העונה הזו בלייקרס תלך לפי ראסל.
בקדם-עונה הייתי אופטימי וחשבתי שהציוות שלו יצליח כי הוא יתאים את עצמו.
לאחר מכן כשהתחילו להגיע הנתונים (הקטסטרופליים) שלו, והתוצאות של הקבוצה היה כבר ברור כי המציאות טפחה על פני הצופים האופטימיים וכל עוד ראסל בעניין: הלייקרס לא קונטנדרית.
הפוסט הזה יתמקד בטריידים אפשריים על ראסל ווסטברוק, אבל לפני זה הלייקרס בקצרה (להזכירכם קונטנדרית עם לברון ודייויס שלקחה אליפות לפני שנה וחצי, ונעצרה אשתקד לאחר פציעה של דייויס בפלייאוף) –
מאזן 20-19 לחיוב, וגם זה בקושי, חלק גדול מהזמן זה אפילו לא היה חיובי, וזה כשלברון משחק לפחות חודש ברמת מתמודד חזק על MVP.
קצב משחק – מקום שני בליגה.
מדדי הגנה והתקפה קבוצתיים – בינוניים עד נמוכים.
שחקנים בולטים:
לברון: 6.5 , 7.5 , 28.5 בקרוב ל 60% אפקטיבי מעולים! (ובחודש האחרון יותר).
דייויס(כרגע פצוע): 3 , 10 , 23 (העונה החלשה שלו מזה מספר שנים) אפקטיבי 53%
כרמלו: 1 , 4 , 13 עם 54% אפקטיבי
מונק: 2 , 3 , 11.5 ב 59% אפקטיבי מרשימים
קלעי שלוש בולטים(באחוזים):
לברון 37%
כרמלו 39%
מונק 38.5%
בראדלי 39.5%
אלינגטון 38%
ריבס 37%
ראסל ווסטברוק
לגבי ראסל, אפשר לראות נתונים מעמיקים בפוסט הזה.
מוזמנים לראות לעומק, וכאן רק אחדד, שמדובר על שחקן בעל היתרונות והחסרונות הבאים:
יתרונות:
מכתיב קצב מהיר לקבוצה (בלייקרס זה לא מתאים, בקבוצה אחרת אולי כן).
מחלק אסיסטים רבים.
יוצר לעצמו מצבים.
מגיע לסקור יחסית גבוה עם ריב' יחסית גבוה.
חסרונות:
איבודים רבים מאד (בין הגבוהים בליגה כל העונה, לפעמים ראשון בליגה).
אחוזים נמוכים לשחקן מוביל, ולשחקן בליגה בכלל (48.5% אפקטיבי, שזה מתחת לממוצע בליגה).
הגנה: נוטה להפקיר שחקנים כדי לקחת ריבאונד (שנרשם בסטטיסטיקה) ובאופן כללי לא משקיע בהגנה, וגם כשמשקיע פה ושם, קולעים עליו מאד בקלות. לגבי הגנה קבוצתית – מתקשה לדעת מה הוא אמור לעשות ומאבד שחקנים.
משחק מפוזר ולא אחראי בכל מה שקשור לבחירת זריקות.
30% לשלוש.
מדד פלוס מינוס נמוך. הקבוצה בלעדיו עדיפה משמעותית על פני הקבוצה איתו במדד התוצאה.
לאור כל זאת צריך על פניו לא לשחק עם ראסל. הבעיה שגם לספסל אותו אי אפשר כי הוא מגיע על תקן כוכב אמוציונאלי, ולהוריד אותו מהמגרש לחלקים גדולים (אל לכל המשחק) יגרום לבעיות קשות בחדר ההלבשה ובמרקם החברתי של הקבוצה.
בנוסף לכל מדובר בחוזה מאד יקר, אחד הגבוהים בליגה (יותר יקר מלברון ודייויס למשל).
טריידים אפשריים על ווסטברוק, האם זה יקרה?
הקבוצה נמצאת במצב שאם היה אפשר לנטרל את ווסטברוק ללא תמורה, כנראה היה שיפור במאזן. שכן הניתוחים מראים שנזקו רב על תועלתו.
אי אפשר לעשות זאת מהסיבות שפרטנו (ספסול יגרור פגיעה במרקם החברתי), ועם זאת כל טרייד, גם על שחקן שלא ישחק, יכול להועיל.
מצד שני השוק לראסל מאד מצומצם (אם בכלל) מנסים להשיג עליו טרייד כלשהוא משלבים יחסית מוקדמים של העונה אך שום דבר לא מבשיל לכדי שיחות רציניות. אולי בחלון ההעברות הנוכחי זה יצליח יותר?
טרייד עם סקרמנטו תמורת באדי הילד, באגלי ומשלימים:
היתרונות ללייקרס ברורים (נפטרים מראסל ועוד מקבלים לפחות שחקן מועיל אחד).
סקרמנטו רצו בקיץ טרייד עם הלייקרס שהתבסס על הילד מול קוזמה ואולי טאקר. כרגע קשה לראות איך סאק' יסכימו לכך, הפרסומים אומרים שהם מעדיפים לקבל את בן סימונס (!) ולא את ראס.
טרייד עם בוסטון על הורפורד, ריצ'רדסון ומשלימים:
גם כאן מדובר בקבוצה שמאוכזבת מתוצאותיה העונה ואולי תרצה להמר על כל הקופה. עם זאת קשה לראות איך הנהלת בוסטון השמרנית תנחית שחקן חסר אחריות שצריך את הכדור ביד מעל הראש של טייטום ובראון שגם הם צריכים את הכדור ביד. הם לא דנים בכך למרות שיצטרכו לתת שחקנים שכמעט לא תורמים להם ברוטציה.
טרייד עם פילי על סימונס ומשלימים:
לכאורה ווין-ווין. סימונס לא דורך על הפרקט בפילי ומקבל חוזה מקס. ועדיין, פילי לא מסכימים אפילו לדון בכך. ההתאמה של ראס בפילי נראית על פניו יותר טובה, שכן אין להם שחקן קו אחורי דומיננטי. עם זאת, נכון לעכשיו לא מוכנים בפילי לדון באפשרות לקלוט את החוזה של ראס, למרות שהוא די קצר.
טרייד עם יוסטון על ג'ון וול ומשלימים:
וול לא דורך על הפרקט ביוסטון ומקבל שכר גבוה. לכאורה שתי הקבוצות לא מפסידות כלום, ואולי אף מרוויחות. הלייקרס במקרה הטוב יקבלו סקורר נחמד מהספסל בסגנון לו וויליאמס של לפני שנתיים. ובמקרה הרע יקבלו שחקן שאפשר לספסל אותו (בניגוד לראס, הוא לא כוכב כרגע, אלא שחקן שכמעט לא תרם 4-5 שנים).
יוסטון מקבלים שחקן שיכול לתרום כרגע, ובוודאי למכור כרטיסים וחולצות. כמו כן החוזה שלו קצר יותר. כבר בקיץ הקרוב הוא יכנס לשנת החוזה האחרונה ויהווה נכס עבור קבוצות מסוימות (חוזה נגמר).
אז כמו שאפשר לראות, האפשרויות מוגבלות. הנסיונות מאחורי הקלעים נעשים כל הזמן, אך בינתיים ללא תוצאות מיוחדות.
אם הלייקרס יגיעו לפלייאוף עם ראס, הם לא קונטנדרים, ויבזבזו עוד עונה אדירה של לברון.
אם לברון היה מעורב בהבאתו של ראסל בקיץ (כנראה שכן) אז זה בהחלט כתם מסוים על המורשת שלו בתור מנג'ר. בכל אופן, הוא לפחות מצמצם כרגע במהירות את פער הנקודות שלו מקרל מלון, בדרך למקום השני בכל הזמנים אחרי קארים.
מוזמנים להציע טריידים נוספים אם יש (דאלאס? ניו אורלינס? ניקס?)
ברוך רובין
8 ינו 2022 06:32:38מי ייגע בזבל הזה?
ברוך רובין
8 ינו 2022 06:35:55הייתרון היחיד של ראסל ווסטברוק זה שהוא גורם לאוהדי ללל להיות מאושרים, על מגרש הכדורסל הוא לא מסוגל לתרום בשום דרך על כל פעולה חיובית עושה 5 שליליות איום בהתקפה ובהגנה וחוזה של סופרסטאר, אם הקבוצות היו מקשיבות לי ודורסות את האפס או משחררות עליו את בברלי היו חוסכות הרבה כסף וכאב ראש, מר טריפל דאבל הוא היום אולי השחקן הרע בליגה
שחר אלוני
8 ינו 2022 09:39:31מסכים שיש לו הרבה חסרונות.
היתרונות שלו גם שיווקיים וגם קצב משחק
יצרן טיטולים מדופלם
8 ינו 2022 11:46:39אסור להטריד את ראס בן קלינגון הוא MVP היסטורי
שמנו פסל של הקלינגון בכפר,אנכנו מתפללים אליו כל בוקר ושמים מעשרות לרגליו.
בונוס נוסף הוא שאבא שלו ,דה שוט תקוע במכבסה כל העונה,מרוב סיבובים הוא יצא פוזל כרוני,
דה שוט חולה במחלה חשוכה ,הוא מאמין שראס שובר הטבעות משפר את ל.א.
ראס מלך ה-ללל תבורך כל ימי חייך
דה שוט
8 ינו 2022 20:27:46חחחח עכשיו ראיתי – הטמיר וצ׳ונסי יעשו איתי תורות בקרוב 😃😃😃
יצרן טיטולים מדופלם
9 ינו 2022 01:20:20חחחחח חופשי ,תתאמן ותתכונן
חגי "התותח" ניסני
8 ינו 2022 07:03:46אם כבר אפשר ללכת עד הסוף. למה לא טרייד על לוקה דונצ'יץ' ועוד כמה משלמים לשכר (נגיד טימי, פיני סמית' וברונסוון)
גיא רוזן
8 ינו 2022 07:17:05החוזים של וול וראסל כמעט זהים (הצמד יהיו בשנה הבאה עם אופציית שחקן על סך של 44 מיליון)
שחר אלוני
8 ינו 2022 09:40:21כן, גם החוזה של וול לא פשוט….לפחות אפשר לספסל אותו
סכין בגב האומה
8 ינו 2022 11:19:28אם וול היה מסכים לעלות מהספסל הוא כבר היה משחק ביוסטון (רצה לחזור, הציעו לו תפקיד מהספסל, וויתר)
שחר אלוני
8 ינו 2022 12:55:41לא צריך שיעלה, אם והיה מסופסל זה מספיק טוב. עדיף שיעלה אבל גם ככה בסדר
Smiley
8 ינו 2022 08:14:01העונה של הלייקרס תקום ותיפול על דיוויס (נקודה.)
שחר אלוני
8 ינו 2022 09:40:53צריך גם שיטה כלשהיא שעובדת משני צידי המגרש וקשה לבנות משהו כזה עם ראסל
Smiley
8 ינו 2022 08:15:55כמו שאני רואה את זה, בטרייד על ווסטברוק, הלייקרס הם הצד ה"נואש" פה והם אלו שיצטרכו "לשלם" על להיפטר ממנו
שחר אלוני
8 ינו 2022 09:41:15מסכים, השאלה איפה אפשר לעשות דבר כזה
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
8 ינו 2022 08:38:33כדורסל נטו – לדעתי אין קבוצה שיש לה מה לעשות עם ראסל, ואאל"ט ללייקרס אין יותר מדי בחירות לשלם, אז ככל שיהיה טרייד זו תהיה קבוצה שצריכה להיפטר ממישהו בעצמה, וגם שאין לה הצעות טובות יותר מאשר ראסל. נשמע לי כמו קבוצה ריקה, אבל נחיה ונראה.
.
כדורסל ברוטו – מניח שלברון, איידי, ופלינקה עובדים שעות נוספות בלסדר תרחיש איידי 2, כלומר מישהו שמצהיר קבל עם ועדה שהוא מוכן לשחק רק בלייקרס. אם הם מצליחים לשכנע את לילארד, למשל, ראסל יהיה לבנה מרכזית בחבילה שפורטלנד יקבלו, לא בגלל שזה מה שהם רוצים, אלא בגלל שאין ברירה אחרת אם הם רוצים לצאת בסדר עם לילארד.
חגי "התותח" ניסני
8 ינו 2022 08:45:59בניגוד לסיטואציה עם דיוויס דיים ממש לא בסיום חוזה כרגע.
מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
8 ינו 2022 09:44:47נכון, אבל הכוונה כאן היא לא שלילארד כופה את בטרייד בסגנון דייויס אלא שהוא פשוט אומר להם שנגמר לו, מבקש להגיע ללייקרס והם נענים לבקשתו כדי לסיים יפה.
חגי "התותח" ניסני
8 ינו 2022 11:58:03זה תרחיש עם סבירות נמוכה מאוד. נראה לי שאתה מייחס המון כוונות טובות לקבוצות בזמן שאין להם יותר מדי כאלה
שחר אלוני
8 ינו 2022 09:41:59מסכים…..ו….נקווה שיבשיל
Berch
8 ינו 2022 09:21:08אחלה טור
לדעתי הוא יגיע לחולוניה…. יש כבר דיבורים בנושא….
😎
שחר אלוני
8 ינו 2022 09:42:20יוסטון זה כרגע לא רחוק 🙂
אבג
8 ינו 2022 09:26:28הטרייד על סימונס ההגיוני ביותר.
כנראה שלא יקרה אולי מורי נכייה פעם אחת והספיק לו.
אני מאוד אהבתי את ווסטברוק אבל בשנים האחרונות זה לא זה
שחר אלוני
8 ינו 2022 09:42:46הכי הגיוני, אבל באמת מורי לא בעניין
Dor
8 ינו 2022 19:13:00בצדק לא בעניין. סימונס הרבה יותר יעיל (וצעיר) ואפשר לקבל עליו הרבה יותר. אני מעדיף כרגע שהוא יחזור לרוסטר של פילי
שחר אלוני
9 ינו 2022 12:48:26מסכים בקטע של פילי
asaf
8 ינו 2022 10:02:24תודה שחר . ראסל וסימונס שני החוזים הכי לא שכירים בליגה ובאמת ההצעה היחידה שאני רואה שאולי ריאלית זה להחליף אותם אחד באחד .
דה שוט
8 ינו 2022 10:29:41החוזה ״הלא שכיר״ של ראס עבר מאוק ליוסטון לווש וללייקרס בארבע שנים
עידו גילרי
8 ינו 2022 11:12:37לא סחיר… אבל כן נקודה טובה.
דה שוט
8 ינו 2022 13:20:11חחחחח נכון
אור
8 ינו 2022 11:37:03עבר בשביל חוזים גרועים כן? מה אתה מתלהב 🙂
דה שוט
8 ינו 2022 13:08:25כריס פול הוכיח עצמו כחוזה ממש גרוע – לקח את אוק לפלייאוף ואת פיניקס לאן שלקח
ג'ון וול לא נוצל נכון על ידי יוסטון. לפני שנה וגם בהווה. לא ידוע עד כמה החוזה שלו גרוע (נחתם כאשר היה בריא)
אם תשאל את הטמיר ואת מהללי וושינגטון וויזארדס (שנעלמו אט אט ככל שהתקדמה העונה) – פופ קוזמה והארל הם בכלל ראשמור
חחח
דה שוט
8 ינו 2022 13:14:05נ.ב.
חסרים חוזים גרועים בליגה?
רק בשליפה – ממש בלי לבדוק – בטח המומחים יבטלו אותי –
סימונס, פורטר ג'וניור, פול החדש(?), ברטאנס, אדאמס, לאורי, הורפורד, דני גרין, בארנס, לאב, סמארט,
והשנה עלולים להתווסף כמה חדשים:
דיוויס?
לילארד?!
הארדן?!!!
קיירי…
asaf
8 ינו 2022 14:23:42העלת נק ' האמת… על נושא סחירות החוזה של ראס. מסכים שבסוף העונה של הלייקרס תקום ותיפול על הקרסוליים של דיוויס
דה שוט
8 ינו 2022 10:28:50כתבת יפה שחר.
1. העונה של הלייקרס תקום ותיפול על דייויס (כפי שאמר דדי)
2. לראס אין תקרה. הביאו אותו בשביל זה (אליפות)
3. חוץ מסימונס – שיתקשה בהתקפה לצד לברון – שאר הטריידים מחלישים את הלייקרס. לברון לא טיפש.
שחר אלוני
8 ינו 2022 10:40:15לדעתי כל שחקן שאפשר לספסל עדיף על ראס. נזקו רב מתועלתו
עידו גילרי
8 ינו 2022 11:11:10רבים כאן באתר הטילו ספק לפני תחילת העונה ביכולת של ראס להתאים ליד לברון. המציאות די מראה שהם צדקו.
מצד שני לא ברור לי מה הנתונים הקטסטרופלים שאתה מדבר עליהם. ראס מציג בגדול את אותם יתרונות וחסרונות שאת רובם ציינת לא רע.
אבל זה ראס וזה היה ידוע.חוץ מזה הוא לפחות לוקח פחות זריקות העונה כמו שתמיד רצינו ובאופן לא מפתיע זה מביא לאחוזים גבוהים יחסית עבורו. לכן יש כאן כמה טענות שממש צורמות.
למשל "הקבוצה בלעדיו עדיפה משמעותית על פני הקבוצה איתו במדד התוצאה" מעבר לזה שגם בקונטקסט של הלייקרס זה ממש לא נכון (לא יודע מה הבסיס לטענה הזו) בעיקר לאור העובדה שראס הוא השחקן הכי יציב בלייקרס השנה והיחיד למעט מלו שלא פספס משחק. אבל גם בהסתכלות רחבה יותר לאחור. זה מה שראס תמיד הביא למגרש ואיכשהוא ב-12 העונות האחרונות הוא מחרב את הקבוצות שלו לפלייאוף? למעט עונה אחת של מערב סופר חזק שבה הקבוצה שלו הייתה מאד פצועה ועדיין סיימה במאזן מאד טוב. אז או שהוא שיחק עם סופרמנים שהתגברו על כוחות ההרס שלו או שלמרות כל המגרעות מה שהוא מביא למגרש גם מביא לתוצאות.
מהסיבה הזו הטענה ש:"לאור כל זאת צריך על פניו לא לשחק עם ראסל. " היא תלושה מהמציאות כמו גם המחשבה שלהביא שחקנים שניתן לספסל במקומו איכשהו ישפר את הלייקרס.
אחרי כל זה אם הלייקרס יצליחו למצוא טרייד עבור ראס שיביא להם שחקנים שיותר מתאימים להם זה בהחלט יכול לעזור. אומרים שהחוזה של ווסטברוק לא סחיר אבל אם יש משהו שהשנים האחרונות לימדו אותנו הוא שאין דבר כזה "חוזה לא סחיר" . לכן בהחלט מעניין יהיה לעקוב אחרי השבועות הקרובים עד לדדליין.
דה שוט
8 ינו 2022 12:14:12ניתוח טוב גילרי – עשית כאב ראש לא קטן לעדת המקללים (השנה היא גדלה הצטרפו אליה כל אוהדי הלייקרס). יש משהו במשחק של ראס ש״משווק״ אותו נורא ואיום. זה כבר דיון אחר.
חגי "התותח" ניסני
8 ינו 2022 12:26:30זו בחירת הזריקות שלו. זה מה "שמשווק" אותו ככזה. אם היה לוקח הרבה פחות זריקות רעות והוא היה באמת אחד הגדולים כי כדורסל יש לו
דה שוט
8 ינו 2022 13:03:36לדעתי זה יותר מורכב מזה. ווסטבורק הוא ההתגלמות בבשר של הפחדים של כולנו חחחחח נשמע דרמטי אבל אני מאמין בזה. אולי יום אחד יהיה כוח להסביר בינתיים נישאר עם "בחירת זריקות" למתונים ו"קלינגון" לכל היתר
טריי זריקה מחשידה
8 ינו 2022 17:36:40איזה פחדים, ראס משחק בהנאה ובכיף עד שלברון דיכא אותו. אם היה עובד על קליעה לא היה נראה ככה והיה לו קצת זין לעשות הגנה אבל על הגנה לא משלמים. משלמים לו להיות סטאר וזה מה שהוא.
שחר אלוני
8 ינו 2022 12:58:30מדד הפלוס מינוס מראה זאת. תתעמק בנתונים.
אגב הוא פחות טוב ברוב המדדים מאשר ב 12 העונות הקודמות. נכון שכל זה היה צפוי….זה מה שעצוב….היתה איזו תקווה שישתנה
עידו גילרי
8 ינו 2022 12:59:14התעמקתי. אין הבדל בפלוס מינוס. וגם זה מראש מאד מטעה
שחר אלוני
8 ינו 2022 13:50:38הוא טוב יותר כשראס על הספסל
עידו גילרי
8 ינו 2022 13:51:32בהפרש מזערי?
עידו גילרי
8 ינו 2022 13:52:02אתה מבין שזה משהו שסל אחד משנה וזה חסר משמעות?
שחר אלוני
8 ינו 2022 15:05:10סל כל משחק.
הוא על חוזה מקס
שחר אלוני
8 ינו 2022 15:19:06תבדוק נט רייטינג איתו ובלעדיו
עידו גילרי
8 ינו 2022 15:31:52כאילו מה לא ברור? זה בדיוק מה שבדקתי. ולא זה לא סל למשחק זה סל אחד.
לייקרס ב-1427 דקות עם ווסטברוק על המגרש 11-
לייקרס ב-533 דקות בלי ווסטברוק 2-.
אם נתרגם לך את זה לנט ריייטינג זה יוצא 0.4- עם ראס ו 0.2- בלי ראס. זה כל כך זניח שסל אחד כשראס לא על המגרש היה משנה את זה ל0.4- גם בלעדיו. אז על זה אתה רוצה לבנות תאוריות? מה גם שזה נתון שכל כך מושפע ממי שיחקת איתו ובוא נזכור שראס שיחק את כל התקופה בלי לברון ואת כל התקופה בלי AD.
בקיצור זה נתון חסר משמעות שאת מתעקש להיאחז בו.
שחר אלוני
8 ינו 2022 15:55:32זה לא מבוסס על נתון אחד, בפוסט המקורי (שיש לינק אליו) יש הרבה נתונים.
עידו גילרי
8 ינו 2022 15:32:35ואחך זה שהוא על חוזה מקס קשור? אני לא מנסה להצדיק את החוזה שלו.
עידו גילרי
8 ינו 2022 12:59:54באיזה מדדים הוא פחות טוב שהם לא כתוצאה מתפקוד קבוצה פחות טוב?
yaniv
8 ינו 2022 13:16:11סתם תהיה עידו
ראית משחקים של הלייקרס השנה?
ואני מניח שכן אז איך את. יכול לכתוב כאילו ראס הוא לא אחת מהבעיות של הלייקרס?
עידו גילרי
8 ינו 2022 13:19:03אם זה מה שהשתמע אז זה ממש לא כך. ראס הוא בהחלט אחת הבעיות המשמעותיות של הלייקרס. כל מה שאני אומר זה שהטענה שהם יותר טובים בלעדיו לא טובה.
ממה מהדברים שאמרתי עולה שראס הוא לא בעיה?
חגי "התותח" ניסני
8 ינו 2022 13:22:13אני תוהה ביני לבין עצמי שחר אם אי פעם הסכנת להודות בטעות שלך. אחת. ואם כבר ה+/-. אז הנה לפי ההיגיון שלך ראס חשוב יותר מדיוויס לליקרס.
נט רייטיניג ראס
און קורט: מינוס 1.1
אוף קורט מינוס 0.8
נט רייטינג דיוויס
און קורט: מינוס 2.5
אוף קורט: 1.3
.
מקווה שזו התעמקות שמבהירה עד כמה הטיעונים הללו חלשים.
דה שוט
8 ינו 2022 13:49:34נכון. הם באמת חלשים
שחר אלוני
8 ינו 2022 13:53:19זה לא הנתון היחיד. ודייויס באמת בעונה חלשה יחסית ראה אחוזיו לשלוש, אבל אצלו זה סטייה אקראית.
תסתכל על כל הנתונים לבניית תמונה.
זה מופיע בשני הפוסטים
חגי "התותח" ניסני
8 ינו 2022 14:03:28התעמקתי בנתונים. ואגב השקעתי משהו כמו שלושה חודשים על מנת לסנן נתוני +/-, (הנה הפוסט: https://hoops.co.il/?p=180930) ככה שיש לי תחושה שאני מבין מהי המשמעות שלהם, ואיך לפרש אותם. הנתונים שאתה מביא אינם בעלי משמעות במובן הזה שאי אפשר ללמוד מהם עד כמה הלייקרס טובה יותר או פחות עם ראס ובלי ראס. בטח שלא בעונה משוגעת שכזו עם כל כך הרבה חיסורים
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:25:37יש משהו בדבריך, אכן נתון מסוים זה פחות חזק מעשרות הנתונים האחרים שמופיעים. בברכה
חגי "התותח" ניסני
8 ינו 2022 17:01:23לאחר הוויכוח האחרון שלנו ארשה לעצמי לומר שכרגיל אתה מפציץ אמירות בלי טיפת יכולת לגבות אותן ואז מתחפר בגומחת הנתונים שעושה רושם שאתה לא ממש מבין אותה. זה שתכתוב בברכה לא ישנה את זה אגב.
שחר אלוני
8 ינו 2022 17:43:54ואיך זה קשור למה שאמרתי להלן ?
אתה גולש לסטיגמות בעודך תוקף.
בסדר, זכותך, בברכה
חגי "התותח" ניסני
8 ינו 2022 18:42:22אכן. בהחלט זו זכותי. ואחרי שניסיתי לכתוב לך בצורה מאוד מכבדת בפעם שעברה שגם אותה הפכת למתקפה אישית עליך במקום לעצור ולחשוב, אז הבנתי שאתה פשוט לא מסוגל להתדיין וכל מי שיאמר לך אתה פשוט תתקוף אותו באצטלא של מתגונן ותגיד שלא מכבדים אותך (בדיוק כמו שעשית בהמשך הפוסט הזה לעידו אגב) אם אתה לא מסוגל להכיל את זה אתה בבעיה חבר. בטח שאתה כותב בבורות ראויה לשמה וחוזר על הטענות שלך ללא הרף. לא טוב לך? אל תכתוב. בטח שלא פוסט שכל מהותו הוא להוציא את העצבים שלך על שחקן כזה או אחר. אתה כותב? סבבה תלמד לנהל דיון ענייני במקום להתקרבן ולצאת כל פעם יותר ויותר קטן. אתה מגחיך את עצמך ברמות אחרות עם ההתחפרות האין סופית שלך (להלן מודל עידית סילמן)
שחר אלוני
8 ינו 2022 19:02:07אתה גולש לאלימות מילולית אחי (טרוליזם), נסה לקרוא את תגובתך.
המשך יום טוב
חגי "התותח" ניסני
8 ינו 2022 19:11:09אויש אתה פשוט מביך. אתה יודע אגב מה זו אלימות מילולית? אם כן בוא ותפרט מה היה אלים בדברים שלי. אבל התחושה שלי היא שתמשיך להתחפר.
שחר אלוני
8 ינו 2022 19:14:13"בורות", "לצאת יותר ויותר קטן", "מגחיך את עצמך", וגם התקיעת סכין המוזרה עם הלינק בפוסט הקודם לא היתה מכבדת במיוחד….כמו שאתה בטח זוכר.
טוב, אפשר לסיים את זה מבחינתי, אתה נהנה מזריקות הבוץ הללו?
חגי "התותח" ניסני
8 ינו 2022 19:29:48אכן אפשר להפסיק. איכשהו תמיד אתה מציע את זה עם 0 אחריות שאתה לוקח על המצב. כשאני ארצה להפסיק אני אעשה זאת. תודה על ההצעה (אגב אני מתחייב לעשות את זה ברגע שתיקח בחזרה את כל ההבלים שכתבת. אין לי בעיה עם טעויות. יש לי בעיה קשה עם זה שבמקום להודות בהם ולקחת אחריות מאשימים את כל העולם, בערך כמו שהפרקליטות עושה כעת. זה נראה רע, וגם ההתחפרות שלך נראית רע)
Tzafriros
8 ינו 2022 12:53:55הבעיה עם ראס שהוא לא משחק כמו שחקן מקסימום. כרגע הוא משחק בצורה טובה יותר מ תחילת העונה ועדיין שלברון על הספסל הכדור יגיע אילו אבל תג המחיר לא הגיוני. הרי הוא משחק כמו וטרן ברמה קרובה לשל כרמלו אנתוני שמקבל מינימום.
אני לא יודע אם אני רוצה טרייד עליו אלא אם זה סימונס. הלייקרס נואשים לפורוורד 4 ברמה ולכן החתימו את סטנלי ג׳ונסון בינתיים. זו פיתרון לא מספיק טוב. אבל אני רוצה לוחם אנרגטי כמו ראס בקבוצה שלי אם אין משהו יותר טוב
hazbani
8 ינו 2022 12:59:35מקומו של ווסטברוק הוא אך ורק בליגה הסינית.
הבחירה בו פוגעת במורשת של לברון כGM בפועל
שחר אלוני
8 ינו 2022 13:53:37נוטה להסכים
yaniv
8 ינו 2022 13:14:16תודה שחר.
לא יהיה טרייד על ווסטברוק לא רואה את זה קורה. מסכים עם עידו שהנתונים של ראס והמשחק שלא לא השתנה לרעה בלייקרס אבל אין מה לעשות בקבוצה כמו הלייקרס ובטח ובטח שלברון משחק אין לו מקום וכן הוא מחליש את הקבוצה. זאת כמות האיבודים הגדולה שלו זה העובדה שאתה לא יכול לסמוך עליו זאת העובדה שהוא חור מטורף בהגנה. שורה תחתונה מסכים עם שחק אם ווסטברוק נשאר. לייקרס אין סיכוי לאליפות חד וחלק
שחר אלוני
8 ינו 2022 13:54:07מסכים עם הכל לחלוטין, מלבד זה שיש עוד סיכוי קלוש שיוטרד
Jonathan
8 ינו 2022 14:06:35הקבוצה שהכי תרוויח מהטרייד: פילדלפיה. סימונס ממילא לא משחק והחוזה שלו לטווח יותר ארוך.
לדעתי לסימונס יהיה קשה להסתדר עם לברון. הוא חשב שאמביד תובעני?
חוצמזה, מה יש ללברון המקורי לעשות עם לברון בלי הג'אמפשוט?
*
הסלטיקס אולי גם ירוויחו כי הם ממש צריכים רכז. אבל הם לא ייתנו את טייטום או בראון עבורו ואין להם עומק לתת ללייקרס או כזה שהם יכולים לוותר עליו.
חוצמזה, ביריבות ההיסטורית בין הקבוצות אוהדי הסלטיקס ייטענו שהלייקרס עברו להנחת לבני חבלה. אז זה לא טרייד סביר.
שחר אלוני
8 ינו 2022 15:06:32תודה יונתן, מסכים שיהיה קשה להטריד
Dor
8 ינו 2022 19:17:29פילי לא ירוויחו כלום. ראס לא יוסיף להם מספיק והאפסייד של סימונס גבוה בהרבה. עדיף בהרבה לקבל על סימונס שחקנים משלימים סטייל באדי הילד או ברוגדון ולא את ראס ובאופן כללי הייתי מחכה בסבלנות לפירוק של אינדי/בלייזרס/סקרמנטו וכו
שחר אלוני
8 ינו 2022 19:19:06מסכים לגבי פילי
Jonathan
8 ינו 2022 23:18:34לא רואה אף קבוצה בבניה שמסתבכת עם סימונס.
מה ההגיון בשביל אינדי להסתבך עם חוזה כזה כשהיא נכנסת לטאנקינג?
AD
8 ינו 2022 23:53:12סימונס יעשה הגנה ובצבה שלו בפאוור פוורד דייוס בסנטר ולברון כרכז יכולה להיות קטלנית כי סימונס בלי בעיות מנטליות חודר מעולה ואם דיוויס לא פצוע זאת קבוצה שבהחחט יכולה ללכת עד הסוף
שחר אלוני
9 ינו 2022 12:47:10מעניין!
עידו גילרי
8 ינו 2022 15:43:24אגב שחר הלכתי עכשיו להסתכל על הפוסט שלך שקישרת אליו. מעבר להתחלה המטד מדויקת על חוסר היעילות של ראס והנטייה לאבד זה כבר צריך להראות לך כמה מסוכן להסיק מסקנות על סמך מספר כל כך קטן של משחקים ובנוסף שיש שם לא מעט אי דיוקים בניתוח הנתונים שרק לעתיד כדאי לשים לב אליהם. אני אדגיש את השניים המשמעותיים במיוחד בהקשר של ראס והאיבודים:
1. המשפט הזה לגבי איבודים שלא נרשמים לשחקן: "הנתון הזה אפילו מוטה למטה, כי יש מהלכים לא מעטים שאינם אחראיים ולא נספרים כאן, למשל מסירה לא טובה ששחקן המטרה הצליח איך שהוא לגעת בכדור ואז האיבוד נרשם לחובתו." פשוט לא נכון. מסירה לא מדויקת היא איבוד של השחקן המוסר כך או כך. גם אם היא מודיקת והשחקן שאליו הגיעה המסירה נתן לה לעבור לו בין הידיים. האיבוד נרשם לשחקן האחרון שהכדור היה בפוזשן שלו.
2. המשפט הזה:"נקודות שהקבוצה היריבה קולעת כתוצאה מאיבודים שלו – 13.5 למשחק (הגבוה בקריירה שלו) , מתוכן 10 נקודות בהתקפות מתפרצות כתוצאה מאיבודים שלו." לא נכון. לא יודע על סמך מה רשמת או אם פרשת נתון לא נכון אבל בפירוש לא נכון (אחרת זה באמת היה זוועת עולם ).
שחר אלוני
8 ינו 2022 15:56:54השני זה נתון שהיה במועד כתיבת הפוסט באתר הליגה. אכן זוועת עולם.
זה גם לא היה מספר קטן של משחקים אז
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:00:32לא גם אז זה לא היה ככה (משהו כמו 20 משחקים לפי התאריך). מאיפה המקור שעליו אתה מבסס? מה הנתון הזה כעת?
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:09:50זה כן היה ככה, הכל לקחתי מאתר הליגה
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:12:04איפה שחר איפה…כי אין שחקן בהיסטוריה עם נתון כזה (תחשוב לרגע מה המשמעות – מכל איבוד בערך שלשה). אתה מפרש נתון לא נכון. בוא תרשום מה הנתון כרגע
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:13:10opp pts of to
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:13:22עכשיו זה 12.7
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:16:17כן אתה לגמרי מפרש את זה לא נכון…
אז לברון עוד יותר גרוע כי הוא עומד על 12.9?
וכמה נקודות מאיבודים בכלל עושים נגד הלייקרס לדעתך?
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:17:54תכתוב לי בפרטי, ואם אתה רוצה להועיל, אז תענה, ואל תסתפק בשאלות אין סופיות כדי למצוא "בקיעים"
המשך יום טוב, מוזמן בפרטי
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:18:38אז לפעם הבאה – המספר הזה מציין כמה נקודות מאיבודים הקבוצה השנייה עושה כשהוא על המגרש. זה מספר שיהיה גבוה עבור שחקנים שמשחקים הרבה דקות.
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:19:19מה בפרטי? אנחנו מנהלים דיון שיכול לעניין גם אחרים.
מה פתאום לעבור לפרטי – זה לא לענין.
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:22:11אתה לא תורם שום מידע ורק מתנגח, לא נראה לי שזה מעניין אחרים, נראה לך שמישהו יקרא התקטננות אישית ?
אם אתה באמת רוצה לסייע (או מסוגל לסייע), מוזמן בפרטי, יום טוב
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:24:28לא תורם שום מידע?
רבעק העליתי נקודה מנומקת ואתה אומר שאני לא תורם כלום.
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:17:03לגבי הפוזשן, מסירה לא טובה שגורמת לבעיה לשחקן שקיבל את הכדור, תירשם לחובת אותו שחקן, אם היתה לו שליטה מינימלית בכדור לאחר המסירה
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:50:41שליטה מינמלית משמעותה שליטה. אתה דיברת שם על משהו אחרת על מסירות ששחקן לא השתלט עליהם אלא רק נגע לדוגמא. אלה בפירוש איבודים שנרשמים לחובת המוסר גם אם המסירה הייתה מדוייקת לחלוטין.
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:15:3920 משחקים בעינך זה מדגם קטן שאי אפשר להסיק ממנו מסקנות? אני לא חושב
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:16:03תגובה ל 17
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:17:06אם כל הדיון הזה לא מלמד אותך את זה אז אני אזדגיש כן – בטח כשאתה מסתכל על מספרי פלוס מינוס למיניהם.
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:18:33אני מלמד אותך, שאחרי רבע עונה אפשר להסיק מסקנות. אתה מוזמן להמשיך בפרטי, לא פה, זו התנצחות אישית לצערי
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:20:00מה התנצחות שחר?
כל פעם שמישהו לא מסכים איתך זו התנצחות?
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:21:01כל פעם שמתנגחים כדי למצוא בקיעים באחד מ 50 נתונים על פני 10 תגובות (ובעבר גם 50 תגובות)…..כן, זו התנצחות, סבבה, המשך יום טוב
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:21:56אתה חותך? כי זה לא מוצא חן בעיניך
איך מישהו פעם אמר לי – זה לא חברי.
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:21:23ואפשר להסיק מסקנות אבל רצוי מאד שלא להתייחס לנתוני +/- על טווח כזה זה אחד הדברים הידועים שהם מהנתונים הרועשים שיש אז הם בין הראשונים שסובלים מהסתכלות על מדגם קטן אבל סביר (כמו 15-20 משחקים)
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:23:55יפה, אז זה לא מדגם קטן, רק אולי ביחס לנתון אחד מתוך עשרות שהופיעו.
ויפה, אתה משתדל לתרום ולא רק להציק.
אחלה, בוא נפרוש בשיא
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:26:06מה מציק – אתה יום אחרי יום חוזר על המנטרה – עדיף כלום על ראס משחק – אז ברגע שמראים לך שזה מוגזם זה להציק?
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:26:26ולא זה לא אחלה ולא סבבה וגם לא מכבד.
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:27:01זו התמונה שמתקבלת מכל הפוסט, לא מנתון אחד שאפשר לתקוף.
אם לך יש דעה אחרת, אני מכבד את זה.
זה לא שיש איזה נתון פלאי שיוכיח כך או אחרת, זו התרשמות
שחר אלוני
8 ינו 2022 16:27:33ואתה מכבד?
עידו גילרי
8 ינו 2022 16:29:00מה לא מכבד?
Zivke
8 ינו 2022 18:25:59"מנסים להשיג עליו טרייד כלשהוא מתחילת העונה" – החתימו אותו בקיץ, כן? וגם מאיפה אתה יודע מה הולך מאחורי הקלעים בלייקרס? בקיצור, ברור שהחוויה של להיות אוהד קבוצה עם שחקן כמו ראס חדשה לך. ממליץ להישען אחורה וליהנות מהדרך…
שחר אלוני
8 ינו 2022 19:00:57יש על זה הרבה דיווחים ברשת, ניסו החל מחודש חודשיים מתחילת העונה.
dror
8 ינו 2022 19:41:19יש לי הרגשה שראס עדיין אוברייטד באתר הזה. הבנאדם קטסטרופה. מנהל משחק מהגרועים בליגה. קשה עד בלתי אפשרי לשחק לידו. כמובן שגם המאמן אשם אבל…ההתקפה תקועה אתו אין הנעת כדור (כן הוא קצת השתפר בזה לאחרונה…יופי. אחרי כמה שנים בליגה?). הוא לא צפוי גם לעצמו בהתקפה הוא בכלל לא נראה בשליטה איך אפשר לשחק אתו? בהגנה הוא דווקא צפוי במאה אחוז…הוא לא מתאים ליד לברון. הוא לא מבין מה זה תנועה בלי כדור. פשוט שחקן נוראי. להתקפות שהוא "מנהל" אין שטף. האופי שלו די חרא סהכ (מאמין שהוא בנאדם סבבה אבל כחלק מצוות הוא הזייה כי הוא רואה בעצמו אולסטאר+). מתאים רק לקבוצות קטנות שחקן לא חכם.
שחר אלוני
8 ינו 2022 19:44:04תודה דרור, כן, מסכים איתך סה"כ.
הוא יכול להיות טוב לקבוצה קטנה שרוצה אספקט שיווקי ולא חשוב לה כרגע מאזן.
החוזה שלו יחסית קצר, נכנס לשנה אחרונה בקיץ.
dror
8 ינו 2022 19:42:03תודה שחר
שחר אלוני
8 ינו 2022 19:44:15בכיף ,תודה לך
דדי
9 ינו 2022 19:26:22הטריידים היחידים שאני יכול לראות כקלושים לווסטברוק (מה שהופך אותם להכי סבירים) זה טרייד לפילדלפיה (שיכלול הרבה יותר שחקנים מראסל וסימונס), לניו אורלינס, או לניקס.
.
בכל אופן, המשפט ״מנסים להשיג עליו טרייד כלשהוא מתחילת העונה אך שום דבר לא מבשיל לכדי שיחות רציניות.״ הוא ממש לא נכון עד כמה שאני יודע, ועדיין זה לא אומר שהלייקרס יסרבו אם תגיע הצעה מעניינת.
שחר אלוני
9 ינו 2022 19:45:55יש ברשת כמה וכמה איזכורים לכך שהלייקרס מגששים על טרייד משלב מוקדם בעונה.
נכון שגם אז וגם עכשיו אין הרבה הענות
דדי
10 ינו 2022 00:17:23בטח לא מתחילת העונה ויש הרבה דברים ברשת.