סיכומון טרייד דד ליין – קבוצות שאני לא מבין / Stockton2Malone 

אחד הטרייד דד ליינס הכי משעממים בשנים האחרונות עבר. אז היו קבוצות שכולם ציפו שיהיו מאוד פעילות בשוק ולא עשו כלום, כל אחת מהטעמים שלה, לרוב מובנים והגיוניים. לייקרס וגולדן סטייט התחילו לנצח לאחרונה ובאופן כללי נראות לא רע – שתיהן 6-4 בעשרת המשחקים האחרונים ונראה שלפחות לפליי אין הם יכנסו בלי בעיה. בנוסף הן סירבו לסחור בשחקנים הצעירים שלהם – אוסטין ריבס וג'ונתן קאמינגה – צעד מבורך, אבל כזה שכנראה הוריד את רוב הטריידים מהשולחן.

קבוצות פלייאוף אחרות עשו התאמות קטנות, בדיוק מה שאמור לחזק אותם בנקודות חולשה (מינסוטה הביאו רכז מחליף, מילווקי שיפרו את ההגנה, בוסטון עיבו את הספסל)  

או קיי, ויש הסוג השלישי של הקבוצות – אלה שעשו דברים או לא עשו כלום, ואני לא מבין למה? עזבו אותי מטרייד יוטה טורונטו – לשתיהן אין יותר מידי תפקיד העונה, מסאי יוג'ירי גם ככה נראה לפעמים כמו האלוהים בספר איוב (דרכיו נסתרות, אל תנסו להבין …) או שארלוט (פעם אחרונה שמישהו הבין משהו בשארלוט, לארי ג'ונסון ואלונזו מורנינג היו BFF) 

  1. פילי 

אז נכון, הסגל היה רחב מידי אחרי הטרייד על הארדן, הפציעה של יואל הגיעה בזמן מאוד לא מתאים וכרגע אפילו המקום הישיר בפלייאוף כלל לא בטוח. הקבוצה ברצף של 4 הפסדים רצופים ומשחקת רע. באופן כללי אני מסכים לכדאיות לבצע טריידים. אז הטרייד על באדי הילד עושה שכל. לעומת זאת, כל השאר … מישהו יכול להסביר לי במה קמרון פיין יעזור לפילי יותר מפטריק בוורלי? כלומר הפוך אני מבין את מילווקי טוב מאוד – בוורלי הוא בדיוק מסוג השחקנים שהם היו צריכים. אולי אפשר היה להשיג מישהו צעיר יותר וגבוה יותר, אך בוורלי בתור גארד מחפה על השטויות של לילארד יכול להיות מצוין. לעומת זאת, מה קאמרון פיין, שחקן שהיה לו פלייאוף אחד מוצלח בפיניקס לפני שלוש שנים יעזור להם? 

בנוסף לבוורלי, פילי הטרידו לבוסטון את ג'יידן ספרינגר תמורת בחירת סיבוב שני. נכון, הוא לא איזה משנה משחק, אבל נכנס לאחרונה לרוטציה בזמן מגפת פציעות הגארדים ונראה לא רע בכלל, אפילו שמר טוב על סטף בצמד המשחקים מול הווריירס. אז בוסטון קיבלו שחקן שהם חיפשו ואילו פילי לא ברור מה. 

לסיכום, הבעיה העיקרית שלי בצמד הטריידים האלה – פילי חיזקה את היריבות הישירות שלה במזרח בלי לקבל תמורה. כאשר שמעתי לראשונה על טרייד עבור בוורלי, המחשבה הראשונה שלי הייתה – מה אמביד גמר עונה? פילי עושים shut down? מסתבר שלא, רק אני חשבתי ככה, אבל עדיין המהלכים שלהם נראים תמוהים.  

  1. אוקלהומה סיטי ת'אנדר 

נסביר את הבעיה שלי עם OKC במם אחד

מה גורדון הייוורד לכל הרוחות??? אישית אני מאוד מחבב אותו, כשהוא בריא הוא אחד השחקנים היעילים והחכמים בכל משחק. אבל כמו שכתבתי בפוסט שלי – תארו לכם משחק פלייאוף של OKC נגד הלייקרס וצ'ט מקבל שתי עבירות מהירות – דבר מוכר שקורה לגבוהים, במיוחד אם אתה גבוה צעיר בפלייאוף הראשון שלך ואתה עולה לחסום כל זריקה. מה אתם חושבים שיקרה אז? מי ישמור על אנתוני דייויס?

אז יהיה מזל ואוקלהומה לא תפגוש את הלייקרס, תפגוש את הפליקנס, אתם הולכים להפגיש את צ'ט עם שני הקניבלים, יונס וציון! מסכן הילד, מה אתם עושים לו! 

בנוסף, כמה כבר אפשר לסמוך על הבריאות של הייוורד? הבן אדם שיחק פעם אחרונה עונה אינטנסיבית נורמלית עוד ביוטה, לפני הפציעה המחרידה שלו.

3. וושינגטון   

כן, איך בלעדיהם … אז חלון ההעברות הנוכחי וויזרדס אמנם הטרידו את גאפורד ,תמורת בחירת סיבוב ראשון לא גבוהה (שנייה מלמעלה בין 4 קבוצות, איך האמריקאים יודעים לסבך) וכאן זהו. הקבוצה נשארה עם שחקנים שעל פניו הייתה אמורה להטריד: תיוס ג'ונס, דלון רייט (שני רכזים מחליפים טובים מאוד אבל אף אחד לא מספיק טוב להיות רכז פותח) לאנדרי שאמט וקייל קוזמה. סיכוי טוב שהיא תאבד את רייט ואת ג'ונס בקיץ ללא תמורה כלל כי הם הופכים לשחקנים חופשיים וקרוב לוודאי יהיה להם ביקוש. מצד שני, אם הם יחתימו אותם, הם יהיו overpaid – אני אישית לא חושב שג'ונס שווה יותר מ-14 מיליון לעונה שהוא מקבל העונה. 

לגבי שאמט – שחקן טוב סך הכול, העונה חווה ירידה בכל הפרמטרים. בשביל להבין מדוע, בואו נספור כמה שחקנים יש לוויזרדס בעמדה 2-3: 

בילאל קוליבלי, ג'ורדן פול, דני אבדיה, קייל קוזמה, קורי קיספרט ולאנדרי שאמט (סליחה ג'וני דוויס, אתה לא פה, אל תכעס, אתה לא באמת שחקן כדורסל ..) אז יש 6 שחקנים על עמדות הווינג וכרגע בעמדת הסנטר, תנסו לא לצחוק – ראשון הולמס ומרווין באגלי. 

חזרתם מהתקף צחוק מעורב בבכי כאשר נזכרתם כמה דני הולך לסבול? אז נשאלת השאלה – למה לא להטריד את שאמט תמורת גבוה ולפנות יותר דקות לקוליבלי וקיספרט? 

אני בטוח קריסטפס פורזינגיס שאל את זה את דני במפגש הלילה. (את זה או כמה פעמים במשחק דני רוצה לדפוק כאפה לקוזמה כשהזבל האגואיסטי הזה שוב מעיף ג'אמפ שוט בסיבוב על רגל אחת במקום למסור לו לשלושה פנויה)

בריאות לכולם. שבוע שקט.

כמו כל הפוסטים שלי, גם הפוסט הזה מוקדש לבת שלי, מיכל ז"ל. 

לפוסט הזה יש 15 תגובות

  1. תודה על הפוסט.
    פילדלפיה – פיין שחקן הרבה יותר טוב מבברלי לדעתי, רק שמילווקי נואשים מספיק להגנה כדי לקחת את הפחות טוב.
    אוקלהומה – הביאו את ביומבו שיהיה גבוה מחליף.

  2. יופי של טור דיעה. נראה לי שהבעיה האחרונה של ווש זה שהסנטרים שלה זה באגלי והולמס, אבל כל השאר די מדויק (חוץ מזה שקוזמה לא 2-3, אבל באמת בקטנה).

  3. עד שוושינגטון הצליחו לקדם שחקן
    גבוה טוב בעמדנץההשחסרה להם
    גאפורד, והביאו לו חיזוק. נאה באגלי ואז נראו לגמרי אחרת ,וההה פתאום הם בועטים בדלי תמורת כלום.
    מה יש כאן להבין' :
    חבורת מנהלים אדיוטים , אין מה להסביר !

  4. 👍👍👍
    הבעלים של פילי קמצן מקצועי. תבדקו אחורנית שנים.
    וושינטון, אין מה להגיב לקקי הזה.
    תודה על טור דעה מעולה

  5. כתבת בטעות שדלון רייט רכז מחליף טוב.
    סליחה, כתבת בטעות שדלון רייט רכז.
    סליחה, כתבת בטעות דלון רייט וטוב באותו משפט.
    סליחה, כתבת בטעות דלון רייט.

  6. אתה לא מבין אתה הטריידים של פילי כי אתה לא מבין את החוקים החדשים עם כל הסינר הראשון והסינר השני , זה יוצר מלא בעיות מבחינת החתמת שחקנים למיד לוול ובייאאוט.
    מעבר לזה פילי כבר ידעו שהם מחתימים את לאורי לתפקיד של בברלי וביאו במקום שחקן על חוזה נגמר שירקב על הספסל את פיין שכבר נתן שני משחקים טובים ובחירת סיבוב שני.
    ג'יידן ספרינגר הוא שחקן ברמה מאד נמוכה, יש לו הגנה סיברה אבל ההתקפה שלו נוראית ואי אפשר לשחק 4 נגד 5 בהתקפה, ריקי קונסיל אנדרפטד רוקי שלקח היום את הדקות שלו עשה 19 ו 10 , ספרינגר עוד ישחק 20 שנה ולא יתן כזה משחק .
    לגבי חיזוק יריבות, איזה יריבות בדיוק פילי בלי אמביד זה אולי קבוצת פלייאין , אין להם שום סיכוי לעבור את בוסטון או מילווקי השנה

  7. וושינגטון ופילי עשו צעדים לא משמעותיים.בתגובה המידית שלי כתבתי שמילווקי חיזקה את פילי.זה היה מוגזם לרגע שכחתי שעברו בטרייד שחקני ספסל במקרה הטוב.
    הדבר המשמעותי היחיד הוא מה לא עשו בטרייד דדליין.אני כבר יותר מחודש כותב פעם אחרי פעם בתגובות שאוק חייבת להתחזק בריבאונד , היא מהגרועות בליגה.היא מכורה לנכסי הדראפט שלה.היא צריכה לבזבז אותם אבל נכון.חבל שקבוצה כל כך טובה ,חסרת סיכוי לטעמי בפלייאוף.הגרלה גרועה והיא עלולה לעוף בסיבוב ראשון.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט