09/2023 14:10:56

ברוב המקרים אין ואקום כשמדובר במנהיגות – מישהו יקח את זה על עצמו. אני גם ממש לא בטוח שסמארט באמת היה המנהיג, או המנהיג היחידי שם (הורפורד מוזכר בראיונות המון בהקשר הזה). ממש לא מסכים איתך לעניין הבריחה מהזהות ההגנתית. עדיין קבוצת הגנה טובה מאוד.

עידו גילרי
24/09/2023 14:18:22
הגב ל  Avri

לגבי הזהות ההגנתית – זה רק ציטוט של השחקנים וצוות האימון.

עידו גילרי
24/09/2023 14:23:04

בקיצור עובדתית הם באמת היו טובים בהגנה רק הדיבורים בתוך הקבוצה היו אחרים.

ירון, החלום
ירון, החלום
24/09/2023 10:22:54

בס"ד
תודה רבה.
יכולים לזכות באליפות.
לדנבר יהיה גשה לזכות בעוד אליפות( אליפויות ברצף זה ענין לא פשוט).

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/09/2023 12:31:53

רק אם ישמרו על בריאות טובה וזה מוטל בספק.

NBA בדם
24/09/2023 11:02:13

תודה רבה על הפריוויו.
פורזי זה שדרוג התקפי מרשים, מנגד החיסרון של סמארט במנהיגות ישפיע, כמו גם ההגנה שלו ושל גרנט ווילייאמס. עכשיו הסלטיקס נראים רזים מדי בגארדים ופחות קשוחים פיזית ומנטלית.
בלי הפתעות מיוחדות קודקוד המזרח אמור להיות של מלווקי ובוסטון שיסיימו ב2 מקומות הראשונים.
אני מאמין שהשנה יאניס חוזר לגמר. יש פחות שומרים טובים עליו (גרנט ווילייאמס עשה אחלה עבודה עליו לפני שנה וקצת וגם סמארט יכול לעזור ברוטציות ובקשיחות מול הגודל של מלווקי).
ההתקפה של בוסטון שהתבססה על בידודים, תקצין עוד יותר שפורזי יהיה שם ואני לא חושב שזה דבר טוב לקבוצה שגם כך משחקת ללא רכז טבעי.
הימור שלי: בוסטון מגיעים לגמר המזרח ומודחים ע"י מלווקי.

אשך טמיר המקורי
24/09/2023 11:09:57
הגב ל  NBA בדם

ווייט הוא רכז טבעי

NBA בדם
24/09/2023 11:21:33

ב2 ריצות הפלייאוף האחרונות לא הגיע ל3 אס' למשחק (ושיחק +25)
גם בעונה הסדירה הוא בממוצע של 4 בכמעט 30 דקות לערב.
הוא גארד ששומר מעולה, קולע לא רע וקצת מוסר. לא יותר מזה.

אשך טמיר המקורי
24/09/2023 11:40:59
הגב ל  NBA בדם

אם תסתכל על המשחק שלו ולא על מספרים תראה רכז הכי טבעי שיש

עידו גילרי
24/09/2023 11:45:31

מסכים. רק שבסלטיקס לא נותנים לו ממש לנהל משחק (לפחות לא עד עכשיו)

אשך טמיר המקורי
24/09/2023 12:51:33

עכשיו כשסמארט לא שם מקווה שיותר. עושה רושם שמזולה מאוד אוהב אותו.

עידו גילרי
24/09/2023 12:54:47

גם לסמארט לא נתנו – הם מעדיפים לשים את הכדור בידיים של טייטום ובראון.

NBA בדם
24/09/2023 11:45:56

יכול להיות. אולי בשיטה של הסלטיקס זה בא פחות לידי ביטוי. הכדורסל שם מבוסס על בידודים שגם אם הוא מוסר טוב לא רואים זאת.
הוא באמת אחלה שחקן.

thetroll
thetroll
25/09/2023 23:07:35
הגב ל  NBA בדם

לטעמי צביעת השיער בירוק לא הפכה את סמארט למנהיג. הורפורד בהחלט יותר מנהיג ממנו והאמת שהמנהיג הטבעי של הקבוצה הזאת הוא טייטום. חלק מההעפה של סמארט לטעמי זה גם כדי לפנות לטייטום סוף סוף את המשבצת הזאת. לא יוצא הרבה פעמים לאוהד כמוני לראות את התיאוריה שלו במבחן המציאות תמיד טענתי שסמארט הוא השחקן הבעייתי בבוסטון ושצריך לשלוח אותו. השנה זה יקרה זה יהיה מעניין לפחות מבחינתי. דרך אגב הוא לא שחקן כזה גרוע הוא היה יכול בהחלט לתרום מהספסל 15-20 דק במשחק אבל אין לו מקום בהרכב ובגלל המיצוב שלו כעלאק מנהיג אי אפשר היה באמת להוריד אותו לספסל.

NBA בדם
26/09/2023 7:00:15
הגב ל  thetroll

ימים יגידו ידידי.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ללא ספק מועמדת לאליפות. הבעיה שני שחקני קו קדמי פציעים. פורזניגיס וויליאמס.תבטיחו לי שהם בריאים בפלייאוף.ואז קשה לי לראות קבוצה שמנצחת אותם.
דריק וויט מועמד שלי למשתפר של העונה, בפרט שאין את סמארט להפריע לו.
ברוגדון יקבל את המציאות כפי שהיא, ואז יש תמורה אדירה מהספסל . פריצרד הרבה יותר טוב ממה שחושבים , יש לו פרצוף ממזרי ואופי של גינגי.גם למאר סטיבנס החתמה טובה. בסופו של דבר ספסל לא רע בכלל , וכן תוסיפו גם את הורפורד.

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

ליריב תודה על הכתבה , ושנה טובה.

קפיץ
24/09/2023 11:28:37

קבוצה בלי עומק. אפשר לומר שכל הקבוצות החזקות נמצאות מרחק פציעה-שתיים מהפלייאין. בסלטיקס זה קיצוני

Smiley
24/09/2023 11:52:47

חמישייה מצויינת אבל אין ספסל וקו קדמי שביר…
במזרח זה בינם לבין מילווקי, ולבאקס יש את השחקן הכי טוב מבין השתיים

NBA בדם
24/09/2023 11:53:17
הגב ל  Smiley

+23

tlv1983
tlv1983
24/09/2023 11:54:22

אחלה פריוויו אם כי יש שיגידו שיכולת להיות יותר אופטימי בתחזית האופטימית.

מבקש לא להשוות בין הפרוסס הכושל של פילדלפיה לזה המוצלח של בוסטון גם אם שתי הקבוצות לא זכו באליפות.
בוסטון בתהליך שכלל היפטרות מחבורה מאוד זקנה, נעדרה מהפליאוף רק עונה אחת ולא לגמרי הסריחה את הפרקט (היו 3 קבוצות גרועות ממנה), ומאז הייתה בגמר ליגה אחד ו4 גמרים אזוריים. פילדלפיה? פחחחח.

אשך טמיר המקורי
24/09/2023 12:53:12
הגב ל  tlv1983

אמת

Avri
Avri
24/09/2023 14:04:15
הגב ל  tlv1983

גם לי זה צרם. קשה מאוד לכנות את מה שבוסטון עשו כ'פרוסס'.

trusttheprocess
trusttheprocess
24/09/2023 15:29:30
הגב ל  Avri

שני השחקנים הכי טובים של בוסטון הגיעו כי בילי קינג הוא מטומטמם
קל להתקדם קדימה כשקבוצה אחרת עושה את הטנקינג בשבילך

עידו גילרי
24/09/2023 18:08:16
הגב ל  trusttheprocess

תודה שאתה מתגעגע…

Avri
Avri
24/09/2023 21:23:29
הגב ל  trusttheprocess

צודק, אבל מה הקשר?

gogo
gogo
24/09/2023 12:38:54

תודה על הפריוויו המצוין
אני צופה עונה טובה לסלטיקס ופלייאוף פחות טוב. יחסר ההאסל וההגנה של סמארט וג וויליאמס(חבל שמזולה לא השתמש בו יותר בפלייאוף).
בפלייאוף במזרח אתה בונה תכניות, ובסוף מגיעה מיאמי ובלי יותר מידי כישרון מעיפה אותך.

חתימה טובה

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
24/09/2023 12:42:00

לסלטיקס סגל נהדר אך בלי הגנה חזקה אין סיכוי לסעוץ באליפות ויש חשש כבד לבעיית פציעות.
גם אם יהיו ללא בעיית פציעות שתפגע בקבוצה אין סיכוי לתואררץ ללא הגנה רצינית
מאמן ששיטתו כמה שיותר התקפה על חשבון ההגנה אינו יודע איך לאמן ובפרט לא קבוצות גדולות. קבוצה רצינית שרוצה לזכות בתואר חייבת הגנה חזקה.

Avri
Avri
24/09/2023 14:07:26

אתה חוזר כאן על נקודה שעלתה בפוסט שהיא לכל הפחות לא מדוייקת – שבוסטון לא שמרה בעונה החולפת. בכל הדירוגים ההגנתיים שתמצא הם בשליש העליון של הליגה, ובכמה וכמה (לדוגמא יעילות הגנתית של הולינג'ר) הם ממש למעלה.

הקיפוד
הקיפוד
24/09/2023 12:49:38

בוסטון תיפול חזק השנה, טייטום מזכיר לי את kd, השחקן הכי מוכשר וטוב באלופה אבל לא האלפא שלה, בראון מוכשר כמעט כמוהו אבל הברגים לא שמה, פורז כישרון ענק אבל משחק משחק לא חכם בכלל ובפלייאוף יתקפו אותו, וויט שחקן טוב ומתאים לרול של השחקן הרביעי בקבוצה אבל מרגיש לי ששמים עליו יותר מדי משקולות על הגב וזה מתישהו יתפוצץ בפרצוף לבוסטון, וויליאמס פצוע מדי ואל הורפורד יזדקן ויחכה לאמביד.
שנית, כמו שהיא קצרה, היא ממש מוגבלת אין לה קלעי מחליף, חייבת לשחק עם שתי גבוהים ותלויה בשני כוכבים שאוהבים בידודים.
בנוסף, לדעתי היא היתה חייבת ללחוץ על זה שברוגדון יוטרד גם עם מוסיפים נכסים כמו בחירות ופיצ'ארד הoverrated, כי שמה היא איבדה את האלפא שלה ואת השומר הכי טוב ומגוון שלה

IDO
IDO
24/09/2023 12:57:52

בספר שלי הם נופלים בחצי גמר מזרח. אין להם גיימר שיכריח נצחון.
אני חייב לציין שכל מהלכי האןפסיזן מושלמים.

Avri
Avri
24/09/2023 14:07:52
הגב ל  IDO

יש מצב שאתה צודק.

Avri
Avri
24/09/2023 14:02:39

קודם כל, תודה רבה. את זה שאתה לא מחבב את הסלטיקס די רואים מהפוסט, כשהניחוש שלי הוא שזו קבוצה שלא ממש עקבת אחריה בעונות האחרונות. אבל נשאיר את זה ככה. אני מסכים לעניין התחזיות, כשגמר מזרח יחשב כמטרה ריאלית, עם אפשרות ללכת עד הסוף. הם עדיין קבוצה פחות טובה ממלווקי הבריאה או דנבר, אבל בכל סדרה הכל יכול להיות.

רפיקי
24/09/2023 15:14:14

סלטיקס הקבוצה הטובה בליגה על הנייר,
הבעייה שהם כבר שלוש פלוס שנים על הנייר.
הוויתור על סמארט היה מהלך נכון,
גם וויט וגם ברוגדון טובים ממנו.
סלטיקס קבוצת הגנה לא טובה?
לא בדקתי מספרים של עונה שעברה אבל לכאורה חמישייה של וויט בראון טייטום פרוזי ווליאמס זה שלושה שחקני הגנה עילית כשבדקות הגנתיות אפשר לעלות עם ברגדון בראון טייטום הורפורד ווילייאמס- כמה קבוצות בליגה יכולות לעלות כזאת חמישייה?
..
לגבי תחזית,
לדעתי בוסטון עדיין הקבוצה הכי טובה במזרח וצריכה לקחת אותו.
בגמר הכולל רק אם דנבר תגיע בשיא הם יפסידו.

אשך טמיר המקורי
24/09/2023 16:46:48
הגב ל  רפיקי

מסכים עם כל מילה

birdman
birdman
24/09/2023 15:16:52

מאזולה מאמן איום. שיטת משחק של לשים את הכדור בידיים של הגאנר ולקוות לטוב. זרקו את שני שחקני ההגנה הכי טובים שלהם: גראנט וסמארט. כעת יש 3 שחקנים שרואים את עצמם כתחנה אחרונה בהתקפה, מה שיוצר קבוצה לא מאוזנת וחסרת היררכיה. קבוצה מגעילה.

asaf
24/09/2023 15:19:43

תודה על פריוויו משובח. האובדן של סמארט לא קטן כלל, זו עדיין קבוצה מצוינת אבל בעיניי משהו כמו גמר מזרח והדחה ליאניס וחבורתו.

Jonathan
24/09/2023 15:49:17

אחלה פריוויו.
תודה.
שיחקו ISO חסר מעוף בהרבה מהלכים בעונה שעברה. היה קשה לצפות בזה לפעמים. עם הכישרון של טייטום ובראון זה הספיק עד גמר המזרח – אבל מקווה שנראה מהם קצת יותר "קבוצה" העונה.

Florida man
24/09/2023 16:16:10

בוסטון כבר כמה שנים מאוד מאוד חזקה אבל חסר להם הגרוש ללירה לעשות תואר ופרוזינגיס הוא לא התשובה. לשלוח את סמארט הוא בדיוק האנטי של היט קלצ'ר ולקבוצת אליפות צריך הגנת ברזל מה שאיו לסטיקס. בראון הוא השחקן שתמיד הפחיד אותי (כי טייטום תמיד יהיה טוב) אבל בחים לא הייתי נותן לא סופר מקס לאור הקרבות שלו בפלייאוף. לא רואה אותם עוברים בפלייאוף את מילווקי או ההיט (אם יביאו את לילארד).

חגי "התותח" ניסני
24/09/2023 16:19:06
הגב ל  Florida man

קצת קשה לקרוא להגנה של דנוור הגנת ברזל

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

דל"פ – התקרה של בוסטון היא קבלת ההחלטות של טייטום, וזו, נכון לעכשיו, לא מספיק טובה כדי ללכת עד הסוף. השאר, לצערי, פחות קריטי, אבל כולל אינדיקציות לכאן ולכאן – זינגר כנראה יצלוף שלשות טוב יותר מסמארט (לא שזו חכמה גדולה), אבל יתקשה בהגנה, בעיקר בפלייאוף, ולא ברור אם ישאר בריא, ברוגדון תלוי בריאות, והורפורד הזדקן, שוב, בשנה נוספת. בציר החיובי – יתכן שבראון ישתפר, וכמובן שדרק וייט יעשה את שלו. האם זה יספיק – תלוי, כאמור, ברישא ובטייטום ואני לא אופטימי. גם המאמן שם לא מוסיף יותר מדי. בקיצור, קבוצה טובה אך מוגבלת.

Avri
Avri
24/09/2023 21:30:10

אני צודק בהרבה דברים כאן אבל מגזים לגבי טייטום. השיפור שלו כל שנה הוא די עקבי, וקבלת ההחלטות שלו לא גרועה כמו שאתה עושה ממנו.

Avri
Avri
24/09/2023 21:31:01
הגב ל  Avri

צריך להיות "אתה צודק בהרבה דברים", לא "אני". אוי מה שפרויד היה עושה עם זה….

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  Avri

😉
נחיה ונראה, אבל אשמח אם יתברר שאכן כך יהיה.

Dor
Dor
24/09/2023 17:07:03

תודה יריב. סיכום מדויק. חסר לי נושא הסטופר ההגנתי שהלך עם סמארט ו-וויליאמס שבדרכ שמר על יאניס, אמביד ושאר הגורילות. אין לסלטיקס מי שיעשה את זה הפעם. כשזינגר מחליט שהוא משחק הוא שחקן נהדר ויש כאן עוד אופציה התקפית נהדרת. זה הכל או לא כלום השנה

גיא רוזן
24/09/2023 17:33:01

הסלטיקס ראו את מה שלא הלך טוב,
אז החליטו להמר ולעשות שינוי מהותי –
הבעיה המרכזית הייתה חוסר איזון והתקפה חד ממדית,
המהלך עבור פורזינגיס לכאורה פותר את הבעיות –
שחקן שמסוגל להוות איום גם בריווח וגם השחקן שמסוגל לאיים בפוסט אם ולנצל את האיום של טייטום ובראון.
.
היה ופורזינגיס שוב יהיה חד הקרן המיוחל,
אז בוסטון התחזקו משמעותית.
יש רק שחקן אחד בליגה עם איום גם מבחוץ וגם בפוסט כמו פורזינגיס, והוא זכה בשנה שעברה באליפות בדרך להראות שהוא השחקן הטוב בליגה.
אז נכון, חד הקרן לא מתקרב ליכולת ניהול המשחק של יוקיץ',
אבל בהתחשב בכל מה שכבר יש בקבוצה,
יש מצב שהסלטיקס עושים את הצעד הנוסף והאחרון.
.
השורה התחתונה?
הסלטיקס נמצאים אצלי במקום השני בטבלת הסיכוי לזכייה באליפות אחרי האלופה המכהנת.

חגי "התותח" ניסני
24/09/2023 17:52:26
הגב ל  גיא רוזן

וואי גיא נסחפת יקירי.
זינגר רחוק מאוד מיוקיץ' בעוד כל כך הרבה פרמטרים חוץ מניהול משחק. אני גם לא חושב שהם התחזקו איפה שחסר להם. בסוף הם לא קבוצה שיש לה בעיה של גובה או קליעה. הם פשוט התאימו את השחקן שמתאים לשיטה שהם משחקים בה והגדילו את ההימור על זה (בידודים + ריווח )
אני ממש לא חושב שזה מה שיעשה עבורם את ההבדל.

Avri
Avri
24/09/2023 21:26:53
הגב ל  גיא רוזן

גיא אתה צודק בהכל, בעיקר לאור העובדה שזינגר הובא בתור אופציה 2-3 זה בכלל שיחוק. יש רק את עניין הבריאות, שעל זה יקום ויפול כל הסיפור של הסלטיקס.

the dude
the dude
24/09/2023 18:04:00

סמארט היה הdna של הקבוצה
נראה איזה מוטציה ירוקה נראה הפעם?

דוקטור רזי הופמן
24/09/2023 20:17:27
הגב ל  the dude

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
יפה אמרת

וניל טרופי
וניל טרופי
24/09/2023 19:35:40

תודה על קדימון לעונה שהיא הכל או כלום.
אני מאוד חיבבתי את סמארט אבל לדעתי הד.נ.א שלו נשאר בקבוצה בעיקר אצל דריק וואיט יקיר העיר ובין כל הפריצארדים למיניהם. בנוסף שווה להזכיר את הבחירה בדראפט שבה הביאו שחקן הגנה נטו עם זרועות ארוכות.
המאמן התבגר בשנה וגם הביא צוות שיחזק אותו ויעזור, לא כמו לפני שנה שהיה צוות של אודוקה שאולי לא ממש נתן את הכל ולראיה חוסר היכולת לארגן תרגילים.
טייטום ישתפר בוודאות ורק מקווה שלא יפצע. פורזינגיס נתן את העונה הטובה ביותר שלו לפני שנה ככה שאפשר לקוות לטוב.
מבחינתי ההימור על בראון הוא הטעות, כבר כמה שנים שהוא נותן עונה רגילה מצויינת ופליאוף רדום, ביחוד כשהוא משחק נגד החבר הטוב שלו מר באטלר. השנה הוא יצטרך לתת הרבה הרבה בשביל להצדיק את המשכורת.
הערכה שלי שזו השנה האחרונה של בראון את טייטום אם לא תהיה אליפות.

דוקטור רזי הופמן
24/09/2023 20:19:35

לא יודע אם אחרונה שלהם אבל אני חושב שבאיזה שלב בראון יבקש שיעשו עליו טרייד.
אני אומר את זה כבר לא מעט זמן. אין לי על מה להסתמך מעבר לתחושת בטן.

birdman
birdman
25/09/2023 0:03:03

בראון לא יבקש טרייד מהאנשים שנתנו 300 מיליון. בנוסף, אף קבוצה לא תרצה את עול החוזה המוטרף הזה, שיש עליו גם טרייד קיקר.

עידו גילרי
25/09/2023 0:28:25
הגב ל  birdman

טרייד קיקר די חסר משמעות בחוזה הזה וגם ככה הסלטיקס הם אלה שמשלמים אותו במקרה ו.

birdman
birdman
25/09/2023 14:23:23

נראה אותך אומר די חסר משמעות לבעלים של בוסטון. 😎

עידו גילרי
25/09/2023 18:53:27
הגב ל  birdman

כשאתה לא משלם זה חסר משמעות. מה לעשות.

thetroll
thetroll
25/09/2023 23:38:45
הגב ל  birdman

אני מאמין שאם בוסטון תחליט להטריד אותו חצי מהקבוצות בליגה יעמדו בתור. זה חוזה יקר אבל בהחלט סחיר.

המשגיח
24/09/2023 20:22:34

אחלה פריוויו!
אני מקווה בשבילם שפורזי לא ייפצע יותר מדי, ויגיע כשיר לפלייאוף.

הוא באמת שחקן מצוין, בראון מס' 2 טוב, ו-טייטום? די, זה הזמן שלו. אליפות ירוקה

רן הנרגן
24/09/2023 21:38:48

מאזולה לא מגיע לאמצע העונה

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  רן הנרגן

מעניין מאד, ובהחלט אפשרי. מי יחליף אותו? סטיבנס יחזור לקווים? נראה לי שלא. מקווה מאד שגם דוק ריברס לא יחזור… דאנטוני? בודנהולצר? אולי אטקינסון?

birdman
birdman
24/09/2023 23:52:50

החלפת מאמן היא הודעה בכישלון של המאמן. לא רואה את זה קורה.

birdman
birdman
24/09/2023 23:53:28
הגב ל  birdman

*של המנהל 😐

birdman
birdman
25/09/2023 2:02:13
הגב ל  birdman

*הודאה בכישלון… זה לא היום שלי…

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  birdman

יש בזה משהו, אבל למרות זאת מאמנים אכן מוחלפים מפעם לפעם, ונראה לי שזה בעיקר קשור לאלטרנטיבות, כלומר אם יש מאמן שלא כל כך מרוצים ממנו הוא נשאר עד שמצליחים לסגור עם מאמן מבוקש.
ספציפית במקרה של מאזולה, אני לא יודע כמה, ואיזה, אלטרנטיבות היו להם כשכל העניין עם יודוקה התפוצץ, ויתכן שגם רצו להפחית את הזעזוע על ידי מינוי מבפנים, אז אני יכול להבין למה מינו אותו מלכתחילה, אבל ההשארה שלו בתפקיד הקיץ הזה הפתיעה אותי, ויתכן שהייתה קשורה לחלופות שהיו להם, או להעדרן – מעניין אם הם דיברו עם נרס ובודנהולצר במהלך הקיץ, ואם כן מדוע זה לא הסתדר. יהיה מעניין.

birdman
birdman
25/09/2023 14:21:01

בינתיים, שני המאמנים שבראד סטיבנס מינה הם צעירים. אני חושב שסטיבנס מרגיש שכך יותר קרדיט, במידה ויש הצלחה, נזקף לזכות סטיבנס. אם בוסטון לוקחים אליפות אנשים יגידו: יא וואראדי סטיבנס הזה תותח! אם מחתימים שועל קרבות ותיק כמו בודנהולצר לדוגמא, כמות הקרדיט לסטיבנס צונחת.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  birdman

מסכים לגמרי. מצד שני, זה חרב פיפיות, כי אם הצעירים מכזיבים, אז אחרי כמה זמן מתחילים לחשוב שסטיבנס הוא הבעיה…

דוקטור רזי הופמן
25/09/2023 6:44:53

זה מטורף
https://www.israelhayom.co.il/sport/other-sports/article/14638455
איך מקצצים כל כך הרבה במכה?
בלתי נתפש, עכשיו השאלה אם אפשר לעשות את זה בלי סימום בספורט?

עידו גילרי
25/09/2023 18:53:06

אתה מוזמן לקרוא בדיומא איך.

רן הנרגן
25/09/2023 9:11:53

חברים, מישהוא יודע מה שלום מנחם? הוא לא כתב יותר משבוע.

Guy d
Guy d
25/09/2023 12:52:38
הגב ל  רן הנרגן

יש את הסיפור עם האינטרנט אצלו, הוא כתב על זה באחד הפוסטים האחרונים שלו. נראה לי זאת הסיבה

עידו גילרי
25/09/2023 18:52:37
הגב ל  רן הנרגן

מנחם מטפל בענייני בריאות יחזור כשיסיים.

אבג
אבג
25/09/2023 9:56:31

מועמדים לאליפות ללא ספק אבל
היתה להם חמישייה הגנתית אדירה עם סמארט והורפורד, ששמר על יאניס בפועל.
אם שניהם לא בחמישייה, צריך לראות איך ההגנה תעבוד כי המחליפים שלהם שומרים פחות טוב.

dror
dror
25/09/2023 16:16:28

טעו קשות בקיץ. פורזינגיס לא מתאים לשלבים הגבוהים של הפלייאוף. לדעתי לא מועמדים לכלום. יקרסו מנטלית בחצי גמר. הוויתור על סמארט טעות נוראית. והשילוב ההתקפי פורזי טייטום בראון לא יעבוד פורזינגיס ייתן פלייאוף חלש אם בכלל יהיה כשיר. חבל כי זו הייתה קבוצה סימפטית. בפלייאוף ויליאםגראנט> פורזינגיס. גם אם יגיעו לגמר המזרח ברגע שהעניינים יתחממו הם יקרסו. אלא אם כן בראון יגלה מנהיגות. לא מכיר אותו מספיק בפן הזה. גם לא חושב שהכדורסל בידודים או איך שלא תקראו ל"סגנון" הזה יכול לעבוד עד הסוף. בסופו של יום יש שם שני מקבלי החלטות עיקריים גרועים (בראון וטייטום) שלא משפרים את הרול פליירז לידם. בפלייאוף ישלמו על זה וחסרונו של סמארט יורגש. אבל הלוואי ויתנו לויייט באמת לקבל החלטות וישנו קצת את ההירו בול. סהכ השחקנים שם סימפטיים בעיקר וייט הורפורד ובראון. אבל עם פורזי בחמישיה לא לוקחים אליפות.

Yinon Yavor
25/09/2023 18:00:55

אולי כבר כתבו לפניי, אבל בתסריט האופטימי זו קבוצה לתואר.
גם ריאלית הם שווים לפחות פיינל פור, ומשם זה מאוד נזיל ואין סיבה שלא הם יזכו דווקא.
לא רואה קבוצה במזרח שתמנע את גמר הקונפרנס בין שתי הירוקות.
משם זה באמת יכול ללכת לכל כיוון, כמו גם בגמר

אטאפומה
אטאפומה
25/09/2023 19:55:12

בוסטוןקבוצה מצוינת על הנייר .
מיאמי אפילו לא קבוצה על הנייר…
השורה התחתונה:
כדורסל הוא משחק קבוצתי,קבוצה אין שם.
יודוקה התליח לעשות מהםקבוצה לפרק זמן מסוים ,אבל הם לא אוהביםכמראה להצליח
אס נפטרו ממנו נפטרו מאיזאיה נפטרו מסמארט.
כל מי שגורם שםלמשהו קבוצתי מסכן להם את עסק הבידור.
אז הקהוצה הזו תלך לים בקיץ ותגיע הכי עמטק
שאפשר ,קבוצה סליחה..קבוצת שחיינים …

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
הגב ל  אטאפומה

יודוקה עזב מסיבות שאינן מקצועיות. אייזיאה היה הרבה דברים אבל שחקן קבוצתי לא היה אחד מהם. סמארט היה קבוצתי בעיקר בהגנה, בהתקפה שיגר בליסטראות בלי היגיון. הבעיה היא שאכן, לפחות אחרי יודוקה, טייטום ובראון קצת חזרו לבידודים שלהם. זה בעיקר על שניהם. זה אפשרי, אבל לא מאד סביר לדעתי.

thetroll
thetroll
25/09/2023 23:24:14

תודה על הפוסט. כמו שכתבתי למעלה אני חושב שיש להם סיכוי טוב יותר ממה שהיה בכל השנים הקודמות בגלל הפינוי של המשבצת של השחקן חסר המשבצת מההרכב. הרבה יותר נחמד לי לראות הרכב של 1- וויט 2- בראון 3 טייטום4 פורזי 5 הטיים לורד. זה הרכב ששחקנים נמצאים בעמדות הטבעיות שלהם ולדעתי אולי ההרכב הכי חזק בליגה. האם זה יתגשם זה ראשית כמובן ענייני הבריאןת פציעות וכד' וכמובן אלילת המזל. הייתי שמח לראות שם את ים מדר לדעתי הוא היה עוזר להם. חבל שלא נתנו לו הזדמנות.

הבן הממזר של דנילו גלינארי
הגב ל  thetroll

פורזי זה נזק יתברר בהמשך

FAN
FAN
26/09/2023 2:29:52

קדימון נהדר ונראה שהטריף את החברה.. עבודה יפה
נראה שמה שלא נאמר למעלה נכתב בתגובות..
דבר אחד, לא נראה שכל סימני השאלה לגבי בראון נפתרו….

FAN
FAN
26/09/2023 2:46:50

רוטציה של 8 שחקנים בפלייאוף נחתכת ב2 שחקנים חשובים ומתווסף לה שחקן שלהגיד שהוא פציע זה ברור מאליו, ועוד בעמדה שיש בה דלילות משולבת עם קביים

דוקטור רזי הופמן
26/09/2023 6:43:34

Fook
זה מה שהיה לפיל גקסון להגיד על השקץ
Phil Jackson was asked:
Would Lebron James dominate the league in the 80s, 90s?
"No! I don't think so, in the 80's and 90's ERA they defended themselves more, it was a very different game, a physical game, a long and very rough game."
"This ERA is more about shooters than defenders, I don't envision him being defended by an Isiah Thomas or a Dennis Rodmam wanting to take the ball."
"He is a great athlete with a good physique, but he would not dominate that ERA, he would be a very talented player. At the time there were many guys with his physique, Karl Malone, Davis Robinson, that was out of Lebron's reach."
What do you think?

הבן הממזר של דנילו גלינארי

זה עידן בלי הקליר פאת שמגינים ברחו לצד כדי לתת לו לקלוע ולנפח מספרים. היה נגר בשנים האלה.
השקץ זה לאנס,סטיבנסון עם הנהלה ושופטים שדואגים לו. תן לחאנס להכניס מרפקים מגינים בורחים לצד ושריקות אוויר ועושה אותם מספרים כמו השקץ

דוקטור רזי הופמן
26/09/2023 9:19:52

אחי, אתה קצת מגזים. לא הכל בקליר פאת' אבל בגדול אתה גם צודק.

עידו גילרי
26/09/2023 7:50:34

לא שג'קסון חובב לברון ידוע אבל איפה בדיוק הוא אמר את זה?

שייקה
26/09/2023 8:42:30
ברוך רובין
26/09/2023 8:14:35

לברון אתלט על, בשיאו הוא היה האתלט הטוב בליגה (ובין הטובים בהיסטוריה), אני רק חןשב על ההגנות האיטיות של שנות ה80 מתמודדות מול לברון ועולה בי צחוק, היה קולע 50 נקודות בשינה. הרמה כל כך השתפרה מהנגרים של אותה תקופה, לחשוב שהשיא של העת המודרנית לא היה מצליח בתקופה אחרת זה רחוק מה מציאות

שייקה
26/09/2023 8:42:08

לפי כל הסימנים, מי שאמר את זה הוא Hector Albarran Ordaz

https://www.facebook.com/groups/1755569031222596/permalink/6514208978691887/

ניסיון יפה.

הבן הממזר של דנילו גלינארי

וואלה ממה שקראתי על סמארט פה ולא הייתי רואה wwe הייתי מניח מדובר בכוכב טופ 5 בליגה עם 40 נק למשחק 🤣🤣🤣
כולה נגר שנותן קצת האסל ולחימה לא בעיה למצוא לו תחליף. הוא היה אחד הבעיות בבוסטון.

אולם הבעיה הכי חמורה בבוסטון זה שהם הביאו את פורזי הוא יוריד אותם שאולה ואז יעני סמארט יצא שהיה חשוב כאילו לקבוצה 😉

דוקטור רזי הופמן
26/09/2023 9:21:08

אתה כבר מכין את התירוצים?
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

thetroll
thetroll
26/09/2023 13:06:01

אני מסכים עם הכל כולל זה שפורזי יכול להתגלות כבעיה. לא בטוח שהוא התחליף הטוב ביותר אבל עכשיו לפחות יש להם צאנס. עם סמארט לא היה להם באמת סיכוי.

ברוך רובין
26/09/2023 7:39:32

מדוייק שמעון. מדברים על סמארט הנגר הזה באתר כמו סופרסטאר

דוקטור רזי הופמן
26/09/2023 9:21:48

שחקן ההגנה כבר יש לו….
יש לי ארון בשבילך חחחחחחחחחחחחחחחח

הבן הממזר של דנילו גלינארי

נו גם לגובר יש ולא 1 ולא 2….. אלא 3…..
עזוב לא חסרים האסלרים מהגי ליג שיעשו את העבודה שלו

The Oak
The Oak
26/09/2023 8:17:25

"כולם קוראים לה "הקופה", והיא זוללת בגפה
זן מסויים של חנופה, ולא- היא צמה
…דרך רכבת של פיינלז נ.ב.א. אני עובר
המסיבה שלא התחילה ממשיכה להיגמר…"
ש.שבן

עמיחי קטן
28/09/2023 17:46:11

תודה יריב. לדעתי, כרגע בוסטון השנייה או השלישית במועמדות במזרח, אחרי מילווקי ואולי מיאמי

עמיחי קטן
28/09/2023 17:46:59

אני כן אוהב את פורזינגיס שהוא אחד מהסקוררים ושחקני ההתקפה היעילים ביותר בליגה, וההגנה של בוסטון מסוגלת להכיל אותו