You are currently viewing האלופה פוגשת את הלייקרס והסגנית את פילי בערב המשחקים הראשון של העונה! – פריוויו שלישי / אינדיאני

האלופה פוגשת את הלייקרס והסגנית את פילי בערב המשחקים הראשון של העונה! – פריוויו שלישי / אינדיאני

הגיע הרגע. שלושים קבוצות עם מאזן חצוי יתחילו את דרכן אל עבר הטבעת הנוצצת או הדראפט האטרקטיבי. 12 קבוצות יסיימו את חצי השנה המפרכת עם הבטחת פלייאוף בעוד שמונה אחרות ינסו את מזלן להגיע לשם דרך הפלייאין. מי יפצע? מי יושעה? מי יתברר כבאסט ומי יעלה את המשחק שלו לרמה המיוחלת? התשובות בחודשים הקרובים, הישארו איתנו.

כמיטב המסורת ערב הפתיחה יכלול שני משחקים בהם האלופה הטרייה תפגוש את לברון בפעם המי יודע כמה ואילו הסגנית תפגוש את פילדלפיה שמחפשת לפרוץ את תקרת הזכוכית של גמר הקונפרנס. היות ולכל ארבע הקבוצות נכתבו פריוויואים מקיפים אנצל את הבמה להעלאת כמה נקודות כלליות על הליגה והקבוצות שישחקו הערב.

נעשה זאת לצלילי אלבום מקסים שיחגוג 43 מחר, חברים – Damn The Torpedoes של טום פטי ושוברי הלבבות.

המערב מצמצם פערים

בעונה שעברה המזרח היה משמעותית טוב יותר מהמערב. עשר קבוצות מזרחיות החזיקו במאזן חיובי ועוד שתיים היו החזיקו במאזן טוב יותר מאשר קבוצות הפלייאין של המערב. סן אנטוניו וניו אורלינס חוו עונה נוראית ועדיין הצליחו להשתחל לפלייאין כאשר הפליקנס עשו את דרכם לסיבוב הראשון על חשבון הקליפרס. העונה, לפחות על הנייר, נראה שהפערים מתחילים להצטמצם. רק קבוצה אחת במערב נחלשה באופן דרסטי (יוטה) ואילו השאר נשארו במקום או התחזקו משמעותית. החזרה של מארי ומפ"ג' לדנבר, התקווה (בפעם האלף) שגם קוואי וגם פול ג'ורג' יצליחו לחבר עונה בלי להיפצע, מינסוטה המסקרנת והפליקנס של זאיון הן קבוצות שיכולות בהחלט להגיע רחוק העונה כאשר גם פורטלנד וסקרמנטו עשויות להפתיע. כמעט אף משחק לא הולך להיות קל.

קצב והגנה

מתוך ארבע הקבוצות שהגיעו לגמר הקונפרנס בעונה הקודמת, אף אחת לא הייתה במחצית העליונה של הטבלה מבחינת קצב משחק. דאלאס הייתה אחרונה, מיאמי במקום ה 28, בוסטון במקום ה 24 וג"ס במקום ה 15 יחד עם פורטלנד. גם בעונה שלפניה קצב המשחק של ארבע האחרונות היה יחסית איטי מלבד האלופה מילווקי שהייתה שנייה בליגה בתחום. גם בממוצע הכללי קצב המשחק של הליגה התחיל לעלות בשנת האליפות הראשונה של הלוחמים ולאחר עזיבת דוראנט מספר הפוזשנים לקבוצה קפץ מ 97.33 אל 100.04. הקבוצות המהירות החליטו לשחק הרבה יותר מהר ולנצל את התקפות המעבר. בשנתיים האחרונות העסק נרגע קצת וכמו שראינו הקבוצות שהגיעו רחוק בפלייאוף העדיפו שיטת משחק שמרנית ומבוקרת יותר.

מה כן צריך בשביל להגיע לפלייאוף? הגנה. 6 מתוך 7 ההגנות הטובות ביותר בעונה הקודמת הגיעו לחצי גמר החטיבה שלהן כאשר פילי ומילווקי היו עם ההגנה החלשה ביותר (מקומות 12 ו 14 בהתאמה). לקבוצות היום אין אפשרות לשחק בגישת "לקלוע יותר מהיריבה" והתיאום ההגנתי הופך לקריטי בשלבים המאוחרים יותר. זאת כנראה הסיבה שהמנייה של גובר הרקיעה שחקים והוא הגיע למינסוטה במטרה להפוך את ההגנה הסבירה שלה לכזאת שתתאים לביגמנים שמשתלטים על הליגה. זה גם הולך להיות המבחן עבור ברוקלין, הלייקרס, שיקגו ועוד קבוצות שההתקפה שלהם הצליחה לכפות באיזה אופן על ההגנה הבינונית שלהן.

02:30     בוסטון סלטיקס (0-0) – פילדלפיה 76'ס (0-0)

מאזן בעונה הקודמת: 2-2

הביתית

לפריוויו על הקבוצה של מידן

מאז רצף הגמרים של לברון בקליבלנד כל סגניות האלופה קרסו בעונה העוקבת. פיניקס של השנה שעברה הייתה הדוגמא הכואבת ביותר לקבוצה שהגמר היה אמור להיות מקפצה לאליפות אבל קרסה ברגע האמת מול לוקה וחבריו. בוסטון, ששמרה על עקביות לכל אורך התקופה של טייטום ובראון, תרצה לשבור את הרצף. ההחתמה של ברוגדון הגיעה לקבוצה בדיוק בזמן ואם סיפור יודוקה לא ישפיע על המארג הקבוצתי יש לסלטיקס סיכויים ממשיים להגיע אל מטרה המיוחלת. בהיבט ההגנתי ברוגדון אמור להתאים כמו כפפה ליד להגנה הטובה בליגה בעיקר על קשת השלוש. השאלה היא האם הוא יצליח לנהל את ההתקפה המעט מבולגנת של הירוקים שעד להגעה שלו לא תמיד ידעו למי לתת את הכדור. באינדיאנה הוא התגלה כמנהל משחק לא רע בכלל ועונת הנפל שלו באחוזים לשלוש (36 משחקים בלבד) לא אמורה להדאיג את בוסטון. הנוכחות של שחקני התקפה טובים סביבו תאפשר לו לקחת זריקות נוחות יותר ולהתמקד בעיקר בחלוקה נכונה של הכדור בין שאר השחקנים, בתקווה שהלחץ הפחות עליו ישמור אותו בריא לשלבים הקריטיים של העונה.

רגעי האמת מייצרים גיבורים חדשים ואין ספק שרוברט וויליאמס הוא אחת ההפתעות הנעימות של הפלייאוף האחרון. השחקן הנפלא שלא יפתח את העונה עקב פציעה הוא בדיוק הסנטר שכל קבוצה חולמת שיהיה לה. מנוע הגנתי, 10 נקודות ב 73.6% מהשדה, 3.9 ריבאונדים בהתקפה ו 2.2 חסימות. מתוך הסגל של בוסטון וויליאמס הוא השחקן עם הכי הרבה פוטנציאל לשיפור והכניסה שלו לשלישיית ההגנה השנייה היא רק ההתחלה. החיסרון המרכזי של בוסטון הוא שאפשר פחות או יותר לדעת מה לצפות ממנה: טייטום ובראון שומרים על אותה הרמה פחות או יותר והמגבלות שלהן ידועות. סמארט ימשיך לעשות סמארט ולזרוק לבנים משחק שלם או לתפור 9 שלשות רצופות, להורפורד כבר אין יותר מדי אסים בשרוול וברוגדון שחקן די סולידי. חלק מרכזי מקפיצת המדרגה של הקבוצה תהיה קשורה ביכולת של הסנטר לשמר את שמירת הצבע והאנרגיה המטורפת מהעונה הקודמת ולשכלל את ההיבטים ההתקפיים. היות וזה הזמן להימורים מטורפים הייתי אומר שוויליאמס הוא ההבדל בין הדחה בסיבוב הראשון לאליפות. נאחל לו רק בריאות.

האורחת

לפריוויו על הקבוצה של אורי הדר

אני די בטוח שעבר קיץ טוב על הארדן ואמביד. איך אני יודע? כי מחצית מהכתבות של הקיץ האחרון היו על קיירי, דוראנט ובן סימונס. רק אחרי העונה הזאת אפשר יהיה לדעת איזו קבוצה הרוויחה בטרייד המשונה ההוא אבל אפשר בוודאות לומר שפילי הרוויחה שקט יחסי. יש מצב שזאת אחת הסיבות לחוזה הזול שהארדן "תרם" לקבוצה ואפשר לה לחזק את הסגל. הקיץ הרגוע שעבר על הקבוצה לא טשטש את השאלות הקבועות שהמועדון מציג ושעל חלקן מורי ניסה לענות. מלבד הצורך בעוד שחקן פיזי, ההחתמה של פי ג'יי טאקר יכולה להיות גם ניסיון לעזור להארדן למצוא את מקומו בקבוצה. טאקר היה דמות מפתח בהתקפה המפורסמת של יוסטון תחת מורי והתיאום בין השניים בפיק אנד רול או בחדירה ומסירה לשלוש היו חלק מהסיבות להצלחת הקבוצה ההיא. המהירות של הארדן כבר לא קטלנית כבעבר אבל היא אמורה להספיק בשביל לנהל את המשחק עבור ארבעת השחקנים שסביבו, כולם קלעים מצוינים מהטווחים השונים. למרות השיפור של מקסי אני מעריך שההתקפה עדיין תעבור אצל המזוקן היות והוא לא ממש יודע מה לעשות בלי הכדור. במידה ויווצר פקק יכול להיות שריברס ייתן לו הרבה דקות עם הארל שמתאים להארדן יותר מאשר אמביד. הארדן הוא עדיין מנהל משחק טוב מאוד ואם יקצץ קצת את הזריקות שלו ויקבל החלטות מהירות יותר יש סיכוי שפילי תהיה הטים טו ביט.

לקראת המשחק הלילה

זאת הפעם השלישית ב 5 העונות האחרונות ששתי הקבוצות נפגשות במחזור הפתיחה. עד כה התוצאה היא 1-1 והערב אחת מהן תיקח את ההובלה.

לבוסטון הולך להיות קשה מול אמביד, מקסי והארדן כאשר הראשון היה קרוב מאוד ל MVP בשנים האחרונות והשנה ינסה לקחת את הפרס. בפלייאוף האחרון בוסטון פגשו רק קבוצה אחת מנוהלת על ידי ביגמן (מילווקי) והסדרה הלכה לשבעה משחקים קשים. בלי וויליאמס הסלטיקס יצטרכו לעשות את המקסימום בהגנה עם הורפורד וסמארט ושאר הקבוצה תנסה לשמור על השלשות שבעונה הקודמת נכנסו לפילי באחוזים מצויינים. משחק שכולו ניסוי כלים ראשוני לקראת העונה.

מהצד של פילי זאת תהיה הזדמנות טובה לבחון את ההגנה שלה מול השחקנים של בוסטון שכמעט כל אחד מהם יכול לייצר לעצמו נקודות ובמקביל להתחיל כבר עכשיו את משטר הדקות הקפדני שיוביל את אמביד לפלייאוף בריא ואת הארדן עם סחוס החשק במצב סביר. הספסל של פילי חייב לקבל דקות משמעותיות ולתת את התפוקה אחרת פנינו לעוד עונה מאכזבת במושגים של המועדון שזרק הרבה שנים לזבל בתמורה לאליפות.

הפצועים והנעדרים: גלינארי (ברך), רוברט וויליאמס (ברך), יודוקה (טמטום). אני גאה להיות הראשון בעשור האחרון שמודיע: כולם בפילי בריאים.

עוצרים בווגאס: עדיין לא יצאה לי מהראש התצוגה של הארדן מול ג"ס לפני כמה שנים במחזור הפתיחה. פילי ב 10

05:00     גולדן סטייט ווריירס (0-0) – לוס אנג'לס לייקרס (0-0)

מאזן בעונה הקודמת: 3-1 ללוחמים

הביתית

לפריוויו על הקבוצה של אבי טרכטמן

מאז שיקגו של ג'ורדן היו רק שלושה מועדונים שהצליחו לזכות בשתי אליפויות רצופות: הלייקרס (פעמיים), מיאמי של לברון וג"ס של דוראנט וקרי. אפילו הספרס, המועדון הגדול ביותר של שנות האלפיים, לא הצליחו לחבר שתי אליפויות אחת אחרי השנייה. אחת הסיבות? מוטיבציה. אליפות היא הרגע בו כל הלחץ משתחרר וכל סימני השאלה הופכים לסימני קריאה. ריצה מחודשת לאליפות תעבור בהכרח דרך קבוצות מוכשרות שרוצות יותר את הניצחון כך שמועדון שמעוניין לעשות את הבלתי אפשרי חייב למצוא את הכוחות לדרבן את השחקנים שלו להילחם על מה שכבר השיגו.

במובן הזה, יש מצב שהאגרוף של גרין יעבוד לטובת הקבוצה: אירועים שמכילים את דריימונד גרין תמיד מעלים את השאלה עד כמה הוא נצרך ולגרין יש רק דרך אחת לענות על השאלה הזאת – ניצחונות. הקריסה של הקבוצה באמצע העונה הקודמת כשהיה פצוע הראתה עד כמה הוא בורג משמעותי במכונה ועדיין תמיד מרחף ענן של ספק מעל החשיבות שלו ככל שהאחוזים יורדים (לא שיש הרבה לאן) והגיל עולה. הקושי היחיד שהתקרית העלתה היה בנוגע לרצון של פול להישאר והתשובה הייתה חוזה נדיב מצד הקבוצה לו ולוויגינס. וגרין, לא בטוח שיש לו לאן ללכת. גם אם יחליט לעבור לקבוצה אחרת הוא חייב להעלות את המנייה שלו והדרך לעשות זאת היא לשחק טוב בעונה הקרובה כך שמהצד של הכדורסל לא בטוח שנראה שוני מסוים אצל ג"ס הנוכחית. קליי עדיין צריך להסיר חלודה מהפציעה ההיא וגם בגמר הוא היה הרחק משיאו כך שגם לו יש העונה על מה לשחק. פול רק מתחיל את הפריחה שלו וינסה לעשות את קפיצת המדרגה הנדרשת כדי להוביל את הקבוצה (או קבוצה אחרת) בעתיד.

ועדיין, קשה מאוד לראות את הלוחמים עושים את מה שקבוצות טובות מהן בעבר לא הצליחו להשיג. כאמור המערב התחזק ואני בספק רב האם בשנה תגיע לגמר המערב קבוצה בינונית כמו דאלאס. אם בכל זאת הווריירס יעשו זאת הם יהיו חייבים את העזרה של השחקן שיש לו הכי הרבה להוכיח: ג'יימס וייסמן. בכל השנים האחרונות עמדת הסנטר הייתה בגדר המלצה בלבד עבור המועדון שהעדיף את מקגי או קוון לוני, שחקנים זריזים וניידים יותר שלא חוסמים את הצבע. הניסוי עם קאזינס (שאגב היווה איום גם מחוץ לקשת) לא האריך ימים ולא התאים לקבוצה. אלא שכאמור ג"ס מאטה את הקצב וכבר לא טסה במהירות מקצה לקצה ויש לה הזדמנות פז להוסיף עוד מימד להגנה וההתקפה. הבריאות של הבחירה השנייה בדראפט 2020 היא כנראה אחד המפתחות המרכזיים ליכולת של הקבוצה לעשות את הבלתי אפשרי.

האורחת

לפריוויו על הקבוצה של מידן

הקרקס הנודד של הלייקרס יתחיל את דרכו בצ'ייס סנטר. לאן? תלוי את מי שואלים. לשיא הנקודות של קארים, זה בטוח. מעבר לזה כל אחד והבראקט שלו. הלייקרס לא עשו אף צעד נועז שאמור לשפר אותם באופן דרסטי ביחס לעונה שעברה והם עדיין מתבססים על לברון, AD והתקווה שהשאר יסתדר איכשהו. זה עבד חלקית בעונת האליפות (אז היו בקבוצה לא מעט חמומי מח) אבל בשאר העונות זה נחל כישלון חרוץ. היות ומידן נגע ברוב הנקודות בפריוויו שלו אני רוצה בעיקר לשים את נפשי בכפי ולפרוק משהו שיושב עליי הרבה זמן: אני רוצה להגן על ראסל ווסטברוק.

שיהיה ברור, אני לא אוהב אותו. כששמעתי על המחשבות להביא אותו לאינדי התחלתי להזיע וחזרתי לנשום סדיר כשהתברר שהדבר לא יצא לפועל. ועדיין, האש שהוא חוטף מכל הכיוונים לא מוצדקת לטעמי ואני חושב שעם התנהלות נכונה הוא יכול לקחת חלק משמעותי ביכולת של הלייקרס להגיע אל התקרה הנמוכה שלהם.

ווסטברוק הוא אחד השחקנים הבודדים בעונה הקודמת ששיחק 82 משחקים. גם כשהוא על הספסל הוא נראה כאילו יש לו קוצים בתחת והוא מת כבר לרוץ על המגרש ולכדרר בלי סוף. בגילו זה לא מובן מאליו. כששחקנים כמו קיירי או קוואי עושים ברוגז עם הקבוצה ואי אפשר לדעת מתי תראה אותם משחקים קשה עד בלתי אפשרי לבנות עליהם. אתה יודע שאיתם יש מצב שאתה עושה פלייאוף ושבלעדיהם אתה עושה טנקינג וכל מה שנשאר לך זה להתפלל שיהיו בריאים ומרוצים. ווסטברוק פחות טוב מהם משמעותית אבל ישנם לא מעט דברים שהוא יכול לתרום לקבוצה כמאמן אתה יודע שתקבל אותם באופן עקבי. האופי הנוראי שלו לא עולה על חשבון הרצון לנצח ובליגה של היום מדובר בתכונה לא מבוטל.

הבעיה השנייה שעולה ביחס לווסטברוק היא חוסר הבנה של התפקיד שלו. מבחינתו הוא עדיין מוביל קבוצה בגמר הליגה עם עוד שני שחקני עילית והדרישות שלו מעצמו בהתאם. ה"סטטיסטיקה הריקה" של עונות הטריפל-דאבלים אמנם הייתה מנופחת ומוגזמת אבל היא העידה על שחקן כדורסל לא רע בכלל שעם הבנה של המקום שלו יכול לתרום בכל מיני דרכים. ווסטברוק הוא מוסר טוב וגם ריבאונדר מעולה כגארד וצמצום הזריקות מכל הטווחים יהפוך אותו לאפקטיבי יותר. אם כרמלו אנתוני הצליח בעונות האחרונות להשתמש בחוזקות שלו ולהיות אחת מנקודות האור של הלייקרס אחרי שנים של ניפוח סטטיסטיקה גם ווסטברוק יכול. גם אם הוא יכעס על זה שיורידו אותו לספסל אני לא חושב שהוא יפתח בשביתה איטלקית. בחמישיות שניות כשההגנות חלשות יותר יהיה לווסטברוק נתיב יותר פנוי אל הסל שם יוכל להשתמש באתלטיות שנשארה לו כדי לעלות לסל או למסור. לא יכול להיות שכל כך הרבה אסיסטים וריבאונדים של שחקן חסרי משמעות. בקבוצה שבה לברון כבר קונה קבוצה לא קיימת בלאס וגאס ודייויס מחלק את זמנו בין טאקו למשחקים יש מצב שאני מעדיף שחקן פחות טוב שאני יודע לפחות שאראה אותו בכל אימון או משחק. לפחות יש קצת עם מה לעבוד.

כמו שמידן העיר, עם כל הכבוד ללברון או ווסטברוק גורל העונה נתון בידיו של AD. השחקן אמנם הגיע כדי להיות סייד קיק של המלך אבל הוא גם אמור להיות המנהיג של הקבוצה כשלברון ידעך או יעזוב. בינתיים מלבד עונה אחת טובה (שגם בה הוא טופל בכפפות של משי) הוא נפצע כרוני ולא מצליח לחבר תקופה אחת יציבה. ייתרון הגודל שלו כבר לא משמעותי כמו שהיה פעם מול קבוצות סמול בול וכרגע אין לו מחליף שיוכל לקחת את עמדת הסנטר ולהתמודד עם יאניס או יוקיץ'. אם דייויס לא משחק טוב אפשר לסגור את הבאסטה, אם ישחק טוב אפשר להתחיל לדבר ברצינות על הלייקרס.

לקראת המשחק הלילה

קרי, קליי וגרין יקבלו את הטבעת הרביעית שלהם מול לברון, מה שאומר שהולך להיות חם הלילה. לקרי ובברלי יש היסטוריה לא קצרה: קרי פעם הזכיר את בברלי כאחד השומרים מולם הוא מתקשה. פול ווויגינס יחגגו את החוזים החדשים, גרין יבוא כועס כתמיד ואני מנחש שנראה משחק מבולבל משני הצדדים. דייויס הוא מבחן נהדר לוייסמן, איגואדלה לא כשיר לשחק מול לברון שיקבל טיפול מסור מוויגינס וגרין. לקרי יש נטייה לשחק מזעזע מול הלייקרס אבל לפי איך שמשחקי קדם העונה נראים נראה לי שהבחור חולם על עוד MVP לארון. אין הרבה משמעות למאצ'אפ הזה, בעיקר משום שדי ברור איך ג"ס ייראו ולא לגמרי ברור איך הלייקרס ישחקו.

הפצועים והנעדרים: בג"ס מודי, איגואדלה. בלייקרס ווסטברוק (החלטת משחק), שרודר, טרוי בראון.

עוצרים בווגאס: יש לי תחושה שהראש של ג"ס יהיה במקום אחר. לייקרס ב 5

Subscribe
Notify of
270 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
onetwo3
Editor
1 year ago

תודה על הפריוויו.
בלי גרין אין לווריירס אליפות אחת

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  onetwo3

😁
אם לא בגס הוא היה פחות מביומבו

asaf
1 year ago

לא בטוח שאפשר להתווכח על זה אבל אולי זו הגדולה של גולדן סטייט והמזל של גרין שההתאמה ביניהם מושלמת. יאללה שתהיה עונה שמחה ומוצלחת.

צפנת פענח
צפנת פענח
1 year ago
Reply to  onetwo3

בלי גרין אין לווריורס אליפות אחת ????
זה סופי הקביעה הזו ? אולי אולי בכל זאת אחת ? אל תיקח את כל ה 4 בחייך !

הייט אשברי
הייט אשברי
1 year ago

כן. סופי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה זה אחד הימים הבודדים בליגה שהקבוצות משחקות עם טיפה מאמץ ובלי לואד וכלום. יהיה קרב טוב.
רזיאל תתכונן להיות מנוגב היום. טראסט עולה ככוכב שלנו היום מולך. חצי שני אגיע לעזרה אם הוא לא יסתדר. שוקל להביא גם את דור שהוא הפי גי טאקר שלנו. פילי 8 ומעלה

גס יעבדו בשביל השקץ לתת לו כמה שיותר נק שיגיע לקארים אבל צופה מטווח שלהם מה3 וגס ב5 ומעלה

Dor
Dor
1 year ago

רזי אברי ולאסוף יתנו לנו בראש היום כרגיל. למה לא יכלו להביא לנו איזו דטרויט או אורלנדו בבית כדי לבנות ביטחון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Dor

לאסוף זה כמו הורפורד, כבר מעבר לשיא אבל עדיין יכול לתת מה3. רזי ואברי קשוחים אותך שולחים על אברי תהיה קשוח איתו. אברי בד"כ בלואד שקשוחים איתו. טראסט יתמודד עם רזי

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

אני מאוד מקווה שהליגה עשתה את זה בכוונה. אם היא יודעת מה טוב לה, אז היא כן.
לא בחירת המשחקים. הם בבירור בכוונה, גם אם קצת יותר מדי פונה לקהל הקז'ואל.
הבחירה לפתוח את העונה דווקא ביום של פריוויו שלך. מעולה.
(אתה גם חתמת את העונה הקודמת, לא?)

thetroll
thetroll
1 year ago

שנון

מנחם לס
Admin
1 year ago

תודה אינדיאני. שהחיינו. אני כבר הכנתי פיסטוקים ושתייה ל-6 שעות של TV

אור
אור
1 year ago
Reply to  מנחם לס

אם הייתי בגילך הייתי מעשן ומשחק בסוני כל היום 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

היית עושה את זה גם אם היית בnba

ראית את ניינגולן מה קורה שיש יותר מידי כסף?

PhillySpecial
Editor
1 year ago
Reply to  מנחם לס

מעניין לדעת מה אתה שותה, מנחם, לאורך שש שעות כאלו

עידו גילרי
Admin
1 year ago

חייב להגיד שניסיתי לנחש עם מה תפתח את העונה ו…פספסתי בגדול.
שתהיה אחלה עונה (סוף סוף).

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

We done slippin' on pee pee at costco

עידו גילרי
Admin
1 year ago

you are twisting my words….

עידו גילרי
Admin
1 year ago

you thought johnny be good but you can never tell.

Yinon Yavor
Editor
1 year ago

תודה.
משום מה היה לי הלילה חלום שווסטברוק מתפרע עם טריפל דאבל של 30 ומשהו נק' ו-16 אסיסטים… באמת יותר מדי זמן בלי כדורסל (-:

NFS
NFS
1 year ago
Reply to  Yinon Yavor

בחלום המשחק היה במועצה איזורית זבולון נגד הקט סל בנות של כפר חסידים?

Yinon Yavor
Editor
1 year ago
Reply to  NFS

יש מצב…
מכיר את שלט התוצאות הגנרי עם "ביתיים" ו"אורחים", עם נורות קטנות שמייצרות את המספרים שמופיעים בו?
סביר שהיה שם אחד כזה…

John
1 year ago

גולדן סטייט במאזן 4:4 במשחקי פתיחת עונה
הלייקרס לא ניצחו משחק פתיחת עונה מאז שלברון הגיע. נראה לי שנראה קצת קומינגה על ג'יימס בהיעדרם של גרין ואיגי. אולי ג'מייקל גרין. לוני ו-AD זה מאץ' אפ לא פשוט לגבה. אבל טקס קבלת טבעות לפעמים מכניס קצת רעש רגשי. יש מצב להפתעה של הלייקרס שאין להם מה להפסיד.
בוסטון פילי נראה כמאץ' אפ קשה לסלטיקס. אין להם אף שומר אמיתי על אמביד חוץ משארית של הורפורד וקצת קבנגלי האחיין של מוטומבו. מצד שני אם יש קבוצה שיכולה להפריע לגארדים של פילי זו הסלטיקס. יהיה שמח

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  John

גרין לא נעדר.

John
1 year ago

נכון…למה חשבתי אני לא זוכר

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  John

מעניין למה באמת…

אבג
אבג
1 year ago

מילה כללית על תנודות בסגנון המשחק:
פעם השלשות נחשבו זהב של שוטים (ריילי) ונאמר שביום נתון הם לא יכנסו. כל המאמנים בליגה ניסו למסור לסנטר מאסיבי שיעשה נקודות או יוציא עבירה, או לחילופין שחקן מהיר שיחדור ויעשה נקודות או יוציא עבירה,. שלשה במתפרצת נחשבה בכלל ככפירה מוחלטת כי ברור היה שעדיף שתיים קלות (או להוציא עבירה).
לאט לאט באו האנליטיקס, והשלשות הפכו ליותר פופולריות. הסנטרים נעלמו גם בגלל שינוי החוקים (שמירה איזורית) וגם בגלל הסמול בול בו הסנטר מהווה חיסרון בהגנה. למרות זאת, כשנזכרים ביוסטון מחטיאה כל כך הרבה רצוף, קשה לאמר שלא היה משהו בתיאוריה הישנה.
לאט לאט רואים יותר ויותר סנטרים דומיננטיים, וגם קצב המשחק פתאום יורד.
בעיני זה עדיין בעיקר תלוי שחקנים, אבל מעניין לראות אם המגמה תמשך ושחקנים כמו צארלס אוקלי שוב יהיו אולסטארים

דה שוט
דה שוט
1 year ago

תודה אינדיאני אחלה פריוויו – בשעה טובה
🙂
https://youtu.be/R6nCBjKmCEU

עידן
עידן
1 year ago

תודה על הפריוויו.מסכים להימורים.כתבתי גם אתמול ששתי קבוצות החוץ ינצחו בפוסט של שמעון
שתהיה לנו עונה מהנה

אור
אור
1 year ago

בשעה טובה
.
יאללה ווסטברוק & co

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  אור

פאט אנד קו.

אור
אור
1 year ago

co for colossal failure

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  אור

קליר פאט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה הסלוגן של השקץ העונה. כל הליגה התגייסה למענו לתרום כמה שיותר קליר פאת. שחקן שיברח הצידה יקבל תגמול מיוחד.
סילבר אמר לא להפריע

אור
אור
1 year ago

אולי התבוסה הלילה תשכיח ממני את הדודג'רס לכמה רגעים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אור

חחח העונה שלכם זה הטרקר של השקץ לווי אר אול וויטנס. כל השאר זה רעשי רקע.
איזה קליר פאת הוא יקבל העונה מכל הליגה חחח באמת ישבור שיאים כזה עוד לא ראיתם עד כה.
יהיה מרתק

דה שוט
דה שוט
1 year ago

חחחחח לוס אנג׳לס טראקס…

דה שוט
דה שוט
1 year ago
Reply to  דה שוט

טראקרס… חחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחחחחחחחחחחחח ורי גוד וואן

גיא הירוק
Admin
1 year ago

מכינים את האליבי…
לא מוקדם קצת לפניקה, דה שוט?

דה שוט
דה שוט
1 year ago

חחחחחח אין פאניקה התואר מובטח כולם בשביל אחד וכולם בשביל אחד באל איי טראקרס
🙂
(אפשר אם רוצים להחליף אותיות זה משחק נחמד… למשל במקום ׳טר׳ לכתוב את האות ׳ס׳ חחחחח)
בהצלחה לסאנס – תבדוק מה משמעות המילה בצרפתית – זה משעשע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

חחחחחחחח לגמרי כולם בשביל אחד ואחד בשביל עצמו. יניב הרבה גואיש מאני הטראקר

גיא הירוק
Admin
1 year ago
Reply to  דה שוט

ה – ם
מ – פ – ח – ד – י – ם
.
.
(לקוח ממודעת נדל"ן להשכרה. מסתבר שללברון יש אחזקות בארץ…)

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אנו מצפים בכליון עיניים. כמה בלתי ספורטיביות יהיו היום לטובת השקץ? מה עדיף בלתי ספורטיבית או קליר פאת?

עמיחי קטן
Admin
1 year ago

תלוי מה אחוזי העונשין של השחקן?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

🙂 אל תדאג יפרסו לו שטיח

גיא הירוק
Admin
1 year ago

ESPN מתבוננים בהתפעלות על כמות תשומת הלב שאתה מקדיש ללברון…

דה שוט
דה שוט
1 year ago

אני עובר על התגובות – ההתייחסות היחידה שלך למשחקי הערב הראשון של העונה – קשורה לשמעון, ללברון ואלי
🙂
איך אומר הפתגם? הנדל״ן אינו רואה את עקמומיות דבשתו…
🙂🙂

גיא הירוק
Admin
1 year ago

שמת אצבע מדויקת על חיבתי לסאטירה…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דה שוט ראית את ניינגולן? חחחחחחחחחחחחחח
הוא ווידאל תמיד נראו לי אותו אדם

דה שוט
דה שוט
1 year ago

ניינגולן לגמרי וידאל חשבתי שהוא כבר פרש חחחחחח
גיא – ניתן לך ליהנות מן הספק
🙂
בכל מקרה ראס לא ישחק הערב אז בהצלחה לשני הצדדים חחחח

האווי לאסוף
האווי לאסוף
1 year ago

איזה כיף שהעונה מתחילה, איזה כיף לפתוח אותה עם פריוויו שלך. תודה רבה.
נקווה שהעונה של הסלטיקס תהיה יותר יציבה ושקטה מהפגרה שהייתה לנו, נשאר לראות איך הקבוצה התאוששה מכל האקשיון. משחק פתיחה כזה זה מבחן קשה בכל עת, בטח שהפעם

Li Ming
Li Ming
1 year ago

אחלה פריוויו. תודה אינדיאני. דיידרים ניישן יצא היום לפני 34 שנים, בעיני אחד מהאלבומים הגדולים בכל הזמנים וכזה שהיה עתיד לבשר את סאונד הגראנג' של תחילת הניינטיז

https://www.youtube.com/watch?v=pQ1Ooe3_pIY&ab_channel=SonicYouth-Topic

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  Li Ming

איפה האימוג'י המשתחווה?

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  Li Ming

רק אני די בטוח שהתפספס לך איזה עשור.

עידו גילרי
Admin
1 year ago

או שלי 🤦🏼‍♂️

Li Ming
Li Ming
1 year ago

יצא ב 1988, מה שאומר שעברו 34 שנה (איך הזמן טס…) אלה היו הפיקסיז וסוניק יות' שהמוזיקה שלהם בסוף שנות ה 80 הובילה למהפכת הגראנג' והמוזיקה האלטרנטיבית של תחילת שנות ה 90. אחת התקופות הטובות ביותר אי פעם במוזיקה אם לא הטובה שבהן

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  Li Ming

כבר הסכמתי שהבאג אצלי. אני נחשפתי לגו ודירטי שהיו אצלי עוד בקסטות אז התחלתי ללכת אחורה אבל כבר בדיסקים ומשום מה התקבע לי תחילת שנות ה-80 בתודעה.

NFS
NFS
1 year ago
Reply to  Li Ming

הו… סוניק יות'. א בלאסט פרום דה פאסט.
https://youtu.be/8qXRjEQ7eEo

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  NFS

כן זה….
מעניין שדווקא בשיר הזה בחרת.

NFS
NFS
1 year ago

איכשהו זה השיר שלהם שהכי אהבתי 👻

עידו גילרי
Admin
1 year ago
Reply to  NFS

למה לדבר בלשון עבר…

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

כי הם פחות סוניק יות' ויותר Inaudible Seniors?

עידו גילרי
Admin
1 year ago

take that back 😡

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

בשביל קים… בסדר.

עידו גילרי
Admin
1 year ago

when it rains…
שאמס מדווח שהטיימלורד ייעדר כנראה עד ינואר

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
1 year ago

הירוקים עושים דריסת מקק לאבו זקן,שמעון ודה שוט עושים תלמה #1
שי מקלל את אבו מנדבושקס
גולדן בויז עושים GOLDEN SHOWER על השלייקרס,ווסטבריק מבקש עוד.
שי מהנדס את כל החמישיה של השלייקרס
נפגשים בכפר להרמת כוסית בתקווה שהשיקוץ #1 יעלם בסוף העונה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחחחח אנחנו נהפוך את הירוקים לעלים בלבד. יואל בא עם הטיטול ויפליק עם הטוסיק וימרח עליהם מאזולה

דה שוט
דה שוט
1 year ago

חחחחחחחחח

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
1 year ago

חחחחח מאזולה

NFS
NFS
1 year ago

תודה רבה אינדיאני, בשעה טובה ומוצלחת.
לא מבין איך לא פתחו עם וושינגטון נגד דטרויט במגרש הפתוח באובורן הילס?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחחח יש יותר טוב מחר ווש נגד אינדי. אתה ודה שוט מתיצבים ישר

NFS
NFS
1 year ago

נכון. הפעם עשיתי ליג פאס לעונה ולא רק לפלייאוף, נו מור להתעורר בחסות השלפוחית לתוך לינקים מפוקפקים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

חחחחחחחחחחחח.

דה שוט
דה שוט
1 year ago

הבעייה שדני לא בטוח ישחק ואם כן אז על הגבלת דקות בקיצור זה עלול להיות כואב בעיניים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אובר אנדר היום על כמה קוסט טו קוסט קו ישר דרך האמצע קר יתן לשקץ בשביל הטראקר? אנדר אובר 4

NFS
NFS
1 year ago

לברון בכלל לא ידע שיש היום משחק. הוא קרא על זה ברשתות החברתיות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  NFS

ראית את הסלוגן החדש שלו לקראת העונה? דה לגסי קונטיניוס
https://www.youtube.com/watch?v=xsE0OZt59x8

אשך טמיר המקורי
Reply to  NFS

חחחח

דה שוט
דה שוט
1 year ago
Reply to  NFS

חחחח

bobby
bobby
1 year ago

תודה על פריוויו נהדר ומושקע!
פילי וגולדן סטייט.

Berch
1 year ago

אחחח… איזה כיף
נגמרו המלפפונים, מתחילה הליגה
בפילי כולם בריאים
בפילי כולם בריאים
בפילי כולם בריאים
משתדל להינות מזה כל עוד זה קיים
😍

אשך טמיר המקורי

תודה רבה על הסיפתח.
המשחק הראשון פתוח לגמרי, שתי הקבוצות יאכזבו השנה.
במשחק השני גולדן תפרק. 20+.
הלייקרס יפתחו את העונה הכי חלש שאפשר ולאט לאט יאטו את הקצב.

ד"ר פופרס
ד"ר פופרס
1 year ago

חחחחחחחח

NFS
NFS
1 year ago

Based on the betting odds, the new NBA season is the most wide open the league has ever seen. Sportsbooks have numerous legitimate contenders and no clear-cut favorite.

thetroll
thetroll
1 year ago

חשבתי על זה .
ניסיתי לתת איזה הימור בתגובה לפוסט של שמעון לכבוד העונה החדשה ולאט לאט קרסתי. בסוף אני אשים שם איזה הימור אבל זה אשכרא קשה. לא זוכר עונה שנפתחה ככה עם כל כך מעט פצועים כל מיני כאלה שחזרו ואין לך מושג איך יראו.
ואותי הכי מעצבן שהלוחמים הפכו להיות הטים טו ביט. לפחות סוג של.. הייתי מעדיף שיבואו שוב כאנדרדוג.

אופיר נ.
אופיר נ.
1 year ago

תודה אינדיאני על הפריוויו.
חג כדורסל שמח לכולם.
היום פילי ב-5.
הלוחמים ב-15.

thetroll
thetroll
1 year ago

אינדי תודה על הפוסט הנהדר ועל המוזיקה. סוףסוףהעונה נפתחת וזה כייף.
אני מנבא שהלוחמים יעשו השנה עונה של 82-0 אז אני אלך איתם הערב (באופן חד פעמי כמובן) ועם פילי כי יהיה להם קשה מול אמביד בלי הטיים לורד.. אם יש משחק שכתוב עליו הפסד ללוחמים שיגיעו זחוחים והלייקרז יבואו עם כל המטען של הקיץ והבלאגאן שם ויפרקו את הכל עליהם זה המשחק הזה (לכן ההימור שלך יותר נכון). לוחמים ופילי בקיצור.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

מעולה אינדיאני, תודה רבה.
.
לא חושב שהלייקרס ינצחו, אבל עדיין גולדן צריכים לשים לב שהם לא מפסידים את זה. סתם כי יהיה פדיחה. במזרח אני מהמר על פילי, אבל בהחלט לא אופתע אם דווקא הירוקים ינצחו.

NBA בדם
Editor
1 year ago

לילה טוב וחג שמח לכולם.

Wave Bull
1 year ago

אינדיאני: רק על השיבוץ של שירי האדמו״ר טום זצ״ל מגיע לך העלאה במשכורת

golan
golan
1 year ago

הא… סופסוף כדורסל.
תודה על הפריוויו המעולה

shadow
shadow
1 year ago

פילי נראים מוכנים לפתיחת העונה כמו שרק דוק ריברס יודע

shadow
shadow
1 year ago

חחח הארדן דורך על הורפורד בשליחת רגל ועוד בודקים פלייגרנט.🤦🏻‍♂️ כבר זכינו לריוויו.

shadow
shadow
1 year ago

חחחחח שרקו פלייגרנט. הבידורסל התחיל בפול גז

shadow
shadow
1 year ago

האריס היחידי שהופיע בפילי. נראה טוב

Smiley
Editor
1 year ago

עוד עונה חולפת וטוביאס האריס ממשיך להיות השחקן הכי יציב בפילי

מנחם לס
Admin
1 year ago

יש על הפרקט 6 שחקנים שמשתכרים מיליון שקל על כל משחק. אתם רואים מישהו בשתי הקבוצות ששווה מיליון שקל על משחקו?

shadow
shadow
1 year ago
Reply to  מנחם לס

מתחזים. שודדים בטרנינג

shadow
shadow
1 year ago

6 דקות משחק רק עומדים

מנחם לס
Admin
1 year ago

טוביאס הטוב מכולם

מנחם לס
Admin
1 year ago

המאמן של הסלטיקס נראה כמו בן דוד של אחד השחקנים

מנחם לס
Admin
1 year ago

ברוגדון לאפוגע אפילו בטבעת

מנחם לס
Admin
1 year ago

מה עושים פאולים על הארדן כשהוא זורק מהשלוש? הוא קולע מהקו 89% ומהשלוש 35%

מנחם לס
Admin
1 year ago

איזה משחק עקום

shadow
shadow
1 year ago
Reply to  מנחם לס

קשה לצפייה

Smiley
Editor
1 year ago

הארדן חזר להיות הארדן. מהתל בשומרים שלו והולך לקו.
הסלטיקס פתחו טוב בדקות הראשונות ומאז נראה שאין להם מה לעשות בהתקפה.

shadow
shadow
1 year ago

גראנט וויליאמס ממשיך לסבול מהשופטים טוב שלא קיבל פלייגרנט

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago
Reply to  shadow

+1966

Smiley
Editor
1 year ago

אמביד ממשיך לכדרר את עצמו לדעת מאחורי הקשת

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

גיילן בראון על הפנים.
לו ולברוגדון היו כמה שלשות פנויות לגמרי ששחקנים ברמתם לא יכולים להחמיץ.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני רואה הארדן חם איך שאני מגיע טוביאס נותן 3 ואז הארדן שאני רואה עם 19 נק כבר 6 דק למחצית😎

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאאססס
אמביד נראה כבר עייף 😂🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמבידדדד אסבא הורפורד מחזיר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס סופט בייבי סופטטט

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן מנגב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואו חחחחחח הארדן זרק את סמארט קילומטר על התחת חחחחחח ושבר קרש

shadow
shadow
1 year ago

טייטום הגיע אגרסיבי לעונה רק שישמור על האינטנסיביות

ברוך רובין
ברוך רובין
1 year ago

הארדן חזר מהפציעה מזכיר את השחקן הבלתי עציר מיוסטון

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חבל שהארדן זרק כמו ראס חח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס סופט בייבי פאקן סופט

shadow
shadow
1 year ago

הארדן און פייר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

וואוווון הארדןןןןןן איזה סל

Smiley
Editor
1 year ago

הסיקסרס מלווי שיירות בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

ממש במיוחד טוביאס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדןןןןן איזה מסירה וואו חחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
זה קונסטינסטנטינטון שהארדן יכניס שלשה קשה מאד ואחרי כן כמעט איירבול מהשלוש.
הגנות לא משהו במשחק הזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

פילי בכלל לא שומרים שיירת ליווי בדרך לסל ב1 על 1

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מעניין כמה הארדן יוכל להישאר ככה עם הארדן כזה יהיה תענוג

Dor
Dor
1 year ago

בוקר טוב, מי נותן לי דוח מצב חצי זריז? אני רואה שדוק כרגיל שוחק את החמישיה והארדן מפציץ

shadow
shadow
1 year ago
Reply to  Dor

אין לו כלום על הספסל וזו תהיה הבעיה של פילי העונה

Dor
Dor
1 year ago
Reply to  shadow

דווקא יש לו, הוא פשוט לא נותן צ׳אנס לאף אחד

shadow
shadow
1 year ago
Reply to  Dor

זה מכבי בני ריינה על הספסל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

סמחטה מנסה את ההצגות שלו

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח סמארט אמין כמו ניימאר

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

כמו אמיד?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח, אמביד במקום ליפול קדימה נפל אחורה….
איזו הצגה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

מעט הוציא לסמארט את היד מהמקום

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמין כמו הכאב יד של סמארט😉

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

אתה כמו כת רק ביבי שזו בעצם כת אנטי ביבי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח צריך לקנות צלופן לשחקנים שלכם ניימאר זה המאמן שם? אתם יותר על הפרקט וזריקת ראש מאשר בכדורסל

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

ייחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
כן הראדן אלוף בזה, לא ידוע לך? ה-א-ר-ד-ן מלך הפלופים אצלך, אצלךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךךחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח שעתיים ריוויו על זה שסמארט דחף יד בכוונה ותפס רגל וניסה למכור הצגה צריכים אישור מסטיב גבי חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחחח איזה שריקת אוויר על ביג אל 🤣🤣🤣🤣🤣 זה הרגע שצריך את גבי שיגיד קונטקט קונטקט רגע הבידורסל של הערב

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרק וויט זרק ראש ונתן צעקה שאף אחד לא נגע בו וקיבל עבירה בדיחה חחחח

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שימשיך ככה, הארדן הרי עשה על זה קריירה, אבל זה לא מפריע לך. רק הצגות של וויט מפריע…
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דרק וןיט עושה את זה כמו הארדן בימים הטובים כל התקפה זריקת ראש וצעקה 😂
רק בwwe הדברים האלה אפשריים באירופה אפילו לא היה מנסה את זה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

לאאאא מתוקי, אצל כולם יש אותו השיט, רק שאבו זקן והשקץ לקחו את זה צעד קדימה אז אל תתפלא שגם סמארט וגם וויט מנצלים את הפירצה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אינני מכחיש😉 ב wwe אם נותנים לא תיקח?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

אינך מכחיש אבל כשזה בא נגד הקבוצה שלך יש טענות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הטענות הן תמיד זה לא רק על הקבוצה שלי 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

שחקני בוסטון מתגלגלים כמו ניימאר ןמחפשים שריקות בכל התקפה חחחח wwe במיטבו

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
שיהיה להם בהצלחה עם זה היום.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס זה קונוס בגובה 2 מטר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קליר פאת פילי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח הארדן ניסה לרמות את השופט ומסר לסלטירס למתפרצת 😂😂😂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

צעדים ברורים של בראון חחח צודק ריברס

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

כמה צעדים עושה אמביד ואף-חד לא רואה?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

לא כמו בראון עשה שם צעידה מצחיקה😉

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגנה של פילי אוויר לא יאמן אף אחד לא שומר כל ריצה של בוסטון בקו ישר זה לייאפ

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

אם היו עושים עבירות היית מתלונן על השיפוט.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד בקושי זז בטח התאמן קשה בפגרה 🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הארדן שבר את הרגליים גם לטייטום😂😂

shadow
shadow
1 year ago

לפילי אין ספספל

shadow
shadow
1 year ago

טייטום נראה מעולה רק שישמור על רגל ימין

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוב רזיאל נראה לי שאפשר לסגור את הטקס באת חם היום

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

אמביד מתוסכל
וויט לא עושה הגנה…..

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אמביד קליר פאת כנראה עייף מהחופש הוא חרפה בהגנה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאקר בכלל נראה גופה מכרו לנו חתול בשק טייטום עשה ממנו מטלית ובהתקפה לא קיים. מה נעשה איתו בפלייאוף?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

שימיון, את פילי שמת מקום ראשון ובוסטון מקום 6?
למה? למה?
לא יעזרו לך ספרים, לעיתים האהבות גדו-אות
אל תשאל, לא תקבל תשובה….

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אתם תגיעו למקומכם הטבעי מה אתה דואגת. עשיתם פוקס לאיזה גמר אבל חייב להודות בזריקת ראש השתפרתם יפה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
בכיין
עכלולי שתוליייייייייייייייייייייייייי

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מאזולה דומה לגורדן פול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

מס 8 של פילי זה מטלית חחח ברוגדון עובר אותו יותר בקלות מקונוס

אופיר נ.
אופיר נ.
1 year ago

לפילי יש הגנת קונוסים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אופיר נ.

קשה יותר לעבור את הקונוס ב1 על 1

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

שימון, אתה בוכה על חוסר צדק
הסנטר של נח חטף מרפק של אמביד ולא ביטלו את הסל ונתנו עבירת תוקף ברורה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח לא היה שום תוקף. הוא הכניס את הראש לשם. זה לא תוקף

shadow
shadow
1 year ago

איפה הארדן 6 דקות לתוך הרבע האחרון? נגמר לו האויר?

אופיר נ.
אופיר נ.
1 year ago

ג'ואל אמביד עם שפת גוף של שחקן מתוסכל,
שלא מגיע מספיק לעמדה שלו בהתקפה,
מרגיש שלא נוגע מספיק בכדור,
ולכן מחפף גם בהגנה.
ולא ברור למה ריברס מחכה כל כך הרבה זמן עם הארדן על הספסל.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אופיר נ.

אמביד נוראי האחראי היום להפסד. קליר פאת מוחלט בהגנה בקושי זז בהתקפה לפני כמה התקפות הארדן ניסה להריץ מתפרצת ראה אף אחד לא עולה להתקפה עצר לחכות לאמביד וטאקר 🤣🤣🤣🤣
גם בהתקפה אמביד היה פח היום. רואים דהתאמן קשה בקיץ 🤣🤣

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

היו צריכות להיות 2 קליעות לטייטום מהקו כשאמביד זרק אותו לרצפה, והשופטים התעלמו.

shadow
shadow
1 year ago

האריס חושך בחצי השני

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

נו מה חדש חחח חכה שהוא יגיע לפלייאוף בפלייאוף מוד שלו.
פילי היו עייפים מהחופש לכן לא היה להם כוח לשמור. החברה עבדו קשה מאד בקיץ 😉
גלדיאטורים.
מה יהיה במהלך העונה אם במשחק פתיחת עונה אין להם כוח לשמור

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח איזה שרירת אוויר על ביג אל הדביקו לו אוויר פעם שנייה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טאקר מיותר הוא כבר לא יכול לשמור למרות שמתאמץ ובהתקפה זה 4 על 5

shadow
shadow
1 year ago

טייטום קיבל טכנית על מחאה על שריקת אויר שהתבררה ככזו אבל הטכנית נשארה. צדק אמריקה סטייל 🤦🏻‍♂️

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

😂😂😂😂😂 אמת. אבל היה מצחיק איזה אוויר זה היה ברור לכולם חוץ מלשופטים

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רזיאל מרח עלינו מאזולה

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

מרחתי, חזק מרחתי.
מרחתי על כל המזלזלים למיניהם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

למה אמביד במגרש דקה לסיום בפיגור 15 חחח לשפר סטט או מה?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

עוד שריקת אוויר על ביג אל מסכן 🤣🤣🤣🤣

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

טוביאס רותח בגארבג

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אדם סילבר מבסוט בא לזיין את השכל לאוהדי הווריירס

גיא הירוק
Admin
1 year ago

זה רק משחק ראשון,
אבל נראה לי ש-
.
מספידי הסלטיקס מעט הקדימה עם הדרשה.
.
ג'יימס הארדן נראה כמו ג'יימס הארדן בגרסה המפחידה שלו. הוא קלע שלשות על שמירה חזקה כאילו זה כלום (למרות האיירבול המשעשע אחרי הפלופ של סמארט… בלבל אותו)
אתו בכושר כזה, פילי באמת יכולים להגיע רחוק.
.
אמביד, להבדיל, בכושר תחילת עונה. תחילת עונה והכל, אני לא מצליח להבין למה הוא לוקח 6 זריקות במשחק מהשלוש.
.
בראון וטייטום ממשיכים את קמפיין "הצמד החזק בליגה".
.
אם ברוגדון בריא (ושאר הסלטיקס כמובן. פשוט ה-"אם" במקרה שלו גדול יותר),
הסלטיקס בהחלט יכולים לכוון לשחזר את ההצלחה מהשנה שעברה, אולי לקחת צעד נוסף.

אופיר נ.
אופיר נ.
1 year ago

שאק עוד מעט ייכנס באמביד בפוסט גיים של inside the nba.
נואה וונלה שלא שיחק ב-NBA יותר מדי, וגרנט וויליאמס הצליחו להוציא ממנו את כל האוויר.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אופיר נ.

לא היה לו אוויר כבר ברבע ה2😁

NFS
NFS
1 year ago

לברון גאה שעל כל חולצות השחקנים מופיע המספר שלו לכבוד שיא הנקודות שישבר העונה

Smiley
Editor
1 year ago
Reply to  NFS

יותר אירוני הלוגו של ג'ורדן על הגופיות של הלייקרס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

איזה מוב של סטפן

אופיר נ.
אופיר נ.
1 year ago

למרות שעברו רק 5 דקות.
כבר ניתן לראות איך ההתקפה של הלייקרס תקועה עומדת ומבוססת על מהלכים סוליסטיים,
\לעומת הנעת הכדור של הלייקרס.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אופיר נ.

מה אין תנועה? 🤣

אופיר נ.
אופיר נ.
1 year ago
Reply to  אופיר נ.

הנעת הכדור של הווריירס כמובן…

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

בינתיים הטראקר עומד על 0

shadow
shadow
1 year ago

פרסומת לוודקה במשחק כדורסל ומיד אחרי זה לפפסי ישנים עמוק

shadow
shadow
1 year ago

זה ייגמר בדריסה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גורדן פול מרגיש כמו 140 מיליון דולר 😂

shadow
shadow
1 year ago

לא להאמין שעדיין יש כסילים עם טיטולי פנים בקהל

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  shadow

דיוויס מנגב

orik
orik
1 year ago

link please

shadow
shadow
1 year ago

מה אומרים המומחים פה קנדריק נאן סיים עם הלונג קוביד?😆😆🤣🤣

Smiley
Editor
1 year ago

המשוואה פשוטה: דיוויס טוב = לייקרס טובים
.
החמישייה השנייה של הווריורס בכלל לא מתואמת, מוסרים כדורים ליציע

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Smiley

זה חמישייית ניפוח המספרים של גורדן פול

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוסקט טו קוסט קו ישר מהאמצע ראשון לשקץ חחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

השמירה על השקץ ברמת הבדיחה לוני ועוד איזה נגר שומרים עליו ב1 על 1 חח

עמיחי קטן
Admin
1 year ago

אמרו כבר שהביאו את ג'מייקל כדי שירשמו לו טכניות במקום דריימונד

orik
orik
1 year ago

link? anyone

מנחם לס
Admin
1 year ago

vכנראה שסטיב קר מרגיש שהחמישייה הראשונה של גולדן סטייט עייפה מדי לקצב הזה והוא משחק המון עם החמישייה השנייה וווייסמן ממש מצויין!

עמיחי קטן
Admin
1 year ago
Reply to  מנחם לס

קליי עם הגבלת דקות

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

ראס עם 2 סלים חח

מנחם לס
Admin
1 year ago

ווסטברוק משתיק המון פיות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס בקליר פאת כמות הפעמים שסטף ברח לריבס חחחח מביך משהו

מנחם לס
Admin
1 year ago

ווסאברוק עם הכדור והוא אשכרה משחק פוינט גארד

אשך טמיר המקורי

איזה גרוע דייוויס, יא רבנן… זאת הנפילה האמיתית של הלייקרס
גילרי יטען שגם במשחק הזה שיחק סנטר.
כן, רשום בטופס כסנטר, אבל סנטר שרק עומד על ה-3 וזורק לבנים…

Smiley
Editor
1 year ago

למד מאמביד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

😂😂
תכלס כל פעם שהיה בצבע נגמר בסל קל אבל הוא לא אוהב להיות שם

אשך טמיר המקורי

אחת האכזבות הגדולות בהיסטוריה.
נתונים מטורפים, אופי זוועה.
הגיע לשובע מכדורסל בגיל 27 ומאז מעביר את הזמן.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

קוסט טו קוסט קו ישר מהאמצע מס 2 למלך

הייט אשברי
הייט אשברי
1 year ago

Third quarter Klay

אשך טמיר המקורי

רואים שראס עבד על הג'אמפר שלו.
כמעט פגע בטבעת!
יופי ראס

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח היום תראה כמה סימונס עבד על הגאמפ כמו מטורף בקיץ

Smiley
Editor
1 year ago

לייקרס נראים כמו תאונת רכבת בדקות האחרונות… חסר רק שיתחילו להתנגש אחד בשני

אשך טמיר המקורי
Reply to  Smiley

הרכב של הביג 3 שלהם זה אסון. אף אחד לא זז.
אם הם רוצים קבוצה תחרותית זה רק ההרכב השני עם הצעירים. (ובברלי)
ריבס, בברלי, ווקר, בראינט, גבריאל.

אשך טמיר המקורי

זהו, הלייקרס ויתרו.
הספיק להם

אשך טמיר המקורי

דארווין האם הגיע משומקום, קישקש הכי הרבה בהיסטוריה, וייעלם כמו נאד ברוח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יחזור להיות עוזר מאמן מה אכפת לו. כמה מיליונים בשביל להגיד לשקץ יס סיר.
אפילו ברט בראון חזר

אשך טמיר המקורי

גרין בליי אפ חופשי לגמרי, הוא מנסה להשאיר לשחקן אחר ומאבד

Jonathan
Editor
1 year ago

לברון במסירת ווסטברוק אל החוץ

אשך טמיר המקורי

לברון ממש קרוב לתת טכנית לשופט

אשך טמיר המקורי

השופט צריך להיזהר

אשך טמיר המקורי

לייקרס – same old bullshit

Jonathan
Editor
1 year ago

איזו מן ליגה זו שאי אפשר לדחוף בה שחקנים בני 20?

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
1 year ago

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
לקח לשפטוט יותר מדיי זמן עד ששרקרק תוקף לשקץ…
טוני ברודרס לשעבר?……

Jonathan
Editor
1 year ago

ביטלו את התוקף
😠

מנחם לס
Admin
1 year ago

הגעתי למסקנה שלמאמן האם אין את זה

מנחם לס
Admin
1 year ago

מאיפה בא ה-MARR RYAN הזה?

עמיחי קטן
Admin
1 year ago
Reply to  מנחם לס

הסתובב בג'י ליג וקולע טוב שלשות

מנחם לס
Admin
1 year ago

MATT RYAN

אופיר נ.
אופיר נ.
1 year ago

הסיכוי היחידי לעתיד כלשהו של הלייקרס הוא להטריד את AD.
תמורתו יוכלו לקבל בחירות דרפאט ושחקנים צעירים לבנות את הקבוצה מחדש.
אף קבוצה שפויה לא תרצה את לברון.
ווסטברוק חוזה מסתיים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  אופיר נ.

העיקר נוסף 28 נק לטראקר. כל השאר את מי זה מעניין? חחח לוס אנגלס טראקרס זה אחד הטובים צריכים לשנות את השם לחלוטין.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

רוצים לראות את פלייאוף לברון. תכף גיא וברוך יחרטטו לנו על היעילות המדהימה שלו 🙂
מתי מגיעים דטרויט אורלנדו אינדי אוק יוסטון וכל אלה שיהיה קצת שאגות ובאמפים ופרצופים מפחידים למצלמה ויגידו לנו כמה השקץ גדול חחחחחחח

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יאללה השקץ יביא את המהפך צריך לצבור עוד נק לטראקר מה הוא על הספסל 🙂

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הגבה טוחן בצבע בלתי עציר

Jonathan
Editor
1 year ago

הלייאפ של סטף עם דרים שייק ואחרי זה שלשה ועבירה… השחקן שהכי כיף לצפות בו. אי פעם.

Klay Thompson
Klay Thompson
1 year ago

עמודי חשמל שומרים יותר טוב מהשחקנים על הפרקט. אין הגנה זה אנדרסטייטמנט לעומת מה שקורה על הפרקט. הזוי לא ראיתי דבר כזה.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  Klay Thompson

רואים שלא ראית את פילי ואמביד

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

הלייקרס מבסוטים הצליחו להביא את השקץ ל30+נק ניצחו יפה.
גס מבסוטים ניצחו וגם נתנו לשקץ לתת 30+ כהרגלם בקודש.
סילבר מבסוט אש 30+לטראקר ו30+ לסטף גואיש מאני איז קאמינג

עמיחי קטן
Admin
1 year ago

ביל ראסל אמר לא אחת שהוא היה נותן לווילט להגיע למספרים שלו אחרי שהניצחון הובטח כדי לדאוג שהוא ירגיש בסדר עם עצמו ולא יהיה אגרסיבי יותר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

חחח-20 שנה הליגה נותנת לו את זה.
בניגוד לשקץ ראסל לא באמת יכל לעצור את ווילט

ירון, החלום
ירון, החלום
1 year ago

בס"ד
שתהיה לנו עונה כיפית ושמחה.