פריוויו הדיוטי למשחקי ראשון / מאנו

פריוויו הדיוטי למשחקי ראשון / מאנו

אז אתמול בלילה יהלי ביקש החלפה, והאמת שהתעוררתי מוקדם אז יש לי קצת זמן, ובכלל מאז שהתחיל כל הח** הזה תרומתי לאתר היא אפסית, אז אמרתי יאללה ניקח את ההחלפה הזו.

הבעיה היא שמאז שהתחיל כל הח** הזה אני לא ממש עוקב אחרי הליגה, אז לך תכתוב עכשיו פריוויו מלומד על קבוצות שאין לך מושג מה קורה איתן. מצד שני, כנראה שאני לא היחיד שקצת איבד קשר, אז אולי יש טעם באיזה פריוויו להדיוטות לא מעודכנים? ומי מתאים וראוי לכתוב פריוויו כזה יותר מאשר הדיוט לא מעודכן? בכל מקרה, "זה מה שיש, ועם זה ננצח", אז יאללה, יוצאים לדרך.

האתגר הראשון של הכותב ההדיוט הוא להבין לאיזה משחקים הוא צריך להתייחס. אולי זה רק אני, אבל האפליקציה של ESPN נוטה להראות לי משחקים לא רלבנטיים. אסביר – אם נניח אני לוחץ על ה-19 לחודש, היא מראה לי חלק מהמשחקים של ה-18. למה? לא יודע, אבל ככה זה, וכבר יצא לי לכתוב פריוויו ארוך להפליא רק כדי שעמיחי יבהיר לי בעדינות שכתבתי את הפריוויו על המשחקים הלא נכונים… אז מה שאני עושה זה עובר ל-20 לחודש, ואז חוזר שוב ל-19, ואז זה מסתדר. למה? לא יודע, אבל ככה זה. אוקיי, עברנו את המכשול הראשון.

המכשול השני, והוא רלבנטי בעיקר בימי ראשון, הוא שהמשחקים המוקדמים נחשבים, בטיים זון המזרח תיכוני, כמשחקים של היום הקודם, כלומר ה-19, בעוד המשחקים המאוחרים יותר, שמתקיימים אחרי חצות שעון ישראל, נחשבים כמשחקים של ה-20. אז אני צריך בכל זאת לבדוק את היום הקודם ולכתוב על המשחקים שמתקיימים בו, וכל זאת תוך חשש ממשי שבכל זאת התבלבלתי (ע"ע הפסקה הקודמת), וששוב יתברר שכתבתי על המשחקים הלא נכונים… ובכן, לא נותר לי אלא לקוות שאכן כתבתי על המשחקים הנכונים, ושאם לא, לקוות שגם אתם, קוראי היקרים, מספיק לא מעודכנים כדי לפספס זאת. (עמיחי/גילרי – זה הקטע שבו אתם צריכים לתת לכולם לצעוד בשלווה אחרי החלילן מהמלין, ולא לפנצ'ר את ההרמוניה הקוסמית הזו עם קלנדריזציה מוגזמת ועובדות עבשות. תודה).

22:00 ברוקלין נטס (6-6)פילדלפיה 76'ס (3-9)

טוב שיש את המאזן בלוח שידורים של ESPN, למרות שהאמת שידעתי שפילי דווקא מצליחים העונה. מה אכתוב על המשחק? אני יכול ללכת על הקטע של הוספה על ידי חיסור, כלומר להסביר באופן מלומד איך הוצאתו של ג'יימס הארדן מהמשוואה, לכשעצמה, הפכה את פילי לקבוצה טובה יותר, ואז לקשר את זה לסיפור הידוע על הרבי והתיש, ולתיש, כידוע, יש זקן, בדיוק כמו להארדן, אז זה ממש בינגו! ואם צריך אזרוק עוד איזו מילה על מקסי, שקלע איזה 50 נקודות לפני כמה ימים, ואז כולם יחשבו שאשכרה יש לי מושג על מה אני מדבר! מצוין, סגרנו.

בעניין ברוקלין, המאזן מרמז שדברים שם נמצאים באיזשהו סוג של אמצע, שכידוע, לאורך זמן, הוא המצב הכי פחות טוב בנ.ב.א, וגילרי בדיוק כתב על מיקאל ברידג'ס שצריך ללכת לקונטנדרית, ואני רוצה שהוא יגיע לספרס, אולי עבור קלדון ג'ונסון, שאליבא דאיזו כותרת שראיתי של זאק לואו קצת מועמד לטרייד? ניתן להם את קלדון, שהוא באמת אחלה, ועוד כמה בחירות, כי יש לנו והם צריכים כדי להתחיל מחדש? ואז יתחיל דיון בתגובות האם כדאי לספרס לעשות עסקה כזו, או שלא, ואף אחד לא ישים לב שאין לי מושג מה קורה עם ברוקלין! רעיון מעולה, באמת, והנה כבר סגרתי את המשחק הראשון.

אה, רגע, צריך לתת איזו תחזית מלומדת כזו, שמראה שאני עם היד על הדופק, אז נציץ שוב ב-ESPN – מתברר שהתחזית היא "פילי מינוס 3.5". עכשיו הבעיה היא שאף פעם לא הבנתי מה זה בעצם אומר… ולא שהשיטה השנייה, של "הסיכוי של דנבר לזכות באליפות הוא 700, ושל בוסטון 950" יותר ברורה לי, כן? זה קודים כאלה של מהמרים, ואני לא איש של הימורים, אבל האמת שבהסתכלות רחבה יותר אולי זה דווקא טוב כי אז ילדים לא יכולים להבין מה זה אומר והם מהמרים פחות, והימורים, מיינד יו, זה משהו שיכול להפוך לבעיה גדולה אצל אנשים. ואז אני יכול לציין את ג'ורדן, שסבל מהתמכרות להימורים, ואז בכלל יתחילו דיוני GOAT כאלה, ואף אחד לא ישים לב לפריוויו עצמו. יופי.

עכשיו השאלה האם הדיון המלומד הזה יספיק כדי שאנשים ישכחו מכל עניין התחזית, או שאולי בכל זאת אני צריך להוסיף אחת כזו? נראה לי שזה אולי יכול להשכיח מאנשים את המשחק הראשון, אבל אחר כך הם כבר יעלו עלי, אז עדיף כבר לשים כאן איזה שקר כלשהו, מקסימום להוסיף "אני אלך על הפתעה" כדי לצאת קצת פחות סאקר כשזה לא יקרה בסוף, וזהו.

אז כן, אני אלך על הפתעה – פילי ב-3.5 הפרש.

רגע, רגע, נו, הכי חשוב שכחתי – משחק מוקדם, בשעות שאשכרה אפשר לראות, אז צריך לציין שזה משחק מוקדם שאפשר לצפות בו בלי לאבד שעות שינה.

אז כן, אני אלך על הפתעה – פילי ב-3.5 הפרש במשחק מוקדם שתוכלו לצפות בו בלי לאבד שעות שינה.

23:00 טורונטו ראפטורז (7-5)דטרויט פיסטונס (11-2)

הפיסטונס זה דווקא טוב לי, כי לפי המאזן הם עמוק בזבל, מה שאומר שכנראה אף אחד לא מתעניין בהם, ואני יכול פשוט לכתוב משהו שכולם יסכימו עליו כמו "נכון לעכשיו הבחירה במונטי ויליאמס, והחוזה העצום שלו, אינה מוכיחה את עצמה" וכולם יהנהנו במרץ. אני יכול גם לציין את הקטטה בין דדי, שטען שהפיסטונס עושים הכל נכון, לבין אט"ה שטען ש"הפיסטונס עושים הכל נכון", כדי לפתח דיון בתגובות, ואז, לקינוח, להדגיש איזו נקודה ספציפית, שבין כה אף אחד לא ממש מכיר, כדי לצאת חכם וידען, נניח "אני מאד אוהב את מה שג'יילן דורן עושה בריבאונד התקפה העונה", או משהו כזה. בעצם לא, ריבאונד התקפה זה משהו מדיד, אז יעלו עלי, צריך משהו יותר אמורפי, נניח "אני מאד אוהב את מה שג'יילן דורן עושה במשחק המעבר העונה". מצוין, יופי.

בעניין טורונטו המלאכה דווקא קלה – מאז שקוואי עזב הם בינוניים להפליא, ולא ידוע לי על שינוי במצב, אז אני מניח שזה עדיין ככה, וגם המאזן די רומז לכך, והיות שבינוניות מנצחת חולשה, אסביר משהו כמו "לדטרויט אין תשובה לדינמיות של בארנס ולעוצמה של סיאקאם, גם אם לא ברור שהאחרון יישאר בקנדה לאורך זמן", אקנח ב"טורונטו ב-14", ואעבור למשחק השלישי.

00:00 אינדיאנה פייסרס (4-7)אורלנדו מג'יק (5-7)

פה זה מתחיל להסתבך, כי אני יודע, וגם המאזן מרמז, שאורלנדו, אחרי מיליון שנות טנקינג, דווקא יחסית טובים השנה, אבל האמת שאין לי מושג למה. היה שם איזה סיפור עם מישהו עם אקדח (סאגס, אולי? ונניח שכן, מה הוא כבר תרם לפני עניין האקדח? לא יותר מדי, אז לא ברור לי שזה משנה), יש את הקטע שבדראפט הם לקחו את אנתוני בלאק עם הכתם בשיער, וזה היה קצת מפתיע, אבל זה כמו שתגידו לי שהוסיפו פלפל פרואני לתבשיל סקנדינבי – אין לי מושג מה החלק הראשון של המשפט, וגם לא מה החלק השני, אז אני לא יכול לדעת מה זה אמור לעשות ומדוע, אז כמה כבר אפשר לחרטט על זה? כנראה שפשוט צריך לרוץ על זה מהר ולעבור לאינדיאנה…

…כי דווקא את אינדיאנה אני מחבב, והטייריס האליברטון הזה, שנבחר 12 במחזור הדראפט שלו, ונכון לעכשיו, לדעתי, הוא 2 ומעלה ברידראפט, הוא אחד השחקנים הספורים שנבחרו אחרי דווין וואסל שלנו, ומעלים את השאלה האם עדיף היה לבחור אותו, ולא את וואסל, באותו דראפט. אז מצד אחד אנחנו משוועים לפוינט גארד פותח, אבל מצד שני וואסל מצוין בזכות עצמו, ומצד שלישי גם טייריס מקסי נבחר אחרי וואסל, ומצד רביעי איכשהו אני לא רואה את מקסי מסתדר בספרס כי הוא קטן יחסית, ומצד חמישי גם טוני פארקר היה קטן יחסית, ומהיר, כמו מקסי, וזה דווקא עבד, אז לא יודע אם כדאי לפסול כל כך מהר.

בכל מקרה, אינדי לדעתי ממש אחלה, ואני בעדם, אז אקבע נחרצות "אינדי ב-8" כי בכל זאת משחק חוץ, ואמשיך בדרכי.

01:00 קליבלנד קאבלירז (6-6)דנבר נאגטס (3-9)

לכאורה זה קל – דנבר נאגטס, אלופת הנ.ב.א, עם ניקולה יוקיץ' השחקן הטוב בתבל, וכל הג'אז הזה, אבל את זה כולם יודעים, אז אני צריך למצוא איזה טייק ייחודי יותר, ולך תמצא כזה על מי שהוא אחד השחקנים המדוברים בעולם כיום.

אני יכול לחזור על הפנטזיה שלי, לפיה אנחנו, בבחירה ה-30 בדראפט 2014, בוחרים את יוקיץ' במקום את סלו-מו, אבל כבר כתבתי את זה, (לא שמישהו זוכר, כן?), או לציין שזו אחת הדוגמאות הבודדות לכך שהשחקנים שנבחרו על ידינו הוכחו כפחות טובים, במובהק, מאלו שנבחרו אחריהם על ידי קבוצות אחרות, אבל לא נראה לי שזה באמת מעניין מישהו.

הייתי שמח לומר לכם שסקרתי את הנתונים של יוקיץ', לפני שנבחר בדראפט, ופיצחתי את "פרמטר הזהב" המאפשר לזהות MVP בפוטנציה משלל הילדים השמנמנים האחרים המתרוצצים על הבלטות במגרשים במזרח אירופה, אבל האמת שחיפשתי בזמנו, ולא רק שבקושי מצאתי נתונים, אלא גם שלא מצאתי שום נתון שרמז לגדולה שבדרך, אז גם זה לא ילך.

יתכן שהפתרון הוא לא להתייחס לעבר אלא לעתיד, ולטעון שעל תנאי בריאות אני צופה לניקולה יוקיץ' עוד לפחות שתי אליפויות נוספות באמתחתו לפני הפרישה, זה גם נראה לי ריאלי וגם יכול להתחיל דיון מעניין על מקומו ברשימת הגדולים בכל הזמנים. האם מישהו יטען שהוא ירשם, בסופו של דבר, כסנטר הגדול ביותר בכל הזמנים? כנראה שלא, אבל מספיק שאטען שאם כך יהיה אחשיב אותו כטוב משאקיל כדי לייצר בלגן בתגובות. הם יטענו שאין מה להשוות את הפיזיות, ואני אטען שאין מה להשוות את כישורי הכדורסל. הם יטענו שיוקיץ' חלש בהגנה, ואני אטען שגם שאקיל לא היה בדיוק שר ההגנה, בטח לא בשנותיו המאוחרות. הם יטענו שיוקיץ' שמן ואני אטען שיוקיץ' הרזה עם השנים בעוד ששאקיל דווקא השמין (ובעט) עם השנים, ועדיף הדפוס של הראשון על השני. נראה לי שאנצח בדיון, שזה לא מעט בימים טרופים אלה.

בעניין קליבלנד אין יותר מדי מה לומר – אמרתי, ואחזור ואומר, שלדעתי דונובן מיטשל הוא לא סופרסטאר של ממש, ואני לא חושב שהוא באמת יכול לקחת את הקבוצה לשלב הבא בהתפתחות שלה, אז אפשר להצטער על המחיר המפולפל ששילמו עבורו, אבל אפשר גם לא לבכות על החלב שנשפך, ולשמוח שנראה שהוא מעדיף ללכת למקום אחר בקיץ, ואם זה יקרה בסיין אנד טרייד אז סבבה, ואם לא, ואם הוא לא ימצא מי שיחתים אותו, אז אני ממש לא בטוח שכדאי לקליבלנד להחתים אותו במטרה להטריד אותו בהמשך הדרך. מכאן אפשר להתחיל דיונים על "למי יש מקום מתחת לתקרה בקיץ הקרוב כדי להחתים אותו", ואז לפסול את האפשרות של אוקלהומה, כי לדעתי אין להם מה לעשות איתו, ולהתחלחל מהמחשבה שהספרס יעשו זאת, כי אמנם אנחנו ממעטים לעשות שטויות, אבל זה לא מונע ממני לחשוש שנעשה שטויות, כולל, ואף בפרט, להוסיף לקבוצה את בן סימונס, אבל זה כבר לא קשור לקליבלנד, אז אשמור את הסיוט הזה לעצמי.

המשחק בדנבר, בקליבלנד, אבל הם בינוניים – נאגטס ב-15, ואם יהיה עודף תשמרו אותו, אין בעיה.

02:30 דאלאס מאבריקס (9-4)סקרמנטו קינגז (7-4)

רק שתבינו – רק עכשיו עברנו לעמודה של ה-20 לחודש ב-ESPN. שני המשחקים הקודמים, למרות שהם ב-20, דווקא הופיעו בעמודה של ה-19. גו פיגר.

בכל מקרה, זה דווקא משחק מעניין, כי סקרמנטו טובים, כפי שניתן היה לצפות, בעוד שדאלאס גם הם טובים, למרות מה שניתן היה לצפות, לפחות אם אתם אני ולכן אתם בורחים רחוק ככל האפשר מקיירי אירווינג. האמת שזה יכול להיות בסיס טוב לדיון על טעויות בהערכה, הטיות מבניות, שגיאות קוגניטיביות, ושאר ירקות שתמיד עניינו אותי, ובימים אלו הפכו רלבנטיים מאי פעם, "אבל (כמו שאומר השיר, ואולי כמו שאומרת הספרות המקצועית בענייני הפתעות מודיעיניות) אני, תמיד נשאר אני, תמיד נשאר אני, תמיד נשאר אני"…

…ולכן אמשיך לדבוק באמונתי/הערכתי/תחזיתי היוקדת שקבוצה של קיירי אירווינג (ללא לברון) לא תצליח בליגה, ואטען שמה שאנחנו רואים עכשיו זה זמני/מקרי/בר חלוף. אם בסופו של דבר יתברר שצדקתי, אטען שכך תמיד אמרתי ושהכתובת הייתה על הקיר, אם בסופו של דבר יתברר שטעיתי, אטען שעוד מוקדם להכריז על כך, שרק ימים יגידו, ואמנע מלציין מועד ברור שבו עלינו להתכנס ולהבין מה בעצם הם אמרו לנו, הימים. נשמע פתרון מטופש? אף אחד לא יקנה את זה? תתפלאו, זה עובד.

סקרמנטו, ב-6.

03:00 ממפיס גריזליז (9-3)בוסטון סלטיקס (2-10)

אטען שאין מה להכביר מילים על המשחק הזה, ובצדק, אפנה אותכם לפוסט של פתיבר על ממפיס, ואקנח בסלטיקס ב-17, שבמקרה, או שלא, הן בדיוק מה שקלע דרק וייט.

03:00 יוטה ג'אז (8-4)פיניקס סאנס (6-6)

לדעתי כבר היה משחק כזה, ממש לאחרונה, ופיניקס ניצחו על הקשקש, והיות שבוקר חזר, ולמרות שהמשחק לא באריזונה, אין שום סיבה שהתוצאה תתהפך לה פתאום. פיניקס ב-9.

אני יכול להתחיל כאן נאום ארוך על הטעויות של אישביה, ואיזה באסה זה שהקבוצה האדירה והסימפטית של פיניקס, כמו לא מעט קבוצות אדירות וסימפטיות של פיניקס, התפרקה ולא זכתה באליפות, אבל אמרו את זה קודם, לפני, זה לא משנה, ואישביה החליט שהוא משנה את העולם, ובעלים טיפש שזורק אבן אחת לבאר, אלף אוהדים חכמים לא יצליחו להוציא אותה, וכשלאבן הזו יש וטו על טריידים אז בכלל זה גובל בבלתי אפשרי, וצריך רק לקוות שמשהו טוב יקרה שם ושבוקר לא יבקש טרייד, ושאם הוא יבקש טרייד אז לפחות שיבקש לשחק עם ויקטור ופופ, ואם אתם מתפלאים אז תסתכלו כאן למטה ותקבלו עוד סיבה לאופטימיות זהירה בעניין.

04:00 פורטלנד טרייל בלייזרז (9-3)אוקלהומה ת'אנדר (4-9)

גם כאן אין יותר מדי מה להסביר – אוקלהומה טובים, פורטלנד לא טובים, שזה בסדר במצבם, אבל אני עדיין לא מצליח להבין מה הם עושים – מין חצי טנקינג, חצי לא טנקינג כזה, עם שחקנים צעירים אבל גם וותיקים, וג'רמי גרנט שאיכשהו, מאז שעזב את דנבר, מצליח להיות שחקן טוב בקבוצות לא רלבנטיות, במקום להיות שחקן טוב בקבוצות רלבנטיות, ואני לא לגמרי מצליח להבין מה יוצא לו מזה, כי דטרויט הציעו לו את אותו סכום שהיה מקבל בדנבר, וזה גם ככה סכום שמסדר אותו שלושה דורות קדימה, וזה לא שהשהות בדנבר הייתה מונעת ממנו לחתום על חוזה גבוה אחר כך, כמו שעשה בפורטלנד, אז באמת בשביל עוד כמה אחוזים במשכורת, שהיא ממילא משכורת עתק, אתה לוקח עבודה בחברה כושלת? אני לא מבין את הבחור, בחיי, אבל זה רק אני, ואולי פעם נשב על איזו בירה, אני והוא, והוא יסביר לי את העניין, ואני אקשיב בקשב רב, ואולי אבין ואולי לא אבין, אבל בכל מקרה אתן לו לשלם את החשבון.

אוקלהומה בבאק-טו-באק נדמה לי, אז הם ינצחו רק ב-5

04:30 לוס אנג'לס לייקרס (6-7)יוסטון רוקטס (4-6)

כן, אז כנראה שצריך להתלהב מיוסטון, לפחות יחסית לציפיות, ויש משהו יפה בקבוצה שמחליטה להפסיק להפסיד, מחתימה שחקנים מנוסים בשכר מפולפל, ופשוט מתחילה לנצח, אבל לא יודע, בין ג'יילן גרין לדילון ברוקס אני מתקשה להאמין בקבוצה הזו, ועם כל הסימפטיה שיש לי ל-ואן וליט ולשנגון, קשה לי לראות את העסק הזה, כמו שהוא עכשיו, עושה משהו משמעותי בליגה העונה, אבל לך תדע, אולי אתבדה, וגם אם לא, הרי המבחן, בכל זאת, הוא לא העונה אלא בהמשך הדרך.

הלייקרס, כמה כואב לומר זאת, מתנהלים מצוין. הבנתי שאוסטין ריבס ירד לספסל לאחרונה, והאמת שזה טבעי כשלברון משחק טוב כל כך ואז פשוט כדאי להקיף אותו, את לברון, בדייויס ובשחקני 3&D כמקובל, ולתת לריבס החכם לנהל את המשחק כשלברון נח, כי בסופו של דבר גם לברון צריך לנוח, ואם מסתכלים קדימה – קיץ 2034 ואילך – הרי גם לברון יפרוש, ואז ריבס יצטרך להוביל את ההרכב בעצמו, וטוב שיתרגל זאת עם ההרכב השני. טוב זה עניין יחסי, כמובן, כלומר זה טוב לאוסטין ריבס, אבל זה גם טוב ללייקרס, מה שאומר שזה רע, אז אולי ארפרייז ל-"רע שיתרגל זאת עם ההרכב השני".

כמה יגמר? יכול ללכת לכל כיוון, אבל נראה לי שיוסטון תשמח לניצחון יוקרתי על הקבוצה של ריבס, וללברון אין יש עניין מיוחד להרשים את האלקטורט בטקסס בקליפורניה, אז אבל אם אודוקה ישכיל להשאיר את דילון ברוקס הטמבל על הספסל כדי שלא לעצבן את המלך, יוסטון ינצחו ב-7.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.

לפוסט הזה יש 108 תגובות

  1. קרעת מאנו…
    סמן וי על המשחקים שכיסית.
    לטובת הקהל ההדיוטי רק נציין שבכל המקרים בהם התייחסת לביתיות היא הפוכה…

        1. מאוחר מדי, כבר תיקנתי, אבל רק לוודא – איזה חלק מהמשפט "(עמיחי/גילרי – זה הקטע שבו אתם צריכים לתת לכולם לצעוד בשלווה אחרי החלילן מהמלין, ולא לפנצ'ר את ההרמוניה הקוסמית הזו עם קלנדריזציה מוגזמת ועובדות עבשות. תודה)." לא הבנת?!?

            1. "מי שמדקדק בקטנות
              סופו שיקטינו לו את הדקות"
              דון צ'ייני, ארארקיס, 1914

              רקומר
              😎

            2. 😄

  2. דונובן מיצ'ל לא יהיה שחקן חופשי בקיץ הקרוב וגם לא בזה שאחריו אז הדיון הזה לגמרי מוקדם מדי.
    ואם כבר בענייני דיונים מוקדמים מדי – אז לגבי ההתייחסות ליוקיץ' עברה לי מחשבה מדאיגה. האם יש סיכוי שבסוף החוזה הנוכחי הוא פורש לנו?

    1. בעניין דונובן – ע"ע עובדות עבשות דלעיל… אבל ברצינות – אז למה כולם מדברים על כך שהוא עוזב שם?
      בעניין יוקיץ' – קשה לי להאמין, ניכר שהוא אוהב את המשחק, נהנה לשחק ורוצה להצליח, אז קשה לי לראות אותו פורש.

  3. תודה רבה מאנו!
    אתה ענק זה לא מילה.
    עד שאחזור בעזרת השם בשבוע הבא, מעדכן אתכם שאתמול בערב שיחקתי כדורסל עם חברים, כמו בהרבה מוצאי שבת. מה היה מיוחד אתמול? בפוזשן אחד שבו שמרתי בפוסט חטפתי מרפק ישר לאיזור בין הריסים לגבות. זה נגמר בחתך משמעותי יחסית אבל תודה לאל לא יותר מכך. הבוקר החלטתי לבדוק זאת בבית החולים ולכן לא הספקתי לכתוב כמו תמיד. אעדכן כבר בשבוע הבא לגבי המצב.

    1. רפואה שלמה יהלי. אני משחק פעם בשבוע עם חבורה בגילאים שבין 35 ל-45… כלל הבסיס היא שאסור להפצע קודם כל.. כל השאר בונוס🤣
      מאנו עלית פה מהספסל עם חתיכת פריוויו ושינוי מומנטום שלא היה מבייש את המקור מהספרס.. תודה רבה.

    2. גופי המתפרק ואני כבר מזמן פרשנו מהמשחק השבועי. השבר האחרון במרפק, לאחר מגע עדין במאבק על ריבאונד, היה הגבול שלי. רק בריאות יהלי

    3. טוב שלא שיחקת נגד דריימונד גרין. נחכה לך בסבלנות עם איחולי החלמה מהירים.

    1. חייבו את לאמלו שהיה עם קעקוע קטן (מסחרי) ליד האוזן, לכסות את האיזור וזה נראה לא אסתטי במיוחד.
      קיירי מתראיין עם כאפייה על ראשו וכולם סותמים את הפה.
      אולי הוא הדובר של החמאס?

    1. +1966
      פריוויו לפנים, הכי טוב לדעתי מתחילת השנה
      פילי ב-3.5 הפרש במשחק מוקדם זה חתיכת רעיון, איך שלא תהפוך את זה.
      כמו הגשש החיוור עם ברמיצווה ב 12.5

  4. תודה מאנו.
    מזכיר לכולם שגם השנה אנחנו עוקבים אחרי ההימורים בפריוויו ומעת לעת יעלה פוסט עם עדכונים וכו'.
    כולם מוזמנים להצטרף

  5. תודה מאנו
    .
    לגבי התאריכים יכול להיות שזה מקובץ לפי שעון ישראל ואז לפני 12 בלילה זה יום קודם ואחרי זה יום הבא. באתר שלהם זה תמיד מראה לי כמו שצריך מבחינת התאריכים וגם מראה את השעה לפי שעון ישראל

  6. תודה מאנו. כיף לקרוא אותך כתמיד.
    לדעתי ה-ESPN אצלך מכוון לשעון גריניץ' משום מה.
    אני אלך על פילי, טורונטו, אינדיאנה, קליבלנד, דאלאס, בוסטון, פיניקס, אוקלהומה והלייקרס

  7. תודה מאנו דה מאנו ויהלי תהיה לנו בריא.
    אחטא בהימורים הבאים:
    פילי, ראפטורס, אורלנדו, קאבס, קינגס, סלטיקס, סאנס, אוקלהומה, לייקרס.

  8. תודה מאנו אחלה פריוויו
    ברוקלין עומדת יפה יש שם סגל רחב ומגוון מאוד של שחקנים משלימים. חסר שם כוכב תחתית דרג א כדי להפוך לקבוצת פלייאוף טובה

  9. אחלה משחק בברוקלין.
    תוהה לעצמי מה יתן שם מישהו כמו לאבין (לא יודע אם מסתדר פיננסית, יותר בכדורסל נטו)

  10. טובאיס האריס מזכיר את דיאנג'לו ראסל.
    אין להם שום חוזקה בתחום מסויים. בהכל הם סבירים ותו לא, ולכן אי אפשר להסתמך עליהם והם נתונים לסטריקיות אין סופית. (טובאיס לפחות לא נטל הגנתי, אבל התקפית הם אותו הדבר).
    זו הסיבה שדני בחיים לא יהיה כוכב.
    אין לו שום חוזקה התקפית בלעדית.

  11. פוקס מלמד את לוקה וקיירי לשחק כדורסל
    ובנימה קצת פחות משועשעת פוקס יכול די בקלות השנה להיות במרוץ למ וי פי

  12. חחחחחחחחחחחחחחחחחחח חעעעעהההה חחחחחחחחחחחחחחחחחחההההההההההההההההההה
    מאמן דנוור צורח טיימאאוט והשופטוטה לא נותנת לו.
    כמעט חטף התקף לב, נהייה אדום כמו עגבנייה.
    בסוף אחרי עוד התקפה של דנוור שנגמרה בחטיפה הוא קיבל את הפס"ז המיוחל.
    חתיכת מיזוגן שכמוני, שופטות תת רמה!

  13. מת על מאמן ממפיס, תמיד מגיב בזמן.
    כן הקבוצה שלו לא משהו כרגע אבל כשיחזרו המורחקים והפצועים היא תשתפר.
    אם היה לו את הקאדר של הסלטיקס, מה הוא היה עושה?

  14. אוייייייששש מיסכן מאזולה
    הה ליגה מחריכה (מלשון שורפת) אותו לקחת פס"ז.
    למעעעעעעעעעעעעעעעעע?

  15. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
    מאזולה מתעצבן שגנקינס לוקח טיימאאוט לפני 3 קליעות של טייטום.
    חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, איזה דמבל'ה בההההההההההה

  16. כדורסל שכונתי להפליא בין סקרמנטו לדאלאס.
    אבל מהנה.
    הבעיה העיקרית של פוקס להמשך הקריירה שהוא נכנס לתחרות השתנה בקלות רבה.
    וזה משפיע על משחקו והוא מכריח זריקות מטופשות.
    לצערי לא נראה לי שזה הולך להשתנות במשחקו.

    1. הקינגס בפלוס 17
      כשנשארו 8 דקות
      הקינגס ללא 3 שחקני רוטציה מרכזיים
      הארטאר, ליילס, ולן כשדלאס בהרכב מלא
      וברצף של 6 משחקי חוץ
      ופוקס הוא סופרסטאר
      הקינגס השנה טובים ממש.

  17. מאזולה הוא מאמן נוסח ריברס מינוס.
    למה מינוס? כי ריברס לפחות היה מקשיב לעוזרים שלו (למשל טיבס).
    למה דומה לריברס? כי לריברס יש כריזמה והמנהיגות שלו לא נבעה מגאונות כדורסל בלשון המעטה.
    אותו דבר מאזולה. מנהיג וחביב על שחקניו אבל לא מאמן אמיתי.

    1. ומצד שני גיילן בראון נכנס אצלי להגדרה של אחד ממאה השחקנים הפחות חכמים בליגה.
      לפעמים הטיפשות נוזלת ממנו.

  18. ומצד שני גיילן בראון נכנס אצלי להגדרה של אחד ממאה השחקנים הפחות חכמים בליגה.
    לפעמים הטיפשות נוזלת ממנו.

  19. מה זה החרא המזוקק הזה שדוראנט קיבל שם חסימה במקום עבירה ל3 זריקות לזכות מארקנן ? לא מתאים לסילבר שישחק יותר מ2 הארכות הממתק.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט