הסיבוב השני נפתח עם שני משחקים מוקדמים – פריוויו למשחקי ראשון / עמיחי קטן

היום פורסמו הקדימונים ל-2 הסדרות שייפתחו היום, ומומלץ למי שעוד לא עשה זאת לקרוא אותם – בוסטון-מילווקי וממפיס-גולדן סטייט, והיום אנחנו גם מרוויחים ששני המשחקים בשעות מוקדמות ונוחות לקהל הישראלי, כשאנחנו נקווה לראות גם משחקים טובים שיכתיבו סדרות מעניינות.

נסיים את הפתיח עם נתון סטטיסטי – לראשונה מאז 2011, לא קיבלנו אף משחק 7 בסיבוב הראשון, ובדומה למה שהיה אז, הסדרה היחידה שהסתיימה בסוויפ בסיבוב הראשון הייתה זו שבה בוסטון ניצחו אחרי סל ניצחון במשחק 1, 2 סדרות מזרחיות ואחת מערבית הסתיימו ב-4- 1 ויתר הסדרות – אחת מזרחית ו-3 מערביות – הסתיימו ב-4- 2.

20:00 בוסטון סלטיקס – מילווקי באקס (0-0 בסדרה):

בסיבוב הראשון, בוסטון בחרו לנטרל את דוראנט וקיירי במחיר של מבטים פנויים לצוות המסייע, ובעוד שדוראנט וקיירי ירדו ל-26.3 נקודות ב-42.8% אפקטיבי ו-21.3 נקודות ב-50.8% אפקטיבי בהתאמה, הצוות המסייע עשה את העבודה – בעיקר סת' קרי עם 14.5 נקודות ב-71.8% אפקטיבי, ברוס בראון עם 14 נקודות ב-64.9% אפקטיבי וגוראן דראגיץ' עם 10.5 נקודות ב-62.5% אפקטיבי.

בגדול, הנטס עמדו על רייטינג התקפי של 115 וממוצע של 109 נקודות למשחק נגד בוסטון, לעומת רייטינג התקפי של 113.2 ו-112.9 נקודות למשחק בעונה הסדירה. כלומר, הנטס שמרו על היכולת ההתקפית הטובה שלהם מהעונה הסדירה, ואפילו שיפרו אותה במעט, אבל מה שהפסיד להם את הסדרה זה חוסר היכולת לעצור את ההתקפה של בוסטון.

לעומת זאת, הבאקס התקשו התקפית בתחילת הסדרה נגד שיקגו, ומה שהעניק להם את היתרון היה ההגנה שהורידה את הבולס מ-111.6 נקודות ורייטינג התקפי של 112.7 בעונה הסדירה ל-95.2 נקודות למשחק ורייטינג התקפי של 94.4 בסדרה הזאת. הגנתית כל הרוטציה של הבאקס הסתדרה טוב בסדרה הזאת, כשיאניס ובובי פורטיס הם היחידים שהדקות בלעדיהם היו קצת פחות טובות להגנה של מילווקי, בעוד שבלי אחד מבין יאניס והולידיי ההתקפה של מילווקי קצת התקשתה.

לכן, המסקנה שלי היא שאמנם זה לא אומר כמעט כלום לגבי ההמשך, אבל ההגנה של מילווקי עשתה עבודה טובה יותר נגד שיקגו מזו של בוסטון נגד ברוקלין, כשמצד שני ההתקפה של בוסטון חגגה על ברוקלין בעוד זו של מילווקי הייתה צריכה לעבוד קשה יותר נגד ההגנה של אלכס קארוסו וחבריו.

נקודה ששווה לשים עין עליה – בסדרה קלה יחסית של מילווקי נגד שיקגו, הם היו בנט רייטינג של מינוס 6.5 בדקות בלי יאניס. בוסטון היו בסדרה צמודה ומאתגרת יותר, ואצלם יש 3 שחקנים שהקבוצה הייתה בנט רייטינג בלעדיהם – הורפורד עם פלוס 11 איתו ומינוס 3.7 בלעדיו, טייטום עם פלוס 6.8 לעומת מינוס 5.9 ובראון עם פלוס 5.8 לעומת מינוס 5.5. מעניין שדווקא בדקות המנוחה של דוראנט ברוקלין היו בפלוס 46.6, אבל זה מדגם קטן מאוד של 16 דקות שאי אפשר להסיק ממנו הרבה.

הימור: בוסטון ימשיכו את הרצף וינצחו ב-10. רק נזכיר שב-2019 הסלטיקס הגיעו אחרי סוויפ צמוד יחסית והביסו את מילווקי במשחק הראשון, אבל אז הפכו לראשונים אי פעם שמנצחים ב-5 משחקי הפלייאוף הראשונים ומפסידים את כל ה-4 הבאים.

22:30 ממפיס גריזליס – גולדן סטייט ווריורס (0-0 בסדרה):

הסדרה בין ממפיס למינסוטה הייתה מאוד מעניינת ובלתי צפויה, ואחד הדברים הבולטים בה היה הפער בין הרבעים השונים, ונבחן את זה עכשיו עם נתוני הנט רייטינג – ברבע הראשון זה היה 21.5 לטובת מינסוטה (מקום 2 למילווקי), ברבע השני זה היה 17 לטובת ממפיס (מקום 3 אחרי מיאמי ופיניקס), ברבע השלישי זה היה 11.2 לטובת מינסוטה (מקום 7 ברבע מאוד חד-צדדי לאורך הסיבוב הראשון) וברבע האחרון זה היה 41.6 לטובת ממפיס (הכי הרבה עבור רבע בסדרה בכלל בסיבוב הראשון).

הנתון אולי המשמעותי ביותר כדי להראות את זה הוא הנט רייטינג של דזמונד ביין – 14.4 כשהוא על הפרקט ומינוס 23.2 כשהוא על הספסל, כשהיחיד חוץ ממנו בממפיס שהקבוצה בנט רייטינג שלילי בלעדיו היה ברנדון קלארק (מינוס 1.7). הנתון הזה משתלב היטב עם היכולת הנהדרת של ביין לאורך הסדרה, כשהוא קלע 23.5 נקודות למשחק, במרחק שלשה מדויקת אחת מאחוזי 90-50-50 ועם 64.1% אפקטיבי נהדר, הכי הרבה מבין 23 הקלעים המובילים בסיבוב הראשון.

בצד של גולדן סטייט, כשמסתכלים על נט רייטינג מסתכלים קודם על סטף ודריימונד. מי שבולט במיוחד הוא דריימונד עם פלוס 21 איתו ומינוס 24.5 בלעדיו, ומיד אחריו סטף עם פלוס 16.5 ומינוס 5.3 בהתאמה, כשגם וויגינס עם מאזן חיובי בדקות שלו ושלילי בלעדיו (14.7 ומינוס 2.4 בהתאמה). בצד השלילי של המפה, נמצא בעיקר ג'ורדן פול, כששני המשחקים החלשים שלו בסוף הסדרה פגעו בו בהקשר הזה, ועוד יותר ממנו ג'ונתן קומינגה שלא קיבל המון דקות, והייתה לזה סיבה טובה, בייליצה שלא באמת מסוגל להתמודד עם יוקיץ' ואיגודלה שלוקח חופש 3 פעמים בשבוע.

התחום העיקרי שבו הווריורס עשו את שלהם הוא הקליעה מחוץ לקשת – הספלאש טריו חלקו 56/126 נהדר מחוץ לקשת – 44.4% – כשגם השחקנים האחרים באו לעבודה – וויגינס עם 14 נקודות ב-59.3% אפקטיבי ו-7/13 לשלוש, דריימונד עם 9.6 נקודות ו-7.4 אסיסטים ב-58.8% אפקטיבי (גם 4/11 לא רע לשלוש), ובעיקר פייטון שקלע 6.8 נקודות למשחק ב-88.2% אפקטיבי עם 12/17 מהשדה ו-6/8 לשלוש לאורך הסדרה.

נקודה ששווה לשים עין עליה – הרכבים נמוכים. אם מסתכלים על ממפיס בסיבוב הראשון, אז אדאמס לא הסתדר ונשלח לקצה הספסל, אבל גם טילמן שהחליף אותו בחמישייה התקשה לאורכה ומי שבלטו בקו הקדמי היו ברנדון קלארק וקייל אנדרסון. בצד של גולדן סטייט, סדרה בלי סנטר קלאסי תעשה את החיים של קומינגה קלים יותר, כשגרין אמור להסתדר עם כל מה שיש לממפיס, וויגינס יכול להתמודד עם חלק מהם, ויש לווריורס גם את בייליצה וטוסקנו-אנדרסון אם צריך לגוון.

הימור: מאצ'-אפ מאוד מסקרן, עם יתרון לביתיות. ממפיס ב-7.

עמיחי קטן

עורך ראשי. תמיד בעד הישראלים ולא רק בספורט, בהכל.

לפוסט הזה יש 863 תגובות

  1. רוצה שמילווקי יגנבו את הביתיות היום
    וגם גולדן סטייט בהצגה של קרי שאוהב לפתוח סדרה. לסגור אותה זה עניין אחר.
    אראה את המשחק הראשון, מקווה ליום גדול של הקלעים של מילווקי. מסקרן אותי לראות את הסופרזייד ליינאפ של לופז יאניס ופורטיס, מאז (בודק בהערות) קליבלנד לפני שבועיים וקצת לא ראינו הרכב כזה גבוה בקבוצה אחרת

  2. מי שרוצה להצטרף, הזמנתי שולחן לצפיה יחד במשחק בשעה 20:00 בפטריקס, בר ספורט כשר בפתח תקווה. מי שרוצה לבוא שישלח לי הודעה 0524209760. כרגע יש לי 5 מקומות יהיו עוד נתארגן על עוד, אבל תגידו לי.

  3. רשמית, הפיינאליסטים בתחרות הריאליטי הגרועה בהיסטוריה "מי יהיה המאמן הבא של סקרמנטו קינגס" הם מארק ג'קסון, סטיב קליפורד ומייק בראון. תשמרו את מחיאות הכפיים לאף פעם.
    https://twitter.com/James_HamNBA/status/1520530397292945408
    זה השלב בו אנחנו מפילים את הראש קדימה לתוך כרית וצורחים. מוכנים?

    1. הצהרה קצת בומבסטית, 'תחרות הריאליטי הגרועה בהיסטוריה'. התחרות לא קלה, ראוי לפחות לקרוא לקרמר שימנה את הטופ 30.

  4. משום מה קשה לראות את ממפיס עוברים את גולדן בגלל ההבדלים בנסיון. יהיה מעניין לדעת כמה הופעות פלייאוף מצטברות יש לכל השחקנים יחד מכל קבוצה..

  5. לדעתי מילווקי תנצח בשישה, הם יותר מאוזנים בסגל, יותר נסיון, רצים כבר כמה שנים יחד. הבעיה שאין מידלטון. רק שלא יהיו עוד פציעות.

  6. דני אבדיה נצפה אתמול בקיבוץ בית זרע שם נולד ושם עדיין חי סבא שלו.
    בתפריט – מרצדס קונברטבול, בנדנה לבנה-שחורה, בלינג-בלינג/שרשראות מתכת.
    התאקלם מהר..

  7. אני חושב שהפציעה של מידלטון שמה את הקבוצות במקום שווה מה שיעשה את ההבדל אולי הוא הפסד הביתיות שעשוי להשפיע אל הסידרה. מילווקי ברחו מברוקלין והשד לא היה כזה נורא

  8. איפה הסכין וגילרי שיספרו לנו על סמארט הרכז הדגול. הוא מפחד לכדרר, הורפורד וטייטום מעבירים את החצי. בינתיים השופטים נתנו לבוסטון כמה זריקות אבל רואים שקשה להם בהתקפה – מילווקי שומרים ומילווקי לא גמדים.
    .
    בהגנה בוסטון מדהימים

      1. לא דובר עליו כשחקן – הוא מצויין – דובר עליו כרכז. טענתי שאם ילחצו עליו הוא לא יצליח. בינתיים הורפורד וטייטום מעבירים את החצי. הוא גם עשה תוקף עם יד שמאל שלא נשרק

  9. אני לא מצליח להבין שחקנים שדורכים על קו החוץ לאורך המגרש בעיקר בפינה של השלוש. כמה זמן הם משחקים כדורסל שהם לא מתמצאים במרחב. הזוי

    1. נוּמִי, נוּמִי, יַלְדָּתִי,
      נוּמִי, נוּמִי, נִים!
      נוּמִי, נוּמִי, קְטַנָּתִי,
      נוּמִי, נוּמִי, נִים!

      אַבָּא הָלַךְ לָעֲבוֹדָה –
      הָלַךְ הָלַךְ אַבָּא!
      יָשׁוּב עִם צֵאת הַלְּבָנָה –
      יָבִיא לָךְ מַתָּנָה!

      נוּמִי, נוּמִי, יַלְדָּתִי…

      אַבָּא הָלַךְ אֶל הַכֶּרֶם –
      הָלַךְ הָלַךְ אַבָּא!
      יָשׁוּב עִם צֵאת הַכּוֹכָבִים –
      יָבִיא לָךְ עֲנָבִים!

      נוּמִי, נוּמִי, יַלְדָּתִי…

      אַבָּא הָלַךְ אֶל הַפַּרְדֵּס –
      הָלַךְ הָלַךְ אַבָּא!
      יָשׁוּב בָּעֶרֶב עִם הָרוּחַ –
      יָבִיא, יָבִיא תַּפּוּחַ!

      נוּמִי, נוּמִי, יַלְדָּתִי,
      נוּמִי, נוּמִי, נִים!
      נוּמִי, נוּמִי, קְטַנָּתִי,
      נוּמִי, נוּמִי, נִים!

      אַבָּא הָלַךְ אֶל הַשָּׂדֶה –
      הָלַךְ הָלַךְ אַבָּא!
      יָשׁוּב בָּעֶרֶב עִם צְלָלִים –
      יָבִיא לָךְ שִׁבֳּלִים!

      נוּמִי, נוּמִי, יַלְדָּתִי..
      השיר האיינשטייני

  10. אני לא מבין מה הבעיה עם סמארט.
    הוא שחקן באמת מעולה, בעיקר בהגנה אבל גם בהתקפה.
    אבל הוא פשוט לא רכז. זה מעבר ליכולת ההקפצה שלו, זו צורת המחשבה שהיא לא של רכז קלאסי.

    1. הבעיה היא שהוא כן מוסר טוב. הוא בדרך כלל לא איום התקפי רציני מדי ולכן הוא נאלץ לשחק קצת בחוסר אחריות עם הזריקות, אבל זה רק כדי לאפשר לו למסור כל כך טוב כמו שהוא כן יודע לעשות.
      אבל חבורת הפייק ניוז פה שאוהבת לצמצם הכל לסאונדבייט דבילי חושבת אחרת וצורחת את זה בכל הודעה שנייה, אז שקרים זה ביקורת או משהו ואף אחד חוץ מהם לא מבין כלום.

  11. יאניס קיבל בסך הכל 19 שניות מנוחה.
    הוא ישחק היום לפחות 40 דקות.
    כל הכבוד לבודנהולצר שרואה את טייטום לידו מתחיל לצרוח ומוציא לגמרי את JT מהבלאנס.
    זו עבודה לא יפה ולא ספורטיבית אבל חכמה וכנראה מותרת בחוקי WWA.
    כדאי ללמוד ממנו ומניק נרס. שניהם מומחים בלבלבל שחקנים….

  12. הגיע הזמן שיאניס יוכיח שהוא אחד מהגדולים עם ינצח קבוצה טובה בלי פציעות וללא מילדטון לא אגיד עליו מילה רעה

  13. מילווקי 50% משלוש, בוסטון 31%
    זה הסיפור כמו גם העצירבה של יאניס וטייטום. שניהם מיתחת למה שהורגלנו.

      1. צודק… הולכים על הרע במיעוטו…עדיף מלהמר על בראון ,טייטום או אפילו סמארט, הסלטיקס החטיאו לא מעט שלשות פתוחות, סביר שיתאזן בהמשך.

  14. בנתיים ההבדל הוא שחקני המשנה של הבאקס.. מעניין מי מבין טייטום/בראון/יאניס ייכנס ראשון לעניינים בהתקפה.

  15. מילוואקי קבוצה קשוחה. יש להם מנטליות חזקה משנה שעברה, והם תמיד רצים ומגינים, שזה קצת דומה לבוסטון. גם בוסטון קשוחים, ויש להם אחלה הגנה, מרגיש כמו משחק פליאוף קשוח!! הניסיון נוטה לבאקס, אבל נראה איך יתפתח.

  16. סמארט הולך לפצוע מישהו. הוא נכנס לשחקנים מתחת לרגלים כשהם באוויר והשופטים לא שורקים. עשה את זה ליאניס ואח"כ לפורטיס.

  17. איזה איבודי כדור, חזרנו לימי הטומטום ויודוקה לא יכול לעצור את זה.
    מה קרה להנעת כדור בבוסטון?
    כל כך מלאים באוויר חם אחרי סוויפ ברוקלין שקשה להוריד אותם שוב לאדמה. זה התפקיד של מאמן.

  18. צריך להוריד את הכובע בפני יאניס עם הזריקות עונשין. עבד המון בשביל לשפר את האחוזים, הרבה שחקנים לא מצליחים לעשות את זה במשך קריירה שלמה

        1. הרבה פחות מהכניסות של סמארט מתלת לשחקנים באוויר או זינוק הקראטה על אלן קודם. הוא תפס אותו בזרוע כדי לעצור אותו ומיד שיחרר. זה לא קרוב למה שאוליניק עשה ללאב.

        2. הקט שהוא נפצע ביד השנייה. לא היה מלוכלך, החזיק לו את היד כמו שעושים בחצי מהעבירות בחדירה. לא תכנן לפצוע אותו זה בטוח

      1. מרוב חיתולים על הראש נסתם אצל יואל המח….
        אנחנו מנסים לגלות הבנה. אבל בקרוב המערבל יוצא מהגינה, מחליפים אצלי פםרגולה ושמים דק עץ במקון הדשא ז"ל…
        המערבל עובר לחניון מערבלים בדרום תל אביב עם שמירה במעגל סגור 24X7

        1. ראית איך הוא תפש את היד?
          או שיחזירו אותו למגרש כמו את פול פירס על כיסא גלגלים…
          חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

            1. נכון
              אבל לא נראה שזה מעניין מישהו חחח

    1. תמיד אמרתי שיש לו בעייה.
      לבעיה קוראים איסו, הוא עכשיו עם 1 מ 7 משלוש.
      כשלא הולך הוא ממשיך להכריח כמו החולדה שלך באטלנטה.

  19. הולידי הוא מה שסמארט רוצה להיות אבל לא יכול רק בלי הרעש והצילצולים.
    איזה שחקן זה בחיי וגם בן אדם טוב.
    כיף שיש כאלו בליגה.
    .
    ולא מבינה מה אתם מופתעים מפורטיס.
    ראיתם את הפלייאוף שנה שעברה?
    כמו שגרין אוהב להגיד – הבחור שחקן של 16 משחקים. לא 82.
    (אפילו שגם בסדירה היה מצויין עם כמעט 15 נק' באחוזים מצויינים)

  20. מילווקי עושים לסלטיקס בית ספר. סלטיקס לא מצליחים לעשות כלום קרוב לטבעת של הבאקס, והבאקס חוגגים גם בסל של סלטיקס וגם בשלשות. אני לא רואה שום מהלכים חכמים בהתקפה של בוסטון. טייטום יכול אולי לבד לשנות את המומנטום עם עוד כמה שלשות, אבל הבאקס שומרים חזק ולא יתנו לו.

  21. יאניס חוטף שם פצצות על ימין ושמאל.
    לא משנה מי עוד יפצע או איך הסדרה הזאת תיגמר – לבוסטון אין זכות להתלונן גרייסון אלן או לא.

  22. אולי לדוראנט יש שליטה יותר טובה משל יאניס בכדור אבל גם קל יותר לחטוף לו כי הוא רך.
    כשאתה בא לחטוף ליאניס אתה מקבל פיצוץ לגוף.

  23. אחלה משחק.
    השופטים אולי פספסו שריקה פה ושם לטותב בוסטון, אבל הם חיים בסרט שכל שריקה זאת טעות
    שופטים סהכ סבבה

            1. זה לא מכות זה כדורסל. כנראה שכחת מזה התרגלת לאומנותי בו שורקים לפני המגע בכדורסל מוצר שיהיה מגע ומאבקים

  24. משלים את הבלוג, לילי טוב שחזרת! התגעגענו. (רק חבל שהיינו צריכים לחכות שיוטה תעזוב אותנו בשביל שתחזרי…)

  25. זהו, אני כבר התייאשתי. אם בראון וטייטום לא פה וסמארט פצוע, המשחק הזה הוא הפסד ברור. הסלטיקס מורידים שנים, אבע ומיד מילווקי מחזירים ל 8 או 10. המשחק הזה אבוד.

  26. הקטע שלבוסטון יש הגנה מטורפת עם חברה שיכולים להחליף על כל העמדות, מול רוב הקבוצות בליגה. אבל לא מול יאניס ולופז, ואולי בקושי מול פורטיס. אז ההגנה עדיין טובה, אבל לא מספיקה.
    בנוסף הבאקס התגברו על מחסום מנטאלי רציני אחרי האליפות, והם פשוט מפחידים, גם כשלא הולך להם טוב.

    1. תגיד תוג אתה לא רואה את ההבדל בהתקפה בין הולידי לסמארט? בוסטון תכלס משחקים בלי רכז זו התחושה שלי חלק גדול מהמשחק.

  27. יאניס במשחק די חלש שלו מבחינת קליעה עם שורה סטטיסטית של 19-11-10 אבל עדיין עם דומיננטיות מוחלטת שמתבטאת ב +21 בדק' שלו על המגרש.
    איזה שחקן.
    כרגע הוא ברמה אחרת משאר הליגה ואף אחד לא יצליח לשכנע אותי אחרת – נראה שהבחור פשוט הבין את המטריקס.
    מעטים מצליחים.

      1. גם אני אבל לא הופתעתי.
        זה הרגיש בדרך לשם מההפסד שנה שעברה לקליפרס בלי קוואי.
        נקווה שאיינג' ירחם בקיץ ושתישאר קבוצה שנה הבאה.

  28. בפריוויו לסדרה שעלה היום בתגובה הראשונה גילרי כתב שבוסטון תקום ותיפול בסוף על היכולת ההתקפית של טייטום…אז היום היא נופלת על זה…

  29. תגיד תוג אתה לא רואה את ההבדל בהתקפה בין הולידי לסמארט? בוסטון תכלס משחקים בלי רכז זו התחושה שלי חלק גדול מהמשחק. בגלל זה בין היתר ההתקפה תקועה. זה משחק רגיל של סמארט. 3 מ 10 מהשדה 1 מ 6 מהשלוש 3 מ 4 מהעונשין חמישה אסיסטים ריבאונד אחד 3 איבודים. הולידי אפילו חטף יותר ממנו 3 מול 2 לא מדבר על 21 נק 8ריבאונד וניהול ההתקפה. אני מרגיש שאין לבוסטון מנהל התקפה. נקודה. לבאקס יש.

      1. זה כל כך ברור ההבדל בינהם. יש פה שחקן אחד שמנהל את המשחק ושחקן שני שנמצא אעכשהוא אבל ההתקפה מתנהלת מעצמה. פה ושם מוסר איזה אסיסט. זה הבדל זועק לשמים. לא מבין מה הביקורת על דה שוט. מה שהוא אמר נכון.

    1. למה אתה שואל אותי?
      מתי אמרתי משהו שהשווה בין הולידיי וסמארט בהתקפה?
      לא סמארט ולא הולידיי הם הבסיס המרכזי של היצירה ההתקפית בקבוצות שלהם.
      וכן, הולידיי שחקן עם הרבה יותר כלים התקפיים מסמארט. מי טען אחרת?

      1. סמארט פשוט לא רכז הוא לא מנהל משחק. נראה היה לי שביקרת את דה שוט על זה שהוא טען את זה. יכול להיות שאני טועה.

    2. זה מה שדיברו עליו באחד הקדימונים פה. שהם ויתרו על הרכזים הראשונים שהיו ב5 6 שנים האחרונות והפעם הלכו על סמארט עד הסוף..

  30. איך אני מתגעגעת לגרייסון אלן, בכיתי כשוויתרנו עליו (ועל קראודר!) בטרייד על קונלי והינה הוא שוב מוכיח לי שבצדק.
    נכון הוא עארס לא קטן אבל במקרה הזה אני אוהבת.
    מילווקי הרוויחו בענק.

      1. מסכימה ואמרתי זאת בזמן אמת (גם על הטרייד וגם על החוזה – אפילו שאותו אני קצת יותר מבינה, לא היו הרבה ברירות).
        אבל לא בוכים על חלב שנשפך, פשוט שופכים עוד וקוראים לחתול שינקה.

  31. הולידי שחקן מספר אחד במשחק.. הגנה מדהימה.. התקפה .. חלוקת כדורים.. ואיזה קור רוח!!! אחד הרכזים הטובים והאנדר רטד בליגה.

  32. בוסטון נתקלו בקבוצה האחת בליגה שיכולה להרביץ יותר מהם. עגל, שמעון צודק, כבר הרבה שנים השופטים לא נותנים להרביץ ככה בפליאוף. צריך לזכור בשנים של גורדל וקובי שחקנים היו פחות אתלטיים. תמיד היו גושי בשר / שרירים עם הרבה כח אבל לא היתה המהירות. כשמוסיפים את המהירות למשוואה השחקנים יותר פגיעים בתנועה ובנחיתות.

  33. טרול ת׳וג לא היה בדיון על סמארט.
    אני מחכה לסכין ולגילרי וקצת לגיא שיסבירו לנו כמה הוא רכז מצויין
    ולדאוג ששאל על השיער

    1. הוא בסדר גמור לעונה הרגילה כשלא מתכוננים לכל משחק.
      ולמשחק ריצה. במשחק עומד הוא לא קורא נכון את ההגנה ומשחק "אינטואיטיבי" (כלומר לא חושב מספיק).
      כמו דוראנט 🙂

      1. מסכים. הוא פשוט לא מנהל משחק. ההתקפה של בוסטון מתנהל בשיטה שבעצם כולם מנהלים אותה. אתה הרבה פעמים רואה את טייטום או בראןן בעמדה של הרכז. בוסטון הרוויחה הרבה מזה ששמה אותו רכז כי כולם הלכו לעמדות הטבעיות שלהם והוא נתן הגנה. אבל העובדה שאין מנהל משחק טבעי היא בעייתית וברגע שיש קבוצה שבאמת לוחצת אז זה נחשף.

        1. נכון, יש יתרון הגנתי עם סמארט ויש גם יתרון או גמישות בהרכב בו כולם יכולים להוביל את הכדור. אבל מול הגנה חזקה במשחק איטי, כשהכל לא הולך, צריך איזה כריס פול כזה שיגיד לכל אחד איפה לעמוד ועל איזה מיסמאץ' משחקים עכשיו

    1. תלוי מי בקבוצה. גם מול בוסטון הם לא נותנים לטייטום ולבראון לזרוק חופשיים (לא מדבר על טעויות) אבל להורפורד הם כן נותנים

  34. מסכן לוני, כולו עקום, עם כל המיליונים והמאמנים ואין אחד שיסדר לו את הגידים והשרירים כדי לישר לו את השלד? חסרי מושג

  35. למרות הפיזיות של ממפיס הם פחות מנוסים ולגולדן יש כל כך הרבה כוח אש, בשניה הם יכולים להידלק.
    לממפיס אין מספיק יכולת קליעה והם בזבזו הרבה מצבים נוחים, שלא יצטערו על זה

  36. וואו, כמה הפסקות. כבר בערך שעה מאז שהתחיל המשחק ועוד לא הגענו למחצית.
    הם חייבים לקצץ באורך של פסקי הזמן.

  37. איזה תירוצים מטומטמים.
    עבירה רגילה שלא שווה כלום ומשיכה בחולצה ששווה פלייגרנט 1 אחריה גרין ניסה (ונכשל) לתפוס אותו ולמנוע ממנו ליפול לרצפה.

    1. מוצדק לגמרי.
      זה מה שקורה כשמשחקים על הגבול.
      נגד דנבר עשה מס' מהלכים שחד משמעית היה אמור לקבל טכנית עליהם וכמעט תמיד יצא בלי כלום.

    1. שטויות. כל המשחק הווריוס קיבלו שריקות אוויר וג'ה כלום.
      תראה שוב את ההילוך החוזר של גרין. אי אפשר לתת שום דבר אחר מהרחקה.

          1. אח יקר, שנות ה90 מאחורינו.. בעשור האחרון, ובחמש שנים האחרונות בוודאות, מה שהוא עשה פה זה הרחקה
            גרין לא היה קרוב אליו לא בפצצה לפנים ולא במשיכה בחולצה
            ואני שונא הרחקות מפגרות. פה זה מגיע

    1. הרחקה דבילית. לא פעם ראשונה שהוא עושה שטויות כאלו. גרין מקבל הרבה כסף על לעשות הרבה דברים עם הכדור והרבה דברים בלעדיו.
      נתנו לו הנחה מלהכניס את הכדור לסל, שזאת מטרת המשחק בגדול. שיתעסק בכדורסל

  38. ועם כל הכבוד לנ.ב.א..
    אוס'אליבן בתצוגת סנוקר סוגר את הערב בגמר אליפות העולם עם יתרון 5-12 על טראמפ בטוב מ-35

  39. ממפיס נראית גרסה זריזה יותר ועמוקה יותר של הלוחמים, בלי גרין הם הולכים לחטוף הרבה נקודות בפנים

  40. למה לקחו את המעודדות בהפסקות? ובאיזה זכות?
    ולמה בwnba לא משחקות עם תלבושות כמו של מעודדות? הרייטינג יעבור את הגברים בטוח!
    יש מעודדים בכדורסל נשים?

  41. ממפיס נראים הרבה יותר טוב לעומת המשחק מול מינסוטה. אבל מול שלוש קלעי על התוצאה לא משקרת. אני לא חושב שהם יכולים יותר מזה.

  42. טוב התייאשתי להיום, כמה הפסקות אפשר וכמה עוד חולצות האמריקאים צריכים? אחרי זה הצבועים האלה יספרו על שינוי אקלים ושמירה על הסביבה. הליגה הזו מייצרת מלא זבל.
    יותר מחמש שעות על 146 דקות של שני משחקים. אין חולי נפש מסוממים

  43. אחלה משחק
    ממפיס במשחק למרות שגרין לא משחק ובעיית קשה של עבירות לקליי ותוצפסן במחצית הראשונה.
    אם אחרי כל זה הם מפסידים, מתי הם ינצחו

  44. השופטים ניצלו מהמון החלטות שיפוט נוראיות שהחמצת החוץ לטובת הווריירס אחרי החטאת העונשין של תומפסון אולי הגרועה בהן.

  45. דווקא לי זה נראה שג"ס יחגגו עליהם לא תהיה סדרה ארוכה..
    יותר מדי דברים לא הלכו להם ולמרות הכל הם עדיין ניצחו

  46. אבל יש לו הגנה ואסיסטים וריווח וריבאונד והוא הגב של כולם על המגרש. מזכיר את רודמן אבל הרבה יותר סוציאלי

  47. אני כבר לא בגיל למתח הזה המשחק הזה לקח לי שנה מהחיים.
    כל הכבוד ללייקוב ולשדרה הניהולית של הווריירס שלא התפתו לעשות טרייד במהלך העונה(היו דיבורים על מיילס טרנר ועוד שחקנים).לייקוב ממש התעקש על הצעירים ג'ורדן פול קומינגה וגם וייזמן (שהוא אני מקווה יפרח מעונה הבאה) והרוויח ביג טיים.
    הווריירס הם עדיין אנדרדוג מבחינתי במאבק על האליפות (פיניקס מילווקי אפילו בוסטון מעליהם) אבל לייקוב הרוויח שחקנים שיתנו לו רלוונטיות לעשור הקרוב בראשות ג'ורדן פול שסטף וקליי שנמצאים בירידה ויותר קרובים לסוף יהיו הכלי עזר שלהם

  48. לא מסכים עם הרוב פה
    היה משחק מעניין (דיי מוזר) שהשופטים הרסו.
    סדרת טעויות שחלקן אמנם היו גבוליות אבל השפיעה דרמטית על המשחק.
    בכל מקרה, אם ממפיס לא מנצחים ביום כזה אין להם מה לחפש בסדרה הזו חוץ מניסיון פלייאוף.
    וזה לא סותר את העובדה שהלוחמים כמו במשחק 5 מול דנבר לא נראים מספיק טוב וככה הם לא ינצחו לא את פניקס ולא את המזרחיות, אם כי הלילה אפשר להאשים את הפיוז של גרין ואת השופטים.

  49. זה לא היה משחק טוב של קרי (כצפי, קרי לא טוב במשחקים בצהרי יום א) ועוד פחות מזה של קלי. אבל השלשה שקלי נצחה את המשחק. גורדן פול היה זה שהחזיק את ג"ס בתמונה וכמעט הגיע לטריפל דבל עם 31 נקודות. גרין היה צריך לדעת שהשופטים רק מחפשים תרוץ. אוטו פורטר ניקה את ריבאונד ההגנה ולוני היה לוני. השחקן האיטי הכי יעיל בליגה. אם תסתכלו תשימו לב שברוב כדורי הביניים לוני הוא זה לנוגע בכדור (גם הפעם מול ברוקס, רק שג"ס לא השתלטה עליו). קר עשה טעות כשהתחיל עם פיטון ולא נראה לי שההרכב הזה יחזוור על עצמו. פול הראה שהוא עולה טוב מהספסל וראה בעצמו שזה לא מפריע לו להיות השחקן הטוב בקבוצה. בקיצור במשחק הבא החמישיה תהיה קרי, קלי, אנדרו, גרין ולוני. אם גרין יורחק, קמינגה ישחק בממקומו

    1. תסתכל על המשחק שוב ותראה , למשל, שג'ה לא מצליח לעבור את לוני בהתקפה. זו רק דוגמא. הוא מגן מצויין. חוסם מעולה לקלעים וגם מבין את השיטה ויודע למסור. הוא קלע 4 מתוך 5. כולם מתחת לסל ולקח 6 ריבאונדים שאם אתה משכלל ל 36 דקות זה 11.5 ריבאונדים. כמות נאה בהחלט. ומשתכר רק 5 מיליון.

  50. רואים ממש חילופי דורות בנבא.
    לברון דוראנט קרי הארדן לילארד בירידה מי יותר ומי פחות.
    הדור האמצעי בראשון יאניס יוקיץ בוקר ואמביד בשיא הפרחים שלו(גם אנטוני דייויס וקאווי היו אמורים להיות שם אבל הם כל הזמן פצועים).
    והשחקנים בני ה 25 ומטה בראשות בוקר דונצ'יץ ועוד רבים וטובים כבר מתדפקים על הדלת(בוקר כבר נכנס לפרטים שנה שעברה).
    כל כך הרבה כישרון יש בליגה הזאת

    1. תודה. לטעמי אין קשר בכלל.. לא הייתי נותן לו אפילו פלגרנט 1
      סמארט סוגר לכיוון אלן במטרה למנוע זריקה ואז כשרואה שאלן לא זורק הוא מרים רגל כדי למנוע מסירה(לבעוט בכדור..). הזווית מטעה קצת אבל אלן עושה תנועה לכיוון סמארט כשמחליט לנסות למסור. תשים לב איפה אלן נמצא כשסמראט כבר קפץ, ותראה עד איפה אלן מגיע ברגע הפגיעה.
      .
      שוב, אני שונא הרחקות מביכות ולפעמים בא להקיא מהשריקות בשנים האחרונות ובמיוחד בשנה האחרונה, אבל מה שגרין עזה לטעמי זה הרחקה קלילה.
      השילוב של הפצצה לפנים כשהוא רחוק מאוד מהידיים/הכדור של קלארק(בשונה מהפעמים שזה יכול להראות רע אבל זה קרוב לידיים ומהלך הגנתי טוב), בתוספת התפיסה בחולצה ומשיכה לרצפה כאילו הוא סמרטוט, מבחינתי זה סתם התפרעות..

      1. אז מכה יותר מסוכנת ויותר חזקה שקרתה בטעות בדיוק כמו המכה לפרצוף שגרין נתן לא שווה פלייגרנט 1.
        נראה לי שזה אכן עומד בקנה מידה עם ההערכה שלי ומצדיק את הטענה שלי לגבי ההטייה שלך.

      2. והפגיעה של גרין רחוקה מהכדור פשוט כי הוא החמיץ אותו והיד שלו המשיכה לרדת באופן טבעי ולא מפתיע והגיע לפרצוף של קלרק. הפירוש שלך למהלך זה פשוט מנותק מהמציאות.

כתיבת תגובה

סגירת תפריט