פריוויו קצר למשחקי שלישי בסימן יום הזיכרון/ אינדיאני

שני משחקים הלילה, אחד מכל קונפרנס כאשר שתי הקבוצות האורחות גנבו את הביתיות. מילווקי הרשימו מאוד מול בוסטון והצליחו לעצור אותה על 89 נקודות בעוד גולדן סטייט ניצחה בשיניים במשחק לא מרשים שהסתיים על חודה של נקודה. היות והלילה מציינים בישראל את יום הזיכרון אכתוב בקצרה על נקודה ששמתי לב אליה לקראת המשחק הקרוב ואצרף את הפריוויואים המצויינים לשתי הסדרות שרלוונטיות כמובן גם למשחק השני.

השירים היום שקשורים ביום הזיכרון מוקדשים לנפגעי הנפש ממלחמות ישראל השונות, חלקם גם יצא לי לפגוש באופן אישי ולראות כיצד ישנם אנשים שהמלחמה מעולם לא הסתיימה עבורם.

02:00     בוסטון סלטיקס (0) – מילווקי באקס (1)

לפריוויו הסדרה של אורי הדר: https://hoops.co.il/?p=265079

50 ניסיונות היו לבוסטון מחוץ לקשת במשחק הראשון, כאשר הממוצע שלה בסיבוב הראשון היה 34.5. יאניס, פורטיס ולופז פשוט לא נתנו לשחקנים של בוסטון להיכנס לצבע והכריחו אותם להמר על זריקות מחוץ לקשת בכמות שלא תואמת את היכולת של הקבוצה. מייק בודנהולצר השיג 0-1 על יודוקה שמצידו יצטרך למצוא דרכים לצבע הצפוף של מילווקי. אני מעריך שת'ייס יקבל יותר דקות מאשר במשחק הראשון (04:26) כדי להוסיף פיזיות שהייתה חסרה ומצד שני לוותר ברוב הפוזשנים על ריבאונד התקפה כדי לחזור מהר מאוד להגנה בהתקפות המעבר של מילווקי. שתי הקבוצות לא קלעו הרבה נקודות בהתקפות מעבר בעונה הרגילה ואילו בפלייאוף עד כה הן בטופ בתחום, אלא ששתיהן שיחקו מול קבוצות לא מאוד מחויבות הגנתית כך שזה התאים בסיבוב הראשון אבל בסדרה הנוכחית אני מאמין שנראה ניסיון בעיקר של בוסטון להאט את הקצב ולא לתת ליאניס לחצות את המגרש בשלושה צעדים. לא פעם משחקי 2 הם המשחקים החשובים בסדרה כאשר ניצחון של הביתית מקרב אותה מאוד לניצחון בסדרה בעוד ניצחון של האורחת מעביר אליה את ייתרון הביתיות. בסדרה שקולה כמו זאת המשחק חשוב כפליים.

הימור: אני לא ממש רואה מצב של שני ניצחונות רצופים בסדרה הזאת לאף אחת מהקבוצות, בטח לא שני משחקי חוץ. בוסטון ב 5 וקצת יותר מ 89 נקודות.

04:30     ממפיס גריזליס (0) – גולדן סטייט ווריירס (1)

לפריוויו הסדרה של עומר בקאל: https://hoops.co.il/?p=265088

המשחק הראשון היה מותח וטוב בחלקים אבל הוא בעיקר היה מדכא. בדרך כלל כשקבוצה אחת משחקת מעולה וקבוצה אחת משחקת מזעזע התוצאה צריכה להיות לטובת הקבוצה ששיחקה טוב יותר. אלא שממפיס לא הצליחה להעניש את גולדן סטייט במשחק שבו דריימונד גרין הורחק וסטף וקליי נכנסו לבעיית עבירות מוקדמת. כל זה כנראה לא יהיה הערב כך שניצחון של ממפיס נראה רחוק מאוד. אה ועוד משהו: אחרי הבאזר של סיום המשחק הקודם קליי תומפסון הלך לקו העונשין וצעק "f*** the free throw line". שתי ההחטאות שלו מהקו בשניות הסיום הצטרפו להחטאה של סטף מוקדם יותר במשחק שהחטיא בששת המשחקים של הפלייאוף עד כה חצי מכמות ההחטאות שלו בכל העונה הרגילה. אני לא אתפלא אם יתברר שהספלאש בראד'רס נעלו את עצמם במגרש אחרי המשחק ולא יצאו משם עד שקלעו 100 רצופות כל אחד. מוזר.

הימור – כמה שהייתי רוצה סדרה תחרותית אני לא רואה איך גולדן סטייט לא לוקחים את המשחק הזה וסוגרים סיפור מהיר בצ'ייס ארנה. ווריירס ב 15.

לפוסט הזה יש 339 תגובות

  1. תודה על הפריוויו אינדיאני, נושא "הלומי הקרב" מתחיל להכנס לתודעה הציבורית בשנים האחרונות והשנה אפילו הודיעו בעיריות רבות שמוותרים על הזיקוקים מתוך התחשבות. אני מקווה שהמגמה החיובית הזאת תימשך ושהמדינה תדע לטפל ולתגמל כראוי באלה אשר מסרו את נפשם (אך לא את גופם).
    קצת זוטות כדורסל-
    אני דווקא לא מצטרף למספידים את ממפיס ומאמין שהם יתנו פייט ואפילו ינצחו הערב את הגולדנים. המשחק הראשון בסדרה יכול להיות קצת שקרן ולא משקף.
    נקודה נוספת ולא קשורה היא הפטור מצעדים שיש ליאניס- מבחינתו עצירה לאחר כידרור היא בהחלט לא סוף פסוק אלא פתח לכל מיני חצאי-צעדים לכל הכיוונים, החלפה של רגל ציר לאחר שכבר בחר אחת כזאת, סיבוב של 360 מעלות במקום שאני גם לא בטוח שכשר ואז פשוט התנתקות מהמקום לצעד או שניים שהם פשוט טראוולינג במלוא מובן המילה. אמנם בנבא מקובלת הנחת סופרסטאר אבל במקרה שלו נותנים אותה למישהו שהוא גם ככה ביתרון פיזי משמעותי על פחות או יותר כולם וזה פשוט מעצבן.

    1. חחח זה לא רק ליאניס זה לכל הליגה מוצר בnba לעשות 3 צעדים בלי כדור לעצור ולהסצובב על רגל ציר ותת גם אפר אנדר זה חוקי שם בwwe לכן אתה רואה את כל המהלכים בצבע של גה לוקה יאניס שמרימים את השומר שלהם 🤣🤣
      היתרון של יאניס עליהם זה שלו בנוסף במהלך מותר גם לדחוף ולהעיף שחקנים עם היד השומרת.
      על רגל ציר בכלל אין הקפדה בליגה מזיזים אותו חופשי תוך כדי הרמה ומה שאתה רוצה ולא רק סיבוב איתו.
      עזוב זרום עם זה ותצחק

      1. הייתי שמח אם הליגה הייתה מתקלת את זה כמו שעשו עם הזריקת-גוף-לתוך-המגן השנה, אבל כנראה שלא כדאי לטפח ציפיות

    1. ״טוליק יושב לו בשקט בחול
      יושב ומביט על הים הכחול
      העיניים של טוליק שני כוכבים
      ואוכל הוא בנחת אשכול ענבים״…

      (ציטוט מהשיר : טוליק).

      הסיפור מאחורי השיר :
      מעטים מכירים את השם תובל (תולי) גבירצמן, אבל סביר להניח שאין ישראלי שלא מכיר את השיר "טוליק" שנכתב בהשראתו. רב-סרן תובל גבירצמן ז"ל מחדרה, מפקד פלוגת טנקים בחטיבה 188, נהרג בשדה התעופה של ביירות במלחמת לבנון הראשונה (1982) כשהיה בן 23, ארבע שנים אחרי שהשיר בוצע על ידי אושיק לוי בפסטיבל שירי הילדים והפך לחלק בלתי נפרד מהפסקול הישראלי. השיר "טוליק" נכתב על ידי רמה סמסונוב ז״ל, שהכירה את תולי בתחילת שנות ה-60 כילד מלא חן שהתרוצץ בחוף הים ואכל ענבים עם הוריו וחבריהם, אחיה של סמסונוב ומשפחתו. מאותו בילוי על החוף נולד השיר.

      📝😢
      מידע נוסף על תולי גבירצמן ז״ל :
      תולי נהרג בשדה התעופה של ביירות ביום רביעי, ט״ו באב, ה-4 באוגוסט 1982 בפגיעה ישירה מפגז, כאשר רץ תחת אש כבדה ובידו מטף כיבוי, לעבר נגמ"ש בוער שנלכדו בו לוחמים פצועים. מספר שעות לפני מותו, הספיק לתת ראיון מצולם לרון בן ישי משדה התעופה. על גילוי אומץ לב, מסירות נפש וכושר מנהיגות, הוא זכה בצל"ש אלוף מטעם אלוף פיקוד הצפון דאז אמיר דרורי ז״ל. הוא הובא למנוחת עולמים בבית הקברות הצבאי בחדרה. לאחר מותו הועלה לדרגת רב-סרן.

      1. ״זה הודי חמודי הוא ילד קטן.
        גר הוא הרחק שם בעמק בית שאן.

        עיניים לו תכלת וראש לבנבן.
        פה לו מתוק מחייך ומקשן״…

        הסיפורי מאחורי השיר :
        השיר נכתב על ידי משה דפנא על נכדו בן השלוש, אהוד דפנא ז״ל, בנו של אביטל דפנא ז״ל. אהוד נולד וגדל בקיבוץ מעוז חיים, שירת כמפקד פלוגת טנקים וקצין אגם בחטיבה 188. הוא השתחרר משירות קבע זמן קצר לפני שפרצה מלחמת יום הכיפורים ב 1973. עם פרוץ המלחמה, היה קצין מילואים בדרגת רב-סרן, שטרם שובץ ליחידה. אהוד התנדב ועלה עצמאית לרמת הגולן, והצטרף לכוחות שנותרו מחטיבה 188. פיקד על פלוגת טנקים בקרבות הבלימה הקשים, ונפל בקרבות הפריצה לשטח הסורי. על לחימתו הוענק לו עיטור העוז.

    2. תודה אינדיאני.
      גם אני לא אוהב שעשועים ביום הזה.
      אוהב הרבה שירי זיכרון, בעיקר את אליפלט ואת "החיטה צומחת שוב:
      .
      מתוך אתר בית השיטה:
      השיר “החיטה צומחת שוב” נכתב לאחר מלחמת יום כיפור (1973) על ידי חברת קיבוץ “בית השיטה” דורית צמרת לזכרם של חבריה שנפלו במלחמת יום הכיפורים .השיר נכתב על אחד עשר הבנים מקיבוץ בית השיטה שנפלו במלחמת יום כיפור, מספר רב ועצום ליישוב כה קטן. גם אצלנו באפיקים נפלו 10 בחורים תוך שבועיים בערך. בחישוב לאוכלוסיה זה בערך 1 למאה, אבל בחישוב יחסי של גברים בגיל 18 ומעלה זה יוצא בערך 1 ל-10, מטורף!
      בשיר משתקף הניגוד בין הקיבוץ והנוף היפה מסביבו (הגלבוע, העמק) לבין האובדן ( “אתם אינכם ולא תוכלו לשוב”).
      .
      שָׂדוֹת שְׁפוּכִים הַרְחֵק מֵאפֶק וְעַד סף
      וַחֲרוּבִים וְזַיִת וְגִלְבּועַ –
      וְאֶל עַרְבּוֹ הָעֵמֶק נֶאֱסַף
      בְּיופִי שֶׁעוֹד לא הָיָה כָּמוֹהוּ.
      .
      זֶה לא אוֹתוֹ הָעֵמֶק, זֶה לא אוֹתוֹ הַבַּיִת
      אַתֶּם אֵינְכֶם וְלא תּוּכְלוּ לָשׁוּב
      הַשְּׁבִיל עִם הַשְּׂדֵרָה, וּבַשָּׁמַיִם עַיִט
      אַךְ הַחִטָּה צוֹמַחַת שׁוּב
      .
      מִן הֶעָפָר הַמַּר הָעִירִיּוֹת עוֹלוֹת
      וְעַל הַדֶּשֶׁא יֶלֶד וְכַלְבּוֹ
      מוּאָר הַחֶדֶר וְיוֹרְדִים לֵילוֹת
      עַל מַה שֶׁבּוֹ וּמַה שֶׁבְּלִבּוֹ
      .
      זֶה לא אוֹתוֹ הָעֵמֶק…
      .
      וְכָל מַה שֶׁהָיָה אוּלַי יִהְיֶה לָעַד
      זָרַח הַשֶּׁמֶשׁ שׁוּב הַשֶּׁמֶשׁ בָּא
      עוֹד הַשִּׁירִים שָׁרִים, אַךְ אֵיךְ יֻגַּד
      כָּל הַמַּכְאוֹב וְכָל הָאַהֲבָה.
      .
      הֵן זֶה אוֹתוֹ הָעֵמֶק, הֵן זֶה אוֹתוֹ הַבַּיִת
      אֲבָל אַתֶּם הֵן לא תּוּכְלוּ לָשׁוּב
      וְאֵיךְ קָרָה, וְאֵיךְ קָרָה וְאֵיךְ קוֹרֶה עֲדַיִן
      שֶׁהַחִטָּה, כֵּן, הַחִטָּה צוֹמַחַת שׁוּב.

      1. גדלתי בקיבוץ שכן לבית השיטה בעמק חרוד וזה תמיד שיר שחורך לי את הלב… כתלמיד תיכון אפילו למדתי קולנוע , המורה שלי הייתה דורית צמרת מחברת השיר.

      2. טעיתי בחישוב – 10 נופלים בקיבוץ כמו אפיקים/בית השיטה זה בערך 1 ל-30. במלחמה אחת.
        אצלנו יש 40 נופלים בכל המלחמות ביחד, שזה בערך 1 ל-10 גברים בגיל צבא+מילואים בכל זמן נתון.

      3. ישיבת ההסדר קריית שמונה שבה למדתי נוסדה באלול תשל"ח, קיץ 1978, וביום החמישי למלחמת לבנון הראשונה, י"ט בסיוון תשמ"ב (10 ביוני 82'), אותו היום שבו נהרג אלוף יקותיאל אדם הי"ד עם אל"מ חיים סלע הי"ד, בקרב הראשון של תלמידים מישיבת קריית שמונה נהרגו חמישה מהישיבה ואחד נוסף בקרב אחר למחרת (היה גם תושב קריית שמונה).
        כאן היחס היה יותר מאחד לעשר ואיני יודע כמה יותר אך לא יותר מרבע.

      4. עגל
        נפלו שם 11 בנים ביום כיפור. לא 10.
        הייתי שם אתמול באזכרה המרגשת כי אחד מאותם 11 הוא דוד שלי, שהמלחמה תפסה אותו בטיול בחול. הוא הצליח לחזור, והצטרף ישירות לגדוד שבו אח שלו הוא המג"ד, ונפל בחווה הסינית.
        לא פשוט לספר לאמא כלשהי שהבן שלה נפל. זה בטח קשה שבעתיים כשזו גם האמא שלך…

  2. תודה אינדיאני אחלה פריוויו.
    אני לא צופה בספורט ביום הזיכרון לשואה וגם לא הלילה. מן ״צום״ כזה שהטלתי על עצמי.
    למזלי סיטי-ריאל חמק מזה (גילרי – תתקשר לאריק ותעשה לעצמך טובה מחר – שב בעשר מול ה-טי וי ותראה ספורטאים שלא מתעייפים. לא תצטער).
    לצערי בוסטון-מילווקי היה אחד המשחקים שהכי נהניתי מהם בזמן האחרון. כדורסל אמיתי. גריט אנד גריין במיטבו. אאלץ לוותר הלילה.
    יואל ורזיאל זה לא נותן לכם פאס!
    כדברי הרבי מדייוויד:
    Take your protein pills and put your helmet on

        1. לי אין בעיה, אני צופה כל השנה ולא קורא ולא מגיב כמעט.
          ככה יש שקט ואפשר להתרכז במשחק ולהבין מה קורה.
          אם אקרא את ההגיגים של שמעון (שזה כל דקה בערך) לא אבין מה ראיתי.

  3. קצר וחטוף ושובר את הלב
    לחשוב שהוא תכף ידעך
    מבטו רק נפקח
    אך התחיל ללבלב –
    רק ניתן לי ותכף נלקח.
    .
    נכתב על ידי דוד גרוסמן, על בנו סמ"ר אורי גרוסמן ז"ל שנהרג במלחמת לבנון השנייה.
    .
    כלוחם חי"ר במילואים שמצא עצמו בגזרה המזרחית במהלך מלחמת לבנון השנייה, יצא לי לראות אז באותה מלחמה נוראה, איך לוחמי השריון נכנסים עם הטנקים שלהם אל מול אש טילי נ"ט במטרה לחלץ חברים. גבורה עילאית מעוררת השראה שוברת לב. במהלך אחד מאותם ניסיונות חילוץ ספג הטנק של אורי גרוסמן פגיעה ישירה מטיל נ"ט שירה החיזבאללה, וכל אנשיו נהרגו: יחד עם אורי נהרגו רס"ן בניה ריין, סמ"ר אדם גורן וסמל אלכס (סשה) בונימוביץ'.
    על גבורתם קיבלו אורי וחבריו לטנק את צל"ש אלוף הפיקוד.
    .
    יהודה פוליקר, מגדולי הזמר העברי, קיבל לידיו את הטקסט הכואב,
    ודרך הלחנה מלאת רגש נולד אחד משירי הזיכרון המשמעותיים שיודעת המוזיקה העברית.
    .
    יהי זכרם ברוך.

  4. אני רוצה להודיע לכל מי שחפץ בכך שאני קרוב לסיום דירוג האגדות המשופר שהפעם יש 2 בשורות מרעננות וחשובות:
    1. שיטת האלפא הקיצונית תבוטל ובמקומה תבוא שיטה שקולה יותר שמבוססת על בדיקת טווח בין יכולות של שחקנים שבודקת הערכת רמת דומיננטיות.
    2. אין הגבלה בין תקופות. יהיה דין וקריטריונים שווים בין כולם, וכל הישג ייספר באופן שווה בלי הערות ספציפיות כאלה ואחרות.

    1. סליחה שאני אומר את זה, אני מתאפק הרבה זמן, אבל הדירוגים האלה חסרי משמעות.
      בעיקר אם אתה משווה בין שחקנים שמרוחקים זה מזה יותר מ-15 שנה.

      1. +1
        קשה להשוות בין שחקנים מתקופות שונות, קשה שבעתיים כשמדובר בשחקנים ששיחקו לפני שנות ה 80 שאז כמעט ולא שידרו משחקים.

      2. קודם כל אם יש לך מה להגיד, תגיד חופשי. זה חשוב לשמוע את דעתך ושל רבים נוספים.
        דבר שני, ש ESPN וכל האתרים והעיתונאים עושים דירוגים כאלו ואחרים הם לא מדרגים לפי תקופות, אלא משלבים לתוכם את כולם לפי דעתם וראיית עיניהם.
        הכי קל זה לעשות דירוגים של עשור, עשור וחצי. אבל אתה רוצה לקבל תמונה מלאה או חלקים ממנה?
        ברור שקשה להשוות שחקנים מתקופות שונות(בטח בעידן הישן בלי הטכנולוגיה), אבל למה לא לנסות, ברור שהשיטה שלי היא לא תורה מסיני, אבל אם יש בה קורטוב של הגיון(לפחות לטעמי), שיכול לחבר בין כל החלקים, למה לוותר מראש?
        שוב זכותך לחשוב כך, מעריך את הכנות שלך אבל זו דעתי. אתה בכל זאת יותר מוזמן לקרוא .

  5. אינדי תודה על פריוויו מושקע וטוב.
    קשה להמר נגד קבוצות ביתיות שהפסידו במשחק הראשון בבית הכבוד הכבוד ובכל זאת בגלל הבדלי הרמות
    2:0 בשתי הסדרות האלה … לדעתי כל הסדרות בשלב הנוכחי יסתיימו מהר.

    פגשתי אותו בלב המדבר.
    יפה שקיעת שמש ללב עצוב…
    הַנָּסִיךְ הַקָּטָן מִפְּלֻגָּה ב'
    לֹא יִרְאֶה עוֹד כִּבְשָׂה שֶׁאוֹכֶלֶת פֶּרַח
    וְכָל שׁוֹשָׁנָיו הֵן קוֹצִים כָּעֵת
    וְלִבּוֹ הַקָּטָן קָפָא כַּקֶּרַח".

  6. תודה רבה.
    שמור על העולם תמיד עושה לי עקצוצים בלב.
    אני חושב שזה של גולדן הלילה עם משחק משוגע של קליי הרשע. גולדן ב13
    בוסטון מילווקי יכול ללכת לכל כיוון, נלך עם בוסטון ב3

  7. "יורם, תגיד לי אתה
    מה עושים עם חבר שכמותך
    מה עושים עם מותך
    עם זיכרון היותך
    עם חבר שכמותך
    שנשאר בן עשרים"

    אחד השירים האהובים עלי
    מתוך האלבום של גידי גוב "דרך ארץ"

    נכתב על יורם ביאלר שנהרג בתעלת סואץ במארב מיצרי ב-1969.

    מילים: עלי מוהר
    לחן: יהודה פוליקר

  8. השיר ״פרח״
    של פוליקר
    שרים אותו לא פעם ביום השואה אבל הוא נכתב על צליל שלח הילדה שנרצחה בפיגוע בראס בורקה בסיני 1985

        1. וגם פיגוע זה הוזכר אתמול בטקס של בית השיטה, משום שאחת הילדות הנרצחות היא משם (ונרצחה בדיוק באותו יום שבו נפל אביה, 12 שנים אחרי)

  9. תודה אינדיאני.

    גבעת התחמושת אינו נשמע כשיר זכרון אבל הוא מרטיט לי את הלב בכל פעם. אחת הסיבות שקראתי לבני איתן זה על שם אותו איתן שהלך ראשון וקיפח את חייו בקרב.
    עוז של עידן חביב
    אמא אבא וכל השאר – לא גיבורים אנחנו, כי מלאכתנו שחורה. תשקע השמש, תבוא העלטה ואז ננום בבגדנו במיטה.

  10. רק רציתי להוסיף הערה בנושא הצעדים ממצב עמידה שהוזכר למעלה של יאניס. נתחיל דוקא מהויכוח על צעדים בתנועה של צעד וחצי שהיה כאן לפני כמה שבועות. הויכוח בעצם התמצה שם לרגע בו הכדור ביד של השחקן – זאת כדי להתחיל את ספירת הצעדים המותרים לפי החוקה- מאותו רגע. האמת – יש קושי משמעותי להגדיר את הרגע (למשל צעד וחצי פופלארי היום – לא תופסים בכלל את הכדור בשתי ידיים אלא ממשיכים לגרור אותו ביד אחת – וגם מרויחים זמן לגישה מהירה לטבעת ).
    נחזור לדיון על צעדים ממצב עמידה. כאן המצב ממש ברור כיוון שהכדור כבר מוחזק בשתי הידיים והשחקן מתמרן עם רגל הציר יציבה תוך הזזת הרגל השניה לכל הכיוונים. החוק מגדיר במפורש שאסור להרים את רגל הציר לפני הרמת הרגל השנייה – לכל היותר את שתי הרגליים ביחד. נחזור למקרה של יאניס כשמסר לעצמו אסיסט דרך הלוח. בבירור הוא מניח את הרגל החופשית (לאחר ש"טייל" איתה בסיבוב) קדימה, מרים את רגל הציר ורק אז קופץ עם הרגל החופשית – ובכך מרוויח עוד מטר קדימה לסל. במבט ראשון הפעולה נראית חוקית – לכאורה קפץ עם שתי הרגליים באויר ואז שיחרר את הכדור אבל למעשה צעד קדימה (ע"י שהרים את רגל הציר) ואז קפץ סופית עם הרגל השנייה – צעדים ברורים וחבל שלא הוגש עירעור על המהלך.
    https://nba.sport5.co.il/articles.aspx?FolderID=403&docID=400904

  11. הולידיי זה הגארד המגן הטוב בעולם , היכולת שלו להצמד לשחקן ולהתיש אותו פשוט מדהימה, הוא ארוך חכם עבודת רגליים נפלאה

  12. לא משחק של מילווקי הסל נראה כמו אוקיינוס לשחקני בוסטון, בצד השני מחטיאים לייאפס ומאבדים. 22 הפרש מכת דה שוט

  13. יאניס צריך לשחק יותר כסנטר חוסם בסדרה הזאת ופחות כמוביל כדור, לא ייאמן שהורפורד עושה עליו כזאת עבודה, הייתי בטוח יאניס יקבור אותו חי. שיפוט מטומטם עבירה רגילה מה אתה צריך לבדוק אם זה פלייגרנט

  14. בונדלהצר לא יודע לנהל משחק, זה בעיה רצינית הוא רובוט על הקווים. מילווקי לא יכולה לקפוץ בכל הטעייה

  15. הפרשן (ואן גאנדי?) אמר שברבע הזה ההגנה של הסלטיקס מחזיקה מעמד אבל ההתקפה חזרה למשחק הראשון. ריצת 10-0 למילוואקי.

  16. גוגוגו סלטיקס
    מעניין אותי איך הסלטיקס התהפכו מקבוצה שבורה רוב העונה ליחידה לוחמת
    אודוקה עבד ווויט הגיע זהוא?

  17. הלילה הסלטיקס הצליחו לנצל את העובדה שמילווקי בוחרים לצופף את הצבע בכל מחיר.
    2 השלשות האחרונות של טייטום, אלו שסגרומסופית את המשחק, הגיעו אחרי שיאניס ששמר עליו צמוד מאוד בכניסה לסל, לא המשיך עם טייטום כאשר זה יצא לקו השלוש ובמקום בחר לעזור בהכנת הצבע.
    התוצאה היא שלשות קלות של טייטום וההפרש שכבר ירד ל-11 כמעט להכפיל את עצמו.

    1. מחצית ראשונה כן, יאניס בהחלט ניסה לזרוק מרחוק במקום לטחון בצבע, מחצית שנייה סיים 9-15, הורפורד בהחלט עשה עבודה מדהימה אבל זה בעיקר אשמה של יאניס ובונדלהצר, הייתי רוצה לראות את יאניס משתמש כחוסם יותר שמתגלגל לטבעת ומנצל את הייתרון הפיזי שלו.

    1. בפעם הבאה תכתוב מ.א.ש. במקום להכנע לבינוניות.
      וברצינות- סדרה טובה בהרבה מאי-אר, קומדיה שהיא בעצם הרבה יותר מזה

  18. ממפיס הקבוצה הטובה בסידרה אם הם היו גם קצת שומרים בחיתוכים היו כבר ב25 הפרש ו2 0 בסידרה.
    הגנת ממפיס,זה פשע ברמות שאני לא זוכר כל חיתוך לסל של כל שחקן נגמר בלייאפ קל או זריקות עונשין שחקנים פשוט נרדמים ב1 על 1 מול השחקן שלהם לא יאמן כי יסופר חח
    סטיב קר נותן לגה לעשות מה שבא לו לגלגל כדור לקחת תנופה לחדור ב1 על 1 זה לא מאמן זה בדיחה.

  19. ממפיס מחפירים לא מגיע להם לנצח הגנה כזאת אפילו בעונה הסדירה לא רואים כל יום. כל מה שגס צריכים לעשות זה לרוץ למעלה והם יהיו לבד מול הסל אף אחד בממפיס לא שומר על כלום פשוט שכונה אני די בהלם אפילו לwwe

  20. 2 הקבוצות מפתיעות אותי בחולשתן ציפיתי ליותר בסידרה קליי כרגע הmvp של ממפיס מחרב סטייל דילון ברוקס סטף לא במשחק יתעורר ברבע האחרון בטוח
    ממפיס מחכים ומחכים רק לעשות במכנסיים
    זהיר וויליאמס שומר בהגנה עם כדורי שינה בורחים לו כל רגע הוא לא יודע איפה הוא בהגנה

    1. אני אעשה לך תקציר
      שתי הקבוצות חתמו על חוזה שלוקחים רק ריבאונד התקפה,
      קרי על תפקיד דריימונד הלילה, הגנה ריבאונד ולהוציא חוצים.
      טיוס גונס טוק שימון פרסונאליטי ולוקח את המשחק עליו.

  21. ממפיס צריכים לקבל מטאטא זה יעשה צדק על ההגנה שלהם. כמובן אף אחד בתקשורת לא יספר לכם על זה ולא ידבר על זה באולפנים מה שכולם רואים.
    אם לא הייתי יודע שאני בwwe הייתי אומר שהם מכרו את המשחק

  22. בינתיים יש לנו משחק צמוד ומותח ודי מאוזן. שתי הקבוצות מקזזות אחת את השניה בכל מיני אספקטים וזה יוצר אשליה של משחק גרוע ותקוע אך למעשה זה בדיוק ההיפך

  23. כל הסלים האחרונים של גולדן היו בלייאפים איזה 4 רצוף
    קליי גומר את גולדן ובממפיס אף אחד לא מסוגל לשים סל חוץ ממוראנט

    1. ממפיס קבוצה יותר טובה הבעיה שהם לא שומרים שמירת קטסל בסיסית זה עצוב. שחקנים בורחים למגן ב1 על 1 בלי כדור כל התקפה לליאפ בלי הפסקה זה שערורייה
      אני אביא היום הרבה לינקים
      ועל סטיב קר נגמרו לי המילים מאמן מהגרועים בליגה לפחות אני יודע שהוא לא מכר למלך בכוונה הוא פשוט דביל 😁
      ידעתי שגה יהנה מאד בסידרה הזאת שלא ישמרו עליו ויתנו לו לעשות כל מה שהוא אוהב בלי הפרעה לכו תראו בפריוויו

    1. לדעתי ההפסד משחק הקודם קריטי לממפיס כי בבית אני לא חושב שגולדן יקלעו כזה גרוע ויחזרו לממפיס עם 3-1 ואז הסדרה גמורה

  24. אלא נראלי שיש מישהו שראה את 2 המשחקים האחרונים וחושב שממפיס יכולים לקחת את הסדרה הזו.
    אבל זה לא מוריד מזה שגס נראים לא טוב ומול פניקס זה לא יספיק

    1. צודק לגבי הקליעות. אז מה.
      .
      כל פלייאוף ביריון אחר פוצע שחקן ג"ס בצורה חמורה. אפשר לדבר על גרין כמה שרוצים אבל אני לא זוכר אף שחקן שגרין שלח לבית חולים.

  25. כלא קולעים אי אפשר לנצח. השופטים רק היו שם כדי לודא.
    .
    אני חושב שצריך לקבוע תקנה ששחקן שפוצע שחקן אחר בעברה חמורה צריך לשבת בחוץ אותה תקופה

  26. ממפיס מספיק גרועים כדיי שגב ינצחו גם עם 7 מ38.
    לראייה לולא השריקה המוזרה נגד גרין בסיום זה היה נגמר במתפרצת ויתרון שכנראה היה סוגר עניין

  27. אם אני גנקינס אני לוקח את הקבוצה שלי לשיחה רצינית על הגנה ונותן להם בראש כמו שלא קיבלו בחיים מה שהם עשו ב2 המשחקים מול גס גובל בפשע עושה להם סרטון אחרי סרטון ושואל כל שחקן מול כולם למה הוא מוכר אותנו ככה

    1. תוך יומיים השחקנים עושים לך סימנס ולא מוכנים להכנס לאימון אחד אצלך יחד עם אולטימטום לסוכן לעבור קבוצה. מה אתה חושב שהם במכון גמילה או כלא?

  28. מי ניחש שגם בישראל אוהדי גולדן סטייט הם מהיותר קטנוניים שיש מבין אוהדי הNBA.

    מקווה שהפציעה של גארי פייטון השני תהיה קלה (למרות שזה לא נראה ככה), ולברוקס מגיעה הרחקה ממשחק אחד לפחות.

    יש לקבוצות זמן לנוח – ביין יחלים מהבעיות בגב, מוראנט מהפגיעה בעין, ואדאמס יחזור מהH&S של הקורונה. ונראה שקליי צריך את המנוחה הזאת גם כן

  29. הרוייו האחרון היה דוגמא מצויינת לטימטום שיפוטי. כבר עצרת את שטף המשחק לבדוק בטלויזיה. טעית על המגרש באיטיות השריקה, אין ספק שהיה פאול של מגי לפני הזריקה של בולוק. אם הלכת כבר לטלויזיה ועצרת את המשחק, לפחות תקבל החלטה נכונה

כתיבת תגובה

סגירת תפריט