סיקור משחקי יום ראשון / מתן יעקובי ושקד יעקובי

ערב פלייאוף משוגע לא פסח על אף משחק הלילה כשניקס בניצחון חוץ ענק עלו ל3-1 בסדרה. הפייסרס טיילו מול הבאקס השבורים. הקליפרס שרדו מותחן במשחק מטורף של קיירי וחזרו ל2-2 בסדרה ומעל הכל הסוויפ של מינסוטה על הסאנס, כשיש האומרים שמציין את העברת לפיד בליגה מדוראנט לאדוארס למרות 49 נק' של דווין בוקר. הלילה סיקור לייב של הכותב הצעיר מתן יעקובי והמכר הרחוק שקד כצוות מסייע מניו-יורק.

פילדלפיה 76'(7) 92 – ניו-יורק ניקס(2) 97 /מתן יעקובי

הופעת ענק של בראנסון שקלע 47 (שיא קריירה בפלייאוף ושיא מועדון לנקדות בפלייאוף) ומסר 10 אסיסטים, לצידו היו ג'וש הארט ואנונובי שלקחו 17 ו14 ריבאונדים בהתאמה והשאירו דם, זיעה והמון המון לב על המגרש. הצמד אמביד ומקסי לא הצליחו לשחזר את ההופעה מהמשחק הקודם כאשר אמביד קולע 27 ב-7/19 מהשדה, 1/6 לשלוש ומאבד 4 כדורים. מקסי גם לא היה במיטבו וקלע 23 ב8/21 מהשדה וחילק 6 אסיסטים.

המשחק לא התבטא במשחק התקפה גדול אבל כמו שמצופה מהפלייאוף היו הגנות חזקות מאוד ובעיקר המון המון החטאות, כאשר פילי זורקת ב27% לשלוש במשחק ו35% מהשדה אל מול הניקס שהיו ב25% מהשלוש ו43% מהשדה. אז אתם בטח שואלים איך אז הניקס ניצחו אם שתי הקבוצות זרקו נורא ואיום אז תנו לי לספר לכם. הניקס הריצו חסימות ודאגו להוציא את אמביד אל קשת השלוש מה שהקשה עליו להגיע אל הריבאונד התקפה ונתן יתרון לפוורורדים הזריזים של הניקס לקחו 15 ריבאונד התקפה במשחק. עם הארט ואנונובי ביחד בפרונקורט לשלבים ארוכים מאוד במשחק, שהניקס לקחו 10 ריבאונדים יותר מפילי ואמביד שנראה כמו הצל של עצמו במשחק הזה.

אמביד שכזכור לכולם עדיין מתמודד עם מחלה או בעיה בפנים, אבל זה לא עצר אותו ולהוביל את פילי ליתרון 12 מוקדם בתחילת המשחק. התעוררות של בראנסון בהתקפה והחבורה שלו בהגנה הורידו את ההפרש וגם הצליחו להפוך את התוצאה 34:32 כשבראנסון כבר עם 20 באמצע הרבע השני. מקסי אוברה ולאורי קלעו אצל פילי והחזירו את היתרון, אבל שלשות של מקברייד סגרה את המחצית בתוצאה 49-47 לפילי.

הרבע השלישי נפתח בצורה טובה לפילי שעלו ליתרון מהיר 61-51 בזכות נקודות של אוברה ומקסי, אבל בראנסון שוב היה שם להחזיר את הניקס וזה 63-60 לפילי. הרבע נגמר במהלך אנד וואן של בראנסון שנפגע במהלך וירד לחדרי ההלבשה עם כאבים עזים בברך. תוצאת רבע 77-76.

הרבע הרביעי היה אופרה אחרת, הניקס שיחקו הגנה פסיכית לגמרי ולא ספגו סל שדה מ5:04 לסיום המשחק מה שבעצם אומר שפילי החטיאו את 11 הזריקות האחרונות שלהם במשחק. בראנסון סיפק מהלך גדול אחד אחרי השני ולא נתן לפילי סיכוי לנצח, אבל את כל התשואות צריך לתת לתיבודו שניהל הגנה מעולה ששמרה על פילי עם רק 16 נקודות ברבע האחרון.

דאלאס מאבריקס(5) 111 – לוס-אנג'לס קליפרס(4) 116 / מתן יעקובי

וואו, וואו ועוד פעם וואו, היום בלילה קיבלנו את אחד המשחקים הכי טובים בפלייאוף, עם הכל מהכל! היה הפרש ענק לקליפרס שהגיע עד ל31, היה קאמבק ענק לדאלאס שחזרו ואפילו הובילו. מעל כולם היה מזוקן אחד ויחיד שפשוט ממשיך להיות סקורר ענק, ושחקן פנומנלי בלתי נגמר שמראה לנו פעם אחר פעם כמה הוא רוצה את האליפות השנה. הארדן וקיירי "החברים מברוקלין" ששיחקו יחד לפני שנתיים, נתנו לנו ראש בראש שלא נשכח להרבה מאוד זמן.

גורג' דאג להשכיח את המשחק הקודם והיום פשוט היה פנטסטי עם 33 נקודות ב7/10 לשלוש(26 מהנקודות באו במחצית הראשונה), והארדן קלע לצידו גם 33 ש-15 מהן היו ברבע האחרון. קיירי מהצד השני הוא אמנם השחקן המשני לדונציץ אבל היום ההופעה הייתה כולה שלו כאשר הוא סיים את הרבע הראשון ללא נקודות ומאז הוא טחן את הקליפרס ל40 נקודות ב56% מהשדה, לידו לוקה קלע 29 נקודות וטריפל דאבל אבל לא היה טוב התקפית והגנתית כאשר רשם 5 עבירות ו1/9 לשלוש ונפגע שוב בברכו הימנית לקראת סיום המשחק.

לא שיחקו:

דאלאס: טים הארדוואי ג'וניור ופרוספר.

קליפרס: קוואי לאונרד.

הרבע הראשון נפתח בתצוגת הגנה טובה מאוד של שתי הקבוצות, ואף קבוצה לא הצליחה להשיג נקודות ב2 הדקות הראשונות של המשחק. הנקודות הראשונות הגיעו מ2 זריקות עונשין של הסלובני, אך המשחק המשיך בהגנות חזקות. הקליפרס הצליחו להכינס לקצב קודם כשהם יצאו לריצת 19-2 שבמהלכה הקליפרס חוטפים את הכדור ומאמללים את דאלאס בהגנה כשבהתקפה הם פשוט לא מחטיאים. ווסטברוק וג'ורג' המשיכו עם ההגנה החזקה וסיימו את הרבע בצורה מושלמת כשג'ורג' משחיל שלשה נוספת שנייה לסיום כדי לסגור את הריצה בשכלול של 34-8 ותוצאת רבע 39-16. פול ג'ורג' שבמשחק הקודם כולו לא עבר את ה7 נקודות קלע ברבע הזה 16 נקודות מסר 3 אסיסטים וחטף פעמיים. דאלאס איבדו 5 פעמים ברבע.

גם ברבע השני שתי הדקות הראשונות היו נטולות מסלים אבל הפעם דאלאס היו הראשונים לשבור בצורת החטאות אבל הארדן דאג להרגיע את המומנטום עם שלשה מהעבר השני. טרנס מאן מאמלל את לוקה בהגנה ואחרי פוזיישן הגנתי מעולה של מאן על לוקה, הסלובני צרח על שופט ואחרי התבכיינות ואזהרה קודמת הוא קיבל טכנית ראשונה וההפרש צמח להפרש שיא של 31. מאותו רגע קיירי הבין שהוא חייב להתעורר וקלע 9 נקודות רצוף שהורידו את ההפרש ל22. בזכות ההתעוררות של קיירי כל הקבוצה עלתה על הגל וסיימו ריצה של 14-3 אבל ג'ורג' והארדן שלא החטיאו בצד השני לא נתנו להם להתקרב יותר מדי והרבע נגמר בתוצאה 66-49, והפרש שעמד על 31 נקודות הצטמק ל17 בלבד. במחצית השנייה שתי הקבוצות קלעו באחוזים מטורפים כששתי הקבוצות קולעות ללא הרף אבל גם ריבו באיבודים מיותרים.

המחצית השניה נפתחה בהתפוצצות של דאלאס, וריצת 12-5 בהובלת קיירי הורידה את ההפרש ל10 ואת הקליפרס לטיים אאוט. לוקה מצד אחד ניסה לקחת את המשחק עליו אבל החטיא ואיבד אבל למזלו בצד השני הקליפרס לא ידעו לגמור את המשחק וגם ג'ורג' שקלע 26 במחצית הראשונה לא המצליח לקלוע נקודה.זריקה רעה של ווסטברוק בצד אחד שלשה של גונס בצד שני ואז 2 שלשות של קיירי אחרי איבודים של ווסטברוק וזה ריצת 11-0 והתוצאה 78-76. מאמצע הרבע ה2 קיירי קלע 26 והקליפרס כולה קלעה רק 23 וזה 1:53 לסיום הרבע ה3.
זריקה רעה של ווסטברוק בצד אחד, שלשה של גונס בצד שני, ואז 2 שלשות של קיירי אחרי איבודים של ווסטברוק וזה ריצת 11-0 והתוצאה 78-76. מאמצע הרבע השני קיירי קלע 26 והקליפרס ביחד קלעה רק 23 וזה 1:53 לסיום הרבע השלישי. תוצאת רבע 82-78. הקליפרס איבדו 7 כדורים ברבע. ג'ורג' והארדן זרקו ביחד רק 4 זריקות כל הרבע.

הרבע האחרון נפתח בסלים של פאוול ודונצ'יץ', אבל הגנה חזקה של הקליפרס הוציאה אותם לשלוש מתפרצות מהירות שהעלו את ההפרש ל9. שלשה של קליבר הורידה את ההפרש לשלוש בלבד וסטפ-באק של לוקה ל-3 השווה את המשחק 98-98. כמו קיירי ברבע השני הארדן החליט שנמאס לו והוא פשוט התחיל לתקוף את לוקה וניסה להוציא ממנו עבירה שלישית ובגלל פחד לצאת מהמשחק הוא לא שמר את הארדן שהשלים 3 סלים ברצף וזה יתרון 104-100 לקליפרס.

קייירי לא ויתר ושלשה ולייאפ קשה שלו העלו את דאלאס ליתרון ראשון מאז 8-7 ברבע הראשון והורידו את טיי לו לפסק זמן קריטי על עונה שלמה. הקליפרס יצאו מהטיים אאוט להתקפה תקועה והתרגיל של טיי לו לא צלח אבל שלשה פסיכית של ג'ורג' מהפינה אחרי הגנה מדהימה של ג'ונס השאירה את כולם עם פה פעור והעלתה את הקליפרס ליתרון 2. למרות נסיון נוסף של קיירי לנצח את המשחק הארדן יצא עם ידו על העליונה וקלע אנד וואן שסגר הפרש 5. שאר המשחק המשיך לעונשינים והקליפרס שרדו מותחן אכזר.

הארדן לקח על עצמו את הרבע הזה כאשר קלע 5 פלואוטרים ברצף והעניש את דאלאס פעם אחר פעם.

תוצאת משחק 116-111.

אינדיאנה פייסרס(6) 126 – מילווקי באקס(3) 113 /שקד יעקובי

עם במילווקי חשבו שדברים יכולים עוד איכשהו להסתדר דמיאן לילארד לא שיחק הלילה שהוא סובל מכאבים באכילס. מידלטון לעמות זאת כן שיחק אחרי תצוגה במשחק שלוש ולמרות פציעה טורדנית בקרסול. אם כל זאת המתח והיריבות בסדרה רק הלכה וגברה כשבובי פורטיס הורחק אחרי מריבה מיותר עם נימבהרד שדואג לומר לשחקני הבאקס את כל האמת בפנים. המחצית הראשונה הייתה צמודה אבל ברבע השלישי ריצה בהובלתם של סיאקאם ומקונול פתחה פער דו-ספרתי והבאקס בהרכב חסר לא הצליחו לחזור למשחק. למרות החוסר בכוכבים לופז התעלה וסיים ערב של 27 נק' ו9 ריב', מידלטון קלי 25 ו-10 ריב' ומאליק הוסיף 20 משלו אך חוזר מהם אף שחקן בבאקס לא הגיע למשחק. המצד השני לעומת זאת השחקנים של ריק קרלייל קלעו 51% ל-3 והתפוצצו על הבאקס. טרנר קלע 29 עם 7/9 ל-3 וקטף 9 ריב', האליבארטון קלע 24 מסר 4 אס' וקטף 4 ריב', נימבהרד קלע 15 נק' וחילק 9 אס' במשחק מצויין! סיאקם, נסמיית' טופין קלעו 13 נק', אבל משחק מצויין של מקונול עם 8 אס' עזר לאינדיאנה לשמור על היתרון בדקות שהליבארטון היה על הספסל והקבוצה הייתה צריכה אנרגיות חדשות על הפרקט. תוצאת סיום 126-113 פילי.

פיניקס סאנס(6) 116 – מינסוטה טימברוולבס(3) 122 /שקד יעקובי

זהו, תם הטקס! במשחק של להיות או לחדול, משחק ענק של בוקר עם 49 נקודות התגמד אל מול ה-40 של אדוארדס הסוויפ שהגיע איתן. פיניקס פתחה את המשחק מצויין ודוראנט ובוקר אגרסיבים כשבוקר היה ב20/21 מהקו! להירו בול של דוראנט ובוקר היה מחיר, כשהעייפות החלה להכות ברבעים האחרונים והסגל המשלים לא היה מספיק בקצב בכלל חוסר זריקות מינסוטה הייתה שם כדי לקחת את כל הקופה ולבעוט את דוראנט לעוד קיץ בקנקון ועוד "טריו" שנכשל. המשחק עוד היה בידיים של פיניקס כשלוש דקות לסיום שלשה של רויס אוניל השוותה את התוצאה ל107-107 אבל שתי שלשות של מקדניאלס(18 נק') ואדוארדס סגרו את הסיפור. לצד הכוכב הצעיר גם טאונס נראה נהדר כשסיים עם 28 נק' ו-10 ריב' מה שמגביר את ההתרגשות לקראת המפגש בסיבוב הבא בין המנצחת בסדרה בין דנבר ללייקרס, כשהנאגטס ביתרון 3-1 בדרך למשחק חמישי בדנבר.

Subscribe
Notify of
90 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
גיא הירוק
Admin
16 days ago

יש רגעים בהם מינסוטה מרוכזים בהגנה, לוחצים על הגז, ואז הם נראים כמו הקבוצה הטובה בליגה.
היה רגע כזה לקראת סיום המשחק,
הסאנס עם הנעת כדור מצויינת שמנצלת דאבל טים על בוקר לא הצליחו להגיע לזריקה נוחה בגלל ששחקני מינסוטה פשוט נעו כמו ברק, מחפים על החיסרון במהירות שיא עד שלבסוף הצליחו ליירט מסירה של הסאנס,
10 שניות אחר כך אדוארדס עם דאנק אדיר סופית הפך את סימן השאלה לגבי תוצאת המשחק לסימן קריאה. !
מינסוטה כאן בשביל לנצח,
והם לא מתכננים להתקפל בפני אף קבוצה ואף שירן.
.
תודה, חברים.
בוקר טוב, חג שמח ובשורות טובות.

גיא הירוק
Admin
16 days ago

https://www.reddit.com/r/nba/comments/1cfq5ph/highlight_the_timberwolves_defense_doubles_durant/
.
טוב, בדאבל טים היה על דוראנט… זה המהלך.
מופת של כדורסל.

עגל
עגל
16 days ago

זכרתי בדיוק את המהלך הזה איך שבזמן אמת אמרתי לעצמי "מה הם מוסרים כל כך הרבה, שמישהו יחתוך לסל ויקלע".

גיא הירוק
Admin
16 days ago

https://streamable.com/vjmbyl
.
וזה הדאנק האדיר של אדוארד מייד אחרי החטיפה.

עגל
עגל
16 days ago

חתך את בראדלי ביל כמו חמאה. לפיניקס חסר סנטר נורמלי (או שלא משתמשים בנורקיץ' נכון)

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
16 days ago

שתי הקבוצות עשו בעבר טרייד בומבסטי.
מיני קיבלה את גובר ,הוסיפה את מקדניאלס,ואנדרסון ,דגה את נאז ריד הם שדרגו מאוד את ההגנה .התקפה כבר היתה להם אדוורדס וטאונס.
הסאנס לקחו שחקן אוברייטד ברמות ,ביל שם קצר עם שכר סופר ארוך.ויתרה על אייטון ,עשו הכל חוץ מלבנות קבוצה נורמלית.
לגיא לא היו לך ציפיות עוד מתחילת העונה.לא נותר אלא לאחל לך עונה טובה יותר בשנה הבאה.

גיא הירוק
Admin
16 days ago

עונה הבאה?
יקח להם 5 – 6 שנים לצאת מהבור שחפרו.
.
אין רכז. נורקיץ' בליגה של היום פשוט לא ברמה מספיקה. בוקר ודוראנט משחקים תור שלי, תור שלך.
.
את ביל אי אפשר להעביר הטרייד.
המחיר הפוטנציאלי עבור דוראנט נמוך פלאים ממה שהם שילמו.
מה זה משאיר?
החוזה של גרייסון אלן?

יאפ
יאפ
16 days ago

אמת, אני חושב שאם הם מנצחים את דנבר הם הולכים עד הסוף, לדנבר אין ספסל והם יכולים להפתיע.

עגל
עגל
16 days ago
Reply to  יאפ

+1
לדנבר ספסל חלש ובכלל הרבה שחקנים לא בכושר שיא (מארי במיוחד)

Don
Don
15 days ago
Reply to  עגל

כן, אבל קשה להעריך את מיניסוטה בסדרה מול פיניקס. פיניקס חלשים. אין הגנה. אולי ניתן להעריך עפ"י המשחקים בעונה הסדירה, וגם זה בערבון מוגבל, בגלל פציעות, ניהול מאמצים וסתם הורדת הרגל מהגז.
ולכן, נמתין לתחילת הסדרה.
לא יכול כבר לחכות.
האמת, אני חובב את שתי הקבוצות.

Smiley
Editor
16 days ago

הפלייאוף נהדר עד עכשיו.
.
לא חושב שמישהו ראה את ברונסון הופך לכזה כוכב עליון, אבל שיטת "התקפת דריק רוז" של ת'יבודו מוציאה ממנו את המיטב.
.
קליפרס ב"אפקט יואינג" עם 2 ניצחונות ללא קוואי.
אני בספק שנראה אותו באולימפיאדה (ואולי עוד כמה מהסגל שנבחר).
.
לבאקס נגמרים השחקנים, אבל גם עם יאניס השנה לפייסרס היה את המספר של הבאקס.
גם אם כולם חוזרים אני לא רואה מצב שהפייסרס לא מנצחת את הסדרה הזו.
הבאקס עשו השנה כל טעות אפשרית עם החלפות המאמנים ואפילו הטרייד של לילארד.
.
הטימברוולבס סופר מרשימים. מקדניאלס האיש של הסדרה עם התקפה מפתיעה והגנה מושלמת על כוכבי פיניקס.
גם אלכסנדר-ווקר נתן קפיצה בסדרה הזו. פתאום הטרייד על גובר לא נראה כל כך רע.
אדוארדס מפלצת. האיש הולך באוויר ומכניס אנשים לסל.
חוזר אומר: איפה שקונלי דורך, צומח דשא.
פיניקס, ובעיקר הבעלים, קיבלו שיעור בזחיחות. העיקר שיגידו לעצמם ששנה הבאה שכולם בריאים לאורך כל העונה זה יראה אחרת…

gogo
gogo
16 days ago
Reply to  Smiley

נכון
האקס פקטור- אלכסנדר ווקר עם פלייאוף מצויין
ומקדניאלס- אין מילים

Don
Don
16 days ago
Reply to  Smiley

וואו תיהיה חתיכת סדרה מיני-דנבר
לדעתי, מי שתנצח את הסדרה גם תיהיה אלופה

The Oak
The Oak
16 days ago
Reply to  Don

מסכים

מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק
16 days ago

ברנסון ,הארדן,קיירי כולם גיבורי הערב , אף אחד מהם לא בנבחרת האולימפית!
דוראנט בחוץ! מאוד חבל לי.הוא הגיע לפניקס בטרייד לא מרצונו,ולא מתוך רצון להקים סופר טים.לא היה בסאנס שום סופר.כל הכשרון היה בעמדת השוטינג,בלי סנטר ורכז נורמליים.האשליה של סאנס נגמרה כבר במשחקים הראשונים של העונה,תוסיפו לזה פציעות ואתם במסלול וויז לאבדון. עכשיו יש הודעה "הגעת ליעד"
פול גורג התעורר סוף סוף,קיירי את הארדן נטרלו בתפוקה אחד את השני,גורג שבר את האיזון.אם הוא ימשיך כך קליפרס עם הפנים לסיבוב הבא.
ניו יורק פילי זה לא סגור .פילי בבור רציני ,אבל יש כאלו שיוצאים מבור כזה,לפילי יש הכלים לטפס החוצה מהבור.
ריברס במילווקי בדרך לכשלון נוסף.לפחות יש לו תירוץ סופר רציני לכשלון ,הקבוצה נבנתה על יאניס ודאם. שניהם לא שיחקו אתמול.יאניס נעדר גם במשחקים קודמים.

גיא הירוק
Admin
16 days ago

?
זה לא דוראנט שרצה לעזוב את הקבוצה שבנה בברוקלין ודרש טרייד?

עידו גילרי
Admin
16 days ago

זה היה רפלקס לא רצוני לאי ההארכה של קיירי.

שי אבן צור
16 days ago

🤣🤣🤣

שי אבן צור
16 days ago

חנקת עם ה"טרייד לא מרצונו"

עידו גילרי
Admin
16 days ago

תודה לאל זה נגמר…
נראה לי היה יותר קשה להתמודד עם התקדמות בפלייאוף והצלחה של הלא-קבוצה הזו.

MacLeod 1
MacLeod 1
16 days ago

תודה על הסיקור של ערב כדורסל גדול.
אנט עם הופעה ג'ורדנית, מסכים עם גיא שמינסוטה נראים לפרקים הכי חזקים והם בהחלט בעיה לכל מי שיבוא מולם.
קיירי עם לייאפ משוגע, הבנאדם היה בטירוף לנצח אבל פול ג'ורג' היה בערב דובי גל.
יאניס נדחף בגסות לטרייד ( ניקס?) ופיניקס צריכה אולי שנת שבתון, שכל המועדון ייקח שנה לחשוב על מה שעשו :))

אחלה פלייאוף, אחלה הגנות, אחלה כשרון יש בליגה

MacLeod 1
MacLeod 1
16 days ago
Reply to  MacLeod 1

זאת הזווית של קיירי

https://x.com/Hatedzs/status/1784711291430404583

NFS
NFS
16 days ago
Reply to  MacLeod 1

סל מדהים שהעלה את דאלאס ליתרון נקודה.
אבל הסל שבא אחריו של פול ג'ורג' היה ה-סל של המשחק הזה.

אשך טמיר המקורי
Reply to  MacLeod 1

וואו

thetroll
thetroll
16 days ago
Reply to  MacLeod 1

זה מתחיל להיות באזזזזז אז כדאי שנעצור את זה בעודו באיבו. אדוארדס לא מזכיר את מייקל בשום דבר חוץ מהמראה החיצוני בפרצוף שדומה לו (מבחינת הגילאים זה מסתדר יפה אולי מייקל שכח פעם מיטען אצל איזה מישהי… סתאאאם סתאאם לא רומז על כלום).
מבחינה פיזית הוא יותר מזכיר את דונובן מיטשל יש להם ממדים ממש דומים (6.2-6.3 אותו משקל אותו ווינג ספאן – שניהם אתלטי על (מזכיר שמיטשל זכה בתחרות ההטבעות) בקיצור יכולות אתלטיות דומות. מבחינת אופי זה סיפור אחר.
אדוארדס זה דונובן מיטשל החנון שעבר השתלת חיים. אם המנעד רגשות שמיטשל מעביר לך במשחק נע בין מינוס 1 ל אפס אצל אדוארדס זה מתחיל באפס ונגמר ב 1. אדוארדס נראה כמו ילד שמתלהב בטירוף מהיכולות שלו ומופתע כל פעם שהוא מתעלה על ענקי הליגה. מייקל הגיע לליגה עם מבט מתנשא כשברור לו – והוא דאג היטב שיהיה ברור גם לנו – שהוא הולך פשוט לחסל את כולם.
ועכשיו כשאמרתי את זה אדוארדס מרשים מאוד ללא כל ספק. לא פוסל שמיני תלך עד הסוף אשמח לראות אותם מול דנבר.

עגל
עגל
16 days ago
Reply to  thetroll

הוא באמת דומה לו בפנים.
ההשוואה למייקל מגוחכת בגלל השוני במימדים, ועוד יותר מופרכת "כלברון הצעיר" שדחפו פה.

Guy d
Guy d
15 days ago
Reply to  thetroll

מייקל הגיע לליגה ב84, 6 שנים ראשונות הוא רק הפסיד לסלטיקס ללייקרס ולדטריוט. בשנים אלו זה לא היה כל כך ברור לכולם

IDO
IDO
15 days ago
Reply to  Guy d

היה , היה ברור.

Li Ming
Li Ming
16 days ago

יש את הרגעים האלה שאתה קולט כמה שאתה זקן… כאילו זה נראה לי שההצגות של רג'י מילר מול ספייק לי במדיסון סקוור גארדן קרו אתמול. למעשה משחק ה 25 נקודות ברבע הרביעי קרה לפני 30 שנה ומשחק ה 8 נקודות בתשע שניות קרה במאי 1995, לפני 29 שנה.

נראה שאנחנו בדרך לשחזור של אותן סדרות מיתולוגיות! יהיה כיף

Li Ming
Li Ming
16 days ago

ותודה כמובן על הסיקור.מבחינתי זה היה, בלי תחרות, ערב ה NBA הטוב ביותר עד עכשיו השנה

מתן יעקובי
16 days ago
Reply to  Li Ming

חד משמעית זה הערב כדורסל הכי טוב שהיה השנה

שי אבן צור
16 days ago
Reply to  Li Ming

ליל הסדר היה נפלא לא פחות

יאפ
יאפ
16 days ago

פיניקס ומילוואקי מתחרות ביניהם מי עשתה דברים יותר מטומטמים בקיץ.
מצד אחד הטיפשות בכל פעולה של מילוואקי היא מאוד מרשימה, טמטום של מינוי למאמן צעיר בעונה שדיים מצטרף, פיטורים ואז… דוק ריברס.
מצד שני בראדלי ביל…
אני חושב שאני הולך עם פיניקס כקבוצה עם המהלכים הכי מטומטמים, רק בגלל שהייתה להם קבוצה מעולה וכפית לפני והם הפכו לקרקס

Florida man
Florida man
15 days ago
Reply to  יאפ

אכן, התחרות קשה

האווי לאסוף
האווי לאסוף
16 days ago

לוקה נראה רע, בעוד שהארדן נותן משחקים מעולים. כרגע הקליפרס נראים כמו הקבוצה הטובה יותר.
ברונסון זו החתמה שמשנה גורל של מועדונים, ואני כמובן מדבר על ההחתמה של האבא. לא חושב שהייתה בהיסטוריה החתמה של עוזר מאמן שהשפיעה יותר מזו.
תודה רבה על הסיקורים

דה שוט
דה שוט
16 days ago

תודה על הסיקורים. משחק טוב יחסית בפיניקס – מלבד בראדלי ביל. שפת גוף איומה! כתפיים שמוטות ופרצוף תשעה באב כל המשחק. איזו אכזבה ממנו. מיני בטירוף, טאונס ואדוארדס לא בהכרה, כולן שומרים כמע משוגעים. יהיה מרתק לראות אותם מול דנבר. מרגיש כמו דאלאס אוק סיטי בתחילת העשור הקודם.
לראות את לילארד ויאניס בקהל בשלב הכי חשוב של העונה… לא יודע… מרגיש לי שהם מפונקים אבל מה אני יודע?
הקליפרס מדהימים וברנסון מדהים לא פחות.

גיא הירוק
Admin
16 days ago
Reply to  דה שוט

מרגיש דיכוטומי, משהו.
איך שמצד אחד אתה מחזיק בדעה פרוגרסיבית בכל הנוגע ליחסי מועסק/מעסיק בין השחקנים והקבוצות,
ומהצד שני מתייחס לשחקנים כאילו היו גלדיאטורים.
.
"פצוע באכילס?
אנחנו היינו עולים לשחק עם פרוטזה חלודה רגע אחרי שעלינו על מוקש.
מפונקים, דור הטיקטוק האלו…"

דה שוט
דה שוט
16 days ago

חס וחלילה לשחק עם פציעה קשה או מסוכנת, זאת לא הייתה הכוונה שלי ואני האחרון שיתייחס אליהם כמו לגלדיאטורים. תמיד הייתי בסדר עם היעדרויות הזויות למיניהן כמו הבריחה של קיירי מסיבות אישיות או הבעיות הנפשיות של סימונס. אבל אני נזכר באנ בי איי של פעם – לא זכורות לי סדרות פלייאוף כל כך רבות שבהן כוכבים ראשיים לא משחקים. לארי, מג'יק, קארים קשישא, איזיאה תומאס, דומארס, מייקל, דרקסלר, מאלון, סטוקטון, מילר, יואינג, שאק, האקים, דאנקן, מאנו, פארקר, בארקלי, לברון, ווייד, נוביצקי, קובי, גאסול… האם הם החמיצו סדרות פלייאוף שלמות? האם הם השאירו" את החברים שלהם להיאבק בפלייאוף עבורם? יכול מאוד להיות שזכרוני מתעתע בי, לא התעמקתי בזה יותר מדי, הכל תחושות בטן. אם בעבר זה אכן לא היה, אז יש כאן מגמה, והסיבות יכולות להיות שונות – מעלייה בקצב המשחק (כי 82 משחקים היו גם אז) ועד לפינוק.
שוב – אני לא מצפה משחקן לשחק עם פציעה קשה או מסוכנת. אבל בכל זאת – תראה כמה חיסורים של כוכבים בפלייאוף ספרנו בעשור האחרון. כל כך הרבה שכבר התרגלנו. אני לא מדבר על שחקנים שהיו מושבתים לתקופה ארוכה כמו דוראנט או קליי. אני מדבר על כוכבים ראשיים בקבוצותיהם ש"הבריזו" בפלייאוף: אמביד, באטלר, קיירי, הארדן, סימונס(?!), מידלטון, יאניס, לילארד, קאוואי (AKA הפצוע האנגלי), ציון, דייוויס (AKA הפצוע אנגלי), וסליחה מכל מי ששכחתי.

גיא הירוק
Admin
16 days ago
Reply to  דה שוט

הכדורסל הרבה יותר דינמי כיום,
והפציעות קשות יותר ורבות יותר.
.
רק להזכיר –
ג'ימי שיחק כמעט משחק מלא עם קרע ברצועה.
יאניס חזר לסדרה מולצהסאנס אחרי פגיעה בברך שהייתה משביתה כמעט כל שחקן אחר.

דה שוט
דה שוט
16 days ago

אתה היסטוריון לא קטן – לגבי הכוכבים שציינתי – זכורות לך היעדרויות פלייאוף של מי מהם? למשל בוסטון-לייקרס של שנות ה-80, רק ביל וולטון החסיר משמעותית והוא כבר היה זקן ובלי בירכיים. מי עוד?

Yinon Yavor
Editor
16 days ago
Reply to  דה שוט

מג'יק נעדר מחלק משמעותי מהגמר מול דטרויט באליפות הראשונה שלהם.

גיא הירוק
Admin
16 days ago
Reply to  דה שוט

ג'יימס וורת'י,
כבר בעונת הרוקי העצלן שבר את הרגל רגע לפני הפלייאוף, והחליט לנוח כל הפלייאוף ולהימלט ממפגש עם הדוקטור וחמישיית ה-פו, פו, פו של הסיקסרס.
.
באותה שנה, בסדרה שהסלטיקס הפסידו 0 – 4 לבאקס,
לארי בירד החמיץ את משחק 2 בגלל… שפעת. זהו.
קצת נזלת לא משחקים???
.
יש עוד דוגמאות,
ויש לי את היכולת לתת לציניות לזרום עוד מעט,
אבל נראה לי שהפואנטה ברורה.

דה שוט
דה שוט
16 days ago
Reply to  דה שוט

וורתי בעונת הרוקי לא היה כוכב של הקבוצה גם מייקל נפצע בצעירותו. לארי החמיץ משחק וואו…
הרבה ציניות – מעט דוגמאות

גיא הירוק
Admin
16 days ago
Reply to  דה שוט

אתה רציני?
.
להזכיר שחקנים מובילים שסבלו מפציעות משמעותיות?
ג'ורדן בעונתו ה-2
דומיניק ווילקינס
ראלף סימפסון
קובי בראיינט
.
לא צריך לפתוח את ספרי ההיסטוריה בשביל לדעת שהשחקנים אתלטיים או גבוהים ניידים נמצאים בסיכון גבוה יותר לפציעה.
לא צריך להדליק טלוויזיה ולהכניס קלטות וידאו ישנות בשביל לראות איך השחקנים "מרחפים" יותר מאי פעם.
.
כל כך הרבה ביקורת יש כאן בהופס על קאוויי,
רק שכחו כולם.
ההתייחסות המזלזלת לבריאות שלו היא הסיבה.

עגל
עגל
16 days ago
Reply to  דה שוט

בנוסף למה שגיא אמר, הכדורסל הרבה יותר מקצועי היום, כשיש פציעה מטפלים בה ולא מזניחים לפני שתהפוך למשהו כרוני (ע"ע הסכסוך של קוואי עם הספרס). אם פעם לשחקן עם כבא היו אומרים "עלה לשחק ואל תעשה הצגות" היום מנסים לשמור על "הנכס".

דה שוט
דה שוט
16 days ago
Reply to  עגל

נתתי מהראש רשימה ארוכה של כוכבים שלא זכור לי שהפסידו הרבה משחקי פלייאוף או סדרות שלמות. שאלתי אם אני טועה, לא קיבלתי תשובה בינתיים. למעט מקרה מג׳יק אבל יינון לא דייק – הסדרה הזו הסתיימה ב-4 משחקים מג׳יק נפצע בפתיחת השלישי. בפועל הפסיד בקושי שני משחקים וכבר היה בן 30.

Smiley
Editor
15 days ago
Reply to  דה שוט

קרל מלון הפסיד משחקים בעונה בלייקרס בסדרת הגמר מול הפיסטונס.

עגל
עגל
15 days ago
Reply to  דה שוט

קארל מלון היה רכרוכי ידוע
🙂

Smiley
Editor
15 days ago
Reply to  דה שוט

לא לחינם יש סיפור על זה שבדוח סקאוטינג למשחקים מול יוטה, היה רשום למי שהולך לשמור עליו don't get hurt

Berch
16 days ago

תודה על הסיקור
קצת נחמץ ליבי שבסוף סיקור אינדי באקס הופיע "תוצאת סיום 126-113 פילי"….
אחחח… לו יהי….
🤦

The Oak
The Oak
16 days ago
Reply to  Berch

אכן לו יהי. טרייד על אמביד יכול להציל אותנו. אחרת נגזר עלינו לא לראות אליפות עד שהוא פורש.

חתוליו
חתוליו
16 days ago

תודה על הסיקור לערב פלייאוף נחמד, אני לא שותף להתלהבות מהמשחק של דאלאס- קליפרס, היה מאוד לא מהנה לצפייה עם הרבה שמות גדולים שלא מצליחים לעשות את הפעולות הכי בסיסיות בכדורסל בצורה סבירה.
הארדן חייב את ההצלחה שלו להגנה הנוראית של המאבס שאיפשרה לו פעם אחר לחדור באיטיות ולשים 2 בפנים. פול ג'ורג' היה חושך במשך רוב המחצית השניה, כולל כמה עברות תוקף לא מחויובות, החמצות מתסכלות ובגדול אפשר להגיד שהקסם של פלייאוף p עדיין לא נמוג.
לוקה שחצן, בכיין, ורחוק מאוד מהשחקן שחשבתי שיהיה. שחקן שבא רע מאוד בעין.
היחיד שבאמת היה כיף לראות ובאמת שיחק כדורסל בתוך המהומה שלא הפסיקה לרגע על הפרקט זה קיירי, מעדיף אותו (עם כל טרלוליו מחוץ למגרש) על כל "סופרסטאר" אחר שראיתי הערב

Don
Don
16 days ago
Reply to  חתוליו

לוקה מתנהג מגעיל המשוקץ הזה
והוא גם אוכל סרטים כי קיירי מוכיח מי באמת הכשרון בדאלאס

מתן יעקובי
16 days ago
Reply to  חתוליו

הארדן גם תקף את לוקה בידיעה שיש לו 5 עבירות ועשה מזה המון נקודות אז לנגיד שזה בזכות המאבס זה סתם לזלזל
לגבי לוקה אני מסכים איתך מאוד לדעתי צריך להעיף אותו למשחק אחד כבר שילמד להתנהג.
ולהגיד שלא היה משחק מטורף זה להקטין את האירוע שבסוף המשחק כמעט ראית את המשחק האחרון של הקבצה הזאת ביחד והם התעלו ולקחו אותו.

חתוליו
חתוליו
16 days ago

היה משחק מטורף אין ספק, אבל מטורף זה לא תמיד טוב. המווון איבודים, המוווון טעויות, המון החטאות ממצבים בטוחים, זה בהחלט היה טירוף אבל זה לא היה כדורסל טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן ניגב את לוקה הרבה לפני שהיה לו 5 עבירות בעצם כל הקליפרס ניגבו על לוקה אתמול ובגיים 1

Yinon Yavor
Editor
16 days ago
Reply to  חתוליו

מסכים לחלוטין עם כל התובנות.
היה משחק ברמת ביצוע מאוד נמוכה (בעיקר הגנתית), חוץ מקיירי עם פעולות התקפיות מרשימות שהזכירו לנו שלא מדובר בליגה א' צפון אלא פלייאוף NBA

TRIP
TRIP
16 days ago

הופעה לפתניאון של קיריי לא הספיקה. הניצחונות על הקליפרס נבעו מצירופי מקרים והרבה מזל, גייסון קיד בניהול משחק מזעזע. לוקה חייב להתעורר
אבל קרדיט לפול ג'ורג' במשחק מדהים. הסדרה נפתחה מחדש

c webb
c webb
16 days ago

אבוי לליגה שכוכביה הם לוקה , אמביד ובוקר. אמנם הסטטיסטיקה מראה שלוקה סיים עם טריפל דאבל ובוקר גירד את ה50 נקודות, אבל זה פשוט לא כדורסל.
לגבי לוקה, עצוב לי להגיד שבעבר היה אחד השחקנים המועדפים עליי, ולכן כל ההתבכיינות לעבר השופטים הייתה מבחינתי רצון עז לנצח. אבל בשלב מסוים זה הפך להיות לא צפי. מאבד כדור דורש עבירה, קולע או מחטיא תוקע מבט לשופט, כל עצירה, כל רגע, מתעסק בשיפוט. פשוט מסריח, אין לי מילה אחרת. אגב, אם היה מדובר בשחקן אחר הלילה הוא היה כבר מורחק.

בוקר, אמנם קלע 49, אבל כל חדירה שלו היא רמאות וגניבת דעת. פשוט יוצר את המגע בעצמו, כמו בימי הארדן ביוסטון. לדעתי הוא פשוט תקע השנה את השטף של הקבוצה. שמח שהם בחוץ.

על אמביד עדיף לא לדבר, עוד משחק אחד ולהתראות.

אשך טמיר המקורי
Reply to  c webb

100+

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
16 days ago
Reply to  c webb

+1965

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  c webb

אמת. הכי גרוע זה ההגנה של לוקה אני לא זוכר כוכב שזרק זין ככה בהגנה שפשוט עברו אותו יותר קל מקונוס באתר בנייה.
שאהיה בבית אביא את כל הנק של הארדן וניתוחן לעומק ותראו איך לוקה שם מוכר את המאבס והדביל קיד עומד ומסתכל.

עגל
עגל
16 days ago

לגבי לוקה, שאכן נתן משחק רע וכל הזמן מפעיל לחץ על השופטים וכ"ו – הוא הפך לשחקן מאוד קוטבי.
הוא בול הוג, משחק לאט, סוחט עבירות, וכשהוא לא קולע את הפוקסים שלו נשאר הנזק בהגנה. מצד שני, כשהוא לא משחק הקבוצה נראית כמו עדר ללא רועה. הם ממש לא יודעים מה לעשות – רק משחק מעבר מהיר והתעלות של קיירי, מה שיכול להחזיק 5 דקות מקסימום.
קיד צריך ללמוד לנצל את הדומיננטיות של לוקה לטובת משחק קבוצתי.
.
אה, מי שאמר שלוקה יהיה ראשמור ויעבור את לברון במצטבר וכל זה (רמז: שמעון) – קשה להאמין שזה יקרה. אמנם לוקה הוא גאון כדורסל אבל נב"א זה קודם כל משחק של אתלטים. ג'ורדן היה דבר ראשון האתלט העליון בליגה. כבר עכשיו לוקה משחק בקצב של לברון, מקפיץ לאט לאט, כמעט לא מסוגל לתת האסל. אם ניתן לשניהם לקפוץ מהמקום לכ"ח כתרגיל בכושר, לוקה ישבוק לפני לברון בן ה-40. אם לא הייתי יודע בן כמה הוא הייתי מנחש שהוא שחקן ותיק וחכם שממקסם את היכולת שלו בגיל מבוגר.
.
מצד שני, יוקיץ' מאוד השתפר וכבר לא כזה סחבה, אז אולי יש גם ללוקה סיכוי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  עגל

לוקה כבר עכשיו יותר טוב ממה,שלברון היה אי פעם.
הבעיה שלוקה נראה,שמן יותר והפסיק לשמור הוא פשוט לא מסוגל לרוץ מהר או להזיז,רגליים. בקצב הזה הוא יהיה בהר הקראשמור.
תכלס אם לא הייתי יודע מה גילו של לוקה הייתי מהמר שהוא איזה שחקן ותיק בן 37 כולו חבוש,בקושי זז מתנשף ונרגן על השופטים כל החטאה הוא מסתכל על השופט, בהגנה פשוט מטייל ואתמול קיד ניסה להעלים אותו על כל שחקן אחר מידי פעם ותמיד קלעו עליו הוא לא מוכן לזוז אין לו רגליים וכושר.
זה שאחד כזה קולע ככ הרבה נקודות בליגה זה עלבון לnba באמת

עגל
עגל
15 days ago

נו זה בדיוק מה שאמרתי, אם לא היית יודע היית אומר שהוא שחקן ותיק בן 35 פלוס.
ולברון בשיאו היה טוב ממנו. אבל שחקן שונה.

NFS
NFS
16 days ago

מסכים לגבי הנאמר על לוקה –
כישרון על, שחקן חכם, רוצה מאוד לנצח וחי את המשחק, אבל העיסוק הבלתי פוסק בשופטים – מבטים, התבכיינויות, תירוצים – וההגנה העלובה שלו – הארדן הלילה הכניס אותו ללול פעם אחר פעם – פוגעים ברצון בהצלחתו וב(שונא את המילה הזו)מורשתו.

The Oak
The Oak
16 days ago
Reply to  NFS

שכחת להוסיף שמנמן

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  The Oak

דפקתי עכשיו סטייקים וקבבים על האש ואני מרגיש כמו לוקה אתמול

c webb
c webb
16 days ago

לאורך כל השנים שלו בליגה דוראנט גרם לי לתהות לקנקנו.
מבחינתי יש שני סוגים בולטים של כוכבים. כאלה שיש להם יכולות התקפה יוצאות דופן שמאפשרות להם לשים נקודות על הלוח, לבין סופרסטארים שהיכולת האישית שלהם מאפשרת לקבוצה שלמה ליצור. ולמעשה הם המערכת ההתקפית.
בקבוצה הראשונה: בוקר, טייטום, קוואי, ומהעבר אייברסון, כרמלו, וויד וכו׳
בקבוצה השנייה: לברון, יוקיץ, סטפ, יאניס, ודומיהם.

דוראנט שייך לקבוצה הראשונה. הנקודות שלו מעולם לא היו מנגנון התקפי בקבוצות, מעולם לא פיתחו שיטה התקפית סביבם. לרוב הנקודות שלו מגיעות מפעולות סוליסטיות כאלה שלא משפיעות על שאר שחקני ההתקפה.
זה לא אומר שהוא לא כשרון התקפי יוצאי דופן, אלא שהנקודות שלו לרוב לא מניעות קבוצה שלמה ולא תמיד יש להן השפעה כמו שיש לכוכבים האחרים.

כמובן שלא תמיד שכוכב שהוא השיטה זה מתכון מנצח, ראו לדוגמה את הארדן ביוסטון ועכשיו את לוקה בדאלאס.
אבל בגדול לפי היכולת שלהם ישק דבר. במקרה של דוראנט, לכל אורך הקריירה שלו, זה לא הסיפור.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  c webb

לברון לא שם הוא רק אסף כוכבים לצידו ושופטים שדאגו לו

גיא הירוק
Admin
15 days ago

יש לו, ללברון, כל כך הרבה נדלן אצלך בראש עד שניתן להכריז עליו כראש רשות מקומית…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אפילו טופס 4 אין לו אצלי

גיא הירוק
Admin
15 days ago

טופס 4?
אני ביני לבין עצמי יושב ומקווה עבורך שזה לא פינוי בינוי…

Guy d
Guy d
15 days ago

איפה היו השופטים במשחק 2 בדנבר?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Guy d

השאירו את הטראקרס צמודים במשחק

Guy d
Guy d
15 days ago

קרוב אבל לא לנצח, למה? זה רק עוד שריקה אחת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Guy d

זה בעיה של לברון שהחטיא שלשה לבד לגמרי וקיבל על הראש ממורי

גיא הירוק
Admin
15 days ago
Reply to  Guy d

אז השריקה לעבירה של לברון על מורי 58 שניות לסיום (שלח את מורי לצמד קליעטת עונשין לשוויון) זה באג במערכת?
תאמין לי, השטויות שהנרטיב מכתיב…

Guy d
Guy d
15 days ago
Reply to  Guy d

תודה על המענה.
לדעתי אם השופטים היו רוצים הם היו יכולים להבטיח בקלות את הניצחון ללברון באותו משחק.
כמה שריקות גבוליות שמארי קיבל, הצ'אלנג על הפאול על ראסל ואפשר לתת עוד דוגמאות.
אף אחד לא היה חושד בהם, חוץ ממי שגם ככה חושד בהם

גיא הירוק
Admin
15 days ago
Reply to  Guy d

אפילו שמעון לא מאמין לשטויות האלו. הוא פשוט על אוטומט…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Guy d

שריקות גבוליות… צריך קצת לתת גם לצד השני שיגידו שהכל שווה ויש טעויות לפה ולפה ואין ראיות להטייה. הסברתי כבר בעבר. תירשמו לקורסים האלה בתכנת הריגול

גיא הירוק
Admin
15 days ago
Reply to  Guy d

אתה יודע מה הבעיה?
.
התאוריה שלך לא מסתדרת כאשר זה פחות מדקה לסיום.
.
התאוריה שלך לא מסתדרת כאשר דנבר בסדרה הזו הולכים יותר לקו העונשין.
.
התאוריה שלך לא עונה לדרישות המינימליות בשביל להחשב תאוריה.
זה סיפור. נרטיב.
כמו עלילת הנעליים הירוקות…

Yosi Berkeley
Editor
15 days ago

נו באמת, תגובה מביכה

Yosi Berkeley
Editor
15 days ago
Reply to  Yosi Berkeley

למען הסר ספק…כוון לתגובת היו"ר לעניין "לברון רק אוסף כוכבים ושופטים".

Florida man
Florida man
15 days ago

פניקס נענשו בצדק על ההיבריס ועל הטרייד הדפוק של דביל. היו לו יותר איבודים מסלי שדה במשחק שמסמל את הנזק שלו. לא הייתה שום סיבה להביא אותו אלא לשפר את הסגל סביב בוקר ודוראנט בשחקני משנה איכותיים ושיודעים לשחק הגנה.

מנחם לס
Admin
15 days ago

תודה לשני האחים, קרובי משפחתי!

Stockton2Malone
15 days ago

איזו חוסר אחריות של פורטיס. אני פשוט בהלם.

לפני יומיים כול מי שירד על ווסטברוק כשאיבד עשתונות, מבקש עכשיו לדרת על דונצ'יץ' שדופק בוקס לסנטר של הארדן ואחרי זה בשיא חוצפתו עוד בא בטענות לשופטים. מה זה ה shit הזה??

Don
Don
15 days ago

דביל.
פשוט דביל.
ככה זה שחקנים שמרויחים מיליונים ואף אחד לא מעיז להגיד להם מילה.

אטאפומה
אטאפומה
15 days ago

פיניקס משכה את מיני לסדרה של 4 משחקים …. כבוד !
בהחלט לאור התנהלות ההנהלה
עלית הקבוצה לפליי אוף. היא בכלל
פלא .