You are currently viewing LA Lakers – פריויו לעונת 2023-4 / MBK

LA Lakers – פריויו לעונת 2023-4 / MBK

המורל ירוד, מתחיל לצאת מהבאסה ולחזור לעניינים עד כמה שניתן. קשה מאוד לכתוב על כדורסל בימים טרופים אלו. אין ברירה, לחזק את כוחות הבטחון וצאת מחוזקים ומאוחדים מהסיטוציאה. נצח ישראל לא ישקר ונעבור לכדורסל.

אולם 

הלייקרס תמשיך לארח בקריפטו סנטר (לשעבר הסטפלייס סנטר) 18,613 צופים בממוצע למשחק בעונה הקודמת (97.6% אחוז תפוסה, מקום 17 בליגה) .הלייקרס מארחת באולם מאז 1999, בדצמבר 2021 השם של האולם שונה לקריפטו סנטר. לעומת זאת במשחקי החוץ (100.5% תפוסה, מקום שני בליגה אחרי גולדן סטייט), מה שמזכיר לי את האמרה הישנה – "עדיף 1000 איש שישנאו אותך, מאלף איש שלא יכירו אותך".

מאזן בעונה הקודמת (39-43) מקום 7 במערב

הלייקרס נכנסה לפגרת האול סטאר עם מאזן שלילי של 32-25, מאזן של 9-18 בעידן שלאחר הטרייד על ראסל ווסטברוק

ניצחון 102-108 על מינסוטה בהארכה במשחק הפלייאין שהבטיח את המקום ה-7

מאזן פלייאוף (8-8)

4-2 על ממפיס גריזלס

4-2 על גולדן סטייט (האלופה היוצאת)

הפסד בסוויפ לדנבר (האלופה הנכנסת)

מאמן

דרווין האם (מאזן 39-43) עונה שניה במועדון. וואו, איזה עונת בכורה מ-ט-ו-ר-פ-ת הייתה לדרווין האם. את מה שעבר בעונה הקודמת אפשר לומר שהתבגר ב 5 שנים.

בתחילה האם נכשל ברוב המשימות (המשימה) שלו כמאמן ראשי, זה התחיל בגימיק של ווסטברוק כשחקו ספסל, פציעות חוזרות ונשנות של דיוויס, לברון ומי לא. קבוצה שההגנה שלה נראיתה כמו מחזמר, הפסטיבל סביב ניפוץ הנקודות של קארים, הבעיות בחדר ההלבשה, האגו של לברון.

האם הצליח מעל ומעבר למצופה, גם בפלייאוף וזכה בצדק להמשיך באחד התפקידים הקשים בליגה.

מי בא? מי הלך? מי נשאר?

הלייקרס עברו לא רק סוף עונה שכלל ה-רבה שינויים, כבר במהלך העונה הקודמת שותפו במדי הקבוצה לא פחות מ 24 שחקנים. פלינקה הבין שעם ראסל ווסטברוק הקבוצה לא תגיע לשום מקום והוא הצליח למצוא את הטרייד הראוי שהפך לחלוטין את העונה של הלייקרס.

חידשו חוזה – לליקרס היו המון דאגות בקיץ, כאשר היה ברור שהשמיכה קצרה ויהיה בלתי אפשרי להאריך חוזה לכל הפרי אייג'נטס. בצעד די מושכל הלייקרס השאירה 3 שחקנים –

אוסטין ריבס – 56 מילון דולר ל 4 עונות, רוי האצ'ימורה עם 51 ל 3, מלאכי ראסל עם 37 ל 2

תודה רבה ושלום –

לא הצליח לנצל את המומנטום ועזב למרות קדנציה שניה בקבוצה – דניס שרודר (טורונטו), הצמד שאף מסיבת כיתה לא מוצלחת בלעידהם מו במבה (פילי) ומאליק ביסלי (מילווקי באקס), טריסטאן תומפסון(קליבלנד), ווין גבריאל(בוסטון סלטיקס,בווווו), טרוי בראון ג'וניור (מינסוטה טימברוולבס), שאקיל (לא אוניל) האריסון(גריזליס) ,לוני ווקר ה-4 (ברוקלין נטס).

בא לשכונה בחור חדש – הלייקרס לא הצליחו לשמור על לא מעט שחקנים אבל….. קיץ עם התחתמות יוצאות מן הכלל והחתמות מאוד אמינות. גייב ווינסט הגיע ממיאמי (33 מיליון דולר ל 3 עונות), טורייאן פרינס הגיע מהטימברוולבס (4.5 מילון דולר לעונה), קאם רדיש מהבלייזרס (4.6 מיליון לשנתיים), ג'קסון הייז מהפליקנס (4.6 מיליון לשנתיים), כריסטאן ווד מדאלס מאבריקס (5.7 לשנתיים), ג'יילן הוד שפינו (בחירה 17 בדראפט 1.98, SG מאינדיאנה), מקסיל לואיס (בחירה 40 בדראפט, 2.01 SF פפרדיין)

העונה הקודמת בקצרה(פחות או יותר)

העונה הקודמת של הלייקרס הייתה מהמטורפות שזכורות לי בתולדות המועדון, הלייקרס עשו בתחילת העונה את המקסימום האפשרי להראות לווסטברוק את הדרך החוצה. החתמות של גארדים ועוד גארדים כולל פטריק בוורלי הלא BFF של ווסטברוק.

הלייקרס פתחו את העונה הצורה נוראית עם 5 הפסדים רצופים, 2 ניצחוונת ו 5 הפסדים רצופים

לפרקים הקבוצה שיחקה כדורסל מאוד מהנה, סקור גבוה, סוג של שואו בכל משחק אבל דה-פקטו היו לא מעט הפסדים מאכזבים, הקבוצה היתה לא מאורגנת ואיך חבר שלי מומי היה אומר – "ההגנה יותר פרוצה מהטיילת של וניס ביץ'" נראה היה שווסטבורק ניסה וניסה אבל יכולת לא הייתה שם. לברון קרע רשתות והיה בדרך הבטוחה לנפץ אץ שיאו של קארים וב 7 לפברואר הארוע המיוחל הגיע, 38 נקודות של המלך (היה זקוק ל 36), פציעה והפסד ל OKC שהוריד את הקבוצה למאזן של 30-25. פלינקה שעמל ושקד ושקד הצליח להוציא לפועל טרייד על ווסטברוק ובאופן נס הצליח לחזק את הקבוצה בד'יאנגלו ראסל, מאליק ביזלי וג'ארלד וונבדבליט. קודם לכן הגיע רוי ה'צימורה מהוויזאדס בתמורה לקנדריק נאן, בבוורלי עזב, גם תומאס ברייאנט ומו במבה הפריך הגיע מאורלנדו הלייקרס הגיעה לפגרת האול סטאר במאזן שלילי.

לברון עוקף את קארים, הלייקרס מפסידה ל OKC באל איי

לאחר צמד הפסדים לטקסניות (יוסטון החלשה ודאלאס) הלייקרס כבר הייתה במאזן 34-37 ונראה שהעונה קרובה להסתיים שוב ללא פלייאין בדומה לעונה הקודמת.

הלייקרס סיימו את העונה בריצת 2-9 והבטיחו את המקום ה-7. הם קיבלו את הגריזליס והפכו למדורגת 7 השניה אי פעם במערב שהצליחה להדיח את המדורגת 2 בסדרה של הטוב מ-7. ניצחון מתוק על הוורירס וסוויפ מהנאגטס למרות שבחלקים גדולים מהסדרה הלייקרס שיחקו כדרוסל טוב. מה שהיה לרעתם שהסדרה שוחקה בפורמט של יום כן-יום לא. והלייקרס לא הייתה קבוצה עמידה במיוחד.

אחת הבעיות של הלייקרס הייתב שדייויס ולברון שיחרקו 2/3 עונה בלבד (56 ו 55 משחקים בהתאמה) הסגל היה מאוד לא מאוזן ריבוי של גארדים וללא גבוהים. עונה שהייתה סלט ירקות. קשה להתייחס לנתונים הסטט' היבשים של העונה הרגילה בגלל שהקבומה הפכה את עורה.

בכללי מקום 20 בלבד באופנסיב רייטינג ו 11 בדיפננסיב רייטינג.

לקונספירטורים הלייקרס הקבוצה שהלכה הכי הרבה לקו (26.6 הליכות למשחק) וגם הקבוצה שהלכו הכי מעט מולה לקו (20.8) פער של 5.8 זריקות למשחק לטובת הזברות, סליחה… הצהובים סגולים.

מקום 25 בלבד באחוזים מ-3 אבל גם הגנת פרימטר שהשאירה את היריבות על 34.4 (מקום 2 הגנתי בליגה)

למרות חסרון בס"מ הלייקרס הייתה הקבוצה שסיימה במקום ה -2 בריבאונד הגנתי (6 כללי).

נקודות האור בעונה היו אוסטין ריבס, דניס שרודר כשגם לוני ווקר היה אדיר בדקות שקיבל.

בפלייאוף רוי הצ'ימורה קנה את עולמו כשניפק 12.2 למשחק עם 48% מדאון טאון למי שפקק והרוויח את החוזה שלו בצדק. אוסטין ריבס הרים הילוך ועם 16.9 למשחק הוא סיפור סינדרלה שמזכיר לי קצת את ג'ון סטארקס מהניקס שאף הוא לא נבחר בדראפט והוכיח שביצים גדולות הם מרכיב חשוב בקבוצת כדורסל. דיאג'לו ראסל היה לא כל כך יציב אבל הלייקרס העדיפה אותו על פני הגארדים האחרים.

טופ 5 מהסדרה מול גולדן סטיט

קצת חבל על שרודר (אלוף העולם הטרי) וווקר אבל בגדול נסתדר.

הלייקרס לא יכלו לדנבר, בעיקר בגלל הסייז, הרגלים הצעירות ויוקיץ' אחד גדול.

גמר מערב היה סיום עונה מעל ומעבר לציפיות

*בתרחיש הריאלי בפריוויו של השנה https://hoops.co.il/?p=274966 שעברה "הלייקרס יהיו איפשהו באמצע. יהיה שיפור משמעותי לעומת העונה הקודמת. ווסטברוק ימצא את עצמו מסופסל/מנודה מהקבוצה. הלייקרס תסיים עם 44 ניצחונות ומקום 7 במערב. והדחה לסאנס בסיבוב הראשון בג'נטלמן סוויפ."

מה יהיה העונה?

העונה להבדיל מהעונה שעברה הלייקרס מגיעה עם כיוון ברור ועם פחות סימני שאלה.

ללייקרס יש גמישות מטורפת השנה. אוסטין ריבס וראסל זה קו אחורי מצויין כשהבק אפ של גייב ווינסנט איכותי.

הלייקרס כמו הלייקרס עשו הפוך על הפוך לעומת הקיץ הקודם שבו העמיסו כל גארד אפשרי, העונה הסגל עמוס בסנטרים, פורוורדים.

הביג 3 של הלייקרס יהיו לברון-דיוויס-ריבס(יהיה מעניין אם יצליח לעלות את רמת המשחק שלו לאול-סטאר, אני מאמין שכן למרות ריבוי גארדים במערב).

הסימן שאלה המרכזי של הלייקרס הוא איזה לברון נקבל וכמה כח יש לו בטנק. לברון פחות אפיקטבי כשחקו שמיידה שלשות. הוא אפיקטבי כ PG או כ PF כאשר יכולת המסירה שלו היא נדבך חשוב ביכולת של הלייקרס לבוא לידי ביטוי התקפית.

לברון חייב להסתגל למעמד קצת אחר, קשה לבקש משחקן שנמצא באור הפרוזוקטורים מגיל 15 לקחת צעד אחורה, יש לו השנה את הסגל המסייע הטוב ביותר שהיה לו בלייקרס ואולי ב 8 העונות האחרונות (בשנתיים האחרונות בקאבס הוא משך עגלה)

מדייויס כבר אין ציפיות להיות MVP, קצת חבל כי לפרקים בודדים כשהוא בריא ולא במוד של קוקיות הוא השחקן הכי טוב בליגה ב 2 צידי המגרש(עד שיקבל סטירה מיאניס או שיוקיץ' ישלוף עליו את הג'וקר)

האם חייב לנהל את הדקות של AD בתבונה, עם הייז, ווד זה צפוי להיות יותר פשוט.

ג'קסון הייז הוא סנטר שיאפשר לדיוויס לשחק בעמדה שהוא אוהב, הלייקרס יכולה ליצור המון מיס מאצ'ים לטובתה. התוספת של ההד קייס כריטאן ווד עשויה להיות בינגו בעיקר למשחקים בהם דיוויס ישב על הספסל.

פלניקה מקווה לקבל מנהיגות ומשחקים בהם הצ'ימורה/ראסל יהיו אקספולסיבים וינפקו הצדקה לחוזים שלהם שפלינקה לא יתגעג לווקר ושרודר.

אני חושב שחלק גדול מההצלחה של הלייקרס בפלייאוף נבעה מהרעב של הרבה שחקנים ללא חוזה ששיחקו על הקריירה שלהם.

החוק החדש של הליגה שנלחם ב load management הלייקרס ייצטרכו לעשות שיקולים של איך לנהל את הדקות בצורה נכונה.

בעונה הקודמת הקצב משחק של הלייקרס היה טופ 3 בליגה מבחינת פוזשנס, העונה הם לא יהיו בטופ 3 כי אין להם שום סיבה לרוץ כמו משוגעים.

ואנדרבליט הוא נכס לאומי, שחקן אול אראונד הגנתי שיכול לשמור על 4 ולעיתים 5 עמדות.

גייב וינסנט היה קצת נמר של נייר בפלייאוף, אני מקווה שהוא יתבגר ויהיה אלמנט חשוב, הלייקרס חייבת אותו עמיד וקולע.

אני חושב שגם קאם רדיש שהיה הבטחת דראפט גדולה כששיחק בדיוק עם זאיון חייב לנצל הזדמנות בדומה לשחקנים צעירים אחרים שהגיעו לליקרס בחוזה מינימום.

הליין אפ המוביל של הלייקרס במאני טיים צריך להיות ווינסנט, ריבס, הצ'מורה, לברון ו AD.

קטלני גם הגנתית וגם התקפית.

המטרה המרכזית של הלייקרס לסיים את המערב בטופ 3 ולהגיע לפלייאוף בריאים.

למרות ההצלחה היחסית בעונה הקודמת לא הייתי מציע להם לסיים במקום ה -7 ולהסתבך במאבקי פליי-אין. בהנחה שהרוקי הוד שפינו לא מספיק בשל, הלייקרס צריכה להתחזק בעוד גארד לפחות לפני הפלייאוף (לברון יכול לרכז, עם ריבס, הצ'ימורה, דייויס והייז/ווד זה חתיכת ביג בול איימתני)

לתחזית

הוליווד – הלייקרס מתחברים מתחילת העונה, ריבס משחק כמו שחקן על וסוחב את הלייקרס לעונה חלומית של 20-6-6. דיוויס בריא ו 68 משחקים הוא סוף סוף ה DPOY עם 14 ריבאונד 3 חסימות ו 26 נקודות למשחק. לברון משחק על הילוך שני ומתרכז פחות בנקודות ומנפק עונה סולידת של 17- 9 – 6. הצוות המסייע צולף מחוץ לקשת ב 37 אחוז עונתי וכל ראסל הופך לדיאנג'לו. ווד מספק עונה מעולה ופורח תחת לברון.

הלייקרס מסיימת שניה במערב עם מאזן 56-26. בסיבוב הראשון היא מדיחה את הקליפרס 1-4, בסיבוב השני 2-4 על גולדן סטייט וגמר המערב לברון נוקם בדוראנט ובסאנס 2-4.

בגמר הליגה ממתינה בוסטון סלטיקס שמאבדת את פורזניגס במשחק ה -2 והלייקרס מנצחת 4-3 עם ניצחון בגיים 7 בסלטיקס. ג'יני באס עושה כמה טלפונים להפיק עונה חדשה של – Winning time next generation.

ESPN כבר פונים לנטפליקס עם החומרים – לריקוד האחרון בהחלט של לברון

לייקרס 18 בוסטון 17

פסימי – שנהיה בריאים, לברון ודיוויס משחקים 82 משחקים ביחד. ריבס מנסה אבל הצ'ימורה חוזר ליכולת מוושיגנטון, דיאנג'לו ראסל מפספס, השדים של כרייסטאן ווד ממשיכים לרדוף אותו. פלינקה מיואש ועושה טריידים לפני הדד-ליין. האם שוב מנסה לבנות קבוצה שתצליח להכנס לפליי-אין. סיום עונה מביא את הלייקרס למקום ה -9. הם מנצחים את מינסוטה (איך לא?) ומפסידים לקליפרס מסל ניצחון של ווסטברוק לשלוש והפלייאוף נמוג.

ריאלי – אני ממש חושב שהלייקרס צריכה להראות טוב העונה, יש סימני שאלה, לברון ודיוויס יפספסו פה ושם. הלייקרס יסיימו 3 במערב עם 53 ניצחונות. הפסד לדנבר בגמר המערב, הם יותר טובים.

תודה למי שמשך עד כאן, לקח לי 5 שעות(לא רצופות) לכתוב את הפריוויו, בין זום לאזעקה להכנה של ארוחת ערב לילדים, הייתי זקוק לזה. – thank you basketball

לפוסט הזה יש 98 תגובות

  1. פריוויו מרתק!!
    לטעמי הלייקרס בחמשת הקבוצות הטובות ביותר.
    שבוסטון ומלווקי קצת מקדימים אותה ודנבר ופיניקס קצת מאחור.

      1. אני גם זוכר שאחרי חלון הטריידים, הלייקרס היו הקבוצה עם המאזן הטוב בליגה.
        השנה רוב הסגל הבכיר נשאר, הם יגיעו מחוברים ולא יצטרכו להגיע לפלייאוף עם הלשון בחוץ, בנוסף יהיה להם יתרון ביתיות בסיבוב הראשון במינימום.
        חוץ מזה וינסנט הוא שדרוג על שרודר ושאר שחקני הרוטציה טובים ושמישים עשרות מונים מאשתקד.
        אל תשכח שברוס בראון עזב את דנבר וזה אבידה משמעותית.

        1. חגי "התותח" ניסני

          אז אם אני קורא אותך נכון, מה שאמור לעשות את ההבדל בסדרה במידה ויפגשו אלו ברוס בראון ווינסנט כן?

          1. לא רק. אמנה את כל הסיבות:
            1.דיוויס ולברון יגיעו לפלייאוף הרבה יותר רעננים ולא עם הלשון בחוץ כמו אשתקד. יש לזה משמעות גדולה שמדובר בכוכב פציע ואחד מבוגר.
            2. הקבוצה ממשיכה עם כל הסגל הבכיר. מאז הטרייד דדליין היא במאזן הטוב בליגה, ההמשכיות יעשה אותם יותר מתואמים וטובים יותר.
            3. וינסנט הוא שדרוג על שרודר+ברוס בראון עזב את דנבר.
            4. רדיש,פרינס,ווד,הייז עדיפים על לוני ווקר היחידי מהסגל אשתקד שהיה רלוונטי בפלייאוף. סוף כל סוף מחליפים סבירים לדיוויס, עם אופציה למשחק עם 2 גבוהים לעת הצורך.
            5. הלייקרס צפויים להיות בעלי יתרון ביתיות מינימום בסיבוב הראשון.

            1. אור

              "1.דיוויס ולברון יגיעו לפלייאוף הרבה יותר רעננים ולא עם הלשון בחוץ כמו אשתקד. יש לזה משמעות גדולה שמדובר בכוכב פציע ואחד מבוגר."
              .
              נו בדיוק, אחד פציע ואחד מבוגר, מה גורם לך לחשוב שהם יגיעו יותר רעננים ובריאים?

            2. NBA בדם

              תגובה לאור:
              כל העונה שעברה הם היו במרדף מתמשך להגיע לפלייאוף.
              בסוף הם עלו מהפלייאין בשיניים.
              כל המרדף הזה עלה להם בשחיקה פיזית ומנטלית (לברון נפצע במרץ ונאלץ לחזור יותר מוקדם כדי לעזור לקבוצתו להעפיל לפלייאוף).
              השנה הם צפויים להיות בפלייאוף די בוודאות גם אם לברון ודיוויס יחמיצו משחקים פה ושם.
              הסגל עמוק יותר ויאפשר לשים פחות לחץ ועומס על שחקן פציע כמו דיוויס ושחקן מבוגר כיו לברון.
              זה משמעותי.

  2. ירון, החלום

    בס"ד
    תודה רבה.. קבוצה מעננינת בנו שם העונה.
    יש קצת שאלות בהגנה, וכמובן הבריאות של לברון ודייויס, והיציבות של דיוויס בנוסף.

  3. פרוויו מהסרטים
    חשבתי שהפסימי יהיה East LA ולהפסיד לקליפרס משלשת ניצחון של ווסטברוק זה ללא ספק התרחיש הכי גרוע….
    🤣

  4. תודה מידן.
    פעם ראשונה מזה שבוע שאני כותב משהו שלא קשור למלחמה.
    הכל הכל תלוי בדיוויס.אני מודה זה שחקן שאני מאוד מאוד אוהב מאז שהגיע לליגה ,כנראה בגלל זה אני עדיין טיפה אוםפטימי לגביו ולא מיואש לגמרי ממנו.אני מאמין שאם הוא משחק מעל 65 משחקים השנה הלייקרס יהיו מעולים ודיוויס יזכה בוודאות בשחקן ההגנה של השנה ויהיה בין המועמדים לMVP.אבל גם בן אדם כמוני שחולה עליו יודע שזה כמעט לא מציאותי שהוא יצליח לשחק 65 משחקים תכלס מעולם לא היה שחקן שאהבתי שכל נפילה לפרקט אני מחסיר פעימה זה מדהים..
    יש לי סימפטיה גם להייז ממה שראיתי אותו בניו אורלינס היה אחלה שחקן והוא נראה לי גם גיבוי מצויין לדיוויס וגם כמו שכתבת ישחקו ביחד.לגבי ווד חייב להגיד ששנה שעברה בדאלאס איכזב אותי נקווה שזה באמת היה קשור לשיטת המשחק וליחסים הגרועים שלו עם קיד.
    ויניסט מקווה שמיאמי לא הוציאו ממנו 200% יותר מהיכולת שלו וזאת תהיה באמת היכולת שלו ואז באמת הרווחנו.
    ורדיש שיהיה השנה השחקן שהלייקרס משקמים כמו ווקר או מונק.
    לסיום אני אופטימי השנה ואני אלך על התסריט האופטימי שלך.
    נ.ב פשוט חרפה אין מילה אחרת שHBO ביטלו את הסדרה ועוד אחרי שמפסידים לבוסטון.אחת הסדרות שהכי נהנהתי לצפות בה פשוט בידור טהור כל פרק.
    ושוב תודה מידן ונקווה לימים טובים יותר

    1. ה winning time הייתה יצירת מופת
      משחק עצום עם קאסט מטורף
      ציפיתי לעונה שלישית ולניצחון הראשון של הלייקרס על בוסטון ב 1985
      אפשר וראוי היה לסיים עם הניצחון של 87 כשמג׳יק קלע את הביבי הוק בגארדן
      זאת הייתה סדרת הטלוויזיה היחידה שצפיתי בה בשנתיים האחרונות
      הרייטינג, זה מה שקובע אצל האמריקאים

      1. גם מונק היה שחקן גמור לפני שהגיע אלינו,גם ווקר לא מצא קבוצה ואפשר לומר גם על שרודר(אצלו דווקא הנבחרת יותר העלתה אותו).האמת שלא ראיתי יותר מדי את רדיש משחק כי אני לא עוקב אחרי אטלנטה אבל בכל מקרה שיקום שלו יהיה רק בונוס כי הפעם הסגל די מלא ומוכן

          1. לא יודע כי שחקן שנה שלישית שהקבוצה שבחרה אותו לא מאריכה לו חוזה וחותם בקבוצה אחרת על מינימום(או קרוב למינימום) לא נראה לי שהקריירה שלו כל כך המריאה

            1. yaniv

              גם האצומורה אפרופו מאוד דומה למצב שמונק היה בו רק למזלו הוא עבר בטרייד

            2. חגי "התותח" ניסני

              גם אצלכם הוא לא חתם על הארכת חוזה אז מה זה אומר…?
              לגבי רדיש: לדעתי אני האדם שעקב הכי הרבה אחרי אטלנטה באתר ואולי בעולם כולו (אני נסחפתי?מה פתאום זה אף פעם לא קורה לי) בכל מקרה אצל רדיש זה פשוט לא מצליח להתחבר למרות הפוטציאל הגדול (כמו למשל סמית ג'וניור או ג'וש ג'קסון)

            3. חגי "התותח" ניסני

              האצ'ימורה הוא בדיוק אותו השחקן. יש מאחוריו את דיוויס אז פתאום זה נראה שהוא איזה שחקן הגננה מי יודע כמה. הוא בדיוק אותו השחקן שהיה בווש' כל השנים

            4. yaniv

              אצלנו הוא לא חתם לא כי לא רצינו אלא כי לא יכלנו לשלם לו מה שמגיע לו.מאמין שאם היו לנו זכויות עליו היינו משלמים)
              לגבי האציומרה התכוונתי גם שחקן שנראה שלא יצליח כנראה בליגה וסביר להניח שללא הטרייד הוא היה כמו מונק לא מקבל הארכת חוזה וחותם במינימום אצל קבוצה אחרת( אפרופו לצערי הרב אם אבדיה לא נותן קפיצה השנה הוא גם ייכנס לקטגוריה הזאת)
              לגבי רדיש מאמין לך אבל בכל זאת מנסה להיות אופטימי שגם הוא יצליח לשקם את הקריירה,כמו שאמרת על האציומרה אולי מאחורי דיוויס ולברון יהיה לו יותר קל

            5. גיא הירוק

              האצ'ימורה של הפלייאוף היה חיה אחרת ממה שהציג לפני כן, בכל עונה שהיא.
              סביר להניח שהשלשות שקלע זו חריגה סטטיסטית,
              אבל הוא שיחק בלייקרס אחראי יותר, ופיזי הרבה הרבה יותר.
              אין ספק שלשחק לצד דייויס זה עוזר,
              אבל לא חסרות הדוגמאות לשחקנים שלא ידעו לנצל את ההזדמנות. היה ויצליח לקלוע באחוז סביר (יותר מ-35 שקלע בקריירה, ככל הנראה פחות מ-49 לא הגיוניים בפלייאוף האחרון) וימשיך לשחק באותו אינטנסיביות הגנתית שמאפשרת לדייויס לעזור בהגנה (אז הוא בשיאו),
              אז החוזה שלו זה שיחוק ענק של הלייקרס.

  5. מהפנט תרנגולות להטיל ביצה בדאנק

    אחת המועמדות לאליפות.
    הכתבה מסבירה היטב למה. כרגיל אני לא מתייחס לצפי פציעות, אלא לחומר השחקנים שכל קבוצה מציגה.

  6. דוקטור רזי הופמן

    תודה מומידן
    עם משפט כזה "הצמד שאף מסיבת כיתה לא מוצלחת בלעידהם מו במבה (פילי) ומאליק ביסלי (מילווקי באקס)" ידעתי שאני יכול לסמוך עליך.
    קונה את הריאלי שלך. הלייקרס שוב יגיעו לגמר המערב אם יהיו בריאים.

      1. דוקטור רזי הופמן

        שלוש נקודות סימן קריעה.
        🙂
        אני מנסה להיות ריאלי ואתה דוחף לי בכח את השקץ.
        חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

  7. תודה מידן. לדעתי, ללייקרס יש את הצוות המסייע הטוב בליגה, אבל באופן יחסי, הכוכבים שלהם קצת פחות בטוחים בשלב הזה של הקריירה שלהם – דיוויס עם הבריאות שלו ולברון בגילו. אם דיוויס יהיה בריא והקבוצה תתחבר זאת מועמדת לאליפות בשורה השנייה, כלומר אחרי דנבר, מילווקי ובוסטון, אבל יש גם סיכוי לא מבוטל שלא וזו תהיה קבוצת סיבוב ראשון או שני

    1. תגדיר צוות מסייע?
      חסר עוד גארד
      החמישיה של הלייקרס בקיזוז הכוכבים פחות טובה מדנבר גולדן סטייט (פול,גרין,וויגנס זה חתיכת סיוע)
      בשנים הקודמות לא היה אף שחקן שמסוגל לשחק כמוציא לפועל בהיעדר לברון/דיוויס
      גם באליפות של 2020 השחקן ה 3 בטיבו היה KCP/דני גרין
      לא שחקנים שמסוגלים ליצור לעצמם
      אוסטין ריבס מתחיל להתפתח לכוכב, דיאנג׳לו, הצ׳ימורה ואפילו כריסטיאן ווד מסוגלים להמטיר 30 נקודות בערב נתון
      אני חושב שלברון צריך לעבור טרנספורמציה ולקבל תפקיד של כינור שני ולהניע את הקבוצה
      אם הוא ימשיך לזרוק 8 פעמים מדאון טאון ומהלוגו הלייקרס בבעייה

      1. כל מי שהוא לא לברון ודיוויס מוגדר מבחינתי כצוות מסייע לצורך העניין. ללייקרס יש את ריבס, וינסנט וראסל בקו האחורי, ואולי גם רדיש יחד עם הרוקי הוד-שפינו שלדעתי יכול לתת את הדקות המשלימות. בקו הקדמי יש לך את ווד והאצ'ימורה להתקפה ואת ונדרבילט, פרינס והייז בהגנה. לדעתי זה גם שחקנים מאוד טובים וגם יותר עומק. לצורך ההשוואה, לגולדן סטייט יש 6 שחקנים מעולים ודי זהו, ואותו דבר אצל רוב הקונטנדריות האחרות לדעתי.

      2. מידן אני בספק האם לברון יכול לעשות את הטרנספורמציה ולהיות כינור שני בשלב זה… למרות שזה באמת הדבר הנכון במידה וחשובה לו עוד טבעת.

  8. תודה רבה מידן, מצוין.
    אני חושב שאתה שופט לחומרה את וינסנט, הבחור הגיע משום מקום ושיחק היטב בפלייאוף. למעשה, נחלש רק בגמר כמו כל הקבוצה.
    בגמר המערב הוא נתן כמעט 16 נק' למשחק במעל 50% לשלוש.
    בהחלט התחזקתם בסגל המסייע, והקבוצה תהיה מחוברת יותר מההתחלה, וריבס הוא שחקן-שחקן.
    הבעיה שלכם זה לברון.
    השאלה היא כמה הוא יצליח להפריע.
    להיות נטל בהגנה ולזרוק לבנים משלוש.
    בלי לברון, הייתי אומר שהתקרה היא גמר המערב.
    איתו, סיבוב שני.
    מאמין שתהיו טופ 4 במערב בעונה הרגילה.
    הנתון על הזריקות מהקו פסיכי ומאשר את הפארסה שאנו רואים בעיניים.
    אגב, השיפוט הולך להיות מחורבן במיוחד השנה.
    ראיתי משחקי הכנה, ונראה ששמו דגש בולט על לא לשרוק תוקף לשחקנים שמתנגשים במגן נייח.
    שוב ושוב ראיתי שחקני הגנה שפשוט עומדים (לא בריסטריקטד) נייחים ושחקני התקפה מתנגשים בהם, והולכים לקו.
    פשוט מגוחך.

    1. וינסט תוספת מעולה ומועילה אתה צודק לגביי הגמר, הוא קצת נעלם שם
      עם כל הביקורת על הלייקרס בשנים האחרונות הם הצליחו בענק עם קארוסו וריבס, אספו שחקנים מאשפתות
      אני ממש שמח שיש בסיס לקבוצה גם ליום שלאחר לברון
      מצידי שהלייקרס ידחפו אותו לגולדן סטייט לחבר כריס פול תמורת וויגנס
      להבדיל משנים קודמות יש שלד לקבוצה מלבד לברון-דייויס
      שלפרק זמן ממש קצר היו הצמד הטוב בהיסטוריה (חודש וחצי בבועה)

      1. הקבוצה הרבה יותר אורגנית.
        אין איזה הזייה כמו ראס.
        משלימים צעירים מצוינים ולא זקנים רקובים.
        יש תותחים כמו ריבס ו-וינסנט עם ביצים מברזל.
        ווד מקרה ראש ובלי הגנה, אבל יכול לתת את הסקורינג של דייוויס בקלות אם הוא נפצע.
        אם מעלים את טאורן פרינס במקום השקץ הם למעשה אחלה קבוצה.

  9. אגב בשדרה הניהולית חייב להגיד בתור אוהד לייקרס אגב שבהתחלה פלינקה נראה לי אסון מהלך בתור GM והמהלכים שעשה בלייקרס במהלך העונה לתיקון הנזקים שיצר בהתחלה כולל בפגרת הקיץ שינו מאוד את דעתי עליו

    1. פלינקה שיקח אותה ב 2020
      הכל התחבר,גם ווגל
      בקיץ שאחרי האליפות הוא עשה רכש ענק וחיזק את הקבוצה עם מארק גאסול, ווסלי מתיוס, מונטרז הארל,שרודר
      הכשלון המרכזי שלו (בחסות לברון) היה הטרייד על ווסטבורק
      זה הביא לקבוצה וותרנים לא מועלים
      נס שהוא הצליח לנהל קבוצה
      הוא תמיד אקטיבי ומגיב טוב

  10. חגי "התותח" ניסני

    תודה מידן
    .
    הלייקרס נתנו ריצה יפה שנה שעברה קשה לי לראות אותם משחזרים את זה השנה.
    ריבס הופך בצעדי ענק מאנדרייטד לאוברייטד. עם כל הכבוד ויש כבוד הוא שחקן נחמד לגמרי. משהו בקליבר של טרנט ג'וניור. גג של הגג נורמן פאוול. איזה אולסטאר?
    לדעתי הייז זה לא זה. לא ראוי להיות סנטר פותח.
    מהמר על מקומות 4-8

    1. אתה יודע כמה שחקנים מהלייקרס נבחרו לאול סטאר רק בזכות זה ששיחקו בלייקרס
      ריבס היה טוב גם ב US team
      יש לו פוטנציאל גבוה

    2. ברוך רובין

      מסכים עם חגי, הלייקרס קיבלה מאצאף סופר נוח בפלייאוף ושני הסדרות הראשונות היו צפויות, בדיוק כמו ההפסד בסוויף לדנבר רשמתי על כולם דרך אגב תחזית מדוייקת (לדעתי גם הסאנס הייתה מנצחת את הלייקרס).
      .
      לגבי השלישיה:
      נתחיל בפחות מובחר,ריבס שחקן טוב +חכם, עם זאת המרחק בינו לבין אולסטאר עדיין גדול.
      .
      לגבי לברון השאלה זה מתי תגיע הירידה החדה ביכולת, הוא כבר לא השחקן הבלתי עציר שהיה, אני רוצה לראות אותו משחק הרבה יותר כPF מאשר משליח לבנים מדאון טאון.
      .
      אחרון דיוויס, הוא מגן אדיר והשחקן החשוב בלייקרס אבל הוא לא מסוגל לשנייה להאט את יוקיץ (פיזי מדי עבור דיוויס), לצערנו כמו שזה נראה היכולת ההתקפית בבועה הייתה חריגה סטטיסטית.
      .
      לאן הלייקרס יגיעו? הם שווים פלייאוף ובדיוק כמו עונה שעברה הם יכולים לנצח כל קבוצה שלא עונה לשם דנבר וסאנס (מאצאף גרוע נגדם) בסדרה. כמה משחקים לברון ודיוויס יחסירו/ כמה הירידה ביכולת של לברון תהיו גדולה זה השאלה שתבדיל בין פלייאוף לטוף 4. תודה מיידן מצויין

      1. תודה רבה ברוך
        לראשונה בעידן לברון יש סגל מספיק טוב גם בלעדיו
        אם דיוויס בריא יש סביבו שחקנים מוכחים וצוות מאוד עמוק
        לא דיברתי בכלל על ואנררבליט, טוריאן פרינס, ווד שיכול להיות בינגו, הייז יאפשר לדיוויס לשחק כ PF
        לא היה מזיק עוד גארד אבל בכללי זה קיץ ששיפר מאוד את הקבוצה
        הייתי שמח אם ווקר או שרודר היו נשארים אבל גם ראסל והצימורה זה בסדר גמור

  11. תודה MBK,
    האמת, פלינקה עונה שעברה ובאוף סיזן העונה נתן ונותן עבודה מדהימה.
    הפך את ווסטבריק ללימונים,זה נס מנורת השמן מבחינתי.
    מזל שהפלינקה לא מקשיב לבוס שלו "ג.מ בבון"
    הם יעשו רעש אבל העונה,חצי גמר או גמר אזורי מקסימום.
    השיקוץ הבבוני לא יזכה בטבעת לפני הפרישה(אמן העונה) והגבה הבכיינית גם לא.

    1. מצד שני הוא פירק את הקבוצה עבור ווסטברוק
      עם קוזמה, הארל ו KCP + קארוסו נניח
      הלייקרס יכלה להיות יותר טובה
      קרה לו נס עם הטרייד, מינסוטה כרגיל יצאו הזייה

      1. אני מאמין שהבבון הכריח את הטרייד של ווסטברוק,(טביעות האצבעות הבולבוסיות שלו בכל מקום)
        בטח איים בעזיבה.

        1. +1965
          הבעלים\הנהלה של מיני לא קשורים למציאות.
          אולי הליגה מממנת אותם תמורת עזרה לכולם בצורה שווה.
          מוזר, אנסו אותם פעמיים עם מעשים מגונים ועדיין היד נטויה.

          1. ברוך רובין

            דחפו להם את כל הבגט הצרפתי, חבורה של פגועי מוח עובדים בארגון הזה, אני לא זוכר טרייד כל כך רע היסטורית בנקודת הזמן שנחתם. שילמו על הגמלוני מחיר של סופרסטאר

  12. תודה על הפריוויו. גם אני במצב שלך.
    תלויים בגודל הירידה ביכולת של לברון ובדייויס. לא תרחיש שאני מתרשם מהסבירות הרבה שיקרה. (אבל אם לברון ממשיך באותה יכולת ודייויס בריא אז הסגל מסביב מתאים לאליפות)
    תחזית שלי – לא עוברים סיבוב שני.

  13. המערב הוא צפוף אך למעט פיניקס אף קבוצה לא עשתה "בעל הבית השתגע". דנבר נשארה דומה, הווריורס יבליטו קצת צעירים ואת כריס פול מהספסל, סקרמנטו הוסיפה בקצבות, ממפיס בדפיצית של ג'ה מורנט והקליפרס אולי יעשו רעש אם עסקת הארדן תצא לפועל.
    זאת אומרת שהמערב קשוח בזה שהוא כמעט לא יציג קבוצות חלשות שאתה מסמן עליהן V לפני ששיחקת, אבל בקצה העליון, אין הרבה תזוזה והלייקרס קבוצה שהשתפרה ולדנבר עוד יש כמה סימני שאלה מאחורי החמישייה. הפער בין הקבוצות לא גדול. אבל… צריך לזכור שהיה נס ו-AD ולברון יחד הגיעו בריאים לפלייאוף. זה "אבל" חשוב

    1. …רק שלברון לא היה בריא בפלייאוף האחרון.
      היה והנס שוב יחזור על עצמו (כמו ב-2020), לטעמי, הם בהחלט חזק בתמונת ההתמודדות על התואר, מעט אחרי הגרסאות הבריאות של הנאגטס, הבאקס והסלטיקס.

            1. גיא הירוק

              אני עדיין ממתין לגלות מהם אותם חומרים אסורים שמאריכים את הקריירה.

            2. גיא הירוק

              איזו שיחה?
              משפרי ביצועים בהגדרה מקצרות קריירה, לא ההפך.
              חומרים אסורים מאריכי קריירה?
              תאיר את עיני.

      1. האם אתה מרשה לי לקזז בין הלא בריא של לברון לזה שהוא יהיה מבוגר בעוד שנה בפלייאוף הקרוב? אני לא סותר את זה שאולי לא היה 100% אבל זה לא שהוא לא הצליח לשחק כמו שהוא רגיל.

        1. אני שוקל בחיוב…
          .
          קצת יותר ברצינות –
          א. הייתה נסיגה ברורה ביכולתו אחרי שחזר מפציעה.
          ב. זה בהחלט סביר שבגיל הזה, אותה נסיגה של יכולת תהיה הכלל ולא יוצא הדופן.

    1. המערב חלש.
      סאנס וגולדן צפויות להתרסק, ממפיס תהיה בינונית, הקליפרס פציעים כרגיל, דאלאס עם צמד השיקוצים קשה לי להאמין שבאמת תצליח.
      מי כבר תהיה בצמרת? רק דנבר וסקרמנטו ברורות שם.
      אוק' אמורה לפרוץ ונמושות אמורות להשתפר לדרג הבינוני (ספרס, בלייזרס, רוקטס).
      מיני תמשיך לדשדש, ופליקנס לא הולכים לשום מקום.
      בהתחשב בכל זה, לייקרס נחשבת חזקה שם.

  14. פריוויו לפנתאון מלא באינפורמציה מצויינת תודה מידן. זו קבוצה שללא ספק התחזקה יש שם כמה שחקנים מעניינים על הספסל .. קח למשל את כריסטיאן ווד אם הבן אדם מצליח להשאר עם הראש מוברג על הגוף זה שחקן של 15 מליון שנתי והגזמתי למטה. לברון יאט אותם קצת אבל השריקות שהוא מקבל אוטומטית מהשופטים עדין הופכים אותו לנכס.
    זו קבוצה מסוכנת השנה אני מסכים עם כל מילה שאמרת. מבחינת התרחישים? וואלה לא יודע אבל נראה לי שבאמת הכל לקרות. לא אופתע משום 4ףתוצאה שהקבוצה הזאת תגיע אליה. תודה מידן פריוויו

  15. תודה מידן
    יסיימו מקום ראשון במערב לדעתי גם אם דייוויס ולברון יחסירו 25 משחקים כל אחד.סגל עמוק ומאוזן.
    גמר מערב זה המינימום בפלייאוף.(כרגע התחושה שלי שהאלופה תגיע שנה הבאה מהמזרח בוסטון/מילווקי אבל זה רק תחושת קדם עונה ועונה ארוכה לפנינו עם פציעות)

  16. פעם אריה מליניאק אמר שאם היו משלמים לו 100 מיליון דולר גם הוא היה משנה את השם לגרייט ווסטרן מליניאק (למי שלא מכיר – שמו של הפורום לפני סטייפלס וקריפטו).

  17. אחלה קדימון, והתסריט הפסימי קורע!

    לברון עדיין יכול לשלוט בפלייאוף ושוב הכל תלוי בבריאות של הסגל.
    אני חושב שהלייקרס נבנית בצורה מאוד חכמה שמאפשרת להם גם להיות הכי טובים שהם יכולים עכשיו, וגם לפתח כישרונות שיכולים להמשיך איתם עוד שנים–ריבס, ה'צי, מלאכי, וונדה, הרוקיס.

    לעכברים, הלייקרס הביאו 3& D רוקי עם פוטנציאל מטורף בשם D'Moi Hodge.
    ממה שראיתי גארד עם הגנת ברזל וקליעה מעולה מבחוץ. לדעתי יהפוך מדו צדדי לחוזה רגיל

    1. חגי "התותח" ניסני

      נראה לי שכולנו כאן עכברים.
      מה כל כך מטורף ברוקי שציינת? לפי סטטיסטיקת הקולג' שלו הוא לא כזה -3 (לא יודע לגבי הd היןת ולא ראיתי אותו משחק)

      1. באת להרים? 🙂

        שמע, הוא השתפר בכל שנה במכללות ובשנה האחרונה קלע 40% ל-7 ניסיונות. די 3, לא ככה?
        קלע מעולה גם בליגת הקיץ, לדעתי מעל 50%.

        1. חגי "התותח" ניסני

          זה לא אומר הרבה. הקורלציה בין מכללות לליגה היא בסביבות הR-0.45 (פחות או יותר) דווקא הקורלציה של העונשין היא על סביבות הR-0.75 ושם הוא לא מי יודע כמה. סאמר ליג? נו בחיית.

    2. תודה
      לא רציתי להתייחס בפרוויו לשחקני טו ווי בגלל שלרוב הם מאוד שוליים
      אבל מה…. הלייקרס שיחקו אותה בענק בשנים האחרנות עם שחקנים כמו קארוסו וריבס ופגעו נפלא בשחקנים שהגיעו ונבחרו בסיבוב השני
      יהיה מעניין לראות עם יש איזה בינגו שמתחבא על הספסל
      תודה

    1. חגי "התותח" ניסני

      בתגובתי המונומנטלית (ראה תגובה 11 החשובה) נכתבו דברים דומים
      וברצינות – זה לא כזה פרובוקטיבי ונגד הזרם – כן נתן פלייאוף יפה והוא נראה כמו בנאדם עם הרגליים על הקרקע בלי מניירות של כוכב. מכאן ועד להייפ סביבו יש הבדל עצום

  18. זאת שנת הדעיכה של לברון. הוא יהפוך להיות הבדיחה של הליגה וכל מצורע וזב חוטם ירצה להטביע עליו.
    כמו אריה בחורף, הוא עוד ישאג כמה משחקים עם 30 נקודות אבל בממוצע ירד מה20. לאחר שבירת השיא והדאגה לבריאות ילדיו, העונה הסדירה לא תעניין אותו. דיוויס יישאר כמעט לבד (פרט לאוסטין ריבס) ורגלי הפורצלן שלו לא ישרדו הפעם עד סוף העונה. הלייקרס תדשדש גם השנה באיזור חיוג פלייאין כשהפעם לא יהיה לו סוף טוב

  19. מועמדת אצלי 1-2 לקחת את האליפות. קבוצה שנבנתה מצויין ולא תלויה בשחקן אחד ספיציפי. בכל מקרה תנצח את המערב ובמזרח תפסיד רק למילווקי. אם במקרה קבוצה אחרת עולה מהמזרח אז זה של הלייקרס.

  20. אחלה סקירה תודה רבה
    צוות מסייע זה חשוב מאוד אבל הכל יהיה תלוי בשני הסטארים – בריאות, איכות, ועייפות יהיו סימני השאלה (איכות בהשוואה למה שהם צריכים לתת כדי לקחת אליפות ובהשוואה לכוכבים של המתחרות על התואר. או לחלופין – כמה הם ישכילו לתת לצוות המסייע לעזור לנצח, במקום לתפוס את אור הזרקורים. למשל, השלשות לשל לברון בגמר שנה שעברה היו קטסטרופה והוא לא הפסיק להשליך אותן במאני טיים – למרות שהביאו לו קלעי 3 בטריידים של פגרת האולסטאר).

  21. קראתי את הקדימון באחור רב בגלל שהייתי בכנס 50 השנה לאליפות ה-NCAA קבוצת הכדורגל שלי. מאומה לא פגע בתענוג הקריאה שלי. תרגם זאת לאנגלית והלוס אנג'לס טיימס ישמח להכניס זאת למוסף של יום ראשון שלהם.
    אני מקווה לתחזית הפסימית, אבל ברצינות ללייקרס הייתה יכולה להיום העונה אליפות אם היו משאירים את שרודר, אולי השחקן האנדרייטד ביותר בכל ה-NBA.
    ו-95 התגובות לפוסט הוא שיא מאז פרצה המלחמה.
    תודה ענקית מידן

כתיבת תגובה