יוסטון נגד גולדן סטייט ועוד 7 בשני / רועי ויינברג

לילה נוסף מלא בכדורסל לפנינו, כשהמשחק המעניין ביותר יהיה בין הרוקטס לווריירס, כשהפעם כריס פול בצד הצהוב. סקרמנטו תפגוש את ניו אורלינס למשחק מעניין נוסף, ועוד לפנינו. בואו נתחיל.

05:00-גולדן סטייט ווריירס (8-6)-יוסטון רוקטס (5-6)

שתי קבוצות במומנטום שונה. גולדן סטייט המנוסה והזקנה פתחה את העונה טוב, שקעה, והפסידה בכל אחד מ-6 האחרונים שלה. יש לציין כי 4 מתוכם היו מול מינסוטה ואוקלהומה והאחרים מול דנבר וקליבלנד, קבוצות טובות. הבעיה היא שגם גולדן סטייט תפסה את עצמה כקבוצה טובה. אנדרו וויגינס וקליי תומפסון פתחו את העונה רע מאוד, דריימונד גרין החונק מושעה וסטפן קרי בכושר מדהים, אבל לא יכול לבד.

ייתכן כי ההגנה דורשת מהם יותר מדי. וויגינס, קליי ודריי (שייעדר הערב) איבדו צעד או שניים וכבר לא יכולים לשמור כמו פעם, בטח כשהם בעמדות 3-5 ליד כריס פול. הצעירים כמו ג'ונתן קומינגה אחלה אבל לא מספיק בשביל לסחוב את הקבוצה, והמומנטום לא בצד שלהם. יש משהו כבוי בגולדן סטייט.

מנגד, יוסטון דולקת. הרוקטס של אימה אודוקה הפסידו לשתי הלוס אנג'לסיות אחרי 6 ניצחונות רצופים, כולל כאלה על דנבר וכפול על הקינגס, ומפתיעים לטובה. דילון ברוקס משפיע בצורה חיובית, פרד ואן וליט פורח כפליימייקר ומעל כולם זאת ההצגה של אלפרן שנגון. הסנטר הטורקי, "מיני יוקיץ'" שבקרוב יצטרך כינוי נפרד, מחזיק התקפה בצורה שמחזיקה את המקור. עם 20/8.5/5.7 למשחק בגיל 21 העתיד ורוד, וכבר עכשיו הכימיה עם ג'בארי סמית' וג'יילן גרין הצעירים נראית נהדר.

סביר שזה יהיה ככה גם הערב. גולדן סטייט נראית כאילו היא עייפה וקטנה מדי, פיזית, בשביל יוסטון. בצד השני ואן וליט יכול להקשות על קרי, ולכן אני חושב שיהיה משחק חד צדדי בצורה מפתיעה. יוסטון ב-16.

03:00-ניו אורלינס פליקנס (7-6)-סקרמנטו קינגס (4-8)

חייב להודות שציפיתי ליותר מהפליקנס. אמנם סי ג'יי מקולום נפצע וזאיון חזר מפציעה ארוכה, אבל יחסית לחומר השחקנים הכדורסל שלהם לא מלהיב. ייתכן שזאת שאלה של זמן, אחרי שהם ניצחו עכשיו את דנבר ודאלאס ועדיין משחקים בלי רכז טבעי. תוסיפו לזה הפסד בנקודה למינסוטה, כשהם בלי זאיון, ויכול להיות שהם רגע לפני ריצה שתפתיע את כולנו. גם אם הנתונים המתקדמים לא מחמיאים במיוחד.

הם כן מחמיאים לקינגס, בטח בנתון החשוב מכולם (כמות הניצחונות). סקרמנטו ניצחה את 6 האחרונים, קלעה מעל 120 ב-4 מתוכם ועם 122.96 נקודות ל-100 מהלכים כשפוקס וסאבוניס על הפרקט. ההתקפה מהשנה שעברה רק השתפרה, וזה יכול להספיק ליתרון ביתיות בפלייאוף. השאלה היא מה יקרה הערב, וזה תלוי בהתקפה של הקינגס.

מצד אחד הם בבק-טו-בק בחוץ, מצד שני הם בכושר נהדר ומול קבוצת הגנה לא מזהירה. הפליקנס ניצחו במשחקים הקודמים דרך ההתקפה, מה שמבטיח סקור גבוה. בתיאוריה יש להם את ולאניוצ'אס וזאיון שיכולים לסגור את סאבוניס, ולכן אני חושב שנראה היום דווקא ניצחון של ניו אורלינס ב-8. משחק ששווה לקום אליו.

03:00-מינסוטה טימברוולבס (3-9)-ניו יורק ניקס (5-8)

משחק מעניין נוסף. מינסוטה עומדת בגבורה בלוח המשחקים הקשה שלה, ניצחה 8 מ-9 האחרונים ונראית טוב בהגנה ובהתקפה. כתבתי עליהם כאן בהרחבה לא מזמן, והשינוי המעניין ביותר נמצא אצל קארל אנתוני טאונס. 26.7 נקודות (59.4% מהשדה, 48.5% מהשלוש) ב-6 המשחקים האחרונים, אחרי 16.7 (38% מהשדה, 23.5% מהשלוש) ב-6 הראשונים. ההתקפה שלו חזרה, ויחד עם גובר זה אחד הקווים הקדמיים הטובים בליגה.

היום הם פוגשים קו קדמי טוב אחר. מיטשל רובינסון לוקח כל ריבאונד התקפה שקיים עם שש למשחק העונה, ג'וליוס רנדל תורם גם בעיצומו של משבר קליעה והמאזן טוב, אבל קצת קשה לאכול את הניקס. הניצחונות שלהם הושגו מול וושינגטון, שרלוט, אטלנטה (פעמיים), סן אנטוניו, קליבלנד בלי גרלנד ואלן והקליפרס בבכורה של הארדן. לא אימת הליגה. הוולבס כן. אי אפשר להאשים את הניקס בזה שהיו לה יריבות קלות, אבל זה מבחן קשה בהרבה.

הפוקוס יהיה כמובן בקו הקדמי. ג'יילן ברנסון ואנתוני אדוורדס ראש בראש זה קרב מעניין, בטח אחרי הקמפיין הכושל של נבחרת ארצות הברית במונדובאסקט האחרון, אבל הקו הקדמי יכריע. אני חושב שזה הולך לטובת מינסוטה, קבוצת הגנה טובה יותר ואחת עם יותר קבלות. הטימברוולבס ב-8, במשחק הגנתי באופן יחסי.

03:00-שיקגו בולס (9-5)-מיאמי היט (5-8)

מפגש חוזר בין הקבוצות ואחד ששיקגו מגיעה אליו בריצת 75:101, לאחר שחזרה מפיגור 22:1 כדי לנצח את ההיט. יש לא מעט סימני שאלה סביב הבולס בהתחשב בשמועות הטרייד על לאבין והבינוניות הכללית, אבל הם קבוצת כדורסל לא כזאת רעה. הבעיה היא שגם לא טובה, אבל מול מיאמי זה הספיק.

ההיט בגדול זרקו את המשחק ההוא עם רצף החלטות הזויות, בעיקר של ג'ימי באטלר שמשקיע בשלב מוקדם מאוד של העונה, ולכו תדעו מה יקרה הפעם. אמנם היה מומנטום לפני ההפסד לבולס ואמנם מיאמי טובה יותר, אבל ריצות כמו 75:101 לא קורות בוואקום. הבולס יודעים לעשות למיאמי חיים קשים, כשהספסל הצליח להפוך בערב קליעה פושר. שיקגו קלעה ב-35.6% מהשלוש וניצחה.

אפשר לדבר על מצ'אפים ודברים כאלה, אבל לפעמים בעונה הסדירה אתה הולך עם תחושת הבטן. לשיקגו יש משהו שמצליח לעבוד מול מיאמי, קבוצה שבכל שנה מאבדת כמה משחקים ליריבות חלשות. לכן אני מאמין שגם הפעם נראה ניצחון של הקבוצה מעיר הרוחות. שיקגו ב-6 הפרש.

03:00-סן אנטוניו ספרס (10-3)-לוס אנג'לס קליפרס (7-4)

המשחק הקודם בין הקבוצות נגמר במחצית, כשהקליפרס המהירים היו יותר מדי להתקפה העצובה ומלאת האיבודים של הספרס. מאז הגיע ג'יימס הארדן והקליפרס התחילו להפסיד, אבל במשחק הראשון בו ווסטברוק ירד לספסל ראינו מהמזוקן 24/9/7 ותוצאה מרשימה בדמות ניצחון על יוסטון. הוא טען ש"אני השיטה", וברמה מסוימת הוא צדק. הוא הגיע לקליפרס בשביל להוביל כדור.

מול סן אנטוניו זה לא אמור להיות קשה במיוחד. הספרס התקשו למסור באותו משחק, בו סיימו עם 25 איבודים ו-30 סלי שדה, ועלולים לעלות הפעם בלי דווין ואסל. כשהקליפרס רעננים ובהרכב מלא, להוציא מייסון פלאמלי, צריך להיות כאן בלואו-אאוט. הקליפרס ב-25.

02:00-דטרויט פיסטונס (12-2)-דנבר נאגטס (4-9)

דנבר אמנם הפסידה 3 מ-4 האחרונים, אבל הם היו ליוסטון, קליבלנד וניו אורלינס. החזרה של ג'מאל מארי תחזיר אותם למעמד הקבוצה הטובה בליגה. עד אז הם סתם קבוצה טובה מאוד, וכמה ליגות מעל דטרויט שהפסידה ב-11 האחרונים שלה. דנבר ב-17, יוקיץ' נח ברבע האחרון.

02:00-וושינגטון וויזארדס (10-2)-מילווקי באקס (4-9)

במקום פריוויו, נסתפק בתרגיל מחשבתי. לילארד, מידלטון, יאניס ולופז בריאים מנצחים לבד את הוויזארדס של ג'ורדן פול? במצב של 4 על 5? אני חושב שכן. מילווקי ב-18.

02:00-שרלוט הורנטס (9-3)-בוסטון סלטיקס (2-11)

בוסטון אחת הקבוצות הכי טובות בליגה. שרלוט אחת החלשות. הסלטיקס ב-15.

רועי ויינברג

אחד מעורכי הופס. אוהב את מיאמי וגבוהים שמוסרים מעל 4 אסיסטים במשחק.

לפוסט הזה יש 69 תגובות

    1. מה ביזארי בסגנון המשחק שלו?
      חשוד מס' 1:
      עונה ראשונה – 21.7 דקות, 10.0 נקדות , 7.0 ריבאונדים, 2.4 אסיסטים, 53.5% אפקטיבי
      עונה שנייה – 27.9 דקות, 16.7 נקדות , 9.8 ריבאונדים, 4.9 אסיסטים, 60.5% אפקטיבי
      עונה שלישית – 32.6 דקות, 18.5 נקדות , 10.7 ריבאונדים, 6.1 אסיסטים, 55.4% אפקטיבי
      חשוד מס' 2:
      עונה ראשונה – 20.7 דקות, 9.6 נקדות , 5.5 ריבאונדים, 2.6 אסיסטים, 50.2% אפקטיבי
      עונה שנייה – 28.9 דקות, 14.8 נקדות , 9.0 ריבאונדים, 3.9 אסיסטים, 56.5% אפקטיבי
      עונה שלישית – 31.6 דקות, 20.1 נקדות , 8.4 ריבאונדים, 5.7 אסיסטים, 61.3% אפקטיבי
      .
      מי זה מי? נכון אנחנו רק בתחילת העונה אבל קשה לפספס את הדמיון במשחק של השניים. ראיית המשחק לגמרי שם, גם המשחק ההתקפי. אם רק לאלפי הייתה זריקה מבחוץ היה יותר על מה לדבר.

        1. אתה תתרגל. זה לא רק במספרים – הוא רואה את המגרש באותו אופן. אולי לא יגיע לאותו לבל אבל הקסם כבר שם.

          1. לא היה זלזול בבחור. רק הערכה כנה לזריקת הגויאבה (ומנעד תנועות בצבע שמעלה באוב מעט ממה שמקהייל עשה אי אז בעידן הדינוזאורים)
            .
            I'm a sucker for good old-fashioned post up game

          1. הפואנטה היא שפרסטי וויתר על שנגון (ואחר כך גם על לייבלי), ואני חושש שזה יעלה לו ביוקר בסופו של דבר, אלא אם כן מתבשל איזה טרייד של אמביד לאוקלהומה עבור 78 בחירות. סיבוב ראשון, או משהו כזה . מצד שני גם בוסטון וויתרו על סנטר של ממש, אז אולי זה משהו שיעבוד בסוף. נראה .

            1. אל תתחיל שוב…

            2. וואללה לי צ׳ט נראה כשרון גדול יותר משאנגון.
              ובטוח מלייבלי.

              אגב, גם הבחירה לעשות טרייד אפ בשביל וואלאס הוא נכון מאוד לדעתי.
              הוא מקבל שם כנראה את הסטופר הכי טוב בדראפט שהוא גם שחקן ״יחסית מוכן״ מבחינת קליעה ביחס לשאר הדראפט ועל זה לקח את ברטאנס שלדעתי הוא מסוג השחקנים שאפשר לסחור בחוזה שלהם והוא מרפד את הסגל בעוד גבוה שמסוגל לקלוע.

              לייבלי כביכול היה מאפשר להם לקבל גבוה הגנתי פוטנציאלי אבל זה היה פוגע להם באיכות הכדורסל כי הם לא רגילים לשחק עם שני סנטרים מן הסתם.

              לייבלי הוא פרוייקט של שנים.
              וואלאס הוא שחקן שיכול לתת תפוקה מיידית כקומבו הגנתי כבר עכשיו.

            3. קיי,
              מסכים עם הרבה ממה שכתבת, אבל לטעמי צ'ט לא סנטר, וההחלטה לא לשחק עם סנטר עלולה להתברר כטעות. #עוקב

            4. טעות של מה? זה לא קבוצה שצריכה לקחת אליפות בשנתיים הקרובות אז בינתיים חיברו את הקלפים הכי טוב שיכלו. כרגע הם הגנתית והתקפית בטופ 5 של הליגה כששי ממשיך להיות מצוין וצ׳ט פותח את העונה ברמה של רוקי העונה.

              לדעתי הוא כן סנטר. ההגנה הטובה שלו מגיעה מתחת לסלים.

  1. תודה על הפרוויו המשובח רועי
    כולם מחכים בכיליון עיניים לסרטוני ההיילייטס של וומבי מההפסד הלילה לקליפרס…..
    🙂

  2. תודה רבה רועי
    פריוויו מצוין ואהבתי את הדירוג היורד באורך לפי המשחקים
    גולדן סטייט
    ניו אורלינס
    מינסוטה
    מיאמי
    קליפרס
    דנבר
    מילווקי
    בוסטון

  3. פריוויו מעולה.
    אני מהצהריים לא שותה מים, שלא בטעות אתעורר בחסות השלפוחית באמצע הלילה ואצטרך לראות את בעל השכר הגבוה ביותר בוושינגטון שמאבד בממוצע 4.2 כדורים במשחקי הבית.

    1. חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
      פאני, הרגת
      דני מבקש להזכיר שהוא משחק הלילה ואחרי כן יחפש את התגובות המחכימות של NO פלוץ SAFE בהופס קו איי אל.

      1. דני פתח טוב מאוד את העונה, ומעניין איך יעלה היום.
        פול זה בושה לכדורסל, שחקן נוראי. הבעיה היא המאמן האידיוט של הוויזארדס – הוא לא מסוגל לחשוב וללעוס מסטיק באותו הזמן, ולצער האוהדים כל המשחק הוא לועס מסטיק.

      1. באחד הפרקים של הפתן השחור, הוא מספר על מכונת עינויים שבסופה, אחרי שחובטים בך ומכים בך, תוקעים שיפוד לוהט באחוריים וככה בקצה יש נוצה שמדגדגת.
        דני הוא הנוצה המדגדגת.

  4. תודה רועי.
    יוסטון ישיגו ניצחון חוץ ראשון העונה, אבל במשחק צמוד, בדומה למה שהווריורס עשו שנה שעברה ביוסטון בערך בשלב הזה של העונה. חוץ מהם, אני הולך על הפליקנס, הניקס, מיאמי, הקליפרס בדרבי בין קבוצת העבר לקבוצת העתיד, דנבר, מילווקי ובוסטון

  5. לא מאמין ששיקגו תנצח את מיאמי, בפרט שזה אמור להיות נצחון רצוף.קשה לנצח את אותה קבוצה ותוך זמן קצר.
    הרבה מאבקים קוטביים בין קבוצות צמרת.לרוב יש איזו אנדרדוג שמפתיעה ומנצחת.אולי דטרויט שהפסידה (חוץ מאתמול)משחקים צמודים.
    עוד משחק שאני חושש לתוצאה.זה בוסטון שנוטה לזלזל.וקצת מקרטעת לאחרונה.

      1. תודה רועי הקבוצה שהכי מאכזבת אותי עד עכשיו זה הספרס,ציפיתי מהם להרבה יותר אבל הם ממשיכים לטנקק בלי בושה למרות שיש להם קבוצה מצויינת. לא אוהב את זה פופ צריך לפנות את המקום לדם צעיר. דנבר בלי מארי זה כמו שמן ומים זה לא שני מוריד מיוקיץ אבל מארי זה כנראה מי שעושה את ההבדל בין עוד קונטנדרית לאלופה. אני לא מצליח להשתחרר מהעמדה של המאמן היא קריטית פשוט . יוסטון והקינגס כדוגמא לקבוצות שהמאמן מוציא יותר ממה שהקבוצה שווה לעומת שארלוט ווש שיקגו וכד' . אני מנחש הלילה על הקבוצות הבאות :
        בוסטון . יוסטון (די. הלוחמים זה להגיד תודה רבה ולהפריח לכל עבר בנו שם השנה באמת בית אבות זה לא מתאים כבר לבגנון המשחק הריצתי של סטיב קר).
        לגבי יתר המשחקים קשה לדעת לכן אני אנחש עם קובחה של 20 פאות:
        סאק מיני מיאמי קליפרס דנבר ומילווקי. לא ראיתי אם הלייקרז משחקים אבל אם כן אני מהמר נגדם.
        תודה רועי.

        1. פופ מתנהג כאילו הוא בפנסיה וזה תחביב נחמד להעסיק אותו.
          היה צריך לפרוש כבר לפני שנתיים ולתת לדם חדש להריץ את העסק.
          הסגל מלא שחקנים מצוינים והקבוצה חרא ומאוד חלשה מנטלית.

  6. מאוד רוצה להגיד שיוסטון יתנו בראש היום אבל לקבל את ג״ס אחרי בק טו בק וכשהם נחו וגם חייבים להשיג נצחון זה קצת יותר מדי.
    כנראה ג״ס ינצחו ואולי בקלות.
    למרות שאני לא סופר את ההגנה שלהם וככל שהמשחקים מגיעים לסוף והמשחק צמוד זה לא ישחק לטובתם.

  7. תודה רועי אחלה פריוויו.
    1. לפני שנה בקיץ הימרתי על מינסוטה לגמר המערב. היה אותו הסגל בדיוק ואחרי הטרייד "המושמץ" של גובר (שמסתבר שהיה טוב למיני, אבל כולם כאן יודעים יותר טוב). רק אברי עלה על העגלה. עכשיו היא נהיית צפופה, עדיין הדרך לגמר המערב תהיה קשה מאוד. בינתיים מיני שוחטת.
    2. ס"א זה בושה לכדורסל, פופ בושה לכדורסל. בכוונה להיות גרועים? כבר שנה שנייה ברציפות. זה אנטי-ספורט. היה צריך לפרוש לפני עשר שנים. טוב שש… אחרי שהבריח את קאוואי.
    3. אמר לי איש חכם (אני רק מצטט) : ג"ס בלי סטף זאת הקבוצה הכי גרועה בליגה…
    4. אמר אותו איש חכם (ואני לגמרי מסכים) : מה הקטע של שני משחקים זהים רצופים? פיניקס-ס"א; פיניקס-יוטה; ג"ס-אוק סיטי… זה מבאס את השועלים, לכולם! שחקנים, קהל וצופים. זאת לא סדרת פלייאוף. סתם מטעמי נוחיות של משבצי-הלוח. עוד מחדל של הליגה (אבל למי אכפת… הכסף מתגלגל)
    5. יאללה קליפס תביאו עוד W סבלנו מספיק

  8. לצפות בסלטיקס בתקופה האחרונה זה עינוי סיני.
    כל כך הרבה איבודים ושטויות, כמו סטריט בול, כאילו אין מאמן.

  9. פייטון פריצארד עם 4 שלשותתתתת
    סוף סוף הוא מכניס מה שלא הכניס בכל המשחקים האחרונים.
    כל השלשות הפנויות האלה שהחטיא היום הן נכנסות סוף סוף.
    רוצים שיהיה קצת יותר קונסיסטנטי.

  10. מאזולה לוקח פס"ז, שמע שיש מבצעים בבלק פריידיי.
    בחזקת נעדר כל המשחק.
    כל כך משעמם שלא רואים אותו בכלל בעוד המצלמה מתמקדת בסטיב קליפורד לא פעם.

    1. זרק בסוף 26 זריקות.
      יש עוד שחקן בליגה שצריך ביום הכי טוב שלו לזרוק כמות כזאת של זריקות כדי לגרד 27 נקודות?

      פשןט בלתי נתפס כמה שהוא אונס להם משחקים.
      אי אםשר לתאר את זה בכלל.
      יום בינוני מאוד של מילווקי עפ הגנה זוועה ומספיקים להם איזה חמש דקות מהגהנום של פול בסוף כדי להפוך את זה למשחק גארבג׳.

      1. החליפו את הדביל בפול, חתיכת רפי הבנה יש שם, ממש ברמה של דטרויט.
        .
        מתי לקניגאהם הפח הזה נגמר האשראי, דטרויט ״עושים הכל נכון״ יהיו בפלייאוף רק במאה הבאה, צריך להוריד את הקבוצה ליגה הכל שם רקוב מהנהלה למאמן היקר בהיסטוריה לצוות השחקנים ואפילו לאנשי המגבות, חסרי מושג אחד אחד, אני במקום הבעלים שובר לקניגאהם כיסא על הראש ומוציא כסף מהביטוח.

        1. הדבר היחיד שנראה לי נורמלי בדטרויט זה אייבי.
          לא נוגע באף שחקן אחר שם בלי כפפות, ערדליים ושתי KN 95 MASK.
          השאר מצורע, כולל תומפסון שכרגע עפים מההגנה שלו.

  11. גו מאזולה מאמן טיפש שצריך לעוף כבר בשנה שעברה.
    פשוט טיפש
    למה הוא אוגר את פסקי הזמן האלה?
    למה זה טוב?

  12. זהו
    תמ"א
    כל הכבוד לשארלוט ולסטיב קליפורד.
    סטיב היה ההבדל בין שתי הקבוצות והערך המוסף.
    הסלטיקס לא יפטרו את מאזולה העונה אבל אליפות הוא כבר לא יביא.
    הוא מוכיח פעם אחרי פעם שאין לא ראש פתוח ואין בו שינויים. מאמן מקובע בלי שום השראה.
    אני כבר מעדיף את יודוקה ואפילו את סטיבנס.

  13. ברידג'ס נותן צ'אקה של משחק וחטיפה לניצחון
    טאטום לוהט חצי ראשון ופושר חצי שני – לפחות קיבל מתנה עם הפאול ל-3 אבל החטיא את הזריקה האחרונה לשוויון
    לראות את הייוורד בשארלוט פשוט מייאש… שמישהו יציל אותו באיזה טרייד לקבוצה נורמלית
    עם כל הכבוד לקליפורד, עדיין הזוי שההורנטס פיטרו את בורגו
    #להצילאתבוקנייט

  14. ג׳יילן סמית מראה סטאר קווליטי השנה.
    השתפר מאוד.

    הוא תמיד היה מאוד אקפלוסיב על הצעד הראשון שלו אבל הוא משתמש מדהים בגוף ליד הטבעת(מזכיר ווייד צעיר).

    גם הקליעה שלו השתפרה.
    ג׳בארי סמית מולו נראה לי בינוני להחריד.

  15. אני בחצי עין על ג"ס-יוסטון
    מנסה לראות את ההבדל בין קר לבזוקה ג'ו, כמו שמים וארץ.
    אי אפשר בכלל להשוות עבודה של אימון במגרש, אחד מול השני.
    אחד למבורגיני השני אופניים עם פנצ'ר.

      1. תמה
        אתה יודע למה?
        לפני שהתחילה העונה היה איזה ריאיון אתו ושאלו מה הוא יעשה עם פסקי הזמן.
        הוא אמר שהוא צריך להישתפר בעניין הזה.
        בלה בלה בלה, שום דבר לא השתנה. אותו הזבל.
        כל כך קל לקחת פסק זמן והוא פשוט לא רוצה לקחת כשצריך!
        הסלטיקס כבר הובילו ב 18 נקודות וחשבתי שאולי ברבע הרביעי אוכל לראות את החברה שמתחשלים ב G ליג, אני עוקב ורואה התקדמות.
        זה לא קרה בגלל שהמרגרינה לא לקח פסק זמן עד שלא היתה ברירה. הצרעות קיצצו 10 עד 12 נדמה לי עד שהוא הואיל בטובו לקחת פסק זמן.
        זה צחוק מהעבודה, יתרה מכך, זה בזבוז כסף של הבעלים.
        הייתי לוקח את קליפורד בכל יום על המרגרינה הזה.
        זה לא מאמן אלא עוזר מאמן אנמי.

  16. גב'ארי סמית' ג'וניור זה מאותו חומר אנושי של ג'אבל מגי.
    אלוהים נתן להם גובה, אתלטיות, מהירות אבל ניקה את המוח מארגז הכלים.
    גורם לכל אדם עם מעט זמן בחיים האלה לתהות אם שווה לבדוק אם לפני 21 שנים ו3 חודשים לניסים ואטורי הייתה טיסת עבודה לאטלנטה ג'ורג'יה.
    אין לי הסבר אחר לטמטום.

    אגב, ג"ס מנצחת פה נטו בגלל המנוחה.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט