שחקן משלים לכל קונטנדרית / Stockton2Malone

הליגה בחצי עונה ואפשר לדבר על מועמדות לאליפות. ננסה להתאים שחקן משלים לכל קבוצה מועמדת, מה שנקרא גרוש ללירה. ההנחה הראשונה בפוסט הזה – השחקן חייב להיות משלים ולא כוכב, לדוגמא דג'אנטה מארי לא יופיע ברשימה פה. השחקן גם כמובן צריך להיות גם זמין לטריידים וחייב להיות הגיון כלשהו לקבוצתו להעביר אותו. הנחה שנייה – כל קבוצה כאן מועמדת בתנאי שכולם נשארים בריאים (קליפרס בהצלחה). 

בעקבות תגובות זועמות שקיבלתי על הפוסט הקודם שלי, אני מצרף כאן את המייל של עורך האתר להתלונן עלי (עמיחי תפנה מקום). 

אז בואו נתחיל. אז יש לנו 8 קבוצות – 4 הראשונות בכל אזור. באופן הגון יש להוסיף לכאן גם את לייקרס ואת מיאמי ואולי גם את פיניקס, אבל אז מה? כמעט חצי ליגה מועמדים לגמר האזורי?

 

בוסטון סלטיקס 

לרוב הקבוצות בפוסט כאן יש חמישיה מגובשת וסופר חזקה. קשה להגיד איזו החמישיה פותחת חזקה יותר  – אצל בוסטון או אצל דנבר, אך בהחלט לשני המועדונים החמישיות הפותחות הכי בין החזקות בליגה. 

ספסל זה סיפור אחר. הספסל של בוסטון במקום 28 מבחינת נקודות למשחק בין ספסלי הליגה.

כאשר מאמני היריבה רואים את לוק קורנט עולה למגרש יוצא להם צחוק בלתי נשלט

ושחקנים היריבים פורצים בצחוק בלתי נשלט יותר חזק שגורם להם מבוכה במשך כמה דקות, משך הזמן בו בוסטון מצליחים לקלוע כמה סלים, אבל אחר כך מבלים את הזמן עד שפורזינגיס מספיק לנשום אוויר על הספסל.  

טוב צחוקים בצד, אבל סלטיקס בהחלט צריכים סנטר מחליף יותר מוכשר מלוק קורנט החביב. 

אז את מי אנחנו מחפשים – גבוה, רצוי עם קליעה מבחוץ. 

טרייד מוצע

בוסטון מקבלים: ג'לן סמיט 

אינדיאנה מקבלים: לוק קורנט, אושה בריסט ובחירת סיבוב שני 2024. 

בעצם, במקום ג'לן סמיט, ניתן להטריד את אובי טופין, לא כל כך משנה. בטרייד הזה בוסטון מקבלים גבוה צעיר (בחירה 10 בדראפט של דני, 2020, התחושה שעדיין איכשהו לא מוצא את עצמו בליגה) עם כמעט 50% מהשלוש, אם כי בנפח נמוך, רק 2.2 ניסיונות למשחק. בחירת סיבוב שני לדעתי מצדיקה את זה. 

למה אינדיאנה 

ובכן, אחרי הגעת פסקל סיאקם, יש בפייסרס 5 שחקנים טובים לשתי עמדות פאוור פורוורד וסנטר וזה לפני שדיברנו על הרכבים הנמוכים, בהם סיאקם יהיה סנטר. כדאי להם לשחרר שחקנים. 

פילי 

אז בוסטון ממוקמת במקום 28 בנקודות למשחק של הספסל. בטח עברה אצלכם מחשבה – המממ, מעניין במקום ה-30? נכון, פילדלפיה, עם 27.2 נקודות למשחק. זה שלעצמו לא כל כך חשוב, לפילי יש סגל מצוין ואני מקווה שהפעם אמביד לא יעשה במכנסיים בפלייאוף (כמו בדרך כלל) והם באמת יגיעו לגמר אזורי, יש להם כלים לזה, אבל כדאי לשפר את הספסל. 

אז את מי אנחנו מחפשים: קומבו גארד שעושה הגנה ויכול לקלוע. 

טרייד מוצע

פילי מקבלים: ברוס בראון

טורונטו מקבלים: רוברט קובינגטון, פורקאן קורקמאז, דניאל האוז ג'וניור ושתי בחירות סיבוב שני 2024. 

את הרעיון לטרייד גנבתי מ"עושים NBA". צריך להסביר למה ברוס בראון יכול להיות אקס פאקטור לקבוצת אליפות? שחקן שיכול לשחק כמעט בכל עמדה ושומר מצוין.

למה טורונטו – למרות שמסאי יוג'ירי כבר הוכיח שהוא יודע לפספס הזדמנות, העונה נראה שהוא מספיק חד להטריד שחקנים עם ערך בקבוצות פלייאוף. על פניו, אין לברוס בראון מה לעשות בטורונטו, הוא חייב להיות בקונטנדרית. טורונטו תקבל את פורקאן קורקמאז, שחקן בינלאומי שיוג'ירי אוהב לעבוד איתם ועוד שני חוזים נגמרים. בחירות דראפט זה תמיד טוב, גם בדראפט החלש המסתמן.   

מילווקי 

האמת הקבוצה הכי קשה ברשימה כאן ולא בגלל שהיא לא צריכה חיזוק אלא בגלל בחוסר נכסים לחיזוקים פוטנציאליים. לקבוצה כמעט ואין בחירות דראפט בשנים הקרובות והיא עמוסה בווטרנים מבוגרים שלא כל כך תורמים. אבל, אנחנו אוהבים את יאניס, אז ננסה לעזור לו.

אז את מי אנחנו מחפשים: גארד ששומר (תגובת דמיאן לילארד: סשה, מה זה שומר?) 

טרייד מוצע: 

אופציה א':

מילווקי מקבלים: אלכס קרוזו

שיקגו מקבלים: בובי פורטיס

נכון, שברון לב. אבל אם לחשוב רגע, בקו הקדמי דווקא יש למילווקי עומק, אפשר להוציא את רובין לופז מהבוידעם. מבחינת שיקגו האמת קשה לחשוב מה ייצא להם מלהביא בן אדם שפירק לניקולה מירוטיץ' את הפנים אבל, נניח הם גם רוצים לעזור ליאניס (מבטיח, לא אשתמש בתירוץ הזה יותר)

 אופציה ב':

מילווקי מקבלים: כריס דאן

יוטה מקבלים: קמרון פיין ורובין לופז

יש לי הצעה מהפכנית – אולי נהפוך את דיים לשוטר ולא לפויינט גארד? כריס דאן בהחלט גארד שמסוגל לחפות על לילארד, האחוזים שלו מבחוץ לא רעים כל כך, אם כי הוא לא זורק הרבה, אבל זה לא בעיה בחמישיה כל כך מוכשרת התקפית כמו הבאקס. 

מבחינת יוטה, שעדיין לא ברור מה מטרות שלהם העונה, הרצון הוא לתת יותר דקות משחק לקיונטה ג'ורג'. 

ניו יורק ניקס

נכון שבתחילת העונה לא כל כך חשבנו על הניקס בתור קונטנדרית, אבל אחרי הטרייד של אננובי, הקבוצה נמצאת בין הקבוצות החזקות בליגה. כך למשל בסדרת פלייאוף מול מילווקי, כאשר דיים לא שומר בכלל וברוק לופז עושה דרופ לא משנה מה כך שג'לן ברונסון ישבור שיאי נקודות כל משחק, אנחנו כל כך בטוחים שמילווקי תנצח? 

בכל זאת, כדאי לניו יורק להתחזק. 

אז את מי אנחנו מחפשים – שחקן וורסאטילי לספסל 

טרייד מוצע: 

ניו יורק מקבלים: בויאן בוגדנוביץ' 

דטרויט מקבלים: אוון פורנייה, בחירת סיבוב ראשון 2024. 

שחקן הכי מבוקש של דטרויט שנה שנייה ברציפות, קלעי מצוין (השנה כמעט 41% מהטריי) שמסוגל לשחק בשתי עמדות הפורוורד ותיב' (עדיין) לא רב איתו. בנוסף, השנה לניו יורק יש כמה בחירות דראפט סיבוב ראשון, אז אפשר לוותר על אחת. 

למה דטריוט: הערך של בויאן הולך ויורד, לדעתי הם חייבים להעביר אותו בשביל לקבל משהו עליו. ככה בנוסף לבחירת סיבוב ראשון, הם יקבלו קלעי אירופאי.  

מינסוטה

כולם מחכים כבר חצי עונה, אבל נראה שהדבר הזה, מינסוטה טימברוולבס, הוא אמיתי. הקבוצה במקום הראשון במערב, מציגה הגנה הכי טובה ואמורה להיראות טוב גם בפלייאוף. זה נחמד לראות איך הפרויקט של טים קונלי מתגשם אחרי שבעונה שעברה כולם צחקו עליו. 

למרות שהספסל שלהם לא רע, עם נאז ריד וקייל אנדרסון, חסר להם רכז מחליף ברמה גבוהה. סליחה ג'ורדן מקלפלין, חוץ מהשם הפרטי, יש לך מעט מאוד משותף לליגה הזו. 

טרייד מוצע

מינסוטה מקבלים: תיוס ג'ונס

וושינגטון מקבלים: טרוי בראון, ניקל אלכסנדר ווקר וג'ורדן מקלפלין. 

תיוס ג'ונס חוזר למקומו הטבעי – רכז מחליף טוב מאוד. 

מבחינת וושינגטון, לתיוס ג'ונס אין חוזה לשנה הבאה, מה הסיכוי שהוא ירצה להאריך אותו דווקא בוושינגטון ולבלות עוד כמה שנים לצד ג'ורדן פול? הבנתם את הרמז, כדאי לוויזארדס להעביר אותו וכך לקבל עליו איזושהי תמורה.  

אוקלהומה סיטי ת'אנדר

אז ראיתי שבוע שעבר איך OKC הפסידה ללייקרס במשחק צמוד. אומנם זה רק עוד משחק אחד מ-82 משחקים בעונה הרגילה ואין לו באמת משמעות מיוחדת, אבל יש סיכוי לא מבוטל ששתי הקבוצות ייפגשו בפלייאוף.

אז במשחק ניתן היה לראות שיש ל-OKC בעיה – חוץ מצ'ט אין לה קבוצה אף גבוה אמיתי נוסף. עזבו אם הוא מסוגל להתמודד עם יוקיצ'ים ודוויסים, מספיק שהוא מקבל שתי עבירות מהירות, מה שקרה במשחק מול הלייקרס, אתה משאיר את אנתוני דייויס מול אחד הוויליאמסים. זה לא כוחות! נקודה זו ניתן לראות בסטטיסטיקה קבוצתית – הקבוצה ממוקמת במקום האחרון (!) ב-offensive rebounds. 

טרייד מוצע 

יש כאן כמה אפשרויות, שימי ריגר למשל הציע את החבר של דני, דניאל גאפרד, אני אציע שחקן אחר. 

אוקלהומה מקבלים: ג'ארט אלן 

קליבלנד מקבלים: אייזאה ג'יו, קנדריק וויליאמס, מיצ'יץ' בחירת סיבוב ראשון 2024 מוגנת טופ 10

הדעה הרווחת שחלון האליפות נפתח והגיע זמן לשלם. 

זה נכון ג'ארט אלן לא קולע מבחוץ והוא פחות מסתדר בסכמה של אוקלהומה, מצד שני, אפשר לסמוך  על המאמן שלהם שימצא פתרון. חוץ מזה, אני רוצה לראות את קייסון וואלאס מקבל יותר במה. 

למה קליבלנד: נכון שכל עוד מובלי פצוע, הסיכוי לטרייד הזה נמוך, אני מאוד התאכזבתי מהם בפלייאוף האחרון, הם לא היו אמורים לעוף בקלות כזו מול הניקס. לדעתי השילוב של מובלי – אלן לא מספיק טוב, בניגוד לצמד גבוהים שכן מצליח (גובר-טאונס) אין כאן השלמה. שניי הגבוהים מגני טבעת מצוינים, שניהם לא קולעים מבחוץ ולא מרווחים את המגרש. 

דנבר 

האלופה משחקת בהילוך רביעי ועדיין מספיק לה בשביל להתמקם בצורה נינוחה בצמרת המערב. החמישיה הפותחת שלה אולי הכי טובה בליגה, יחד עם החמישיה של בוסטון. כמו במקרה של בוסטון, הגבוה המחליף שלה לא מתאים לליגה הזו (כאילו ד'אנדרה ג'ורדן … באמת בן אדם הכי בר מזל בליגה. גבוה דיי בינוני, התמזל מזלו לשחק ליד כריס פול ולקבל על זה בוכטה כסף. אני מקווה ד'אנדרה שולח 50% מהשכר שלו בקליפרס לכריס פול. כשנראה היה שזהו, הגיע זמן לפרוש ולהתעסק עם הנכדים, פתאום הוא נקלט בדנבר ובזכות יוקיץ' אפילו זכה באליפות!)

אז את מי אנחנו מחפשים – לאו דווקא סנטר אבל שחקן פנים. כמובן, בגלל מגבלות שכר, אין לדנבר יכולת להחתים מישהו יותר מידי משמעותי.

טרייד מוצע

דנבר מקבלים: ג'יישון טייט

יוסטון מקבלים: ג'אסטין הולידיי וז'אק ננאז'

כמובן יש אופציות נוספות, כמו למשל רויס אוניל מברוקלין או דניאל גאפרוד. היתרון של הטרייד הזה שלדעתי כאן דנבר לא צריכה לוותר על בחירת דראפט שלה וכמו שאנחנו רואים בשנים האחרונות יש להם עין מצוינת לבחירת שחקנים בסוף סיבוב ראשון או שני. המטרה בטרייד הזה להחליף שחקנים שלא מוצאים מקום ברוטציה בשתי הקבוצות. ננאז' וג'אסטין הולידיי משחקים ביחד פחות מ-23 במשחק, טייט גם משחק פחות העונה וירד לראשונה בקריירה מתחת ל-20 דקות לערב. בהיותו שחקן מגוון שיכול לתפקד גם כפורוורד וגם בסנטר בהרכבי סמול בול, הוא יכול לעזור. 

קליפרס 

בכמה מקומות קוראים לקבוצה זו כהכי עמוקה בליגה ומכמה בחינות זה נכון. החמישיה הפותחת מלאה קלעים וכוכבי על (כשהם בריאים, טפו טפו), על הספסל מחכים ווסטברוק ונורמן פאוול, שניהם מסוגלים לקלוע מעל 20 נקודות בכל ערב נתון. הדבר המוזר שיש להם שלושה שחקני פנים, ותמיד אחד מהם פצוע אבל בינתיים זה לא כל כך מפריע להם.

בצד החיזוק האפשרי, כמו שכתבתי בסיכום דצמבר, החדשות כאן לא אופטימיות, הקבוצה דלת נכסים סחירים שהקבוצה תהיה מוכנה להעביר. 

טרייד מוצע

קליפרס מקבלים: מו במבה 

פילי מקבלים: בונזי היילנד

איך התדרדרו הקריירות של המעורבים בטרייד שווה פוסט נפרד. במבה, סנטר בגובה 2.13 עם קליעה מ-3, בחירה מספר שש של אורלנדו בדראפט 2018, מיד אחרי לוקה, לא מצליח להרים את הקריירה שלו, בנוזי היילנד, רק בן 23, עד לפני שנתיים רכז מחליף סופר ליגיטימי בליגה בקושי משמחק העונה.  

טרייד לא משמעותי עבור שתי הקבוצות והמטרה למלא את הסגל בשחקן שכן יהיה ברוטציה לעומת זה שלא נמצא.  

כמו כל הפוסטים שלי, גם הפוסט הזה מוקדש לבת שלי, מיכל, ז"ל.

לפוסט הזה יש 10 תגובות

  1. מעניין מאוד. נראה לי אבל שבויאן יתאים יותר בפילי מאשר בניקס? לסיקסרס יש כאמור גם שפע של חוזים מסתיימים ובחירות דראפט להציע לדטרויט, הוא יוכל להגיע ולהשתלב בקלות בחמישייה כשטוביאס האריס עובר לשחק בעמדה 4. הוא יתאים להם יותר מברוס בראון לדעתי

  2. מעולה. לא רואה את בוסטון משנים משהו. ברוס בראון לפילי יסגור לנרס פינה. אני לא בטוח לגבי אלן ל OKC גם כי באמת ההיתכנות לכך נמוכה אבל בעיקר כי אוק׳ רצה יפה וצריכה גבוה שומר אבל עדיף שיעלה מהספסל ואתה לא מביא את אלן בשביל זה אלא סוג של הרטנשטיין או תייס

  3. אחד הנכסים המרכזיים של אוקלהומה זה מיצ'יץ', ואפשר אולי לעשות טרייד על טהרת היורוליג – מיצ'יץ' לסקרמנטו שצריכה עוד מוביל כדור ליד או כמחליף לפוקס, וזנקוב לאוקלהומה שם הוא יכול להיות עוד כוח אש מהספסל ולשחק ליד שג'א.

    מילה לגבי הטרייד שמערב את אינדיאנה – סמית' סולידי מאוד ומראה שיפור עקבי הן בהתקפה והן בהגנה, אחרי ההגעה של סיאקם ההיררכיה גם מבחינתו ברורה יותר שהוא המחליף של סיאקם, בזכות האורך, הניידות היחסית והקליעה הטובה מבחוץ. הוא עדיף על אושיי בריסט, ואין לי יותר מדי מה לעשות את לוק קורנט. את טופין בינתיים לא הייתי מעביר.

    רעיון טוב מאוד לפוסט, נראה כמה מזה יקרה בחלון הטריידים החשוב פחות וכמה בזה החשוב ביותר, של הופס כמובן.

  4. תודה רבה ולילה טוב
    לא חושב שהסלטיקס יעשו, או צריכים לעשות, משהו בדד ליין
    במשחקים האחרונים רואים שקורננט האוזר פריצארד ואפילו בריסט יכולים לתת מעל 10 כל אחד. קורנט עושה יופי את הרול עם הפיק של בראון ו-ווייט. שים לב שככל שהעונה מתקדמת מקבלים מקורנט יותר נקודות ולידו יש גם הורפורד.
    לקורנט אין שלשות אבל תנוטה והטבעות יש ויש גם יד טובה מהקו….
    מול מיאמי הוא היה 12 נק' עם 100 אחוז משתיים וגם מהקו (4/4), מול יוסטון 8 עם 100 אחוז מ 2, דנוור? 2/2, ס"א? 3/5 9 ריב'. הוא מתקדם ומשתפר.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט