לוס אנג'לס לייקרס – פריוויו לעונת 2022-3 / מידן

חגיגת העשור הפרטי שלי לכתיבת הפריוויו העונתי של הלייקרס(רובם בהופס, רובם מומי). השנה הפריוויו של הלייקרס מייאש/מורכב/משמח/טראגי/טראומתי/מחק את המיותר/כל התשובות נכונות.

אולם:

הלייקרס תמשיך לארח בקריפטו סנטר (לשעבר הסטפלייס סנטר) 18,649 צופים בממוצע למשחק בעונה הקודמת (97.8% אחוז תפוסה, מקום 10 בליגה) .הלייקרס מארחת באולם מאז 1999, בדצמבר השנה השם של האולם שונה לקריפטו סנטר והלייקרס אכן נראיתה כמו שוק הקריפטו בעונה החולפת…

רקורד בעונה שעברה:

49-33, מקום 11 במערב. אין פליי-אין, אין פלייאוף, אין אליפות.

הלייקרס באחת העונות הכי מאכזבות אי פעם, הקבוצה היחידה בהיסטוריה של הליגה שהייתה מדורגת בטופ 3 של וואגס בסיכויים להיות אלופה שלא עשתה פלייאוף.

מאמן:דרווין האם, עונה ראשונה במועדון

דרווין האם הוא הצ'וזן וואן לאמן את הלייקרס, זו עונת בכורה שלו כמאמן ראשי. האם שהיה שחקן די זניח בליגה, משמש כעוזר מאמן מאז 2011 (3 עונות בלייקרס, 5 בהוקס, 4 עם מילווקי, אליפות ב 2021).

האם בן ה 48 קיבל את המפתחות לאחד התפקידים הקשים בליגה, זאת למרות שמאמנים מנוסים כקני אטקינסון, טרי סטוטס וקווין סניידר שהמעומדות שלהם הוזכרה, הלייקרס בחרה בהאם הרוקי.

בעונה שעברה ווגל לא הצליח לשלוט בנעשה בקבוצה והוא שילם את המחיר לאחר 3 עונות.

יהיה שמח גם באפריל?

שחקנים שעזבו / באו

הלייקרס המתינה לקראת עונת 19-20 לקאווי שבחר לשחק בקבוצה מעבר לכביש. הלייקרס שנשארה עם המכנסיים למטה, החתימה בעיקר וטרנים או שחקנים ללא קבוצה שחיו בשלום עם חוזי מינימום. למרות סגל מסייע שמורכב משחקנים משלימים זה הספיק לאליפות ב 2020. באוף סיזן של 2020 פלינקה עשה מהלכים גדולים והצליח לחזק את האלופה באופן משמעותי על הנייר עם החתמות של שרודר, מארק גאסול, ווס' מת'יוס, מוטרז הראל ובהמשך העונה את אנדרה ד'ראמונד ובן מק'למור הלייקרס נכשלה בעיקר בגלל פציעות של לברון ו AD בסדרת הסיבוב הראשון מול הסאנס. בקיץ 2021 נראה שבעל הבית התשגע והלייקרס ביצעה טרייד על KCP, קוזמה והראל בתמורה לראסל ווסטברוק. הלייקרס דה-פקטו פירקה את הקבוצה והחתימה 10 שחקנים בגיל 31 ומעלה. והקיץ? שוב הולכים לפירוק והרכבה. סגל חדש לחלוטין (להוציא הביג 2 ו1/2).

הילד של מי ימשיך ללמוד באל איי?

לברון, AD, ווסטברוק(שאף אחד לא רצה שישאר), אוסטין ריבס, קנדריק נאן(שלא שיחק כלל העונה הקודמת)

שלום ולא להתראות –

אז ככה, ללייקרס הייתה כמות אדירה של וט'רנים בעונה שעברה. רובם ככולם ללא קבוצה (נכון לכתיבת הפריוויו בתחילת ספטמבר). כרמלו אנתוני (37) – ללא קבוצה, דוויט הווארד(אוטוטו 37) ללא קבוצה, טרבור אריזה(ללא קבוצה), רונדו, די ג'יי אגוסטין, דארן קוליסון, קנט' בייזמור, אוורי בראדלי.

שלום וחבל –

מאליק מונק שקיבל אחלה חוזה בקינגס, היה מנוקודות האור היחידות בעונה שעברה

THT – הלייקרס סירבה לכלול את טיילר הורטון טאקר בשיחות טרייד על ווטסברוק אבל העבירה אותו ואת סטנלי ג'ונסון בתמורה לפטריק בוורלי

הנה הם באים, החברים החדשים:

הלייקרס הפנימה לקח מהעונה הקודמת והחתימה שחקנים צעירים מתוך תקווה שלא יושבתו ויספקו אנרגיות לקבוצה.

לוני ווקר ה – 4 – הגיע מסן אנטוניו ספרס לחזק את הקו האחורי 6.5 מיליון דולר לעונה

חואן טוסקאנו אנדרסון – אלוף טרי, הגיע מהוורירס, 1.8 מיליון דולר לעונה

פטריק בוורלי – הגיע בטרייד מהג'אז, 13 מיליון דולר לעונה, יחבור? לראסל ווסטברוק בקו האחורי?

תומאס בריאנט – ינסה לחזק את הקו הקדמי, הגיע מהוויזארדס 1.8 לעונה

דמיין ג'ונס – חוזר לסיבוב שני בקבוצה לאחר עונה בקינגס , 2.3 מיליון דולר לעונה

טרוי בראון ג'וניור – הגיע מהבולס, שחקן צעיר בן 23, שיחק 66 משחקים בעונה הקודמת 1.8 מילון לעונה

מקס קריסטי – גארד, רוקי שנבחר בבחירה ה 35, הגיע ממישגן סטייט, חוזה מינימום לרוקי 1 לעונה

מה היה בעונה הקודמת של לוס אנג'לס לייקרס?

הלייקרס במהלך שכל בר דעת הניף גבה (לא של AD) ושאל את עצמו WDF??? הלייקרס ויתרה על 3 שחקנים יציבים, כאלו שמסוגלים לקלוע ובעיקר להגן בתמורה לראסל ווסטברוק.

הלייקרס, למרות המקום ה – 7 ב 2021 סיימה את העונה במקום ה 1 בדיפנסיב רייטינג. את העונה החולפת היא סיימה במקום ה 23 ועם ממוצע ספיגה של 115.3 (3 מהסוף)

הלייקרס נראתה נוראי במשחקי הפרי-סיזן ולמרות הכל הצליחה לעמוד על מאזן 13-16 באמצע דצמבר.

5 הפסדים רצופים והלייקרס לא חזרו למאזן חיובי עד לסוף העונה. המאזן של הקבוצה לאחר פגרת האול סטאר עומד על 4 -18 (2 ניצחונות בג'ארבג' טיים במשחקים שלא קבעו דבר). הלייקרס למרות עונה חלשה מאוד של המערב. לא הצליחה להשאר אפילו בתמונת הפליי-אין ונותרה מאחור כהספרס וניו אורלינס עקפו אותה.

פרנק ווגל לא שלט בנעשה, עלה עם שלל חמישות, היה צריך לתמודד עם פציעות ועם הפסדים מביכים לקבוצות כמו OKC. הלייקרס נראיתה בהמשך ישיר לסיום עונת 2021, ווגל לא שלט לחלוטין בקבוצה, לא הייתה הירכיריה וראסל ווסטבורק לא הצליח להשתלב. בנוסף AD לא הסכים לשחק כסנטר (מה חדש?) ולברון? עונה של 30.3 למשחק(הממוצע למשחק ה 2 שלו בקריירה) מלבד זאת לברון זרק 8 פעמים מ 3 למשחק (כמעט כפול ממוצע הקריירה שלו לפני שהגיע לאל איי) ללברון היו 56 משחקים בעונה החולפת והלייקרס היו במאזן של (31-25 שלילי עם המלך). הגבה? שיחק ב 40 משחקים (מאזן 23-17) היה בעונה נוראית, לא הפגין מנהיגות, איפה זה ואיפה השחקן של הבועה? 18 אחוז עלובים מדאון טאון לעומת 57 אחוז מ 2 (הטוב בקריירה שלו). ראסל ווסברוק שקיבל טונות של בוז, איבד את האמון של הקהל, נראה אומלל בלא מעט דקות על המגרש.

הלייקרס התמודדה עם אובדן של קארוסו(לא נשכח ולא נסלח), KCP, שרודר, קוזמה, מרקיף מוריס נותרה ללא הגנת פרימטר וגם בהתקפה היא נראיתה פשוט נורא. (מקום 21 באופנסיב רייטינג)

טרבור אריזה שהיה "אמור" להיות שחקן חמישייה שותף ב 24 משחקים בלבד עקב פציעות. לא פחות מ 25 שחקנים שונים שותפו, מתוכם לא פחות מ 16 פתחו בחמישייה.

עם כל הכבוד לכשלון בשילוב של ווסטברוק, לברון בעונה 18 ברציפות עם ממוצע של 25 ומעלה למשחק ובדרך הבטוחה לעקוף את קארים עשה ככל העולה על רוחו, כולל לא מעט זריקות מהלוגו. הוא לא סיפק מנהיגות ולא סיפק את מה שמצופה משחקן במעמדו, דיוויס? ממשיך לפחד לשחק סנטר וממשיך להיות פריך כמו פרינגלס.

*אזהרה- הסרטון לא מיועד לחברי ה-ללל, נשים בהריון וילדים מתחת לגיל 14(סליחה רועי)

קנדריק נאן שהיה אמור להיות שחקן מוביל לא שותף כלל, בנסיבות הקיימות, כרמלו ודוויט הווארד היו סבירים בעיקר התחשב בגילם.

מאליק מונק המשיך הלאה ובצדק, הוא ניפק עונה מצויינת עם תמורה מלאה לשכר שלו.

הבוקה והמבולקה של הלייקרס התחילה עם פסטיבל ווסטברוק, במקום שהקבוצה תתאחד ותנסה להגיע לפחות לפלייאין הם סיימו את העונה עם 8 הפסדים רצופים כשהיה ברור לכולם שהלייקרס לא רוצה את ראסל העונה.

סרטון של 35 שניות לסיכום העונה של הלייקרס

אז מה צפוי לנו?

דרווין האם בעונתו הראשונה כמאמן לא הולך ללקק דבש, לברון לאורך כל הקריירה שלו הקיף את עצמו במאמנים רוקים, לא כאלו שיוכלו באמת לשלוט בנעשה.

ווסטברוק מימש את אופציית 47 מיליון הדולר שלו, האם היה מאוד חיובי ואמר שינסה לשלב את ווסטברוק כחלק מתוכנית המשחק שלו.

מבלי לחשוב פעמיים הלייקרס החתימו את פטריק בוורלי, אולי השחקן הכי שנוא בליגה על ווסטברוק… אני מקווה שלא יהיו שותפים לחדר במשחקי החוץ.

הפסטיבל סביב לברון והשיא של קארים יהיה אישו שהאם יהיה חייב לנטרל.

עם כל הכבוד ללברון, השחקן הכי חשוב של הלייקרס זה AD. אם לברון ישחק כ PF ו AD ישחק כסנטר אין קבוצה שיש לה 2 שומרים שמסוגלים להתמודד איתם.

נראה שהלייקרס מוכנה לאופציה להשבית את ווסטברוק אם וכאשר הוא לא ישתלב, הם הלכו על בוורלי + ווקר ואם נאן יבריא + האופציה של לברון כרכז ואלו יהיו חדשות רעות מאוד לווסטברוק.

אני משער שהאם כמי שעבד המון שנים עם בודנהולצר ינסה לשחק עם רוטציה רחבה מבלי לאפשר לאף שחקן לשחק מעל 36 דקות למשחק.

לא נהנתי מהעונה האחרונה של הליקרס אני לא בטוח שאני הולך להנות מהעונה הנוכחית, לברון הוכיח גם בלייקרס וגם בעבר שהוא לא מתסדר עם שחקנים צעירים ולא מוכן לשלם שכר לימוד. הוא הפנים שהמרדף לטבעת 5-6 נגמר. הוא ינסה להיות ה GOAT דרך ניפוץ השיא של קארים. הלייקרס עשו מעשה ללא כל מחשבה שסיפקו לו חוזה לשנתיים נוספות (העונות ה 21 וה 22 שלו בליגה).

לברון רוצה לשתף פעולה עם בנו ליצור תקדים ולהיות האב-סב-בן הראשונים בתולודת הליגה (ותודה לד'לונטה ווסט) שינסה לעזור לקדם את צעירי הלייקרס. אני לא יודע איך ואיזה תפוקה הלייקרס תקבל מטרוי בראון ג'וניור, טוסקאנו אנדרסון והאם נאן יהיה דומה למשהו ממה שראינו ממנו במיאמי.

הקו הקדמי של הלייקרס סובל מדלילות מטורפת, אין סנטר דומיננטי ואין מחליף ראוי ל AD. הקו האחורי משופע בכשרונות אבל מישהו יהיה צריך להתמודד מול יוקיץ'/אמביד/טאונס+גובר. יכול להיות שתוספת של דוויט הווארד לא תהיה רעיון נורא כל כך.

הסגל של הלייקרס נשאר דליל ואם וכאשר יהיו פציעות של AD (שכבר הספיק להפצע כשקיבל מכה בברך, פציעה בבית שלא קשורה לכדורסל) יהיו דקות שלברון יצטרך לשחק כסנטר. ג'ונס וברינאט לא ברמה מספקת לליגה, בטח שלא לרמות הגבוהות.

המפתחות של הלייקרס יהיו – הבריאות והעמידות של AD ולברון

ניטרול סימן השאלה סביב ווסטברוק והיכולת לשלב אותו (משימה לדוויד קופרפילד, לא להאם)

השילוב/תפוקה מהצעירים, קריסטי(המכונה קריספי) מסקרן אותי, הלייקרס פגעו בעבר בינגו עם בחירות סיבוב שני ושחקנים שאספו מהסאמר-ליג

שיפור משמעותי בהגנה.

הלייקרס עם הפנים לקיץ הבא, בנסיון להחתים את קיירי, שיהיה בהצלחה. עם הראש של קיירי והגוף של דיוויס זה כמו ללכת על השחקן המושבת האלטימטיבי.

חמישייה פותחת – בוורלי, ווסטברוק, לוני ווקר, לברון, דייויס, בריאנט (לא קובי)

ספסל – אוסטין ריבס, ווסטברוק , ג'ונס, טוסקאנו אנדרסון, קנדריק נאן, בראון ג'וניור, מקס קריסטי

ביי ביי קארים – 1325 נקודות מהמלך

תסריטים

התסריט ההוליוודי – דיוויס חוזר מהפגרה חד ונחוש ומתמיד, הוא מספק עונת שיא של 81 משחקים ונבחר ל MVP וה DPOY. לברון ממשיך ללעוג לחוקי הטבע והוא מספק עונה לפנתיאון עם 32 נקודות למשחק, הוא שובר את השיא של קארים במשחק מול קליבלנד וצורח – Cleveland this is for you!! לאחר ההופעה שלו בסרט ספייס ג'אם 2, הוא מקבל הצעה לשחק בנוסע השמיני כעב"ם שהגיע להתשלט על כדור הארץ, ווסטברוק ובוורלי מוצאים את הדרך לשחק יחד וזוכים לכינוי – בוורלי הילס. הצעירים של הלייקרס משתלבים באופן נפלא, האם נבחר למאמן העונה והלייקרס מסיימת ראשונה במערב.

בסיבוב הראשון הלייקרס מפרקת את ניו אורלינס כשדוויס מקבל קריאות MVP מהקהל המקומי, בסיבוב השני הלייקרס חוזרת למיניסטה ומנצחת בגיים 6 על הראש של גובר ו KAT. בגמר המערב היא נוקמת בסאנס שהוליכה 2-1 אבל איבדה את פול באמצע משחק 4 לאחר שהסאנס היו ב +21.

הלייקרס נקלעת לפיגור 3-0 מול מיאמי בגמר הליגה. אדם סילבר מחזיר את טים דונהי מפרישה בת 15 שנים, הלייקרס כופה משחק 7, הקונפטי מוכן דייויס נפצע בדקה ה 3 לאחר שהוא נוחת על לברון שמושבת גם הוא. מיאמי מנצחת ב 43 הפרש וזוכה בטבעת רביעית.

התסריט הפסימי – דיוויס נעדר מחצי עונה, ווסטברוק ובוורלי הולכים מכות במשחק קדם עונה וראסל דוקר את בוורלי וחוטף 8 שנים בסאן קוונטין על נסיון לרצח (בוורלי ניצל בנס ואמר, עם האחוזים של ראסל אני מתפלא שהצליח לפגוע בי) , הלייקרס מגיעה לעונה ללא קו אחורי, לברון משחק בעיקר במשחקים נגד הטנקריות של הליגה ושובר את שיאו של קארים. ג'ני באס מוסיפה לו עוד שנתיים לחוזה, פלינקה המיואש נכנס מרצונו לאשפוז במכון גמילה למזוכיסטיים בבל אייר.

התסריט הריאלי – הלייקרס יהיו איפשהו באמצע. יהיה שיפור משמעותי לעומת העונה הקודמת. ווסטברוק ימצא את עצמו מסופסל/מנודה מהקבוצה. הלייקרס תסיים עם 44 ניצחונות ומקום 7 במערב. והדחה לסאנס בסיבוב הראשון בג'נטלמן סוויפ.

לפוסט הזה יש 100 תגובות

  1. בחיי שאני לא מבין מה הקטע לספר בדיחות לא מצחיקות בתחזיות.
    התסריט האופטימי הוא לא אליפות, הוא ממש לא אליפות. עם חיזוק של טוסקנו אנדרסון ולוני ווקר, והעובדה שלברון הזדקן בשנה, זה לא אליפות. התסריט האופטימי הוא מקום בפלייאוף בלי צורך להיות בפליי אין.
    התסריט הפסימי הוא בדיוק המקום בו הם סיימו בעונה האחרונה, מינוס שניים. כלומר, איפשהו במקום ה 13 במערב.
    התסריט הריאלי הוא באמצע. יש גבול לכמה לא פליי אין אפשר לעשות, אם החד גבה בריא. אז שיהיה – פליי אין וזהו. מקסימום מקסימום, סיבוב ראשון.

    בכלל, בתחזיות כל מה שצריך לעשות הוא לקחת את מה שהקבוצה עשתה שנה שעברה ולבדוק אם יש היתכנות לשיפור, עמידה במקום או נסיגה, בהתייחס בסיכויים של כל אחד מהם.

    1. ואם להוסיף , אז בחיי – מה הסיבה האמיתית בניתוח ה"ריאלי" לשיפור מהשנה שעברה? לברון הרי מזדקן בעוד שנה ואם בשנה הקודמת הוא לא שיחק הגנה בכלל (סליחה, אבל ההגנה של לברון בשנה האחרונה היתה גרועה יותר מההגנה של הארדן בכל אחת מהשנים בהן הוא שיחק ביוסטון). בברלי כבר שנה שעברה הוכיח שהוא בערך בשלב הקריירה בו נמצא ווסטברוק. הוא נטול משמעות לחלוטין.
      נקודות לאופטימיות? אולי הגבה יהיה בריא… אולי. אולי ריבס ישתפר בקצת, אולי… האם זה מספיק לשפר את הקבוצה בהרבה? לא נראה לי

      אגב, אציין שאין לי מושג למה לא החתימו את כרמלו לעוד עונה.

      1. מסכים שזה שלא החתימו את כרמלו זה מוזר. אבל כל מה שמידן מיקד בפריוויו הזה ובצדק זה את העובדה שהם עושים כבר המון זמן דברים מוזרים – קח לדוגמא.."הלייקרס במהלך שכל בר דעת הניף גבה (לא של AD) ושאל את עצמו WDF??? הלייקרס ויתרה על 3 שחקנים יציבים, כאלו שמסוגלים לקלוע ובעיקר להגן בתמורה לראסל ווסטברוק". תסתכל כמה שטויות הם עשו אז אתה מתפלא שלא החתימו את כרמלו?
        לגבי התחזיות אני דוקא כן מסכים איתן כי זה נשען על כך שדייוויס אולי סוף סוף ישחק העונה וודאי תסכים עימי שזה כשלעצמו מצדיק השתתפות בפליאוף ושיפור לעומת שנה שעברה. יש לזה ערך רב יותר מעוד שנה תוספת לגיל של לברון.
        חוץ מזה באופן כללי במצב של הלייקרס מה שאפשר לעשות זה בעיקר לצחוק ולי היה כייף לקרוא את הפרייויו הקולח והמשעשע הזה דוקא בזכות הירידות האלה… 🙂
        תודה אבי תודה מידן.

  2. התוספת של לוני טובה (אבל גם מונק נראה כמו נקודת אור במה שהלך שם עונה קודמת), אבל הסגל נשאר מאוד חלש ותלוי לחלוטין בשני שחקנים, ולברון כבר מתקשה לסחוב לבד ועסוק בסטטיסטיקות ומספרים אישיים.
    דיוויס בריא הוא המפתח לכל העונה של הלייקרס. אם הוא בריא, אז הלייקרס בפלייאוף, אבל הם יצטרכו אותו במוד MVP

    1. החשש שלי לגבי לוני הוא כמו לא מעט שחקנים שיצאו מהספרס
      איך הוא יראה בלייקרס?
      יש אין ספור דוגמאות לשחקנים שנראו יהלומים בספרס וזכוכית מנופצת מחוץ לספרס

      1. גם בספרס הוא לא היה יהלום. אני חושב שבחוץ יהיה דווקא טוב יותר.
        נראה לי שהתקרה שלו זה לתת לכם את מה שמונק נתן.
        מה שכן יש לו הטבעות מפלצתיות שיעירו קצת את הקהל – יהיה שחקן אהוב.

    2. נכון מאד, הכל תלוי בדיוויס.
      אם נותרו לו גוף ורצון להיות שחקן מוביל בליגה, ומלך בלייקרס, הוא יכול, ויש לו קבוצה להגיע איתה רחוק.

  3. בחלק הראשון פשוט התעצבנתי, כי הרגשתי שאין היגיון בשום דבר שאתה כותב, ואני לא אוהב שמורחים אותי.
    .
    לקח לי קצת זמן להבין ש"הטעות במקור" – אתה פשוט מסביר, במדויק, את שרשרת הטעויות המטופשות, ההחלטות הבלתי סבירות, והמעשים התמוהים של הלייקרס, שבאמת לא ברור מה ואיך קורה שם.
    .
    בתחזית כבר נרגעתי והתפוצצתי מצחוק.
    .
    תודה רבה מידן, אחלה פריוויו. גם לאימפריות יש שנים קשות, וזו של הלייקרס תהיה אחת מהן.

    1. אין הגיון זה – הלוס אנג׳לס לייקרס
      ב 2020 הם זכו באליפות למרות סגל מסייע מאוד חלש (עם כל הכבוד לדני גרין שהיה עסוק בזריקת לבנים)
      הלייקרס עשו אוף סיזן מדהים ובסוף העונה הלכו שוב על מהלך חסר כל הגיון עם ההחתמה של ווסטברוק והחתמה של ווטרנים שלא היו מוצאים מקום בליגה
      העונה הם בבור צואה של 47 מיליון דולר בדמות החוזה של ווסטברוק
      הנסיון להצעיר את הקבוצה טוב אבל יש יותר חורים בסגל מגבינה שוויצרית
      האם צריך לעבוד כמו אלכימאי, בתסריט מסויים זה יכול להצליח מעל ומעבר למצופה אבל עדין יש יותר סימני שאלה מסימני קריאה

      1. האליפות של 2020 היא אליפות לכל דבר. שום כוכבית ושום כלום. המדרש היה ישר ונתן הזדמנות שווה לכולם. אבל לליקרס שיחק המזל. הצמד הלא עמיד לברון את דיוויס קיבלו מנוחה ארוכה להתאוששות. תנאי הבועה היו אידיאלים עבור המנהיגות של לברון ומצד שני האופוזיציה מ LA לא הסתדרה איתם והתמוטטה. רוצה לומר, דבר בכשלונות של השנתיים אח"כ לא מפתיע.

        1. מי כתב כוכבית?
          אמרתי שהסגל המסייע שלהם היה חלש, היה להם יותר מזל משכל
          אתה לא יכול להגיע לכל עונה עם 8 שחקנים חדשים בסגל
          ב 2020 זה הצליח מעל ומעבר למצופה
          ב 2021 נראו מעולה עד הפציעות
          2022 – מושב של בית אבות

  4. מאחל עונה טובה כמו האחרונה.
    תחזית: השקץ ימשיך לעשות קוסט טו קוסט בקו ישר דרך האמצע ביתר שאת. דאבל טים אולי הוא יקבל בטקס הפרישה שהשחקנים יחבקו אותו.
    דיוויס לדעתי יתן עונה חזקה מאד. בברלי ולוני זה תוספת טובה זה עוד רגליים שזזות.
    חושב שיסיימו 3-4 ופסידו בסיבוב השני (תלוי את מי יפגשו גם)

  5. תודה מידן. מדהים שכבר עבר עשור.
    מה שהיה שנה שעברה זה מה שיהיה השנה. לברון יעבור את קאריןם וזה יהיה רגע השיא שלנו השנה. התסריט האופטימי זה למעשה התסריט הריאלי שלך

  6. תודה, כתוב נחמד וכייפי, בול ולעניין.

    כמו שכתבו מעלי, מבחינת הסגל הלייקרס לא השתפרו בכלום. הכל תלוי לדעתי בדייויס, אם הוא נותן עונה כשירה וטובה הם בפלייאוף, אם לא אז הם לא. לברון לבד כבר שנים לא מספיק.

    לא מבין איך דווייט וכרמלו לא מקבלים חוזי מינימום. שניהם בסך הכל עוד עושים עבודה לא רעה מהספסל. את שניהם הייתי מביא לסלטיקס – כרמלו במקום גלינרי, והווארד כסנטר שלישי.

    בנימה אישית, אני ממש מבסוט מהלייקרס בשנים האחרונות. חוץ מההבלחה של עונת הבועה, הם מספקים לי כבר בערך עשור שלם אושר עילאי של סרחון ביבים הוליוודי. ימים טובים.

    1. תודה אברי
      הלייקרס דווקא נראו טוב מאוד לשני וחצי וזהו בערך
      לגביי כרמלו ודוויט אני חושב שיש עניין של פגיעה במרקם החברתי
      זה לא רק הלייקרס זה עוד 29 קבוצות שלא ממש רוצות לגעת בהם
      לאחר שנים של ניהול אגדי בימיי באס האבא, הניהול של הבת כושל בת כושלת
      אכזבה אדירה ממה שקורה בקבוצה שהגיעה לשיאה בטרייד על ווסטברוק

  7. תודה מידן אחלה פריוויו למרות שהבדיחות על ראס ועל לברון כבר שחוקות (לא אשמתך חחחח).
    דייוויס גמור הוא קלע בעונה הקודמת יותר גרוע מראס. אין לו רגליים, היו צריכים מזמן להטריד אותו.
    לברון זה בדיחה, הוא היה השחקן "המוביל" של הלייקרס בעונות האחרונות. זה נגמר פעם אחת מחוץ לפלייאוף, פעם אחת בהדחה בסיבוב ראשון (אז זה נקרא סיב חחח) ופעם אחת מחוץ לפלייאין(!!!) שזה בעצם להגיד סקרמנטו/אורלנדו.
    הייתה גם זכייה בליגת הקיץ באורלנדו אבל זה כמו לזכות בגביע-הטוטו בכדורגל.
    היה צריך להטריד גם אותו.
    הלייקרס צריכים לתת לראס להוביל את הקבוצה, אבל כמובן שהם לא יעשו את זה. אז הלוואי שיטרידו אותו (אם יגיע לסאן אנטוניו אני חושש לבריאותו של פופ).
    תחזית – עם החוקים החדשים שסילבר מבשל לברון יקלע 50 נקודות במשחק בצעד וחצי, הלייקרס יסיימו מקומות 8-7 ויעשו פלייאוף. בהינתן בריאות הם אפילו יכולים לעבור סיבוב. מעבר לזה – ייחשב בעיני כעונה מוצלחת מאוד.
    .
    המערב התחזק מאוד השנה ומצד שני יש לו תחתית "עבה": סאנס, לוחמים וקליפס חזקים ומועמדים שלי לטופ-6
    מיני התחזקו מאוד, דובים התבגרו, ניו אורלינס עם ציון יעשו קולות ודאלאס ודנבר יהנו מעונות שיא של יוקיץ' את דונצ'יץ' (להלן "המודחים").
    ס"א יוסטון אוק' סיטי ואולי פורטלנד ייאבקו על כרטיסים טובים בלוטורי. יוטה וסאק לכאן או לכאן.
    הלייקרס בהחלט מסקרנים לעונה הקרובה.

    1. לברון מוביל, הוא סיפק עונה אדירה כששיחק כ PG בהתקפה
      כיום התפקיד שלו לא מוגדר, מסנטר ועד רכז
      הפרמטר של 8 זריקות מדאון טאון בעונה הקודמת הוא פשוט הזוי
      לליקרס היו נכסים בדמות לברון ו AD
      יכלו לעשות טרייד ולהנחית כוכב צעיר ובחירות דרפאט
      עשו בדיוק ההפך
      כרגע אין שום נכס בקבוצה וייקח הרבה שנים להתאושש מזה
      אם הייתי יכול, הייתי מוחק מהזכרון את הפרק של לברון בלייקרס

    2. ברוך רובין

      דה שטות לא הפסקנו עם השטויות? ראס לא יכול להוביל קבוצה בסין השחקן הרע בליגה. ראס בשיאו לא עבר סיבוב ראשון כשחקן מוביל, עכשיו אפס שנות אור מהשיא.

      1. ברוך לוקה עם 14 נקודות באירופה ניימאר כבר עם 11 שערים העונה יאללה תתחיל לבשל כובעים גם ראס יארגן לך אחד חכה חכה
        🙂🙂

  8. הודעה לליגה: גורדן פול וגיימס וייזמן מעבירים את הקיץ במשחקי 5 על 5 ובתרגולי P&R. וויסמן, שרואה עצמו , ככל צעיר, כיצרן נקודות, לא יותא בזמן מהחסימות. הוא נוטה לעשות את זה מוקדם מידי. לקרי אין את הזמן והסבלנות שלתרגל איתו את התהליך. לפול יש. גם לפול יש מה לשפר בתחום. בשנה שעברה לא היו לו הרבה שותפים למהלך. גרין עובד בעיקר עם קרי ובאופן כללי קר לא משתמש במהלך הרבה. בעשור האחרון החולשה העיקרית במערכים של ג"ס היה ההרכב השני. תפקוד מוצלח של הצמד בדקות האמצע של המחציות יפתור את הבעיה.

  9. פריוויו ענק!
    ראשית כל נמתין לטרייד על ראס כדי להעריך את הקבוצה.
    עד אז, התסריט הריאלי מדויק מאוד לדעתי.
    הבאתם משלימים נחמדים, שחקנים שאני אוהב כווקר, אנדרסן, ובברלי. ובראינט הוא סנטר-סקורר עם יד מבחוץ (כשלא פצוע).
    לא מספיק. והשלישיה הקטנה והלא מתפקדת עדיין עסוקה בענייניה (שקץ – לשבור את השיא, גבה – הכל חוץ מכדורסל, ראס – להוסיף עוד אגף לאחוזה עם לבנים תוצרת בית).
    הקבוצה רקובה מהיסוד בגלל שבנויה על כוכב מזדקן שהדבר היחיד שאכפת לו ממנו זה לצבור נק', כוכב פציע שרך יותר ממרגרינה ואכפתי לכדורסל פחות מפוטין לחיי אדם, והדביל המקפץ שאין מספיק מילים לתאר את הנזקים שהוא עושה.
    היא תהיה רקובה עוד הרבה שנים קדימה, פרויקט הגמר של השקץ.
    האם זה אפיזודה חולפת, יתנדף כמו נאד ברוח.
    מחזיק אצבעות שראס יישאר (לא באמת מאמין שזה יקרה) למיקסום הצחוקים.

    1. השאלה הגדולה זה האם הלייקרס יסכימו לוותר על הבחירות. בדרך כלל אין לי שום בעיה לוותר על בחירות רק הפעם מדובר על בחירות שהסבירות שנהיה גרועים גבוהה מאוד ולכן לא יודע אם טרייד אכן יקרה

      1. לדעתי יסכימו.
        עכשיו הם לא פה ולא שם.
        לא נותר להם אלא ללכת אול-אין ולנסות להשתפר כמה שאפשר בחלון הקצר שנשאר.
        הם משחקים על זמן כדי לנסות להשיג מקסימום תמורה במינימום מחיר.
        יש את ההצעה מאינדי, ואת החבר'ה מיוטה.
        משהו מזה יקרה.

  10. תודה על הפריוויו.
    עם הלייקרס כל הזמן מחפשים אחראים לכשלון ומנסים להדיח אותם במקום לנסות לראות איך חבורת האנשים הזו יכולה לעבוד ביחד. אם מתעקשים, לטעמי – אלה ההנהלה ולברון מאשר ראס.
    הנה לברון בעונה שעברה – הפעמים שהוא לא ירד להגנה (נח בשביל לקלוע בהתקפה, עאלק), המכות עם סטיוארט מהפיסטונס, הדחיפה של שחקן יריב שנחת על AD והשבית אותו. ועוד החליקו לו את זה…
    .
    וגם באיך שהקבוצה נבנתה – הרוקטס היו אלה שניצחו את הלייקרס ואז אמרו שהאסטרטגיה הייתה פשוט לשחק ISO מול כרמלו… או כל תצוגות התכלית שהם חטפו מגבוהי הליגה – יאניס, KAT.
    או המכות על הספסל בין AD להווארד כבר בתחילת העונה.
    .
    יש סיכוי שהסגל החדש ייתן להם מספיק בשביל הגנה קבוצתית ונראה אותם עושים משהו יותר מוצלח (אבל לצערי פחות משעשע) העונה.

  11. פשוט מדהים מה שהלייקרס עושים.
    יש נוסחא קלה מאוד לאיך בונים קבוצה אלופה עם לברון, ומאז 2020 הם מתעקשים לא לנסות אותה.
    (וזה בערך בלתי אפשרי כל עוד לא מקבלים תמורה יורדת על ווסטברוק)
    יש דוגמאות לאיך בונים קבוצה יעילה סביב דייוויס, ומאז 2020 הם מתעקשים לא לנסות אותן.
    (וזה הולך להיות בלתי אפשרי לבנות סביב דייוויס ליום שאחרי עם הבור שלברון משאיר אחריו בכל קבוצה שהוא עובר בה)
    יש הוכחות שאפשר להפוך את ראסל ווסטברוק לשחקן שתורם לקבוצה, והם התעקשו להביא אותו לקבוצה שבה אי אפשר לעשות ככה.
    (וזה בלתי אפשרי כל עוד ווסטברוק מתעקש לעשות אייברסון של סוף קריירה ולא להבין שצריך ללמוד להתאים למשחק שהוא קצת, קצת, שונה מ"ראסל רץ לסל. מטביע")
    זה בערך כמו לעשות סרט עם באטמן, וולברין ורורשאך ולקוות שהדיאלוגים יהיה משהו חוץ מנהמות.
    אני בטוח שכולם בקריפטו דוט קום ארנה ירוויחו מריצת פלייאוף טובה. אבל כמו קריפטו, זה נראה בעיקר כמו הזיה.

  12. קודם כל אחלה פריוויו גם משעשע גם קולח וגם מדויק. תודה מידן
    אני איתך בתחזיות חוץ מהתחזית האופטימית לדעתי בתחזית האופטימית הם זוכים באליפות ולא מפסידים למיאמי ב 43 נקודות במשחק 7 כמו שכתבת.
    למה? כי לברון נראה סוף סוף כמו שחקן שלם שחקן בשל שלמד לשחק כדורסל. צריך לזכור שהיום בגיל 38 הוא סוף סוף נכנס לפריים שלו הוא בדיוק באמצע הקריירה. אם ניקח בחשבון שהוא רוצה לשחק עם שני הילדים שלו זה נותן לנו לפחות עוד 5 שנים של "הנאה" ממנו ועם איך שהוא שומר על הגוף יש מצב בהחלט שהוא יחליט בסוף לשחק גם עם הילדים של הילדים שלו כלומר אם עד היום הוא 20 שנה בליגה אז הוא בדיוק באמצע הקריירה ולהערכתי יש לו עוד 20 שנה לפחות יפרוש בגיל 58.
    היתר זה די ברור מאליו. ראס בשנת חוזה זה אומר שהוא יתאמץ מאוד. אני חושב שהוא יבחר לאולסטאר ובסוף העונה הוא יחתום על סופר מקס בלייקרס ל 5 שנים. AD יבחר לאיש הברזל של העונה כי ישלים 82 מ 82 רק הוא אבדיה וברידג'ס יהיו בחבורה המכובדת הזאת.
    בקיצור לא מבין את מי שהתלונן על כך שהפריוויו נכתב בהומור במצב של הלייקרס הדבר היחיד שאפשר לעשות זה בעיקר לצחוק.
    "בוורלי ניצל בנס ואמר, עם האחוזים של ראסל אני מתפלא שהצליח לפגוע בי"… חחחח הרגת :))
    אחלה פריוויו תודה רבה מידן.

  13. תודה מידן. אני אוהב לקרוא אותך.. קולח ומשעשע. אולי אני היחיד שבין השורות קלט אוהד מתוסכל. ללייקרס ישנן שתי תקוות: המאמן האם – שאני חושב שהוא יפתיע רבים – והאיש שלי ווסטברוק. מי שניכנס למעורב שלי ישתכנע כמוני שהייתה לאישד שלי ראס לידה מחדש: הוא מופיע העונה כקלעי שלשות מעולה. הוא הענף עליו נשענת כל הלייקרס. אני חושב שלפחות בתחילת העונה הלייקרס תעלה עם ריברס בחמישייה אלא אם כן יגיע בוגדנוביץ' מיוטה. השיחות עליו הגיעו לשלב האחרון. אני מצפה ללייקררס עונה גדולה: להגיע למקום 8 עד 11 במערב. אגב, מידן, אתה רואה את מומי מדי פעם? כבר מזמן לא שמענו ממנו.

    1. מנחם, מומי יושב בכלא
      התברר שהוא אחראי על הונאת פונזי גדולה בתחנת המונית
      יהודה שישליק, ליאוניד, סמי חזיזה, נוסעים ועוד
      סילבי הייתה צריכה למכור את השתל הימני והשמאלי לשלם ערבות עבורו
      מומי טוען שהוא חף מפשע והכל עלילות של אוקנסה או ג’ניפר
      הוא מקווה להשתחרר לקראת הג׳אמפ הראשון של העונה

  14. הלייקרס לא קבוצה טובה ולא בנויה טוב אבל למזלה לכל הקבוצות במערב יש חסרונות אדירים וסימני שאלה עוד יותר אדירים מה שמייצר לה הזדמנות גם להיות כמו שנה שעברה וגם להיות בטופ במערב

      1. גולדן סטייט: קבוצה מתבגרת ונכנסת לשנה שבה לא מעט שחקנים בשנת חוזה לדעתי שנה אם סיכון גדול להתפוצצות בפנים (ראינו השנה ירידה אצל דריימונד וקליי זה לא אותו קליי, לדאבוני נראה ירידה אצל קר ואני לא מאלה שעפים על פול)
        דנבר: חזרה מפציעות קשות ולא ידוע מצב השחקנים החוזרים, יוקיץ בפלייאוף הוא שחקן פחות טוב כי קבוצות מתישות אותו בהגנה, אין להם יותר מדי מגנים
        קליפרס: פציעות, וול בחיים לא שיחק לא בתפקיד הראשי בקבוצה, הרבה מהשחקנים ששיחקו שנה שעברה ירדו ברול, לדעתי יהיה להם חדר הלבשה בעייתי בטירוף
        דאלאס: אין כלום חוץ מלוקה
        פיניקס: הסיטואציה של אייטון, פול מבוגר, חסר הסופרסטאר שיביא אליפות, לא מעט שחקנים פוזלים למחוץ לקבוצה
        מינסוטה: הקבוצה היא סימן שאלה ענק, איך יעבוד השילוב של גוברט וkat, דיאנגלו ראסל תעלומה, מי יהיה הכוח אש מהספסל ומי יגן בגארדים
        ניו אורלינס: החזרה של ציון (מה יהיה החמישה של ניו אורלינס), ספסל חסר
        פורטלנד: תעלומה אדירה, איך לילארד יחזור, הקבוצה מאוד השתנתה
        ממפיס: הפציעה של jjj, חסר לה הגרוש ללירה

        זה לא שהמצב של הלייקרס יותר טוב אבל בכל זאת למלא קבוצות במערב הסיטואציה יכולה להתפוצץ בפרצוף (גם לה), המערב מאוד פתוח ולכן אני לא אשרוף אף קבוצה לפני

        1. חגי "התותח" ניסני

          טוב לא יודע כל כך איך להתייחס לזה כי אני די לא מסכים עם כלום למעט אולי סימן השאלה שמרחף מעל מיני. מה שהכי צרם לי זה האמירה שיוקיץ' שחקן פחות טוב בפלייאוף. בין מה שכתבת לבין זה שללייקרס יש הזדמנות להשתחל לטופ של המערב הפער גדול. הזדמנות תמיד יש בטח כשקבוצה שלך משחקים לברון ודיוויס ועדיין. למצוא בעיות איפה שאין כמו אצל פיניקס והווריורס, אצל ממפיס שמשחקת כקבוצה, או לומר על דאלס שאין שם כלום חוץ מלוקה שפעם אחר פעם הם מוכיחים שהם מצליחים לסחוב גם בלעדיו…

        2. גולדן סטייט – עדיין סופרים את הכסף בחדר המדרגות
          דנבר – יוקיץ' היה בפלייאוף למרות כל הפציעות של השחקנים הטובים סביבו. הלייקרס היו עם מאזן פחות טוב כשהם היו כולם בריאים.
          קליפרס – ללייקרס אין יתרון בריאותי עם AD והפציעות הקצרות אבל חוזרות של לברון. וכשהכוכבים של השתיים היו פצועים בעונה שעברה, הקליפרס נראו יותר טוב.
          דאלאס – זה פשוט לא נכון
          פניקס – ציינת בעיות של שלבים מתקדמים בפלייאוף. צריך קודם כל להגיע לפלייאוף.
          מינסוטה – "איך הכוכבים יישתלבו ביניהם" זו אכן השאלה החשובה. אבל כרגע היא מציתה את הדמיון במינסוטה וגורמת לסיוטים אצל הלייקרס
          ניו אורלינס הגיעה יותר רחוק מהלייקרס בלי שזאיון שיחק ועכשיו הוא חוזר יחד עם בחירות דראפט גבוהות יחסית (אחת מהן באדיבות הלייקרס)
          פורטלנד: לא בטוח שהם בטופ של המערב. יש תקווה ללייקרס?
          ממפיס: נכון לגבי JJJ אבל גרוש ללירה זו שוב בעיה של סיבוב מתקדם בפלייאוף…

          1. אני לא אומר שהלייקרס הם במצב יותר טוב מאשר כל אחת מן הקבוצות להפך היא במצב ממש גרוע, אני אומר שהלייקרס יכולה לעקוץ מכיוון שכל הקבוצות במערב בעלות סימני שאלה שיחד עם בעיות קלאסיות כמו פציעות, חדר הלבשה רעיל, הסתבכות עם החוק וכ'ו יכול לגרום ללייקרס לעקוץ ולהיות בפלייאוף עם ביתיות בסיבוב הראשון,
            לגבי יוקיץ הבעיה איתו היא שקבוצות משחקות עליו בהגנה בפלייאוף ומתעללות בו ובכך מעייפות אותו והוא מגיע להתקפה גמור וזה מוריד ממנו הרבה
            הרבה מהבעיות של הפלייאוף יש נטייה להגיע מוקדם לעונה הסדירה

            1. Jonathan

              אוקיי. קיבלתי לגבי לעקוץ. אבל זה נכון לעוד כמה קבוצות.
              יוקיץ' שיחק יופי של התקפה נגד גולדן סטייט למרות המגבלות בהגנה.

            2. הקיפוד

              אין לזה שום עוררין מה שאני טוען הוא שאם יש קבוצה שיכולה לעקוץ זו הלייקרס בסופו של דבר יש את הלייקרס, הקליפרס, גולדן, דנבר שבעלות קבוצה עם שחקנים פציעים ואפשר גם להוסיף לקטגוריה הזאת את פיניקס, ניו אורלינס, דאלאס, ממפיס.
              מספיק ששתי הקבוצות האלו נפגעות מהפציעות מספיק בשביל להגיע לפלייאוף ללייקרס

        3. דנבר פצועה, דאלאס שהיא לוקה סולו, ניו אורלינס והקליפרס ללא קוואי כולן עדיפות על הלייקרס הנוכחית. אין בקבוצה הזאת כלום מלבד לברון (AD קודם צריך לשחק קצת כדורסל כדי שנוכל לדעת מה הוא באמת שווה כיום).
          לפני שמדברים על בעיות שעלולות לצוץ אצל קבוצות בפלייאוף, צריך להגיע לשם, משהו שללייקרס יהיה קשה כי יש כיום 8 קבוצות במערב לפחות שיותר טובות מהם.

  15. פוסט על הלייקרס וכולם כאן בתגובות נהיו קומיקאים. זה מעיד בעיקר על סוג הרגשות שהקבוצה הזו מוציאה מאוהדי כדורסל בימים אלו – גיחוך.

  16. ברוך רובין

    תודה מיידן, הכל תלוי באיך דיוויס המרגרינה יחזור והמנטליות שתלך בקבוצה. אם הלייקרס חוזרים למנטליות שכל פושיזון קובע ודיוויס חוזר להראות כמו המפלצת שהיה ולא החיקוי החיוור הפציע ששיחק שנה שעברה (הוא לא התאמן והקליעה התדרדרה המון) הלייקרס ידברו חזק במערב. 5-7 מקומות ריאליים חייבים. לגבי ראס חיייבים לדרוס אותו או לזרוק לים בקנקון כדורסל אין לו.

      1. ברוך רובין

        נוגבת כבר מספר רב של פעמים בדיון עם אירופה כבר וגם בדיון של הדאבל טים, הדיון הזה הוא עקר אבל אני אחזור אליו פעם אחרונה חבריי כיוון שאני מאוד מכבד אותך.
        .
        בקצרה מביאים על לוקה דאבל טים מספר רב של פעמים גם בליגה, לוקה דונציץ הוא השחקן שקיבל את הכמות הגבוהה ביותר של דאבל טים בפלייאוף, דאלאס קלעו 1.20 לפושיזון במהלכים כאלה טים ההתקפה הטובה בליגה
        https://nbacourtoptix.nba.com/en/metrics/double-teams
        .
        לוקה דונציץ בדומה ללברון גיימס הוא מוסר על שיש לו כל מסירה בספר, דאבל טים קבוע עליו והוא מוצא את השחקן הפנוי בשנייה והתקפה של 4-3 נגמרת מהר מאוד, יש המון סרטונים של זה והנתונים מגבים את זה. אני מצטער לבלבל אותך עם העובדות.
        שבת שלום חברי

          1. ברוך רובין

            סטפן קרי 6-19 מהשדה 17 נקודות גיים 7 גמר. דווין בוקר 3-14 נקודות 11 נקודות גיים 7 חצי גמר… יש מספיק דוגמאות לשחקנים שנתנו הופעות רעות גם ללא דאבל טים.

  17. פיריוויו מעולה, ומהנה לקריאה.
    העונה הזאת תוקדש כולה ללברון ולשיא שהוא עומד לשבור, הוא לא יתן לאף אחד להרוס לו את זה.
    דארווין האם הוא רוקי, לא מאמן מנוסה, ואין לו כוח או מילה מול לברון (לא משנה כמה מנסים לצייר לו את תדמית הקשוח). זה ברור שווסטברוק לא ממשיך (כלומר, ברור לנו הצופים, אני מקווה שגם לפלינקה). השאלה היא מה הלייקרס מצליחה להביא בעבורו, כיום המנייה שלו נמוכה מאוד והחוזה בעייתי.
    הלייקרס היו צריכים לסחוט כל אפשרות שיש להם בשביל להביא את באדי הילד ומיילס טרנר מאינדיאנה, אז לפחות אולי היה להם סיכוי להיות שווים משהו. עוד לא מאוחר אגב, למרות שאני לא מבין מה יהיה לאינדיאנה לעשות עם ראסל ווסטברוק, בהנחה ויסגרו חבילה שתכלול אותו תמורתם.

  18. אחלה פריוויו.
    אין פה שום תוכנית. רוצים את ראס ? נעביר חצי קבוצה. מצאנו רק זקנים ? נחליף את כולם. כל שנה מידן צריך להתאמץ לנחש מי בא ומאיפה ולאן הלכו השאר.
    נפלו לקונספציה שיקבלו קליר פאת / סילבר יסדר / התאגיד יבחש ולא צריך שחקנים והגנה.

  19. אין שום אפשרות לשפוט או להעריך את הקבוצה לפני הטרייד של ווסטברוק.
    ולא שהיה צריך רמזים לזה שהטרייד הוא בלתי נמנע, אבל טרייד עבור בברלי ועכשיו החתמה של שרודר די מדברים בעד עצמם.
    .
    נראה שהם לא לא מוכנים סתם לזרוק בחירות בלתי מוגנות כמו שהרבה אנשים כאן מוכנים, אז אולי הטרייד יתעכב, אבל בכל מקרה זה היה צריך להיות הפריוויו האחרון של האוף סיזן בגלל שכל כך ברור שכל כך הרבה ישתנה בסגל – אולי עוד לפני פתיחת העונה.

    1. צודק אבל זה היה הדד ליין לפרסום
      אני ממש מקווה שאופציית אינדיאנה תתממש
      לקבל גבוה כמו טרנר + גארד כמו הילד סוגר לנו את הפינה קומפלט והיה יהיה גיים צ׳יינגר
      נראה שראסל לא בתוכניות
      השאלה את מי נקבל ומי תהיה מספיק נואשת לטנקק
      אני ממש מקווה שאינדיאנה

      1. טרנר זה השחקן שהם הכי רוצים, ופלינקה גם ממש ממש רוצה את באדי שהוא ייצג בעבר.
        הבעיה היא שהפייסרס רוצים את שתי הבחירות של הלייקרס והלייקרס מסרבים.
        יש כמובן גם דיבור עם יוטה ויכול להיות שאיזה שהוא שילוב בין הקבוצות יהיה שווה ללייקרס לתת שתי בחירות או ישכנע את הפייסרס לקבל רק בחירה אחת.
        מה שכן, עכשיו די ברור שקונלי כנראה לא בתכניות בשום טרייד עם יוטה, וכנראה שגם גיי, אז טרייד כזה כנראה יעלה ללייקרס בחירת סיבוב ראשון.
        מקווה שיקבלו עבורה מספיק.

  20. תודה . לברון דרך אגב חוץ מלהיות שיאן הנקודות בסוף שנה מקום 4 באסיסטים 8 בחטיפות.
    אם פול והווארד נפצעים ופורשים הופך להיות השחקן הפעיל עם הכי הרבה נקודות, ריבואנדים ,חטיפות

  21. תודה מידן.
    אני מסכים עם הרוב שאמר שקשה מאוד לשפוט את הקבוצה הזאת בשלב הנוכחי, כשברור שיהיו עוד שינוים בהמשך. כבר הלילה החתימו את שרודר בעוד מהלך שמסמן את יציאתו של ווסטברוק.
    שחקני המשנה נחמדים, מונק ושו"ת. כרגע אין להם בשר בצבע, עם AD או כגיבוי אליו.
    לברון יתן בדיוק מה שהוא נתן בעונה הקודמת, מי שצריך להשתפר בדחיפות הוא AD, שצריך (1) לעלות לשחק, ו-(2) לחזור למה שהוא היה בבועה. פשוט ולעניין.
    המערב נראה יחסית מאוד שיויוני, לכן הלייקרס יכולים ליפול חזק אבל גם להצליח בגדול.

    1. מסכים לגמרי, אני לא אופתע השנה אם אחת מהקבוצה שסיימו שנה שעברה בטופ 4 במערב בליגה הסדירה לא תהיה בפלייאוף המערב צמוד מאוד ומאוד תלוי מי פחות תסבול מפציעות

  22. אחרי כל עונת אליפות של לברון קורים דברים תמוהים במשרד הראשי שפוגמים במועדון.
    ההחתמות הטפשיות והיקרות של תומפסון וסמית' בקליבלנד…
    לא היה לי צל של מושג למה וויתרו על גרין, רונדו והווארד לאחר שהניפו טבעת ב-2020.
    הם היו הדבק שחיבר את כל החלקים והמהלכים ממשיכים להיות הזויים.
    לכאילו שהלייקרס מחתימים כל דבר שהם יכולים, חותמים קודם, חושבים אחר כך.
    שלברון עם קבוצה, ברור שאסור לפסול אותם לאליפות. במיוחד עם עוד שני סופרסטארים…
    אבל קשה לי להאמין שהלייקרס יקחו אליפות בעונה המתקרבת. גולדן סטייט מחוברים מדי ואף יהיו חזקים יותר מהעונה שעברה ויש עוד קבוצות אחרות שכרגע עדיפות על הלייקרס.

    חבל כי אכן הייתי רוצה לראות אותם מצליחים, בעיקר עבור לברון ואגדתו…אך קשה לי להאמין שזה יקרה בעונה המתקרבת.

    תודה על הפריוויו מומי ובהצלחה בעונה.

  23. תודה מומי
    הלייקרס מאבדים את מקומם במועדון הגדול של la , יש נדידה ענקית של אוהדים, גם בעולם, לג"ס, אם סטף יקח השנה עוד תואר, לברון יוכל להתחרות על תואר השחקן הקשיש הטוב בnba.

    ההיסטוריונים יגידו בעתיד שנעשה עוול היסטורי ללברון כתוצאה מכך ששיחק בשנים של סטף, וקשה למדוד לפיכך את הגדולה שלו.

    ביחס לעונה
    גם אם הטרייד לאינדי יעבור, איך זה יעבוד עם מיילס טרנר ב5? הם שוב קבוצה בלי קליעה, במיוחד אם דייויס ממשיך באחוזי הקליעה משנה שעברה.
    מועדון פח (לא תמיד)
    כוכב פח.
    ניהול פח.
    חגיגות שבירת השיא של קארים פח, תעירו אותי כשיגמר הפסטיבל.

    גוו לוקה.

כתיבת תגובה