פריוויו יום שני בסימן קבוצה אחת / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

פריוויו יום שני בסימן קבוצה אחת / מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

כמה אפשר לעסוק בסלטיקס הדוהרים? עד מתי נצטרך להתפעל ממילוואקי האדירה? ואת הביקורת על הנטס מזמן כבר מיציתם, נכון? אז הנה, סוף סוף הגיע הערב שכולכם חיכיתם לו – מחזור שלם שכולו שחור אפור, פריוויו שמתמקד במועדון שהפסקתם לחשוב עליו ב-2018, גבירותי ורבותי, קבלו אותן במחיאות כפיים סוערות – סאן אנטוניו ועוד 13 קבוצות.

02:00 אינדיאנה פייסרס (14-13) – מיאמי היט (12-15)

הסופרטים של ההיט הוכרעה על ידי הספרס ב-2014 בסדרה בלתי נשכחת שהפגינה כדורסל קבוצתי מופלא שהתבסס על תנועה בלתי פוסקת של שחקנים חכמים ומסירות תכופות שבסופן נוצר מצב קליעה שממנו אפילו טיאגו ספליטר לא מסוגל להחמיץ. הסדרה הזו השפיעה עמוקות על הליגה במגוון היבטים, כפי שרועי היטיב לנתח, ואחד מהם היה שלברון ג'יימס הגיע, ככל הנראה, למסקנה שסיכוייו לאליפות נוספת במיאמי נמוכים, ולקח את הכישרון שלו חזרה לקליבלנד. מיאמי החמיצה פנים (מיקי אריסון וכריס בוש, לכל הפחות), ובילתה מספר שנים בינוניות, תוך כדי מריבות עם וייד ובדיקות רפואיות לבוש, עד שהצליחה לפתות את ג'ימי באטלר להצטרף למספר צעירים מוכשרים והגיעה לגמר בבועה.

הספרס, לעומת זאת, הצליחו לשמור על השלד שלהם שנתיים נוספות עד פרישתו של דאנקן ב-2016, ולהציג קבוצה מצוינת גם ב-2017 סביב קוואי. לאחר שפציעתו של קוואי טרפה את הקלפים, נקלעו גם הספרס לשנים בינוניות, והחלו בתהליך פרוק רק באמצע השנה שעברה.

מה לדעתי אפשר ללמוד מזה? מה שאני תמיד חושב שאפשר ללמוד מזה – שחשוב לשמור על הסופרסטאר שלך אצלך, שאם לא הצלחת כדאי לנסות לגייס סופרסטאר אחר מבחוץ, ושקל יותר לעשות זאת כשאתה בשוק אטרקטיבי.

אינדיאנה, מצידה, מספרת סיפור די דומה לספרס – הסתכלה ללברון בלבן של העיניים, אבל איבדה את הסופרסטאר שלה, תחילה לפציעה, ולאחר מכן לדרישת טרייד, נקלעה גם היא לבינוניות, וכעת נבנית מחדש סביב צעירים מוכשרים. האם זה יספיק? מוקדם להעריך – הליברטון, מאתורין ואפילו דוארטה ונאמבהד צעירים מאד ולך תדע איפה תהיה התקרה שלהם, אבל גם כאן אפשר להעריך שיצטרכו לבנות את הקונטנדרית שלהם בכוחות עצמם וללא סיוע של ממש מבחוץ.

מיאמי, הקבוצה עם הסופרסטאר, תנצח בהפרש של 5 נקודות.

02:00 וושינגטון וויזארדז (11-16) – ברוקלין נטס (16-12)

הנטס, גבירותי ורבותי, היא אולי הסופרטים הכי אינסטנט-ית בהיסטוריה של הליגה – קבוצה שלא היה בה ולו אולסטאר אחד לרפואה הצליחה להנחית שני סופרסטארים בעסקת חבילה, ונקנסה רק בדיאנדרה ג'ורדן אחד. נכון, דאנג'לו ראסל נבחר לאולסטאר ב-2019, בדיוק לפני ששמשון ויובב הצטרפו, אבל הוא עזב כחלק מהעסקה להחתמת דוראנט, אז בפועל לא היה בקבוצה הזו אולסטאר כשהנזל וגרטל הגיעו.

אפשר לציין שבקיץ 2016 גם הספרס חיכו בתור במסדרון באחוזה ההיא בהמפטונס כדי לנסות להחתים את דוראנט, אבל הבחור העדיף לחתום בגולדן סטייט (שכדאי להיות בשוק אטרקטיבי כבר אמרנו?) ולחטוף ביקורת על שהצטרף לקבוצה שניצחה אותו, במקום להצטרף לקבוצה שהפסידה לו. מה היה קורה אם דוראנט היה חותם בספרס בקיץ 2016? שאלה מצוינת. אני נוטה להאמין שהיה טוב מאד, שיתכן שקוואי היה מחליט להישאר בספרס למרות פרשת הטיפול הרפואי, ושגם בלי קוואי פופ היה מצליח לייצר קונטנדרית סביב דוראנט.

זה גם המקום לציין שכאשר קיירי ביקש לעזוב את קליבלנד, ב-2017, הוא ציין את הספרס בוויש-ליסט שלו. מפתיע? לא נכחיש זאת. אפשר לתהות מה היה קורה אם קיירי ודוראנט היו מתאחדים תחת פופ, עם קוואי או בלעדיו. האם הספרס היו מצליחים לקלוט את האיברים המושתלים הללו? האם עמי ותמי היו מושפעים מהד.נ.א הארגוני ונטמעים בו, או שמא ההפך הוא הנכון, והם היו מחריבים אותו לחלוטין במקרה הרע או, במקרה הפחות רע, נפלטים ממנו בפיצוץ אדיר?

שאלות מצוינות כולן, ותשובות ברורות אין. אני מודה שעד אז לא חשבתי שקיירי הוא פגע רע, כפי שלדעתי התברר מאוחר יותר, אבל גם עכשיו יש לי איזו תחושה עמומה, ואולי נאיבית, שתחת פופ, ובמערכת של הספרס, אמנון ותמר היו מתנהגים אחרת, ואם אכן כך היה, אזי השושלת של הספרס יכלה להימשך, וגם כפתור ופרח יכלו אולי להציג עוד מספר טבעות אליפות לראווה.

שאלה דומה אפשר לשאול גם בנוגע לידידנו ק. פורזינגיס – בעודו מתבחבש בניו יורק היו שמועות שהספרס חיזרו אחריו באינטנסיביות שהעלתה את חמתם של הניקס, גם אם לבסוף הוטרד לדאלאס במהלך שכלל הארכת חוזה מקסימאלית. וגם כאן חשבתי בזמנו שזה רעיון לא רע עבור הספרס, וגם כאן היום אני ממש לא בטוח, וגם כאן אפשר לתהות האם השהות אצלנו לא הייתה מביאה לתוצאות אחרות.

אם יש צדק חברתי בליגה (אין), אז הנטס לא יזכו באליפות בתקופתם של מקס ומוריץ, אבל אליפות לחוד ומשחק מול וושינגטון לחוד, והלילה קאריוס ובאקטוס יגברו על דני וחבר מרעיו בהפרש של 8 נקודות בדיוק.

03:00 ממפיס גריזליז (17-9) – אטלנטה הוקס (13-13)

ההוקס, בניגוד לספרס, השכילו לטנקק יפה וניצלו את הבחירה ה-3 ב-2018 כדי לבחור את דונצ'יץ' עבור דאלאס, קיבלו בתמורה את הבחירה ה-5 (טרה יאנג), ובחירת סיבוב ראשון של דאלאס ב-2019, שהתבררה כבחירה 10, בה בחרו בקאם ראדיש. עוד באותה שנה אטלנטה הטרידה את הבחירה ה-8 ונכסים נוספים עבור בחירה 4 (דיאנדרה האנטר), וב-2020 בחרה בבחירה ה-6 את אוקונגו. מה יצא מכל זה, מבחירות 4,5,6,10? גם אם, לפי שעה, לא כל העסקאות הללו הוכיחו את עצמן, לדעתי יצא מזה לא מעט – טרה יאנג הוא כוכב בליגה, ואטלנטה הצליחה להגיע לגמר האזורי ב-2021 שם נכנעה רק ליאניס. הספרס, לעומת זאת, לא התקרבו לרמה הזו מאז הטרייד על קוואי, וגם העתיד שלהם, נכון לעכשיו, אפור יותר.

יתרה מזו, כשיש לך שחקן שיכול להוביל קונטנדרית (האם יאנג הוא כזה? לדעתי לא בטוח, אבל גם לא בטוח שלא), אז יש הגיון בלהוסיף מספרי 2 ו-3, בעוד שכשאין לך מספר 1, גם הערך שאתה יכול להפיק ממספרי 2 ו-3 מוגבל. לכן, או גם לכן, דז'ונטה מורי עשה את הדרך לאטלנטה ולא ההפך. האם זה היה הטרייד הטוב ביותר שאטלנטה יכלו לעשות? לא בטוח בכלל, אבל מה שכן בטוח זה שההפך – טרה יאנג, או כל כוכב אחר, לספרס – לא היה קורה. ולכן, לדעתי, טוב עשו הספרס שהטרידו את דז'ונטה, שהתקרה שלו, ובעיקר התקרה של הקבוצה איתו, הייתה נמוכה באופן מתסכל עבור שני הצדדים.

ממפיס, לטעמי, החליטו נכון בדיוק בנקודה שבה הספרס כשלו, ועכשיו קוטפים את הפירות – לאחר שהפסידו לספרס בסיבוב הראשון ב-2017, סבלו גם הם מפציעות ב-2018, אך ניצלו זאת על מנת לטנקק בעוז. מאזן של 22 ניצחונות ו-60 הפסדים הביא אותם לבחירה ה-4, ובסנדביץ' שבין דונצ'יץ' ליאנג בחרו את JJJ. בחורף 2019 החלו לממש נכסים והטרידו את פאו גאסול לטורונטו. בדראפט בחרו, בבחירה ה-2, את מוראנט, ומיד לאחר מכן הטרידו את מייק קונלי ליוטה. גם בלי להיכנס לכל פרטי הפרטים אפשר לציין שברנדון קלארק, סטיבן אדאמס, וג'ייק לרביה, בין השאר, הגיעו לממפיס כתוצאה מהטריידים הללו. ממפיס פשוט מכרו בזמן, טינקקו בזמן, וכן, גם בחרו מצוין, ולכן היום הם קבוצה מצוינת עם עתיד מבטיח. הספרס, לעומת זאת, לא קיבלו שום דבר על למרקוס, שחקן לא פחות מוצלח מפאו גאסול, והטרידו את דרוזן (סיין אנד טרייד) רק ברגע האחרון, מה שפגע, בין השאר, באיכות הבחירות שלהם בתקופת הביניים, ולכן הם מתחילים את התהליך רק עכשיו. מסקנה? הלוואי שתוך כמה שנים נהיה במצב של ממפיס.

אאל"ט מורי לא משחק – ממפיס תביס את הניצים ב-17 נק'.

03:30 דאלאס מאבריקס (13-13) – אוקלהומה ת'אנדר (11-15)

על מהלכי אוקלהומה כתבנו לא מעט, וגם אם תקצר היריעה כאן לפרט את כל מה שהשתנה מאז, אפשר לומר שהקבוצה סבלה מחוסר מזל, הן בהגרלות הלוטרי, והן בשל פציעות של הנבחרים, באופן שכנראה דוחה מעט את הטיימליין של הקבוצה, אבל עדיין יש הרבה מקום לאופטימיות בגלל כמות הכישרון (שרגא, גידי) ושפע הנכסים העתידיים. גם פרסטי, כמו פופ, השתהה מדי, לדעתי, בהחלטה על פירוק הקבוצה, אבל פרסטי, עוד יותר מהספרס, הלך "אול-אין" ומימש כל נכס, רבע נכס, וצריף רעוע שניתן היה להציג כנכס, במטרה לאסוף פוטנציאל עתידי. כולי תקווה, גם אם לא אמונה, שברנדן רייט, או איך שלא קוראים למנג'ר של הספרס, ישכיל להפיק מהווטרנים שלנו ולו קמצוץ ממה שפרסטי הצליח להשיג עבור כל בר-בי-רב שעבר באוקלהומה בשנים האחרונות.

דאלאס, לעומת זאת, מהווה דוגמא כמעט הפוכה – קיובאן, נלסון וקרלייל השלימו עם קבוצה בינונית סביב דירק לאורך שנים ארוכות, ורק בערוב ימיו הורידו הילוך. לא כל הבחירות שלהם היו מוצלחות (דניס סמית' ג'וניור, 9 ב-2017), ולא על כל הבחירות המוצלחות השכילו לשמור (ג'יילן ברונסון, 33 ב-2018, עזב הקיץ ללא תמורה), אבל מספיקה בחירה אחת – אמיצה, לא זולה, אבל מאד מוצלחת – כדי להעלות מועדון על המסלול הנכון.

האם יש כאן אלמנט של מזל? בהחלט כן. האם אפשר לבנות על כך שהספרס יצליחו לבחור כשרון דורי כמו לוקה בשנים הקרובות? בהחלט לא, אבל כמו שגיא כתב פעם – גם אם יש כאן עניין של מזל, צריך לעבוד נכון כדי בכלל לקבל כרטיס להשתתף בהגרלה, ואני שמח שהתחלנו לעבוד כדי לקבל את הכרטיס הזה.

לוקה לא שיחק במשחק הקודם, דאלאס הובסו, ונכון לאתמול הוא מוגדר כday to day, אז נלך על אוקלהומה ב-7.

03:30 סאן אנטוניו ספרס (8-18) – קליבלנד קאבלירס (17-10)

בחיים לא תמיד עושים מה שרוצים. לפעמים עושים מה שצריך. הספרס, סוף סוף, עושים מה שצריך. זה לא נעים, גם לא יפה, אבל זה מה שצריך לעשות. אז נמשיך עם זה, נחרוק שיניים, נעשה מה שצריך, ואינשאללה – אולי עוד מספר שנים נשמח מאד שכך עשינו. את קרתגו יש להשמיד, ואת פולטל, מקדרמוט וריצ'רדסון יש להטריד.

קליבלנד, האמת, היא אלופת טנקינג, והשכילה כתוצאה מכך לא רק לבחור את לברון, אלא גם לנצל את עזיבתו, פעמיים!!, על מנת לאגור בחירות גבוהות ולבחור בהן שחקנים מוצלחים. פעם אחת, ב-2016, כל הכוכבים הסתדרו בשמיים, וגם על הפרקט, והקבוצה זכתה באליפות היסטורית, ועכשיו, אולי אולי, יש סיכוי לאליפות שניה בשנים הקרובות. אמן ואמן.

קליבלנד, ב-16.

05:00 פורטלנד טרייל בלייזרס (14-12) – מיניסוטה טימבוולבס (13-13)

הסיפור של פורטלנד מעניין, ולדעתי גם לא לגמרי ברור. הטרייד של מקולום לפליקנס, של נורמן פאוול לקליפרס, ועוד כמה צעדים שהם עשו בשנים האחרונות, גרמו לי לחשוב שהם נערכים ליום שאחרי לילארד, ושהאחרון יעבור בטרייד לקונטנדרית כלשהי עבור חבילה נאה של נכסים ובחירות. יתכן שזו הייתה הכוונה, יתכן שלא. יתכן שרצו לעשות זאת אך פציעתו של לילארד מנעה את השינוי הזה, יתכן שלא. כך או אחרת, לפחות נכון לעכשיו נראה שפורטלנד חזרה לשגרה המוכרת לה – סיבוב ראשון בפלייאוף – אבל האמת שהקבוצה הזו מסקרנת אותי, ויהיה מעניין לראות לאן תגיע העונה, ומה יקרה שם, סביב לילארד ובכלל, בשנים הבאות. האם הספרס היו נראים ככה אם קוואי היה נשאר? בהחלט יתכן.

הסיפור של מיניסוטה, כרגיל, נע בין טרגדיה לסרט אימה. כן, יכול להיות שבסוף יתברר שההפך הוא הנכון, ואצטרך לאכול איזה שביס או תורבן, אבל כרגע, אולי יותר מכל מועדון אחר בליגה, מיניסוטה היא בדיוק המועדון שנותן לך את ההרגשה השמעונית הזו שאתה היית יכול לקבל החלטות לא פחות מוצלחות עבור המועדון האומלל הזה. ואז, גם שתי בחירות ראשונות בסגל (קאט ואדוארדס), בחירה שניה (ראסל), ושחקן ההגנה פעמיים רצוף, גם כל אלה לא מבטיחים דבר. ככתוב, "ממני תראו, וההפך תעשו".

פורטלנד, ב-8.

05:00 לוס אנג'לס קליפרס (14-12) – בוסטון סלטיקס (13-13)

שתי קבוצות, אחת ש"הלכה על קוואי" ושניה שלא, ושתיהן, לדעתי, נכון לעכשיו, עדיין לא יכולות לומר האם צדקו או טעו בהחלטתן זו.

כשבחנו את ההחלטה של הקליפרס בקיץ 2019, העסק היה נראה מבטיח מאד – בתחרות עזה מול הלייקרס וטורונטו הקליפרס הצליחו להנחית אצלם את המלפפון הלוהט שזה עתה זכה באליפות, ובנוסף לקוואי הנחשק, השכילו להטריד עבור פול ג'ורג', לשמור על שלד מנוסה סביב השניים (בברלי, לו-ויל, איבקה ואחרים), ונחשבו כמי שיכולים ללכת עד הסוף ב-2020.

ועם זאת, הבועה הסתיימה במפח נפש, כשיוקיץ' ודנבר מפתיעים את הקליפרס וחוזרים מ1-3 לניצחון 4-3 בסדרה. ב-2021 הקליפרס נערכו למרוץ נוסף לתואר, ואף צלחו את דאלאס של דונצ'יץ' בשבעה משחקים קשים. למרות שקוואי נפצע במהלך חצי הגמר האזורי מול יוטה הקבוצה הצליחה להעפיל לגמר האזורי, אבל הודחה מול פיניקס. קוואי לא שיחק כלל בעונת 2022 והקבוצה הודחה בפלייאין. לאונרד שב לשחק רק לאחרונה, ונראה עד כמה יצליח להישאר בריא ולאן תגיע הקבוצה העונה.

אז כן, עד עכשיו התוצאות אינן כמצופה, בעיקר בגלל פציעות, הן של קוואי והן של ג'ורג', ועדיין, לטעמי מוקדם מדי לסכם את עידן קוואי ופול ג'ורג' בקליפרס. אם בסופו של דבר תצא מזה אליפות, ולוא אחת בלבד, כמו במקרה של טורונטו, לטעמי זה יהיה הישג אדיר למועדון שיצליח לשים את עצמו על המפה. מה ההבדל בין הקליפרס לנטס בהקשר זה? לטעמי, קוואי וג'ורג' סובלים בעיקר מפציעות, בעוד שהצמד של הנטס סובל גם מפציעות אבל גם, ואולי בעיקר, מבעיות במישורים נוספים.

בוסטון, לטעמי, הייתה בהחלט צריכה "ללכת על קוואי" בקיץ 2018, והמחיר, לדעתי, היה מתברר כמצוין (גורדון הייווארד או קיירי, למשל) או לכל הפחות סביר (ג'יילן בראון), ועדיין, אין כל ערובה שהייתה זוכה באליפות בוודאי אם דוראנט וקליי לא היו נפצעים. מצד שני, גם הדבקות בשלד הצעיר טרם הסתיימה באליפות ירוקה. וגם כאן מוקדם מדי, הרבה יותר מדי, לסכם את עידן טייטום-בראון בקבוצה, אז נצטרך לחכות לסוף הסיפור ולגלות אם הוא שמח או עצוב.

והספרס? הם, לעניות דעתי, היו מרוויחים מעסקה עם כל אחת משתי הקבוצות הללו בקיץ 2018, יותר מאשר הרוויחו מהעסקה טורונטו, ומי יודע איפה היינו היום אם כך היה.

בוסטון, ב-13.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)

נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור הקולגות שלו. עוד יותר נדיר שמישהו יהפוך לדוגמא עבור אנשים בכלל, ובשבילי, זה מאנו. כשאני רואה את מאנו משחק כדורסל, אני רואה לא רק איך שחקנים צריכים לשחק כדורסל אלא גם איך אנשים צריכים להיות. תודה רבה מאנו על הדוגמא וההשראה.
Subscribe
Notify of
100 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
רן הנרגן
רן הנרגן
12/12/2022 16:41:21

יופי של פוסט

דוקטור רזי הופמן
12/12/2022 16:58:46

חביב ביותר מיקי
אני עדיין ארגיש מצויין אם הסלטיקס תפסיד משחק אחד מהשניים הקרובים. זה היה מסע חוץ לא קל ו 4 נצחונות מ 6 שמחקים הישג טוב מאד.
מעדיף שיפסידו היום למדדה וינצחו את השקץ מחר.

יהלי אולמר
12/12/2022 17:03:31

מעולה מאנו
הספרס היא הקבוצה המקושרת ביותר בליגה לקבוצות אחרות- סאגת קוואי, התרבות הארגונית ועשרות המאמנים ועוזריהם שיצאו מהחממה שלנו. פשוט מדהים. מועדון קטן שעשה כל כך הרבה. זו הסיבה שאני אוהד, כי אנחנו תמיד מוציאים את המקסימום שלנו.

מנחם לס
12/12/2022 17:35:40

פריוויו סופר מושקע וסופר מעולה. יש משהו בכתיבה של מאנו שגורמת לי לחייך כמעט משך כל הקריאה

צפנת פענח
צפנת פענח
12/12/2022 17:36:49

תודה על הסיקור ,
בתור מומחה לספרס , מה הסיכויים לטרייד פואלטל – וייסמן ? לפי מה שהבנתי סן אנטוניו בכלל רוצים את מודי

Avri
Avri
12/12/2022 23:06:59

לדעתי ישנה הערכת יתר מטורפת בכל הקשור לשווי השוק של פורטל אצל מיקי ואוהדי הספרס פה באתר. לפרסם יש בדיוק שני שחקנים עם שווי שוק כלשהו – ואסל וקלדון. כל השאר זה בחירות סיבוב שני בלחץ.

asaf
12/12/2022 18:03:04

נראה כרגע שוייזמן יותר קרוב לג'י-ליג / יורוליג מאשר לקבוצה אחרת בליגה. תודה מאנו על הסיקור הנהדר, אגב ממפיס לטעמי זה האחות הקטנה של הספרס בשנים האחרונות במה שקורה שם , לחיוב כמובן.

צפנת פענח
צפנת פענח
12/12/2022 18:07:14
Reply to  asaf

לא אתפלא אם בסוף הוא ישחק בוילרבאן

petibear
12/12/2022 21:25:38

אחרי שבנט בא לירושלים, וייצמן חייב להגיע לתל אביב!

שי אבן צור
12/12/2022 18:15:59

אחלה פריוויו מאנו!
באמת מעניין לדעת מה היה קורה אילו. שעשוע נחמד

בתור אוהד ספרס אני מאמין שמתישהו יקרה המהלך הראשוני שבעקבותיו הקבוצה תבנה את השושלת הבאה. בין אם המהלך יהיה בחירה בויקטור או לא, היום הזה בוא יבוא

petibear
12/12/2022 21:24:57

מתישהו….
מכמיר לב לראות את אוהדי הספרס ואוהדי שארלוט חולקים מנטליות 🙁

golan
golan
13/12/2022 0:18:56
Reply to  petibear

לאוהדי ספרס יש סיבה … בעבר כבר יצרו שם שושלת.
איזה סיבה יש לאוהדי שרלוט להיות אופטימיים ?

Berch
12/12/2022 19:05:59

פרוומו משובח מאנו
האהדה שבדמך ראויה לכבוד…
😍

האווי לאסוף
האווי לאסוף
12/12/2022 19:26:44

פריוויו מעולה, תודה רבה מאנו

Jonathan
12/12/2022 19:50:47

אחלה פריוויו מאנו. תודה רבה.
כולנו מאחלים בהצלחה לספרס הלילה. רק שאני לא בטוח אם זה לנצח או להפסיד.

petibear
12/12/2022 21:23:04

סוףסוף פריוויו שנותן מקום לעוד נראטיבים חוץ מהמנצחים הדורסניים האלו, חשוב לזכור שבכל ניצחון יש גם הפסד.
.
פריוויו מעולה
תודה מאנו

Yinon Yavor
12/12/2022 21:35:13

תודה רבה.
אין מה להתפלא שלא היו בנטס אולסטארים בזמן הטרייד.
אם אתה מביא שני שחקני (ארגיואבלי) טופ טן לקבוצה שלך, כנראה שתצטרך לוותר על כל הנכסים ששווים משהו, וזה כולל שאריות אולסטאר שאולי מצאת בארון.

אור
אור
12/12/2022 21:56:34
Reply to  Yinon Yavor

זה מה שהוא רשם, שלא היה אפילו אולסטאר אחד. בכל הסופר-טימז הקודמות תמיד הם מצטרפים ללפחות אחד כזה שכבר היה בקבוצה (אם לא סופרסטאר). הם גם לא הגיעו בטרייד

שדות פופ לנצח
12/12/2022 22:39:26

מאנו, כמו שכמה כבר ציינו פה הכתיבה שלך אדירה, כייף לקרוא אותך מעניין ומצחיק, הזוית המעניינת שבה הכל מתנקז לספארס היתה הברקה .
אבל הכי הכי מעולה בעיני זה כל הכינויים שהדבקת לקיירי ולדוראנט. 7 כינויים שונים בפריוויו של משחק אחד (שמשון ויובב, הנזל וגרטל, עמי ותמי, אמנון ותמר, מקס ומוריץ וקריוס ובקטיוס). אני זוכר אגדה ישנה כזו שנקראה – "7 במכה אחת". על החייט שהרג 7 זבובים ורשם את זה על החגורה שלו וכולם חשבו שהוא הרג 7 אנשים ופחדו ממנו….כזה עוד לא ראיתי פה, תודה רבה ומחכה לכתבות הבאות שלך

שדות פופ לנצח
12/12/2022 22:52:57

ומרוב התלהבות ספרתי 7 כשבעצם יש רק 6…הלך לי כל הנראטיב מהאגדות

Avri
Avri
12/12/2022 23:09:25

זה רק אני שההשוואה לאמנון ותמר קצת גורמת לו לאי נוחות? או לפחות לאימאג' שלא בקלות ימחק לי מהזיכרון?

thetroll
thetroll
13/12/2022 0:11:30
Reply to  Avri

רק לך

thetroll
thetroll
12/12/2022 22:46:33

רעיון יצירתי להפליא וביצוע מעולה תודה מיקי. הספרס שניצחה את מיאמי היתה הקבוצה ששיחקה את הכדורסל היפה ביותר הזכור לי עד בואם של הלוחמים. אבל מאז זו קבוצה בדעיכה ולמרות זאת אני מתקשה לקבל את הפירוק השיטתי שהקבוצה הזו עברה ויתרה מזו לטעמי הם אכן לא קיבלו נכסים מספיקים עבור מה שנתנו.כפי שרשמת פרסטי אכן קיבל הרבה יותר עבור הרבה פחות.דרך אגב לא מאמין ששמשון ויובב היו מצליחים אצל פופ. בסאן אנטוניו יש כוכב אחד וזה המאמן ולכן שחקנים כמו קריוס ובקטוס המכונים לעיתים גם עמי ותמי היו מתקשים להטביע חותם אצלכם לדעתי.
אני חייב לציין גם שתחילת העונה הזאת היתה כל כך טובה מבחינתכם אני ממש לא האמנתי שראיתי את התוצאות עד שהגיע הסיפור עם פרימו ואז ההתדרדרות. ככה שקשה לי להאשים את פופ בטנקינג הזה אני לא בטוח שזה מה שהוא תיכנן ויכול להיות שהמקרה עם םרימו טרף לו את הקלפים.
תודה מיקי

Avri
Avri
12/12/2022 23:12:54

פריוויו נהדר מיקי. בסופו של יום הסיפור פשוט: לא מכרתם את קוואי כשהמניה היתה בשיא, ולא ירדתם לטנקינג בשניה שהוא עזב. כל השאר זה שטויות (לדוגמא, יכולתם להוציא יותר על וייט ודג'ונטה ויכולתם לבחור הרבה הרבה יותר טוב בדראפט, אבל זה, כמו שאמרתי, זוטות).

Smiley
13/12/2022 1:29:30

Cade Cunningham Out for Year
Last year's No. 1 overall pick plans to have season-ending surgery on shin (Woj)

TRIP
TRIP
13/12/2022 2:18:36

דוראנט רוקד עם אבדיה

TRIP
TRIP
13/12/2022 2:27:20

קיירי שחקן האסל מדהים

TRIP
TRIP
13/12/2022 2:42:15

תוקפים את אבדיה במקום את ויל בארטון שלא מוביל בדו ספרתי

TRIP
TRIP
13/12/2022 2:51:58

קיריי הורג את אבידה לא מסוגל לשמור על גארדים זריזים

TRIP
TRIP
13/12/2022 2:56:42

קיריי התחפש לאנקל דרו

TRIP
TRIP
13/12/2022 3:35:40

השילוב של סימונס וקאי בהתקפה בלתי עציר

TRIP
TRIP
13/12/2022 3:41:34

קיריי אנדרייטד כפליימייקר

shadow
shadow
13/12/2022 3:50:24

אם כשביל ומוריס לא משחקים דני זורק רק פעמיים ב20 דקות לאן אפשר להתקדם מפה?

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 4:02:16

שרגעעעע תירגע

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 4:06:31

מסכן לוקה, משחק עם עיוורים ופיסחים, טוב עשה בארטון שעבר לניקס.

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 4:08:53

גידי גוב נכנס בדטרוייט
תיכף ישיר גלי

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 4:09:35

ישעיהו גואל שם שלשה

shadow
shadow
13/12/2022 4:17:43

קיירי התעלל בדני. אנטישמי

TRIP
TRIP
13/12/2022 4:52:22

חחח הילברטון במשחק חייו. לא מסוגל להתמודד מול הגנות פיזיות ניימרד עדיף עליו

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 4:53:26

דינווידי כזה אידיוט

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 5:22:22

שי, יש לכם יופי של קבוצה, הפופיס יעשה את הקסם שלו ויהיה טוב.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח המדדה עלה נגד הסלטיקס לא יאמן אחרי זה יצטרך לואד חודש לפחות

אשך טמיר המקורי
13/12/2022 5:58:25

שרג"א היום שווה יותר מאמדדה + פוווק ג'ורג' ביחד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣 וואלה אמת. כבוד שאמרת את זה בסמן אמת

אשך טמיר המקורי
13/12/2022 5:54:51

וואי איזה בלאגן בסיום המשחק של הספרס
ניצלנו בנס מהפסד בטוח
לא האמנתי שננצח גם כשהובלנו בכמעט 20

דה שוט
13/12/2022 5:56:06

ניצחון טוב משרת את הנטס ראיתי את הסוף אכן שוק הכרמל היה שם

אשך טמיר המקורי
13/12/2022 6:01:57
Reply to  דה שוט

הסיפור הלא ייאמן של תלמה והנטס
https://theuijunkie.com/elvita-adams-empire-state-building/

דה שוט
13/12/2022 6:05:15

חחחחח גדול לצערי אותנו לא יצילו דוראנט גיבור טראגי והקליפס צריכים להיקרא ל״א לואודרס

אשך טמיר המקורי
13/12/2022 6:09:19
Reply to  דה שוט

חחחחח ל.א לואודרס זה מצוין.
הטראקרס והלואדרס של אל-איי 😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🤣🤣🤣🤣🤣🤣 חזק דה שוט אולי אקרא לה גה שוט😂😂
לואודרס זה אחד הטובים

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
13/12/2022 6:17:01

חחחחחחחח
גווווווו תלמה ולואיז

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 5:56:09

אתם עדיין צעירים, תחילת הדרך.
היה משחק טוב שלכם ובסוף קצת התפלק אבל ניצחתם, תעשו את זה גם לבוסטון, זה פק"ל

אשך טמיר המקורי
13/12/2022 6:03:54

זה תמיד קצת מתפלק, מין אכזבה תמידית, בסוף תמיד מאבדים את היתרון ומפסידים.
היום קרה נס חנוכה

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 5:55:03

4 התקפות יותר מדיי עד שהמרגרינה לוקח פס"ז
הגישה הזו עוד תעלה לנו באליפויות….

אשך טמיר המקורי
13/12/2022 5:56:04

כשקולינס יצא ב-6 במהלך האחרון ובאסי נכנס חשבתי שזה טוב לנו. דפק חסימה מנצחת משחק.

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 5:57:57

ילה אני יוצא לדרך, אראה את המשחק באייפון בדרך לעבודה וחצי שני במשרד.

אשך טמיר המקורי
13/12/2022 6:04:36

הולך לתפוס גלים בחרמון?

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 6:54:03

ביצים ועגבניות
שקשוקה, איזה חרמון, אולי השנה קלאב מד במקום?

דה שוט
13/12/2022 6:03:26

אין ספק שהקליפרס בריאים הם הקבוצה החזקה במערב. אם רק היו מצליחים לייצר רצף. הבעייה שהם כמעט לא משחקים בהרכב מלא ולכן הכימיה לא נבנית בכלל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

אם רק אמביד היה "בריא" בסיבוב השני בפלייאוף 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

המדדה משחק טוב ברוגדון משחק על הפנים רזיאל באתם עייפים מלרדוך אחרי סטף?

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 6:55:14

אמרתי שזה משחק שנזרוק (ראה תחזית לעיל מאתמול), מקווה שמחר יהיה סיפור אחר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרוב שגובר משפר את הגנת מיני הם חטפו 70 בחצי מלילי כריות שדמיאן בדרך ל50 waaw

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הליברטון קיבל טיפול עכברושים מול מיאמי חחח כמו ד
שאמרתי הוא איטי מאד והזריקה שלו לוקחת שעה. הוא יעני כוכב כי בליגת waaw המגן 2 מטר ממנו נותן לו לחשוב מה לעשות ונותן לו לזרוק חופשי. אם לוחצים אותו ושומרים אותו אגרסיבי ובלי שריקות אוויר הוא יתקשה מאד עם הזריקה האיטית והמוזרה שלו. זו זריקה שעובדת רק אם נותנים לך מרווח לזרוק.
בליגת קליר םאת אין הגנות אז כל שחקן טוב וסביר נראה מינימום סופרסטאר עתידי ומשלמים לו מקס.
ככה זה עובד שם כולם עוזרים לך שתרוויח. רק דני שלנו מוסר ומוסר ולא ברור למה ולמי שיזרוק 30 זריקות יקלע 10 יגיע ל20 נק פלוס יקבל 140 מיליון.

אשך טמיר המקורי
13/12/2022 6:38:35

זה נכון אבל הוא שחקן חכם ורכז מוסר מצוין אז מספיק שיקלע את החופשיות והוא פקטור משמעותי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקן מעולה לוקח אותו לפני גורדן פול כל יום 😁

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קנארד נתן מוב של בראדרס על וויט עכשיו 😲

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אם שגא במיאמי הם קונטנדרית רצינית ביותר. אני בהלם שגימי באטלר שיחק 3 משחקים ברצף

אשך טמיר המקורי
13/12/2022 6:39:15

החשפניות יצאו לחופשת כריסמס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גם גימי גם המדדה מול בוסטון יום מוזר היום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בלייק ניסה לפסטר את זובאץ אבל לא מנתר כמו פעם והוא צמיד מניח ידיים על המגן לעצור אותו מלהתרומם חחחח

TRIP
TRIP
13/12/2022 6:38:21

טיי לו לא יודע כלום עדיין חי על האליפות של קיריי

אשך טמיר המקורי
13/12/2022 6:39:53
Reply to  TRIP

אבל הוא יודע שהוא לא יודע או שגם את זה הוא לא יודע?

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 6:59:52

מה אני לא יודע ש'תה לא יודע

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 6:59:23

טוב, מחציץ שניה מקווה שהציץ יציץ.

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 7:01:14

הסנטר של זובק עשה עבירה על בראון

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 7:01:45

כמה זמן לוקח לקלוע מהקו?

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 7:03:59

טייטום ממשיך במשחק הגרוע שלו, ככה לא יהיה MVP וזו היתה הכוונה שלו השנה. אז שישכח מזה, יש טובים ממנו.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בוסטון ממשיכים להשליך שלשות בשביל רזיאל 😂😂
ובלייק על קאווי זה הנחת ותיק למדדה?

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 7:14:11

אני לא אוהב שלשות למעט אלו של לארי בירד, זה כן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מרקוס סמארט זה מתחזה כרוני בילד אין בהכל מהלך יש לו משהו להגיד ותמיד מתחזה כאילו משהו כואב לו פעם יד םעם כתף פעם רגל כל תנועה התחזות והצגה חחח בדיחה.
שימו לב אחרי כל סל שהןא מקבל הוא עושה תנועה יעני כואב לו או מדבר משהו לשחקנים חחח וגם שלא מקבל. איכסה פיכסה תועבה ממדרגה ראשונה זה ממש מהתנהגות השקץ

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טייטום כל שבוע מוסיף קעקוע חדש בסוף יראה כמו אייברסון

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 7:37:57

VVVAAACCCHHHDSSSSSSSS

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חח טרנס מאן סימן טו סמול לקורנטו צחוקים שם בwwe

TRIP
TRIP
13/12/2022 7:25:13

טייטום בסלאמפ רציני לא ייקח אמ וי פי

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 7:28:46

נראה לי שהמרגרינה זרק מגבת לבנה למגרש.
מעניין אם המגמה תימשך גם בפלייאוף שלא לוקחים פסקי זמן כשצריך. סטיבוט=אידיוטק'ה=מרגרינה, איזה משוואות האמת היא שהמרגינה הכי גרוע בלקחת פסקי זמן והבוט הכי טוב.

Jonathan
13/12/2022 7:28:48

השדרן של הסלטיקס בסוף הרבע השלישי: Oh F…
כמעט השלים את הuck ועצר בעצמו

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 7:39:16
Reply to  Jonathan

Beseder, az zarkoo od mishak, rak shelo yizrekoo mahar

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 7:40:35

Sheimonnnnnn, we all witness

Jonathan
13/12/2022 7:42:35

הקליפרס בריאים זה כוח שצריך להתחשב בו.
אבל עדיין קצת מביך לחטוף 10 מ-12 מקוואי. טייטום ובראון בנויים ללשמור על שחקנים כמוהו.

דה שוט
13/12/2022 7:44:30

הקליפס מכים בסלטיקס רק שלא יתהפך בזמן שנשאר

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 7:50:48
Reply to  דה שוט

לא לדאוג
אם משחקים עם פריצארד שום דבר לא יתהפך

דה שוט
13/12/2022 8:13:33

😂😂😂

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 7:50:06

קוואי כמעט שנפצע שם, הוא יצטרך שבוע לואוד

הייט אשברי
הייט אשברי
13/12/2022 7:59:59

מסתבר שבקליפורניה לא מטיילים כמו מול המזרחיות…

דה שוט
13/12/2022 8:13:09

הסלטיקס מגלים שהחיים במזרח יותר קלים
🙂

דה שוט
13/12/2022 8:14:06

עוד כמה שעות הם יחטפו מהלייקרס

דוקטור רזי הופמן
13/12/2022 9:08:59
Reply to  דה שוט

לא הייתי בונה על זה.

דה שוט
13/12/2022 8:15:17

תלמה ולואיז בעוד יום במשרד
💪💪
גם מיני… אוי אוי